Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Bedankt voor de tips :P

Looted tanks zijn zeer goeie artillery, moet je maar eens 'Attack Ground' doen. Dan beschieten ze een gebied vanaf een gigantische afstand en dat hakt door turrets heen en kost ook uber veel moraal voor units.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

Wat heeft moraal nou precies voor effect op units? Gaan units meer damage doen met meer moraal, of hebben ze meer hitpoints. Of wat anders?
Neem trouwens aan dat die blauwe balk bij de units de moraal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Wmm schreef op 13 augustus 2004 @ 01:50:
Wat heeft moraal nou precies voor effect op units? Gaan units meer damage doen met meer moraal, of hebben ze meer hitpoints. Of wat anders?
Neem trouwens aan dat die blauwe balk bij de units de moraal is?
Jep de blauwe balk is moraal. Zonder moraal schieten ze meer mis en gaan ze sneller dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Alphega schreef op 13 augustus 2004 @ 02:41:
[...]

Jep de blauwe balk is moraal. Zonder moraal schieten ze meer mis en gaan ze sneller dood.
Om precies te zijn, als ze geen moraal meer hebben is de unit 'broken' en zijn ze nog maar 20% damage en krijgen ze 80% meer damage. Daarbij krijgen ze een kleine boost aan hun loop snelheid zodat je ze beter kan terugtrekken.

Moraal is super belangrijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ja inderdaad..

meestal win ik early game al, omdat ik 2 slugga boyz neem, 1 met een Bik Mek, en dan snel me Pile o Gun'z neer gooien, en Burnaz (flamethrowers) op me teams gooien. (2 elk)

de vijand is dan meestal in notime broken, gaan echt mega snel dood. en daarna gewoon in hakken op zijn hero :P

wat ik trouwent laatst had was zo raar..

ik doe altijd automatch, dus ik klik die knop in, ff w88, en hij had een game gevonden.

maar wat was nou het rare.. de game had een resource setting van high!?

begon gewoon met 10000 van elk :P

dat was dus echt mass pompen, zeker met de orkjes, maar heb nog steeds geen idee hoe dat kwam..
Count schreef op 13 augustus 2004 @ 00:19:
[...]

Bedankt voor de tips :P

Looted tanks zijn zeer goeie artillery, moet je maar eens 'Attack Ground' doen. Dan beschieten ze een gebied vanaf een gigantische afstand en dat hakt door turrets heen en kost ook uber veel moraal voor units.
mjah, ze zijn lief voor artiliry, maar daar gebruik ik soms liever mij wartrukks voor. Die krijgen na 2 grades ook een afstand kanon, die echt moraal raped..

tis ook niet alsof ik ze nooit bouw :P
maar ik vind Killkan's beter voor Anti inf en anti gebouw.. ook MEGA veel HP, en wartrukks heb ik toch al omdat die early game erg effectief zijn.

ik heb er vaak 1/2 als ik in een standoff zit, (dus niemand komt echt verder) dan gewoon beetje schieten met van die dingen. (die btw met attack ground mega scheel zijn ;) )

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

dat krijg je als je start resourches op quickstart zet, dan heb je genoeg om je base volledig op te bouwen :D

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ja..

maar bij Automatch kan je niks instellen, dus hoe kan het dan op quickstart staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Da's een bug. Als je eerst een potje host waar de resources op 'Quick Start' staan dan draagt dat over naar de eerst volgende automatch.

Vind ik persoonlijk een beetje lam, beginnen met 10k/10k dat betekent meteen 5 builders maken en rax spammen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Count schreef op 13 augustus 2004 @ 13:03:
Da's een bug. Als je eerst een potje host waar de resources op 'Quick Start' staan dan draagt dat over naar de eerst volgende automatch.

Vind ik persoonlijk een beetje lam, beginnen met 10k/10k dat betekent meteen 5 builders maken en rax spammen oid.
tis niet dat ik niet won ;)

maar ik merkte het eerst niet, was echt vaag.. oppeens mega resources.
en dan heeft orkz het nog vervelend wat ik MOET die stomme waargh banners spammen :P

maar beetje lam ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Wanneer moet je eigenlijk de 1e en 2e Waaagh banner bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

in principe hoef je hem niet meteen te bouwen..
je begint met 10 waagh, en een gritten bouw unit kost 1 waagh, en een slugga boyz kost 4 waaagh..

je kan dus in het begin makkelijk 1 slugga boyz en een grittin squad bouwen..

Mijn BO is op dit moment zo:

eerst queu ik 1 gritting squad, en een slugga boyz. (die slugga boyz moeten even w88, want je hebt nog niet meteen genoeg Waaaagh)

Eerste grittin squad bouwt een waagh banner.

eerste slugga boyz gaan meteen Strat point capturen.

de 2e gritting squad een Tha Boyz hut.

2e slugga boyz andere strat point.

dan zodra de 1e strat point binnen is, meteen een listening post erop gooien.

en dan zodra mijn tha boyz hut klaar is, is meestal bijna mijn 2 strat point klaar.

zodra de hut klaar is, met die squad een 2e waaagh banner bouwen,

daarna eerst een Bik Mek queuen. (een must!)

daar ook meteen een listening outpost erop gooien.

Daarna bij beide slugga boyz squads blijven toevoegen tot ongeveer 10 squad members, en langzaam aan je listening outposts blijven capturen.

ondertussen is mijn 2e waaagh banner klaar, en loop ik met mijn andere grittin squad listening outposts te bouwen op elke strat point.

critical locations neem ik meestal pas als laatste, aangezien ze ontzettend snel kunnen worden weg gehaald door je enemy, en echt MEGA lang duren om te capturen.

Daarna een powerplant, en een pile o Gunz..

Power heb je als orkz alleen nodig voor vehicles, en geen enkele infantry volgens mij. Ook upgrades zijn achterlijk goedkoop, dus in het begin skip ik de power plant tot ik mijn listening posts wil upgraden. (kost 75 power en 100 RP)

Het erg grote voordeel dat Orkz hebben is dat ze al beginnen met een vecht unit, en je die dus maar 1 keer hoeft bij te bouwen. Ook hebben ze geen scouts, en is alles meteen om te vechten :P

mocht je gerushed worden door early infantry, laat dan je grettin squads mee vechten, want die hebben een grote squad kosten geen drol, en zijn gratis om te reinforcen :P

2 slugga boyz met 1 bik mek, winnen early game meestal wel van veel rushes, en mocht het niet goed lijken te gaan, gewoon terug trekken naar een listening outpost. (waar ik meestal ook nog eens 1 waaaagh banner naast zet. met big gunz natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Dawn of War Open Beta Unleashed! - 8/10/2004

THQ in conjunction with FilePlanet, have unleashed The Warhammer 40,000: Dawn of War Open Beta on the eager masses, thirsting for a taste of Relic Entertainment’s new explosive RTS.

Intense game play and astounding attention to detail are now yours to see and feel, as you battle it out across the globe with other beta testers, as Phase 2 of Dawn of War’s pre launch goes into overdrive.

Get a glimpse of how the game will play with all four of the featured races, Space Marines, Chaos, Orks, and the Eldar. A tutorial for each race, as well as a fully functioning multiplayer experience, and a mixture of 2 player, 4 player and 8 player maps are included.

THQ having put the game through it’s closed beta phase, refining and polishing to a hardcore shine, now presents an open beta available for download at FilePlanet.

Due to amazing demand all current beta keys have been already claimed, but stay tuned to the beta download page as THQ gears up to releasing more to the hordes of gamers eagerly awaiting an opportunity to put the game through it’s paces!

Check out Fileplanet for upcoming info on beta keys, and sign up now so you don't miss out on the next round of keys.

Link: http://www.fileplanet.com/betacenter/dawnofwar/signup/
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

pfff...

Speel ik al die tijd met Orkz, d8 ik dat je Ork population te maken had met je Tech level..

blijkt dat het heel anders werkt dan meeste mensen denken :)

Er staat bijv bij een Killa kan dat je 61 ork pop nodig hebt. Wat iedereen denkt/dacht (of ik in ieder geval ook) is dat je ook echt 61 orks moest hebben. Maar dit blijkt dus niet zo te zijn.

Je huidige Waaargh level + je aantal Orkz is je Techlevel. Je waaargh level moet je hebben om Orkz te kunnen maken, voor slugga bozy bijv 4. Maar de ongebruikte Waaaaagh telt ook al bij je pop limit voor tech.

2e Mythe die mensen wat mensen veel denken is dat meet Waaagh banner je sneller Waaaaaagh geven. Dit blijkt dus ook niet zo te zijn. De Waaagh banners geven je alleen maar een grotere Max Pop limit. en verhoogt dus je tech level.

Even om samen te vatten: als je alleen de 1e slugga boyz gebruikt, en verder 7 waaagh banners bouwt, kan je al high tech level units bouwen.

heel raar, en bijna nergens goed uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
De 1.4 Patch voor DoW is uit. Om het te bemachtigen moet je gewoon inloggen en dan krijg je vanzelf de vraag of je hem wil downloaden.
Deze patch is vrij heersend. Fixed de exploits (die ik kende). Orc waagh banners & listing posts worden niet meer duurder en nog veel meer:
Release Notes - Beta Patch v1.4 - August 11th
Type Description

Balance Global: All mechanical walkers damage vs. Uber units reduced by 25%
Balance Global: Enabled melee charge modifiers for the Eldar Banshee/Exarch and the Chaos Cultist
Balance Global: Fixed ability recharge modifiers that are applied with the new Commander health upgrades
Balance Global: Increased Bolter Turrets damage vs. Vehicles by 10%
Balance Global: Increased the amount of time it takes to hit decay from 9 minutes to 15 minutes
Balance Global: No more reinforce modification
Balance Global: Reduced the amount of time it takes to tech up to Tier 2
Balance Global: Reduced the cost/range/attack & hitpoints of all the 2nd Tier listening Posts
Balance Global: Reduced the total amount of decay from 65% to 55%
Balance Global: Removed all Scaling costs from the Listening Posts
Balance Global: Removed Attach ability from all builders
Balance Global: Slightly decreased the cost of advanced Generators
Balance Chaos Marines: Can now get 20 Support Cap
Balance Chaos Marines: Changed the default stance of the Sorcerer to melee
Balance Chaos Marines: Cultist reinforcement time set to 5 seconds
Balance Chaos Marines: Doombolt is now fixed
Balance Chaos Marines: Increased the attack of Chaos Marine Champions with the Power Fist upgrade vs vehicles and buildings
Balance Chaos Marines: Missile Turret now more effective at tracking targets
Balance Chaos Marines: Increased the Bloodthirster's hitpoints by 500
Balance Eldar: Eldar Grav Platforms now cost Vehicle Cap
Balance Eldar: Increased the attack of the Warlock with the Witchblade upgrade.
Balance Eldar: Increased the cost and research time of Relocation ability
Balance Eldar: Increased the cost and research time of Shroud ability
Balance Eldar: Increased the duration of Embolden ability
Balance Eldar: Increased the recharge rate of Relocation ability
Balance Eldar: Reduced the minimum damage for the D-Cannon Turret effectively making it do less damage vs infantry.
Balance Eldar: Relocating buildings now takes longer
Balance Eldar: Researching the Seer Council’s Witchblade weapon upgrade now requires the Eldar player to have reached Tier 2
Balance Eldar: Slightly increased the Shrunken Cannon's cost and creation time
Balance Eldar: The Fire Prism’s Prism Cannon now does damage to friendly units
Balance Orks: Adjusted the speed benefit of Ork Boyz while charging into melee combat
Balance Orks: Applied target filters to the Kustom Force Field ability. It no longer affects buildings & vehicles
Balance Orks: Enabled melee charge speed modifiers on the Ork Boyz
Balance Orks: Fixed one of the Squiggoth's special attacks so it should now always inflict fairly consistent damage
Balance Orks: Increased the attack of Nob Leaders with the Power Klaw upgrade vs vehicles and buildings.
Balance Orks: Increased the hit points, cost and creation time of the Tankbusta
Balance Orks: Lowered the accuracy reduction to Ork Boyz while moving
Balance Orks: Ork buildings no longer generate health while in combat
Balance Orks: Ork Mek Shop requires Pile O' GunZ as a prerequisite
Balance Orks: Ork Stikkbomb now knocks down units
Balance Orks: Pile O' GunZ has the Da Boyz Hut as a building prerequisite
Balance Orks: Removed scaling costs on the Waaagh! Banners
Balance Space Marines: Fixed Apothecary healing
Balance Space Marines: Fixed Machine Spirit ability recharge rate
Balance Space Marines: Increased the attack of Sergeants with the Power Fist upgrade vs vehicles and buildings
Balance Space Marines: Increased the recharge rate of Smite ability
Balance Space Marines: Missile Turret now more effective at tracking targets
Balance Space Marines: Reduced Orbital Bombardment ability damage vs. buildings
Balance Space Marines: Reduced the Librarian's hit points, cost and creation time
Balance Space Marines: Slightly reduced the damage inflicted by Smite ability
Bug Fix Enabled auto-apply for colour number editing in the Army Painter screen
Bug Fix Fixed "green tint" bug on older video cards
Bug Fix Fixed bug for dumb routers replacing IP addresses in OUR data
Bug Fix Fixed occasional bug where auto-teams wouldn't be set for automatch games
Bug Fix Fixed bug where Army Painter may fail to load default schemes if any custom schemes override the default
Bug Fix Fixed bug where custom colours badges would now be transferred properly for AI players
Bug Fix Fixed bug where units would delay before changing targets after receiving an attack command
Bug Fix Fixed economic win condition
Bug Fix Fixed exploit where you could capture Strategic Points with "Infiltrated" squads. Squads now stop infiltrating if they start capturing
Bug Fix Fixed exploits with the Jump ability where it would recharge immediately after detaching the Big Mek and attaching to a new squad
Bug Fix Fixed multiple problems with automatch failing to find other players
Bug Fix Fixed multiple problems with Diplomacy screen
Bug Fix Fixed occasional bug where you would get a disconnect message right after logging on to the Online server
Bug Fix Fixed occasional crash when a player dropped while loading a map
Bug Fix Fixed occasional crash when the console was visible
Bug Fix Fixed occasional pathfinding bug where some units would stand around and do nothing while other were capturing
Bug Fix Fixed UI bug where you could unload enemy units from squad holds through the taskbar
Bug Fix Game now detects obsolete video cards and aborts (sorry!)
Bug Fix Major changes to the network code to fix multiple occasional crashes and decrease disconnects and crashes
Bug Fix Major changes to UI code to fix multiple occasional crashes
Bug Fix Removed Grots Everywhere win condition
Bug Fix The game now has better detection for dropped connection from the Online server
Bug Fix Tweaked network timeouts
Bug Fix When a whisper attempt failed, the game will now display an error message in the chat window
Improvement Added track button to games listbox in Game Join screen
Improvement Added Whisper to all Online screens
Improvement AI no longer captures Strategic Points with expensive units
Improvement AI now build fewer Generators
Improvement AI now defends earlier
Improvement Console is now bound to Control-Shift-Tilde, which should fix issues with international keyboard layouts
Improvement Game now display a Game Over message when you lose your connection to the Online server
Improvement Improved performance of lobby screens
Improvement Improved some sounds, including player death
Improvement Improved the star ranking system
Improvement Information messages in the Online lobby screen now show in red text
Improvement Made the insane AI cheat 5% more
Improvement Memory optimization in custom colours
Improvement Memory optimization in tutorial - the game should no longer "stutter" in the tutorial
Improvement Minor changes to the Online screens
Improvement Pressing "Back" in the Online Game Setup screen now takes the host to the lobby and all other players to the Game Join screen.
Improvement Profile details now only written on a successful login or account creation attempt.
Improvement The game should now keep the current scroll position when updating listboxes - this should fix the player list and the game list
Improvement The game will now display a more descriptive error message if your computer is disconnected from the Online server

[ Voor 100% gewijzigd door Alphega op 15-08-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

ligt het aan mij of mis ik de eldirch storm bug en de HQ res bug hiertussen??
dat waren voor mij de ergste

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

haha, nee ik had wel door dat het zo werkte ( l33t starcraft ervaring enzo ).
Ik ga nu ff kijken wat die patch allemaal heeft aangericht :X

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
mrcactus schreef op 15 augustus 2004 @ 21:56:
ligt het aan mij of mis ik de eldirch storm bug en de HQ res bug hiertussen??
dat waren voor mij de ergste
Ze zijn in ieder geval gefixed (net geprobeerd). Eldar storm staat er bij:
Balance Global: Fixed ability recharge modifiers that are applied with the new Commander health upgrades
De lobby is nu trouwens beter. De games verplaatsen niet constant en de scrollbar is nu aanwezig, daarnaast gebruiken ze een kleiner lettertype waardoor er meer games in je scherm passen. En je kunt nu ook whisperen naar iemand.

[ Voor 41% gewijzigd door Alphega op 15-08-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

wtf is whisperen?

trouwens ik kwam er net pas achter dat je in de tutorial map een gebouw kan oplopen. Als je daar bv jumppack marines neerzet en ze staan een beetje in de hoek dan gaan ze tegen het hek leunen. Ze willen natuurlijk een bepaalde positie innemen met hun squad en dat gaat nu niet omdat er in de hoek van het dak geen ruimte voor is.

wat werkt het best tegen wat? zou je bv een laser wapens of bv bolters tegen over Eldar zetten of tegen orcs of tegen chaos?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Een privebericht sturen (alleen de speler(s) waar je naar whispert kunnen het bericht dan lezen).
wat werkt het best tegen wat? zou je bv een laser wapens of bv bolters tegen over Eldar zetten of tegen orcs of tegen chaos?
Daarvoor kun je het beste gewoon bij de popup beschrijving van de units krijgen. Je hebt heel basic gezegd gewoon units van de klasses: infanrty, heavy infantry, tanks. Je moet daar dan een unit tegenover zetten die in de popup zegt goed tegen die klasse.

[ Voor 10% gewijzigd door Alphega op 16-08-2004 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Nu de LP en power generators een vaste (lage) prijs hebben gaat je economie wel heel erg snel. Het is gewoon zaak om echt overal waar het maar kan direct een LP te bouwen, kost 80-100 Req maar verdient instant +50 terug en daarna +6 req rate. Da's echt goed vergeleken met eerst toen je al snel 160Req+ ging betalen.

Verder is het mijn ervaring dat het niet loont om direct je LP's up te graden maar dat je beter door kan techen naar vehicles en ondertussen wat meer power neer te zetten. Wel is het zaak de globale Req/power upgrades direct te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Voor diegene die problemen hadden met het inloggen in Dawn of War en daardoor ook niet via de auto-update de patch kunnen krijgen hier een directe link naar de patch:
Download patch 1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Damn, wat heerst dit spel toch. Net de hele avond zo'n beetje DoW gespeeld en een paar zeer botte games gespeeld.

Ik had als Space Marine eerst een gecloakte scout achterin iemands basis gemoved en dan later via Orbital Relay een stuk van 8 Dreadnoughts en 4 volle Marine squads gedropt achterin zijn basis. Dat liet hem wel even schrikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Count schreef op 18 augustus 2004 @ 00:09:
Damn, wat heerst dit spel toch. Net de hele avond zo'n beetje DoW gespeeld en een paar zeer botte games gespeeld.

Ik had als Space Marine eerst een gecloakte scout achterin iemands basis gemoved en dan later via Orbital Relay een stuk van 8 Dreadnoughts en 4 volle Marine squads gedropt achterin zijn basis. Dat liet hem wel even schrikken :P
Mooiste is als de enemy met z'n complete leger een ander aanvalt, en dan gooi jij de marines en dreds naar binnen :) hehe paniek in 't huis :P

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Ik had gister ook een hele leuke overwinning tegen een Eldar leger. Eerst met 2 squads van assault marines zn leger uit zn basis weglokken naar een val van 4 predators volgestauwt met Lascannons, en dan met 2 LandRaiders vol met assault terminators zn basis van de kaart vegen :).
Die gast begon over TeamSpeak te lachen dat ik hem aanviel met de 2 kleine squadjes met assoultmarines, dat hield snel op >:) .....

Verwijderd

\o/ Er zijn meer keys uitgegeven, net ff tutorial gedaan met Marines en Orks, is al best lachen, kan zeker zien dat dit op een lan leuk wordt hier :)

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

helaas dat er geen lan ondersteuning in de beta zit ;)
sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee maar in de offi versie wel (die heb ik al besteld nu :P) En tot dan is via internet ook leuk genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik heb ook vanmiddag zitten te spelen nadat ik eindelijk mijn key kreeg ervoor, en ik moet zeggen dit spel is echt vet. Wat ik wel niet helemaal snap is dat af en toe een msg komt van DECAY blabla, wat is dat uberhaupt want ik zie niet echt iets wat aan het afbrokkelen is :?.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

mja de strategic points die je inneemt en bv listen posts op kan bouwen gaan stuk e.d. leveren dan dus minder op. :)

[ Voor 5% gewijzigd door ROFLASTC op 20-08-2004 15:05 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Yagermeister schreef op 20 augustus 2004 @ 14:20:
Ik heb ook vanmiddag zitten te spelen nadat ik eindelijk mijn key kreeg ervoor, en ik moet zeggen dit spel is echt vet. Wat ik wel niet helemaal snap is dat af en toe een msg komt van DECAY blabla, wat is dat uberhaupt want ik zie niet echt iets wat aan het afbrokkelen is :?.
Als je requisition points wat langer hebt gaan ze op een gegeven moment decayen (minder requisition opleveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ik kan wel skirmish spelen, maar al wil ik online krijg ik de foutmelding:

Error using CD authentication system.

Wat doe ik fout?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

JeanLucPicard schreef op 22 augustus 2004 @ 22:21:
Ik kan wel skirmish spelen, maar al wil ik online krijg ik de foutmelding:

Error using CD authentication system.

Wat doe ik fout?
heb je een goed installatie pakket dus .exe en niet .iso of iets dergelijks (wazig om naar te vragen eigenlijk 8)7 )en heb je een goede key die je echt van fileplanet hebt gekregen? firewall lastig?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
DoW_OpenBeta.EXE, en key van fileplanet ja... firewall kan het misschien wel wezen... zijn er poorten die ik open moet zetten?
Bij de meeste spellen hoef je alleen poorten open te zetten zodra je een game wil hosten. Dit zou dan de 1e zijn waarbij dat dus niet zo is...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:05
Hmm patch 1.4 al?

Patch 1.4 Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Reinstall fixte et :) . Kwam door ghost backupje, kennelijk heeft ie wat registersleutels nodig ofzo. Je moet alsnog de patch installeren though...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zouden er misschien een aantal ingame screens gepost kunnen worden?
Mijn ervaring met officiele screenshots is dat deze altijd mooier dan de werkelijkheid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
stok schreef op 23 augustus 2004 @ 01:44:
Zouden er misschien een aantal ingame screens gepost kunnen worden?
Mijn ervaring met officiele screenshots is dat deze altijd mooier dan de werkelijkheid zijn.
Deze screenshots zijn (afgezien van het feit dat ze extreem ver inzoomen op units) wel representatief. Maar ik zal morgen wat ingame screenshots voor je maken vanuit het oogpunt waaruit je de game het meeste zult spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Alphega schreef op 23 augustus 2004 @ 02:43:
[...]

Deze screenshots zijn (afgezien van het feit dat ze extreem ver inzoomen op units) wel representatief. Maar ik zal morgen wat ingame screenshots voor je maken vanuit het oogpunt waaruit je de game het meeste zult spelen.
Officieel mag je geen screenshots posten uit de beta. Als het spel 'in beweging' wil zien dan is qua closeups de trailer aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Is er toevallig iemand die deze game niet meer speelt en zijn cd key met liefde aan mij wilt geven. Je zou me erg blij maken deze laatste week van de vakantie :)

Ik deel de key met mijn broertje maar soms levert dat wat akefietjes op :)

Supergame btw, echt lekker rts gevoel :)

Edit:
Oke.. het is weer een open beta geworden tijdelijk.. dus grijp je kans zolang 't nog kan.

[ Voor 16% gewijzigd door MaDLiVe op 29-08-2004 02:36 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm volgens mij ben ik te laat voor een key voor mijn broer, naja, hopelijk komt er nog een of komt het spel heel rap want het is zeker een lekker spel om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 00:39:
mmm volgens mij ben ik te laat voor een key voor mijn broer, naja, hopelijk komt er nog een of komt het spel heel rap want het is zeker een lekker spel om te spelen :)
www.fileplanet.com/betas/dawnofwar.aspx

Misschien hebben ze nog keys, gisternacht iig nog wel :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Dat registratie linkje lijkt niet meer te werken. Ik heb 1 key over, geinteresseerden kunnen mij een mailtje sturen. Wie het eerst komt het eerst maalt :P

Te laat. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Count op 30-08-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Warhammer 40,000: Dawn of War Goes Gold

Experience the Brutal Carnage of War in the 41st Millennium Beginning Sept. 20

CALABASAS HILLS, Calif., Sept. 7, 2004: THQ Inc. (Nasdaq:THQI) today announced that Warhammer® 40,000: Dawn of WarTM has reached the gold master stage of development and is entering manufacturing. The highly anticipated real-time strategy (RTS) game for PC is based on the world of Warhammer 40,000 - the dark, futuristic, fantasy universe from Games Workshop (LSE:GAW) traveled by millions worldwide. Developed by THQ's Relic® Entertainment Inc., Warhammer 40,000: Dawn of War is scheduled to begin shipping to retailers worldwide on September 20, 2004.

"Dawn of War delivers the most visceral front-line combat ever depicted in an RTS game," said Ron Moravek, general manager of Relic Entertainment. "We are confident that the visually stunning, epic battles create a distinctive and totally accessible RTS experience."

For more information on Warhammer 40,000: Dawn of War, please visit www.dawnofwargame.com.

About Games Workshop

Games Workshop is the world's largest tabletop wargames company. Based in Nottingham, UK, it designs, manufactures and distributes its range of Warhammer and Warhammer 40,000 games, miniature soldiers, novels, comics and resin models through more than 300 of its own Hobby centers, mail order, Internet and independent retail channels in more than 50 countries worldwide. Further details on the company can be obtained at www.games-workshop.com.

About Relic Entertainment

Founded in 1997 and acquired by THQ in 2004, Relic® Entertainment Inc. is a leader in the development of innovative real-time strategy games for the PC. Relic's first title, "Homeworld" (1999), was received to widespread acclaim, garnering several "Game of the Year" and "Strategy Game of the Year" awards from major industry publications including PC Gamer and Computer Gaming World. Since then, Relic has released "Homeworld: Cataclysm" (2000, co-developed with Barking Dog Studios), "Impossible Creatures" (2003), and "Homeworld 2" (2003). Today, Relic is building on this legacy by developing multiple ground-breaking projects in the RTS genre. Relic, Relic Entertainment and the Relic logo are trademarks and/or registered trademarks of Relic Entertainment Inc.

About THQ

THQ® Inc. is a leading, worldwide developer and publisher of interactive entertainment software for a variety of hardware platforms including PC CD-ROM, wireless devices, and those manufactured by Sony Computer Entertainment America Inc., Nintendo and Microsoft. The THQ web site is located at www.thq.com. THQ and the THQ logo are trademarks and/or registered trademarks of THQ Inc.

This press release may contain "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. These forward-looking statements are based on current expectations, estimates and projections about the business of THQ Inc. and its subsidiaries (collectively referred to as "THQ") and are based upon management's beliefs and certain assumptions made by management. Such forward-looking statements are subject to risks and uncertainties that could cause actual results to differ materially from those expressed or implied by such forward looking statements, including, but not limited to economic, competitive and technological factors affecting the operations, markets, products, services and pricing of THQ. Unless otherwise required by law, THQ disclaims any obligation to update its view on any such risks or uncertainties or to revise or publicly release the results of any revision to these forward-looking statements. Readers should carefully review the risk factors and the information that could materially affect THQ's financial results, described in other documents that THQ files from time to time with the Securities and Exchange Commission, including its and Quarterly Reports on Form 10-Q and Annual Report on Form 10-K for the fiscal period ended March 31, 2004, and particularly the discussion of risk factors that may affect results of operations set forth therein. Readers are cautioned not to place undue reliance on these forward-looking statements, which speak only as of the date of this press release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

\o/ ik heb hem al ge-preordered bij play, maar denk niet dat als ik hem op minder legale wijze zie staan voor die tijd het kan weerstaan omdan al te beginnen met het lannen van dit spel :)

De beta was in iedergeval zeer gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 19:18:
\o/ ik heb hem al ge-preordered bij play, maar denk niet dat als ik hem op minder legale wijze zie staan voor die tijd het kan weerstaan omdan al te beginnen met het lannen van dit spel :)

De beta was in iedergeval zeer gaaf :)
Idd, I agree, kan niet wachten op dit pronkstuk in handen te krijgen. Is toevallig ook te vinden wat er na de beta is verbeterd? Changelogs en dergelijken? Heb al gezocht maar kon niets concreets vinden (behalve p1.4 dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Single-Player Demo is sinds vandaag te verkrijgen, 2 skirmish mappen, 1 level van de Space Marines campaign (lekker Orcs afraggen :P ) dus zeker de moeite waard om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Man, net de demo gespeeld. Wat een ware slachting!

Was lekker met drie marine squads en een dreadnought de orks aan het pwnen en

[Spoiler mode]
spoiler:
Komt die squigoth over de brug denderen! Heb nog een paar marines weten te redden en naar de forward outpost laten rennen waar ik als een gek heavy bolter turrets ben gaan bouwen en een upgrade naar twin rockets. De dreadnought moest ik opofferen om de marines een kans te geven om te ontkomen :'( Saluut.

Snel wat squads bijgegooit vol met rocketlaunchers en ingegraven.

Komt ie aangewandeld en nog wat looted lemann rus tanks erbij :o. Mayhem! Squads verloren als een gek morale ( _/-\o_ sergeants met hun rally)

Snel mijn reserves naar voren geroepen, en *net* op tijd om mn stronghold te redden.

Daarna was het weer vanouds orks raggen met dreadnoughts (wat een mooie animaties).

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik had daar niet zoveel moeite mee, had namelijk 8 dreadnoughts en 8 volledig uitgebouwde marinesquads toen ik dat laatste deel ging doen (oh en nog een wirlhwind tank :P ) Maar was zeker gaaf stukkie ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bateau
  • Laatst online: 02-09 12:34
Zijn er al min. system requirements bekent? Ik kan ze namelijk op de officiele site niet vinden.

Het lijkt me namelijk erg cool om dit over 't netwerk tegen mijn broertje te spelen en hij heeft beschikking over een P4 1,3 met (maar :X ) een Geforce 2 en 128 Mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Minimum System Requirements:
Windows® 98/2000/XP/ ME; DirectX 9.0b (included on disc)

1.4 GHz Intel Pentium III or AMD Athlon XP processor • 256 MB RAM • 2 GB free hard drive space • 4x CD-ROM drive

• DirectX 9.0b compatible AGP video card with Hardware Transform and Lighting and 32MB of Video RAM.

DirectX 9.0b compatible 16-bit sound card • Keyboard • Mouse.

Recommended Spec:
2.2 GHz Intel Pentium 4 or equivalent,

512 MB System RAM (required for 8-player multiplayer games).

nVidia GeForce 3 or ATI Radeon 8500 or equivalent with 64 MB of Video RAM.

Required For Multiplayer:
1 disc/player per computer.

Internet: Cable modem, DSL or 56.6 kbps modem, for online multiplayer play

Network: TCP/IP compliant network.

Zal erom gaan spannen, maar ik denk dat ie het net trekt op low.

[ Voor 10% gewijzigd door L3TUC3 op 10-09-2004 15:24 ]

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Dat intro filmpje is echt :9~ 8) .

Als je dat filmpje wilt afspelen met media player ofzo dan moet je deze patch installeren.
Alleen ik heb dan geen geluid bij het filmpje als ik het heb gepatched :'(

[ Voor 86% gewijzigd door RAZORDUDE op 11-09-2004 00:40 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Heeft iemand de terminators en de landraiders in de demo weten te krijgen?

Ik kan maar geen captured relic krijgen :X

Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Verwijderd

Waarschijnlijk niet, zal wel de bedoeling zijn dat tot de release te bewaren :)

• Bateau
  • Laatst online: 02-09 12:34
L3TUC3 schreef op 10 september 2004 @ 15:22:

........ Zal erom gaan spannen, maar ik denk dat ie het net trekt op low.
Tnx voor de info _/-\o_

Hmm, straks als de demo uit is maar ff kijken of het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Laatst online: 11-09 13:42
hoe moetje de console oproepen met de beta na de installatie van de patch?
als het hier al in staat sorry, maar ik heb een beetje haast
tnx

edit: niet echt een populair spel zo te zien.. althans het topic is niet zo actief

[ Voor 24% gewijzigd door beezze op 13-09-2004 21:51 ]

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3TUC3 schreef op 11 september 2004 @ 01:16:
Heeft iemand de terminators en de landraiders in de demo weten te krijgen?

Ik kan maar geen captured relic krijgen :X

Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Klopt...de relics zijn vervangen door gewone strat points...je zult dus een key moeten bemachtigen voor de beta of moeten wachten tot ie uit is.
Door beezze - maandag 13 september 2004 17:18
hoe moetje de console oproepen met de beta na de installatie van de patch?
als het hier al in staat sorry, maar ik heb een beetje haast
tnx

edit: niet echt een populair spel zo te zien.. althans het topic is niet zo actief
ctrl-<tilde>
meen ik..volgens mij staat het wel ergens in de changelog van 1.4

Enne: iedereen heeft het te druk met spelen....nu maar snel naar bed ;) :Z

• Pater
  • Laatst online: 21:11

Pater

Terry Tate

Ik heb de demo gespeeld en ik moet zeggen dat het er erg indrukwekkend uitziet! De game-engine lijkt mij gebaseerd op die van Command & Conquer Generals, maar de details zijn verbluffend. Het samenknijpen van een Ork door een Dreadnought ziet er gewoon té bruut uit!

Goede gameplay, namelijk het aansterken van een squad, gecombineerd met een ijzersterk universum (het Warhammer 40k universum) en goede graphics zorgen ervoor dat ik zit uit te kijken naar de officiële release van de game (de 21e dus). :9

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Verwijderd

Ik heb de demo ook gespeelt, en ik been zeer onder de indruk. Echt super gaaf!! Misschien kan dit spel wel Starcraft evernaren, en dat zegt veel voor mij want Starcraft is heilig bij me :P Maar dit is zeker een spel dat ik meteen ga kopen. Onder tussen ga ik nog heel wat de demo spelen :)

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 21:26:
Ik heb de demo ook gespeelt, en ik been zeer onder de indruk. Echt super gaaf!! Misschien kan dit spel wel Starcraft evernaren, en dat zegt veel voor mij want Starcraft is heilig bij me :P Maar dit is zeker een spel dat ik meteen ga kopen. Onder tussen ga ik nog heel wat de demo spelen :)
agree :D En die intro _/-\o_

Hallo met Tim

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ik vind het wel jammer dat iedereen alleen met de SM speelt :(

de orkz hebben net zoveel coole units :P

de Killa Kanz killen Sm units fantastisch cool ;)

Verwijderd

Mja in de demo heb je niet veel keuze :P Maar ik vindt space marines er gewoon zooo cool uit zien :P

• Pater

Pater

Terry Tate

Klopt! Die dreadnoughts zijn misschien iets zwakker dan de tanks, hun teksten daarentegen zijn veel sterker.

"I have awoken"
"Even in death I still serve"
"Die! Die! DIE!"

Battle.net tag

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Ik vind het zo ruig dat je de units apart nog moet upgraden, dan gaat het erniet meer om in de aantallen :D

Kick-ass wel die demo

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Zou iemand mij een linkje kunnen voorschotelen waar ik de demo vanaf kan trekken, want ik persoonlijk ben niet zo'n fileplanet fan en op t moment staat daar een rij van 180 minuten.

Heb heel topic doorgezocht maar niemand anders heeft een ftptje ofzo gepost dus ik probeer het zo maar.

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52

Hallo met Tim

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

De beta is vandaag officieel afgelopen. respect dat hij zo lang heeft gelopen, echt tof van relic en co.

Vanaf de 24ste is de game verkrijgbaar bij play.com kost is 28.99 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, morgenstond heeft oorlog in de mond. :+

Erg leuk spelletje, het blijft gewoon leuk om een squad helemaal met heavy bolters vol te proppen en ze dan op een chokepoint te zetten. In cover en dan maar hopen dat er geen tanks voorbij komen. >:)

Maar soms hebben die bazooka gasten een slechte dag ofzo, dan missen ze echt alles. Ook al is hun moraal maximaal. Erg vervelend, want dan kun je wel inpakken als je tegen walkers of tanks vecht. (Maar het is dan wel erg leuk om als ze worden afgeslacht, erg brute animaties.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg dat Warhammer meer voor multiplayer is, heb gehoord dat de campaign erg kort is (ongeveer de duur van 1 starcraft campaign). Ook is het alleen mogelijk om met de space marines te spelen in de campaign :( Maar wil het nog wel steeds hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had dat ook al bij pc gamer gelezen, de single player campaign is zeer kort, maar het multiplayer gedeelte maakt het weer helemaal goed (kreeg trouwens 91% het spel...!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ik moet zeggen dat ik het een goed spel vond,
maar dat ik het idee had terwijl ik speelde dat net iets teveel van het winnen gebaseerd op luck was..

(zoals het raken van me rocketz)
en dat als de random seed net iets anders was geweest, ik wel gewonnen had :(

daarom trekt het mij net iets minder dan WC3/Zero Hour waar (wat ik vind) het net iets meer om micro/skill gaat ipv 4 squads space marines met HB pompen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op 20 september 2004 @ 13:09:
ik moet zeggen dat ik het een goed spel vond,
maar dat ik het idee had terwijl ik speelde dat net iets teveel van het winnen gebaseerd op luck was..

(zoals het raken van me rocketz)
en dat als de random seed net iets anders was geweest, ik wel gewonnen had :(

daarom trekt het mij net iets minder dan WC3/Zero Hour waar (wat ik vind) het net iets meer om micro/skill gaat ipv 4 squads space marines met HB pompen :(
Dat is op zich wel logisch, want het originele spel warhammer 40k is ook gebaseerd op geluk. (moet je met dobbelstenen gooien). En dat hebben ze dus duidelijk in deze game meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 13:11:
[...]

Dat is op zich wel logisch, want het originele spel warhammer 40k is ook gebaseerd op geluk. (moet je met dobbelstenen gooien). En dat hebben ze dus duidelijk in deze game meegenomen.
tja, nu je het zo zegt is het inderdaad logisch,
maar dat weerhoud mij nog steeds om het veel te gaan spelen :P
(zoals ik bijv bij WC3 en Zero Hour heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 13:11:
[...]

Nou, geluk geluk, het gaat wel degelijk om tactisch inzicht hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 14:04:
[...]

Nou, geluk geluk, het gaat wel degelijk om tactisch inzicht hoor. ;)
Goed. "Deze game vereist tactisch inzicht en een dosis geluk"
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 14:05:
[...]

Goed. "Deze game vereist tactisch inzicht en een dosis geluk"
:)
Ik vond het geluk an sich wel meevallen. Tactiek is erg belangrijk. Vaak een potje op de secondes na gewonnen omdat de tegenstander niet goed begreep dat 1 critical point niet verdedigd werd ;)

Verwijderd

"Deze game vereist veel tactisch inzicht en een dosisje geluk."
;)

• Pater

Pater

Terry Tate

Battle.net tag

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 09:26:
"Deze game vereist veel tactisch inzicht en een dosisje geluk."
;)
Haha dat is beter :+

Ik zag de game trouwnes op play.com staan voor 28.99 euro, heb er dus maar 4 besteld.

Verwijderd

Is Warhammer nu te koop? Volgens de site van Dynabyte is ie nu te koop. Maar volgens FRS komt die pas 24 september... De niet legale versie is ook uit... maar ja dus is toch echt een multiplayer game, dus kopen!!! :) Ik zal na werk eens de stad in om te zien of Warhammer te koop is.

Als iemand hem al heeft gezien in een winkel schroom dan niet om dit te zeggen :P

• Count
e-plaza zegt ook de 24e (dus morgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel gisteren gespeelt, en het is echt geweldig. Alles is gewoon prachtig gemaakt. Een paar kleine minpuntjes zijn:
- Campaign is erg kort, ben wel meer benieuwd naar de geschiedenis van Warhammer (iemand een leuke link voor me? :P)
- De leaders praten soms wel erg veel... "Yes sir" was voor mij genoeg geweest :P
- De verschillende races lijken wel een beetje veel opelkaar. Zelde soort units... Maar ok, dat is Warhammer. Ben een beetje Starcraft en WAR3 gewend waar de verschillende races echt heel verschillend zijn.

Nu een paar positieve punten (zijn er teveel om allemaal op te noemen):
- Graphics zijn erg super goed
- De animaties zijn erg mooi om te zien. Bouwen van gebouwen zijn erg cool gemaakt, dit is de eerste spel waar ik gewoon te veel kijk hoe gebouwen worden gemaakt. Dit is gewoon te mooi voor worden.
- De stemmen zijn erg goed gedaan, ondanks sommige reviews die zeggen dat ze niet goed zijn gedaan.
- Muziek is top
- De gevechten zijn heel indrukwekkend.
etc. etc.

Ok de meeste wisten jullie natuurlijk zelf ook al, maar ja moest toch even kwijt. Heb gewoon zin om weer een clan te starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 08:51:
...ben wel meer benieuwd naar de geschiedenis van Warhammer (iemand een leuke link voor me?
Games workshop is de eigenaar van Warhammer(40K), de geschiedenis is an sich redelijk uitgebreid in de tabletop games, maar op de website valt het achtergrondverhaal niet echt te ontwaren helaas.
Die overigens erg tof zijn uitgewerkt in deze game :) Ik ben niet goed genoeg om dit spel te spelen (ik kwam in de beta niet door de eerste tutorial level heen) Maar de graphics, animaties en opties zijn erg gaaf en brengen het 40K gevoel wel in je boven als je de tabletop kent.

edit:
Ik zie net dat ze alle boeken ed op www.blacklibrary.com hebben ondergebracht

[ Voor 17% gewijzigd door Vaudtje op 24-09-2004 09:17 ]

In deeze zin staan drie fauten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:46
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 08:51:
Heb het spel gisteren gespeelt, en het is echt geweldig. Alles is gewoon prachtig gemaakt. Een paar kleine minpuntjes zijn:
- Campaign is erg kort, ben wel meer benieuwd naar de geschiedenis van Warhammer (iemand een leuke link voor me? :P)
- De leaders praten soms wel erg veel... "Yes sir" was voor mij genoeg geweest :P
- De verschillende races lijken wel een beetje veel opelkaar. Zelde soort units... Maar ok, dat is Warhammer. Ben een beetje Starcraft en WAR3 gewend waar de verschillende races echt heel verschillend zijn.

Nu een paar positieve punten (zijn er teveel om allemaal op te noemen):
- Graphics zijn erg super goed
- De animaties zijn erg mooi om te zien. Bouwen van gebouwen zijn erg cool gemaakt, dit is de eerste spel waar ik gewoon te veel kijk hoe gebouwen worden gemaakt. Dit is gewoon te mooi voor worden.
- De stemmen zijn erg goed gedaan, ondanks sommige reviews die zeggen dat ze niet goed zijn gedaan.
- Muziek is top
- De gevechten zijn heel indrukwekkend.
etc. etc.

Ok de meeste wisten jullie natuurlijk zelf ook al, maar ja moest toch even kwijt. Heb gewoon zin om weer een clan te starten :)
Gister ook ff full zitten spelen

- Goeie muziek
- Coole actie
- Super graphics

En het beste : poppetjes hebben meerdere taunts om te zeggen .. en niet hele tijd hetzelfde... dit was het geval bij Kohan 2 dat iemand de hele tijd zei ''For the Light'' ... ik werd daar gek van.

Btw intro was :9~ :9~ :9~

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat het intro de sfeer uit de codex goed weer geeft. Het doet erg denken aan de illustraties en verhalen die daar in beschreven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik tevens niet snap, is waarom w40k 3 cd's is. Terwijl WC3 maar 1 cd is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Iets meer pracht en praal??? Dus veel meer textures die geladen moeten worden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 12:05:
Wat ik tevens niet snap, is waarom w40k 3 cd's is. Terwijl WC3 maar 1 cd is :?
Dat zijn 2 verschillende spellen, W40k heeft waarschijnlijk gewoon veel meer textures en geluiden/muziek.
Het zijn trouwens ook geen "volle" CD's (368MB, 524MB, 612MB).

[ Voor 5% gewijzigd door Alphega op 24-09-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Er zijn ook een hoop cutscenes, dat helpt ook CD's opvullen :o

E-plaza beweerde trouwens dat de game was uitgesteld in Nederland tot komende dinsdag... maar hij lag gewoon in de schappen bij de Free Record Shop. Niet geloven wat E-plaza je verteld dus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Count schreef op 24 september 2004 @ 15:35:
Er zijn ook een hoop cutscenes, dat helpt ook CD's opvullen :o
Die cutscenes zijn gewoon ingame, alleen in plaats van dat jij de units bestuurd spelen ze dan eerst een toneelstukje :P

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22

Sebazztiaan

sebas!

Ik heb hem vandaag gespeeld, hij is echt heel erg tof, alleen is het nu wel nog een beetje simpel in die campaign mode, als je een beetje weet hoe je je squads moet updaten is het echt een eitje....

Er is voor de space marines echt een supermix qua wapens imho, en ik heb dit ook in de skirmish getest.... Het is wel voor een doorgewinterde RTS'er een beetje aan de 'simpele' kant...

Maar echt TOF om te spelen, ook omdat ik een dark-angels army heb gehad, de models zijn echt realistisch, maar als je in skirmisch speelt mis ik toch wel de interrogater-chaplains, en de darkwing bijvoorbeeld. Bikes hadden ook wel gemogen... maar voor de rest, Relic, Mijn complimenten!!!

Verwijderd

ik hoor heelveel mensen dat dit heelveel op starcraft lijkt etc, maar blizzard heeft juist de ideeen nage-aapt van Warhammer 40k, zo ook bij Warcraft en Warhammer !

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:33
ik ben nu net in missie 3 beland, en moet zeggen dat het een zeker stoere game is, mijn eerste warhammer game ooit...

het genre rts spreekt me niet zo erg aan, maar deze is echt wel vet!

een vraagje voor de mensen die em legaal hebben: :o :7
wat is er online vetter aan dan in singlke player?? grotere gevechten, meer opties??
laat het ff weten plz, dan weet ik of het echt de moeite waard is om te kopen..
nu is dat het eigelijk ook wel, maar alleen singleplayer is toch maar wat weinig...

ik ga gauw weer verder spelen ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 22:10:
ik hoor heelveel mensen dat dit heelveel op starcraft lijkt etc, maar blizzard heeft juist de ideeen nage-aapt van Warhammer 40k, zo ook bij Warcraft en Warhammer !
Dat zal best, maar het blijkt dat blizzard beter is om de ideeen uit te voeren, dan de "echte" bedenkers. Het heeft een hele tijd geduurd tot dat er een echte goeie W40k spel is uitgekomen. En W40K lijkt om starcraft, omdat het de zelfde soort spel is.

Ik heb DoW nu een tijd gespeelt, de campaign is helaas te makkelijk. En helaas begint skirmish ook een beetje saai te worden. Starcraft is helaas nog steeds een veel beter spel, had graag weer eens goeie RTS gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Over een poosje komt de construction kit (mission editor) uit e.d. Deze was nog niet helemaal klaar om met de winkel versie mee te gaan. Dan wordt het kicken....

Supergame dit..!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
dit spel is echt zo gaaf ^_^ heb de illigale versie gedownload, maar vandaag bij play.com het origineel besteld en twas maar 30 euro ipv 50 hier in de winkel! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Braaf Jaguar ;)

Ik heb alleen nog maar de demo gespeeld ( nog steeds mee bezig trouwens )
maar ik ben al verkocht. heb em ook bij play.com besteld voor maar 29 euro.

Die finish offs en gewoon de graphics zijn geweldig.
de gameplay is nog beter, echt een aanrader voor mensen die wel houden
van een RTS waar actie vereist is en je met campen zeker niet gaat winnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen de public beta heel even gespeeld. Ben niet zo into RTS, maar het zag er allemaal wel extreem cool uit. Dit is dus zo'n spel dat ik graag zou willen hebben, omdat ik het gewoon cool vind: maar waarvan ik twijfel of ik het moet kopen juist omdat ik bang ben dat ik het maar 3 keer speel en dan op de plank gooi.

Overigens een tweetal vraagjes:

- Zitten er voor de Space Marines en Chaos Space Marines nu ook bikes (motorfietsjes) in? Ik zou namelijk met Space Marines graag White Scars willen spelen, en dat chapter bestaat dus hoofdzakelijk uit Marines op bikes.

- Chaos daemons: In de beta zaten alleen maar een Bloodthirster en Horrors. Zitten in de full version wel alle verschillende daemons uit de table-top versie? Het zou namelijk un-fluffwise zijn om maar een paar daemons te hebben. Vooral als ze nog van verschillende goden zijn ook.

Anyway, het lijkt me stoer om een Emperor's Children Chaos legertje te spelen. Met fijne Slaanesh daemons. >:)

PS. Speel ook Warhammer Fantasy (Chaos / Vampire Counts), en sinds kort ook 40k (Tau, en wil met White Scars Space Marines beginnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Zo uitgebreid is de pc game niet nee :)

weet iemand hoelang het duurt wanneer je een order hebt geplaatst bij play.com?

Ik hoor namelijk her en der...2 weken! Dat is me net iets te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het KAN tot 2 weken duren idd, laatste tijd is het een week geworden bij mij maar het is idd ff uitzitten.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste