Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat het altijd heel snel bij play, zodra ie gepost is heb ik em meestal ongeveer 2 dagen later.

en nee de space marines hebben geen bikes en Chaos heeft niet alle Demons, makers zeggen dat et gedaan is om de game balanced to houden, en als je een bloodthirster in actie ziet snap je dat wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
ik zie wel wanneer ie binnenkomt :) tot die tijd blijf ik wel de illigale versie spelen :P

kan me tot nu toe ook erg goed vermaken door gewoon lekker rustig een mission uit te spelen en gewoon overmacht te maken op een map :)

tot nu toe ben ik gemiddeld uurtje tot anderhalf bezig met 1 map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 08:17:
en nee de space marines hebben geen bikes en Chaos heeft niet alle Demons, makers zeggen dat et gedaan is om de game balanced to houden, en als je een bloodthirster in actie ziet snap je dat wel ;)
Hmm, jammer. Ach, er zullen wel mods voor verschijnen lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 01:21

t3q

Say yes to teq

Kvind het zo'n bruut spel he damnz :)

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik heb hem vandaag ook besteld op play.com. Zojuist een mailtje dat het ook al verzonden is :*)

Ik heb al een paar missies gespeeld met een minder legale versie en het spel is cool bevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
ik heb hem ook net geinstalleerd en de tutorial en level 1 gedaan.

moet zeggen dat het leuk speelt. alleen vind ik de hp van de units wat wazig..

maak je een groepje space marines dan komen er 4 uit. deze kun je dan upgraden naar 8 en je kunt mannetjes in een groep een bepaald wapen geven.

als er iemand uit de groep dood gaat kun je hem weer levend maken doormiddel van op die plusjes te drukken.

moet ik mijn groep altijd met 8 mannetjes vullen of hoe werkt dit nu precies? en die "hero" die is er eigenlijk alleen voor het moraal of niet? heeft hij ook nog skills ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je groepje niet op 8 houden maar hoe meer mannetjes hoe beter :) die hero verhoogd moraal + dat hij zelf ook flinke klappen kan uitdelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Cross :
je kan als je een squad hebt gemaakt er 4 mannetjes bij zetten door op het plusje te drukken. als je je stronghold ( je hoofdgebouw ) upgrade naar level 1 dan kun je er ook een sergant bij zetten door op het knopje (met een mannetje) naast het plusje te drukken. de mannetjes die je erbij doet zijn zegmaar reinforcements,
je wekt je oude mannetjes niet weer tot leven maar het komt wel op hetzelfde neer :p

dan kun je ook nog een hero aan een squad koppelen. dat doe je door de here to selecteren, dan zul je waar je normaal bij een squad de wapen upgrades enzo ziet
een kopje staan dat er ongeveer zo uitziet ->| pijltje met een lijntje erachter.
als je daarop clicked dan zal je cursor veranderen en dan kun je op een squad klikken op je hero daarbij te voegen. Je hero kan ook gewoon zelf rondlopen en mannetjes afslachten, en daar is je hero heel erg goed in. Je hero is zeker in staat om eigenhandig twee enemy squads af te slachten... dan zal ie wel redelijk gedamaged zijn, maar geen nood want je kan hem gewoon even terugtrekken en dan zal hij langzaam weer regeneraten.

ook heeft je hero speciale aanvallen tegen demons van Chaos en andere speciale units van andere rassen.
en Dit was alleen nog maar uitleg over de Force Commander van Space marine.
je hebt ook de Librarian. ( met die grote staf, de force commander heeft een enorme hamer of een zwaard. )

Vargen66, er zijn al mods in de maak dus dat zal wel goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik gooi mijn squads nooit vol. 1 squad commander en 4 ventjes die je upgrade met speciale wapens. Die andere 4 mannetjes zijn anders toch zwaar nutteloos maar kosten wel req. Zo heb je in het begin van de game specialized squads en kan je later wanneer je meer RQ hebt je squad uitbouwen indien je dat nodig acht.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

tja als orc zijnde bouw ik gewoon meer squads als ik ze wil uitbouwen :P
maar ja, das het voordeel van orkz over SM, CM, en de Eldar :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, op het begin ( als je nog geen heavy weapons kan upgraden ) is het juist erg handig om met grote squads rond te lopen, simpelweg omdat je dan een edge over de vijand hebt. ik heb binnen 1-2 minuten 2 volle squads en een force commander klaarstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
wie is er al bij lvl 10? Mag ik daar dan een savegame van, want lvl 9 loopt bij mij vast :'(

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Welke missie is dat? Ik heb de nummers niet bijgehouden.

Edit: Ik zie het al, mijn laatste savegame is van missie 9 :D

[ Voor 37% gewijzigd door Jaded op 28-09-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
dat je alleen die neger als speciaal mannetje hebt :P
in het midden 4 relics. Maar je maakt als het goed is standaard mission start saves aan. Die heten gewoon mission start 10 ofzo...

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ja ik ben inderdaad in die missie met 'die neger' :D
Als niemand anders een savegame voor je hebt heb ik hem misschien morgenavond wel voor je.

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Vind het wel een leuke game, ziet leuk uit, draait wel lekker relax.

Vind die orcs wel grappig, maar af en toe is het een beetje chaotisch :P

vooral met 4 vs 4 ..

• Jaded
De savegame voor mission 10:
http://www.dree.nl/brol/savegame35.rar

Verwijderd

Inderdaad tof spel, en orks zijn verdomd goed :)

2 squads, 1 commander, squads op auto train en je bent gegarandeerd je geld terug in schade dat je veroorzaakt :p

Had alleen thuggaz en geen shootas, en die idioten moet je echt geen rocket launchers geven: beesten raken nog geen boom op een meter afstand en das niet handig als je vijand uiteindelijk terug slaat met die spinmachines.

Verder ben ik een beetje aan het kloojen met direct connect, omdat ik nu alleen met 1 ander persoon kan spelen :p

(whistles innocently)

Verwijderd

Seiruu, je kan ook 2v2 of meer doen, ik weet niet zeker of je dat ook ranked kan maar non-ranked kan het zoiezo.

hoe zorg je ervoor dat je squads autoreinforcen ?

• Jaded
Rechtsklikken op het plusje. Als je linksklikt reinforce je 1 keer, door rechts te klikken wordt de knop wit en blijft het doorgaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 18:41:
Seiruu, je kan ook 2v2 of meer doen, ik weet niet zeker of je dat ook ranked kan maar non-ranked kan het zoiezo.

hoe zorg je ervoor dat je squads autoreinforcen ?
Op gamespy bedoel je? Ik heb het nu over direct connect. Problemen met router ofzo, want ik kan wel bij iemand connecten, die gozer niet bij mij, en als er iemand bij hem geconnect is, dan kan niemand anders meer connecten. En ik heb me firewall uit tijdens het connecten, dus een beetje raar allemaal.

Verwijderd

thnx jaded.

ik dacht dat dat ingame gewoon was ? ik zal morgen even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 21:11

Pater

Terry Tate

Hmmm, zit ik net lekker in het (blijkbaar) laatste level te spelen, denk ik dat er nog een missie komt of dat de missie voortgezet wordt, is het spel afgelopen!

Ik wil meer! Méér! Dit schreeuwt om een vervolg!

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Wat een lompe campaign zeg... hebben ze echt geen aandacht in gestopt. Had veel meer in gezeten. Kijk naar WC3.. Hadden ze best hier ook kunnen doen.
Zo'n fucking open einde... maar één ras om mee te spelen. Echt zonde..
Maja... gelukkig is de multiplayer wel super :D

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Brokstuk schreef op 01 oktober 2004 @ 21:25:
Wat een lompe campaign zeg... hebben ze echt geen aandacht in gestopt. Had veel meer in gezeten. Kijk naar WC3.. Hadden ze best hier ook kunnen doen.
Zo'n fucking open einde... maar één ras om mee te spelen. Echt zonde..
Maja... gelukkig is de multiplayer wel super :D
Erg jammer ja.

Weet iemand hoe je dat intro filmpje skipped?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Brokstuk schreef op 01 oktober 2004 @ 21:25:
Wat een lompe campaign zeg... etc... :D
Thanks for the spoiler
:/

Verder speeld het spel erg lekker weg. Door de manier van resource te verkrijgen, word je geforceerd redelijk aggresief te spelen. idd jammer dat de campaign niet beter is uitgewerkt, een campaign voor ieder ras zou niet te veel gevraagd zijn geweest.

Hopelijk komen er nog een paar Warhammer 40k bij, zoals Tau en Necrons.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

force_watch_movies=1

zou in je Local.ini moeten staan (0=moet kijken , 1=jekantwegdrukken) , dan gewoon ESCn :)
mocht dat niet lukken , ga naar engine\movies en rename de files.
hij skipped dan meteen naar t hoofdmenu (meeste hc online spelers hebben dit al gedaan :P)

btw , hoe kan t nou ooit dat play.com t spel heeft voor 28.99 terwijl je hier 50 flappen neer moet tellen ?

kheb gelukkig een cc , maar stel je voor :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

play.com heeft wel vaker van dat soort aanbiedingen...
kep UT2k4 daar ook voor 27 euro gehaald terwijl je hier gewoon 49.95 moest neertellen.

De campaign is idd wel kort ja en het is jammer dat alleen de space marines playable zijn. maarja de skirmish en multiplayer zijn echt SUPER dus, het maakt mij niet uit.
ik heb het zoiezo gekocht voor de multiplayer.

ik hoop dat in een expansion : Tyranids, Tau, Necron, Imperial Guard komen..
en een betere campaign.. maar of dat er in zit valt te betwijfelen... wel is er een vote op www.thq.com die hetvolgende zegt : welk ras zou je willen zien in een download,
en daaronder verschillende rassen, zeer interessant, als je een nieuw ras gewoon kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

even zeggen dat dit een FANTASTISCH spel is!

De battles zijn geweldig geanimeerd evenals het bouwen verder nog maar bij missie 4 maar echt super leuk om te spelen!

Even doorbijten en dan de skirmish! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al die andere rassen die er voor warhammer 40K zijn kunnen me gestolen worden. Ik wil gewoon alleen maar imperial guards om de orks met gelijke hoeveelheden aan te kunnen vallen.

Gewoon heerlijk honderden manschappen met laag moraal in golf na golf erop af sturen (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Nice icon Semmy ;)

Zojuist de campaign uitgespeeld, nu maar wat skirmish doen. Ondertussen heb ik mijn pakketje van play.com binnen, dus die zal ik meteen maar installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
woei! :D me pakketje is vandaag binnengekomen ^_^ nu nog ff tijd vinden om een reinstall te doen ofzo en dan eens op internet gan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad redlijk korte campaign maar wel een goed spel :)
details zijn ERG mooi en inderdaad alle death FX enzo zijn helemaal top.

denk dat mijn volgende mod op dit spel gebaseerd gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik vind de skirmish wel een beetje moeilijk. Op Normal word je al snel geconfronteerd met enorme squads en voertuigen, tegen de Orcs in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Jaded, skirmish is echt heel simpel, ook op Hard vind ik het geen uitdaging.
Welk ras speel je?

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 23:10:
inderdaad redlijk korte campaign maar wel een goed spel :)
details zijn ERG mooi en inderdaad alle death FX enzo zijn helemaal top.

denk dat mijn volgende mod op dit spel gebaseerd gaat worden :)
eerlijk gezegd denk ik dat dat nog uitgebreidt gaat worden, als je naar de opzet van het campain scherm kijkt dan lijkt het mij dat het aantal campains ooit nog uitgebreid gaat worden

bovendien gaan er geruchten dat er ooit een nieuw ras bij gaat komen

dat lijkt me wel vet als je eens in de zoveel tijd een nieuw ras kan downloaden ofzo
dr zijn er nog genoeg in de w40k wereld :D

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Count schreef op 06 oktober 2004 @ 13:19:
Jaded, skirmish is echt heel simpel, ook op Hard vind ik het geen uitdaging.
Welk ras speel je?
Ik speel nog met de Space Marines. Vooral tegen de Orcs vind ik het wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Jaded schreef op 09 oktober 2004 @ 08:34:
[...]

Ik speel nog met de Space Marines. Vooral tegen de Orcs vind ik het wat lastiger.
nee man das juist simpel, tegen orcs zet je de gewone space marine squads in met 4 heavy bolters, en dan ergens stil zetten en ze maaien alle orcs weg..

als ze eenmaal met vehicels komen gewoon 2 hheavy bolters en 2 rockets en iets meer squads, eventueel een drednaught vooraan en de orks komen er neit door

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik vind de Eldar wel een tof ras, maar er is totaal niet mee te spelen.
Vooral in het begin vind ik ze erg zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:52
Net ff de demo gespeeld, gaaf spel! Speelt lekker weg. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hebben meer mensen "SCAR error" fouten, dus dat tijdens de campaign er iets fout gaat, en je dan wel kan doorspelen, maar er gebeurt dan niks meer, dus als je een missie gehaald hebt, er niks gebeurt? Heel irritant, het gebeurt nu de hele tijd in missie 8.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhmm heb een probleem bij mij kraakt en ruist het geluid?

Ik heb een Terratec EWX24/96 geluidskaart

Kan het daar aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De skirmish is vergeleken met Warcraft 3 wel makkelijker.
Maar je moet (zelfs op easy) wel op blijven letten. Wat op zich jammer is, want bijvoorbeeld bij Red Alert 2 (om maar iets te noemen) kun je de easy-cpu gebruiken om dingen uit te testen enzo. En dát lukt hier dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
De skirmish is op Standard al aardig makkelijk hoor. Ik ben Warcraft gewend, maar je moet met die spel op een heel andere manier spelen. Meteen in het begin zoveel mogelijk innemen en die punten verdedigen.

Daarna heb je toch tijd genoeg om dingen uit te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel altijd veel te verdedigend.

Aanwensel van C&C, waar dat nog erg goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 13-09 19:21
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 20:59:
De skirmish is vergeleken met Warcraft 3 wel makkelijker.
Maar je moet (zelfs op easy) wel op blijven letten. Wat op zich jammer is, want bijvoorbeeld bij Red Alert 2 (om maar iets te noemen) kun je de easy-cpu gebruiken om dingen uit te testen enzo. En dát lukt hier dus niet.
ohjawel hoor :) lukt perfect..
gewoon zorgen dat je beetje defence hebt, Paar gun turrets hier, 4 man squad met heavy Bolters daar, eventueel nog ergens een Dready en je kan zoveel proberen als je wilt :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Frenzy_LS schreef op 09 oktober 2004 @ 13:10:
Ik vind de Eldar wel een tof ras, maar er is totaal niet mee te spelen.
Vooral in het begin vind ik ze erg zwak.
Euhhh dat ligt dan aan jou want Eldar is (op dit moment) veruit het beste ras en zeker in het begin.

Probeer deze buildorder eens:

Power generator
HQ: Bone Singer, Guardian, Guardian
Aspect Portal (met beide Bone Singers)
Seer Shrine (met beide Bone Singers)
HQ: Seer Council
Listening Post 2x
Power
Meer Listening Posts
Research Conceal (en evt Entanglement)
Reinforce Seer Council (pas als Conceal gequeued is)

Eldar heeft namelijk voordeel van een 3 tal bugs:

- Conceal is overpowered voor de Seer Council waarbij je een cumulatieve 25% resistence tegen ranged damage krijgt, per member van de Council in plaats van een statische 25%. Daarom is een Seer Council met 5+ members onkwetsbaar behalve in melee.

- Plasma Grenades zijn bugged. In plaats van 1 grenade worden er 3 gegooid.

- Entanglement is ook erg overpowered. Je kan hiermee bijvoorbeeld een hero voor 12 seconden aan de grond nagelen en ondertussen alle andere infantry afmaken met je Council.

Gelukkig weet Relic ervan en gaan ze dit fiksen.
Jaded schreef op 09 oktober 2004 @ 08:34:
[...]

Ga eerst voor 2 scouts, capture daarmee de points. Zodra je een Chapel Barracks hebt bouw je eerst een Hero en dan 2 Tactical squads. Daarna een power+armoty en dan max Heavy Bolters. Attach je Hero niet aan je SM Squad maar laat hem voor je SM's staan en de Orks in melee bevechten terwijl de bolters de orks neermaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 13-09 19:21
* LordMithril speelt eigenlijk alleen space marines.
Om de simpele reden dat de rest teveel units heeft :D :X SM is lekker simpel. Scouts in het begin, SM's als main bulk en dready's als raw power. Later SM's beetje vervangen door Termi's, damn die gasten ownen hard :D

Oftewel ik ben te lui om de andere rassen goed te leren :P Verzamel zelf trouwens ook Spacemarines. Heb dus nu mn eigen kleuren gebruikt :) alleen jammer dat ze niet de specifieke dingen van de chapters erin hebben gebouwt, ach mischien een mod ooit eens :)

Nou, campaign is af. laatste missie "All out war".. niks van gemerkt :/ simpel as hell.
Zelfs die laatste gast super simpel opgelost.

spoiler:
3 Termi Squads met assault cannons, 3 dready's (missle/las) 2 dready's close range. Alles op Ranged combat behalve die 2 closecombat dready's. Begint er een dready te vallen, nieuwe Deepstriken. Echt, Termi's en Dready's ownen die hele fucking campaign :/
Had echt wat meer vehaal verwacht, er is zoveel mogelijk in het W40K Universum.

[ Voor 70% gewijzigd door LordMithril op 13-10-2004 15:50 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meesterlijk spel dit. Heb het hele weekend zitten spelen, terwijl ik helemaal niet zo'n gamer ben eigenlijk.
Ik wacht al jaren met smart op starcraft 2, maar wat mij betreft is dit m.
:)
Alleen: op normal mode word ik nog best wel vaak afgeslacht....... ;(
Ik speel vaak met space of chaos marines. Wie heeft misschien een leuke build-order voor me, want ik heb nog niet precies kunnen uitvogelen wat nou de beste volgordes voor bouwen zijn.
En de wapen upgrades zit ik ook een beetje mee te klooien. Wat is precies het verschil tussen plasma guns en heavy bolters?
Wie moet je nu uitrusten met missile launchers en wie juist niet?
questions.....questions.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plasma guns maken toast van zwaarder bepantserde dingen (vehicles, Marines). Heavy bolters zijn, sja, heavier versie van de bolter. Kunnen verder en meer schieten. Goed tegen bijvoorbeeld Orks of andere niet al te zwaar bepantserde ventjes. Dan heb je nog flamers. Die zijn ideaal om paniek te zaaien, wederom tegen onbepantserde eenheden. En de rocketlaunchers zijn dus ideaal tegen gebouwen en vehicles.
De 2 soorten granaten zijn ook wel leuk. Frag stun je tegenstanders mee zodat je meer tijd hebt om ze af te knallen, en Krak "kraken" vehicles en gebouwen. :)

Zijn er trouwens meer mensen hier die last hebben van die spontane blue screens en reboots?
Heb er een weekje geleden een topic over geopend: Verwijderd in "Nieuwe PC reboot tijdens het gamen"

Maar het lijkt een probleem van DoW zelf te zijn, getuige vele posts op het THQ forum. Erg jammer dus... tof spel, maar deze bug zuigt hard. :(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

Ik heb ook twee keer een BSoD gehad tijdens Warhammer. Toen heb ik mijn computer iets minder overgeclockt en daarna nooit meer last van gehad. Misschien heb ik geluk gehad. Maar het was wel een verschil tussen twee keer in drie kwartier en nooit meer in een aantal dagen.

Is er al een site die precieze statestieken aan het bijhouden is van de units/upgrades ed? Zoals hoeveel punten/procenten schade een heavy bolter meer doet dan een gewonde bolter ed. Of hoe het morale systeem precies werkt, en hoeveel morale schade de verschillende wapens doen. Nou ja, jullie snappen het wel :)

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Leuk spel inderdaad. Was een tijdje geleden dat ik aan een RTS verslingerd was. Heb alleen wel een vraagje, is er ook een mogelijkheid om je eigen gebouwen te verkopen dan wel te vernietigen? Ik ben nu nl. in Missie 5 en in een nauwe doorgang heb ik een captured Strategy Point met daarnaast een Turret. Nu willen mijn SM's er wel zonder te mokken langs maar mijn 10 Dreads weigeren het :( Ze passen er niet door. Dus, ik zal het level wrsch wel uit kunnen spelen zonder mijn gepanserde vrienden maar de lol zal er toch minder van worden. Dus weet iemand hoe ik een friendly building op kan laten rotten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

volgens mij kon je die gewoon "deleten"

(aanklikken en del in drukken dus :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Waaat? Nou, ff proberen dan. Alvast bedankt iig! :Y)

*edit* jee het werkt, dank U zeer _/-\o_ */edit*

[ Voor 34% gewijzigd door bassGunner op 28-10-2004 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaahhh! :)
bedankt voor de tip!
Mijn orc-Squigoth staat vaak tussen een paar gebouwen te kloten.
Dat ding is ook zo immens groot.....past nergens door! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ik heb wel een paar keer een game verloren omdat die stomme squiqoth er niet door kon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 20:16:
Plasma guns maken toast van zwaarder bepantserde dingen (vehicles, Marines).
Plasma guns doen niet zoveel tegen vehicles. Daarvoor moet je echt rocket launchers hebben.

Ik probeer de laatste tijd goed te worden met Ork, dat is denk ik de zwakste van de 4 factions. Wat mij opvalt is dat puur Slugga bouwen nog het beste is, ook Slugga's dus voor ranged met Big Shootaz. Uiteraard niet 100% voor de Big Shoota gaan, eerst een gezonde sloot Slugga's met Nobz voorop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Vraagje

Gister is uiteraard op het verkeerde moment mijn Geforce2 Ti van leadtek doorgebrand van me 2de pc.

Nu speel ik op deze pc op een Gf3 ti200 wat goed werkt.
Ik heb even een tijdelijke kaart maar dat is een....schrik niet
16 mb Diamond Viper550 :D tnt1 chipset dus

Dawn of war start daar vast niet mee of wel (draaien is een ander verhaal)

aangezien de vereiste is dat hij T&L ondersteunt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Wiebbe schreef op 28 oktober 2004 @ 01:29:
volgens mij kon je die gewoon "deleten"

(aanklikken en del in drukken dus :P )
Inderdaad! bedankt voor de tip!
Overigens werkt dit dus ook voor units... als je iets te veel dready's gebouwd hebt en je wilt toch een Predator, kun je er gewoon een paar deleten :)
(Had ik dit maar geweten in de vorige single player missie die ik speelde, die met een tweedeling waar alleen assault marines overheen komen. Nou moest ik de rest van de missie met twee squads en twee Predators uitspelen, omdat de rest van mijn leger klem zat aan de verkeerde kant van de Grand Canyon :D )

In deeze zin staan drie fauten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Even een paar (IMO) goede 1v1 replays van mezelf
Replay 1, met ASM rush vs Chaos
Replay 2, met SM vs SM

[ Voor 7% gewijzigd door Count op 30-10-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Laatst online: 29-05 14:39
ik speel dit spelletje ook af en toe. Wat ik mij afvraag: is er ook een mooie, duidelijke lijst met unit statistics? Iemand anders vroeg er naar, maar die heeft helaas geen antwoord gekregen.

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik vind het wel een leuk spel, al is de campaign op normal echte OERsimpel, enige wat me een beetje beet kon nemen was dat enorme beest op die landbrug... Maar misschien wordt het nu wel moeilijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Er is een nieuwe patch uit...
Maps

Valley of Khorne

• Critical Objectives have been moved to ensure each player has a point closer to their base. Center CO remains in same location.

Dead Man’s Crossing

• Removed cover from entrances to player's base from water.

Tainted Pair, Blood River

• 2 new 1v1 MP Maps

Mountain Trail, Tainted Place, Tainted Soul

• 3 new 2v2 MP Maps – Using the 2 1v1 maps as a base these maps provide variety on the same/similar terrain layouts.

Gameplay

F2 Tactic

• Squads that are being attacked by melee units now have their ranged weapon accuracy reduced to 1%. Modifier applies to all members of the squad being attacked, not just the members being hit.

Balance

Eldar

Seer Council

• Fixed Conceal ability so that it now only applies to individual members of the Seer Council.
• Reduced ranged attack.
• Increased power cost.

Farseer

• Fixed the Farseer health upgrade which was causing the Farseer’s health. regeneration rate to be decreased instead of increased.

Brightlance

• Introduced a 2 second setup time for the Brightlance.

Fire Prism

• Decreased how often Fire Prism’s can warp; they can now warp once every 90 seconds .

Ranger Squad

• Decreased reload time.
• Decreased attack power.
• Decreased morale damage.

Bonesinger

• Reduced attack by 25%.
• Reduced health regeneration rate by 50%.

Entanglement Ability

• Increased power cost from 20 to 60.
• Increased recharge rate from 120 seconds to 150.
• Increased research time from 45 seconds to 90 seconds.
• No longer works against Bloodthirster and Avatar.

Plasma Grenades

• Decreased number of grenades that were thrown; now only fires 1 at a time.
• Plasma grenade research is now reliant upon a Soul Shrine.

Bonesong Ability

• Temporarily been disabled due to exploit, will be re-enabled at a later date.

Ork

Slugga Boyz

• Big Shoota weapon, brought in line with Shoota Boyz’ Big Shoota.
• Slugga Boyz now benefit from the upgrade “More Choppy”.

Ork Boyz

• Slightly decreased Ork Boyz accuracy while moving.
• Decreased range at which Ork Boyz receive charge modifiers.

Space Marines

Assault Terminators

• Fixed a data error which caused Terminators to not benefit from health upgrades.

Chaos Marines

Chaos Sorcerer

• Chain of Torment spell now does 90 damage.

Taint Ability

• Now only heals in the 2nd tier but now applies to Chaos Commander units as well as infantry.

Frag Grenade

• Reduced frag grenades radius to 4 from 5.

Chaos Horrors

• Hit point upgrade now applies to Horrors.

Berserk Fury Ability

• Previously increased squad’s max weapon damage twice instead of buffing min and max damage independently. The result is pretty much the same but the variance is now reduced.

Crashes and Stability

• Fixed frequent crash in AI.
• Fixed frequent crash in loading saved games.
• Fixed bug in Korean build where in-game chat would not be displayed.
• Fixed bug in German and Korean builds where in-game options would not be set properly.
• Fixed bug that would cause unit statistic and ability modifiers to not be removed. properly. This addresses issues with broken Chaos units retaining negative accuracy, Big Mek Teleport ability not being removed, and a variety of other similar issues.
• Fixed name of post game states from Captured VO's to Captured CL's.
• Fixed refresh rate of "0" in Graphics Configuration tool.
• Fixed twitchy Repair bug.
• Fixed crash bug when selecting next research/add-on in mission 4 or 6 before the HQ is flown in.

Cheats

• Fixed multiplayer setup cheats option for multiplayer games. Cheats can now be enabled by whoever is setting up the game. Note that cheats cannot be enabled for Automatched games.
• Cheats are enabled in the single-player game, but are disabled by default.
• The cheats include:

• cheat_revealall - reveal all FOW
• cheat_killself - kill yourself
• cheat_power( n ) - give yourself "n" units of power
• cheat_requisition( n ) - give yourself "n" units of requisition

Art

• Fixed Aspiring Champion’s Power Fist upgrade.
• Fixed Cultist’s weapon upgrade.
• Fixed Eldar Grav Falcon so that it no long displays incorrect weapon in the Army Painter and icon.
• Fixed Killa Kan Rokkit upgrade.
• Fixed the Force Commander’s single player weapon during Bloodthirster sync kill
• Fixed Terminator flamer upgrade.
• Fixed Plasma Gun upgrade for the Imperial Guard.
• Fixed incorrect texture on the Raptor Aspiring Champion Power Fist.
Mijns inziens goede fixes allemaal. Ik snap alleen niet wat ze nou precies met de Eldar Rangers willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fix voor mijn (en vele anderen hun) probleem zit er dus niet tussen. Toch maar installeren. Dan spelen. Bij de eerste reboot flikker ik dat spel weer in de doos. Wachten op de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 23:53:
Fix voor mijn (en vele anderen hun) probleem zit er dus niet tussen. Toch maar installeren. Dan spelen. Bij de eerste reboot flikker ik dat spel weer in de doos. Wachten op de volgende patch.
Welk probleem is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Hier is een snelle link naar de 1.1 patch: http://www.gamershell.com...rror=0&a=6232256622312.73

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe akn ik die afspelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 19:11:
[...]

hoe akn ik die afspelen :?
skirmish, load game, recorded games

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Moet eerlijk toegeven, spel is zeer leuke en vrij verslavend. Missies waren niet echt een uitdaging, maar verhaal was redelijk. Verder vindt ik de de units niet goed gebalanced waren, maar naar mijn weten was dat probleem ook in de originele warhammer 40k (voor de kenners: als je als beginnende orc speler tegen de almachtige spacemarines moest.... had je pech :P terminator squads zijn nou eenmaal sterk) wel leuk dat je dit ook weer in het pc spel terugziet.
Het enige nadeel is dat het zo snel gaat vervelen, kan aan mij liggen want heb tijdje tabletop spel gespeeld en dat blijft toch leuker !!

Maar afgezien van die nadelen, redelijk spel en krijgt van mij een 6. (dit is vrij hoog bij mij :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:29
Zo te horen is het wel de moeite waard!!! Ga zometeen even installeren(hele spel). Is het een beetje overzichtelijk? Want met Rome: total war verloor ik soms weleens het overzicht }) ...

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op 05 november 2004 @ 23:59:
[...]

Welk probleem is dat?
Dit probleem:
http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=40054

Ik heb hier dus ook last van, en ben niet de enige. Heb mijn halve PC er voor overhoop gehaald, omdat ik net een nieuwe PC had en dus dacht dat het daar aan zou liggen. Maar dit blijkt (99,99% zeker) niet zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik weet het toch niet hoor. Het gebrek aan posts hier doet mij toch vermoeden dat niet alleen ik het een waardeloos spel vind. En de simpelste reden hiervoor is dat de resolutie niet aan te passen is. De units zijn even groot op 640x480 als op 1600x1200. Dat slaat imo nergens op. In een RTS wil je informatie, veel units op je scherm en een goed overzicht van de battle. En dat lukt absoluut niet met 2 gebouwen en 3 poppetjes op je scherm. Ik word ook misselijk van het gescroll, terwijl ik toch best een sterke maag heb. Misschien vinden veel mensen het een waardeloos argument, maar ik kon me er niet overheenzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Nog nooit problemen mee gehad... overzicht is goed (speel op 1600x1200) en maar 2 gebouwen en een paar units op je scherm is onzin... krijg makkelijk me hele HQ op me scherm :S

Gescroll... ik geef toe je moet wat scrollen maar zoveel is het nou ook weer niet, bij C&C is dit stukken erger :?
ik vindt het zelfs jammer dat je zoveel overzicht hebt... denk maar aan StarCraft, gedwongen 640x480 is juist beter (had van mij best 800x600 mogen zijn) maar iedereen speelt dan onder dezelfde resolutie. Als ik onder 1600x1200 zou spelen tegen iemand die onder 800x600 speelt... heb ik gewoon meer overzicht en een grotere kans op overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Ik heb eigelijk nog nooit een crash bij Dow gehad, loopt retestabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
REDFISH schreef op 07 november 2004 @ 12:12:
Ik weet het toch niet hoor. Het gebrek aan posts hier doet mij toch vermoeden dat niet alleen ik het een waardeloos spel vind. En de simpelste reden hiervoor is dat de resolutie niet aan te passen is. De units zijn even groot op 640x480 als op 1600x1200. Dat slaat imo nergens op. In een RTS wil je informatie, veel units op je scherm en een goed overzicht van de battle. En dat lukt absoluut niet met 2 gebouwen en 3 poppetjes op je scherm. Ik word ook misselijk van het gescroll, terwijl ik toch best een sterke maag heb. Misschien vinden veel mensen het een waardeloos argument, maar ik kon me er niet overheenzetten.
Bij iedere resolutie moet er precies evenveel van het slagveld te zien zijn. Anders zou iemand met een snellere pc, die dus een hogere resolutie aan kan meer zien dan iemand met een tragere pc. Dat zou een voordeel zijn voor de speler met de snelle pc wat dus oneerlijk is voor zijn tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Op welke server zitten de andere gotters?

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Zijn er nog gotters die nog redelijk noob zijn (zoals mij) en nog gewoon eens wat willen uitproberen.?

Dus niet alleen maar een potje gamen maar ook wel eens wat willen proberen met welke units goed werken tegen welke units enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killua schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:57:
Zijn er nog gotters die nog redelijk noob zijn (zoals mij) en nog gewoon eens wat willen uitproberen.?

Dus niet alleen maar een potje gamen maar ook wel eens wat willen proberen met welke units goed werken tegen welke units enzo?
Ik speel zo af en toe wel s, onlangs nog met een collega met direct connect, was erg leuk. M'n msn is raiderdarth@hotmail.com, mocht je ooit s zin hebben om wat te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Kheb zondag de game gekocht en ik moet zeggen, tis wel weer verslavend. Doet me denken aan C&C.

Heeft iemand toevallig last van vreemde bliepjes tijdens het spelen. Heel iritant gekraak tussendoor. Misschien ligt het aan mij maar ben bang van neit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajampaniki schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:16:
Kheb zondag de game gekocht en ik moet zeggen, tis wel weer verslavend. Doet me denken aan C&C.

Heeft iemand toevallig last van vreemde bliepjes tijdens het spelen. Heel iritant gekraak tussendoor. Misschien ligt het aan mij maar ben bang van neit.
nog niet gehad hier. Misschien ligt het aan je geluidskaart?
Speel het nu ook al een tijdje in de clan FAN. Ik vind het een zeer leuk en verslavend spel. Ik hoop alleen dat ze nog wat aan die eldar gaan doen want die zijn echt te sterk met hun warpspiders ten opzichte van orks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Is deze game eigelijk al in de aanbiedingen bak beland? En komen er nog nieuwe campaings? Ik vond de SM campain echt cool maar ik wil meer :P

[ Voor 44% gewijzigd door MaDLiVe op 07-01-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01 21:59

ikman

weinig posts

er is een mod tool voor uitgebracht, zie hier http://dlx.gamespot.com/p...war/moreinfo_6112916.html

[SPARKPLUGS] [flickr] [ijs1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog veel GoT'ers die deze game spelen? Ik ben maar onlangs beginnen spelen, maar begin de smaak goed te pakken te krijgen. Er werd reeds een aantal keer in deze topic de #DoW op irc.tweakers.net vermeld, maar die channel ziet er al lang verlaten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ben nu bezig met battle for middle-earth... Als ik die helemaal uitgemolken heb begin ik weer aan WH. Deze heb ik weer op de plank gelegd omdat er teveel geweldige spellen tegelijk uitkwamen (o.a. Doom 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Bespaar je de moeite... De Single-Player Campaign is echt veel te makkelijk en niet echt varierend. Multiplayer is ook niet veel aan, omdat de balance ver te zoeken is en er maar weinig mensen online zijn...

Ik houd het (deels noodgedwongen, maar vooral omdat het gewoon nog steeds de beste is) bij WarCraft 3!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hopelijk zijn de "balance" problemen inmiddels wel voor een gedeelte door een patch gefixed. Verder was het "pathfinding" ook zwaar bagger... units die gewoon bleven staan omdat er een voor hun neus stond en ze dus absoluut niet reageren op orders... Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Goeie game dat wel, zat ook wel sfeertje in niet zo goed als miniatuur game zelf maar wel leuk, zaten idd wat foutjes in maar niet echt storend, helaas ondanks dat ie goed is speel ik het niet meer, tijd RomeTW gedaan maar nu niks meer zelfs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welja, die path finding issues heb ik ook al ondervonden. Maar heeft volgens mij eigenlijk niks met pathfinding te maken. De bounding box van de unit models is gewoon te groot. Bijvoorbeeld bij de Dreadnought van de Space Marines valt dit erg op. Spijtig genoeg is dit een design probleem en niet zo snel op te lossen met een patch?

Over die balance problemen kan ik weinig meepraten, daarvoor heb ik nog te weinig speelervaring. Maar het lijkt mij wel dat dit makkelijker door een patch op te lossen valt. En aangezien Relic de community zeer waardeert, veronderstel ik dat hier idd reeds aan gewerkt werd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Of het pathfinding probleem nu een pathfinding probleem is of niet, feit blijft dat dit de spelvreugde voor mij tot een dusdanig niveau omhoog heeft laten dalen dat ik me afvraag of ik het bij de 2e poging lang vol zal houden. Ik had dus de hoop dat dit gefixed of in ieder geval verbeterd was maar heb al maanden de community niet meer in de gaten gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05 15:55
ajampaniki schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:16:
Inderdaad, ik heb hem een paar dagen terug gedownload en ik denk dat ik moet oppassen dat ik het niet teveel speel anders houdt ik geen tijd over voor m'n studie. Het is lang geleden dat ik zo'n verslavend spel heb gespeeld. Uiteindelijk gaat het toch gewoon om spelplezier, en daar voorziet deze game echt wel in.

Ik vind het mooi dat infantery ook echt iets voorstelt, met flamers kun je het moraal van de tegenstander's infantery ver omlaag brengen, met rocket launcher maak je een goede kans tegen tanks etc. Ik vind het heel erg goed in elkaar zitten. Ook de animaties van de Dreadnought zijn supervet, hoe ze een luitje oppakken en vermorzelen, 4 man tegelijk wegslaan, gewoon vet.

Dat dit topic weinig posts heeft komt echt niet omdat een aantal mensen het een baggerspel vinden, de naamsbekendheid is gewoon laag. Weinig promotie etc. De War/Starcraft series zijn altijd al veel bekender geweest. Nu zijn dat ook gewoon goede spellen, maar dit is echt niet het enige wat bepaalt hoeveel mensen het spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door Yokozuna op 29-01-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Komt er nog een expansion pack?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Er zijn al 4 rassen, wou je er nog meer? :)

Een expansion pack met alleen maar maps is ook niet echt volwaardig, hoe zie jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Uiteraard wil ik meer rassen.

Wat er verbeterd moet worden:

- Random map generator.
- Als je veel units tegelijkertijd ergens heen stuurt, gaat dat lang duren, zeker als er vernauwingen in de weg er naartoe zitten. Ze hopen zich op, wachten totdat anderen er eerst doorgaan en blokken zichzelf zo in. Het lijkt erop dat ze teveel ruimte om zich heen willen waardoor iets snel te smal is. Dit soort rare dingen kon in het vorige millenium, maar nu niet meer zeg. Een soort automatisch formatie ala Age of Empires 2 moet dat gewoon uit de weg kunnen ruimen.
- Grotere que's.
- En ik had net nog iets wat verbeterd kon worden, maar nou ben ik het effe vergeten. Kan ook door de tijd komen :P

't Is een leuk spel, maar vooral punt 2 maakt het in the heat of battle wat frustrerend en RTS'en zonder random-map generator zijn geen lang leven beschoren.... Ultieme feature voor een EP dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Ik vind random maps maken maar suf. Als de optie er is zelf maps te creeren zul je ook genoeg fatsoenlijke maps door andere makers kunnen downloaden en je kunt ze ook gewoon zelf maken, simpele maps kunnen ook leuk zijn.
. Een soort automatisch formatie ala Age of Empires 2 moet dat gewoon uit de weg kunnen ruimen
Dat zou inderdaad wel mooi zijn, je kunt ook gewoon hold ground stance etc. kiezen dus kan er ook wel zo'n knopje komen voor bijv. 4 verschillde opstellingen die een squad/groep ook tijdens het lopen aanhoudt.

[ Voor 43% gewijzigd door Yokozuna op 30-01-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Yokozuna schreef op zondag 30 januari 2005 @ 18:58:
Ik vind random maps maken maar suf.
Juist niet. Ieder potje is dan weer anders. Het succes van spellen zoals bijvoorbeeld Age of Empires 2 (heb ik zelf veel gespeeld) is nujuist die random map generator. Zelfs nu nog wordt dat 6 jaar oude spel nog gespeeld, en volgens mij online door minstens zoveel mensen als Warhammer.
Als de optie er is zelf maps te creeren zul je ook genoeg fatsoenlijke maps door andere makers kunnen downloaden en je kunt ze ook gewoon zelf maken, simpele maps kunnen ook leuk zijn.
Waarom zou het een het andere uit moeten sluiten? Allebei is imho het best, voor ieder wat wils. Random maps zouden het EP een killerfeature maken volgens mij.
[...]

Dat zou inderdaad wel mooi zijn, je kunt ook gewoon hold ground stance etc. kiezen dus kan er ook wel zo'n knopje komen voor bijv. 4 verschillde opstellingen die een squad/groep ook tijdens het lopen aanhoudt.
Als het probleem maar opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Waarom zou het een het andere uit moeten sluiten? Allebei is imho het best, voor ieder wat wils.
Agreed :)

Het meest hinderlijke vind ik nog dat als je bijv. met 5 dreadnoughts een leger van 5 squads (x9 man per squad) wilt slachten je dreadnoughts niet in positie blijven lopen maar steeds meer in een rijtje komen aanlopen, dat maakt ze veel kwetbaarder, vooral als 2 squads puur gevuld zijn met rocket launcher upgrades. Bij Red Alert 1 was de formate na grote afstanden al gewoon ongelooflijk kut, zonder hergroeperen kon je het wel vergeten, maar bij dit spel is het ook nog niet verholpen. In Warcraft3 volgens mij net zo goed niet, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Yokozuna schreef op zondag 30 januari 2005 @ 21:29:
[...]

Agreed :)

Het meest hinderlijke vind ik nog dat als je bijv. met 5 dreadnoughts een leger van 5 squads (x9 man per squad) wilt slachten je dreadnoughts niet in positie blijven lopen maar steeds meer in een rijtje komen aanlopen, dat maakt ze veel kwetbaarder, vooral als 2 squads puur gevuld zijn met rocket launcher upgrades. Bij Red Alert 1 was de formate na grote afstanden al gewoon ongelooflijk kut, zonder hergroeperen kon je het wel vergeten, maar bij dit spel is het ook nog niet verholpen. In Warcraft3 volgens mij net zo goed niet, maarja.
Bij red alert kon je zo een commando geven met de 'F" toets. Dan ging alles even hard als de traagste van het stel en was de formatie behoorlijk goed behouden :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
hm ok, maar ik wil gewoon dat een bepaalde formatie tijdens het lopen zoveel mogeljk aangehouden kan worden bij Warhammer. Het zijn verder details, het spel is wel erg verslavend, toen ik het had zat ik tot 03:00 's nachts door te spelen 8)7 De single player missies zijn wel wat te makkelijk tot nu toe, maar wel erg verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verslavend is het idd. Ik heb het spel sinds donderdag en nu al bijna de singleplayer missies uitgespeeld (verhaal slaat nergens op, maar verder een goede training lijkt me). Voice-acting is wel grappig en goed gedaan. En idd, als je een stel mechs met wat troepers ergens heen stuurt wordt het een rommeltje. Vind ik toch wel het grootste praktische minpunt hoor. Naja, iets voor in het EP, of misschien iemand die modden kan :)

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste