[Fifa 2005] Het beste voetbalspel ooit!?

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.289 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:44
trap

ik heb volgens mij een bugje gevonden, of iig een programmeer fout

als je schiet en er staat een speler buitenspel en de bal wordt OF weggestompt door de keeper OF hij komt op de paal/lat en de buitenspel staande speler scoort dan, is het buitenspel.

maar op het moment van schieten doet diegene helemaal niet mee aan het spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

418O2 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 04:33:
trap

ik heb volgens mij een bugje gevonden, of iig een programmeer fout

als je schiet en er staat een speler buitenspel en de bal wordt OF weggestompt door de keeper OF hij komt op de paal/lat en de buitenspel staande speler scoort dan, is het buitenspel.

maar op het moment van schieten doet diegene helemaal niet mee aan het spel..
Klopt. heel iritante bug ja |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46284

Is dat ook niet de regel in het "echte voetbal"?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Anoniem: 46284 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:48:
Is dat ook niet de regel in het "echte voetbal"?!
Ja, als op het moment dat een speler van jouw team schiet, en de andere speler staat buitenspel dan kunnen de volgende gevallen voorkomen:

1. de speler die schiet scoort zelf, de goal wordt geteld omdat de buitenspel staande speler niet aan het spel deelneemt.

2. De bal komt terug in het spel (rebound) en de speler die buitenspel staat scoort, doelpunt wordt afgekeurd omdat de speler al buitenspel stond op het moment van schieten. Hij heeft dus een oneerlijk voordeel door zijn buitenspel positie.

3. De speler die buitenspel stond is teruggelopen, en staat op het moment dat de rebound terugkomt niet meer buitenspel en scoort. Doelpunt wordt goedgekeurd omdat de speler de bal van een tegenstander krijgt en nadat de vorige speler uithaalde terug is gelopen uit buitenspel positie.

Vaak komt nr 2 voor en denkt iedereen aan een bug, maar het is bij het echte voetbal ook zo. Het gaat erom of de speler al buitenspel staat op het moment dat de andere speler schiet...als dat zo is: afgekeurd. Is dat niet zo maar staat ie wel buitenspel bij de rebound: goedgekeurd (bal komt van een tegenstander af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
mijns inziens niet geheel correct. Als de speler die op het moment van schieten "buitenspel" staat, maar niet deelneemt aan het spel dan zou het geen buitenspel zijn lijkt me.

Gaat hij via de keeper is het sowieso geen buitenspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:27
Gister werd in de wedstrijd Newcastle - Charlton geloof ik, Luque teruggefloten in een situatie die jij nu beschrijft Catch22.... Lijkt me wel logisch , want hij haalt oneerlijk voordeel uit zijn buitenspel positie, ook al stuitert de bal terug van de keeper... Op het moment van schieten van Shearer (oid) stond hij buitenspel...

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15142

RobertJ schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 08:40:
Gister werd in de wedstrijd Newcastle - Charlton geloof ik, Luque teruggefloten in een situatie die jij nu beschrijft Catch22.... Lijkt me wel logisch , want hij haalt oneerlijk voordeel uit zijn buitenspel positie, ook al stuitert de bal terug van de keeper... Op het moment van schieten van Shearer (oid) stond hij buitenspel...
Hij stond volgens mij ook in de baan van het schot en is in de kromme visie van de regels in het spel betrokken.... had 'ie een metertje of 2 naar links of rechts gestaan, was er niets aan de hand geweest.... heerlijk, die interpretaties! :D

ontopic:
Ik speelde de afgelopen maanden regelmatig FIFA05 tegen vrienden. Tot mijn spijt kan ik wel zeggen, want ook ik heb meer met PES. (sorry :P) Afgelopen weekend heeft een van die vrienden voor het eerst PES gespeeld en het eerste wat hij zei was: bij 3 sterren PES is het moeilijker scoren dan bij World Class Fifa... Hoop dat 06 weer een hele verbetering wordt, maar vrees dat EA zich teveel bezig houdt met de nuance's dan met de gameplay :(

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 15142 op 29-08-2005 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-07 08:56

TXC

Nu een weekje Fifa 2005 op de GC gespeelt en even mijn lijstje ergenissen:

1. Als jij aanvalt speelt de CPU altijd met een 1-9-1 opstelling (valt mee dat ze niet met 11 man in het doel staan.
2. Mijn middenveld sluit goed aan op mijn aanval maar als de CPU een counter start dan valt er een groot gat tussen het middenveld en de verdediging.
Bij punt 2: bij mij sluit het middenveld nooit aan op de aanval (bij de systemen 4-4-2 en 4-3-3! Maakt niet uit welke strategie ik kies.. Als ik 4-1-2-1-2 kies, dan lukt het wel perfect, maar mis ik weer m'n vleugels :S
Er is een hele goede (gratis) tool geschreven om zelf je opstellingen aan te kunnen passen. Hiermee kun je exact en totaal zelf bepalen hoe JIJ wilt dat je spelers lopen in welke situatie (aanvallend en verdedigend). Je kunt alle opstellingen totaal aanpassen en dat werkt zowel voor de CPU als voor je eigen. Je kan dus ook zorgen dat de ruimtes tussen verdediging en middenveld niet meer zo enorm zijn.

De naam van deze tool is Fifa 2005 Tactic Master. Er is ook een tweede tool van dezelfde ontwikkelaar die "Free Kick Master" heet. Met deze tool kun je zelf dode spelmomenten herontwerpen. En dan echt helemaal, unlike de manier die in Fifa zelf zit.

Deze 2 programma's hebben mijn spelplezier iig enorm vergroot dus probeer ze echt eens zou ik zeggen.
Lijkt me wel logisch , want hij haalt oneerlijk voordeel uit zijn buitenspel positie, ook al stuitert de bal terug van de keeper...
Klopt voordeel trekken uit je buitenspel positie wordt IRL ook voor gefloten.

[ Voor 11% gewijzigd door TXC op 29-08-2005 10:33 ]

• 418O2
oke my bad

is dat tooltje ook voor de xbox ?

er is trouwens een 05 demo uit, maar kan geen link geven..

[ Voor 40% gewijzigd door 418O2 op 01-09-2005 02:08 ]

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 13:03

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

418O2 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 02:08:
oke my bad

is dat tooltje ook voor de xbox ?

er is trouwens een 05 demo uit, maar kan geen link geven..
Ik neem aan dat je fifa 2006 bedoelt?

Linkje ;)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 15:07
Wat ik verry irri vind is dat ik echt bijna niet kan scoren, ballen gaan meters ver naast!
En als ik het met de training doet, gaat het wel goed, iemand hier tips voor?
Weet ook iemand een site waar staat welke trucjes je kunt uithalen met de shift toets?

Verder, hoe krijg ik het niveau van de trainers (bv aanvallerstrainer) omhoog?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:41
Ik hoop dat we in Fifa 2006 de volgende dingen te zien krijge:

1. handmatige configuratie opstellingen
2. meer opstellingsmogelijkheden bij dode spelsituaties
3. doodknuppelen van Youri Mulder :r

• JeroenNietDoen
EJVL schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:15:Verder, hoe krijg ik het niveau van de trainers (bv aanvallerstrainer) omhoog?
Als je een match wint krijg je trainingspunten om je trainers te upgraden.

Alleen zou ik nog wel es willen weten hoe spelers nou echt beter worden. Mijn aanvallerstrainer is inmiddels rank 2.5 en geen van de aanvallers is verbeterd.

• TXC

TXC

Kaap schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:04:
Ik hoop dat we in Fifa 2006 de volgende dingen te zien krijge:

1. handmatige configuratie opstellingen
2. meer opstellingsmogelijkheden bij dode spelsituaties
Punt 2 kun je in Fifa 2005 zoals ik zei helemaal instellen zoals jezelf wilt met "Free Kick master". Je kunt bijvoorbeeld ook een korte corner instellen met voorzet ofzo. Helemaal totaal aanpasbaar die dode spelsituaties (ook set pieces). Deze tool is er allleen voor PC helaas.

Zie mijn post hier

• Ora et Labora
Kaap schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:04:
Dat commentaar slaat idd nergens op, schoffel je een speler vol onderuit in het strafshopgebied, krijg je geel, youri: dat vind ik wel een beetje overdreven van de scheits.
Heb je met 1 speler al 5 doelpunten gemaakt, mis je 1 kans, youri: als hij zo doorgaat komt er niets van terecht etc.
Engels commentaar is veel beter

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:24

Smoonshine

Feyenoord!!

Helaas zitten we met Fifa 06 wel weer opgescheept met dat NL commentaar. Vindt het echt een grote blunder van EA. Ik denk dat 90% van de Fifa spelers veel liever het engelse commentaar had gehouden.

Moet wel zeggen dat mijn eerste indruk van het spel ontzettend goed is. De gameplay gaat echt richting PES, zonder daarbij het Fifa gevoel te verliezen. Ik persoonlijk vindt ze kwa gameplay evengoed op dit moment. Tuurlijk heeft Fifa zijn minpunten aan de gameplay, maar dat heeft PES ook wel.

Het enige dat ik jammer aan Fifa (console versies) blijf vinden is dat je je opstelling niet zo ver kan tweaken als dat je zelf wilt. Tuurlijk is dat voor mensen die af en toe een spelletje spelen onoverzichtelijk, maar ik zou graag zien dat EA ook eens wat meer denkt aan de mensen die wat meer van simulatie houden. De gameplay heeft het nu al, nu de manager kant nog.

uhm...

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Ik dacht dat er wel een mogelijkheid was om het engelse commentaar te downloaden, bij de vorige editie iig?

Maar dat neemt niet weg, dat ze beter een extra dvd'ke meegeleverd hadden, zodat je deze kunt mee installeren naargelang je keuze.

• JeroenNietDoen
Ik heb hem op de GC en dus kan ik niet beschikken over patches etc.

Maar aanpasbase opstelling is een must.

Ik speel graag 3-4-3 maar dan 1 verdedigende middenvelder terwijl de andere 3 op lijn spelen ipv een ruit.

• TXC

TXC

Kaap schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:50:
Ik heb hem op de GC en dus kan ik niet beschikken over patches etc.

Maar aanpasbase opstelling is een must.

Ik speel graag 3-4-3 maar dan 1 verdedigende middenvelder terwijl de andere 3 op lijn spelen ipv een ruit.
Tja das wel balen dan. Het valt overigens niet mee om je opstelling goed te configureren hoor. Ik speel al sinds deel 98 Fifa, en ben ook echt een 'voetbalman' maar ik ben een flinke tijd met mijn 3-4-3 aan het tweaken geweest voordat de CPU niet telkens dwars door mijn verdediging stormde. Dat komt trouwens ook wel wat door die brakke AI van Fifa waarbij als je met een speler wegloopt van zijn positie lang niet altijd iemand anders even het gat gaat dekken (als je snap wat ik bedoel ;) ).

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Tukk schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:02:
[...]

Ik neem aan dat je fifa 2006 bedoelt?

Linkje ;)
Linkje werkt helaas niet meer (vanaf de EA site zelf ook niet meer).

Bij Softpedia gelukkig nog wel.

[ Voor 17% gewijzigd door MeNTaL_TO op 01-09-2005 16:40 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

MeNTaL_TO schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:38:
[...]

Linkje werkt helaas niet meer (vanaf de EA site zelf ook niet meer).

Bij Softpedia gelukkig nog wel.
welles, hij werkt wel. :P

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Anoniem: 74112

Heb net de demo van FIFA06 even gespeeld met een maat.
De bewegingen zijn leuk alhoewel ze af en toe draaien in 1 seconde, en heel nerveus zijn het meeste van de tijd. Rustig uitvoetballen zit er niet in.
Het positiespel van de tegenstander en van jouw eigen spelers is te belachelijk voor woorden. Als je er eens op let, soms gaan verdedigers gewoon uit de weg voor jouw aanval. Uw eigen middeveld sluit niet aan enz... En ja je kan manueel wel een paar spelers meekrijgen, maar dit is bij elke speler zo.

Er zit veel potentie in FIFA, maar de gameplay trekt het gewoon niet meer, meer mensen willen diepgang in hun spel, details in de gameplay en de controls, kleine dingen die het verschil maken.

Wederom zelfde conclusie als anders, soundtrack is wel goed, commentaar ook, gfx, en veel competities.

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik las ergens al iets over het niet kunnen spelen als je draadloze muis/toetsenbord aangesloten is.
Nou dat klopt dus. :)

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img289.imageshack.us/img289/4405/fifa20064mi.th.jpg
scorebord, net echt :Y)

Anoniem: 74112

Ja designers hebben ze wel bij EA, maar precies weinig of geen programmeurs.
Zou leuk zijn als ze dat een beetje in evenwicht konden brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154454

Hoe kan je trouwens die upgrades kopen? Als ik op zo'n trainer/geval klik krijg ik de informatie in beeld en meer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Anoniem: 74112 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:04:
Heb net de demo van FIFA06 even gespeeld met een maat.
De bewegingen zijn leuk alhoewel ze af en toe draaien in 1 seconde, en heel nerveus zijn het meeste van de tijd. Rustig uitvoetballen zit er niet in.
Het positiespel van de tegenstander en van jouw eigen spelers is te belachelijk voor woorden. Als je er eens op let, soms gaan verdedigers gewoon uit de weg voor jouw aanval. Uw eigen middeveld sluit niet aan enz... En ja je kan manueel wel een paar spelers meekrijgen, maar dit is bij elke speler zo.

Er zit veel potentie in FIFA, maar de gameplay trekt het gewoon niet meer, meer mensen willen diepgang in hun spel, details in de gameplay en de controls, kleine dingen die het verschil maken.

Wederom zelfde conclusie als anders, soundtrack is wel goed, commentaar ook, gfx, en veel competities.
Ik moest aan jouw reply denken toen ik onderstaande op nu.nl las.
Waarom worden er dan tot op het hoogste niveau gegamed met FIFA?
Dan kan het toch niet slecht zijn?
AMSTERDAM - De beste gamers van Nederland strijden zondag 18 september om een wereldfinaleplaats bij de World Cyber Games (WCG) 2005. De Nederlandse finale van dit event vindt plaats in het WTC Alnovum in Almere. De deelnemers spelen de volgende games: FIFA Soccer 2005, Dead or Alive 2: Ultimate, Warcraft III: The Frozen Throne en Halo 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tukk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:59:
[...]

[...]
Wat een naive opmerking zeg. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Tukk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:59:
[...]

[...]
In 1 woord: Sponsoring. ergo: Geld. Denk je dat er voor Winning Eleven niet een WCG competitie gehouden zou kunnen worden? Natuurlijk wel, maar EA betaalt gewoon flink, en Konami niet.

Welke van de 2 het beste voetbalspel is vind ik allang geen discussie meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

ZAMoRANo schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:02:
[...]

Wat een naiïeve opmerking zeg. :7
Als je niet wat nuttigs te melden hebt, dan..
Anoniem: 2557 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:09:
[...]

In 1 woord: Sponsoring. ergo: Geld. Denk je dat er voor Winning Eleven niet een WCG competitie gehouden zou kunnen worden? Natuurlijk wel, maar EA betaalt gewoon flink, en Konami niet.

Welke van de 2 het beste voetbalspel is vind ik allang geen discussie meer waard.
Damn, zit geld dan ook al zo ver in die competities? Weer wat geleerd.
Ik bedoel, als gamer speel je toch leuke games?

[ Voor 5% gewijzigd door Tukk op 09-09-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tukk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:13:
[...]

Als je niet wat nuttigs te melden hebt, dan..

[...]

Damn, zit geld dan ook al zo ver in die competities? Weer wat geleerd.
Ik bedoel, als gamer speel je toch leuke games?
Ja sorry hoor maar had je nou echt niet aan de factoren geld en marketing gedacht?

Als ze iets in competitie verband spelen wil dat echt niet automatisch betekenen dat het een geweldig spel is.
Alleen dat het spel zich waarschijnlijk goed leent om competities mee te houden en er een grote publisher achter zit.

Leuke games speel je gratis (je betaalt er zelfs voor), als er geld mee te verdienen valt ligt je drempel al een stukje lager gok ik. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Zamorano op 09-09-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154454

Als jullie kunnen discussieëren, kunnen jullie vast ook wel ff 2 min de tijd nemen om mijn vraag te beantwoorden ;) ... (ik weet het, ongeduldig type, wil graag weer verder spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124963

Anoniem: 154454 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:34:
Als jullie kunnen discussieëren, kunnen jullie vast ook wel ff 2 min de tijd nemen om mijn vraag te beantwoorden ;) ... (ik weet het, ongeduldig type, wil graag weer verder spelen)
Als je het over Fifa 2006 hebt.... het is nog een demo.... ;) Dus niet alles kan en is mogelijk.. Mocht je het over Fifa 2005 hebt.. dan hou ik mijn mond :X

Kan iemand mij hier al met zekerheid iets vertellen over het commentaar bij de wedstrijden van Fifa 2006 ? De demo versie is Engels (of Frans als je daar behoefte aan hebt ;)) Ik heb ergens gelezen dat de definitieve versie beschikt over Nederlands commentaar :X Ik zit hier zelf helemaaaal niet op te wachten... En vroeg me af of iemand er al meer van af wist. Ik hoop zelf dat er nu een keuze optie is (het wordt toch een DVD-Rom dus waarom prop je die niet vol ???).

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 124963 op 11-09-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 124963 schreef op zondag 11 september 2005 @ 14:27:
[...]

Als je het over Fifa 2006 hebt.... het is nog een demo.... ;) Dus niet alles kan en is mogelijk.. Mocht je het over Fifa 2005 hebt.. dan hou ik mijn mond :X

Kan iemand mij hier al met zekerheid iets vertellen over het commentaar bij de wedstrijden van Fifa 2006 ? De demo versie is Engels (of Frans als je daar behoefte aan hebt ;)) Ik heb ergens gelezen dat de definitieve versie beschikt over Nederlands commentaar :X Ik zit hier zelf helemaaaal niet op te wachten... En vroeg me af of iemand er al meer van af wist. Ik hoop zelf dat er nu een keuze optie is (het wordt toch een DVD-Rom dus waarom prop je die niet vol ???).
Is de releasedate eigenlijk al bekend, demo is klaar, dus zal niet al te lang duren, alleen kan ik het niet vinden.
NHL en NFL 2006 zijn wel al uit namelijk.
Ik neem aan dat het commentaar wel schakelbaar zal worden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 00:19
FIFA 2006 komt eind september, begin oktober uit.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Peertje
  • Niet online
Jumpman schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:29:
FIFA 2006 komt eind september, begin oktober uit.
Is daar al meer over bekend inmiddels?

• JeroenNietDoen
In 1of ander krantje stond 27 september als release date maar hoe en wat, I dont know.

• Ora et Labora
Anoniem: 154454 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:34:
Met PC? ga met pijltjes naar de juiste trainer, en pijltje naar rechts voor upgraden.

• sjaakaq
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Hmm...ik heb t spel nu ook maar 1 ding snap ik niet: die lui schieten altijd naast :X Dus ook als je recht op de goal afloopt en heel zachtjes schiet. Zit er geen auto-aim meer in voor de zielige toetsenbordusers onder ons :?

leoaq.fm // Jeune Loop

• sjaakaq
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Oja en nog een vraagje tevens kick:

Ik ben nu begonnen als coach van AZ, en dat ligt in "gebied 5" oid. Dus samen met de Duitse Belgische en Franse competitie. Kan ik dan nog wel op een later punt coach van bijv. Arsenal worden, of ben ik 15 seizoenen gebonden aan die 4 competities?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb een Thrustmaster Modena Firestorm Upad te leen van iemand, en wil die in combinatie met Fifa '05 spelen. Drivers etc. geinstalleerd maar in FIFA lukt het me niet om die controls van dat ding er van te wijzigen. Ik kan t toetsenbord wel selecteren, maar de gamepad lukt me niet.

Heeft iemand daar een oplossing voor?

[ Voor 3% gewijzigd door GGS_206 op 03-10-2005 14:06 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
leokennis schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:23:
Hmm...ik heb t spel nu ook maar 1 ding snap ik niet: die lui schieten altijd naast :X Dus ook als je recht op de goal afloopt en heel zachtjes schiet. Zit er geen auto-aim meer in voor de zielige toetsenbordusers onder ons :?
Kwestie van oefenen, ik had er eerst ook grote problemen mee, maar nu gaat het heel goed, gewoon recht op doel af, kort met pijltjes sturen en schieten, of vanuit een hoek van 45 graden.
In het begin wordt je niet gevraagd als coach voor een ander, na 1 seizoen kun je wel zelf kiezen welk team je gaat coachen, ik weet niet of ze je op een gegeven moment zelf vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Mijn excuus niet goed gekeken

[ Voor 94% gewijzigd door MeNTaL_TO op 04-10-2005 03:23 . Reden: Naar het fifa 2006 topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
klein kickje :)

Ff een vraagje, ik ben de career mode aan het doen, en daar heb je dus al die afdelingen. Medical, scout etc.

En dus ook finance. Nou vraag ik me af waar dat invloed op heeft als ik daarin investeer... wordt mn geld dan meer waard ofzo? :? :P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC

TXC

FireFoz schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:52:
klein kickje :)

Ff een vraagje, ik ben de career mode aan het doen, en daar heb je dus al die afdelingen. Medical, scout etc.

En dus ook finance. Nou vraag ik me af waar dat invloed op heeft als ik daarin investeer... wordt mn geld dan meer waard ofzo? :? :P
Nee, dan verdien je meer aan de dingen waaraan je kan verdienen (overwinningen) en krijg je betere transferprijzen.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste