Help?Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 01:36:
[...]
hmmmmmmmm. From this moment i'm in love with Erazzzer.![]()
ja dan zet ik die bind in mijn autoexecMr_UnAnimouS schreef op 03 september 2004 @ 13:50:
[...]
misschien slimmer om het als bind neer te zetten.
bind "F1" "exec autoexec.cfg"
(ok seta bind kan wel
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ik ben er nog nooit achter gekomen wat nou het verschil is tussen "set" en "seta"....Jazzper schreef op 03 september 2004 @ 15:31:
[...]
ja dan zet ik die bind in mijn autoexec![]()
(ok seta bind kan wel)
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
resp. 'deze sessie' en 'permanent'.Morax schreef op 03 september 2004 @ 16:11:
Ik ben er nog nooit achter gekomen wat nou het verschil is tussen "set" en "seta"....
Blub
alleen werkt SETA als SET in ET.
What's in the case?
ik heb helemaal geen skills, ik doe maar wat en soms lukt dat, en vaak niet 
FOV? meen 110 maar kan ook 120 zijn..sens? standaard in ET ,zal wel 5 zijn ofzo?
Volgens velen draai ik snel en aim ik vaag..dus je herkent me vrij snel
OH, heb even 62.213.242.250:27960 toegevoegd in ASE, zal er eens kijken binnenkort
FOV? meen 110 maar kan ook 120 zijn..sens? standaard in ET ,zal wel 5 zijn ofzo?
OH, heb even 62.213.242.250:27960 toegevoegd in ASE, zal er eens kijken binnenkort
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
haha, heel goed. zie ik je binnenkort wel een keer verschijnen2Dutch schreef op 03 september 2004 @ 17:11:
ik heb helemaal geen skills, ik doe maar wat en soms lukt dat, en vaak niet
Still King
he bah... net een potje oasis en fueldump gedaan wat elk ongeveer 5min duurde. was een gast in het allied team dat over muren kon springen..
Verwijderd
hehe precies ja fonz, al ben ik t nog steeds niet met je over eens dat set up niks uitmaakt maar goed meningen verschillen nu eenmaal : >
ik zit alleen maar een beetje te kloten qua flamen tegen trigger, neem t niet te serieus allemaal tbh
ik zit alleen maar een beetje te kloten qua flamen tegen trigger, neem t niet te serieus allemaal tbh

Verwijderd
Ik weet nog goed dat wij (_Kai en ik) werden geweigerd om Zero Barrier te joinen. Jap werd gigantisch geowned door ons .. hehe. Was een van de grootste fouten van ZB.
Was mooie clan toendertijd. Totdat Amnesia en in mindere mate Memento (waar ik oa ook in zat en vroegere voorganger van Epitaph, Infensus en weet ik het wat voor namen ze allemaal al niet gebruikt hebben, met Veracious en Alban en al die Zweedse toppers erin) de boel gingen overnemen. Was altijd wel lache knallen met Infensus, Team-Radium, Noll8, Gunslingers, Rewind
Clanleven boeit me eigenlijk niet zo .. vind het veel leuker als loner. En dan al die andere mensen ownen die in clans zitten.
/sevillaugh
/me loves ziV too : >
Was mooie clan toendertijd. Totdat Amnesia en in mindere mate Memento (waar ik oa ook in zat en vroegere voorganger van Epitaph, Infensus en weet ik het wat voor namen ze allemaal al niet gebruikt hebben, met Veracious en Alban en al die Zweedse toppers erin) de boel gingen overnemen. Was altijd wel lache knallen met Infensus, Team-Radium, Noll8, Gunslingers, Rewind
Clanleven boeit me eigenlijk niet zo .. vind het veel leuker als loner. En dan al die andere mensen ownen die in clans zitten.
/sevillaugh
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 00:09 ]
mja.En dan al die andere mensen ownen die in clans zitten.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 00:11 ]
What's in the case?
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Ik vind het juist gezellig in een clan. Weet zelf ook wel dat ik geen goede speler ben, en dat boeit me eigenlijk geen ene hol? Als je een zeer goede speler in een game wil zijn, moet je zowel aanleg/aim hebben als tijd om veel te spelen (denk ik, of er moeten nog meer dingen zijn?) Doe mij maar een leuk warretje met mn team, en al verliezen we dik: weer wat geleerd.
Zal er niet zo wakker van liggen! Dit tot ergenis van de clanleader die een bloeddruk krijgt van 240 als we niet goed spelen
Heb het gewoon leuk als ik eens met een bekende "samen" speel via TS of met mijn clan een leuk warretje heb. En als je liever niet in een clan zit, is dat ook je goed recht, heb ik ook altijd gedaan toen ik "vroeger" nog UT IG speelde
Zal er niet zo wakker van liggen! Dit tot ergenis van de clanleader die een bloeddruk krijgt van 240 als we niet goed spelen
Heb het gewoon leuk als ik eens met een bekende "samen" speel via TS of met mijn clan een leuk warretje heb. En als je liever niet in een clan zit, is dat ook je goed recht, heb ik ook altijd gedaan toen ik "vroeger" nog UT IG speelde
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
hoezeer ik Fonz soms ook arrogant vind, ik moet toegeven dat ie wel goed is :P(ken nog zon iemand arro maar wel goed)
Verwijderd
Wellicht dat het een grote fout was doch er was dan niet veel van te merken. In hun tijd en in die fase van RTCW was ZB DE clan!Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 18:57:
Ik weet nog goed dat wij (_Kai en ik) werden gewijgerd om Zero Barrier te joinen. Jap werd gigantisch geowned door ons .. hehe. Was een van de grootste fouten van ZB.
Verwijderd
Klopt, en wij waren DE spelers (samen met nog een select groepje van een mannetje of 5 waaronder Dolt). Jammer dat ZB dat niet inzag op tijd 
Edit: thx Rev! dat had ik nou even nodig he .. een stukje waardering
Mijn missie is volbracht.
Edit: thx Rev! dat had ik nou even nodig he .. een stukje waardering
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 00:13 ]
Verwijderd
Inderdaad jammer dat ZB dat niet inzag. Zoals de rest van de community dat ook niet inzag klaarblijkelijk. Het is altijd jammer dat DE spelers de waardering niet krijgen die ze toekomt!Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 00:08:
Klopt, en wij waren DE spelers (samen met nog een select groepje van een mannetje of 5 waaronder Dolt). Jammer dat ZB dat niet inzag op tijd
Zou het komen omdat je het zo van de daken schreeuwt?
Verwijderd
At least I played in team Netherlands and played the best players in teh world boy wonder! Speel jij nou maar een lannetje tegen je kleine broertje of neefje ofzo.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 00:40 ]
Verwijderd
Je bevestigd wederom wat ik al zei. Als je geen argumenten meer hebt moet je vooral nog stoerder gaan doen. Je hebt een attitude probleem knulletje. Waarschijnlijk ook een zwaar gebrek aan zelfvertrouwen. Anyway, be happy with it!Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 00:39:
At least I played in team Netherlands and played the best players in teh world boy wonder! Speel jij nou maar een lannetje tegen je kleine broertje of neefje ofzo.
/subject closed
Goed idee. Een OW voor degene die hier nog op doorgaat. Dit heeft niets meer met ET te maken
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 00:53 ]
Verwijderd
Zal ik je eens wat zeggen ziV .. ik speel met default config hahahaahhaah 
Edit: ik bedoel natuurlijk de standaard graphics. Heb niets veranderd aan de graphics. Tis zoooo fucking donker he
De crosshair en fov en alle andere dingetjes voor kabel natuurlijk wel getweaked
Edit: ik bedoel natuurlijk de standaard graphics. Heb niets veranderd aan de graphics. Tis zoooo fucking donker he

De crosshair en fov en alle andere dingetjes voor kabel natuurlijk wel getweaked
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 11:17 ]
Verwijderd
rofl die crosshair ownt wel 
edit: aha d8 al
edit: aha d8 al
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 16:15 ]
Legion of Tweakers heeft nu ook een public:
62.212.92.140:27962
Oude HuurgameServers.nl Public die nu in ons beheer is
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Leuk, zal zeker eens langskomenIllegal_Alien schreef op 05 september 2004 @ 20:09:
Wanneer wordt de naam gewijzigd?
Verwijderd
Is al geweizigd, huurgameservers.nl: =LoT=PublicErazzzer schreef op 05 september 2004 @ 20:23:
[...]
Leuk, zal zeker eens langskomen
Wanneer wordt de naam gewijzigd?
added to favourits
Ik kom er zeker eens langs als ik ga spelen en zie dat er plek is
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Leuke server! Alleen hebben twee vrouwelijke spelers mij net alle vier de hoeken van de maps laten zienIllegal_Alien schreef op 05 september 2004 @ 20:09:
Teminste, ze droegen een vrouwelijke nic
[ Voor 7% gewijzigd door Infinitive op 06-09-2004 01:08 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Wanneer word die grootschalige bug aangepakt van de ratings.
ik had op een gegeven moment 90 kills en 96 death tijdens 1 level
echt een beetje vage boel. Ik kreeg te horen dat ik een aimbotter was
iig het was toenet wel gezellig
ik had op een gegeven moment 90 kills en 96 death tijdens 1 level
echt een beetje vage boel. Ik kreeg te horen dat ik een aimbotter was
iig het was toenet wel gezellig
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ja erg fijn...verliezen van een "vrouw" in ETInfinitive schreef op 06 september 2004 @ 01:07:
[...]
Leuke server! Alleen hebben twee vrouwelijke spelers mij net alle vier de hoeken van de maps laten zien
Teminste, ze droegen een vrouwelijke nic
Maar ja...is wel leuk natuurlijk.
( moet ik alleen niet op m'n werk zeggen...hehe )
Leuke server =Lot= 's
Making an ass of myself since the 70's
toegevoegdIllegal_Alien schreef op 05 september 2004 @ 20:09:
maar ff iets anders.
Ik heb de autoexec file toegevoegd voor het behouden van mijn resolutie.
Nu liep de hele tijd ET vast of kreeg rare beeld verhoudingen, dus ik heb die file dus weer verwijderd.
Maar iedere keer als ik nu ET opstart krijg ik rara instellingen
zoals een witte aim ipv cyaan.
En reload auto. staat steeds op OFF ipv ON.
En nog meer van die rare dingen.
Weet iemand hoe dat kan?
Still King
Zet je autoexec.cfg eens in:
/etmain
/etmain/profiles/%naam%
/etpro
/etpro/profiles/%naam%
Ik had dat ook, maar nadat ik die file overal gekopieerd had, werkte ie pas goed
/etmain
/etmain/profiles/%naam%
/etpro
/etpro/profiles/%naam%
Ik had dat ook, maar nadat ik die file overal gekopieerd had, werkte ie pas goed
1on1?shaggy8675 schreef op 06 september 2004 @ 01:20:
[...]
Ja erg fijn...verliezen van een "vrouw" in ET![]()
Maar ja...is wel leuk natuurlijk.
( moet ik alleen niet op m'n werk zeggen...hehe )
Leuke server =Lot= 's

Zijn er all all female teams? Hoorde dat BB4E maybe een all female teampje ging samenstellen? Humor lijkt me dat, vooral als ze de heren inmaken, moehah
Vrouwen zijn denk ik wel goede meds, Florence Nightingale anyone
Volkomen gelijk.2Dutch schreef op 07 september 2004 @ 13:02:
[...]
1on1?Het valt me op dat ik weinig dames zie spelen, terwijl games met een q3 engine toch vrij toegankelijk zijn vind ik zelf. Een voormalig klasgenote van me ownde in UT IG, maar ze kreeg helaas zware RSI en moest gedwongen stoppen
Zijn er all all female teams? Hoorde dat BB4E maybe een all female teampje ging samenstellen? Humor lijkt me dat, vooral als ze de heren inmaken, moehah
Ik heb je een paar keer ( in het geheim...
Ik denk dat het mischien de gedachte van "het is een Schietspelletje" de meeste vrouwen ervan weerhoud te spelen. Hellaas
Maar een keertje lekker 1 on 1...hehe, altijd met jou... Alleen niks tegen m'n vrouw zeggen hé

Ze wilde ook al niet in [eLiTe]
maar kan zeker lekker spelen. Maar zoals vn de week die mirjan/m is het altijd de vraag of f/m is... sommige vinden het leuk om zich anders voor te doen..
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
ja, dat had ik ook gedaan, maar wertkte toch niet.AdrianP schreef op 07 september 2004 @ 11:03:
Zet je autoexec.cfg eens in:
/etmain
/etmain/profiles/%naam%
/etpro
/etpro/profiles/%naam%
Maar nu heb ik dus al die files weer verwijderd, maar nu krijg ik steeds die domme instellingen.
Kan dus iedere keer alles aanpassen
Was laatst ook een link zodat je je eigen profile kon instellen, zou het daar beter mee worden?
Still King
wij hebben ook een dame in onze clan.... erg goede teamplayer en is ook erg goed in taktieken.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Verwijderd
BB4E had eens een vrouw (Nightqueen) in Rood spelen maar dat was de enige2Dutch schreef op 07 september 2004 @ 13:02:
[...]
1on1?Het valt me op dat ik weinig dames zie spelen, terwijl games met een q3 engine toch vrij toegankelijk zijn vind ik zelf. Een voormalig klasgenote van me ownde in UT IG, maar ze kreeg helaas zware RSI en moest gedwongen stoppen
Wat is eigenlijk het verschil in BB4E met blauw en rood?
Verwijderd
en jij speelt in roodVerwijderd schreef op 07 september 2004 @ 15:13:
blauw is serieuzer en beter.
ziv heeft een typo gemaakt. Hij bedoeld dat RED meer 1337 is, maar dat terzijde. 
nee ff kort dan. Het idee is dat je met 20-25 members natuurlijk niet 1 team van 6 kan hebben. Wat je veel ziet is dan een 1e en 2e team waarbij het 2e team maar wat aanrommelt. Bij ons hebben we wel een 1e en 2e maar het idee is dat beide teams full contact voor de prijzen gaan in de ladder. Wel worden de betere spelers in blue gezet om op 2 paarden te gokken zeg maar. Eerder stond blue 4e en Red 14e maar we komen wel weer terug
nee ff kort dan. Het idee is dat je met 20-25 members natuurlijk niet 1 team van 6 kan hebben. Wat je veel ziet is dan een 1e en 2e team waarbij het 2e team maar wat aanrommelt. Bij ons hebben we wel een 1e en 2e maar het idee is dat beide teams full contact voor de prijzen gaan in de ladder. Wel worden de betere spelers in blue gezet om op 2 paarden te gokken zeg maar. Eerder stond blue 4e en Red 14e maar we komen wel weer terug
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Laat ik het zo zeggen : blue verwacht top10 bnlx te kunnen blijven staan. Red voelt die noodzaak gewoon wat minder.
ho ho feday, de noodzaak wel maar wij de hele bb4e cashflow gaat naar BLUE om CB om te kopen. Wij moeten het op eigen kracht doen
Ja wilde ik gaan opzetten: BB4E-PINK. Had er op papier al 5 maar uiteindelijk net niet genoeg animo. (Zag me zelf al in bontjas met hoedje met veertje in paarse cabriolet over oasis cruisen aaaiiiggh!2Dutch schreef op 07 september 2004 @ 13:02:
Hoorde dat BB4E maybe een all female teampje ging samenstellen?
als ik het zo zie zijn er hier best veel van BB4e of niet??
Hebben jullie ook een eigen site ofzo
PS. iemand nog een oplossing voor me
Hebben jullie ook een eigen site ofzo
PS. iemand nog een oplossing voor me
Still King
Wat ik nu toch weer heb 
Maakte ff een demootje voor de gein, speel em af:
Hele andere skins, medics hebben dat brilletje en een raar petje enzo.
Ook hoorde ik mezelf allerlei Duitse zinnen brallen die toch echt niet gebind zijn
Nu zullen dat wel pk3 files zijn, maar heb er al een hoop weggemieterd: echter blijf ik met demo's dat andere skinpack krijgen, anderen zien wel de gewone skins.
Hoe dat met die geluidjes zit weet ik niet, want ik hoor het in de game niet, alleen bij t afspelen van de demo.
Waar moet ik nu zoeken, anders gooi ik dadelijk teveel weg
Maakte ff een demootje voor de gein, speel em af:
Hele andere skins, medics hebben dat brilletje en een raar petje enzo.
Ook hoorde ik mezelf allerlei Duitse zinnen brallen die toch echt niet gebind zijn
Nu zullen dat wel pk3 files zijn, maar heb er al een hoop weggemieterd: echter blijf ik met demo's dat andere skinpack krijgen, anderen zien wel de gewone skins.
Hoe dat met die geluidjes zit weet ik niet, want ik hoor het in de game niet, alleen bij t afspelen van de demo.
Waar moet ik nu zoeken, anders gooi ik dadelijk teveel weg
Pink Pwns! Mag ik er ook bij dan
Nog even over bb4e red vrs blue, bij red staat de fun voorop, bij blue de resultaten. Denk dat ´t voorname verschil is. Wel zijn we met red stuk strakker gaan spelen, maandje terug was het een soort 6x6 public, afgelopen zondag 94 puntjes op de Benelux ladder verdiend.
Wel forum/sloeries zeg dat bb4e sgorremorrie.
Wel forum/sloeries zeg dat bb4e sgorremorrie.
[ Voor 27% gewijzigd door bstard op 07-09-2004 17:18 ]
Blub
Neuh denk dat bij blue de resultaten en de fun naast elkaar in staan. In tegenstelling met Red die vooral voor de fun gaat, resultaten komen dan wel vanzelf (hopen zebstard schreef op 07 september 2004 @ 17:14:
Pink Pwns! Mag ik er ook bij danNog even over bb4e red vrs blue, bij red staat de fun voorop, bij blue de resultaten. Denk dat ´t voorname verschil is. Wel forum/sloeries zeg dat bb4e sgorremorrie.
Succes trouwens zondag trouwens team-Red, denk dat Blue de underdog positie maar inneemt
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
ik weet niet wat ik moet doen... of vanavond weer wat schade inhalen en ET spelen (kut school enzovoorts
)
of me bak opnieuw installeren dat die weer schoon is dat et weer allemaal net iets gelikter draait...
AAAAAARRRGHHH de dilemma's!
ff kijken wat na het eten als eerste in me opkomt en dat dan gelijk uitvoeren
of me bak opnieuw installeren dat die weer schoon is dat et weer allemaal net iets gelikter draait...
AAAAAARRRGHHH de dilemma's!

indien optie 2: save al je pk3s scheelt al hoop
Hoe kan je daar ooit over twijfelenJaguar645 schreef op 07 september 2004 @ 18:10:
ik weet niet wat ik moet doen... of vanavond weer wat schade inhalen en ET spelen (kut school enzovoorts)
of ...
Defragmenteer je harddisk terwijl je zit te eten en run wat ad-ware removers, sluit overbodige processen af en je bent weer klaar om te gaan.
[ Voor 24% gewijzigd door Infinitive op 07-09-2004 19:18 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
oah.. vandaag weer zo'n komisch moment op een server (ben hem helaas vergeten)
ik was dus engi, axis, fueldump (my favourite
) ik de laatste twee minuten van het spel een beetje panzeren (tjah, allies konden toch never winnen) begint zo'n gast (Eichmann genaamd
) me helemaal noob te noemen... ik zo tegen hem: waarom?, ben ik soms te goed? (ik was redelijk aant ownen voor mijn doen
) hij zo: nee, jij bent een panzernoob. ik zo: ok, het waren maar de laatste twee minuten van het spel
, hij zo: nee, dat heeft er helemaal niks mee te maken, je blijft een noob....
gewoon grappig
edit: ik weet de server niet meer, maar er stond iets in met: No quarter given, if it moves shoot it. (als je bent aant laden, dat schermpje rechtsonder)
ik was dus engi, axis, fueldump (my favourite

gewoon grappig
edit: ik weet de server niet meer, maar er stond iets in met: No quarter given, if it moves shoot it. (als je bent aant laden, dat schermpje rechtsonder)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 16:14 ]
Tja ze kicken wel altijd lui die SS of Heil nogwat heten en zo maar Eichmann brrr.. met zo'n nick kom je niet op mijn server. Kerel heeft namelijk de hele opzet bedacht om van de Joden af te komen. Sicko, is na de oorlog naar zuid-amerika gevlucht. Check google of discovery channel maar eens. Beetje terzijde, maar geeft ff aan hoe ik over dat soort figuren denk die zo;n nickname nemen en dan over noob klagen. Bah.
ssst
iets anders, we kennen allemaal DSKy, check laatste nieuws op http://www.bb4e.nl over deze finnen...
iets anders, we kennen allemaal DSKy, check laatste nieuws op http://www.bb4e.nl over deze finnen...
Voor iedereen die voetbal heeft gekeken ipv ET shizzle is het zeker schokkend.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Das wel balen voor Dsky en jammer dat die finale geeindigd is met een forfeit
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Vind het allemaal beetje vage redenen om een forfeit te nemen.estar decided to take the forfeit, due several reasons:
- they kicked Darky from their mainchannel #d-skyline without a reason
- they never contacted e-star (never)
- they didnt join the matchchannel
- they told the admin (Sugar) 1 hour before the game that they couldnt play without a valid reason.
Dat het op tijd gemeld moet worden ben ik met ze eens, maar omdat iemand gekicked is uit IRC vind ik een beetje.... hoe zeg je dat? kinderachtig.
vandaar: http://www.dutchgamersleague.nl
dSky.et is gestopt btw http://koti.mbnet.fi/ote/statement.txt
edit: Jazzper kwam al eerder met link om zieltjes te lokken naar bb4e site alwaar deze link ook te zien was
edit: Jazzper kwam al eerder met link om zieltjes te lokken naar bb4e site alwaar deze link ook te zien was
[ Voor 49% gewijzigd door Ron!n op 09-09-2004 11:08 ]
What's in the case?
En is dat nou een officieel bericht
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
uhhh, paar posts boven jou posts?Ron!n schreef op 09 september 2004 @ 10:21:
dSky.et is gestopt btw http://koti.mbnet.fi/ote/statement.txt
men begint alleen maar tegen je zeuren als je er een beetje mee kan omgaan. ik heb wel eens meegemaakt dat een gast zo wanhopig werd dat ik kreeg te horen
en weg was hijI HATE YOU. UR (<--![]()
) THE BIGGEST NOOB I'VE EVER SEEN. I HATE YOU.
hij was me noob aan het noemen en toen ben ik op hem gaan jagen
[ Voor 46% gewijzigd door JohnD op 09-09-2004 11:45 ]
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
ik speel op pubs vaak met cg_teamchatsonly 1, erg rustgevend.
What's in the case?
Verwijderd
wat heb jij toch altijd van die handige settings.Ron!n schreef op 09 september 2004 @ 11:55:
ik speel op pubs vaak met cg_teamchatsonly 1, erg rustgevend.
dit is inderdaad lekker rustig spelen op pubs
is het ook mogelijk bepaalde teamgenoten niet te 'horen' ?
met /ignore spelernaam negeer je mensen, maar nou weet ik niet meer 100% zeker of dat ook voor de vsays werkt, of alleen de tekst. Er is aan het ETpro team al wel eens om een /ignore all functie gevraagd, misschien dat het in de volgende ETpro zit
What's in the case?
ik onthoud ook nooit hoe je nou selectief messages stuurt. BV say where instring is DSKy is "naabs, we are recruiting fresh finnish skilled players, pm me now!"
hoe doe je dat ook al weer?
en zieltjes winnen? Neuh, waarom zou ik per se extra mensen willen naar onze hippe site met altijd actueel (evt geript
) nieuws @ http://www.bb4e.nl
hoe doe je dat ook al weer?
en zieltjes winnen? Neuh, waarom zou ik per se extra mensen willen naar onze hippe site met altijd actueel (evt geript
/m tag blaatblaat blaatblaat
waar tag dus het begin van de naam is. /m bb4e wat een r*ksite bijv
waar tag dus het begin van de naam is. /m bb4e wat een r*ksite bijv
What's in the case?
ja dat werkt niet meer bij mij, heel raar. Maar eerder ging het altid prima, kwam met rode letters inbeeld.
veel mensen waarschijnlijk. Anyway offopic
What's in the case?
Verwijderd
gewoon die gene die noob tegen je zegt flink gaan ownen, de beste oplossingSunStorms_sletje schreef op 09 september 2004 @ 11:44:
[...]
men begint alleen maar tegen je zeuren als je er een beetje mee kan omgaan. ik heb wel eens meegemaakt dat een gast zo wanhopig werd dat ik kreeg te horen
[...]
en weg was hij
hij was me noob aan het noemen en toen ben ik op hem gaan jagen
en bij allebei maakt het voor jou niks meer uit, want jij lacht hem uit omdat je hem owned en hij daar nog bozer om wordt. Of als hij weg gaat dan ben jij ook blij want die idioot is dan weg, oftewel een win/win situatieVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 15:18:
[...]
gewoon die gene die noob tegen je zegt flink gaan ownen, de beste oplossingof hij gaat je steeds meer uitschelden of hij gaat weg
![]()
of je verliest van hem en dan ben je extra zuur
heb je trouwens een lijst met al deze commando's ofzo?Ron!n schreef op 09 september 2004 @ 12:13:
met /ignore spelernaam negeer je mensen, maar nou weet ik niet meer 100% zeker of dat ook voor de vsays werkt, of alleen de tekst. Er is aan het ETpro team al wel eens om een /ignore all functie gevraagd, misschien dat het in de volgende ETpro zit
En waar kun je al die tags vinden?
Still King
Verwijderd
Niet crossposten. Je hebt er al een topic over
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 17:37 ]
Zo na enige tijd afwezig te zijn geweest, gaat de beer vanavond weer los..hehe
Ik heb jullie wel gemist
Ik heb jullie wel gemist
Verwijderd
Echte mannen spelen met mortar 
Net ff met me clannetje een aantal mortar coordinaten gesaved (doe t handmatig, niet met dat script) en ff met een klein warretje geprobeerd.
Weinig geluk op Oasis maar op Fueldump is dat ding echt killer
23 kills gheghe
Net ff met me clannetje een aantal mortar coordinaten gesaved (doe t handmatig, niet met dat script) en ff met een klein warretje geprobeerd.
Weinig geluk op Oasis maar op Fueldump is dat ding echt killer
echte nerds spelen met mortar...
vind ik de lame'est manier van spelen.. beetje met mortieren op een spawn point gaan knallen.
Pak gewoon een rifle en ga ga ga lopen!!
Ik kom trouwens net van de xs4all server 1.. 550xp in 3 maps
jammer dat er weer van die voice spammers zijn.
vind ik de lame'est manier van spelen.. beetje met mortieren op een spawn point gaan knallen.
Pak gewoon een rifle en ga ga ga lopen!!
Ik kom trouwens net van de xs4all server 1.. 550xp in 3 maps
jammer dat er weer van die voice spammers zijn.
Verwijderd
mortar is juist handig, en een rifle is al helemaal kut. en je schiet als je slim bent niet op spawnpoints aangezien er zoiets bestaat als een spawnschild. als je slim bent schiet je op de bekende plekkies waar iedereen zit.
550 xp goed joh
550 xp goed joh

dan schiet je 10 meter voor de spawnpoint, wat is er leuk aan.. ergens achter in een map gaan zitten en dan maar xp scoren.. sorry hoor van vind ik je een xp whore
en ja als je rondloopt met een gun heb je minder xp als met een mortar...
zet een muts op bak een taart en vier het dat je meer xp dan ik kan halen.
Verwijderd
medic xp't harder dan een een mortar. en mortar gebruik ik alleen om snel lvl 4 panzerzooi te krijgen en om een fops te helpen zijn pakketjes kwijt te kunnen raken.Pu_Dy schreef op 10 september 2004 @ 18:15:
dan schiet je 10 meter voor de spawnpoint, wat is er leuk aan.. ergens achter in een map gaan zitten en dan maar xp scoren.. sorry hoor van vind ik je een xp whore![]()
Een mortar is best gaaf, op z'n tijd. Ik had eens 180 kills op Goldrush met dat ding, met 15 tegen 15 man.
Als Ally kan je nl precies in de Axis spawn mikken en dan gaat het hard hoor met zo'n groot team
ik had dit volgens mij al eens eerder gepost
Als Ally kan je nl precies in de Axis spawn mikken en dan gaat het hard hoor met zo'n groot team
ik had dit volgens mij al eens eerder gepost
Kater? Eerst water, de rest komt later
medic zijn ook xp hoeren, maar die doen tenminsten wat (healen, en van die medkits neer gooien)
Verwijderd
ja net als fops die pakketjes droppen en engeneers die constant dingen fixxen en cops die mijnen spotten. hoe halen ze het in hun hoofd?Pu_Dy schreef op 10 september 2004 @ 18:59:
medic zijn ook xp hoeren, maar die doen tenminsten wat (healen, en van die medkits neer gooien)

Verwijderd
pu_dy ik , en zoneseek ook denk ik, heb t over mortar gebruik in een war. en je xp hoert niet in een war als het goed is.
Verwijderd
You betcha... alhoewel op een pub ff oefenen ook wel kan denk ik. En serieus, zo easy is t echt niet, tenminste als je de hele map es wilt bombarderen. En daar moet je mortar voor gebruiken imo.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 19:26:
pu_dy ik , en zoneseek ook denk ik, heb t over mortar gebruik in een war. en je xp hoert niet in een war als het goed is.
In een war kan een mortar uitermate effectief zijn. Vaak zie je ook dat clanmembers met 'mortar-skills' best wel wat respect krijgen van een tegenstander omdat het nog niet zo eenvoudig is om binnen een paar seconden een mortar te deployen en razendsnel coördinaten op te zoeken om daarmee een 'chokepoint' even dicht te gooien. Kijk voor de gein eens wat recente demo's van e-star (sae), ik meen dat ze in railgun als allies, tot 3 keer toe 2 tegenstanders pakken met mooie mortars op de 'hoge' weg richting Depot Yard.
Of een spawnlading Axis uitdunnen in Oasis als je jouw engi even de tijd wilt gunnen om een dyna te planten
In publics kunnen ze dan weer vervelend zijn, vooral omdat er vaak maar wat op los geschoten wordt (20% acc. met een mortar halen ze dan
). Veel lucky shots dus.
Of een spawnlading Axis uitdunnen in Oasis als je jouw engi even de tijd wilt gunnen om een dyna te planten
In publics kunnen ze dan weer vervelend zijn, vooral omdat er vaak maar wat op los geschoten wordt (20% acc. met een mortar halen ze dan
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Verwijderd
mortar kan idd een "winning key" zijn af en toe, maar meestal word je er zo schijtziek van.. net als die vieze ventjes die niets anders doen dan spawn-artillery ofzo

Verwijderd
Dat probeer ik al die *mensen* hier ook weet ik niet hoe lang wijs te maken. Hoezo spawnkill .. je bent een paar seconden onkwetsbaar als je net uit de spawn komt, dus ik ben gek als ik artillery op de spawn gebruik. En maar door blijven zeuren hier dat ik artillery op de spawn gebruik en zo ook meestal aan mijn kills kom. Rofl, heb nog altijd meer kills met mp40 in ELKE map, dan dat ik aan artillery kills haal ...Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 18:09:
mortar is juist handig, en een rifle is al helemaal kut. en je schiet als je slim bent niet op spawnpoints aangezien er zoiets bestaat als een spawnschild. als je slim bent schiet je op de bekende plekkies waar iedereen zit.
550 xp goed joh
Verder is die 550 xp goed joh echt master
Mijn record staat geloof ik iets in de buurt van de 1600 (of was het nou 1800) xp op 3 mappen. Is ook goed huh!
Edit .. heb mn verhaal hier nou net neergezet (had reply van Gapster nog niet eens gelezen) en dat bedoel ik nou. Van die *mensen* die het gewoon niet doorkrijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 00:40 ]
ff een vraagje over mijn autoexec.cfg
Ik heb die automatische file-maker van de FP gebruikt en die bevalt tot nu toe redelijk.
Heb meteen wel een paar dingen veranderd maar dat terzijde.
Als ik nu naar mijn textures kijk, zijn die echt low res.
En als ik in de sneeuw loopt (zoals guncontrol) dan is het ontzettend wit en zie ik bijna niks.
ik heb de brightness al aangepast en die staat op de standaard waarde (1)
dus daar ligt het volgends mij niet aan.
ik denk zelf dat het hier ergens inzit, maar ik weet zo ook niet wat al die waardes betekenen, vandaar dat ik het hier ff post.
//
// Visual aspects
//
seta r_ati_fsaa_samples "2"
seta r_ati_truform_tess "2"
seta r_ignoreGLErrors "1"
seta r_mode "7"
seta r_textureMode "GL_LINEAR"
seta r_intensity "3"
seta r_overbrightBits "1"
seta r_mapOverBrightBits "1"
seta r_gamma "1"
seta r_rmse "0.0"
seta r_picmip "3"
seta r_picmip2 "3"
seta r_dynamiclight "0"
seta r_vertexlighting "1"
seta r_vertexLight "1"
seta r_fastsky "1"
seta r_flares "0"
seta r_drawSun "0"
seta cg_atmosphericEffects "0"
seta cg_wolfparticles "1"
seta cg_fov "100"
seta cg_shadows "1"
seta cg_gibs "0"
seta cg_bloodDamageBlend "0.5"
seta cg_showblood "1"
seta cg_bloodFlash "1"
Wel een beetje lang geworden, maar ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen
Ik heb die automatische file-maker van de FP gebruikt en die bevalt tot nu toe redelijk.
Heb meteen wel een paar dingen veranderd maar dat terzijde.
Als ik nu naar mijn textures kijk, zijn die echt low res.
En als ik in de sneeuw loopt (zoals guncontrol) dan is het ontzettend wit en zie ik bijna niks.
ik heb de brightness al aangepast en die staat op de standaard waarde (1)
dus daar ligt het volgends mij niet aan.
ik denk zelf dat het hier ergens inzit, maar ik weet zo ook niet wat al die waardes betekenen, vandaar dat ik het hier ff post.
//
// Visual aspects
//
seta r_ati_fsaa_samples "2"
seta r_ati_truform_tess "2"
seta r_ignoreGLErrors "1"
seta r_mode "7"
seta r_textureMode "GL_LINEAR"
seta r_intensity "3"
seta r_overbrightBits "1"
seta r_mapOverBrightBits "1"
seta r_gamma "1"
seta r_rmse "0.0"
seta r_picmip "3"
seta r_picmip2 "3"
seta r_dynamiclight "0"
seta r_vertexlighting "1"
seta r_vertexLight "1"
seta r_fastsky "1"
seta r_flares "0"
seta r_drawSun "0"
seta cg_atmosphericEffects "0"
seta cg_wolfparticles "1"
seta cg_fov "100"
seta cg_shadows "1"
seta cg_gibs "0"
seta cg_bloodDamageBlend "0.5"
seta cg_showblood "1"
seta cg_bloodFlash "1"
Wel een beetje lang geworden, maar ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen
Still King
zo applaus man, jij bent die echte rtcw pro !!Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 00:39:
[...]
Dat probeer ik al die *mensen* hier ook weet ik niet hoe lang wijs te maken. Hoezo spawnkill .. je bent een paar seconden onkwetsbaar als je net uit de spawn komt, dus ik ben gek als ik artillery op de spawn gebruik. En maar door blijven zeuren hier dat ik artillery op de spawn gebruik en zo ook meestal aan mijn kills kom. Rofl, heb nog altijd meer kills met mp40 in ELKE map, dan dat ik aan artillery kills haal ...
Verder is die 550 xp goed joh echt master![]()
Mijn record staat geloof ik iets in de buurt van de 1600 (of was het nou 1800) xp op 3 mappen. Is ook goed huh!
Edit .. heb mn verhaal hier nou net neergezet (had reply van Gapster nog niet eens gelezen) en dat bedoel ik nou. Van die *mensen* die het gewoon niet doorkrijgen.

[ Voor 78% gewijzigd door Crash op 11-09-2004 14:11 ]
Dit topic is gesloten.