Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.146 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik ben er zaterdag ook, maar ik moet tot 4 uur werken. Dus ik kom alleen even buurten. BBQ ook niet mee, kom alleen wat drinken, praten en ouwehoeren.

S'avonds heb ik ook al weer een verplichting, maar wil de kans om de beverwijk clan te ontmoeten niet mislopen ;p

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe werkt die TPE calculator in HAM? ik zie hem namelijk niet erbij staan.

PS. hoorde gister dat er meer kans is op blessures in friendly's met cup regels dan met normaal. is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
.. als het goed is staan we vanaf morgen voortaan op alle startpagina's en zoekmachine's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

met of zonder vlaggetje?

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gaan er zaterdag eigenlijk allemaal voetballe? Op zich ben ik ook wel bereid (bij te weinig mensen) mij op te werpen als vrijwilliger. BBQ doe ik niet aan mee in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
nouhou!!1 ;( ... je bent gewoon jaloers
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 14:47:
Wie gaan er zaterdag eigenlijk allemaal voetballe? Op zich ben ik ook wel bereid (bij te weinig mensen) mij op te werpen als vrijwilliger. BBQ doe ik niet aan mee in ieder geval.
hoe laat is dat?

[ Voor 56% gewijzigd door Loona35 op 18-08-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 18 augustus 2004 @ 14:47:
[...]

nouhou!!1 ;( ... je bent gewoon jaloers

[...]

hoe laat is dat?
http://home.zonnet.nl/nazzonline/hfrmeeting2004.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 11:37:
[...]

Ben je dr ook dan?? Doe je mee met voetbal?

p.s. kwam er nou een GoTter uit Heerhugowaard?
Ja ik :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Jezus, opstelling vergeten te versturen :S Nu 7-0 gewonnen, gelukkig geen blessures, maar wel 2 spelers die deze week geen training hebben gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 14:47:
Van de Gotters, Ik, Thije, Kroesio en Thaboygert. Verder is ons team opgevult met Pastonio, Billythekid, Xlerate en AjaxBramAjax of Casartelli

ons team zit dus helaas al vol maar je kan je nog altijd inschrijven bij andere teams hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met pressievoetbal. Ik heb het vandaag gespeeld, maar mijn vaardigheid was zwak. Ik speelde 5-4-1. 6 van me spelers hadden uitstekend conditie (de rest daar iets onder). 2 verdedigers uitmuntend verdedigen, 3 uitstekend en nog een een stuk of 4 matig. Hoe kan ik dan zwak halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja 2-7 was te verwachten. toch niet geheel ontevreden over de ratings van mijn b-teampje.

ff kijken wie next is :)

*me zoekt de link van de cup... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei mijn 18jarige trainee haalde vandaag al 5 sterren :D Zal hem maar eens voorstellen aan de bondscoach van Hongarije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 13:05
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 19:40:
Heeft er iemand ervaring met pressievoetbal. Ik heb het vandaag gespeeld, maar mijn vaardigheid was zwak. Ik speelde 5-4-1. 6 van me spelers hadden uitstekend conditie (de rest daar iets onder). 2 verdedigers uitmuntend verdedigen, 3 uitstekend en nog een een stuk of 4 matig. Hoe kan ik dan zwak halen?
De passing skills tellen voor 2/3e mee (staat in de regels van Hattrick bij tactieken). Ik vermoed dat dat het probleem was!

edit:
Wat hierboven staat klopt niet. Ik was in de war met de counter attack taktiek (daar geldt dat wel bij).

[ Voor 11% gewijzigd door dreamtheater42 op 19-08-2004 12:07 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 18 augustus 2004 @ 19:53:
[...]

De passing skills tellen voor 2/3e mee (staat in de regels van Hattrick bij tactieken). Ik vermoed dat dat het probleem was!
mja.. ik zou zelf eerder kiezen voor counter dan pressie. lekker 5-3-2 spelen. en snoeihard counteren. tenminste nog kans om te winnen, bij pressie niet echt.(tenzij je tegen een beduidend minder team speelt)

maar pressie kan wel werken om bij betere teams een puntje weg te snoepen. maar dat werkt vaak niet omdat die ook hogere passing skills hebben dan jij. Aanval is de beste verdediging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5-0 verloren van De Wespen, hij was vergeten z´n b-team neer te zetten, beetje jammer.

overigens:

Je team heeft 100 345 € gekregen, omdat je voormalige speler Ilpo Katajanheimo (10820611) onlangs is verkocht voor 2 867 000 €.
altijd leuk :) vind het overigens wel humor dat vlak na de verkoop, deze speler tijdens z´n match voor 2 weken naar de kant wordt geschopt bij z´n oude club :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 19:57:
[...]

mja.. ik zou zelf eerder kiezen voor counter dan pressie. lekker 5-3-2 spelen. en snoeihard counteren. tenminste nog kans om te winnen, bij pressie niet echt.(tenzij je tegen een beduidend minder team speelt)

maar pressie kan wel werken om bij betere teams een puntje weg te snoepen. maar dat werkt vaak niet omdat die ook hogere passing skills hebben dan jij. Aanval is de beste verdediging :D
Zelf heb ik pressing wel eens succelvol toegepast, maar daarbij was ik wel totaal afhankelijk van mijn goddelijk spelhervatter :)

Voor de GoT-cup 4-2 gewonnen dus ik ben op koers om die cup ff te veroveren :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep enigszins hoop op de 2e ronde, dan vlieg er keihard uit met 19-0 ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:25
en weer een oefenwedstrijd door zonder blessures, pfieuw :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Joss schreef op 18 augustus 2004 @ 20:41:
en weer een oefenwedstrijd door zonder blessures, pfieuw :9
leuk.. ik heb nu 3 geblesseerde basis middenvelders :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Heb misschien een lekkere domme vraag, speel nu gewoon 4-4-2 echter ik wil eens 3-5-2 proberen. Hoe kan ik mij opstelling veranderen ? Waar doe ik dat ?

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn eerste oefenwedstrijd gespeeld en ondanks de 4-2 nederlaag ben ik wel tevreden. Mijn 9e divisie team heeft de tegenstander, een 8e divisieteam die alle 8competitiewedstrijden heeft gewonnen, knap moeilijk weten te maken.

Alleen jammer dat één speler met een blessure uitgevallen is en drie weken vanaf de kant moet toekijken.

Maar het geeft de burger moed voor een evt. promotie, maar eerst maar ff sleutelen aan de verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 18 augustus 2004 @ 19:53:
[...]

Dat is dus niet waar bij pressie:

"Twee dingen vergroten aanzienlijk je kans om het aantal aanvallen in de wedstrijd daadwerkelijk te laten afnemen: De totale verdedigende vaardigheid van al je spelers (inclusief aanvallers, uitgezonderd de keeper). Als een speler "krachtig" is, zal zijn verdedigende kwaliteit wat dit aangaat dubbel meetellen.

Daarnaast wordt de conditie meegerekend als het gaat om de "pressievaardigheid" van een speler"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrestra schreef op 18 augustus 2004 @ 22:02:
Heb misschien een lekkere domme vraag, speel nu gewoon 4-4-2 echter ik wil eens 3-5-2 proberen. Hoe kan ik mij opstelling veranderen ? Waar doe ik dat ?
Je kunt een verdediger de opdracht geven om 'extra centrale middenvelder' te spelen in de dropdown onder de speler in het opstellingscherm.

Edit: vragen is niet dom: niet vragen is dom :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor vragen staan we immers open O-)

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana's?

En ook door weer naar ronde 10 van de beker, het is dat ik bij een vriend online was, anders ging ik los op irc. ;) Verder rust me een loodzware taak om de eer van GoT, HFR en IV.6 hoog te houden in de volgende ronde, opnieuw ga ik er vol voor, aangezien ik schijt heb aan promotie naar III. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

^^0nMe schreef op 19 augustus 2004 @ 01:42:
En ook door weer naar ronde 10 van de beker, het is dat ik bij een vriend online was, anders ging ik los op irc. ;) Verder rust me een loodzware taak om de eer van GoT, HFR en IV.6 hoog te houden in de volgende ronde, opnieuw ga ik er vol voor, aangezien ik schijt heb aan promotie naar III. :P
erg lekker bezig dit seizoen oonme :D mijn complimenten

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Eigenlijk hoort het in het grote mijlpalentopic :o , want iets bijzonders is het zeker!
Martinozen heeft voor het eerst in een wedstrijd in de GoT-cup gewonnen!
Helaas voor Hc Harlem
(vergis ik me nu, of komt half hattrickend GoT uit de buurt van dat plaatsje?)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Verwijderd

Par_Martinos schreef op 19 augustus 2004 @ 08:42:
Martinozen heeft voor het eerst in een wedstrijd in de GoT-cup gewonnen!
Helaas voor Hc Harlem
(vergis ik me nu, of komt half hattrickend GoT uit de buurt van dat plaatsje?)
Binnen de GoT federatie (van de actieve leden) zitten er inderdaad aardig wat hierzo :)

Tim gaat nu trouwens even de rekenmachine erbij pakken en de aankopen voor komende maanden plannen :)

Verwijderd

Yes, Metal Meijer is een GoT-lobbes, na na na na. Me hele dag in een klap goed. 8)
Als dank heb ik me banner ver-GoT in clubhuis De Bonte Vivant

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 09:14 ]

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
loona35 schreef op 18 augustus 2004 @ 14:13:
.. als het goed is staan we vanaf morgen voortaan op alle startpagina's en zoekmachine's :)
goed man!

@Meeting, ikke mag chauffeur spelen voor die aardbeien uit beverwijk, dus komt allen me gezelschap houden op de tribune waar het pas echt gezellig wordt!

@MUG mail me even ajb (niet ht-mail)

@Onme FELI!!

@Graxon de bal is rond 8)

[center]GOT HT FEDERATIE - OPROEP: SLIMME JONGENS[/center]
Yared had weer eens een ideetje wat op zich wel geinig is...
Ik zat gisteren met Graxon na te kleppen over zijn (onterecht) verloren bekermatch toen we op Topstats kwamen waar je dus je teams kunt vergelijken (en hij 4-2 had moeten winnen :)) en waar ik altijd kijk om te zien hoeveel mensen uit mijn team in het 'dreamteam' van mijn divisie zitten (4 dus :9)

Wanneer we in de federatie de .hrf files bij mekaar voegen kunnen we per divisie zien welke spelers er in het federatie dreamteam zitten.

Om het een beetje eerlijk te maken doen we de ere t/m III bij mekaar, IV & V bij mekaar en VI t/m IX bij mekaar en hebben we totaal 3 dreamteams + 1 totaal dreamteam.

Wellicht dat de heren Slimme Jongens gewoon een selector kunnen maken waardoor je zelf die combinatie kunt kiezen of zelfs alleen maar bijvoorbeeld de top 10 wingers, middenvelders, etc...

Je kunt ook teams aanvinken wellicht en kijken wie daar weer de beste spelers van hebben (bijvoorbeeld voor een cup). Alles nog op basis van de ouderwetse .hrf files .

Slimme Jongens dus..

Wie of wie voelt zich geroepen?

Ik begrijp dat J_du_pee al eens een CHPP goedkeuring heeft gekregen voor zijn toenmalige idee, wellicht dat hij in ieder geval hieraan mee wil doen.

Wanneer we dit tooltje kunnen maken kunnen we het ook aan andere federaties ter beschikking stellen, lekker promoten en onze fed flink op de kaart zetten.

Alles natuurlijk onder voorbehoud voortbestaan .hrf files of wellicht een creatieve alternatieve manier.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 22:21:
[...]

Dat is dus niet waar bij pressie:

"Twee dingen vergroten aanzienlijk je kans om het aantal aanvallen in de wedstrijd daadwerkelijk te laten afnemen: De totale verdedigende vaardigheid van al je spelers (inclusief aanvallers, uitgezonderd de keeper). Als een speler "krachtig" is, zal zijn verdedigende kwaliteit wat dit aangaat dubbel meetellen.

Daarnaast wordt de conditie meegerekend als het gaat om de "pressievaardigheid" van een speler"
Sorry, je hebt gelijk. Ik was in de war met counterattack... :X

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Verwijderd

Ik vind het wel leuker als het per divisie wordt gedaan. Ik denk dat bij samenvoegen van IV en V, geen enkele V-speler zal overblijven. Altijd leuk om je stoerste speler in een dreamteam te zien staan.

• Loona35
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 10:17:
[...]

Ik vind het wel leuker als het per divisie wordt gedaan. Ik denk dat bij samenvoegen van IV en V, geen enkele V-speler zal overblijven. Altijd leuk om je stoerste speler in een dreamteam te zien staan.
Super idee Yared!

.. en het lijkt mij ook leuker om per divisie te doen. Dat is toch geen extra werk als het programma eenmaal af is lijkt mij.

Bijkomend pluspunt wat Yared noemt is ook erg tof! Als je een eigen progje hebt dat goed werkt kunnen we ook heel gemakkelijk een linkje krijgen op de HT site en de andere sites zoals Hattrickfiles etc. (Denk ook aan de banner @ clubhouse!) Die kunnen we nu immers niet zomaar krijgen omdat we in HT wereld nog niet groot genoeg (belangrijk genoeg) zijn.

Verwijderd

hmm kreeg net een mailtje van een Belg of ie mijn team kon overnemen. Ik vroeg dus waarom, toen zei hij dit:

awel ik ben de eigenaar van file not found in belgie (maar ik ben door redenen men team kwijt) ik speel dus ook in IV en heb geen zin om opnieuw een nieuw ploeg aan te vragen en weer 2jaar werken om naar 4dete kunne en ik zag u ploeg en ik dacht ik zal het is aan hem vragen e omdakik dus graag is in een ander land een team zou hebben
:(

Best illegaal dus. Ik zal hem niet aangeven omdat ik het gewoon erg grappig vond.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 11:42:
hmm kreeg net een mailtje van een Belg of ie mijn team kon overnemen. Ik vroeg dus waarom, toen zei hij dit:

awel ik ben de eigenaar van file not found in belgie (maar ik ben door redenen men team kwijt) ik speel dus ook in IV en heb geen zin om opnieuw een nieuw ploeg aan te vragen en weer 2jaar werken om naar 4dete kunne en ik zag u ploeg en ik dacht ik zal het is aan hem vragen e omdakik dus graag is in een ander land een team zou hebben
:(

Best illegaal dus. Ik zal hem niet aangeven omdat ik het gewoon erg grappig vond.
lol je bent niet de 1e die dat mailtje kreeg :D

ps. hij is al aangegeven (niet door mij trouwens)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 12:10 ]

• yared
@Metalmeijer tis idd zoals Loona al aangeeft geen probleem om daar een keuze menu van te maken wanneer je eenmaal het spul geprogrammeerd hebt.

Wat ik me afvraag is als de .hrf files mogelijk verdwijnen, hoe kun je het dan doen....

@teamkopen

PS: het wordt tijd dat men wellicht bij HT er eens over gaat nadenken of dat niet toch mag onder bepaalde voorwaardes.

Gewoon je team op eBay zetten.

Ik zou als programma maker erg vereerd zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door yared op 19-08-2004 12:27 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Loona35
yared schreef op 19 augustus 2004 @ 12:26:
@Metalmeijer tis idd zoals Loona al aangeeft geen probleem om daar een keuze menu van te maken wanneer je eenmaal het spul geprogrammeerd hebt.

Wat ik me afvraag is als de .hrf files mogelijk verdwijnen, hoe kun je het dan doen....

@teamkopen

PS: het wordt tijd dat men wellicht bij HT er eens over gaat nadenken of dat niet toch mag onder bepaalde voorwaardes.

Gewoon je team op eBay zetten.

Ik zou als programma maker erg vereerd zijn.
op dezelfde manier als HAM het doet lijkt me?

Verwijderd

Ik kom zaterdag ook voetballen. Samen met Equus van F.C. P.A.A.R.D. Je herkent me aan mijn zwarte t-shirt B).
We wonen beiden ook in de mooiste stad van Nederland, dus als er zelfs mensen uit beverwijk komen, dan moeten we wel :)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 12:37 ]

• yared
loona35 schreef op 19 augustus 2004 @ 12:27:
[...]
op dezelfde manier als HAM het doet lijkt me?
HAM gebruikt XML, en dat is 1 op 1. Dus user logt in, zijn gegevens worden opgehaald. Dus niet de gegevens van allemaal andere teams... tenzij je de tool zo maakt dat de stats niet getoond worden net als op Topstats.

Net even zitten brainstormen, en nieuwe toepassingen uitgekomen.

Wanneer je een dreamteam kunt maken van verschillende zelf ingevoerd teamids dan kun je dus ook verschillende teams die bijvoorbeeld in een friendly Cup ;) ;) samen spelen laten uitzoeken wie er de beste kansen heeft.

Moet je natuurlijk wel de mogelijkheid hebben van de tegenpartij het B team te vergelijken met jouw B team.

Frizza, ben ander ideetje alweer kwijt, help me out :D

@Loona add me even op msn (msn_@_valheru_._nl)

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 19-08-2004 13:24 ]

• Loona35
yared schreef op 19 augustus 2004 @ 13:18:
[...]
HAM gebruikt XML, en dat is 1 op 1. Dus user logt in, zijn gegevens worden opgehaald. Dus niet de gegevens van allemaal andere teams... tenzij je de tool zo maakt dat de stats niet getoond worden net als op Topstats.

Net even zitten brainstormen, en nieuwe toepassingen uitgekomen.

Wanneer je een dreamteam kunt maken van verschillende zelf ingevoerd teamids dan kun je dus ook verschillende teams die bijvoorbeeld in een friendly Cup ;) ;) samen spelen laten uitzoeken wie er de beste kansen heeft.

Moet je natuurlijk wel de mogelijkheid hebben van de tegenpartij het B team te vergelijken met jouw B team.

Frizza, ben ander ideetje alweer kwijt, help me out :D
Hattrick Organizer heeft al een dergelijke functie. Daar kun je een fictieve wedstrijd spelen via internet.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 12:02:
[...]

lol je bent niet de 1e die dat mailtje kreeg :D

ps. hij is al aangegeven (niet door mij trouwens)
Idd,

Zend 2004-08-19 12:31:00
Van iveco
Onderwerp

hallo als ge zou stoppen met u ploeg van hattrick zou ik ze dan mogen hebben ??? aub

• NiMu83

NiMu83

AFCA

De toto van week 9 is weer aanwezig op GoTtrick!

Ketenix - Korreweg Sport
Spaarnestad - Sjorsie's team
Real Raateland - Toppers
United United - FC P.P.S.
Solanthia - Sc Paas 1894
Metal_Heads - Tjedemich
FC Neo Ablaze - vv kickass
D-Spawn - FC Aipay
FC prutsers - OO0nMe's Dreamteam
fc hattricks - BB Betis
Juniores - Guisbo-=C.E.T.A.=- (Brasil)

Dus ga naat http://gottrick.bitxs.com en vul de toto in!

• yared
Brainpower schreef op 19 augustus 2004 @ 13:26:
[...]

Idd,

Van iveco
Onderwerp

hallo als ge zou stoppen met u ploeg van hattrick zou ik ze dan mogen hebben ??? aub
Ik heb Graxon net een soortgelijk mailtje gestuurd... acht de kans groot na zijn verlies afgelopen woensdag, dat hij toehapt })

@Graxon, ik verhoog me bod, ik kom slechts een jaar lang stalken ipv 2 jaar O-)

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04
yared schreef op 19 augustus 2004 @ 10:02:
[...]
Yared had weer eens een ideetje wat op zich wel geinig is...
Ik zat gisteren met Graxon na te kleppen over zijn (onterecht) verloren bekermatch toen we op Topstats kwamen waar je dus je teams kunt vergelijken (en hij 4-2 had moeten winnen :)) en waar ik altijd kijk om te zien hoeveel mensen uit mijn team in het 'dreamteam' van mijn divisie zitten (4 dus :9)
Waar kun je dat dreamteam vinden per divisie?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Par_Martinos
  • Niet online
Brainpower schreef op 19 augustus 2004 @ 13:26:
[...]

Idd,

Van iveco
Onderwerp

Shit, mijn team is blijkbaar niet interessant genoeg om zulke vragen te krijgen. Er zou best handel in kunnen zitten! Steeds met een teampje in de 9e beginnen, opwerken tot 4, en verpatsen. : :P

Verwijderd

Par_Martinos schreef op 19 augustus 2004 @ 14:06:
[...]

Shit, mijn team is blijkbaar niet interessant genoeg om zulke vragen te krijgen. Er zou best handel in kunnen zitten! Steeds met een teampje in de 9e beginnen, opwerken tot 4, en verpatsen. : :P
Get a real job :P

• yared
Sandyman538 schreef op 19 augustus 2004 @ 14:01:
[...]

Topstats, ben ff url kwijt (zit op me werk)
Kijk bij je divisie dan staat er ergens onderaan de optie

• dreamtheater42
Sandyman538 schreef op 19 augustus 2004 @ 14:01:
[...]

In het verleden kon dat altijd op www.stadion.se (en dan teamcheck geloof ik), maar die doet het al 3 weken of zo niet meer. Hij komt wel weer de "lucht" in als het goed is.

• dreamtheater42
Par_Martinos schreef op 19 augustus 2004 @ 14:06:
[...]

Als je het aantal uren dat daarin gaat zitten (van IX naar IV) gaat tellen; hoeveel wil je dan hebben (a 1 euro/uur zul je toch al rond de 40.000 Euro zitten :P )

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-02 16:38

Cheese_man

Waarom kiezen?

Ik heb die Hattrick Organizer...maar hoe simuleer ik nou een wedstrijd??

reserveringshouder Tesla Model 3

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

yared schreef op 19 augustus 2004 @ 14:47:
[...]

http://www.go-2-it.com/Top-Stats/

Computer Specs

Verwijderd

leuk idee van dat dreamteam enzo. kan alleen totaal niet programmeren, dus ik zal niet echt iets kunnen bijdragen denk ik.

per competitie kan je al het dreamteam zien in hattrickbuddy en ook het kneuzenteam van de week :D

competitie>team van de week leuk voor de statsfreaks :)

wel geinig. ik sta der altijd wel in met 5/6 mensen.

Verwijderd

wat vinden jullie dan van het volgende incident, am I lucky or not! :o

heb de volgende speler voor 0,- te koop staan, in de hoop dat hij werd verkocht zodat ik hem moest ontslaan:

conditie: slecht
vleugelspel: matig
pasen: redelijk
verdedigen: matig
scoren: zwak

Per Nederbrant
tsi 580

verder 20 jaar oud, geen clown, eigenlijk een schoonmaker van me clubhuis.

De deadline was op woensdagavond rond een uur of 11. Nu log ik op woensdgmiddag 5 uur in en zie ik op mijn startpagina het volgende:

45 x degebo lumberjacks biedt voor Per Nederbrant

Er van uitgaande dat het een bug op hattrick is ga ik naar mijn spelerspagina en kijk ik wat er op de spelerspagina staat vermeld bij Per Nederbrant. Het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/F0KBU4LWHR2Z

Gemengde gevoelens. Aan de ene kant heel blij dat zo'n waardeloze speler voor zo veel geld wordt verkocht, aan de andere kant lijkt het natuurlijk verschrikkelijk op cheaten. Cheaten is het niet, hetzij ik zweeds kon praten/schrijven: zie teampagina degebo lumberjacks (97339). Nu denkt ik dat zijn account gehacked is en dat mijn speler het gelukkige doelwit was.

Ik heb al een mail gestuurd naar GM-Armandinho, met uitleg. Voorlopig nog maar nix besteden van het geld want ik weet ook niet wat er mee gaat gebeuren. Dit wilde ik ff met jullie delen.

@ yared, mooi plan die dreamteams, alleen dan welo per divisie een dreamteam, anders kom je er als V.III en verder niet aan te pas!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 16:38:
wat vinden jullie dan van het volgende incident, am I lucky or not! :o

heb de volgende speler voor 0,- te koop staan, in de hoop dat hij werd verkocht zodat ik hem moest ontslaan:

conditie: slecht
vleugelspel: matig
pasen: redelijk
verdedigen: matig
scoren: zwak

Per Nederbrant
tsi 580

verder 20 jaar oud, geen clown, eigenlijk een schoonmaker van me clubhuis.

De deadline was op woensdagavond rond een uur of 11. Nu log ik op woensdgmiddag 5 uur in en zie ik op mijn startpagina het volgende:

45 x degebo lumberjacks biedt voor Per Nederbrant

Er van uitgaande dat het een bug op hattrick is ga ik naar mijn spelerspagina en kijk ik wat er op de spelerspagina staat vermeld bij Per Nederbrant. Het volgende:

[afbeelding]

Gemengde gevoelens. Aan de ene kant heel blij dat zo'n waardeloze speler voor zo veel geld wordt verkocht, aan de andere kant lijkt het natuurlijk verschrikkelijk op cheaten. Cheaten is het niet, hetzij ik zweeds kon praten/schrijven: zie teampagina degebo lumberjacks (97339). Nu denkt ik dat zijn account gehacked is en dat mijn speler het gelukkige doelwit was.

Ik heb al een mail gestuurd naar GM-Armandinho, met uitleg. Voorlopig nog maar nix besteden van het geld want ik weet ook niet wat er mee gaat gebeuren. Dit wilde ik ff met jullie delen.

@ yared, mooi plan die dreamteams, alleen dan welo per divisie een dreamteam, anders kom je er als V.III en verder niet aan te pas!
kans is dat je een deel van het geld moet teruggeven (aan hattrick). lijkt me sterk dat ze dit door laten gaan :)

Verwijderd

yared schreef op 19 augustus 2004 @ 14:47:
[...]

Daar hebben we toch zo'n practige openingspost voor. Scheelt mij op me werk heel wat links ;)

• Loona35
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 17:04:
[...]

kans is dat je een deel van het geld moet teruggeven (aan hattrick). lijkt me sterk dat ze dit door laten gaan :)
ik had er gisteren ook eentje.. werd een oud speler voor 300k verkocht terwijl hij amper 110k waard was waarvoor ik hem wegdeed. Bleek het een n00b te zijn :D

Verwijderd

loona35 schreef op 19 augustus 2004 @ 18:55:
[...]

ik had er gisteren ook eentje.. werd een oud speler voor 300k verkocht terwijl hij amper 110k waard was waarvoor ik hem wegdeed. Bleek het een n00b te zijn :D
had ik toen met me 30+ keeper. Een n00b dacht dat de waarde wel maatgevend was voor de prijs. DE reden dat ze die TSI hebben bedacht. Al had ik een goede uitleg beter gevonden. Vind TSI nog steeds niks, ik blijf er 2 nullen achter zetten.

Verwijderd

En we mogen het 109de lid verwelkomen!

Namelijk Shome

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/shome333/hpbimg/dordt%20gak!.jpg

Dus ga even naar deze jongen toe, en laat hem weten wie wij zijn..

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
* s_de_hoog rent naar Shome
:w

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Verwijderd

Welkom! en HF @ GoT Fed!

edit:

PS. zat even in je divisie te kijken. hopelijk kom ik ook ooit in zo'n 6e terecht. wat een slechte teams, ik win denk ik zelfs van sommige. Het verschil tussen sommige competities in dezelfde diviesie is toch wel heel erg groot. das toch wel jammer en msch een puntje van aandacht vind ik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 22:40:
Welkom! en HF @ GoT Fed!

edit:
PS. zat even in je divisie te kijken. hopelijk kom ik ook ooit in zo'n 6e terecht. wat een slechte teams, ik win denk ik zelfs van sommige. Het verschil tussen sommige competities in dezelfde diviesie is toch wel heel erg groot. das toch wel jammer en msch een puntje van aandacht vind ik.
gewoon snel promoveren naar div IV en hoger dan ben je daar vanaf. Verschillen blijven altijd bestaan natuurlijk maar vanaf Div IV echt stukken minder, iedereen is wel actief. Dus kom gezellig naar Div IV :)

Verwijderd

Net m'n duurste aankoop tot nu toe gedaan...:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Stigbjörn Fredriksson (1738425)  
27 jaar, matig in vorm, gezond  
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is. 
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider. 

Nationaliteit:  Sverige  
Total Skill Index (TSI):   8 980 
Loon:  4 695 €/week  inclusief een 20% bonus  
Eigenaar:  Wubmastert  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    uitstekend   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    uitmuntend   Passen:    slecht   
Vleugelspel:    goed   Verdedigen:    waardeloos   
Scoren:    zwak   Spelhervatting:    redelijk

Hij stond op de lijst voor 898K.
Gisterenavond heb ik al enkele malen geprobeerd zo'n soort speler te halen (towards middle), maar die gingen allemaal voor rond de 2M weg.

Ik moest trainen vanavond, dus ik dacht:"ik bied gewoon 1.7M (mijn budget) en we zien wel wat er gebeurt".
Blijkt dus dat ik die speler voor die prijs had gekocht...en dan krijg je toch een beetje mixed feelings.... 'als ik nou 1.5 had geboden'.... :P

Maar, Jack/Wub is happy! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 22:55 ]

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
******************* GoT Cup ***************************

De cupsite http://users.skynet.be/fa881279/cup is weer up to date met uitslagen van de tweede ronde. Opmerkelijk is wel de winst van 11-0 van BZF !

Er zijn weer 5 forfaits gegeven, dit zijnde dezelfde teams als vorige week.
- CF Sporza Int.
- Los Stijvos Harkos
- Kamikasees
- Schoenzolen
- Rhenen Utd

Waarschijnlijk zullen zij ook hun komende matchen forfait geven. Dus als er nieuwe bl@@t@@pjes zijn die hun plaatsen (en punten) willen overnemen, ze zijn altijd welkom!

@ brainpower, zeker dat je me hebt geadd op msn? heb nog niets ontvangen.

Life is simple, make choices, don't look back...

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 18:50:
[...]

Daar hebben we toch zo'n practige openingspost voor. Scheelt mij op me werk heel wat links ;)
Ik kan de topstats website ook wel vinden (bookmarks, ideaal ;) ), maar ik kan de dreamteam optie niet vinden 8)7

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 12:30:
Ik kom zaterdag ook voetballen. Samen met Equus van F.C. P.A.A.R.D. Je herkent me aan mijn zwarte t-shirt B).
We wonen beiden ook in de mooiste stad van Nederland, dus als er zelfs mensen uit beverwijk komen, dan moeten we wel :)
En ik ben te herkennen aan het shirt van DE club van Rotterdam ;)

Wie komen er eigenlijk nog meer van GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:54

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 00:38:
[...]

En ik ben te herkennen aan het shirt van DE club van Rotterdam ;)

Wie komen er eigenlijk nog meer van GoT?
sparta?

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
GoT-HT Federatie verwelkomt:

Shome van dordt gek! (209877), klad zijn gastenboek vol met welkomsgroeten! ;)

En het was precies een jaar eerder dat onze eigen Menno van Noobs with Skills (149131) ons joinde, feli hem even met zijn jubileum! :)

En natuurlijk feli aan al die anderen die in Augustus 2003 de club joinde, heeeeel gezelli! :D

@Crazy Horse, Welke Gotters komen er morgen:
Kroesio
Thaboygert
Frizza
Thije
* yared ikke (en die vier boven me rijden met me mee)
jij (Crazy Horse) ;)
Hoedjevanpapier (alleen borrel)

@TU, een van de vier nieuwe trainee aankopen meteen gestegen :9
is nu goed vleugelspel, goed verdedigen, 17 jaar, koooooopje :D

[ Voor 10% gewijzigd door yared op 20-08-2004 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU:
defending: +1 (17 jr. uitstekend verd. + goed vleugel :))
value: +2390/-1460
form: +4/-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei

Norbert Madarász
TSI = 7 100 , 18 years, passable form
Has wretched experience and inadequate leadership abilities

Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: poor Defending: brilliant
Scoring: poor Set Pieces: poor

gaat lekker, hopelijk kan ie in de u20 komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

PM +2/-0
Form +7/-5
TSI +990/-600

Mijn eerste middenvelder met uitmuntend positiespel (20 jaar) :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 20 augustus 2004 @ 08:28:
GoT-HT Federatie verwelkomt:

Shome van dordt gek! (209877), klad zijn gastenboek vol met welkomsgroeten! ;)

En het was precies een jaar eerder dat onze eigen Menno van Noobs with Skills (149131) ons joinde, feli hem even met zijn jubileum! :)

En natuurlijk feli aan al die anderen die in Augustus 2003 de club joinde, heeeeel gezelli! :D

@Crazy Horse, Welke Gotters komen er morgen:
Kroesio
Thaboygert
Frizza
Thije
/me ikke (en die vier boven me rijden met me mee)
jij (Crazy Horse) ;)
Hoedjevanpapier (alleen borrel)

@TU, een van de vier nieuwe trainee aankopen meteen gestegen :9
is nu goed vleugelspel, goed verdedigen, 17 jaar, koooooopje :D
en Metal Meijer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZO, hier maar weer eens een update van mijn training.

TSI: 610/-820
Vorm: 3/-1
Scoren + 2

Niet veel boeiends dus, behalve dan dat er 2 trainees met scoren omhoog zijn gegaan :)

[edit] moet zeggen dat de vorm van mijn team ook erg lekker is op dit moment. Gemiddelde vorm van mijn a-team is nu 6,63. En van de gehele selectie is de vorm 6.38. Heb alleen maar 2 spelers met een matig vorm en de rest is allemaal hoger.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Jaja ik heb eindelijk een speler met formidabele positiespel! Deze ga ik oook gelijk verkopen, bij transfervergelijking en TPE zit de speler rond de 700k. Hij is 20 jaar, net een jaartje te oud :P.

Verdere update:
TSI +1370 -120
Vorm +7 -2
Pos spel +1
Ervaring +1

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM +1
Vorm +7/-1
TSI 590/-180

best aardig dus.

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De training heeft wel wat vruchten afgeworpen voor het hele team:

TSI +500
Vorm +9

Nu nog maar wat meer verdiepen in de trainingsmogelijkheden van Hattrick B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

TU:
Scoren: +1 (18 jarige naar formidabel, terwijl ie geen training heeft gehad deze week :) )
Vorm: +3/-2
TSI: +2820/-770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Eindelijk mijn eerste trainee die in skill stijgt vandaag :)

Hopelijk redden ze het allemaal om dit seizoen 2x te stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Welkom Yorke! :D

Wat is je teamID/naam & HT username?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 20 augustus 2004 @ 13:28:
Welkom Yorke! :D

Wat is je teamID/naam & HT username?
Team: gert united
ID: 505744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 14:01:
[...]

Team: gert united
ID: 505744
Volgens mij was de manager van Gert United al eens eerder op GoT.. Of nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
ik denk dat Yorke zijn team via Ebay heeft gekocht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Par_Martinos schreef op 20 augustus 2004 @ 14:25:
ik denk dat Yorke zijn team via Ebay heeft gekocht >:)
Dat zal dan wel geen duur team zijn :P

Ik gok 1,5 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 14:23:
[...]

Volgens mij was de manager van Gert United al eens eerder op GoT.. Of nie?
* j_du_pee zich iets herinnert van nickchange HT-gotter onlangs

was deze dan zeker :P

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 14:27:
[...]

Dat zal dan wel geen duur team zijn :P

Ik gok 1,5 Euro
De koploper in die poule doet het goed: goed-redelijk-formidabel aanval. Voor de IX-e klasse! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Par_Martinos schreef op 20 augustus 2004 @ 14:31:
[...]

De koploper in die poule doet het goed: goed-redelijk-formidabel aanval. Voor de IX-e klasse! :9~
waarschijnlijk omdat ie alles wint is zijn zelfvertrouwen erg hoog en dus de aanval krijgt een dikke boost. misschien ook nog eens een aanvallende coach erbij. Kijk die verdediging dan. Zo'n geweldig team is het niet.

-edit- mja aanvallend coach dus. de nummer 1 in mijn divisie heeft ook formidabel of briljant verdediging met een verdedigende coach. Harstikke leuk op alle andere posities is ie wel 3 ratings lager. ik ga meer voor overall skills dan 1 goeie linie.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 20 augustus 2004 @ 14:27:
[...]

* j_du_pee zich iets herinnert van nickchange HT-gotter onlangs

was deze dan zeker :P
Dat ben ik ja B)

Mijn team zal op Ebay die 1,50 nog niet eens halen denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
@Thije, lol

Nu je het zegt, idd, naam komt me bekend voor.

@J_du_pee, zie ht mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

gezien en gereplied B)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen enkel idee wat de hel er gebeurd is deze training
TSI : +10 -1300
Form : -11

Ik heb een redelijke defensieve trainer, redelijk in vorm, ik train positiespel op 100 %
Ik heb gewoon woensdag 3 spelers uit ateam opgesteld en rest bteam laten spelen

... kan iemand een beetje uitleg geven als je een idee hebt hoe dit kan komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

gewoon pech eigenlijk... de vorm fluctueert voor alle spelers en heeft zowel een "conjunctuur" sinus beweging als een random factor. Je gemiddelde vorm moet bij 100% vrij hoog zijn, maar blijft nooit altijd hetzelfde.
What goes up, must come down ;)

(btw, met 100% niet heel veel blessures :? )

[ Voor 5% gewijzigd door j_du_pee op 20-08-2004 16:29 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
geen stijgingen :(
Vorm -4/+5
TSI -360/+2410

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
PM: +1
Form: +2 / -6
TSI: +1040 / -850
Leadership: -1

En dat laatste is gewoon zwaar klote.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM -1 (trainer)
Scoren +1 (5x 18-jarigen niet omhoog, deze ene 26-jarige wel, dus mag weg)
Vorm +7/-5 (m'n nieuwe topaankoop naar zwak :'()
TSI +2950/-1660 = +1290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

" De training is deze week verloren gegaan door onbegrijpelijke acties van de coach "
JAHOE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:04:
" De training is deze week verloren gegaan door onbegrijpelijke acties van de coach "
JAHOE !
in dat geval gaat mijn post niet op :P
wat had je gedaan en wat is je teamnaam :?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Divaldo Juniors (512523) :)
ik heb dus niks gedaan, mn inmiddels ontslagen , controversiële, coach heeft 't 'm gedaan geloof ik :)

EDIT : wat een superconclusie van me !

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:09:
Divaldo Juniors (512523) :)
ik heb dus niks gedaan, mn inmiddels ontslagen , controversieele, coach heeft 't 'm gedaan geloof ik :)
geef je coach maar de schuld :D

ik denk dat 4 centrale spitsen afgelopen woensdag ook wel iets ermee te maken hebben ;)

Wacht op antwoord

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.