Wel grappig, in een Anandtech-review over de processorkeuze voor Doom 3 staat dat de Athlon 64 dé processor is voor Doom 3, terwijl er in dezelfde zin een gesponsorde link is naar de Intel Itanium. 

Verwijderd
Jep, in het begin van het spel in de ''mess-hall'' vlak bij die arcade kast, een magazine met een Quake 3 Babe erop.kEv4h schreef op 04 augustus 2004 @ 14:37:
hebben mensen trouwens al eastern eggs gevonden?
[ Voor 35% gewijzigd door SAiN ONeZ op 04-08-2004 14:55 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
in dat restaurant bij die arcade kast dat je die vogel moet slaan?Hardcore_gamer schreef op 04 augustus 2004 @ 14:44:
[...]
Jep, in het begin van het spel in de ''mess-hall'' vlak bij die arcade kast, een magazine met een Quake 3 Babe erop.
JepkEv4h schreef op 04 augustus 2004 @ 14:52:
[...]
in dat restaurant bij die arcade kast dat je die vogel moet slaan?
Verwijderd
Zwaarder, want bij Far Cry kon ik nog wat Antialiasing en Anisotropische Filtering gebruiken, hier geen van beide, omdat het anders niet echt goed loopt.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 15:02:
Als je het spel vergelijkt met farcry qua fps op dezelfde grafische instellingen, is Doom 3 dan zwaarder of lichter?
Verwijderd
Ikzelf vind Doom³ wel een aardige gameplay hebben, maar dat vind ik dan.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 15:10:
Hoe is de snelheid van het spel opzich, de gameplay? Toch niet zo traag als Farcry ofwel? Ik hoop op een beetje q2, q3 snelheid...
Verwijderd
Ik denk niet dat je hier echt kunt gaan vergelijken omdat bij Doom 3 de nadruk veel meer ligt op binnenlevels, en in Far Cry op grote open buitenlocaties.Hardcore_gamer schreef op 04 augustus 2004 @ 15:04:
[...]
Zwaarder, want bij Far Cry kon ik nog wat Antialiasing en Anisotropische Filtering gebruiken, hier geen van beide, omdat het anders niet echt goed loopt.
bijzonder trage gameplayVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 15:10:
Hoe is de snelheid van het spel opzich, de gameplay? Toch niet zo traag als Farcry ofwel? Ik hoop op een beetje q2, q3 snelheid...
das idd waar, ik bedoel zet noclip maar es aan en ga onder de map hangen ofzo, wordt harstikke traagSideShow schreef op 04 augustus 2004 @ 15:15:
want je zou er niet eens aan moeten denken om zulke hele grote locaties te maken met de doom engine
[ Voor 33% gewijzigd door bcd87 op 04-08-2004 15:20 ]
Verwijderd
De singleplayer versie van Quake2 was ook een stuk trager, hopelijk gaan ze het een beetje versnellen dan. Ik voel me altijd een halve gehandicapte als ik die trage 3dshooters spee. Ik wil kunnen rennen en springen als een dolle. Misschien moeten we daarvoor wel op Quake4 wachten...kEv4h schreef op 04 augustus 2004 @ 15:18:
[...]
bijzonder trage gameplay
zeker niet als je al een paar jaar q3 speelt, dan is dit heel erg wennen
maarja je kan iig rocketjumpen
hehe idd, ik speel veel q3 met de CPMA mod, dat is harstikke snel, dan is het altijd echt weer wennen.. dat trage lopen enzo..Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 15:20:
[...]
De singleplayer versie van Quake2 was ook een stuk trager, hopelijk gaan ze het een beetje versnellen dan. Ik voel me altijd een halve gehandicapte als ik die trage 3dshooters spee. Ik wil kunnen rennen en springen als een dolle. Misschien moeten we daarvoor wel op Quake4 wachten...
[ Voor 27% gewijzigd door w0w op 04-08-2004 15:35 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 15:32 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 15:36 ]
ja bij mij precies hetzelfde, ik heb 'm maar weer op 0 gezetw0w schreef op 04 augustus 2004 @ 15:29:
Als ik seta image_usecache op 1 zet, crasht mn D³ al bij 'initializing menus', zijn er meer die dit hebben of weet iemand een oplossing?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
da's lameVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 15:31:
Je kan gewoon de pm_walkspeed verhogen naar 300 voor het Quake 3 gevoel!
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 15:41 ]
kreeg je crashes als je de 3de waarde niet verhoogde?sain onez schreef op 04 augustus 2004 @ 15:34:
keb wel die op 1 staan en die cache megs size op kwart van intern mem (128 in mijn geval) maar moest wel die 3e waarde behoorlijk verhogen.. ipv 200 naar 42048 ofzo...
[ Voor 10% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 04-08-2004 15:45 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
ook pas een paar keer gezegt hier, vorige topic denk ik
[ Voor 4% gewijzigd door enira op 04-08-2004 15:53 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Hmm, ik zal het eens proberen. Ik ga ook eens m`n SB Live disabelen en kijken of ie dan wel crasht of niet.sain onez schreef op 04 augustus 2004 @ 15:49:
als je creative hebt, dan in prog files een creative map waarin je de driver kan overschrijven... deze eens opn draaien loste bij mij soundcardproblemen op...
Verwijderd
Mas- schreef op 04 augustus 2004 @ 12:22:
Na een hoop spelen, lijk ik nu toch echt even vast te zitten.
Ik heb net de teleporter technicus gesproken, en die wist mij te vertellen dat ik een Plasma Inducer Coil nodig had om de teleporter te kunnen gebruiken. Allemaal leuk en aardig, maar nu heb ik alle 'beschikbare' stukken afgestruind, zonder dat onding te vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik zijn moet?
Voor de duidelijkheid, een screenshot van waar ik zo'n beetje ben.
[afbeelding]
Je moet naar de server ruimte waar je dat ding moet ophalen, is een vrij kleine ruimte met 2 cabinet kasten, alleen hier zit het niet in je kunt het gewoon oprapen in tegengestelde richting van die cabinet kasten. |
Beetje rare vergelijking imo, elk spel gebruikt wel 'een' compressie techniek. Dus elk ander spel valt meestal ook groter uit.Hacku schreef op 04 augustus 2004 @ 12:40:
[...]
Dus mensen die zich afvragen waarom de instal dir van Doom 3 zo klein is (1,5GB): alle files zitten ingepakt (pk4) maar eenmaal uitgepakt kom je aan >3,5GB wat dus normaal is voor huidige gamen
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik zou zweren dat gisteren ik een monster de plee door hoorde trekken voordat ie me naar de keel vloog!KillerDream schreef op 04 augustus 2004 @ 15:54:
In de WC's is het ook niet pluis!
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
[mierenneuk]cheiron schreef op 04 augustus 2004 @ 16:00:
Loop ik net vrolijk rond, hoor ik voetstappen om de hoek. Dus ik spring, zie nog net dat het geen zombie is, maar een mannetje met een PDA.. te laat.. in een schrikreactie toch een shell door zn donder..
[ Voor 11% gewijzigd door Deathchant op 04-08-2004 16:09 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
wij hebben dezelfde 19" monitor, volgens mij ligt een hoop ook daar aan.Deathchant schreef op 04 augustus 2004 @ 16:08:
ik kan alles wel redelijk vloeiend spelen op 1600x1200 op ultra settings
er is wel 1 nadeel: dat het zo verrekte donker is. Ik kan met mijn 56.72 geen openGL settings vinden.
De brightness in het spel zelf staat helemaal omhoog. Alleen de menu's worden lichter, het spel zelf niet.
Ik vind het vooral in het begin best schrikken af en toe
[ Voor 3% gewijzigd door SAiN ONeZ op 04-08-2004 16:20 ]
easteregg mwah maar wel grappig. (vond ik tenminstekEv4h schreef op 04 augustus 2004 @ 14:37:
hebben mensen trouwens al eastern eggs gevonden?
controversy about the "Face on Mars" since the Viking orbiter photographed it in 1976. The feature's resemblance to a human face is intriguing, and many people see in that resemblance not an accident or trick of light, but rather the work of intelligent extraterrestrials.
After nearly a quarter century the debate has, if anything, intensified. Numerous books and websites claim that the Face was built by aliens, from Mars or elsewhere. The argument often extends to other features of Mars' Cydonia region, such as the "Pyramid" and the "Inca City."
Aunt bunny is coming to get me!
Ja, ik had het liever ook anders gehad.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 15:59:
35fps draai je gemiddeld? Dat vind ik nou niet echt fijn speelbaar....
