Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Missing X-aantal packages,Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 17:36:
[...]
wat voor error krijg je dan?
cdkey in use?
of een andere
Blablabla, blablabla, etc
Verwijderd
Ik heb Doom3 legaal hoor.Help!!!! schreef op 21 augustus 2004 @ 19:54:
[...]
Volgensmij zou jou systeem normaal gesproken niet moeten vastlopen. Je hebt allemaal kwaliteitsonderdelen en ook je voeding is niet perse te zwak.
Niet om te zeuren hoor maar heb je D3 legaal gekocht? Een slechte Warez versie kan heel goed de oorzaak zijn.
Je mobo ken ik niet echt.
Een optie is alhoewel timeconsuming om XP met Sp2 te slipstreamen en vervolgens alles opnieuw te installeren.
Ik weet niet wat voor videokaart je had voor de XT PE maar als het een nVidia was dan is een verse install helemaal aan te raden.
Geef voor de zekerheid je XT PE een zo dedicated mogelijk molex.
Ik heb zonet Windows XP met SP2 integrated er nieuw opgezet. Vooral bij schietlevels bij Doom3 (dus niet de 1e level in het begin) gaat ie nogsteeds terug naar windows.
Stressed is de CPU rond de 57 graden, kan het daar aan liggen mischien? Ik heb er de boxed cooler op.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 00:48 ]
bovendien , ik heb er nog geen 1 gemist , staan toch echt op de PDA's (en ergens ook een post-it note op het beeldschermjarnotjuh schreef op 21 augustus 2004 @ 16:40:
waarom moet iedereen toch die codes van die lockers/storagerooms weten??
ik heb in het hele spel maar 2 van die rooms opengemaakt, voor de rest niets... ammo vind je wel op de grond...
en als je met die lockers/storagerooms nog te weinig ammo hebt, dan moet je echt eens leren aimen!
pff...
.Quod me nutrit me destruit.
57graden voor een 3800+ cpu lijkt me zeker niet te hoog.Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 00:44:
[...]
Ik heb Doom3 legaal hoor.
Ik heb zonet Windows XP met SP2 integrated er nieuw opgezet. Vooral bij schietlevels bij Doom3 (dus niet de 1e level in het begin) gaat ie nogsteeds terug naar windows.
Stressed is de CPU rond de 57 graden, kan het daar aan liggen mischien? Ik heb er de boxed cooler op.
Als je je GPU bedoeld dan is het ook niet hoog. Mijn X800PRO haalt zeker met warme weer de 70graden wel en loopt nooit vast.
Je hebt iig de meest voor de hand liggende dingen wel geprobeerd.
Optie is nog om de GPU en CPU opnieuw te monteren met verse Arctic Silver maar lijkt me niet dat dat het is.
Zou zeker proberen de videokaart een volledig dedicated molex te geven. Wellicht is dat het. Misschien kun je eens een zwaardere voeding van iemand lenen om dat ook nog ff te testen. (of als je een nog een oude voeding hebt liggen deze gebruiken voor de videokaart)
Ook kun je proberen de videokaart (btw ga er vanuit dat je niet overklokt) terug te klokken naar lagere dan de standaardwaarden. dus ipv 520 /560 stel je 500/500 in met ATItool of ATItraytool puur om ff te testen.
Verder zou ik laatste bios flashen en instellen volgens deze guide: http://www.rojakpot.com/default.aspx?location=1
Instellingen beetje conservatief kiezen.
suc6
[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 22-08-2004 10:52 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Verwijderd
Ik heb alles gepakt tot nu toe, alles gelezen .... en ieder keer zit ik met minutie goed vol, no problems. Ja, als je gewoon die vuurknop in blijft drukken, dan krijg je dat. Ik kijk gewoon welke gun het beste past bij de tegenstander, en schiet pas als ik weet dat ik hem raak.dontcare schreef op 22 augustus 2004 @ 03:12:
[...]bovendien , ik heb er nog geen 1 gemist , staan toch echt op de PDA's (en ergens ook een post-it note op het beeldscherm)
Tot nu toe vind ik die vliegende koppies het vervelendst om te raken, gebruik mijn plasma gun daarvoor, 1 hit is <poef>, maar ook lekker blijven staan is niet slim .... soms gewoon retreat richting vorige kamer, doet het goed en van een veilige positie zie je ze dan aankomen. Waarom niet he? Zou je in het echie toch ook doen.
Even OT, ik zit mijn X-files afleveringen te bekijken, die boxen aangeschaft. Gisteren een aflevering die heette First Person Shooter .... ik heb nog nooit zo'n wazige (ok, die reality-aflevering was nog slechter, ze volgende elkaar ook op) en vooral slechte aflevering gezien :)!
Verwijderd
Missing X-Aantal Media Packages
Verwijderd
ik heb tot alfa labs 2 gespeeld,toen hing het de keel uit en heb ik het gedeinstaleerd.Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 16:13:
Ben nu in de caves en begint nu beetje te vervelen
dat betekend dat de pakfiles van de server niet gelijk zijn aan die van jou.Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 12:11:
Mag je om MP te spelen helemaal niks veranderen? Ik heb een clean install gedaan, en die tweaks uit de TS uitgevoerd maar hij werkt nog niet.
Missing X-Aantal Media Packages
meestal moe tje gewoon een andere server pakken,
dit heeft nix met de configs te maken, ik heb ook eigelijk alles getweaked aan me config, doet het gewoon nog hoor...
het betekend dus gewoon dat die server een mod draait die jij niet hebt, of gewoon een mappack..
niets aan te doen... helaas
Verwijderd
echt niet ideaal, misschien word het wel gefixxed in de upcoming patch!
bewijs dat je doom 3 ook kan vern**ken kwa graphics:
klik

en

donkere pics trouwes
ja, noem me maar een lamer/cheater/valsspeler, i dont care!
singleplayer config is nog gewoon goed hoor
ik vind dat zulke cfg's gewoon moeten kunne, maarjah....
Lijkt mij wel jaPic_Art schreef op 22 augustus 2004 @ 13:10:
Wordt het niet weereens tijd voor een deeltje 8? Ik zal crash wel even opzoeken.
Doe jij dat weer, of voelt iemand anders zich geroepen tot deeltje 8?
Zorg er dan iig wel even voor dat de startpost zoveel mogelijk geupdate wordt en dat het spoiler gedeelte en offtopic geneuzel wat sterker benadrukt wordt.
[ Voor 23% gewijzigd door Crash op 22-08-2004 14:13 ]
Verwijderd
ik zie geen schokkende veranderingen?jarnotjuh schreef op 22 augustus 2004 @ 13:51:
omdat dat meestal server side mods zijn, en dan krijgt iedereen bijv een ducktaped gun met zaklamp ofzo
echt niet ideaal, misschien word het wel gefixxed in de upcoming patch!
bewijs dat je doom 3 ook kan vern**ken kwa graphics:
klik
[afbeelding]
en
[afbeelding]
donkere pics trouwes
ja, noem me maar een lamer/cheater/valsspeler, i dont care!
singleplayer config is nog gewoon goed hoorfull detail, tot me pc het trekt
ik vind dat zulke cfg's gewoon moeten kunne, maarjah....
Als je bijvoorbeeld vertex lighting aan zou kunnen zetten, dat is een verandering
En wrom zouden zulke cfg's niet kunnen? k, je hebt altijd wat van die bakfietsen die vindne dat alles wat je in de console of cfg cheaten is, of van die mutsen die zich niet in de cfg willen/kunnen verdiepen en die dat tegen willen houden.
Q3 kon je uber tweaken, en werd doodgewoon geaccepteerd omdat _iedereen_ dat kan, dat zal waarschijnlijk met Doom3 ook gebeuren
Verwijderd
omdat dat gefixed gaat worden door OSPVerwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 13:42:
Dat is *** zeg, dat zegt hij zowat bij alle servers. En waarom download hij dan niet gewoon de missende bestanden zoals bij UT2004
haha, met jou valt tenmniste te pratenVerwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 14:15:
[...]
ik zie geen schokkende veranderingen?
Als je bijvoorbeeld vertex lighting aan zou kunnen zetten, dat is een verandering
En wrom zouden zulke cfg's niet kunnen? k, je hebt altijd wat van die bakfietsen die vindne dat alles wat je in de console of cfg cheaten is, of van die mutsen die zich niet in de cfg willen/kunnen verdiepen en die dat tegen willen houden.
Q3 kon je uber tweaken, en werd doodgewoon geaccepteerd omdat _iedereen_ dat kan, dat zal waarschijnlijk met Doom3 ook gebeuren
met quake 3 precies hetzlefde, dat valt idd uber te tweaken, i did
1 week geleden, snachts een keer, was 4:10 ofzo, maar wel in ubervorm:
een goed voorbeeld van mijn getweakedte cfg:

magoed, we dwalen af
nu nog een cg_enemycolor/model voor doom3, en we zijn weer bij
Ik wil het best doen hoor. Maar waarmee moet de startpost mee worden geupdate dan?Crash schreef op 22 augustus 2004 @ 14:11:
[...]
Lijkt mij wel ja
Doe jij dat weer, of voelt iemand anders zich geroepen tot deeltje 8?
Zorg er dan iig wel even voor dat de startpost zoveel mogelijk geupdate wordt en dat het spoiler gedeelte en offtopic geneuzel wat sterker benadrukt wordt.
Dat extra benadrukken lukt ook wel.
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Verwijderd
Ik denk niet dat het aan je temparaturen ligt. Mijn CPU (AMD Athlon 3000+) wordt al gauw 67,5 graden !!!! bij het spelen van Doom 3, ik moet wel de kast open zetten omdat bij mij anders het spel ook crasht naar de desktop. Ik denk eerder dat de videokaart het probleem is. Deze wordt gewoon optimaal benut bij het spelen van Doom 3 en kan het daardoor erg zwaar krijgen, probeer het dus eens met je kast los en kijk dan nog eens hoe het gaat. Dit heeft voor mij het probleem iig wel opgelost.Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 00:44:
[...]
Verwijderd
kan ik het dan wel spelen??
zucht
zoek eens! met je luie @$%$#!
sorry hoor!
Het 1ste level crashed niet bij je, de schiet levels daar begint het gedonder. Dan zou ik denken dat het een sound conflict is. Je gebruikt onboard sound zeker? Misschien even wat ander opties proberen in de sound options van doom 3. Of je bios misschien upgraden. Op jouw systeem zou het gewoon goed moeten werken maar ja met computers weet je het af en toe niet...Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 00:44:
[...]
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Nee denk het niet, maar zal je matsen, keb hier nog een 9800pro die wil ik dan wel met je ruilen, keb doom3 toch al uit...Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 15:16:
Ik heb een X800 pro, deze staat niet bij de videokaarten die ondersteunt worden,
kan ik het dan wel spelen??
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Sorry hoor. Maar waar zie jij hem niet staan?# Videokaarten die ondersteund worden:
# ATI: Radeon 8500, 9000, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800, x lijn
# NVIDIA: GeForce 3, GeForce 4MX, GeForce 4 Titanium, GeForce FX, GeForce 6
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Geen idee, ik volg dit topic niet zo inhoudelijkPic_Art schreef op 22 augustus 2004 @ 15:04:
[...]
Ik wil het best doen hoor. Maar waarmee moet de startpost mee worden geupdate dan?
Dat extra benadrukken lukt ook wel.
Maar oplossing voor crashes/glitches, tweaks etc. en wat nog meer ge-update kan worden. Indien er niks te updaten is is het ook goed he
it's a shame.
als je nu van med naar high zou gaan, oke, maar door difficultysetting aan te passen!? beatsme
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Hogere moeilijkheidsgraad = meer monsters = meer polygonen en schaduwen = hogere stress op de videokaart. Zo moeilijk is dat toch niet?sain onez schreef op 22 augustus 2004 @ 16:37:
hogere moeilijkheids graad en videoproblemen....!?!
als je nu van med naar high zou gaan, oke, maar door difficultysetting aan te passen!? beatsme
Jemig lees nou een goed man, ik zeg toch niet dat het daar door kwam?sain onez schreef op 22 augustus 2004 @ 16:37:
hogere moeilijkheids graad en videoproblemen....!?!
Hij kapte er gewoon opeens mee, ik kreeg gele balken in mijn scherm en hij mijn pc knalde uit..
Lezen is een bitch
Verwijderd
Ik heb een 2e voeding (300watt) dedicated op m'n vid kaart aangesloten. Geen enkele crash meer.Help!!!! schreef op 22 augustus 2004 @ 10:29:
[...]
57graden voor een 3800+ cpu lijkt me zeker niet te hoog.
Als je je GPU bedoeld dan is het ook niet hoog. Mijn X800PRO haalt zeker met warme weer de 70graden wel en loopt nooit vast.
Je hebt iig de meest voor de hand liggende dingen wel geprobeerd.
Optie is nog om de GPU en CPU opnieuw te monteren met verse Arctic Silver maar lijkt me niet dat dat het is.
Zou zeker proberen de videokaart een volledig dedicated molex te geven. Wellicht is dat het. Misschien kun je eens een zwaardere voeding van iemand lenen om dat ook nog ff te testen. (of als je een nog een oude voeding hebt liggen deze gebruiken voor de videokaart)
Ook kun je proberen de videokaart (btw ga er vanuit dat je niet overklokt) terug te klokken naar lagere dan de standaardwaarden. dus ipv 520 /560 stel je 500/500 in met ATItool of ATItraytool puur om ff te testen.
Verder zou ik laatste bios flashen en instellen volgens deze guide: http://www.rojakpot.com/default.aspx?location=1
Instellingen beetje conservatief kiezen.
suc6
Ik zoek alleen nu nog een kwaliteitsvoeding van rond de 480Watt om de TruePower 380Watt single fan (zat bij Antec Lifestyle Sonata) te vervangen. Liefst geen voeding met een fan naar boven gericht.
Verwijderd
Al naar de Zalman 400W gekeken, een kwalitatief zeer goede voeding en superstil. Kost iets van rond de € 85,- geloof ik.Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 17:15:
[...]
Ik heb een 2e voeding (300watt) dedicated op m'n vid kaart aangesloten. Geen enkele crash meer.Na 1,5 uur spelen op de hoogste settings totaal geen problemen. 3DMark2003 scoort ook een kleine 150 punten meer. Het lag dus aan de power supply. Vreemd genoeg is 380Watt niet genoeg voor m'n systeem.
Ik zoek alleen nu nog een kwaliteitsvoeding van rond de 480Watt om de TruePower 380Watt single fan (zat bij Antec Lifestyle Sonata) te vervangen. Liefst geen voeding met een fan naar boven gericht.
Als het intro filmpje afgelopen is krijg ik deze Application Error :
Help mij aub
Driver : CATALYST Windows XP 4.8 - Driver
Videokaart : Sapphire All-In-Wonder 9800 Pro
Moederbord : Asus P4C800-E DELUXE S478 FSB 800 875P 4/2cDDR4 AGP8 ....
CPU : Intel PIV 2.6C Skt. 478 HT 800Mhz Box 512Kb
Geheugen : Corsair 512MB DDR400 32MX64 Twinx, Matched P, Low Latency
Platform : Windows XP Home Edition (met alle Service Packs)
Ga maar lekker door in het topic wat je hiervoor hebt geopend, dit slaat nergens op natuurlijk.geemfriek schreef op 22 augustus 2004 @ 17:29:
Systeem Specs :
Driver : CATALYST Windows XP 4.8 - Driver
Videokaart : Sapphire All-In-Wonder 9800 Pro
Moederbord : Asus P4C800-E DELUXE S478 FSB 800 875P 4/2cDDR4 AGP8 ....
CPU : Intel PIV 2.6C Skt. 478 HT 800Mhz Box 512Kb
Geheugen : Corsair 512MB DDR400 32MX64 Twinx, Matched P, Low Latency
Platform : Windows XP Home Edition (met alle Service Packs)
Ja ik heb al een topic geopend bij Grafische kaarten, so what?Alexio schreef op 22 augustus 2004 @ 17:30:
[...]
Ga maar lekker door in het topic wat je hiervoor hebt geopend, dit slaat nergens op natuurlijk.
Mss hebben andere Doom spelers dit probleem al gehad, en die niet in de Hardware sectie komen
wie opent er nu een nieuw topic? want deze gooi ik nu dalijk echt dicht.
[ Voor 46% gewijzigd door Crash op 22-08-2004 17:35 ]
Mijn excuses danCrash schreef op 22 augustus 2004 @ 17:35:
geemfriek: crossposten is niet gewenst
wie opent er nu een nieuw topic? want deze gooi ik nu dalijk echt dicht.
Dan had je je probleem hier moeten zetten en geen extra topic moeten openen.geemfriek schreef op 22 augustus 2004 @ 17:34:
[...]
Ja ik heb al een topic geopend bij Grafische kaarten, so what?
Mss hebben andere Doom spelers dit probleem al gehad, en die niet in de Hardware sectie komen
En kan je dan ook ff helpen ipv over zulke dingen bezig te zijnAlexio schreef op 22 augustus 2004 @ 17:37:
[...]
Dan had je je probleem hier moeten zetten en geen extra topic moeten openen.
[edit]
[rml][ PC]DoomIII deel 8[/rml] <-- daar verder
[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 22-08-2004 22:05 ]
Dit topic is gesloten.
![]()