Daar gaan we weer.............Anoniem: 42423 schreef op 11 september 2004 @ 00:39:
[...]
Dat probeer ik al die *mensen* hier ook weet ik niet hoe lang wijs te maken. Hoezo spawnkill .. je bent een paar seconden onkwetsbaar als je net uit de spawn komt, dus ik ben gek als ik artillery op de spawn gebruik. En maar door blijven zeuren hier dat ik artillery op de spawn gebruik en zo ook meestal aan mijn kills kom. Rofl, heb nog altijd meer kills met mp40 in ELKE map, dan dat ik aan artillery kills haal ...
Verder is die 550 xp goed joh echt master![]()
Mijn record staat geloof ik iets in de buurt van de 1600 (of was het nou 1800) xp op 3 mappen. Is ook goed huh!
Edit .. heb mn verhaal hier nou net neergezet (had reply van Gapster nog niet eens gelezen) en dat bedoel ik nou. Van die *mensen* die het gewoon niet doorkrijgen.
Anoniem: 121275
cg_wolfparticles kun je beter uit doen (= de explosies van de airstrikes) Zoals hieronder is beschreven.Imhotep schreef op 11 september 2004 @ 00:50:
ff een vraagje over mijn autoexec.cfg
Ik heb die automatische file-maker van de FP gebruikt en die bevalt tot nu toe redelijk.
Heb meteen wel een paar dingen veranderd maar dat terzijde.
Als ik nu naar mijn textures kijk, zijn die echt low res.
En als ik in de sneeuw loopt (zoals guncontrol) dan is het ontzettend wit en zie ik bijna niks.
ik heb de brightness al aangepast en die staat op de standaard waarde (1)
dus daar ligt het volgends mij niet aan.
ik denk zelf dat het hier ergens inzit, maar ik weet zo ook niet wat al die waardes betekenen, vandaar dat ik het hier ff post.
//
// Visual aspects
//
seta r_ati_fsaa_samples "2"
seta r_ati_truform_tess "2"
seta r_ignoreGLErrors "1"
seta r_mode "7"
seta r_textureMode "GL_LINEAR"
seta r_intensity "3"
seta r_overbrightBits "1"
seta r_mapOverBrightBits "1"
seta r_gamma "1"
seta r_rmse "0.0"
seta r_picmip "3"
seta r_picmip2 "3"
seta r_dynamiclight "0"
seta r_vertexlighting "1"
seta r_vertexLight "1"
seta r_fastsky "1"
seta r_flares "0"
seta r_drawSun "0"
seta cg_atmosphericEffects "0"
seta cg_wolfparticles "1"
seta cg_fov "100"
seta cg_shadows "1"
seta cg_gibs "0"
seta cg_bloodDamageBlend "0.5"
seta cg_showblood "1"
seta cg_bloodFlash "1"
Wel een beetje lang geworden, maar ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen

r_picmip/r_pimcip2 betekent de kwaliteit van de textures(0=normaal 1=1/4 kwaliteit 2=1/16 kwaliteit enz)(zet deze imo op 0/1-->scherpere textures=enemy's springen er meer uit tov de achtergrond)
Verder zet deze dingen ff naar 0
cg_blooddamageblend 0
cg_showblood 0
cg_bloodflash 0
=De bloodflashes etc die je ziet als je geraakt wordt. Is alleen maar irritant.
/r_mapoverbrightbits(=hoe helder de map zelf is oid

/r_overbrighbits (ongeveer hetzelfde als r_mapoverbrightbits. Zelfde waarden volgens mij)
/r_intensity(soort van brightness achtig iets :|(soz, het is 4.05 en ik ben niet echt helder
Met deze 3 cmds moet je ff kijken wat jou het beste past. Hoe hoger de value, hoe helderder het wordt.
Nog 1 ding:
"seta r_textureMode "GL_LINEAR"
GL_LINEAR moet je ff verplaatsen met GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
Deze cmd betrekt zich tot de picmip functie van de q3 engine.(bv: een stenen muur, als je er tegen aankijkt, zie je het gedeelte dat het dichste bij je is, het duidelijkst. De rest van de muur, die verder van je gelegen is, is een beetje blurry. Dit is allemaal puur om natuurlijk rekenkracht te besparen.)
Ik hoop dat dit het allemaal wat duidelijker maakt voor je, heb je nog vragen vraag ze dan
Als je echt nog wat meer en diepgaande info over deze cmds en andere kun je hier wel terecht:
http://www.rtcw.jolt.co.u...de/cvar_restrictions.html
en
http://planetwolfenstein.com/4newbies/
(ps. ik verbeter de typfouten morgen wel ff, nu slapen :< )
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 121275 op 11-09-2004 04:19 ]
_Fonz heb je nog echt niks geleerd? Je bent er al verschillende keren op gewezen dat je niet mag uitpakken met je skills, en toch doe je het weer.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Bij mij gelukkig niet...
[ I'm a Looser baby... ]
Kost ook moeite om toe te geven,,hehe
[ I'm a Looser baby... ]
Kost ook moeite om toe te geven,,hehe
Making an ass of myself since the 70's
Anoniem: 42423
Kijk dat al die *mensen* zo op mijn stukkie tekst reageren, kon ik ook niet weten. In feite lokken ze door HUN reacties iets uit, niet mijn post.
Reply's zoals "Daar gaan we weer" en "zo applaus man, jij bent die echte rtcw pro !!" versterkt dit alleen maar. Het uitlokken van flames. Terwijl ze beter net zo goed hun mond kunnen houden nietwaar? Maar blijkbaar mogen dat soort flames wel ofzo.
Als je mijn tekst heel objectief bekijkt, staat er niet zo veel bijzonders in. Er staat in dat mijn record iets van 1600 xp (of hoger was). Dus ik mag niets over mijn skills zeggen, terwijl die gast dat wel mag doen? Beetje krom niet? Heb niet eens een screenie. Verder kwam het onderwerp op spawnkilling. En dat is precies waar al die *mensen* hier ook mee overhoop liggen. En ik verduidelijk dat een beetje.
ps: overigens was ik ook een RTCW pro. Dank u.
ben is edited in was
Reply's zoals "Daar gaan we weer" en "zo applaus man, jij bent die echte rtcw pro !!" versterkt dit alleen maar. Het uitlokken van flames. Terwijl ze beter net zo goed hun mond kunnen houden nietwaar? Maar blijkbaar mogen dat soort flames wel ofzo.
Als je mijn tekst heel objectief bekijkt, staat er niet zo veel bijzonders in. Er staat in dat mijn record iets van 1600 xp (of hoger was). Dus ik mag niets over mijn skills zeggen, terwijl die gast dat wel mag doen? Beetje krom niet? Heb niet eens een screenie. Verder kwam het onderwerp op spawnkilling. En dat is precies waar al die *mensen* hier ook mee overhoop liggen. En ik verduidelijk dat een beetje.
ps: overigens was ik ook een RTCW pro. Dank u.
ben is edited in was
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 11-09-2004 12:52 ]
hmm er zijn volgens mij niet zoveel pro-gamers
(pro=4 a living oftewel geld ermee verdienen, amateur is 4fun of niet genoeg geld eraan verdienen om van te leven
).
What's in the case?
Anoniem: 112352
wat ik geleerd heb bij het spelen van ET: het gaat niet om de skills (hoogste xp) maar om het teamwork
liever 100 xp punten en de map winnen dmv goed teamwork dan 1500 xp en de map verliezen
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 112352 op 11-09-2004 12:10 ]
Dat is op pubs zo ja, maar in wars red je het niet met die instelling. Dan heb je gewoon goede spelers nodig 
Edit: als puntje bij paaltje komt, is het gewoon zo, dat als je gewoon door blijft killen, je zowiezo geen enkele kans maakt om ook maar iets van een objective te halen.
In RTCW was er eens een team dat bestond uit 6 panzers! Die hebben hele tijd nr: 1 gestaan op Benelux ladder en meen me ook te herinneren hoog op Internationaal. Waarom wonnen ze? Simpel. Ander team kreeg gewoon geen kans. Je kunt nog zo een goede tactiek hebben, nog zo vaak geoefend, als je steeds naar de Filistijnen wordt geknald, heb je gewoon NIETS aan teamwork.
Was wel lame en op een gegeven ogenblik stopten ze er ook mee, vanwege dat.
Overigens verhoogt kans op succes als je EN goed kan knallen EN een goede tactiek hebt. Maar zoals ik al eens hier eerder zei: ET en RTCW is knallen met je hoofd. Niet hersenloos rondlopen.
En als laatste wilde ik even zeggen, dat als men goed kan knallen en inzicht heeft, men over het algemeen ook goed is in teamwork.
vb1: Wat heb je aan een gast die constant achter je ass aanrent, omdat hij zo goed kan medicen .. Niets toch? Moet die medic ook niet meeknallen? Nope, kan ie niet, omdat hij zuigt.
vb2: Tactiek besproken blabla .. all about teh teamwork baby en dan noobs in je team hebben die niet fatsoenlijk kunnen knallen, de medics 10 keer gemiddeld de spuit misprikken enz
Skill > Teamwork
Skill + Teamwork > all
Edit: als puntje bij paaltje komt, is het gewoon zo, dat als je gewoon door blijft killen, je zowiezo geen enkele kans maakt om ook maar iets van een objective te halen.
In RTCW was er eens een team dat bestond uit 6 panzers! Die hebben hele tijd nr: 1 gestaan op Benelux ladder en meen me ook te herinneren hoog op Internationaal. Waarom wonnen ze? Simpel. Ander team kreeg gewoon geen kans. Je kunt nog zo een goede tactiek hebben, nog zo vaak geoefend, als je steeds naar de Filistijnen wordt geknald, heb je gewoon NIETS aan teamwork.
Overigens verhoogt kans op succes als je EN goed kan knallen EN een goede tactiek hebt. Maar zoals ik al eens hier eerder zei: ET en RTCW is knallen met je hoofd. Niet hersenloos rondlopen.
En als laatste wilde ik even zeggen, dat als men goed kan knallen en inzicht heeft, men over het algemeen ook goed is in teamwork.
vb1: Wat heb je aan een gast die constant achter je ass aanrent, omdat hij zo goed kan medicen .. Niets toch? Moet die medic ook niet meeknallen? Nope, kan ie niet, omdat hij zuigt.
vb2: Tactiek besproken blabla .. all about teh teamwork baby en dan noobs in je team hebben die niet fatsoenlijk kunnen knallen, de medics 10 keer gemiddeld de spuit misprikken enz
Skill > Teamwork
Skill + Teamwork > all
[ Voor 114% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 11-09-2004 13:02 ]
Anoniem: 104728
Kijk...dit vind ik nu een interessant en lezenswaardig verhaal en ik ben het ook volledig met je eens. Skill + TP >all.Anoniem: 42423 schreef op 11 september 2004 @ 12:52:
Dat is op pubs zo ja, maar in wars red je het niet met die instelling. Dan heb je gewoon goede spelers nodig
Skill > Teamwork
Skill + Teamwork > all
P.s.
Overigens starten de andere de flames niet hoor. Wel is het zo dat ze het erger maken. Het ontstaat IMO doordat je net iets teveel benadrukt hoe goed je wel niet bent. Als je dat niet meer doet - zoals in de quote hierboven - is er meer aandacht voor de boodschap!
Anoniem: 122234
en toen was er vrede op aarde
ps. ben trouwens mee eens met je laatste verhaaltje fonz.

ps. ben trouwens mee eens met je laatste verhaaltje fonz.
Ik snap die spuit nooit. Als ik de meest vreemde toeren uithaal dan prik ik altijd raak, maar als ik gewoon rustig iemand een spuitje wilt geven, dan moet ik dat eerst 3 keer proberen?Anoniem: 42423 schreef op 11 september 2004 @ 12:52:
de medics 10 keer gemiddeld de spuit misprikken enz
Vb. Ik zie iemand op de grond liggen en ik ren en spring er gewoon overheen zonder naar beneden te kijken. Even op fire drukken en psjjj gelukt.
Vb. Iemand ligt op de grond. Ik loop er naar toe en kijk naar beneden. Prik mis. Stukje opzij stappen. Prik. Weer mis. Prik. Prik. Prik. Gvd. Prik. Prik. Dood. $#$%!.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Dat probleem heb ik nou ook altijd...denk dat ik eens aan de drank moet gaan, mischien word m'n aim dan beterInfinitive schreef op 11 september 2004 @ 14:20:
[...]
Ik snap die spuit nooit. Als ik de meest vreemde toeren uithaal dan prik ik altijd raak, maar als ik gewoon rustig iemand een spuitje wilt geven, dan moet ik dat eerst 3 keer proberen?
Vb. Ik zie iemand op de grond liggen en ik ren en spring er gewoon overheen zonder naar beneden te kijken. Even op fire drukken en psjjj gelukt.
Vb. Iemand ligt op de grond. Ik loop er naar toe en kijk naar beneden. Prik mis. Stukje opzij stappen. Prik. Weer mis. Prik. Prik. Prik. Gvd. Prik. Prik. Dood. $#$%!.
Het jamere van medic is dat de spuit vaak zo langzaam reageerd. Als er bijv. 3 of 4 man naast elkaar liggen, ben je te lang nezig met prikken helaas.
Bedankt, die zijn precies de instellingen die ik zocht.Anoniem: 121275 schreef op 11 september 2004 @ 04:11:
[...]
een ontzettend hulpzaam verhaal
(ps. ik verbeter de typfouten morgen wel ff, nu slapen :< )
Heb nu de textures hoger gezet en de particles en blood e.d. uit gezet.
De brightness ook iets naar beneden en nu ziet de game er iets beter uit
Thanks m8
Still King
vind jullie het ook zo irri dan een soldier+panzar zo traag beweegt? als ik vuur en per ongeluk mis moet ik heel snel mijn handpistol kunnen trekken om 'em alsnog af te maken.
maar de tijd tussen vuren van panzar en pas kunnen switchen naar secundair wapen duurt zo lang, dat die ander je allang 3 keer heeft afgemaakt.
maar de tijd tussen vuren van panzar en pas kunnen switchen naar secundair wapen duurt zo lang, dat die ander je allang 3 keer heeft afgemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 12-09-2004 15:08 ]
Klopt, hoe zit het met deze regel, of is die serverside ingesteld?Silent Thunder schreef op 12 september 2004 @ 15:07:
vind jullie het ook zo irri dan een soldier+panzar zo traag beweegt? als ik vuur en per ongeluk mis moet ik heel snel mijn handpistol kunnen trekken om 'em alsnog af te maken.
seta cg_weaponCycleDelay "150"
Kunnen we daar soms iets mee?
Als het goed is is die tijd voor de panzer expres zo lang gekozen, om zodoende het wapen minder aantrekkelijk te maken. De cg_weaponCycleDelay heeft daar verder niets mee te maken, die wordt gebruikt om ervoor te zorgen dat als je je scrollwieltje een mep geeft, dat 'ie in de tussentijd maar één standje verspringt en niet 1000x rond gaat.shaggy8675 schreef op 12 september 2004 @ 15:21:
[...]
Klopt, hoe zit het met deze regel, of is die serverside ingesteld?
Maar ik moet hierbij zeggen dat ik niet in de source-code gekeken heb, dus ik weet het niet zeker.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Anoniem: 115597
Als je met een panzer iemand niet in 1x dood krijgt moet je mss 's overwegen een teamgenoot het te laten proberen.
mwah, het heeft niks te maken met noob-heid; ben immers meestal na 2-3 maps een 4star panzargevaar (als ik soldier ben dan; ik ben meestal c-op).Anoniem: 115597 schreef op 12 september 2004 @ 16:32:
Als je met een panzer iemand niet in 1x dood krijgt moet je mss 's overwegen een teamgenoot het te laten proberen.
maar soms mis je wel es wat he
Anoniem: 116136
misschien een beetje een n00b vraagje, maar toch
een tijdje geleden is mn hele config gesplut, dus ik heb een nieuwe moeten maken, snel gedaan allemaal prima nu, maar ik heb het ingame (console) gedaan, dus mn config is nu 1 grote teringzooi.. ik wil 'm nu ff manual editen en iets toevoegen etc, maar t is een beetje een warboel.. iemand ideen? tnx
Zie startpost :Anoniem: 116136 schreef op 12 september 2004 @ 21:03:
misschien een beetje een n00b vraagje, maar tocheen tijdje geleden is mn hele config gesplut, dus ik heb een nieuwe moeten maken, snel gedaan allemaal prima nu, maar ik heb het ingame (console) gedaan, dus mn config is nu 1 grote teringzooi.. ik wil 'm nu ff manual editen en iets toevoegen etc, maar t is een beetje een warboel.. iemand ideen? tnx
Eigen config bouwen
Begin met een goede basis > http://lakedrake.boxke.be/
Anoniem: 102055
shaggy8675 schreef op 12 september 2004 @ 15:21:
[...]
Klopt, hoe zit het met deze regel, of is die serverside ingesteld?
tja dat bedoel ik niet helemaal, geen zin om weer alles overnieuw te doen.. kan ik niet gewoon deze config (de door ET gemaakte) editen?Anoniem: 115597 schreef op 12 september 2004 @ 23:12:
[...]
Zie startpost :
Eigen config bouwen
Begin met een goede basis > http://lakedrake.boxke.be/
1] open whatever.cfg in notepad
2] gebruik toetsaanslagen om wijzigingen aan te brengen
3] gebruik ctrl-x / ctrl-v om handelingen onder *2] te vereenvoudigen
Google [enemy territory, cfg, cvars, etc] is tevens je beste vrind.
2] gebruik toetsaanslagen om wijzigingen aan te brengen
3] gebruik ctrl-x / ctrl-v om handelingen onder *2] te vereenvoudigen
Google [enemy territory, cfg, cvars, etc] is tevens je beste vrind.

Net zitten kijken naar "ETTV Eurocup Qualifier: 00Reach vs one4one "
Erg goed voor elkaar zeg dat ETTV. Draaide als een tierelier. Kon mooi chatten met andere speccers en zitten leuke features in als namen boven de hoofden en je ziet alle mijntjes.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Das gewoon shoutcaster zijn, die features. Maar ettv is idd wel leuk ja
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
heb nu een probleem 
ik kan in ET nu niet meer chatten, ook niet na de game.
Ook de toetsen V54 (hello) en V56 (great shot) e.d. doen niet meer.
Alleen teamchat werkt nog en de daarbij behorende toetsen v21 (need medic) e.d.
Weet iemand hoe deze functie heet en hoe ik die terug kan zetten?
ik kan in ET nu niet meer chatten, ook niet na de game.
Ook de toetsen V54 (hello) en V56 (great shot) e.d. doen niet meer.
Alleen teamchat werkt nog en de daarbij behorende toetsen v21 (need medic) e.d.
Weet iemand hoe deze functie heet en hoe ik die terug kan zetten?
Still King
pas nog gepost, iets met /teamspeakonly 0 ofzo, moet je een paar posts terug lezen
ja had ik ook al gedaan.Erazzzer schreef op 14 september 2004 @ 23:36:
pas nog gepost, iets met /teamspeakonly 0 ofzo, moet je een paar posts terug lezen
Ik had dus een aangepaste autoexec toegepast in in de belangrijke maps gezet.
Hierin stond deze optie dus op 1.
nu had ik die alweer aangepast maar nog steeds doet ie dit.
Nu heb ik de complete autoexec verwijderd uit ET en heb bijna alle normale instellingen weer zoals resolutie, maar de chat doet nog steeds niks.
Ook de waponiconflash blijft aan terwijl ik die steeds weer uit zet.
Zijn er nog meer bestanden waar ET de instellingen in opslaat??
Still King
in je etmain\profile\jouwnick map staat ook een etconfig.cfg d8 ik, kan je weggooien.
What's in the case?
er staan meerdere etconfig bestanden, niet alleen in mijn nickname.Ron!n schreef op 15 september 2004 @ 00:16:
in je etmain\profile\jouwnick map staat ook een etconfig.cfg d8 ik, kan je weggooien.
Kunnen die allemaal weg?
Still King
sure, daar staan d8 ik door jou, ingame gegenereerde, configs of automatische standaard configs.
What's in the case?
Anoniem: 121275
Ik vind je fps maar eng ;_;Jazzper schreef op 14 september 2004 @ 22:57:
[afbeelding]
[afbeelding]
Net zitten kijken naar "ETTV Eurocup Qualifier: 00Reach vs one4one "
Erg goed voor elkaar zeg dat ETTV. Draaide als een tierelier. Kon mooi chatten met andere speccers en zitten leuke features in als namen boven de hoofden en je ziet alle mijntjes.
Op z'n wiebbel fps gaat het mortar aim script niet op werkenIk vind je fps maar eng ;_;
Blub
hehe.. ach ja, we hebben niet allemaal dikke portemonnai. Laatste upgrade was 2 maanden terug. Een krijgertje: GF2 Ti ipv mijn oude GF2 MX... vette fps boost 
Als ik speel (en niet zoals met ettv) dan is de 76 clip nodig hoor.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Zo, ik was even wat aan het klungelen met de GoT@ET site, en nou was ik benieuwd wat jullie hier eventueel van denken?
Is het iets om foto's erbij te hebben, specs etc? ( zie site )
Geef maar een gil, of mail even je foto of info door als je er iets aan wilt toevoegen.
Of moet er iets anders, minder, meer...roept u maar?
[edit @Lot is gefixed
, sorry hehe edit]
Geef maar een gil, of mail even je foto of info door als je er iets aan wilt toevoegen.
[edit @Lot is gefixed
[ Voor 7% gewijzigd door Shaggy op 15-09-2004 19:26 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik heb afgelopen weekend m'n videokaartje geupgrade (was nog een GF 1). Ik kan nu eindelijk 76 stabiel halen met een hogere resolutie dan 640x480. Nu kan ik eindelijk ook een hoofd onderscheidenJazzper schreef op 15 september 2004 @ 16:25:
hehe.. ach ja, we hebben niet allemaal dikke portemonnai. Laatste upgrade was 2 maanden terug. Een krijgertje: GF2 Ti ipv mijn oude GF2 MX... vette fps boost
Toch wel verbazingwekkend hoe veel beter speelbaar het spel wordt als het allemaal wat soepeler draait. In gevechten op een medium/large afstand merk ik niet zo veel, maar vooral op close range is het echt een voordeel. Op een of andere manier geeft een stabiele en hoge framerate je wat meer controle.
Hee, nu sta ik er ook bijshaggy's got@et website
Ik heb nog een suggestie voor je website...
... zet bij alle visjes pantzernaab
tenminste, degenen die ik heb zien spelen

[ Voor 4% gewijzigd door Infinitive op 15-09-2004 20:49 ]
Kuch... forum.lot-clan.net lijkt me beter, dat ie nog wel naar bovenstaand url linkt is een ander verhaalHu9o schreef op 15 september 2004 @ 19:22:
ja fix de link van de LoT clan ff naar www.turnhout.net/forum
Verder wel grappig zo'n site
Waar ik nou schijtziek van word zijn van die losers die dwars door je artillery-fire lopen en dan een complaint indienen. Dit terwijl art.fire al aan de gang was....
sterker nog, vervolgens lopen ze er weer doorheen, filen weer een complaint en trachten nog een vote-kick te doen....
owja... we moesten verdedigen maar de noobs rende zo hard mogelijk naar de vijand toe.... idiots
zo.... moest het effe kwijt!
sterker nog, vervolgens lopen ze er weer doorheen, filen weer een complaint en trachten nog een vote-kick te doen....

owja... we moesten verdedigen maar de noobs rende zo hard mogelijk naar de vijand toe.... idiots

wijze woorden
Soms ook te maken met waar je je strikes neerlegd. Kan zijn dan jij vind dat je 'm prima gooit, maar als je daarmee je mates blockt kan je best irritant overkomen.. dat ze dan gaan complainen blijft triest natuurlijk.
Blub
Anoniem: 14383
Tja, dat had ik een tijdje ook toen ik de tank in fueldump kapot probeerde te houden. Te veel tk's en daarna een kick. Ach dan zoeken ze het toch lekker zelf uit?Zosas schreef op 16 september 2004 @ 09:52:
Waar ik nou schijtziek van word zijn van die losers die dwars door je artillery-fire lopen en dan een complaint indienen. Dit terwijl art.fire al aan de gang was....![]()
sterker nog, vervolgens lopen ze er weer doorheen, filen weer een complaint en trachten nog een vote-kick te doen....![]()
owja... we moesten verdedigen maar de noobs rende zo hard mogelijk naar de vijand toe.... idiots![]()
zie je axis vaak bij oasis doen.. zo snel mogelijk weer naar voor ook al is de old city wall al plat. Allies breken door ergens en blazen de 2 guns op.Zosas schreef op 16 september 2004 @ 09:52:
owja... we moesten verdedigen maar de noobs rende zo hard mogelijk naar de vijand toe.... idiots![]()
en maar art. strikes gooien op die 2e spawn plaats van de allies.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Komen jullie hier wel eens?
BAT5 server (Belgisch): 62.212.73.24:27960
Regelmatig nieuwe maps en vaak een ref aanwezig. Speel er regelmatig met groot plezier!
Regelmatig nieuwe maps en vaak een ref aanwezig. Speel er regelmatig met groot plezier!
Eigelijk nietKuip schreef op 16 september 2004 @ 12:07:
Komen jullie hier wel eens?
Nope. Kom jij trouwens wel 's op 217.148.161.16 ?Komen jullie hier wel eens?
Check it out
Nog meer foto's iemand? geef maar een mailtje of link
edit:
@hantheman.tk
Ik vond je al zo'n snotneus..hehe
@hantheman.tk
Ik vond je al zo'n snotneus..hehe
[ Voor 27% gewijzigd door Shaggy op 16-09-2004 18:37 ]
Wow, daar heb je ook echt naar lopen zoeken!

Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik zocht al een plaatje van een egnineers gezicht voor bij me naam hehe.
als we dan toch offtopic gaan... mobootje heb ik ook, werkt prima he
als we dan toch offtopic gaan... mobootje heb ik ook, werkt prima he
Niet die foto doe deze:shaggy8675 schreef op 15 september 2004 @ 19:13:
Zo, ik was even wat aan het klungelen met de GoT@ET site, en nou was ik benieuwd wat jullie hier eventueel van denken?
[edit @Lot is gefixed, sorry hehe edit]

BTW zet de LoT Public Et server er ook ff bij: 62.212.92.140:27962
[ Voor 6% gewijzigd door Illegal_Alien op 16-09-2004 19:36 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Als dat mokkel eens langskomt zal ik die allien wel tattooeren
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Dus jij bent niet die meid die daar op haar buik ligtRoeligan schreef op 17 september 2004 @ 08:01:
Als dat mokkel eens langskomt zal ik die allien wel tattooeren
lol... das mn vrouw haar nichtje....
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
jij wel..;)
@shaggy: zet mijn naam ff op de et-ing gotters site aub?
*FCL Gapster
^l*^?FCL ^lGapster
(light green)*(dark red)FCL (light green)Gapster
@shaggy: zet mijn naam ff op de et-ing gotters site aub?
*FCL Gapster
^l*^?FCL ^lGapster
(light green)*(dark red)FCL (light green)Gapster
edit:
[quote]Jazzper schreef op 16 september 2004 @ 19:24:
[/quote]
Geef maar een echt fototje, zorg ik wel dat je erbij komt
@ Gapster, staat erbij, hoop dat de groen een beetje
in de richting komt?
@Lamber, is gewijzigd
[/quote]
Geef maar een echt fototje, zorg ik wel dat je erbij komt
in de richting komt?
@Lamber, is gewijzigd
[ Voor 5% gewijzigd door Shaggy op 17-09-2004 18:10 ]
FCL staat dat niet op clanbase btw?
Er, ik maakte geen grapje hoor met dat plaatjeshaggy8675 schreef op 17 september 2004 @ 17:56:
edit:
[/quote]
Geef maar een echt fototje, zorg ik wel dat je erbij komt![]()
in de richting komt?
@Lamber, is gewijzigd![]()
Klant is koningIllegal_Alien schreef op 17 september 2004 @ 19:17:
[...]
Er, ik maakte geen grapje hoor met dat plaatje
Ggrr, zojuist weer iets? gehad en Profile weg... had gelukkig een backupje gemaakt.
Waar ligt dat toch aan in ET? gewoon willekeurig zijn je instellingen verdwenen en kun je weer van voren af aan beginnen als je geen backup hebt.

snap je dat niet shaggy.. dooohh.. het is zo simpel, je speelt het vast illigaal zonder geldige cd-key. Ik heb het eerlijk gekocht voor 49 euro op waterlooplein van die aardige man op het kleedje.
Ach wat is illigaal? Ik heb het gewoon keurig netjes gedownload. Mischien zit er hier ergens een foutje bij: Ik draait op m'n PDA dus gewoon met linux, maar speel ET ermee d.m.v. VM-ware, omdat ik dan betere resoluties kan spelen, kijk en dat met een gedownloade windows versie...zonder NR...Jazzper schreef op 17 september 2004 @ 19:58:
snap je dat niet shaggy.. dooohh.. het is zo simpel, je speelt het vast illigaal zonder geldige cd-key. Ik heb het eerlijk gekocht voor 49 euro op waterlooplein van die aardige man op het kleedje.
Waar gaat het fout bij mij?
klopt, het is ook zo dood als 1 pier, een bestwel-noobclan. Ik ben aan het trialen voor een serieuze clan..Jazzper schreef op 17 september 2004 @ 18:33:
FCL staat dat niet op clanbase btw?
Nadat ik in een friendly war een clannie truck bar 2 zag maken in oasis, terwijl de tank nog niet gejat was ben ik zo gaan flippen...:P xp whoring in een clanwar, redelijk het toppunt vond ik. Maargoed, iedereen kent me onder deze naam, dus ik blijf deze gewoon voeren tot ik een beter alternatief heb
@shaggy: Tnx
edit:
Je hebt je best gedaan qua kleur, maar dit is meer gifgroen
maak er maar gewoon wit van, dat lijkt een stuk beter.. IIG bedankt!
Je hebt je best gedaan qua kleur, maar dit is meer gifgroen
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 116136 op 17-09-2004 23:44 . Reden: vergeten..! ]
Ik zou ook gaan flippen als ik opeens truck barriers in Oasis zagAnoniem: 116136 schreef op 17 september 2004 @ 23:42:
[...]
Nadat ik in een friendly war een clannie truck bar 2 zag maken in oasis, terwijl de tank nog niet gejat was ben ik zo gaan flippen...:P

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Anoniem: 122234
clan barrier 2 maken is juist preventief, is niet echt xpwhoring d8 ik zoAnoniem: 116136 schreef op 17 september 2004 @ 23:42:
[...]
klopt, het is ook zo dood als 1 pier, een bestwel-noobclan. Ik ben aan het trialen voor een serieuze clan..
Nadat ik in een friendly war een clannie truck bar 2 zag maken in oasis, terwijl de tank nog niet gejat was ben ik zo gaan flippen...:P xp whoring in een clanwar, redelijk het toppunt vond ik. Maargoed, iedereen kent me onder deze naam, dus ik blijf deze gewoon voeren tot ik een beter alternatief heb
@shaggy: Tnx
edit:
Je hebt je best gedaan qua kleur, maar dit is meer gifgroenmaak er maar gewoon wit van, dat lijkt een stuk beter.. IIG bedankt!

Plus dat het strategisch gezien ook vrij handig kan zijn om een hoger engineer skill te halen (sneller bouwen, flack jacket).
Wat wel irritant is, is mensen die truck barrier 1 gaan opblazen, terwijl je bezig bent te vechten om tánk barrier 2, daar kan ik wel kwaad om worden
Wat wel irritant is, is mensen die truck barrier 1 gaan opblazen, terwijl je bezig bent te vechten om tánk barrier 2, daar kan ik wel kwaad om worden
Ook dat heeft zo zijn tactische voordelen. De tegenstander zal daardoor afgeleid kunnen raken en een engeneer sturen om dat ding te repareren. Weer een engeneer minder om mijnen bij de tank te leggen.hantheman.tk schreef op 18 september 2004 @ 00:45:
net nog op xs1 met FCL*oxymoronnogwatAnoniem: 116136 schreef op 17 september 2004 @ 23:42:
klopt, het is ook zo dood als 1 pier, een bestwel-noobclan. Ik ben aan het trialen voor een serieuze clan..
en 2) ben benieuwd!
ok ok ok, ik geef op.. ik gaf een slecht voorbeeld, hantheman schrijft meer wat ik bedoel.. en idd, bij tank bars in oasis word het tijd om naar bed te gaanhantheman.tk schreef op 18 september 2004 @ 00:45:
Plus dat het strategisch gezien ook vrij handig kan zijn om een hoger engineer skill te halen (sneller bouwen, flack jacket).

@jazzzper: kan kloppen, hij is wel redelijk acive ja
Ik haat Panzers...
Ik haat Engi's...
Ik haat coverts....
Ik haat mensen met een acc van 50%...
Ik haat mezelf...ehhh
Nee, ehh, ik HOU van mezelf....
Ik hou van een Panzer in m'n achterste...
Ik hou ervan opgeblazen te worden door een engi...
Ik hou van een knifekill van een covert...
ik hou mensen die beter kunnen schieten als mij...
Ik Hou van JULLIE, mijn waardige tegenstanders...
Enemy Territory RULES
Ik haat Engi's...
Ik haat coverts....
Ik haat mensen met een acc van 50%...
Ik haat mezelf...ehhh
Nee, ehh, ik HOU van mezelf....
Ik hou van een Panzer in m'n achterste...
Ik hou ervan opgeblazen te worden door een engi...
Ik hou van een knifekill van een covert...
ik hou mensen die beter kunnen schieten als mij...
Ik Hou van JULLIE, mijn waardige tegenstanders...
edit:
Ja ik ben in een meelige bui..hehe, moet ook een keer kunnen, toch?
Enemy Territory RULES
[ Voor 4% gewijzigd door Shaggy op 18-09-2004 02:04 ]
Is er ofzo een nieuwe punkbuster o.i.d.?
Ik word de laatste tijd alleen maar gekicked omdat ik geen of oude punkbuster heb. terwijl hij wel gewoon aanstaat.
Ik had hier vroeger ook geen last van.
iemand een idee?
Ik word de laatste tijd alleen maar gekicked omdat ik geen of oude punkbuster heb. terwijl hij wel gewoon aanstaat.
iemand een idee?
Webupdate draaienDanjel schreef op 18 september 2004 @ 20:17:
Is er ofzo een nieuwe punkbuster o.i.d.?
iemand een idee?
pbweb.exe in je pb dir
Hmm thnx. ik was namelijk gekicked uit de XS4ALL server.
straks ff testen of ik weer gekicked ga worden.
straks ff testen of ik weer gekicked ga worden.
edit:
Ja hoor ik kan weer gerust gamen
Ja hoor ik kan weer gerust gamen
[ Voor 24% gewijzigd door Danjel op 18-09-2004 21:35 ]
werken deze ook in ET?
heb ze namelijk in mijn autoexec.cfg staan, maar helaas pindakaas, niet werken
heb ze namelijk in mijn autoexec.cfg staan, maar helaas pindakaas, niet werken
code:
1
2
3
4
| set r_dynamiclight 0 set r_uifullscreen 1 set r_fastsky 1 set r_rmse 0 |
horen te werken, mischien helpt seta ipv set
uifullscreen is in RTCW iig officieel in clanwars uitgezet. Weet niet of het op publicservers ook in ET uitstaat. Je krijgt er wel een pokkevoordeel van.
Waar dient het eigenlijk voor? Wij hebben hem op XS4ALL ook uit, maar weet niet waar het goed voor is...Anoniem: 42423 schreef op 19 september 2004 @ 00:05:
uifullscreen is in RTCW iig officieel in clanwars uitgezet. Weet niet of het op publicservers ook in ET uitstaat. Je krijgt er wel een pokkevoordeel van.
In rtcw kon je met r_uifullscreen de mist weghalen in 1 map (assault) en dus beter mikken. Ik heb dit zelfde effect niet terug gezien in ET nog en volgens mij maakt het niet uit of het aan of uit staat met de originele maps. (als het aan staat kan het volgens mij je sky een beetje verneuken)
Nou mijn hdd is vandaag ff lekker gecrashed. alle bestanden/mapjes van ET zijn weg.
Maar nu moet ik het dus ff opnieuw instaleren (op mijn nieuwe hdd's (2X80 gb sata schijfies in een raid 0 array)).
Nu kan ik wel lekker alles 1 voor 1 gaan downloaden op rtcwfiles.
Alleen heeft of kent iemand niet een server waar alles gewoon ff in 1 mapje staat die je in 1 keer kan downloaden?
Je doet mij er een groot plezier mee.
Maar nu moet ik het dus ff opnieuw instaleren (op mijn nieuwe hdd's (2X80 gb sata schijfies in een raid 0 array)).
Nu kan ik wel lekker alles 1 voor 1 gaan downloaden op rtcwfiles.
Alleen heeft of kent iemand niet een server waar alles gewoon ff in 1 mapje staat die je in 1 keer kan downloaden?
Je doet mij er een groot plezier mee.
Er, Haat je me nu wel of niet?shaggy8675 schreef op 18 september 2004 @ 01:58:
Ik haat Panzers...
[...]
Ik Hou van JULLIE, mijn waardige tegenstanders...![]()
![]()
![]()
edit:
Enemy Territory RULES
Wat denk je nu zelf???
ET...Panzern00b....hehe

Anoniem: 93801
ik krijg geen servers meer te zien als ik online wil gaan spelen, heeft iemand enig iedee hoe dit kan komen?
Ik ben inmiddels meer als 6 maanden geleden gebanned. Omdat ik toen nogal agressief over kwam, dat klopt ook, maar een mens kan verranderen, zoals ik. Ben nu de rust hemzelf, en heb inmiddels al 6 maanden langer ET ervaring (lol). Zou ik unbanned kunne worden op xs4all. Btw ik vind het redelijk stom van mezelf dat ik ooit (6 maanden geleden) scheldwoorden zei die gewoon te grof voor woorden zijn, heb ik nu dan ook spijt van. Dusja das wat ik ff wou vrage, of ik unbanned kan worden op xs4all.
@darkdesign: Ik denk niet dat je dat hier moet vragen eigenlijk..
Kan iemand mij trouwens vertellen of er niet één of ander command is dat ervoor zorgt dat je, als je level 4 panzern00b bent, je niet naar granaat switcht, maar meteen naar je smg? Dat gebeurt nl. bij mij altijd, en dat is best irritant.
Kan iemand mij trouwens vertellen of er niet één of ander command is dat ervoor zorgt dat je, als je level 4 panzern00b bent, je niet naar granaat switcht, maar meteen naar je smg? Dat gebeurt nl. bij mij altijd, en dat is best irritant.
Ik zou zeggen, stuur een email naar Erazzzer. Z'n email adres kan je vast in z'n profiel hier op GoT wel vinden. De refs/admins hebben ook een speciaal beleid-email-adres, maar die weet ik niet uit m'n hoofd.darkdesign schreef op 19 september 2004 @ 22:16:
Ik ben inmiddels meer als 6 maanden geleden gebanned. Omdat ik toen nogal agressief over kwam, dat klopt ook, maar een mens kan verranderen, zoals ik. Ben nu de rust hemzelf, en heb inmiddels al 6 maanden langer ET ervaring (lol). Zou ik unbanned kunne worden op xs4all. Btw ik vind het redelijk stom van mezelf dat ik ooit (6 maanden geleden) scheldwoorden zei die gewoon te grof voor woorden zijn, heb ik nu dan ook spijt van. Dusja das wat ik ff wou vrage, of ik unbanned kan worden op xs4all.
Ik weet niet wat je toen ooit geflikt hebt en ik bepaal het beleid niet, maar een half jaar is een lange tijd + spijtbetuiging + de sociale controle gedurende de latere avonduren is iig hoog genoeg dat als je weer over te streep gaat, je snel weer gebant zou zijn, dat je wel een goeie kans maakt om weer toegelaten te worden.
Bij mij switched 'ie standaard al naar guns, of smg. Heb je ooit iets met je config gerommeld? Start eens een devmap op met een default config en kijk dan of het nog steeds gebeurd?hantheman.tk schreef op 19 september 2004 @ 23:53:
[ Voor 21% gewijzigd door Infinitive op 20-09-2004 00:10 ]
Bij dezedarkdesign schreef op 19 september 2004 @ 22:16:
klachten@xs4allrefs.tk
Daar moet je, je verzoek heensturen, maar als je een paar pagina's terug had gekeken, had je het gezien.
Alles wat betreft server policies, refs etc. etc. van welke server dan ook, moet je met de desbetreffende persoon bespreken, en niet op GoT.
Is al genoeg ellende mee geweest.
[ Voor 18% gewijzigd door Shaggy op 20-09-2004 00:48 ]
Mischien je muis programeren? ik switch daarmee gewoon altijd.hantheman.tk schreef op 19 september 2004 @ 23:53:
Anders denk ik in je config, die wapens omdraaien van volgorde?
Ok, een vraag:

Wie weet er de oorsprong van het woord: Panzer-n00b?
Ben eigenlijk best benieuwd wie dat de wereld in heeft geholpen.
[ Voor 13% gewijzigd door Shaggy op 20-09-2004 00:21 ]
seta b_panzerhack "1"hantheman.tk schreef op 19 september 2004 @ 23:53:
zet in je config werkt alleen met etpro.
hf
noob komt van newbie (net als naab, n@@b en guerilla)
panzer-noob is dus iemand die een k/d van 1 of slechter heeft en de nodige TKs maakt.
panzer-noob is dus iemand die een k/d van 1 of slechter heeft en de nodige TKs maakt.
En die kill's maakt met een panzerJazzper schreef op 20 september 2004 @ 01:05:
noob komt van newbie (net als naab, n@@b en guerilla)
Maar waar vind het "n00b" gedeelte zijn oorsprong?
Het lijkt me sterk dat het bij ET is gekomen?
staat gewoon voor newbie. wordt zo vaak geroepen tijdens online games.shaggy8675 schreef op 20 september 2004 @ 07:44:
maar soms kan ik me ook stiekem nog wel een beetje ergeren op de kleine kindertjes die "lucker" of "pansernoob" tegen me roepen.
1 map later spelen ze vaker zelf panser.
ooh ja en tekst-binds vind ik ook zwaar irritant. vooral op een ShrubET server waar je shortcuts hebt voor bijvoorbeeld de naam van de laatste persoon die je gefragged hebt. maar ik blijf erbij dat dit ook vaker kinderen zijn
[ Voor 4% gewijzigd door JohnD op 20-09-2004 08:31 ]
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Anoniem: 93801
Elke keer als ik ET probeer op te starten gooit ie alle verbindingen er uit, waardoor ik dus nooit online kan gaan spelen, hoe kan dat komen?
Ik ken ook mensen die de originele RTCW spelen, en die hebben het ook over panzern00bs. Dus het zal daar dan wel vandaan komenshaggy8675 schreef op 20 september 2004 @ 07:44:
Nog even over mijn vraag trouwens, dat switchen naar grenade heeft ie altijd al gedaan, dus dat zal wel standaard instelling zijn.
Ik zal in ieder geval seta b_panzerhack "1" toevoegen, maar ik speel eigenlijk heel vaak op een ShrubET server..

Over Shrub gesproken, kan het kloppen dat het b_hitsounds commando daarmee niet werkt? Ik krijg in ieder geval geen geluidjes op zo'n server, best wel jammer, want het is wel heel handig altijd. . . en drie keer 'ping, ping, ping' af en toe klinkt ook wel lekker
Dit topic is gesloten.