Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Klopt het dat het met 11 single-player missies afgelopen is?
Ik las ook dat je verschillende 'volken' kunt kiezen. Zijn dit aparte campaigns want ik zou niet weten hoe deze te selecteren. Bedankt voor de info alvast
@ BreePee, thanks
[ Voor 7% gewijzigd door objectief2 op 25-02-2005 14:51 ]
Ik heb net even over lan met 3 spelers gespeelt, op het laatst ging ik (SM) en nog een andere speler (orcs) tegen de andere speler, Eldar dus, maar zelfs toen zelfs niet gewonnen.
We hadden super legers er op af gestuurd samen, maar niet te verslaan.
Op het laatst moest er nog 1 of meerdere units zijn maar konden we niet vinden, volgens mij hadden we 1 of meerdere gebouwen of units al moeten zien, maar helemaal niet gevonden, maar wat bleek ik was al een paar keer door de base heen gelopen maar de base was ontzichtbaar, ja HANDIG, zo kan je toch nooit winnen, als je niks kan zien
Ligt het nou aan mij of is Eldar te goed?
[ Voor 6% gewijzigd door RAZORDUDE op 26-03-2005 23:27 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Het doet me een beetje denken aan Krush kill 'n destroy als jullie dat nog kennen. Vooral de orcs.
Al had ik met KKnD meer lol.
Nee dit zal ik niet lang spelen. Vind de maps en de schaal ook niet echt lekker. weing detail en veels te veel scrollen. Vage upgrade na vage upgrade. Units die overal en nergens uit gebouwd moeten worden. Zoals die onbruikbare "skull" die uit je listening post komt ofzo.
Het concept vind ik cool maar de uitwerking is niet briljant. Naje, ben dan ook een C&C hoer.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
2 minpunten wat mij betreft:
1) Geen Random Map generator, brengt de herspeelbaarheid ernstige schade toe.
2) Geen formaties en de units willen teveel ruimte om zich heen hebben waardoor bij smalle doorgangen de zaak wel eens blijft haken.
Idd C&C hoerDinictus schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:43:
Heb het zitten spelen maar ik moet zeggen dat het toch niet de finesse heeft van Zero hour bv.
Het doet me een beetje denken aan Krush kill 'n destroy als jullie dat nog kennen. Vooral de orcs.
Al had ik met KKnD meer lol.
Nee dit zal ik niet lang spelen. Vind de maps en de schaal ook niet echt lekker. weing detail en veels te veel scrollen. Vage upgrade na vage upgrade. Units die overal en nergens uit gebouwd moeten worden. Zoals die onbruikbare "skull" die uit je listening post komt ofzo.
Het concept vind ik cool maar de uitwerking is niet briljant. Naje, ben dan ook een C&C hoer.

Ik heb hem trouwens ook maar eensch orgineel gekocht. Hij is nu 28 euro bij Dynabyte.
Eldar zijn trouwens prima te verslaan gewoon je marines met plasma guns equippen.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Oh dan zal het wel aan de Heavy Bolter liggen die ik altijd gebruik.MaDLiVe schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:08:
[...]
Eldar zijn trouwens prima te verslaan gewoon je marines met plasma guns equippen.
Maar het is meer een combinatie van denk ik. DoW is een game waar het niet echt werkt om 1 type units te bouwen (Behalve Fire Prisms misschien) Een gebalanceerd leger is echter wel wenselijk.
Als Eldar eenmaal zn Seer Council heeft geupt, farseer eraan heeft gekoppeld (dan wordt dit de beste squad), zn prism tanks kan bouwen en dark reapers heeft issie erg sterk.
De kracht tegen hun is niet te veel researchen op t begin maar alles stoppen in een leger bouwen en snel chargen.
Bout random map: Dat is bij dit spel aardig lastig ivm met die points die je moet veroveren (naam ff kwijt

Andere races zijn te downloaden overal.
[ Voor 17% gewijzigd door Kayshin op 04-04-2005 13:27 ]
Zelf maak ik eerst +/- 2 scout squads.
Scouts gaan strategic points pakken.
Daarna met servitor chapel baracks maken.
Daarna +/- 2 SM squads en een Force Commander maken.
En zo snel mogenlijk erna een armory.
Ik vind het trouwens wel jammer dat het bouwen niet de stijl is a la C&C.
Zoals hier op een screenshot, kan je zien dat het waarschijnlijk nog die stijl was gezien er geen strategic point te zien is en geen stronghold.
http://home.tiscali.nl/fambekkers/Alphega/files/dow/1.jpg
[ Voor 34% gewijzigd door RAZORDUDE op 05-04-2005 02:33 ]
Dan doen ze dat toch? En anders maken ze de random maps zo dat er niet echt strategische punten meer zijn.Kayshin schreef op maandag 04 april 2005 @ 11:23:
Bout random map: Dat is bij dit spel aardig lastig ivm met die points die je moet veroveren (naam ff kwijt). Dan zullen ze flink hun best moeten doen wil dat lukken.
En volgens mij is dat helemaal niet zo moeilijk te maken. In andere games kon het ook.
Waarom vergelijkt iedereen dit spel toch met C&C? Ik ben blij dat het er niet op lijkt (vind C&C niet echt jedat).RAZORDUDE schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 02:28:
Ik vind het trouwens wel jammer dat het bouwen niet de stijl is a la C&C.
Zoals hier op een screenshot, kan je zien dat het waarschijnlijk nog die stijl was gezien er geen strategic point te zien is en geen stronghold.
Ik vind C&C juist minder tactisch en meer raggen dan dit..
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Enja toen kwam DoW. Gewoonweg een heerlijk spel. En afgezien dat het wat minder technische problemen kent (voor mij dan) vind ik het ook gewoon een leuker spel dan ZH. Lekker dynamisch, geweldige battles, schitterende graphics (maar dat zal ook vooral een kwestie van smaak zijn
Moet er wel bij vermelden dat ik ook een tijd de TT gespeeld heb dus dat was sowieso al een plus voor DoW
Ik snap trouwens het geblaat over random maps niet. Het enige waar ik random maps wel iets vond hebben was diablo 2 en dat is een heel ander genre. DoW is een RTS. Ik dacht dat die S voor Strategy stond. Persoonlijk vind het juist mooi dat je een map leert kennen en er ook je strategisch voordeel mee probeert te halen. Dit aspect van strategy mis je dus bij een random map.
Bovendien lijkt me een random map generatie voor DoW best moeilijk. Niet alleen vanwege de plaatsing van de strategy points enzo (naam zegt al een hoop;) maar ook voor soft- en hardcover plekken enzo. Het maken van een map zal niet zo'n probleem zijn maar het maken van een goede geballanceerde map wordt al een stuk moeilijker lijkt me. En misschien dat dat zelf nog wel te doen is. Maar dan ga je volgens mij wel erg saaie mappen krijgen.
Dan heb ik liever maar een paar mooie varieerende uitgebalanceerde mappen.
Maar dit is natuurlijk allemaal persoonlijk
Precies, en een map uit je kop stampen is niet Strategisch, en al helemaal niet realistisch (hoevaak zul je in't echt hetzelfde slagvald gebruiken).Killua schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:07:
Ik snap trouwens het geblaat over random maps niet. Het enige waar ik random maps wel iets vond hebben was diablo 2 en dat is een heel ander genre. DoW is een RTS. Ik dacht dat die S voor Strategy stond. Persoonlijk vind het juist mooi dat je een map leert kennen en er ook je strategisch voordeel mee probeert te halen. Dit aspect van strategy mis je dus bij een random map.
In AoM is het anders aardig gelukt. OK, is iets eenvoudiger van opzet (geometrie is er iets minder belangrijk) maar daarvoor worden ze betaalt. AI maken kunnen ze ook, dan kunnen ze vast ook wel een nette map generator maken. Daarbij, de maps die er al in zitten zitten er al in, dus een random map generator is alleen maar toegevoegde waarde. Gebruik je hem niet, prima, gebruik je hem wel, ook prima. Is iedereen tevreden.Bovendien lijkt me een random map generatie voor DoW best moeilijk. Niet alleen vanwege de plaatsing van de strategy points enzo (naam zegt al een hoop;) maar ook voor soft- en hardcover plekken enzo. Het maken van een map zal niet zo'n probleem zijn maar het maken van een goede geballanceerde map wordt al een stuk moeilijker lijkt me. En misschien dat dat zelf nog wel te doen is. Maar dan ga je volgens mij wel erg saaie mappen krijgen.
Dan heb ik liever maar een paar mooie varieerende uitgebalanceerde mappen.
Dat is het altijd natuurlijkMaar dit is natuurlijk allemaal persoonlijk
Realisme en DoW gaat niet echt samen lijkt meBreepee schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:18:
Precies, en een map uit je kop stampen is niet Strategisch, en al helemaal niet realistisch (hoevaak zul je in't echt hetzelfde slagvald gebruiken).
Maar over realisme gesproken. Volgens mij gebruiken die Amerikanen maar al te graag hun satelietjes daarboven om zeer nauwkeurige geografische foto's te maken over het oorlogs gebied. Lijkt me toch om er een beetje voordeel uit te halen. En als ze het nu al doen, waarom zouden ze het dan niet over een 40K jaar doen
Kennis is macht
Het probleem van Dow met een random map generator zit hem vooral in de balancing. Al hun strategy, critical, relic points. De soft en hard cover plaatsen. Maak daar maar eens een gebalanceerde map generator voor die ook nog een beetje leuke mapjes maakt. Te maken zal het zeker wel zijn alleen denk alleen dat het veel effort gaat kosten. Teveel effort denk ik, dus zie het niet zo snel verschijnen in een DoW patch. Misschien in WA maar daar verwacht ik het ook niet.In AoM is het anders aardig gelukt. OK, is iets eenvoudiger van opzet (geometrie is er iets minder belangrijk) maar daarvoor worden ze betaalt. AI maken kunnen ze ook, dan kunnen ze vast ook wel een nette map generator maken. Daarbij, de maps die er al in zitten zitten er al in, dus een random map generator is alleen maar toegevoegde waarde. Gebruik je hem niet, prima, gebruik je hem wel, ook prima. Is iedereen tevreden.
Maar extra opties zijn weg dus van mij mogen ze het best inbouwen hoor
Je begrijpt wat ik ermee bedoel. Dezelfde slagvelden keer op keer is niet realistisch en vind ik niet leuk.Killua schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:49:
[...]
Realisme en DoW gaat niet echt samen lijkt me
Mja, ik wil ook gewoon eens iets anders? Waarom mag er geen random mapo generator in? Als ik (en anderen met mij) dat nou leuk vinden? Ga jij lekker op de standaard maps, ik op de random maps...Maar over realisme gesproken. Volgens mij gebruiken die Amerikanen maar al te graag hun satelietjes daarboven om zeer nauwkeurige geografische foto's te maken over het oorlogs gebied. Lijkt me toch om er een beetje voordeel uit te halen. En als ze het nu al doen, waarom zouden ze het dan niet over een 40K jaar doen![]()
Kennis is macht
Een AI maken is moeilijker.Maak daar maar eens een gebalanceerde map generator voor die ook nog een beetje leuke mapjes maakt.
Mee eens en mee oneens. Maar zoals je zelf al zegt. Jij vind het niet leuk en daar kan ik moeilijk wat aan veranderen. Sorry.Breepee schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:05:
Je begrijpt wat ik ermee bedoel. Dezelfde slagvelden keer op keer is niet realistisch en vind ik niet leuk.
Maar zelf vind ik het juist erg leuk dezelfde map. En tis vaak inderdaad wel eenzelfde soort battle. Daar moet ik je gelijk in geven maar voor mij ligt de uitdaging om toch proberen wat nieuws te verzinnen. Want als iedereen de map goed kent en ongeveer even goed is krijg je een soort evenwicht (heerlijke battles trouwens
Of een speler dropt wat helaas teveel gebeurt
Maar van mij mag er gerust een random map generator in hoor. Al denk ik zoals ik al schreef in de vorige post dat de kans dat het erin komt volgens mij vrij klein is door de opzet van DoWMja, ik wil ook gewoon eens iets anders? Waarom mag er geen random mapo generator in? Als ik (en anderen met mij) dat nou leuk vinden? Ga jij lekker op de standaard maps, ik op de random maps...
Maar als Relic het erin bouwt zal ik er niet minder om gaan spelen. Misschien dat ik zelfs een keer een random map probeer
Waarschijnlijk wel ja. Maar zonder een (fatsoenlijke AI) zal niemand je spel spelen. En random map generator zullen de meeste niet echt missen.Een AI maken is moeilijker.
Maar ik hoop echt voor jou dat binnekort een patch komt met een random map generator. Heb jij je random map generator en ik mijn fixes enzo
Mee eenschKillua schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:42:
Maar ik hoop echt voor jou dat binnekort een patch komt met een random map generator. Heb jij je random map generator en ik mijn fixes enzo
Goedkoop en kan ontzichtbaar worden en vliegt snel, heb jouw basis eerder dan jij mij, kan tevens een basis tijdelijk uitschakelen, wat zou je ervan vinden als ik er 3 had en om de beurt hun gebruik om je barracks uit te schakelen en mijn mannen op jou komen afstormen zonder dat jij al units hebt.
En random map generator geeft Killua al aan waarom dat niet zou kunnen of moeilijk zou zijn:
"Het probleem van Dow met een random map generator zit hem vooral in de balancing. Al hun strategy, critical, relic points. De soft en hard cover plaatsen. Maak daar maar eens een gebalanceerde map generator voor die ook nog een beetje leuke mapjes maakt. Te maken zal het zeker wel zijn alleen denk alleen dat het veel effort gaat kosten. Teveel effort denk ik, dus zie het niet zo snel verschijnen in een DoW patch. Misschien in WA maar daar verwacht ik het ook niet. "
Dat was het zo'n beetje.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Warhammer 40,000: Dawn of War -- Patch 1.3 Release Notes
New Features
- Added an Observer Mode to the game to support the professional games circuit.
- Added a Friends List feature to support the growth of the Online community.
- Added an Arranged Teams Automatch feature to simplify the process of automatching games with Friends.
- Added Mod Manager to facilitate switching mod versions from the Main Menu. Mods are now also listed in the Join Game screens.
- Added support for Lobby News messages in non-Latin character fonts (full unicode support).
Improvements
- Game performance has been improved through the use of the Intel Performance Primitives library
- Enemy detection code has been improved for better performance in the late game on large maps.
- Selection focus key (') has been added to the defaul keybindings. NOTE: The keybindings file has been changed and is no longer compatible with previous versions.
- Improved the targeting priority system for vehicles and units with multiple weapons.
- Major update to game camera system, including fixing many bugs.
General Fixes
- Fixed several bugs with the Automatch system.
- Thorough overhaul of the Stance system which fixed many bugs with the Melee and Ranged stances. Overhaul includes the removal of Versatile Stance.
- Fixed several minor issues with the game camera, including increasing the default range for the limited camera so it matches the distance of the free camera.
- Fixed several minor issues with save games and playback files. NOTE: The save game format has been changed and will no longer be compatible with previous versions.
- Fixed several minor issues with the playback mode.
- Fixed several infrequent crash bugs in Online screens.
- Fixed rendering issues with the Intel 915 IGMA.
- Fixed Mission 4 bug where third Whirlwind disappears.
- Fixed bug where Toth was damaging himself with special attacks.
- Fixed occasional SCAR crash in Mission 7 when capturing bridge.
- Fixed NIS cameras for all missions.
- Fixed various bugs in game chat system.
- Fixed various bugs in Army Painter.
- Fixed bug where NIS speech wouldn't play under Windows 98 (unsupported OS).
- Fixed various bugs in Multiplayer Game setup system.
- Various cosmetic fixes to various screens.
- Fixed bug where the Ork Wartrack Twin Rokkit Launcher upgrades will get stuck in an infinite loop when overwatching the upgrade.
- Fixed bug where a Shroud button which has no function would appear in the build-menu of a Webway Gate while it is being built.
Ability Fixes
- Fixed bug where Word of the Emperor ability would not function.
- Fixed bug where Bad Doc Healing Aura ability did not heal commander units.
- Fixed bug where Bad Doc Healing Aura ability only affected the Mad Doc and attached squad.
- Fixed bug where Exarchs could not be added to Aspect Sqauds while the squad was moving.
- Fixed bug where Exarchs could be built while the squad was moving.
- Fixed bug where Howling Banshee War Shout ability would affect friendly units.
- Fixed bug where Eldar Plasma Grenade was inheriting incorrect attributes.
- Fixed bug where Stormboyz speed research effects only the Stormboyz leader.
- Fixed a range of bugs where abilities were incorrectly affecting friendly units as well as enemy units.
- Fixed bug where Grav Falcon Brightlance was invisible.
Balance Changes
Ork Changes
- Reduced damage of Trukk Big Shoota.
- Increased population requirement for Trukk/Mekshop from 31 to 46.
- Increased population requirement for Wartrakk from 46 to 61.
- Wartrakk build time increased.
- Decreased damage of Wartrakk Rokkit against all infantry significantly.
- Increased build time of Wartrakk Rokkit and Mortar from 9 to 20 seconds.
- Put a 46 population requirement on Ork Rokkit Launchers.
- Reduced Big Mek's Mega Blaster damage.
- Increased build time of Bad Doc to 15 seconds.
- Increased cost of Bad Doc by 10 requisition.
- Increased damage output of Nob Leader Power Klaws.
- Decreased build time of Ork Nob Power Klaws from 15 to 12 seconds.
- Increased damage of Ork Nob Leader Power Klaws.
- Big Mek now takes longer to build after researching Custom Tellyporta.
- Big Mek now takes longer to build after researching Custom Force Field.
- Big Mek now takes longer to build after researching Tank Bustin' Kit.
- Reduced range on Ork Listening Posts that have the first Listening Post upgrade.
Eldar Changes
- Reduced damage of Fire Prisms Shuriken Catapult against Heavy Infantry (Medium). Also reduced damage against Medium Vehicles.
- Reduced damage of fire prism Prism Cannon vs. all buildings, all vehicles (slight), reduced morale damage, reduced minimum damage, reduced area of effect from 10-8.
- Reduced morale damage on Eldar D-Cannon Turret.
- Reduced damage of Vyper Missile Launcher against all infantry types.
- Increased time cost of Vyper Missile Launcher weapon upgrade.
- Increased vertical aiming ability of Brightlance platforms (slight).
- Increased range of Ranger Long Rifle from 32 to 35.
- Increased morale damage output of Ranger long rifle from 40 to 60 per hit.
- Removed charge modifiers from Howling Banshees.
- Created dependencies on Vyper/Wraithlord aspect stones before Fire Prism can be researched.
- Decreased time cost of Seer Council Witchblade weapon upgrade.
- Dark Reaper Exarch now does more damage to Heavy Infantry .
- Dark Reaper weapon upgrade now has the same range as its original weapon.
- Increased Time cost of Warp Spider Aspect Stone
- Increased Power cost of Warp Spider Aspect Stone.
Chaos Changes
- Reduced cost of tier 3 to 400/150 and 100 seconds. From 500/200 and 125 seconds
- Chaos Aspiring Champions and Space Marine Sergeants now benefit from the bionics upgrades (+20% health)
- Furious charge should now be giving +15% damage bonus to chaos_knife_cultist and chaos_knife_tactical.
- Chaos Heretic costs 0 supply cap, however there is a limit of 5 Heretics at any given time.
- Increased cost of Cultist, increased hit points, increased build time, decreased to starting with 4 units. Increased base weapon damages by 30%. Decreased min damage on Cultist Laspistol from 2.5 to 1.5.
- Increased time cost of Cultist Aspiring Champion.
- Reduced Cultist Grenade Launcher damage by 35%. Increased build time of Grenade Launcher.
- Increased damage output of cultist plasma gun, slightly increased cost.
- Defiler hitpoints increased from 2300 to 2700.
- Defiler now costs 2 Support cap.
- Reduced cost of Possessed marines, decreased attack/hp/build time accordingly.
- Reduced cost of Horrors, decreased attack/hp/build time accordingly.
- Reduced melee damage of Raptors against building low.
- Chaos Rhino now costs 1 Support cap.
- Smoke Grenade research time/cost reduced.
Space Marines Changes
- Reduced cost of tier 3 to 400/150 and 100 seconds, from 500/200 and 125 seconds.
- Reduced stun time of SM Force Commander from 4 to 2 seconds.
- Scouts do less ranged damage to infantry_low, infantry_med, and infantry_high.
- Reduced Scout accuracy while moving from .55 to .35. Reduced Scout morale damage.
- Reduced melee damage of Assault Marines against building low.
- Rhino now costs 1 Support cap.
- Smoke Grenade research time/cost reduced.
- Cultist reinforce time when in combat set to 12 seconds.
- Updated help text to reflect balance changes.
Mod Support
- Mods can now disable tutorials by leaving a blank field in the FEDefaults.lua file.
- Multiple fixes in the Attribute Editor.
- Game now validates more fields from the attribute files. Also validation of starting units and buildings has been removed.
- New binary file format for all attribute files.
- Added support for exclusive win conditions.
- Several unused attribute fields have been removed.
- Added flag for weapon line-of-sight being blocked by entities. We recommend not using it, as it is terribly slow.
- Added multiple flags to Scenario files in the Mission Editor, including being able to turn off sky, terrain and water rendering.
Verwijderd
De changes geven duidelijk aan dat Eldar en Orks te sterk zopuden zijn, maar ik won altijd dik van deze 2 rassen met space of chaos marines........
Dat zou dus willen zeggen dat er voor mij na deze patch helemaal geen bal meer aan is.

Wat zijn jou tactieken dan als je met space marines tegen eldar speelt?
Ik vind het wel pittig hoor tegen eldar spelen, vooral die voertuigen zijn erg sterk.
Dus als je nog mee wilt helpen check deze thread dan.
Lees de thread op het forum van Relic voor meer informatie en links.
Mirror 1 (3dgamers)
Mirror 2 (gamershell)
Wat is er nou nieuw:
- paar nieuwe units van "oude" races.
- wat verbeteringen in het algemeen
- een "nieuw" ras: imperial guard, wat je ook al in sp kon spelen en dr is ook al een multiplayer mod van geloof ik.
Als je de imperial guard mod speelt en wacht op een nieuwe patch heb je zowat hetzelfde maar dan gratis

Mirrors hier
Patch info:
As usual, shortly after the patch has been released we will be resetting the Ladder Stats to allow players to once again build up their rank and take their places in the top 10 under these new balance conditions.
In Patch 1.4 we are addressing a few notable balance items, and we've also added Persistent Bodies and Decals! These options (accessible from the Graphics Options) allow you to control how long the bodies of the fallen warriors remain on the battlefield. We think you're going to enjoy it! Here is a full list of changes that will be in Patch 1.4:
Warhammer 40,000: Dawn of War -- Patch 1.4 Changes
Balance Changes
Increased Defiler cost to 190 requisition 400 power
Increased Defiler build time to 60 seconds
Increased the cost of the Chaos Sorcerer to 200 requisition 100 power
Chaos Sorcerer build time is now 60 seconds (up from 20)
Cost and build time of Chaos Marine Tactical Bolters reduced by 5%
Reduced the cost of the Chaos Temple by 10%
Reinforce time of Chaos Marine Tactical Bolters reduced by 10%
Warp Spider damage against infantry has been reduced by 15%
Guardian damage reduced by 5%
Ork Stormboyz armor changed from Infantry High to Heavy Medium. Ork Stormboyz should now be a much better counter to Warp Spiders.
Reduced the cost of the Space Marine Dreadnought to 170 requisition 350 power
Reduced the train time of the Space Marine Dreadnought to 50 seconds
Cost and build time of Space Marine Tactical Bolters reduced by 5%
Reinforce time of Space Marine Tactical Bolters reduced by 10%
Reduced the cost of the Chapel Barracks by 10%
Scouts were inadvertently given an accuracy penalty while moving in the 1.3 patch. This penalty has been removed. Scouts should now be more effective at dealing damage.
The recharge for Battle Cry was reduced to 96 seconds (down from 120)
The recharge for Orbital Bombardment was reduced to 195 seconds (down from 240)
The recharge for Smite was reduced to 100 seconds (down from 120)
The recharge for Weaken Resolve was reduced to 45 seconds (down from 60)
The build time for the Predator Lascannon upgrade was reduced to 20 seconds (down from 25)
Code & Performance Changes
Many small optimizations for low-end systems
Full front-end now reloaded after switching mods (games)
2 new graphics options: Persistent Bodies, Persistent Decals
Improved system performance detection capabilities of GraphicsOptions utility, resulting in more accurate settings. As a result, the GraphicsOptions utility will automatically run next time you start the game, post-patch/update.
zou ergens dezer dagen al in de winkels moeten liggen voor maar 30 euro als het goed is!
waarom kan ik helemaal geen topic vinden over die game, lijkt me echt de vetste expansion ooit...
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Hij zou de 23e op voorraad zijn maar zag dat hij vandaag, de 22e al op voorraad is.
Ik hoop wel dat de performance issues zijn gefixed.
Heb nogal problemen met de performance met mijn X800XT PE, heb al veel drivers geprobeerd.
Ik heb bijna elke retailer bezocht vanaf woensdag, en vandaag nog eens mijn ronde gedaan.
Dixon,Freerecordshop,Dynabyte,Mediamarkt (Allemaal in Utrecht) hebben hem vandaag nog niet liggen.
Ik ben bereid heel nederland door te rijden om hem vandaag nog te kunnen kopen.
Heeft iemand het zien liggen???
Thy will see the light...
Ik heb hem trouwens gister al binnen gekregen.
Daar hebben heel veel mensen problemen mee.GoEV6 schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:21:
Heb de uitbreiding ook al binnen. Meer mensen met prestatie problemen? Hier met een 3500, 1024mb en een 9800 niet echt te spelen op 1024.
Ati Catalyst 5.6 is bij sommige een oplossing, ten minste bij DOW, en met WA weet ik het niet.
In DOW haalde ik nog regelmatig de 80 fps ofzo...
Vind hem trouwens zwaar matig... Zeer onoverzichtelijk met dat witte en al die rotzooi op de sneeuw... Zwaar chaotisch.
Verwijderd
voor het geval dat je je wat minder in de wereld van warhammer 40K hebt verdiept.pulleke schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:06:
LOL... ja ook met mijn bakkie loopt ie niet geweldig... Maar gemiddeld 40 fps op 1600x1200 alles max....
In DOW haalde ik nog regelmatig de 80 fps ofzo...
Vind hem trouwens zwaar matig... Zeer onoverzichtelijk met dat witte en al die rotzooi op de sneeuw... Zwaar chaotisch.
Ik geloof dat er geen 1 verhaal of battle in een codex met imperial guard verloopt zoals geplanned.
De imperial guard heeft een structuur dat zogauw er iets mis gaat meteen grote chaos is door de hoeveelheid manschappen.
Zowiezo alleen al het feit dat de fearfactor erg hoog is bij de imperial guard en het feit dat de commisars de eigen mannen executeren als het nodig is maakt het chaotish.
Ik speel SM en een orbital strike killed hem niet en ook nog met een paar dreads overleeft hij het nog.

Anyway, ik begrijp geen snars wat je met je verhaal wilt vertellen en hoe dat slaat op mijn bericht???
Ik bedoelde in ieder geval de graphics... zwaar onoverzichtelijk.... zwaar chaotisch...
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:06:
[...]
voor het geval dat je je wat minder in de wereld van warhammer 40K hebt verdiept.
Ik geloof dat er geen 1 verhaal of battle in een codex met imperial guard verloopt zoals geplanned.
De imperial guard heeft een structuur dat zogauw er iets mis gaat meteen grote chaos is door de hoeveelheid manschappen.
Zowiezo alleen al het feit dat de fearfactor erg hoog is bij de imperial guard en het feit dat de commisars de eigen mannen executeren als het nodig is maakt het chaotish.
[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 01-10-2005 01:54 ]
Ik heb onlangs warhamer weer geinstaleerd en ben fanatiek bezig, erg erg goed spel.
Zou als het goed is vandaag de add on binnen krijgen (Winter Assault) WA is al weer een poosje geleden uitgebracht maar lees eigelijk niks er over
Speelt iemand Warhammer nog?
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Maar dan eigenlijk alleen skirmish of onLan
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Daar zullen 2 rassen worden toegevoegd, waarvan in ieder geval de TAU (de andere is nog niet bekend gemaakt).
Ik heb de TAU altijd wel leuk gevonden, en hiermee heb je dus 7 speelbare rassen... ik heb alleen DoW gespeeld en vond het toen iets te mager, maar als ze een tri-pack uitgeven met beide expansies erbij, ga ik hem denk ik wel halen.
EDIT:
Linkje naar de IGN pagina: http://pc.ign.com/articles/684/684419p1.html
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2006 16:00 ]
Verwijderd
Kan niet wachten op de 2de uitbreiding en hoop heeeeeel erg dat ze de Ternits (speling

Ik speel het al heel lang niet meer omdat het spel bij mij gewoon niet meer leuk te spelen is.
Er is een probleem met sommige ATI kaarten, waarbij het eignelijk niet uitmaakt of je nou alles op het hoogste kwaliteit instelt of laagste, maar toch blijf je een te/hele lage fps hebben.
Ik heb een ATI X800XT PE, 2gig ram etc etc, en alle drivers geprobeerd, maar geen succes, ik heb alles op het hoogst ingesteld en andersom maar maakt geen donder uit, ik blijf ook bij relatief weinig units gewoon een ping houden van 10 ongeveer, dus met alles op het ALLER laagst en hoogst.
Dit ligt niet aan mij maar aan ATI, dat is al bewezen op verschillende forums, dus helaas voorlopig nog geen Winter Assault voor mij
Maar even om even op de expansion terug te komen, ik weet het niet hoor ze maken een uitbreiding net als WA met alleen maar 2 races en paar nieuwe maps, en daar moet je dan de volle pond voor betalen, dat kan toch makkelijk met een patch ofzo.
Voeg dan nog eens wat nieuwe features toe, dan heb ik het geld er nog wel voor over.
En het zijn Tyranids
Nu in missie 4 van de campaign.
[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 05-04-2006 15:06 ]
Ja dit spel is een juweeltje ook erg fraaie animaties van de manschappen en dreadnoughts etc jammer dat het niet zo erg leeft onder de gamersjohnnyv.nl schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:06:
Met mijn mobile x600 werkt het prima. Nu WoW voor mij even op pauze staat dit spel pas ontdekt, echt geweldig
Nu in missie 4 van de campaign.

Heb zelf WA vorige week binnengekregen erg erg leuk, maar jammer dat er geen dreadnoughts in zitten
[ Voor 16% gewijzigd door Glorificationer426 op 05-04-2006 18:05 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Ik ben nog niet zover in het spel, en zag geen dreadnoughts in de manueel staanGlorificationer schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:05:
come again? voor sm horen die er gewoon in te zitten hoor; hellfires en normale.
Pff ben blij dat je hiermee blij maakt, Dreadnought animaties FTW!!11!one
Wat me wel een beetje erg opvalt is dat eigenlijk de units van beide zeiden hetzelfde zijn qua wat ze kunnen, iig bijna. Én de bounding boxes voor units zijn te groot, passen soms ergens niet tussendor en in een groepje lopen is een crime
Maar verder echt een topspel.
De MMORPG zal wel 99% pvp worden, dat vind ik wel jammer...
[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 05-04-2006 20:56 ]
Ik heb een X800XT PE en 2gig geheugen, en zelfs al doe ik alles op het haagst of hoogst, het blijft ongeveer 15fps gemiddeld, en ik was niet de enige hoor het was een bekende bug.
Maar dat zou waarschijnlijk gefixed zijn in de 6.4 driver van Ati, volgens hun eigen log, alleen bij mij werkt het nog niet
Ik baal er zo van, ik speel het spel al heel lang niet meer omdat ik me ging irriteren aan die lage fps wat dus echt belachelijk is voor mijn systeem.
[ Voor 3% gewijzigd door Kurkentrekker op 13-04-2006 22:26 ]
installeer de ati omega driversRAZORDUDE schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:59:
Zijn er trouwens ook mensen die problemen hebben/hadden dat je op bepaalde momenten gewoon een hele lage fps had terwijl dat helemaal niet zou moeten, zoals mij.
Ik heb een X800XT PE en 2gig geheugen, en zelfs al doe ik alles op het haagst of hoogst, het blijft ongeveer 15fps gemiddeld, en ik was niet de enige hoor het was een bekende bug.
Maar dat zou waarschijnlijk gefixed zijn in de 6.4 driver van Ati, volgens hun eigen log, alleen bij mij werkt het nog niet
Ik baal er zo van, ik speel het spel al heel lang niet meer omdat ik me ging irriteren aan die lage fps wat dus echt belachelijk is voor mijn systeem.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Maar zou m'n lapje het trekken op lichte settings? (1,7GHz / Radeon 7500 mobile dingetje)
Goeie prijs trouwens idd.
Ja weet ik alleen om daar nou speciaal een topic over te maken, hele grote kans dat ik daar geen succes heb, en als ik er een oplossing voor heb dan leest toch geen DOW speler het heel waarschijnlijk dus kan ik die er ook niet mee helpen, maar zal het hier wel bij laten hoor, maar ik weet het tis niet helemaal volgens de regels.Kurkentrekker schreef op donderdag 13 april 2006 @ 22:25:
Hebben we daar Spielerij - Problemen & Vragen niet voor?
// ontopic
Het spel is inderdaad best goedkoop te krijgen!
Ik heb ze beide nog voor de volle pond betaald.
Iemand al meer info over de nieuwe uitbreiding?
Ik heb een x600 en centrino 2 ghz en kan alles op z'n hoogst draaien zonder problemen. Geen idee of de jouwe dit trekt maar het moet iig wél werken.Yapser schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:39:
Hrm, ook maar eens orderen. GCshop heeft een 2-in-1-pack van dit spel voor €23,50 incl verzenden
Maar zou m'n lapje het trekken op lichte settings? (1,7GHz / Radeon 7500 mobile dingetje)
Een X600 is wel even hele andere koek dan een 7500. Zit ongeveer 5 jaar tussenjohnnyv.nl schreef op maandag 17 april 2006 @ 01:20:
[...]
Ik heb een x600 en centrino 2 ghz en kan alles op z'n hoogst draaien zonder problemen. Geen idee of de jouwe dit trekt maar het moet iig wél werken.
http://www.insidegamer.nl...wardarkcrusade/videos/221
Verwijderd
Dan wil ik niet weten naar wat voor dia-show jij zit te kijken, ik zit met een 6600gt en 2,8 ghz pentium 4 en daar haal ik 20 frames op 1024*768 + alles op high.johnnyv.nl schreef op maandag 17 april 2006 @ 01:20:
[...]
Ik heb een x600 en centrino 2 ghz en kan alles op z'n hoogst draaien zonder problemen. Geen idee of de jouwe dit trekt maar het moet iig wél werken.
Werk hier met een 6600 (geen gt@ 500/710) met een amd64@2.66ghz en 1gb intern en draai rond de 35 fps.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Alles draait echt 100% soepel, schommelend rond de 30-40fps.Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:49:
[...]
Dan wil ik niet weten naar wat voor dia-show jij zit te kijken, ik zit met een 6600gt en 2,8 ghz pentium 4 en daar haal ik 20 frames op 1024*768 + alles op high.
Sowieso is m'n proc sneller dan die van jou, en je videokaart is ook niet heel veel beter voor wat oudere games.
[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 23-05-2006 14:26 ]
Verwijderd
En misschien worden er aan de oude rassen ook nog dingen toegevoegd. Ik zou niet weten wat, want ik ben niet zo´n warhammer-mannetje, ik vond het spel leuk om te spelen.Breepee schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:35:
Als je 1 van de laatste levels van Winter Assault hebt gedaan weet je dat ze retetraag vooruitgaan. Daarnaast lijkt me niet dat ze het spel gaan verpesten met een te krachtige beschaving
En over de performace, bij mij op mijn P4 2,8ghz ht, 1 gig intern en nvidia 6600gt draait het nou ook niet wat je zegt super.
Zonet DoW weer gespeelt, begon te weer te kriebelen nadat ikeen dikke screen zag van de aankomende Add-on.
Spel blijft echt echt retegoed..Ik vind alleen wel de eerste missie's het leukste, later wordt het gewoon ff te groot/moeilijk

Sci Fi anime achtig
Net ff gespeeld en zwaar genoten, Tau rules
Mooie demo, ik wist niet dat Warhammer er met mijn nieuwe videokaart zo gaaf uit ziet.
Ik ga gelijk Dawn of War weer installeren!
De tau schijnen vooraal flink ranged based te zijn.
Hun mobile rocket launcher voertuig 0wned echt sterk.
de Rocket launcher voertuigen van de SM etc doen vaak minimale dmg tegen infanterie maar slingeren ze alleen maar een paar meter weg en dan zijn ze 2 sec ofzo bewusteloos.
Die van de tau daarin tegen doen erg veel dmg tegen infanterie en ook redelijk veel tegen gebouwen.
Met hun barrage functie heb ik in 1 klap 2 eenheden van de SM uitgeschakeld.
hun zwakke punt daar integen schijnt Close Combat te zijn.
Edit: Als je de demo afsluit zie je ook dat je je hero kunt upgraden met verworven gear, en dat je als een soort risk achtig iets kunt spelen, langzaam aan maar zeker alles veroverenBigbot schreef op maandag 04 september 2006 @ 01:56:
de Tau is best leuk.
De tau schijnen vooraal flink ranged based te zijn.
Hun mobile rocket launcher voertuig 0wned echt sterk.
de Rocket launcher voertuigen van de SM etc doen vaak minimale dmg tegen infanterie maar slingeren ze alleen maar een paar meter weg en dan zijn ze 2 sec ofzo bewusteloos.
Die van de tau daarin tegen doen erg veel dmg tegen infanterie en ook redelijk veel tegen gebouwen.
Met hun barrage functie heb ik in 1 klap 2 eenheden van de SM uitgeschakeld.
hun zwakke punt daar integen schijnt Close Combat te zijn.
denk dat ik deze ga kopen als hij er is.
Als je met die Tau commander speelt is uber cool, met z'n snare abilty kan die de tegenstanders GIGANTIES vertragen om vervolgens je flamethrower/missles/plasma gun erop leegt. ik solo de commader van de tegen party zonder maar 1 keer geraakt te worden, zal wel generfd worden online.
Verder zijn de units zo vet, de looks van de Tau is zo dike Anime Sci-Fi..
De Kroots zijn ook erg leuk vooral die Feral Leap, ownage
Ik ga voor de dixons liggen om dit spel op te halen als die uit is..
Ik hoorde dat er ook een multiplayer uit komt, kwil dan zeker wel eens tegen de tweakers spelen
Edit: hmmmmm lijkt of er compleet geen animo is voor dit spel op GoT

[ Voor 8% gewijzigd door motormuus op 04-09-2006 22:32 ]
Ik zit eigenlijk meer te wachten op de Necrons in die add-on. Lekker een duivels oud ras spelen dat de rest van het heelal alleen maar als voedsel of slaven zietmotormuus schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:17:
[...]
Edit: Als je de demo afsluit zie je ook dat je je hero kunt upgraden met verworven gear, en dat je als een soort risk achtig iets kunt spelen, langzaam aan maar zeker alles veroveren
Als je met die Tau commander speelt is uber cool, met z'n snare abilty kan die de tegenstanders GIGANTIES vertragen om vervolgens je flamethrower/missles/plasma gun erop leegt. ik solo de commader van de tegen party zonder maar 1 keer geraakt te worden, zal wel generfd worden online.
Verder zijn de units zo vet, de looks van de Tau is zo dike Anime Sci-Fi..
De Kroots zijn ook erg leuk vooral die Feral Leap, ownage
Ik ga voor de dixons liggen om dit spel op te halen als die uit is..
Ik hoorde dat er ook een multiplayer uit komt, kwil dan zeker wel eens tegen de tweakers spelen
Edit: hmmmmm lijkt of er compleet geen animo is voor dit spel op GoT![]()
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Ik ga denk ik de Gold editie met DoW and WA halen vanavond, heb wel weereens zin in een goeie RTS game.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Istie dan ergens zo goedkoop?On_E schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:23:
Wordt dit nog veel online gespeeld ?
Ik ga denk ik de Gold editie met DoW and WA halen vanavond, heb wel weereens zin in een goeie RTS game.
Bij dimplus.nl 25 euro, dus ik verwacht m voor rond die prijs ook wel in de stad te vinden vanavond.
Bij proxis.be istie 14.99 (GOTY) + 2 euro verzendOn_E schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:16:
[...]
Bij dimplus.nl 25 euro, dus ik verwacht m voor rond die prijs ook wel in de stad te vinden vanavond.
Verwijderd
Agreed, Chaos Marines zijn maar een stelletje herrieschoppers vergeleken met de NecronsLocutes schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 08:37:
[...]
Ik zit eigenlijk meer te wachten op de Necrons in die add-on. Lekker een duivels oud ras spelen dat de rest van het heelal alleen maar als voedsel of slaven ziet
Bij Necrons denk ik vaak aan The Wraith (Stargate), ook zo lekker oud en Evil
Verder is die van Proxis.be volgens mij enkel Dawn of war ZONDER Winter Assault.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 17:20 ]
Ben erg benieuwd.
Er stond wel GOTY, dus vandaar dat ik dat dachtVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:17:
[...]
Agreed, Chaos Marines zijn maar een stelletje herrieschoppers vergeleken met de Necrons
Bij Necrons denk ik vaak aan The Wraith (Stargate), ook zo lekker oud en Evil
Verder is die van Proxis.be volgens mij enkel Dawn of war ZONDER Winter Assault.
THQ Ships Warhammer(R) 40,000(TM): Dawn of War: Dark Crusade(TM)
Monday October 9, 8:30 am ET
Developed by THQ's Relic Entertainment; Standalone, Hybrid Expansion Builds on Epic, Million-Unit Selling Franchise
AGOURA HILLS, Calif., Oct. 9 /PRNewswire-FirstCall/ -- THQ Inc. (Nasdaq: THQI - News) today announced that Warhammer® 40,000(TM): Dawn of War: Dark Crusade(TM), the highly-anticipated hybrid expansion to Relic Entertainment's critically acclaimed Real-Time Strategy (RTS) franchise, has shipped exclusively for Windows PC. The critically acclaimed title delves deeper into the futuristic Warhammer 40,000 universe, introducing two all-new factions, an immersive single and multiplayer experience, plus additional features that become available when played with other titles in the Dawn of War franchise. Warhammer 40,000: Dawn of War: Dark Crusade, is now available for a suggested retail price of $29.99.
(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20041118/LATH093LOGO )
Source: THQ Inc.
"Relic Entertainment is the industry's premier RTS developer, and they've expanded significantly on the highly successful Dawn of War franchise with a creative, hybrid expansion pack," said Bob Aniello, senior vice president of worldwide marketing, THQ. "Dark Crusade offers gamers a great standalone single and multiplayer player experience for Dawn of War first timers as well as extended multiplayer options for fans who own the original Dawn of War."
"With two completely new races, an extensive and innovative new single-player campaign, new units across each of the original five races and in-depth multiplayer modes, there is a tremendous amount of gameplay for both the first-time warrior and the seasoned Dawn of War expert to explore," said Tarrnie Williams, general manager, Relic Entertainment. "Early feedback from everyone who has played the game has been enormously positive."
About Warhammer 40,000: Dawn of War: Dark Crusade
Warhammer 40,000: Dawn of War: Dark Crusade is set in Games Workshop's (LSE: GAW - News) world of Warhammer® 40,000(TM) -- a dark, futuristic, fantasy universe where armies of technologically advanced warriors, fighting machines and hordes of implacable aliens wage constant war -- and is traveled by millions worldwide. As a hybrid expansion, the game offers a complete standalone experience, allowing gamers to play as all seven races, including the all-new, mysterious Tau Empire and the chilling Necrons. Fans who own the entire Dawn of War series can look forward to new units across each of the five original races, expansive bonus content and the ability to play as any of the seven races in multiplayer. For more information on Warhammer 40,000: Dawn of War: Dark Crusade, please visit www.dow-darkcrusade.com. The demo is also widely available for download on file planet and other sites.
Kijk, dat doe je goed. Ga ook maar eens kijken of ik hem daar kan vinden!On_E schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:18:
Heb de double-pack (dus incl Winter Assault) voor 12 euries opgepikt bij de Free.
Ben erg benieuwd.
Overigens is de Anthology (DoW+WA+DC) 25 pond bij play.com.
pluspunten:
* In principe geen originele Warhammer(+Winter Assault) nodig, WEL als je in de multiplayer van de rassen uit die games gebruik wilt maken! Je moet namgelijk aan het begin die codes opgeven om ze te unlocken
* erg coole single player (Territories capturen!)
* "Hero" heeft nu upgrades (Wargear)
* Nieuwe rassen zijn weer zeer gaaf en een goede aanvulling
minpunten:
* Ondanks de nieuwe opzet van single player blijven de maps zelf nog altijd het principe conquer/defend/"resource" (hiermee bedoel ik dat ze niet wat meer variatie erin gebracht hebben door een bepaald doel te stellen in mappen bv.)
9.5/10 voor mij (maar ik ben dan ook verliefd geworden op het geheel sinds het uit is
Hoelang gaat het eigelijk duren dat die gewoon regulier hier in de winkels te krijgen is?
Kan zelf ook echt niet wachten, enigste wat ik wel iets minder vind is dat je van de Ai niet echt veel. gebieden overneemt, ze nemen wel wat over maar niet echt bijzonder veel.. dus geen dikke 2strijd tussen de 2 grootse conquerers:( (teminste las ik ergens in een review)
Mmmmm begin al te watertanden aan de gedachte van al die speciale kill moves
Huh, leg dit eens uit? Sinds het een EP is heb je tcoh wel minstens DoW nodig? Maar je kunt dus zonder? En in singleplayer skirmish dan, heb je dan ook alle civs?Jaguar645 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 22:57:* In principe geen originele Warhammer(+Winter Assault) nodig, WEL als je in de multiplayer van de rassen uit die games gebruik wilt maken! Je moet namgelijk aan het begin die codes opgeven om ze te unlocken
Het is een standalone "Expansion". Ze hebben er voor gezorgd dat je dus wel skirmish & campaign met alle rassen kunt spelen, maar zodra je multiplayer wilt spelen en je hebt alleen maar deze expansion, dan kun je ook alleen maar met tau/necrons spelenBreepee schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:56:
[...]
Huh, leg dit eens uit? Sinds het een EP is heb je tcoh wel minstens DoW nodig? Maar je kunt dus zonder? En in singleplayer skirmish dan, heb je dan ook alle civs?
Dat was het eerste wat er gevraagd werd tijdens het opstarten: "To unlock the Orks, Eldar, Space Marines, Chaos Space Marines in multiplayer games please enter your DoW CD Key". Dan daarna dezelfde vraag voor Imperial Guard
Verwijderd

Als antwoord van hierboven:
ALLE rassen zijn beschikbaar in SP (ook skirmish)... Alleen voor MP zijn de vorige delen nodig.
Deze uitbreiding is dus stand-alone en biedt dus wel erg veel waar voor je geld als je niet MP speelt.
[ Voor 114% gewijzigd door Darth Malak op 13-10-2006 08:39 ]