Ik heb gisteren voor het eerst via Direct IP tegen een vriend gespeeld, wat gaat dat toch bagger, nie normaal

. Dit had ik echt niet verwacht van EA SPORTS want het spel zelf loopt voor geen meter. Het beeld haakt en stottert alleen maar ook al speel je het snacht's , smiddags of savonds. Het kan dus niet aan mijn vebinding liggen want degene met wie ik speel heeft ook een breedbandverbinding net als ik.
We hebben de Resolutie verlaagd naar 800 x 600 en nog steeds is het K*T om te spelen want de spelers reageren hardstikke traag, ik druk op PASS knop en 1 sec later gaat ie passen
Ik hoop echt dat er een patch uitkomt waardoor het iets soepeler draait en dat er wat gedaan wordt aan de gameplay van het spel zoals de verdedigers die met zn drieeen op 1 lijn zitten te wachten achterin, zo heb je helemaal geen kans om met een vloeiende counter te gaan scoren

, dit heb je toch ook niet met echt voetbal

. Je staat met 2-0 achter in de Finale met een toernooi en dan nog staan ze daar met zn drieeen. Als EA Sports hier niets mee gaat doen om het verhelpen dan weet ik zeker dat ik vanaf Fifa 2006 ga overstappen op PES 5 want daar beleef je wel meer plezier mee want het spel is sneller en AI is slimmer waardoor ze gaan aanvallen als ze achter staan.
Wat ik ook nog kwijt wil is dat ik vind dat het spel te LANGZAAM gaat, ik heb het op FAST gezet maar het is nog steeds tering langzaam. Ze zijn vergeten om er ook nog FASTEST bij te zetten want die zat er altijd wel bij
EA moet zich niet bezig houden met het produceren van baggere games zoals Harry potter, Spiderman 2 of Catwoman. Ze kunnen hun tijd beter insteken in hun TOPGAMES om het te verbeteren. Neem als voorbeeld NFS U2 , het is een game die sterk verbeterd is ten opzichte van zijn voorganger, dit kan ik dus niet zeggen over FIFA 2005 want de Graphics zijn gewoon hetzelde als Fifa 2004, ik kan echt geen verschil zien qua spelers en stadions!!!!
Wat hebben ze dan wel veranderd of ontwikkeld in 1 jaar tijd

, alleen het Off The Ball Control en ze hebben de AI weer vern**kt.
Sorry jongens dat ik Fifa 2005 zo afkraak maar ik kan er niet mee tegen, ik moest het effe kwijt

want het is wel vanaf Fifa 98 mijn favoriete spel op de PC maar het gaat steeds de slechte kant op