Toon posts:

MSI K8N Neo-Platinum stabiliteitsproblemen?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 673 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ik heb gisteren gekocht:

MSI K8N Neo Platinum
AMD Athlon 64 3200+
2x 512 Corsair PC3200 Valueselect
Sapphire Radeon 9800pro
WD 160GB S-ata
Zalman 7000B cu

Aopen H600B 350watt PSU

Smiddags in elkaar gestoken en windows op geinstaleerd. Gaat ier al een dag goed, heb al alle drivers geinstaleerd, 3dmark en andere benches laten runnen, far cry en COD al tijdje liggen spelen, alles gaat gewoon perfect, niets van probs.

Heb zojuist ook bios geflashed naar laatste versie

Verwijderd

je geheugen kan je langzamer laten lopen door een divider in te stellen, bijvoorbeeld 4:3 (fsb-geheugen snelheid) je geheugen loopt dan 1 vierde langzamer als je fsb

trouwens je geheugen hoort standaart op 2.7 volt te lopen.. die van mij doet dat namelijk ook.. we hebben het zelfde geheugen

en bij amd 64 hoeven geheugen fouten bij overclocken niet altyd aan het geheugen te liggen.. mijn geheugen doet met gemak 440 maar daarvoor moet ik wel de vcore verhogen, ook als ik de multyplier verlaag. t ligt dus gewoon aan de geheugen controller

(edit: dit is @ 2 posts terug ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 19:14 . Reden: kleine toevoeging ]

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje.

Alles stond op standaard in het bios, dan heb ik ff de fsb naar 210mhz gezet. Alles perfect, CPU = 2310mhz, ik draai 3dmark 2003 en ik haal maar 3.500 punten :? Dan meteen in bios weer op 200mhz gezet, en dan had ik weer 6.000 punten :?

AMD 3200+
sapphire radeon 9800pro
2x 512mb Corsair PC3200 valueselect
Zalman 7000B cu

AGP mhz stond nog altijd op 66mhz. Moet ik mss voltage al verhogen ofzo? :?

Verwijderd

jojarno bedankt alvast,

waar in de bios stel ik de divider in? want ik kan hem niet vinden. Of zit dit niet in de bios?

edit: hoeveel volt verhoog je de Vcore dan? ik weet nog niet wat veilig is. En hoe hoog mag de voltage van het geheugen?

leon

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 23:04 ]

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Heb nu al 3 Systemen gebouwd met een K8N Neo Platinum dus erin.. en er zat een 3000+ in en 2x512Mb PC3200. En alle systemen lopen vast op willekeurige momenten, en eentje geeft zelfs blauwe schermen in de BIOS met "Unmountable Boot Device" etc.

We dachten eerst dat het aan de Voeding lag die 300W was, dus redelijke 400W erin gehangen. Maarja zelfde probleem. Ook uit de systemen de FX5700 kaart gehaald en vervangen voor andere, tevens Kingston mem. geprobeerd. Maarja niks mocht baten. Ook lag het niet aan de Barracuda schijfjes en IDE apparaten.

Heel raar allemaal :?

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Verwijderd

stopcontact geaard?

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Denk van wel ja?

Maarja elke andere PC doet het prima daar... alleen de MSI K8 bordjes hebben ineens deze problemen.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12 13:10
(jarig!)
Ik heb 2 Athlon 64 pc's gebouwd, waarvan 1 met een MSI K8T..zonder enige problemen.
En m'n eigen pc, met het bord uit dit topic.
Die had een klein probleem, en wel een hoge pieptoon.
Waar dit vandaan kwam is mij een raadsel, maar het zat em in de USB bus.
Die heb ik toen omgeruild, toen was het piepen weg...
Zo heel af en toe hoor ik nog een pieptoon, maar erg zacht.
Eigenlijk mag dit niet, maar goed.
Verder loopt het hier stabiel.
Dit mobo is toe aan een revisie beurt denk ik.

mijn systeem.

Verwijderd

Hoe moet ik nu de divider instellen? is dat een kwestie van het geheugen op 166 mhz zetten en dan de proc overclocken totdat deze het geheugen op 200 mhz brengt? En hoeveel volt mag ik de proc en het geheugen maximaal geven?

Verwijderd

gewoon het geheugen op 166 mhz, je proc mag iig wel 1.75 vcore hebben, er zijn ook zat mensen die er veel meer door heen jagen (volt of 2 :P)
als je maar let op de temperaturen.

je geheugen mag met gemak 3 volt hebben

• olandese
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-10-2024
Hallo,
een paar weken geleden heb ik gemeld dat ik ook instabiliteit problemen had met mijn mobo (plotseling opnieuw starten etc...). Ik heb waarschijnlijk het probleem opgelost: mijn audig 2 kaar heb ik in een andere pci slot gezet. Windows XP opnieuw geinstallerd en sinds 1 week geen probleem meer! :P :9 8) :Y)

Verwijderd

Nou ik heb het ook gehad met mijn MSI! Na dat ik mijn case heb gemod alles erin gezet en internet deed niet en windows wilde niet meer instaleren! :(
Terug gebracht voor een Asus en geen problemen meer :) (en ziet er ook nog leuk uit :P )

Verwijderd

Heb sinds 1 week ook eindelijk m'n mobo binnen (na 2 weken hebben gewacht) sindsdien alleen maar problemen. Op willekeurige momenten krijg ik blauwe schermen en memory dumps... Heb problemen even op een rijtje gezet:

-Geheugen werkt niet op 200MHz, wel op 166.
Op 200MHz krijg je regelmatig blauwe schermen en memory dumps en is het met
geen mogelijkheid stabiel te krijgen. in memtest-86 in test #5 meer dan 30000
fouten.
Dit kon ik op lossen door de max. frequentie in te stellen op 166 in de bios, en
vervolgens de cpu multiplier op 8,5 en de
HT multiplier op 3x te zetten en als laatste de HTT bus op 240MHz. Hierdoor
loopt je geheugen wel op 200Mhz (DDR) en werkt
het geheel wel stabiel. Het voltage voor het geheugen op 2,7V te zetten ipv. auto.
(natuurlijk alleen sata 3 en 4 gebruiken)

-Als het netwerkgebruik boven de 5% komt maakt het mobo een snerpende toon.
(geluid komt ergens bij de netwerkaansluiting weg)

*agressive timings en spread spectrum heb ik disabled.
*bios geupdate naar v1.4

Heb gelezen dat er meerdere problemen waren met geheugen, loop nu al 2 dagen op internet te zoeken maar geen conrete oplossingen gezien. Alle timings gebrobeerd voor geheugen enz enz. Nu is m'n vraag of ieman echt een concrete oplossing weet. als ik alles RMA dan zit ik weer 2 weken zonder computer.... :( naja heb nog wel een oudje dan. Mijn snelle xp1800+ ietwat getuned... is door een kapotte voeding opgeblazen, stonk behoorlijk, heb nu wel een goede voeding van 460W was natuurlijk stom om te bezuinigen op de voeding... |:(

systeem: AMD64 3000+, MSI K8N neo platinum, 1x 512MB twinmos (staat wel vermeld in testrapport van MSI), 2x 120GB Sata samsung spinpoint.

Verwijderd

Ik heb ook net een nieuwe pc met dit moederbord in elkaar gezet. Tjjdens het installeren van winXP kreeg ik elke keer de foutmelding PFN_LIST_CORRUPT en kon ik opnieuw beginnen. Even gegoogled en op verschillende fora hadden ze het over geheugen problemen. Toen memtest gedraaid en idd zoals ik hierboven ook lees, een hoop fouten bij test #5. Bij het moederbord zat een test report boekje en daar stond dat mijn geheugen (512 MB Twinos PC 3200) gewoon zou moeten werken in DIMM slot 1. Met het geheugen op 166 Mhz had ik ook geen fouten in memtest. Nu heb ik het geheugen toch in slot 2 gezet en weer memtest gedraaid. En wat bleek: na een uurtje memtest nog steeds geen fouten. Dus iedereen die problemen heeft met geheugen, ik zou eens proberen om het in een ander slot te plaatsen. Suc6

