De eerste meter is kracht. De tweede daarmee kun je de prisicie bepalen geloof ik. Hij moet tussen die 2 balkjes komen.SideSwipe schreef op 02 november 2004 @ 17:36:
[...]
Dat krachtbalkje begrijp ik nog steeds niet?
Shift + < of > is effect...
Maar dan? Eerst loopt ie op tot rood.. Dat is denk ik kracht... en dan loopt ie af... Wat is dat dan?
* SideSwipe is confused...
Klopt inderdaad. Met Shift+pijltjes kies waar je de bal wilt raken. Dan druk je op schieten, en druk je nogmaals op schieten, voordat hij bij het rood is. Dan gaat hij terug, en druk je op schieten als hij precies in het groene is.SPOXER schreef op 02 november 2004 @ 18:00:
[...]
De eerste meter is kracht. De tweede daarmee kun je de prisicie bepalen geloof ik. Hij moet tussen die 2 balkjes komen.
Jup, een als een speler een goede trapper is, zoals bijvoorbeeld Henry, dan is dat groene stuk groter en gaat vrijwel elke trap erin. (Hoewel ik met Ono ook 9 uit 10 haal
)
Anoniem: 26097
Sidewinder heeft idd 1 knop te weinig. De shift van het toetsenbord zit er niet op en je hebt ook geen rechterstick. Daardoor is offtheball en first touch niet mogelijk met een sidewinder gamepad. Ben van nood maar met toetsenbord gaan spelen.stalscu schreef op 28 oktober 2004 @ 17:46:
En als je nu speelt met een gamepad? Is die off the ball control dan ook mogelijk? Ik speel met microsoft sidewinder, en heb het gevoel dat er gewoon niet genoeg knoppen op zit om alle moves te doen, klopt dit?
Same here, maar dan met een Logitech Wingman, ach toetsenbord werkt ook lkkrAnoniem: 26097 schreef op 04 november 2004 @ 01:02:
[...]
Sidewinder heeft idd 1 knop te weinig. De shift van het toetsenbord zit er niet op en je hebt ook geen rechterstick. Daardoor is offtheball en first touch niet mogelijk met een sidewinder gamepad. Ben van nood maar met toetsenbord gaan spelen.
Anoniem: 46284
Ik heb een probleem met die chantraptor. Ten eerste dat ik mijn eigen spreekkoren niet hoor. Ten tweede dat het spel nu crasht na het 2e gespeelde duelAnoniem: 46284 schreef op 02 november 2004 @ 17:52:
[...]
Hier heb ik nog steeds geen antwoord op gevonden.
Verder valt het mij op dat ik bij elke wedstrijd die ik speel dezelfde scheidsrechter heb. Hij lijkt op die Duitser (Marcus Merck) Je kan Colina kopen geloof ik maar die fluit alleen vriendschappelijke wedstrijden?!
Is er een manier om andere scheidsrechters toe te voegen?

Anoniem: 100074
- hoeveer ben je?
2e seizoen
- wat is je clubgeschiedenis?
2e jaar bij AZ Alkmaar
- wat zijn je behaalde prijzen?
3e in de competitie, Amstel cup finale verloren tegen Ajax
1-1, penalty's 4-2
- wat is je coach status?
2 sterren
- welke clubs wil je nog coachen?
PSV, en steeds hoger (internationaal)
ik speel op semi-pro
2e seizoen
2e jaar bij AZ Alkmaar
3e in de competitie, Amstel cup finale verloren tegen Ajax
1-1, penalty's 4-2
2 sterren
PSV, en steeds hoger (internationaal)
ik speel op semi-pro
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 100074 op 04-11-2004 16:53 ]
hoe ver ben je?
2e seizoen
wat is je clubgeschiedenis?
1e jaar bij AZ Alkmaar.
2e jaar bij ajax. Halverwege het seizoen lijstaanvoerder.
wat zijn je behaalde prijzen?
1e jaar landskampioen + beker
final 3-1 gewonnen van ajx.
wat is je coach status?
1 ster
welke clubs wil je nog coachen?
nog geen idee. Eerst nog 1 seizoen met ajax. en proberen champions league te winnen.
ik speel op professional
2e seizoen
1e jaar bij AZ Alkmaar.
2e jaar bij ajax. Halverwege het seizoen lijstaanvoerder.
1e jaar landskampioen + beker
final 3-1 gewonnen van ajx.
wat is je coach status?
1 ster
nog geen idee. Eerst nog 1 seizoen met ajax. en proberen champions league te winnen.
ik speel op professional
Anoniem: 111718
hoe ver ben je?
5e seizoen
1e jaar- Willem II
2e jaar- Feyenoord
3e jaar- Feyenoord
4e jaar- Tottenham hotspur
5e jaar- Juventus
1e jaar- Beker, kampioen
2e jaar- Beker, Kampioen, Uefa cup
3e jaar- Beker, Kampioen, Champions League
4e jaar- FA Cup, Kampioen
5e jaar- net begonnen.
wat is je coach status?
2,5 ster
Real Madrid, zal wel lukken als ik succesen haal bij juve, ik ga daar wel ff een grote schoonmaak houden want ....ibrahimovic??? die moet ik echt niet
5e seizoen
1e jaar- Willem II
2e jaar- Feyenoord
3e jaar- Feyenoord
4e jaar- Tottenham hotspur
5e jaar- Juventus
1e jaar- Beker, kampioen
2e jaar- Beker, Kampioen, Uefa cup
3e jaar- Beker, Kampioen, Champions League
4e jaar- FA Cup, Kampioen
5e jaar- net begonnen.
wat is je coach status?
2,5 ster
Real Madrid, zal wel lukken als ik succesen haal bij juve, ik ga daar wel ff een grote schoonmaak houden want ....ibrahimovic??? die moet ik echt niet
Zijn er al mogelijkheden om zelf dingen aan te passen in Fifa05? zoals eigen stadions en referee`s en spelers?
er is wel al een aantal x wat geroepen maar er zijn nog geen programma`s genoemd!
er is wel al een aantal x wat geroepen maar er zijn nog geen programma`s genoemd!
Hier :)Anoniem: 126414 schreef op 07 november 2004 @ 10:45:
Weet iemand hoe ik de commentaar kan veranderen naar Engels?
I pitty the fools who took my game-station.....
Probeer maar eens als je op de helft van de tegenstander bent C+D, dan maakt hij een schijnbeweging (bijvoorbeeld alsof hij gaat schieten, of een kap). Veder kun je met C en Z je speelwijze (balbezit/vleugelspel etc. instellen onder het spelen).Sport_Life schreef op 28 oktober 2004 @ 16:14:
Oke duidelijk, shift dus!. Nog een vraagje, wat doet de "C" knop precies? (standaard ingevuld). Bij de control options staat een beschrijving, maar mijn Engels is niet zo denderend! Ik heb van alles geprobeerd met die C knop, maar hij doet niks.
Ik begin het steeds leuker te vinden met Fifa 2005TXC schreef op 08 november 2004 @ 10:59:
[...]
Probeer maar eens als je op de helft van de tegenstander bent C+D, dan maakt hij een schijnbeweging (bijvoorbeeld alsof hij gaat schieten, of een kap). Veder kun je met C en Z je speelwijze (balbezit/vleugelspel etc. instellen onder het spelen).
Maar het enige nadeel blijft toch de A.I. , als individuele speler kan ik van alles uithalen en mooie combinaties maken maar als team draait het voor geen meter. De A.I is gewoon heel erg slecht geprogrammeerd want ook al stel je als tactic in dat je aanvallend speelt en ook de tegenstander , dan nog blijven er steeds 3 verdedigers achterin op de lijn zodat je helemaal geen kans hebt op een vloeiende counter attack die je mooi kunt afronden met een lopje.
Het valt mij ook op dat als je gaat counteren dat je ook GEEN steun krijgt van de middenveld.
Als conclusie vermeld ik dus dat de gameplay erg leuk is en dat het er fantastich uitziet i.c.m met OFF THE BALL CONTROL en FIRST TOUCH enz..
Het probleem zit hem dus in de A.I. want de computer berekent gewoon geen mogelijkheden voor het hele team waardoor de spelers als een dom koe op het veld blijven staan op 1 punt
Ik hoop dat er een patch wordt uitgebracht waarbij dit wordt verholpen, want dit geval was goed geregeld met Fifa 2003, je kon daar heel goed omschakelen van een verdedigende positie in een aanvallende positie waardoor je heel fraai kon scoren met counters en dit maakte het spel zo leuk, maar toen was het passen heel krom en je kon uit allerlei posities schieten waardoor het niet realistisch was.
Nou hoop ik dat jullie het ook met mij eens zijn
Ik wil hierbij ook doorgeven dat ik PES 3 en Fifa 2005 om en om speel, ik vind ze allebei wel leuk om te spelen maar PES 3 was wel beter tot en met Fifa 2004

Nu heeft EA Sports het wel goed gemaakt met Fifa 2005 want heel veel functies hebben ze letterlijk overgenomen van Konami

Is het ook mogelijk een boogbal te schieten tijdens het spelen. Dus Niet tijdens de vrijeschop maar tijdens een gewone aanval.TXC schreef op 08 november 2004 @ 10:59:
[...]
Probeer maar eens als je op de helft van de tegenstander bent C+D, dan maakt hij een schijnbeweging (bijvoorbeeld alsof hij gaat schieten, of een kap). Veder kun je met C en Z je speelwijze (balbezit/vleugelspel etc. instellen onder het spelen).
Volgens mij niet maar dat doet hij automatisch al, als ik bijvoorbeeld via de rechter vleugel het strafschopgebied binnen kom met Zidane en ik kies de Linker Bovenhoek dan krult hij hem wel mooi in de hoek met zn linkerbeen. Niet een echt opvallende boogbal maar een degelijke.Anoniem: 46284 schreef op 08 november 2004 @ 12:20:
[...]
Is het ook mogelijk een boogbal te schieten tijdens het spelen. Dus Niet tijdens de vrijeschop maar tijdens een gewone aanval.
Even 2 dingen:lazrambo schreef op 08 november 2004 @ 11:34:
[...]
De A.I is gewoon heel erg slecht geprogrammeerd want ook al stel je als tactic in dat je aanvallend speelt en ook de tegenstander , dan nog blijven er steeds 3 verdedigers achterin op de lijn zodat je helemaal geen kans hebt op een vloeiende counter attack die je mooi kunt afronden met een lopje.
Het valt mij ook op dat als je gaat counteren dat je ook GEEN steun krijgt van de middenveld.
• Op de PS2 is er een knop om speler mee te laten rennen (tijdens een counter of einzelgang-aanval). Ik zal voor opzoeken welke dat is. Wellicht dat die er ook op de PC zit (kan me eingelijk niet anders voorstellen).
• Daarnaast vind ik juist de AI een stuk beter geworden. De spelers houden zich meer en beter aan de opstelling die je geeft. Daarnaast zie je bijvoorbeeld ook dat als je aanvallend speelt er bijna geen verdedigers rond het doel staan...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
jawel dus. Met Q ingedrukt houden en dan D.Anoniem: 46284 schreef op 08 november 2004 @ 12:20:
[...]
Is het ook mogelijk een boogbal te schieten tijdens het spelen. Dus Niet tijdens de vrijeschop maar tijdens een gewone aanval.
Het is wel een erg MOEILIJK combinatie op de toetsenbord , mar het is wel de moeite waard
Ik weet niet hoe dit moet werken met een sidewinder gamepad (niet usb). Ik heb iig versnelling speler (Q op toetsenbord)+schot (D). Dan krijg ik een hele trage lob of zoiets. Maar niet een mooie krulbal.
Of the Ball runs werkt jammergenoeg niet met mijn Sidewinder
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 46284 op 08-11-2004 17:48 ]
Anoniem: 98506
hoe ver ben je?
4e seizoen
1e jaar- FC Utrecht (semi-pro)
2e jaar- AZ (pro)
3e jaar- Ajax (wereldklasse)
4e jaar- Ajax (wereldklasse)
1e jaar- Beker, kampioen
2e jaar- Beker, Kampioen, Champions League, Supercup
3e jaar- Beker, Kampioen, Champions League, Supercup
4e jaar- Nog bezig en nog voor alles in de race!
wat is je coach status?
2,5 ster
Manchester United en Oxford (van de 3e divisie naar de Premier League helpen, heb ik ook in 2004 gedaan
4e seizoen
1e jaar- FC Utrecht (semi-pro)
2e jaar- AZ (pro)
3e jaar- Ajax (wereldklasse)
4e jaar- Ajax (wereldklasse)
1e jaar- Beker, kampioen
2e jaar- Beker, Kampioen, Champions League, Supercup
3e jaar- Beker, Kampioen, Champions League, Supercup
4e jaar- Nog bezig en nog voor alles in de race!
wat is je coach status?
2,5 ster
Manchester United en Oxford (van de 3e divisie naar de Premier League helpen, heb ik ook in 2004 gedaan
Q+D is inderdaad een Lopje en geen krulbal. In de eerdere fifadelen (2003 dacht ik) kon je krullen met ctrl of alt (afhankelijk van welke kant de krul op moet). In 2005 kun je volgens mij niet krullen (behalve in de vrije trap natuurlijk).Anoniem: 46284 schreef op 08 november 2004 @ 17:46:
[...]
Ik weet niet hoe dit moet werken met een sidewinder gamepad (niet usb). Ik heb iig versnelling speler (Q op toetsenbord)+schot (D). Dan krijg ik een hele trage lob of zoiets. Maar niet een mooie krulbal.
Of the Ball runs werkt jammergenoeg niet met mijn Sidewinder
De penalties vind ik trouwens veel beter gedaan dan in 2004. Als je nu als keeper lang wacht en dan in de goede hoek duikt kan de bal toch nog zitten omdat hij te hard in de hoek geschoten is om erbij te kunnen. Dat vind ik nou mooi, een keeper die er nét niet meer bij kan.
Maar het schieten is wel wat lastig gedaan, buiten de 16 een bal in de kruising lukt mij eigenlijk alleen als je recht voor de kruising staat zeg maar. Maar misschien is het een kwestie van oefenen.
Voor diegenen die de scheidsrechters niet goed weergegeven krijgen tijdens het spelen moeten het volgende eens proberen.
maak een tekstbestand en zet daarin het volgende:
FEATURE_INGAME_REFEREE_ENABLED=1
FEATURE_INGAME_LINESMEN_ENABLED=1
DO_CPU_SUB = 1
CPU_SUB = 1
bewaar dit als common.ini
zet dit bestand vervolgens neer in je hoofd fifamap.
nu heb je grensrechters, een scheidsrechter en de tegenpartij zal gewoon wisselen zonder dat er blessures aan zijn kant zijn
maak een tekstbestand en zet daarin het volgende:
FEATURE_INGAME_REFEREE_ENABLED=1
FEATURE_INGAME_LINESMEN_ENABLED=1
DO_CPU_SUB = 1
CPU_SUB = 1
bewaar dit als common.ini
zet dit bestand vervolgens neer in je hoofd fifamap.
nu heb je grensrechters, een scheidsrechter en de tegenpartij zal gewoon wisselen zonder dat er blessures aan zijn kant zijn
Anoniem: 36831
Ik heb sinds vandaag een probleem ik probeerde Fifa 2005 te spelen op mijn laptop zonder dat hij op het stopcontact was aangesloten en opeens lopen alle spelers rond als gekken. Het is echt niet bij te houden!
Hiervoor heb ik enkel gespeeld met adapter eraan en heb ik nergens last van gehad.
De game speed staat gewoon op normal dus dat is het ook niet.
Ook als ik de laptop weer aansluit op de adapter blijft het spel veels te snel gaan om te volgen.
Weet iemand hoe dit komt? En nog beter wat ik eraan kan doen?
Hiervoor heb ik enkel gespeeld met adapter eraan en heb ik nergens last van gehad.
De game speed staat gewoon op normal dus dat is het ook niet.
Ook als ik de laptop weer aansluit op de adapter blijft het spel veels te snel gaan om te volgen.
Weet iemand hoe dit komt? En nog beter wat ik eraan kan doen?
Fijn hoor. fifa2005 camerapatch geinstaleerd en de gae crashed op het moment dat je op een knop moet drukken om verder te gaan. Niet gebruiken dus die patch
- hoeveer ben je?
1e Seizoen
1e jaar bij AZ Alkmaar
Nog geen, ksta 1e in de comp met 7 punten voorsprong op PSV en 8 op Ajax
0 sterren
Ajax en Arsenal (of Barcelona
)
Op welk niveau speel je?
ik speel op semi-pro. (niet zeggen dat het moeilijk is, gewoon veel overspelen. K heb met AZ gewonnen van PSV met 4-0 thuis, maar daarna 1-0 tegen ado thuis
)
1e Seizoen
1e jaar bij AZ Alkmaar
Nog geen, ksta 1e in de comp met 7 punten voorsprong op PSV en 8 op Ajax
0 sterren
Ajax en Arsenal (of Barcelona
Op welk niveau speel je?
ik speel op semi-pro. (niet zeggen dat het moeilijk is, gewoon veel overspelen. K heb met AZ gewonnen van PSV met 4-0 thuis, maar daarna 1-0 tegen ado thuis
Anoniem: 45287
Omdat pes4 er nog niet was doe ik het maar met fifa en behalve dat het wel erg rechtoe rechtaan is vind ik het allemaal best lekker spelen .
Alleen ik was helemaal veslaafd aan de carriere mode (behalve dat elke speler ja zegt als je geld hebt ) totdat ik een seizoen verder was .
Leuk cup gewonnen met rkc ...tweede in de competitie en ik maar denken wie zal mij een aanbod doen ??
Ja dus niet kan gewoon kiezen wat ik wil ?? dat is wel een tegenvaller zeg ik had toch een soort beloning verwacht .
Kom ik over ?
ik bedoel het is een stuk leuker als bijv manchester city komt vragen il je bij ons spelen inplaats dat je hewoon manchester united kan gaan coachen ?
ach ja je kan niet alles hebben
Alleen ik was helemaal veslaafd aan de carriere mode (behalve dat elke speler ja zegt als je geld hebt ) totdat ik een seizoen verder was .
Leuk cup gewonnen met rkc ...tweede in de competitie en ik maar denken wie zal mij een aanbod doen ??
Ja dus niet kan gewoon kiezen wat ik wil ?? dat is wel een tegenvaller zeg ik had toch een soort beloning verwacht .
Kom ik over ?
ach ja je kan niet alles hebben
Anoniem: 88538
hmm epos van die vage uitslagen ken ik uit fifa 2004 
won ik bv met psv zeer gemakkelijk van ajax.
en moest ik uit kijken dat ik tegen volendam niet met 2-0 verloor :S:S
Ooit een demo van 2003 gespeeld. Kon vanaf middenveld scoren. In origineel ging dit niet gelukkig. Ik zelf ken pes niet maar als iemand zegt dat je met fifa dwars door het veld kunt rennen hebben ze het mis.
en moest ik uit kijken dat ik tegen volendam niet met 2-0 verloor :S:S
Ooit een demo van 2003 gespeeld. Kon vanaf middenveld scoren. In origineel ging dit niet gelukkig. Ik zelf ken pes niet maar als iemand zegt dat je met fifa dwars door het veld kunt rennen hebben ze het mis.
Anoniem: 84319
Hmm..
Ik heb zitten lezen en zoeken maar ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe ik een scheinbeweging met mijn gamepad (Thrustmaster Firestorm dual power 3) kan maken.
Op het toetsenbord is het met shift...
Kan iemand mij helpen?
Ik heb zitten lezen en zoeken maar ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe ik een scheinbeweging met mijn gamepad (Thrustmaster Firestorm dual power 3) kan maken.
Kan iemand mij helpen?
Off the ball control met sidewinder (non-usb)? Of hoe kan je de shift toets instellen met gamepad?Anoniem: 84319 schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:21:
Hmm..
Kan iemand mij helpen?
Anoniem: 54814
heb 'm een weekje geleend van m'n buur. Ik ben een pesfan maar ik kan niet zegge dat 't een slecht spel is
het heeft zn charmes, maar gewoon de evolutie van het spel in de 90 min., de posities die je spelers innemen, combineren, ... , het komt me allemaal zo gescript over.
Wat me vooral irriteert is dat ik geen backup krijg van men middenvelders als ik volop wil stormlopen, maar altijd moet zitten pielen met die aanvallers, die gewoon tegen een overmacht staan.
tweede grootste irritatie is dat heel het dribbelsysteem gefokt is. Ik kan niet beschrijven wat er mis aan is, maar het is gewoon geen voetbal. je komt geen man voorbij door te anticiperen en na te denken, maar gewoon door op het juiste moment op de juiste knop te drukken.
het doet me gewoon allemaal niet aan voetbal denken
Wel is het 'n leuk behendigheidsspelletje, maar het zou zoveel beter kunnen na al die jaren.
Nu ja, das dan mijn indruk he
het heeft zn charmes, maar gewoon de evolutie van het spel in de 90 min., de posities die je spelers innemen, combineren, ... , het komt me allemaal zo gescript over.
Wat me vooral irriteert is dat ik geen backup krijg van men middenvelders als ik volop wil stormlopen, maar altijd moet zitten pielen met die aanvallers, die gewoon tegen een overmacht staan.
tweede grootste irritatie is dat heel het dribbelsysteem gefokt is. Ik kan niet beschrijven wat er mis aan is, maar het is gewoon geen voetbal. je komt geen man voorbij door te anticiperen en na te denken, maar gewoon door op het juiste moment op de juiste knop te drukken.
het doet me gewoon allemaal niet aan voetbal denken
Ik ken PES niet, ben al wel 8 jaar een FIFA speler. Je commentaar kan ik volkomen onderschrijven. Het gescripte staat me ook tegen. Een tegenstander krijgt geen enkele kans in een wedstrijd, maar meteen nadat je gescoord hebt gaan ze in ene beter spelen, niet alleen aanvallen, maar ook beter combineren. Das jammer.Anoniem: 54814 schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:09:
heb 'm een weekje geleend van m'n buur. Ik ben een pesfan maar ik kan niet zegge dat 't een slecht spel is![]()
het doet me gewoon allemaal niet aan voetbal denkenWel is het 'n leuk behendigheidsspelletje, maar het zou zoveel beter kunnen na al die jaren.
Een mooi item van FIFA vind ik het feit dat sommige kleine dingen erg leuk uitgevoerd zijn. Ik als Twente supporter herken gewoon vlaggen die in het stadion hangen. Ze hebben gewoon foto's van echte gebruikt. Zo hangt er bij een wedstijd van Twente in Fifa altijd een Vak-p vlag
Zorgt wel voor wat meer sfeer en gevoel voor de omgeving waarin je speelt.
Weet iemand hoe je je spelers kan laten lopen bij een corner? Ik kan der maar niet uit scoren. Ik ben erg benieuwd geworden naar PES.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Je kiest eerst waar je de bal wil hebben, bijvoorbeeld indraaiend midden. Deze posities kun je in de game options instellen.Weet iemand hoe je je spelers kan laten lopen bij een corner? Ik kan der maar niet uit scoren. Ik ben erg benieuwd geworden naar PES.
Daarna kun je 1 speler kiezen uit 3 opties die naar die plaats kunnen komen waar je hebt gekozen waar de bal moet komen. Bijvoorbeeld de speler onder de knop "D" (je kiest met de D,W en A toetsen een speler waar een nummer boven staat).
Vervolgens loop je met die speler op de juiste tijd naar naar het punt toe waar de bal komt (wordt aangegeven met een grijs rondje in het strafschop gebied, en nee niet die witte dat is de penaltystip
Er is nu ook een trainer voor FIFA 2005 uit
Je kan hem hier downloaden:
http://www.jeroenzelle.nl/download.php?view.19
We zijn druk bezig met nog meer opties te zoeken voor de trainer.
Trainer opties:
----------------------
CTRL+1 = 8.000 Upgrade Punten
Activeer deze cheat voor dat je het Upgrade scherm in ga.
CTRL+2 = 1.000.000.000 Geld.
Je budget wordt aangezuiverd tot 1.000.000.000
CTRL+3 = 100% Baan Zekerheid
De meter word gevuld tot 100%
CTRL+4 = 50.000 Trainer Punten (5-Sterren Coach)
De 50.000 punten zijn zichtbaar in "TrainerOverzicht". De sterren worden zichtbaar nadat je een partijtje hebt gespeeld.
CTRL+5 = 1.000.000.000 Winkel Punten
Je winkel punten worden aangezuiverd tot 1.000.000.000
Activeer deze cheat voor dat je in de EA-Winkel gaat.
---
Misschien is het niet helemaal meer leuk om met een trainer te spelen, maar soms ook wel als je gewoon lol wilt hebben.
Je kan hem hier downloaden:
http://www.jeroenzelle.nl/download.php?view.19
We zijn druk bezig met nog meer opties te zoeken voor de trainer.
Trainer opties:
----------------------
CTRL+1 = 8.000 Upgrade Punten
Activeer deze cheat voor dat je het Upgrade scherm in ga.
CTRL+2 = 1.000.000.000 Geld.
Je budget wordt aangezuiverd tot 1.000.000.000
CTRL+3 = 100% Baan Zekerheid
De meter word gevuld tot 100%
CTRL+4 = 50.000 Trainer Punten (5-Sterren Coach)
De 50.000 punten zijn zichtbaar in "TrainerOverzicht". De sterren worden zichtbaar nadat je een partijtje hebt gespeeld.
CTRL+5 = 1.000.000.000 Winkel Punten
Je winkel punten worden aangezuiverd tot 1.000.000.000
Activeer deze cheat voor dat je in de EA-Winkel gaat.
---
Misschien is het niet helemaal meer leuk om met een trainer te spelen, maar soms ook wel als je gewoon lol wilt hebben.
Anoniem: 79468
Ik heb een probleem met mijn videokaart, zoals je op de screenshot kunt zien.
Ik heb een Ati Radeon 9700 tx 128mb met tv-out.
Kan iemand mij helpen met mijn instellingen/drivers?
Het probleem is trouwens niet alleen met Fifa dus ik kan wel stellen dat mijn instellingen van de videokaart f*cked zijn..
Wie heeft de ideale instellingen/divers voor de ATI radeon 9700?
Screenshot:

EN-R-GY
Het probleem is trouwens niet alleen met Fifa dus ik kan wel stellen dat mijn instellingen van de videokaart f*cked zijn..
Screenshot:

EN-R-GY
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 79468 op 15-11-2004 16:22 ]
Welke catalyst (driver voor videokaart) versie heb je? Download ff de nieuwste (4.11) van de Ati site:clickAnoniem: 79468 schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:17:
Screenshot:
[afbeelding]
EN-R-GY
Heb je ook een programma zoals Powerstrip draaien? Zoja, deraf gooien en je probleem is verholpen (had precies dezelfde fouten als bij jou)
Anoniem: 94542
Goeiedag, ik ben op zoek naar een gamepad voor fifa 2005 en pes 4.
Nu kwam ik op de site van paradigit en kwam ik deze twee gamepads tegen:
XFX Gamepad Dual Shock voor iets van 12,50
http://www.paradigit.nl/pdf/10006916v.html
en de
Logitech Dual Action GamePad voor 25 euro
http://www.paradigit.nl/pdf/10005783v.htm
De bovenste lijkt me wel erg goedkoop? Hebben jullie ervaringen met 1 van deze 2 gamepads of raden jullie een andere gamepad aan die niet TE duur is..
Thx
en de
De bovenste lijkt me wel erg goedkoop? Hebben jullie ervaringen met 1 van deze 2 gamepads of raden jullie een andere gamepad aan die niet TE duur is..
Thx
Anoniem: 66714
ik schiet vrije trappen er ongeveer in 50% in (met AZ)
handleiding:
mik op de kruising van de kant waar de muur staat en de keeper niet'
Krul indraaiend met Shift+ <- of ->, je hoeft de bal niet aan de onderkant te curven.
druk op D en laat dat balkje oplopen tot 60-80% (dus nog een stukkie voor het rode gedeelte) en als ie weer terugkomt weer op D zodat ie in het donkergroene gedeelte stopt.
raak!
nou heb ik nog wel een probleem: ik scoor best veel, maar vooral door onder zo'n hoek richting goal te lopen dat ie m in de verre hoek in de kruising schiet.
Gewoon van recht naar de goal toe lukt het me zelden, dan zwaait ie vet af omdat je pijltje naar links ingedrukt houdt en die dan dat effect ook krijgt.
Hoe krijg ik dat voor mekaar?
handleiding:
mik op de kruising van de kant waar de muur staat en de keeper niet'
Krul indraaiend met Shift+ <- of ->, je hoeft de bal niet aan de onderkant te curven.
druk op D en laat dat balkje oplopen tot 60-80% (dus nog een stukkie voor het rode gedeelte) en als ie weer terugkomt weer op D zodat ie in het donkergroene gedeelte stopt.
raak!
nou heb ik nog wel een probleem: ik scoor best veel, maar vooral door onder zo'n hoek richting goal te lopen dat ie m in de verre hoek in de kruising schiet.
Gewoon van recht naar de goal toe lukt het me zelden, dan zwaait ie vet af omdat je pijltje naar links ingedrukt houdt en die dan dat effect ook krijgt.
Hoe krijg ik dat voor mekaar?
Anoniem: 22473
Ik heb dit probleem ookAnoniem: 79468 schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:17:
Screenshot:
[afbeelding]
EN-R-GY

Alleen heb ik een GeForce-kaart en geen ATI, moet ik dan alsnog de ATI-Catalyst-driver installeren?
NEEJ, Gij zot, dat kan toch niet, je kunt toch ook nie het EDAH winkelmerk bij Jan LInders kopen of wel dan! Je moet gewoon even de driver downloaden van NVidia.com. http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_66.93 Deze link, en dan even de International driver aanklikken. (die van 26 MB)Anoniem: 22473 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:34:
[...]
Ik heb dit probleem ook
Alleen heb ik een GeForce-kaart en geen ATI, moet ik dan alsnog de ATI-Catalyst-driver installeren?
[ Voor 16% gewijzigd door JanW op 17-11-2004 10:47 ]
Anoniem: 123052
- hoeveer ben je?
5e Seizoen
.2 jaar FC Utrecht
.1 jaar PSV
.1 jaar NY/NJ Metrostars
.Nu bezig met Lazio Roma
3x kampioen, 4 bekerwinsten, 3 Europacup winsten
2 en een halve sterren
Real Madrid en Barcelona
Op welk niveau speel je?
Semi - Pro
5e Seizoen
.2 jaar FC Utrecht
.1 jaar PSV
.1 jaar NY/NJ Metrostars
.Nu bezig met Lazio Roma
3x kampioen, 4 bekerwinsten, 3 Europacup winsten
2 en een halve sterren
Real Madrid en Barcelona
Op welk niveau speel je?
Semi - Pro
Anoniem: 22473
Bedankt, eigenlijk wel logisch, maar moest werkenEp0ss schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:46:
[...]
NEEJ, Gij zot, dat kan toch niet, je kunt toch ook nie het EDAH winkelmerk bij Jan LInders kopen of wel dan! Je moet gewoon even de driver downloaden van NVidia.com. http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_66.93 Deze link, en dan even de International driver aanklikken. (die van 26 MB)
Iig bedankt kerel !
Tja tot 2 maanden had ik de logitech aangeraden ,maar nu ik er al 2 hebt die niet lekker reageren of een eigen leventje gaan leiding kwa richting raadt ik ze beiden af of je moet er niet heel lang mee willen doen .Anoniem: 94542 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 01:00:
Goeiedag, ik ben op zoek naar een gamepad voor fifa 2005 en pes 4.
en de
Thx
Nu heb ik ze twee jaar geleden gekocht en ben ik ook niet zeeeer!!! voorzichtig ,maar ik heb nu iig een converter van ps2 naar usb en dat is toch wel de lekkerste combo imho .
