"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Pff, hier wordt gewoon TE veel over geklaagd. Als je het irritant vind, kap dan met spelen ofzo, het maakt gewoon deel uit van het spel, easy that is. En trouwens, als je lightning gaat instellen kun je net zo goed een ander spel gaan spelen, dat het zo donker is houdt het juist een beetje spannend.Carel schreef op 03 augustus 2004 @ 23:07:
OK, ik ben dat zaklamp gedoe al zat, is er geen mogenlijkheide net zoals in UT: NO Lightning in te stellen, dus dat alle textures de volledige belichting standaard hebben ?
Heb ik uietaard al geprobeerd, brightness eeuwig verhogen geeft uiteraard verklote kleuren, dat schiet ook niet opAMD-FreaK schreef op 03 augustus 2004 @ 23:14:
[...]
Met Ultima Underworld II kon je shades.dat verwijderen, weg schaduwen. Met Doom III gaat dat niet zo
Kun je niet een beetje met de gamma/brightness van het spel én je monitor klooien om het al wat beter te maken, Verder hoort het er nou eenmaal bij, als je het niet bevalt ga dan UT spelen
Quake 3 etc kon het ook, dus ik denk dat doom 3 stiekem ook wel zoiets heeft als optie
IK heb al heel veel pages teruggebladerd maar kon echt niets vinden.
Ik stel gewoon een vraag, kom dan niet met de suggestie dat ik ermee moet kappen. IK vraag me gewoon af of het mogenlijk is en heb er behoefte aan, zolang ik het zo ook leuk zou vinden is het toch geen probleem.Maxow schreef op 03 augustus 2004 @ 23:17:
[...]
Pff, hier wordt gewoon TE veel over geklaagd. Als je het irritant vind, kap dan met spelen ofzo, het maakt gewoon deel uit van het spel, easy that is. En trouwens, als je lightning gaat instellen kun je net zo goed een ander spel gaan spelen, dat het zo donker is houdt het juist een beetje spannend.
Het staat gewoon in de FP.PcManiaxx schreef op 03 augustus 2004 @ 23:24:
Iemand die mij kan vertellen hoe je de timedemo in de console moet runnen?
IK heb al heel veel pages teruggebladerd maar kon echt niets vinden.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Anyone? Ik ben nog steeds geen scheet verderGX schreef op 03 augustus 2004 @ 17:29:
Iemand een idee hoe je die vreselijke guardian kapot krijgt? Ik word helemaal panisch van de gebeuk.. Ik ben al de hele tijd zinloos z'n schijnwerpers aan het mollen. maar het werkt niet.
Dank u!!! Das dus het commandoVerwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 23:15:
[...]
Maak een autoexec.cfg en pomp de regel "set r_displayrefresh 75/80 etc" er in
Ben beetje aan het knooien geweest met de editor, erg vet
realtime preview
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Als je die watchers neerschiet dan krijgt ie zo'n bolletje boven zich .... als je daar lekker op schiet dan doet dat zeer
Dan weer watchers afschieten .. bolletje .. watchers bolletje en dan issie wel dood
Vandaar dat met godmode op 'm inzagen met de chainsaw niet werktegri- schreef op 03 augustus 2004 @ 23:31:
[...]
Als je die watchers neerschiet dan krijgt ie zo'n bolletje boven zich .... als je daar lekker op schiet dan doet dat zeer
Dan weer watchers afschieten .. bolletje .. watchers bolletje en dan issie wel dood
Ik ga weer pielen.. bedankt

Ik vind het echt een superspel, goeie sfeer. Anders dan de voorgaande delen maar wel goed uitgewerkt allemaal. En de graphics en sounds zijn natuurlijk helemaal super.
Ik ben er van overtuigt dat er wel een aantal zeer goede mods zullen verschijnen voor doom3. Zelf hoop ik eigenlijk op een Q2 remake op deze engine, lijkt me super
vtec just kicked in yo!
En anders ik wel. Zou echt uber vet zijnZelf hoop ik eigenlijk op een Q2 remake op deze engine, lijkt me super
Nvr mindPsboy schreef op 03 augustus 2004 @ 23:04:
Hè shit, ik zit nu al vast. Ik ben in het level "Alpha Labs" en nu moet ik de PDA van William Banks vinden voor toegang te krijgen tot de Alpha Labs ... ik kan m echt nergens vinden, weten jullie toevallig waar die is?
ik heb em net gesaved toen ik een rocketlauncher in me klauwen kreeg, toen ben ik gekapt
sorry terr
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Wat is het dan, ik ben daar zelf namelijk ook
Multiplayer is ook wel aardig ( voor zover dit kan), mooie levels en gafe omgevingen (bewegende machines etc.), beetje Q3 gevoel zat er bij alleen dan betere graphics maar tragere gameplay.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
0508, there ya go buddyMetzie schreef op 03 augustus 2004 @ 23:49:
Weet iemand nog de locker code van martianbuddy.com ? De website is namelijk onbereikbaar en ik moet een 2e locker openen. Ben helaas zelf vergeten deze code op te schrijven de eerste keer.
Edit: Website doet het hier ook gewoon......
[ Voor 11% gewijzigd door Yonix op 03-08-2004 23:52 ]
Verwijderd
website doet het hier. 0508Metzie schreef op 03 augustus 2004 @ 23:49:
Weet iemand nog de locker code van martianbuddy.com ? De website is namelijk onbereikbaar en ik moet een 2e locker openen. Ben helaas zelf vergeten deze code op te schrijven de eerste keer.
Edit : Sorry voor het te laat zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 23:53 ]
Verwijderd
(misschien is het ook een gameplayverlengingmiddel, kamer in, zaklamp de kamer afspeuren, wapen armen, kamer in etc.)
Flickr PSN ID= cheironnl
Bij mij geeft gunfire tog wel effect op de omgeving hoor, erg mooi zelfs, kheb de settings op high staan (dus niet extreme of hoe het heet)cheiron schreef op 04 augustus 2004 @ 00:04:
Toch nog 1 vraagje gerelateerd aan de zaklamp. Als ik een donkere kamer binnen kom en ik hoor wat gegrom pak ik nu mijn zaklamp omdat de gunfire geen licht op de omgeving geeft. Is dat bij nieuwere videokaarten/hogere settings ook zo? Want dat zou (voor mij) wat gewissel verminderen.
(misschien is het ook een gameplayverlengingmiddel, kamer in, zaklamp de kamer afspeuren, wapen armen, kamer in etc.)
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:12
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Uiteraard schik ik niet van een ventje wat heel voorspelbaar achter een deur vandaan komt, maar wel weer van andere situatie's. Voorbeeld:
Donker gedeelte (waar niet
Dit is ook wel interessant:
BronATI is providing an early version of CATALYST 4.9 to users interested in increasing performance of Doom 3.
Warning :
PLEASE READ ALL OF THIS BEFORE YOU PROCEED:
The BETA display drivers found here are offered AS IS, without warranty of any kind, and have NOT been completely qualified by ATI. Usage of these drivers are without support of any kind, and you use them at your own risk.
ATI does NOT recommend installing these drivers in systems used for mission critical operations or where productivity of any kind is a concern.
Unless you are very comfortable with installing and un-installing drivers, we DO NOT recommend that you use the drivers provided here. These BETA Drivers are NOT SUPPORTED by ATI Customer Care or any other ATI department.
Hier kun je die betadriver downloaden
Is dit nu een fout in doom3 of in de ati drivers (of mobo drivers?)PcManiaxx schreef op 03 augustus 2004 @ 22:46:
Voor mensen die nog steeds artifacts hebben en geen zin hebben om de underclocken, probeer dit eens: Zet je AGPspeed (hoe het ook heet) op 4x ipv 8x.
En zet je FastWrites uit!
Dit hielp bij mij! Niks underclocken
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Idd irritant dat de kamer niet oplicht als je schiet, tenminste bij mij is dat niet zo. Maarja daar hebben we de kettingzaag voorcheiron schreef op 04 augustus 2004 @ 00:04:
Toch nog 1 vraagje gerelateerd aan de zaklamp. Als ik een donkere kamer binnen kom en ik hoor wat gegrom pak ik nu mijn zaklamp omdat de gunfire geen licht op de omgeving geeft. Is dat bij nieuwere videokaarten/hogere settings ook zo? Want dat zou (voor mij) wat gewissel verminderen.
Even met Han praten, en dan ineens hel everywhere, ik dacht ja later ik ga wel weer even terug naar huis met de kapitein praten.. Daar ook al! Woei!
Divide and conquer.
Verwijderd
man een heel gedoe om geteleporteert te worden, ik dacht nu komt het, nu komt er iets bijzonders. Spannend filmpje ertussendoor volgend level wordt geladen, (alpha of bio) labs 2 zie ik op de load screen, dacht ik al van huh? klaar met laden blijk ik gewoon 15 meter ofzo verder weg te staan |
LOL, al wat HL2 filmpjes bekeken? Of dat gelekte E3 ding gezien?b3ta schreef op 03 augustus 2004 @ 22:36:
Voor de rest vind ik het geen herspeelbaarheid hebben dit puur omdat het scripted is net als call of duty...
Oke dat is mijn mening op naar HL2, D3 heb ik wel gezien als ik hem uitgespeeld heb
Verder vind ik de game echt top
Kan ook niet wachten op HL2 trouwens
Nee hoor we delen dezelfde mening. Ik denk dat het niet veel uitmaakt. Kwaliteit vind ik wel beter, of lijkt dat maar zo (net alsof schaduwen scherper zijn en de bumpmapping minder blurry?).-Skyhawk- schreef op 04 augustus 2004 @ 00:43:
Weinig snelheids winst. Morgen maar weer even verder kijken. Mischien te snel beoordeeld.
op 1280x1024 alles open behalve fsaa en vsync!?proller schreef op 04 augustus 2004 @ 00:36:
Ik heb de nieuwe catalyst getest en ik moet eerlijk zeggen, ik zie niet veel verbetering. Wel lijkt de kwaliteit beter, maar ik krijg niet meer FPS ofzo. Ook de drop blijft op 35 FPS zitten, opzich wel te doen (R9800PRO P4 3.0 HT)
Speel BFVietnam mte 4xaa en 4xaf liet dit staan, maar gaat deze game van OpenGL instellingen uit, dus als ik het daar instel, in OpenGL dan merk ik het wel?
[ Voor 18% gewijzigd door SAiN ONeZ op 04-08-2004 00:46 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Ik sla vrij vaak wat lockers over omdat ik er gewoon de code niet van vind of geen geduld heb om gans het level te doorlopen voor die ene PDA met die code op.
Wat is er zo speciaal aan die lockers van martianbuddy?
Ik was dus alweer een eindje terug en kwam weer bij de wc's. Dus ik loop daar beetje relaxed rond had alle wc potten gecheckt geen monsters te zien |
[ Voor 4% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 04-08-2004 00:48 ]
Als iemand 10 Mb webruimte heeft, heb ik wel een filmpje (zonder geluid). Overigens draait doom3 flink veel slechter op een Xabre 400 128 Mb dan met een 9200 SE 128 Mb. 11,2 fps met flink veel artifacts (driver SiS 3.10) tegenover 15,2 fps met de nieuwe Omega's op 640 x 480.
Net een stukje in het donker met nare mannetjes gehad. Zenuwslopend met de zaklamp schijnen, wapen kiezen en in het donker knallen

Nee, 1024x768, High Quality, zonder FSAA met 4xAFsain onez schreef op 04 augustus 2004 @ 00:44:
[...]
op 1280x1024 alles open behalve fsaa en vsync!?
Hallo
Zit nooit met OpenGL te spelen.. dit stel je in CP van Cats in, of in de game, bij Advanced VIdeo Options!?proller schreef op 04 augustus 2004 @ 00:48:
[...]
Nee, 1024x768, High Quality, zonder FSAA met 4xAFDe drop is als het druk wordt met figuurtjes
Die drop naar 35 is slechts een enkele seconde, voor de rest draait het vaak op 60 FPS, gemiddeld 50 FPS, en die drop naar 35 zat er ook in met 4.8 en 4.7. Toen was de drop naar 30 FPS.
keb me pro naar xt gemod, maar wel 512mb mem pc2700 kan ik dan dit ook aan!?
dus in cats of in game options, en dus ook high ipv med op 1280!?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Je moet hem gewoon nog een keer draaien, dan heeft ie alles geladen en hepert ie niet meer.mach2 schreef op 04 augustus 2004 @ 00:54:
Misschien is dit al langs gekomen (gaat nogal snel hier). Maar de timedemo (timedemo demo1.demo) wordt die automatisch in de hoogste resolutie afgespeeld? Aan het eind kwam ik uit op 27.3 fps dit op een P4 3.2 HT met GF FX5900XT. Vroeg me dit af omdat het beeld zo nu en dan haperde, en als ik het spel gewoon speel op high quality heb ik daar geen last van.
wat er zo speciaal is?Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 00:45:
Wat zit er feitelijk in die lockers van martianbuddy?
Ik sla vrij vaak wat lockers over omdat ik er gewoon de code niet van vind of geen geduld heb om gans het level te doorlopen voor die ene PDA met die code op.
Wat is er zo speciaal aan die lockers van martianbuddy?
nou dit :
http://south.teambvd.com/images/martianbuddy.gif |
Ja ok, maar is het nu de hoogste resolutie of gewoon degene die ingesteld staat?Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 01:01:
[...]
Je moet hem gewoon nog een keer draaien, dan heeft ie alles geladen en hepert ie niet meer.
Hallo
Verwijderd
Diegene die ingesteld staat.mach2 schreef op 04 augustus 2004 @ 01:07:
[...]
Ja ok, maar is het nu de hoogste resolutie of gewoon degene die ingesteld staat?
Ik heb die hotfix van ati ff geprobeert en de timedemo krijg ik nu 3 frames meer dus het helpt wel een beetje.
Verwijderd
Webgnome schreef op 04 augustus 2004 @ 01:06:
[...]
wat er zo speciaal is?
nou dit :
http://south.teambvd.com/images/martianbuddy.gif
Die vind je later in het spel ook wel hoor Die lockers ga ik me niet mee bezig houden, tenzij ik toch de code heb |
Verwijderd
P4 2.0 GHz
768MB DDR PC2100
GF 5900 XT @ 480/900
Liefst op 1024*768 (of zelfs 1024*1280)
Zal ik doom 3 op een aanvaardbaar niveau kunnen draaien? Of is het de moeite niet om het ding overzee te bestellen ?
Zal vast goed draaien, maar om 'm nou overzee te bestellen......(over een weekie ligt ie hier ook in de winkels)Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 01:21:
Mijn specs:
P4 2.0 GHz
768MB DDR PC2100
GF 5900 XT @ 480/900
Liefst op 1024*768 (of zelfs 1024*1280)
Zal ik doom 3 op een aanvaardbaar niveau kunnen draaien? Of is het de moeite niet om het ding overzee te bestellen ?
Hallo

Te downloaden hier:
http://doom3.planet-multiplayer.de/download.php?view.68
Zelf nog niet geprobeerd
edit voor de zeurpieten: ja, nog veel meer schaduwen dus
[ Voor 12% gewijzigd door LiToKi op 04-08-2004 01:23 ]
nou ik was toch blij dat ik dit ding gevonden had .. pinky had andere gedachtes over mijn discoveryVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 01:20:
[...]
Die vind je later in het spel ook wel hoor
Die lockers ga ik me niet mee bezig houden, tenzij ik toch de code heb
Hmm ziet er goed uit, maar wat heeft die kerel een grote neusLiToKi schreef op 04 augustus 2004 @ 01:23:
"Ultra Extreme Quality Mod" is uit. Self-shadowing op alle models staat daar kennelijk mee aan
[afbeelding]
Te downloaden hier:
Zelf nog niet geprobeerd. Maar lijkt me wel interessant.
edit voor de zeurpieten: ja, nog veel meer schaduwen dus.
ben benieuwd wat het doet met de FPS
@ hieronder: tuurlijk gaat de FPS omlaag, maar de vraag is met hoeveel
[ Voor 78% gewijzigd door Nik op 04-08-2004 01:31 ]
Omlaag gaan gok ikproller schreef op 04 augustus 2004 @ 01:25:
[...]
Hmm ziet er goed uit, maar wat heeft die kerel een grote neus
ben benieuwd wat het doet met de FPS
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Moet je eens tegen een deur gaan staan.. Zo plat als een dubbeltje. van een afstand is het leuk maar dichtbij nietSCIxX schreef op 03 augustus 2004 @ 22:14:
Basicly vind ik de graphics gewoon superior en de gameplay onder de maat.

Aan de andere kant is het wel mooi om te zien dat armen schaduwen werpen op 't lijf, dat ziet er wel ok uit. Ook kan je met de mod de player shaduw aanzetten. Ook lollig, maar kan me voorstellen dat die in de weg gaat zitten
Over de framerate: niet echt trager (mooi tussen de 30-60FPS), maar dat komt omdat m'n CPU de GPU niet bijhoudt (P4 3.2 Ghz, 6800GT op 1280x1024, HQ).
@Raz- : Schaf een bril voor je vriendin aan, en cheer up dude.
[ Voor 6% gewijzigd door LiToKi op 04-08-2004 01:45 ]
Kzou zelf ff een ritje naar de opticien maken.LiToKi schreef op 04 augustus 2004 @ 01:43:
@Raz- : Schaf een bril voor je vriendin aan, en cheer up dude.
Het is gewoon te erg ruim 4 jaar development
De AI is niet om over naar huis te schrijven. ok ok het zijn zombies maar ze mogen wel wat slimmer worden ipv "ghaaarlw" roepen en met de armen heen en weer zwaaiend op je af lopen tot je ze afslacht ok ok het is leuk... voor 5 keer ofzow. ( De marines zijn al ietsjes slimmer als de zombies zo waren... marines iets slimmer dan de aliens nu zijn en de aliens ook wat meer doen dan op je af rennen is het naar mijn mening al een stuk leuker)
De graphics. Mooi meer niet.
Deuren zijn nog steeds plat. Wat niet hoeft zoals in andere games al is laten zien. ( We hebben het over een engine die meer dan 4 jaar ontwikkeling door ID SOFTWARE niet een of andere russische game maker waarvan je weinig van kan verwachten) en nog zijn de deuren plat komop!
letters op computers en kisten zijn gewoon niet te lezen
Online al geprobeerd? frustratie alom clanbase mag dan al ladders hebben maar imho word het niet een online hit.
En op een videokaart van meer dan 250€ krijg je artifacts..
Zoals al meer mensen gezegd hebben lijkt het meer een engine showcase waar nog lang niet alles is uitgehaald wat er uitgehaald kan worden.
maargoed dat is mijn mening, na 4 jaar krijg ik hoge verwachtingen en helemaal als een bedrijf als ID erachterstaat en dan ga ik er vanuit dat ze ook het onderste uit de kan halen. ...
Verwijderd
Ik kan geen hele technische uitleg geven over hoe het werkt, maar het komt er op neer dat er een bumpmap over de texture heen komt waar met grijstinten aangegeven wordt hoe hoog ieder deel van de originele texture zou moeten zijn. Zwart = maximale hoogte, wit = minimale hoogte.
Als er vervolgens licht op de texture, en dus de bumpmap, schijnt wordt er berekend hoe de schaduw zou vallen als het voorwerp echt zou bestaan uit tientallen/honderden polygonen. Dat kan omdat er met de bumpmap hoogteverschillen gesimuleerd worden. Op een afstandje is het niet van echt te onderscheiden, kom je dichterbij, dan zie je dat het een plat vlak is. Het uiteindelijke voordeel: 1 polygoon met een texture en bumpmap kan eruit zien als een voorwerp met tientallen / honderden / duizenden polygonen.
iD moest het wel op deze manier aanpakken, anders zouden onze videokaarten (die overigens helemaal niet allemaal artifacts produceren, ik neem aan dat je ook mensen ziet in het topic die het wel normaal kunnen spelen) van nu het helemaal begeven.
Goed, goed, normal map dan. Hetzelfde principe zit erachter
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 02:28 ]
AI is inderdaad sucky.
Maar de graphics vind ik de best in een game tot nu toe. Alles wordt real-time belicht. En FYI, de deuren bij STALKER, HL2, Far Cry e.d. hebben niet meer detail dan dit. (i.e. de deuren zijn daar ook plat). De deuren zijn plat ja, zie je dat op 1 meter afstand? Nee, zien ze er geweldig uit; beter dan ooit. Zie je 't op 5 meter afstand? Nee. Zie je 't op 10 cm afstand? Ja, who cares.
En letters op computers zijn overigens perfect te lezen, van het meerendeel dan. Lijken wel flash-animaties.
Je bent misschien gewend aan Unreal ofzo, waarbij je die detail-textures kreeg als je met je neus op een muur gaat staan. Dat werkt hier niet zo (diffuse, spec en normal maps vragen nogal wat), het gaat hier puur om belichting. En dat vind ik een stuk mooier dan scherpe textures.
@Terr: http://www.ionization.net/tutsnorm1.htm moet je eens doorlezen
[ Voor 12% gewijzigd door LiToKi op 04-08-2004 02:31 ]
Vooral dat afstandje dat vind ik een mooi punt voor discussieVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 02:17:
hoogteverschillen gesimuleerd worden. Op een afstandje is het niet van echt te onderscheiden, kom je dichterbij, dan zie je dat het een plat vlak is. Het uiteindelijke voordeel: 1 polygoon met een texture en bumpmap kan eruit zien als een voorwerp met tientallen / honderden / duizenden polygonen.
iD moest het wel op deze manier aanpakken, anders zouden onze videokaarten (die overigens helemaal niet allemaal artifacts produceren, ik neem aan dat je ook mensen ziet in het topic die het wel normaal kunnen spelen) van nu het helemaal begeven.
Bij deuren moet je er zowat tegen aanlopen. dan valt het op dat ze plat zijn. ik zou zeggen gebruik bij plafonds en dingen waar je niet dichter bij komt een bumpmap met een "kleine" texture. En bij deuren en dergelijke zwaardere textures. Zo los je het al voor een deel effiecient op lijkt me.
Zijn we iig het over iets eensLiToKi schreef op 04 augustus 2004 @ 02:22:
Hmm, een engine showcase? Dan waren ze 2 jaar terug al klaar prolly.
AI is inderdaad sucky.
Grote kans dat ze 2 jaar geleden al klaar waren het probleem was niemand had de videokaarten er nog voor
Het probleem is vinnik dat je naar de deur MOET lopen dus je ziet het ook steeds van 10cm afstand. dat is gewoon jammerMaar de graphics vind ik de best in een game tot nu toe. Alles wordt real-time belicht. En FYI, de deuren bij STALKER, HL2, Far Cry e.d. hebben niet meer detail dan dit. (i.e. de deuren zijn daar ook plat). De deuren zijn plat ja, zie je dat op 1 meter afstand? Nee, zien ze er geweldig uit; beter dan ooit. Zie je 't op 5 meter afstand? Nee. Zie je 't op 10 cm afstand? Ja, who cares.
behalve o.a. die bij die hydronogwat machine staan bijv. niet te lezen ook niet van dichtbij de engine kan het en eigenlijk is iedereen gewoon benieuwd wat er staat en heeft iedereen zoiets van "What does this button do?"En letters op computers zijn overigens perfect te lezen, van het meerendeel dan. Lijken wel flash-animaties.
Was unrealler jahJe bent misschien gewend aan Unreal ofzo, waarbij je die detail-textures kreeg als je met je neus op een muur gaat staan. Dat werkt hier niet zo (diffuse, spec en normal maps vragen nogal wat), het gaat hier puur om belichting. En dat vind ik een stuk mooier dan scherpe textures.
belichting ? het is overal donker
Mja das dus een kwestie van smaak het liefst pluis ik zon hele kamer uit zo van wat staat er op dit schermpje hoe ziet dit eruit van dichtbij geef mij maar weer de scherpe textures
Interesant stuk morgen ff doorlezen@Terr: http://www.ionization.net/tutsnorm1.htm moet je eens doorlezen. Doom3 heeft geen bump maps, maar normal maps. Soort 'opvolger'
. True...
[ Voor 52% gewijzigd door Rmg op 04-08-2004 02:41 ]
Probleem is dat die deuren (het hele spel trouwens), niet 1 texture gebruiken. Maar constant 3. Monsters/karakters zelfs 3 x 2. Videokaarten moeten de boel belichten en in meerdere passes renderen (alleen de 6800 en x800 kunnen 't in 1 pass).Raz- schreef op 04 augustus 2004 @ 02:30:
[...]
Vooral dat afstandje dat vind ik een mooi punt voor discussie![]()
Bij deuren moet je er zowat tegen aanlopen. dan valt het op dat ze plat zijn. ik zou zeggen gebruik bij plafonds en dingen waar je niet dichter bij komt een bumpmap met een "kleine" texture. En bij deuren en dergelijke zwaardere textures. Zo los je het al voor een deel effiecient op lijkt me.
Dus ook al zijn de textures vaak 256x256 pixels, dan zijn 't er dus 3 of 6 van die tegelijk....
Verwijderd
Plus punten
- Tot het einde helemaal tegek!!
- Graphics zijn gewoon realistisch mooi!
- Dat idee van die cube vind ook best wack. dat het niet alleen het middlepunt is van de game maar dat je ehm als wapen kan gebruiken tegen zon monster om je zelf te healen. - Ik vond de hell echt freaky overkomen, toch een van de vetste area's in doom3. - Die adrenaline ( dat roodgloeiende masker ) is ook erg vet als je die pakt. Gewoon als een madman door die hell heen rennen met je chainsaw of machinegun en iedereen slicen of neer maaien die je tegenkomt in die area |
Min punten
- Het blijft een fookin zware game.
- It's just u saving mars lol, iedereen die met je mee wilt gaan die gaat dood en iedereen die niet meegaat omdat ze het druk hebben die gaan ook dood lol |
Dat switchen van de zaklamp en je wapen dat wende na een tijdje wel. Ondanks dat ik misschien liever ook wat cooparative marines in the game had willen zien is toch deze derde opvolger een fookin goede game. Nu nog kijken wat halflife 2 te weeg brengt in september.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 03:04 ]
ik ben nu net bij de rockelauncher, op hoeveel % van de game zit ik nu eigelijk??
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
ik bedoel, doom staat juist bekend om voor ze shaduw en licht effecten
(liep ik met me zaklamp langs de muur opeens langs een donker stuk, staat er opeens zo'n big-ass monster voor je, nou dan schrik je wel om 4.00 in de ochtend in je 1tje, pikkedonker
hij draait op mijn systeem (9700Pro / XP-M 2500+ @ 3200+ / 1 GB DRR (CAS.2.2.2.11) nog best netjes
hij staat bij mij op 1024x768 met alle opties op Yes
nog een paar pics voor de geintereseerde
Plaatje 1
Plaatje 2
Plaatje 3
Plaatje 4
Plaatje 5
Plaatje 6
Plaatje 7
Plaatje 8
Plaatje 9
Plaatje 10
Plaatje 11
(expres heb ik de hele hype discussies gemeden omdat ik zelf een oordeel wilde vormen over dit spel)
Instalatie was een fluitje van een cent. Voor de zekerheid even opnieuw opstarten een dan..
Wilt dus niet opstarten. Nu heb ik een multimonitor setup met als pci kaarten een g-force4 440 mx en een stealth3d 4 mb kaartje (aangesloten op een 15 inch log monitor). Met Unreal nooit geen problemen gehad maar Doom3 wou met alle geweld daarmee opstarten. Dus dook ik in de bios om die kaart maar even uit te zetten en jawel, mijn gf4 ti4200 was opeens de hoofdkaart
Het spel starte op. De intro was ook best om aan te zien en dan sta je plots in een hangar.
Mijn eerste gedachte was ' zozo jongens. Hebben jullie de nuon rekeningen wel betaald?' Ik zie een schim en hoor een stem en loop er op af. Na zijn verhaaltje te hebben aangehoord loop ik verder...maar dat wilt niet. JUMP!! en ja ik kan vooruit
dood.....
Goed hoor dan duik ik wel in de opties en zet ik de gamma hoger
Kwam dus op maximaal te staan en ja ik zag nu een trap.
Het spel kan beginnen. Na een paar uur spelen gaf ik de hoop op dat Nuon eindelijk eens het licht weer aandeed. Zelfs in 'verlichte' kamers is het licht niveau dusdanig slecht dat ik begin af te vragen of de hoofdrol speler die je moet besturen eigenlijk gewoon bijna blind is. Nu ben ik Unreal2 en Ut2k4 gewent dus ben ik mischien verpest. want daar is het of donker of lekker licht.
Nog een paar minpuntjes
Handgranaten en raketten geven niet eens een flits

En dan de monsters. Die vallen allemaal uit elkaar of verbranden op de zelfde manier (ik heb wat hersenen op de zelfde manier voorbij zien vliegen zeg)
Bewegingsvrijheid heb je ook niet. Je moet 1 bepaalde route volgen anders kom je er niet.
goh Leut je bent wel erg negatief
Niet alles van dit spel is verschrikkelijk hoor. Die spiegel in de toillet ruimte bijvoorbeeld deed me erg aan Duke Nukem denken
De cutscenes zijn ook mooi. Duivelstekens die opeens in de vloer te zien zijn op van die rode momenten. dat geeft inderdaad sfeer. En ja, ik kan niet anders zeggen dan dat het er gewoon strak uitzien allemaal.
Maar om nu echt alles zo donker te houden?
Normaal koop ik dit soort games wel maar Doom3 sla ik maar eens over. 60 euro is de schatting. Dat vind ik het niet waard
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Verwijderd
Je zal bijna op 2/3 van de game zijn en het word alleen maar vetterjarnotjuh schreef op 04 augustus 2004 @ 03:12:
damn, wat zijn jullie snel met uitspelen zeg, zeker nix beters te doen??
ik ben nu net bij de rockelauncher, op hoeveel % van de game zit ik nu eigelijk??
Verwijderd
Lukt het jouw om die mod in te doom 3 te laden? Ik heb die mod file in doom3\base\ dir gezet maar ik zie ehm nie staan in het mod scherm.LiToKi schreef op 04 augustus 2004 @ 01:23:
"Ultra Extreme Quality Mod" is uit. Self-shadowing op alle models staat daar kennelijk mee aan
[afbeelding]
Te downloaden hier:
Zelf nog niet geprobeerd. Maar lijkt me wel interessant.
edit voor de zeurpieten: ja, nog veel meer schaduwen dus.
Verwijderd
sjezus ben me net een partij geschrokken zeg: als je in het lab komt waar die monsters in de tubes zitten te conserveren ofzo, en dan bij de eerste waar je aankomt ![]() |
Heb 'm net uitgespeeld, had al een idee dat ik dicht bij de 'eindbaas' was want je krijgt opeens superveel ammo voor alle wapens. Ik vond trouwens de eindbaas niet moeilijk om te verslaan, met die guardian van een paar levels terug had ik veel meer moeite. |
Developer
Eerst com_avidemowidth xxx en com_avidemoheight xxx instellen. Daarna pas avidemo'en. Ik heb nog steeds dat filmpje van 10 Mb voor iemand met webspaceThe Doctor schreef op 03 augustus 2004 @ 22:20:
Iemand al enig idee hoe je een beetje redelijk movie uit een demo kan maken ?
Als je een demo record en dan "avidemo xxxxx" doet maakt ie allemaal BMPs (wat opzich goed is) maar deze zijn dan op 200x200 ofzo.
De laadtijd van levels is lang, geduld is een schone zaak !
Wat mij als eerste opviel is dat mijn systeem op 1024*768 er prima fps haalt.
Ik krijg wel hikups zodra je een andere kamer inloopt, maar dat ik te verklaren omdat ik 'slechts' 512 Mb heb.
Niet storend trouwens...
Nu heb ik een probleem om duidelijk de kwaliteit van de graphics te beoordelen omdat ik nu tijdelijk een
15 inch monitor gebruik uit de vorige eeuw omdat mijn 17 inch ontploft is.
Het ziet er allemaal mooi uit, maar de schaduwen lijken me niet correct weergegeven. Bijvoorbeeld de hangende TL verlichtingsbakken. Als een soort V vorm wordt de schaduw op het plafond geworpen, maar het zijn slechts zwarte vlakken. Het lijkt wel alsof de lamp in het puntje van de V zit en dat de bak V vormig naar achteren loopt. Het kan liggen aan de grafische kaart (9800Pro@XT speeds) of dat de monitor niet meer dan 256 kleuren kan weergeven
Als iemand zo vriendelijk wil zijn een screenshot te maken van zo'n verlichtingsbak, dan kan ik beoordelen of dit normaal is of niet (op m'n werk heb ik een mooie Eizo 21 inch).
De levels zijn erg gedetailleerd, maar ik moet zeggen dat de graphics zeker niet revolutionair zijn zoals sommigen beweren.
Ik heb trouwens problemen met het instellen van de controls. Ik wil altijd de "move left/right" met de pijltjestoetsen besturen en krijg dit gewoon niet voor elkaar. Als ik pijltje links druk staat er SHIFT of CTRL of mouse1...
Met veel klikken en tegelijkertijd toetsen indrukken heb ik toch eindelijk mijn gewensde instellingen kunnen maken. Anderen hier ook problemen mee ?
Wat mij trouwens opvalt is dat het princiepe van "experiment mislukt en de hell breekt los" mij een behoorlijke deja-vue geeft. Lijkt dat men toch vaak geinspireerd is door HalfLife, wat ook wel begrijpelijk is gezien het feit dat HL "the game allertijden is" IMHO !
Ik vermaak me wel met Doom 3, het is zeker een toppertje. Leuk tijdverdrijf tot het echte werk gaat beginnen : HL2 !
[ Voor 7% gewijzigd door Xymox op 04-08-2004 08:34 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
In games is het beeld dan ook altijd te donker maar gelukkig kun je een hotkeycombo maken voor je gamma.
Heb het spel dan ook wat lichter staan dan gebruikelijk maar probeer 'm toch zo donker mogelijk te houden om het geheel wat mooier te houden en de spelbeleving niet om zeep te helpen.
Ik vind het wel een mooi spel, tikje aan de zware kant zodat ik niet op de gewone 1600x1200 kan draaien maar tis toch prima te doen.
Vind de lamp op zich wel irritant maar het hoort wel bij de spelopzet.
Toch was een licht wapen mét lamp of lichtfakkels die je kunt vrzamelen en af en toe eens eentje neer zou kunnen gooien voor mij wel welkom geweest.
Ben zelf al wat ouder en speel als marine,
vind het spel op dit level en wat mijn ervaring betreft echt zeer mooi uigebalanceerd.
Tis soms wat krap aan met de gezondheid en de munitie van sommige wapens maar bij het geheel doorzoeken van een level kan ik uiteindelijk ieder level met voldoende wapens en 100% health afsluiten.
Cheats vind ik dan ook zonde, ik gebruik de quicksave meer als cheat, een level uitspelen zonder het leven te laten lukt me eigenlijk nooit
Jammer dat er geen 1280x960 mode in zit en ook een betere audioconfig screen had ik wel gewaardeerd maar goed, je kunt blijkbaar nieet alles hebben.
Dat de tilde truc niet blijft opgeslagen in de cfg is irritant, ja je kunt hem readonly zetten maar dan kan er vanuit het spel ook nix meer in weggeschreven worden.
Wellicht is er een mogelijkheid de screenmode van 1280x960 in het cfg te zetten?
Verder had ik stabiliteitsproblemen maar het gebruiken van Daemontools en een clonecd image tesamen met de cat4.7 driver lostte alle problemen op.
Verwijderd
Spelen we het trouwens allemaal op normal? Verwacht nooit echt moeilijke dingen op die moeilijkheidsgraad. Ik hoop stiekum dat de game van het weekend al in de winkels ligt, kan niet wachten
In dit level heb je een lift die je kunt bedienen naar 3 locaties : loading / control / exit. Als je naar exit gaat en je springt er net voordat je daar bent eraf kun je in kamer de acces van een deur op open zetten (maar welke)
Met de lift heb ik alles afgezocht, ben ook omhoog geweest en heb ik al diverse geheime ruimtes ondekt maar ik weet niet hoe ik verder moet.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
Geen spoilers, probeer overal rond te kijken waar je kan komen met de lift. Als je al 'zover' in de game zit dan kan je ongeveer raden hoe je een gesloten deur kan openmaken/voorbijkomen :Henkus:Ik zit vast in het level communications tower.
In dit level heb je een lift die je kunt bedienen naar 3 locaties : loading / control / exit. Als je naar exit gaat en je springt er net voordat je daar bent eraf kun je in kamer de acces van een deur op open zetten (maar welke)
Met de lift heb ik alles afgezocht, ben ook omhoog geweest en heb ik al diverse geheime ruimtes ondekt maar ik weet niet hoe ik verder moet.
timed event
via een kruipweggetje
touch screen scherm on/off
pda disc ID
password via voice/email
Het enige wat ik kan zeggen is dit gebied grondig uitkammen met je flashlight ( alle beesten heb je al doodgeknald waar je al was geweest ) Dus niet alleen rondlopen maar als een echte quacker rondhuppelen en kruipen in alle mogelijke gaten
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 08:55 ]
d:)b
Ik heb opzich wel webspace. Mail maar naar got at christiaang . nl.Wekkel schreef op 04 augustus 2004 @ 07:36:
[...]
Eerst com_avidemowidth xxx en com_avidemoheight xxx instellen. Daarna pas avidemo'en. Ik heb nog steeds dat filmpje van 10 Mb voor iemand met webspace
Of kan je geen bestanden mailen die zo groot zijn?
Verwijderd
Ik weet dat iemand een manier heeft gepost waarin je met de *.MSI file moet rotzooien, maar gaarne zou ik willen weten of dit ook daadwerkelijk resulteerde in een werkende Doom3.
Andere oplossingen zijn uiteraard ook welkom.
Verwijderd
Heb er op het eind zelfs een gehad met een BFG erinWebgnome schreef op 04 augustus 2004 @ 01:06:
[...]
wat er zo speciaal is?
nou dit :
http://south.teambvd.com/images/martianbuddy.gif
ik bedoel maar
In het Algemene ATi Topic had ik Sir Eric van ATi gequote. Daarin vermeldde hij dat deze fix voornamelijk op de X800 serie voor een 5-30% performanceboost kon zorgen. De R3x0 serie schoot er weinig mee op, maar er wordt aan gewerkt.proller schreef op 04 augustus 2004 @ 00:36:
Ik heb de nieuwe catalyst getest en ik moet eerlijk zeggen, ik zie niet veel verbetering. Wel lijkt de kwaliteit beter, maar ik krijg niet meer FPS ofzo. Ook de drop blijft op 35 FPS zitten, opzich wel te doen (R9800PRO P4 3.0 HT)
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
| bind KP_5 "toggle pm_thirdPerson 0 1" bind KP_INS "toggle pm_thirdPersonClip 0 1" bind KP_LEFTARROW "toggle pm_thirdPersonAngle 0.1 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 330 340 350" bind KP_RIGHTARROW "toggle pm_thirdPersonAngle 350 340 330 320 310 300 290 280 270 260 250 240 230 220 210 200 190 180 170 160 150 140 130 120 110 100 90 80 70 60 50 40 30 20 10 0.1" bind KP_DOWNARROW "toggle pm_thirdPersonRange 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200" bind KP_UPARROW "toggle pm_thirdPersonRange 200 190 180 170 160 150 140 130 120 110 100 90 80 70 60 50 40 30 20 10 0" bind KP_MINUS "toggle pm_thirdPersonHeight 0 -10 -20 -30 -40 -50 -60 -70 -80 -90 -100" bind KP_PLUS "toggle pm_thirdPersonHeight -100 -90 -80 -70 -60 -50 -40 -30 -20 -10 0" |
Zet deze code in autoexec.cfg naast je doomconfig.cfg (maar die heb je al,
want daar stond natuurlijk al: com_allowConsole "1" en seta com_showFPS "1")
Als je het te donker is, plaats je in autoexec.cfg bind t "testlight"
Een gebruiksaanwijzing lijkt mij verder overbodig.
http://www.theinquirer.net/?article=17631WE REPORTED here that ATI is making Catalyst 4.9 alpha drivers available for Doom 3 benchmarketeers and our US friends have already tested them here. We still don't have Doom 3 so can't try it ourselves.
Those drivers are actually called 8.05 as well and they perform better then the previous one on Doom 3, but both Nvidia Geforce 6800 Ultra and GT are faster then Radeon X800XT Platinum fastest of all X800s.
ATI looks much better with these drivers but Nvidia is still faster. As for the 9800XT, these drivers make it little slower or a bit faster then FX 5950 Ultra while 6800 standard is kicking both of their bottoms. The 6800 standard is much faster than both of the cards.
In the mainstream, the Radeon 9600XT is doing fine against FX 5700 Ultra - sometimes marginally slower sometimes marginally faster - while the FX 5750 is way slower then both.
Nvidia's strategy to put Doom 3 feature in its silicon finally paid off after a year of delay.
Anandtech also did the testing and confirmed these numbers and claims. What can ATI do now we wonder? Still I bet they will kick Nvidia but in Half Life 2 once this game is actually available and isn't just a coupon.
Benchmarks @ http://www.gamers-depot.com/games/action/doom3/bench/002.htm
Iemand de het beter kan uitleggen, of andere gedachtes er over heeft kwa licht @ D³?
http://www.forumplanet.co....asp?fid=5733&tid=1439944Problem
Stutters when opening doors, or turning corners into larger rooms.
Reason
This is due to Texture-Thrashing. This occurs when the textures that are cached in the game, don't fully fit into video memory and they are temporarily stored in your system ram until they are needed "on screen". When entering that new area, your system frantically gathers those textures from System Memory and shoved it through your AGP bus into your Video Memory.
Solutions
1) If you are using an ATI video card, download the latest betas 4.9 with optimized OPENGL for DOOM 3: DOWNLOAD HERE!!
2) In your DOOM3/BASE folder open DOOMCONFIG.CFG using notepad, find "seta image_cacheMegs" and change the number value to roughly 1/4 of your available ram (512 = 128, or 1GB = 256); you must also set “seta image_useCache” to “1”. Also “seta image_CacheMinK” needs to be set higher than the default, or the game will crash on start. I recommend a value of “20480” is a good starting value, but you can definitely go higher. This does not raise your max frame rate at all, but this will smooth out the transition phase when doors are opened or when entering a NEW area that needs to cache more textures. Through many reports this has helped a lot of people run much more smoothly on their machines.
3) Check your video card settings and make sure AA is off and other performance effecting settings are off.
4) Turn on Triple Buffering and VSync.
5) Turn down the detail one level or lower the resolution by one level.
6) Make sure your Sideband-Addressing is enabled in the Bios.
7) Make sure you are running at max AGP speed (4x, 8x, ect.).
Make sure you have your latest GART drivers installed. For VIA and nVidia Chipsets.
9) If you can and have no other issues, you can slightly overclock your RAM on your video card (unsupported use with caution you could fry your card)
Punt 2 zal ik vanavond verder uitvoeren. Kijken of het uitkomst biedt.
Punt 4 begrijp ik echter niet, ik dacht altijd dat deze uit moest staan?
PS: Ati Catalyst 4.9 drivers (OpenGL boost) zijn nu beta. Zeker voor de x800 series zullen deze een goede boost geven. Ik wacht zelf iig op de Omega versie hiervan. Dat zal nog wel fftjes duren, want eerst dienen de 4.8 nog uit te komen.
[ Voor 2% gewijzigd door MrJ op 04-08-2004 10:34 . Reden: Gruwelijke typo. :X ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
Ja, dat vind ik nou ook zo lelijk, die vage texturesLiToKi schreef op 04 augustus 2004 @ 02:22:
Hmm, een engine showcase? Dan waren ze 2 jaar terug al klaar prolly.
AI is inderdaad sucky.
Maar de graphics vind ik de best in een game tot nu toe. Alles wordt real-time belicht. En FYI, de deuren bij STALKER, HL2, Far Cry e.d. hebben niet meer detail dan dit. (i.e. de deuren zijn daar ook plat). De deuren zijn plat ja, zie je dat op 1 meter afstand? Nee, zien ze er geweldig uit; beter dan ooit. Zie je 't op 5 meter afstand? Nee. Zie je 't op 10 cm afstand? Ja, who cares.
En letters op computers zijn overigens perfect te lezen, van het meerendeel dan. Lijken wel flash-animaties.
Je bent misschien gewend aan Unreal ofzo, waarbij je die detail-textures kreeg als je met je neus op een muur gaat staan. Dat werkt hier niet zo (diffuse, spec en normal maps vragen nogal wat), het gaat hier puur om belichting. En dat vind ik een stuk mooier dan scherpe textures.
@Terr: http://www.ionization.net/tutsnorm1.htm moet je eens doorlezen. Doom3 heeft geen bump maps, maar normal maps. Soort 'opvolger'
. True...
Ik neem aan dat het anders te zwaar wordt voor de PC ofzo maar vind het maar raar, met mijn voodoo2 kon ik al vlak voor een deur staan en dan zag het er goed uit. Waarom kan dat hier dan niet?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Als je het intro filmpje al ziet van ID-software. Kun je al op F9 rammen voor quick load. Scheelt weer een paar seconden voor dat je kunt gamen.
[ Voor 28% gewijzigd door -Skyhawk- op 04-08-2004 10:58 ]
Verwijderd
Als je naar die link gaat waar LiToKi mee kwam, zie je dat hoeken van 90 graden vermeden worden omdat dat het resultaat van normal mapping niet echt bevordert. Dat is nu precies wat Doom 3 en Far Cry (en dus ook waarschijnlij HL2) er precies hetzelfde uit doet zien. Het valt mij namelijk meteen op dat omgevingen nu altijd min of meer afgerond zijn. Je herkent normal mapping meteen en dat vind ik niet altijd even mooi.Schaapje_BlaaT schreef op 04 augustus 2004 @ 10:30:
[...]
Ja, dat vind ik nou ook zo lelijk, die vage textures
Ik neem aan dat het anders te zwaar wordt voor de PC ofzo maar vind het maar raar, met mijn voodoo2 kon ik al vlak voor een deur staan en dan zag het er goed uit. Waarom kan dat hier dan niet?
Verwijderd
http://boards.gamefaqs.co...608&topic=15503352&page=1
het komt er op neer dat je al je pk4 files moet uitpakken en in je base folder moet pleuren. dan hoeft doom niet alles uit te pakken omdat dat al gedaan is.
gaan verhalen dat mensen die eerst 800*600 high draaiden nu 1280*1024 high draaien
Waarschijnlijk niet, maar mocht je het proberen horen we graag of het wat uitmaakt..
[ Voor 48% gewijzigd door m0nk op 04-08-2004 10:52 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
nee want heb em zelf net gevondenm0nk schreef op 04 augustus 2004 @ 10:51:
Ik ben benieuwd, heb je het zelf al geprobeerd?
maar probeer het nu wel
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 10:52 ]
Verwijderd
Als dat werktVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 10:47:
nieuwe tweak gevonden
het komt er op neer dat je al je pk4 files moet uitpakken en in je base folder moet pleuren. dan hoeft doom niet alles uit te pakken omdat dat al gedaan is.
gaan verhalen dat mensen die eerst 800*600 high draaiden nu 1280*1024 high draaien
In het verleden werd voor multiplayer dit niet echt gewaardeerd. Kan je nl alle (MAP) TGA's vervangen voor witte pix. Als je dan je tegenstander(s) niet ziet.

Met "multiplayer in het verleden" doel ik dus de Quake scene!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 11:11 . Reden: Duh ]
Moet je lezen:
------------------------------------
Doom 3 pirated en masse prerelease
The BBC reports that thousands of illegal copies of the game are downloaded the weekend before the PC shooter finally hits stores.
Just days before the game was set to hit US stores, pirated versions of Doom 3 began to appear on peer-to-peer networks and newsgroups. While such occurrences are nothing new--illegal copies of games often appear before their release--the scale of the Doom 3 piracy is far wider than normal.
The BBC is reporting that thousands of copies of Doom 3 were downloaded over the weekend. At one point, the network's technology correspondent Alfred Hermida counted 50,000 peer-to-peer users downloading the 1.5 GB game--$2,749,500 worth of software at Doom 3's $54.99 sticker price. Other reports put the figure between 30,000 and 20,000--$1,649,700 and $1,099,800 of software, respectively.
Whichever figures are accurate, it is clear the piracy of Doom 3 is costing developer id Software and publisher Activision millions of dollars. However, it was unclear what steps the publisher was taking to stop the piracy, given that it had not commented as of press time.
-------------------------------------------------
Tis toch te erg voor woorden eigelijk, spel ligt nog niet eens in de winkel en ze draaien al verlies erop, nou weet ik dat ze hun winst er wel uithalen...maar...de mensen worden zo gnieperig met het krijgen van dit soort games, dat het voor de makers steeds minder leuk word volgens mij...
Just Buy The Fucking Game If You Like It So Much!!
Dit klinkt intresantVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 10:47:
nieuwe tweak gevonden
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Geef mij maar Far-Cry, lekker op afstand, leuke actie en mooie buitenlevels.
BF1: Don-Panio
Verwijderd
ik vond het ook geen bout aan maar toen had ik mn oordopjes gevonden... dat maakt de sfeer echt veel enger omdat je geluiden om je heen (thuis) niet meer hoort.Preddie schreef op 04 augustus 2004 @ 11:14:
Leuk spel, draait nog best ok op mijn 1800xp met geforce 4200 ti en 512 ddr, maar ik vind het te snel vervelen... Net even gespeeld, maar het is gewoon erg eentonig. Loop je door een gang, kom je monster tegen, je switcht naar gun, *pang* *pang*, je switcht weer naar zaklamp en je loopt verder. Die PDA's zijn wel erg leuk gedaan, maar voor mij iets te weinig actie. Ik schik na 5 min spelen bij dit soort spelen ook niet meer dus die spanning was ook al vrij snel weg.
Geef mij maar Far-Cry, lekker op afstand, leuke actie en mooie buitenlevels.
Dit topic is gesloten.