Check.
meuk: Nero InfoTool 2.27
"Met dit tooltje kan snel en eenvoudig een overzicht worden verkregen van onder andere alle harde schijven en optische drves"
drves ---> drives
"Het changelog van de zojuist uitgebrachte versie 2.2.7 ziet er als volgt uit:"
2.2.7 ---> 2.27 (tweede punt weghalen)
"Met dit tooltje kan snel en eenvoudig een overzicht worden verkregen van onder andere alle harde schijven en optische drves"
drves ---> drives
"Het changelog van de zojuist uitgebrachte versie 2.2.7 ziet er als volgt uit:"
2.2.7 ---> 2.27 (tweede punt weghalen)
nieuws: P2p-software blijft legaal ondanks hoger beroep
2e alinea: "De uitspraak is een flinke knal voor de entertainmentindustrie en kan ook tot voor gebruikers nadelig uitpakken."
'tot' mag weg (nou ja, je kunt 10 constructies bedenken iig
).
2e alinea: "De uitspraak is een flinke knal voor de entertainmentindustrie en kan ook tot voor gebruikers nadelig uitpakken."
'tot' mag weg (nou ja, je kunt 10 constructies bedenken iig
[ Voor 7% gewijzigd door IceStorm op 20-08-2004 08:18 ]
* feej is terug van vakantie
.
Ff dsp inkiepen dan.
Ff dsp inkiepen dan.
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Anoniem: 94210
nieuws: Vijf Serial ATA-harddisks worden met elkaar vergeleken
Op de tweede plaats komt de Samsun SpinPoint P80.
nieuws: Asus bezig met nieuwe productlijn: lcd-schermen ('Asus bezig met nieuwe productlijn: LCD-schermen')
"De verschillen tussen de producten zal" => "De verschillen tussen de producten zullen"
"multimedia-functies" => "multimediafuncties"
"top model" => "topmodel"
"algmeen" => "algemeen"
"een de kleinere" => "een kleinere"
"De verschillen tussen de producten zal" => "De verschillen tussen de producten zullen"
"multimedia-functies" => "multimediafuncties"
"top model" => "topmodel"
"algmeen" => "algemeen"
"een de kleinere" => "een kleinere"
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
En in de laatste paragraaf verder nog:
Seagate Barracude -> Barracuda
Western Digitial -> Digital
En in dat nieuws over Asus heb ik ook een zooi fouten eruitgehaald, bedankt odysseus
.
Anoniem: 34169
Laatste artikel op de FP:
Gamecube verkoopt beter dan Xbox in Duitsland
De titel is een beetje ongelukkig opgebouwd, niet dat het per sé fout is, maar 'in Duitsland' voor 'Xbox' zetten zou een mooiere en beter lopende kop zijn:
Gamecube verkoopt in Duitsland beter dan Xbox
edit:
OK, van mij mag je het ook laten staan hoor
imo is het een stijlfout, maar jij bent de eindredacteur
Gamecube verkoopt beter dan Xbox in Duitsland
De titel is een beetje ongelukkig opgebouwd, niet dat het per sé fout is, maar 'in Duitsland' voor 'Xbox' zetten zou een mooiere en beter lopende kop zijn:
Gamecube verkoopt in Duitsland beter dan Xbox
edit:
OK, van mij mag je het ook laten staan hoor
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 20-08-2004 17:21 ]
Daar raak ik niet aan, omdat het helemaal niet fout is. Of je de 'in Duitsland' ertussenin of achteraan zet, heeft te maken met de nadruk. Hier ligt de nadruk op het feit dat de Gamecube beter verkoopt dan de Xbox, en niet op het feit dat dat (enkel) in Duitsland zo is.
Daarnaast bevordert het ook de leesbaarheid als je de vergelijking intact laakt en er geen andere zaken tussenplaatst
.
Daarnaast bevordert het ook de leesbaarheid als je de vergelijking intact laakt en er geen andere zaken tussenplaatst
In dit artikel moet 'quantum...' door 'kwantum...' vervangen worden.
kwan·tum·fy·si·ca (de ~ (v.))
