Verwijderd
PS. hoorde gister dat er meer kans is op blessures in friendly's met cup regels dan met normaal. is dat zo?
Verwijderd
nouhou!!1hoedjevanpapier schreef op 18 augustus 2004 @ 14:25:
met of zonder vlaggetje?
hoe laat is dat?Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 14:47:
Wie gaan er zaterdag eigenlijk allemaal voetballe? Op zich ben ik ook wel bereid (bij te weinig mensen) mij op te werpen als vrijwilliger. BBQ doe ik niet aan mee in ieder geval.
[ Voor 56% gewijzigd door Loona35 op 18-08-2004 14:48 ]
Verwijderd
http://home.zonnet.nl/nazzonline/hfrmeeting2004.htmloona35 schreef op 18 augustus 2004 @ 14:47:
[...]
nouhou!!1... je bent gewoon jaloers
[...]
hoe laat is dat?
Ja ikVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 11:37:
[...]
Ben je dr ook dan?? Doe je mee met voetbal?
p.s. kwam er nou een GoTter uit Heerhugowaard?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Van de Gotters, Ik, Thije, Kroesio en Thaboygert. Verder is ons team opgevult met Pastonio, Billythekid, Xlerate en AjaxBramAjax of CasartelliVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 14:47:
Wie gaan er zaterdag eigenlijk allemaal voetballe? Op zich ben ik ook wel bereid (bij te weinig mensen) mij op te werpen als vrijwilliger. BBQ doe ik niet aan mee in ieder geval.
ons team zit dus helaas al vol maar je kan je nog altijd inschrijven bij andere teams hoor?
Verwijderd
Verwijderd
ff kijken wie next is
*me zoekt de link van de cup...
Verwijderd
De passing skills tellen voor 2/3e mee (staat in de regels van Hattrick bij tactieken). Ik vermoed dat dat het probleem was!Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 19:40:
Heeft er iemand ervaring met pressievoetbal. Ik heb het vandaag gespeeld, maar mijn vaardigheid was zwak. Ik speelde 5-4-1. 6 van me spelers hadden uitstekend conditie (de rest daar iets onder). 2 verdedigers uitmuntend verdedigen, 3 uitstekend en nog een een stuk of 4 matig. Hoe kan ik dan zwak halen?
Wat hierboven staat klopt niet. Ik was in de war met de counter attack taktiek (daar geldt dat wel bij).
[ Voor 11% gewijzigd door dreamtheater42 op 19-08-2004 12:07 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
mja.. ik zou zelf eerder kiezen voor counter dan pressie. lekker 5-3-2 spelen. en snoeihard counteren. tenminste nog kans om te winnen, bij pressie niet echt.(tenzij je tegen een beduidend minder team speelt)dreamtheater schreef op 18 augustus 2004 @ 19:53:
[...]
De passing skills tellen voor 2/3e mee (staat in de regels van Hattrick bij tactieken). Ik vermoed dat dat het probleem was!
maar pressie kan wel werken om bij betere teams een puntje weg te snoepen. maar dat werkt vaak niet omdat die ook hogere passing skills hebben dan jij. Aanval is de beste verdediging
Verwijderd
overigens:
Je team heeft 100 345 € gekregen, omdat je voormalige speler Ilpo Katajanheimo (10820611) onlangs is verkocht voor 2 867 000 €.
altijd leuk
Verwijderd
Zelf heb ik pressing wel eens succelvol toegepast, maar daarbij was ik wel totaal afhankelijk van mijn goddelijk spelhervatterVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 19:57:
[...]
mja.. ik zou zelf eerder kiezen voor counter dan pressie. lekker 5-3-2 spelen. en snoeihard counteren. tenminste nog kans om te winnen, bij pressie niet echt.(tenzij je tegen een beduidend minder team speelt)
maar pressie kan wel werken om bij betere teams een puntje weg te snoepen. maar dat werkt vaak niet omdat die ook hogere passing skills hebben dan jij. Aanval is de beste verdediging
Voor de GoT-cup 4-2 gewonnen dus ik ben op koers om die cup ff te veroveren

leuk.. ik heb nu 3 geblesseerde basis middenvelders
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Verwijderd
Alleen jammer dat één speler met een blessure uitgevallen is en drie weken vanaf de kant moet toekijken.
Maar het geeft de burger moed voor een evt. promotie, maar eerst maar ff sleutelen aan de verdediging.
Verwijderd
Dat is dus niet waar bij pressie:dreamtheater schreef op 18 augustus 2004 @ 19:53:
[...]
De passing skills tellen voor 2/3e mee (staat in de regels van Hattrick bij tactieken). Ik vermoed dat dat het probleem was!
"Twee dingen vergroten aanzienlijk je kans om het aantal aanvallen in de wedstrijd daadwerkelijk te laten afnemen: De totale verdedigende vaardigheid van al je spelers (inclusief aanvallers, uitgezonderd de keeper). Als een speler "krachtig" is, zal zijn verdedigende kwaliteit wat dit aangaat dubbel meetellen.
Daarnaast wordt de conditie meegerekend als het gaat om de "pressievaardigheid" van een speler"
Verwijderd
Je kunt een verdediger de opdracht geven om 'extra centrale middenvelder' te spelen in de dropdown onder de speler in het opstellingscherm.Terrestra schreef op 18 augustus 2004 @ 22:02:
Heb misschien een lekkere domme vraag, speel nu gewoon 4-4-2 echter ik wil eens 3-5-2 proberen. Hoe kan ik mij opstelling veranderen ? Waar doe ik dat ?
Edit: vragen is niet dom: niet vragen is dom
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 23:08 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
erg lekker bezig dit seizoen oonme^^0nMe schreef op 19 augustus 2004 @ 01:42:
En ook door weer naar ronde 10 van de beker, het is dat ik bij een vriend online was, anders ging ik los op irc.Verder rust me een loodzware taak om de eer van GoT, HFR en IV.6 hoog te houden in de volgende ronde, opnieuw ga ik er vol voor, aangezien ik schijt heb aan promotie naar III.
Martinozen heeft voor het eerst in een wedstrijd in de GoT-cup gewonnen!
Helaas voor Hc Harlem
(vergis ik me nu, of komt half hattrickend GoT uit de buurt van dat plaatsje?)
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Verwijderd
Binnen de GoT federatie (van de actieve leden) zitten er inderdaad aardig wat hierzoPar_Martinos schreef op 19 augustus 2004 @ 08:42:
Martinozen heeft voor het eerst in een wedstrijd in de GoT-cup gewonnen!
Helaas voor Hc Harlem
(vergis ik me nu, of komt half hattrickend GoT uit de buurt van dat plaatsje?)
Tim gaat nu trouwens even de rekenmachine erbij pakken en de aankopen voor komende maanden plannen
Verwijderd
Als dank heb ik me banner ver-GoT in clubhuis De Bonte Vivant
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 09:14 ]
goed man!loona35 schreef op 18 augustus 2004 @ 14:13:
.. als het goed is staan we vanaf morgen voortaan op alle startpagina's en zoekmachine's
@Meeting, ikke mag chauffeur spelen voor die aardbeien uit beverwijk, dus komt allen me gezelschap houden op de tribune waar het pas echt gezellig wordt!
@MUG mail me even ajb (niet ht-mail)
@Onme FELI!!
@Graxon de bal is rond
[center]GOT HT FEDERATIE - OPROEP: SLIMME JONGENS[/center]
Yared had weer eens een ideetje wat op zich wel geinig is...
Ik zat gisteren met Graxon na te kleppen over zijn (onterecht) verloren bekermatch toen we op Topstats kwamen waar je dus je teams kunt vergelijken (en hij 4-2 had moeten winnen
Wanneer we in de federatie de .hrf files bij mekaar voegen kunnen we per divisie zien welke spelers er in het federatie dreamteam zitten.
Om het een beetje eerlijk te maken doen we de ere t/m III bij mekaar, IV & V bij mekaar en VI t/m IX bij mekaar en hebben we totaal 3 dreamteams + 1 totaal dreamteam.
Wellicht dat de heren Slimme Jongens gewoon een selector kunnen maken waardoor je zelf die combinatie kunt kiezen of zelfs alleen maar bijvoorbeeld de top 10 wingers, middenvelders, etc...
Je kunt ook teams aanvinken wellicht en kijken wie daar weer de beste spelers van hebben (bijvoorbeeld voor een cup). Alles nog op basis van de ouderwetse .hrf files .
Slimme Jongens dus..
Wie of wie voelt zich geroepen?
Ik begrijp dat J_du_pee al eens een CHPP goedkeuring heeft gekregen voor zijn toenmalige idee, wellicht dat hij in ieder geval hieraan mee wil doen.
Wanneer we dit tooltje kunnen maken kunnen we het ook aan andere federaties ter beschikking stellen, lekker promoten en onze fed flink op de kaart zetten.
Alles natuurlijk onder voorbehoud voortbestaan .hrf files of wellicht een creatieve alternatieve manier.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Sorry, je hebt gelijk. Ik was in de war met counterattack...Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 22:21:
[...]
Dat is dus niet waar bij pressie:
"Twee dingen vergroten aanzienlijk je kans om het aantal aanvallen in de wedstrijd daadwerkelijk te laten afnemen: De totale verdedigende vaardigheid van al je spelers (inclusief aanvallers, uitgezonderd de keeper). Als een speler "krachtig" is, zal zijn verdedigende kwaliteit wat dit aangaat dubbel meetellen.
Daarnaast wordt de conditie meegerekend als het gaat om de "pressievaardigheid" van een speler"

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Ik vind het wel leuker als het per divisie wordt gedaan. Ik denk dat bij samenvoegen van IV en V, geen enkele V-speler zal overblijven. Altijd leuk om je stoerste speler in een dreamteam te zien staan.yared schreef op 19 augustus 2004 @ 10:02:
...leuk idee
Super idee Yared!Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 10:17:
[...]
Ik vind het wel leuker als het per divisie wordt gedaan. Ik denk dat bij samenvoegen van IV en V, geen enkele V-speler zal overblijven. Altijd leuk om je stoerste speler in een dreamteam te zien staan.
.. en het lijkt mij ook leuker om per divisie te doen. Dat is toch geen extra werk als het programma eenmaal af is lijkt mij.
Bijkomend pluspunt wat Yared noemt is ook erg tof! Als je een eigen progje hebt dat goed werkt kunnen we ook heel gemakkelijk een linkje krijgen op de HT site en de andere sites zoals Hattrickfiles etc. (Denk ook aan de banner @ clubhouse!) Die kunnen we nu immers niet zomaar krijgen omdat we in HT wereld nog niet groot genoeg (belangrijk genoeg) zijn.
Verwijderd
awel ik ben de eigenaar van file not found in belgie (maar ik ben door redenen men team kwijt) ik speel dus ook in IV en heb geen zin om opnieuw een nieuw ploeg aan te vragen en weer 2jaar werken om naar 4dete kunne en ik zag u ploeg en ik dacht ik zal het is aan hem vragen e omdakik dus graag is in een ander land een team zou hebben
Best illegaal dus. Ik zal hem niet aangeven omdat ik het gewoon erg grappig vond.
Verwijderd
lol je bent niet de 1e die dat mailtje kreegVerwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 11:42:
hmm kreeg net een mailtje van een Belg of ie mijn team kon overnemen. Ik vroeg dus waarom, toen zei hij dit:
awel ik ben de eigenaar van file not found in belgie (maar ik ben door redenen men team kwijt) ik speel dus ook in IV en heb geen zin om opnieuw een nieuw ploeg aan te vragen en weer 2jaar werken om naar 4dete kunne en ik zag u ploeg en ik dacht ik zal het is aan hem vragen e omdakik dus graag is in een ander land een team zou hebben
Best illegaal dus. Ik zal hem niet aangeven omdat ik het gewoon erg grappig vond.
ps. hij is al aangegeven (niet door mij trouwens)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 12:10 ]
Wat ik me afvraag is als de .hrf files mogelijk verdwijnen, hoe kun je het dan doen....
@teamkopen
PS: het wordt tijd dat men wellicht bij HT er eens over gaat nadenken of dat niet toch mag onder bepaalde voorwaardes.
Gewoon je team op eBay zetten.
Ik zou als programma maker erg vereerd zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door yared op 19-08-2004 12:27 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
op dezelfde manier als HAM het doet lijkt me?yared schreef op 19 augustus 2004 @ 12:26:
@Metalmeijer tis idd zoals Loona al aangeeft geen probleem om daar een keuze menu van te maken wanneer je eenmaal het spul geprogrammeerd hebt.
Wat ik me afvraag is als de .hrf files mogelijk verdwijnen, hoe kun je het dan doen....
@teamkopen
PS: het wordt tijd dat men wellicht bij HT er eens over gaat nadenken of dat niet toch mag onder bepaalde voorwaardes.
Gewoon je team op eBay zetten.
Ik zou als programma maker erg vereerd zijn.
Verwijderd
We wonen beiden ook in de mooiste stad van Nederland, dus als er zelfs mensen uit beverwijk komen, dan moeten we wel
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 12:37 ]
HAM gebruikt XML, en dat is 1 op 1. Dus user logt in, zijn gegevens worden opgehaald. Dus niet de gegevens van allemaal andere teams... tenzij je de tool zo maakt dat de stats niet getoond worden net als op Topstats.
Net even zitten brainstormen, en nieuwe toepassingen uitgekomen.
Wanneer je een dreamteam kunt maken van verschillende zelf ingevoerd teamids dan kun je dus ook verschillende teams die bijvoorbeeld in een friendly Cup
Moet je natuurlijk wel de mogelijkheid hebben van de tegenpartij het B team te vergelijken met jouw B team.
Frizza, ben ander ideetje alweer kwijt, help me out
@Loona add me even op msn (msn_@_valheru_._nl)
[ Voor 3% gewijzigd door yared op 19-08-2004 13:24 ]
Hattrick Organizer heeft al een dergelijke functie. Daar kun je een fictieve wedstrijd spelen via internet.yared schreef op 19 augustus 2004 @ 13:18:
[...]
HAM gebruikt XML, en dat is 1 op 1. Dus user logt in, zijn gegevens worden opgehaald. Dus niet de gegevens van allemaal andere teams... tenzij je de tool zo maakt dat de stats niet getoond worden net als op Topstats.
Net even zitten brainstormen, en nieuwe toepassingen uitgekomen.
Wanneer je een dreamteam kunt maken van verschillende zelf ingevoerd teamids dan kun je dus ook verschillende teams die bijvoorbeeld in een friendly Cup![]()
samen spelen laten uitzoeken wie er de beste kansen heeft.
Moet je natuurlijk wel de mogelijkheid hebben van de tegenpartij het B team te vergelijken met jouw B team.
Frizza, ben ander ideetje alweer kwijt, help me out
Idd,Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 12:02:
[...]
lol je bent niet de 1e die dat mailtje kreeg
ps. hij is al aangegeven (niet door mij trouwens)
Zend 2004-08-19 12:31:00
Van iveco
Onderwerp
hallo als ge zou stoppen met u ploeg van hattrick zou ik ze dan mogen hebben ??? aub
Ketenix - Korreweg Sport
Spaarnestad - Sjorsie's team
Real Raateland - Toppers
United United - FC P.P.S.
Solanthia - Sc Paas 1894
Metal_Heads - Tjedemich
FC Neo Ablaze - vv kickass
D-Spawn - FC Aipay
FC prutsers - OO0nMe's Dreamteam
fc hattricks - BB Betis
Juniores - Guisbo-=C.E.T.A.=- (Brasil)
Dus ga naat http://gottrick.bitxs.com en vul de toto in!
Ik heb Graxon net een soortgelijk mailtje gestuurd... acht de kans groot na zijn verlies afgelopen woensdag, dat hij toehaptBrainpower schreef op 19 augustus 2004 @ 13:26:
[...]
Idd,
Van iveco
Onderwerp
hallo als ge zou stoppen met u ploeg van hattrick zou ik ze dan mogen hebben ??? aub
@Graxon, ik verhoog me bod, ik kom slechts een jaar lang stalken ipv 2 jaar

Waar kun je dat dreamteam vinden per divisie?yared schreef op 19 augustus 2004 @ 10:02:
[...]
Yared had weer eens een ideetje wat op zich wel geinig is...
Ik zat gisteren met Graxon na te kleppen over zijn (onterecht) verloren bekermatch toen we op Topstats kwamen waar je dus je teams kunt vergelijken (en hij 4-2 had moeten winnen) en waar ik altijd kijk om te zien hoeveel mensen uit mijn team in het 'dreamteam' van mijn divisie zitten (4 dus
)
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Shit, mijn team is blijkbaar niet interessant genoeg om zulke vragen te krijgen. Er zou best handel in kunnen zitten! Steeds met een teampje in de 9e beginnen, opwerken tot 4, en verpatsen. :Brainpower schreef op 19 augustus 2004 @ 13:26:
[...]
Idd,
Van iveco
Onderwerp
Verwijderd
Get a real jobPar_Martinos schreef op 19 augustus 2004 @ 14:06:
[...]
Shit, mijn team is blijkbaar niet interessant genoeg om zulke vragen te krijgen. Er zou best handel in kunnen zitten! Steeds met een teampje in de 9e beginnen, opwerken tot 4, en verpatsen. :
Topstats, ben ff url kwijt (zit op me werk)Sandyman538 schreef op 19 augustus 2004 @ 14:01:
[...]
Waar kun je dat dreamteam vinden per divisie?
Kijk bij je divisie dan staat er ergens onderaan de optie
In het verleden kon dat altijd op www.stadion.se (en dan teamcheck geloof ik), maar die doet het al 3 weken of zo niet meer. Hij komt wel weer de "lucht" in als het goed is.Sandyman538 schreef op 19 augustus 2004 @ 14:01:
[...]
Waar kun je dat dreamteam vinden per divisie?
Als je het aantal uren dat daarin gaat zitten (van IX naar IV) gaat tellen; hoeveel wil je dan hebben (a 1 euro/uur zul je toch al rond de 40.000 Euro zittenPar_Martinos schreef op 19 augustus 2004 @ 14:06:
[...]
Shit, mijn team is blijkbaar niet interessant genoeg om zulke vragen te krijgen. Er zou best handel in kunnen zitten! Steeds met een teampje in de 9e beginnen, opwerken tot 4, en verpatsen. :
reserveringshouder Tesla Model 3
http://www.go-2-it.com/Top-Stats/yared schreef op 19 augustus 2004 @ 14:47:
[...]
Topstats, ben ff url kwijt (zit op me werk)
Verwijderd
per competitie kan je al het dreamteam zien in hattrickbuddy en ook het kneuzenteam van de week
competitie>team van de week leuk voor de statsfreaks
wel geinig. ik sta der altijd wel in met 5/6 mensen.
Verwijderd
heb de volgende speler voor 0,- te koop staan, in de hoop dat hij werd verkocht zodat ik hem moest ontslaan:
conditie: slecht
vleugelspel: matig
pasen: redelijk
verdedigen: matig
scoren: zwak
Per Nederbrant
tsi 580
verder 20 jaar oud, geen clown, eigenlijk een schoonmaker van me clubhuis.
De deadline was op woensdagavond rond een uur of 11. Nu log ik op woensdgmiddag 5 uur in en zie ik op mijn startpagina het volgende:
45 x degebo lumberjacks biedt voor Per Nederbrant
Er van uitgaande dat het een bug op hattrick is ga ik naar mijn spelerspagina en kijk ik wat er op de spelerspagina staat vermeld bij Per Nederbrant. Het volgende:
Gemengde gevoelens. Aan de ene kant heel blij dat zo'n waardeloze speler voor zo veel geld wordt verkocht, aan de andere kant lijkt het natuurlijk verschrikkelijk op cheaten. Cheaten is het niet, hetzij ik zweeds kon praten/schrijven: zie teampagina degebo lumberjacks (97339). Nu denkt ik dat zijn account gehacked is en dat mijn speler het gelukkige doelwit was.
Ik heb al een mail gestuurd naar GM-Armandinho, met uitleg. Voorlopig nog maar nix besteden van het geld want ik weet ook niet wat er mee gaat gebeuren. Dit wilde ik ff met jullie delen.
@ yared, mooi plan die dreamteams, alleen dan welo per divisie een dreamteam, anders kom je er als V.III en verder niet aan te pas!
Verwijderd
kans is dat je een deel van het geld moet teruggeven (aan hattrick). lijkt me sterk dat ze dit door laten gaanVerwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 16:38:
wat vinden jullie dan van het volgende incident, am I lucky or not!![]()
heb de volgende speler voor 0,- te koop staan, in de hoop dat hij werd verkocht zodat ik hem moest ontslaan:
conditie: slecht
vleugelspel: matig
pasen: redelijk
verdedigen: matig
scoren: zwak
Per Nederbrant
tsi 580
verder 20 jaar oud, geen clown, eigenlijk een schoonmaker van me clubhuis.
De deadline was op woensdagavond rond een uur of 11. Nu log ik op woensdgmiddag 5 uur in en zie ik op mijn startpagina het volgende:
45 x degebo lumberjacks biedt voor Per Nederbrant
Er van uitgaande dat het een bug op hattrick is ga ik naar mijn spelerspagina en kijk ik wat er op de spelerspagina staat vermeld bij Per Nederbrant. Het volgende:
[afbeelding]
Gemengde gevoelens. Aan de ene kant heel blij dat zo'n waardeloze speler voor zo veel geld wordt verkocht, aan de andere kant lijkt het natuurlijk verschrikkelijk op cheaten. Cheaten is het niet, hetzij ik zweeds kon praten/schrijven: zie teampagina degebo lumberjacks (97339). Nu denkt ik dat zijn account gehacked is en dat mijn speler het gelukkige doelwit was.
Ik heb al een mail gestuurd naar GM-Armandinho, met uitleg. Voorlopig nog maar nix besteden van het geld want ik weet ook niet wat er mee gaat gebeuren. Dit wilde ik ff met jullie delen.
@ yared, mooi plan die dreamteams, alleen dan welo per divisie een dreamteam, anders kom je er als V.III en verder niet aan te pas!
Verwijderd
Daar hebben we toch zo'n practige openingspost voor. Scheelt mij op me werk heel wat linksyared schreef op 19 augustus 2004 @ 14:47:
[...]
Topstats, ben ff url kwijt (zit op me werk)
ik had er gisteren ook eentje.. werd een oud speler voor 300k verkocht terwijl hij amper 110k waard was waarvoor ik hem wegdeed. Bleek het een n00b te zijnVerwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 17:04:
[...]
kans is dat je een deel van het geld moet teruggeven (aan hattrick). lijkt me sterk dat ze dit door laten gaan
Verwijderd
had ik toen met me 30+ keeper. Een n00b dacht dat de waarde wel maatgevend was voor de prijs. DE reden dat ze die TSI hebben bedacht. Al had ik een goede uitleg beter gevonden. Vind TSI nog steeds niks, ik blijf er 2 nullen achter zetten.loona35 schreef op 19 augustus 2004 @ 18:55:
[...]
ik had er gisteren ook eentje.. werd een oud speler voor 300k verkocht terwijl hij amper 110k waard was waarvoor ik hem wegdeed. Bleek het een n00b te zijn
Verwijderd
Namelijk Shome

Dus ga even naar deze jongen toe, en laat hem weten wie wij zijn..
Verwijderd
PS. zat even in je divisie te kijken. hopelijk kom ik ook ooit in zo'n 6e terecht. wat een slechte teams, ik win denk ik zelfs van sommige. Het verschil tussen sommige competities in dezelfde diviesie is toch wel heel erg groot. das toch wel jammer en msch een puntje van aandacht vind ik.
Verwijderd
gewoon snel promoveren naar div IV en hoger dan ben je daar vanaf. Verschillen blijven altijd bestaan natuurlijk maar vanaf Div IV echt stukken minder, iedereen is wel actief. Dus kom gezellig naar Div IVVerwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 22:40:
Welkom! en HF @ GoT Fed!
edit:
PS. zat even in je divisie te kijken. hopelijk kom ik ook ooit in zo'n 6e terecht. wat een slechte teams, ik win denk ik zelfs van sommige. Het verschil tussen sommige competities in dezelfde diviesie is toch wel heel erg groot. das toch wel jammer en msch een puntje van aandacht vind ik.
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Stigbjörn Fredriksson (1738425) 27 jaar, matig in vorm, gezond Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Sverige Total Skill Index (TSI): 8 980 Loon: 4 695 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Wubmastert Waarschuwingen: 0 Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: uitmuntend Passen: slecht Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk |
Hij stond op de lijst voor 898K.
Gisterenavond heb ik al enkele malen geprobeerd zo'n soort speler te halen (towards middle), maar die gingen allemaal voor rond de 2M weg.
Ik moest trainen vanavond, dus ik dacht:"ik bied gewoon 1.7M (mijn budget) en we zien wel wat er gebeurt".
Blijkt dus dat ik die speler voor die prijs had gekocht...en dan krijg je toch een beetje mixed feelings.... 'als ik nou 1.5 had geboden'....
Maar, Jack/Wub is happy!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 22:55 ]
De cupsite http://users.skynet.be/fa881279/cup is weer up to date met uitslagen van de tweede ronde. Opmerkelijk is wel de winst van 11-0 van BZF !
Er zijn weer 5 forfaits gegeven, dit zijnde dezelfde teams als vorige week.
- CF Sporza Int.
- Los Stijvos Harkos
- Kamikasees
- Schoenzolen
- Rhenen Utd
Waarschijnlijk zullen zij ook hun komende matchen forfait geven. Dus als er nieuwe bl@@t@@pjes zijn die hun plaatsen (en punten) willen overnemen, ze zijn altijd welkom!
@ brainpower, zeker dat je me hebt geadd op msn? heb nog niets ontvangen.
Life is simple, make choices, don't look back...
Ik kan de topstats website ook wel vinden (bookmarks, ideaalVerwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 18:50:
[...]
Daar hebben we toch zo'n practige openingspost voor. Scheelt mij op me werk heel wat links

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
En ik ben te herkennen aan het shirt van DE club van RotterdamVerwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 12:30:
Ik kom zaterdag ook voetballen. Samen met Equus van F.C. P.A.A.R.D. Je herkent me aan mijn zwarte t-shirt.
We wonen beiden ook in de mooiste stad van Nederland, dus als er zelfs mensen uit beverwijk komen, dan moeten we wel
Wie komen er eigenlijk nog meer van GoT?
sparta?Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 00:38:
[...]
En ik ben te herkennen aan het shirt van DE club van Rotterdam
Wie komen er eigenlijk nog meer van GoT?
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Shome van dordt gek! (209877), klad zijn gastenboek vol met welkomsgroeten!
En het was precies een jaar eerder dat onze eigen Menno van Noobs with Skills (149131) ons joinde, feli hem even met zijn jubileum!
En natuurlijk feli aan al die anderen die in Augustus 2003 de club joinde, heeeeel gezelli!
@Crazy Horse, Welke Gotters komen er morgen:
Kroesio
Thaboygert
Frizza
Thije
* yared ikke (en die vier boven me rijden met me mee)
jij (Crazy Horse)
Hoedjevanpapier (alleen borrel)
@TU, een van de vier nieuwe trainee aankopen meteen gestegen
is nu goed vleugelspel, goed verdedigen, 17 jaar, koooooopje
[ Voor 10% gewijzigd door yared op 20-08-2004 08:33 ]
Verwijderd
defending: +1 (17 jr. uitstekend verd. + goed vleugel
value: +2390/-1460
form: +4/-7
Verwijderd
Norbert Madarász
TSI = 7 100 , 18 years, passable form
Has wretched experience and inadequate leadership abilities
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: poor Defending: brilliant
Scoring: poor Set Pieces: poor
gaat lekker, hopelijk kan ie in de u20 komen
Form +7/-5
TSI +990/-600
Mijn eerste middenvelder met uitmuntend positiespel (20 jaar)
Verwijderd
en Metal Meijeryared schreef op 20 augustus 2004 @ 08:28:
GoT-HT Federatie verwelkomt:
Shome van dordt gek! (209877), klad zijn gastenboek vol met welkomsgroeten!
En het was precies een jaar eerder dat onze eigen Menno van Noobs with Skills (149131) ons joinde, feli hem even met zijn jubileum!
En natuurlijk feli aan al die anderen die in Augustus 2003 de club joinde, heeeeel gezelli!
@Crazy Horse, Welke Gotters komen er morgen:
Kroesio
Thaboygert
Frizza
Thije
/me ikke (en die vier boven me rijden met me mee)
jij (Crazy Horse)
Hoedjevanpapier (alleen borrel)
@TU, een van de vier nieuwe trainee aankopen meteen gestegen
is nu goed vleugelspel, goed verdedigen, 17 jaar, koooooopje
Verwijderd
TSI: 610/-820
Vorm: 3/-1
Scoren + 2
Niet veel boeiends dus, behalve dan dat er 2 trainees met scoren omhoog zijn gegaan
[edit] moet zeggen dat de vorm van mijn team ook erg lekker is op dit moment. Gemiddelde vorm van mijn a-team is nu 6,63. En van de gehele selectie is de vorm 6.38. Heb alleen maar 2 spelers met een matig vorm en de rest is allemaal hoger.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 10:12 ]
Verdere update:
TSI +1370 -120
Vorm +7 -2
Pos spel +1
Ervaring +1
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Vorm +7/-1
TSI 590/-180
best aardig dus.
[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 15:06 ]
Verwijderd
TSI +500
Vorm +9
Nu nog maar wat meer verdiepen in de trainingsmogelijkheden van Hattrick
Scoren: +1 (18 jarige naar formidabel, terwijl ie geen training heeft gehad deze week
Vorm: +3/-2
TSI: +2820/-770
Hopelijk redden ze het allemaal om dit seizoen 2x te stijgen
Wat is je teamID/naam & HT username?
Verwijderd
Dat zal dan wel geen duur team zijnPar_Martinos schreef op 20 augustus 2004 @ 14:25:
ik denk dat Yorke zijn team via Ebay heeft gekocht
Ik gok 1,5 Euro
* j_du_pee zich iets herinnert van nickchange HT-gotter onlangsVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 14:23:
[...]
Volgens mij was de manager van Gert United al eens eerder op GoT.. Of nie?
was deze dan zeker
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
De koploper in die poule doet het goed: goed-redelijk-formidabel aanval. Voor de IX-e klasse!Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 14:27:
[...]
Dat zal dan wel geen duur team zijn![]()
Ik gok 1,5 Euro
Verwijderd
waarschijnlijk omdat ie alles wint is zijn zelfvertrouwen erg hoog en dus de aanval krijgt een dikke boost. misschien ook nog eens een aanvallende coach erbij. Kijk die verdediging dan. Zo'n geweldig team is het niet.Par_Martinos schreef op 20 augustus 2004 @ 14:31:
[...]
De koploper in die poule doet het goed: goed-redelijk-formidabel aanval. Voor de IX-e klasse!
-edit- mja aanvallend coach dus. de nummer 1 in mijn divisie heeft ook formidabel of briljant verdediging met een verdedigende coach. Harstikke leuk op alle andere posities is ie wel 3 ratings lager. ik ga meer voor overall skills dan 1 goeie linie.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 14:49 ]
Verwijderd
Dat ben ik jaj_du_pee schreef op 20 augustus 2004 @ 14:27:
[...]
* j_du_pee zich iets herinnert van nickchange HT-gotter onlangs
was deze dan zeker
Mijn team zal op Ebay die 1,50 nog niet eens halen denk ik
Nu je het zegt, idd, naam komt me bekend voor.
@J_du_pee, zie ht mail
gezien en gerepliedyared schreef op 20 augustus 2004 @ 14:56:
@J_du_pee, zie ht mail
Wacht op antwoord
Verwijderd
TSI : +10 -1300
Form : -11
Ik heb een redelijke defensieve trainer, redelijk in vorm, ik train positiespel op 100 %
Ik heb gewoon woensdag 3 spelers uit ateam opgesteld en rest bteam laten spelen
... kan iemand een beetje uitleg geven als je een idee hebt hoe dit kan komen ?
What goes up, must come down
(btw, met 100% niet heel veel blessures
[ Voor 5% gewijzigd door j_du_pee op 20-08-2004 16:29 ]
Wacht op antwoord
Form: +2 / -6
TSI: +1040 / -850
Leadership: -1
En dat laatste is gewoon zwaar klote.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Scoren +1 (5x 18-jarigen niet omhoog, deze ene 26-jarige wel, dus mag weg)
Vorm +7/-5 (m'n nieuwe topaankoop naar zwak
TSI +2950/-1660 = +1290
Verwijderd
JAHOE !
in dat geval gaat mijn post niet opVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:04:
" De training is deze week verloren gegaan door onbegrijpelijke acties van de coach "
JAHOE !
wat had je gedaan en wat is je teamnaam
Wacht op antwoord
Verwijderd
ik heb dus niks gedaan, mn inmiddels ontslagen , controversiële, coach heeft 't 'm gedaan geloof ik
EDIT : wat een superconclusie van me !
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 17:27 ]
geef je coach maar de schuldVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:09:
Divaldo Juniors (512523)![]()
ik heb dus niks gedaan, mn inmiddels ontslagen , controversieele, coach heeft 't 'm gedaan geloof ik
ik denk dat 4 centrale spitsen afgelopen woensdag ook wel iets ermee te maken hebben
Wacht op antwoord
Dit topic is gesloten.