[PC] Doom3 Deel 7

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.032 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:18
@webgnome:
mjah, van die wapens, die kom je later in het spel wel tegen :P die bfggun heb ik nooit gehad :o
dat einde was wel moeilijker, maarjah...

boeiend :)
offtopic:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, het 1000ste berichtje in deze thread!!! :D

[ Voor 37% gewijzigd door enira op 21-08-2004 21:15 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 17:36:
[...]

wat voor error krijg je dan?
cdkey in use?
of een andere
Missing X-aantal packages,

Blablabla, blablabla, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op 21 augustus 2004 @ 19:54:
[...]

Volgensmij zou jou systeem normaal gesproken niet moeten vastlopen. Je hebt allemaal kwaliteitsonderdelen en ook je voeding is niet perse te zwak.

Niet om te zeuren hoor maar heb je D3 legaal gekocht? Een slechte Warez versie kan heel goed de oorzaak zijn. :o

Je mobo ken ik niet echt.
Een optie is alhoewel timeconsuming om XP met Sp2 te slipstreamen en vervolgens alles opnieuw te installeren.
Ik weet niet wat voor videokaart je had voor de XT PE maar als het een nVidia was dan is een verse install helemaal aan te raden.

Geef voor de zekerheid je XT PE een zo dedicated mogelijk molex.
Ik heb Doom3 legaal hoor. :)

Ik heb zonet Windows XP met SP2 integrated er nieuw opgezet. Vooral bij schietlevels bij Doom3 (dus niet de 1e level in het begin) gaat ie nogsteeds terug naar windows.

Stressed is de CPU rond de 57 graden, kan het daar aan liggen mischien? Ik heb er de boxed cooler op.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

jarnotjuh schreef op 21 augustus 2004 @ 16:40:
waarom moet iedereen toch die codes van die lockers/storagerooms weten??

ik heb in het hele spel maar 2 van die rooms opengemaakt, voor de rest niets... ammo vind je wel op de grond...

en als je met die lockers/storagerooms nog te weinig ammo hebt, dan moet je echt eens leren aimen!

pff...
bovendien , ik heb er nog geen 1 gemist , staan toch echt op de PDA's (en ergens ook een post-it note op het beeldscherm :P )

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 00:44:
[...]

Ik heb zonet Windows XP met SP2 integrated er nieuw opgezet. Vooral bij schietlevels bij Doom3 (dus niet de 1e level in het begin) gaat ie nogsteeds terug naar windows.

Stressed is de CPU rond de 57 graden, kan het daar aan liggen mischien? Ik heb er de boxed cooler op.
57graden voor een 3800+ cpu lijkt me zeker niet te hoog.
Als je je GPU bedoeld dan is het ook niet hoog. Mijn X800PRO haalt zeker met warme weer de 70graden wel en loopt nooit vast.

Je hebt iig de meest voor de hand liggende dingen wel geprobeerd.
Optie is nog om de GPU en CPU opnieuw te monteren met verse Arctic Silver maar lijkt me niet dat dat het is.

Zou zeker proberen de videokaart een volledig dedicated molex te geven. Wellicht is dat het. Misschien kun je eens een zwaardere voeding van iemand lenen om dat ook nog ff te testen. (of als je een nog een oude voeding hebt liggen deze gebruiken voor de videokaart)

Ook kun je proberen de videokaart (btw ga er vanuit dat je niet overklokt) terug te klokken naar lagere dan de standaardwaarden. dus ipv 520 /560 stel je 500/500 in met ATItool of ATItraytool puur om ff te testen.

Verder zou ik laatste bios flashen en instellen volgens deze guide: http://www.rojakpot.com/default.aspx?location=1

Instellingen beetje conservatief kiezen.

suc6

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 22-08-2004 10:52 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dontcare schreef op 22 augustus 2004 @ 03:12:
[...]bovendien , ik heb er nog geen 1 gemist , staan toch echt op de PDA's (en ergens ook een post-it note op het beeldscherm :P )
Ik heb alles gepakt tot nu toe, alles gelezen .... en ieder keer zit ik met minutie goed vol, no problems. Ja, als je gewoon die vuurknop in blijft drukken, dan krijg je dat. Ik kijk gewoon welke gun het beste past bij de tegenstander, en schiet pas als ik weet dat ik hem raak.

Tot nu toe vind ik die vliegende koppies het vervelendst om te raken, gebruik mijn plasma gun daarvoor, 1 hit is <poef>, maar ook lekker blijven staan is niet slim .... soms gewoon retreat richting vorige kamer, doet het goed en van een veilige positie zie je ze dan aankomen. Waarom niet he? Zou je in het echie toch ook doen.

Even OT, ik zit mijn X-files afleveringen te bekijken, die boxen aangeschaft. Gisteren een aflevering die heette First Person Shooter .... ik heb nog nooit zo'n wazige (ok, die reality-aflevering was nog slechter, ze volgende elkaar ook op) en vooral slechte aflevering gezien :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag je om MP te spelen helemaal niks veranderen? Ik heb een clean install gedaan, en die tweaks uit de TS uitgevoerd maar hij werkt nog niet.

Missing X-Aantal Media Packages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Die kopjes zijn makkelijk totdat ze in een straal van 2 meter zijn gekomen. Dan draaien ze rond je heen en weet je totaal niet meer waar te schieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 16:13:
Ben nu in de caves en begint nu beetje te vervelen
ik heb tot alfa labs 2 gespeeld,toen hing het de keel uit en heb ik het gedeinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
Wordt het niet weereens tijd voor een deeltje 8? Ik zal crash wel even opzoeken.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 12:11:
Mag je om MP te spelen helemaal niks veranderen? Ik heb een clean install gedaan, en die tweaks uit de TS uitgevoerd maar hij werkt nog niet.

Missing X-Aantal Media Packages
dat betekend dat de pakfiles van de server niet gelijk zijn aan die van jou.
meestal moe tje gewoon een andere server pakken, :)

dit heeft nix met de configs te maken, ik heb ook eigelijk alles getweaked aan me config, doet het gewoon nog hoor... :)

het betekend dus gewoon dat die server een mod draait die jij niet hebt, of gewoon een mappack..
niets aan te doen... helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is *** zeg, dat zegt hij zowat bij alle servers. En waarom download hij dan niet gewoon de missende bestanden zoals bij UT2004 :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
omdat dat meestal server side mods zijn, en dan krijgt iedereen bijv een ducktaped gun met zaklamp ofzo :9
echt niet ideaal, misschien word het wel gefixxed in de upcoming patch! :P

bewijs dat je doom 3 ook kan vern**ken kwa graphics:
klik
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/r4z0rtjuh/doom3stuff/image002.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/r4z0rtjuh/doom3stuff/image003.jpg

donkere pics trouwes
ja, noem me maar een lamer/cheater/valsspeler, i dont care!
singleplayer config is nog gewoon goed hoor :) full detail, tot me pc het trekt :)

ik vind dat zulke cfg's gewoon moeten kunne, maarjah....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Pic_Art schreef op 22 augustus 2004 @ 13:10:
Wordt het niet weereens tijd voor een deeltje 8? Ik zal crash wel even opzoeken.
Lijkt mij wel ja :P
Doe jij dat weer, of voelt iemand anders zich geroepen tot deeltje 8? :)

Zorg er dan iig wel even voor dat de startpost zoveel mogelijk geupdate wordt en dat het spoiler gedeelte en offtopic geneuzel wat sterker benadrukt wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door Crash op 22-08-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op 22 augustus 2004 @ 13:51:
omdat dat meestal server side mods zijn, en dan krijgt iedereen bijv een ducktaped gun met zaklamp ofzo :9
echt niet ideaal, misschien word het wel gefixxed in de upcoming patch! :P

bewijs dat je doom 3 ook kan vern**ken kwa graphics:
klik
[afbeelding]

en

[afbeelding]

donkere pics trouwes
ja, noem me maar een lamer/cheater/valsspeler, i dont care!
singleplayer config is nog gewoon goed hoor :) full detail, tot me pc het trekt :)

ik vind dat zulke cfg's gewoon moeten kunne, maarjah....
ik zie geen schokkende veranderingen?
Als je bijvoorbeeld vertex lighting aan zou kunnen zetten, dat is een verandering ;)

En wrom zouden zulke cfg's niet kunnen? k, je hebt altijd wat van die bakfietsen die vindne dat alles wat je in de console of cfg cheaten is, of van die mutsen die zich niet in de cfg willen/kunnen verdiepen en die dat tegen willen houden.

Q3 kon je uber tweaken, en werd doodgewoon geaccepteerd omdat _iedereen_ dat kan, dat zal waarschijnlijk met Doom3 ook gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 13:42:
Dat is *** zeg, dat zegt hij zowat bij alle servers. En waarom download hij dan niet gewoon de missende bestanden zoals bij UT2004 :r
omdat dat gefixed gaat worden door OSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 14:15:
[...]

ik zie geen schokkende veranderingen?
Als je bijvoorbeeld vertex lighting aan zou kunnen zetten, dat is een verandering ;)

En wrom zouden zulke cfg's niet kunnen? k, je hebt altijd wat van die bakfietsen die vindne dat alles wat je in de console of cfg cheaten is, of van die mutsen die zich niet in de cfg willen/kunnen verdiepen en die dat tegen willen houden.

Q3 kon je uber tweaken, en werd doodgewoon geaccepteerd omdat _iedereen_ dat kan, dat zal waarschijnlijk met Doom3 ook gebeuren :P
haha, met jou valt tenmniste te praten :+
met quake 3 precies hetzlefde, dat valt idd uber te tweaken, i did :D

1 week geleden, snachts een keer, was 4:10 ofzo, maar wel in ubervorm:
een goed voorbeeld van mijn getweakedte cfg:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/r4z0rtjuh/doom3stuff/shot0008.jpg

8)

magoed, we dwalen af :+
nu nog een cg_enemycolor/model voor doom3, en we zijn weer bij :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
Crash schreef op 22 augustus 2004 @ 14:11:
[...]

Lijkt mij wel ja :P
Doe jij dat weer, of voelt iemand anders zich geroepen tot deeltje 8? :)

Zorg er dan iig wel even voor dat de startpost zoveel mogelijk geupdate wordt en dat het spoiler gedeelte en offtopic geneuzel wat sterker benadrukt wordt.
Ik wil het best doen hoor. Maar waarmee moet de startpost mee worden geupdate dan?

Dat extra benadrukken lukt ook wel. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik denk niet dat het aan je temparaturen ligt. Mijn CPU (AMD Athlon 3000+) wordt al gauw 67,5 graden !!!! bij het spelen van Doom 3, ik moet wel de kast open zetten omdat bij mij anders het spel ook crasht naar de desktop. Ik denk eerder dat de videokaart het probleem is. Deze wordt gewoon optimaal benut bij het spelen van Doom 3 en kan het daardoor erg zwaar krijgen, probeer het dus eens met je kast los en kijk dan nog eens hoe het gaat. Dit heeft voor mij het probleem iig wel opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een X800 pro, deze staat niet bij de videokaarten die ondersteunt worden,
kan ik het dan wel spelen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
ja, en nu begin je hier!
zucht

zoek eens! met je luie @$%$#!
sorry hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
[...]

Het 1ste level crashed niet bij je, de schiet levels daar begint het gedonder. Dan zou ik denken dat het een sound conflict is. Je gebruikt onboard sound zeker? Misschien even wat ander opties proberen in de sound options van doom 3. Of je bios misschien upgraden. Op jouw systeem zou het gewoon goed moeten werken maar ja met computers weet je het af en toe niet...

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 15:16:
Ik heb een X800 pro, deze staat niet bij de videokaarten die ondersteunt worden,
kan ik het dan wel spelen?? :?
Nee denk het niet, maar zal je matsen, keb hier nog een 9800pro die wil ik dan wel met je ruilen, keb doom3 toch al uit... |:(

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
# Videokaarten die ondersteund worden:
# ATI: Radeon 8500, 9000, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800, x lijn
# NVIDIA: GeForce 3, GeForce 4MX, GeForce 4 Titanium, GeForce FX, GeForce 6
Sorry hoor. Maar waar zie jij hem niet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:33
Gast.... hij maakt een grapje zie je dat zelf nou niet 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Pic_Art schreef op 22 augustus 2004 @ 15:04:
[...]

Ik wil het best doen hoor. Maar waarmee moet de startpost mee worden geupdate dan?

Dat extra benadrukken lukt ook wel. O-)
Geen idee, ik volg dit topic niet zo inhoudelijk :P
Maar oplossing voor crashes/glitches, tweaks etc. en wat nog meer ge-update kan worden. Indien er niks te updaten is is het ook goed he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:21

Polycom

Poes van goud

Ik heb doom3 gelukkig al uitgespeeld, toen ik de game wilde gaan spelen op een hogere moeilijksheidgraad werd mijn videokaart te heet en knalde me pc uit.. dus toen heb ik doom3 er maar af geflikkerd.

it's a shame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

hogere moeilijkheids graad en videoproblemen....!?!

als je nu van med naar high zou gaan, oke, maar door difficultysetting aan te passen!? beatsme 8)7

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
sain onez schreef op 22 augustus 2004 @ 16:37:

als je nu van med naar high zou gaan, oke, maar door difficultysetting aan te passen!? beatsme 8)7
Hogere moeilijkheidsgraad = meer monsters = meer polygonen en schaduwen = hogere stress op de videokaart. Zo moeilijk is dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

sain onez schreef op 22 augustus 2004 @ 16:37:

Jemig lees nou een goed man, ik zeg toch niet dat het daar door kwam?
Hij kapte er gewoon opeens mee, ik kreeg gele balken in mijn scherm en hij mijn pc knalde uit..

Lezen is een bitch :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op 22 augustus 2004 @ 10:29:
[...]

57graden voor een 3800+ cpu lijkt me zeker niet te hoog.
Als je je GPU bedoeld dan is het ook niet hoog. Mijn X800PRO haalt zeker met warme weer de 70graden wel en loopt nooit vast.

Je hebt iig de meest voor de hand liggende dingen wel geprobeerd.
Optie is nog om de GPU en CPU opnieuw te monteren met verse Arctic Silver maar lijkt me niet dat dat het is.

Zou zeker proberen de videokaart een volledig dedicated molex te geven. Wellicht is dat het. Misschien kun je eens een zwaardere voeding van iemand lenen om dat ook nog ff te testen. (of als je een nog een oude voeding hebt liggen deze gebruiken voor de videokaart)

Ook kun je proberen de videokaart (btw ga er vanuit dat je niet overklokt) terug te klokken naar lagere dan de standaardwaarden. dus ipv 520 /560 stel je 500/500 in met ATItool of ATItraytool puur om ff te testen.

Verder zou ik laatste bios flashen en instellen volgens deze guide: http://www.rojakpot.com/default.aspx?location=1

Instellingen beetje conservatief kiezen.

suc6
Ik heb een 2e voeding (300watt) dedicated op m'n vid kaart aangesloten. Geen enkele crash meer. _/-\o_ Na 1,5 uur spelen op de hoogste settings totaal geen problemen. 3DMark2003 scoort ook een kleine 150 punten meer. Het lag dus aan de power supply. Vreemd genoeg is 380Watt niet genoeg voor m'n systeem.

Ik zoek alleen nu nog een kwaliteitsvoeding van rond de 480Watt om de TruePower 380Watt single fan (zat bij Antec Lifestyle Sonata) te vervangen. Liefst geen voeding met een fan naar boven gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 17:15:
[...]

Ik heb een 2e voeding (300watt) dedicated op m'n vid kaart aangesloten. Geen enkele crash meer. _/-\o_ Na 1,5 uur spelen op de hoogste settings totaal geen problemen. 3DMark2003 scoort ook een kleine 150 punten meer. Het lag dus aan de power supply. Vreemd genoeg is 380Watt niet genoeg voor m'n systeem.

Ik zoek alleen nu nog een kwaliteitsvoeding van rond de 480Watt om de TruePower 380Watt single fan (zat bij Antec Lifestyle Sonata) te vervangen. Liefst geen voeding met een fan naar boven gericht.
Al naar de Zalman 400W gekeken, een kwalitatief zeer goede voeding en superstil. Kost iets van rond de € 85,- geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Beste GoT-ers ik heb jullie hulp hard nodig ,namelijk heb ik hier net Doom³ geinstalleerd, ik kan perfect in de menu's, kan het intro filmpje zien als ik een 'new game' begin MAAR ...

Als het intro filmpje afgelopen is krijg ik deze Application Error : Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/saait/naamloos.JPG

Help mij aub :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

ja uuu geef je specs eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Systeem Specs :

Driver : CATALYST Windows XP 4.8 - Driver
Videokaart : Sapphire All-In-Wonder 9800 Pro
Moederbord : Asus P4C800-E DELUXE S478 FSB 800 875P 4/2cDDR4 AGP8 ....
CPU : Intel PIV 2.6C Skt. 478 HT 800Mhz Box 512Kb
Geheugen : Corsair 512MB DDR400 32MX64 Twinx, Matched P, Low Latency
Platform : Windows XP Home Edition (met alle Service Packs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

probeer eens die geheugen tweak (zie starters post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Laatst online: 13-02-2024
geemfriek schreef op 22 augustus 2004 @ 17:29:
Systeem Specs :

Driver : CATALYST Windows XP 4.8 - Driver
Videokaart : Sapphire All-In-Wonder 9800 Pro
Moederbord : Asus P4C800-E DELUXE S478 FSB 800 875P 4/2cDDR4 AGP8 ....
CPU : Intel PIV 2.6C Skt. 478 HT 800Mhz Box 512Kb
Geheugen : Corsair 512MB DDR400 32MX64 Twinx, Matched P, Low Latency
Platform : Windows XP Home Edition (met alle Service Packs)
Ga maar lekker door in het topic wat je hiervoor hebt geopend, dit slaat nergens op natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Alexio schreef op 22 augustus 2004 @ 17:30:
[...]

Ga maar lekker door in het topic wat je hiervoor hebt geopend, dit slaat nergens op natuurlijk.
Ja ik heb al een topic geopend bij Grafische kaarten, so what?
Mss hebben andere Doom spelers dit probleem al gehad, en die niet in de Hardware sectie komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
geemfriek: crossposten is niet gewenst
wie opent er nu een nieuw topic? want deze gooi ik nu dalijk echt dicht.

[ Voor 46% gewijzigd door Crash op 22-08-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Crash schreef op 22 augustus 2004 @ 17:35:
geemfriek: crossposten is niet gewenst
wie opent er nu een nieuw topic? want deze gooi ik nu dalijk echt dicht.
Mijn excuses dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Laatst online: 13-02-2024
geemfriek schreef op 22 augustus 2004 @ 17:34:
[...]

Ja ik heb al een topic geopend bij Grafische kaarten, so what?
Mss hebben andere Doom spelers dit probleem al gehad, en die niet in de Hardware sectie komen :X
Dan had je je probleem hier moeten zetten en geen extra topic moeten openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Alexio schreef op 22 augustus 2004 @ 17:37:
[...]

Dan had je je probleem hier moeten zetten en geen extra topic moeten openen.
En kan je dan ook ff helpen ipv over zulke dingen bezig te zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
En dicht, dit gaat zo nergens meer over. Diegene die een nieuw topic wil openen voor Doom 3 neemt maar contact op via mail of ICQ.

[edit]
[rml][ PC]DoomIII deel 8[/rml] <-- daar verder :)

[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 22-08-2004 22:05 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.