Had jeje kaart ver oc'ed?NoLiMiTSoLDieR schreef op 03 augustus 2004 @ 19:56:
Nou lekker,
Zit ik Doom3 aan het spele , krijg ik ineens allemaal strepen en kleuren op mn scherm.
Na de reboot nog het zelfde .
[afbeelding]
R.I.P 9800 , een jaar oud
WOW dat is scary! Wil je nu zeggen dat DOOM III je R9800 doorgefikt heeft ofzo? Damn wat erg 
Ik zie het al in het nieuws/op de frontpage:
Ik zie het al in het nieuws/op de frontpage:
"DOOM III is gevaarlijk, al 1 dode"
In dit geval gaat het niet om een mens, maar een videokaart. Mogenlijk heeft het spel te veel van de kaart gevraagd, waarna de kaart onbruikbaar werd.
[ Voor 59% gewijzigd door Nik op 03-08-2004 20:04 ]
ThxRemi schreef op 03 augustus 2004 @ 19:56:
TIP!!!
Dit is alleen voor de mensen met een dual monitor (of meer) setup. Disable je secundaire monitoren voor een massive increase op sommige punten in het spel.
Ik kwam er achter dat als ik naar een ruimte keek wat achter glas zat dat m'n fps dropte naar 3 fps. Tevens als er bepaalde enemies in beeld kwamen, vooral dat wezen dat iets branderigs naar je gooit. Nu ik de monitor heb gedisabled heb ik hier geen last meer van.
Dus mocht bovenstaande een bekend probleem voor je zijn en je draait een dual screen setup disable deze dan om te kijken dat het je probleem verhelpt.
Misschien is het ook niet zo'n gek idee om dit te vermelden in de topicstart.
Vraagje
waar ligt die plasma rifle ? ik ben nu zowat bij alpha labs 2 en heb hem nog niet
ik heb 1 supply ikast gevonden maar krijg hem niet open?
Oh trouwens geen antwoord even in spoiler alert thingy aub
andere hoeven dat niet te lezen.
Oh trouwens geen antwoord even in spoiler alert thingy aub
Verwijderd
omg, nou weet ik eigenlijk niet of ik hem wil draaien. Ik heb pas net een 9800 en dat heeft me veel geld gekost.NoLiMiTSoLDieR schreef op 03 augustus 2004 @ 19:56:
Nou lekker,
Zit ik Doom3 aan het spele , krijg ik ineens allemaal strepen en kleuren op mn scherm.
[afbeelding]
Ik zit al wat verder nl in EnPro Plant maar heb die gun ook nog niet, heb ik heb dan overgeslagenWeAreLegion schreef op 03 augustus 2004 @ 20:03:
Vraagjewaar ligt die plasma rifle ? ik ben nu zowat bij alpha labs 2 en heb hem nog niet
ik heb 1 supply ikast gevonden maar krijg hem niet open?
Oh trouwens geen antwoord even in spoiler alert thingy aubandere hoeven dat niet te lezen.
en hier hebben we op zitten wachten
geef mij maar the suffering of farcry. nu duimen dat hl2 beter gaat worden
das klote, maar je kaart hoeft nog niet stuk te zijn hoor, laat em eens een tijdje afkoelen? maak je kast open en zet er een extra fan op oid.NoLiMiTSoLDieR schreef op 03 augustus 2004 @ 19:56:
Nou lekker,
[afbeelding]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
zozo een doorgefikte kaart door het spelen van een spel (te ver overgeklokt mss???) laat ff weten anders zou het zeker gefuckt zijn!
Draai nou maar gewoonVerwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 20:04:
[...]
omg, nou weet ik eigenlijk niet of ik hem wil draaien. Ik heb pas net een 9800 en dat heeft me veel geld gekost.
Ja , Ik had hem op 344 / 310 lopen ipv 324 / 290
ik had er een tijd geleden, ook een 9800PRO bios op gezet.
En op 9800PRO speeds laten draaie, maar kreeg toen artifacts in Far cry.
Sinds toen wou ik hem terug flashe naar 9800NP , maar bleef een 9800pro zien.
Toen had ik hem maar undergeclocked
op een gegeven moment kom je toch bij die vrouw die aan t huilen is in de kamer?Hacku schreef op 03 augustus 2004 @ 20:05:
[...]
Ik zit al wat verder nl in EnPro Plant maar heb die gun ook nog niet, heb ik heb dan overgeslagenWaar kan ik die nu nog vinden?
dan komen er van die brandende hoofden uit er ineens, daar zit een cabinet met plasma rifle erin
(nog voor EnPro plant als t goed is.. heb je die brandende vliegende hoofden al gezien?)
of schijt laptop ! ding kan blijkbaar niet tegen ferme belasting.. ik denk dat je laptop niet van hitte houdt..KolNedra schreef op 03 augustus 2004 @ 19:32:
Echt ongelooflijk.
Ik heb net een paar dagen doom3.
Speel hem op mijn laptop (p3 2.8, ati 9200, 512 mb ram)
Maar ik speel een x aantal minuten en hij slaat gewoon vast, het achtergrond geluid blijft nog wel 'intact' maar ik kan nix meer doen, alleen ctrl+alt+del of resetten.
Heb de laatste ati omega drivers installed en tijdens het installeren fastwrite niet mee ge-installeerd.
Ik heb mijn desktop op 800x600 (32bit) gezet, maar nix helpt.
Schijt spel.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Ik vindt de tekst op dozen althans prima leesbaar (zie screenshots; zijn klikbaar voor meer detail ) + de kleine displaytjes overal zijn prachtig gedaan .quote: kixorEchter zijn veel textures op doze etc nog steeds niet te lezen... ofwel erg onduidelijk.
Sommige dingen zoals kasten e.d zijn idd wel iets min gedaan maar ik denk dat het met de veronderstelling was om performance te halen voor zoveel mogelijk generaties kaarten door dingen net ietsjes minder te doen omdat die in de meeste gevallen van de game of niet of heel slecht te zien zijn .

Verwijderd
je zit allemaal mensen ''bang'' te maken terwijl het je eigen schuldt eigenlijk isNoLiMiTSoLDieR schreef op 03 augustus 2004 @ 20:07:
[...]
Uhm een 9800 non pro wordt gewoon gezien als een Pro, iedergeval mijne van Sapphire wel ik heb ook een non pro. Hij wordt overal gezien als een Pro in Windows/Catalyst/3Dmark zelfs bios en andere uitlees progjes. Ik heb uhm gewoon standaard draaien dus geen raar bios of overgeclockt.NoLiMiTSoLDieR schreef op 03 augustus 2004 @ 20:07:
[...]
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Ik heb doom 3 net een uurtje hier gespeeld en ik wou toch even zeggen dat ik dit wel een MEESTERLIJKE game vind. Ik heb doom 1 en 2 nooit gespeeld maar ik vind 3 echt gaaf. Lekker donker, beetje schijnen met je flashlight. Iedere keer wordt je weer door wat anders opgeschrikt. Gave geluidseffecten en het ziet er geweldig uit.
Ik draai het spel nu met:
CPU 2600+ (momenteel @ 2200 ivm warmte probleem)
GPU ati 9200 ja echt waar
(wel oc-ed)
MEM 1024 (dualchannel)
Het draait best lekker op 1024*768
Ik draai het spel nu met:
CPU 2600+ (momenteel @ 2200 ivm warmte probleem)
GPU ati 9200 ja echt waar
MEM 1024 (dualchannel)
Het draait best lekker op 1024*768
Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup
Ik heb net een stukje met de Monorail gereden en ben nu bij site two....zonder wapens 
Ik heb geen wapens, kan ze niet selecteren, kan mijn PDA niet selecteren, niks

misschien ff wegkijken van dat besturingsdingetje?Wout schreef op 03 augustus 2004 @ 20:32:
Ik heb net een stukje met de Monorail gereden en ben nu bij site two....zonder wapens
Help niet, ook als ik gewoon aan het level begin ben ik wapen/pda loos
Verwijderd
Nog even uit deel 4:
Is er al een MOD die de zaklamp aan je pak/schouder vastzet? (Of AvP stijl met tape op je gun vastplakken.)
Is er al een MOD die de zaklamp aan je pak/schouder vastzet? (Of AvP stijl met tape op je gun vastplakken.)
LOL, ben je bang in het donker?Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 20:46:
Verwijderd
gewoon iedereen neerbatseWout schreef op 03 augustus 2004 @ 20:37:
[...]
Help niet, ook als ik gewoon aan het level begin ben ik wapen/pda loos
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 20:49 ]
geweldig spel, grafisch echt super. Ik was bang dat ik met mijn 9700 pro met dit spel tekort zou schieten; gelukkig niet
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
Doom 3 plothole ?
Bedacht dit me net na een potje Doom3 ...
Als die vlammende hoofjes iedereen kunnen turnen naar zombies waarom jij als enige niet ??
Bedacht dit me net na een potje Doom3 ...
Als die vlammende hoofjes iedereen kunnen turnen naar zombies waarom jij als enige niet ??
Ja,...lithiumangel schreef op 03 augustus 2004 @ 20:52:

Moeilijke vraag ja weer.
heb nu al 2 keer dit gehad: Vastgelopen toepassing: doom3.exe, versie: 1.0.0.1, vastgelopen module: doom3.exe, versie: 1.0.0.1, vastgelopen op: 0x000c091a.
ook te warme videokaart? club3D Radeon 9800Pro
"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"
Gaat nogal moeilijk omdat ook mijn vuisten weg zijn.

Verwijderd
coolVerwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 20:46:
Nog even uit deel 4:
Verwijderd
het was een vraagVerwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 20:59:
[...]
coollinkje naar mod? (of mag dat niet?) maar ik denk, als je steeds moet switchen dat je de spannig erin blijft houden zodat je niet ziet waar de demons je opnieuw aanvallen maarja das al zovaak gezegt
maar ik denk toch dat met een beetje tweaken en patchen hier en daar dit toch wel een goede game gaat/kan worden. het is het nu al eigenlijk maar nog beter zegmaar
Het is allemaal wel leuk dat jullie Doom3 al hebben
Waarom posten jullie niet wat meer screenshots.. Ik zou een stuk of 50 screenshots wel leuk vinden
Verwijderd
haha, oops srry mijn foutVerwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 21:00:
[...]
het was een vraag
maar ik denk toch dat met een beetje tweaken en patchen hier en daar dit toch wel een goede game gaat/kan worden. het is het nu al eigenlijk maar nog beter zegmaar
en wat in-game action screens zou wel leuk zijn ja
Jaja, ik ga straks weer verder spelen.Dutchmega schreef op 03 augustus 2004 @ 21:03:
Het is allemaal wel leuk dat jullie Doom3 al hebbenWaarom posten jullie niet wat meer screenshots.. Ik zou een stuk of 50 screenshots wel leuk vinden
Dan schiet ik er nog wel een paar
Verwijderd
Van de meeste die een ATI kaart hebben zijn er problemen met het spel. Ik heb van Doomworld vernomen dat ATI bezig is met een perfomance boost voor opengl. Ben benieuwd of dat uberhaubt iets uitmaakt.promaja schreef op 03 augustus 2004 @ 20:57:
heb nu al 2 keer dit gehad: Vastgelopen toepassing: doom3.exe, versie: 1.0.0.1, vastgelopen module: doom3.exe, versie: 1.0.0.1, vastgelopen op: 0x000c091a.
offtopic:
In elk geval is mijn probleem opgelost, m'n 2de pc had een andere videokaart nodig en daar heb ik m'n radion 9600 in geplaatst, heb nu een nvidia gekocht
In elk geval is mijn probleem opgelost, m'n 2de pc had een andere videokaart nodig en daar heb ik m'n radion 9600 in geplaatst, heb nu een nvidia gekocht
Ja maar dan wel zo dat je ze zelf aan moet klikken , want ik heb eigelijk al teveel screens gezien.Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 21:04:
[...]
haha, oops srry mijn fout![]()
en wat in-game action screens zou wel leuk zijn ja![]()
Want als alles mee zit heb ik hem morgen ook eindelijk binnen.
En dat na 3 dagen wachten.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dat zou toch al zijn met Catalyst 4.8 beta zijn daar zou iedergeval een flinke OpenGL boost inzitten. Ik draai nu met mijn 9800 en 4.8 tot nu toe probleemloos.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
Nee, (echt waar!
ok hier ff 2 dan van een baas die je tegenkomtDutchmega schreef op 03 augustus 2004 @ 21:03:
Het is allemaal wel leuk dat jullie Doom3 al hebbenWaarom posten jullie niet wat meer screenshots.. Ik zou een stuk of 50 screenshots wel leuk vinden
(Spoiler Warning)
http://www.harley2002.cistron.nl/d3/shot00036.jpg
http://www.harley2002.cistron.nl/d3/shot00037.jpg
(Spoiler Warning)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 21:32 . Reden: Goed dat je thumbnails maakt, maar het kan het spel spoilen voor sommigen ]
Cheap? het is niet alsof die mensen die zaklamp hebben afgeraffelt. Het bevorderd alleen maar de gameplay en het is meer realistisch. Hakken met een kettingzaag en met een zaklamp schijnen tegelijk zou niet echt kunnen.....Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 21:15:
[...]
Nee, (echt waar!) ik vind het gewoon onlogisch om te moeten switchen tussen lamp en gun, het bevordert de gameplay mischien maar imho is het een beetje te cheap gedaan.
Et op je schouder plakken is ook niet handig want dan kan je niet meer met die zaklamp slaan
merk jij verschil tussen low medium en high met die Geforce3 ?Lawtje.com schreef op 03 augustus 2004 @ 19:52:
lol dr blijven maar mensen klagen dat ze er nix aan vinden omdat et spel te donker is......... lol et is de bedoeling. Je zit op mars, dr gaat moeilijk shit fout, elektriciteit doet het niet goed, lopen zombies rond, moeilijk engEn dan willen jullie overal TL buizen hebben hangen ofzo?
en voor de peeps die zeuren dat et bagger draait..... ik heb em hier op 1024x768 @ medium setting, op een GeForce3 en et is zeer goed speelbaar
ik niet heb een benchmark gedaan en allemaal zelfde aantal fps.. en ik vind het er ook niet mooier uitzien eigenlijk op high dan op low.
[rml]M55 in "[ PC] Doom 3 deel 5"[/rml]
[ Voor 5% gewijzigd door M55 op 03-08-2004 21:36 ]
Verwijderd
"Slaan met een zaklamp?'......van mij mag je! (tegen een Hellknight ofzo)Lawtje.com schreef op 03 augustus 2004 @ 21:23:
[...]
Cheap? het is niet alsof die mensen die zaklamp hebben afgeraffelt. Het bevorderd alleen maar de gameplay en het is meer realistisch. Hakken met een kettingzaag en met een zaklamp schijnen tegelijk zou niet echt kunnen.....
Et op je schouder plakken is ook niet handig want dan kan je niet meer met die zaklamp slaan
Hm, het begin hakte er goed in: heel indrukwekkend.
Maar nu valt het spel steeds terug op trucjes die in 1996 al not done waren. Dan noem ik met name:
1. Je loopt een kamer binnen, er schuiven panelen in de muur open waar monsters achter vandaan komen
2. De deur waar je net doorheen bent gekomen, valt op slot en er komt een horde spinnen e.d. door gaten in de muren.
Nou weet ik ook heel goed dat dit soort trucjes nog steeds af en toe worden gebruikt in spellen, maar dan niet meer dan 1 of 2 keer. In Doom3 ben ik ze allemaal al 20x tegengekomen, en dan raakt de spanning er zo snel vanaf.
Bovendien begint het leveldesign nu wel akelig veel op Doom te lijken, en dan bedoel ik dus dat het allemaal zo ontzettend vierkant, simpel en non-descriptief wordt.
En daar moet ik nog bij vermelden dat ik ineens steeds meer kamers tegenkom die in ware Doom stijl compleet egaal, vierkant en verder totaal leeg zijn (geen muurdecoratie oid, alleen herhalende textures).
En ik hoef echt niet te horen: "Ja wat had je dan verwacht, het is toch Doom? Nou dan."
Lulkoek. Elf jaar na dato verwacht ik geen Doom meer. Quake 1 en 2 waren in feite ook weinig innovatief op gameplay vlak, dus laat ze een keer echt iets anders proberen. Als Id na 12 jaar (sinds Wolf 3D) nog weinig nieuws kan verzinnen, zijn ze creatief gezien nogal zwak. En tot nu toe is het nog steeds zo geweest dat Id games meer een showcase van de engine waren, en ook vele mindere malen succesvol als de games die anderen op Id engines maakten.
Maar nu valt het spel steeds terug op trucjes die in 1996 al not done waren. Dan noem ik met name:
1. Je loopt een kamer binnen, er schuiven panelen in de muur open waar monsters achter vandaan komen
2. De deur waar je net doorheen bent gekomen, valt op slot en er komt een horde spinnen e.d. door gaten in de muren.
Nou weet ik ook heel goed dat dit soort trucjes nog steeds af en toe worden gebruikt in spellen, maar dan niet meer dan 1 of 2 keer. In Doom3 ben ik ze allemaal al 20x tegengekomen, en dan raakt de spanning er zo snel vanaf.
Bovendien begint het leveldesign nu wel akelig veel op Doom te lijken, en dan bedoel ik dus dat het allemaal zo ontzettend vierkant, simpel en non-descriptief wordt.
En daar moet ik nog bij vermelden dat ik ineens steeds meer kamers tegenkom die in ware Doom stijl compleet egaal, vierkant en verder totaal leeg zijn (geen muurdecoratie oid, alleen herhalende textures).
En ik hoef echt niet te horen: "Ja wat had je dan verwacht, het is toch Doom? Nou dan."
Lulkoek. Elf jaar na dato verwacht ik geen Doom meer. Quake 1 en 2 waren in feite ook weinig innovatief op gameplay vlak, dus laat ze een keer echt iets anders proberen. Als Id na 12 jaar (sinds Wolf 3D) nog weinig nieuws kan verzinnen, zijn ze creatief gezien nogal zwak. En tot nu toe is het nog steeds zo geweest dat Id games meer een showcase van de engine waren, en ook vele mindere malen succesvol als de games die anderen op Id engines maakten.
[ Voor 10% gewijzigd door Not Pingu op 03-08-2004 21:34 ]
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Je ziet trouwens ook de stofdeeltjes voor je zaklamp, erg cool gedaan
Verwijderd
Ik deel de mening van de mensen hier die vinden dat het hele zaklamp - wapen switchen gedoe maar wat dom is.
Ik heb het spel een dik half uur gespeeld, en ik denk dat ik het niet eens meer verder speel, tenzij ik het spel heel wat minder donker kan krijgen, en dan nog...
Ik vrees dat het idd gewoon zo is dat het spel een stukje is om een nieuwe engine te showen, en niet veel meer dan dat.
Spijtig voor de mensen die er € 60 voor neertellen imo.
Ik heb het spel een dik half uur gespeeld, en ik denk dat ik het niet eens meer verder speel, tenzij ik het spel heel wat minder donker kan krijgen, en dan nog...
Ik vrees dat het idd gewoon zo is dat het spel een stukje is om een nieuwe engine te showen, en niet veel meer dan dat.
Spijtig voor de mensen die er € 60 voor neertellen imo.
mee eens, zelfs de wapens zijn nog hetzelfde geblevenGunp01nt schreef op 03 augustus 2004 @ 21:32:
Hm, het begin hakte er goed in: heel indrukwekkend.

High heb ik nog niet geprobeerd, maar tussen low en medium settings isset idd niet zo'n heel groot verschil. Alleen als je op die textures let zien ze dr wat beter uit met medium. Maar als je gewoon aannet spelen bent let je daar niet eens zo op eigenlijk.M55 schreef op 03 augustus 2004 @ 21:30:
[...]
merk jij verschil tussen low medium en high met die Geforce3 ?
ik niet heb een benchmark gedaan en allemaal zelfde aantal fps.. en ik vind het er ook niet mooier uitzien eigenlijk op high dan op low.(heb benchmark resultaten ergens hierboven staan)
voor voor CPU heb je ?Lawtje.com schreef op 03 augustus 2004 @ 21:37:
[...]
High heb ik nog niet geprobeerd, maar tussen low en medium settings isset idd niet zo'n heel groot verschil. Alleen als je op die textures let zien ze dr wat beter uit met medium. Maar als je gewoon aannet spelen bent let je daar niet eens zo op eigenlijk.
want dat is volgens mij de bottleneck bij mij.. ik bedoel er zit nog iets meer power in de geforce3 dan ik eruit kan persen
Nouja, ze zijn niet echt hetzelfde gebleven. Het heet nog steeds een shotgun maar de shotgun in Doom3 is totaal anders dan die in Doom. Die wapens vind ik ook niet zo erg, het is meer dat het besef bij Id niet doordringt dat we na de 100e keer echt niet meer schrikken van een zombie die uit een donkere hoek komt gewaggeld. Het wordt allemaal zo ontzettend voorspelbaar dat de enige 2 keer dat ik tot nu toe dood ben gegaan, kwam door de omgeving (machines) ipv. de monsters.dribbel schreef op 03 augustus 2004 @ 21:35:
[...]
mee eens, zelfs de wapens zijn nog hetzelfde gebleven
benik met je eens.. ze hadden toch ook een zaklamp ofzo op z'n arm kunnen binnden met iets als een armband? dat hebben ze in startrek ook altijdVerwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 21:15:
[...]
Nee, (echt waar!) ik vind het gewoon onlogisch om te moeten switchen tussen lamp en gun, het bevordert de gameplay mischien maar imho is het een beetje te cheap gedaan.
Heeft iemand de give doom95 cheat al geprobeerd
, ik krijg helemaal niets, alleen dat object doom95 niet bestaat o.i.d.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dat was van te voren al duidelijk dat het een soort van remake zou wordendribbel schreef op 03 augustus 2004 @ 21:35:
[...]
mee eens, zelfs de wapens zijn nog hetzelfde gebleven
Ok ben nu tijdje verder en moet zeggen dat zak lamp mijn persoonlijk totaal niet stoort
vind het juist extra sfeer geven
Die werkt bij mij ook niet. Bestaat die "code" eigenlijk wel echt?AMD-FreaK schreef op 03 augustus 2004 @ 21:50:
Heeft iemand de give doom95 cheat al geprobeerd, ik krijg helemaal niets, alleen dat object doom95 niet bestaat o.i.d.
39
Een Athlon XP Mobile 2600+ @ 2400mhz (normaal draait ie op 2000mhz)M55 schreef op 03 augustus 2004 @ 21:40:
[...]
voor voor CPU heb je ?
want dat is volgens mij de bottleneck bij mij.. ik bedoel er zit nog iets meer power in de geforce3 dan ik eruit kan persen
En 512mb PC2100 geheugen (wordt binnekort vervangen hoor
oh dat zal wel beter lopen dan mijn 1.4 ghz T-birdLawtje.com schreef op 03 augustus 2004 @ 21:55:
[...]
Een Athlon XP Mobile 2600+ @ 2400mhz (normaal draait ie op 2000mhz)
En 512mb PC2100 geheugen (wordt binnekort vervangen hoor)
Verwijderd
ik wil nog ff toevoegen dat ik vindt dat de shotgun en de pistol zwaar underpowered zijn...
Ik hoor dat velen al de chainsaw hebben. Ik ben nu bij UAC Administration (die begint met die 2 lui die met elkaar praten en dan doet die ene een koffertje open waar groen licht uit schijnt). Moet je hem daar al hebben, of kom ik hem vanzelf nog tegen? Daar heb ik alleen nog pistol, shotgun en machinegun.
Shotgun underpowered? Nee man, loop op elk beest volop af en knal hem van 10 cm afstand in zijn gezicht, 70% van de monsters in het spel ligt in 1 x plat.
Edit: nee, dan duurt het nog een hele tijd voordat je die hebt PPietje
.
Edit2: devega, voor de 100ste keer, ctrl-alt-~
.
Edit: nee, dan duurt het nog een hele tijd voordat je die hebt PPietje
Edit2: devega, voor de 100ste keer, ctrl-alt-~
[ Voor 33% gewijzigd door DeepSeven op 03-08-2004 22:10 ]
Verwijderd
Jeez kunnen jullie ff wat minder mierenneukerig zeiken?
Neem het voor wat het is: Een leuk, eng avontuur
Je kunt dat switchen van zaklamp/wapen ook als een stukje spanning zien..
Id software's games zijn geen engine showcases, zo was quake 3 arena een goed veelgespeeld MP spel.. en was RTCW ook een goed spel, ze krijgen volgens de ECHTE kenners ( bladen) altijd HELE goede cijfers..
Dus niet zo zeiken, gewoon spelen .. met al die kleine irritaties heb je alleen jezelf..
Id software's games zijn geen engine showcases, zo was quake 3 arena een goed veelgespeeld MP spel.. en was RTCW ook een goed spel, ze krijgen volgens de ECHTE kenners ( bladen) altijd HELE goede cijfers..
Dus niet zo zeiken, gewoon spelen .. met al die kleine irritaties heb je alleen jezelf..
Verwijderd
Moet je eerst het monster nog vinden als je er zonder zaklamp naartoe moet lopen. Zonder zaklamp ja, anders kan je weer niet schieten.
/me vind het hele spel maar nix
/me vind het hele spel maar nix
edit:
Reactie op DeepSeven
Reactie op DeepSeven
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 22:10 ]
Ga naar pagina 1 van dit topic : CTRL + F en typ console inVerwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 22:08:
hmm iemand hier enige idee hoe ik mn console open ?
~ key pakt hem niet hier ..
@Carnage:
Mijn mening is : Het is een leuke techdemo, wél met betere gameplay dan 3Dmark2001
En heeft iemand de give doom95 cheat al geprobeerd
[ Voor 28% gewijzigd door Thandor op 03-08-2004 22:12 ]
Mja, je kunt idd wel eeuwig blijven mierenneuken over die zaklamp, maar het is nu eenmaal zo. De 1 vindt dat het voor geen meter loopt zo, de ander vindt het juist bijdragen aan de sfeer. Ik ga voor het 2de. Gamers klagen nu eenmaal veel
.
Edit: hehe LOL @ gunpoint
. Daikatana ja... laten we daar maar helemaal over zwijgen.
Edit: hehe LOL @ gunpoint
[ Voor 16% gewijzigd door DeepSeven op 03-08-2004 22:17 ]
Stil jij, anders binden we je vast achter een computer waar Daikatana op draaitVerwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 22:08:
Jeez kunnen jullie ff wat minder mierenneukerig zeiken?
Eens kijken of je dan nog roept: "Neem het voor wat het is!"
[ Voor 6% gewijzigd door Not Pingu op 03-08-2004 22:15 ]
OF: men leest gewoon een keer de readme, staat genoeg in, OOK hoe je de console op kunt roepenAMD-FreaK schreef op 03 augustus 2004 @ 22:10:
[...]Ga naar pagina 1 van dit topic : CTRL + F en typ console in, je komt er dan achter dat de console op te roepen is via CTRL+ALT+~
Letterlijk van de readme:
DOOM 3 ADDENDUM:
1. ACCESSING THE CONSOLE IN DOOM 3
The Console can be accessed with the CTRL-ALT-TILDE (~) key. Please
note that use of the console is unsupported by Activision Customer
Support. Please do not contact Customer Support with console command
questions.
Note: For ease of use, the console can be set to open with just the
TILDE (~) key. To turn this setting on you must enter the following
command:
com_allowConsole 1
[ Voor 43% gewijzigd door Benotti op 03-08-2004 22:20 ]
Iemand al enig idee hoe je een beetje redelijk movie uit een demo kan maken ?
Als je een demo record en dan "avidemo xxxxx" doet maakt ie allemaal BMPs (wat opzich goed is) maar deze zijn dan op 200x200 ofzo.
Als je een demo record en dan "avidemo xxxxx" doet maakt ie allemaal BMPs (wat opzich goed is) maar deze zijn dan op 200x200 ofzo.
Mwoah de graphics zijn wel mooi, maar soms nét dat je zegt, dat had beter gekund. Ik ben nu bezig met het schrijven van een eenvoudige review. En van mij krijgt Doom III ook een lekker hoog cijfer hoor! Vind het een top spel, alleen bij durability zet ik een 6je neer...
Ik wacht nog met spanning op de eerste modded levels, en speciale zooi waarvan we alleen maar kunnen dromen (wellicht gaat de duurzaamheid er op vooruit!)
EN staat dat over die console (~) al in de startpost? Misschien een goed idee
Ik wacht nog met spanning op de eerste modded levels, en speciale zooi waarvan we alleen maar kunnen dromen (wellicht gaat de duurzaamheid er op vooruit!)
EN staat dat over die console (~) al in de startpost? Misschien een goed idee
[ Voor 9% gewijzigd door Nik op 03-08-2004 22:21 ]
Verwijderd
hey mensen,
Zou Doom 3 op mijn systeem nog een beetje willen draaien?
(Far Cry draait hier wel prima op medium settings 1024*768, net als Battlefield Vietnam trouwens).
Zo ja dan ga ik hem wel kopen...
Een demo om het eens uit te proberen zou niet verkeerd zijn trouwens. Groet,
Zou Doom 3 op mijn systeem nog een beetje willen draaien?
(Far Cry draait hier wel prima op medium settings 1024*768, net als Battlefield Vietnam trouwens).
Zo ja dan ga ik hem wel kopen...
Daikatana was van Ion Storm en niet ID softwareGunp01nt schreef op 03 augustus 2004 @ 22:14:
[...]
Stil jij, anders binden we je vast achter een computer waar Daikatana op draait
Eens kijken of je dan nog roept: "Neem het voor wat het is!"
Wat klopt hier niet:

Juist! Ik wijs de gun omhoog, terwijl mijn spiegelbeeld z'n gun omlaag houdt. Vind ik wel slecht hoor! Spiegel reflecteert dus niet mijn daadwerkelijke houding.

Juist! Ik wijs de gun omhoog, terwijl mijn spiegelbeeld z'n gun omlaag houdt. Vind ik wel slecht hoor! Spiegel reflecteert dus niet mijn daadwerkelijke houding.
tsja... bugs/fouten zitten er altijd wel in.. die worden meestal pas opgemerkt nadat 1 van de miljoenen ogen (consumenten) het opmerkt 
anyway, drnet alweer rotgeschrokken
anyway, drnet alweer rotgeschrokken
www.google.nl
ik weet niet of het werkt met doom3, maar:The Doctor schreef op 03 augustus 2004 @ 22:20:
Iemand al enig idee hoe je een beetje redelijk movie uit een demo kan maken ?
eerst dus een demo recorden, dan fraps gebruiken...
misschien krijg je wel een haperende movie, maarjah....
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dat was mij idd ook opgevallen wat hij trouwens wel goed doet als je er voorstaat het boksen enzo dat laat hij wel goed zien (bij mij althans). Oh ja als je met zaklamp in spiegel schijnt refelcteert het ook nietHaay schreef op 03 augustus 2004 @ 22:28:
Wat klopt hier niet:
[afbeelding]
Ik wil voor diegene die er om vragen, wel wat screens posten, maar ik kom op één of andere manier niet meer op: '''www.jpgupload.com'' Wie er iemand misschien nog een goede site waar ik pictures kan uploaden??
Ennuh, wat een filmpje betreft, ik heb er hier één liggen, maar kan ik ook niet posten helaas, omdat JPG-Upload eruit ligt (Site dient niet alleen voor het uploaden van pictures
)dus......
Ennuh, wat een filmpje betreft, ik heb er hier één liggen, maar kan ik ook niet posten helaas, omdat JPG-Upload eruit ligt (Site dient niet alleen voor het uploaden van pictures
Ik weet het niet hoor maar ik ben nog 0 keer geschrokken (meer zeg ik altijd zo van Hey wat leuk gedaan dat nu het licht uit valt er zal zo wel een monster komen en ja een monster) Doordat je weet dat er wat gaat komen in bijna elke ruimte die je betreed heb ik dan ook niet 1 keer met een hartaanval te maken gehad...
In tegenstelling tot AvP daarbij poepte ik in me broek omdat je ze op je beeber hoorde maar je zag ze niet
Daarbij vind ik de bumpmaps van Farcry 10x mooier en duidelijker en ogen de muren van doom3 een beetje goedkoop snel in elkaar gefixt uit.
Ook vind ik het steeds saaier worden omdat er amper afwisseling is in texture lijkt het wel...
Voor de rest vind ik het geen herspeelbaarheid hebben dit puur omdat het scripted is net als call of duty...
Oke dat is mijn mening op naar HL2, D3 heb ik wel gezien als ik hem uitgespeeld heb
In tegenstelling tot AvP daarbij poepte ik in me broek omdat je ze op je beeber hoorde maar je zag ze niet
Daarbij vind ik de bumpmaps van Farcry 10x mooier en duidelijker en ogen de muren van doom3 een beetje goedkoop snel in elkaar gefixt uit.
Ook vind ik het steeds saaier worden omdat er amper afwisseling is in texture lijkt het wel...
Voor de rest vind ik het geen herspeelbaarheid hebben dit puur omdat het scripted is net als call of duty...
Oke dat is mijn mening op naar HL2, D3 heb ik wel gezien als ik hem uitgespeeld heb
www.picserver.orgHardcore_gamer schreef op 03 augustus 2004 @ 22:30:
Ik wil voor diegene die er om vragen, wel wat screens posten, maar ik kom op één of andere manier niet meer op: '''www.jpgupload.com'' Wie er iemand misschien nog een goede site waar ik pictures kan uploaden??
Ennuh, wat een filmpje betreft, ik heb er hier één liggen, maar kan ik ook niet posten helaas, omdat JPG-Upload eruit ligt (Site dient niet alleen voor het uploaden van pictures)dus......
of een gratis account van lycos, die voldoen ook goed
ook pas heel vaak gezegd op got
Op recruit spelen is volgens mij best zonde. Ik loop tot nu toe overal zonder problemen doorheen. Ik ben nu zo'n 2 uur aan het spelen. Wordt het nog moeilijker?
Ja dat wel maar het is denk ik beter voor je als je op Marine verder gaat.Ivo schreef op 03 augustus 2004 @ 22:42:
Op recruit spelen is volgens mij best zonde. Ik loop tot nu toe overal zonder problemen doorheen. Ik ben nu zo'n 2 uur aan het spelen. Wordt het nog moeilijker?
39
ja hoor, er zijn op recruit zelfs stukken die wel irritant zijn, maak je daar maar geen zorgen over hehe
Voor mensen die nog steeds artifacts hebben en geen zin hebben om de underclocken, probeer dit eens: Zet je AGPspeed (hoe het ook heet) op 4x ipv 8x.
En zet je FastWrites uit!
Dit hielp bij mij! Niks underclocken
En zet je FastWrites uit!
Dit hielp bij mij! Niks underclocken
i agreekEv4h schreef op 03 augustus 2004 @ 22:45:
ja hoor, er zijn op recruit zelfs stukken die wel irritant zijn, maak je daar maar geen zorgen over hehe
Ik ben het met je eens, al vindt ik Far Cry ook 10x niksb3ta schreef op 03 augustus 2004 @ 22:36:
Ik weet het niet hoor maar ik ben nog 0 keer geschrokken (meer zeg ik altijd zo van Hey wat leuk gedaan dat nu het licht uit valt er zal zo wel een monster komen en ja een monster) Doordat je weet dat er wat gaat komen in bijna elke ruimte die je betreed heb ik dan ook niet 1 keer met een hartaanval te maken gehad...
In tegenstelling tot AvP daarbij poepte ik in me broek omdat je ze op je beeber hoorde maar je zag ze niet![]()

En wat is AvP eigenlijk
(P.s. Spellen eng vinden

[ Voor 8% gewijzigd door Thandor op 03-08-2004 22:52 ]
Aliens Versus PredatortjesAMD-FreaK schreef op 03 augustus 2004 @ 22:50:
[...]
Ik ben het met je eens, al vindt ik Far Cry ook 10x niks. (Grafisch wel leuk, maar verder
).
En wat is AvP eigenlijkAlone Vin the Park
AvP = Alien vs Predator, dat was wel erg schrikken met die aliens
Misschien een oplossing voor het switchen van gun naar flaslight: ik heb dat aan m'n rechtermuisknop toegekent, nu kan ik tenminste achteruit lopen en switchen naar m'n gun en heb ik wat meer kans zo'n Imp te ontlopen.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Eigenlijk heb ik helelaam niks te klagen over dit spel. Die zaklamp niet, graphics niet .. sfeer al helemaal niet .. Ik geniet er tot nog toe 100% van. Eigenlijk is het precies geworden wat ik gedacht en gehoopt had. Veel schieten, donker, schrikken (doe ik egt wel !), zweten en al die machines man ... die vind ik echt mega mega vet !!!! Had misschien op sommige punten beter kunnen zijn, maar welk spel niet ??? Deze komt snel in mun collectie erbij ( Als bol.com opschiet ) Maar totzolang speel ik de gedownde versie. Loopt heerlijk hier ...
En voor de mensen die screenies willen .. beter ga je m gewoon spelen !! Screenies zeggen zo weinig man .. Nu ik het speel, is het nog veeel vetter. Het geluid vind ik echt vet ook ... vooral dat baby gejank, gehijg etc ... Cool gewoon ....
En voor de mensen die screenies willen .. beter ga je m gewoon spelen !! Screenies zeggen zo weinig man .. Nu ik het speel, is het nog veeel vetter. Het geluid vind ik echt vet ook ... vooral dat baby gejank, gehijg etc ... Cool gewoon ....
He ff een vraagie.
Hebben meer mensen last van dat jullie monitors bruut op 60 Hz worden gezet?
Kep namelijk voor andere spellen de bevaamde refreshfix (gebruik hier Proggie Reforce voor) gebruikt.
Maar alleen bij doom 3 is het zo dat me monitor keihard op 60 Hz wordt gepleurd.
Is hier een workaround voor of is dat omdat ze de fps limit op 60 hebben gezet? (moet nix te maken hebben met de refreshrate van je monitor natuurlijk maar goed)
Kep ook al andere refreshfix proggir gebruikt en resultaat was hetzelfde.
Ooh ja drivers die ik gebruik zijn de Laatste omega drivers.
Kan natuurlijk ook zijn dat de refreshfix alleen op direct3d spellen werkt. Hoe kan ik dan de refreshfiz ook op opengl toepassen?
Thnx.
Kep namelijk voor andere spellen de bevaamde refreshfix (gebruik hier Proggie Reforce voor) gebruikt.
Maar alleen bij doom 3 is het zo dat me monitor keihard op 60 Hz wordt gepleurd.
Is hier een workaround voor of is dat omdat ze de fps limit op 60 hebben gezet? (moet nix te maken hebben met de refreshrate van je monitor natuurlijk maar goed)
Kan natuurlijk ook zijn dat de refreshfix alleen op direct3d spellen werkt. Hoe kan ik dan de refreshfiz ook op opengl toepassen?
Thnx.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Hè shit, ik zit nu al vast
. Ik ben in het level "Alpha Labs" en nu moet ik de PDA van William Banks vinden voor toegang te krijgen tot de Alpha Labs ... ik kan m echt nergens vinden, weten jullie toevallig waar die is?
Screens on request
(Clickable) :

Big Brother is watching you..
^

Echt, irritante beesten
(snel neermaaien die handel
) ^

Typisch een ''er schijnt een zaklamp in mijn gezicht'' reflex
^

Iets zegt mij dat hier niet ''all'' te slimme mensen werken, gezien de ''hersen capaciteit'' dan he
^

Deze is gewoon even om te laten zien....
Als er problemen zijn met de grote van de screens, laat het dan gerust even weten, dan edit ik ze.

Big Brother is watching you..
Echt, irritante beesten

Typisch een ''er schijnt een zaklamp in mijn gezicht'' reflex

Iets zegt mij dat hier niet ''all'' te slimme mensen werken, gezien de ''hersen capaciteit'' dan he

Deze is gewoon even om te laten zien....
Als er problemen zijn met de grote van de screens, laat het dan gerust even weten, dan edit ik ze.
[ Voor 10% gewijzigd door Yonix op 03-08-2004 23:09 ]
OK, ik ben dat zaklamp gedoe al zat, is er geen mogenlijkheide net zoals in UT: NO Lightning in te stellen, dus dat alle textures de volledige belichting standaard hebben ?
Ze laden een beetje lang
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Met Ultima Underworld II kon je shades.dat verwijderen, weg schaduwen. Met Doom III gaat dat niet zoCarel schreef op 03 augustus 2004 @ 23:07:
OK, ik ben dat zaklamp gedoe al zat, is er geen mogenlijkheide net zoals in UT: NO Lightning in te stellen, dus dat alle textures de volledige belichting standaard hebben ?
Kun je niet een beetje met de gamma/brightness van het spel én je monitor klooien om het al wat beter te maken
Verwijderd
Maak een autoexec.cfg en pomp de regel "set r_displayrefresh 75/80 etc" er inWilliam/Ax3 schreef op 03 augustus 2004 @ 23:00:
He ff een vraagie.
Thnx.
Ben beetje aan het knooien geweest met de editor, erg vet
realtime preview
Dit topic is gesloten.