[Fifa 2005] Het beste voetbalspel ooit!?

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.301 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Smoonshine schreef op 12 oktober 2004 @ 19:58:
.......................
Dan het zelf schieten op doel. Vanuit bepaalde posities is het echt onmogelijk om op doel te schieten. Wat hier al eerder is gezegd kun je alleen rechtdoor of in afwijkingen van 45 graden schieten. Wat me ook opvalt is dat er verdacht vaak op de paal wordt geschoten.
Volgens mij geldt hetzelfde voor het passen.
Tot slot het bal afpakken. Wanneer ik de bal kwijtraak, blijft mijn speler altijd dom staan, waardoor de (niet anticiperende) verdediging de aanvaller van de tegenpartij zo een vrije doorgang richting doel verleend, iets dat 9 van de 10 keer resulteert in een tegendoelpunt.
Ja dat heb ik ook vaak, daardoor krijg je altijd die wedstrijden die heen en weer gaan, wie de bal heeft valt aan en meestal strandt dat pas in de verdediging of zelfs nog verder.
............
Het lijkt me dan ook verstandig voor EA om eens 2 jaar de ontwikkeltijd te nemen voor een nieuwe Fifa en het spel helemaal opnieuw in te richten (dit hebben ze ooit ook met NHL gedaan als ik me niet vergis). Jaar in jaar uit, stuit je weer op dezelfde soort irritante fouten, iets dat met een wat langere ontwikkel en test tijd helemaal niet hoeft.
En laat dat alsjeblieft door een nieuw team zijn, alhoewel ik het betwijfel aangezien de verkoop nogsteeds goed is (dankzij de marketing afdeling ongetwijfeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Egt heel vet spel, ik heb hem sinds 2day..

Alleen 1 ding waar ik me aan irriteer. Ik speel het spel 1024*768@32. Alleen heel soms hapert het spel. Dan blijft die effe hangen, en gaata dan weer verder. Dit heeft die ook bij 800*600.

Mn videokaart is toch een radeon 9700 128MB. DUs daar ligt het niet bepaald aan lijkt me!?

Iemand ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 15:01

Jammie

Da's pas lekker!

In de eerste plaats heb ik nooit PES gekocht (3 of straks 4), dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik ben al die jaren alleen voor de Fifa-reeks gegaan, vooral vanwege het realisme: juiste spelers, juiste namen.
Ik kan dus geen vergelijking maken. Maar de nieuwe zogenaamde 'first touch' control van EA voegt wel enorm veel vrijheid en speelplezier toe aan Fifa 2005 ten opzichte van de 2004-versie. Misschien benadert de gameplay nu PES, ik weet het niet. Maar voor elke verstokte Fifa-fan is deze 2005-editie écht een verbetering!

En vreemd genoeg draait Fifa 2005 véél soepeler op mijn bescheiden systeem dan 2004. Specs (niet lachen): P3 1ghz, 768mb ram, Geforce 2MX, XP, DirectX 9.0b.

Ik zoek alleen nog een manier om een 'chant' in het spel te kunnen brengen via chants.bin of dittyimporter. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 10:11

Infernis

Psychotic Weaboo

-FoX- schreef op 12 oktober 2004 @ 09:00:
[...]

De meeste van bovenstaande punten hebben gewoonweg te maken met het feit dat je het spel niet voldoende onder de knie hebt.
Als Fifa te moeilijk voor je is, houd het dan gewoon bij pes :Z
Euh, ik heb een heel seizoen uitgespeelt in careermode. Speel op semi-pro, waarvan ik de grote meerderheid win. Amateur is "te" gemakkelijk.

Normaal zou ik verbetering moeten zien naarmate ik speel, maar dat gebeurt dus totaal niet omdat het spel me niet toelaat te spelen zoals ik het wil. PES is veel dynamischer op dat vlak.

Ik ben totaal geen pes "fanboy", ik zeg gewoon maar wat ik zie. Fifa probeer ik elk jaar. Het is niet alsof ik 1 potje speel en dan conclusies ga trekken. Akkoord, dit jaar is al een verbetering, maar totaal nog niet wat het moet zijn. Ik mis nog teveel vrijheid in het spel.

[ Voor 6% gewijzigd door Infernis op 13-10-2004 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 17:46:
Ik ben vreselijk geschrokken.
Vraag me ook echt af of ze niet per ongeluk in mijn doos de beta hebben gedaan.
Ik kan als hoogste resolutie 1024x786x16 kiezen, zelfs dan zien de grafics er zeer blokkerig uit.
Ik kan mijn controler niet selecteren, ipdv wel een windows gamepad 3dpro terwijl ik een dual action logitec heb.
Kan dus geen besturing kiezen, moet werken met de twee joys. wat ik dus niet fijn vind.

Of ik zie een hele hoop over het hoofd, ga dadelijk verder spitten in de opties maar mijn eerste indruk is waar ondermaats.
Ik heb ook last van het probleem dat ik als hoogste resolutie 1024x786x16 kan kiezen en dat de grafics er zeer blokkerig uitzien. Weet iemand hier een oplossing voor? Aan m'n systeem zal het niet liggen: P4 3.2 GHz, 2x 512mb geheugen, 9800XT Radeon videokaart. Ik heb al verschillende drivers geprobeerd, maar geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
ZAMoRANo schreef op 12 oktober 2004 @ 23:13:
Volgens mij geldt hetzelfde voor het passen.
Speel jij de Pc versie of een console versie?
Dit probleem is mij nog niet opgevallen, maar ik ga het straks eens proberen. Ik speel wel de PS2 versie, dus misschien dat je met die controllers preciezer kan passen/schieten (door die stick ipv knopjes op je keyb).
En laat dat alsjeblieft door een nieuw team zijn, alhoewel ik het betwijfel aangezien de verkoop nogsteeds goed is (dankzij de marketing afdeling ongetwijfeld).
Het feit dat EA er 10 jaar over heeft gedaan (en Konami slechts 3 en het is al "beter") om tot dit resultaat te komen vind ik ook wel lichtelijk overdreven.
EA is gewoon veel vroeger begonnen met het ontwikkelen van Fifa en toen waren de PC's/Videokaarten en de technologie op vlak van programmatie/motion capturing/... gewoon al véééél minder als die nu zijn. Dus dat feit klopt imho totaal niet.

Waar ik het wel enorm mee eens ben is dat EASports nu eens de tijd moet nemen om de volgende game te ontwikkelen. Ik zou dan ook liever geen RTWC zien in de lente van volgend jaar. Maar gewoon Fifa2006 - WorldCup instead in de lente van 2006. Dan hebben ze imho tijd genoeg om de juiste aanpassingen door te voeren. Want de engine/sounds/.. en alles buiten de gameplay is wel veel beter als de konami-mannen, dus dan lijkt me dat een redelijk tijdsbestek om de gameplay in een heel positieve zin te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[sarcasme]
Er moet bij EA ook geld verdiend worden hoor ;)
[/sarcasme]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
-FoX- schreef op 13 oktober 2004 @ 12:13:
[...]

Dit probleem is mij nog niet opgevallen, maar ik ga het straks eens proberen. Ik speel wel de PS2 versie, dus misschien dat je met die controllers preciezer kan passen/schieten (door die stick ipv knopjes op je keyb).
PC versie, maar wel met Logitech Dual Analog. Maargoed dit is niet zo erg, alle voetbalspellen hebben er last van en je hoeft er niet veel van te merken.
Het feit dat EA er 10 jaar over heeft gedaan (en Konami slechts 3 en het is al "beter") om tot dit resultaat te komen vind ik ook wel lichtelijk overdreven.
EA is gewoon veel vroeger begonnen met het ontwikkelen van Fifa en toen waren de PC's/Videokaarten en de technologie op vlak van programmatie/motion capturing/... gewoon al véééél minder als die nu zijn. Dus dat feit klopt imho totaal niet.
We hebben het niet over de graphics, maar de gameplay.
Ik vind het alleen niet echt knap van Konami, EA heeft gewoon zitten slapen want het geld kwam toch wel binnen.
Je ziet in het bedrijfsleven ook vaak dat een monopoly-positie de vooruitgang niet ten goede komt.
Als je in een markt komt waar al een grote speler is waar je tegen moet concurreren word je gedwongen om in korte tijd je snel te ontwikkelen, dat is dus idd wel een enigszins scheve vergelijking maar niet om de inhoudelijke verschillen, meer om de positie in de markt.

Zoals ik ook eerder heb aangegeven is het overduidelijk dat EA, door het na te laten om naar de (opbouwende) kritiek van de game-community te luisteren, nooit de indruk heeft gegeven om het spel te willen verbeteren. Dat keert zich nu voor een deel tegen zich, je hoort op allerlei fora van voetbal(game)sites bijna alleen maar negatieve geluiden.

De graphics en licenties, dat verkoopt goed, daar blinkt FIFA dus in uit. Ingame geluid is idd ook één van de sterke punten (alhoewel enorm veel mensen problemen hebben met de geluidsniveaus van 2005).
De interface is zoals elk jaar verschrikkelijk; omslachtig en onlogisch. Helaas voor Konami is die van PES3 nog erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hmmm...ben ik nou scheel 8)7? FIFA ziet dit niet eens als een doelpunt |:(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/extenz/doelpunt.JPG

Het was nog wel het winnende doelpunt tegen P$v ook ;)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he vraagje waar kan ik de resolutie bij dit spel aanpassen ik kan het ingodsnaam niet vinden ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:check jij je mail maar zometeen

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 13-10-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 14:18

Smoonshine

Feyenoord!!

-FoX- schreef op 13 oktober 2004 @ 12:13:
[...]

Ik speel ook de PC versie met een logitech dual action. Het kan ook best zijn dat Fifa 2005 op de PS2 heel anders (fijner) speelt dan op PC. Fifa 2003 op de Xbox speelde ook een stuk lekkerder dan de PC versie.

Maar ik denk dat Fifa de fout in is gegaan rond de 98/99 versies. Fifa 98 en 99 waren beiden echt top voetbalspellen (voor hun tijd). Ze speelden lekker en alles zat erin. Omdat, EA daarna natuurlijk niet nog eenzelfde spel kon gaan releasen een jaar later, zijn ze essentiële dingen aan de gameplay gaan veranderen, zodat er weer behoefte was aan andere nieuwe functies, zoals "Off the ball" control. Ik denk dat EA beter op de weg van 98/99 had kunnen verdergaan en die games verder uitdiepen in tactisch en AI vermogen. Op dit moment vind ik (misschien dankzij PES) Fifa gewoon niet heel erg boeiend meer. Na een paar potjes is de lol er wel af en beginnen de stekeligheden alweer te komen.

Nu ben ik bang dat PES over een paar jaar ook hetzelfde punt als Fifa gaat bereiken. Met een jaarlijkse release ga je gewoon dingen vernieuwen/veranderen om het maar te vernieuwen/veranderen. In het begin is er nog wel een boel te veranderen, maar op een gegeven moment slaan de makers gewoon door in het vernieuwen en komen er functies en gameplay bij waar gewoon niemand op staat te wachten.
*knip

[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 13-10-2004 20:30 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Smoonshine schreef op 13 oktober 2004 @ 20:08:
[...]

Omdat, EA daarna natuurlijk niet nog eenzelfde spel kon gaan releasen een jaar later
:+

Hoef ik verder niks aan toe te voegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 19:26:
he vraagje waar kan ik de resolutie bij dit spel aanpassen ik kan het ingodsnaam niet vinden ? 8)7
Je moet eerst naar het

- Hoofdmenu gaan
- My FIFA 2005
- Game Settings (bovenaan)
- ff naar onderen in het menuutje gaan en zie daar; Resolution ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Zijn er mensen die via direct-ip willen spelen? kunnen we evt irc kanaaltje opengooien :)

edit:
Ik heb #fifa2005.nl gevonden @ Qnet, misschien leuk als er wat GoT-ers komen :)

[ Voor 113% gewijzigd door GandalfTheGrey op 14-10-2004 22:42 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 00:05:

Alleen 1 ding waar ik me aan irriteer. Ik speel het spel 1024*768@32. Alleen heel soms hapert het spel. Dan blijft die effe hangen, en gaata dan weer verder. Dit heeft die ook bij 800*600.

Mn videokaart is toch een radeon 9700 128MB. DUs daar ligt het niet bepaald aan lijkt me!?

Iemand ideen?
Iemand id???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 15:01

Jammie

Da's pas lekker!

michaelo schreef op 13 oktober 2004 @ 00:05:

- - - - -

Nou, als ik íets geleerd hem van de fifa-reeks, dan is het wel dat dit spel enorm gevoelig is voor de hardware die je hebt, besturingssysteem etcetera. Zo was fifa 2004 heel schokkerig (niet te spelen), nadat ik van WinME was overgestapt naar XP. Uiteindelijk na HEEL veel uren uitzoekwerk bleek het dat de goedkope Paradigit-pad XFX wel werkt in WinME met Fifa2004, ook in XP (bij andere spellen), maar weer niet in XP én Fifa2004. Uiteindelijk heb ik de Logitech Dual Action gekocht, en toen waren alle problemen verholpen.

Nu, met XP en Fifa2005 flikkert het beeld als ik een wedstrijd (vaak alleen de eerste wedstrijd) speel. Ik ga dat verder niet uitzoeken, want met alt-tab en weer terug naar het spel loopt alles weer vloeiend. En ik heb echt geen geavanceerd systeem.

Ik bedoel maar: jouw probleem kan aan heel veel dingen liggen, zowel hardware als software. In eerste instantie zou ik eens kijken of jouw gamepad wordt ondersteund. Tenminste, als je met een gamepad speelt. Dat blijkt toch vaak een major problem bij Fifa.

En voor degenen die alleen in hoeken van 45 en 90 graden etc kunnen schieten en passen: ook dat zou aan de compatibiliteit van de gamepad of de gamepad-driver kunnen liggen. Mijn Logitech Dual Action doet het prima en passt en schiet echt heel nauwkeurig. Met die andere XFX-pad kon ik ook nooit scoren vanuit een vrije trap, omdat het balkje veel en veel te snel volliep. Met die Logitech-gamepad gaat het veel trager en scoor ik nu regelmatig uit een vrije trap.

Ik ben hardstikke blij met Fifa2005, ik vind het wel klote dat het spel zo enorm afhankelijk is van hard- en software.

[edit:]

Trouwens: heeft iemand al ontdekt hoe je een eigen chant in het spel kunt brengen via chants.bin of DittyImporter?

[ Voor 4% gewijzigd door Jammie op 14-10-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 18:59
Misschien een hele domme vraag maar waar stel je resolutie in van het spel want ik kan het maar nergens vinden in dat idiote menu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Tundreq schreef op 14 oktober 2004 @ 23:57:
Misschien een hele domme vraag maar waar stel je resolutie in van het spel want ik kan het maar nergens vinden in dat idiote menu :(
[rml]CyberDoX in "[ Fifa 2005] Het beste voetbalspel ooit!?"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Mmm, ik wilde het spel dus vandaag gaan kopen, maar als ik dit alles zo lees, dan wacht ik wel op PES4. De laatste FIFA die ik heb liggen stamt al uit 2001 :+

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 01-10 09:34

Frits Flits

SOUND! Designer

7th-Phoenix schreef op 15 oktober 2004 @ 13:04:
Mmm, ik wilde het spel dus vandaag gaan kopen, maar als ik dit alles zo lees, dan wacht ik wel op PES4. De laatste FIFA die ik heb liggen stamt al uit 2001 :+
Je kan ook de demo proberen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Iemand ideen?
Wat voor en hoeveel geheugen gebruik jij? En heb je voldoende vrije schijf ruimte ivm Page file........

Probeer is in advanced settings wat zooi zoals aa en af uit te zetten.... Kun je vert syn ook uitzetten?

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Weet iemand in welke directory fifa2005 de replays opslaat? Ik kan ze maar niet vinden. Er staat namelijk een mooie halve omhaal van Bergkamp bij die ik wil laten zien :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Mr_UnAnimouS schreef op 15 oktober 2004 @ 16:12:
Weet iemand in welke directory fifa2005 de replays opslaat? Ik kan ze maar niet vinden. Er staat namelijk een mooie halve omhaal van Bergkamp bij die ik wil laten zien :P.
Ik gok ergens in /My Documents(of Mijn Documenten)/FIFA 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

ZAMoRANo schreef op 15 oktober 2004 @ 16:29:
[...]

Ik gok ergens in /My Documents(of Mijn Documenten)/FIFA 2005.
Argh :D. Wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb :P. Zit ik alleen in de dir van Fifa2005 zelf te zoeken :X.

Voor de liefhebbers:
Bergkamp halve omhaal in kruising

[ Voor 17% gewijzigd door Jerry op 15-10-2004 17:02 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7th-Phoenix schreef op 15 oktober 2004 @ 13:04:
ook al is dit niet HET voetbalspel het is zeker een verbetering t.o.v 2001 en is het zeker het kopen waard. er zijn eenmaal teveel mensen met teveel wensen en dat maakt het moeilijk om iedereen teverden te maken ik ben iig wel grotendeels teverden met fifa05.

ff on the game weer:
Dit vind ik wel heel erg mooi van fifa 2005
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/psv-fey.JPG
btw. kwartfinale amstel cup met feyenoord 0-2

dit is inmiddels mijn 2e seizoen, ben kampioen geworden met willemII en ben nu trainer van feyenoord en sta 1e in de competitie en ben nog actief in de uefa cup en heb anderhalve ster als coach.

wie speelt er nog meer career mode??
- hoeveer ben je?
- wat is je clubgeschiedenis?
- wat zijn je behaalde prijzen?
- wat is je coach status?
- welke clubs wil je nog coachen?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 01-10 14:18

Smoonshine

Feyenoord!!

- hoever ben je?
Ik zit nu in het eerste seizoen. Ben bezig met Wycombe Wanderers in de English 2nd division en ben bijna kampioen. In het begin van het seizoen liep het als een trein, maar hoe verder ik kwam hoe lastiger het werd en hoemeer ik verloor. Gelukkig begin ik nu weer een beetje bij te trekken en heb inmiddels de concurrentie weer ingehaald. Ik sta nu 1ste met 1 punt verschil op de nummer 2.

- Wycombe Wanderers
- Volgend seizoen wil ik een transfer naar Feyenoord om europees te kunnen spelen. Daarna wil ik iig nog naar een Premier League club of een middenmoter in Spanje.

Een bijna kampioenschap

Zal iets beter zijn dan het begin. Nog geen topper iig.

----------------------

Zit er trouwens enige logica in het verdedigen van hoge ballen. Ik heb echt het idee dat de kopduels willekeurig gewonnen worden. Ook het verdedigen van corners gaat me beroerd af. Wanneer de bal naar het mannetje bij de middenstip wordt gespeeld, kan ik diegene onmogelijk van koppen afhouden. Is daar een maniertje voor?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er trouwens enige logica in het verdedigen van hoge ballen. Ik heb echt het idee dat de kopduels willekeurig gewonnen worden. Ook het verdedigen van corners gaat me beroerd af. Wanneer de bal naar het mannetje bij de middenstip wordt gespeeld, kan ik diegene onmogelijk van koppen afhouden. Is daar een maniertje voor?
ik heb juist het probleem dat ik geen corners kan winnen, bij het verdedigen van corners dan zorg ik dat ik voor de man kom en dus de bal voor hem weg kan koppen of ik hou hem tegen zodat mijn keeper de bal kan vangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verdedigen van corners? Right analog stick. ;)

Ik heb t wel een beetje gehad met dit spel eigenlijk, ja de presentatie van de opstellingen ziet er mooi uit, balaannames leuk en sommige spelers lijken net echt, maar dat is t wel. Lijkt voor geen meter op voetbal.

Beter dan 2001 is t ook wel, maar dat mag ook wel lijkt me.

Iemand nog FIFA2005 voor de PC kopen? Week oud. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey ik heb net om 7 uur gammo gekeken, lieten ze een review zien van fifa 2005 op de xbox! en het nederlands elftal zit daar bij?! hoe kan daT?! laat mij dat aub weten... :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- hoeveer ben je?

Dit is het 2e seizoen.

Begonnen bij Vitesse en daarna trainer van Ajax.

Kampioen geworden en heb de beker gewonnen.

2 sterren

Eerst met Ajax de CL winnen om vervolgens Barcelona te gaan trainen.
Heb overigens bij Ajax flink de bezem door de selectie gehaald en heb Kezman en Toure gekocht. Probeer voor de kerst iig nog Robben te kopen, of heeft iemand een goeie tip voor een linksbuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hoever ben je?
Ben nu trainer van Ajax, sta 1e in de Nederlandse competitie. Zit met Real Madric CF, Galarasaray en FC Basel in de pool van de Champions League, waar ik 1e sta. Twee gespeeld, twee gewonnen (Real Madrid en FC Basel).

Met Ajax heb ik een trainingsveld en nieuwe CL-shirts ofzo gekocht. Maar weet iemand wat ik aan dat trainingsveld heb? En of ik daar iets mee ken doen? :P

Wat is je clubgeschiedenis?
Ben begonnen bij RBC Roosendaal, Nederlands kampioen geworden, en de Amstelcup zegma ;0.

Wat zijn je behaalde prijzen?
Met RBC de landstitel en de amstelcup.

Wat is je coach status?
1 ster nog maar :+

PS: RBC doet het ook goed in de Champions League, ze hebben 0 - 1 gewonnen tegen Milan :X en 1 - 1 tegen Nantes. Ze staan nu eerste in de pool met Barca, Nantes en Milan..
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 20:57:

*knip* ;)

Eerst met Ajax de CL winnen om vervolgens Barcelona te gaan trainen.
Heb overigens bij Ajax flink de bezem door de selectie gehaald en heb Kezman en Toure gekocht. Probeer voor de kerst iig nog Robben te kopen, of heeft iemand een goeie tip voor een linksbuiten?
omg :r :X

[ Voor 18% gewijzigd door NaZ- op 16-10-2004 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel ff checken of FIFA2005 goed is.......
maar mijn nieuwe videokaart Geforce 6800 LE crashed ALTIJD bij opstarten van FIFA2005. Ook 2004 crashed
Heeft iemand dit eerder gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 00:11:
maar mijn nieuwe videokaart Geforce 6800 LE crashed ALTIJD bij opstarten van FIFA2005. Ook 2004 crashed
Ligt dit niet aan je chipset? Anders probeer je nieuwe drivers. Ik heb Fifa 2005 nog niet. Alleen de demo. Bij mij draait hij wel (maar ik heb een Ati :))

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Nu paar dagen al gespeeld via het LAN en dat gaat leuk, spelen tegen de PC gaat ook goed, spel hapert niet en loopt lekker vloeiend.

Enig minpunt is bij de Ned Versie de commentaarstem van me favo mannetje:

Evert ten Napel :r .....en Youri is ook lekker droog 8)7

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb fifa 2004 nu ook gekocht maar bij elk geluid hoor je een soort gekraak. De 1e keer na de installlatie was het niet maar daarna hoorde je luid gekraak...
optelossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Klote programmeerders. Win ik met AZ van Ajax, loopt hij vast in het menu.

Scoren lukt ook al nauwelijks. Buiten het strafschopgebied schieten ze altijd naast het doel. Ik speel met keyboard...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterSas
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-08-2020
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 00:11:
Ja, ik heb hetzelfde probleem met 2005. Ook met de nieuwste drivers. Met 2004 overigens niet. Het gaat 8 van de 10 keer fout.
De computer blijft aan, maar de monitor valt uit. Resetten helpt niet. Ik moet de PC helemaal uitzetten en weer aanzetten om weer beeld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, zoals reeds gemeld in een ander topic.
hoe klik ik in de demo verder na het 1e scherm (keuze van vlag)

?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 19:05:

?!
Dacht 'enter'.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:32

?!
Duh, enter, kunt toch wel een beetje proberen met je toetsenbord, of mschien dat het trouwens D of zoiets is, je weet wel van schieten of passen, maar dit zijn maar suggesties he, niet gaan zeuren als t niet werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

?!
default TAB en anders enter

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 22:25
Aangezien ik de topictitel een beetje overdreven vind....

Kan het niet gewoon Fifa 2005 worden? Naar de replies te oordelen is dit dus niet het beste voetbalspel ooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 10:44

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb 2 jaar geleden een toernooitje georganiseerd (zie sig) en het lijkt me wel leuk om dat weer te doen! Maar dan moet er wel genoeg aanhang zijn uiteraard :P (toch wel minstens 32 spelers).

Laat maar horen wat jullie ervan vinden, als er genoeg interesse is dan open ik tzt wel een topic.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nippletwister schreef op 20 oktober 2004 @ 15:36:
Aangezien ik de topictitel een beetje overdreven vind....

Kan het niet gewoon Fifa 2005 worden? Naar de replies te oordelen is dit dus niet het beste voetbalspel ooit ;)
lol :D

"Weer een deceptie of toch een verbetering?" zou het topic beter samenvatten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Volgens mij was het EA zelf die deze game bestempelde als best voetbal game ooit vandaar de titel.
Maar ik zit ook wel eens mis. :7

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Hmm nou ik vind het in ieder geval al heel wat dat ik m niet na 2 wedstrijden speel alweer wegdonder... Ik heb m gehuurd maar wonder boven wonder weet ik dit spel ook nog even vol te houden ook ;)

Ben inmiddels rond wedstrijd numero 3 met S.C. Heerenveen dus nog maar net begonnen ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook maar ff dan

- hoeveer ben je?
begin 3e jaar
willem II(1), feyenoord(2)
landskampioen 2x, beker 2x, uefa cup 1x
2 sterren :D
ik wou eigenlijk dit seizoen al weg maar wil toch de champions league winnen met feyenoord, en wil dan via een spaanse of engelse suptop club naar real madrid en Manchester Utd en misschien ook Bayern Munchen, hoewel de club me niet echt leuk lijkt wil ik wel bundesliga spielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zeker een vooruitgang ten opzichte van fifa2004!
MAAAAAAAAAAAAAAAR kan niet wachtten op PES4! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-10 18:45
Waarom zijn m'n spelers in carrière mode zo goedkoop?!
Speel met Willem II en sta 5de maar m'n spelers komen gemid niet boven de 6000 (punten?). Bij de laagste clubjes zijn ze er al meerdere van 10000 en in het buitenland hoef ik al helemaal niet te kijken. Kan geen transfer doen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:39

St@m

@ Your Service

Hier mijn dingie :P

- hoeveer ben je?
begin 3e jaar
Utrecht 1e en 2e jaar. Nu net begonnen met PSV
1e jaar niets, 2e jaar kampioen, winnaar CL en de Amstel Cup
1.5 ster
Ik zie het wel, ik kan zelfs met Utrecht de CL winnen dus andere clubs boeien me nu niet meer zo. Ben PSV supporter en denk dat ik gewoon spelers koop.[/quote]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Artz schreef op 21 oktober 2004 @ 19:19:
Waarom zijn m'n spelers in carrière mode zo goedkoop?!
Speel met Willem II en sta 5de maar m'n spelers komen gemid niet boven de 6000 (punten?). Bij de laagste clubjes zijn ze er al meerdere van 10000 en in het buitenland hoef ik al helemaal niet te kijken. Kan geen transfer doen zo!
Al je vergaarde punten investeren in Budget en scouting..... Maar uhm kies dan een rijkere club! :)

PS: Ik speelde met Dundee (scottish premiership) op semipro het eerste seizoen... niets dramatisch ofzo maar wel erg lastig. Dus nooit boven de 75% blij met baan score.... Toen ik hem op amateur een keer overdeed kwam ik tot op 98% maar niet hoger. Weet iemand wat daar voor nodig is?

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:49
100% krijg je als je alle mogelijke prijzen in 1 seizoenpakt geloof ik ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Iemand al enig idee hoe je buiten het strafschopgebied met het toetsenbord kan scoren? Ballen gaan steeds naast het doel :|

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frits Flits schreef op 22 oktober 2004 @ 19:46:
Iemand al enig idee hoe je buiten het strafschopgebied met het toetsenbord kan scoren? Ballen gaan steeds naast het doel :|
tja buiten het gebied???

gewoon 3 meter doorlopen en dan wel scoren, richten gaat nou eenmaal niet makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:58
Frits Flits schreef op 22 oktober 2004 @ 19:46:
Zorgen dat je ongeveer recht op doel afloopt en gewoon uithalen. De speler schiet dan automatisch een afzwaaier richting een van de hoeken waardoor de keeper gedwongen wordt tot duiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 06:39

St@m

@ Your Service

Gipsy King schreef op 22 oktober 2004 @ 18:49:
100% krijg je als je alle mogelijke prijzen in 1 seizoenpakt geloof ik ..
Nope, het blijft 98% had ik ook met Utrecht.. :/ Wel alle prijzen gepakt

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 22:20
WouterSas schreef op 19 oktober 2004 @ 12:56:
[...]

Ja, ik heb hetzelfde probleem met 2005. Ook met de nieuwste drivers. Met 2004 overigens niet. Het gaat 8 van de 10 keer fout.
De computer blijft aan, maar de monitor valt uit. Resetten helpt niet. Ik moet de PC helemaal uitzetten en weer aanzetten om weer beeld te krijgen.
heb ik ook met met mij XFX 6800LE, het ligt gewoon aan de drivers, ik gebruik nou 66.81 versie en met een paar spellen zoals counterstrike heb ik dat ook!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazrambo schreef op 23 oktober 2004 @ 06:07:
[...]

heb ik ook met met mij XFX 6800LE, het ligt gewoon aan de drivers, ik gebruik nou 66.81 versie en met een paar spellen zoals counterstrike heb ik dat ook!!! :(
even offtopic
offtopic:
klopt het dat ati kaarten vaak porblemen hebben met drivers en spellen, want volgens mij hoor ik dit vaker, ik heb nu een übergare Gforce4 MX440 en wil een radeon 9800 kopen binnenkort, maar als ik het zo hoor kan ik beter voor een goeie GforceFX gaan, want met de Gforce heb ik nog n ooit echt problemen gehad qua drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 12:28:
[...]

even offtopic
offtopic:
klopt het dat ati kaarten vaak porblemen hebben met drivers en spellen, want volgens mij hoor ik dit vaker, ik heb nu een übergare Gforce4 MX440 en wil een radeon 9800 kopen binnenkort, maar als ik het zo hoor kan ik beter voor een goeie GforceFX gaan, want met de Gforce heb ik nog n ooit echt problemen gehad qua drivers
6800 is ook een GeForce. :z

Heb sinds een half jaar ook een Radeon 9800, nergens problemen mee. Volgens mij is het 'm om het even tussen nVidia en ATi. Het zal eerder aan het softwaregebruik (of misbruik) van de gebruiker liggen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 23 oktober 2004 @ 13:09:
[...]

6800 is ook een GeForce. :z
8)7 8)7 8)7 |:( 8)7 |:( 8)7

niet goed gelezen sorry haha, dan maar toch die 9800 ATI RADEON halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Crash schreef op 22 oktober 2004 @ 22:24:
[...]

Zorgen dat je ongeveer recht op doel afloopt en gewoon uithalen. De speler schiet dan automatisch een afzwaaier richting een van de hoeken waardoor de keeper gedwongen wordt tot duiken :)
Dat doe ik vaak genoeg, maar de bal weet alleen de weg naast de palen te vinden.. :|

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 12:13

TXC

Ik ben Die-hard fifa speler sinds fifa 98 maar ik ook moeite om de bal op goal te schieten met het toetsenbord. Ook van binnen het strafschopgebied, als je bijvoorbeeld dicht bij de achterlijn bent kon je bij fifa 2004 met het pijltje van de andere hoek alleen en dan D de bal laag in de verre hoek schieten. Nu gaat hij dan altijd naast.

En van buiten de 16 wil het helemaal voor geen meter, is er geen truck voor ofzo? Ik kan met niet voorstellen dat EA het spel zo maakt dan je met een toetsenbord niet normaal kunt schieten. Ook de bal in de kruising jagen lukt mij niet meer goed :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Blijkbaar zijn er toch grote verschillen qua besturing tussen de PC en PS2 (of andere console) versies. Dergelijke problemen kom ik op mijn console niet tegen.

Buiten de 16 lukt natuurlijk ook niet altijd, maar het wil gerust wel eens lukken dat ik hem met een mooie pegel er rechstreeks injaag... Vind het wel jammer van EA dat ze niet hier niet voldoende aandacht aan hebben besteed voor de PC-gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
-FoX- schreef op 24 oktober 2004 @ 12:22:
Blijkbaar zijn er toch grote verschillen qua besturing tussen de PC en PS2 (of andere console) versies. Dergelijke problemen kom ik op mijn console niet tegen.

Buiten de 16 lukt natuurlijk ook niet altijd, maar het wil gerust wel eens lukken dat ik hem met een mooie pegel er rechstreeks injaag... Vind het wel jammer van EA dat ze niet hier niet voldoende aandacht aan hebben besteed voor de PC-gebruikers.
Ik heb de PS2 versie ook kort eens gespeeld, echt geen verschil qua controls hoor, dat is complete onzin.
Of je ziet de problemen niet op de PS2, of je wilt ze niet zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC

TXC

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat we nog niet precies doorhebben hoe het werkt. Bij fifa 2004 had ik er eest ook de nodige moeite mee maar later werkte het best goed.

Maar bij fifa 99 werkte het echt super. Pijl naar boven en rechts was rechterkruising, beneden en rechts rechter benedenhoek enzovoort heel simpel. Maar goed je scoort dan wel makkelijk want dan schoot je de bal ook in de kruising terwijl je met de rug naar het doel stond :P

Bij fifa 2004 kon je nog wel als je een paar meter binnen de 16 stond en dan een paar meter vanaf de linker lijn van de 16 (volg je me nog?) in de rechterkruising schieten. Gewoon met D en pijl naar rechts en naar boven. Maar als je dat in 2005 doet gaat hij naast en over Grr :/ !

[ Voor 26% gewijzigd door TXC op 24-10-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze fifa wel aardig, pro evolution is wel veel beter maarjah. Ik vind het trouwen irri dat er geen truukjes zijn, of ben ik zo dom en zijn ze er wel? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
ze zijn er wel :)
shift knop icm andere keys, of de rechter knuppel icm andere buttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:23
offtopic:
FF tussendoor, ik volg dit topic niet, maar zoals elk jaar heb ik weer beide voetbalspellen FIFA en PES aangeschaft, en ook dit jaar is het verschil groter geworden. PES4 is gewoon een heel stuk leuker, op bijna elk gebied is het beter. Verspeel je tijd/geld niet aan FIFA, maar haal PES.

Niet moderaten graag :X

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 13:44

Turfschipper

Hup NAC

Hey,

ik heb dus sinds een aantal dagen fifa. Ben meteen gestart met de carriere mode. En omdat ik spellen alleen speel op het hoogste nivo, startte ik mijn carriere dus op wereldklasse.

Maar na een 2-0 en 4-0 nederlaag met NAC werd ik ontslagen.

Ik heb 2 keer gescoord, en heb slechts 2 keer gelijk gespeeld. (0-0 en 1-1), ben inmiddels 6 keer ontslagen. ik verlies dus bijnaalee wedstrijden. De laatste potten speel ik wel al wat beter. Het grote probleem is echter scoren.

Krijg het haast niet voor mekaar, maar dat komt wel goed.

ik lees op andere forums dus alleen maar verhalen over hoe iemand met welke niet- top club de championsleage wint, maar dat is dus op semi prtof nivo of zo.

Mijn vraag is dus:

Wat zijn jou eerste belevingen in de fifa 2005 carriere-opwereldklasse-nivo?

groet

ps. ik heb het over de PC versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op wereldklasse wordt ik finaal ingemaakt :P
Ik kijk er zo tegenaan: eerst even oefenen op het standaard niveau (semi-prof dus) om te wennen aan de besturing etc.. Daarna op prof een tijdje aanklooien en beter worden zodat ik de meeste wedstrijden win. Daarna als ik alles makkelijk win weer een stapje verder qua niveau en dus op wereldklasse gaan spelen. Op die manier blijft er een zekere uitdaging in het spel zitten.
Als je nu direct op wereldklasse gaat spelen wordt je vaak weggespeeld, en leer je het op de harde manier. Imo op een te harde manier, waardoor je er te weinig van leert en minder snel progressie boekt.

Ik zou dus gewoon het niveau een tikkie terugschroeven, en na een tijdje nog eens op wereldklasse proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik speel Fifa 2005 ook gewoon op standaard niveau (semi pro dus) en ik verlies meestal met weinig puntjes of ik speel gelijk. (heel af en toe winnen). Maargoed ik heb nog maar enkele wedstrijden gespeeld, met fifa 2004 speelde ik op wereldklasse meestal gelijk of winnen met kleine cijfers. Het is dus weer een kwestie van wennen idd.

Maar ik heb deze week vakantie dus dan ga ik me niveau weer opschroeven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Weet iemand hoe je een stadion moet maken en invoegd in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al cheats voor geld enz..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Er is iig wel een "unlocker" te downloaden als je dat graag wilt:
Bijvoorbeeld hier: http://www.cheatheaven.co.uk/pc-cheats-1/fifa2005.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakkie schreef op 25 oktober 2004 @ 15:01:
Er is iig wel een "unlocker" te downloaden als je dat graag wilt:
Bijvoorbeeld hier: http://www.cheatheaven.co.uk/pc-cheats-1/fifa2005.htm
en hoe voeg je deze bij fifa erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
Weet ik niet....
misschien de readme lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is geen reedme bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
wel een .nfo-file.
Open deze eens in notepad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ELEASE NOTES:

Unpack the included rar file into your /documents/fifa2005/ or copy
the file manually into your "A. Settings" directory.

Rememeber if you haven't played the game yet, then there will be no
"A Settings" directory. Of course if you have used another language
, then your dir will be called "A Settings (Where Settings is in
the language of your choice)"

This cheat will unlock all Kits, Stadiums, Weathers, Night Play,
Pitchs, Balls, Songs, Leagues, Tactics and will give you 999999999
points. Go knock yourself out!!

kortom hier dus:
C:\Documents and Settings\....user_name...\Mijn documenten\FIFA 2005

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LET OP

ik heb hem dus daar neergezet en toen begon me beeld ineens te flikkeren nadat je de taal hebt geselcteerd, heb hem dus verwijderd maar nu ben ik du al die dingen kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

ok, maar ik wil eigenlijk zelf een stadion maken. (van NAC). Uiteraard als ie klaar is, zet ik ook een linkje hier.

Ik heb iets gelezen over rhinoceros 3D, em dat je dit met een stadiumbuilder ingame moet kunnen krijgen. Maar verder kom ik niet echt.

Zijn er hier al mensen bezig met een stadion of hebben er zelfs al 1 gemaakt voor fifa 2005?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 10:56

FreakNL

Well do ya punk?

Iemand ideen?
Ff een nuttige kick

Ik had precies hetzelfde, bij mij was het probleem dat Spy Sweeper nog draaide op de achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben hem al een tijd aan het spelen en ik heb de laatste tijd het probleem dat het gewoon af en toe te snel gaat, spele rennen alsof ze Speedy Gonzales zijn, en de ene keer doet ie dat wel en dan weer niet, iemand enig idee hoe dat kan komen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik nu van die aanvals punten bijvoorbeeld toe ken?
Ik heb 107 punten maar ik krijg het niet voor elkaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
punten kun je verdelen door op het rechter pijltje te drukken op het toestenbord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 23:45:
Weet iemand hoe ik nu van die aanvals punten bijvoorbeeld toe ken?
Ik heb 107 punten maar ik krijg het niet voor elkaar :(
Is dit nou allemaal zo moeilijk of ligt het aan het "FIFA-publiek", dit is echt het enige topic in m'n bookmarks waar dit soort onnozele vragen langskomen, en het blijft me verbazen.

"Hoe kom ik verder in de demo na het kiezen van de taal?" vond ik ook wel een leuke. :)

Dat je het forum überhaupt nog gevonden hebt is al een wondertje opzich.

Beetje zelf toetsjes proberen mag best hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 11:04
Ik heb het spel nog niet gespeelt, maar hoe zit het met de presentatie van de Nederlandse competitie? Vorige jaren was er een verminkte competitie aanwezig (lees namen/gezichten/clubgegevens) en zelfs al eens helemaal niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
de eredivisie klopt met namen en gezichten ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Na 11 wedstrijden sta ik eerste met Groningen in de Eredivisie :). (eerste seizoen) Maar wel op Amateur, Semi pro is nog wat te lastig :X.

Het schieten gaat steeds beter, maar de vrije schoppen gaan allemaal ver over... terwijl ik wel in het groene gedeelte mik :?. Hoe doen jullie dat?
En je schijnt ook met dat "off the ball control" de aanspelende speler te kunnen bedienen, hoe gaat dat in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC

TXC

Ja dat off-the-ball-control is kan inderdaad weer, ook al in fifa 2004. Je kiest dan een speler die niet in balbezit is met "z" en die kunt je besturen door shift+pijltjes. Zo kun je bijvoorbeeld ruimte maken voor de man met de bal.

In fifa 2004 kon je erg makkelijk scoren met een voorzet met off-the-ball-control maar nu hebbne ze dat veel beter uitgewerkt. Ik vind dat ze het goed hebben gedaan dit keer hoewel het voor de beginnende speler wel lastig onder de knie te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Oke duidelijk, shift dus! ;). Nog een vraagje, wat doet de "C" knop precies? (standaard ingevuld). Bij de control options staat een beschrijving, maar mijn Engels is niet zo denderend! Ik heb van alles geprobeerd met die C knop, maar hij doet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

En als je nu speelt met een gamepad? Is die off the ball control dan ook mogelijk? Ik speel met microsoft sidewinder, en heb het gevoel dat er gewoon niet genoeg knoppen op zit om alle moves te doen, klopt dit?

Ook ik krijg die vrije trap niet op de goal. Heb sowieso moeite met schieten, om over koppen helemaal niks te zeggen. Hoe schiet je nu eigenlijk? 1 keer dukken, inhouden, 2 x drukken? Ik weet het echt niet. Uit pure armoe doe ik maar wat als ik voor de goal kom, en of dan peer ik hem huizenhoog over of ik geef een pisbal in de handen van de keeper.

Maw, ik snap er dus niks van. Iemand een aanwijzing voor mij, hoe je, met welke knop een fatsoelijk schot of kopbal moet doen?

ps. ik heb het gevoel dat schieten op wereldklasse weer moeilijker is dan bij semi-pro. Ik zou het vreemd vinden dus vraag me af of dit ook echt zo is.

[ Voor 11% gewijzigd door Turfschipper op 28-10-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Dat schieten snap ik ook niet helemaal en mijn hoop is gevestigd op een top-klasse team (ipv FC Groningen) waarmee je wel fatsoenlijk kunt uithalen. Wat ik nu doe is gewoon recht op het doel aflopen (na met wat acties de verdedigers te ontlopen) en met D uithalen, niet te lang D inhouden, maar ook niet te kort. Vaak schiet ik dan in de hoek erin.

Ik heb nu ook eindelijk door hoe die vrije trappen werken 8)7. Net al 1 in de rebound ingeschoten! :9

[ Voor 14% gewijzigd door Sport_Life op 28-10-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:11

ZieMaar!

Moderator General Chat
't Schieten (bij niet vrije ballen) is volgens mij een kwestie van wat geluk hebben (op de pc). Afvallende ballen schiet ik vaak wel schitterend op het doel, maar de keeper weet ze bijna altijd te pakken, zo mogelijk op een nog mooiere manier.

Echt mikken in een bepaalde hoek, als ik alleen op de keeper afga, lukt me ook nog niet echt, maar vaak gaat hij er toch in.

Vrije ballen was ik erg goed in, maar op hogere niveaus gaat het balkje volgens mij veel sneller, maar dat maakt de uitdaging wel wat groter. Op amateur en semi-prof was elke vrije bal een doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Is het ook mogelijk om een helft langer dan 10 minuten te laten duren? Langer kan ik namelijk niet instellen en dat vind ik wel erg kort eigenlijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, in de opties??

Ik heb zojuist de settings file aangepast zodat alles "unlocked" werd.
Alleen nu zie ik de namen van de spelers niet meer links onderin, weet iemand hoe je dit kunt oplossen?
bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-08 12:38
kNarf schreef op 29 oktober 2004 @ 19:06:
Is het ook mogelijk om een helft langer dan 10 minuten te laten duren? Langer kan ik namelijk niet instellen en dat vind ik wel erg kort eigenlijk :|
je zou tevreden moeten zijn dat je niet langer dan 10 minuten per helft kan spelen want dit spel zuigt zwaar vind ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 10:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

ZieMaar! schreef op 28 oktober 2004 @ 20:26:
't Schieten (bij niet vrije ballen) is volgens mij een kwestie van wat geluk hebben (op de pc). Afvallende ballen schiet ik vaak wel schitterend op het doel, maar de keeper weet ze bijna altijd te pakken, zo mogelijk op een nog mooiere manier.

Echt mikken in een bepaalde hoek, als ik alleen op de keeper afga, lukt me ook nog niet echt, maar vaak gaat hij er toch in.

Vrije ballen was ik erg goed in, maar op hogere niveaus gaat het balkje volgens mij veel sneller, maar dat maakt de uitdaging wel wat groter. Op amateur en semi-prof was elke vrije bal een doelpunt.
Dat krachtbalkje begrijp ik nog steeds niet? :?

Shift + < of > is effect...

Maar dan? Eerst loopt ie op tot rood.. Dat is denk ik kracht... en dan loopt ie af... Wat is dat dan? :?

* SideSwipe is confused... :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie ok de chant raptor 1.0 (om spreekkoren in het spel toe te voegen)uitgeprobeerd? Ik wel dus maar ik krijg mijn chants niet aan de praat. Ik heb ook de "VGZ Ajax Chants Installer.exe" geinstalleerd maar die doet ook niks. Iemand dezelfde problemen ondervonden?
Hier heb ik nog steeds geen antwoord op gevonden.
Verder valt het mij op dat ik bij elke wedstrijd die ik speel dezelfde scheidsrechter heb. Hij lijkt op die Duitser (Marcus Merck) Je kan Colina kopen geloof ik maar die fluit alleen vriendschappelijke wedstrijden?!
Is er een manier om andere scheidsrechters toe te voegen?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 17:23 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste