aloha Ruyven, had niet eens gemerkt dat je ertussen gedoken was, natuurlijk wel je complimentje genoteerd in mijn ego-lijst

Even lid worden vd fed natuurlijk, we sparen celebs in onze fed... naja, celebs, Graxon is natuurlijk meer een relic en zo hebben we er nog wel een heel stel .. meer een soort van HT meubilair
Junkie in Hattrick Verslaafden Nederland
Auievahskup winah in Haags Bloed
Euromaster in Hattrick Federatie Rotterdam
Een Rotterdamse Hagenees of een Hagenees die van Feyenoord houdt omdat ze zelf geen goeie club hebben, welke is het?
Die HVN kun je wel laten varen, ik heb juist deze fed opgericht samen met de anderen omdat de HVN behalve het toenmalige cheathunten verder alleen maar spam was. Tegenwoordig gebeurt er geen hele hol meer en is het alleen nog maar spam. Onze toto elke week bijna 30 man, onze cup 69 teams alweer voor het 6e seizoen!
* yared zegt Joinen dus!
@Loona goeie poll man!

Geen probleem, moet kunnen, gebeurt in het echt ook.
Ik zit zelf in V en in het begin dacht ik nog, eerst een seizoentje blijven hangen... nu spijt van

IMO is het voor elke manager anders natuurlijk edoch er zijn situaties waarin het ook enorm vervelend is voor de andere divisiegenoten en ik kan me voorstellen dat mensen pissed zijn.
Een divisie zakken om op te bouwen kan ook tegen je werken, kijk maar naar Happygirl in mijn divisie... die zit er nog wel 1-2 seizoenen terwijl ze 2 seizoenen terug al terug naar IV had gewild.
@Maestrotim en daarvoor heb je zaterdag laten lopen?!
Beetje bizar dat ze dat nieuws nu al naar de spelers lekken, slecht voor de motivatie.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!