Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:05
necros zijn zo euber >.> aan het begin koste de units NIX en je kan je eigen geld maken zonder flags en met 3 flags heb je al 60% meer speed lol :S en er zijn in totaal 4 upgrades voor units of zo lmao en dan kunne ze zich nog eens herbouwen ook lol en die base van de necros is so ueberpowered... da ding kan telleporten en bewegen dus je zet da ding in het ander kamp en je hebt gewone lol o ja de meeste units en helden kunne ook telleporten :S

dus effen alles op een rij:

-geen base cost voor begin units
-zelf geld kunne bouwen
-weinig upgrades
-telleports
-met 3 flags heb je al 60% speed ( met 100% kun je niet dood, want je bouwt units sneller dan ze dood gaan)
-units gaan zich zelf resurecten soms
-held in supervorm kan niet dood
-je beste wapen is je hoofdgebouw die je door heel de map kan telleporten

necro = own all >.>

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Mobiele basis blaast inderdaad alles uit de weg maar gelukkig is hij erg langzaam (en kwetsbaar tijdens teleporten geloof ik).. Verder zijn er veel teleports nodig om echt een afstand te overbruggen.

Dat van je zelf geld kunnen bouwen vat ik niet helemaal??

En de necros kunnen echt dood maar waarschijnlijk niet op easy... Die hero in supervorm is inderdaad overpowered.

[ Voor 10% gewijzigd door Darth Malak op 16-10-2006 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dit deel is toch echt de moeilijkse die ik tot nu gespeelt heb. Op hard moet je echt de boel goed plannen en dan alsnog zijn sommige gebieden die niet eens perse heel veel defense eenheden hebben gewoon onmogelijk. Heb al meer keren gehad dat ik een gebiedt aanviel en lekker 1 min later komt er een groot leger aanzetten tegen 3 eenheden van mij :(

Maarja ik hou wel van een uitdaging :) Maar deze is toch wel extreem moeilijk.
Wargear is heerlijk gedaan, weet iemand welke "hero" de beste is? Speel nu met het leger met de wargear eenheden, hun missle tanken zijn echt super goed tegen mass infrantry.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Necro (of whatever) rules.....

Het is in ieder geval belangrijk om voordat je de enemy HQ vernield hebt om eerst je basis en verdedigingen goed op orde te hebben aangezien je daar later nog plezier van kunt hebben. Je basis en verdedigingen blijven gelukkig staan als je later weer aangevallen wordt en het helpt een beetje als je meteen vanaf het begin +100 power hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Darth Malak schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:54:
Necro rules.....

Het is in ieder geval belangrijk om voordat je de enemy HQ vernield hebt om eerst je basis en verdedigingen goed op orde te hebben aangezien je daar later nog plezier van kunt hebben. Je basis en verdedigingen blijven gelukkig staan als je later weer aangevallen wordt en het helpt een beetje als je meteen vanaf het begin +100 power hebt! :)
Misschien rullen ze wel, ik heb liever het grootere, snellere wapentuig meer destructieve wapen tuig, Persoonlijke mening :) Heb de nercos al verslagen en die waves met hun mannetjes stelde echt niks voor ze stuurde echt horde mannettjes die allemaal afgeslacht werden door maar een paar eenheden van mij, een missle atack en je hebt meteen +20 kills :)

Die onzichtbare mannettjes waren echter wel een pain in the ass.

Btw als je veel verdiging bouwt voordat je de vijand ze hq molt, telt die verdiging dan ook mee als je aangevallen wordt en je doet auto resolve?

[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 16-10-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tuurlijk... althans, zo zou het moeten zijn maar ik weet niet welke regels ze allemaal meenemen om te bepalen hoe de uitkomst van een automatisch gevecht is. Dat autoresolve niet aan te raden is heb ik wel gemerkt.... Vijand, sterkte: 3, Ik (necron), sterkte: 10 met een bijna gemaxte hero werd ik verslagen. Daarna even het gevecht zelf aangegaan had ik ze binnen 2 minuten van de kaart geveegd.

Wat jij trouwens beschijft over dat die mannetjes niks voostellen heb ik ook met de necrons. Ik veeg ook alles van de kaart af (met de necrons) en alleen Chaos was lastig. Vervelend de onzichtbare eenheden maar mijn hero ziet ze gelukkig wel. Alleen vervelend aangezien je hero niet op 2 plaatsen tegelijk kan zijn.

Verder is de necron mobiele basis veruit het krachtigste wapen in de game. Als je die midden in de vijandelijke basis laat teleporteren en je gooit er nog een kwak eenheden bij is het gevecht vrij snel voorbij! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 16-10-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Beetje unbalanced dus :)
Ik vindt de ontwikkelaar van dit spel toch wel de beste rts maker van dit moment, company of heroes is ook toppertje met de zelfde gameplay eigenlijk. Capture punten en bouw er dingetjes op zodat je meer resources krijgt. Heb ook nog geen rts gezien waarin je mannetjes zo scheel kunnen zijn, missen hoort erbij maar veel ontwikkelaars hebben dit nog niet door :)

Hoop op nog vele rts games van deze ontwikkelaar, de enigste serieuse concurrent die ze hebben zijn de makers van Supreme commander die er nog een grote stap bovenop gaat doen. Door dit soort games zie ik de meeste nieuw rts spellen dan ook als "crap" :)

* evilpin0 is blij met de next gen rts games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Company of heroes is ontzettend goed maar ik begin extreem afgeknapt te raken op de skirmish. Deze is bagger slecht. Zelfs op easy heeft mijn enemy spontaan een aantal snipers in de huizen zitten vanaf het begin (terwijl je die pas na een behoorlijk aantal upgrades kunt maken). Waardoor de strategic points dus niet voor mij zijn weggelegd.

Verder komt hij binnen no-time met een jeep e.d. aanzetten en dit terwijl ik nog mijn 1ste legertje aan het bouwen ben. Kan dus niet en dus cheat de AI verschrikkelijk en daar hou ik niet van.

Over warhammer: er zijn wel diverse bugs te vinden. Zo gebeurt het zeer regelmatig dat als je hero deel uitmaakt van een groep (ctrl 1-9) je hero spontaan uit die groep is verdwenen. Dus je stuurt je groep ergens naar toe maar je hero blijft lekker staan en is niet meer geselecteerd.. :(

[ Voor 21% gewijzigd door Darth Malak op 16-10-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Darth Malak schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:52:
Company of heroes is ontzettend goed maar ik begin extreem afgeknapt te raken op de skirmish. Deze is bagger slecht. Zelfs op easy heeft mijn enemy spontaan een aantal snipers in de huizen zitten vanaf het begin (terwijl je die pas na een behoorlijk aantal upgrades kunt maken). Waardoor de strategic points dus niet voor mij zijn weggelegd.

Verder komt hij binnen no-time met een jeep e.d. aanzetten en dit terwijl ik nog mijn 1ste legertje aan het bouwen ben. Kan dus niet en dus cheat de AI verschrikkelijk en daar hou ik niet van.

Over warhammer: er zijn wel diverse bugs te vinden. Zo gebeurt het zeer regelmatig dat als je hero deel uitmaakt van een groep (ctrl 1-9) je hero spontaan uit die groep is verdwenen. Dus je stuurt je groep ergens naar toe maar je hero blijft lekker staan en is niet meer geselecteerd.. :(
/offtopic
Ik ruik juist afgeknapt op de skrimishe mode van coh omdat ik altijd voor een panzer divisie gaat maar de tegenstander als allies(4vs4) nooit tanken maken en ik met mijn panzers tegen mass anti tank guns moet vechten :( ai staat zelf op moeilijkste niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja, skirmish in COH heeft zeker wel de nodige patches nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Heeft iemand het spel al? Klopt het nou dat je voorgaande delen niet nodig hebt voor multiplayer of singleplayer skirmish voor alle 7 de rassen?

Als ik deze preview ( http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68671 ) goed begrijp, is Dark Crusade volledig stand alone en zit alles erin wat ook in de vorige 2 delen zat, behalve de singleplayer campaigns. Ik wil graag weten of iemand dat uit eigen ervaring kan bevestigen :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
Bij WA moest je deel 1 ook hebben als ik me niet vergis. Ik vind dit echt een super game. Veel beter dan C&C. Ik kan ook niet wachten tot het 3e deel uit is. Ik ga em denk ik deze week pre orderen :P

Ook supper dat ze elke keer wat rassen toevoegen die je ook in 40k had. Ik heb zelf ook nog een 140 IG popetjes in doosjes zitten :P En om dan een echte game er van te hebben is helemaal geweldig.

Ik hoorde trouwens ok iets dat ze nu ook widescreen support in DC hebben gestopt. Dat lijkt me echt te gek.

Uhmm lees ik touwens goed dat er mensen zijn die DC al hebben ? Omdat je met necrons aan het spelen bent ? Ik zie dat hij pas 27/10/06 uitkomt in NL :? 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Astennu op 16-10-2006 16:58 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn andere manieren om dingen te verkrijgen Astennu ;)

Breepee, als je alleen Dark Crusade installeert kan je in single player skirmish alle rassen spellen (campaign niet getest) en in multiplayer alleen met de Tau/Necrons. Je hebt de originele versie + Winter Assault nodig om in multiplayer te spelen met de andere 5 rassen. De campaigns van Winter Assault en de originele versie kan je niet spelen zonder die te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
OK, thx. De eerste, enige, en helderste uitleg! Danku!

Wel vreemd imho dat de vijf 'oude' volken niet te spelen zijn met multiplayer. Als je ze voor SP skirmish ze er al inzet, is het zware werk al gedaan lijkt me? Nouwja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nee hoor, gewoon lezen, deze vraag is al meerdere keren gesteld en ook beantwoord.
Breepee schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:25:
OK, thx. De eerste, enige, en helderste uitleg! Danku!

Wel vreemd imho dat de vijf 'oude' volken niet te spelen zijn met multiplayer. Als je ze voor SP skirmish ze er al inzet, is het zware werk al gedaan lijkt me? Nouwja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ach ja, als je net uit de VS komt is alles mogelijk!
Astennu schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:53:
Bij WA moest je deel 1 ook hebben als ik me niet vergis. Ik vind dit echt een super game. Veel beter dan C&C. Ik kan ook niet wachten tot het 3e deel uit is. Ik ga em denk ik deze week pre orderen :P

Ook supper dat ze elke keer wat rassen toevoegen die je ook in 40k had. Ik heb zelf ook nog een 140 IG popetjes in doosjes zitten :P En om dan een echte game er van te hebben is helemaal geweldig.

Ik hoorde trouwens ok iets dat ze nu ook widescreen support in DC hebben gestopt. Dat lijkt me echt te gek.

Uhmm lees ik touwens goed dat er mensen zijn die DC al hebben ? Omdat je met necrons aan het spelen bent ? Ik zie dat hij pas 27/10/06 uitkomt in NL :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
UHmm ik had al gekeken of ik em tijdelijk kon "lenen" van internet tot dat i echt te koop was maar nog niet gevonden. Want dit is echt een goede game dus die wil ik helemaal orgineel hebben. Kun je ook leuk op internet tegen mensen knokken.

Nja dan maar even afwachten :)

[ Voor 28% gewijzigd door Astennu op 16-10-2006 21:02 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Deze game is absoluut het kopen en wachten waard. Alleen jammer dat er nog steeds zoveel pathfinding problemen zijn en wat ander irritante bugs.. Maar verder een extreeem vloeiend en soepel lopende game. Hier kunnen veel ontwikkelaars een voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:05
need warhammeronline >.> ik hoop dat er ook necros daar zijn Oo nog max 1 jaar jonges >.< dan kunnen games zoals WoW en L2 het vergeete :P na 40 jaar heb je denk ik de grootste playerdatabase die je kan bedenken :0

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Darth Malak schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:40:
Nee hoor, gewoon lezen, deze vraag is al meerdere keren gesteld en ook beantwoord.

[...]
Helaas, nergens stond het hier duidelijk en volledig, alleen her en der wat halve info van horen en zeggen.

Quoten trouwens graag onder het gequotte bericht, wel zo duidelijk ;)

Op play.com kost DC 27 euro (oid) en de Anthology (DoW+WA+DC) iets van 37. Goed te doen dus voor de mensen die het willen aanschaffen.

[ Voor 18% gewijzigd door Brent op 17-10-2006 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nope... de een vind het handiger om de quote erboven te zetten, de ander weer om hem eronder te zetten... Daar is geen regel voor en wat voor de een handig is, is voor de ander onhandig. :)

(ik had trouwens die vraag ook al duidelijk beantwoord, zonder van horen zeggen maar aangezien ik hem al speel lijkt het me duidelijk)...

Het is me trouwens wel duidelijk dat play.com zo'n beetje de enige en goedkoopste aanbieder van games is via internet... CD-wow e.d. zijn vele malen duurder (nog steeds wel goedkoper dan in de winkel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Darth Malak schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:05:
Nope... de een vind het handiger om de quote erboven te zetten, de ander weer om hem eronder te zetten... Daar is geen regel voor en wat voor de een handig is, is voor de ander onhandig. :)
Aangezien het chronologisch juister is om na de kwoot ( = herhaling waar je nog even expliciet op wl reageren) met je reactie te komen, doet zo ongeveer heel het internet zo ;)
(ik had trouwens die vraag ook al duidelijk beantwoord, zonder van horen zeggen maar aangezien ik hem al speel lijkt het me duidelijk)...
Ik zie net dat je idd al duidelijk antwoord geeft, in de allerlaatste reactie op de vorige pagina, net gemist ;)
Het is me trouwens wel duidelijk dat play.com zo'n beetje de enige en goedkoopste aanbieder van games is via internet... CD-wow e.d. zijn vele malen duurder (nog steeds wel goedkoper dan in de winkel).
CD-wow? Wasda?

Trouwens iemand hier die DC al heeft en met een breedbeeld speelt? Vorige delen kon dat nog niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Brent op 17-10-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:01:

Trouwens iemand hier die DC al heeft en met een breedbeeld speelt? Vorige delen kon dat nog niet.
ja eindelijk breedbeeld support _/-\o_ Speel het nu op 1680x1050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:41:
[...]

ja eindelijk breedbeeld support _/-\o_ Speel het nu op 1680x1050
Yeah 8) Ook precies de juiste reso ;) (ook 20" TFT hier :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Speelt lekker op m'n 24" breedbeeld monitor!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Breepee schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:01:
[...]

Aangezien het chronologisch juister is om na de kwoot ( = herhaling waar je nog even expliciet op wl reageren) met je reactie te komen, doet zo ongeveer heel het internet zo ;)

[...]

Ik zie net dat je idd al duidelijk antwoord geeft, in de allerlaatste reactie op de vorige pagina, net gemist ;)

[...]

CD-wow? Wasda?

Onzin, iedereen doet het verschillend. Ik heb hier ook commentaaar opgehad omdat ik het deed zoals jij het zegt. Dus ik doe het gewoon zoals ikzelf het handig vindt, okay?

Ik bivakeer sinds 1992 op het internet dus ik denk dat ik ongeveer wel weet wat de gebruiken zijn... :)

Trouwens: http://www9.cd-wow.nl/

Maar is niet aan te raden want ze zijn veel te duur.

[ Voor 39% gewijzigd door Darth Malak op 18-10-2006 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik heb gister 10 min DC gespeeld en het was echt super :D Wide screen support is geweldig :D heb ook een 24" scherm. En het loopt nu ook echt goed. In WA waren er nog wat problemen dat je op een gegeven moment zware FPS drops had. En dan moest je bepaalde dingen uit zetten om die niet te krijgen. Maar ik had toen ook al een X1800 kaart ( Nu X1900 XTX ) maar die X1800 moest dat makkelijk kunnen. Gelukkig is dat allemaal gefixt.

Heb dus nog niet veel ervaring maar die necrons zijn volgens mij best lomp. Die lui van hun kunnen tot wel 3x uit de dood opstaan. Ik ga vanmiddag een serieus potje spelen op Hard def. Eens kijken wat er dan gebeurt. Ik heb GCShop gemaild of ze die Antolegy ook kunnen leveren. Want ik wil straks wel online kunnen gamen.

Het het klopt dat BC stand alone is. Als je em start vraagt i om de cd key's van de orginele Dawn of war om de Eldar, Space marine, Orks en de Chaos te unlocken daar na de key van WA voor Imperial Guard.

Ik dacht dus dat ik Dawn of war + WA eerst weer moest installeren maar dat was dus helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gisteren eindelijk de nercors weg gevaagt uit de campgain mode :)
Zwaar irritant zijn ze, ik kan die hero gewoon niet killen en als hij transformeert moet je heel snel weg wezen. De hero van de tau is er echt niks bij, alleen leuk om bij je crisis suits te voegen voor sneak atack van achter met jetpacks.

Nu ik eindelijk een forward base kan bouwen en een redelijke honor gaurd heb rush ik iedereen tot nu dood :) Met als hoogtepunt de orcs homebase, in tegel stelling tot de necros waren de orcs echt pussies die als vliegen doodgaan, heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

De enige manier om de Necro hero echt tegen te houden is door hem als Tau te blasten met die tankgevallen, vanaf alle kanten. Die hero wordt dan continue heen en weer geslingerd zonder dat ie iets kan uitrichten. Zwaar irritant en alleen mijn Necro mobile fortress wist er raad mee! :)

Orcs zijn inderdaad verreweg het zwakste behalve dan hun tanks... Die kunnen voor behoorlijk wat schade zorgen.

24" gamen met DC is inderdaad super... Deze game loopt op mijn systeem extreem soepel in 1920x1200! :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 18-10-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

eigelijk zijn guardsmen de zwakste units in het spel, met maar 250 hp en 100 morale zijn ze echt het allerslapst :P

Gelukkig word dat gecompenseert door goedkope hero's met dikke bonussen en hele dikke upgrades zodat ze later wat beter worden :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja, klopt ook wel denk ik van die guardsmen. Maar van alle rassen waren de orcs het gemakkelijkste uit te roeien. Misschien scheelt het ook wel dat ik die vrij ver aan het eind met een sterk leger heb gekeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Darth Malak schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 08:38:
[...]

Onzin, iedereen doet het verschillend. Ik heb hier ook commentaaar opgehad omdat ik het deed zoals jij het zegt. Dus ik doe het gewoon zoals ikzelf het handig vindt, okay?

Ik bivakeer sinds 1992 op het internet dus ik denk dat ik ongeveer wel weet wat de gebruiken zijn... :)
Ik sinds 1994, en hoewel vroegah ik nog weleens 'bovenkwooters' zag, op GoT al jaren niet meer. Ik moest gewoon effe nadenken waarop je nu reageerde omdat ik nu helemaal gewend ben aan 'onderkwooten', that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind die necrons echt bloedirritant, ik krijg ze met ontzettend veel moeite dood. Zit ik verdorie met een paar squads een paar van hun monsters te slopen, en dan lukt het me nog maar net ook :/
Zijn zij zo overpowered, of doe ik iets niet goed? Ik weet dat ze onzichtbaar zijn normaal gesproken, maar ook als ze wel zichtbaar zijn krijg ik ze nauwelijks dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

No problemo... :) Maar soms doe je het nooit goed, snappie?!
Breepee schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:14:
[...]

Ik sinds 1994, en hoewel vroegah ik nog weleens 'bovenkwooters' zag, op GoT al jaren niet meer. Ik moest gewoon effe nadenken waarop je nu reageerde omdat ik nu helemaal gewend ben aan 'onderkwooten', that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:34:
Ik vind die necrons echt bloedirritant, ik krijg ze met ontzettend veel moeite dood. Zit ik verdorie met een paar squads een paar van hun monsters te slopen, en dan lukt het me nog maar net ook :/
Zijn zij zo overpowered, of doe ik iets niet goed? Ik weet dat ze onzichtbaar zijn normaal gesproken, maar ook als ze wel zichtbaar zijn krijg ik ze nauwelijks dood.
Als wat speel je? Met de Tau werken 5 groepen kroots heel goed, die laat je de klappen op vangen. En dan met zo'n groot Kroot monster en 2 hammerheads kom je een heel eind.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tegen de necrons werd in het begin gewoon zwaar geownt, moet ineens op een heel hoog niveua gaan spelen om te winnen, meteen elk rescource punt cappenw at je cappen kan en daarna zo snel mogelijk de missle tanken maken en missle barrage researchen, als je er 5 hebt: bye bye mass nercron infrantry :) niet de crisis suits vergeten voor anti tank.

Nu ik me niveau heb moeten aanpassen voor de nercros, rush ik echt elk leger dood. De Empire is echt gewoon p00p, mijn tau standard infrantry kilt een emipre standard infrantry squad zonder enige loss (energy shield aan wel) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gladiool schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:09:
[...]

Als wat speel je? Met de Tau werken 5 groepen kroots heel goed, die laat je de klappen op vangen. En dan met zo'n groot Kroot monster en 2 hammerheads kom je een heel eind.
Die Chaos.. dingen Chaos Marines heten ze toch? Ik heb meestal squads met van die marines en raptors, maar daarmee kan ik ze dus niet verslaan als ik niets bij me heb wat die monsters revealed, en dan nog wordt ik door een paar van hun monsters in de pan gehakt.

Raar trouwens dat je zon chosen champion niet aan een squad toe kan voegen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Astennu schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:18:
Ik heb gister 10 min DC gespeeld en het was echt super :D Wide screen support is geweldig :D heb ook een 24" scherm. En het loopt nu ook echt goed. In WA waren er nog wat problemen dat je op een gegeven moment zware FPS drops had. En dan moest je bepaalde dingen uit zetten om die niet te krijgen. Maar ik had toen ook al een X1800 kaart ( Nu X1900 XTX ) maar die X1800 moest dat makkelijk kunnen. Gelukkig is dat allemaal gefixt.

Heb dus nog niet veel ervaring maar die necrons zijn volgens mij best lomp. Die lui van hun kunnen tot wel 3x uit de dood opstaan. Ik ga vanmiddag een serieus potje spelen op Hard def. Eens kijken wat er dan gebeurt. Ik heb GCShop gemaild of ze die Antolegy ook kunnen leveren. Want ik wil straks wel online kunnen gamen.

Het het klopt dat BC stand alone is. Als je em start vraagt i om de cd key's van de orginele Dawn of war om de Eldar, Space marine, Orks en de Chaos te unlocken daar na de key van WA voor Imperial Guard.

Ik dacht dus dat ik Dawn of war + WA eerst weer moest installeren maar dat was dus helemaal niet nodig.
Hoe zit het met de SP campaigns kun je die ook unlocken dmv keys? Ik heb de orginele dow en wa maar heb geen zin om bij een reinstall weer al die cd's te moeten swappen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest dus wel de 2 eerdere delen instaleren voordat ik de keys in kon vullen voor de unlock in multiplayer. Je krijgt trouwens niet de mogelijkheid om de andere 2 sp campaigns te doen via DC, DC heeft alleen z'n eigen campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Kan wel maar sommige squads kunnen geen champion toegevoegd krijgen. Hoever ben je in de SP campain? Belangrijk is in ieder geval om een goed beeld te hebben waar de vijand zijn bases heeft en 1 van die basis z.s.m. uit te schakelen en dat vroeg in de level. Verder moet je die Cronos champion ook vrij goed bewaken want die kan behoorlijk wat schade aanrichten.
RoD schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:16:
[...]

Die Chaos.. dingen Chaos Marines heten ze toch? Ik heb meestal squads met van die marines en raptors, maar daarmee kan ik ze dus niet verslaan als ik niets bij me heb wat die monsters revealed, en dan nog wordt ik door een paar van hun monsters in de pan gehakt.

Raar trouwens dat je zon chosen champion niet aan een squad toe kan voegen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
MaDLiVe schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:21:
[...]

Hoe zit het met de SP campaigns kun je die ook unlocken dmv keys? Ik heb de orginele dow en wa maar heb geen zin om bij een reinstall weer al die cd's te moeten swappen.
In de vorige 2 delen kon je nog rommelen in een 1 of ander bestandje (heb het zelf ook zo een paar keer gedaan) maar ik weet niet of dat met DC nog hetzelfde gaat, daar ik deze nog niet heb. Denk het eigenlijk wel, en anders maar weer gewoon uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Darth Malak schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:40:
Kan wel maar sommige squads kunnen geen champion toegevoegd krijgen. Hoever ben je in de SP campain? Belangrijk is in ieder geval om een goed beeld te hebben waar de vijand zijn bases heeft en 1 van die basis z.s.m. uit te schakelen en dat vroeg in de level. Verder moet je die Cronos champion ook vrij goed bewaken want die kan behoorlijk wat schade aanrichten.

[...]
Ik ben verder nog niet zo ver. Een paar provincies me toegeëigend, en nu bezig die Necrons te slachten. Moet zeggen dat het wel steeds beter gaat, maar het blijven vervelende wezens.

Je zegt trouwens dat sommige squads geen champion toegevoegd kunnen krijgen... maar, die champion heeft helemaal geen knopje om hem aan squads toe te kunnen laten voegen? :? Ik heb dus bijvoorbeeld een Raptor champion en een Chaos Marine champion, en beide hebben dat knopje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe die reinforces werken? Je kunt dus recources gebruiken om op de kaart legereenheden aan te sterken, maar ik zie daar nooit wat van terug in de skirmisch missies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja klopt.. Is me ook opgevallen. Vrij lame IMHO. Maar ja, verder een ontzettend verslavende game. Ben in mijn 2e campaign bezig.. Nu als de Tau. Maar er komen op dit moment zoveel goede games uit dat DC al ff op pauze staat.

De vraag van reinfrocements en Skirmish missions begrijp ik niet helemaal. Skirmish staat los van de campaign. Als je een provincie reinforcements toekent bepaalt dat de aanvalskracht bij de start van een missie als je aangevallen wordt.
RoD schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:31:
[...]

Ik ben verder nog niet zo ver. Een paar provincies me toegeëigend, en nu bezig die Necrons te slachten. Moet zeggen dat het wel steeds beter gaat, maar het blijven vervelende wezens.

Je zegt trouwens dat sommige squads geen champion toegevoegd kunnen krijgen... maar, die champion heeft helemaal geen knopje om hem aan squads toe te kunnen laten voegen? :? Ik heb dus bijvoorbeeld een Raptor champion en een Chaos Marine champion, en beide hebben dat knopje niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 28-10-2006 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:26:
Ik moest dus wel de 2 eerdere delen instaleren voordat ik de keys in kon vullen voor de unlock in multiplayer. Je krijgt trouwens niet de mogelijkheid om de andere 2 sp campaigns te doen via DC, DC heeft alleen z'n eigen campaign.
Als je het origineel en de eerste uitbreiding op je computer had staan is het niet nodig om ze opnieuw te installeren, omdat de keys enz nog in je reg staan.
Heb je ze niet voor dark crusade geinstalleerd zijn er nu wat cracks die je regedit aanpassen waardoor je alle rassen kan spelen met multiplayer of je moet de voorgaande spellen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik ben deze game al een tijdje aan het spelen en hij zit wel erg goed in elkaar. Game play is een stuk beter geworden sinds WA. Er zitten nog wel wat balance issues in ( Vooral bij de Necron ) maar die zullen ze in de volgende patch wel aanpakken.

Verder wordt de campaign op een gegeven moment wel erg moeilijk. Hun beginnen dan met een hele base en jij met na genoeg niets. En dat is dan nog niet het grootste probleem maar er zijn dan ook 2 players bij de computer. Waardoor hun leger maximaal 2x zo groot is. Ik speel zelf op hard dus ik ben dan flink in het nadeel. Op normal hebben je units teminste nog dubbele hp maar dan vind ik de andere missies tegen i AI te makkelijk. Op Easy is het helemaal simpel hun units hebben maar 1/4 van de hp en die van jou het dubbele van normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
In de review van Eurogamer lees ik dat ook op Easy het al nauwelijks te doen is voor niet-veteranen, maar dat valt volgens jou dus wel mee?

[ Voor 17% gewijzigd door Brent op 28-10-2006 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:33:
De vraag van reinfrocements en Skirmish missions begrijp ik niet helemaal. Skirmish staat los van de campaign. Als je een provincie reinforcements toekent bepaalt dat de aanvalskracht bij de start van een missie als je aangevallen wordt.
Met de skirmisch missie bedoel ik dus de missies in de campaign. Dus wat/hoe zie je daadwerkelijk (iets) terug van de reinforcements op het slagveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Wat is de reden dat hier geen nieuw topic voor geopened wordt?

DAW DC is officieel een Expansion, maar hij is wel stand alone te installeren.

De OP klopt namelijk niet aangezien je in ieder geval 2 rassen mist.

Persoonlijk zou ik het toch zien als 'nieuwe' game en er een nieuw topic/OP voor openen.

verder mijn ervaringen:

DOW was gewoon vet omdat je tactics nodig had (capturing points, net als in Z toen der tijd) en de spelopzet goed in elkaar zat. Ventjes aan je squad toevoegen.

DOW WA was een uitbreiding met een nieuw leger, verder weinig spannende veranderingen.

In DOW DC lijken ze weer doorgeslagen. 3 Nieuwe rassen (eigenlijk 2 aangezien de Imperial Guard ook al Winter Assault zat).

Even kort met de Necrons en Tau gespeeld, veel verschillende opties/units/powers.

Wel vond ik bij de Tau goed dat je 1 van 2 Ultimate gebouwen kon bouwen ( dus je kiest voor een soort god zeg maar)

bij Necrons is dit weer gedaan door maar maximaal 3 powerstones toe te kunnen kennen aan je leader. Op deze manier kies je een soort van strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wat houd je tegen zou ik zeggen om een nieuw topic te openen met een wel correcte topic start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
:{

Het was alleen een gedachte, voor hetzelfde geldt open ik een nieuwe topic en wordt die gesloten met de mededeling dat het in het vorige topic behoort.

maar als er behoefte aan is :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik denk dat de belangstelling voor WH niet groot genoeg is om een apart topic ervoor te openenen. Een aparte topic met 10 posts is ook een beetje sneu..

Persoonlijk zou ik er meer voor gaan om de topic start aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:07:
In de review van Eurogamer lees ik dat ook op Easy het al nauwelijks te doen is voor niet-veteranen, maar dat valt volgens jou dus wel mee?
Gewoon gamen, je leert 't vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Darth Malak schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:01:
Ik denk dat de belangstelling voor WH niet groot genoeg is om een apart topic ervoor te openenen. Een aparte topic met 10 posts is ook een beetje sneu..

Persoonlijk zou ik er meer voor gaan om de topic start aan te passen.
In dat laatste geval, ga je gang :D

Ik ben het eigenlijk deels wel en niet met je eens.

Kijkend naar WAR3, ik speel nu nog steeds RoC, terwijl TFT al jaren bestaat.

Maar ik denk toch dat er een redelijk groot (groter) verschil zit tussen DAW DC en DAW dan War3 Roc en TFT. Het verschil tussen Daw en Daw WA was weer minimaal, en daar zou ik geen topic voor openen.

Kijkend naar dit spel. Dit is toch een volledig spel, eigen installatie, volledig stand alone. Eigenlijk een nieuwe losstaand verhaal. Nieuwe campaign, nieuwe missies en 3 nieuwe partijen (kijkend naar Daw).

Alles is gebaseerd op hetzelfde spel idee en concept.

Maar goed, kijk je naar Settlers of BFME dan lijken bijna alle versies op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:10:
[...]

Gewoon gamen, je leert 't vanzelf wel.
Ik heb gister de campaign mode met de necrons + tau op easy gedaan.

Ik kon werkelijk waar met 1 heavy destroyer de basis in vliegen en gebouwen kapot schieten, victory

misschien dat het wel uitmaakt met de skirmish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Skirmish is helaas een beetje lame... Op easy nog net te doen. Iets hoger: onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Viper® schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:20:
[...]

In dat laatste geval, ga je gang :D

Ik ben het eigenlijk deels wel en niet met je eens.

Kijkend naar WAR3, ik speel nu nog steeds RoC, terwijl TFT al jaren bestaat.

Maar ik denk toch dat er een redelijk groot (groter) verschil zit tussen DAW DC en DAW dan War3 Roc en TFT. Het verschil tussen Daw en Daw WA was weer minimaal, en daar zou ik geen topic voor openen.

Kijkend naar dit spel. Dit is toch een volledig spel, eigen installatie, volledig stand alone. Eigenlijk een nieuwe losstaand verhaal. Nieuwe campaign, nieuwe missies en 3 nieuwe partijen (kijkend naar Daw).

Alles is gebaseerd op hetzelfde spel idee en concept.

Maar goed, kijk je naar Settlers of BFME dan lijken bijna alle versies op elkaar.
Helaas, kan ik natuurlijk niet... moet de topic starter doen en verder heb ik er ook zeker de tijd en de zin er niet voor. Voor mij is die topicstart volledig onbelangrijk maar jij was degene die ernaar vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Darth Malak schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:52:
Skirmish is helaas een beetje lame... Op easy nog net te doen. Iets hoger: onmogelijk.
Nou was dit bij DaW ook al het geval vond ik.

Goed op easy makkelijk te doen. Maar op de moeilijkste bouwde de computer zijn basis zo snel uit dat het onmogelijk werd nog te winnen. Hoe groter de map hoe moeilijker het ging. De computer pakt snel alle punten, en jij als simpele mens kan gewoonweg niet zo snel zo veel mannetjes aan sturen. Op zich niet verwonderlijk aangezien de resources controlled zijn. Hoe meer jij van de map in je macht hebt, hoe sneller en meer geld je binnen krijgt. Dit concept is bij Z de hoofdrol. Heel leuk spel maar soms te frustrerend omdat je bij een missie echt zsm punten moest innemen omdat de fabrieken dan units voor jouw produceerde.

Jammer was dan weer dat als je de eerste 10 min overleefd had, dat je een leger kon opbouwen en dan weer heel makkelijk de vijand versloeg. De computer viel namelijk bijna altijd met een heel leger aan. Vervolgens had hij nog maar een paar troepjes rondlopen. Omdat de computer niet echt terugtrok.

Geen idee hoe dit in DC zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Officiële website DoW DC: http://www.dow-darkcrusade.com

Comming: Autumn 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad VIper. Het is er trouwens ook niet makkelijker op geworden. In DoW kon ik met goed verdedigen een Hard Army nog net afhouden. Een standard ging dan wel weer heel makkelijk. Nu had ik vanmiddag een potje Ik SM vs PC Ork op standard geprobeerd. En ik werd bijna afgeslacht. de AI is echt heel goed en een stuk moelijker. Ik heb zelfs in DoW nog nooit een skirmish op insane gespeelt. Werd alleen een keer compleet van de kaart geveegd op harder.

De Tau schijnen erg goed te zijn hoor ik al. Heb ze nog niet geprobeerd hoewel ze in de campaign op Normal wel erg lage Armor hebben. Die Battlesuits zijn zo down met een paar slagen van je Champion. Maar dat lijkt me ook wel logisch voor deze 'ranged' faction. Ik heb wel gemerkt dat ze in multiplayer zwaar ownen. (ik speel Necrons).

Necrons zijn ook erg leuk om mee te spelen maar zijn helaas een beetje traag. Alle warriors lopen op een slakkengangetje. Jammer dat Critical locations niet adden aan je building speed. En obelisks kun je er ook al niet op bouwen dus ze zijn compleet nutteloos. Verder heb ik al gemerkt dat het erg moeilijk strijden is tegen Imperial Guard. (weinig area damage, te specifiek voor de masses van infantry). Ze missen de echte slagkracht als de game vordert, behalve dan die 2 superunits (Nightbringer en Restored Monolith). Zonder die monolith ben je praktisch nergens tegen een fatsoenlijk Tier 2 Space Marine leger. Hoewel het altijd wel leuk is als je een predator kunt overnemen met je Lord Destroyers :).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Viper® schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:21:
[...]

Ik heb gister de campaign mode met de necrons + tau op easy gedaan.

Ik kon werkelijk waar met 1 heavy destroyer de basis in vliegen en gebouwen kapot schieten, victory

misschien dat het wel uitmaakt met de skirmish
Je hebt misschien dan wel een overwinning, maar geen resources als je recht op je doel afgaat.
Zonder resources/buildings her en der, wordt het al wat lastiger om je land te verdedigen bij een aanval van een andere fractie.

Ik heb het spel vandaag gekocht.. Waaanzinng die necrons, heerlijk _/-\o_

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
ik zit nu ook de campaign op easy te doen.
en het valt inderdaad op dat als je een beetje snel doorzet je zo de vijand vernietigd hebt.
dan denk je, ff dit uit de wegruimen en dan mijn basis goed opzetten..
staat er victory op het scherm :P

maar wel waar dat je in de toekomst daar dus geen goede basis hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik doe nu de TAU's easy campaign

Ik kan 1 ding zeggen, elke battle win ik binnen een paar minuten.

Goed nou heb ik dat ook wel zelf gedaan, aangezien ik easy heb gekozen maar toch.

Ik begin altijd met me elder wasps (of iig die fladderende gevallen, ben de naam kwijt)
bouw een TAU barracks, en kan vervolgens die wasps (limit 1) bouwen.
Deze zijn na 3 seconden klaar, daarna upgrade ik gelijk de jetpacks voor oa de wasps.
vervolgens vlieg ik met alle 8 wasps rond de map en als ik de vijand tegenkom jump jets basis in naast de hoofd basis.
vervolgens bij beide squads die ability om gebouwen te damagen.
hoofdgebouw heeft dan al 60% dmg
vervolgens aanvallen, of eventueel jump jets out en later weer terug in als de ability klaar is.

Dit werkte ook terwijl er een defiler vrolijk me wasps aan het beschieten/aanvallen was.
Ik heb Dawn of war veel gespeeld, en de uitbreiding winter assault ook.

Speelde bijna altijd met Chaos, reden hiervoor was puur de Obliterators.
Ze knalde alles af, ventjes praten we al niet eens over, tanks hadden ze iets meer moeite mee. Maar een squad of 4 bij elkaar schiet bijna alles kapot. Daarbij nog wat predators voor backup en klaar.

In DoW kreeg je er maar 1 maar kon je er 3 bijbouwen voor een squad en deden ze evenveel dmg melee als in ranged.
In de WA uitbreiding waren ze wat aangepast en kreeg je er direct 2, je kon er helaas maar 1 bijbouwen dus je liep er maar met 3. Nou is de melee dmg sterk verminderd, maar de ranged weer veel hoger, en geef toe deze badboys gebruik je alleen om te knallen.
Ze hebben iets van 3 verschillende guns (Flamer, Heavy bolter, Laser) welke tegen alles wel goed werkt. Je kunt ze daarbij zelfs nog direct na bouwen bijna overal deployen op de battlefield.
Ze hebben geen moraal dus kunnen ook niet vluchten, en je kunt de ability om te teleporteren onderzoeken.

Ik houd nou eenmaal van grote lompe gevallen die veel firepower hebben. Met de Orks bijvoorbeeld of de eldar kan ik moeilijk spelen.

Toen WA er kwam heb ik gelijk de nieuwe Imperial Guard gechecked. Op het eerst zicht viel het allemaal tegen, de ventjes waren beschamend mbt firepower en de tanks zelf vielen ook wel tegen. Uiteindelijk krijg je dan de heavy elite troepen van de IG, en deze kicken wel ass.
Upgrade erbij voor armor en firepower, en ze beginnen behoorlijk te hakken met hun rapid machine guns. Uiteindelijk krijg je de mother of all tanks, huge firepower en gewoon zoals een tank hoort te zijn.
toch trok de IG me niet. Het was nog steeds Chaos voor mij.

En nu met de nieuwe Dark Crusade natuurlijk gelijk de rassen checken.
Ik begon met de Tau, heavy firepower en alleen maar knallen. Althans ik ken de rassen een beetje van Warhammer 40k.
Jaja, hier voelde ik me goed bij. De standaard firewarriors vond ik matig, maar met wat upgrades zeker wel relaxt.
Maarja, de real firepower zat wel in de battlesuits. Ten eerste is je main commander Kaos van de Tau gewoon een lopende tank. Standaard knalt die al hard tegen ventjes. Hij valt te upgraden met een pulse laser, heavy pulse stuff en mini rocket packs op z'n schouder. Ook kun je er een shield drone voor upgraden en nog een andere drone. Uiteindelijk heeft hij nog de ability voor jump jets.
Alle guns upgraden heeft tot gevolg dat hij bad ass dmg doet. Hij doet dan ook geen melee dmg. Je hoopt dan ook dat je alles neerschiet voordat het in de buurt komt.
Naast de commander kun je nog suits met firepower. Het is een standaard groep van 3 die je verder niet kan uitbreiden. Ze schieten rockets, en als ability kun je ze vast zetten als defence.
Ze kunnen dan niet lopen en zetten zich vast (starcraft siege tank mode). Ze gebruiken dan 2 lasers om te schieten, en dat doet pijn en schiet ver.
Uiteraard is er nog meer, een battlesuit die je of uitrust met een flamer tegen infantry, of een rocket launcher tegen vehicles.
daarnaast schiet die nog met een pulse iets. Al met al, zet er 1 met flamer en 1 met rockets bij elkaar en dit is een effectieve defence.
Dat alles valt onder de squad cap limit. Er zijn ook nog tanks :P

als lompste heb je een tank welke huge firepower heeft. Hij doet me denken aan de Eldar's tank met die lompe paare laser, jammer dat je met die tank ook je eigen troepen aan gort schoot.
volgens mij zit er een limit op van 2, maar dat is ook genoeg. Ze knallen letterlijk en figuurlijk alles af. Ze hebben 2 kleine plasma guns of whatever, dat alle infantry kapotschiet. Zelfs tegen gebouwen/tanks schiet het hard. Daarbij zit er bovenop een lompe gun die ook alles beschiet.

Ja Tau rocked :)

Necrons vond ik er heftig uitzien. Het leger is vooral om de commander gefixeerd. Deze kan dan ook later vet abililties upgrade.
De warriors van de necron vond ik wat snel doodgaan. Ze lopen nogal traag, ze schieten wel weer redelijk hard.
Je kan ze tot leven wekken met een bepaalde tank of met je commander, grappig. Ook kunnen veel warriors teleporten naar een gebouw. Zeker handig voor multiplayer etc.
De commander kan nog voor korte tijd veranderen in een superlomp monster. Vergelijkbaar met die van Chaos. Alleen die van Chaos loopt (traag) en als hij niet in gevecht is sterft hij langzaam.
Die van de Necrons fladdert rond, en als hij slachtoffers maakt krijg hij er health bij.
Necrons hebben wel redelijke defence. De obelisks kunnen upgraden en om de zoveel tijd een lomp schot lossen. daarnaast kun je nog een turret bouwen, leuk, niet super effectief maar toch.

[ Voor 75% gewijzigd door Viper® op 03-11-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je easy doen? Ik ben op normal begonnen en voor iemand die alleen dawn of war heeft gespeeld (als ik), is het zeker een uitdaging. Ik moet wel toegeven dat het erg uitmaakt tegen welk ras je speelt. De AI lijkt bij het ene ras een stuk beter dan bij de ander (er vanuitgaande dat de rassen even sterk zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Hmm is wel jammer dat de campaign haast 1 grote skirmish map lijkt, ik mis een beetje de objectives.
Als iemand eens een potje 2v2 wil of iets, geef maar een gil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Ff een kickje om het topic te laten zien om hopelijk wat mensen geintereseert te krijgen voor Warhammer.. zwaar zwaar de moeite waard.
wordt er wel eens een GoT servertje gestart of iets? Vind spelen tegen 13 jarigen met dom taalgebruik best irri :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Kickje voor 1 van de leukste RTS voor de pc :)
Mensen download de demo's en wordt verslaafd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Anthology Box, maar als ik het origineel wil installeren krijg ik errors in de trend van:

can't find D:\DawnofWar1.cab, please verify
blablabla

dan kan ik retry of cancel doen, nu is retry 1x gelukt, maar liep ie weer vast bij de 2de cd.
Kopieren naar de harde schijf helpt niet, iemand tips?

Wil namelijk graaag met Orks en Imperial Guard online gaan :)
Ben met campaign niet zo ver, net 1 provincie verovert van de Necrons, kutvolk is dat zeg word er echt gek van. Beetje chaotisch vechten, veel opties (soms teveel) en infantry krijgt wel erg veel nadruk maar zekers een leuk spel. Alleen op normal mode al verrekte moeilijk en kan niet zo defensief spelen als ik gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:01:
Ik heb de Anthology Box, maar als ik het origineel wil installeren krijg ik errors in de trend van:

can't find D:\DawnofWar1.cab, please verify
blablabla

dan kan ik retry of cancel doen, nu is retry 1x gelukt, maar liep ie weer vast bij de 2de cd.
Kopieren naar de harde schijf helpt niet, iemand tips?

Wil namelijk graaag met Orks en Imperial Guard online gaan :)
Ben met campaign niet zo ver, net 1 provincie verovert van de Necrons, kutvolk is dat zeg word er echt gek van. Beetje chaotisch vechten, veel opties (soms teveel) en infantry krijgt wel erg veel nadruk maar zekers een leuk spel. Alleen op normal mode al verrekte moeilijk en kan niet zo defensief spelen als ik gewend ben.
Als ik een foutmelding krijg probeer ik gewoon een reinstall, en als ik weer een fout krijg nog een reinstall .. :)

In het begin vond de necron een naar ras om mee te spelen, idd veel infantery, maar als je eenmaal de slag te pakken hebt en je hebt je base eenmaal vliegend... dan ben je niet te houden _/-\o_ '
Trouwens de campaign uitgespeeld met necron, wou het toen met de Imperial Guard proberen.. verschrikkelijk wat een softies, gelijk in paniek als ze worden beschoten en zo zwak.

Necron is teh easymode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde dat ik tegen de Necron vocht. Speel zelf met Imperial Guard :P die behalve mij het meest vanwege hun defensieve instelling. Al is hun leader kut.

En bedankt voor de nuttige tip :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
hoe kan ik de andere races unlocken als ik de vorige delen ook al bezit? Heb geen zin om HD ruimte en tijd te verspillen om alleen een paar races erbij te hebben in mp. Is er niet een key in je register die je ken toevoegen voor de serials van de vorige delen in te voeren. Want in het spel zie ik nergens optie om mn serials in te voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk hier eens: http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=114748

nu iemand help mij eens met installen :P

• motormuus
PainkillA schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:15:
hoe kan ik de andere races unlocken als ik de vorige delen ook al bezit? Heb geen zin om HD ruimte en tijd te verspillen om alleen een paar races erbij te hebben in mp. Is er niet een key in je register die je ken toevoegen voor de serials van de vorige delen in te voeren. Want in het spel zie ik nergens optie om mn serials in te voeren
Als je dark crusade instaleerd, vraagt het installatieprogram als je de vorige 2 delen ook hebt, en zodoende beide codes in te tikken.

• PainkillA
lees overal dat het na easy al te moeilijk word maar hoewel ik zelf nie zo goed ben komen ze op normal ook nie echt van de grond :S. Alhoewel het wel ik tau versus space marines was. Vind tau wat moeizaam op gang komen omdat de units zo duur zijn.

• evilpin0
PainkillA schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:59:
lees overal dat het na easy al te moeilijk word maar hoewel ik zelf nie zo goed ben komen ze op normal ook nie echt van de grond :S. Alhoewel het wel ik tau versus space marines was. Vind tau wat moeizaam op gang komen omdat de units zo duur zijn.
Ik hem op hard uitgespeelt, moest er wel ff goed voor gaan zitten want je moet echt rete snel bouwen anders verlies je.

Verwijderd

motormuus schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:49:
[...]

Als je dark crusade instaleerd, vraagt het installatieprogram als je de vorige 2 delen ook hebt, en zodoende beide codes in te tikken.
Bij mij deed ie dat niet :S

• Brent
Omdat je DoW en WA al verwijderd hebt. Volg de instructies in het linkje van jezelf, en het komt goed. Zelf heb ik een .exe gemaakt die dat allemaal voor je regelt (dus na het installeren van DC hoef ik alleen maar die exe te draaien, op ja te klikken en presto, alle civs zijn beschikbaar in multiplayer).

Verwijderd

Breepee schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:24:
[...]

Omdat je DoW en WA al verwijderd hebt. Volg de instructies in het linkje van jezelf, en het komt goed. Zelf heb ik een .exe gemaakt die dat allemaal voor je regelt (dus na het installeren van DC hoef ik alleen maar die exe te draaien, op ja te klikken en presto, alle civs zijn beschikbaar in multiplayer).
heb ze niet verwijderd, zijn nooit geinstalleerd wijst. Ja die instructies werken ook wel, maar is nogal omslachtig en kan zo de WA en DoW campaign niet spelen. Vind die van DC namelijk beetje saai, is gewoon een grote map met skirmishes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:20:
[...]

heb ze niet verwijderd, zijn nooit geinstalleerd wijst. Ja die instructies werken ook wel, maar is nogal omslachtig en kan zo de WA en DoW campaign niet spelen. Vind die van DC namelijk beetje saai, is gewoon een grote map met skirmishes.
Je kan de WA en DoW campaigns ook niet spelen als je ze niet installeert alleen multiplayer is speelbaar met alle races met alleen Dark Crusade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat weet ik allemaal al ja :/
alleen me cd is kaduk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:27:
alleen me cd is kaduk.
Dan vrees ik dat je pech hebt. Voor de campaigns van DoW en WA moet je dus wel echt ze apart installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Laatst online: 17-07 12:50
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:27:
alleen me cd is kaduk.
Veel bedrijven hebben een regeling dat wanneer je de CD (en registratiecode ofzo) opstuurt, je een nieuwe CD krijgt. Moet je even over e-mailen. Je hebt immers al betaald voor de game en het zou raar zijn als je het door een fragiel stukje plastic van <1 euro niet meer zou kunnen spelen...

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Heb nu wat van de campaign van Warhammer 40k: Dawn of War Dark Crusade gespeeld met de Necrons. Op easy mode om er ff in te komen, en ik moet zeggen, het is toch wel erg makkelijk, ik heb de Chaos Space Marines al uitgevaagd want ze konden gewoon helemaal niks beginnen tegen mn Restored Monolith, ik had eigenlijk geen enkele andere units nodig toen ik dat ding eenmaal gebouwd had.
Ligt het aan mij, de Necrons, of is de easy mode gewoon te makkelijk?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Bertrand schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:11:
Heb nu wat van de campaign van Warhammer 40k: Dawn of War Dark Crusade gespeeld met de Necrons. Op easy mode om er ff in te komen, en ik moet zeggen, het is toch wel erg makkelijk, ik heb de Chaos Space Marines al uitgevaagd want ze konden gewoon helemaal niks beginnen tegen mn Restored Monolith, ik had eigenlijk geen enkele andere units nodig toen ik dat ding eenmaal gebouwd had.
Necrons zijn ook best sterk, basis infantery kosten dacht ik niks behalve stroom, nemen alleen maar slots in van je max aantal units.
Daarbij is het moraal best hoog, ik heb de necrons nog niet vaak in paniek gezien.

Kwa bouwen hebben geen resource nodig behalve stroomgenerators, maar des te meer je er van bouwt des de duurder ze worden.. dat is dan wel weer netjes.

Minpuntje is wel dat het bouwen zoo tergend langzaam gaat, kun je gelukkig verander door stratitic points te cappen en listenings posts op te plaatsen, als je er iets van 5 hebt zit je dacht ik op 100% volle bouwsnelheid.

Necrons=ezmode op easy mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Bertrand schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:11:
Het spel is sowieso niet zo moeilijk als je het eenmaal doorhebt hoe de rassen werken.
Heb zelf de campaign in een dag uitgespeeld op Hard met Eldar.
Maar dat kwam dan ook omdat ik al meerdere malen skirmishes had gespeeld ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had wat op ign rondgestruind op zoek naar een "moderne" game die leuk zou zijn. (vorige pc dateert van zes jaar terug)

Kwam ik op dit spel uit. Op de gok maar geinstaleerd.

Kun je voorstellen hoe aangenaam verrast ik was toen ik allemaal dingen herkende uit jeugdheldbordspel starquest.

Wss niet zo raar maar toch, echt leuk om die armored marine suits met adelaar voorop te zien. De orc's, evil tegenhangers van de marines en skeletten.

Alleen de robocop 2 robot zat nu opeens bij de goeie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:21
Robocop 2 robot? :P

Nou ja, ik heb onlangs ook Dark Crusade ontdekt. Ik ben eerlijk gezegd niet echt vertrouwd met het Warhammer universum en heb dan ook nog nooit andere WH 40k spellen gespeeld. Dark Crusade heeft me echter wel te pakken. Naar ik begrepen heb, zijn de andere spellen niet opgebouwd zoals DC maar ik vind het idee (skirmish) wel leuk en de mappen en verschillende opdrachten brengen toch ook variatie.
Tot nu toe heb ik enkel maar gespeeld met de Tau (Tau and Kroot serve as one! :P) en op easy en soms is het echt wel te gemakkelijk. Je hoeft maar met een groot leger of met een Hammerhead de vijandige basis binnen te marcheren, het hoofdkwartier (of meerdere) te vernietigen en game over voor de tegenstander. Meestal probeer ik echter langzaam maar zeker alle strategic point te veroveren en te verdedigen. Altijd handig als verdediging tegen een latere aanval. Alleen wil die strategie niet zo lukken tegen het laatste ras die nu nog over blijft bij mij, de Eldars. Die bouwen er maar op los en produceren troepen die maar steeds blijven aanvallen. Ik denk dat ik gewoon sneller moet bouwen en onmiddelllijk moet aanvallen. Een veel betere strategie is er bij dit spel volgens mij niet. Zo snel mogelijk bouwen en aanvallen :P Of spelen jullie het anders??
Wat mij soms wel stoort, is de soms niet al te bijstere AI en het feit dat ik niet ver genoeg kan uitzoomen. Groot pluspunt zijn de coole units!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu de demo van DOW aan het downloaden, ik vraag me af of de uitbreidingen veel beter zijn? Of is het enkel nieuwe rassen?

universum van warhammer spreekt me enorm aan maar heb de games nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Laagvliegerke schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:31:
Robocop 2 robot? :P

Nou ja, ik heb onlangs ook Dark Crusade ontdekt. Ik ben eerlijk gezegd niet echt vertrouwd met het Warhammer universum en heb dan ook nog nooit andere WH 40k spellen gespeeld. Dark Crusade heeft me echter wel te pakken. Naar ik begrepen heb, zijn de andere spellen niet opgebouwd zoals DC maar ik vind het idee (skirmish) wel leuk en de mappen en verschillende opdrachten brengen toch ook variatie.
Tot nu toe heb ik enkel maar gespeeld met de Tau (Tau and Kroot serve as one! :P) en op easy en soms is het echt wel te gemakkelijk. Je hoeft maar met een groot leger of met een Hammerhead de vijandige basis binnen te marcheren, het hoofdkwartier (of meerdere) te vernietigen en game over voor de tegenstander. Meestal probeer ik echter langzaam maar zeker alle strategic point te veroveren en te verdedigen. Altijd handig als verdediging tegen een latere aanval. Alleen wil die strategie niet zo lukken tegen het laatste ras die nu nog over blijft bij mij, de Eldars. Die bouwen er maar op los en produceren troepen die maar steeds blijven aanvallen. Ik denk dat ik gewoon sneller moet bouwen en onmiddelllijk moet aanvallen. Een veel betere strategie is er bij dit spel volgens mij niet. Zo snel mogelijk bouwen en aanvallen :P Of spelen jullie het anders??
Wat mij soms wel stoort, is de soms niet al te bijstere AI en het feit dat ik niet ver genoeg kan uitzoomen. Groot pluspunt zijn de coole units!! :)
zelfs op hard stelt de cpu niet veel voor. Ik zou gewoon de AI mod erop gooie zodat het echt stukke lastiger ne leuker word aangezien je nu wel een strategie moet hebben om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:21
Ah, er bestaat een mod voor. Leuk! :) Misschien doe ik het wel want ik ben nu met de Chaos Space marines aan het spelen en uiteindelijk is het terug gewoon een grote troepenmacht opbouwen en alles platwalsen :P Op zich ook wel leuk natuurlijk maar een echt grote uitdaging is het ook weer niet :) Toch eerst maar eens hard proberen. Al heb ik het toch wel al eens lastig gehad. De vijand had twee kampen en viel bijna tegelijk uit twee richtingen aan. Ik had nogal traag gewerkt en nogal weinig strategic points dus de resources kwamen niet echt snel binnen. Maar toen ik éénmaal door had hoe de AI in die situatie reageerde, was de uitdaging ook snel weg.

[ Voor 37% gewijzigd door D-Three op 09-02-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:52:
Ik ben nu de demo van DOW aan het downloaden, ik vraag me af of de uitbreidingen veel beter zijn? Of is het enkel nieuwe rassen?

universum van warhammer spreekt me enorm aan maar heb de games nog niet gespeeld.
Nee de uitbreidingen zijn ook waanzinnig leuk :)!
Er zijn wat DoW Anthology boxes in de verkoop met de add-ons erbij in, aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Kick.. iemand zin om vanavond of een ander keertje eens te online een 2v2 te doen?
Onwaarschijnlijk, ik snap er geen snars van waarom ik nauwelijks posts zie.. dit spel pwned WC3 alle dagen :)

[ Voor 14% gewijzigd door motormuus op 16-01-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Inderdaad ontzettend gave games... veel beter zelfs als C&C3 wat ik zo van de demo zie...

maar sorry, ik doe geen PC MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:58

Vrijdag

De Zwarte

motormuus schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:04:
[...]

Nee de uitbreidingen zijn ook waanzinnig leuk :)!
Er zijn wat DoW Anthology boxes in de verkoop met de add-ons erbij in, aanrader :)
Had ik ook laatst gekocht. Staat die box vrolijk naast de eerdere versies. De box met alle drie de delen kostte 30, de laatste uitbreiding los was 35 :S lekker logisch, maar mijn keuze was snel gemaakt.

Nu nog eens oefenen, ik kan er nog geen bal van :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

haha, DoW:DC is echt een prachtig spel.. Diep strategisch en toch goed gebalanceerd ^^

(nou ja, op Necrons na dan, maar die worden volgens mij wel geslagen met de nerf stick :P)

Als je een community zoekt, kan je o www.gamereplays.org veel info en replays vinden :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Klopt het trouwens dat de AI in de campaign vreselijk cheat? Na een slag of 10 wordt hij (voor mij) echt onverslaanbaar, terwijl tot dan toe alles me gladjes afging. Ergens halen ze gigantische hoeveelheden grondstoffen vandaan of ze worden hyperefficient ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:58

Vrijdag

De Zwarte

Wiebbe schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:05:
haha, DoW:DC is echt een prachtig spel.. Diep strategisch en toch goed gebalanceerd ^^

(nou ja, op Necrons na dan, maar die worden volgens mij wel geslagen met de nerf stick :P)

Als je een community zoekt, kan je o www.gamereplays.org veel info en replays vinden :)
Hee da's handig om te leren! Misschien kom ik dan eens wat verder dan de tutorial, waar ik al zowat in de pan wordt gehakt :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Breepee schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:37:
Klopt het trouwens dat de AI in de campaign vreselijk cheat? Na een slag of 10 wordt hij (voor mij) echt onverslaanbaar, terwijl tot dan toe alles me gladjes afging. Ergens halen ze gigantische hoeveelheden grondstoffen vandaan of ze worden hyperefficient ofzo.
Hmm ik heb het spel alleen uitgespeeld op de easy mode, en dat was niet bijzonder moeilijk.
Dus ik heb geen ervaring met wat jij zeg.. maar ik vind wel dat in een hoop RTS spellen de pc "cheat" kan zoveel acties te gelijk uitvoeren, terwijl ik wat aan het bouwen ben heeft de pc al groepjes kereltjes rond de map lopne :(
Lol easy mode in warcraft3 is al frustrerend vooor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Zijn er hier nog steeds mensen die het spelen? Heb het al 2 jaar niet meer gespeeld sinds ik begonnen ben met WoW maar laatst toch maar weer eens op mijn pc gegooid en het blijft een geweldig spel. Had ook nog winterassault en Dark Crusade gehaald alleen nooit gespeeld toenerdertijd. Geen tijd om te spelen helaas. WoW kan er tijdrovend zijn, zeker als je met real life vrienden speelt:)

Moet trouwens weer veel oefenen merk ik, vroeger vond ik het op hard best goed te spelen maar heb nu echt amper een kans:)

Hmmm aangezien het laatste bericht alweer bijna een half jaar geleden is zullen er wel niet veel mensen meer spelen. Vanavond maar eens kijken of er online nog wat gebeurt of dat het daar ook uitgestorven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Ok kickje ik kan het niet langer aanzien dat zo'n game vergeten wordt :P

Leuk "interview" achtig filmpje met spel fragmenten http://youtube.com/watch?v=1NLso2tdqKQ
1 van de nieuwe rassen in de aankomende uitbreiding Soulstorm, de Dark eldar http://youtube.com/watch?v=1zyPg4Fj8t4&feature=related

En de Sisters of Battle http://youtube.com/watch?v=MshpiJs0U7w&feature=related

En komen weer mooie dagen aan met de nieuwe uitbreiding Hiep hoi!! =)
En voor alle ongelovigen.. het is nog niet te laat om je te bekeren en je leven te veranderen.
Behold!11 http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Main_Page _/-\o_

Edit: Als iemand eens zin heeft in wat 40k. Bril bink@ ho tmail..;)

[ Voor 5% gewijzigd door motormuus op 31-12-2007 14:38 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste