[pc] RTCW: Enemy Territory - deel 7

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.569 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 19:15:
[...]

je mist mijn punt. ook al is iemand een admin op een server, hij hoeft zich niet te bemoeien met de klasse die iemand is. zal leuk worden, iedereen ET spelen onder de dictatuur van een admin.
Volgens mij is dus de hoofdadmin diegene die de regels van het spel uitmaakt... hij is diegene die de server beheerd of hij hem nou betaald of niet., Hoeveel clans spelen er niet door middel van door sponsors betaalde servers?

Dat is de ongeschreven regel die je aangaat op het moment dat je connect. Er kan er maar 1 de "baas" zijn, om het geheel in goede banen te leiden.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op 31 augustus 2004 @ 18:46:
Ik heb er ook bijvoorbeeld ook een zuperhekel aan als mensen het vaak "maar een public" noemen. Het komt heel vaak voor dat als er 5 medics in een team zitten dat ik iemand aanspreek om een andere class te nemen. Als ik dan als antwoord krijg: Boeie, tis maar een public. Dan moet ik niet in een slechte bui zitten. Dan ligt hij eruit en komt er voor een bepaalde tijd niet meer in..
ahaha nee maar. jij wilt dus de vrije keuze die mensen hebben in het kiezen van hun class hebben wegnemen? poe grote admin hehe.

@ de rest
je kan ook in een gather spelen, of als je noob bent kan je sowieso wel op pubs spelen, zelfs als er niet samen gespeeld wordt kan je je aim erg improven. Ik zeg trouwens niet dat elke pub klote is hoor, de goeie publics zijn efterlyst, bio en fdnl. de rest is wel klote jammer genoeg :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Iemand krijgt gewoon een kick dan, niet omdat hij niet changed, maar omdat er gewoon een domme opmerking geplaatst wordt. En dit gebeurd ook niet altijd. En een ban krijgt hij zeker niet, Maar een kick is al een tijdelijke ban..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is hun mening. Ik zie die mening niet als abusive en snap daarom ook niet dat iemand daarom gekickt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op 31 augustus 2004 @ 19:24:
[...]

Volgens mij is dus de hoofdadmin diegene die de regels van het spel uitmaakt... hij is diegene die de server beheerd of hij hem nou betaald of niet., Hoeveel clans spelen er niet door middel van door sponsors betaalde servers?

Dat is de ongeschreven regel die je aangaat op het moment dat je connect. Er kan er maar 1 de "baas" zijn, om het geheel in goede banen te leiden.
Erg weinig clans hebben een gesponsorde server! Het spel op een public in goede banen leiden is wat anders dan het spel bepalen. Het ziet imo vooral op het bevorderen van fatsoenlijk gedrag en het vermijden van spawnkillen (waardoor het spel niet meer speelbaar wordt voor velen. Als dat de "ongeschreven" regels zijn is het prima....alleen niet meer als een admin gaat bepalen hoe het spel gespeeld moet worden (lees....welke klasses iemand moet nemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op 31 augustus 2004 @ 18:46:
Ik heb er ook bijvoorbeeld ook een zuperhekel aan als mensen het vaak "maar een public" noemen. Het komt heel vaak voor dat als er 5 medics in een team zitten dat ik iemand aanspreek om een andere class te nemen. Als ik dan als antwoord krijg: Boeie, tis maar een public. Dan moet ik niet in een slechte bui zitten. Dan ligt hij eruit en komt er voor een bepaalde tijd niet meer in..
Dit lijkt me nu juist het probleem bij de Xs4all servers! De so called "admins" geven een eigen uitleg. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dergelijk handelen conform de richtlijnen van Xs4all is. En als dat wel zo is dan zal de server in de toekomst leeg gaan lopen.

Het gaat er dus niet om waar jij een hekel aan hebt maar welke "maatregelen" nodig zijn om het spelen op die specifieke publics aangenaam te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja wijze woorden hehe t_t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Grappig genoeg was er gisteren iemand op xs4all 2 die aan het eind van het potje een bedankje gaf, omdat hij gewoon fijn had kunnen spelen zonder dat er allerlei mensen zaten te klagen.

Ik heb zelf ook gemerkt dat bijna bij elk potje er wel iemand is die tijdens of aan het eind iets schreeuwt in de vorm van "what a noob team!", "Noobs!!", etc. Maar dat vind ik niet zo netjes: iedereen veronderstelt al dat publics van laag niveau zijn, nou als je dat al weet dan hoef je dat ook niet te gaan verkondigen. Bovendien is dat ook niet leuk voor de mensen met wie je speelt. Die hebben zelf ook wel door dat het niet zo lekker ging. Bovendien zijn het vaak de spelers die weinig nuttigs doen die dergelijke opmerkingen maken. Ga in plaats van als rambo medic spawncampen bij de tegenstander dan zelf maar eens als engeneer aan de slag ofzo...

[ Voor 24% gewijzigd door Infinitive op 31-08-2004 20:03 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Nou ik kan me goed voorstellen dat willekeurig welke admin, op welke public dan ook regels heeft die dienen te worden naageleeft.

Geen vloeken, geen spam, geen teamkillen, spawnkillen ga maar door.

Kijk Ik speel zelf erg vaak ( en met veel plezier!!! ) op de XS servers, ik ken de regels zoals die vaak en duidelijk verkondigd worden, en accepteer die. Als ik daar problemen mee zou hebben zocht ik een andere server, en als een admin met mij problemen heeft zal hij dat ook wel zeggen.

Ik denk dat die regels eerder een richtlijn zijn dan regel. Mensen die die lijnen overtreden lopen het risico gekicked/gebaned te worden, maar dit is algemeen bekend!

Ik speel op iemand anders zijn server, dus hoor ik mezelf aan te passen aan de admin zijn regelgeving.

Waarom doen mensen dan zo moelijkover bijv. een XS server? Ik speel er heerlijk, en kan ( denk ik toch? ) goed opschieten met de admins, en krijg daardoor mischien wat eerder het voordeel van de twijfel mocht ik de fout ingaan.

Als iemand zich toch niet kan vinden in die regels gaat ie toch lekker naar een andere server... en loopt niet hier in een forum over het spel ET te zeiken over de admins van bijv. XS4all.... servers genoeg, voor ieders wat wils.

Als mensen zelf zo goed als admin zouden functioneren of als speler of wat dan ook, regel dan zelf een server en speel volgens je eigen regels, is iedereen gelukkig.

[ Voor 3% gewijzigd door Shaggy op 31-08-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op 31 augustus 2004 @ 20:09:
Nou ik kan me goed voorstellen dat willekeurig welke admin, op welke public dan ook regels heeft die dienen te worden naageleeft.

Geen vloeken, geen spam, geen teamkillen, spawnkillen ga maar door.
vergeet je "alleen praten als de admin het zegt", "niet zelfkillen mits je een admin bent", "admin bepaald welke klasse je bent", "admin mute bij wijze van *grap* constant" niet? ik noemde hier nog maar een paar. :P

want deze regels schijnen ook te gelden op xs4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 20:35:
[...]

vergeet je "alleen praten als de admin het zegt", "niet zelfkillen mits je een admin bent", "admin bepaald welke klasse je bent", "admin mute bij wijze van *grap* constant" niet? ik noemde hier nog maar een paar. :P

want deze regels schijnen ook te gelden op xs4all.
Idd, vind het heerlijk spelen als iedereen gemute is..lekker rustig... :O

Ik heb daar geen problemen mee... als jij die wel hebt speel je toch lekker ergens anders, en hou je er nu erover op...aangezien alleen jouw visie op het beheren van een server de juiste (B)lijkt te zijn...

Simpel toch... :?

[ Voor 32% gewijzigd door Shaggy op 31-08-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op 31 augustus 2004 @ 20:37:
[...]

Idd, vind het heerlijk spelen als iedereen gemute is..lekker rustig... :O

Ik heb daar geen problemen mee... als jij die wel hebt speel je toch lekker ergens anders, en hou je er nu erover op...aangezien alleen jouw visie op het beheren van een server de juiste (B)lijkt te zijn...

Simpel toch... :?
wat zijn we weer ongenuanceerd. lees eens wat verder naar boven, ik ben niet de enige die dat vindt.
en ja, ik speel geregeld ergens anders, minder gezeur over regeltjes als je een keer anders speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb hier gewoon weinig aan toe te voegen. En wat gezegt wordt dat meer mensen iets tegen het beleid op de servers hebben is ook waar, alleen een zeer groot deel is er voorstander van. Wij admins hebben gewoon bepaalde regels om na te leven. Niet alle admins/refs hebben zich hieraan gehouden. Deze zijn hier ook een paar keer goed op aangesproken. Intern is men tot een oplossing gekomen. Verder is het gewoon vrijblijvend om op de XS4ALL servers te spelen. Wil je ergens anders spelen is dat je eigen keuze. Ikzelf leef de regels vrij strak na. Sommige refs houden zich er redelijk strak aan, de ander wat minder. Ikzelf doe het omdat het soms echt een puinzooi wordt. Als jij het machtsgeil noemt mag je dat van mij doen, ik speel niet graag in een puinzooi. Trouwens, over dat machtsgeile is al eerder een discussie geweest, toen over een andere admin. Uiteraard is het bekend dat alle refs en admins machtsgeil zijn en niets goed doen. Het is gewoon simpel, accepteer de regels die er zijn, of ga ergens anders spelen. En voor het volgende gaat mijn caps even aan. HOE VAAK IS ER AL VERTELD DAT ALS JE KLACHTEN OVER XS4ALL HEBT NIET OP GOT MOET ZIJN MAAR MOET MAILEN NAAR KLACHTEN@XS4ALLREFS.TK?????
De mods op GoT worden hier ook niet gelukkig van.

Ik hoop dat nu genoeg gezeikt is over de admins op XS4ALL. Ben je het er niet mee eens, er zijn ongeveer 8000 servers, waarom pak je dan 1 van de 2 XS4ALL servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Nog een hele kleine toevoeging. Het is niet mogelijk een server zo te regelen dat "alle" players het leuk vinden. De regels zijn zo opgebouwd dat de "meeste" het leuk vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 20:44:
[...]

wat zijn we weer ongenuanceerd. lees eens wat verder naar boven, ik ben niet de enige die dat vindt.
Ik ongenuanceerd???

Wie begonen er de Admins af te zeiken? Ik niet?

Als eerste hoort het hier niet, ten tweede, waarom flame je zulke mensen?

Ach ja... ik zal wel niet helemaal meekunnen...

OK...ONTOPIC...

Enemy Territory...

Ik vind de MP40 fijner dan de Tommy-gun....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Bij mij resetten de settings steeds als ik opstart, nu weet ik dat ik zo'n .bat geval moet fixen maar hoe doe ik dat :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

The Legend schreef op 31 augustus 2004 @ 21:30:
Bij mij resetten de settings steeds als ik opstart, nu weet ik dat ik zo'n .bat geval moet fixen maar hoe doe ik dat :?
http://members.home.nl/rv...ET%20Scripts/autoexec.cfg

Download dit ff van m'n server, zet het in de mappen et-pro, et-main etc.
En hij start op in de normale resolutie ( 1024x768 in dit geval, maar is zo verandert )

Nog iets anders?

[ Voor 3% gewijzigd door Shaggy op 31-08-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het komt er gewoon op neer dat erazzer een waardeloze admin is 8)

zonder dollen shaggy, je kan wel zeggen dat klagers ergens anders moeten gaan spelen maar mss vinden ze sommige dingen aan xs4all wel leuk en blijven ze er graag spelen, alleen struikelen ze over bepaalde dingen. dat mag dan best gezegd worden vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd hoort deze discussie niet op dit forum thuis. Wel het toelaatbare gedrag op public ET servers.

Als laatste :

[quote]shaggy8675 schreef op 31 augustus 2004 @ 21:21:
[...]

Ik ongenuanceerd???

Wie begonen er de Admins af te zeiken? Ik niet?

Als eerste hoort het hier niet, ten tweede, waarom flame je zulke mensen?

Ach ja... ik zal wel niet helemaal meekunnen...

Er werd geen admin afgezeken. Een aantal mensen waren het niet met zijn mededeling over de klasseverandering eens.

De algemene regels waar admins aan moeten voldoen bij Xs4all zijn :
"We zijn op zoek naar admins voor onze RtCW:Enemy Territory server. We zoeken mensen die:

1) geduld hebben
2) cheaters kunnen spotten (voor zo ver nodig met punkbuster)
3) objectief kunnen zijn
4) zelf goed gedrag vertonen
5) weten wat wel en niet kan qua gedrag op de servers
6) zeer regelmatig aanwezig zijn op de XS4ALL RTCW:ET servers

Je wordt samen met je "collega's" verantwoordelijk voor het hooghouden van het schietplezier op de server."

Laten we het daar ophouden. Het gaat om het speelplezier. Als ik vind dat daar geen "aangewezen" klasseverandering bij hoort dan moet ik maar niet meer op de bewuste servers spelen. I agree on that. Ik zeg alleen maar dat IMO dat dat niet de bedoelde uitleg van speelplezier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:32
Hmm als ik aan het kutten ben, val ik gewoon niet op denk ik. Speel ik niet onder mn eigen nick en lijk ik een gewone standaard pubganger. Kan bijvoorbeeld een paar maps alleen maar proberen knifekilss te maken, naja dan ben ik nog steeds effectiever als de gemiddelde XS4ALL-ganger. [/arrogant]

Pubben gaat voor mij en voor heel veel andere idd helemaal nergens over, als je echt zo fanatiek bent, waarom ga je dan niet in een clan? Of doe je af en toe mee met van die mixes enzo, is ook wel leuk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 21:50:
het komt er gewoon op neer dat erazzer een waardeloze admin is 8)

zonder dollen shaggy, je kan wel zeggen dat klagers ergens anders moeten gaan spelen maar mss vinden ze sommige dingen aan xs4all wel leuk en blijven ze er graag spelen, alleen struikelen ze over bepaalde dingen. dat mag dan best gezegd worden vind ik.
Off-topic;
Klopt, maar dat is toch de afweging die je maakt als je besluit om die server te joinen?

Of zie ik dat verkeerd?

Ik bedoel verders niks met deze hele discussie ( geen flames oid ), alleen het aankaarten van het constante geëmmer over XS server zus...XS admin zó...

Mischien ligt het eraan dat ik idd zoals eerder werd aangegeven wat ouder ben als de gemiddelde ET speler, en mischien wat meer diccipline/fatsoen/respect of hoe je het wilt noemen, heb dan de jongere speler ( huhumm "volwassener" Zo het is eruit ;) )

Laat mensen gewoon in hun waarde, speel waar je zin hebt, en pas je aan op het spel dat je speelt, op de server waarop je het speelt.

Als de ene deze regels heeft, en de ander die, zoek dan hetgeen wat je zelf het meest aanspreekt... dat is toch niet zo gek op zich? Waarom dan complainen op een forum wat er niet voor is?
Er zijn toch echt meer mensen dan "Ik"

Je kan nooit iedereen plezieren...deal with it, and get on with your life...

Ok genoeg off-topic voor mij, ik kap ermee, tenzij iemand nog iets interesands te melden heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Shaggy op 31-08-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 21:50:
Dat is uiteraard zo, wij willen de server zo plezierig mogelijk krijgen voor iedereen. Alleen hebbn wij daarvoor een eigen forum (wat eigenlijk te weinig gebruikt wordt :P ) maar ook 2 mailadressen die meerdere malen per dag bekeken worden en waar je vaak binnen een uur een reactie op krijgt. En het is dus niet de bedoeling dit op GoT mede te delen.
Misschien iets voor de startpost?
algemeen@xs4allrefs.tk
klachten@xs4allrefs.tk

Laat GoT gewoon met rust over inhoudelijke zaken over XS4ALL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op 31 augustus 2004 @ 22:15:
[...]

Mischien ligt het eraan dat ik idd zoals eerder werd aangegeven wat ouder ben als de gemiddelde ET speler, en mischien wat meer diccipline/fatsoen/respect of hoe je het wilt noemen, heb dan de jongere speler ( huhumm "volwassener" Zo het is eruit ;) )
Lol, ik vrees dat ik nog ouder ben :) En diScipline, fatsoen en respect genoeg ;) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja shaggy maar ik denk dat je best je mening mag geven waardoor de server misschien verbeterd kan worden, wat erazzzer dus ook al zei. maar goed, ik kap ook met deze discussie -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
The Legend schreef op 31 augustus 2004 @ 18:43:
Ah, topic gevonden :P Ik heb tot 1,5 jaar geleden veel RTCW gespeeld, toen nog in een clan (waar ik zelf founder en leader van was) New Born Mercenaries, na 2 jaar gamen liet ik het ineens links liggen, van diehard gamer naar 0 in een maand ofzo, vrij vaag eik'. Maar goed, mijn oude clan ging verder onder de naam Reborn Mercenaries, die volgens mij nog steeds bestaat.. :)

Nu heb ik laatst RTCW ET gedownload (had ik serieus nog nooit gespeeld :P) en ik vind het weer leuk :D Zit alleen weer te hannesen als een n00b omdat ik de levels niet ken. Fuel Depot nu een paar keer gespeeld en die vind ik erg gaaf :) Ook het upgraden tijdens de game als je goed presteert vind ik leuk, dus nu wil ik eik' weer serieus beginnen :P

Nu de vraag, waar speelt de gemiddelde GoT'er, en hebben mensen zin om mij wat levels uit te leggen :)
hehe i kga wel een keer met je ET'en, speel et af en toe nog wel, ben ook niet echt diehard als vroeger meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
zullen we weer ontopic gaan ipv xs4all ref beleid. Ik ben het er ook niet meer eens maar ik kom er graag door de mensen die er ook komen. Een server waar ik wel helemaal klaar mee ben door de mensen is 6thfloor. All time favo van me maar omg het niveau is zo gedaald. Het lijkt wel of je verplicht om de regel noob of k*nker moet roepen.. Ik ben er zo zat van. Wat dat betreft komt er op xs4all echt leuk publiek, maar ja daar heb je weer beleid wat me niet zint ;) lastig lastig al die concessies hehe. Kritiek die ik heb is dat het beleid nogal krampachtig probeert het spel in de hand te houden. @Phage/Ziv: als je het niet zint ga dan aub naar andere servert ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Amen brothers _/-\o_

Ok... ehh...en toen... ;)

Zeg is het mogelijk om een/je nick-change script te combineren met een autoexe.cfg?
Was ermee bezig, maar lijkt niet te werken, moet ik telkens in-game .cfg activeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Shaggy op 01-09-2004 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Rev! schreef op 01 september 2004 @ 00:17:
[...]

hehe i kga wel een keer met je ET'en, speel et af en toe nog wel, ben ook niet echt diehard als vroeger meer :P
8)7

Like the good ol' days :Y)

Kom es langs @ #RM.games

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Shaggy oud? DAMN... wat ben ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ze hebben van jou toch die originele filmpjes uit '42 gebruikt voor ET? :p

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Laatst online: 10-09 17:11
Jazzper schreef op 01 september 2004 @ 00:52:
[...]
Kritiek die ik heb is dat het beleid nogal krampachtig probeert het spel in de hand te houden.
[...]
Dat vind ik ook wel hoor, voor mij is dat beleid niets meer dan een uiterste. Hierbij komt nog eens dat ik de laatste tijd een heel stuk minder ET aan het spelen ben vanwege een aantal redenen :) (geen zin om elke keer als ik join meteen als politieagentje te spelen enzo.)

Ik treed nog alleen op als ik iets zie wat me echt irriteerd, bv de zoveelste selfkill door dezelfde persoon steeds in firefight. Op een of twee sk's kijk ik iig niet echt. (nee we gaan niet weer discussiëren over sk.. was maar een voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

shaggy8675 schreef op 01 september 2004 @ 01:08:
Amen brothers _/-\o_

Ok... ehh...en toen... ;)

Zeg is het mogelijk om een/je nick-change script te combineren met een autoexe.cfg?
Was ermee bezig, maar lijkt niet te werken, moet ik telkens in-game .cfg activeren.
[in autoexec.cfg]
exec nickchange.cfg

[in nickchange.cfg]
bind b enz. enz.

:?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Laatst online: 14:39

Imhotep

The Dark Side

shaggy8675 schreef op 31 augustus 2004 @ 21:36:
[...]

http://members.home.nl/rv...ET%20Scripts/autoexec.cfg

Download dit ff van m'n server, zet het in de mappen et-pro, et-main etc.
En hij start op in de normale resolutie ( 1024x768 in dit geval, maar is zo verandert )

Nog iets anders?
dank U _/-\o_ _/-\o_

Maar blijven hiermee ook de instellingen behouden dan?
zoals particles off
En 16-32 bit instellingen e.d.???

Bij mij gaan die nameljik ook steeds weer op standaard terwijl ik altijd op high speel .

alvast bedankt en zie je vanavond denk ik wel weer :P

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
The Legend schreef op 01 september 2004 @ 08:55:
[...]

8)7

Like the good ol' days :Y)

Kom es langs @ #RM.games
ik idle daar 24/7 nub :P

[ Voor 3% gewijzigd door Rev! op 01-09-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tegenwoordig heb ik iets vaags.
iedere keer dat et opstart ben ik de volgende kwijt.

-type connection
-scherm reso (weet wat ik er aan moet doen, al heb ik het nog niet aan de praat)
-weaponbank 1 tm 7 moet ik weer binden aan nr 1 tm 7

wat je zegt super irri !!
iemand een oplossing.

tevens welke r mode = resolutie 1280 bij 1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Tazzy schreef op 01 september 2004 @ 10:31:
Shaggy oud? DAMN... wat ben ik dan?
Antiek als je ouder bent als mij...'74..oeioeioei.. da's zelfs in mijn ogen oud ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Imhotep schreef op 01 september 2004 @ 16:11:
[...]

dank U _/-\o_ _/-\o_

Maar blijven hiermee ook de instellingen behouden dan?
zoals particles off
En 16-32 bit instellingen e.d.???

Bij mij gaan die nameljik ook steeds weer op standaard terwijl ik altijd op high speel .

alvast bedankt en zie je vanavond denk ik wel weer :P
Ehh, blijven die niet behouden bij jou dan?

Zal je waarschijnlijk toch in je .cfg moeten veranderen dan denk ik? ( of een zelfde soort scriptje voor maken??? iemand? )

Editje, ben het eea aan het bijwerken op de GoT@ET pagina, interesant eventueel? ( info/specs, directe link bij clan naam ) laat maar horen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Shaggy op 01-09-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, shaggy?

^1u^9//^1zseek

Even een stapje hogerop van AF ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 20:30:
Oh ja, shaggy?

^1u^9//^1zseek

Even een stapje hogerop van AF ;)
Moet ie zo kloppen als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:16
vanavond ook even gespeeld, leuke server, maar worden
jullie die standaard mappen niet zat?

[Razer Boomslang]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Off-topic:
Jazzper schreef op 01 september 2004 @ 00:52:
@Phage/Ziv: als je het niet zint ga dan aub naar andere servert ;)
Wat heb ik nu weer gezegd? }:O

Minder Off-topic:

Ik vind wel dat iedereen zijn eigen config zou moeten maken. Het is niet zoveel werk en het aanpassen aan je eigen eisen helpt echt. Om dan zomaar iemand zn autoexec.cfg te kopieëren vind ik niks.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 16:40:
tevens welke r mode = resolutie 1280 bij 1024
8

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Firedre schreef op 01 september 2004 @ 23:34:
Neuh :)
Welke server heb je gespeeld?

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

ph4ge schreef op 01 september 2004 @ 23:38:
Off-topic:

[...]

Ik vind wel dat iedereen zijn eigen config zou moeten maken. Het is niet zoveel werk en het aanpassen aan je eigen eisen helpt echt. Om dan zomaar iemand zn autoexec.cfg te kopieëren vind ik niks.
Klopt, alleen kan niet iedereen dat denk ik, en dan is wat hulp af en toe een uitkomst denk ik.

Verwijderd

http://lakedrake.boxke.be/

Lake's config builder perfect wat dat betreft voor cfg beginners - hoef je zelf niet te kutten in notepad.

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Welke sensitivity voor de muis gebruiken jullie?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Verwijderd

4

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

8.4

• Piels
Nog met bepaalde reden?
Want gister zag ik iemand die had 2 :?

[ Voor 4% gewijzigd door Piels op 02-09-2004 14:19 ]

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
High sens players hierboven ^^ :o
* Tweeke speelt met 2.6 + FOV 110 en 2.4 FOV 90.
Mouse acceleration staat uit. Muis is een MX310, muismat een Steelpad 4D. Met van die hyperglides onder m'n muis gaat de sensitivity nog .2 omlaag :P
AdrianP schreef op 02 september 2004 @ 14:18:
Nog met bepaalde reden?
Want gister zag ik iemand die had 2 :?
Ik speel low sens omdat ik een vrij 'gladde' muismat heb. Verder heb ik veel getest met verschillende sensitivities, en dit is voor mij het meest accuraat, waarbij ik ook nog normale 180's kan maken ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Tweeke op 02-09-2004 14:26 ]

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Verwijderd

4

e\ fov: 100

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 14:27 ]

Verwijderd

LOL sens 8,4 hoog? ik speel op 12,5 .. :)
Ik hou er dan ook van als ik m'nmuis beweeg dat ik3 keer rond tol

• Tweeke
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 14:40:
LOL sens 8,4 hoog? ik speel op 12,5 .. :)
Ik hou er dan ook van als ik m'nmuis beweeg dat ik3 keer rond tol
Je zei: Ik houdt er van om 3 rondjes te draaien als ik op een hoofd mik :? :P

Oftewel, hoe kan je nu goed mikken met een sens. van 12,5?

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Verwijderd

Tweeke schreef op 02 september 2004 @ 14:43:
[...]
Je zei: Ik houdt er van om 3 rondjes te draaien als ik op een hoofd mik :? :P

Oftewel, hoe kan je nu goed mikken met een sens. van 12,5?
was beetje overdreven ;)
Ik sta toch best vaak als highest fragger dus dat zit wel snor :)
en acc zit meestal net boven de 30% (mp40, thompsen only)

• ph4ge
Elke muis reageert anders op de sens in ET. Je moet daarom zelf proberen wat je fijn vindt en niet zomaar iets kopieeren. Hoe lager je sens in totaal is, hoe precier je aim. Maar snel omdraaien als je wordt gebackraped zit er dan niet meer in.

Verwijderd

en gezien dat et niet een spel is waar men tegen over elkaar blijft staan en schiet, maar alle kanten op rent... handig dat je met een kleine beweging direct weer op z'n hoofd kan aimen

• Piels
7.2 /fov 120

• Tweeke
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 14:57:
en gezien dat et niet een spel is waar men tegen over elkaar blijft staan en schiet, maar alle kanten op rent... handig dat je met een kleine beweging direct weer op z'n hoofd kan aimen
Je moet een balans zien te vinden tussen accuracy en 'moveability'. Dus zowel nauwkeurig kunnen aimen als snel kunnen draaien, zoals Ph4ge terecht opmerkte. :)

Sensitivity is natuurlijk afhankelijk van je muis/muismat/persoonlijke voorkeur. Je kan goed testen of de gekozen sens. de juiste is, door ingame stil te gaan staan voor een klein object (op ong. 'hoofdhoogte') en dan te strafen (links/rechts) waarbij je zo met je muis beweegt dat je crosshair op het object blijft staan.

Probeer dat dan verschillende sensitivities, en kies de beste uit. Vervolgens even wennen aan je nieuwe sensitivity door wat 180's te maken. Eventueel nog wat aanpassen en oefenen maar! :)

Verwijderd

4.5 sens

110 fov

het is gewoon achterlijk zo'n hoge sens. fov moet ook niet TE hoog, anders is je acc weer wat minder. fov van 100 is nog beter.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

AdrianP schreef op 02 september 2004 @ 11:30:
1.76

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

4 dus, met mx510, geen muismat en fov 100.

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Firedre schreef op 01 september 2004 @ 23:34:

[Razer Boomslang]
soms wel, maar dan ga ik gewoon naar de server van motorzwijn.duc (ipower.be) en dan kun je ff een nieuwe map leren (customs)

:+

Zie ik je daar vanavond weer? })

Still King

• Infinitive
Imhotep schreef op 02 september 2004 @ 17:00:
[...]

soms wel, maar dan ga ik gewoon naar de server van motorzwijn.duc (ipower.be) en dan kun je ff een nieuwe map leren (customs)

Ik ben vanavond laat waarschijnlijk wel weer aanwezig op xs2. Maar niet te lang dit keer, drie uur 's nachts wordt toch eigenlijk een beetje te gek :z
AdrianP schreef op 02 september 2004 @ 11:30:
Ik heb een mx500 en speel met 4.7. Maar eigenlijk is dit nog te laag. De onderkant van m'n muis is versleten en het is nu net schuurpapier. Als iemand snel heen en weer beweegt, dan kan ik 'm niet bijhouden.

[ Voor 12% gewijzigd door Infinitive op 02-09-2004 18:13 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Infinitive schreef op 02 september 2004 @ 18:13:
[...]

Ik ben vanavond laat waarschijnlijk wel weer aanwezig op xs2. Maar niet te lang dit keer, drie uur 's nachts wordt toch eigenlijk een beetje te gek :z
Maar wel erg leuk hé ;)

Alleen die wallen verbergen...Iemand advies voor een dag-créme??? 8)

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
infinitive:
koop mouseskatez. das tape voor onder je muis.
zelfs 3M Scotch komt niet in de buurt
je muis glijdt zo je bureau weer af!

• Infinitive
Jazzper schreef op 02 september 2004 @ 18:25:
infinitive:
koop mouseskatez. das tape voor onder je muis.
zelfs 3M Scotch komt niet in de buurt
je muis glijdt zo je bureau weer af!
Bedoel je http://www.mouseskatez.com/index.htm?

Ik vraag me alleen af of dat gaat werken met een mx500. Daar zitten zaten namelijk 5 nopjes onder en niet twee van die horizontale balkjes zoals op de instructie-pagina?

De muis glijdt op de nopjes. Dus je kan volgens mij tapen wat je wilt, maar dan moet je tape wel dik genoeg zijn om ervoor de zorgen dat het plastic van je noptjes de grond niet raakt.

Maar dan kan ik beter voor een echte muismat gaan. Ik heb nu een grote mat meer bedoeld voor bureauwerk. Een zwart ding, met een doorzichtige plastic bovenkant zodat je er papier tussen kan leggen. Het ding is niet glad (veel stroever in vergelijking met een oude muismat). Nog veel erger is dat het ding ondertussen wat gerimpeld is geraakt.

[ Voor 42% gewijzigd door Infinitive op 02-09-2004 18:48 ]

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Infinitive schreef op 02 september 2004 @ 18:36:
[...]

Bedoel je http://www.mouseskatez.com/index.htm?

Ik vraag me alleen af of dat gaat werken met een mx500. Daar zitten zaten namelijk 5 nopjes onder en niet twee van die horizontale balkjes zoals op de instructie-pagina?

De muis glijdt op de nopjes. Dus je kan volgens mij tapen wat je wilt, maar dan moet je tape wel dik genoeg zijn om ervoor de zorgen dat het plastic van je noptjes de grond niet raakt.

Maar dan kan ik beter voor een echte muismat gaan. Ik heb nu een grote mat meer bedoeld voor bureauwerk. Een zwart ding, met een doorzichtige plastic bovenkant zodat je er papier tussen kan leggen. Het ding is niet glad (veel stroever in vergelijking met een oude muismat). Nog veel erger is dat het ding ondertussen wat gerimpeld is geraakt.
Nou ik ben uitermate te spreken over m'n MX-500 in combinatie met de nieuwe IceMat 2 Black, en die kevlar plakdingen eronder _/-\o_

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Sensitivity waardes kunnen zeer sterk verschillen per muis/systeem/driver en zijn dus niet echt geschikt om te vergelijken. Als alternatief kun je in de game 360° draaien en dan de afstand meten die je met je muis hebt afgelegd. Niet super nauwkeurig, maar geeft wel een globale waarde die voor iederen overeenkomt. Ik zit zelf in ET aan ~3,5cm/360°

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 15:20:
4.5 sens

110 fov

het is gewoon achterlijk zo'n hoge sens. fov moet ook niet TE hoog, anders is je acc weer wat minder. fov van 100 is nog beter.
je weet toch helemaal niks van hun muis af etc.? hoe kan je dan beoordelen of een hoge sens belachelijk is. Ligt aan verschillende factoren vriend.

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Ik speel met een sensitivity van 9.01. Als ik een normale map speel hand ik minstens rond de 43% accuracy dus voor mij werkt het ...hoog of niet ;). Slechte map is zo rond de 34% en goed rond de 49 maar die zijn er nog te weinig :z

En nou heb ik het over rifle fire dus he (thompson, mp40. Sten valt meestal nog een paar procentjes hoger uit)

[ Voor 20% gewijzigd door Tr!gger op 02-09-2004 19:58 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 19:44:
[...]

je weet toch helemaal niks van hun muis af etc.? hoe kan je dan beoordelen of een hoge sens belachelijk is. Ligt aan verschillende factoren vriend.
Muis is een muis. De meesten spelen met 800 dpi (velen ook met 400) En enkelen met 1000 of 2000.

Zowiezo is dat met al die muismatten en steelpads en icemats en whatever ook gewoon fucking onzin. Ga je daardoor beter knallen ofzo? Haha laat me niet lachen. Ik speel met een MX500 op een cheapass zwart matje van 4,95 gekocht bij de V&D.

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 20:23:
[...]

Muis is een muis. De meesten spelen met 800 dpi (velen ook met 400) En enkelen met 1000 of 2000.

Zowiezo is dat met al die muismatten en steelpads en icemats en whatever ook gewoon fucking onzin. Ga je daardoor beter knallen ofzo? Haha laat me niet lachen. Ik speel met een MX500 op een cheapass zwart matje van 4,95 gekocht bij de V&D.
Nou als dat jouw ervaringen zijn?

De mijne, en die van vele, zijn toch anders. Mijn IceMat heeft mijn spel wel degelijk beinvloed/verbeterd. Het glijd gewoon een stuk beter, grooter oppervlakte etc.

Maar ja..ieder z'n meug natuurlijk.

• Tweeke
  • Niet online
[...]

Ik begrijp dat je alwetend bent?
Mijn persoonlijke ervaring is dat ik een stuk beter ben gaan schieten (accuracy met SMG zo'n 5% omhoog) door een goede muismat.

Dat jij dat 'fucking' onzin vind is prima, maar verkondig je mening a.u.b. niet als feit.
En van mij mag je het flamerige toontje ook achterwege laten... :|

En "een muis is een muis" is ook wat kortzichtig. Jij speelt zeker met een tweedehands Trust-balmuis? Vast niet.
Ook tussen de duurdere muizen zitten nog grote verschillen. In gewicht, omvang, vorm, precisie, positie van knoppen, gladheid v/d voetjes, enz. De ene muis is de andere niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Tweeke op 02-09-2004 21:19 . Reden: ^^Met shaggy dus :) ]

Verwijderd

[...]

hehe lekker genuanceerd he :>. Je kan de software wel of niet installed hebben, er zijn verschillende muizen ( zwaarte ook ja), verschillende soorten ondergrond. Het is persoonlijke voorkeur die hier telt en daar kan jij toevallig helemaal niet over oordelen, hoe goed je ook bent *lol* -_-

@ Trigger: Sorry hoor maar je zit hier een beetje op te scheppen over je "skills" (deed je laatst op een server ook al) maar ehm je mag dan wel zon hoge acc hebben volgens jezelf, ik zie je altijd met een bagger kill death ratio e.d. dus kap ff met showen aub. trouwens zelfs als t waar zou zijn mag je wel wat bescheidener doen.

• Firedre
  • Laatst online: 06:16
Imhotep schreef op 02 september 2004 @ 17:00:
[...]

Hoi!

de server is ieder avond leeg.

Van het Motor-Forum komen er weinig meer.

Jammer, omdat het zulke waanzinnig leuke maps zijn!

Misschien zijn er hier, die eens wat anders willen proberen?

62.213.242.250:27960

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 22:12:
[...]

@ Trigger: Sorry hoor maar je zit hier een beetje op te scheppen over je "skills" (deed je laatst op een server ook al) maar ehm je mag dan wel zon hoge acc hebben volgens jezelf, ik zie je altijd met een bagger kill death ratio e.d. dus kap ff met showen aub. trouwens zelfs als t waar zou zijn mag je wel wat bescheidener doen.
Valt wel mee hoor. Waar jij het nou over hebt is dat ik op een gegeven moment iets zei van die medic van jullie dat ie de hele tijd maar achter hoekjes stond te wachten en dan hoppa links recht strafen om te killen. Ik zei dus dat dat eigenlijk helemaal niks voorstelde omdat iedereen dat doet maar goed.

Laten we het over l33te k:d ratios maar niet hebben he met je gebinde /kill toets als je in het nauw zit ;) zo haal je idd wel een goede ratio zeker als medic. K:D ratio daar moet je voor spelen. Persoonlijk interreseerd dat me het minst van alles.

Maar goed mijn ratio zit bijna altijd boven de 40 als jij daar moeite mee hebt moet je maar meer oefenen ofzo :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Tr!gger op 02-09-2004 22:54 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Al die tijd heb ik gewoon plezier in het spel. Die hele kill ratio heb ik niet eens door, zoveel plezier :|

Niet mokken, maar lekker online knokken ;)

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Wekkel schreef op 02 september 2004 @ 22:57:
Al die tijd heb ik gewoon plezier in het spel. Die hele kill ratio heb ik niet eens door, zoveel plezier :|

Niet mokken, maar lekker online knokken ;)
_/-\o_

Idd, lekker spelen, en winnen met je team, daar draait het toch om in ET!

Kijk je skills verhogen hoort daarbij natuurlijk, en XP hoeren is af en toe best leuk... maar om daarvoor alleen ET te spelen...mmhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op 02 september 2004 @ 22:52:
[...]

Valt wel mee hoor. Waar jij het nou over hebt is dat ik op een gegeven moment iets zei van die medic van jullie dat ie de hele tijd maar achter hoekjes stond te wachten en dan hoppa links recht strafen om te killen. Ik zei dus dat dat eigenlijk helemaal niks voorstelde omdat iedereen dat doet maar goed.

Laten we het over l33te k:d ratios maar niet hebben he met je gebinde /kill toets als je in het nauw zit ;) zo haal je idd wel een goede ratio zeker als medic. K:D ratio daar moet je voor spelen. Persoonlijk interreseerd dat me het minst van alles.

Maar goed mijn ratio zit bijna altijd boven de 40 als jij daar moeite mee hebt moet je maar meer oefenen ofzo :Y)
Al een tijdje is een suicide ook gewoon een death maat. En als je mijn skills wilt testen kom dan maar een 1v1 spelen tegen me. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Die term skills komt me ook de strot uit. Iedereen maar opscheppen hoe goed hun skills zijn bla bla. Ja maar mijne zijn beter want ik heb dat en dat. Jongens:

Afbeeldingslocatie: http://stuff.gijs-weeber.nl/pics/Arguing%20Over%20The%20Internet.jpg

Kom op, kap daarmee. Je verraad alleen maar dat je nog 16 moet worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk daar, een referee! :> ben jij trouwens zelf niet net 16 ofzo?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 00:20:
kijk daar, een referee! :> ben jij trouwens zelf niet net 16 ofzo?
Kijk daar een BB4E'er ==> Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/myreact.gif :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Minimum leeftijd BB4E 16 jaar (eigenlijk 18 met een paar uitzonderingen). Iig geen gezeik over skill, ga verder over muizen lullen.

Ik speel nog niet zo lang met een optische muis, en reken maar dat dat scheelt! Hoewel ik nu een logitech heb van zo'n 5 euro, en ik weet zeker dat een andere muis nog meer zal schelen. Maarja als student kom ik altijd geld te kort 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Nou ik heb toch erg duidelijk gemerkt dat een goede combo muis/muismat, je vaak net dat beetje extra kan bieden/geven.

al praat je soms maar over procenten, als het op bijv. headshots aankomt is elk procentje meegenomen...

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op 03 september 2004 @ 00:04:
Die term skills komt me ook de strot uit. Iedereen maar opscheppen hoe goed hun skills zijn bla bla. Ja maar mijne zijn beter want ik heb dat en dat. Jongens:

[afbeelding]

Kom op, kap daarmee. Je verraad alleen maar dat je nog 16 moet worden :/
hmmmmmmmm. From this moment i'm in love with Erazzzer. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dat was wel een erg originele flame van hem! en dat plaatje heeft hij vast zelf gemaakt... :/

anyway....

in me config (autoexec) heb ik "seta cg_autoAction "7"" staan. dit zou me games moeten autorecorden, scores als .txt opslaan en aan het einde screenshot moeten nemen. maar dit vertikt hij dus. en wat blijkt, hij vertikt wel meer dingen die in me autoexec.cfg staan. iemand enig id hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 00:42

Zenix

BOE!

ikke had zo n everglide muismat maar is mij veel te glad voor mij Dus ik heb een soort oude vertrouwde hema muismaat voeld ook lekkerder aan voor je hand :P En ik aim er goed mee ;)

Mijn sens is is dus 2.66 geen mouse accleratie in windows met een MX700
op een fatpad, fatpad is eigelijk een hema muismat maar dan 3 x zo groot >:)
En je sens is puur persoonlijk met mouse acceleratie aan speel ik met sens 7 goed uit met 2.66 :)

Maar lagere sens is meestal beter voor afstand schieten.

[ Voor 55% gewijzigd door Zenix op 03-09-2004 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
sens 4.00 met mx300 op te kleine stoffen muismat. Met die mouseskatez is zoooo smooth. Maar idd er zijn zo veel factoren dat hier vergelijken nergens op slaat. Die icemats zijn die echt zo fijn? Ik moet er toch maar eens naar kijken, want je kan er kort of lang over ouwehoeren maar als je hardware goed voor elkaar is / beter wordt wordt je aim dat ook. Dat merkte ik al van mijn A4 Tech balmuis draadloos naar MX300 met draadje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff tussendoor:

zijn er veel NL clans actief in ET?

ik vraag dit omdat ik een beetje klaar ben met q3 om het soort gemoan wat ik net las:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn best aardig wat clans actief in nl alleen het niveau is tbh niet super;

verder over muizen: ik heb logitech mx500 met everglide giganta. Voldoet prima.
sens op 2.8 geen mouse accel. Windows sens op ong. 1/3. fov 90. Werkt prima.
Over goed kunnen schieten en skills: ik kijk persoonlijk altijd naar hoeveel hs ik schiet ten opzichte van mijn kills en hoeveel damage ik doe. anyways ET is gelukkig een teamspel en je kan nog zo ownen in je uppie als je team slecht is, ga je toch echt verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, ik wilde ook wat van die Tr!gger zeggen, zelfs al voor ziV het deed, maar ermm

Punt 1 ..

Tuurlijk haal je met HET noobwapen >>de riflegrenate<< een hoge acc. boem, kill 3 dood in 1 keer woeii > no skill.

Punt 2 ..

Als je met een mp40 zelfs al hogere acc krijgt dan de riflegun, moet je als de zodemieter maar eens in het Nederlands Team ofzo :/

Punt 3 ..

Je moet niet naar de gehele acc kijken, maar alleen naar de acc van het wapen. Ik haal ook wel vaak een acc van 45 of hoger, maar dat is ook omdat ik artillery gebruik en als er dan eens een paar inlopen gaat de acc omhoog. Meestal ben ik tevreden als de acc van mijn mp40 tegen de 40 aanligt. Dwz de verhouding tussen het aantal geschoten kogels en kogels die doel troffen. Bijv die killratio in mijn sig: (596:1578)*100 = 37,76 acc. Terwijl mijn hele acc 43 procent is.

punt 4 ..

ziV .. naam komt me bekend voor .. RTCW? Zero Barrier?

punt 5 ..

Om hoekjes staan en dan toeslaan is l33t :p Vooral als je ook nog luit bent.

Punt 6 ..

Medics zijn voor mietjes die niet dood willen gaan. Als je ECHT goed wilt zijn, moet je gewoon constant luit gaan spelen. En probeer dan maar eens medics te ownen mwoehaha. LUIT OWNS ALL.

Punt 7 ..
hehe lekker genuanceerd he . Je kan de software wel of niet installed hebben, er zijn verschillende muizen ( zwaarte ook ja), verschillende soorten ondergrond. Het is persoonlijke voorkeur die hier telt en daar kan jij toevallig helemaal niet over oordelen, hoe goed je ook bent *lol* -_-
Toen ik in de hoogtijdagen RTCW speelde en in Team-Nederland speelde, met Vas, Darv, Titan, Maximus, Dolt, Ramzi enz speelde ik op datzelfde cheapass muismatje (stoffen geval, zwart) en een logitech muis van 400 dpi (zeer oud ding). Geen drivers installed. Daarom zei ik ook net dat al die hulpmiddeltjes de grootste fucking bullshit is die ik ooit heb gehoord. Geef zo'n config aan de grootste ubernoob die er is, en zal hij er beter door knallen?

RTCW (ET) is niet alleen de beste configuratie hebben, maar ook wie het snuggerst is en het snelst kan nadenken. Wat gebeurd er als ik dit doe. Wat gebeurd er als mijn teammaten daaro worden gekilled. Je moet jezelf razendsnel in de vijand verplaatsen en denken zoals hij denkt. Dan ben je zo iemand altijd een stap voor. Het zit allemaal tussen je oren. Zo iemand als RaZa speelde ook altijd met verstand vond ik. Credits to RaZa.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 02:26:
ja, dat was wel een erg originele flame van hem! en dat plaatje heeft hij vast zelf gemaakt... :/

anyway....

in me config (autoexec) heb ik "seta cg_autoAction "7"" staan. dit zou me games moeten autorecorden, scores als .txt opslaan en aan het einde screenshot moeten nemen. maar dit vertikt hij dus. en wat blijkt, hij vertikt wel meer dingen die in me autoexec.cfg staan. iemand enig id hoe dat kan?
je hebt je autoexec.cfgtoch wel in /etmain staan he

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Als ik mijn autoexec.cfg alleen in mijn ETMain zet, gebeurt er vrij weinig.
Pas als ik um in etpro/profiles/naam/ zet pakt ie um :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.planetwolfenst...bies/RTCWFAQ.htm#autoexec

Heb hem zelf (to be sure) ook in ..\etpro staan. Maar zou toch echt moeten werken vanuit ..\main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Firedre schreef op 02 september 2004 @ 22:38:
[...]

Hoi!

de server is ieder avond leeg.

Van het Motor-Forum komen er weinig meer.

Jammer, omdat het zulke waanzinnig leuke maps zijn!

Misschien zijn er hier, die eens wat anders willen proberen?

62.213.242.250:27960
idd, mss is dit wel een linkje voor in de startpost.
worden ook veel custom maps gedraaid zodat je af en toe ook een beetje afwisseling hebt.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ik heb er ook last van. Bij mij staat ie in main, maar ook in etmain en etpro doet ie geen ruk. Zal hem eens in profiel proberen zoals ^^^ gesuggereerd
* Jazzper kan razendsnel ~ /exec autoexec.cfg typen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Jazzper schreef op 03 september 2004 @ 11:24:
ik heb er ook last van. Bij mij staat ie in main, maar ook in etmain en etpro doet ie geen ruk. Zal hem eens in profiel proberen zoals ^^^ gesuggereerd
* Jazzper kan razendsnel ~ /exec autoexec.cfg typen ;)
misschien slimmer om het als bind neer te zetten :P.
bind "F1" "exec autoexec.cfg"
;)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op 03 september 2004 @ 10:00:
[...]

je hebt je autoexec.cfgtoch wel in /etmain staan he
ja uiteraard. ik weet dat hij mijn config execed door dat als ik mijn reso verander hij dat WEL pakt. en andere dingen ook wel. misschien is het tijd om me hele et folder te deleten en alles even opnieuw instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Sorry dat ik de flames enzo onderbreek, maar heb ff wat hulp nodig: is het mogelijk om met commands iemand uit een fireteam te zetten, en om iedereen erbij te halen? Dus om er binds van te maken.

Bedoel: als je een server joint kan je een team joinen (als ie public is), maar verder altijd moet je eerst apply'n of geinvite worden: 2 stappen dus, wil 't met die ene stap doen.

Mss totaal vaag waarom ik dit wil, ik paste het resultaat wel als deze dingetjes mogelijk zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door bstard op 03-09-2004 16:06 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
anders type je gewoon autoexec (.cfg kan je bij het executen van dat type bestand altijd weglaten).

What's in the case?

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.