Hallo, Tweakers ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.
IK ben sinds een paar dagen in het bezit van een nieuwe computer. Het in elkaar zetten was geen probleem.
Verder werkt de computer gewoon zoals het hoort alleen valt hij op verschillende momenten uit. (in de bios, voor de bios en net als je hem aanzet) Ook werkt hij soms 5 min en valt dan pas uit.
De cpu word niet te heet om dat hij in de bios tussen de 39 en 35 C aangeeft
Dit zijn de specificaties:
qtec big fan PFC 500 Watt
MSI K8N NEO-PLATINUM
AMD Athlon 64 3000+ OEM 400 Mhz
Dane-Elec geheugen PC3200 400 Mhz
Kingwin Arctic Liquid Cooler System
Zoals je in de specificaties kan zien heeft het systeem water koeling. Ik heb gekeken als het daar aan lag maar dat is ook het probleem niet.
Zelf d8 ik dat er nog 3 dingen zijn waar het aan kan liggen: voeding, cpu, moederbord. Maar dit kan ik niet testen.
Windows xp staat er nog niet op en de bios heb ik ook gereset
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan vertellen waar het aan kan liggen:)
IK ben sinds een paar dagen in het bezit van een nieuwe computer. Het in elkaar zetten was geen probleem.
Verder werkt de computer gewoon zoals het hoort alleen valt hij op verschillende momenten uit. (in de bios, voor de bios en net als je hem aanzet) Ook werkt hij soms 5 min en valt dan pas uit.
De cpu word niet te heet om dat hij in de bios tussen de 39 en 35 C aangeeft
Dit zijn de specificaties:
qtec big fan PFC 500 Watt
MSI K8N NEO-PLATINUM
AMD Athlon 64 3000+ OEM 400 Mhz
Dane-Elec geheugen PC3200 400 Mhz
Kingwin Arctic Liquid Cooler System
Zoals je in de specificaties kan zien heeft het systeem water koeling. Ik heb gekeken als het daar aan lag maar dat is ook het probleem niet.
Zelf d8 ik dat er nog 3 dingen zijn waar het aan kan liggen: voeding, cpu, moederbord. Maar dit kan ik niet testen.
Windows xp staat er nog niet op en de bios heb ik ook gereset
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan vertellen waar het aan kan liggen:)