Verwijderd

Heb ook ander slot geprobeerd maar zowel 1 2 en bij 3 zelfde probleem.
Geheugen is wel ok denk ik, kan het ook aan het moederbord of processor liggen want anders schiet ik met nieuw geheugen ook niks op.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 00:35 ]

Verwijderd

Probeer de CAS latency eens te veranderen. Ik heb namelijk ook een probleem gehad met geheugen (en ander moederbord overigens, Asus). Dit is Twinmos 512 MB met een CL van 2.5 . Ik had geheugen instellingen op auto staan in BIOS, dus ik mag aannemen dat CL ook op 2.5 werd gezet. Kijk ik echter op Twinmos.com bij compatibility, dan zie dat achter mijn type ram staat (3-3-3). Normale instellingen van DDR 400/PC3200 is volgens Twinmos:

DR400 TwinMOS/TwinMOS:

T(RAS, Active to Precharge) - 8
T(RCD, Active to CMD) - 3
T(RP, Precharge to Active) - 3
Cas Latency - 2,5
Voltage: 2,6Vdimm +/- 0,1V

Met 3-3-3 bedoelen ze neem ik aan dus TRCD, TRP en CL. Aangezien mijn geheugen standaard CL 2.5 is, moet het blijkbaar worden verandert in BIOS naar CL 3. Dan zou hij het misschien doen. Ik heb mijn moederbord momenteel niet, dus kan ik het niet testen. Denk nu niet dat dit type van mij standaard op CL3 staat, want op een ander Asus bord zetten ze hetzelfde type WEL op 2.5-3-3. Probeer dit dus maar eens.

Verwijderd

Zoals ik eerder al aangaf heb ik echt alles geprobeert ook de cl op 3, maar het mocht niet baten. Ik RMA het bord + geheugen, voor het geheugen zit ik te denken aan corsair of infenion, welke zou het beste zijn?

• dynax
(jarig!)
Corsair heeft een hele goede reputatie, dus zou ik voor dat geheugen gaan.
Ik heb zelf de XL versie, hiervoor had ik de LL versie.
De laatstgenoemde is goedkoper, maar zag bijna geen verschil met de XL versie.
Dus ik zou gaan voor de TwinX 1024-3200-LL.
Dat is een goede en snelle module.

mijn systeem.

Verwijderd

ik heb er nu corsair valueram inzitten 512mb ddr 400 @ 201mhz :P 2.5-3-3-8-11-16 1T 3100mb/ps in sisoft dus das redelijk normaal. Werkt overigens zeer stabiel. Infineon is ook goed, maar dat is cl 3 geloof ik.

edit:Neem corsair value niet om te oc'en want verder dan 210 mhz wil die niet :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 16:11 ]

Verwijderd

raar, dat van mij doet op 1t timing 220 :S..
nog steeds niet veel.. ik had liever ander geheugen en mobo gehad maar het zij zo

Verwijderd

220mhz op je corsair valueram? ik wou dat ik dat had. En hoezo zou je een nieuw mobo willen. Als je alles eindelijk goed heb werkt ie perfect!

ik heb net van iemand van MSI via de mail bios 1.56 ontvangen. Weet nu niet of het een beta is. Als er intresse is moet je ff pmen

• dynax
(jarig!)
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 16:32:

ik heb net van iemand van MSI via de mail bios 1.56 ontvangen. Weet nu niet of het een beta is. Als er intresse is moet je ff pmen
Nou die wil ik wel proberen, weet je de release notes?

mijn systeem.

Verwijderd

zou je die bios kunnen mailen + wat er aan verbeterd is.. mijn temps worden nog steeds niet goed uitgelezen :/

jarno [at] heyz [punt] nl

alvast bedankt :)

Verwijderd

Ik heb/had een Gigabyte K8VT800 (Via chipset)
Maar veel problemen mee gehad.
En nu issie officieel dood.
Als ik zo dit forum lees hoef ik niet meer te zeggen:
K00p Geen Gigabyte!!!

Nu twijfel ik nog steeds tussen:
nForce 3 250GB (Gigabit Lan, huiswerk gedaan)

Asus K8N E deluxe en MSI K8N Neo Platinum
( Mycom allebij 129 eurie namelijk )
Hoe zit het met PCI lock op sata sloten ?
Ervaringen...

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

ik heb sinds kort een nieuw vaag probleem... (mss is het niet mobo gerelateerd maar toch post ik het ff hier)

soms heb ik spontane uitval van de PC (GEEN reboot dus), MAAR de lampjes van toetsenbord, muis etc branden nog... PC opnieuw opstarten vanuit die mode is onmogelijk. stroom moet er de volle 15 sec vanaf (tot lampjes van keyb en mouse uit zijn) en dan pas stroom aan en booten. En wat dan nog vager is: het toetsenbord werkt neit tijdens deze boot... ik moet dan het keyb uitpluggen en in een ander USB-poortje knallen opdat het zou werken.

hiervoor stond smart FAN target aan... deze heb ik aangezet (ik dacht ergens in de errate gelezen te hebben dat ie soms niet wou trug opspinnen ofzo?? of was het de proc die niet trug naar volle snelheid wou?? dunno, maar kheb C'n'Q nu af en ook die smart fan targets)
meestal na reboots (die wel ff duren wegens USB herinpluggen en de 15sec die de capaciteiten nodig hebben om te ontladen) zijn de temps rond de 40-45°C wat niet speciaal hoog is dus...
voltages betwijfel ik ook
code:
1
2
3
4
CPU : 1.53-1.55 V
3.3 :  +-  3.28 V
5   :      5.13 V
12  :     12.20 V

ik kan verder nog aan deze dingen denken:
-keyb die op een of andere manier een kortsluiting veroorzaakt??
-IRQ conflict? (USB controller en AC'97 delen IRQ 20, hoewel er genoeg vrije IRQs zijn (grmbl))

hardware:
ATHLON64 met C'n'Q aan (ben nu aan het testen met C'n'Q af) (standaard boxed koeler)
MSI K8N NEO FSR
Logitech internet navigator toetsenbordje
(corsair ram, chieftec 360W voeding (standaard bij case), logitech mx510 muisje, 160G schijfje, DVD+-RW)

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Verwijderd

ik weet niet wat er verbeterd is, er zit namelijk geen changelog bij die 1.56 maar ik zal hem er bij mij wel op zetten. Wat moet je doen als je terugflashed? Moeten er dan van die cy/ yb/ iz/ dingen achter de filename staan? of kan je hem zo terug flashen?

leon

Verwijderd

ik flash altyd in windhoos, dus ik zou het niet weten B)

ik heb hem trouwens al een paar dagen draaien, hij werkt prima.. ware het niet dat hij nog steeds de temps niet goed uitleest :| 8)7 :X

heb zin om te frisbee'en met dit mobo echt waar

je kan beter 1.55 gebruiken heb ik het gevoel.. maar ik kan met dit bios wel iets verder overclocken....

8)7

Verwijderd

Ik kan met bios 1.4 mijn HT op 240mhz zetten dus 2400mhz, en dat voor mijn 3000+ :P , komt denk ik omdat ik nr 0073 heb. Maar ik heb dus de koeler van de cpu gehad, en de cpu schoongeveegd, en de koeler er weer op, maar nu staat er bij corecenter dat ie soms wel 50 graden word. Terwijl hij eerst makkie 42 load had. Moet ik nu nieuwe koelpasta erop smeren, of komt het door de terug klok van mijn bios van 1.55 naar 1.4?

@ Dynax, geef me je mail ff als je 156 nog wilt.
@ jojarno, ik heb em gestuurd!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 11:47 ]

Verwijderd

ja ik weet dat je hem gestuurd hebt, bedankt nog ;)
tis zo wie zo goed om er koelpasta op te smeren, kans is groot dat het zo 8 graden kan schelen.
die 1.56 bios raad ik iig niet aan, neem of 1.4 of 1.55.

in 1.56 loopt de bios ook vast bij sommige instellingen :S

• dynax
(jarig!)
Ik heb 156 al, bedankt.

mijn systeem.

Verwijderd

kweet niet meer goed in hoeverre dit ontopic is maar ik heb een asus gehad en nx dan problemen er mee ... overweeg toch maar iets anders (

Verwijderd

kom er ook net 8ter dat die pci lock niet werkt op de 1.56, toch maar weer terug geflasht naar 1.4 :+

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
offtopic

zelf heb ik een msi kt6 mobo hier heb ik ook problemen mee met uitvallend lan.
Zit te overwegen naar een amd 64 maar denk dat ik voor asus ga.

het is heel vervelend als je last heb van de bovenstaande problemen.

telkens je pc weer ombouwen nadat je alles zo mooi afgewerkt hebt. Gewoon vervelend.

Geen MSI meer voor mij ( De kleuren zijn altijd wel mooi van de MSI moederborden )

Verwijderd

je kan je mobo ook spuiten dus dat van dat kleuren is geen argument om een msi te kopen :P

ik zou als ik jou was voor een asus of epox gaan idd...
als ik opnieuw mocht kiezen had ik ook geen msi gekozen hoor ;)

Verwijderd

Jongens help me please :P

Ik heb nu wel een heeel raar probleem. Ik heb gewoon mijn pc uitgedaan. Wil hem na een paar uur weer aan doen....... geen beeld, en een rood ledje (3e ledje) brand. Dus ik videokaart eruit en erin gedaan. Daarna bios reset gedaan. Geheugen verwisseld van bank. Daarna dvd eraf, dus kaal systeem, maar niks helpt. Hoe komt dit in godsnaam?

leon

edit: aan de videokaart licht het niet. Die werkt in een andere pc wel. Zou mijn moederboard dood zijn? of weet iemand een oplossing, of heeft iemand ook wel is het ledje 3 rood gehad en dat de pc niet meer bootte?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 17:55 ]

Verwijderd

probeer alles is op een ander mobo, dan het je het antwoord.

• H!GHGuY
  • Niet online

H!GHGuY

hier staat de betekenis van alle ledjes...
enkel 3de ledje wil zeggen dat je keyboard controller nie initialiseert...

iemand enig ID over mijn problaam van eht uitvallen??

[ Voor 13% gewijzigd door H!GHGuY op 03-11-2004 19:07 ]

Verwijderd

ik had idd al gezien dat dat iets met het keyboard was, maar die zit gewoon goed. Videokaart is het ook niet, dus dan zou het of: mobo of: proc zijn. Denk niet dat het de proc is, dus zal het wel het mobo zijn. Moet ik dat nog even zeker weten

• H!GHGuY
  • Niet online

H!GHGuY

HIGHGuY schreef op 27 oktober 2004 @ 13:18:
ik heb sinds kort een nieuw vaag probleem... (mss is het niet mobo gerelateerd maar toch post ik het ff hier)

soms heb ik spontane uitval van de PC (GEEN reboot dus), MAAR de lampjes van toetsenbord, muis etc branden nog... PC opnieuw opstarten vanuit die mode is onmogelijk. stroom moet er de volle 15 sec vanaf (tot lampjes van keyb en mouse uit zijn) en dan pas stroom aan en booten. En wat dan nog vager is: het toetsenbord werkt neit tijdens deze boot... ik moet dan het keyb uitpluggen en in een ander USB-poortje knallen opdat het zou werken.

hiervoor stond smart FAN target aan... deze heb ik aangezet (ik dacht ergens in de errate gelezen te hebben dat ie soms niet wou trug opspinnen ofzo?? of was het de proc die niet trug naar volle snelheid wou?? dunno, maar kheb C'n'Q nu af en ook die smart fan targets)
meestal na reboots (die wel ff duren wegens USB herinpluggen en de 15sec die de capaciteiten nodig hebben om te ontladen) zijn de temps rond de 40-45°C wat niet speciaal hoog is dus...
code:
1
2
3
4

-IRQ conflict? (USB controller en AC'97 delen IRQ 20, hoewel er genoeg vrije IRQs zijn (grmbl))

hardware:
ATHLON64 met C'n'Q aan (ben nu aan het testen met C'n'Q af) (standaard boxed koeler)
MSI K8N NEO FSR
(corsair ram, chieftec 360W voeding (standaard bij case), logitech mx510 muisje, 160G schijfje, DVD+-RW)
ik draai nu al sinds deze post met C'n'Q af en fan op volle toeren, en tot nu toe is ie nog geen enkele keer uitgevallen... zou het daar dan iets mee te maken hebben??

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:52
ik had vandaag het onmetelijke geluk dat mijn lan-poort naar de maan ging:S kut ding

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Verwijderd

kleunbaf schreef op 14 oktober 2004 @ 23:07:
[...]

Ik heb deze error ook gehad.
De Network Access Manager is op zoek naar de locale groep "users" en waarschijnlijk heb je een Nederlandse windoos en dan heet deze groep (je raad het niet) 'gebruikers'.

Ik heb een 'users' groep aangemaakt, dezelfde objecten er in gemikt als 'gebruikers' en toen ging het beter.
Ik heb nu de K8N Neo plat. nu een week en heb tot nu geen echte problemen gehad. Alleen soldier of Fortune 2 liep elke keer vast op hetzelfde moment in het spel, maar dit ligt waarschijnlijk aan het spel zelf.

Maar mijn vraag is. Hoe heb je een nieuwe groep 'users' aangemaakt? En waar staat die groep 'gebruikers'?
Ik zit ook de hele tijd te stuntelen met die Network Access Manager.

• Alex214
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04-2024
HIGHGuY schreef op woensdag 27 oktober 2004 @ 13:18:

code:
1
2
3
4

hardware:
MSI K8N NEO FSR
Ik heb dus exact hetzelfde probleem....(ook gepost in dit topic)

Mijn systeem:

AMD 64 3400+
MSI K8N Neo platium
512 MB 3200 (400MHz) Twinmos CL2.5
Radeon 9800Pro

Ik had twee weken geleden dit moederbord met processor binnen gekregen van PC-megastore. Exact hetzelfde probleem, de computer valt na een willekeurige tijd uit. Ik kon hem alleen niet meer aanzetten, een ATX reset was eerst nodig. Wat wel opviel was dat de powerled van mijn kast langzaam begon te knipperen als dit gebeurde.

Ik zelf heb een nieuwe Q-tec 350 watt voeding, maar een andere 450 watt voeding loste ook nix op.

Mijn geheugen gaf ook enorm veel errors met memtest...maar in een andere pc deed het geheugen het goed. Ander geheugen werkte ook niet goed en lost het probleem ook niet op. De processor deed het in een ander systeem wel goed, dus ik nam aan dat het daar ook niet aan lag. Zelfs met een andere videokaart (oud PCI ding) bleef het probleem bestaan. Met een zo kaal mogelijk systeem (zelfs zonder HDD, floppy etc) ging hij uit in de bios.

Dus ik heb het mobo terug gestuurd naar PC-megastore (vorige week maandag). Vandaag EINDELIJK een nieuwe binnengekregen...en wat denk je gewoon weer hetzelfde probleem :( Hij lijkt het alleen iets beter te doen want bij het vorige moederbord had ik ook veel problemen met het toetsenbord...

Kan het uitvallen te maken hebben met een brakke sensor....want het lijkt zo'n overhittings beveiliging. In de bios lijken de temperaturen als de voltages correct.
OF weet iemand wat het betekent als je powerledje knippert (1 sec aan, 1 sec uit).

In de gebruiksaanwijzigen kan ik er niets over vinden....voor mij geen MSI meer :r

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

voor mij geen MSI meer :r
OK dan :)

Wel, dit topic gaat toch dicht. Veel te veel op zichzelf staande problemen door elkaar heen en het heeft lang genoeg geduurd. Voor elk serieus en op zichzelf staand probleem kun je een nieuw topic starten. Voor ervaringen kun je ook in [rml][ Ervaringen] MSI K8N Neo2 (-54G) deel 3[/rml] terecht. Om te kotsen en ranten kun je in je toilet terecht.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.