• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Beste mensen, ik heb even een vraag over deze game. Ik zit al even te twijfelen om deze game te kopen en daarom heb ik even een testversie gedownload. Wat mij vooral trok aan DoW 1 is het basebuilding/nodes innemen en verdedigen. Echter is deze mogelijkheid volledig vertrokken uit deel 2. Wat ik me afvraag is of er toch nog de mogelijkheid in zit voor base-building of dat het hierbij blijft?

Ben namelijk erg ge-intresseerd omdat deel 1 echt een superspel was, maar als dat wat deel 1 zo vet maakte ( zie boven :P ) eruit gehaald is.. dan vind ik het de munten iig niet waard.

Enlighten me!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Je geeft al antwoord erop, geen base building. Weer wat anders mij hoor je niet klagen. Als ik een base wil bouwen speel ik wel supreme commander.

Niet eerlijk :( Hij ligt hier voor me en verveel me en de rest van de wereld mag hem wel spelen behalve wij europeanen die ook nog eens altijd worden opgelicht met prijzen :(

Europese gamers worden altijd benadeelt....

[ Voor 43% gewijzigd door evilpin0 op 19-02-2009 18:52 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Beste tweakers, Ik heb net Dow2 gekocht vanuit de winkel, crispy clean en wel. Nu installeer ik het spel, waarbij hij steam op je machine zet, je moet inloggen met je steam account en je je productID moet ingeven.
Waneer ik dat doe en op volgende ram krijg ik echter de text: "Sorry, but the following items are not available for purchase in this country. Your purchase has been cancelled".

nu heb ik zoiets van wtf? Ik heb hem net uit de winkel...

Heeft iemand hetzelfde probleem?

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Tyoi schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 19:32:
Beste tweakers, Ik heb net Dow2 gekocht vanuit de winkel, crispy clean en wel. Nu installeer ik het spel, waarbij hij steam op je machine zet, je moet inloggen met je steam account en je je productID moet ingeven.
Waneer ik dat doe en op volgende ram krijg ik echter de text: "Sorry, but the following items are not available for purchase in this country. Your purchase has been cancelled".

nu heb ik zoiets van wtf? Ik heb hem net uit de winkel...

Heeft iemand hetzelfde probleem?
Hij is officieel pas vanaf morgen hier beschikbaar. Vandaar

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Weet iemand hoe het zit met de pre order content?

Schijnbaar moet je een key invoeren op de Games for Windows Marketplace van 25 tekens (ofzoiets). iig even lang als de standaard Dawn of War 2 product key.

Dus ik voer die product key in en er gebeurt... niets?!

Worden er soms ala Fable II weer 'Limited Editions' verkocht zonder 'Limited Edition' key in Nederland of is het gewoon een kwestie van 'nog niet beschikbaar' (net zoals bij Steam) en even wachten tot de 20e...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Hij is officieel pas vanaf morgen hier beschikbaar. Vandaar
Hmmm, is dan wel redelijk dom dattie in de winkel ligt én al te bestelling is op steam...
Naja, ik w8 wel tot 12:00, mss doettie het dan al.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tyoi schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 19:57:
[...]

Hmmm, is dan wel redelijk dom dattie in de winkel ligt én al te bestelling is op steam...
Naja, ik w8 wel tot 12:00, mss doettie het dan al.
hij is al te bestellen op steam ja, maar je kunt daar ook pas spelen op de 20ste dacht ik ( stond er volgens mij ook bij )

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien een rare vraag, maar waarom is er eigenlijk geen apart DoW2-topic? :?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 20:40:
Misschien een rare vraag, maar waarom is er eigenlijk geen apart DoW2-topic? :?
Vind jij het nodig dan voor die paar posts over deze game?

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 23:20:
[...]

Vind jij het nodig dan voor die paar posts over deze game?
Het gaat nu toch de hele tijd over DoW2, dacht ik?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Hier trouwens nog een tip: als je je game registreerd via MyTHQ krijg je een gratis bonus wargear set (naast degene die je misschien al hebt als je een steelbook versie hebt gekocht). Dus heb je alle preorder sets gekocht in Nederland (BOL, Dynabyte, FRS én Dixons) dan heb je er nu in totaal 5 :p

En nog een tip (voor de hardcore fans): in de THQ E-Shop is een versie te koop met daarbij de 'Artificer' wargear die nergens in Nederland (of waar dan ook) te koop is. Hiervan zijn echter slechts 30.000 exemplaren beschikbaar en op = op. (ze zijn nu nog verkrijgbaar overigens ;) ).

Overigens heb ik nu al 2 steelbooks hier liggen zónder wargear key (Dynabyte en Dixons). Ik begin toch ernstig het vermoeden te krijgen dat er wederom weer met een 'gelimiteerde uitvoering' in Nederland iets mis is gegaan

(overigens heb ik al contact opgenomen met THQ, ben benieuwd naar hun klantenservice...)

Update 1: Dixons heeft aangegeven dat ze binnenkort de bonus addon key via snailmail los gaan verzenden (dure grap, maar goed). Dynabyte heb ik nog niet gesproken en van THQ heb ik nog niets gehoord.

Update 2: Ik heb begrepen van Dynabyte dat er inderdaad iets misgegaan is bij de inkoop van de Limited Edition in Nederland. Mocht je nog een bonus key willen hebben en je hebt een Limited Edition gekocht dan kun je het beste even telefonisch of per mail contact opnemen met de shop waar je de game gekocht heeft. Zij regelen vervolgens dat je alsnog de key krijgt.

Update 3: Net de key van Dynabyte per e-mail mogen ontvangen. Geweldige service dus :) Vreemd dat Dixons dit niet doet...

[ Voor 58% gewijzigd door mindcrash op 20-02-2009 13:31 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
vind een nieuw dpw2 topic wel op zijn plaats, ook omdat er dan meer reacties komen omdat mensen mischien denken dat dit het dow1 topic is? Het maakt het ook wat overzichtelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
DeepSeven schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 16:46:
Steam is idd veel te duur geworden, koop er zelf ook niks meer. Hier is hij zelfs maar 28 euro http://www.thehut.com/hut...roduct?switchcurrency=EUR .
Goede prijs maar je moet met CC betalen. En daar ben ik toch altijd voorzichtig mee. Zeker omdat het via hun eigen website loopt.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
over die speciale wargear is die ook bruikbaar in mp? En wat houden de lvl's in die je verdiend in mp? Ik weet dat sm scouts een andere outfit krijgen als je lvl xx ben. Maar heeft het stat wise ook nog nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
PainkillA schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:05:
over die speciale wargear is die ook bruikbaar in mp? En wat houden de lvl's in die je verdiend in mp? Ik weet dat sm scouts een andere outfit krijgen als je lvl xx ben. Maar heeft het stat wise ook nog nut?
Ik mag hopen van niet want die extra wargear uitgaves zouden niet naar NL komen. Dan zou je altijd verslagen worden online door iemand die wel die extra's heeft (wel kort door de bocht maar het kan wel veel schelen)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Astennu schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:28:
[...]
Ik mag hopen van niet want die extra wargear uitgaves zouden niet naar NL komen. Dan zou je altijd verslagen worden online door iemand die wel die extra's heeft (wel kort door de bocht maar het kan wel veel schelen)
Uh, die extra wargear uitgaves zijn dus wel naar Nederland gekomen, zie ook mijn post iets hierboven :) Je moet dan wel bij FRS, Dynabyte, Dixons en/of BOL.com een bestelling hebben geplaatst. Daarnaast verkopen ze op de THQ E-Shop ook nog een versie met een wargear setje die helemaal nergens anders te koop is.

De wapens zijn in principe alleen in de campaign te gebruiken, anders zou je een groot voordeel hebben boven de mensen die de 'normale' versie hebben gekocht. Echter zitten er ook een paar dingen in die wel in MP zijn te gebruiken zoals unieke verfkleurtjes en een stel maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 16:18

Dizzy

Where am I?

Hij is vandaag te koop via een dag-aktie site
http://www.mediaoffer.nl/
32,95 euro, gratis verzending binnen nederland. Ik heb me kopietje al besteld :D

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Ik heb net de key binnengekregen van Bol.com, alleen waar moet ik deze invoeren? of was het de bedoeling dat ik deze bij de installatie invoerde?

Moet dus via Games for windows live, marketplace

[ Voor 16% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 20-02-2009 20:20 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Heb em nu ook besteld :) Voor die 33 euro vind ik het geen probleem. Heb DOW1 ook helemaal orgineel gekocht. Ben alleen wel erg benieuwd wanneer er een expansion gaat komen die weer 2 races toevoegen.

Ik hoop op de Imperial Guard. En ik gok dat die 2e wel een Chaos kan worden. Maar goed uiteindelijk willen we de Tau, Necron en Dark eldar ook weer terug :P Dan zitten we op 9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ben vandaag drukt aant spelen, gamertag: Mansolein als iemand coop/mplayer wilt doen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Ik raad iedereen aan de game ven te registreren bij THQ. Dan krijg je gratis een wargear unlock. Geld wel alleen voor de eerste 100.000. Ik heb het vanochtend nog gedaan en kreeg nog een key!

https://www.thq-games.com...tails?contentType=GAMEREG

Iemand anders ook dat hij bij steam de laatste 5% teeeeergend langzaam gaat? Hij gaat hier op 25KiB/s :((

terwijl hij tijdens het volle downloaden met 1.9MiB ging!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Waarom..... in godsnaam... hebben ze gekozen voor steam als DRM oplossing. Ik wil helemaal geen Steam gebruiken. Ik wil niet iedere keer als ik singleplayer wil spelen "toestemming" vragen aan steam of ik dit wel mag en weet ik allemaal nog meer.

Omdat ik verschillende reviews lees over DoW2 dacht ik: Ik probeer de Demo.. wat blijkt. Ook daar moet je steam voor installeren en een windows live account aanmaken... WHY!!! ITS A FREAKING DEMO!!

*hijg hijg* *zucht*

/einde rant :+ die frustraties moest ik even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:24
Wiebbe schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:59:
Ik raad iedereen aan de game ven te registreren bij THQ. Dan krijg je gratis een wargear unlock. Geld wel alleen voor de eerste 100.000. Ik heb het vanochtend nog gedaan en kreeg nog een key!

https://www.thq-games.com...tails?contentType=GAMEREG

Iemand anders ook dat hij bij steam de laatste 5% teeeeergend langzaam gaat? Hij gaat hier op 25KiB/s :((

terwijl hij tijdens het volle downloaden met 1.9MiB ging!
Ehhm, ik heb dit gister dus al gedaan, daarna via GFWL Marketplace die code ingevoerd (onder het juiste account), waarna hij volgens de "my media" tab het heeft gedownload en geinstalleerd, maar nu laad ik mijn savefile en heb ik de wargear nog niet? Moet ik hiervoor een nieuwe campaign starten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

Single player is wel grappig, de multiplayer heb ik na 3 potjes wel gezien, elk potje duurt maximaal een half uur ofzo :/

Hoe kan je COOP doen?

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

dutchminator schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 16:49:
Moet ik hiervoor een nieuwe campaign starten ofzo?
Yup.
In het "Campaign" scherm "Invite a friend" kiezen. Dan kom je in het GFW Live scherm terecht waarin je iemand kunt uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
D-Raven schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 13:15:
Waarom..... in godsnaam... hebben ze gekozen voor steam als DRM oplossing. Ik wil helemaal geen Steam gebruiken. Ik wil niet iedere keer als ik singleplayer wil spelen "toestemming" vragen aan steam of ik dit wel mag en weet ik allemaal nog meer.

Omdat ik verschillende reviews lees over DoW2 dacht ik: Ik probeer de Demo.. wat blijkt. Ook daar moet je steam voor installeren en een windows live account aanmaken... WHY!!! ITS A FREAKING DEMO!!

*hijg hijg* *zucht*

/einde rant :+ die frustraties moest ik even kwijt.
Er is een demo? Want ik kan hem niet vinden? :(

Trouwens, Steam is zo slecht nog niet, ik heb er juist veel plezier van. Spelen met vrienden is een makkie en ik heb nog nooit problemen gehad met autheticatie ofzo, dus je hoeft je er niet zo over op te winden als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Nee, er is geen demo. Er was like 2/3 weken terug wel een beta, maar die is inmiddels al weer over.

Om een goede impressie te krijgen van het spel raad ik je aan de gamespot review te bekijken, daar ben ik het over het algemeen wel mee eens:

http://www.gamespot.com/p...x.html?tag=result;title;0

[ Voor 15% gewijzigd door pica op 22-02-2009 18:10 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

offtopic:
Waarom is er geen mooi eigen DoW II topic :) ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op zondag 22 februari 2009 @ 18:10:
offtopic:
Waarom is er geen mooi eigen DoW II topic :) ?
Ik ben een nieuw DoW2 topic begonnen, heb hem per ongeluk voortijdig gesubmit, maar ik zal hem verder uitbreiden:
[PC] Warhammer 40,000: Dawn of War 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gojira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-04-2023
/schop

Zijn er nog liefhebbers voor wat potjes multiplayer? Altijd leuk. :)

Note: ik ben vreselijk rusty op het moment, ik heb echt 6 maanden niet gespeeld ofzo. :')
Cassius schreef op zondag 22 februari 2009 @ 18:10:
Ik ben een nieuw DoW2 topic begonnen, heb hem per ongeluk voortijdig gesubmit, maar ik zal hem verder uitbreiden:
[PC] Warhammer 40,000: Dawn of War 2
Jaaaaa! Dat is het betere werk. Mooi gedaan!

[ Voor 46% gewijzigd door Gojira op 10-03-2009 20:30 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste