[pc] RTCW: Enemy Territory - deel 7

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.502 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Shaggy

Misantroop pur sang

Infinitive schreef op 20 september 2004 @ 19:18:
[...]

Hehe, Shaggy, we moeten echt eens samen doom3 coop gaan spelen. Dat is deathmatch op de singleplayer levels met monsters aan. Dat zal denk ik ook een aparte game ervaring geven. Met de tijd die je in ET hebt gestoken kan je vast goed schieten in doom3.

Aan de andere kant, ik heb doom3 nog niet uitgespeeld, maar ik speel wel bijna iedere avond ET. Dat zegt toch wel iets over de kwaliteit van ET. En dat voor een gratis spel. Waarom ze dat spel eigenlijk ooit gratis vrijgegeven hebben is me een raadsel...

Maar goed, gisteren een beetje met de flamer zitten spelen. Best leuk voor een keertje. :)
Hehe, ik heb laaten we zeggen een "test-versie" van doom 3 ;) Dus kan waarschijnlijk niet echt public spelen :(

Nou het mooie van ET is gewoon idd dat het gratis is, je kan mooi door de rangen en soorten heen springen. levels zijn erg leuk voor tot zo'n 20-30 man, de gehele gameplay is erg goed bedacht en uitgewerkt. Grafish is ie nog steeds redelijk up to date. Kij spellen als D3 zijn grafish veel mooier natuurlijk, maar in dit type spel is dat niet nodig denk ik.

en het is een waardig vervolg op RTCW online.

En waarom het gratis is, dat staat geloof ik in het vorige topic beschreven ( deel 6? )

En ja met die flamer kun je op somige gedeelten echt veel schade aanrichten, en mensen tegenhouden. Vooral als er dan van boven nog iemand met een panzer staat en 7kills ineens maakt ;) :)

[ Voor 9% gewijzigd door Shaggy op 20-09-2004 19:33 ]

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102055

Wat ik zelf altijd irritant vind aan die panzers is dat ze vaak voor de 1-kill gaan wat natuurlijk ingegeven wordt door de rechargebar die met veel kills snel weer vol zit.

Ik vind dat panzer niet bedoeld is om 1v1 iemand omver te blazen. Als je panzer bent moet je minimaal 2 tegelijk pakken telkens. Als je 1v1 wilt pak dan een mp40 of een luger whatever...

Anyways op servers zal je mij er nooit over horen whinen omdat ik toch meestal sneller kan schieten met een mp40 dan een panzer...

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Ach, soms word je nog wel eens besprongen door zo'n vieze full-health medic en dan ga ik lekker blazen met me panzertje hoor :)

Medic is toch bijna gelijk aan 2 personen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Anoniem: 102055 schreef op 21 september 2004 @ 08:34:
Ik vind dat panzer niet bedoeld is om 1v1 iemand omver te blazen. Als je panzer bent moet je minimaal 2 tegelijk pakken telkens. Als je 1v1 wilt pak dan een mp40 of een luger whatever...
Dat vind ik ook. Als ik zelf met panzer speel en ik haal bijna uitsluitend single kills dan ben ik slecht bezig imho.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113029

Wat pas echt irritant is als iemand met riflenade / panzer constant YEAAH roept of GREAT SHOT als ie 1 iemand neer schiet...

ffs :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116136

idd, alsof het zo'n prestatie is om 1 iemand te raken met een panzer... |:(

trouwens, ik vind sowieso mensen die over zichzelf great shot zeggen niet echt goed bezig. Great shot is volgens mij een compliment als iemand JOU mooi neerhaalt of als je spectator bent ofzo, maar niet om te pochen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolzman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07-2024

Toolzman

Wunderbar!

Hehe, dat doe ik soms wel eens om wat mensen te ergeren })
Maar niet constant natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115597

1vs1 panzerkills zijn genant voor de panzer in kwestie tbh - altijd beetje meelijwekkend :P . Erger vindt ik nog engies die met een riflenade opgeschroefd rondlopen en het ding blind afvuren als ze een enemie tegenkomen.

Er was op de ETpro forums flink discussie over, en ik hoop dat ze snel implementeren dat het opschroeven en afvuren één actie wordt - dus dat je niet meer rond kan lopen met de nade opgeschoefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114554

hey jongens.
waar spelen alle super spelers?
geef de IP gelijk ff
ik heb gehoord van Everlyst? wat is het IP??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
In de startpost staat Eferlyst erbij :) maar vooruit maar weer:

Efterlyst (SWE) 213.115.128.60:27960
*BiO* (UK) 212.13.197.137:27964

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:03
Helaas moet je voor die servers vaak in een wachtrij staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Alle leuke spelers spelen iig op XS4ALL (zie openingspost ;) )

[ Voor 19% gewijzigd door LifeTecH op 21-09-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

idd de leuke (lees: panzern00bs) spelen op xs4all :P Ik iig wel veel (ja ook ik ben een panzern00b, eigenlijk een ET n00b :X)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

af en toe word je idd wel gek van de panzers op xs4all, maar over het algemeen is het er wel gezellig, en dat vind ik een van de belangrijkste dingen. Sixth fl00r (van de cmdr-clan @ 131.174.33.100:27960) is ook een server waar het vaak gezellig is, maar ik speel persoonlijk toch liever xs4all omdat op 6th floor zoveel custom maps gespeeld worden, en ik die lang niet allemaal even leuk vind.. (ik heb bijv. een mega hekel aan venice)

tis heel persoonlijk waar je speelt denk ik, elke server heeft zo zn mensen, zn community en dat brengt vanzelf bepaalde dingen met zich mee. (zoals panzers, die dan ook vaak terugkomen :P bijv. Illegal_alien van hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:45
Een panzer of riflenade kan noob gebruikt worden, echter mensen die dat doen zijn volstrekt zinloos voor het team. Als een panzer goed wordt gebruikt moet de acc minimaal 150% zijn en een k/d van minimaal 3/1. Het is verdomd lastig dit te halen met een panzer, mensen die dat wel lukt zijn duidelijk geen noob en een aanwinst voor het team. Riflegranade is nog lastiger, alleen met een hoop oefening wordt hij pas effectief. 70% en een enorme hoeveelheid kills dan ben je lekker bezig. Verder moet je ook zonder rifle goed kunnen aimen en andere engie zaken uitvoeren (damn wat ben ik goed 8)7 ).

Als iemand deze wapens op zo'n manier gebruikt, is het misschien frustreerend voor de ontvangende partij, maar ze zijn zeker geen noob. Maar als iemand in een klein gangetje zichzelf, 2 teammates en 1 enemy opblaast, dan ben je zielig. Hier zou wel wat aangedaan moeten worden als iemand weet hoe.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Kheb tegenwoordig niet echt een hekel aan panzer. Als ze van afstand schiete dan strafe je gewoon ff aan de kant, en als ze van dichtbij schieten dan zijn 3 headshotjes zo gemaakt. En als het echt irritand word hebben we nog de beruchte /kill bind. Hun erritand, dan ik ook irritand, ik scheld ook nooit meer in spellen. Je kan zelf erritand terug doen, en dan zijn die bindjes van YEAH! heel leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Hehe, en ik werd me hier toch verrot gescholden omdat ik ,weet ik veel hoelang terug, al zei dat de servers werden overbevolkt door panzergay's en riflegrenatenoobs.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 21-09-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122234

ZO IS T LEVEN FONZ :>

panzer mits goed gebruikt = ok
riflenade ,, ,, = ok

en als ze niet goed gebruikt worden suck je gewoon :/

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 122234 op 21-09-2004 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
mensen die met een panzer op je aflopen en recht voor je neus zichtzelf en jou opblazen, omg daar heb ik wel zo'n hekel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
AdrianP schreef op 21 september 2004 @ 16:40:
mensen die met een panzer op je aflopen en recht voor je neus zichtzelf en jou opblazen, omg daar heb ik wel zo'n hekel aan...
En daar hebbe we nou /kill voor, ik heb ook hekel daaraan, en dan stoppe ze er snel mee, als ze alleen hunzelf opblazen, omdat jij al /kill hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Zo, ik heb even een beetje technisch advies nodig om een keertje ET met wat bekenden te spelen met TS.

Wie kan me vertellen hoeveel bandbreedte het kost om hetvolgende te doen:

Ik wil vanaf deze pc ET spelen op welke willekeurige server dan ook, maar daarbij wil ik hierop ook Teamspeak server draaien. Uiteraard zit ik dan zelf ook op TS als client.

Hoeveel trekken die verbindingen per persoon in TS en hoeveel trekt mijn ET verbinding dan?
Onder Windows.

Er staat me iets bij van 4kb voor ET en ongeveer hetzelfde als mensen via mij op TS zitten, inclus mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 12:03

Erazzzer

Fear me, I'm German!

AdrianP schreef op 21 september 2004 @ 16:40:
ik blaas mezelf er ook vaak bij op, want het is: of jij dood, of beide dood. (Aangezein /kill verboden is bij ons :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ehh... selfkillen doe ik alleen als er niemand is, en i dus zonder ammo oid zit, anders gewoon spelen.

En panzer...ja...eergister maakte ik 7 kills in 1 schot... zelfs dan word er n00b geroepen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-06 13:22
shaggy8675 schreef op 21 september 2004 @ 17:55:
Ehh... selfkillen doe ik alleen als er niemand is, en i dus zonder ammo oid zit, anders gewoon spelen.

En panzer...ja...eergister maakte ik 7 kills in 1 schot... zelfs dan word er n00b geroepen. 8)7
ja idd, ik selfkill dan ook ja, 30hp en 5luger ammo ofzo, dan selfkill ik ja, logisch toch?

en ja, panzer=panzer maar je hebt skilled mensen ermee idd, dat is zeker waar en ook die worden niet gewaardeerd!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Dit is zo cool! http://www.real-et.com
de echte verhalen achter de maps

[edit]
Alleen rail gun maar online, maar radar komt eraan :)

[ Voor 29% gewijzigd door Piels op 21-09-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Anoniem: 116136 schreef op 21 september 2004 @ 15:34:. Sixth fl00r (van de cmdr-clan @ 131.174.33.100:27960) is ook een server waar het vaak gezellig is,
nou... ik kwam hier altijd heel vaak. Super leuk en gezellig dat het WAS. Want laatste tijd (paar maanden) is die server imho compleet verneukt.. De Cmdr dudes treden amper meer op maar dat komt misschien ook door hun laatste paar aanwinsten die leuk meedoen. Waar aan mee? Aan het ongelooflijk irritante gedrag dat er op die server momenteel speelt. Om de regel schijn je k*nker te moeten roepen en het liefst in combinatie met naab. Clanspelers die verwachtten dat de rest (ammo/health) als een hondje achter ze aanloopt en weet ik het wel niet meer. Elke keer trap ik er weer in te connecten en elke keer disconnect ik snel weer door het gechat. Ja, je kan uitzetten, ja je kan het negeren, maar zo werkt het voor mij niet. Ik vind het juist 'gezellig' om ook op de chat lol te maken met anderen en dus WIL ik niet de concessie doen het te negeren/uit te zetten. Voor mij geen 6Thfloor meer iig.
€ 0,02

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-06 21:42

Hu9o

Schokkend

^^ I'm with stupid

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jazzper schreef op 21 september 2004 @ 18:41:
[...]

nou... ik kwam hier altijd heel vaak. Super leuk en gezellig dat het WAS. Want laatste tijd (paar maanden) is die server imho compleet verneukt.. De Cmdr dudes treden amper meer op maar dat komt misschien ook door hun laatste paar aanwinsten die leuk meedoen. Waar aan mee? Aan het ongelooflijk irritante gedrag dat er op die server momenteel speelt. Om de regel schijn je k*nker te moeten roepen en het liefst in combinatie met naab. Clanspelers die verwachtten dat de rest (ammo/health) als een hondje achter ze aanloopt en weet ik het wel niet meer. Elke keer trap ik er weer in te connecten en elke keer disconnect ik snel weer door het gechat. Ja, je kan uitzetten, ja je kan het negeren, maar zo werkt het voor mij niet. Ik vind het juist 'gezellig' om ook op de chat lol te maken met anderen en dus WIL ik niet de concessie doen het te negeren/uit te zetten. Voor mij geen 6Thfloor meer iig.
€ 0,02
daar ben ik het grotendeels mee eens, er zijn steeds minder vaak ref's van cmdr online, en dat doet het allemaal niet ten goede. Jammer, want het was een erg leuke gameplay daar :( het is niet altijd k*anker dit en k*anker dat, maar als dat gebeurt ben ik ook zo weg :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
ja idd, ik ben ook compleet van 6th floor afgestapt, helemaal brak de laatste tijd, ben nu veel te vinden op xs4all2 en anders xs4all1. op xs4all2 is het *bijna* altijd wel beetje fair play en gezellig, en ook regelmatig een referee online dat werkt ook erg goed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yep, nuuul of errazzer (of whatever, hoeveel x z en r :P) doen een goeie zet daarm houden het een beetje speelbaar en vooral gezellig.. dit vind ik de grootste plus van xs4all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

O+
Mja, toch leuk om te horen dat er mensen zijn die het ook waarderen :)

Edit:

Maar een klein verhaaltje erbij :+

Laatste tijd is er veel gezeik geweest op de servers. Net zoals een half jaar geleden een andere admin helemaal afgezeken werd zijn nu 2 andere admin's/refs aan de beurt. De vaste spelers zullen het wel merken dat er echt een groepje anti-admins en een groepje pro-admins zijn. Hopelijk is dit geouwehoer ook snel over zodat het weer gezellig voor en door iedereen wordt

[ Voor 75% gewijzigd door Erazzzer op 21-09-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Anoniem: 122234 schreef op 21 september 2004 @ 16:32:
ZO IS T LEVEN FONZ :>

panzer mits goed gebruikt = ok
riflenade ,, ,, = ok

en als ze niet goed gebruikt worden suck je gewoon :/
zijn ook mensen die gewoon voor hun plezier spelen niet om wannab pro te worden :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Was pas mooi op xs2:

ventje: ettert er een beetje op los
nuuul: ik heb nu wel 20x gewaarschuwd
ventje: ha! Ik ben voor niemand bang en al helemaal niet van jouw.
nuuul: becomes referee
nuuul: has kicked ventje.

_/-\o_

Maar zo heel erg veel geruzie heb ik niet gezien hoor? Maar ja, ik zit ook niet de hele dag op die servers ;)

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Zo ik heb een public test TeamSpeak servertje opgezet voor de mensen waarmee ik regelmatig speel/tegenkom op XS 2.

Diegen weten wel wie ze zijn ;)

Het lijkt me leuk om onder het spelen, de bekende gezichten ook eens te horen. Al is het voorlopig maar om te testen. Dus heb je zin kom ff langs.

TS is gratis te downloaden.

Er kunnen maar 16 mensen op voorlopig, en alleen het default channel is bereikbaar voor gasten.

Ip: 82.73.250.10
Poort: 8767

lolbroeken worden gekicked })

[ Voor 8% gewijzigd door Shaggy op 21-09-2004 23:02 ]

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Mooi, geen Radio IA dus. :z
En nee, je wilt niet weten wat het is.

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

zal vanaaf ff connecten shaggy.... heb volgens mij beetje last van rsi mijn ringvinger en middenhandsbeentjes doen vervelend laatste paar dagen... als het gaat connect ik wel ff om ubern00b te spelen ;)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Imhotep
  • Laatst online: 29-05 11:40

Imhotep

The Dark Side

nog ff een vraagje over bepaalde settings,
Wie weet wat deze betekenen en wat er gebeurd als je die veranderd?

seta r_mode "4"
seta r_textureMode "GL_LINEAR"
seta r_intensity "3"
seta r_overbrightBits "2"
seta r_mapOverBrightBits "2"
seta r_gamma "1"
seta r_rmse "0.0"
seta r_dynamiclight "0"
seta r_vertexlighting "1"
seta r_vertexLight "1"
seta r_drawSun "0"
seta cg_atmosphericEffects "0"
seta cg_shadows "1"

deze instellingen heb ik duc nu, maar de levels zijn echt heel erg flets.
Als je buiten loopt in de sneeuw of op het zand dan is bijna alles wit.
Maar als ik dan binnen in een ruimte loop zie ik bijna niks meer omdat dan alles zwart is :?
aan welke van deze settings ligt het en wat doen ze precies als je deze veranderd?

[ Voor 51% gewijzigd door Imhotep op 22-09-2004 09:41 ]

Still King

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 17:42
Lekker leesbaar... die ati dingen zijn in ieder geval PB protected en moeten op 0 staan. De rest had ik ff geen zin om te lezen

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Tazzy schreef op 22 september 2004 @ 09:41:
Lekker leesbaar... die ati dingen zijn in ieder geval PB protected en moeten op 0 staan. De rest had ik ff geen zin om te lezen
ja al aangepast :Y)
ging net ff fout, sorry

Still King

Anoniem: 42423 schreef op 21 september 2004 @ 16:12:
Hehe, en ik werd me hier toch verrot gescholden omdat ik ,weet ik veel hoelang terug, al zei dat de servers werden overbevolkt door panzergay's en riflegrenatenoobs.
Ik moet je deze keer helemaal gelijk geven Fonz :)
Ik heb het zelfde meegemaakt hier..

Maar het begint erop te lijken dat de rest ook begint te snappen dat panzer en rifles irritant zijn op pubs.

shaggy8675 schreef op 21 september 2004 @ 22:59:
Zo ik heb een public test TeamSpeak servertje opgezet voor de mensen waarmee ik regelmatig speel/tegenkom op XS 2.

Diegen weten wel wie ze zijn ;)

Het lijkt me leuk om onder het spelen, de bekende gezichten ook eens te horen. Al is het voorlopig maar om te testen. Dus heb je zin kom ff langs.

TS is gratis te downloaden.

Er kunnen maar 16 mensen op voorlopig, en alleen het default channel is bereikbaar voor gasten.

Ip: 82.73.250.10

lolbroeken worden gekicked })
gaaf idee shaggy, maar is het heel veel gevraagd om ventrilo te draaien ipv teamspeak? :) ik vind ventrilo 789432x relaxter!

@erazer: idd je werk wordt door sommige mensen erg gewaardeerd, en van die "ik waarschuw je - ben niet bang - ref - kick " die zijn echt meesterlijk :)

Imhotep schreef op 22 september 2004 @ 09:37:
nog ff een vraagje over bepaalde settings,
Wie weet wat deze betekenen en wat er gebeurd als je die veranderd?

seta r_mode "4"
seta r_textureMode "GL_LINEAR"
seta r_intensity "3"
seta r_overbrightBits "2"
seta r_mapOverBrightBits "2"
seta r_gamma "1"
seta r_rmse "0.0"
seta r_dynamiclight "0"
seta r_vertexlighting "1"
seta r_vertexLight "1"
seta r_drawSun "0"
seta cg_atmosphericEffects "0"
seta cg_shadows "1"

deze instellingen heb ik duc nu, maar de levels zijn echt heel erg flets.
Als je buiten loopt in de sneeuw of op het zand dan is bijna alles wit.
Maar als ik dan binnen in een ruimte loop zie ik bijna niks meer omdat dan alles zwart is :?
aan welke van deze settings ligt het en wat doen ze precies als je deze veranderd?
Ik zelf speel met r_mode 6 ( 1024x768 )

r_intensity 1.5
r_gamma 1.4
r_overbrightbits 0 of 1 ( afhankelijk van map ( oasis is geen porum met 1 ))

Als je deze 4 in je cfg pleurt dan heb je best leuk beeld imo..
Ik speel ook met r_picmip 0 trouwens...

Bijna default config eigenlijk :)

lol ging iets mis met posten :x

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 113029 op 22-09-2004 09:52 ]

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Anoniem: 113029 schreef op 22 september 2004 @ 09:51:
[...]

Ik zelf speel met r_mode 6 ( 1024x768 )

r_intensity 1.5
r_gamma 1.4
r_overbrightbits 0 of 1 ( afhankelijk van map ( oasis is geen porum met 1 ))

Als je deze 4 in je cfg pleurt dan heb je best leuk beeld imo..
Ik speel ook met r_picmip 0 trouwens...

Bijna default config eigenlijk :)
oke, thanks.
maar kun jij onder het gamen de r_overbrightbits aanpassen dan?
en wat doet die optie precies?

de gamma kan ik , dis zal ik eens proberen aan te passen en kijken wat het beeld is.
De intensity heb ik momenteel op 2 staan, en dat bevalt al stukken beter, die zal ik ook eens lager proberen.

En de r_mode staat nu op 1 geloof ik, maar weet nog niet wat ik daar van moet vinden.
Wat doet deze precies??

Still King

Anoniem: 113029 schreef op 22 september 2004 @ 09:48:
[...]

Ik moet je deze keer helemaal gelijk geven Fonz :)
Ik heb het zelfde meegemaakt hier..

Maar het begint erop te lijken dat de rest ook begint te snappen dat panzer en rifles irritant zijn op pubs.
Dat klopt. Komt mede doordat ze zelf ook de noobstatus zijn ontvlucht. Vooral KmkzE ofzo is wel redelijk goed :p Kwam hem laatst nog tegen.

Anoniem: 81948

subtiele diss! ;x

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ach.... op publics blijft het gezeik toch wel aanhouden, is het niet op de refs, dan wel op betere/n00b spelers.

Ik heb ook zovaak gezien dat een nieuwe speler iets vraagt/niet snapt en dan wordt er gelijk een kickvote aangevraagd....

RatPack #814

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Roeligan schreef op 22 september 2004 @ 12:19:
Ach.... op publics blijft het gezeik toch wel aanhouden, is het niet op de refs, dan wel op betere/n00b spelers.

Ik heb ook zovaak gezien dat een nieuwe speler iets vraagt/niet snapt en dan wordt er gelijk een kickvote aangevraagd....
klopt heb ik ook een keer gehad ja.
was nog vrij in het begin en kwam toen in een map die ik niet kende.
Ik vroeg wat we precies moesten doen en werd meteen gekicked
:?

Still King

• darkdesign
  • Niet online
Ik word net ineens gekicked, omdat ik fire for effect bij axis spawn had gedaan, vind dat zo overdreven, part of the game, net als panzer.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
mee eens.. dat gemiep over spawncampen altijd. Ok, soms gaat het te ver maar voorderest.. Zeker bij maps als Goldrush dat allies door axis spawn lopen.. das niet campen maar gewoon een route. Beetje gevoelskwestie per keer verschillend.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Piels
darkdesign schreef op 22 september 2004 @ 13:57:
Ik word net ineens gekicked, omdat ik fire for effect bij axis spawn had gedaan, vind dat zo overdreven, part of the game, net als panzer.
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel het lameste vind wat er bestaat... als je je spawn uit komt lopen, zo kwetsbaar, zo onwetend, zo liefdevol, en dan air support op je aars. Kan me leukere dingen voorstellen..... weer 20 sec oid wachten :)

Imhotep schreef op 22 september 2004 @ 11:14:
[...]

oke, thanks.
maar kun jij onder het gamen de r_overbrightbits aanpassen dan?
en wat doet die optie precies?

de gamma kan ik , dis zal ik eens proberen aan te passen en kijken wat het beeld is.
De intensity heb ik momenteel op 2 staan, en dat bevalt al stukken beter, die zal ik ook eens lager proberen.

En de r_mode staat nu op 1 geloof ik, maar weet nog niet wat ik daar van moet vinden.
Wat doet deze precies??
Ja, je kan de overbrightbits aanpassen ( let wel, je moet een keer /vid_restart in console typen )

Gamma vind ik zelf minder fijn als die hoog staat doordat je er een onscherp / blurrig / foggie effect door krijgt.

Intensity vind ik te hoog ook niks..Beetje overdreven fel dan :)

r_mode lijkt me sterk dat die op 1 staat bij je.. Het bepaalt namelijk de resolutie.

r_mode 4 = 800x600
r_mode 5 = 9 honderd nog iets :x
r_mode 6 = 1024x786
r_mode 8 = 1280x1024

Zoiets dus :)

• darkdesign
  • Niet online
AdrianP schreef op 22 september 2004 @ 14:23:
[...]

Ik moet zeggen dat ik dat ook wel het lameste vind wat er bestaat... als je je spawn uit komt lopen, zo kwetsbaar, zo onwetend, zo liefdevol, en dan air support op je aars. Kan me leukere dingen voorstellen..... weer 20 sec oid wachten :)
Zal mij zorg zijn, ik vind panzer uber lame, je hoeft er niet eens voor te aimen, dus als panzer anabled is moete ze ook niet huilen over een fire for effect bij de spawn, part of the game. ;)

Panzer is vooral op pubs uberlame als het wordt gebruikt door mensen die niet meer dan 1 kill krijgen en ook nog eens lekkere teamkills doorheen gooien..

Ik wil niet lullig zijn, maar Nuuuul is ook zo iemand die constant 1 kill heeft en maar lekker door blijft kloten met zijn panzer..

gg :s

Rofl, mensen beginnen me nu eindelijk te snappen :D

Zoals ik al zei (weer in den beginne toen jullie allemaal kleine naabjes waren), is artillery VOOR de spawn niet erg. Je loopt er toch zelf met je harses in? Wie is er nu dom! Het is juist slim en strategisch geplaatst die artillery. Het houdt de vijand op. Verder kun je op bepaalde mappen ook op andere plaatsen spawnen, maar dat begrijpt de meerderheid niet denk ik. Als er op Goldrush een artillery voor de Axis spawn wordt gedropt (2e spawn), loopt ik rustig ff om. Niet dat het me zoveel scheelt (2 seconden ofzo), maar het voorkomt dat ik in een panzer, riflenade en artillery storm terechtkomt van hier tot Tokyo. Hoe vaak zie je ook niet de Allies gewoon campen op de brug en wachten totdat de Axis uit de spawn lopen bij Goldrush (2e Axis spawn hebben we het hier over), en niet eens voor het goud gaan!

Voorbeeld van ubernoob:
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel het lameste vind wat er bestaat... als je je spawn uit komt lopen, zo kwetsbaar, zo onwetend, zo liefdevol, en dan air support op je aars
No offense, ik ken je niet, maar ik kan hieruit al opmaken dat je er ook niet veel van snapt en kan. Ik stel me bij jou het prototype 'kip zonder kop' voor, die als het even kan zn nade op zn rifle zet, de spawn als een bezetene komt uitrennen en gelijk begint te knallen (met zn nade uiteraard) op het eerste wat beweegt.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 22-09-2004 15:45 ]

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Anoniem: 113029 schreef op 22 september 2004 @ 14:30:
[...]

Ja, je kan de overbrightbits aanpassen ( let wel, je moet een keer /vid_restart in console typen )
waar kun je die aanpassen dan??
Zal straks als ik thuis ben meteen ff op zoek gaan naar die optie.
en /vid_restart is toch hetzelfde effect dat je krijgt als je bijv. de res aan gaat passen?
dan gaat ie ff uit de map en restart ie eigenlijk ET.
Gamma vind ik zelf minder fijn als die hoog staat doordat je er een onscherp / blurrig / foggie effect door krijgt.
mee eens, maar ik weet zo niet uit mijn hoofd of 1.4 hoog is of dat dat wel mee valt.
Kom ik dus vanavond ook wel achter ;)
Intensity vind ik te hoog ook niks..Beetje overdreven fel dan :)
ja die had ik dus eerst op 7 staan ofzo, die heb ik nu eerst maar verlaagt naar 2.
r_mode lijkt me sterk dat die op 1 staat bij je.. Het bepaalt namelijk de resolutie.

r_mode 4 = 800x600
r_mode 5 = 9 honderd nog iets :x
r_mode 6 = 1024x786
r_mode 8 = 1280x1024

Zoiets dus :)
hmmm, dacht toch echt dat ik die op 1 had, maar weet het nu ook niet meer zeker, zal ik straks ff nakijken en hier ff posten ;)

ps heb trouwens wel een losse regel in de config staan voor de resolutie van de game, mss dat die overruled???

Still King

• Piels
Anoniem: 42423 schreef op 22 september 2004 @ 15:37:
No offense, ik ken je niet, maar ik kan hieruit al opmaken dat je er ook niet veel van snapt en kan. Ik stel me bij jou het prototype 'kip zonder kop' voor, die als het even kan zn nade op zn rifle zet, de spawn als een bezetene komt uitrennen en gelijk begint te knallen (met zn nade uiteraard) op het eerste wat beweegt.
Dude, dat was dus absoluut NIET serieus bedoelt...
Maar ik heb standaard een MP40 of Thomson in me handen en ga voor de kills, niet meer, niet minder. En dit gebeurt zeker niet als een kip zonder kop

Mja zoals ik al zei: ik ken je niet :) Over het algemeen klopt het verhaal wel. Einde conversatie.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 22-09-2004 15:55 ]

Rev! schreef op 21 september 2004 @ 22:22:
[...]

zijn ook mensen die gewoon voor hun plezier spelen niet om wannab pro te worden :Z
zeg ik daar wat over dan 8)

en btw fonz lol. idd gelijk over bepaalde dingen heh }:O

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 122234 op 22-09-2004 16:19 ]

Imhotep schreef op 22 september 2004 @ 15:51:
[...]

waar kun je die aanpassen dan??
Zal straks als ik thuis ben meteen ff op zoek gaan naar die optie.
en /vid_restart is toch hetzelfde effect dat je krijgt als je bijv. de res aan gaat passen?
dan gaat ie ff uit de map en restart ie eigenlijk ET.

[...]

mee eens, maar ik weet zo niet uit mijn hoofd of 1.4 hoog is of dat dat wel mee valt.
Kom ik dus vanavond ook wel achter ;)

[...]

ja die had ik dus eerst op 7 staan ofzo, die heb ik nu eerst maar verlaagt naar 2.

[...]

hmmm, dacht toch echt dat ik die op 1 had, maar weet het nu ook niet meer zeker, zal ik straks ff nakijken en hier ff posten ;)

ps heb trouwens wel een losse regel in de config staan voor de resolutie van de game, mss dat die overruled???
Je kan r_overbrightbits aanpassen doormiddel van het command /r_overbrightbits 0 of 1

0 is normaal 1 is een heel stuk lichter ( te licht op bijv. sneeuw maps of oasis )
Ik denk zelf niet dat er een andere regel is die je resolutie overruled.

Gewoon r_mode naar keuze gebruiken en het komt wel goed :)

@ Fonz..

Ik heb hier al eerder woorden gehad met iedereen over panzer etc dus ik snapte je qua dat betreft al eerder :)

Neemt niet weg dat je arrogant bent :P

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

:P weer lekkere discussies hier ;) vanaaf maar weer eens knallen na een lange tijd niet gegamed te hebben...

;)

RatPack #814

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Imhotep schreef op 22 september 2004 @ 12:23:
[...]
klopt heb ik ook een keer gehad ja.
was nog vrij in het begin en kwam toen in een map die ik niet kende.
Ik vroeg wat we precies moesten doen en werd meteen gekicked
:?
Er komen zoveel nieuwe maps uit, lijkt me niet meer dan normaal dat je ze dan niet meteen uit je kop kent. Het is een kleine moeite om even " follow me" te lullen of even kort wat uitleg te geven. Zo ben je zelf toch ook begonnen "vroeger" met de standaard maps :P
Heb dat de laatste tijd ook met die Svarvadel en die Cathedral ofzo, het duurt gewoon even voordat je alles door hebt.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

2Dutch schreef op 22 september 2004 @ 16:50:
[...]

Er komen zoveel nieuwe maps uit, lijkt me niet meer dan normaal dat je ze dan niet meteen uit je kop kent. Het is een kleine moeite om even " follow me" te lullen of even kort wat uitleg te geven. Zo ben je zelf toch ook begonnen "vroeger" met de standaard maps :P
Heb dat de laatste tijd ook met die Svarvadel en die Cathedral ofzo, het duurt gewoon even voordat je alles door hebt.
ja precies.

de standaard maps oke, maar als je in een custom hierom gekicked word kom ik er eerst niet weer.

Still King

• darkdesign
  • Niet online
Anoniem: 42423 schreef op 22 september 2004 @ 15:37:
Rofl, mensen beginnen me nu eindelijk te snappen :D

Zoals ik al zei (weer in den beginne toen jullie allemaal kleine naabjes waren), is artillery VOOR de spawn niet erg. Je loopt er toch zelf met je harses in? Wie is er nu dom! Het is juist slim en strategisch geplaatst die artillery. Het houdt de vijand op. Verder kun je op bepaalde mappen ook op andere plaatsen spawnen, maar dat begrijpt de meerderheid niet denk ik. Als er op Goldrush een artillery voor de Axis spawn wordt gedropt (2e spawn), loopt ik rustig ff om. Niet dat het me zoveel scheelt (2 seconden ofzo), maar het voorkomt dat ik in een panzer, riflenade en artillery storm terechtkomt van hier tot Tokyo. Hoe vaak zie je ook niet de Allies gewoon campen op de brug en wachten totdat de Axis uit de spawn lopen bij Goldrush (2e Axis spawn hebben we het hier over), en niet eens voor het goud gaan!

Voorbeeld van ubernoob:

[...]

Gelukkig iemand die snapt wat ik bedoel. Kijk, ik kan ook gewoon ECHT spawnkillen, daar heb ik mijn trucjes voor (die ik niet kwijtgeef :+ ). Maar een simpel fire for effect waar je hooguit de mensen mee killt die gewoon met stomme kop rechtdoor lopen en beetje gaan lope schelden als ze er zelf in lopen.

Voor mij is fire for effect ook een risico, want hoevaak maak ik het niet mee dat er een teammate doorheen loopt en gekilled word, en dan nog complainen ook.

Kijk, als we het dan toch over part of the game hebben, dan moet je spawnkillen enablen, ik spawnkill vaak zat in een war, kan ik het hele team mee killen, dat scheelt weer 30 seconden (20 seconden in het geval van allies). Maar een fire for effect voor een spawnplaats noem ik geen spawnkill. Want de spawn is afgelopen waneer het bliksemschichtje boven het hooft is verdwenen ( :+ )

Achja, en als je dan een kick krijgt, dan weet je meteen het niveau van de server (of de admins).

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Op veel servers worden spawnkillers gekicked. Dat is imo ook vrij logisch. 90% van de spelers op een server heeft er een hekel aan. terwijl 1 of 2 ventjes zich helemaal pro voelen om spawnkills te doen. 2 vinden het leuk en rest ergert zich eraan. Als admin heb je de taak de server leuk voor iedereen te houden, is dit niet mogelijk moet je het voor de meesten leuk houden. Als je het leuk voor de rest kan houden door een spawnkiller te kicken? Het blijft een pub...

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Anoniem: 116136 schreef op 22 september 2004 @ 09:49:
[...]

gaaf idee shaggy, maar is het heel veel gevraagd om ventrilo te draaien ipv teamspeak? :) ik vind ventrilo 789432x relaxter!

@erazer: idd je werk wordt door sommige mensen erg gewaardeerd, en van die "ik waarschuw je - ben niet bang - ref - kick " die zijn echt meesterlijk :)
mmhh, ik heb een paar keer Ventrilo gebruikt, maar vond het niet echt lekker werken. Vooral de geluidskwaliteid liet in mijn ogen nogal te wensen over.

Ik wil gewoon eens kijken of het werkt, en of er interesse voor is.
Ik heb zelf niet echt een flinke verbinding, maar probeer het gewoon te doen om te kijken of er animo voor is.

Wie weet, als het aanslaat...iemand met een flinke breedband verbinding?

Gewoon een beetje met elkaar lullen onder het spel, voor net dat beetje extra.

• darkdesign
  • Niet online
Erazzzer schreef op 22 september 2004 @ 17:26:
Op veel servers worden spawnkillers gekicked. Dat is imo ook vrij logisch. 90% van de spelers op een server heeft er een hekel aan. terwijl 1 of 2 ventjes zich helemaal pro voelen om spawnkills te doen. 2 vinden het leuk en rest ergert zich eraan. Als admin heb je de taak de server leuk voor iedereen te houden, is dit niet mogelijk moet je het voor de meesten leuk houden. Als je het leuk voor de rest kan houden door een spawnkiller te kicken? Het blijft een pub...
Doe er dan meteen een limiet op van max 0 mortars en 0 panzers, als we het toch over lame hebben, en lameheid wille bestreiden, blok dan gelijk panzer en mortar.

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:44

Zenix

BOE!

darkdesign schreef op 22 september 2004 @ 17:39:
[...]

Doe er dan meteen een limiet op van max 0 mortars en 0 panzers, als we het toch over lame hebben, en lameheid wille bestreiden, blok dan gelijk panzer en mortar.
Yup daarom speel ik ook op efterlyst

geen soldier weapons xp shuffle elke map inactivity kick
next map vote snelle maps geen stopwatch maar 1 rifle nade per team
competitie settings voor xp enzo dus lamen is daar moelijk ;)
En als je daar gespawnkilled wordt is het ook altijd met smg en daar maak je goed kans tegen.

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

[...]

Ik denk juist, dat in goede handen, dat wel! De panzer en mortar een heel effectief strijdmiddel zijn om een game te winnen.

Kijk met 8 man rondhobbelen als medic kennen we onderhand wel. Als je op een public echt wilt gaan voor de winst, moet er gewoon van elke catogorie wel iets rondlopen, dan heb je het mooiste spel op een redelijke server ( 16 man en meer )

Maar ja, zo denk ik.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

[...]

We hebben 2 servers, op 1 server zijn deze dingen inderdaad geblocked..

• stevenP
shaggy8675 schreef op 22 september 2004 @ 17:34:
[...]

mmhh, ik heb een paar keer Ventrilo gebruikt, maar vond het niet echt lekker werken. Vooral de geluidskwaliteid liet in mijn ogen nogal te wensen over.

Ik wil gewoon eens kijken of het werkt, en of er interesse voor is.
Ik heb zelf niet echt een flinke verbinding, maar probeer het gewoon te doen om te kijken of er animo voor is.

Wie weet, als het aanslaat...iemand met een flinke breedband verbinding?

Gewoon een beetje met elkaar lullen onder het spel, voor net dat beetje extra.
ja idd, ik heb er zeker interesse in, anders kunnen jullie bij mij terecht: 80.60.254.254:3784 *met ventrilo* ik draai gewoon een planet iets, dus ik heb het voorlopig op max 15 mensen staan!

btw, we proberen eerst dat van shaggy wel uit, anders hebben we er 2 lopen :9

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

OH ja, nog een toevoeging, ik vind bijvoorbeeld medics lamer dan panzers. Iedereen die panzers n00bs noemen, zijn altijd wel die medics met 324HP :/

• stevenP
Erazzzer schreef op 22 september 2004 @ 17:50:
OH ja, nog een toevoeging, ik vind bijvoorbeeld medics lamer dan panzers. Iedereen die panzers n00bs noemen, zijn altijd wel die medics met 324HP :/
haha 1-0 voor erazzzer :9 ja dat is idd wel zo ja, die je met 12345 headi's nog niet dood heb, die flikkertjes....

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 21:34

Haan

dotnetter

* Haan ruikt jaloezie.. ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

stevenP schreef op 22 september 2004 @ 18:01:
[...]

haha 1-0 voor erazzzer :9 ja dat is idd wel zo ja, die je met 12345 headi's nog niet dood heb, die flikkertjes....
Hebben ze zeker die adrenaline spuit in hun hart gestoken ofzo :P
Een naar mijn mening nutteloos stukje medic tool..het haalt niet zoveel uit en is maar van zeer korte duur.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Daarom ben ik altijd Field Ops. Field Ops owns all en idd ik heb altijd een genoegen als ik die medics neermaai terwijl ze denken dat ze ownage zijn Bwuaahhaha. Ik moet nog de eerste medic tegenkomen die mij ownt. Daarom zeg ik altijd: Pak Field Ops class en ga fraggen. Als je als Field Ops erg goede medics kunt neerhalen, ben je pas goed.

Overigens Erazzer .. jij snapt er ook niks van he. Noobs noemen artillery VOOR de spawn .. spawnkilling. Terwijl het dat niet eens is. Overigens niet eens artillery, maar ook panzer en rifle. En maar janken en maar klagen. Het gebeurd mij zelden dat ik gespawnkilled word. Waarom? IK GEBRUIK MIJN HERSENS!

En hoe vaak moet ik het *vloekwoord* nog duidelijk maken, dat als je snel en rap uit die spawn komt, je helemaal geen last hebt van artillery, omdat je een paar seconden onkwetsbaar bent. Maar ja trage lui en van die *piep* die al in de spawn je voor de poten gaan lopen :O

Of wat ook minder leuk is, van die eikels die 999 ping hebben en jij aan het spawnen bent en achter een groepje met 999 ping terecht komt. Ik zit me dan echt op te vreten, omdat ik niet (snel genoeg) weg kan.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 22-09-2004 18:16 ]

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
982... als ik van me werk kom zal ik de boel omkatten. Vanavond heel laat ofzo. Op naar deel 7! okiedokie??

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ok nog 1 keer het IP voor m'n Teamspeak servertje.

IP: 82.73.250.10
Server online dagelijks vanaf ongeveer 17.30 tot laat in de avond/nacht.

Dit is gewoon voor iedereen toegankelijk, totdat ie volzit natuurlijk. Geen password of wat dan ook.

Ik heb wel een paar registered users toegevoegd, met admin rechten voor het geval ik er niet ben en het is een teringzooi.

Hou het leuk, en vooral gezellig. Dan zullen we eens kijken of dit project levens vatbaar is, en een vervolg verdient.

Regels zijn simpel. Respect voor elkaar, en geen grof taal gebruik! ( ja een keertje mag heus wel, maar niet elke 5 sec. godver de godver.... ) en zeker geen zaken als Kanker dit, kanker dat, etc... daar storen veel mensen zich aan, en ik persoonlijk zéker!
Indien dit niet gerespecteerd word zal een kick volgen... bij herhaling een ban. Streng maar simpel.
Have fun.

[ Voor 23% gewijzigd door Shaggy op 22-09-2004 21:15 ]

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Anoniem: 42423 schreef op 22 september 2004 @ 18:13:
Of wat ook minder leuk is, van die eikels die 999 ping hebben en jij aan het spawnen bent en achter een groepje met 999 ping terecht komt. Ik zit me dan echt op te vreten, omdat ik niet (snel genoeg) weg kan.
Zou dat niet scriptbaar zijn ofzo, als iemand een bepaalde tijd 999 heeft >kick
Zie ik ze bijna nooit automatisch gekickt worden, terwijl dat wel is bij inactivity in de vorm van stilstaan?

[ Voor 12% gewijzigd door 2Dutch op 22-09-2004 18:25 ]

Spawnkill heb ik geen problemen mee.

fonz heb je tijd te veel ofzo O-)

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Anoniem: 122234 schreef op 22 september 2004 @ 18:32:
Spawnkill heb ik geen problemen mee.

fonz heb je tijd te veel ofzo O-)
Of geen leven :P

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik hou van spawnkillers _/-\o_

Dan heb ik met heel die revive's en medi-pac's tenminste zo al m'n sterren als medic ;)

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik moet nog de eerste medic tegenkomen die mij ownt.
Lees ik hier een uitdaging? :+

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Als je denkt dat ik 1 on 1 ga heb je het mis. 1 on 1 bewijst niks. Kom mij maar tegen op pubs als ik zo nu en dan ff knal.

De naam is _Fonz

Ik panzer en mortar op publics... Ik ben de heavy weapons guy in veel van onze tacs en publics zie ik als een plek om te oefenen.

Als ze aan staan, accepteer dan ook dat ze gebruikt worden... Ik word ook gepanzerd, ik denk dan mooie positie heb je gekozen die onthoud ik mooi ff :)

m.ka is dan ook mijn held <3

hehe

Anoniem: 104728

......Overigens Erazzer .. jij snapt er ook niks van he. Noobs noemen artillery VOOR de spawn .. spawnkilling. Terwijl het dat niet eens is. Overigens niet eens artillery, maar ook panzer en rifle. En maar janken en maar klagen. Het gebeurd mij zelden dat ik gespawnkilled word. Waarom? IK GEBRUIK MIJN HERSENS!....
Idd. Dit is het kern van het probleem. Het zogenaamde spawnkillen bestaat in feite niet (enkele uitzonderingen daargelaten). Waar iedereen over klaagt is artillery VOOR de spawn. Artillery in de spawn heeft trouwens weinig effect omdat je een paar seconden onkwetsbaar bent. En als het al niet voor de spawn mag waar dan wel? De grens wordt dan wel moeilijk te leggen.

Wat me overigens altijd opvalt is dat mensen die klagen over het spawnkillen (en die idd blind de spawn uitrennen) zelf NOOIT artillery gebruiken!

Anoniem: 104728

Anoniem: 114195 schreef op 22 september 2004 @ 19:50:
Ik panzer en mortar op publics... Ik ben de heavy weapons guy in veel van onze tacs en publics zie ik als een plek om te oefenen.

Als ze aan staan, accepteer dan ook dat ze gebruikt worden... Ik word ook gepanzerd, ik denk dan mooie positie heb je gekozen die onthoud ik mooi ff :)

m.ka is dan ook mijn held <3

hehe
Panzer op pubs is totaal NIET te vergelijken met panzer in wars. Wat je daar dan ook van leert is mij een raadsel.

Overigens valt het mij altijd op dat de goeie panzers in wars (in ET mag je met 2 panzerkills al blij zijn i.t.t. RTCW waar panzer veel en veel meer schade aanrichtte) ook altijd redelijk goeie aimers zijn. Goeie pubpanzers die slechte aimers zijn redden het in clanwars IMO dan ook niet!

Anoniem: 104728 schreef op 22 september 2004 @ 20:00:
[...]

Panzer op pubs is totaal NIET te vergelijken met panzer in wars. Wat je daar dan ook van leert is mij een raadsel.

Overigens valt het mij altijd op dat de goeie panzers in wars (in ET mag je met 2 panzerkills al blij zijn i.t.t. RTCW waar panzer veel en veel meer schade aanrichtte) ook altijd redelijk goeie aimers zijn. Goeie pubpanzers die slechte aimers zijn redden het in clanwars IMO dan ook niet!
Np met aimen, meestal speel ik ook een gedeelte met een smg in me klauwtjes :)

Maar het gaat mij om plekjes zoeken, efficiency en pure practise... timen en zo.

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-06 22:28
Anoniem: 104728 schreef op 22 september 2004 @ 19:57:
[...]

Idd. Dit is het kern van het probleem. Het zogenaamde spawnkillen bestaat in feite niet (enkele uitzonderingen daargelaten). Waar iedereen over klaagt is artillery VOOR de spawn. Artillery in de spawn heeft trouwens weinig effect omdat je een paar seconden onkwetsbaar bent. En als het al niet voor de spawn mag waar dan wel? De grens wordt dan wel moeilijk te leggen.
Ja als je zo redeneerd bestaat er geen spawnkill idd. Ik versta dat wel onder spawnkillen als je de uitgangswegen van iemand z`n spawn blokkeerd met artillery wat 3 meter verderop is. Dan heb je 1 optie en dat is wachten totdat de weg vrij is ... de field ops zorgt wel dat ie op tijd de artillery effe refreshed.

Meestal zijn dat wel de goede plaatsten voor artillery dus ja :P. Ze doen maar hoor ik heb er nooit zoveel last van maar ik zeg er ook wel eens iets van als ik 4x op rij gegibbed wordt bij de spawn zodat ik in totaal 2 minuten kwijtben aan respawn dan begint het irritant te worden.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• darkdesign
  • Niet online
Spawnkilling bestaat indd niet, je bent 3 sec ofzo godmode, en in die tijd kan je allang langs fire for effect gelope zijn, of iemand gelocaliseert hebben (al word het moeilijk om mij te localiseren als ik eenmaal aan het spawnkillen ben (ECHT spawnkillen hebbik het dan over)).

Net weer op een server, werd er weer is flink gespawnkilled (tegen mij), dusja dan ga ik ook mijn truckjes gebruiken, en dan is het snel afgelopen, omdat ik dan als ware een heel team rape met een airstrike, en dan heeft mijn team de kans om uit die spawn te komen (wat niet gebeurde).

Maar het is gewoon part of the game, net als trickjumping, bijvoorbeeld de fueldump fortjump, en oasis walljump, wat somige mensen ook lame vinden.

Goh als ik zo jouw verhaaltjes lees, moet je wel heel leet zijn darkdesign 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 22-09-2004 21:01 ]

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Anoniem: 42423 schreef op 22 september 2004 @ 21:01:
Zei _Fonz.....

• darkdesign
  • Niet online
Anoniem: 42423 schreef op 22 september 2004 @ 21:01:
Leet hoezo :) ? De juiste taktiek, ff uitvogelen, en je kan zo een hele spawn in 1 airstrike killen. Om nou te zeggen dat ik mezelf leet vind, nou nee. Vind me zelf gewoon een gamer die voor fun gamed, gaat het een potje lekker, das mooi, gaat het een potje slecht, jammer dan. Als je leet bent dan streef je altijd naar pure ownage, dus constant concentrere enzo. Ik zelf zit tijdens fragge beetje andere dingen te doen op pc.

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ggrr net te laat. post 1001

Nieuw topic...YES _/-\o_

Kleine update voor gebruikers public TS, zie vorig veld!

[ Voor 38% gewijzigd door Shaggy op 22-09-2004 21:20 ]

Ik BEN leet (dus ik mag het zeggen :p)

Nu jij weer :p

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
arf.. type es wat minder. zal deel 7 aanmaken. Tussen nu en morgen als je wakker wordt :)

• darkdesign
  • Niet online
Anoniem: 42423 schreef op 22 september 2004 @ 22:29:
[...]

Ik BEN leet (dus ik mag het zeggen :p)

Nu jij weer :p
Hey maar fonz, zullen wij is een keer met mekaar wat taktieken over en weer gooien? Want jij bent ook een fieldops, lijkt me wel handig.

• Danjel
  • Registratie: April 2004
darkdesign schreef op 22 september 2004 @ 22:40:
[...]

Hey maar fonz, zullen wij is een keer met mekaar wat taktieken over en weer gooien? Want jij bent ook een fieldops, lijkt me wel handig.
Deel het ook met mij. :P
ik ben ook ALTIJD field-ops.
mja nu ff niet ivm hdd crash. :'(
ja ook mijn net zo fijne config is weg. mja volgende keer word die dus ook gebackupped. 8)

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
En DEEL 8 is klaar

[rml][ pc] RTCW: Enemy Territory - deel 8[/rml]

heel lame exact zelfde als deel7 maar * Jazzper is busy dus ik schaaf er later wel aan. Lijkt me prima zo ff toch?

Afbeeldingslocatie: http://www.dtcc.com/Publications/mfn/03oct/images/lock.jpg

Anoniem: 12316

Mwah, hij lijkt een beetje gedeukt, maar het voldoet.

Dicht -> [rml][ pc] RTCW: Enemy Territory - deel 8[/rml] :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.