1 de toepassing van de kwantumtheorie op de fysica
Ipsa scientia potestas -Francis Bacon
nieuws: Canon introduceert EOS 20D en andere camera's officieel
Ik vermoed dat het woordje niet is weggevallen. Zo is het een onbegrijpelijke zin geworden.De 20D wordt dus met de eveneens vandaag geïntroduceerde EF-S 17-85mm 1:4,0-5,6 IS USM, zoals gisteren nog werd gespeculeerd. Gezien de adviesprijs van deze lens, €729,- is dit goed te begrijpen.
Ceci n'est pas une signature!
nieuws: GeIL PC3200 Ultra X aan de tand gevoeld
Er staat dat de modulegrootte 1GB is, terwijl het twee modules van 512MB betreft
Staat ook al vermeld in de eerste reactie, maar het kan nooit kwaad om het hier onder de aandacht te brengen 
edit:
Er staat dat de modulegrootte 1GB is, terwijl het twee modules van 512MB betreft
edit:
Die loopt niet lekker. Of er moet een splitsing gemaakt worden:Het geheugen gebruikt timings van CL2-2-2 wat erg laag is, en een bijkomend voordeel is dat het prima over te clocken is, ver boven de normale PC3200-rating die het heeft.
En dan nog een beetje sleutelen aan de tweede zin, of je moet 'is' door 'heeft' vervangen, en ev. 'en' door 'wat':Het geheugen gebruikt timings van CL2-2-2 wat erg laag is. Een bijkomend voordeel is dat het prima over te clocken is, ver boven de normale PC3200-rating die het heeft.
Alhoewel ik er aan twijfel of die bewering dan nog kloptHet geheugen gebruikt timings van CL2-2-2 wat erg laag is, wat een bijkomend voordeel heeft dat het prima over te clocken is, ver boven de normale PC3200-rating die het heeft.
[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 21-08-2004 12:54 ]
http://www.tweakers.net/nieuws/33946
Een foto van enkele kranten, voor het geval ons nageslacht niet meer weet wat kranten zijn.
Een foto van enkele kranten, voor het geval ons nageslacht niet meer weet wat kranten zijn.
Goed gezienvehpol schreef op 20 augustus 2004 @ 21:17:
nieuws: Canon introduceert EOS 20D en andere camera's officieel
[...]
Ik vermoed dat het woordje niet is weggevallen. Zo is het een onbegrijpelijke zin geworden.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
nieuws: nVidia's NV40-chip tot in de puntjes uitgediept
- wie van de drie?Elke pipeline van de NV40 bestaat uit een twee Shader Units.
nieuws: Microsoft werkt aan webserviceversie van zijn Office-suite
Het huidige Office 2003 is dan ook gebouwd met de mogelijkheden om deze technologie te begrijpen en te kunnen begrijpen.
Ergens een begrijpen vervangen door gebruiken?
Het huidige Office 2003 is dan ook gebouwd met de mogelijkheden om deze technologie te begrijpen en te kunnen begrijpen.
Ergens een begrijpen vervangen door gebruiken?
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
is fixed
Everything is awesome!
O+
2e zin van nieuws: Windows XP Professional x64 Edition performance review
Het is dan nog altijd 'Customer'. Maar, uit het bronartikel:Via het Costumer Preview Program (CPP) is versie 1218 van[...]
[...]This release is part of their consumer preview program(CPP)[...]
[ Voor 3% gewijzigd door JumpStart op 22-08-2004 21:10 ]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
In nieuws: Sharp LL-171A-B 17" TFT-scherm nader bekeken
Volgens mij is het gebruikelijk gewoon 1280 en 1024 te schrijven.een resolutie van 1.280 x 1.024 pixels
nieuws: Windows XP Professional x64 Edition performance review

Het is een opsomming van 2 'dingen' niet van 3... Dus ik zou zeggen:
100.000 e.d.
Kleine schoonheidstip oftewel supermierenneukmodus...Er wordt getest met twee dezelfde hardware-configuraties: één met 32-bits Windows XP Professional, één met de 64-bits-editie.
Het is een opsomming van 2 'dingen' niet van 3... Dus ik zou zeggen:
Er wordt getest met twee dezelfde hardware-configuraties: één met 32-bits Windows XP Professional en één met de 64-bits-editie.
Die . staat er denk ik, om aan te geven dat het meer dan duizend is...Anoniem: 34169 schreef op 23 augustus 2004 @ 09:24:
In nieuws: Sharp LL-171A-B 17" TFT-scherm nader bekeken
Volgens mij is het gebruikelijk gewoon 1280 en 1024 te schrijven.
100.000 e.d.
[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 23-08-2004 09:28 ]
@ Jan, ga ik even fixen, zonder punt is imho ook mooier.
@ GJ, er is op zich grammaticaal niks mis met die zin. Ik vind dit tot de stijlvrijheid van de poster behoren en laat het dus staan.
Dank voor het melden allen
.
@ GJ, er is op zich grammaticaal niks mis met die zin. Ik vind dit tot de stijlvrijheid van de poster behoren en laat het dus staan.
Dank voor het melden allen
Everything is awesome!
O+
Ik zei toch ook niet dat het (grammaticaal gezien) fout is... Ik zei alleen dat het mooier staat...fee-tje schreef op 23 augustus 2004 @ 09:29:
@ Jan, ga ik even fixen, zonder punt is imho ook mooier.
Dank voor het melden allen.
Maar goed, maakt verder niet uit
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 23-08-2004 09:33 ]
Wat we niet in dit topic willen zien
* Opmerkingen over de inhoud van de teksten
* Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven
Everything is awesome!
O+
offtopic:
Ik kan je er geen mailtje of iets over sturen, doe het dan maar even hier, maar dat van Jan is toch ook het suggereren van een andere schrijfstijl en die pastte je wel aan...
Maar genoeg er over, zal voortaan meer op de regels van het topic letten...
Ik kan je er geen mailtje of iets over sturen, doe het dan maar even hier, maar dat van Jan is toch ook het suggereren van een andere schrijfstijl en die pastte je wel aan...
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 23-08-2004 10:00 ]
Je kan prima mailen hoor, er staat geloof ik wel een mail in mijn profiel en anders wel een icqnummerGJ-tje schreef op 23 augustus 2004 @ 10:00:
[...]
offtopic:
Ik kan je er geen mailtje of iets over sturen, doe het dan maar even hier, maar dat van Jan is toch ook het suggereren van een andere schrijfstijl en die pastte je wel aan...Maar genoeg er over, zal voortaan meer op de regels van het topic letten...
Dat van Jan is idd een andere schrijfstijl, maar dan wel een die normaliter geprefereerd wordt boven die met de punt
Verdere discussie kan via mail ofzo.
Everything is awesome!
O+
nieuws: Een echte 64-bit applicatie getest onder Windows
Hier even bij de tabel vermelden dat "lager is beter" is. Dat blijkt wel uit de conclusie, maar wordt verder nergens vermeld. Beetje verwarrend.
Hier even bij de tabel vermelden dat "lager is beter" is. Dat blijkt wel uit de conclusie, maar wordt verder nergens vermeld. Beetje verwarrend.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Anoniem: 71455
ca·te·go·rie (de ~ (v.), ~ën)
1 onderdeel van een classificatie => groep
2 [fil.] grondbegrip voor een zaak
U hebt gezocht op catogorie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
nieuws: AMD XP-koelers aan een hittegolf overgeleverd
De geteste koelers zijn ingedeeld in twee catogorieën. De eerste catogorie bestaat
In de tweede catogorie
1 onderdeel van een classificatie => groep
2 [fil.] grondbegrip voor een zaak
U hebt gezocht op catogorie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
nieuws: AMD XP-koelers aan een hittegolf overgeleverd
De geteste koelers zijn ingedeeld in twee catogorieën. De eerste catogorie bestaat
In de tweede catogorie
Oja, nog even over die getalletjes: het punt als scheidingsteken wordt in principe enkel gebruikt bij getallen van vijf cijfers en meer (10.000+). Alles met vier of minder cijfers (en dus ook 1280 en 1024) wordt gewoonlijk zonder scheidingsteken geschreven
.
nieuws: Microsoft en beveiliging, de planning na Windows XP SP2
langzaamaan 2e zin
incompatibel einde 1e alinea ??
langzaamaan 2e zin
incompatibel einde 1e alinea ??
nieuws: Intel: WLAN en WiMAX kunnen naast elkaar bestaan
"WLAN zal in de toekomst gebruikt zal gaan worden naast WiMAX en het niet van de markt verdringen". Beetje wazige zin
"WiMAX zal in de toekomst WLAN aanvullen,en het niet van de markt verdringen"
Zo lees ik het in het orginele bericht
"WLAN zal in de toekomst gebruikt zal gaan worden naast WiMAX en het niet van de markt verdringen". Beetje wazige zin
[ Voor 12% gewijzigd door Thyzz op 24-08-2004 11:56 ]
Die posting op diverse plaatsen gecorrigeerd.Crash_neo schreef op 24 augustus 2004 @ 11:51:
nieuws: Intel: WLAN en WiMAX kunnen naast elkaar bestaan
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Je moet alleen WiMAX en WLAN omdraaien
"WLAN zal in de toekomst gebruikt worden naast WiMAX en het niet van de markt verdringen"
hier staat dat WLAN in de toekomst naast WiMAX gebruikt kan worden zonder WiMAX van de markt te drukken.
In het orginele bericht staat
WiMAX [..], will complement WLAN in the future, rather than squeeze it out of the market.
Dus: WiMAX kan in de toekomst naast WLAN gebruikt worden, zonder WLAN van de markt te drukken
[ Voor 3% gewijzigd door Thyzz op 24-08-2004 12:14 ]
Aangepast
Was inderdaad even doorelkaar gegaan door wat aanpassingen
"en dan kan het weerbericht natuurlijk niet blijven steken op" - maar dat zeg je volgens mij niet van zaken, alleen van kwantitatieve gegevens ("de hardloper bleef steken op een tijd van 10:42").en dan kan het weerbericht natuurlijk niet bleven steken met
Bij voorkeur wijzigen naar "...kan het weerbericht natuurlijk niet achterblijven met...".
> nauwkeurigereen stuk nauwkeurig dan
> beweeglijkbewegelijk
En verder vraag ik me af hoe "natuurlijk" (laatste zin 2e alinea) het is dat de vermelde rigs Weatherscape XT gaan draaien, en waarom het artikel niet vermeldt waarom dat zo natuurlijk is
[ Voor 6% gewijzigd door Rataplan op 24-08-2004 12:46 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Zie dit bericht: http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1110038
Bij nieuws: Intel: WLAN en WiMAX kunnen naast elkaar bestaan
edit: het is dus geen tri-band maar een tri-mode chip.
Bij nieuws: Intel: WLAN en WiMAX kunnen naast elkaar bestaan
edit: het is dus geen tri-band maar een tri-mode chip.
[ Voor 20% gewijzigd door LauPro op 24-08-2004 13:19 ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
nieuws: Doom 3 voor Xbox pas volgend jaar
"Niettemin hebben sommige winkels hebben de release nog rond eind oktober staan."
hebben ---> weghalen
"Niettemin hebben sommige winkels hebben de release nog rond eind oktober staan."
hebben ---> weghalen
Anoniem: 89432
nieuws: Weersverwachting met driedimensionale regendruppels
Kijkers verwachten dat hun omroep met zijn de tijd meegaat. En dan kan het weerbericht natuurlijk niet bleven blijven steken met tweedimensionale graphics die al tien jaar oud zijn.
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 89432 op 24-08-2004 15:41 ]
nieuws: "Hardwareoptimalisatie in spellen slechte ontwikkeling"
"Half-Life 2 is een heel ander verhaal: werd er bij de benchmarkdemo van Doom 3 nog uitdrukkelijk benadrukt dat de software op dat moment nog slecht een ruwe performanceschatting kon geven"
slecht ---> slechts
"nVidia FX6800" ---> "nVidia GeForce 6800" (2x)
"Half-Life 2 is een heel ander verhaal: werd er bij de benchmarkdemo van Doom 3 nog uitdrukkelijk benadrukt dat de software op dat moment nog slecht een ruwe performanceschatting kon geven"
slecht ---> slechts
"nVidia FX6800" ---> "nVidia GeForce 6800" (2x)
18327
nieuws: Investeringen in Nederlandse ict nemen weer toe
Die krant heet Het Financieele Dagblad.Volgens het Financiële Dagblad staat de Nederlandse markt van durfkapitaal aan het begin van herste
Ik zal eens zien wat er nog aangepast moet worden
.
[edit]
Done.
[edit]
Done.
[ Voor 14% gewijzigd door Harm op 24-08-2004 19:45 ]
"GeForce FX 6800 Ultra" ---> "GeForce 6800 Ultra" (2x)
nieuws: MacroVision voegt iPod- en iTunes-support toe aan software
derde zin:
..rijf in het vierde kwartaal FairPlay-onderstening gaat toevoegen aa..
onderstening -> ondersteuning
Tweede alinea, in het midden
Volgens de Register zou het verhuren ... als beveiligde cd's niet naar een iPod te schrijven zijn blijft de hele markt open voor Microsoft's WMA-formaat.
de -> The
ik zou een komma tussen zijn en blijft plaatsen.
derde zin:
..rijf in het vierde kwartaal FairPlay-onderstening gaat toevoegen aa..
onderstening -> ondersteuning
Tweede alinea, in het midden
Volgens de Register zou het verhuren ... als beveiligde cd's niet naar een iPod te schrijven zijn blijft de hele markt open voor Microsoft's WMA-formaat.
de -> The
ik zou een komma tussen zijn en blijft plaatsen.
[ Voor 55% gewijzigd door Eegee op 24-08-2004 21:19 ]
Nee.Edskes schreef op 24 augustus 2004 @ 20:40:
Aangepast
[ Voor 16% gewijzigd door Harm op 24-08-2004 20:50 . Reden: BTW ]
Eerste alinea van nieuws: Cherry komt met Linux-toetsenbord[...]kopieren en plakken en voor het snel navigeren in een webbroser.
Moet een 'w' bij.
Ja:Harm schreef op 24 augustus 2004 @ 20:48:
Nee.
Volgens AnandTech zal de videochip in het vervolg als GeForce 6800 door het leven gaan, zonder het tussenvoegsel 'FX' dus.
http://www.tweakers.net/nieuws/33984
AdmininistratorDit wordt gedaan om omop deze manier admininistratorrechtenadministratorrechten te verkrijgen op de geïnfecteerde Windows-computer.
Je ontdekt maar één keer iets.Gelukkig is de worm voorlopig nog niet al te veel in het wild ontdektaangetroffen
* Yoeri gaat aan de slag
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Deze laat ik even voor iemand met meer inzicht in de zaak
Volgens mij is het niet omdat anandtech zegt dat het zo zal zijn, dat we dat meteen maar overal moeten invoeren. Ik kan de bal echter compleet misslaan
nieuws: Filmindustrie klaagt chipmakers aan
Volgens mij moet dit zijn:De licentie hiervan beperkt de bedrijven de chips te leveren aan niet CSS-licentiehouders en daar hebben beide bedrijven zich schuldig aan gemaakt.
Of zoiets:De licentie hiervan verbiedt de bedrijven de chips te leveren aan niet CSS-licentiehouders en daar hebben beide bedrijven zich schuldig aan gemaakt.
De licentie hiervan beperkt de bedrijven tot het leveren van de chips aan CSS-licentiehouders, deze beperking hebben beide bedrijven genegeerd.
Het staat ook zo op de site van nVidia onder "Supported nVidia products".Yoeri schreef op 25 augustus 2004 @ 10:28:
[...]
Deze laat ik even voor iemand met meer inzicht in de zaak
Volgens mij is het niet omdat anandtech zegt dat het zo zal zijn, dat we dat meteen maar overal moeten invoeren. Ik kan de bal echter compleet misslaan
nieuws: Uitspraak nazizaak Yahoo in beroep ongeldig verklaard
"materialen ,waaronder" ---> "materialen, waaronder"
nieuws: Abit µGuru Clock beproefd
"Anderzijds is de mogelijkheid om de systeemparamters af te lezen van een apart schermpje uiterst handig en heeft Abit volgens de reviewer uitstekend werk afgeleverd met de software."
systeemparamters ---> systeemparameters
"materialen ,waaronder" ---> "materialen, waaronder"
nieuws: Abit µGuru Clock beproefd
"Anderzijds is de mogelijkheid om de systeemparamters af te lezen van een apart schermpje uiterst handig en heeft Abit volgens de reviewer uitstekend werk afgeleverd met de software."
systeemparamters ---> systeemparameters
nieuws: Cherry komt met Linux-toetsenbord (Cherry komt met Linux-toetsenbord)
"Suse" => "SuSE"
"CeBit" => "CeBIT"
"alleen Groot-Britannië, Duitsland en Ierland wordt uitgebracht" => "alleen in Groot-Britannië, Duitsland en Ierland wordt uitgebracht"
"Suse" => "SuSE"
"CeBit" => "CeBIT"
"alleen Groot-Britannië, Duitsland en Ierland wordt uitgebracht" => "alleen in Groot-Britannië, Duitsland en Ierland wordt uitgebracht"
[ Voor 56% gewijzigd door odysseus op 25-08-2004 14:01 . Reden: eerste keer stond er een leeg bericht :) ]
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Pech voor hun. Als je het verandert wil hebben, open je in BZ maar een topic om te babbelen over de naamgeving van de videokaartenEdskes schreef op 25 augustus 2004 @ 13:12:
[...]
Het staat ook zo op de site van nVidia onder "Supported nVidia products".
Voor de rest is alles aangepast of gebeurt dat in de aankomende paar minuten.
[edit]
Volgens de termenlijst schrijven wij sindskort Suse en geen SuSE meerodysseus schreef op 25 augustus 2004 @ 13:59:
"Suse" => "SuSE"
[ Voor 14% gewijzigd door Harm op 25-08-2004 14:16 . Reden: BTW ]
Ok, dat kon ik lastig wetenHarm schreef op 25 augustus 2004 @ 14:11:
[...]
Volgens de termenlijst schrijven wij sindskort Suse en geen SuSE meer.
Waarom dit veranderd is weet ik niet, dat zou je Jack moeten vragen. Maar het zou dan inderdaad wel logischer zijn als het ook gewoon Nvdia en Ati wordt eigenlijk
.
nieuws: Logitech brengt MX1000 Laser Cordless Mouse uit
Mssl is enkelvoud lijkt me...
weten -> wistForumgebruiker 'mssl' is een van de eersten die een retailversie van de MX1000 in handen weten te krijgen.
Mssl is enkelvoud lijkt me...
Veranderd naar 'wisten', is nog ietsje logischer (de eersten die ...).
nieuws: Flashkaart overleeft explosie van 272kg TNT bij sloop brug
dichtbij.bleek dat de camera's te dicht stonden:
nieuws: Flashkaart overleeft explosie van 272kg TNT bij sloop brug
moet volgens mij zoiets zijn: "....Sandisk, welke de man...."De tweede foto toont de camera die uit elkaar wordt gereten. Uit marketingoogpunt is dit natuurlijk een grote opsteker voor SanDisk, dat de man een paar CompactFlashkaarten en een kaartlezer schonk om zijn schade van circa 15.000 dollar te verzachten.
nieuws: PCI Express-kaarten van Matrox laten op zich wachten
die 'd' moet wegzeker van plan om een videokaart op basis van PCI Express op de markt =>dte brengen, maar zal voorlopig daaromtrent geen aankondingen doen. Het Canadese bedrijf heeft wel
Hoezo dan? 'Welke' als betrekkelijk voornaamwoord is zo formeel als de pest en hoort niet thuis in een Tweakers.net-nieuwspost. Daarnaast is het, als je het dan toch gebruikt, enkel bruikbaar voor mannelijke en vrouwelijke woorden (de-woorden), niet voor een onzijdig woord als 'SanDisk'. Daar hebben we gewoon 'dat' voorflipjevandejam schreef op 25 augustus 2004 @ 19:20:
moet volgens mij zoiets zijn: "....Sandisk, welke de man...."
@ b..RAM: ga ik even fixen, thanks.
nieuws: Chip onderweg voor 32-way Opteron-servers in Q1'05
- inschakelenZo is het bijvoorbeeld mogelijk om het systeem op afstand aan en uit te schakelen.
[ Voor 199% gewijzigd door PcDealer op 26-08-2004 09:37 . Reden: /edit ]
And it goes BRAAAAAPP!
* Yoeri gaat aan de slag
ne·fast (bn.)
1 noodlottig, funest => verderfelijk
niet nodig om te wijzigen dus
ne·fast (bn.)
1 noodlottig, funest => verderfelijk
niet nodig om te wijzigen dus
[ Voor 82% gewijzigd door Yoeri op 26-08-2004 10:10 ]
De uitdrukking heeft het over een laag pitje.Het project kwam waarschijnlijk door geldgebrek op een koud pitje te staan.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
fixedATS schreef op 26 augustus 2004 @ 10:27:
[...]
De uitdrukking heeft het over een laag pitje.
In nieuws: Elftal projectoren tot 1500 euro gescreend staat
Zo is het in bijna alle gevallen noodzakelijk[..]
Dat is geen net Nederlands. Net Nederlands is:Zo is het in zowat alle gevallen noodzakelijk
Zo is het in bijna alle gevallen noodzakelijk[..]
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
hun->hen
't Is niet zo moeilijk. Als meewerked voorwerp gebruik je hun. Als lijdend voorwerp gebruik je hen. Echter na een voorzetsel (zoals hier "voor" staat) komt altijd hen.
Naast hun en hen kennen we ook ze. Deze moet altijd bij niet-mensen gebruikt worden. Bijvoorbeeld: Daar staan de pinguins, ik hoor ze. Ik geef ze te eten.
Een voorbeeld met mensen:
Als meewerkend voorwerp: Ik geef hun de boeken.
Als lijdend voorwerp: Ik zie hen al staan.
Dit topic gaat over fouten in content op de Frontpage, niet in posts op het forum...w_m0zart schreef op 26 augustus 2004 een verhaal over hen/hun
nieuws: Elftal projectoren tot 1500 euro gescreend
- komma mistVooraleer met de test te beginnen[.] vestigt men nog even de aandacht op de voor- en nadelen van LCD- versus DLP-projectie.
Gefixt
[ Voor 33% gewijzigd door PcDealer op 26-08-2004 18:36 ]
Komma is daar niet noodzakelijk.PcDealer schreef op 26 augustus 2004 @ 18:35:
- komma mist
nieuws: Computergebruikers zijn meer tevreden met hun pc
consumentenAmerikaanse consumten zijn de afgelopen drie jaar
nieuws: Schiphol wil RFID-tags gebruiken voor bagage-afhandeling
==> zo snel mogelijkAls het aan Schiphol ligt, wordt het systeem zo snel hoe mogelijk ingevoerd op alle trajecten.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Fixed
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
nieuws: Schiphol wil RFID-tags gebruiken voor bagage-afhandeling
vertaald --> vertaalt
of
vertaald --> vertaald heeft
vertaald --> vertaalt
of
vertaald --> vertaald heeft
ach...in een volgend leven lach je er om!
nieuws: Olympische Spelen stimuleren gebruik interactiviteit
analysen --> analyseren
nieuws: Brein wil onderzoek naar warez op studentennetwerken
wordenop vier kanalen wordt nu via de satelliet beelden verspreid
athleten --> atletenaan de trainers van zo'n 5000 athleten door hen op de laptop beelden van hun sporters te laten analysen
analysen --> analyseren
nieuws: Brein wil onderzoek naar warez op studentennetwerken
doorsneedan die van een doorsee breedbandverbinding
ons --> onzeZe kunnen dan wel ons communicatiemogelijkheden of website verlammen
[ Voor 42% gewijzigd door Surehand op 27-08-2004 08:24 ]
in nieuws: KDE-ontwikkelaars werken aan nieuw zoeksysteemzoekmethodes op basis van basis van WinFS,
Daar mag wel een 'basis van' weg
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
meuk: IPCheck Server Monitor 4.3.1.375
DIit programma is in staat om een of meerdere Windows-servers in een netwerk te monitoren.
meuk: WUtooL 1.16
De nieuwste versie van de software is genummerd als 1.16 en kan is door te klikken op deze link naar binnen te halen.
of
De nieuwste versie van de software is genummerd als 1.16 en kan door te klikken op deze link naar binnen worden gehaald
DIit programma is in staat om een of meerdere Windows-servers in een netwerk te monitoren.
meuk: WUtooL 1.16
De nieuwste versie van de software is genummerd als 1.16 en kan is door te klikken op deze link naar binnen te halen.
of
De nieuwste versie van de software is genummerd als 1.16 en kan door te klikken op deze link naar binnen worden gehaald
[ Voor 54% gewijzigd door Thyzz op 27-08-2004 14:13 ]
meuk: IPCheck Server Monitor 4.3.1.375
"Dit programma is in staat om een of meerdere Windows-servers in een netwerk te monitoren."
DIt -> DitDIt programma is in staat om een of meerdere Windows-servers in een netwerk monitoren.
"Dit programma is in staat om een of meerdere Windows-servers in een netwerk te monitoren."
edit:
@ hierboven: ha, nu heb je me zeker effe
@ hierboven: ha, nu heb je me zeker effe
[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 27-08-2004 14:11 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven
- Opmerkingen over plaatjes
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de pricewatch, etc.)