Idd, ik wilde ook wat van die Tr!gger zeggen, zelfs al voor ziV het deed, maar ermm
Punt 1 ..
Tuurlijk haal je met HET noobwapen >>de riflegrenate<< een hoge acc. boem, kill 3 dood in 1 keer woeii > no skill.
Punt 2 ..
Als je met een mp40 zelfs al hogere acc krijgt dan de riflegun, moet je als de zodemieter maar eens in het Nederlands Team ofzo
Punt 3 ..
Je moet niet naar de gehele acc kijken, maar alleen naar de acc van het wapen. Ik haal ook wel vaak een acc van 45 of hoger, maar dat is ook omdat ik artillery gebruik en als er dan eens een paar inlopen gaat de acc omhoog. Meestal ben ik tevreden als de acc van mijn mp40 tegen de 40 aanligt. Dwz de verhouding tussen het aantal geschoten kogels en kogels die doel troffen. Bijv die killratio in mijn sig: (596:1578)*100 = 37,76 acc. Terwijl mijn hele acc 43 procent is.
punt 4 ..
ziV .. naam komt me bekend voor .. RTCW? Zero Barrier?
punt 5 ..
Om hoekjes staan en dan toeslaan is l33t

Vooral als je ook nog luit bent.
Punt 6 ..
Medics zijn voor mietjes die niet dood willen gaan. Als je ECHT goed wilt zijn, moet je gewoon constant luit gaan spelen. En probeer dan maar eens medics te ownen mwoehaha. LUIT OWNS ALL.
Punt 7 ..
hehe lekker genuanceerd he . Je kan de software wel of niet installed hebben, er zijn verschillende muizen ( zwaarte ook ja), verschillende soorten ondergrond. Het is persoonlijke voorkeur die hier telt en daar kan jij toevallig helemaal niet over oordelen, hoe goed je ook bent *lol* -_-
Toen ik in de hoogtijdagen RTCW speelde en in Team-Nederland speelde, met Vas, Darv, Titan, Maximus, Dolt, Ramzi enz speelde ik op datzelfde cheapass muismatje (stoffen geval, zwart) en een logitech muis van 400 dpi (zeer oud ding). Geen drivers installed. Daarom zei ik ook net dat al die hulpmiddeltjes de grootste fucking bullshit is die ik ooit heb gehoord. Geef zo'n config aan de grootste ubernoob die er is, en zal hij er beter door knallen?
RTCW (ET) is niet alleen de beste configuratie hebben, maar ook wie het snuggerst is en het snelst kan nadenken. Wat gebeurd er als ik dit doe. Wat gebeurd er als mijn teammaten daaro worden gekilled. Je moet jezelf razendsnel in de vijand verplaatsen en denken zoals hij denkt. Dan ben je zo iemand altijd een stap voor. Het zit allemaal tussen je oren. Zo iemand als RaZa speelde ook altijd met verstand vond ik. Credits to RaZa.
[
Voor 61% gewijzigd door
Verwijderd op 03-09-2004 14:48
]