Huh, ik had toch echt tekst ingetypt?!?!Anoniem: 45287 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:30:
[...]
Tja tot 2 maanden had ik de logitech aangeraden ,maar nu ik er al 2 hebt die niet lekker reageren of een eigen leventje gaan leiding kwa richting raadt ik ze beiden af of je moet er niet heel lang mee willen doen .
Nu heb ik ze twee jaar geleden gekocht en ben ik ook niet zeeeer!!! voorzichtig ,maar ik heb nu iig een converter van ps2 naar usb en dat is toch wel de lekkerste combo imho .
Maargoed, nog maar eens doen dan. Hoe kom je dan aan zo'n converter? Anders moet ik daar maar voor gaan.
Anderen hebben ook negatieve problemen met de logitech gamepad??
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 94542 op 18-11-2004 10:52 ]
De mijne heeft vaak ook afwijkingen met de linker analoge stick. Meestal wanneer ik hem dan een keer in de rondte draai staat hij weer goed, maar het is wel een erg slechte zaak voor een toch wel prijzige gamepad. Dankzij zijn PS2 layout is hij wel harstikke geschikt voor games en als hij goed werkt dan wil je gewoon geen andere pc gamepad denk ik. Maar ja, dat is als hij goed werkt.Anoniem: 94542 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:27:
[...]
Overigens loopt mijn Fifa halverwege mijn 2e seizoen altijd vast na de wedstrijd tegen Willem II. Ik heb geen zin om nog weer overnieuw te beginnen. Zometeen de PES 4 demo maar eens even proberen, ik denk dat die me wel zoet weet te houden tot de release
[ Voor 19% gewijzigd door Smoonshine op 18-11-2004 20:00 ]
uhm...
Ja ik heb hem bij play-asia besteld ,maar dan moet je wel wat meer bestellen als je de verzenkosten eruit wil hebben want alleen dat is niet rendabelAnoniem: 94542 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:27:
[...]
Huh, ik had toch echt tekst ingetypt?!?!
Maargoed, nog maar eens doen dan. Hoe kom je dan aan zo'n converter? Anders moet ik daar maar voor gaan.
Maar play.com heeft ze ook :
http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=114167
als je een cc hebt is die ideaal want je hebt geen verzendkosten en dan ben je voor 12 euro + contoller van 30 euro klaar en daar doe je heel wat langer mee.
maarja omdat dezelfde controller maar 19 euro kost en ik er 2 wou en een wavebird enzo was het voor mij goedkoper in asia
Ik wil s touma kopen van Halmstadt BK uit zweden voor FC Twente. Maar wanneer ik hem wil kopen geeft hij aan dat er minimaal 18 veldspelers moeten zijn. Ik kan hem dus niet selecteren. Hoe los ik dat op?
Hopen dat Halmstadt er een mannetje bijkoopt lopende de transferperiode, ik los het op door te kopen vlak voor het begin van de eerste wedstrijd of valk voor het verstrijken van de transferperiode.
Ik denk dus niet dat je invloed kan uitoefenen op een ander team qua aankoopbeleid.
Ik denk dus niet dat je invloed kan uitoefenen op een ander team qua aankoopbeleid.
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Anoniem: 95420
Zeer realistisch spel dus !!!Anoniem: 88538 schreef op donderdag 11 november 2004 @ 17:59:
hmm epos van die vage uitslagen ken ik uit fifa 2004
EHV de GEKSTE !!!
Anoniem: 54814
Ik heb btw een Saitek 2500 Rumble Analog
Nooit enig probleem mee gehad, erg snelle reacties, 25 € o//
Is het nou ook zo dat je met een controlller beter kan richten met schieten dan met een toetsenbord? Want volgens mij heeft elke PC speler met het toetsebord problemen met richten van buiten de 16 meter.
iemand enig idee waar ik het duitse commentaar vandaan kan halen? socceracces heeft wel nederlands en engels maar aangezien ik nu met schalke speel wil ik ook fijne deutsche sprache haben
is er hier iemand die in fifa2005 PC behoorlijke hoekschoppen kan nemen?
ze komen 95% niet aan en worden weggekopt door de AI.
koppen lukt btw nooit voordat de AI het doet..iemand dit ook opgevallen?
aahh durka durka durka
Je moet de tegenstander wegduwen en zijn plaats innemen zodat je beter kunt koppen. Als jij niet beweegt dan duwt de AI jou aan de kant en kopt hij zelf.DJ Chicken schreef op donderdag 25 november 2004 @ 02:12:
is er hier iemand die in fifa2005 PC behoorlijke hoekschoppen kan nemen?
Als je goed wilt koppen ren dan meteen naar het rondje en als je al op het rondje staat en de verdediger zit achter je, dan moet je naar boven drukken op toetsenbord zodat je hem bij je wegduwt.
Owkeej vandaar dus...staat er ergens iets online over alle acties van de toetsen en de combo's hiervan? Volgensmij weet ik de helft niet, en in het spel bij keyconfig staat ook bar weinig.lazrambo schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:39:
[...]
Je moet de tegenstander wegduwen en zijn plaats innemen zodat je beter kunt koppen. Als jij niet beweegt dan duwt de AI jou aan de kant en kopt hij zelf.
Als je goed wilt koppen ren dan meteen naar het rondje en als je al op het rondje staat en de verdediger zit achter je, dan moet je naar boven drukken op toetsenbord zodat je hem bij je wegduwt.
aahh durka durka durka
Of het online staat weet ik niet, maar in het boekje van je uiteraard in de winkel gekochte fifa staan alle combo's en toetsencombinaties
Hehe mijn boekje heb ik perongeluk in de haard geflikkerdTXC schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:19:
Of het online staat weet ik niet, maar in het boekje van je uiteraard in de winkel gekochte fifa staan alle combo's en toetsencombinaties
Dus ik moet het zonder doen
[ Voor 6% gewijzigd door DJ Chicken op 25-11-2004 14:18 ]
aahh durka durka durka
Tja, het blijft toch gevaarlijk zo'n open haard, dat zie je maar weer 
Gelukkig komen vaak "na verloop van tijd" de keys ook op de fifa site te staan.
Als er nog mensen zijn die hier op willen/kunnen reageren, dan graag:
Gelukkig komen vaak "na verloop van tijd" de keys ook op de fifa site te staan.
Als er nog mensen zijn die hier op willen/kunnen reageren, dan graag:
TXC schreef op maandag 22 november 2004 @ 09:27:
Is het nou ook zo dat je met een controlller beter kan richten met schieten dan met een toetsenbord? Want volgens mij heeft elke PC speler met het toetsebord problemen met richten van buiten de 16 meter.
Richten is sowieso lastig. Maar ik moet zeggen dat het met mijn gamepad over het algemeen wel aardig gaat (hoewel sommige schoten nog steeds eindigen in een ingooi...
)
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
quote:
Gamepad speelt zowiezo sneller dan toetsenbord, alle knoppen zitten dichten bij elkaar en zijn kleiner he
. Ook hoef je de knoppen op een gamepad geen halve cm in te drukken zoals op een toetsbord
Gamepad speelt zowiezo sneller dan toetsenbord, alle knoppen zitten dichten bij elkaar en zijn kleiner he

aahh durka durka durka
Nederland valt weer eens niet te kiezen als elftal in Internationaal 
jammer is dat toch weer
jammer is dat toch weer
aahh durka durka durka
het wegduwen van een tegenstander lukt maar niet. Wanneer je bijv rent en de tegenstander dreigt je te tackelen zou je je tegenstander toch weg moeten kunnen duwen?! Hoe?
Naar boven drukken tijdens een hoekschop lukt ook niet want dan loop je dus naar voren.
p.s. Iemand het duitse commentaar?
Naar boven drukken tijdens een hoekschop lukt ook niet want dan loop je dus naar voren.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 46284 op 27-11-2004 21:01 ]
Kun je dat commentaar niet downloaden van de website van EA?Anoniem: 46284 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:44:
het wegduwen van een tegenstander lukt maar niet. Wanneer je bijv rent en de tegenstander dreigt je te tackelen zou je je tegenstander toch weg moeten kunnen duwen?! Hoe?
uhm...
Ik heb gisteren voor het eerst via Direct IP tegen een vriend gespeeld, wat gaat dat toch bagger, nie normaal
. Dit had ik echt niet verwacht van EA SPORTS want het spel zelf loopt voor geen meter. Het beeld haakt en stottert alleen maar ook al speel je het snacht's , smiddags of savonds. Het kan dus niet aan mijn vebinding liggen want degene met wie ik speel heeft ook een breedbandverbinding net als ik.
We hebben de Resolutie verlaagd naar 800 x 600 en nog steeds is het K*T om te spelen want de spelers reageren hardstikke traag, ik druk op PASS knop en 1 sec later gaat ie passen
Ik hoop echt dat er een patch uitkomt waardoor het iets soepeler draait en dat er wat gedaan wordt aan de gameplay van het spel zoals de verdedigers die met zn drieeen op 1 lijn zitten te wachten achterin, zo heb je helemaal geen kans om met een vloeiende counter te gaan scoren
, dit heb je toch ook niet met echt voetbal
. Je staat met 2-0 achter in de Finale met een toernooi en dan nog staan ze daar met zn drieeen. Als EA Sports hier niets mee gaat doen om het verhelpen dan weet ik zeker dat ik vanaf Fifa 2006 ga overstappen op PES 5 want daar beleef je wel meer plezier mee want het spel is sneller en AI is slimmer waardoor ze gaan aanvallen als ze achter staan.
Wat ik ook nog kwijt wil is dat ik vind dat het spel te LANGZAAM gaat, ik heb het op FAST gezet maar het is nog steeds tering langzaam. Ze zijn vergeten om er ook nog FASTEST bij te zetten want die zat er altijd wel bij
EA moet zich niet bezig houden met het produceren van baggere games zoals Harry potter, Spiderman 2 of Catwoman. Ze kunnen hun tijd beter insteken in hun TOPGAMES om het te verbeteren. Neem als voorbeeld NFS U2 , het is een game die sterk verbeterd is ten opzichte van zijn voorganger, dit kan ik dus niet zeggen over FIFA 2005 want de Graphics zijn gewoon hetzelde als Fifa 2004, ik kan echt geen verschil zien qua spelers en stadions!!!!
Wat hebben ze dan wel veranderd of ontwikkeld in 1 jaar tijd
, alleen het Off The Ball Control en ze hebben de AI weer vern**kt.
Sorry jongens dat ik Fifa 2005 zo afkraak maar ik kan er niet mee tegen, ik moest het effe kwijt
want het is wel vanaf Fifa 98 mijn favoriete spel op de PC maar het gaat steeds de slechte kant op

We hebben de Resolutie verlaagd naar 800 x 600 en nog steeds is het K*T om te spelen want de spelers reageren hardstikke traag, ik druk op PASS knop en 1 sec later gaat ie passen
Ik hoop echt dat er een patch uitkomt waardoor het iets soepeler draait en dat er wat gedaan wordt aan de gameplay van het spel zoals de verdedigers die met zn drieeen op 1 lijn zitten te wachten achterin, zo heb je helemaal geen kans om met een vloeiende counter te gaan scoren

Wat ik ook nog kwijt wil is dat ik vind dat het spel te LANGZAAM gaat, ik heb het op FAST gezet maar het is nog steeds tering langzaam. Ze zijn vergeten om er ook nog FASTEST bij te zetten want die zat er altijd wel bij
EA moet zich niet bezig houden met het produceren van baggere games zoals Harry potter, Spiderman 2 of Catwoman. Ze kunnen hun tijd beter insteken in hun TOPGAMES om het te verbeteren. Neem als voorbeeld NFS U2 , het is een game die sterk verbeterd is ten opzichte van zijn voorganger, dit kan ik dus niet zeggen over FIFA 2005 want de Graphics zijn gewoon hetzelde als Fifa 2004, ik kan echt geen verschil zien qua spelers en stadions!!!!
Wat hebben ze dan wel veranderd of ontwikkeld in 1 jaar tijd

Sorry jongens dat ik Fifa 2005 zo afkraak maar ik kan er niet mee tegen, ik moest het effe kwijt
Ik heb nu Fifa 2005 en PES 4 een tijdje gespeeld, ik heb hiervoor bijna alle fifa's gehad.
Ik vond het beide echt slechte spelen, bij fifa verwacht je na meer dan 10 versies (alle wk en ek versies niet mee geteld) dat ze nu toch wel voor elkaar zouden hebben dat je niet het gevoel hebt naar een filmpje te kijken waar jouw taktiek er niet toe doet.
PES vond ik helemaal een verschrikking, dat ziet er echt niet uit. Ik heb het gevoel naar een oude console op de kermis te kijken, de play is wat vlotter maar ook het spel is niet top. Ik denk dat ik NHL 2005 een kans geef...
* Tukk de-installed PES en FIFA
Ik vond het beide echt slechte spelen, bij fifa verwacht je na meer dan 10 versies (alle wk en ek versies niet mee geteld) dat ze nu toch wel voor elkaar zouden hebben dat je niet het gevoel hebt naar een filmpje te kijken waar jouw taktiek er niet toe doet.
PES vond ik helemaal een verschrikking, dat ziet er echt niet uit. Ik heb het gevoel naar een oude console op de kermis te kijken, de play is wat vlotter maar ook het spel is niet top. Ik denk dat ik NHL 2005 een kans geef...
[ Voor 8% gewijzigd door Tukk op 08-12-2004 11:32 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Anoniem: 100074
- hoeveer ben je?
3e seizoen
.2 jaar AZ
Nu PSV
1x landskampioen, 2x amstel cup, finale champions league
1,5 sterren
Manchester United
Op welk niveau speel je?
1e 2 seizoenen Semi Pro, nu Professional
3e seizoen
.2 jaar AZ
Nu PSV
1x landskampioen, 2x amstel cup, finale champions league
1,5 sterren
Manchester United
Op welk niveau speel je?
1e 2 seizoenen Semi Pro, nu Professional
Speel nu ook sinds donderdag fifa 2005.
Ben met willem2 begonnen en speel ik nog steeds mee
eerste 5 - 6 wedstrijden gelijk daarna alleen maar winst.
Sta nu 1ste met 3 punten voorsprong op ajax.
Het feit dat een speler blijft wachten op de bal kun je simpel oplossen door de "W" knop te leren kennen. Met deze knop geef je een pass in de richting waarheen de speler loopt
dus continu beweging.
Ik blijf me alleen nog verbazen over Quinn.
Ik kan er alles mee maar scoren :S:S van de 10 kansen schiet ik er 1 in met hem.
Zat in wedstrijd tegen rbc.
Bobson breekt door
Quinn volgt
bobson schiet op goal keeper blokt maar bal rolt iets verder
ligt 2 cm voor de goal en dus niet te missen.
Maar dan komt Quinn en die krijgt het voor elkaar om hem NAAST TE SCHIETTEN.
Ik viel bijna van mn stoel af door het lache :P:P
Voor rest weer mooi spel maar ik verwacht dit jaar PES4 onder de kerstboom en dan zal ik is kijken welk spel er nu echt beter is.
Ben met willem2 begonnen en speel ik nog steeds mee
eerste 5 - 6 wedstrijden gelijk daarna alleen maar winst.
Sta nu 1ste met 3 punten voorsprong op ajax.
Het feit dat een speler blijft wachten op de bal kun je simpel oplossen door de "W" knop te leren kennen. Met deze knop geef je een pass in de richting waarheen de speler loopt
dus continu beweging.
Ik blijf me alleen nog verbazen over Quinn.
Ik kan er alles mee maar scoren :S:S van de 10 kansen schiet ik er 1 in met hem.
Zat in wedstrijd tegen rbc.
Bobson breekt door
Quinn volgt
bobson schiet op goal keeper blokt maar bal rolt iets verder
ligt 2 cm voor de goal en dus niet te missen.
Maar dan komt Quinn en die krijgt het voor elkaar om hem NAAST TE SCHIETTEN.
Ik viel bijna van mn stoel af door het lache :P:P
Voor rest weer mooi spel maar ik verwacht dit jaar PES4 onder de kerstboom en dan zal ik is kijken welk spel er nu echt beter is.
Heeft er al iemand een lijst met alle dingen die je kan doen om shop credits te krijgen?
Ik heb hier een el-cheape piranha ps2-look-a-like usb controller alleen kloppen de controls niet.X=[], []=V V=O en O=X
Kent iemand toevallig een progje waarmee ik de mapping kan aanpassen? De drivers van deze controller bieden die optie helaas niet en fifa zelf ook niet, vind ik eigenlijk niet te begrijpen
Kent iemand toevallig een progje waarmee ik de mapping kan aanpassen? De drivers van deze controller bieden die optie helaas niet en fifa zelf ook niet, vind ik eigenlijk niet te begrijpen

Is het eigenlijk nog mogelijk om een volledig seizoen incl nationale en internationale beker te spelen (dus niet die leipe career mode) of hebben ze weer een (van de weinige) goede features eruitgesloopt?
daar vrees ik wel voorSchumi4ever schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:08:
Is het eigenlijk nog mogelijk om een volledig seizoen incl nationale en internationale beker te spelen (dus niet die leipe career mode) of hebben ze weer een (van de weinige) goede features eruitgesloopt?
Anoniem: 84254
weet iemand hoe ik bij de hoekschoppen iemand weg kan duwen met de armen of wegdraaien van de tegenstander als hij mij duwt, of kan dat alleen met een joystick.
Dag, ik speel al weken fifa, ik snap alleen het systeem van de trucjes niet. Ik gebruik de logitech gamepad, en dan voor trucjes het rechter draaisticky, maar als ik dan bijvoorbeeld horizontaal loop, en een tikje naar beneden doe op het rechter draaisticky, dan doet hij een sleepbeweging. Maar soms doet hij ook ineens de bekende zidane move. Conclusie, zit er nou een bepaald systeem in om de trucjes te doen? Het is nu maar een beetje gokken wat de speler uit ze hoed tovert...
THX
THX
Vind het ook een erg realistisch en mooi spel. Ik vraag me alleen af waar alle bekende keepers heen zijn. Ik zoek eigenlijk keepers zoals Kahn van Duitsland, Barthez van Frankrijk en Seaman van Engeland. Heeft iemand enig idee waar die zijn of zijn ze met pensioen ofzo gegaan?
- hoever ben je?
Ben nu bij m'n 6e club
FC Utrecht
Ajax
Atletice de Madrid
AC Milan
Arsenal
Bayern München
3x Europacup
2x NL Beker
2x Nederlandse Eredivisie
Copa del Rey
Supercoppa Nazionale
Coppa Nazionale
SPA Primera
Italiaanse serie A
Engelse Beker
ENG Premier League
Competitiebeker (engeland)
Duitse Supercup
3 sterren
Geen idee, iemand suggesties?
Hele waslijst met prijzen, 16 in totaal met 6 clubs
Ben nu bij m'n 6e club
FC Utrecht
Ajax
Atletice de Madrid
AC Milan
Arsenal
Bayern München
3x Europacup
2x NL Beker
2x Nederlandse Eredivisie
Copa del Rey
Supercoppa Nazionale
Coppa Nazionale
SPA Primera
Italiaanse serie A
Engelse Beker
ENG Premier League
Competitiebeker (engeland)
Duitse Supercup
3 sterren
Geen idee, iemand suggesties?
Hele waslijst met prijzen, 16 in totaal met 6 clubs
[ Voor 11% gewijzigd door Brasher op 28-12-2004 17:14 ]
Anoniem: 88397
als je tegen een vriend speelt ip to ip, en je speelt bijvoorbeeld met arsenal. dan zit van Persie op de tribune. Weet iemand hoe je hem gewoon in de basis zet?
bij spelers selectie dacht ik, moet je instellen voordat je de wedstrijd aangaat.
hij staat dan bij de reserves als het goed is.
hij staat dan bij de reserves als het goed is.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Ik zou het doen, die speler heeft het eeuwige leveninquestos schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:06:
Ik wilde net deze speler gaan kopen totdat ik zag hoe oud ie was...... 105???
[afbeelding]
Zal ik 'm kopen of niet?
ik moet ff thuis kijken welke prijzen ik inmiddels heb:
i.i.g deze clubs:
- Willem II
- Feyenoord
- Feyenoord
- Tottenham Hotspurs
- Juventus
- Real Madrid
- Real Madrid
- Benfica
- Bayern munchen
Daarna wil ik nog buiten europa prijzen pakken, dus ga ik naar amerika of japan.
btw. uit japan kan je hele goeie spelers halen
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 09-01-2005 15:44 ]
Weet iemand hoe je een overzicht kan krijgen van de poule-standen in de Champions League tijdens het seizoen in de carrièrestand? Je kunt wel in de 'kalender' naar boven scrollen om de uitslagen van voorgaande wedstrijden te bekijken, maar dat is wat omslachtig.
Anoniem: 122319
helemaal mee eens.Tukk schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:09:
Ik heb nu Fifa 2005 en PES 4 een tijdje gespeeld, ik heb hiervoor bijna alle fifa's gehad.
Options> Stats central> ECC Group stage > en dan kan je alle poules zienJammie schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:51:
Weet iemand hoe je een overzicht kan krijgen van de poule-standen in de Champions League tijdens het seizoen in de carrièrestand? Je kunt wel in de 'kalender' naar boven scrollen om de uitslagen van voorgaande wedstrijden te bekijken, maar dat is wat omslachtig.
als we het dan toch over statistieken hebben....
waarom kun je niet meer de klassementen voor topscorers en gele en rode kaarten zien?
ik vind het wel leuk als mijn spits dat kan worden....
waarom kun je niet meer de klassementen voor topscorers en gele en rode kaarten zien?
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
kan die topictitel veranderd worden

Facts don't care about your feelings
Wat? Rode kaartenPretorian_ schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 00:41:
als we het dan toch over statistieken hebben....
No It`s the truthkan die topictitel veranderd worden![]()
![]()
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 13-01-2005 11:34 ]
Even een kort vraagje.. ik speel regelmatig online met FIFA 2005 en dan ook vooral tegen spelers met +1700 punten. Ik kan ze qua veldspel makkelijk hebben, maar ze winnen het gewoon op de corners. De truc die ze 9 van de 10 keer gebruiken is als volgt; ze lopen naar de doellijn en wachten tot de bal komt.. vervolgens koppen ze hem er zo in. Keeper en de lijnstop doen helemaal niets! Mij lukt dit trucje dus nooit! Kent iemand deze truc, zo ja.. Hoe werkt dat?
De vraag is al een keer eerder gesteld, maar heeft iemand een site (kon ze zelf helemaal niet vinden
) met alle freestyle / trick - moves?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Nu een weekje Fifa 2005 op de GC gespeelt en even mijn lijstje ergenissen:
1. Als jij aanvalt speelt de CPU altijd met een 1-9-1 opstelling (valt mee dat ze niet met 11 man in het doel staan.
2. Mijn middenveld sluit goed aan op mijn aanval maar als de CPU een counter start dan valt er een groot gat tussen het middenveld en de verdediging.
3. Commentaar, dat van die evert valt nog mee maar dat van Youri Mulder is volgens mij aangepast aan het niveau van zijn voetbalcarriere.
4. Als je switch krijg je vaak de verkeerde speler.
5. Als je niet Switch dan laten je verdedigers tegenstanders gewoon doorlopen en lopen ze alleen mee.
Andere vraag, in de careermode. Dirk Kuijt was toen ik begon 3 sterren. Nu is hij 2 sterren. Hoe kan dat terwijl zijn moraal goed is alsmede zijn conditie.
1. Als jij aanvalt speelt de CPU altijd met een 1-9-1 opstelling (valt mee dat ze niet met 11 man in het doel staan.
2. Mijn middenveld sluit goed aan op mijn aanval maar als de CPU een counter start dan valt er een groot gat tussen het middenveld en de verdediging.
3. Commentaar, dat van die evert valt nog mee maar dat van Youri Mulder is volgens mij aangepast aan het niveau van zijn voetbalcarriere.
4. Als je switch krijg je vaak de verkeerde speler.
5. Als je niet Switch dan laten je verdedigers tegenstanders gewoon doorlopen en lopen ze alleen mee.
Andere vraag, in de careermode. Dirk Kuijt was toen ik begon 3 sterren. Nu is hij 2 sterren. Hoe kan dat terwijl zijn moraal goed is alsmede zijn conditie.
Bij punt 2: bij mij sluit het middenveld nooit aan op de aanval (bij de systemen 4-4-2 en 4-3-3! Maakt niet uit welke strategie ik kies.. Als ik 4-1-2-1-2 kies, dan lukt het wel perfect, maar mis ik weer m'n vleugels 
Bij je andere vraag; ik heb dat gehad met Van der Vaart.. die was 4,5 ster en nu is hij nog maar 3,5 terwijl hij elke wedstrijd een dikke 8 scoort en een conditie van 90+ heeft! Als ik dan kijk naar De Ridder die met 2 sterren begon en er nu 4 heeft, snap ik het systeem niet echt van EA!
Bij je andere vraag; ik heb dat gehad met Van der Vaart.. die was 4,5 ster en nu is hij nog maar 3,5 terwijl hij elke wedstrijd een dikke 8 scoort en een conditie van 90+ heeft! Als ik dan kijk naar De Ridder die met 2 sterren begon en er nu 4 heeft, snap ik het systeem niet echt van EA!
Soms erger ik me trouwens ook groen en geel aan de scheids. Fluiten in situaties waar voordeelregel zo overduidelijk een beter resultaat zou zijn.
Zo heb ik gehad dat op de rand van de 16 Dirk Kuijt wordt neergehaald en Kalou zet zijn voet tegen de bal. GOAL!!! Jammer, de scheids had al gefloten voor een vrije trap.
Zo heb ik gehad dat op de rand van de 16 Dirk Kuijt wordt neergehaald en Kalou zet zijn voet tegen de bal. GOAL!!! Jammer, de scheids had al gefloten voor een vrije trap.
IK haat die World Class AI...
Voorbeeld:
Je speelt carriere met De Graafschap... Je wint van Ajax, Feyenoord en PSV... Dan:
Speel je tegen FC Den Bosch... Je komt 20/25 keer alleen voor de keeper en je krijgt de bal er met geen mogelijkheid in... Dan ergens diep in de 90e minuut scoort een of andere verdediger van Den Bosch met een mislukte pass een goal (en DAN duurt de 90e minuut ineens wel lang genoeg om nog te kunnen scoren, NEE, als je zelf achter staat, fluittie het liefst nog als de klok op 89.59 staat) :@:@
Nou wil ik niet zeggen dat een Spits als Patrick Ax in het Nederlands elftal moet, maar volgens Fifa is een speler als Koen van der Laak een goede vervanger voor Ruud van Nistolrooy, die goser scoort alles wat hij voor zijn voeten krijgt (en uit de meest onmogelijke hoeken met 5 verdedigers om hem heen die allemaal in de baan van het schot staan)... Behalve als je zelf FC Den Bosch bent
Voorbeeld:
Je speelt carriere met De Graafschap... Je wint van Ajax, Feyenoord en PSV... Dan:
Speel je tegen FC Den Bosch... Je komt 20/25 keer alleen voor de keeper en je krijgt de bal er met geen mogelijkheid in... Dan ergens diep in de 90e minuut scoort een of andere verdediger van Den Bosch met een mislukte pass een goal (en DAN duurt de 90e minuut ineens wel lang genoeg om nog te kunnen scoren, NEE, als je zelf achter staat, fluittie het liefst nog als de klok op 89.59 staat) :@:@
Nou wil ik niet zeggen dat een Spits als Patrick Ax in het Nederlands elftal moet, maar volgens Fifa is een speler als Koen van der Laak een goede vervanger voor Ruud van Nistolrooy, die goser scoort alles wat hij voor zijn voeten krijgt (en uit de meest onmogelijke hoeken met 5 verdedigers om hem heen die allemaal in de baan van het schot staan)... Behalve als je zelf FC Den Bosch bent
[ Voor 29% gewijzigd door Pannenkoekkie op 18-01-2005 01:47 ]
Anoniem: 85522
PES rulez ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Al jááááááren . . . . .
Al jááááááren . . . . .
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 85522 op 18-01-2005 04:11 ]
Dan zit je in 't verkeerde topicAnoniem: 85522 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 04:09:
PES rulez ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Al jááááááren . . . . .
dat is nu juist die 'leipe' careermode zoals jij zegt.Benotti schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:08:
met carriere speel ook voor de nationale (zoals copa del rey, supercup) en internationale (europcup oftewel CL, efa beker, etc)
en wat is er mis met carriere. dat is nu juist het leuke eraan en tenminste ook realistisch. je kunt trouwens ook die nationale en internationale bekers los spelen.
daarvoor ga je naar nieuw toernooi.
Net zoals dat je backs een conditie van -100 hebben na 1 speel helft terwijl ze geen meter hebben hoeve te renne of sprinten, 1 van de grootste bugs in 't spel, daarnaast kun je spelen tegen wie je wilt, ze passe zich aan aan het niveau, dus semi pro is semi pro en of je nou tege real madrid of Fortuna Sittard speelt, maakt geen reet uit. Daarom zeg ik maar ff, hoewel ik 't eigelijk niet mag zeggen maar ik doe 't toch
*kuch* Fifa is gewoon slechter dan PES 4!!!! *kuch*
*kuch* Fifa is gewoon slechter dan PES 4!!!! *kuch*
[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 18-01-2005 12:17 ]
Anoniem: 98127
Hoi,
Ik wil Fifa2005 gaan kopen maar wil dan online met meerdere spelers tegelijk in één team gaan spelen. Is dat mogelijk net zoals je dat doet via network optie over het LAN?
alvast bedankt
gr
Mivado
Ik wil Fifa2005 gaan kopen maar wil dan online met meerdere spelers tegelijk in één team gaan spelen. Is dat mogelijk net zoals je dat doet via network optie over het LAN?
alvast bedankt
gr
Mivado
Anoniem: 120208
Ik moet het met de meeste eens zijn. Soms loopt ie niet lekker en kan je neit goed je mannejte krijgen die je wil das irritant. Maar meest irritante is ALLES GAAT NAAST
word er stront ziek van. Gewoon in aktie schieten dan he, echt alles naast of recht op de keeper, ik mik met mijn gamepad (gravis xterminator) ook maar 1 sec in een hoek en gaat ie al 10 meter naast ik snap er de ballen van.
word er stront ziek van. Gewoon in aktie schieten dan he, echt alles naast of recht op de keeper, ik mik met mijn gamepad (gravis xterminator) ook maar 1 sec in een hoek en gaat ie al 10 meter naast ik snap er de ballen van.
- hoever ben je?
Ben nu bij m'n 2e clubbie!
- AZ
- Feyenoord (huidig)
1x NL Beker (AZ)
1 ster
Manchester United en Chelsea!
Trouwens als er nog mensen zijn die mee willen doen aan een online Fifa 2005 toernooi, meld je aan! [rml][ Fifa 2005] Online Toernooi; Interesse?[/rml] (GoT only!!)
Ben nu bij m'n 2e clubbie!
- AZ
- Feyenoord (huidig)
1x NL Beker (AZ)
1 ster
Manchester United en Chelsea!
Trouwens als er nog mensen zijn die mee willen doen aan een online Fifa 2005 toernooi, meld je aan! [rml][ Fifa 2005] Online Toernooi; Interesse?[/rml] (GoT only!!)
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1