Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.146 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:09:
Divaldo Juniors (512523) :)
ik heb dus niks gedaan, mn inmiddels ontslagen , controversiële, coach heeft 't 'm gedaan geloof ik :)
Nope, dit is de oorzaak: Divaldo started off with a incomprehensible 4-2-4 lineup

Je mag nooit met meer dan 3 spelers op één positie spelen.

[ Voor 2% gewijzigd door s_de_hoog op 20-08-2004 17:19 . Reden: j_du_pee: tik s wat langzamer! ]

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik hoop niet dat je vorige coach goed was en je hem hierom hebt ontslagen :X

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol idd :)
weer een goede move van me, extra aanvaller ipv aanvallend zetten :x
(ik had idd al gelezen, nooit meer dan 3 spelers op een positie, maar toen dacht ik " dat kan het niet zijn" want ik was er in al mn onwetendheid van overtuigd dat ik 4-3-3 had gespeeld)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
j_du_pee schreef op 20 augustus 2004 @ 17:19:
ik hoop niet dat je vorige coach goed was en je hem hierom hebt ontslagen :X
lolz !11 :D Sure hope so!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 14:48:
waarschijnlijk omdat ie alles wint is zijn zelfvertrouwen erg hoog en dus de aanval krijgt een dikke boost.
Is die boost zo groot dan?? Nooit gemerkt eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:44:
[...]
Is die boost zo groot dan?? Nooit gemerkt eigenlijk...
Idd ik ook niet...

@Jackinthebox, wanneer kom je weer eens op msn man :) :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Brainpower schreef op 20 augustus 2004 @ 17:54:
[...]

Idd ik ook niet...

Bij mij is jack gewoon online hoor... ik wil niet stoken maar B)

Volgende week een 2e speler van 18 jaar te koop zetten met formidabel middenveld en dan eens een goed trainer kopen :). Heeft toch geen zin om te promoveren nu!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 20 augustus 2004 @ 17:59:
Bij mij is jack gewoon online hoor... ik wil niet stoken maar B)
@ Brainpower: >:) >:) >:) RELLLLLLLEN!!!!!! >:) >:) >:)

;)

op je msn staan trouwens de nieuwe tekstjes voor de gottrick site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:25
drie van mijn "wat oudere spelers" resp 26, 29 en 29 vonden het een goed idee om te stijgen in verdedigen vandaag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdedigen: +1
TSI: +890/-610
Vorm: +6/-4

Best wel tevreden over t algemeen, vormdaling alleen bij reserves of spelers die niet gespeeld hebben en stijging bij 2 basisspelers dus ik kan niet klagen. Waarschijnlijk komt volgende week m'n goede coach na 2 verkopen en aan t eind van t seizoen n nieuw stadion van 20K als t allemaal loopt zoals verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 18:29:
[...]
@ Brainpower: >:) >:) >:) RELLLLLLLEN!!!!!! >:) >:) >:)

;)

op je msn staan trouwens de nieuwe tekstjes voor de gottrick site
Thxs, staan nu op Gottrick. Wel beetje aangepast.

@ Jackinthebox: :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo... ik ben nieuw en ik heb net een team gekregen...

Ik heb ongeveer een 2 uur gezocht op allerlei topics hier...

toch een vraagje... Ik heb nu een team gekregen (barslecht natuurlijk). Als je beter wordt is het dan ook mogelijk dat je een ander team of zo in een hogere divisie kunt krijgen?? Of is het zo dat dit je team is voor de rest van je carriere, Mijn team is zwaar verwaarloosd..

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, zonet liep de deadline van m'n YP van afgelopen zondag af en hij is nog verkocht ook. :P HAM TPE gaf aan 105K maar ik had m op de lijst gezet voor 150K, achja wie weet hapt er iemand. Uiteindelijke doel was om hem komende donderdag verkocht te hebben samen met n verdediger en dan voor de TU van vrijdag n goede coach aan te trekken. Ik was eigenlijk al zowat bezig om m weer op de lijst te zetten toen n Zweed uit III nog op m bood. Erg leuke manier om zo je weekend te beginnen. :+

Ook nog ff n vraagje over die coach, als ik donderdag de nieuwe coach aantrek dan krijgen de spelers vrijdag bij de TU toch al de "goede" training nav die coach, toch?? t Zal wel niet zoveel uitmaken denk ik maarja....

Ik ga nu ook terug van n coach met zwak leiderschap naar slecht, is daar veel van te merken of valt dat mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
TSI: +2790 / -350
Vorm: +8 / -2

Mijn TU was weer niet bijzonder, maar qua vorm ben ik er wel tevreden over :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 20:20:
hallo... ik ben nieuw en ik heb net een team gekregen...

Ik heb ongeveer een 2 uur gezocht op allerlei topics hier...

toch een vraagje... Ik heb nu een team gekregen (barslecht natuurlijk). Als je beter wordt is het dan ook mogelijk dat je een ander team of zo in een hogere divisie kunt krijgen?? Of is het zo dat dit je team is voor de rest van je carriere, Mijn team is zwaar verwaarloosd..

thx
Hiya en welkom. :) :) Het team dat je krijgt zal het team zijn waarmee je moet gaan promoveren en hogerop moet zien te komen. (dat is net de charme, hogerop komen vanuit t laagste van t laagste) Als je net t team gekregen hebt (in welke divisie speel je/ wat is je teamnaam??) heb je meestal niet echt sterspelers en kun je het beste al op de lange termijn beginnen te denken. Alles is grotendeels lange termijn imho bij Hattrick. (tenminste dat zegt iedereen hiero. >:) >:) ) Heb je al besloten waarop je wilt gaan trainen trouwens?

Ik zit net ff te zoeken op je username (gedeeltelijk) en vond t volgende:
arsenalgunner (502638) in divisie IX 111

Ben jij dit toevallig?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je beter wordt is het dan ook mogelijk dat je een ander team of zo in een hogere divisie kunt krijgen??
volgens mij is hij die Belg die dus een team wou kopen in een hogere divisie! >:)

neehoor welkom hier op GoT en bij hattrick natuurlijk. Voor al uw vragen die niet in de regels staan op de hattrick site kunt u hier terecht :).

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 20:30:
[...]

Ik zit net ff te zoeken op je username (gedeeltelijk) en vond t volgende:
arsenalgunner (502638) in divisie IX 111

Ben jij dit toevallig?? ;)
yep thats me....

thx voor jullie reacties... ik train op passing maar mijn coach is niet zo goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 21:12:
[...]

yep thats me....

thx voor jullie reacties... ik train op passing maar mijn coach is niet zo goed!
ik zou gelijk van training veranderen. Passing heb je niets aan. train een main skill zoals: keepen, verdedigen, positiespel, vleugel, of scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ook scoren... ik heb niet goed gekeken!

ik probeer me nu een beetje op de transfermarkt bezig te houden... Vind het wel moeilijk om iets te vragen voor een speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kun je de transfervergelijking (redelijk) voor gebruiken in Hattrick. Je kunt dan zien hoeveel soortgelijke spelers (leeftijd en vorm) ongeveer opbrengen. Ook de TSI n beetje in de gaten houden want soms zijn er spelers die voor heel veel meer weggaan dan de rest maar dan hebben ze waarschijnlijk n andere skill erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 20 augustus 2004 @ 17:54:
[...]

Idd ik ook niet...

3...2...1... NU!

Ben een tijdje niet op MSN geweest omdat dan vaak mensen tegen je gaan ouwehoeren waar je geen zin in hebt :) (daar ben jij er niet 1 van btw...:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 21:43:
[...]

3...2...1... NU!

Ben een tijdje niet op MSN geweest omdat dan vaak mensen tegen je gaan ouwehoeren waar je geen zin in hebt :) (daar ben jij er niet 1 van btw...:P)
gebruik dan ook ICQ ipv dat n0Oob3rige MSN :)
trouwens je kan mensen blocken/ignoren dus dat lijkt me ook geen probleem.

@nieuwkomer(ff naam kwijt :D) welkom! de IX roelt de pan uit ;-)

boccakil dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@H3!N
Ik ken de mogelijkheden van MSN wel, maar als die mensen eens bij jou thuis komen en ze zien dat je ze blockt.... ook niet echt leuk :P
En.. ICQ...pfff... Dat heb ik een jaar of 5 geleden toch maar afgeschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 21:49:
gebruik dan ook ICQ ipv dat n0Oob3rige MSN :)
trouwens je kan mensen blocken/ignoren dus dat lijkt me ook geen probleem.
ICQ is ook voor n00bs hoor. Gebruik liever Trillian. Ondersteund beide protocollen en veel overbodige functies zijn er uit gesloopt.
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 22:12:
@H3!N
Ik ken de mogelijkheden van MSN wel, maar als die mensen eens bij jou thuis komen en ze zien dat je ze blockt.... ook niet echt leuk :P
Die mensen komen in de regel niet eens bij mij binnen. En diegene die wel binnen komen snappen heus wel dat ik hun geouwehoer af en toe stik beu ben.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Toch ff een n00b vraagje van mijn kant.

Hoeveel is onderstaande speler eigenlijk waard?
code:
1
2
3
4
5
6
7
TSI = 5 510 , 18 years, inadequate form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Unpredictable]

Stamina:   passable     Keeper:   disastrous 
Playmaking:   outstanding     Passing:   poor 
Winger:   poor     Defending:   passable 
Scoring:   poor     Set Pieces:   weak

Had nl een dergelijke speler nodig om door te trainen en omdat ik bepaalde trainies had verkocht en eigenlijk geen vervanger er voor had.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dolf
Ouder zijn ze ongeveer 1.8M
Deze leeftijd waarschijnlijk tussen de 2.1 en 2.6M (op gevoel :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
@jackmaster kunnen we al testen? ;)

Ik had een voetbal link gezet op Global met een filmpje waarin streaker het veld oprent en doordat iedereen met zijn bek openstaat scoort als ze de bal voor d'r poten krijgt...

Is na bijna een week de url eruit gesloopt omdat het 'indecent' zou zijn, LOL
Ze hebben gelijk, voetbal is niet goed voor die jonkies....

@KDB al dat publiek, de spelers met hun bek open, het geluid... er waren mensen die de teams herkenden.. lijkt me echt, streaker ;)

Af en toe word ik gek van de verschillen in de landen mbt bloot :X, en van een scandinavische mod had ik al helemaal niet zoveel puriteins gevoel verwacht.

Welkom aan alle nieuwe spelers, meld je even aan op Gottrick onze eigen site zodat we je leren kennen. Zodra je supporter word komen we ook nog even je gastenboek volspammen en natuurlijk lid worden van onze federatie GoT-HT waar we alweer meer dan 100 leden hebben! (109) :D

Een speler van me die nog geen week geleden verkocht is voor 1.164.000 staat alweer te koop. Op dit moment is er 55.000 op geboden... door mij })
En ik ga net zolang bieden tot me geld op is zolang ik onder dat bedrag blijf :D

[ Voor 29% gewijzigd door yared op 20-08-2004 23:27 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 20 augustus 2004 @ 23:07:
Ik had een voetbal link gezet op Global met een filmpje waarin streaker het veld oprent en doordat iedereen met zijn bek openstaat scoort als ze de bal voor d'r poten krijgt...
edit: Ja hoor, ik ben weer degene die erop in gaat |:(

Nog 2 weekjes, dan ga ik m'n eerste wonderbaarlijke set pieces spelers verkopen, ik ben heel benieuwt, ik hoor overal sterk wisselende prijzen!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jackmaster kunnen we al testen? ;)
Zondagavond om 7 uur kunnen we testen.
Ik zal voor die tijd een berichtje op GoTtrick plaatsen en e.e.a. op IRC vermelden...

Waar dit over gaat?

Verrassing :P

Edit: tipje van de sluier...
Het heeft met TS te maken... en niet als in TeamSpirit :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog minder dan 12 uur, dan moet ik voetballen. o mfg, ik ga wel keepen ofzo B)

Edit 10:14, de wereld draait en ik ben niet stabiel, maar ik kan lopen. Is wel eens erger geweest :P

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom aan alle nieuwe spelers, meld je even aan op Gottrick onze eigen site zodat we je leren kennen. Zodra je supporter word komen we ook nog even je gastenboek volspammen en natuurlijk lid worden van onze federatie GoT-HT waar we alweer meer dan 100 leden hebben! (109) :D

Ik heb me aangemeld op Gottrick B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwou ff zeggen dat ik hier nu ook me ding kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 10:31:
kwou ff zeggen dat ik hier nu ook me ding kan doen
lekker dan :D, tot zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 11:33
Is hattrick.org offline of ben ik de enige die niet op de site kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Nee het kreng is weer is plat. Het is weer een drama de laatste tijd :(

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spivvi
Ja idd maar meestal krijg ik nog wel een hangmatje, maar nu helemaal nix :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn... de transfer deadline was 12.15 en ik had niet het hoogste bod... ik kon niet meer bieden omdat de site down is GRRRRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spivvi
Tranferdeadline wordt wel uitgesteld.

Hij doet ut trouwens ook alweer.

[ Voor 33% gewijzigd door Spivvi op 21-08-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ook een transfer teniet doen? Ik bedoel ik heb geboden op iemand en dat wil ik cancelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 13:13
Helaas pindakaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04
Ik hier nog steeds :)

Even een verlate TU.
Scoren: +2 (trainee naar uitstekend, en mijn reservekeeper naar waardeloos 8)7 )
Ervaring: +1
Vorm: +4/-3

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

playmaking : +1 (18y brilliant)
form : +5/-3 (mijn verdediging : poor, weak, inadequate)
TSI : +20.310/-3.690

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 20 augustus 2004 @ 22:30:
[...]

ICQ is ook voor n00bs hoor. Gebruik liever Trillian. Ondersteund beide protocollen en veel overbodige functies zijn er uit gesloopt.
Icq is niet noob. Althans de oude versies niet en ik heb nooit last van spam en van die irritante msn namen die in nog geen 8 windows passen :D Die nieuwe mickey mouse versies zien er wel breezer uit ja. Trillian is ook een kut programma imo. Gebruik dan Miranda(icq/msn/aim/irc).

maargoed ff ontopic hoe maak je zo'n code veld met die spelers skills? ik ben echt een html biqqol van jewelste dat snap je wel weer :P

en hoelang kan het duren voor een pleister bij een oude knakker weg is? hij moet verkocht worden en met pleister gaat dat net ff iets minder lekker. scheelt weer de zeer bruikbare en nodige K-tjes voor mijn kas :)

Ik begreep dat spelers elke dag in principe 'beter' kunnen worden? of zijn daar aangewezen dagen voor met blessure updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 19:03:
[...]
en hoelang kan het duren voor een pleister bij een oude knakker weg is? hij moet verkocht worden en met pleister gaat dat net ff iets minder lekker. scheelt weer de zeer bruikbare en nodige K-tjes voor mijn kas :)

Ik begreep dat spelers elke dag in principe 'beter' kunnen worden? of zijn daar aangewezen dagen voor met blessure updates?
Elke dag worden geblesseerde spelers beter. Hoe snel dat gaat ligt aan de leeftijd en aan hoeveel dokters je inhuurt. Wanneer je het maximale van 10 dokters inhuurd gaat dit uiteraard stukken sneller dan wanneer je er maar 1 hebt.
Een pleister bij een ouwe gaat meestal na 2-3 dagen weg wanneer je 10 dokters hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door NiMu83 op 21-08-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 19:03:
Icq is niet noob. Althans de oude versies niet en ik heb nooit last van spam en van die irritante msn namen die in nog geen 8 windows passen :D Die nieuwe mickey mouse versies zien er wel breezer uit ja. Trillian is ook een kut programma imo. Gebruik dan Miranda(icq/msn/aim/irc).
Trillian ondersteund ook die protocollen + yahoo. En die klotenamen van msn kan je in trillian ook makkelijk aanpassen.
maargoed ff ontopic hoe maak je zo'n code veld met die spelers skills? ik ben echt een html biqqol van jewelste dat snap je wel weer :P
code:
1
[code] pleur hier je tekst [/code]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thnx!

kep maar 2 dokters. dus dan maar ff geduld. iemand met pleister kan wel gewoon spelen, maar maakt ie ook meer kans om (weer) geblesseerd te raken? of net zoveel als de anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 19:57:
ok thnx!

kep maar 2 dokters. dus dan maar ff geduld. iemand met pleister kan wel gewoon spelen, maar maakt ie ook meer kans om (weer) geblesseerd te raken? of net zoveel als de anderen?
Even veel kans, maar als ie dan gebleseerd raakt, ligt ie er ook gelijk voor lange tijd uit.

Ben als een gek mensen aan het werven voor onze Fed. Er is er weer 1 lid van onze federatie. manager van Bronder United. SPAM!!!!!!!!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
En... waar zitten jullie?

Wij op de HFR meeting in Rotterdam

Thije, Frizza, Kroesio, ThaboyGert, Happygirl, GM-Oatvt, Battie-jr, pastonio, Raateland, Medivh, Kleinepoes, GM-Jernst, Superfly, Grifo, DronkenDennis, Susande, IJsmeisje, ......

en nog 80 anderen groeten u!

* yared zegt: PROOST! >:)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 20:02:
[...]

Even veel kans, maar als ie dan gebleseerd raakt, ligt ie er ook gelijk voor lange tijd uit.

Ben als een gek mensen aan het werven voor onze Fed. Er is er weer 1 lid van onze federatie. manager van Bronder United. SPAM!!!!!!!!
Verwijs je ook meteen naar GoTtrick? :)

Nog 2 leden en dan zitten we op 100 teams op GoTtrick!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 21 augustus 2004 @ 20:25:
En... waar zitten jullie?

Wij op de HFR meeting in Rotterdam

Thije, Frizza, Kroesio, ThaboyGert, Happygirl, GM-Oatvt, Battie-jr, pastonio, Raateland, Medivh, Kleinepoes, GM-Jernst, Superfly, Grifo, DronkenDennis, Susande, IJsmeisje, ......

en nog 80 anderen groeten u!

* yared zegt: PROOST! >:)
Doe de groeten terug! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik kom net van de meeting vandaan. En het was gezellig. Ben maar een uurtje of 2 geweest, maar het was zeker de moeite waard. Ik heb al een preview op de foto's gehad. En die zien er goed uit...

* hoedjevanpapier zoekt op hattrick het team van Kleinepoes :D

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op 21 augustus 2004 @ 20:39:
Ik kom net van de meeting vandaan. En het was gezellig. Ben maar een uurtje of 2 geweest, maar het was zeker de moeite waard. Ik heb al een preview op de foto's gehad. En die zien er goed uit...

* hoedjevanpapier zoekt op hattrick het team van Kleinepoes :D
Dan heb ik je net gemist. Ik ben om 18.00 weggegaan. Helemaal kapot gespeeld door van die 18-19-jarige gasten met zaalvoetbalervaring en conditie. Maar het was wel erg gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 21 augustus 2004 @ 19:09:
[...]

Elke dag worden geblesseerde spelers beter. Hoe snel dat gaat ligt aan de leeftijd en aan hoeveel dokters je inhuurt. Wanneer je het maximale van 10 dokters inhuurd gaat dit uiteraard stukken sneller dan wanneer je er maar 1 hebt.
Een pleister bij een ouwe gaat meestal na 2-3 dagen weg wanneer je 10 dokters hebt.
naar ik meen is 10 toch niet het maximum? Ik dacht alleen dat het daarboven echt bijna helemaal niets meer scheelt qua 'winst'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 20:54:
[...]

naar ik meen is 10 toch niet het maximum? Ik dacht alleen dat het daarboven echt bijna helemaal niets meer scheelt qua 'winst'.
het is mij gelukt me een keer te vertypen en toen had ik er 25 aangenomen. Moest ik er gelijk weer 15 ontslaan. Of dat nog steeds kan, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 20:54:
[...]

Op elke assistentengroep is de max 10, waar de keepers en assisistent trainers bij elkaar opgetelt 10 moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ff getest en ik heb nu 11 doktoren in dienst. dus wat jij beweert klopt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 21:09:
heb ff getest en ik heb nu 11 doktoren in dienst. dus wat jij beweert klopt niet :)
Je kan er wel meer aannemen, maar er is een grote kans dat je daarvoor bestraft wordt (geen training, TS drop, ...).
Als ik jou was zou ik er voor de update weer minstens 1 ontslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fictieve test he :D heb er gewoon 10. kost toch weer 3k anders en heb niet zoveel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Dus je loopt de boel gewoon te besodemieteren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 13:05
s_de_hoog schreef op 21 augustus 2004 @ 21:16:
[...]

Je kan er wel meer aannemen, maar er is een grote kans dat je daarvoor bestraft wordt (geen training, TS drop, ...).
Als ik jou was zou ik er voor de update weer minstens 1 ontslaan :)
Hoe kom je daar bij? Hier heb ik nog nooit van gehoord (maar ja, ik weet zeker niet alles ;) )

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
dreamtheater schreef op 21 augustus 2004 @ 21:22:
[...]

Hoe kom je daar bij? Hier heb ik nog nooit van gehoord (maar ja, ik weet zeker niet alles ;) )
Uit diverse topics van mensen die het is overkomen en sites (Hattrix bv.).
Welke straf er nou precies op teveel doktoren staat weet ik trouwens ook niet meer precies. Volgens mij wel 1 van de 2 die ik noemde, maar met mijn geheugen kan het ook best iets anders zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ yared & thije en de rest van de feestende meute: aan de herrie door de telefoon te horen was het onwijs gezellig :)
Jammer dat ik niet kon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 21:35:
@ yared & thije en de rest van de feestende meute: aan de herrie door de telefoon te horen was het onwijs gezellig :)
Jammer dat ik niet kon....
Mjah, waarom worden die meetings nou altijd georganiseerd als ik niet kan :X
Ik zou er bijna iets achter gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een kleine GoT meeting voor mijn deur gehad, Yared belde op, rijdt hij door m´n straat :D lol
Thije, Frizza en thaboygert kwamen ook ff langs crossen op hun fietsjes. :)

heb ik toch een beetje van de feestvreugde kunnen genieten :9
voel me vereerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja tim het was gezellig in de auto en btw je moet echt ff bij 3e keus je als target-man aangeven maarja ontopic meeting was gezellig en je kan idd zoveel personeel aan nemen maar 10 is het maximale dat normaal werkt dan en als je er meer dan 10 neemt gaat alles fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 02-10 11:09
Loona35 = eindelijk afgewerkt :) en gaat het weer voor de match van vandaag eens checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
ben gaar, ga pitten, was erg gezellig en de fotoos waren erg leuk :)

jammer dat ht site traag is, morgen ben ik helft vd namen vergeten.

alvast een voorproefje, let wel, deze fotos was een uitzondering (en thije, ik hoefde niet eens drank voor dr te halen ;)

Afbeeldingslocatie: http://img34.exs.cx/img34/9500/DSCN28821.jpg Kleinepoes

-resize hem morgen wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Leuke foto van Thije :D

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil m´n YP pullen, kan het nog niet :(

geen zin om te wachten

....nou vooruit, 5 minuten nog :).......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 02:04:
Ik wil m´n YP pullen, kan het nog niet :(

geen zin om te wachten

....nou vooruit, 5 minuten nog :).......
Same here :P. Ga daarna lekker slapen :Z

Daar is tie dan:
Tieme Lasonder
19 jaar (erg jammer...)
Total Skill Index (TSI): 570
Verdedigen: goed

Verder wel leuk!

[ Voor 23% gewijzigd door Royz op 22-08-2004 02:13 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, zit ik daar op te wachten??

YP was dus 3 x niks, heb de broertjes Dennis en Eelco van de Geest er boven op laten springen, dus hoogstwaarschijnlijk is hij nu morsdood :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met lucifers in me ogen en half wankelend van de slaap nog ff op die YP gewacht....

en het is weer een TOPPERTJE!

code:
1
2
3
4
Conditie:    rampzalig   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    rampzalig   Passen:    slecht   
Vleugelspel:    slecht   Verdedigen:    zwak   
Scoren:    rampzalig   Spelhervatting:    waardeloos

kep er weer een SUPER verdediger bij. 4* WAT?! 5* makkelijk in waardeloze vorm...

ik ga denk ik weer huilend in slaap vallen net als na mijn vorige 6 YP's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 02:20:
Zoals je ondertitel al zegt, papa kan wel huilen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 02:20:
met lucifers in me ogen en half wankelend van de slaap nog ff op die YP gewacht....

en het is weer een TOPPERTJE!

code:
1
2
3
4
Conditie:    rampzalig   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    rampzalig   Passen:    slecht   
Vleugelspel:    slecht   Verdedigen:    zwak   
Scoren:    rampzalig   Spelhervatting:    waardeloos

kep er weer een SUPER verdediger bij. 4* WAT?! 5* makkelijk in waardeloze vorm...

achjah ik had:

18 years, passable form, healthy
A controversial person who is tranquil and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: weak Passing: poor
Winger: inadequate Defending: solid
Scoring: excellent Set Pieces: weak

denk dat ik hem maar ga ontslaan :s

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de meeting was zwaar toppie ik neem aan dat yared nu wel anders tegen de beverwijkers aan zal kijken en respect voor ons heeft gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op iedereen. Spam het gastenboek van Bronder United ff vol. Alleen Kroesio tot nu toe!!!!!

YP was weer zwaar bagger. Ik weet dat ik niet mag klagen met mijn super-YP van 7 weken geleden, maar dit verdien ik ook niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
@Frizza, blah

@MM, linkje Bronder United ;)

me yp had het fenomenale aantal van 7x zwak, 1x rampzalig... en het was geen keeper ;)

ff me gastenboek uit pluizen, lekker vol na gisteren

[ Voor 24% gewijzigd door yared op 22-08-2004 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Mijn YP had een TSI van 50, dus die lekker golfen :7

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn YP was ook weer bagger. Mijn jeugdopleiding is nu 5 weken uitstekend en de pulls worden alleen maar slechter. Zit er zelfs over na te denken om even een week helemaal niets te investeren, zodat ik weer lekker aan mijn jeugdopleiding kan werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Tjah mijn jeugdopleiding staat op goed maar wat trek ik een 19 jarige speler met redelijk vleugelspel en redelijk scoren. Tjah heb ik niets aan want hij heeft daardoor ongeveer 2 sterren nou en dat levert een kleine 7500 op volgens buddy zuigt dus....maar jah beter als tsi 50 :P

Vanavond de belangrijkste wedstrijd tegen de nummer 1....vorige keer 3-1 verloren en als ik win sta ik nog 2e door doelsaldo maar dan is de kans op promotie nog daar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen!!!

Ook van mij maar even een berichtje over de meeting.
De dag begon leuk.. Ik, Frizza en Thaboygert reden gezellig naar het station om daar een raar figuur te ontmoeten. Vanaf dat moment werd de dag eigenlijk steeds minder ;).

Nee, was leuk al die mensen weer eens te zien, en natuurlijk die "nieuwe" mensen te ontmoeten.
Jammer van de voetballende prestaties want die konden een stuk beter. Ik wil dan ook niet direct naar Kroesio wijzen als aanstichter ;)..

Nu is het wachten op de foto's.. Jullie hebben al een voorproefje van mij natuurlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
He he...

Na dik 2 seizoenen mijn opleiding op uitstekend te hebben, mijn eerste jeugdpull met een mainskill op goed. Het is dan ook meteen het talent van SandstorM. Hij wordt helaas wel verpatst aangezien mijn winger/vleugelverdedigers beter zijn :) Hier komt ie, tadaaaaa:

Ferhat Stolk,
17 jaar

Total Skill Index (TSI): 1 050

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: goed

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
YP past weer prima in m'n trainingsplannen, 17 jaar met een handicap van 6.
Het putten kan nog wat beter, maar daar wordt aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een nieuwe coach aanstellen. Alleen ik weet niet goed welke. Ik heb ongeveer 300k er voor.
Is het nu handig om een coach met sleche leiderschap en goed als vaardigheid niveau of kan ik beter een met matige leiderschap en redelijk vaardigheid niveau.

YP was weer eens 3x niks. :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 12:39:
Ik wil een nieuwe coach aanstellen. Alleen ik weet niet goed welke. Ik heb ongeveer 300k er voor.
Is het nu handig om een coach met sleche leiderschap en goed als vaardigheid niveau of kan ik beter een met matige leiderschap en redelijk vaardigheid niveau.

YP was weer eens 3x niks. :(
Euhm tsja, voor iedereen verschillend, maar ik zou voor goed coach slecht leiderschap gaan, omdat je training dan 1 week sneller gaat, en je waarschijnlijk toch nog niet veel hoeft te PIC'en, omdat je nog niet zo hoog speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey gister had ik nog zelfvertrouwen wonderbaarlijk en nu is ie behoorlijk. 2 niveau's lager dus :( Hoe kan dat nou weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 13:54:
hey gister had ik nog zelfvertrouwen wonderbaarlijk en nu is ie behoorlijk. 2 niveau's lager dus :( Hoe kan dat nou weer?
Sterke tegenstander en/of geen psychologen in dienst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 02-10 16:32

Ottooo

Vuurvlieg

zo, ik heb een beetje geldnood en met twee redelijke keepers dacht ik deze week maar eens een keertje een keeper als jeugdspeler naar voren te halen, heb ik dit als resultaat:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Orhan Witteveen 
20 jaar, redelijk in vorm, gezond  
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. 
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. 

Nationaliteit:  Nederland  
Total Skill Index (TSI):   3 410 
Loon:  2 214 €/week  
Eigenaar:  FC De Vuurvliegen  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    waardeloos   Keepen:    goed   
Positiespel:    rampzalig   Passen:    rampzalig   
Vleugelspel:    rampzalig   Verdedigen:    rampzalig   
Scoren:    rampzalig   Spelhervatting:    rampzalig

daar word ik nou vrolijk van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YP was weer n echte golfer, eindelijk had ik n 17-jarige maar TSI was 170 en beste mainskill matig positiespel. :z

@Sandyman: leuke pull, t is dat deze voor mij nog te duur zal zijn anders zou ik hem wel verder willen trainen en er n leuke wingback van maken.

@blijstar: ik zit zelf ook ongeveer op hetzelfde punt. Ik ga voor n goede coach met slecht leiderschap, die week sneller trainen is t me wel waard. Waarschijnlijk komt die coach deze week al dus dan gaan we echt lekker trainen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s_de_hoog schreef op 22 augustus 2004 @ 13:56:
[...]

Sterke tegenstander en/of geen psychologen in dienst?
geen psychologen, maar geen sterke tegenstander. vorige keer wel 1-1 door een flinke assrape van de HT engine :)

msch is dat eht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 14:35:
[...]

geen psychologen, maar geen sterke tegenstander. vorige keer wel 1-1 door een flinke assrape van de HT engine :)

msch is dat eht dan?
Volgens mij wordt alleen naar de positie van de tegenstander gekeken, niet naar het vorige resultaat.

Ik zou toch wat psychologen aannemen als ik jou was, want een hoog zelfvertrouwen is toch wel leuk :)

btw: mijn zelfvertrouwen is zelfs met 3 psycho's nog gedaald naar sterk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meeting was zeker lachuh, ben samen met HVP kleine 3 uurtjes langs geweest, zeker leuk om de gezichten achter de teams te zien! Leuk ook om bv 7 mede gotters te ontmoeten, denk 1 van de best vertegenwoordigde federaties, maar ook leuk om nou te zien wie onze bondscoach is van de u-20:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:25
offtopic:
Benedictus Weteling (39519749)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 300
Loon: 547 €/week
Eigenaar: FC Strijen
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

2e redelijk op rij, mag niet ontevreden wezen behalve dat ie contro is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 15:21:
meeting was zeker lachuh, ben samen met HVP kleine 3 uurtjes langs geweest, zeker leuk om de gezichten achter de teams te zien! Leuk ook om bv 7 mede gotters te ontmoeten, denk 1 van de best vertegenwoordigde federaties, maar ook leuk om nou te zien wie onze bondscoach is van de u-20:P
grappig, Ruyven heb ik dus wel gezien, is een hele relaxed rustige vent, maar Thijs was die er ook?

uh, de best vertegenwoordigde fed buiten de fed die het organiseerde en drie teams had, bedoel je natuurlijk :P

was ook leuk om jullie eens te zien!

edit: maar natuurlijk wel weer de TWEAKERS fed die eraan gedacht had een eigen fotograaf annex mental coach met laptop en bijbehorende connectors voor het 3 bij 3 scherm mee te nemen, TWEAKERS!! 8)

[ Voor 14% gewijzigd door yared op 22-08-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Bij deze alvast een linkje van een paar van de fotoos die gemaakt zijn gisteren tijdens de HFR meeting in Rotterdam.

Deze fotoos zijn GoT only, dus niks van de finale e.d., die fotoos komen later via de Gottrick site (zodra wubmaster of brainpower nuchter genoeg is om een ftp account aan te maken) :)

Op de fotoos zie je:

DSCN2659.JPG : afspreekpunt station beverwijk
DSCN2660.JPG: Frizza hep er zin in :)
DSCN2661.JPG: Pardon, moet ik bij U zijn voor de taxi naar R'dam?
DSCN2662.JPG: Thije en ThaboyGert komen de bocht om gescheurd
DSCN2664.JPG: Zo werkt de camera dus Thije
DSCN2666.JPG: Psst, Frits, zal ik jou eens lekker aan je oor knabbelen
DSCN2668.JPG: Teringzooi die overblijft wanneer je fles cola ontploft
DSCN2874.JPG: Thaboygert, je ziet hem denken... Thije geniet, Kleinepoes wil applaus

DSCN28821.jpg: Kleinepoes toont haar.. uh sokken

Rest dus online later

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 22-08-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe... :)

Wat ben ik toch een leuke jongen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Je bent voornamelijk lang, iets wat handig is bij het balletje trappen, maar of het ook een kwalificatie voor 'leuk' is kweetiknie :P

Dat je een rondje geeft wordt sneller gewaardeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 22 augustus 2004 @ 20:18:
Je bent voornamelijk lang, iets wat handig is bij het balletje trappen, maar of het ook een kwalificatie voor 'leuk' is kweetiknie :P

Dat je een rondje geeft wordt sneller gewaardeerd ;)
hmmm, dat ballen van Thije heb ik niet kunnen waarnemen. Ons team heeft die spelenderwijsjes vernederd. Of dat echter mijn verdienste was.... }:O

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 20:54:
[...]

hmmm, dat ballen van Thije heb ik niet kunnen waarnemen. Equus en ik hebben die spelenderwijsjes vernederd. Of dat echter mijn verdienste was.... }:O
Tuurlijk onze verdienste. 2 blokken beton in de verdediging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 20:56:
[...]

Tuurlijk onze verdienste. 2 blokken beton in de verdediging ;)
het ene blok beton kon na 2 wedstrijden niet meer lopen. Dit blok beton merkte vanochtend met opstaan dat ie haast niet kon lopen van de spierpijn. Ik word oud. Volgend jaar sta ik naast Yared met me videocamera en me rollator.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.