[Fifa 2005] Het beste voetbalspel ooit!?

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.287 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Anoniem: 45287 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:30:
[...]

Tja tot 2 maanden had ik de logitech aangeraden ,maar nu ik er al 2 hebt die niet lekker reageren of een eigen leventje gaan leiding kwa richting raadt ik ze beiden af of je moet er niet heel lang mee willen doen .

Nu heb ik ze twee jaar geleden gekocht en ben ik ook niet zeeeer!!! voorzichtig ,maar ik heb nu iig een converter van ps2 naar usb en dat is toch wel de lekkerste combo imho .
Huh, ik had toch echt tekst ingetypt?!?!

Maargoed, nog maar eens doen dan. Hoe kom je dan aan zo'n converter? Anders moet ik daar maar voor gaan.
Anderen hebben ook negatieve problemen met de logitech gamepad??

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 94542 op 18-11-2004 10:52 ]

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-07 12:53

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 94542 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:27:
[...]
De mijne heeft vaak ook afwijkingen met de linker analoge stick. Meestal wanneer ik hem dan een keer in de rondte draai staat hij weer goed, maar het is wel een erg slechte zaak voor een toch wel prijzige gamepad. Dankzij zijn PS2 layout is hij wel harstikke geschikt voor games en als hij goed werkt dan wil je gewoon geen andere pc gamepad denk ik. Maar ja, dat is als hij goed werkt.

Overigens loopt mijn Fifa halverwege mijn 2e seizoen altijd vast na de wedstrijd tegen Willem II. Ik heb geen zin om nog weer overnieuw te beginnen. Zometeen de PES 4 demo maar eens even proberen, ik denk dat die me wel zoet weet te houden tot de release :P

[ Voor 19% gewijzigd door Smoonshine op 18-11-2004 20:00 ]

uhm...

Anoniem: 45287

Anoniem: 94542 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:27:
[...]

Huh, ik had toch echt tekst ingetypt?!?!

Maargoed, nog maar eens doen dan. Hoe kom je dan aan zo'n converter? Anders moet ik daar maar voor gaan.
Ja ik heb hem bij play-asia besteld ,maar dan moet je wel wat meer bestellen als je de verzenkosten eruit wil hebben want alleen dat is niet rendabel

Maar play.com heeft ze ook :

http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=114167

als je een cc hebt is die ideaal want je hebt geen verzendkosten en dan ben je voor 12 euro + contoller van 30 euro klaar en daar doe je heel wat langer mee.

maarja omdat dezelfde controller maar 19 euro kost en ik er 2 wou en een wavebird enzo was het voor mij goedkoper in asia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46284

Ik wil s touma kopen van Halmstadt BK uit zweden voor FC Twente. Maar wanneer ik hem wil kopen geeft hij aan dat er minimaal 18 veldspelers moeten zijn. Ik kan hem dus niet selecteren. Hoe los ik dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

Hopen dat Halmstadt er een mannetje bijkoopt lopende de transferperiode, ik los het op door te kopen vlak voor het begin van de eerste wedstrijd of valk voor het verstrijken van de transferperiode.

Ik denk dus niet dat je invloed kan uitoefenen op een ander team qua aankoopbeleid.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95420

Anoniem: 88538 schreef op donderdag 11 november 2004 @ 17:59:
hmm epos van die vage uitslagen ken ik uit fifa 2004 :)
won ik bv met psv zeer gemakkelijk van ajax.
Zeer realistisch spel dus !!!

EHV de GEKSTE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54814

Ik heb btw een Saitek 2500 Rumble Analog :) Nooit enig probleem mee gehad, erg snelle reacties, 25 € o//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-07 08:56

TXC

Is het nou ook zo dat je met een controlller beter kan richten met schieten dan met een toetsenbord? Want volgens mij heeft elke PC speler met het toetsebord problemen met richten van buiten de 16 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand enig idee waar ik het duitse commentaar vandaan kan halen? socceracces heeft wel nederlands en engels maar aangezien ik nu met schalke speel wil ik ook fijne deutsche sprache haben ;)

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 00:03

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

is er hier iemand die in fifa2005 PC behoorlijke hoekschoppen kan nemen?

ze komen 95% niet aan en worden weggekopt door de AI.

koppen lukt btw nooit voordat de AI het doet..iemand dit ook opgevallen?

aahh durka durka durka

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
DJ Chicken schreef op donderdag 25 november 2004 @ 02:12:
is er hier iemand die in fifa2005 PC behoorlijke hoekschoppen kan nemen?

ze komen 95% niet aan en worden weggekopt door de AI.

koppen lukt btw nooit voordat de AI het doet..iemand dit ook opgevallen?
Je moet de tegenstander wegduwen en zijn plaats innemen zodat je beter kunt koppen. Als jij niet beweegt dan duwt de AI jou aan de kant en kopt hij zelf.

Als je goed wilt koppen ren dan meteen naar het rondje en als je al op het rondje staat en de verdediger zit achter je, dan moet je naar boven drukken op toetsenbord zodat je hem bij je wegduwt.

• DJ Chicken

DJ Chicken

lazrambo schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:39:
[...]

Je moet de tegenstander wegduwen en zijn plaats innemen zodat je beter kunt koppen. Als jij niet beweegt dan duwt de AI jou aan de kant en kopt hij zelf.

Als je goed wilt koppen ren dan meteen naar het rondje en als je al op het rondje staat en de verdediger zit achter je, dan moet je naar boven drukken op toetsenbord zodat je hem bij je wegduwt.
Owkeej vandaar dus...staat er ergens iets online over alle acties van de toetsen en de combo's hiervan? Volgensmij weet ik de helft niet, en in het spel bij keyconfig staat ook bar weinig.

aahh durka durka durka

• TXC

TXC

Of het online staat weet ik niet, maar in het boekje van je uiteraard in de winkel gekochte fifa staan alle combo's en toetsencombinaties :)

• DJ Chicken

DJ Chicken

TXC schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:19:
Of het online staat weet ik niet, maar in het boekje van je uiteraard in de winkel gekochte fifa staan alle combo's en toetsencombinaties :)
Hehe mijn boekje heb ik perongeluk in de haard geflikkerd :o voordat ik het uit mn hoofd kende :7

Dus ik moet het zonder doen :P

[ Voor 6% gewijzigd door DJ Chicken op 25-11-2004 14:18 ]

aahh durka durka durka

• TXC

TXC

Tja, het blijft toch gevaarlijk zo'n open haard, dat zie je maar weer :7
Gelukkig komen vaak "na verloop van tijd" de keys ook op de fifa site te staan.

Als er nog mensen zijn die hier op willen/kunnen reageren, dan graag:
TXC schreef op maandag 22 november 2004 @ 09:27:
Is het nou ook zo dat je met een controlller beter kan richten met schieten dan met een toetsenbord? Want volgens mij heeft elke PC speler met het toetsebord problemen met richten van buiten de 16 meter.

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-07 13:22
Richten is sowieso lastig. Maar ik moet zeggen dat het met mijn gamepad over het algemeen wel aardig gaat (hoewel sommige schoten nog steeds eindigen in een ingooi... :? )

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• DJ Chicken

DJ Chicken

quote:
TXC schreef op maandag 22 november 2004 @ 09:27:

Gamepad speelt zowiezo sneller dan toetsenbord, alle knoppen zitten dichten bij elkaar en zijn kleiner he :). Ook hoef je de knoppen op een gamepad geen halve cm in te drukken zoals op een toetsbord :/

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

Nederland valt weer eens niet te kiezen als elftal in Internationaal :(

jammer is dat toch weer :|

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het wegduwen van een tegenstander lukt maar niet. Wanneer je bijv rent en de tegenstander dreigt je te tackelen zou je je tegenstander toch weg moeten kunnen duwen?! Hoe?
Naar boven drukken tijdens een hoekschop lukt ook niet want dan loop je dus naar voren.

p.s. Iemand het duitse commentaar? _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 46284 op 27-11-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 46284 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:44:
het wegduwen van een tegenstander lukt maar niet. Wanneer je bijv rent en de tegenstander dreigt je te tackelen zou je je tegenstander toch weg moeten kunnen duwen?! Hoe?
Naar boven drukken tijdens een hoekschop lukt ook niet want dan loop je dus naar voren.

p.s. Iemand het duitse commentaar? _/-\o_
Kun je dat commentaar niet downloaden van de website van EA?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Ik heb gisteren voor het eerst via Direct IP tegen een vriend gespeeld, wat gaat dat toch bagger, nie normaal :( . Dit had ik echt niet verwacht van EA SPORTS want het spel zelf loopt voor geen meter. Het beeld haakt en stottert alleen maar ook al speel je het snacht's , smiddags of savonds. Het kan dus niet aan mijn vebinding liggen want degene met wie ik speel heeft ook een breedbandverbinding net als ik. |:(

We hebben de Resolutie verlaagd naar 800 x 600 en nog steeds is het K*T om te spelen want de spelers reageren hardstikke traag, ik druk op PASS knop en 1 sec later gaat ie passen }:O

Ik hoop echt dat er een patch uitkomt waardoor het iets soepeler draait en dat er wat gedaan wordt aan de gameplay van het spel zoals de verdedigers die met zn drieeen op 1 lijn zitten te wachten achterin, zo heb je helemaal geen kans om met een vloeiende counter te gaan scoren :( , dit heb je toch ook niet met echt voetbal |:( . Je staat met 2-0 achter in de Finale met een toernooi en dan nog staan ze daar met zn drieeen. Als EA Sports hier niets mee gaat doen om het verhelpen dan weet ik zeker dat ik vanaf Fifa 2006 ga overstappen op PES 5 want daar beleef je wel meer plezier mee want het spel is sneller en AI is slimmer waardoor ze gaan aanvallen als ze achter staan.

Wat ik ook nog kwijt wil is dat ik vind dat het spel te LANGZAAM gaat, ik heb het op FAST gezet maar het is nog steeds tering langzaam. Ze zijn vergeten om er ook nog FASTEST bij te zetten want die zat er altijd wel bij :(

EA moet zich niet bezig houden met het produceren van baggere games zoals Harry potter, Spiderman 2 of Catwoman. Ze kunnen hun tijd beter insteken in hun TOPGAMES om het te verbeteren. Neem als voorbeeld NFS U2 , het is een game die sterk verbeterd is ten opzichte van zijn voorganger, dit kan ik dus niet zeggen over FIFA 2005 want de Graphics zijn gewoon hetzelde als Fifa 2004, ik kan echt geen verschil zien qua spelers en stadions!!!!
Wat hebben ze dan wel veranderd of ontwikkeld in 1 jaar tijd |:( , alleen het Off The Ball Control en ze hebben de AI weer vern**kt.

Sorry jongens dat ik Fifa 2005 zo afkraak maar ik kan er niet mee tegen, ik moest het effe kwijt :'( want het is wel vanaf Fifa 98 mijn favoriete spel op de PC maar het gaat steeds de slechte kant op ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 19:31

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik heb nu Fifa 2005 en PES 4 een tijdje gespeeld, ik heb hiervoor bijna alle fifa's gehad.
Ik vond het beide echt slechte spelen, bij fifa verwacht je na meer dan 10 versies (alle wk en ek versies niet mee geteld) dat ze nu toch wel voor elkaar zouden hebben dat je niet het gevoel hebt naar een filmpje te kijken waar jouw taktiek er niet toe doet.
PES vond ik helemaal een verschrikking, dat ziet er echt niet uit. Ik heb het gevoel naar een oude console op de kermis te kijken, de play is wat vlotter maar ook het spel is niet top. Ik denk dat ik NHL 2005 een kans geef...
* Tukk de-installed PES en FIFA

[ Voor 8% gewijzigd door Tukk op 08-12-2004 11:32 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100074

- hoeveer ben je?

3e seizoen

- wat is je clubgeschiedenis?

