heel interessant idd
[ Voor 55% gewijzigd door bcd87 op 04-08-2004 11:17 ]
heel interessant idd
[ Voor 55% gewijzigd door bcd87 op 04-08-2004 11:17 ]
Verwijderd
*grijnst*Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 11:08:
[...]
Als dat werkt![]()
In het verleden werd voor multiplayer dit niet echt gewaardeerd. Kan je nl alle (MAP) TGA's vervangen voor witte pix. Als je dan je tegenstander(s) niet ziet.
edit:
Met "multiplayer in het verleden" doel ik dus de Quake scene!
Verwijderd
Ja man, hoe denk je dat die GOT-ers hier het spel in handen hebben gekregen?MrCaleb schreef op 04 augustus 2004 @ 11:10:
Als het goed is nog 1 dag, Doom 3 is al onderweg in Amerika, zat zo rond te snuffelen kwam ik weer zoiets walgelijks tegen op Gamespot
Moet je lezen:
------------------------------------
...
-------------------------------------------------
Tis toch te erg voor woorden eigelijk, spel ligt nog niet eens in de winkel en ze draaien al verlies erop, nou weet ik dat ze hun winst er wel uithalen...maar...de mensen worden zo gnieperig met het krijgen van dit soort games, dat het voor de makers steeds minder leuk word volgens mij...
Just Buy The Fucking Game If You Like It So Much!!
Verwijderd
Verder in dat topic zeggen ze dat als je dit doet je niet meer zult kunnen spelen om MP servers of iets in die trend.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 10:47:
nieuwe tweak gevonden
http://boards.gamefaqs.co...608&topic=15503352&page=1
het komt er op neer dat je al je pk4 files moet uitpakken en in je base folder moet pleuren. dan hoeft doom niet alles uit te pakken omdat dat al gedaan is.
gaan verhalen dat mensen die eerst 800*600 high draaiden nu 1280*1024 high draaien
ik ben degene die dat verhaal over de msi file heeft gepost ik draai dus ook win 2003 en bij mij werk het nuVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 09:35:
Heeft iemand hem al onder Win 2003 aan de praat gekregen?!
Ik weet dat iemand een manier heeft gepost waarin je met de *.MSI file moet rotzooien, maar gaarne zou ik willen weten of dit ook daadwerkelijk resulteerde in een werkende Doom3.
Andere oplossingen zijn uiteraard ook welkom.
[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 04-08-2004 11:47 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Blackhole schreef op 04 augustus 2004 @ 11:32:
Zo ik ben nu ook even een uurtje bezig geweest met DOOM3
Moet zeggen het bevalt me erg goed.
Zeker die Effecten.
Maar ik hoor veel mensen klagen over dat het te donker is.
Nou heb ik hier nog niet veeel van gemerkt aan gezien ik toch voor 60% zonder zaklamp loopt.
Maar hier wat screens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
org res is 1280.768 op High
d:)b
Misschien ff resizen?Blackhole schreef op 04 augustus 2004 @ 11:32:
Grote plaatjes...
[ Voor 74% gewijzigd door MADG0BLIN op 04-08-2004 11:41 ]
ze zijn 800 , 600 dat is binnen de grens hier zo.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
600 breed vinden de meeste mensen fijner volgens mij, past ook binnen de layout dan.Blackhole schreef op 04 augustus 2004 @ 11:44:
[...]
ze zijn 800 , 640 dat is binnen de grens hier zo.
Of is dat ook al weer veranderd?
[ Voor 5% gewijzigd door MADG0BLIN op 04-08-2004 11:46 ]
bij deze maar gelijk gedaan,MADG0BLIN schreef op 04 augustus 2004 @ 11:45:
[...]
600 breed vinden de meeste mensen fijner volgens mij, past ook binnen de layout dan.
Anders maak je ze toch klikbaar.
Verwijderd
Hoe pak ik die dingen in hemelsnaam uit??Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 10:47:
nieuwe tweak gevonden
http://boards.gamefaqs.co...608&topic=15503352&page=1
het komt er op neer dat je al je pk4 files moet uitpakken en in je base folder moet pleuren. dan hoeft doom niet alles uit te pakken omdat dat al gedaan is.
gaan verhalen dat mensen die eerst 800*600 high draaiden nu 1280*1024 high draaien
Verwijderd
Ja hier ook.Griffin schreef op 04 augustus 2004 @ 11:52:
Het draaid hier ook super goed. (specs zie sig)
alleen 1 ding:
ik krijg Surround niet aan
zijn er meer mensen met dit probleem?
als ik aan wil klikken dan zegt ie 'no surround detected. watch in windows if it is correct configured' (of zo iets).
ik kijken maar het is goed. bij de andere spellen doet het het wel
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wat heb je dan verandert. want ik kan niets vinden waar het aan zou kunnen liggen.?MADG0BLIN schreef op 04 augustus 2004 @ 11:52:
Even in configuratiescherm je geluidsinstellingen checken. Moest ook wat veranderen en daarna werkte het bij mij.
Verwijderd
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Volgens mij kun je makkelijk op high spelen.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 11:56:
Ik heb even een vraagje over de system specs.
Ik heb een P4 HT 3Ghz, 1GB 400Mhz Ram, Ati Radeon 9800 non-pro. Op de voorpagina las ik dat de grafische kaart toch minder was. Op wat voor instellingen zou ik het spel kunnen spelen (mid/high/max)? (geen reacties van "dan probeer je het even" want nee, ik heb uitsluitend legale software op mn PC, anders trek ik het wel even van het UT netwerk).
Denk dat jij het zelfde al mij kan draaien.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 11:56:
Ik heb een P4 HT 3Ghz, 1GB 400Mhz Ram, Ati Radeon 9800 non-pro. Op de voorpagina las ik dat de grafische kaart toch minder was. Op wat voor instellingen zou ik het spel kunnen spelen (mid/high/max)? (geen reacties van "dan probeer je het even" want nee, ik heb uitsluitend legale software op mn PC, anders trek ik het wel even van het UT netwerk).
Verwijderd
Ik speel het nu redelijk goed, op 1024x768. Met settings op high en 4x FSAA. Heb wel in het advanced menu alle andere opties uit staan, want die mis ik niet echt (andere mensen misschien wel).Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 11:56:
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 12:05 ]
Verwijderd
Moet ik vanavond even thuis voor je kijken. Iets in audo ofzo.Griffin schreef op 04 augustus 2004 @ 11:56:
[...]
Wat heb je dan verandert. want ik kan niets vinden waar het aan zou kunnen liggen.?
Verwijderd
Thx, dan heb ik nog 1 klein vraagje: kan ik die orginele pk4 bestanden nu weg halen nu ze zijn uitgepakt of moet ik ze laten staan?
Verwijderd
Je gaat naar Control Panel > Sounds and Audio Devices > Bij 'speaker settings' klik je op Advanced > in dat dropdown lijstje kies je 5.1 Surround speakersGriffin schreef op 04 augustus 2004 @ 11:52:
Het draaid hier ook super goed. (specs zie sig)
alleen 1 ding:
ik krijg Surround niet aan
zijn er meer mensen met dit probleem?
als ik aan wil klikken dan zegt ie 'no surround detected. watch in windows if it is correct configured' (of zo iets).
ik kijken maar het is goed. bij de andere spellen doet het het wel
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 12:13 ]
die moet je weghalen anders wordt er nog steeds allles vanuit de pk4's gehaaldVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 12:12:
[...]
Thx, dan heb ik nog 1 klein vraagje: kan ik die orginele pk4 bestanden nu weg halen nu ze zijn uitgepakt of moet ik ze laten staan?
Ik heb net de teleporter technicus gesproken, en die wist mij te vertellen dat ik een Plasma Inducer Coil nodig had om de teleporter te kunnen gebruiken. Allemaal leuk en aardig, maar nu heb ik alle 'beschikbare' stukken afgestruind, zonder dat onding te vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik zijn moet? |
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Rar doet een hoopMADG0BLIN schreef op 04 augustus 2004 @ 09:22:
Ik heb opzich wel webspace. Mail maar naar got at christiaang . nl.
Of kan je geen bestanden mailen die zo groot zijn?
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 12:58 ]
Verwijderd
omg schrok me net een partijtje de tering. ik stond in alpha labs 4 voor 3 deuren en ik kiezen welke ik in ging. hoor ik in een keer keihard door mn speakers op zo'n fluistertoontje COOOOOOOME HEEEREE!!!! *hart klopt in mn keel* |
Verwijderd
3,72 GB om precies te zijnVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 12:32:
pk4 files zijn uitgepakt wel meer dan 3,5 gig.
Dit is in de delta labs, verdieping twee, trouwens.Mas- schreef op 04 augustus 2004 @ 12:22:
Na een hoop spelen, lijk ik nu toch echt even vast te zitten.
Ik heb net de teleporter technicus gesproken, en die wist mij te vertellen dat ik een Plasma Inducer Coil nodig had om de teleporter te kunnen gebruiken. Allemaal leuk en aardig, maar nu heb ik alle 'beschikbare' stukken afgestruind, zonder dat onding te vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik zijn moet?
Voor de duidelijkheid, een screenshot van waar ik zo'n beetje ben.
[afbeelding]
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Dus mensen die zich afvragen waarom de instal dir van Doom 3 zo klein is (1,5GB): alle files zitten ingepakt (pk4) maar eenmaal uitgepakt kom je aan >3,5GB wat dus normaal is voor huidige gamen
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Het doet mij juist enorm denken aan het oude doom. Dat ineens deurtjes open gaan met een monster erachter bijvoorbeeld, en dat UAC overal. Wapens zijn tot nu toe dezelfde en de meeste monsters zijn ook die van het oude doom. De hele duistere sfeer gecombineerd met satanische symbolen lijkt er ook behoorlijk op. Ok de monsters komen niet met zo veel tegelijk maar dat is een kwestie van beperkingen van de hardware.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 11:53:
ben ik nou de enige die het jammer vindt dat doom3 helemaal geen bal meer te maken heeft met de orginele doom ?
tuurlijk ziet ie er prachtig uit enzo maar het had net zo goed , quake 4 , resident evil 5 of wat dan ook kunnen heten.
het leukste van doom was de vele monsters en de pittige actie , lekker rennen en rammen.
dat is dus helemaal weg. het is nu gewoon zo'n standaard fps geworden ,type 1000 in 1 dozijn.
vind het best wel een gemiste kans. en ik denk dan ook niet dat ik hem ga kopen.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
zeg ff welke pda dan ... in welke naam zou hij moeten staan.-Skyhawk- schreef op 04 augustus 2004 @ 12:48:
Staat allemaal in je PDA, en je moet ook wel de soundlogs beluisteren.
Niet te veel moeite doen he
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
[ Voor 18% gewijzigd door Gekkenhuis op 04-08-2004 12:54 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Blackhole schreef op 04 augustus 2004 @ 12:51:
Hier nog een leuk screens shotje die ik tegen kwam
[afbeelding]
Aunt bunny is coming to get me!
Wat gaat dit topic hard...Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 05:07:
[...]Lukt het jouw om die mod in te doom 3 te laden? Ik heb die mod file in doom3\base\ dir gezet maar ik zie ehm nie staan in het mod scherm.
Zo precies kan ik niet zijn, weet dat niet meer. Maar meestal / vaak, bij een nieuwe personal update. Dus ff kijken / luister bij de laatste 2 ofzo.zeg ff welke pda dan ... in welke naam zou hij moeten staan.
[ Voor 28% gewijzigd door GekkeR op 04-08-2004 13:09 ]
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 13:05 ]
Is ook prima.Wekkel schreef op 04 augustus 2004 @ 12:25:
[...]
Rar doet een hoop
Ik kan nu echter niet mailen. Dat lukt vanavond pas
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
ik heb gewoon alles uitgepakt..sain onez schreef op 04 augustus 2004 @ 13:08:
ben die tweak aan het proberen om al die pk4 bestanden te unrarren en in basefolder te zetten, zie wel dat er ook game00.pk4 instaat, maar die is gemaakt tijdens laatste pot gamen vannacht (pff wat was het weer laat) deze ook uitpakken of blijft deze bestaan!?
GekkeR schreef op 04 augustus 2004 @ 13:03:
Die code kan je snel missen ja
Txt bestandje met Marine Storage deur code voor Maikeltje.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
[ Voor 33% gewijzigd door SAiN ONeZ op 04-08-2004 13:14 ]
jahActivision support site
12713 - PC - DOOM 3 - New - ''White snowy'' graphical corruption
# Make sure your system meets the minimum system requirements of the game.
# Make sure you have the latest video and sound card drivers from the manufacturers' websites.
# All background applications must be shutdown prior to running the game.
If you are using an nForce or VIA motherboard, make sure that you have the latest drivers for that device.
If you have a Radeon video card, try disabling Fast Write and/or set your AGP speed down to 4X. Right click on your desktop/Properties/Settings/Advanced/Smartgart.
[ Voor 17% gewijzigd door iH8 op 04-08-2004 13:19 ]
ik weet er alles van maar dit moet zo niet kunnen. ik zie de endusers alweer op de stoep staan hier straks. no thnx!sain onez schreef op 04 augustus 2004 @ 13:18:
het verschil tussen 4x en 8x agp amper wat, tientallen malen minder drastisch dan van 2x naar 4x......
Heb van andere oplossingen gelezen, meen zelfs in dit topic... waar juist met een of andere tweak, dit niet meer hoeft te gebeuren, zet je mem en core 5-10mhz omlaag met atitool of rivatuner, en dat werkt ook... (had het niet nodig, omdat ik een grote ventilator in me open kast heb blazen
Verwijderd
zou kunnen.sain onez schreef op 04 augustus 2004 @ 13:13:
HDD ruimte zat, een basefolder creeeren met een MP versie, en een SP versie, zou dus goed werken!? kan iemand bevestigen dat dit goed werkt?!
Die eerder genoemde cachemegssize tweaks werken die!? alleen die vsync inschakelen snap ik nie zo... dan dropt ie toch naar 30fps?!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 13:21 ]
Valt me nog mee dat ze niet adviseren je IE browsercache leeg te gooien en je favorites te deleten...# All background applications must be shutdown prior to running the game.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Ik heb nu teleport pad 4 [hallway] gehad. Waar moet ik dan verder? Ik heb geen idee, ik blijf maar rondjes lopen. |
Dan zal ik m'n reply ook maar in spoilerspace zetten:Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 12:36:
ik schrok weer.. toch maar even gespoilerd
omg schrok me net een partijtje de tering. ik stond in alpha labs 4 voor 3 deuren en ik kiezen welke ik in ging. hoor ik in een keer keihard door mn speakers op zo'n fluistertoontje COOOOOOOME HEEEREE!!!!
*hart klopt in mn keel*
Als je op de vloer keek, zag je ook nog bloederige voetstappen verschijnen die naar een deur toe gingen... Ik ga natuurlijk geen satanische tips als "COOOOOME HEEEEEREE" opvolgen, dus ik koos de andere deur... |
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 13:36 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Dat ander rijtje tweaks eerder in dit supersnelle topic ook de moeite waard, waarin de je die cachemegsize op 1/4 van intern mem zet en die ernaast van 0 naar 1, en die hele grote waarde van 42048 ofzo?~(was dit geen typfout?)Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 13:21:
[...]
zou kunnen.
base1 voor je mp
base2 voor je sp
en dan renamen naar base voor wat je wilt spelen
ik ga het direct even doen
Verwijderd
Yup thxVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 13:35:
Misschien is het leuk om deze links ook in de startposts (tussen de reviews e.d.) te zetten:
Time Magazine over Doom 3 en ID:
http://www.time.com/time/...1101040809-674778,00.html
Continue Weblog over Doom 3 en updates @Gamespy:
http://pc.gamespy.com/pc/doom-3/535138p1.html
Telefragged Review van Doom 3:
http://www.telefragged.com/reviews/doom3/
Computer Gamingworld Review incl. Multiplayer verslagje:
http://cgw.1up.com/do/reviewPage?cId=3133815&did=4
Krijgt de Ned. Release ook zo'n doos? Ziet er wel mooi uit namelijk.
[afbeelding]
Verwijderd
Dat Time Magazine artikel over de geschiedenis van Doom en Carmack is trouwens erg interessant om te lezen! Het schijnt dat hij een jaarlang in een jeugdgevangenis heeft doorgebracht
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 13:41 ]
tja die berekening van hun klopt niet eens. Als iemand een spel download wil dat nog niet zeggen dat ze hem zouden kopen als de game niet downloadbaar was... There you go.MrCaleb schreef op 04 augustus 2004 @ 11:10:
Als het goed is nog 1 dag, Doom 3 is al onderweg in Amerika, zat zo rond te snuffelen kwam ik weer zoiets walgelijks tegen op Gamespot
Moet je lezen:
------------------------------------
Doom 3 pirated en masse prerelease
The BBC reports that thousands of illegal copies of the game are downloaded the weekend before the PC shooter finally hits stores.
Just days before the game was set to hit US stores, pirated versions of Doom 3 began to appear on peer-to-peer networks and newsgroups. While such occurrences are nothing new--illegal copies of games often appear before their release--the scale of the Doom 3 piracy is far wider than normal.
The BBC is reporting that thousands of copies of Doom 3 were downloaded over the weekend. At one point, the network's technology correspondent Alfred Hermida counted 50,000 peer-to-peer users downloading the 1.5 GB game--$2,749,500 worth of software at Doom 3's $54.99 sticker price. Other reports put the figure between 30,000 and 20,000--$1,649,700 and $1,099,800 of software, respectively.
Whichever figures are accurate, it is clear the piracy of Doom 3 is costing developer id Software and publisher Activision millions of dollars. However, it was unclear what steps the publisher was taking to stop the piracy, given that it had not commented as of press time.
-------------------------------------------------
Just Buy The Fucking Game If You Like It So Much!!
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Nee, als je der komt zijn ze allemaal dood.warchaser schreef op 04 augustus 2004 @ 13:42:
zijn der nog teammates die je in de loop van het spel gaan helpen?
Verwijderd
De omschakeling tussen 8x en 4x maakt kwa performance geen enkel merkbaar verschil, maar ik was wel van alle witte en rode artifacts af.sain onez schreef op 04 augustus 2004 @ 13:18:
het verschil tussen 4x en 8x agp amper wat, tientallen malen minder drastisch dan van 2x naar 4x......
Heb van andere oplossingen gelezen, meen zelfs in dit topic... waar juist met een of andere tweak, dit niet meer hoeft te gebeuren, zet je mem en core 5-10mhz omlaag met atitool of rivatuner, en dat werkt ook... (had het niet nodig, omdat ik een grote ventilator in me open kast heb blazen
helemaal alleen dusVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 13:46:
[...]
Nee, als je der komt zijn ze allemaal dood.
Of als ze achterblijven en wachten zijn ze uiteindelijk ook dood
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 04-08-2004 13:53 ]
Inderdaad, ik download wel vaker games omdat ik niet kan wachten of eerst eens wil zien of het wel goed is. (een demo is soms wat te mager) en als ze me echt aanstaan koop ik ze zeker.Glorificationer schreef op 04 augustus 2004 @ 13:44:
[...]
tja die berekening van hun klopt niet eens. Als iemand een spel download wil dat nog niet zeggen dat ze hem zouden kopen als de game niet downloadbaar was... There you go.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Dan kan je natuurlijk ook gewoon 2 keer doom instaleren/kopierensain onez schreef op 04 augustus 2004 @ 13:13:
HDD ruimte zat, een basefolder creeeren met een MP versie, en een SP versie, zou dus goed werken!? kan iemand bevestigen dat dit goed werkt?!
Die eerder genoemde cachemegssize tweaks werken die!? alleen die vsync inschakelen snap ik nie zo... dan dropt ie toch naar 30fps?!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 15:26 ]
I reject your reality and substitute my own!
Verwijderd
Uhm, dat had ik dus al gedaanLiToKi schreef op 04 augustus 2004 @ 12:57:
[...]
Wat gaat dit topic hard...
Maar die mod moet je gewoon in je Doom3/base directory zetten (de .pk4 dus), dan werkt 't.
Zoeken als in "dit is een warez-request"?
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 15:26 ]
Heb je daarna ook die pk4 files verwijdert?Notna schreef op 04 augustus 2004 @ 13:52:
Heb die tweak trouwens geprobeerd (uitpakken .pk4 files) maar ik merk geen verschilLaden duurd evenlang en performance is nou ook niet om over naar huis te schrijven. Speel met me config (zie sig) op 1024X768 op medium met zo''n 20 fps. Valt me wel en beetje tegen eigenlijk
(vrees dat cpu bottlenck is i.s.m. me mobo).(Note: nadat ik die files uitgepakt heb, zet het spel spel bij 'autoconfig for this configuration' (options menu) het spel in ene op 1024X 768 op medium ipv voor de tweak met 640x480 op high
) Verder valt het me op dat als je bumpmapping opzet er eigenlijk maar een lelijk spel overblijft (duh). Maja ik ga wel gewoon door met spelen
Jah, maar mp zit er toch niet echt in voor mijVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 14:24:
[...]
Je hernoemt ze best, want voor MP heb je die files wel nodig.
[ Voor 22% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 04-08-2004 14:31 ]
True, maar ik denk dat het moederbord toch ook aardig belangrijk is nog.Hacku schreef op 04 augustus 2004 @ 13:55:
Raar eigenlijk hoe het op de ene zijn pc heel goed loopt terwijl het op een andere pc met dezelfde specs minder is. Sommige hebben geen stippen op hun scherm en hebben hun videokaart geoverklokt en andere niet en hebben dan wel stippen
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq