Hehe, ik heb laaten we zeggen een "test-versie" van doom 3Infinitive schreef op 20 september 2004 @ 19:18:
[...]
Hehe, Shaggy, we moeten echt eens samen doom3 coop gaan spelen. Dat is deathmatch op de singleplayer levels met monsters aan. Dat zal denk ik ook een aparte game ervaring geven. Met de tijd die je in ET hebt gestoken kan je vast goed schieten in doom3.
Aan de andere kant, ik heb doom3 nog niet uitgespeeld, maar ik speel wel bijna iedere avond ET. Dat zegt toch wel iets over de kwaliteit van ET. En dat voor een gratis spel. Waarom ze dat spel eigenlijk ooit gratis vrijgegeven hebben is me een raadsel...
Maar goed, gisteren een beetje met de flamer zitten spelen. Best leuk voor een keertje.
Nou het mooie van ET is gewoon idd dat het gratis is, je kan mooi door de rangen en soorten heen springen. levels zijn erg leuk voor tot zo'n 20-30 man, de gehele gameplay is erg goed bedacht en uitgewerkt. Grafish is ie nog steeds redelijk up to date. Kij spellen als D3 zijn grafish veel mooier natuurlijk, maar in dit type spel is dat niet nodig denk ik.
en het is een waardig vervolg op RTCW online.
En waarom het gratis is, dat staat geloof ik in het vorige topic beschreven ( deel 6? )
En ja met die flamer kun je op somige gedeelten echt veel schade aanrichten, en mensen tegenhouden. Vooral als er dan van boven nog iemand met een panzer staat en 7kills ineens maakt
[ Voor 9% gewijzigd door Shaggy op 20-09-2004 19:33 ]
Making an ass of myself since the 70's