Ik heb het net op medium quality gespeeld, met een resolutie van 1024x768, en 6xAA en 16xAF! EN ik moet zeggen, mooi, als je er lang naar kijkt. Voor de ervaring maakt het niet zo veel uit, hebalve de FPS drop. Toch loopt het _zeer_ goed op een R350 / P43.0 HT / 512 megs.sain onez schreef op 04 augustus 2004 @ 16:06:
is er iemand die FSAA aanzet, en hierdoor het mooier vind uitzien, of is dit zo een belasting op je FPS dat ik daar vanaf moet blijven!? (dus in adv video options)
ps..
geef net zelf de tip van driver herstellen, ga in doom en kan ineens me geluid nie meer op surround zetten![]()
Doom3 haunts me....creEEPY
Op een gegeven moment moet je kiezen wel of niet een SOS te versturen. Ik heb nu voor wèl een SOS gekozen, maar speelt het spel echt anders als ik geen SOS zou hebben verstuurd? Iemand het spel al op beide manieren uitgespeeld? |
Verwijderd
veel zwaarder.. far cry loopt echt veel beter in elk geval bij mijVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 15:02:
Als je het spel vergelijkt met farcry qua fps op dezelfde grafische instellingen, is Doom 3 dan zwaarder of lichter?
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 16:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
zo zo... en dan nog niet... en dan dacht ik dat ik met m'n 9800XT genaaid was. ik heb de mijne van 411 naar 337 gegooid toen was het ok. agp8 gewoon aan en alles vol open. wat jij hebt is wel zwaar vernaggeld dan.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 15:54:
[...]
Hmm, ik zal het eens proberen. Ik ga ook eens m`n SB Live disabelen en kijken of ie dan wel crasht of niet.[/quo
Nieuwste SB Live 5.1 drivers (no go)
nForce II 4.27 drivers (no go)
Ati Catalyst 4.9 beta drivers (no go)
Geluidskaart disabelen (no go)
Fastwrites uit (no go)
AGP 8x naar 4x (no go) Wel het artifact probleem opgelost.
Underclocken (no go)
Zijn er nog mensen met suggesties want ik ben door m`n trukendoos heen.
Aunt bunny is coming to get me!
Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 16:47 ]
Freaky lijkt mijn rig wel..HellBeast schreef op 04 augustus 2004 @ 16:43:
Ik heb net die time-demo gedaan. Specs:
P4 2,53ghz@2,8Ghz
Radeon 9800Pro@XT (ietsje overklokt)
1024x768@High detail
38 FPS.
Ik heb hem wel vanaf mijn werk gestart via VNC, dus misschien daardoor ietsje prestatie minder. Ik ga vanavond eens die beta van de Radeon Driver 4.9 proberen als ook de tweaks. Ik ben zeer benieuwd of dit wat uitmaakt.
alle settings staan op "aan applicatie overlaten", zonder AA of AF.sain onez schreef op 04 augustus 2004 @ 16:52:
[...]
Freaky lijkt mijn rig wel..![]()
hoe heb je je open gl settings in CP van Catalyst en je D3D settings, maken die wat uit!? je gebruikt geen FSAA in game zelf?!
[ Voor 3% gewijzigd door HellBeast op 04-08-2004 17:03 ]
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Ik heb alle clocks weer op normaal gezet, en dan gewoon op AGP 4x zonder performance verlies, misschien moet je dat ook eens proberen. Maar dat probleem wat ik dus heb is al algemeen bekend en komt ook voor bij de officiele versie, er zijn zelfs mensen die niet verder komen dan het menu, zo erg is het bij mij nog niet net. Maar het is gewoon onspeelbaar, snel stukkie spelen, quicksave, effe verder en dan is het gewoon wachten op de crash, de pc begint dan ook te ratelen dus je weet dan wel weer hoelaat het is. Met mijn specs zou de game toch gewoon goed moeten lopen.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 16:34:
[...]
zo zo... en dan nog niet... en dan dacht ik dat ik met m'n 9800XT genaaid was. ik heb de mijne van 411 naar 337 gegooid toen was het ok. agp8 gewoon aan en alles vol open. wat jij hebt is wel zwaar vernaggeld dan.
Verwijderd
Die hangt op wel meer plekken hooriH8 schreef op 04 augustus 2004 @ 16:21:
[...]
easteregg mwah maar wel grappig. (vond ik tenminste) als je in het begin die bioscan gehad hebt en je checkt in aan die balie waar je je pda krijgt wordt je doorgestuurd naar marine hq. in the meanwhile krijg je een movie met die evildocter. daarin flits er eventjes een poster voorbij waarop dat omsproken "face on mars" op staat.
[afbeelding]
[...]
[afbeelding]
't is de ua-corp! mwhaha![]()
i knew it! conspiracy!
Verwijderd
Heb ik ook al 2x gehad. Is duidelijk een bug. Spel helemaal afsluiten was mijn oplossing. Van wapen wisselen en dan terug flashlight kiezen is ook al gelukt.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 16:46:
Ik zit net ergens in monorail nogwat, en nu werkt me zaklamp plots niet meer
ik zie dat ze aan is, maar er is niet meer licht in de kamers ofzo. Is dit normaal in dit level?
Het spel is iig helemaal niet meer speelbaar zo
Die Geforce gaat het niet trekken. SpijtigRexomnium schreef op 04 augustus 2004 @ 17:01:
Okay, dit is misschien een beetje nerdy, maar ik typ dit nou vanaf een internetcafé op Sicilie, Italie. Zaterdag ben ik weer thuis en als het goed is ligt Doom 3 dan op mij te wachten. Ik zie hier dat de prestaties een beetje achterblijven en ik wil graag weten of iemand het op de laagste settings heeft gespeeld en op welke computer dat was.
Ik heb een laptop:
Mobile P4 1,8 Ghz
512 MB 333 Mhz DDR ram
Nvidia 32 MB Geforce Go!
Onboard Toshiba geluidskaart
etc. etc.
Kan ik het hiermee een beetje spelen, of moet ik echt een nieuwe laptop of een geheel nieuwe computer kopen?
van hierIn your DOOM 3 directory, find "DoomConfig.cfg" (x:\Program Files\Doom 3\base). Open DoomConfig.cfg in Notepad.
Find the line:
seta image_cacheMegs "32"
I changed 32 to 96.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
[ Voor 10% gewijzigd door Pesticide op 04-08-2004 17:26 ]
Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide
Verwijderd
Dit werkt echt perfect !Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 10:47:
nieuwe tweak gevonden
http://boards.gamefaqs.co...608&topic=15503352&page=1
het komt er op neer dat je al je pk4 files moet uitpakken en in je base folder moet pleuren. dan hoeft doom niet alles uit te pakken omdat dat al gedaan is.
gaan verhalen dat mensen die eerst 800*600 high draaiden nu 1280*1024 high draaien
Je moet seta image_cacheMinK ook nog verhogen als je cache aanzetPesticide schreef op 04 augustus 2004 @ 17:25:
lijkt me niet te werken want ik heb hem op 128 gezet en dat veranderde niets in timedemo MAAR nu kwam ik wel de cvar image_usecache tegen die op 0 stond dus zet ik die op 1 en t spel crasht dan tijdens t opstarten ...
dus eigenlijk gebruikt ie volgens mij die cache niet en is die cvar waardeloos![]()
ahja en mijn dedfault cache size was 20 , niet 32
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
dat heeft precies geholpen , nu kan ik use cache op 1 zetten en crasht t niet meerTHW Arie schreef op 04 augustus 2004 @ 17:27:
[...]
Je moet seta image_cacheMinK ook nog verhogen als je cache aanzet
20480 schijnt goed te werken
Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide
Kan je ook toelichten wat je pc specificaties zijn? Als het werkelijk zoveel helpt, ben ik zeer benieuwdVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 17:25:
[...]
Dit werkt echt perfect !![]()
Ok Ok, Je moet wel 3 + gb ervoor extra vrij hebben maar het resultaat mag er wezen. Ik draai nu van 800x600 op med, op 1024x768 op high [afbeelding]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
OK
so this is it.
This tweak doens't raise frame rate cap, but eliminated the choppy texture-thrashing that goes on when enterying a new area. Wich is why the TIMEDEMO doens't catch it and played feel a smoother experience.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 17:40 ]
Verwijderd
???Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 17:25:
[...]
Ok Ok, Je moet wel 3 + gb ervoor extra vrij hebben maar het resultaat mag er wezen. Ik draai nu van 800x600 op med, op 1024x768 op high [afbeelding]
ik denk dat deze tweak vooral te maken heeft met geheugen in het systeem. Des te meer geheuegen des te minder het effect.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 17:43:
[...]
???
Ik heb dit ook geprobeerd en het maakt werkelijk niets uit.
En nee, ik ben niet vergeten om de .pk4 bestanden te verwijderen.
Ik snap ook niet geheel hoe het zou moeten helpen om aan een hogere framerate te geraken...
Sneller laden kan ik nog inkomen omdat je niets hoeft uit te pakken maar eenmaal geladen _kan_ het toch niets meer toevoegen?
Verwijderd
Ja, doom3connect heet het tooltje. Kan je tot 32 players spelenInterXs schreef op 04 augustus 2004 @ 17:41:
even snel doorgebladerd maar niks gevonden,
is er al een mod uit of iets dergelijks waardoor je met meer als 4 mensen kan spelen?
In de vorm van TDM 3v3 ofzo.
Nogal vervelend met 5 mensen die willen spelen maar dat er eentje niet kan
mag je daarna de pk4 files zelf deleten? Of heb je die nog steeds nodig? (Dat zou alweer 1,5 gig schelen en maakt de tweak wat aantrekkelijker)Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 17:25:
[...]
super! heb je een link?Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 17:48:
[...]
Ja, doom3connect heet het tooltje. Kan je tot 32 players spelen
[ Voor 7% gewijzigd door nudie op 04-08-2004 17:52 ]
Verwijderd
Als je nog op Pure MP Servers wilt spelen heb je ze nog nodig, anders niet.HellBeast schreef op 04 augustus 2004 @ 17:49:
[...]
mag je daarna de pk4 files zelf deleten? Of heb je die nog steeds nodig? (Dat zou alweer 1,5 gig schelen en maakt de tweak wat aantrekkelijker)
Verwijderd
ga dit ook eens proberen, ben benieuwdVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 17:25:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 18:30 ]
Verwijderd
Asus P4T533-cWekkel schreef op 04 augustus 2004 @ 17:57:
Als iedereen ook meteen even vermeld wat zijn CPU en geheugen is, dan kunnen we wellicht een conclusie formuleren voor deze tweak
en hoeveel geheugen heeft je vga kaart? 64 mb? denk dat dat wel de factor zou kunnen zijn.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 17:59:
[...]
Asus P4T533-c
P4 2,4Ghz (non-ht)
512mb RDRAM (Rambus pc-1066)
Asus Geforce 4 Ti4400
Resultaat van .pk4-extractie: nul, comma nix
![]()
[ Voor 8% gewijzigd door Maverick op 04-08-2004 18:06 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
<Ctrl> + <Alt> + ~ en dan typ je com_showfps 1darkdesign schreef op 04 augustus 2004 @ 18:09:
Weet iemand hoe ik me fps kan zien?
[ Voor 6% gewijzigd door KillerDream op 04-08-2004 18:10 ]
Verwijderd
128mb.Maverick schreef op 04 augustus 2004 @ 18:06:
[...]
en hoeveel geheugen heeft je vga kaart? 64 mb? denk dat dat wel de factor zou kunnen zijn.
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
| seta si_warmup "0" seta si_teamDamage "0" seta si_timeLimit "10" seta si_fragLimit "10" seta si_maxPlayers "4" <------------------------------ veranderen seta si_map "game/mp/d3dm1" |
[ Voor 28% gewijzigd door Nik op 04-08-2004 18:17 ]
Bij mij heeft het zeker ook geholpen. Heb nu veel minder last van haperingen bij nieuwe deuren openen enzo. Heel goeie plek om te testen was bij mij bij het begin, als ze die bio-scan op je doen. Daar haperde die nogal toen die vent op de achtergrond die deur binnenging en als ik zelf door de deur liep na de scan (als je dat robotje tegenkomt). Na die pak files ge-extract te hebben hapertie daar helemaal niet meer.Wekkel schreef op 04 augustus 2004 @ 17:57:
Als iedereen ook meteen even vermeld wat zijn CPU en geheugen is, dan kunnen we wellicht een conclusie formuleren voor deze tweak
nog niet geprobeert ,maar dat zou wel heel makkelijk zijn of ben ik nou gek?proller schreef op 04 augustus 2004 @ 18:17:
Over die beperking van 4 spelers, het kan met dat progje, maar is het niet makkelijker om gewoon de config aan te passen?
code:
1 2 3 4 5 6 seta si_warmup "0" seta si_teamDamage "0" seta si_timeLimit "10" seta si_fragLimit "10" seta si_maxPlayers "4" <------------------------------ veranderen seta si_map "game/mp/d3dm1"
Lijkt me dat je dat gewoon kan veranderen? Zit in DoomConfig.cfg
[ Voor 17% gewijzigd door nudie op 04-08-2004 18:22 ]
Verwijderd
svp:InterXs schreef op 04 augustus 2004 @ 18:04:
hmmm heeft iemand een link naar die Doom III Connect mod?
zou wel top zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq