What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
jep deze naam heb ik nushaggy8675 schreef op 27 augustus 2004 @ 17:41:
[...]
Dus ik kan je op m'n pagina erbij zetten onder GoT?![]()
^1I^0m^1h^0o^1t^0e^1p ^a[ GoT ^a]
Still King
en ik wil ook in de lijst!
wel een leuke server hoor
Still King
moet me muis nog even laten laden
Ik wou eerder komen spelen, maar kreeg migraine
Denk dat ik zo nog wel ff ga spelen...
Making an ass of myself since the 70's
LOL, ik heb zo vaak dat ik per ongeluk iemand doodschiet. Sinds ik m'n brightness wat opgeschroeft heb, zodat ik wat verschil kan ontdekking tussen de models (en niet afhankelijk ben van het wel of niet verschijnen van zo'n witte naam tegen een witte achtergrond), gebeurt dat niet zo vaak meer. Of hooguit één shot (dan zie je iemand z'n naam, maar dan is het net te laat om je eerste schot te annuleren).Jaguar645 schreef op 27 augustus 2004 @ 23:47:
ik heb jouw aardig vaak gerivived volgens mijen op et laatst schoot ik infinitive ook nog ff per ongeluk neer
gelukkig dat ik em snel genoeg een full revive shot kon geven
De laatste paar potjes die we speelden waren alleen nogal vervelend. Twee of drie gastjes bij de tegenpartij die rondhangen bij choke-points en verdomd goed kunnen schieten. Spawn, dood, spawn dood, spawn dood, aaaahhhh.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
speel ET dan ook nog niet zo lang, maar ging best lekker vond ik.
mijn eerste keer een score boven de 15 kills
waren nu iets van 19 geloof ik, dus gaat het de goede kant op
Still King
GoTnick is Outerspace, niet visOuterspaceshaggy8675 schreef op 27 augustus 2004 @ 23:57:
Zo, alles staat er weer bij als het goed is. GoT@ET
Ik wou eerder komen spelen, maar kreeg migraine.
Denk dat ik zo nog wel ff ga spelen...
Nieuwe geheugen was niet rot maar kon niet goed overweg met me andere moduleTweeke schreef op 27 augustus 2004 @ 15:13:
[...]
Hij heeft de oplossing al gevonden. Het bleek dat z'n nieuwe geheugen rot was. Zie stuk of wat posts hierboven
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Handig programma wat je in je systray kan laden om d.m.v. alt+z terugkeert naar je desktop en met alt+z weet terug naar ETErazzzer schreef op 27 augustus 2004 @ 14:21:
ETminimizer? waar is die goed voor?
Leuk topic, ik speel zelf ook af en toe ET (heb ook in clan gezete), blijft een spel wat niet snel verveeld!
[ Voor 18% gewijzigd door AlexanderOnline op 28-08-2004 10:45 ]
Want op de website van shaggy staat de tag in het rood wit blauw. en niet rood zwart blauw...
iemand een idee?
de juiste code moet zijn ^a[^1G^7o^4T^a]
oftewel die ^0 wordt ^7
Die code had ik al gevonden bij zo'n color nick ontwerp dinges in de start post.Jaguar645 schreef op 28 augustus 2004 @ 12:19:
die o heeft code ^0 maar dat is zwart... klein foutje denk ik
de juiste code moet zijn ^a[^1G^7o^4T^a]
oftewel die ^0 wordt ^7
ik ben trouwens net ff in de xs4all server geweest alleen er was niemand...
vaag gedoe, maja kmoet toch nog ff douchen enzo, zo denk weer verder spelen ^_^
Anoniem: 107304
na mijn weten is die van mij up-to-date
heb je 1.02 patch wel geinstaleertAnoniem: 107304 schreef op 28 augustus 2004 @ 14:03:
hmm.. kan die xs4all niet joinen, --> you or the server is running older version
na mijn weten is die van mij up-to-date
Cons:::BB4E
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ja ik heb je nog gezien en wat tegen je gezegd maar je was zo druk bezig...Jaguar645 schreef op 28 augustus 2004 @ 13:54:
ik was er wel!alleen werd net gekicked omdat PB niet kon initializen
![]()
vaag gedoe, maja kmoet toch nog ff douchen enzo, zo denk weer verder spelen ^_^
Trouwens er komen best goeie teamspelers op die server zeg. hij staat bij mij op het lijstje van vaste servers.
Ik ging trouwens ook erg goed vanmiddag.
misschien ga ik straks nog eventjes of anders morgen... vanaaf ben ik stappen dus dat word weer eens een latertje.
Ik heb nog geen clan ofzo, geen behoefte aan ook.
Ik speel onder de naam "Larixk", geen flashy kleurtjes ofzo.
Mhh, was idd een flinke Vis
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Je zou op printscreen kunnen drukken als je de scores in beeld hebt. Daarna uit de game gaan en in paint plakken ofzo. Zo deed ik het tenminste voor de rest zou ik het ook niet wetenD³ schreef op 29 augustus 2004 @ 12:21:
Vaagje: hoe kan ik screenshots nemen van de results aan het eind van een match? Screenshot nemens tijdens de game werkt naar behoren, maar op het eind kan ik drukken wat ik wil maar er komt geen shot (bind is screenshotjpg).
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Anoniem: 115597
De thompson van de allies of de Axis mp40?
de C-op K43 vind ik overigs het slechtste wapen van allemaal (te grote terugslag)
[ Voor 33% gewijzigd door Silent Thunder op 29-08-2004 13:53 ]
Mp40 zonder twijfel...Silent Thunder schreef op 29 augustus 2004 @ 13:49:
welke wapen vinden jullie eigenlijk beter?
De thompson van de allies of de Axis mp40?
de C-op K43 vind ik overigs het slechtste wapen (te grote terugslag)
Met de thompson heb ik het idee dat hij de kogels wat meer verspreid.
1
2
3
4
5
| float G_GetWeaponSpread( int weapon ) { ... case WP_MP40: case WP_THOMPSON: return 400; |
1
2
3
4
5
| int G_GetWeaponDamage( int weapon ) { ... case WP_THOMPSON: case WP_MP40: return 18; |
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Is een optie, maar veeeel te lastigTr!gger schreef op 29 augustus 2004 @ 12:48:
Je zou op printscreen kunnen drukken als je de scores in beeld hebt. Daarna uit de game gaan en in paint plakken ofzo. Zo deed ik het tenminste voor de rest zou ik het ook niet weten
Das handig, bedankt. Hoef ik zelfs geen knop meer in te drukken, gemak dient de mensAnoniem: 115597 schreef op 29 augustus 2004 @ 13:29:
Kijk ff in het config screen. Je kunt instellen dat ET automagisch screenshots maakt van elke results pagina.
f.k.a D³
What's in the case?
Nog een vraagje: is er een command om het zoomlevel van het compass in te stellen? Zodat ik niet elke game handmatig hoef uit te zoomen.
f.k.a D³
[ Voor 104% gewijzigd door Morax op 29-08-2004 23:36 . Reden: Edit op basis van Ron!n's bericht hieronder ]
b_mapzoomD³ schreef op 29 augustus 2004 @ 14:38:
Nog een vraagje: is er een command om het zoomlevel van het compass in te stellen? Zodat ik niet elke game handmatig hoef uit te zoomen.
[ Voor 37% gewijzigd door Ron!n op 29-08-2004 16:01 ]
What's in the case?
Oh, en blijkbaar werd die vote niet door een lid van ons gedaan.. Mss dat hiermee de kous af is
Blub

BB4E speelt vaak op xs4all, en zal best 's iets lames gebeuren gezien de cumulatieve tijd daar, maar om nou meteen ons image te bevlekken op 'n forum ?
TGM altijd engeltjes op pubs?
Is geregeld
Off-topic: En vanavond kan ik weer lekker spelen..hehe. eindelijk is m'n nieuwe konijnen hok gereed..hehe moet iets doen hé, om de kleine tevreden te houden...
[ Voor 35% gewijzigd door Shaggy op 29-08-2004 18:04 ]
Ah misschien zie ik je vanaaf dan ff... ik speel nu trouwens echt veel op de xs4all servers.shaggy8675 schreef op 29 augustus 2004 @ 18:02:
[...]
Is geregeld
edit:
Off-topic: En vanavond kan ik weer lekker spelen..hehe. eindelijk is m'n nieuwe konijnen hok gereed..hehe moet iets doen hé, om de kleine tevreden te houden...![]()
[ Voor 103% gewijzigd door Morax op 29-08-2004 23:36 ]
Ik zelf heb vanavond halve finale 3on3 cup third league pff
als 1 of 2 mensen dat doen op 20 leden bb4e is toch niet heel bb4e lame? En zoals ik al eerder las, ik geloof dat bb4e lui altijd prima in staat zijn dingen uit te praten. Waar ik trots op ben, dus zo'n losse opmerking kan ik niet zo veel mee.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Anoniem: 90309
Degene die dat gedaan heeft mag dat volgende keer onder een andere nick doen ofzo.
Rest van bb4e gedraagt zich namelijk wat beter dan dat op publics.
Maar als je klachten hebt volgende keer morax pm ze ff naar mij of msn ff ofzo.
Beetje vreemd om daar op een forum over te beginnne
Maar ach , was wel erg coole war vanaaf vs tgm , 1 rondje zelfs 10 vs 10
offi uitslag was 1-1 fueldump en battery
Ahh btw heb vage nick hier op dit forum
BB4E^Scooby
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 90309 op 29-08-2004 23:09 ]
Dat grote potje was 9v9Anoniem: 90309 schreef op 29 augustus 2004 @ 23:03:
Tja zeg ff wie je bedoelt want next map voten op publics vind ik ook nogal lame.
Degene die dat gedaan heeft mag dat volgende keer onder een andere nick doen ofzo.
Rest van bb4e gedraagt zich namelijk wat beter dan dat op publics.
Maar als je klachten hebt volgende keer morax pm ze ff naar mij of msn ff ofzo.
Beetje vreemd om daar op een forum over te beginnne
Maar ach , was wel erg coole war vanaaf vs tgm , 1 rondje zelfs 10 vs 10
offi uitslag was 1-1 fueldump en battery
Ahh btw heb vage nick hier op dit forum
BB4E^Scooby
Vooral die save van mij was erg leuk, dat ons hele team daar weer spawnde omdat ik net op tijd de vlag terugpakte
[ Voor 72% gewijzigd door Morax op 29-08-2004 23:36 ]
Dank u, werkt wel alleen bij etpro overigens.Ron!n schreef op 29 augustus 2004 @ 15:58:
b_mapzoom
f.k.a D³
Server zat vol
hmm nah irc twijfel ik nu ookAnoniem: 90309 schreef op 29 augustus 2004 @ 23:45:
neu man 10 vs 10 aan het eind2good joinde en een van jullie nog
Server zat voleindelijk eens.
Anoniem: 116136
Zelf nieuwe config bouwen in een tekstbestand genaamd autoexec.cfgAnoniem: 116136 schreef op 29 augustus 2004 @ 23:56:
GVD! iemand hier dit wel eens eerder gehad? ik heb een hele dag probleemloos et gespeeld, ga eten, kom terug, start ET opnieuw op, en mn hele config is plijte... Ik heb dus weer de standaard resolutie/crosshair/mouse sens geen fps geen name geen brightness etc etc etc.. iemand enig idee?
Als die klaar is in je ETMain map zetten en dan het spel starten en in je console "exec autoexec.cfg"
Als je deze dan apart zet kan je deze bij een reïnstall van ET weer terugzetten en runnen, en als je bij het opnieuw opstarten je config kwijt bent hoef je hem alleen maar opnieuw te execcen
Anoniem: 116136
Anoniem: 81948
je moet voordat je je ET opstart alle .pid bestanden deleten. sinds ik dat doe (met dat batch bestandje dat hier al vaker gepost is) heb ik er nooit meer last van.Anoniem: 116136 schreef op 29 augustus 2004 @ 23:56:
GVD! iemand hier dit wel eens eerder gehad? ik heb een hele dag probleemloos et gespeeld, ga eten, kom terug, start ET opnieuw op, en mn hele config is plijte... Ik heb dus weer de standaard resolutie/crosshair/mouse sens geen fps geen name geen brightness etc etc etc.. iemand enig idee?
en als leer voor de volgende keer. sla je cfg's op in losse bestanden die je ook ergens online hebt staan voor het geval je ergens anders wil ET'en!
maar mijn ervaring met scrips is, is weg weg blijft het weg. wel jammer van al je werk..

gelukkig ging het de volgende 4 alleen maar goed
pfff, dat van mij was gister ook heel erg bagger jaJaguar645 schreef op 30 augustus 2004 @ 14:17:
pfffft wat begon dat echt kut vannacht zeg, eerste 2 rondes waren gewoon bagger bij.
gelukkig ging het de volgende 4 alleen maar goeden we hebben ze ff laten zien dat GoT owned of niet infinitive?
scores van 9-42 en 14-35 waren echt wel het toppunt hoor
Still King
We moesten wel eerst even wachten totdat er een aantal goede spelers vertrokken warenJaguar645 schreef op 30 augustus 2004 @ 14:17:
pfffft wat begon dat echt kut vannacht zeg, eerste 2 rondes waren gewoon bagger bij.
gelukkig ging het de volgende 4 alleen maar goeden we hebben ze ff laten zien dat GoT owned of niet infinitive?
Je hebt me in ieder geval wel een klein beetje weten te verassen. Aan het begin van de avond had ik niet enorm veel moeite nodig om je af te schieten, maar naarmate het later werd ging dat telkens lastiger. In het begin kon ik jouw en een andere medic nog uit elkaar houden, maar bij het laatste potje tegen elkaar (met dat axis kannon en die treintjes) dacht ik soms: "huh, was dat Jaguar?".
Je hebt me iig eenmaal goed voor de gek weten te houden. Jij liep samen met ik dacht een field ops of een covert (of misschien wel allebei) tussen wat boompjes van dat level met die treintjes. Ik dacht dat ik je neergeschoten had en ging achter de field ops aan. Terwijl ik dacht deed viel het me op dat ik jouw naam niet in het message log zag verschijnen. Ik had me juist een halve slag gedraaid voor het richten op de field ops toen ik het door kreeg: je was niet dood, maar er snel tussenuit geknepen. Maar het was al te laat... het enige wat ik er nog uitkreeg was een gefrustreerde vloek, vervolgens was het pats pats, killed by Jaguar
Maar ik moet zeggen: met z'n tweeën als axis medic de fuel dump doen is leuk. Tactisch gezien deden we het ook best aardig. Ik moet me alleen afleveren om jouw proberen te healen met med-pakketjes wanneer dat niet noodzakelijk is, want zoals we gemerkt hebben kost het maar één goed gemiktvoor panzer hoef je niet te mikken pantzer of mortar shot om dan meteen ons (= al de medics) uit te schakelen.
Ik vind de medic de leukste klasse. Behalve aan het begin, dan heb ik altijd een tekort aan ammo. Het aantal keren dat ik covert heb gespeeld kan ik op één hand tellen en alle keren liepen slecht voor me af. Mijn quake style past zo wie zo al niet echt in dit spelletje, en al helemaal niet als covert ops. Field ops probeer ik wat vaker, maar feit blijft dat ik daarmee meer friendlies neerhaal dan tegenstanders
[ Voor 10% gewijzigd door Infinitive op 30-08-2004 14:50 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Tr!gger op 30-08-2004 15:05 ]
nou idd in dat eerste spel was er echt iemand die zwaar goed was die zat de hele tijd in de wegInfinitive schreef op 30 augustus 2004 @ 14:44:
[...]
We moesten wel eerst even wachten totdat er een aantal goede spelers vertrokken waren
het begin ging echt kut ik weet niet wat het was maar ik zat echt niet lekker in me vel

iets waar ik me vaak op betrap idd mischien niet goed volgens sommigen maartoch
Maar ik moet zeggen: met z'n tweeën als axis medic de fuel dump doen is leuk. Tactisch gezien deden we het ook best aardig. Ik moet me alleen afleveren om jouw proberen te healen met med-pakketjes wanneer dat niet noodzakelijk is, want zoals we gemerkt hebben kost het maar één goed gemiktvoor panzer hoef je niet te mikken pantzer of mortar shot om dan meteen ons (= al de medics) uit te schakelen.
we gingen echt goed op het laatst ja
vond het wel lachen dat ik die gasten bij de linker muur bij de tank steeds gek kreeg. ze dachten via die kant vaak binnen te komen, maar in et begin schrokken ze zich echt de tering dat er inene een medic met adrenaline shot naar buiten komt hollen en ze neerlegt
medic is imho ook het leukste klasse om mee te spelen, tenminste ik vind het cool om al sprintend een gebied in te rennen met meerde tegenstanders om ff je buddy te redden om daarna alsnog met ze 2en de tegenstander neer te leggen
dat terwijl ik eerder altijd begonnen was als engineer, maar toch speelde dat altijd niet zo lekker, als soldier heb ik het een paar keer volgehouden maar dat vond ik ook niet echt denderend om met een panzer of mortar te lopen. fieldops heb ik nog niet echt geprobeerd maar het trekt me nog niet echt eik. Covert ops heb ik ook een aantal keer geprobeerd maar dat vond ik niet zo tof, het sniperen gaat in dit spel nogal anders en vond ik nie echt leuk, en ik kan gewoon niet stil blijven als ik tegenstanders zie
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
hahahaha dat heb ik nu ook altijd, en dan begin ik te schieten en dan red je hety nooit met een snipergun tegen een tompson E.D.dat terwijl ik eerder altijd begonnen was als engineer, maar toch speelde dat altijd niet zo lekker, als soldier heb ik het een paar keer volgehouden maar dat vond ik ook niet echt denderend om met een panzer of mortar te lopen. fieldops heb ik nog niet echt geprobeerd maar het trekt me nog niet echt eik. Covert ops heb ik ook een aantal keer geprobeerd maar dat vond ik niet zo tof, het sniperen gaat in dit spel nogal anders en vond ik nie echt leuk, en ik kan gewoon niet stil blijven als ik tegenstanders zie
Still King
meer een herontdekkingAnoniem: 115597 schreef op 30 augustus 2004 @ 15:43:
Aaaw, het ontwapenende enthousiasme van jongelingen die het spel ontdekken doet een sentimentele glinstering in deze vermoeide ogen verschijnen.arf
[edit]
ff opgezocht, en op 6 july 2003 heb ik ET binnengesleept en ben em toen ook gaan spelen
[ Voor 10% gewijzigd door Jaguar645 op 30-08-2004 16:29 ]
Aangezien dit mijn eerste ervaring wat betreft dit soort "machine-gun instant-hint" games is, is het ook wel leuk om te merken dat je daarvoor een andere techniek moet beheersen dan in een wat meer timing/prediction situatie zoals in quake/unreal.
Wat ik alleen nog eens moet gaan proberen zijn trickjumps. Dat lijkt me erg leuk om te kunnen. Maar een paar vraagjes daarover:
* heb je daarvoor echt een stabiele framerate nodig? Ik haal op het moment namelijk de 43 fps nog niet eens stabiel. De oplossing in de vorm van een videokaart zou daarvoor onderweg moeten zijn, maar ik het idee hebt dat het zand daarvoor nog geschept moet worden.
* in hoeverre is het toegestaan om trickjumps te gebruiken op een server. Ik zie het namelijk niet zo vaak gebeuren. Zijn daar (ongeschreven) regels voor?
[ Voor 11% gewijzigd door Infinitive op 30-08-2004 16:33 ]
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Anoniem: 122234
ps. 1st post party wewt
Voor sommige jumps geeft Clanbase expliciet aan of het toegestaan is of niet, maar dat geldt dan uiteraard alleen voor officials. Zo is de Oasis-walljump expliciet toegestaan door CB.Infinitive schreef op 30 augustus 2004 @ 16:31: Zijn daar (ongeschreven) regels voor?
Voor mij zijn de echte 'trick'jumps aanvaardbaar, als het om skill (strafe/circlejumps) etc. gaat en niet om het misbruiken van een bug.
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Bij de Main Entrance als je als allied daar rechtdoor, meteen na de main entrance links het gras op kunnen springen om zo richting het MG nest te kunnen.... zeer handy imho
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Op pubs zijn imo trickjumps aanvaardbaar mits skilled. Dwz stackjumps vind ik richting lame gaan, maar een engi die in zijn eentje fueldump weet binnen te jumpen is fraaie actie tbh. Moet verdediging ook gewoon op beducht zijn - trickjumpplekken zijn algemeen bekend.
Maargoed denk niet dat iemand iets tegen trickjumpen heeft. Het is gewoon een teken van skill. Hoewel het op pubs gewoon ook niet leuk is als Oasis na 5 min is afgelopen. Maar ik clanwars heb ik al regelmatig met succes een walljump gedaan, maar een goeie tegenstander laat dit niet gebeuren, en het valt nog op ook als ze bij elke rush steeds maar 5 man killen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik vind dat trickjumpen op publics een beetje...eehh...nee...
Kijk dat je die dingen oefent voor wars etc. prima, maar ik denk dat de meeste spelers op public er geen behoefte aan hebben om een 6map binnen 20 min uit te spelen?
Ik heb niks tegen trickjumpers natuurlijk, maar vaak zie je toch dat een aantal goeie jumpers je spel dermate beinvloeden dat je er veel van bijv. je training mist. ( ik train veel public, om alle klasse spelers tegen te komen, en daarvan te leren )
Als ik tegen een aantal goede spelers bezig ben, en probeer ze uit te schakelen, begrijpen en voorspellen, zit ik niet te wachten op een eenzame trickjumper die het spel ff beslist.
Ik vind dat dit public gewoon op de skils van het komplete team moet aankomen, de samen werking tussen eventuele vreemde team maats, en niet op een handje vol trickjumpers, daar wint niemand iets mee.
Maar ja, dat is mijn mening over trickjumpen in public games.
[ Voor 131% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-08-2004 23:32 ]
op een public is er geen sprake van "skills van een team". omdat simpelweg er al geen teamwork is. en hoezo mis je training? er komt altijd een andere map als er 1 is uitgespeeld. lange maps zijn alleen goed voor XP whoring en dat is nog lame ook imo.shaggy8675 schreef op 30 augustus 2004 @ 21:43:
Zo, hier zijn we weer...hehe;)
Ik vind dat trickjumpen op publics een beetje...eehh...nee...
Kijk dat je die dingen oefent voor wars etc. prima, maar ik denk dat de meeste spelers op public er geen behoefte aan hebben om een 6map binnen 20 min uit te spelen?
Ik heb niks tegen trickjumpers natuurlijk, maar vaak zie je toch dat een aantal goeie jumpers je spel dermate beinvloeden dat je er veel van bijv. je training mist. ( ik train veel public, om alle klasse spelers tegen te komen, en daarvan te leren )
Als ik tegen een aantal goede spelers bezig ben, en probeer ze uit te schakelen, begrijpen en voorspellen, zit ik niet te wachten op een eenzame trickjumper die het spel ff beslist.
Ik vind dat dit public gewoon op de skils van het komplete team moet aankomen, de samen werking tussen eventuele vreemde team maats, en niet op een handje vol trickjumpers, daar wint niemand iets mee.
Maar ja, dat is mijn mening over trickjumpen in public games.
en de mensen spelen sowieso voorspelbaar. meestal als ik allies ben op bijvoorbeeld railgun weet ik er al snel een spawnkill potje van te maken. hoe lullig dat ook is. maar ik zie dat ook gewoon als oefenen. tijdens een war spawnkill je je tegenstander ook het liefst.
en daarbij komt ook, er zit verschil in een trickjump op een solo map te doen, of op een pub, of tijdens een war. pub en war is niet precies hetzelfde maar als je het op een pub flawless kan, wil het tijdens een war ook iets vaker lukken.
maar goed, ieder zijn mening. still respect tho.
Mmhh... ik heb toch vaak met wild vreemde teams gespeeld op pulic servers die echt heel goed teamwork verzette. Daar kon menig clan nog iets van leren. Dus ik weet niet waar jij gezeten hebt?...Anoniem: 81948 schreef op 31 augustus 2004 @ 00:06:
[...]
op een public is er geen sprake van "skills van een team". omdat simpelweg er al geen teamwork is. en hoezo mis je training? er komt altijd een andere map als er 1 is uitgespeeld. lange maps zijn alleen goed voor XP whoring en dat is nog lame ook imo.
maar goed, ieder zijn mening. still respect tho.
Als ik wil XP hoeren ga ik wel als medicje heel de avond spelen, ben maar niet bang.
Het voordeel van een public server is gewoon, dat als er een aantal bovengemiddelde spelers opzitten, jezelf ook meer naar dat nivo word toegetrokken, en dus jezelf/team verbeterd.
Dit in combinatie met eventueel je eigen clan spelen, zal toch leiden tot hogere skills, en dus een iets betere kans op een overwinning.
Anoniem: 14383
In dat soort gevallen panzer/airstike->selfkill ik gewoon als axisAnoniem: 81948 schreef op 31 augustus 2004 @ 00:06:
[...]
en de mensen spelen sowieso voorspelbaar. meestal als ik allies ben op bijvoorbeeld railgun weet ik er al snel een spawnkill potje van te maken. hoe lullig dat ook is. maar ik zie dat ook gewoon als oefenen. tijdens een war spawnkill je je tegenstander ook het liefst.
maar als jouw argument is, je wil spelen als een tream en oefenen voor een war oid, hoe kan je dan trickjumpen not done vinden? goed defenden en opletten of er iemand komt trickjumpen is ook een tactiek hoor. veel mensen weten sowieso niet wat defenden is. gaan de axis bij oasis proberen praktisch op de spawn van de allies te komen, en daar spawnkillen. dan is het een kwestie van tijd tot je hoort "dynamite planted".shaggy8675 schreef op 31 augustus 2004 @ 01:48:
[...]
Mmhh... ik heb toch vaak met wild vreemde teams gespeeld op pulic servers die echt heel goed teamwork verzette. Daar kon menig clan nog iets van leren. Dus ik weet niet waar jij gezeten hebt?...
Als ik wil XP hoeren ga ik wel als medicje heel de avond spelen, ben maar niet bang.
Het voordeel van een public server is gewoon, dat als er een aantal bovengemiddelde spelers opzitten, jezelf ook meer naar dat nivo word toegetrokken, en dus jezelf/team verbeterd.
Dit in combinatie met eventueel je eigen clan spelen, zal toch leiden tot hogere skills, en dus een iets betere kans op een overwinning.
en daarbij zei ik ook niet dat het onmogelijk is om teamwork te vinden op een server, maar echt meer teamwork dan met elkaar meesjokken is er vaak ook niet.
resultaat is hetzelfde...Anoniem: 14383 schreef op 31 augustus 2004 @ 02:21:
[...]
In dat soort gevallen panzer/airstike->selfkill ik gewoon als axis
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
best lame..ph4ge schreef op 31 augustus 2004 @ 17:05:
Pubs zijn voormij gewoon een plek om beetje te kuttern/vervelend zijn of om aan mn skills te werken. Trickjumpen hoort daarbij.
ik moet het juist hebben van openbare servers... want er zijn ook mensen zoals ik die graag spelen maar niet tot een Clan behoren.
dus je kunt best ook es aan andere denken en minder vervelend doen dan...
[ Voor 11% gewijzigd door Silent Thunder op 31-08-2004 17:17 ]
Als eerste, ik speel juist public om tegen verschillende mensen m'n krachten te meten.
Als ik op de bekende servers speel, zie je vaak dezelfde mensen, daardoor leer je elkaar kennen, en beter inzien hoe de volgende actie te ondernemen, en daardoor elkaar op een hoger nivo te helpen.
Ik snap best dat er veel mensen gewoon af en toe zin hebben om te kutten, tuurlijk moet dat kunnen, maar kijk dan wel eerst of het spel dat ook toelaat. Als iedereen serieus bezig is en er loopt er 1 of 2 de zaak te verzieken... is minder.
Ook is een héél belangrijk punt, diegene die dus idd geen clan of eigen server hebben, en het dus idd van publics moeten hebben.
Als je een eigen server hebt is dat natuurlijk prachtig, maar let wel, niet iedereen heeft dat. Daardoor zijn veel mensen die goed of minder goed kunnen spelen aangewezen op publics. Als daar een aantal goede clan leden op gaan liggen "kutten" is er zo de lol af natuurlijk als die mensen een leuke game aan het spelen zijn. En dit terwijl de eigen clanservers toch vaak goed bezocht zijn!
En waarom zouden mensen die dermate skills hebben ontwikkeld zich op die zogenaamde "minder publics" begeven? Om te kutten? stoer te doen? Of juist om het nivo van de public spelers op een hoger nivo te helpen...
Geinen en kutten moet kunnen, tuurlijk, maar hou ook rekening met juist diegene, die niet de skills of mogelijkheden hebben die clan leden vaak wel bezitten...
We zijn allemaal als n00b begonnen toch?
[ Voor 6% gewijzigd door Shaggy op 31-08-2004 18:40 ]
Nu heb ik laatst RTCW ET gedownload (had ik serieus nog nooit gespeeld
Nu de vraag, waar speelt de gemiddelde GoT'er, en hebben mensen zin om mij wat levels uit te leggen
Ik ben toch malle pietje niet!
Wat levels betreft kan je ook de strategy guide doorlezen die in de startpost vermeldt staat. Dat gaat denk ik wat sneller.
Nou, welkom n00bThe Legend schreef op 31 augustus 2004 @ 18:43:
Ah, topic gevondenIk heb tot 1,5 jaar geleden veel RTCW gespeeld, toen nog in een clan (waar ik zelf founder en leader van was) New Born Mercenaries, na 2 jaar gamen liet ik het ineens links liggen, van diehard gamer naar 0 in een maand ofzo, vrij vaag eik'. Maar goed, mijn oude clan ging verder onder de naam Reborn Mercenaries, die volgens mij nog steeds bestaat..
![]()
Nu heb ik laatst RTCW ET gedownload (had ik serieus nog nooit gespeeld) en ik vind het weer leuk
Zit alleen weer te hannesen als een n00b omdat ik de levels niet ken. Fuel Depot nu een paar keer gespeeld en die vind ik erg gaaf
Ook het upgraden tijdens de game als je goed presteert vind ik leuk, dus nu wil ik eik' weer serieus beginnen
![]()
Nu de vraag, waar speelt de gemiddelde GoT'er, en hebben mensen zin om mij wat levels uit te leggen
Ach hier zitten bijna allemaal ex RTCW spelers bij dus je bent niet de enigste.
Waar spelen de meeste... goeie vraag, er zijn een aantal leuke public servers, zoals de XS4All servers, Uiteraard de [eLiTe]clan server
Als je uitleg wil, of tactics zit je hier vrij aardig. de standaart 6maps cycle heb je echt zo door.
Het doel in elk map is simpel, de Allies vallen aan, de Axis verdedigen. Uiteraard telkens met een ander doel.
Het is een geweldig spel, en niet zoals veel mensen denken, uitgestorven.
Tuurlijk kunnen ander en ik je het eea uitleggen, maar dan waarschijnlijk niet volledig via dit topic, want daar zal niet iedereen van gedient zijn.
Laat maar horen wat eventueel de grootste bottlenecks zijn, anders event. gewoon in-game proberen.
Hier staan de bekende namen van de GoT spelers, servers etc: GoT@ET
[ Voor 5% gewijzigd door Shaggy op 31-08-2004 18:57 ]
Amen brotherErazzzer schreef op 31 augustus 2004 @ 18:46:
Ik heb er ook bijvoorbeeld ook een zuperhekel aan als mensen het vaak "maar een public" noemen. Het komt heel vaak voor dat als er 5 medics in een team zitten dat ik iemand aanspreek om een andere class te nemen. Als ik dan als antwoord krijg: Boeie, tis maar een public. Dan moet ik niet in een slechte bui zitten. Dan ligt hij eruit en komt er voor een bepaalde tijd niet meer in..
Vraagje is: kata755 = BB4E|Scooby|NL
Team Blauw of rood?
Heb de GoT@ET site weer geupdate met namen, requests anyone?
[ Voor 18% gewijzigd door Shaggy op 31-08-2004 19:11 ]
hahaha wie was jij dan?Toolzman schreef op 31 augustus 2004 @ 18:03:
Jij met een panzer is geen goede combinatie![]()
![]()
En ik nam aldoor expres de eerste uitgang om jouw panzer te ontwijken dat is leuk werk
die coole dude die ook een panzer nam?
o, ik was vergeten dat we allemaal voor jouw plezier en machtsgevoel op de server zaten. hoe naief dat ik dacht dat het een publieke server is die niet eens van jou is. je bent maar een admin.Erazzzer schreef op 31 augustus 2004 @ 18:46:
Ik heb er ook bijvoorbeeld ook een zuperhekel aan als mensen het vaak "maar een public" noemen. Het komt heel vaak voor dat als er 5 medics in een team zitten dat ik iemand aanspreek om een andere class te nemen. Als ik dan als antwoord krijg: Boeie, tis maar een public. Dan moet ik niet in een slechte bui zitten. Dan ligt hij eruit en komt er voor een bepaalde tijd niet meer in..
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 81948 op 31-08-2004 19:12 ]
Volgens mij staat er nergens in de voorwaarden van dit topic, of ET: XS4ALL server verplicht!Anoniem: 81948 schreef op 31 augustus 2004 @ 19:12:
[...]
o, ik was vergeten dat we allemaal voor jouw plezier en machtsgevoel op de server zaten. hoe naief dat ik dacht dat het een publieke server is die niet eens van jou is. je bent maar een admin.
Is nog altijd vrijwillig hé, servers genoeg

[ Voor 3% gewijzigd door Shaggy op 31-08-2004 19:15 ]
je mist mijn punt. ook al is iemand een admin op een server, hij hoeft zich niet te bemoeien met de klasse die iemand is. zal leuk worden, iedereen ET spelen onder de dictatuur van een admin.shaggy8675 schreef op 31 augustus 2004 @ 19:13:
[...]
Volgens mij staat er nergen in de voorwaarden van dit topic, of ET: XS4ALL server verplicht!
Is nog altijd vrijwillig hé
Infinitive geeft Shaggy8675 een klein schopje en rent vervolgens hard weg voordat hij weer door Shaggy8675 overhoop geschoten wordt
Infinitive dacht dat hij bovenstaande beter via email kon doorgeven en keek daarbij in Shaggy8675 zijn profiel. Man, zo oud en dan nog fanatiek gamen
Ik zie een admin trouwens toch een beetje als een soort van moderator. Een moderator mag toch best proberen wat dingen te stroomlijnen?Anoniem: 81948 schreef op 31 augustus 2004 @ 19:15:
[...]
je mist mijn punt. ook al is iemand een admin op een server, hij hoeft zich niet te bemoeien met de klasse die iemand is. zal leuk worden, iedereen ET spelen onder de dictatuur van een admin.
[ Voor 37% gewijzigd door Infinitive op 31-08-2004 19:19 ]
ja, maar iemand bannen voor een beperkte tijd? dat noem ik niet meer stroomlijnen, maar meer je wil opleggen op iemand.Infinitive schreef op 31 augustus 2004 @ 19:16:
[...]
k zie een admin trouwens toch een beetje als een soort van moderator. Een moderator mag toch best proberen wat dingen te stroomlijnen?
Off-topicInfinitive schreef op 31 augustus 2004 @ 19:16:
[...]
Infinitive geeft Shaggy8675 een klein schopje en rent vervolgens hard weg voordat hij weer door Shaggy8675 overhoop geschoten wordt![]()
offtopic:
Infinitive dacht dat hij bovenstaande beter via email kon doorgeven en keek daarbij in Shaggy8675 zijn profiel. Man, zo oud en dan nog fanatiek gamen
Ik zie een admin trouwens toch een beetje als een soort van moderator. Een moderator mag toch best proberen wat dingen te stroomlijnen?
Hehe,
Ja ik ben oud... getrouwd en vader.. en ja, ET rules...
And yes...i come in peace...you'll leave in peaces..
Maakt niet uit hoor, ik kan alles hebben zolang het maar rechtvaardig en eerlijk is
Je mag me gerust bij je MSN zetten hoor Infinitive, als je wilt praten

[ Voor 9% gewijzigd door Shaggy op 31-08-2004 19:29 ]
Dit topic is gesloten.