.2 jaar AZ

Nu PSV

- wat zijn je behaalde prijzen?

1x landskampioen, 2x amstel cup, finale champions league

- wat is je coach status?

1,5 sterren

- welke clubs wil je nog coachen?

Manchester United

Op welk niveau speel je?

1e 2 seizoenen Semi Pro, nu Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88538

Speel nu ook sinds donderdag fifa 2005.

Ben met willem2 begonnen en speel ik nog steeds mee
eerste 5 - 6 wedstrijden gelijk daarna alleen maar winst.
Sta nu 1ste met 3 punten voorsprong op ajax.

Het feit dat een speler blijft wachten op de bal kun je simpel oplossen door de "W" knop te leren kennen. Met deze knop geef je een pass in de richting waarheen de speler loopt
dus continu beweging.

Ik blijf me alleen nog verbazen over Quinn.
Ik kan er alles mee maar scoren :S:S van de 10 kansen schiet ik er 1 in met hem.

Zat in wedstrijd tegen rbc.
Bobson breekt door
Quinn volgt
bobson schiet op goal keeper blokt maar bal rolt iets verder
ligt 2 cm voor de goal en dus niet te missen.
Maar dan komt Quinn en die krijgt het voor elkaar om hem NAAST TE SCHIETTEN.
Ik viel bijna van mn stoel af door het lache :P:P

Voor rest weer mooi spel maar ik verwacht dit jaar PES4 onder de kerstboom en dan zal ik is kijken welk spel er nu echt beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Heeft er al iemand een lijst met alle dingen die je kan doen om shop credits te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Ik heb hier een el-cheape piranha ps2-look-a-like usb controller alleen kloppen de controls niet.X=[], []=V V=O en O=X

Kent iemand toevallig een progje waarmee ik de mapping kan aanpassen? De drivers van deze controller bieden die optie helaas niet en fifa zelf ook niet, vind ik eigenlijk niet te begrijpen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Is het eigenlijk nog mogelijk om een volledig seizoen incl nationale en internationale beker te spelen (dus niet die leipe career mode) of hebben ze weer een (van de weinige) goede features eruitgesloopt?

Anoniem: 88538

Schumi4ever schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:08:
Is het eigenlijk nog mogelijk om een volledig seizoen incl nationale en internationale beker te spelen (dus niet die leipe career mode) of hebben ze weer een (van de weinige) goede features eruitgesloopt?
daar vrees ik wel voor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

weet iemand hoe ik bij de hoekschoppen iemand weg kan duwen met de armen of wegdraaien van de tegenstander als hij mij duwt, of kan dat alleen met een joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Dag, ik speel al weken fifa, ik snap alleen het systeem van de trucjes niet. Ik gebruik de logitech gamepad, en dan voor trucjes het rechter draaisticky, maar als ik dan bijvoorbeeld horizontaal loop, en een tikje naar beneden doe op het rechter draaisticky, dan doet hij een sleepbeweging. Maar soms doet hij ook ineens de bekende zidane move. Conclusie, zit er nou een bepaald systeem in om de trucjes te doen? Het is nu maar een beetje gokken wat de speler uit ze hoed tovert...

THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-07 15:15
Vind het ook een erg realistisch en mooi spel. Ik vraag me alleen af waar alle bekende keepers heen zijn. Ik zoek eigenlijk keepers zoals Kahn van Duitsland, Barthez van Frankrijk en Seaman van Engeland. Heeft iemand enig idee waar die zijn of zijn ze met pensioen ofzo gegaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-07 15:15
- hoever ben je?
Ben nu bij m'n 6e club
FC Utrecht
Ajax
Atletice de Madrid
AC Milan
Arsenal
Bayern München
3x Europacup
2x NL Beker
2x Nederlandse Eredivisie
Copa del Rey
Supercoppa Nazionale
Coppa Nazionale
SPA Primera
Italiaanse serie A
Engelse Beker
ENG Premier League
Competitiebeker (engeland)
Duitse Supercup
3 sterren
Geen idee, iemand suggesties?

Hele waslijst met prijzen, 16 in totaal met 6 clubs :9

[ Voor 11% gewijzigd door Brasher op 28-12-2004 17:14 ]

Anoniem: 88397

als je tegen een vriend speelt ip to ip, en je speelt bijvoorbeeld met arsenal. dan zit van Persie op de tribune. Weet iemand hoe je hem gewoon in de basis zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

bij spelers selectie dacht ik, moet je instellen voordat je de wedstrijd aangaat.
hij staat dan bij de reserves als het goed is.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:01
Ik wilde net deze speler gaan kopen totdat ik zag hoe oud ie was...... 105???

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/inquestos/105.jpg

Zal ik 'm kopen of niet?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718

inquestos schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:06:
Ik wilde net deze speler gaan kopen totdat ik zag hoe oud ie was...... 105???

[afbeelding]

Zal ik 'm kopen of niet?
Ik zou het doen, die speler heeft het eeuwige leven :*)

ik moet ff thuis kijken welke prijzen ik inmiddels heb:
i.i.g deze clubs:
  1. Willem II
  2. Feyenoord
  3. Feyenoord
  4. Tottenham Hotspurs
  5. Juventus
  6. Real Madrid
  7. Real Madrid
  8. Benfica
  9. Bayern munchen
Ben inmiddels bijna klaar met seizoen 1 met bayern, maar ben uitgeschakeld voor de beker en wil hem wel winnen dus dan blijf ik nog wel een jaartje.

Daarna wil ik nog buiten europa prijzen pakken, dus ga ik naar amerika of japan.

btw. uit japan kan je hele goeie spelers halen :*)

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 09-01-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jammie
  • Laatst online: 11-03 12:05

Jammie

Da's pas lekker!

Weet iemand hoe je een overzicht kan krijgen van de poule-standen in de Champions League tijdens het seizoen in de carrièrestand? Je kunt wel in de 'kalender' naar boven scrollen om de uitslagen van voorgaande wedstrijden te bekijken, maar dat is wat omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122319

Tukk schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:09:
Ik heb nu Fifa 2005 en PES 4 een tijdje gespeeld, ik heb hiervoor bijna alle fifa's gehad.
Ik vond het beide echt slechte spelen, bij fifa verwacht je na meer dan 10 versies (alle wk en ek versies niet mee geteld) dat ze nu toch wel voor elkaar zouden hebben dat je niet het gevoel hebt naar een filmpje te kijken waar jouw taktiek er niet toe doet.
PES vond ik helemaal een verschrikking, dat ziet er echt niet uit. Ik heb het gevoel naar een oude console op de kermis te kijken, de play is wat vlotter maar ook het spel is niet top. Ik denk dat ik NHL 2005 een kans geef...
* Tukk de-installed PES en FIFA
helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammie schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:51:
Weet iemand hoe je een overzicht kan krijgen van de poule-standen in de Champions League tijdens het seizoen in de carrièrestand? Je kunt wel in de 'kalender' naar boven scrollen om de uitslagen van voorgaande wedstrijden te bekijken, maar dat is wat omslachtig.
Options> Stats central> ECC Group stage > en dan kan je alle poules zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

als we het dan toch over statistieken hebben....
waarom kun je niet meer de klassementen voor topscorers en gele en rode kaarten zien?
ik vind het wel leuk als mijn spits dat kan worden....

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 23-06 08:26
kan die topictitel veranderd worden :/ :Z O-)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pretorian_ schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 00:41:
als we het dan toch over statistieken hebben....
waarom kun je niet meer de klassementen voor topscorers en gele en rode kaarten zien?
ik vind het wel leuk als mijn spits dat kan worden....
Wat? Rode kaarten >:)
kan die topictitel veranderd worden :/ :Z O-)
No It`s the truth :9 _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 13-01-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98506

Even een kort vraagje.. ik speel regelmatig online met FIFA 2005 en dan ook vooral tegen spelers met +1700 punten. Ik kan ze qua veldspel makkelijk hebben, maar ze winnen het gewoon op de corners. De truc die ze 9 van de 10 keer gebruiken is als volgt; ze lopen naar de doellijn en wachten tot de bal komt.. vervolgens koppen ze hem er zo in. Keeper en de lijnstop doen helemaal niets! Mij lukt dit trucje dus nooit! Kent iemand deze truc, zo ja.. Hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De vraag is al een keer eerder gesteld, maar heeft iemand een site (kon ze zelf helemaal niet vinden :/) met alle freestyle / trick - moves?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-07 16:11
Nu een weekje Fifa 2005 op de GC gespeelt en even mijn lijstje ergenissen:

1. Als jij aanvalt speelt de CPU altijd met een 1-9-1 opstelling (valt mee dat ze niet met 11 man in het doel staan.
2. Mijn middenveld sluit goed aan op mijn aanval maar als de CPU een counter start dan valt er een groot gat tussen het middenveld en de verdediging.
3. Commentaar, dat van die evert valt nog mee maar dat van Youri Mulder is volgens mij aangepast aan het niveau van zijn voetbalcarriere.
4. Als je switch krijg je vaak de verkeerde speler.
5. Als je niet Switch dan laten je verdedigers tegenstanders gewoon doorlopen en lopen ze alleen mee.

Andere vraag, in de careermode. Dirk Kuijt was toen ik begon 3 sterren. Nu is hij 2 sterren. Hoe kan dat terwijl zijn moraal goed is alsmede zijn conditie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98506

Bij punt 2: bij mij sluit het middenveld nooit aan op de aanval (bij de systemen 4-4-2 en 4-3-3! Maakt niet uit welke strategie ik kies.. Als ik 4-1-2-1-2 kies, dan lukt het wel perfect, maar mis ik weer m'n vleugels :S

Bij je andere vraag; ik heb dat gehad met Van der Vaart.. die was 4,5 ster en nu is hij nog maar 3,5 terwijl hij elke wedstrijd een dikke 8 scoort en een conditie van 90+ heeft! Als ik dan kijk naar De Ridder die met 2 sterren begon en er nu 4 heeft, snap ik het systeem niet echt van EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Soms erger ik me trouwens ook groen en geel aan de scheids. Fluiten in situaties waar voordeelregel zo overduidelijk een beter resultaat zou zijn.

Zo heb ik gehad dat op de rand van de 16 Dirk Kuijt wordt neergehaald en Kalou zet zijn voet tegen de bal. GOAL!!! Jammer, de scheids had al gefloten voor een vrije trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

IK haat die World Class AI...

Voorbeeld:
Je speelt carriere met De Graafschap... Je wint van Ajax, Feyenoord en PSV... Dan:
Speel je tegen FC Den Bosch... Je komt 20/25 keer alleen voor de keeper en je krijgt de bal er met geen mogelijkheid in... Dan ergens diep in de 90e minuut scoort een of andere verdediger van Den Bosch met een mislukte pass een goal (en DAN duurt de 90e minuut ineens wel lang genoeg om nog te kunnen scoren, NEE, als je zelf achter staat, fluittie het liefst nog als de klok op 89.59 staat) :@:@

Nou wil ik niet zeggen dat een Spits als Patrick Ax in het Nederlands elftal moet, maar volgens Fifa is een speler als Koen van der Laak een goede vervanger voor Ruud van Nistolrooy, die goser scoort alles wat hij voor zijn voeten krijgt (en uit de meest onmogelijke hoeken met 5 verdedigers om hem heen die allemaal in de baan van het schot staan)... Behalve als je zelf FC Den Bosch bent

[ Voor 29% gewijzigd door Pannenkoekkie op 18-01-2005 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85522

PES rulez ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Al jááááááren . . . . .

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 85522 op 18-01-2005 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 85522 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 04:09:
PES rulez ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Al jááááááren . . . . .
Dan zit je in 't verkeerde topic ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Laatst online: 30-10-2020
Benotti schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:08:
dat is nu juist die 'leipe' careermode zoals jij zegt.
met carriere speel ook voor de nationale (zoals copa del rey, supercup) en internationale (europcup oftewel CL, efa beker, etc)
en wat is er mis met carriere. dat is nu juist het leuke eraan en tenminste ook realistisch. je kunt trouwens ook die nationale en internationale bekers los spelen.
daarvoor ga je naar nieuw toernooi.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:30
Net zoals dat je backs een conditie van -100 hebben na 1 speel helft terwijl ze geen meter hebben hoeve te renne of sprinten, 1 van de grootste bugs in 't spel, daarnaast kun je spelen tegen wie je wilt, ze passe zich aan aan het niveau, dus semi pro is semi pro en of je nou tege real madrid of Fortuna Sittard speelt, maakt geen reet uit. Daarom zeg ik maar ff, hoewel ik 't eigelijk niet mag zeggen maar ik doe 't toch
*kuch* Fifa is gewoon slechter dan PES 4!!!! *kuch*

[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 18-01-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98127

Hoi,

Ik wil Fifa2005 gaan kopen maar wil dan online met meerdere spelers tegelijk in één team gaan spelen. Is dat mogelijk net zoals je dat doet via network optie over het LAN?

alvast bedankt

gr
Mivado

Anoniem: 120208

Ik moet het met de meeste eens zijn. Soms loopt ie niet lekker en kan je neit goed je mannejte krijgen die je wil das irritant. Maar meest irritante is ALLES GAAT NAAST
word er stront ziek van. Gewoon in aktie schieten dan he, echt alles naast of recht op de keeper, ik mik met mijn gamepad (gravis xterminator) ook maar 1 sec in een hoek en gaat ie al 10 meter naast ik snap er de ballen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 00:02

Sport_Life

Solvitur ambulando

- hoever ben je?
Ben nu bij m'n 2e clubbie! :)

- AZ
- Feyenoord (huidig)

1x NL Beker (AZ)

1 ster

Manchester United en Chelsea!

Trouwens als er nog mensen zijn die mee willen doen aan een online Fifa 2005 toernooi, meld je aan! [rml][ Fifa 2005] Online Toernooi; Interesse?[/rml] (GoT only!!)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 22:54
trap

ik heb volgens mij een bugje gevonden, of iig een programmeer fout

als je schiet en er staat een speler buitenspel en de bal wordt OF weggestompt door de keeper OF hij komt op de paal/lat en de buitenspel staande speler scoort dan, is het buitenspel.

maar op het moment van schieten doet diegene helemaal niet mee aan het spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

418O2 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 04:33:
trap

ik heb volgens mij een bugje gevonden, of iig een programmeer fout

als je schiet en er staat een speler buitenspel en de bal wordt OF weggestompt door de keeper OF hij komt op de paal/lat en de buitenspel staande speler scoort dan, is het buitenspel.

maar op het moment van schieten doet diegene helemaal niet mee aan het spel..
Klopt. heel iritante bug ja |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dat ook niet de regel in het "echte voetbal"?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Anoniem: 46284 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:48:
Is dat ook niet de regel in het "echte voetbal"?!
Ja, als op het moment dat een speler van jouw team schiet, en de andere speler staat buitenspel dan kunnen de volgende gevallen voorkomen:

1. de speler die schiet scoort zelf, de goal wordt geteld omdat de buitenspel staande speler niet aan het spel deelneemt.

2. De bal komt terug in het spel (rebound) en de speler die buitenspel staat scoort, doelpunt wordt afgekeurd omdat de speler al buitenspel stond op het moment van schieten. Hij heeft dus een oneerlijk voordeel door zijn buitenspel positie.

3. De speler die buitenspel stond is teruggelopen, en staat op het moment dat de rebound terugkomt niet meer buitenspel en scoort. Doelpunt wordt goedgekeurd omdat de speler de bal van een tegenstander krijgt en nadat de vorige speler uithaalde terug is gelopen uit buitenspel positie.

Vaak komt nr 2 voor en denkt iedereen aan een bug, maar het is bij het echte voetbal ook zo. Het gaat erom of de speler al buitenspel staat op het moment dat de andere speler schiet...als dat zo is: afgekeurd. Is dat niet zo maar staat ie wel buitenspel bij de rebound: goedgekeurd (bal komt van een tegenstander af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
mijns inziens niet geheel correct. Als de speler die op het moment van schieten "buitenspel" staat, maar niet deelneemt aan het spel dan zou het geen buitenspel zijn lijkt me.

Gaat hij via de keeper is het sowieso geen buitenspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:27
Gister werd in de wedstrijd Newcastle - Charlton geloof ik, Luque teruggefloten in een situatie die jij nu beschrijft Catch22.... Lijkt me wel logisch , want hij haalt oneerlijk voordeel uit zijn buitenspel positie, ook al stuitert de bal terug van de keeper... Op het moment van schieten van Shearer (oid) stond hij buitenspel...

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15142

RobertJ schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 08:40:
Gister werd in de wedstrijd Newcastle - Charlton geloof ik, Luque teruggefloten in een situatie die jij nu beschrijft Catch22.... Lijkt me wel logisch , want hij haalt oneerlijk voordeel uit zijn buitenspel positie, ook al stuitert de bal terug van de keeper... Op het moment van schieten van Shearer (oid) stond hij buitenspel...
Hij stond volgens mij ook in de baan van het schot en is in de kromme visie van de regels in het spel betrokken.... had 'ie een metertje of 2 naar links of rechts gestaan, was er niets aan de hand geweest.... heerlijk, die interpretaties! :D

ontopic:
Ik speelde de afgelopen maanden regelmatig FIFA05 tegen vrienden. Tot mijn spijt kan ik wel zeggen, want ook ik heb meer met PES. (sorry :P) Afgelopen weekend heeft een van die vrienden voor het eerst PES gespeeld en het eerste wat hij zei was: bij 3 sterren PES is het moeilijker scoren dan bij World Class Fifa... Hoop dat 06 weer een hele verbetering wordt, maar vrees dat EA zich teveel bezig houdt met de nuance's dan met de gameplay :(

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 15142 op 29-08-2005 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC

TXC

Nu een weekje Fifa 2005 op de GC gespeelt en even mijn lijstje ergenissen:

1. Als jij aanvalt speelt de CPU altijd met een 1-9-1 opstelling (valt mee dat ze niet met 11 man in het doel staan.
2. Mijn middenveld sluit goed aan op mijn aanval maar als de CPU een counter start dan valt er een groot gat tussen het middenveld en de verdediging.
Bij punt 2: bij mij sluit het middenveld nooit aan op de aanval (bij de systemen 4-4-2 en 4-3-3! Maakt niet uit welke strategie ik kies.. Als ik 4-1-2-1-2 kies, dan lukt het wel perfect, maar mis ik weer m'n vleugels :S
Er is een hele goede (gratis) tool geschreven om zelf je opstellingen aan te kunnen passen. Hiermee kun je exact en totaal zelf bepalen hoe JIJ wilt dat je spelers lopen in welke situatie (aanvallend en verdedigend). Je kunt alle opstellingen totaal aanpassen en dat werkt zowel voor de CPU als voor je eigen. Je kan dus ook zorgen dat de ruimtes tussen verdediging en middenveld niet meer zo enorm zijn.

De naam van deze tool is Fifa 2005 Tactic Master. Er is ook een tweede tool van dezelfde ontwikkelaar die "Free Kick Master" heet. Met deze tool kun je zelf dode spelmomenten herontwerpen. En dan echt helemaal, unlike de manier die in Fifa zelf zit.

Deze 2 programma's hebben mijn spelplezier iig enorm vergroot dus probeer ze echt eens zou ik zeggen.
Lijkt me wel logisch , want hij haalt oneerlijk voordeel uit zijn buitenspel positie, ook al stuitert de bal terug van de keeper...
Klopt voordeel trekken uit je buitenspel positie wordt IRL ook voor gefloten.

[ Voor 11% gewijzigd door TXC op 29-08-2005 10:33 ]

• 418O2
oke my bad

is dat tooltje ook voor de xbox ?

er is trouwens een 05 demo uit, maar kan geen link geven..

[ Voor 40% gewijzigd door 418O2 op 01-09-2005 02:08 ]

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

418O2 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 02:08:
oke my bad

is dat tooltje ook voor de xbox ?

er is trouwens een 05 demo uit, maar kan geen link geven..
Ik neem aan dat je fifa 2006 bedoelt?

Linkje ;)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 15:07
Wat ik verry irri vind is dat ik echt bijna niet kan scoren, ballen gaan meters ver naast!
En als ik het met de training doet, gaat het wel goed, iemand hier tips voor?
Weet ook iemand een site waar staat welke trucjes je kunt uithalen met de shift toets?

Verder, hoe krijg ik het niveau van de trainers (bv aanvallerstrainer) omhoog?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• JeroenNietDoen
Ik hoop dat we in Fifa 2006 de volgende dingen te zien krijge:

1. handmatige configuratie opstellingen
2. meer opstellingsmogelijkheden bij dode spelsituaties
3. doodknuppelen van Youri Mulder :r

• JeroenNietDoen
EJVL schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:15:Verder, hoe krijg ik het niveau van de trainers (bv aanvallerstrainer) omhoog?
Als je een match wint krijg je trainingspunten om je trainers te upgraden.

Alleen zou ik nog wel es willen weten hoe spelers nou echt beter worden. Mijn aanvallerstrainer is inmiddels rank 2.5 en geen van de aanvallers is verbeterd.

• TXC

TXC

Kaap schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:04:
Ik hoop dat we in Fifa 2006 de volgende dingen te zien krijge:

1. handmatige configuratie opstellingen
2. meer opstellingsmogelijkheden bij dode spelsituaties
Punt 2 kun je in Fifa 2005 zoals ik zei helemaal instellen zoals jezelf wilt met "Free Kick master". Je kunt bijvoorbeeld ook een korte corner instellen met voorzet ofzo. Helemaal totaal aanpasbaar die dode spelsituaties (ook set pieces). Deze tool is er allleen voor PC helaas.

Zie mijn post hier

• Ora et Labora
Kaap schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:04:
Dat commentaar slaat idd nergens op, schoffel je een speler vol onderuit in het strafshopgebied, krijg je geel, youri: dat vind ik wel een beetje overdreven van de scheits.
Heb je met 1 speler al 5 doelpunten gemaakt, mis je 1 kans, youri: als hij zo doorgaat komt er niets van terecht etc.
Engels commentaar is veel beter

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Helaas zitten we met Fifa 06 wel weer opgescheept met dat NL commentaar. Vindt het echt een grote blunder van EA. Ik denk dat 90% van de Fifa spelers veel liever het engelse commentaar had gehouden.

Moet wel zeggen dat mijn eerste indruk van het spel ontzettend goed is. De gameplay gaat echt richting PES, zonder daarbij het Fifa gevoel te verliezen. Ik persoonlijk vindt ze kwa gameplay evengoed op dit moment. Tuurlijk heeft Fifa zijn minpunten aan de gameplay, maar dat heeft PES ook wel.

Het enige dat ik jammer aan Fifa (console versies) blijf vinden is dat je je opstelling niet zo ver kan tweaken als dat je zelf wilt. Tuurlijk is dat voor mensen die af en toe een spelletje spelen onoverzichtelijk, maar ik zou graag zien dat EA ook eens wat meer denkt aan de mensen die wat meer van simulatie houden. De gameplay heeft het nu al, nu de manager kant nog.

uhm...

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Ik dacht dat er wel een mogelijkheid was om het engelse commentaar te downloaden, bij de vorige editie iig?

Maar dat neemt niet weg, dat ze beter een extra dvd'ke meegeleverd hadden, zodat je deze kunt mee installeren naargelang je keuze.

• JeroenNietDoen
Ik heb hem op de GC en dus kan ik niet beschikken over patches etc.

Maar aanpasbase opstelling is een must.

Ik speel graag 3-4-3 maar dan 1 verdedigende middenvelder terwijl de andere 3 op lijn spelen ipv een ruit.

• TXC

TXC

Kaap schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:50:
Ik heb hem op de GC en dus kan ik niet beschikken over patches etc.

Maar aanpasbase opstelling is een must.

Ik speel graag 3-4-3 maar dan 1 verdedigende middenvelder terwijl de andere 3 op lijn spelen ipv een ruit.
Tja das wel balen dan. Het valt overigens niet mee om je opstelling goed te configureren hoor. Ik speel al sinds deel 98 Fifa, en ben ook echt een 'voetbalman' maar ik ben een flinke tijd met mijn 3-4-3 aan het tweaken geweest voordat de CPU niet telkens dwars door mijn verdediging stormde. Dat komt trouwens ook wel wat door die brakke AI van Fifa waarbij als je met een speler wegloopt van zijn positie lang niet altijd iemand anders even het gat gaat dekken (als je snap wat ik bedoel ;) ).

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:14

MeNTaL_TO

The future is not set

Tukk schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:02:
[...]

Ik neem aan dat je fifa 2006 bedoelt?

Linkje ;)
Linkje werkt helaas niet meer (vanaf de EA site zelf ook niet meer).

Bij Softpedia gelukkig nog wel.

[ Voor 17% gewijzigd door MeNTaL_TO op 01-09-2005 16:40 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

MeNTaL_TO schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:38:
[...]

Linkje werkt helaas niet meer (vanaf de EA site zelf ook niet meer).

Bij Softpedia gelukkig nog wel.
welles, hij werkt wel. :P

Anoniem: 74112

Heb net de demo van FIFA06 even gespeeld met een maat.
De bewegingen zijn leuk alhoewel ze af en toe draaien in 1 seconde, en heel nerveus zijn het meeste van de tijd. Rustig uitvoetballen zit er niet in.
Het positiespel van de tegenstander en van jouw eigen spelers is te belachelijk voor woorden. Als je er eens op let, soms gaan verdedigers gewoon uit de weg voor jouw aanval. Uw eigen middeveld sluit niet aan enz... En ja je kan manueel wel een paar spelers meekrijgen, maar dit is bij elke speler zo.

Er zit veel potentie in FIFA, maar de gameplay trekt het gewoon niet meer, meer mensen willen diepgang in hun spel, details in de gameplay en de controls, kleine dingen die het verschil maken.

Wederom zelfde conclusie als anders, soundtrack is wel goed, commentaar ook, gfx, en veel competities.

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik las ergens al iets over het niet kunnen spelen als je draadloze muis/toetsenbord aangesloten is.
Nou dat klopt dus. :)

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img289.imageshack.us/img289/4405/fifa20064mi.th.jpg
scorebord, net echt :Y)

Anoniem: 74112

Ja designers hebben ze wel bij EA, maar precies weinig of geen programmeurs.
Zou leuk zijn als ze dat een beetje in evenwicht konden brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154454

Hoe kan je trouwens die upgrades kopen? Als ik op zo'n trainer/geval klik krijg ik de informatie in beeld en meer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Anoniem: 74112 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:04:
Heb net de demo van FIFA06 even gespeeld met een maat.
De bewegingen zijn leuk alhoewel ze af en toe draaien in 1 seconde, en heel nerveus zijn het meeste van de tijd. Rustig uitvoetballen zit er niet in.
Het positiespel van de tegenstander en van jouw eigen spelers is te belachelijk voor woorden. Als je er eens op let, soms gaan verdedigers gewoon uit de weg voor jouw aanval. Uw eigen middeveld sluit niet aan enz... En ja je kan manueel wel een paar spelers meekrijgen, maar dit is bij elke speler zo.

Er zit veel potentie in FIFA, maar de gameplay trekt het gewoon niet meer, meer mensen willen diepgang in hun spel, details in de gameplay en de controls, kleine dingen die het verschil maken.

Wederom zelfde conclusie als anders, soundtrack is wel goed, commentaar ook, gfx, en veel competities.
Ik moest aan jouw reply denken toen ik onderstaande op nu.nl las.
Waarom worden er dan tot op het hoogste niveau gegamed met FIFA?
Dan kan het toch niet slecht zijn?
AMSTERDAM - De beste gamers van Nederland strijden zondag 18 september om een wereldfinaleplaats bij de World Cyber Games (WCG) 2005. De Nederlandse finale van dit event vindt plaats in het WTC Alnovum in Almere. De deelnemers spelen de volgende games: FIFA Soccer 2005, Dead or Alive 2: Ultimate, Warcraft III: The Frozen Throne en Halo 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tukk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:59:
[...]

[...]
Wat een naive opmerking zeg. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Tukk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:59:
[...]

[...]
In 1 woord: Sponsoring. ergo: Geld. Denk je dat er voor Winning Eleven niet een WCG competitie gehouden zou kunnen worden? Natuurlijk wel, maar EA betaalt gewoon flink, en Konami niet.

Welke van de 2 het beste voetbalspel is vind ik allang geen discussie meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

ZAMoRANo schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:02:
[...]

Wat een naiïeve opmerking zeg. :7
Als je niet wat nuttigs te melden hebt, dan..
Anoniem: 2557 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:09:
[...]

In 1 woord: Sponsoring. ergo: Geld. Denk je dat er voor Winning Eleven niet een WCG competitie gehouden zou kunnen worden? Natuurlijk wel, maar EA betaalt gewoon flink, en Konami niet.

Welke van de 2 het beste voetbalspel is vind ik allang geen discussie meer waard.
Damn, zit geld dan ook al zo ver in die competities? Weer wat geleerd.
Ik bedoel, als gamer speel je toch leuke games?

[ Voor 5% gewijzigd door Tukk op 09-09-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tukk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:13:
[...]

Als je niet wat nuttigs te melden hebt, dan..

[...]

Damn, zit geld dan ook al zo ver in die competities? Weer wat geleerd.
Ik bedoel, als gamer speel je toch leuke games?
Ja sorry hoor maar had je nou echt niet aan de factoren geld en marketing gedacht?

Als ze iets in competitie verband spelen wil dat echt niet automatisch betekenen dat het een geweldig spel is.
Alleen dat het spel zich waarschijnlijk goed leent om competities mee te houden en er een grote publisher achter zit.

Leuke games speel je gratis (je betaalt er zelfs voor), als er geld mee te verdienen valt ligt je drempel al een stukje lager gok ik. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Zamorano op 09-09-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154454

Als jullie kunnen discussieëren, kunnen jullie vast ook wel ff 2 min de tijd nemen om mijn vraag te beantwoorden ;) ... (ik weet het, ongeduldig type, wil graag weer verder spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124963

Anoniem: 154454 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:34:
Als jullie kunnen discussieëren, kunnen jullie vast ook wel ff 2 min de tijd nemen om mijn vraag te beantwoorden ;) ... (ik weet het, ongeduldig type, wil graag weer verder spelen)
Als je het over Fifa 2006 hebt.... het is nog een demo.... ;) Dus niet alles kan en is mogelijk.. Mocht je het over Fifa 2005 hebt.. dan hou ik mijn mond :X

Kan iemand mij hier al met zekerheid iets vertellen over het commentaar bij de wedstrijden van Fifa 2006 ? De demo versie is Engels (of Frans als je daar behoefte aan hebt ;)) Ik heb ergens gelezen dat de definitieve versie beschikt over Nederlands commentaar :X Ik zit hier zelf helemaaaal niet op te wachten... En vroeg me af of iemand er al meer van af wist. Ik hoop zelf dat er nu een keuze optie is (het wordt toch een DVD-Rom dus waarom prop je die niet vol ???).

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 124963 op 11-09-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 124963 schreef op zondag 11 september 2005 @ 14:27:
[...]

Als je het over Fifa 2006 hebt.... het is nog een demo.... ;) Dus niet alles kan en is mogelijk.. Mocht je het over Fifa 2005 hebt.. dan hou ik mijn mond :X

Kan iemand mij hier al met zekerheid iets vertellen over het commentaar bij de wedstrijden van Fifa 2006 ? De demo versie is Engels (of Frans als je daar behoefte aan hebt ;)) Ik heb ergens gelezen dat de definitieve versie beschikt over Nederlands commentaar :X Ik zit hier zelf helemaaaal niet op te wachten... En vroeg me af of iemand er al meer van af wist. Ik hoop zelf dat er nu een keuze optie is (het wordt toch een DVD-Rom dus waarom prop je die niet vol ???).
Is de releasedate eigenlijk al bekend, demo is klaar, dus zal niet al te lang duren, alleen kan ik het niet vinden.
NHL en NFL 2006 zijn wel al uit namelijk.
Ik neem aan dat het commentaar wel schakelbaar zal worden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 23:52
FIFA 2006 komt eind september, begin oktober uit.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Peertje
  • Niet online
Jumpman schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:29:
FIFA 2006 komt eind september, begin oktober uit.
Is daar al meer over bekend inmiddels?

• JeroenNietDoen
In 1of ander krantje stond 27 september als release date maar hoe en wat, I dont know.

• Ora et Labora
Anoniem: 154454 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:34:
Met PC? ga met pijltjes naar de juiste trainer, en pijltje naar rechts voor upgraden.

• sjaakaq
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Hmm...ik heb t spel nu ook maar 1 ding snap ik niet: die lui schieten altijd naast :X Dus ook als je recht op de goal afloopt en heel zachtjes schiet. Zit er geen auto-aim meer in voor de zielige toetsenbordusers onder ons :?

leoaq.fm // Jeune Loop

• sjaakaq
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Oja en nog een vraagje tevens kick:

Ik ben nu begonnen als coach van AZ, en dat ligt in "gebied 5" oid. Dus samen met de Duitse Belgische en Franse competitie. Kan ik dan nog wel op een later punt coach van bijv. Arsenal worden, of ben ik 15 seizoenen gebonden aan die 4 competities?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb een Thrustmaster Modena Firestorm Upad te leen van iemand, en wil die in combinatie met Fifa '05 spelen. Drivers etc. geinstalleerd maar in FIFA lukt het me niet om die controls van dat ding er van te wijzigen. Ik kan t toetsenbord wel selecteren, maar de gamepad lukt me niet.

Heeft iemand daar een oplossing voor?

[ Voor 3% gewijzigd door GGS_206 op 03-10-2005 14:06 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
leokennis schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:23:
Hmm...ik heb t spel nu ook maar 1 ding snap ik niet: die lui schieten altijd naast :X Dus ook als je recht op de goal afloopt en heel zachtjes schiet. Zit er geen auto-aim meer in voor de zielige toetsenbordusers onder ons :?
Kwestie van oefenen, ik had er eerst ook grote problemen mee, maar nu gaat het heel goed, gewoon recht op doel af, kort met pijltjes sturen en schieten, of vanuit een hoek van 45 graden.
In het begin wordt je niet gevraagd als coach voor een ander, na 1 seizoen kun je wel zelf kiezen welk team je gaat coachen, ik weet niet of ze je op een gegeven moment zelf vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Mijn excuus niet goed gekeken

[ Voor 94% gewijzigd door MeNTaL_TO op 04-10-2005 03:23 . Reden: Naar het fifa 2006 topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
klein kickje :)

Ff een vraagje, ik ben de career mode aan het doen, en daar heb je dus al die afdelingen. Medical, scout etc.

En dus ook finance. Nou vraag ik me af waar dat invloed op heeft als ik daarin investeer... wordt mn geld dan meer waard ofzo? :? :P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC

TXC

FireFoz schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:52:
klein kickje :)

Ff een vraagje, ik ben de career mode aan het doen, en daar heb je dus al die afdelingen. Medical, scout etc.

En dus ook finance. Nou vraag ik me af waar dat invloed op heeft als ik daarin investeer... wordt mn geld dan meer waard ofzo? :? :P
Nee, dan verdien je meer aan de dingen waaraan je kan verdienen (overwinningen) en krijg je betere transferprijzen.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste