Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.146 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:54

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 08:28:
Het hattrick-GoT forum lijkt wel actiever dan dit topic op dit moment :)

By the way, dit is een JUF posting (399e post) voor de kenners :P

Gisteren trouwens een gigantische hoeveelheid stats gepost op m´n competitieforum, beetje jammer dat ik daar nog steeds geen reactie op heb gehad. Volgens mij bekijkt niemand van m´n leaguegenoten er naar :(
Dat is in ons fora ook al zo daardoor staat ht got forum zo vol

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizard schreef op 10 augustus 2004 @ 20:55:
Vandaag de knoop maar doorgehakt om midfield te gaan trainen ipv defending. Ik kon in mn reeks bijna niet winnen door het trainen van defenders. Hoop nu met een sterker middenveld dit wel te kunnen.

Hopen dat ze nou bij hattrick geen drastische midfield-waarde vermindering gaan doorvoeren (wat ze wel op lange termijn van plan zijn).
Ik train al enkele seizoenen verdedigers en sta nu gewoon eerste in de poule. Het ligt er een beetje aan wat je speelt. Ik speelde 5-4-1, maar daar valt moeilijk mee te winnen. Met 4-5-1 heb ik weinig problemen. Ik blijf overigens de rest van me hattrick-carriere verdedigers trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 23:32

Paniohitus

Paniohitus

Ik train ook verdedigers, maar met 3-5-2 en 5-4-1 op woensdag. Ik heb trouwens de Got toto een keertje ingevuld :D

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok jongens, hier ook maar weer even een berichtje van mij. Heb vannacht om 1 uur ff een jaar hattrick supporter aangevraagt. Het geld is er inmiddels al vanaf gehaald, dus ik hoop zo snel mogelijk mijn supportersschap in handen te hebben.

Dit betekend dus waarschijnlijk dat jullie er weer een member bij krijgen bij de GOT-federatie. Dus ik ben benieuwd.

Heb ook al wat rond zitten vragen daar op het forum of er ook nog lui zijn die mooie logo's maken, want ik kan het zelf totaal niet. Zijn er hier misschien mensen die logo's maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Thije is heel goed in logo's maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Preddie schreef op 11 augustus 2004 @ 09:12:
Ik train ook verdedigers, maar met 3-5-2 en 5-4-1 op woensdag. Ik heb trouwens de Got toto een keertje ingevuld :D
Kijk dat moeten we hebben :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 09:06:
Ik train al enkele seizoenen verdedigers en sta nu gewoon eerste in de poule. Het ligt er een beetje aan wat je speelt. Ik speelde 5-4-1, maar daar valt moeilijk mee te winnen. Met 4-5-1 heb ik weinig problemen. Ik blijf overigens de rest van me hattrick-carriere verdedigers trainen.
Heb ook een tijdje 451 gedaan, maar kon ik moeilijk mee winnen (moet je een goede aanvaller in je rangen hebben :/). Denk je dat je rijker gaat worden van defenders dan van midfielders ?! ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Blizard schreef op 11 augustus 2004 @ 12:31:
[...]

Heb ook een tijdje 451 gedaan, maar kon ik moeilijk mee winnen (moet je een goede aanvaller in je rangen hebben :/). Denk je dat je rijker gaat worden van defenders dan van midfielders ?! ..
Ach, ik ben ook nog steeds in de veronderstelling dat je van keeperstrainen het rijkste wordt ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizard schreef op 11 augustus 2004 @ 12:31:
[...]

Ik heb maar een matige eenzame spits, maar mijn middenveld en verdediging zijn bijna altijd beter dan die van de tegenstander. Zolang ik de bal heb... Er komt overigens op termijn wel een superspits, want als deze een schop gaat krijgen dan heb ik een probleem.

Ik kijk eigenlijk niet de opbrengst (daar is overigens wel eens een onderzoekje naar gedaan, staat in de FAQ van dit forum), maar ben vooral begonnen, omdat verdedigers zo lekker makkelijk zijn. Je kan er 10 trainen en ze hebben maar 1 eigenschap die van belang is voor hun verdedigende capaciteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ja mijn verdedigers hebben toch allemaal minimaal redelijk passen, kan nog goed van pas komen bij Counteraanval.

en het verkoopt lekkerder, spreek uit ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

wat willen jullie ongeveer geven voor een formidabele 22 jarige verdediger met formi conditie en matig positiespel?

ik probeer hem nu al ene paar keer te verkopen.
staat er nu op voor 1.050.000
team fc Brintaboys (150303)

maar raak um nog niet kwijt. zelf vind ik 1 mil eigenlijk wel het minimun. of loop ik alweer achter met transfer prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
de prijs is goed, het geduld minder :)

ik heb ook voor de derde keer eenzelfde speler erop gezet... handel is rustig door zomer en het feit dat we alweer bijna over de helft zitten.

gewoon blijven proberen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet veel van mijn spelers op dit moment onder de gemiddelde prijzen die je tegenkomt. Als je gaat zoeken op de transferlijst en het gemiddelde ligt rond de 800k dan zet ik ze er meestal voor 400 a 500k op. Tot nu toe werkt dat heel goed en heb ik elke keer een bidwar die ervoor zorgt dat ie toch wel rond 800 of 900k komt.

Zo heb ik laatst nog een geblesseerde spits (3 weken) met uitstekend scoren voor 0 op de lijst gezet en heb er toch nog bijna 250k voor gevangen. Hij was ook nog 29 jaar. Dus dat zal nog wel even duren voordat ie weer beter is :o

Hoe komt het eigenlijk dat veel oude spelers van mij niet in het lijstje staan van oud spelers??

Ennuuhh, hoe lang het eigenlijk voordat je supporter krijgt toegewezen?? Kijk er namelijk erg naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Tpn schreef op 11 augustus 2004 @ 14:37:
wat willen jullie ongeveer geven voor een formidabele 22 jarige verdediger met formi conditie en matig positiespel?
ik zoe ker een met minimaal redelijk positiespel, dan geef ik er 1,25M voor. Nu als hij 4 sterren haalt (stabiel) iets van 1,1 denk ik.

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 14:29:
nou ja mijn verdedigers hebben toch allemaal minimaal redelijk passen, kan nog goed van pas komen bij Counteraanval.

en het verkoopt lekkerder, spreek uit ervaring :)
Ja, de mijne ook (althans minimaal matig), maar passen is niet van belang voor de verdedigende capaciteiten. Ik gebruik passingsskills vooral voor vleugelaanaanval. Ik haalde afgelopen zondag een briljante vleugelaanval. Dat me centrale verdediging dan minder wordt, kan ik wel lijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 13:05
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 15:08:
Ik zet veel van mijn spelers op dit moment onder de gemiddelde prijzen die je tegenkomt. Als je gaat zoeken op de transferlijst en het gemiddelde ligt rond de 800k dan zet ik ze er meestal voor 400 a 500k op. Tot nu toe werkt dat heel goed en heb ik elke keer een bidwar die ervoor zorgt dat ie toch wel rond 800 of 900k komt.
Ik vind dat bij echt hoge bedragen gevaarlijk, want je kan ook echt pech hebben. Ik zet daarom liever in op ongeveer 4/5e van de waarde, dan krijg je altijd een mooie prijs (als hij verkocht wordt). Ik heb trouwens ook problemen met een outstanding verdediger te verkopen. Hij staat nu weer op de lijst voor 1,5 miljoen, terwijl hij rond de 1,7 waard zou moeten zijn. Nou ja, als ik hem niet verkoop, dan zet ik hem er gewoon weer op!
Zo heb ik laatst nog een geblesseerde spits (3 weken) met uitstekend scoren voor 0 op de lijst gezet en heb er toch nog bijna 250k voor gevangen. Hij was ook nog 29 jaar. Dus dat zal nog wel even duren voordat ie weer beter is :o
Voor 29 jarige spelers is dat ongeveer 3 weken... ze herstellen volgens mij pas echt beduidend langzamer met 32 +
Hoe komt het eigenlijk dat veel oude spelers van mij niet in het lijstje staan van oud spelers??
Dat heb ik me ook al eens afgevraagd. Volgens mij staan er alleen spelers op die uit je youth pull komen of die in het begin al bij je club zaten.
Ennuuhh, hoe lang het eigenlijk voordat je supporter krijgt toegewezen?? Kijk er namelijk erg naar uit.
Weet ik niet precies, maar ik had het binnen een dag na de betaling met de credit card.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje :X

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 11 augustus 2004 @ 16:40:

Dat heb ik me ook al eens afgevraagd. Volgens mij staan er alleen spelers op die uit je youth pull komen of die in het begin al bij je club zaten.
Ik heb dit dus ook bij de originele spelers die ik al vanaf het begin had dat ik mijn team kreeg. Dus dat is het niet. Volgens mij staan er ook een aantal YP die ik verkocht heb er ook niet op.

Ik heb het ook een keer gehad dat een speler van 29 jaar er 4 weken over deed om beter te worden met +2. Maar goed, je moet een beetje mazzel hebben en het ligt er ook aan hoeveel dokters je hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup is begonnen! :)
Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

eindelijk weer cup :D komop met dat wedstrijdverslag :(

ohja, succes iedereen :)

[ Voor 21% gewijzigd door j_du_pee op 11-08-2004 17:52 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Na dit wordt de 1e ronde er al weer uit :P
Sta nu 3-0 achter :D Ach... boeiend!! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 17:10:
[...]

Ik heb dit dus ook bij de originele spelers die ik al vanaf het begin had dat ik mijn team kreeg. Dus dat is het niet. Volgens mij staan er ook een aantal YP die ik verkocht heb er ook niet op.

Ik heb het ook een keer gehad dat een speler van 29 jaar er 4 weken over deed om beter te worden met +2. Maar goed, je moet een beetje mazzel hebben en het ligt er ook aan hoeveel dokters je hebt.
Volgens mij staan al mijn ex-spelers er op en alle verkocht YP's. En wat die blessures betreft, ik heb meestal wel een aantal dokters in dienst (stuk of 2 a 3) en de blessures van spelers die jonger dan 30 zijn duren zelden langer dan wat er voor staat (dus +2 is 2 weken).

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat was weer lekker. 2 man zijn uit het veld getrapt. en 1 was er al geblesseerd. dus totaal 3.

oftewel ik kan volgende week maar met 9 man starten in de cup aangezien ik echt geen a- spelers ga riskeren(eigenlijk was die ene spits al a-speler)

dus... dat wordt een makkie volgende week voor mijn tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de wedstrijd met 1-4 verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

oef, nadat mijn 29 jarige IM vorige week voor 2 weken eruit vloog, nu ook mijn 32 jarige winger :(
Verder 5-0 gewonnen en me rotgezocht om dit bericht:
Björn Claesson gedroeg zich als een onervaren jeugdspeler in de 89e minuut, door verkeerd terug te passen op een tegenstander. Gelukkig voor hem leverde deze aktie geen doelpunt op.
Ik vroeg me af hoe het kan dat mijn formidabel ervaren coach zich vanaf de bank zo kon gedragen :?

blijkt dat Dolf er ook eentje heeft :D Die zweden moeten echt meer namen gaan bedenken want dit is te verwarrend hoor :D

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
5-0 verloren dus zoals hierboven al te lezen was. Jammer maar verwacht.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
1-7 gewonnen, dit keer ga ik eindelijk maar eens de GoT cup winnen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 22-09 13:53

Ruudboy

Database Beheerder

oeps

was de hele dag weg, vergeten opstelling te zetten.

mijn keeper was nauwelijks hersteld van een blessure, en is nu 3 weken uitgeschakeld :(

gelukkig had ik al een nieuwe keeper gekocht (meteen de duurste speler die ik ooit had), die kan dit weekend aan de bak.

wel 1-4 gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7-1 gewonnen, een goed begin is het halve werk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
7-0 winst, tjeemig Wubmastert, moest je me Clown :+ nu echt 5 doelpunten laten maken? 8)7 :P
Hoe vond je me 4-4-2 opstelling als verassing voor je? (8>

LOL, me Clown, Rico Caffe scoort dus 5x, staat er dit onderaan
Rico Caffe speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd.

[ Voor 31% gewijzigd door yared op 11-08-2004 22:20 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 11 augustus 2004 @ 22:19:
7-0 winst, tjeemig Wubmastert, moest je me Clown :+ nu echt 5 doelpunten laten maken? 8)7 :P
Hoe vond je me 4-4-2 opstelling als verassing voor je? (8>

LOL, me Clown, Rico Caffe scoort dus 5x, staat er dit onderaan

[...]
Ik vroeg me idd na de wedstrijd af waarom je 4-4-2 speelde :P

Tja, als ik thuis had gespeeld (zoals volgens mij de bedoeling was), had het vast andersom geweest.... (0-7... :P)

Ik zit ff in een trainingsprogramma dat m'n stats niet echt ten goede komt (zie eerdere post van me).

Gelukkig vandaag wel m'n eerste yp die meer dan 100K opbracht! Ruim 600K!!
Dus: Jack/Wub is happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
LOL als je thuis had gespeeld had ik niet 4-4-2 gespeeld en was je nog met je zwakke MF tegenover een Formidable MF komen te staan :P

We zullen zien... :D

Verwijderd

Thije is helaas uit de beker :P Met een kleine nederlaag tegen het grote Ruyven's boys is de tocht naar victorie geeindigt.. Helaas pindakaas.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 01:44 ]

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 13:01
sv Levico - garbage? 4 - 3
speelde cupregels
het was 2-2 , maar mijn strafschoppen reeks was niet zo goed :(

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Gisteren met 5-0 gewonnen van FC Puk. En dat is in poule D, waar ook Garbage in zit. Volgende week maak ik mijn debuut tegen een IX. team.

Buiten Garbage moet ik wel zeggen, dat ik in die poule werkelijk niets herkenbaars zie. Maar ja, niet klagen. Loting was gunstig, op naar de volgende ronde...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Poll: Wie wint de GoT cup dit seizoen?
Kiddy
Nobbe Utd.
Hoedjevanpapier's XI-tal
BZF (Winnaar vorig seizoen)
KdBUnited
Een outsider, zoals...:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=14914&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Een klein onderzoek naar de gedachten van de diverse forum bezoekers. Na de eerste gespeeld ronde gisteren, is het nu een beetje vooruit kijken. Wie kan de cup winnen, en wie gaat er ook daadwerkelijk voor.

Mijn grote favoriet is Kiddy, indien hij door zijn poule komt. Verder zullen de teams die uit divisies komen, hoger dan de V. er erg hard aan moeten trekken om te stunten. Of ze moeten met een compleet A team gaan spelen, maar of dat nou aantrekkelijk is...

Om de poll een beetje overzichtelijk te houden heb ik geen lijst gemaakt van 68 teams. Mocht je je benadeeld voelen, tip jezelf dan als outsider, en verklaar dit in een berichtje op GoT.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Verwijderd

Ik beschouw mezelf pas als outsider als ik in de halve finale sta. Dan kan ik namelijk 2x met me A-elftal aantreden (ivm WO en superslechte tegenstander). Maar ik ben bang dat ik de voorronde niet eens overleef gezien de zwaarte van mijn poule.

• Xanathorn
  • Laatst online: 01:25

Xanathorn

Mmorpg addict

Bleh exit KNVB beker. Gister was typisch zo'n geval van beste middenveld wint en de rest telt niet. Ironisch dat ik juist ooit zo fervent middenveld voorstander was :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Xanathorn schreef op 12 augustus 2004 @ 09:41:
Bleh exit KNVB beker. Gister was typisch zo'n geval van beste middenveld wint en de rest telt niet. Ironisch dat ik juist ooit zo fervent middenveld voorstander was :p.
Tjah wat doe je eraan he ;)
het is nog niet zo dat de keeper de belangrijkste man is in het veld

Whoei 1600 supporters weer een grens doorbroken

[ Voor 8% gewijzigd door The_Marsmellow op 12-08-2004 10:27 ]

• died_laughing
hoedjevanpapier schreef op 12 augustus 2004 @ 08:23:
Gisteren met 5-0 gewonnen van FC Puk. En dat is in poule D, waar ook Garbage in zit. Volgende week maak ik mijn debuut tegen een IX. team.

Buiten Garbage moet ik wel zeggen, dat ik in die poule werkelijk niets herkenbaars zie. Maar ja, niet klagen. Loting was gunstig, op naar de volgende ronde...
Ik had niet eens gezien dat jij bij mij in de poule zat.
De 5e ronde word dus een leuke wedstrijd. :)

Ik speel volgende week tegen het team waar jou tegenstander deze week tegen speelde. Geeindigd in 0-0
Ben benieuwd.

Was het nou gewone regels of bekerregels?

Verwijderd

@hoedjevanpapier, erg pijnlijke zaak dat mijn teamnaam niet vermeld word met mogelijke winnaars :P

De winnaar zal ongetwijfeld het team zijn die het grootste risico neemt met de hoeveelheid A spelers die hij op woensdag op zal stellen

Verwijderd

Verdorie man, heb nu 2 dagen geleden mijn supportersschap betaalt, maar ik heb nog niets. Ik reken er toch vandaag of morgen wel op hoor. Er zijn al wat lui geweest die een logo hebben gemaakt, maar ik weet nog niet welke ik zal gebruiken.

Dit is logo nr 1

Afbeeldingslocatie: http://www.htlogo.com/uploads/golden_copy

Dat Timminio-Mestra wordt nog weggehaald als ik eenmaal mijn supporter heb. Dit is de kant en klare versie.

De andere is deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.jpeghost.com/imagehost/69164golden%20baal%20+%20goals.jpg

Deze is nog niet af, want boven bij de bal zit nog wat wit en het word nog weggewerkt. Ben benieuwd hoe de onderste word al ie eenmaal klaar is.

Mijn favoriet tot nu toe is de eerste.

Verwijderd

bovenste vind ik wel leuk, die onderste ronduit lelijk en ook niet origineel.

Verwijderd

Ik ben natuurlijk vereerd dat m'n club genoemd wordt als kanshebber voor de GoT cup en ik zal er natuurlijk alles aan gaan doen om die status waar te maken!

Precies 2 maanden geleden ben ik sh gaan trainen, en door vakanties e.d. is nu eindelijk m'n selectie compleet. Op m'n 17 potentiele basisspelers en nog eens 11 uitstekende verdedigers moet ik een mooie winst kunnen behalen. De overige speler zijn helaas prut door geldgebrek en daar verdien je dus ook weinig mee.

M'n TS is na zoveel handelen natuurlijk bagger, dus sportief gezien is 't op 't moment niet zo best. Over de financien zal ik jullie in de toekomst op de hoogte houden.

edit: Ik zit net ff op de cup site te kijken, en ik zie dat er 2 poules A, B en C zijn, waardoor iedere poule een verkeerde naam heeft. Bovendien staat er in poule 'F' opeens schoenzolen ipv mijn teampje :( en die heeft ook nog eens 3 goals tegen zonder te spelen 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 13:11 ]

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Even een algemene melding posten voordat ik NOG verder overspoeld wordt door meldingen over een foutieve uitslag...

Er zijn idd wat foutjes in, maar ik ben ook maar een mens die 9 uur per dag werkt en daarbovenop sinds kort ook nog eens insta voor de volledige opvoeding van een pup van 13 weken (inclusief hondenschool).

Verwacht dus geen mirakels of altijd snelle aanpassingen. De fouten worden zo snel mogelijk up to date gebracht met de juiste gegevens.

Life is simple, make choices, don't look back...

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Uiteraard zijn de uitslagen en standen, alsmede de regels ook op GoTtrick te vinden onder GoT Cup.

http://gottrick.bitxs.com

• died_laughing
Brainpower schreef op 12 augustus 2004 @ 13:37:
Uiteraard zijn de uitslagen en standen, alsmede de regels ook op GoTtrick te vinden onder GoT Cup.

http://gottrick.bitxs.com
mm er sta nix over met welke regels er gespeeld word
normaal of cup ?
of lees ik er over heen?

• grooviee17
died_laughing schreef op 12 augustus 2004 @ 13:46:
[...]

mm er sta nix over met welke regels er gespeeld word
normaal of cup ?
of lees ik er over heen?
Daar staat idd niks over in, maar de poulerondes worden normaal gespeeld, en knock-out rondes worden met cup-regels gespeeld.

Verwijderd

Little Bear schreef op 12 augustus 2004 @ 13:32:
Even een algemene melding posten voordat ik NOG verder overspoeld wordt door meldingen over een foutieve uitslag...

Er zijn idd wat foutjes in, maar ik ben ook maar een mens die 9 uur per dag werkt en daarbovenop sinds kort ook nog eens insta voor de volledige opvoeding van een pup van 13 weken (inclusief hondenschool).

Verwacht dus geen mirakels of altijd snelle aanpassingen. De fouten worden zo snel mogelijk up to date gebracht met de juiste gegevens.
Toppie dat je dit allemaal regelt hoor! 't Gaat mij er ook niet om dat 't snel hersteld wordt, als m'n plek maar niet wordt ingenomen ;)

• grooviee17
Little Bear schreef op 12 augustus 2004 @ 13:32:
[...]

Je neemt ze gewoon mee in de update van volgende week, hoef je het maar een keer per week te doen :). Maar top dat je het organiseert :).

• dreamtheater42
Ik heb afgelopen woensdag geen wedstrijd hoeven spelen (forfait). Ik denk dat het in mijn poule (G) vrij duidelijk is wie er voor de winst van de poule gaat. Grootste kanshebber is Aristos (welbekend van GoT), maar ook mijn team en Virtual Winners zijn bepaald niet kansloos. De andere 3 lijken me een maatje te klein, maar je weet het natuurlijk nooit.

• died_laughing
@Little Bear

De wedstrijd sv Levico - garbage? is gespeeld met cupregels.
Terwijl iedereen dus met gewone regels heeft gespeeld.
Moet die 4-3 dan geen 2-2 worden aangezien dat de stand was voor de verlenging?

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, ik ben weer door in DE cup :P , maar opvallend is dat ik de laatste 4 bekerduels heb gewonnen met 1 goal verschil, wat betekent dat een zekere speler van me 3 vd 4 keer cruciaal was geweest met zijn moment. :)
Ook voor de volgende ronde zie ik kansen, maar ik ga liever strijdend ten onder dan met 1-7 geslacht te worden. :+

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Heehee, Ruyven's boys is ook wel van een ander niveau dan Spaarnestad... Ahum... En ja speelde heel simpel met B-team..

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 15:43:
Heehee, Ruyven's boys is ook wel van een ander niveau dan Spaarnestad... Ahum... En ja speelde heel simpel met B-team..
Hehe, was maar een grapje, tegen Ruyven had ik het waarschijnlijk ook niet gered, maar dan zou ik hem wel samen het graf in meegenomen hebben. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Vliegjes heeft me lekker snel uitgedaagd, dus ik druk op accepteren, maar ik zie te laat dat ik dan thuis speel terwijl volgens de Poule ik uit moet spelen. Vliegjes heeft dus perongeluk ingesteld dat we in mijn stadion spelen. Is dat een probleem... ? of gewoon een nadeel voor vliegjes in dit geval... (niet dat ik win hoor, maar daar gaat het niet om O-)

[ Voor 20% gewijzigd door Paniohitus op 12-08-2004 16:56 ]

Verwijderd

Ok, ff een vraagje. Ben weer op zoek naar een andere coach want die van mij begint af te takelen.
Ik zit te twijfelen tussen een redelijke of een goede coach. Maar omdat ik mijn TS een beetje op peil wil houden wil ik toch het liefst een coach hebben die een wat hoger leiderschap heeft. Maar misschien is een goede coach met wat slechter leiderschap ook goed.

Ik heb op dit moment nog niet de mogelijk heid om zelf een speler coach te maken (heb wel een een speler met goed leiderschap maar die heeft nu slechte ervaring, die volgens mij bijna zwak word), want daar heb ik het geld niet voor.

Ik zat dus te denken aan 1 van de 2:

1: een redelijke coach met matige leiderschap en die kost € 329700

2: Een goede coach met slechte leiderschap en die kost € 268700

Ik weet dat een redelijke coach er iets langer over doet om mijn spelers te trainen, maar met deze coach kan ik tenminste mijn ts een beetje normaal houden.

Natuurlijk is de goede coach beter in het trainen en is hij ook zo'n 60000 goedkoper. Het lijkt mij ook dat ik iets korter mee kan gaan met de goede coach dan met de redelijke coach.
Welke van de 2 raden jullie mij aan?

En ik begin nu ook al ongeduldig te worden dat ik nog steeds niet supporter ben. ik wil ut, ik wil ut, ik will ut............... O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 18:01 ]

• yared
Wie wint de GoT cup dit seizoen?
Je hebt gestemd op: Een outsider, zoals...: Yared

@Xana/Thije, jullie hebben gefaald! >:)
Dan moet Grax de GoT eer maar hoog houden! :)

@Little Bear, je merkt het al, er zijn veel mensen blij dat je dit doet, dus ga zo door ;)

@JP al een nieuwe mobiel? blub blub blub piiiieeeep...

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:16

GaMbiNo

1337

yared schreef op 12 augustus 2004 @ 17:25:
Wie wint de GoT cup dit seizoen?
Je hebt gestemd op: Een outsider, zoals...: Yared GaMbiNo :Y)

@Xana/Thije, jullie hebben gefaald! >:)
Dan moet Grax de GoT eer maar hoog houden! :)

@Little Bear, je merkt het al, er zijn veel mensen blij dat je dit doet, dus ga zo door ;)

@JP al een nieuwe mobiel? blub blub blub piiiieeeep...
@ dedonator: Volgens mij haal jij dingen als leiderschap en ervaring door elkaar. ;)

@ Little Bear: Keep up the good work! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door GaMbiNo op 12-08-2004 17:37 ]

Verwijderd

Heb mijn bericht hierboven even aangepast. Nu moet het verhaal kloppen met al dat ervaring en leiderschaps dingen. Had het ff wat scheef neer gezet allemaal. :)

Oja: het is Dadonator :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 18:03 ]

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Dadonator, imho kan je het best even voor die goed coach gaan. Nooit zomaar training 'opgeven' (uitzonderingen bevestigen de regel) , tenzij je spelhervatting/verdedigers traint, dan valt het met een redelijk coach nog wel mee.
Momenteel heeft het weinig zin om te promoveren, tenzij je meteen kan strijden voor de 1e plek in de volgende divisie, dus als je niet op degraderen staat heb je toch niet zoveel aan een coach met leiderschap.
Beter koop je zo snel mogelijk een speler met redelijk ervaring/leider , die zijn namelijk relatief goedkoop te krijgen en hem zo veel mogelijk laten spelen tot ie goed ervaring heeft, een externe coach halen is meestal geldverspilling.
Zo heb ik nu een goed coach met redelijk leiderschap en zijn de komende 3 opvolgingen al veiliggesteld, alle 3 goed leider die al zwak-redelijk ervaring op zak hebben. :D

D3-Monk

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 17:24:
Ik zat dus te denken aan 1 van de 2:

1: een redelijke coach met matige leiderschap en die kost € 329700

2: Een goede coach met slechte leiderschap en die kost € 268700
Je speelt in de VIII, je staat weliswaar eerste, maar dan zou ik echt puur voor de opbouw van je team gaan, en een goed coach halen. Het is wel een feit dat je gewoon altijd normaal moet spelen. Heb zelf ook een goed/slecht coach gehad, en als je dan 1 wedstrijd pic't, gaat de TS van bedaard naar kalm, en is voor de volgende zondag alweer bedaard. Dus speel je alles normaal.

Maar 1 week training sneller lijkt in principe niet veel sneller, maar op de lange termijn (en daar is de training natuurlijk voor) heeft het echt wel voordelen hoor :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Verwijderd

in de VIII een goed coach lijkt me wat overdreven. bovendien zijn ze niet te betalen. redelijk/matig of matig/redelijk lijkt me verstandiger maar das imo...

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:25
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 20:54:
in de VIII een goed coach lijkt me wat overdreven. bovendien zijn ze niet te betalen. redelijk/matig of matig/redelijk lijkt me verstandiger maar das imo...
en dan na 16 weken een goed coach aanschaffen (ofwel 300k in 1 seizoen weg gooien in principe)?

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 20:54:
Als ik dit zo lees betwijfel ik of je werkelijk weet wat het effect van leiderschap en trainingskill is van een coach.
Ik sluit mij aan bij de voorgangers en zou ook de goed coach nemen in combinatie met enkele jonge trainbare spelers en die lekker gaan trainen.

Verwijderd

Ik ga een goede coach halen met slecht leiderschap. Ik heb zelf nog een speler in het team met goed leiderschap, maar die heeft maar slechte ervaring en dat is nog lang niet genoeg.

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
died_laughing schreef op 12 augustus 2004 @ 15:06:
@Little Bear

De wedstrijd sv Levico - garbage? is gespeeld met cupregels.
Terwijl iedereen dus met gewone regels heeft gespeeld.
Moet die 4-3 dan geen 2-2 worden aangezien dat de stand was voor de verlenging?
Dit wordt dus idd een gelijkspel, en daarmee zijn jullie de enigen in de eerste ronde (de forfaits buiten beschouwing) die en gelijkspel hebben gehaald.

Proficiat! :P

Life is simple, make choices, don't look back...

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb wel 2 spelers met redelijke ervaring waarvan 1 met matig leidersschap, maar wat bepaald nou of hij aanvallend of verdedigend is ingesteld of dat hij een goed of redelijk of matig coach is?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:25
Royz schreef op 12 augustus 2004 @ 21:55:
Ik heb wel 2 spelers met redelijke ervaring waarvan 1 met matig leidersschap, maar wat bepaald nou of hij aanvallend of verdedigend is ingesteld of dat hij een goed of redelijk of matig coach is?
dat bepaal je zelf...

toch

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Joss schreef op 12 augustus 2004 @ 21:58:
[...]

dat bepaal je zelf...

toch
Jep....en de trainerskills worden natuurlijk mede door je budget bepaald. ;)

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

GaMbiNo schreef op 12 augustus 2004 @ 22:04:
[...]

Jep....en de trainerskills worden natuurlijk mede door je budget bepaald. ;)
Hmm ik heb het nooit geprobeerd, maar naast dat je een speler trainer maakt moet je dus geld betalen? En hoe meer je betaald hoe beter je coach is natuurlijk? Maybe moet ik het gewoon een keer proberen. :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• dreamtheater42
Royz schreef op 12 augustus 2004 @ 21:55:
Volgens mij kun je niet bepalen wat voor leiderschap je coach heeft (behalve als je hem extern aantrekt). Als hij matig leiderschap heeft, dan blijft dat zo.
Wat betreft zijn coach skills, dat hangt af van zijn ervaring. Met redelijk ervaring kun je maximaal een redelijk coach krijgen, met matig maximaal matig. Vanaf goed kun je een goede coach krijgen en hoe meer ervaring daarboven, hoe goedkoper het wordt.

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
dreamtheater schreef op 12 augustus 2004 @ 22:16:
[...]

Volgens mij kun je niet bepalen wat voor leiderschap je coach heeft (behalve als je hem extern aantrekt). Als hij matig leiderschap heeft, dan blijft dat zo.
Wat betreft zijn coach skills, dat hangt af van zijn ervaring. Met redelijk ervaring kun je maximaal een redelijk coach krijgen, met matig maximaal matig. Vanaf goed kun je een goede coach krijgen en hoe meer ervaring daarboven, hoe goedkoper het wordt.
Klopt.
En voor de prijzen kijken jullie natuurlijk even op Hattrix of http://www.freewebs.com/hoogboys/info/coaches.html :9

Trouwens net een leuke melding: "12-08-2004 Received mother club money for a player: 30 600 €."
Op zich niet zo'n denderend bedrag, maar een van mijn jeugdspelers is dus doorverkocht aan Inter Sthlm.
Toch wel heel erg leuk om daar een voormalig speler te hebben lopen :>

Waar gehackt wordt vallen spaanders

• yared
De aanhouder wint... trainee noodgedwongen moeten verkopen, en tot twee keer toe niet kunnen verkopen...

En nu...

AC Dragon biedt voor Joep Batenburg
F.C. Arsenal biedt voor Joep Batenburg
Jolly Fellows biedt voor Joep Batenburg
racing cuyper biedt voor Joep Batenburg

:D

1 miljoen netto :D

Met mijn derde fed positie reis ik altijd van fed naar fed om een beetje rond te kijken. Mijn vast kampeerfed was altijd Hattrick Verslaafden Nederland waar ik oa het mega lelijke logo heb gemaakt... echter dit zijn zulke spammers dat ik een nieuw plekje moest zoeken voor die rustmomenten... ik heb het gevonden:

Hattrick » Federaties » 0,0
"Heel veel mensen hebben nog een plekje over voor een federatie maar willen er niets mee doen. Daar is deze federatie voor! Hier gebeurt gewoon niets... Parkeer je plekkie en haal hem weer op als het nodig is."
geen forum, geen toto, geen cup, geen niks nada noppes, behalve een berichtje van de beheerder in mijn gastenboek; "....." :)

[ Voor 44% gewijzigd door yared op 12-08-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op 12 augustus 2004 @ 21:09:
[...]

Als ik dit zo lees betwijfel ik of je werkelijk weet wat het effect van leiderschap en trainingskill is van een coach.
Ik sluit mij aan bij de voorgangers en zou ook de goed coach nemen in combinatie met enkele jonge trainbare spelers en die lekker gaan trainen.
jawel hoor, maar het lijkt me dat je in de 8e er simpelweg geen geld voor hebt. ik wil der ook wel 1 maar ik koop hem pas in de 7e denk ik. tot dan hou ik deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Little Bear schreef op 12 augustus 2004 @ 21:49:
[...]

Dit wordt dus idd een gelijkspel, en daarmee zijn jullie de enigen in de eerste ronde (de forfaits buiten beschouwing) die en gelijkspel hebben gehaald.

Proficiat! :P
Thanx.
Keep up the good work. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Cool, 1 spits naar uitmuntend, 1 naar formidabel :P
Vorm kan ik niet zien wat er is gewijzigd, want de laatste hrf files op mijn schijf op het werk stammen van een maand geleden oid :)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

yeah +4 form :) top update ...

nog 1 weekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Mijn zelfvertrouwen is nu wonderbaarlijk, vorige week na de wedstrijd van zondag heb ik mijn sportpshychologen ontslagen, om deze naar beneden te krijgen, maar het staat nog steeds op wonderbaarlijk. Zakt dit nog naar sterk voor zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik zat net eens te kijken naar het aantal managers per land. Wat groeit Spanje hard zeg :o Die zitten met 35K users nu al weer op meer dan 7K wachtenden :?
Hoe lang nog voordat Spanje het grootste HT land wordt :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
j_du_pee schreef op 13 augustus 2004 @ 09:19:
Cool, 1 spits naar uitmuntend, 1 naar formidabel :P
Vorm kan ik niet zien wat er is gewijzigd, want de laatste hrf files op mijn schijf op het werk stammen van een maand geleden oid :)
tis maar een ideetje, en kweet niet of het mag CCCHHCCPPP-wise gezien, maar zou je niet gewoon een tooltje kunnen draaien die elke week automatisch je .hrf ophaalt en opslaat?

HAM gebruikt ze niet meer trouwens, maar HT blijft ze beschikbaar stellen.
En volgens de aangepaste regels mag je voortaan we 'automatisch inloggen' (plat gezegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
yared schreef op 12 augustus 2004 @ 23:54:
De aanhouder wint... trainee noodgedwongen moeten verkopen, en tot twee keer toe niet kunnen verkopen...

En nu...

Jolly Fellows biedt voor Joep Batenburg
racing cuyper biedt voor Joep Batenburg

:D

1 miljoen netto :D

Met mijn derde fed positie reis ik altijd van fed naar fed om een beetje rond te kijken. Mijn vast kampeerfed was altijd Hattrick Verslaafden Nederland waar ik oa het mega lelijke logo heb gemaakt... echter dit zijn zulke spammers dat ik een nieuw plekje moest zoeken voor die rustmomenten... ik heb het gevonden:

Hattrick » Federaties » 0,0
[...]
geen forum, geen toto, geen cup, geen niks nada noppes, behalve een berichtje van de beheerder in mijn gastenboek; "....." :)
Humor :) :)

Ik zag die Joep Batenburg van je trouwens staan en was er zelfs aan het denken om mee te bieden (ik zoek een winger). Maar ik zoek iemand met wat meer ervaring, dus helaas...

[ Voor 9% gewijzigd door dreamtheater42 op 13-08-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

yared schreef op 13 augustus 2004 @ 10:30:
[...]
En volgens de aangepaste regels mag je voortaan we 'automatisch inloggen' (plat gezegd).
linkje :?

Volgens mij loopt het hrf verhaal in oktober af...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei voor het eerst gemiddeld 500k value. valt me mee want ik heb echt veel spelers <40k waarde. update verder dus wel ok +500k en een defje van 19 eindelijk naar formidable. wel erg laag nog maar denk dat het op dit moment interessanter is hem door te trainen tot outstanding en dan te verkopen. Kan iemand daar zijn licht op laten schijnen? Hij heeft passable passing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel leuke TU. alleen jammer dat mijn nieuwe winger van redelijk naar zwakke vorm is :(

TSI 760 -430 330
Vorm 7 -5 2
Pos. spell 2 0 2
Ervaring 1 0 1

2 +pm terwijl dat helemaal geen trainies waren :D maar vleugels aah komt wel goed uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

@ little bear
Rhenen United heeft mijn uitdaging nog niet aangenomen. Ik ga nu alvast een andere friendly regelen aangezien ik een paar dagen weg ben.

in principe ebn ik te vroeg met cancellen, maar Rhenen United heeft in de 1e ronde van de Got cup ook al verstek laten gaan. Daarom vraag ik hierbij een WO aan :P .
Tenzijn Rhenen United reageert voro zondag, want dan is de WO natuurlijk voor hem.

ps Rhenen United kan ook nog steeds de friendly accepteren

gegroet,

Dirk

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 10:39:
woei voor het eerst gemiddeld 500k value. valt me mee want ik heb echt veel spelers <40k waarde. update verder dus wel ok +500k en een defje van 19 eindelijk naar formidable. wel erg laag nog maar denk dat het op dit moment interessanter is hem door te trainen tot outstanding en dan te verkopen. Kan iemand daar zijn licht op laten schijnen? Hij heeft passable passing.
Doortrainen, als hij dan outstanding is, zit je begin volgend seizoen en dan leveren ze leuk op :) (één nadeel, nieuw talent is ook duur dan...)

TU:
value: +2130/-840
form: +6/-5

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

zo.. terug van vakantie :)

Mijn TU:

PM +1/0
Experience +2/0
Vorm +8/-15
TSI 1000/-1470

erg jammer van die massale form drop =/

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Mijn TU

PM: +2
Form: +3 / -6
TSI: +1160 / -660

En van de week maar eens 3 mids gaan verkopen. (excellent PM passable def, excellent PM passable scoring, formidable PM)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
The Dolf schreef op 13 augustus 2004 @ 14:46:
Mijn TU

PM: +2
Form: +3 / -6
TSI: +1160 / -660

En van de week maar eens 3 mids gaan verkopen. (excellent PM passable def, excellent PM passable scoring, formidable PM)
Verkoopt iedereen zijn trainees zo snel???
Ik verkoop mijn defenders de laatste tijd niet meer voordat ze outstanding zijn. Ik ben er over aan het denken om dat op te schroeven naar magnificent of zo. Ik heb het idee dat zelfs doortrainen tot world class rendabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VRD al 3 weken braaf de toto invullen zoals een tweaker zich betaamt, ziet VRD deze week dat hokje 1 staat voor winst voor de thuisspelende ploeg, hokje 2 voor de winst van de uitspelende poeg!!! en hokje 3 staat voor een gelijkspel.

VRD maar denken dat hokje 2 een gelijkspel betekende!

Maargoed heb in 3 TOTO's inmiddels wel 19 punten bij elkaar gesprokkeld en sta op een 14 de plaats :) Watch out Zonar comming to get ya!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik hoop niet dat je ook de echte toto invult, want daar werkt dat ook zo ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
dreamtheater schreef op 13 augustus 2004 @ 15:05:
[...]

Verkoopt iedereen zijn trainees zo snel???
Ik verkoop mijn defenders de laatste tijd niet meer voordat ze outstanding zijn. Ik ben er over aan het denken om dat op te schroeven naar magnificent of zo. Ik heb het idee dat zelfs doortrainen tot world class rendabel is.
Ik heb een slechte periode (persoonlijk) en daardoor een tijdgebrek. En bij het bieden op enkele trainies heb ik te veel geboden en vervolgens zat ik met een trainie-overschot.
Dat is de reden dat ik ze zo snel verkoop.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 13 augustus 2004 @ 16:30:
[...]

Ik heb een slechte periode (persoonlijk) en daardoor een tijdgebrek. En bij het bieden op enkele trainies heb ik te veel geboden en vervolgens zat ik met een trainie-overschot.
Dat is de reden dat ik ze zo snel verkoop.
Ai, sterkte gewenst dan...

En ja beter verkopen dan ontslaan zeg ik altijd maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 16:37:
[...]

Ai, sterkte gewenst dan...

En ja beter verkopen dan ontslaan zeg ik altijd maar :P
Dat is helemaal waar ;)

Maar toch wil ik daar even op doorvragen. Met name de ervaren verdedigingstrainers (KdB, Foray) kunnen dit misschien beantwoorden. Tot hoe ver zouden jullie momenteel een verdediger doortrainen? Outstanding, brilliant, magnificent, world class of nog verder?

edit:
Ik heb momenteel mijn eerste lichting verdedigers misschien klaargestoomd voor de verkoop. Volgende week wordt de eerste waarschijnlijk briliant (20 jaar), verder 1 outstanding +1 en 1 outstanding + 4 (beide 20 jaar), 1 formidabel + 6 (18 jaar), 1 excellent + 4 (18 jaar) en 1 solid + minimaal 1 (17 jaar, afgelopen week gekocht).

[ Voor 27% gewijzigd door dreamtheater42 op 13-08-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 13 augustus 2004 @ 16:51:
[...]

Dat is helemaal waar ;)

Maar toch wil ik daar even op doorvragen. Met name de ervaren verdedigingstrainers (KdB, Foray) kunnen dit misschien beantwoorden. Tot hoe ver zouden jullie momenteel een verdediger doortrainen? Outstanding, brilliant, magnificent, world class of nog verder?
Laat Tim dit maar niet horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 16:07:
VRD al 3 weken braaf de toto invullen zoals een tweaker zich betaamt, ziet VRD deze week dat hokje 1 staat voor winst voor de thuisspelende ploeg, hokje 2 voor de winst van de uitspelende poeg!!! en hokje 3 staat voor een gelijkspel.

VRD maar denken dat hokje 2 een gelijkspel betekende!

Maargoed heb in 3 TOTO's inmiddels wel 19 punten bij elkaar gesprokkeld en sta op een 14 de plaats :) Watch out Zonar comming to get ya!
Lees de ook de spelregels zoals die op de 1e pagina van GoT Toto staan! :P

Ach, tweakers houden niet van spelregels, manuals etc :) Ik begrijp het wel! Toch netjes nog...19 punten uit 3 toto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 13 augustus 2004 @ 16:51:
[...]

Dat is helemaal waar ;)

edit:
Ik heb momenteel mijn eerste lichting verdedigers misschien klaargestoomd voor de verkoop. Volgende week wordt de eerste waarschijnlijk briliant (20 jaar), verder 1 outstanding +1 en 1 outstanding + 4 (beide 20 jaar), 1 formidabel + 6 (18 jaar), 1 excellent + 4 (18 jaar) en 1 solid + minimaal 1 (17 jaar, afgelopen week gekocht).
Ik maak gewoon onderscheid. De beste (zoals mijn u20 Griek) die blijf ik gewoon doortrainen. daarnaast heb je de mindere goden die je kan verkopen op bv outstanding. Ik twijfel nu bv over mijn Belg die formidable is geworden en al 19. Op dit moment zijn de formidable prijzen relatief interessant.

Als ik naar jou spelers kijk zou ik het volgende doen: 20 jarige zijn niet echt super hoog dus zou ik ze of 1 ervan verkopen. ik zou zelf dus wachten tot ze brilliant zijn en dan verkopen (bv die 2 die nu outstanding zijn begin volgend seizoen verkopen of als ze net brilliant zijn, die andere 20 jarige die nu briliant is wellicht nog ff houden. Ik zou wel altijd een basis van 4 echt goede verdedigers houden. Als je dadelijk bv 4 brilliant hebt en een outstanding zou je 1 brilliant kunnen verkopen. Die jonge gasten van je zijn wel goed dus die zou ik zeker doortrainen tot hun 21ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot hoe ver zouden jullie momenteel een verdediger doortrainen? Outstanding, brilliant, magnificent, world class of nog verder?
Ik ben 't volledig met foray eens.
Tot wereldklasse doortrainen is wel winstgevend, maar dan zou ik zeker stoppen. Op wonderbaarlijk verkopen was bij mijn laatste berekening 't meest gunstig (ook omdat je 't geld dan eerder kan investeren in versterkingen) en briljant vind ik eigenlijk 't minimum, tenzij je spelers echt te oud zijn (21 of ouder).
Op die uitmuntende 20 jarigen zien je trainees er veelbelovend uit, maar waarom tel ik er maar 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Zondag speel ik mijn 2e wedstrijd tegen de sterkste tegenstander uit mijn poule (hij staat eerste; ik sta op 3 punten van hem)
afgelopen zondag speelden we 1-1; hier zijn de stats

AC VooDoo (mijn team)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)

alba7
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel

Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)

ik speelde thuis; terwijl ik dus zondag uit speel.
zal ik bijvoorbeeld vleugelaanval/centrumaanval doen of
gewoon de zelfde settings en hopen op een gelukje?

edit:
hele topic valt dood, jullie mogen best reageren :)

[ Voor 4% gewijzigd door GandalfTheGrey op 13-08-2004 21:43 ]

Computer Specs

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.