Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.147 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

GandalfTheGrey schreef op 13 augustus 2004 @ 18:51:
ik speelde thuis; terwijl ik dus zondag thuis uit speel.
;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog even een mijn TU voor vandaag en het stelt ook echt helemaal niet voor:

TSI: 730/-200
vorm: 4/-4

Helemaal niets dus. Wat wel vreemd is dat mijn TS vandaag van content naar bedaard ging. Dat vind ik wel een beetje vaag. Misschien komt het omdat ik gisteren een aangenaam persoon heb verkocht, maar normaal komt er dan ook wel bij club te staan dat de spelers niet tevreden waren met de aankoop/verkoop en dat daardoor de TS zakt, maar dat heb ik nu niet.

Beet je vaag dus. Maar goed. Ben ook nog steeds NIET supporter en baal er wel van. Misschien dat het normaal is dat het zo lang duurt, maar 4 dagen geleden was het geld er al af gehaald. Ik heb ook totaal geen geduld hiervoor, maar ik neem aan dat het goed komt.
Veel lui zeggen dat je het in 2 a 3 dagen moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 15:25
mn YP toch nog 50k opgebracht (18j. redelijk verdedigen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 13:05
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 18:51:
[...]
Ik ben 't volledig met foray eens.
Tot wereldklasse doortrainen is wel winstgevend, maar dan zou ik zeker stoppen. Op wonderbaarlijk verkopen was bij mijn laatste berekening 't meest gunstig (ook omdat je 't geld dan eerder kan investeren in versterkingen) en briljant vind ik eigenlijk 't minimum, tenzij je spelers echt te oud zijn (21 of ouder).
Op die uitmuntende 20 jarigen zien je trainees er veelbelovend uit, maar waarom tel ik er maar 7?
Foray en KdB, bedankt voor jullie reacties!!!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijk dit keer, gelukkig meer gestegen dan gedaalt bij de basisspelers en m'n spits lekker nog steeds in uitstekende vorm. 8)

Vorm: +6/-6
Def.: +1
TSI: +810/-400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 18:51:
[...]
Ik ben 't volledig met foray eens.
Tot wereldklasse doortrainen is wel winstgevend, maar dan zou ik zeker stoppen. Op wonderbaarlijk verkopen was bij mijn laatste berekening 't meest gunstig (ook omdat je 't geld dan eerder kan investeren in versterkingen) en briljant vind ik eigenlijk 't minimum, tenzij je spelers echt te oud zijn (21 of ouder).
Op die uitmuntende 20 jarigen zien je trainees er veelbelovend uit, maar waarom tel ik er maar 7?
Tja....
Ik focus me een beetje op de cup en vooral op de competitie.
In de competitie speel ik het niet al te lucratieve 3-5-2 en in de cup speel ik 4-4-2 of 4-5-1 (wel ronde 6 gehaald als 5e klasser). Dat betekent dus maar 7 trainees, ik weet dat het beter kan maar met 5-4-1 is niet te spelen tenzij je zeer goede middenvelders en aanvallers hebt. 5-3-2 is zo mogelijk nog erger omdat je hele middenveld dan om zeep geholpen wordt.
Hoe doen jullie dat?

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 13 augustus 2004 @ 20:43:
[...]

Tja....
In de competitie speel ik het niet al te lucratieve 3-5-2 en in de cup speel ik 4-4-2 of 4-5-1 (wel ronde 6 gehaald als 5e klasser). Dat betekent dus maar 7 trainees, ik weet dat het beter kan maar met 5-4-1 is niet te spelen tenzij je zeer goede middenvelders en aanvallers hebt. 5-3-2 is zo mogelijk nog erger omdat je hele middenveld dan om zeep geholpen wordt.
Hoe doen jullie dat?
ik speel 3-5-2 op zondag en 5-4-1 op woensdag (ook in cup). ik train dus 8 mensen wat ook niet echt veel is maar met 5-4-1 of 5-3-2 kom je div IV niet ver. ook in jouw div5 snap ik dat je 3-5-2 speelt. Ik snap dus alleen niet waarom je geen 5-4-1 speelt op woensdag. Je wil dan lang in de cup spelen maar mij lijkt dat geen trainingsplaats waard. je kan ook 5-3-2 gaan doen inderdaad maar dan moet je echt hele goede counterskills hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tja....
Hoe doen jullie dat?
Nu speel ik maar in de VIII, maar ik speel zondags 3-5-2 en woensdags 5-4-1 in m'n friendlies. Ik heb n paar keer gewoon symmetrisch gespeelt, maar ik ga de komende week ns proberen hoe t loopt met een verlaten vleugel en 3 IM's. Ik kan het jammer genoeg niet echt ten volle testen omdat ik bijna altijd met n redelijk B-team speel maar wie weet kan ik er iets wijzer van worden. Iemand misschien ervaring met dit speltype???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

idd :) thanx :P (komt nog door de vakantie )

iemand die een tip heeft voor die wedstrijd?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja....
Hoe doen jullie dat?
Ik ben dus net over gestapt op sp, maar daarvoor heb ik altijd verdedigers getraind. Ik speelde woensdag vrijwel altijd met 5 verdedigers, in de eerste ronde(s) van de beker win je toch wel, en daarna speel je 1 of 2 rondes 4-4-2 om er vervolgens uitgeknikkerd te worden. Zondag speelde ik ook vrijwel altijd 4-4-2. Dit is best een sterke opstelling tegen 3-5-2!
Stel dat je met 3 IM en 1 winger speelt. Je hebt dan bv. 40 procent balbezit na aftrek van CA. Dat betekent 6 kansen voor tegenstander en 4 voor jou. Als je dan ook nog 1 counter krijgt (wat toch wel een minimum is) dan is 't 6 tegen 5 in kansen. Daarbij is jouw verdediging natuurlijk super. Je hoeft dus eigenlijk alleen maar te zorgen dat je vrij goede spitsen hebt.
Hele makkelijke of juist hele moeilijke wedstrijden speelde ik zondag ook gewoon met 5 verdedigers. Op deze manier ben ik vorig jaar naar IV gepromoveerd :)
Nog een tip: Zorg dat je maximaal gebruik maakt van SE's. Als je weinig kansen krijgt, maar ook weinig goals tegen, kunnen deze zo belangrijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook nog wel een zuit in het dakje doen (als verdediger-trainer):
Ik kan er wel inkomen dat er 3-5-2 en 5-4-1 gespeeld wordt (zeker Foray, die het anders niet redt in IV), maar mensen die in V of lager spelen moeten vooral zoveel mogelijk trainen.

Dan wordt je maar net 4e ipv 2e, maar met Hattrick geldt naar mijn mening een zeer lange termijn-visie. Mijn keuze om te rentenieren is daarop ook gestoeld: nu betere spelers kopen waarmee ik met gemak kan overleven in IV, of nog een tijdje in V blijven en lekker trainen/rentenieren. Degraderen is niet erg, mits je je lange-termijn doelen dient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Het was weer een leuke TU:

TSI: +3380 / -200
Vorm: +3 / -4 (reserve spelers gedaald in vorm)
Positiespel +2, waarvan 1 naar formidabel en omdattie al 19 is staat ie te koop, voor 1.1M dus die zal ik wel niet kwijt raken :P

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier misschien iemand lid van de scorers trainers fed. of iets dergelijks?
Ik ben namelijk op zoek naar een speler met:
supernatural scoren, solid passen, minstens matig set pieces en unpredictable.
Als die echt niet te vinden is neem ik misschien genoegen met world class scoren.

Maar ik heb 'm pas nodig begin volgend seizoen, dus hij kan nog een tijdje getraind worden.

Als iemand wil vragen om zo'n speler in die fed en daarbij mijn teamnaam (kdbunited) en id (145682) wil vermelden zou ik dat erg op prijs stellen.

Als een Gotter zo'n spelertje wil verkopen is dat ook prima natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Daar ben je wel aardig wat geld voor kwijt, een supernatural scorer met solid passing plus nog wat extra's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mankit schreef op 14 augustus 2004 @ 12:29:
Daar ben je wel aardig wat geld voor kwijt, een supernatural scorer met solid passing plus nog wat extra's!
Heb je er één en ben je nu bezig de prijs op te drijven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Als ze er al zijn, dan ben je zo een miljoen of 7 voor kwijt.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 20:18:

Wat wel vreemd is dat mijn TS vandaag van content naar bedaard ging. Dat vind ik wel een beetje vaag.
nee hoor daalt gestaag weer. bedaard is de standaard TS. als je het langer hoog wilt houden moet je een coach nemen met hoger leiderschap (of een clown maar daar weet ik niet zoveel van) en dan af en toe piccen tegen zwakke tegenstanders. schiet je middenveld ook omhoog :D
volgende week weer piccen en de week erop heb je een top middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de formatie voor defender trainers heb ik toch een iets andere mening dan foray. 3-5-2 en 5-3-2/5-4-1 vind ik toch zonde. Waarom geen 4-4-2 op zondag, je traint een persoon meer, haalt meer winst er uit die je vervolgens weer kan investeren. Ookal is 4-4-2 een zwakkere opstelling, op de lange termijn, heb je je team méér kunnen versterken dan andere teams en zijn ze zelfs niet tegen jou team opgewassen, ookal speel je niet het heilige 3-5-2.

Het kost dus gewoon even wat tijd voordat jou zwakkere formatie opgewassen is tegen de rest, maar het uiteindelijke effect is leuk :) Ik hou niet zo van die korte termijn resultaten, als je maar flink genoeg bouwt, komen de resultaten vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 18:04:
Over de formatie voor defender trainers heb ik toch een iets andere mening dan foray. 3-5-2 en 5-3-2/5-4-1 vind ik toch zonde. Waarom geen 4-4-2 op zondag, je traint een persoon meer, haalt meer winst er uit die je vervolgens weer kan investeren. Ookal is 4-4-2 een zwakkere opstelling, op de lange termijn, heb je je team méér kunnen versterken dan andere teams en zijn ze zelfs niet tegen jou team opgewassen, ookal speel je niet het heilige 3-5-2.

Het kost dus gewoon even wat tijd voordat jou zwakkere formatie opgewassen is tegen de rest, maar het uiteindelijke effect is leuk :) Ik hou niet zo van die korte termijn resultaten, als je maar flink genoeg bouwt, komen de resultaten vanzelf.
Dus jaar in jaar uit slechte resultaten, en maar blijven zeggen, ach het komt wel :)
Van de verdedigerstrainers win je het dan misschien... Maar van de andere trainers zal je nog steeds het lootje leggen omdat je met 4-4-2 moeilijk een goede centrumaanval kan halen... Dit wat naar mijn idee toch de gevaarlijkste, beste aanval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 18:27:
[...]

Dus jaar in jaar uit slechte resultaten, en maar blijven zeggen, ach het komt wel :)
Van de verdedigerstrainers win je het dan misschien... Maar van de andere trainers zal je nog steeds het lootje leggen omdat je met 4-4-2 moeilijk een goede centrumaanval kan halen... Dit wat naar mijn idee toch de gevaarlijkste, beste aanval is.
Ik vind het erg interessant om jullie hierover te horen. Maar ik heb zelf geen goede ervaringen met 4-4-2 en heb geen zin om seizoen na seizoen een fantastische verdediging te hebben en geen resultaten. Op belangrijke wedstrijden wil ik 3-5-2 of misschien 4-5-1 spelen (scoren van tegenstander voorkomen), maar in de beker kan ik wel wat concessies doen (4-5-1, 5-4-1, 5-3-2).

Het zou misschien interessant zijn om 2 zeer goede aanvallende middenvelders te halen (pakweg 6* a 5 miljoen/stuk, niet dat ik dat geld heb :( ) en dan 4-4-2 of 5-4-1 te gaan spelen. Bij 5-4-1 hoort dan wel nog een enorm goede aanvaller en hele behoorlijke wingers.
In dat geval heb je een supervedediging, een aardig middenveld en een aardige aanval. Nu alleen nog ergens dat geld zien te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 14 augustus 2004 @ 18:38:
[...]

Ik vind het erg interessant om jullie hierover te horen. Maar ik heb zelf geen goede ervaringen met 4-4-2 en heb geen zin om seizoen na seizoen een fantastische verdediging te hebben en geen resultaten. Op belangrijke wedstrijden wil ik 3-5-2 of misschien 4-5-1 spelen (scoren van tegenstander voorkomen), maar in de beker kan ik wel wat concessies doen (4-5-1, 5-4-1, 5-3-2).

Het zou misschien interessant zijn om 2 zeer goede aanvallende middenvelders te halen (pakweg 6* a 5 miljoen/stuk, niet dat ik dat geld heb :( ) en dan 4-4-2 of 5-4-1 te gaan spelen. Bij 5-4-1 hoort dan wel nog een enorm goede aanvaller en hele behoorlijke wingers.
In dat geval heb je een supervedediging, een aardig middenveld en een aardige aanval. Nu alleen nog ergens dat geld zien te vinden...
Ik gooi nu natuurlijk half mijn eigen glazen in... Maar aanval is in Hattrick op dit moment de beste verdediging... Simpel..

Een beter middenveld + een sterkere aanval dan je tegenstander zorgt voor zeker 90% van de wedstrijden voor een overwinning...
Ook zie je dus dat teams met een goede centrale aanval betere resultaten boeken dan de teams met een goede wingattack... (Wingertrainer Yared is daar een mooi voorbeeld van :P)

Met 4-4-2 zal je hele goede wingattack ratings kunnen crëeren en met hele goede aanvallende centrale middenvelder je centrumaanval nog boosten..
Met 3-4-3 is je centrumaanval al gauw zoooo goed, dat die boost van die centrale middenvelders lang niet in de buurt komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

**** GoT Toto Reminder ****

Mensen, jullie hebb nog 25 uur om de toto in te vullen! :) Voor morgenavond 20:00 moet het zijn ingevuld!

Succes morgenavond in de competitie!!

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 18:27:
Wil je dan eens even kijken naar de mijn resultaten vorig jaar? Zonder ooit 3-5-2 te spelen ben ik gepromoveerd naar de IV. Ook m'n middenvelders en aanvallers waren niet bijzonder. Het is gewoon een feit dat je met (oude ratings) bijna 3x goddelijke verdediging erg weinig goals tegen krijgt. Als je dan speelt tegen teams die zich op hun middenveld focussen kun je ze er lekker uit counteren! Ik vind 4-4-2 dan ook helemaal niet veel slechter dan 3-5-2, je moet alleen niet tegen een 3-4-3 opstelling spelen, dan leg je 't meestal wel af.

P.S. Al iemand een oproepje geplaatst in scorers trainers fed? Anders moet ik zelf fed gaan laten vallen voor alleen een advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 19:33:
[...]
wat een onzin allemaal :P ;) grapje grapje
Ja, je zat in een league waar je duidelijk de beste was, overall gezien. Dan word je ook wel eerste.
Maar wanneer je echt "gelijkwaardige" tegenstanders krijgt zul je het afleggen... En ik doel niet op je huidige resultaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04
Vraag: Iemand ervaring met 2 - 5 - 3 spelen? Je verliest toch geen training, en hoe waren de stats? Een ervaringsdeskundige hier in de GoT fed? :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ervaring met 4-4-2, 4-5-1, 5-4-1 en 3-5-2. Zodra je hoger komt moet je gewoon 3-5-2 wel gaan spelen wil je echt kans maken (of je moet specifieke kwaliteiten hebben voor die andere tactieken). ik denk zelfs dat 4-5-1 nog beter is dan 4-4-2 want dan heb je tenminste nog een goed middenveld, als je dan iedereen op offensive zet (of towards middle met attack in the middle) dan maak je wellicht toch kans. Ik wilde dus promoveren en daarom ben ik anders gaan spelen. Ik sta nu 2de in div IV met 3-5-2 wat ik anders nooit had kunnen halen. Ook train ik al zolang dat die ene plaats echt niet zo van belang is financieel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 14 augustus 2004 @ 19:47:
Vraag: Iemand ervaring met 2 - 5 - 3 spelen? Je verliest toch geen training, en hoe waren de stats? Een ervaringsdeskundige hier in de GoT fed? :)
Bagger... niet doen, je wint er niets mee... TENZIJ... je een hele goede ervaren teamleider/captain heb.. Die de verwarring tegen kan gaan..

Balbezit daalt alleen maar, en dat is juist wat je waarschijnlijk wil ophogen.. Niet doen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 19:42:
[...]
Ja, je zat in een league waar je duidelijk de beste was, overall gezien. Dan word je ook wel eerste.
Ik was misschien op 't einde overall het beste, maar ik had een veel slechter middenveld dan krans en turbogeiten.
Maar wanneer je echt "gelijkwaardige" tegenstanders krijgt zul je het afleggen... En ik doel niet op je huidige resultaten :)
Haha, huidige resultaten zijn met 3-5-2! ;)

Nee, sorry dat ik altijd over bekende teams zeur, maar kijk eens naar de EM tigers in Zweden, of nog liever naar Steaua Bucuresti in Roemenie. Een 2e plaats in de hoogste leagues in die landen zegt wel iets over de kracht van verdedigers. Ik denk overigens dat ik echt hoger had gestaan als ik verdedigers was blijven trainen, al die teams in mijn league hebben wonderbaarlijke+ middenvelders en de meesten verder niets, ideaal dus om tegen te counteren.

Van 4-5-1 ben ik helemaal geen fan, je aanval is dan echt klote, tenzij je met 2 wingers gaat spelen. Maar dan kun je weer beter die 2e winger in de spits zetten, een 2e centrale aanvaller voegt immers veel meer toe aan je aanval dan een winger.
Met 4-5-1 en wing TM weet je zeker dat je verliest van een 3-5-2 spelend team: je kunt dan niet meer counteren, je verdediging is misschien iets beter, maar je aanval zoveel slechter dat je tegen een gelijkwaardig team altijd verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonge Thije, je begrijpt ook weer helemaal geen bal van mijn standpunt he :P

Ik heb nooit beweerd dat 4-4-2 beter is dan 3-5-2. Nogmaal, ik bedoel het volgende (hopelijk is het nu duidelijker):

met mijn 4-4-2 opstelling draai ik redelijk mee in V, in VI daarentegen wordt ik lachend kampioen. Door het trainen van 1 verdediger meer t.o.v. het 3-5-2 systeem, loop je langzaam in op de andere teams. Op de lange termijn zullen de hogere winsten, het verschil tussen 4-4-2 en 3-5-2 kunnen compenseren door kwaliteitsverschil in de overige linies.

Alleen willen veel managers metéén resultaat zien, dus spelen ze 3-5-2 en zijn ze niet geduldig genoeg om te wachten op de lange termijn uitbetaling van hun trainingssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Mensen, ik heb 1.5M nodig. Dus heeft iemand dat nu kan hij/zij dan misschien op mijn winger bieden? Egill Skaftason (11097255) Het is zo dat je hem absoluut niet hoeft te kopen, je hoeft niet bang te zijn, want ik verwacht wel dat hij meer oplevert dan 1.5M, maar ik heb het geld nodig om een bepaalde speler te kopen, dus please kan iemand mij helpen? (btw. de eigenaar van de speler die ik wil kopen belooft dan meteen over te bieden, dus je hoeft alleen een begin bod te doen. Dit moet zo omdat de andere eigenaar geen geld heeft).

Egill Skaftason
TSI = 100 730 , 21 years, solid form
Has brilliant experience and weak leadership abilities

Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: weak
Winger: magical Defending: wretched
Scoring: poor Set Pieces: poor

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ mankit: gedaan :)

je mag die andere manager ook zeggen dat hij niet hoeft over te bieden hoor, wil hem voor dit prijsje ook wel houden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Als je die andere managers kan overtuigen dat ze niet over hoeven te bieden, dan mag jij hem voor 1.5M kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
mankit schreef op 14 augustus 2004 @ 20:38:
Als je die andere managers kan overtuigen dat ze niet over hoeven te bieden, dan mag jij hem voor 1.5M kopen ;)
lol tis dat ik zelf aan het bieden ben anders was er al een tegenbod gekomen...
mjammie, magisch :9

leuk verdedigers discussie, leuk om te volgen.

@kdb, slimme oplossing, nooit gerealiseerd dat daar die feds ook handig voor kunnen zijn... misschien eens inventariseren wat in GoT-HT het meest wordt getraind.

@CupGeit/Brainpower waarom kan ik geen goede linken vinden naar cup info vanaf onze site? kzie alleen een blaffend hondje :?

[ Voor 11% gewijzigd door yared op 14-08-2004 21:00 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

GandalfTheGrey schreef op 13 augustus 2004 @ 18:51:
Zondag speel ik mijn 2e wedstrijd tegen de sterkste tegenstander uit mijn poule (hij staat eerste; ik sta op 3 punten van hem)
afgelopen zondag speelden we 1-1; hier zijn de stats

AC VooDoo (mijn team)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)

alba7
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel

Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)

ik speelde thuis; terwijl ik dus zondag uit speel.
zal ik bijvoorbeeld vleugelaanval/centrumaanval doen of
gewoon de zelfde settings en hopen op een gelukje?
iemand nog een tip?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 20:01:
Sjonge Thije, je begrijpt ook weer helemaal geen bal van mijn standpunt he :P

Ik heb nooit beweerd dat 4-4-2 beter is dan 3-5-2. Nogmaal, ik bedoel het volgende (hopelijk is het nu duidelijker):

met mijn 4-4-2 opstelling draai ik redelijk mee in V, in VI daarentegen wordt ik lachend kampioen. Door het trainen van 1 verdediger meer t.o.v. het 3-5-2 systeem, loop je langzaam in op de andere teams. Op de lange termijn zullen de hogere winsten, het verschil tussen 4-4-2 en 3-5-2 kunnen compenseren door kwaliteitsverschil in de overige linies.

Alleen willen veel managers metéén resultaat zien, dus spelen ze 3-5-2 en zijn ze niet geduldig genoeg om te wachten op de lange termijn uitbetaling van hun trainingssysteem.
geblaat...

Waarom ga je dan niet wekelijks met 10 verdedigers spelen? Dan verdien je nog meer ;) Lange termijn denken Tim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Sorry Gandalf, ik waag me er nooit aan, voor je het weet zit je 5 seizoenen in V :P

Op special verzoek is er een nieuwe functie voor iedereen in de GoT-Ht fed.. te weten die van Stuiterb@l.

MaestroTim en Marsmellow hebben een speciale vermelding verdiend bij deze functie, voor info zie functiebeschrijving op HT. })

* yared de dictator
agh, tis weer eens wat anders dan altijd maar onderop moeten liggen (8>
Bij dictatorschap horen foute spelers... hoe fout, fouter fout kan fout zijn:

Roland Jacobsson (35443957)
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 070
Loon: 1 272 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SC Sharply.JAC
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

[ Voor 47% gewijzigd door yared op 14-08-2004 21:54 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
yared schreef op 14 augustus 2004 @ 21:36:
Sorry Gandalf, ik waag me er nooit aan, voor je het weet zit je 5 seizoenen in V :P

Op special verzoek is er een nieuwe functie voor iedereen in de GoT-Ht fed.. te weten die van Stuiterb@l.

MaestroTim en Marsmellow hebben een speciale vermelding verdiend bij deze functie, voor info zie functiebeschrijving op HT. })

* yared de dictator
agh, tis weer eens wat anders dan altijd maar onderop moeten liggen (8>
Bij dictatorschap horen foute spelers... hoe fout, fouter fout kan fout zijn:

Roland Jacobsson (35443957)
Een gemeen persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 070
Loon: 1 272 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SC Sharply.JAC
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Hmmmm...ik zit ook al weer m'n 4e seizoen in V. Ik zou het bijna niet erg vinden om te degraderen... ;)

Om nog 1 keer terug te komen op het verdediging trainen. Maestro Tim gaf als argument dat een extra defender trainen extra geld oplevert. Natuurlijk is dat zo, daar is geen speld tussen te krijgen.
Maar...
Dit seizoen heeft mijn team bekerronde 6 gehaald, waar ik er door Ruyven's Boys niet echt verrassend uitgeknikkerd werd. Het vorige ''record" stond op bekerronde 2. Ik heb het net even gechecked en ik heb elke keer 3-5-2 gespeeld. Ik heb dit seizoen daar dus een beetje de nadruk op gelegd. Dat heeft me wel ongeveer 500.000 Euro meer opgebracht dan mijn vorige bekerseizoen.
En ik ben nog steeds niet kansloos voor het kampioenschap (6 punten achterstand, sta wel #6), niet dat ik verwacht dat dat gaat lukken.

Om het kort samen te vatten. 3-5-2 in de beker draagt er aan bij dat een redelijk team (zoals het mijne) vrij ver kan komen en een redelijke som geld kan verdienen. Dat weegt tenminste voor een deel op tegenover de extra inkomsten van een extra trainee. En het is leuker om op woensdag een bekerwedstrijd te hebben dan een friendly ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 14 augustus 2004 @ 22:02:
[...]
Dat heeft me wel ongeveer 500.000 Euro meer opgebracht dan mijn vorige bekerseizoen.
En ik ben nog steeds niet kansloos voor het kampioenschap (6 punten achterstand, sta wel #6), niet dat ik verwacht dat dat gaat lukken.
Ik moet toegeven dat 't leuker is om cup te spelen, maar een trainee levert +/- 60k per week op. Met 5 ipv 3 spelers spelen levert dus 120k op. Als je dat 6 rondes lang doet is dat dus net zo goed 720k winst.
Bovendien, (en dit is echt m'n allerlaatste argument voor verdedigers); als je met 5 verdedigers speelt, hoef je maar 6 andere spelers te kopen. Als je met 3 verdedigers speelt, moet je 8 andere spelers kopen. Dat betekent dus een aanzienlijke besparing :) (beetje overdreven aangezien je ook wissels nodig hebt, maar 't scheelt wel degelijk!)

BTW: wordt voor de grap eens lid van de internationale verdedigers fed. Ik werd daar uitgemaakt voor mietje omdat ik 'maar' met 4 verdedigers speelde op zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Geen super pull maar ik kan hem trainen :)

Johan Jansma
TSI = 740
17 jaar
Positiespel redelijk
Matig passen
Matig vleugelspel

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
dom dom dom, ik trek me yp, kijik ALTIJD juist als ze crap zijn of het toevallig een clown is en verrdomd.... vergeet het deze ekeer

Dus.. voor 30K staat er een high-redelijke clownkeeper te koop |:( |:(

@Dreamtheather, nu mag je nog thuis zolang, maar ik speel daarentegen pas in dee 5e-6e ronde voor het eerst thuis en dat scheelt een slok op borrel aan inkomsten.

[ Voor 30% gewijzigd door yared op 15-08-2004 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

mijn YP is iig te verkopen:

17 jaar, Redelijk scoren, Matig vleugelspel & verdedigen.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Klotezooi altijd als ik thuis speel staat er regen op het programma. Gezellig hoor, om de week regen en zon in Rotterdam. Klote HT!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Royz schreef op 15 augustus 2004 @ 11:11:
Klotezooi altijd als ik thuis speel staat er regen op het programma. Gezellig hoor, om de week regen en zon in Rotterdam. Klote HT!
ze bootsen het wisselvallige NL-weer na :P

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 23:18:
[...]

Ik moet toegeven dat 't leuker is om cup te spelen, maar een trainee levert +/- 60k per week op. Met 5 ipv 3 spelers spelen levert dus 120k op. Als je dat 6 rondes lang doet is dat dus net zo goed 720k winst.
Bovendien, (en dit is echt m'n allerlaatste argument voor verdedigers); als je met 5 verdedigers speelt, hoef je maar 6 andere spelers te kopen. Als je met 3 verdedigers speelt, moet je 8 andere spelers kopen. Dat betekent dus een aanzienlijke besparing :) (beetje overdreven aangezien je ook wissels nodig hebt, maar 't scheelt wel degelijk!)

BTW: wordt voor de grap eens lid van de internationale verdedigers fed. Ik werd daar uitgemaakt voor mietje omdat ik 'maar' met 4 verdedigers speelde op zondag!
Haha. Dat is een mooie. Die verklaren mij dan al helemaal voor gek :) Kan me vrij weinig interesseren, maar wel grappig. Ik ben het op zich best eens met je argumenten, maar het is gewoon een afweging die iedereen voor zichzelf maakt.

@Yared: ik heb ook pas vanaf ronde 4 thuisgespeelt (mijn team speelt ook in V). Als je als V-er geluk hebt kan dat al in ronde 2, maar meer gangbaar is idd 3, 4 of zelfs 5. Hoe dan ook, het levert toch flink wat geld op.

Zojuist de slechtste YP van het seizoen getrokken. Kereltje had een TSI van 70 en is na 2 seconden alweer gaan vissen.

[ Voor 6% gewijzigd door dreamtheater42 op 15-08-2004 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, da's alweer m'n tweede YP in 3 weken met goed als beste skill. 8) Jammer alleen van z'n rampzalig passen maar wat zou zo'n speler kunnen opbrengen want morgenavond gaat hij in de verkoop. Iemand n idee???

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Ciske Steffensen 
18 jaar, redelijk in vorm, gezond   
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is. 
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. 

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit:  Nederland   
Total Skill Index (TSI):    860 
Loon:   758 €/week  
Eigenaar:   Metal_Heads     
Waarschuwingen:     0   

Conditie:       matig   Keepen:     rampzalig   
Positiespel:    slecht      Passen:     rampzalig   
Vleugelspel:    slecht      Verdedigen:     zwak    
Scoren:     goed    Spelhervatting:     zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 13:14:
Nou, da's alweer m'n tweede YP in 3 weken met goed als beste skill. 8) Jammer alleen van z'n rampzalig passen maar wat zou zo'n speler kunnen opbrengen want morgenavond gaat hij in de verkoop. Iemand n idee???
TPE zegt 105k in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 15 augustus 2004 @ 11:11:
Ik heb precies hetzelfde: bijna altijd regen als ik thuis speel in Rotterdam. Het erge is dan ook nog dat de voorspelling voor 'morgen' nooit regen aangeeft. Die weersvoorspelling kan net zo goed weg.

Edit: net toch maar een supermid gekocht (denk namelijk dat ik kampioen wordt en promoveer, dus toch maar versterken):

Steven Eidast (15066429)
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Eesti
Total Skill Index (TSI): 24 250
Loon: 10 769 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Res' Freunde
Waarschuwingen: 1

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Standaard 5 sterren. 4.080.000. Da's een gemiddelde prijs voor zo'n speler.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 15 augustus 2004 @ 12:17:
Haha. Dat is een mooie. Die verklaren mij dan al helemaal voor gek :) Kan me vrij weinig interesseren, maar wel grappig. Ik ben het op zich best eens met je argumenten, maar het is gewoon een afweging die iedereen voor zichzelf maakt.

Zojuist de slechtste YP van het seizoen getrokken. Kereltje had een TSI van 70 en is na 2 seconden alweer gaan vissen.
Natuurlijk moet je 't zelf weten, ik begrijp jouw standpunt ook wel, en 't verschil is eigenlijk maar heel klein. Wel leuk om te horen hoe anderen hier over denken.
Mijn YP is een nieuw record, hij had een tsi van 0! (wel solid set pieces)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
As (almost) always; een baggerspeler (hoogste matig, 6k waard)

+ vanavond een WO, zucht

[ Voor 19% gewijzigd door Joss op 15-08-2004 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
= terug van vakantie

... 2 van de 7 dagen meer dan 8 uur regen aan een stuk gehad. Top vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
### GoT federatie oproep ###

De federatie is op zoek naar een Hattrick supporter die reeds 2 seizoenen of meer duidelijke HT verslavingskenmerken heeft zoals elke Zondag om 19.00 uur al voor de pc zitten , een vaste IP verbinding en enige technische kennis (hoge kans lijkt me hier :9)

MSN, of HT-mail me even of laat je hier horen en wie weet ben jij de volgende nieuwe Grootmeester in onze fed ;)
(verzoek ook open aan bestaande Grootmeesters)

waarschuwing: 'Grootmeester' is een functie binnen de GoT-HT federatie waarbij er bepaalde verwachtingen zijn mbt medewerking en kan gevaarlijk zijn voor de gezondheid op de lange termijn waarvoor wij geen aansprakelijkheid op ons nemen. }:O

[ Voor 5% gewijzigd door yared op 15-08-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:16

GaMbiNo

1337

Uhmmm...ik voldoe aan alle criteria maar ik weet uiteraard niet waarvoor jullie zo'n persoon zoeken.
Iets meer info zou wel handig zijn. ;)

1-1 overigens en weer een winger geblesseerd. ;(
Misschien was piccen toch niet zo handig maar met 66% balbezit komt het vast nog wel goed...

[ Voor 36% gewijzigd door GaMbiNo op 15-08-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Gambino, reageer even op msn of ht mail, forum leent zich er toch niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ole, sta weer voor met 0-3. Het enige negatieve is wel dat mijn nieuwe verdediger (beste verdediger) het veld is uitgeschopt en lijkt een zware blessure te hebben :( :'( Zal wel een blessure zijn van 6 of meer weken. Gelukkig heb ik er een volwaardige vervanger ervoor.

[edit] 0-4

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
weer een record gebroken, 23 keer onoverwonnen en bovendien 32* :9
(WO ja :( )

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 15-08-2004 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Gvd. Sta met 1-0 achter...

Wel een nieuwe speler gekocht:
Robert Stefansson (10366692)
28 years, excellent form
A sympathetic guy who is balanced and dishonest.
Has poor experience and passable leadership abilities.

Speciality: Technical

Nationality: Sverige
Total Skill Index (TSI): 7 770

Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: inadequate Set Pieces: solid

Ik heb er 1.390.000 voor betaald :) Zeer mooie deal denk ik!

edit:

Inmiddels 1-1 :)

[ Voor 3% gewijzigd door dreamtheater42 op 15-08-2004 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh man, na 7 minuten m'n beste spits eruit met n blessure. |:( Tweede blessure al voor hem in 3 weken en t ging net zo lekker met z'n uitstekende vorm. :( Z'n vervanger scoorde wel de 0-3 in de 20e minuut dus verder gaat t natuurlijk wel lekker. Rust nu met n 0-3 stand en n balbezit van 75% :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:41

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 21:28:
Oh man, na 7 minuten m'n beste spits eruit met n blessure. |:( Tweede blessure al voor hem in 3 weken en t ging net zo lekker met z'n uitstekende vorm. :( Z'n vervanger scoorde wel de 0-3 in de 20e minuut dus verder gaat t natuurlijk wel lekker. Rust nu met n 0-3 stand en n balbezit van 75% :9
Ik weet hoe je je voelt. Voor de 3e week op rij een blessure en voor de 2e keer iemand van mijn middenveld GRRR. (Tevens mijn beste middenvelder overigens joepie) Gelukkig sta ik wel 6-1 voor...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Yared
Stuur mij ook maar een mailtje. Mogelijk ben ik ook wel geinteresseerd.

CV:
- Reeds ruim 3 seizoenen HT verslaafd
- Internetprogrammeur (4 jaar (= 12 seizoenen :P))
- IP verbinding reeds 7 jaar zo vast als een huis (=21 seizoenen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
1-1 gelijkgespeeld tegen een team waarvan mijn team had moeten winnen :(
Verder een van mijn trainees 6 weken aan de kant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook mijn eigen Hattrick team ... eindelijk :P

Tot nu toe gaat de eerste wedstrijd lekker, na 80 minuten sta ik met 5-2 voor :9
De komende dagen maar eens de tijd nemen om mijn team eens goed in te stellen en om wat bekend te worden met Hattrick.

En wachten totdat ik mijn teamnaam kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 21:53:
Ik heb sinds vandaag ook mijn eigen Hattrick team ... eindelijk :P

En wachten totdat ik mijn teamnaam kan veranderen.
hmm, dat doe je goed :D een half begin is het goede werk zullen we maar zeggen ;) hoe heet je team :?

(je kunt tussen de seizoenen in de naam wijzigen, maar dat wist je denk ik al?)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 15 augustus 2004 @ 22:15:
[...]

hmm, dat doe je goed :D een half begin is het goede werk zullen we maar zeggen ;) hoe heet je team :?

(je kunt tussen de seizoenen in de naam wijzigen, maar dat wist je denk ik al?)
Yep dat laatste wist ik al :)

Mijn teamnaam is gert united (505744).

En voor de liefhebbers, de eindstand vd wedstrijd is 5-3 geworden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
1-4 verloren gaat alleen maar slechter. sta nu 7de , 60k in de min , supporters
zijn allerminst gelukkig en dan ook nog mijn beste speler geblesseerd uitgevallen.

Dit wordt degraderen die jaar naar div. 9 denk ik.

ach ja mijn naam zegt al genoeg ; Losers United (149080)

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk 0-4 geworden met vanaf de 55e minuut (m'n 4e goal) geen nieuws meer van t veld, spannend hoor. :Z :Z Maarja, winnen blijft winnen en vandaag n clubrecord wat betreft sterren, namelijk 29,5. Nieuwe aanwinst op t middenveld lekker stabiel gespeeld met 2,5 ster en ook voor t eerst n zwak (oud) rating op t middenveld in n uitwedstrijd en daar ging t uiteindelijk om. Jammer van de blessure van m'n spits van 3 weken maar dat is nog wel op te vangen denk ik. (laat die dokters maar weer komen) Gelukkig heb ik n vleugelspeler die ook als spits kan spelen als t echt moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 01:25

Xanathorn

Mmorpg addict

Beetje heel erg raar verloren vandaag, verlies allé maar met 6-0 is beetje heel erg overdreven. Had divine middenveld, mn tegenstander utopian en maar 1 kans gehad tegenover 7 van mn tegenstander. Daardoor nu poor confidence en furious sups =(.

Nou maar hopen dat ik komende twee thuiswedstrijden kan winnen, want veilig van directe degradatie ben ik nu nog niet.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Xanathorn schreef op 15 augustus 2004 @ 22:51:
Beetje heel erg raar verloren vandaag, verlies allé maar met 6-0 is beetje heel erg overdreven. Had divine middenveld, mn tegenstander utopian en maar 1 kans gehad tegenover 7 van mn tegenstander. Daardoor nu poor confidence en furious sups =(.

Nou maar hopen dat ik komende twee thuiswedstrijden kan winnen, want veilig van directe degradatie ben ik nu nog niet.
Idd erg vreemd. Vorige week win je met 4-1 van MM en nu verlies je met 6-0. Het thuisvoordeel lijkt wel erg zwaar te wegen in de eredivisie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:32
Over kansloze replies, dit is de eerste en enige uit het Heineken Holland House in Athene met WimLex en Tiesto! Kut-pull en met 7-0 verloren (kan echt niet)

gr Aristos (gr kan ook echt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

kstond 3-0 voor, dan nog 3-3 geweest en dan nog kunnen winnen met 4-3 woot :D
ksta nu eerste in II.1 8) 5 matches undefeated :)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
gewonnen vandaag met 6-1 en mijn tegenstander schrok zich rot toen hij inlogde dat ik Nederlands international Petronia had gekocht en hij er niet meer op kon anticiperen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb uiteindelijk gewonnen met 0-5 en mijn speler is maar geblesserd voor 4 weken. Gezien de wedstrijdverslag leek het wel of ie langer als 6 weken eruit moest. Toch nog een kleine meevaller.
Heb vandaag ook nog een nieuw record met sterretjes gehaald en heb nu eindelijk de mijlpaal gehaald van jawel, 30 sterretje :o :+
Had even voor de lol een centrale verdediger als vleugelverdediger gezet, haalt ie meteen 3.5 ster terwijl ie daarvoor niet hoger kwam als 3 en hij speelt al mee vanaf het begin dat ik mijn team heb. Hij had nog nooit als vleugelverdediger gefungeerd. Lekker dus en die hou ik nu ook op die plek vast.

Het gaat erg lekker, en heb nog 1 team bij mij in de buurt staan op 3 punten achter.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-5 gewonnen. stond al na 21 minuten 0-4 ofzo :) daarna hebben die flikkers niks meer gedaan. ik zat al klaar met de rijsttafel, maar het werd hem niet.

26* gehaald in totaal en 2 spelers speelden niet lekker dus 28-30 is haalbaar met nog wat trainen en vorm increase.
best hoog voor een 9e divisie ploeg al zeg ik het zelf :D

ik ben weer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker niet slecht voor een 9e divisieclub. Ik zelf zit ook nog maar in de 8e en dan vind ik 30 sterretjes ook best nog wel goed. Als mijn spelers de ratings halen die ze ooit allemaal wel eens hebben gehad dan kom ik uit op 32 sterretjes. Maar goed, sterren zeggen niet al te veel.

Stond zelf ook binnen een paar minuten op 0-4 en de rest van de wedstrijd hebben ze bij mij dus ook geen ruk meer gedaan. Ja nog 1 goaltje scoren, das alles.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond 5-0 gewonnen.. Sta 2e met 4punten achterstand op de nummer 1... Tja het wordt lastig..

Competitie:IV.2 (2217)
1. Kings Squad 8 32 - 10 22

2. Nobbe United 8 26 - 10 18
3. AJAXSNELKAMPIOEN 8 20 - 15 14
4. D.G. Marum Glamourb 8 14 - 11 14

5. Dweebs 8 11 - 12 12
6. Vorwärts Knoedel 8 9 - 17 5

7. Sexy Fussbal United 8 11 - 26 4
8. fc Rotzooi 8 11 - 33 3

[ Voor 150% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 03-10 13:01
8-0 gewonnen sta nog steeds 1e
Mijn aanvaller (eigenlijk een verdediger) scoorde voor de 2e achtereenvolgende wedstrijd een hattrick :)
staat nu op 13 goals waarvan 3 hattricks :)

geen gele kaarten en niemand verrot geschopt :)

8 gespeeld 35 - 4 21 punten
en 5 wedstrijden ongeslagen

@little bear
ik heb je een mailtje gestuurd, ivm got cup
heb nog geen uitdaging ontvangen van los stijve harkos
en de laatse keer dat ie is ingelogd is 4 augustus
heeft het dan nog wel zin om hem uit te dagen?

[ Voor 9% gewijzigd door died_laughing op 16-08-2004 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

4-2 verloren; kans op promotie zo goed als 0.

Dus gewoon flink in mijn trainees investeren etc.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een best goeie winger, maar wel op leeftijd 29. hij komt langzaam in vorm nu. maar ik twijfel of ik hem hou of verkoop. aan de ene kant is ie nu 29 en nog te verkopen aan de andere kant is ie wel behoorlijk goed(voor mijn 9e divisie dan he, alles is relatief :D) en ik kan wel geld gebruiken voor andere spelers. in principe heb ik 2 aardige wingers die 2,5/3* halen

hattrick is down dus ff c/p vanuit HAM

cond uitstekend
PM matig
wing goed
scoren redelijk
passen zwak
verdedigen zwak
SP redelijk

houden of niet? en wat schatten jullie dat ik ervoor vang? TPE geeft nu aan 60k(+1 week blessure en matig in vorm)

hij heeft slecht ervaring wat ik verwacht zwak te worden na een paar weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren me beste wedstrijd ooit gespeeld (en gepict). 46 sterren. Volgens topstats het 209e team van Nederland (ratings). En dat met 4-5-1!!!
Metal Meijer is zeer tevreden. B)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 11:13:
Gisteren me beste wedstrijd ooit gespeeld (en gepict). 46 sterren. Volgens topstats het 209e team van Nederland (ratings). En dat met 4-5-1!!!
Metal Meijer is zeer tevreden. B)
Jaloers :)

..

mijn match was erg saai, net als eigenlijk alle matches in mijn league. Nog altijd 2 inactive teams, slechts 1 supporter naast mijzelf en die is niet eens actief en above all, ze presteren allen als een VII team. Afgelopen wedstrijden met PIC gewonnen met 8-1 enz. .. en dat in de VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag met een goed been uit bed gestapt, want het eerste wat ik deed was de computer aan doen en toen zag ik ineens dat ik eindelijk supporter ben.
Nu maar eens op zoek naar wat leuke federaties die ik kan joinen.

tjong, wat heb ik toch lelijke spelers :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 11:41:
Ben vandaag met een goed been uit bed gestapt, want het eerste wat ik deed was de computer aan doen en toen zag ik ineens dat ik eindelijk supporter ben.
Nu maar eens op zoek naar wat leuke federaties die ik kan joinen.
Ik ken nog wel een aardige. Redelijk actief, matig niveau. iets met tewiekers, ofzo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 11:44:
[...]

Ik ken nog wel een aardige. Redelijk actief, matig niveau. iets met tewiekers, ofzo. :D
Weet je wat, ik denk dat ik me NU ga aanmelden voor de GOT federatie. Goed?

[edit] Klaar. Heb me net even aangemeld voor de federatie. Ben benieuwd.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet doen!!! ik heb er ook al 2 weken spijt van :)
yared gaat in je gastenboek spammen en brainpower spamt je postbus naar de klote :(

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
@Hein schoppen, of je nou in IX of in V of zelfs in Ere zit, de kans is redelijk dat bij de volgende blessure zijn +! weken blijft hangen.

@Dadonator welkom man, ik zal zeker ff hallo spammen :D
Heb je gekozen voor Bl@@t@@p of Stuiterb@l :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
En me laatste nieuwe talentje is erbij gekomen voor het lieve uitverkoopprijsje van slechts 750K! :D

Dennis Orenquist (36044636)
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Koppen

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

Me TS kreeg natuurlijk een klap maar die kom ik wel te boven.
Dit is echt een korte termijnshandel dus 2 seizoenen wintraining (+1 in 4-5 weken) en dan in de verkoop.

Zo heb ik nu in totaal 4 trainees (3x 17 jarigen en 1x 18 jarige die er al een half seizoen bij zit) waarvan er 2 voor de handel en 2 voor vervanging.

Nu nog even klein beetje sparen en dan op zoek naar nieuwe forwards a 2 miljoen per stuk :D

* yared is weer happy en klaar voor de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 16 augustus 2004 @ 14:39:
@Hein schoppen, of je nou in IX of in V of zelfs in Ere zit, de kans is redelijk dat bij de volgende blessure zijn +! weken blijft hangen.
wat bedoel je schoppen? verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

*** GoT Toto ***

Mensen de uitslag van de toto van week 8 is alweer aanwezig!

Frizza 8
SilverLion 6
MaestroTim 6
jasperw 6
Wubmaster 5
Josseke 5
Zonar 5
vooraad 5
FOPPIE 4
Marcel_Meessen 4
Dark_cloud 4
neudeboules 4
Preddie 4
Thije 4
Brainpower 4
Tomm1eD 3
Yamipopo 3
Cyclops10 3
The MarsmelloW 2
pruimtabak 2
chielepieltje 1

De top 3 van vorige week verzuimen deze week en daardoor kon Frizza inlopen, die nu op een 3e plaats staat!

Check it all at:
http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 11:05:
ik heb een best goeie winger, maar wel op leeftijd 29. hij komt langzaam in vorm nu. maar ik twijfel of ik hem hou of verkoop. aan de ene kant is ie nu 29 en nog te verkopen aan de andere kant is ie wel behoorlijk goed(voor mijn 9e divisie dan he, alles is relatief :D) en ik kan wel geld gebruiken voor andere spelers. in principe heb ik 2 aardige wingers die 2,5/3* halen

hattrick is down dus ff c/p vanuit HAM

cond uitstekend
PM matig
wing goed
scoren redelijk
passen zwak
verdedigen zwak
SP redelijk

houden of niet? en wat schatten jullie dat ik ervoor vang? TPE geeft nu aan 60k(+1 week blessure en matig in vorm)

hij heeft slecht ervaring wat ik verwacht zwak te worden na een paar weken
Als je het geld echt nodig hebt, verkopen (ik verwacht dat hij 60-80 k opbrengt). Zo niet, houden! Waarschijnlijk brengt hij over 1/2 seizoenen nog precies hetzelfde op en misschien nog meer.

Ik heb een beetje het idee dat men helemaal gek is op opa's!
3 seizoenen geleden had ik een 33 jarige spits gekocht met goed scoren en zwak passen voor 100.000 (ik weet het, dat was best stom). Nu is hij 36, zijn scoren is naar redelijk gegaan, zijn ervaring naar excellent (poor leadership), zijn sp naar excellent en hij is verkocht voor 78.000. Dat is toch belachelijk veel geld voor zo'n opa, die geen kans heeft om ooit coach te worden (poor leadership is wel extreem slecht).

Verder nog een 36-jarige spits (redelijk scoren, zwak passen, solid ervaring) verkocht voor 23.000 (ooit gekocht voor 5.000) en nog een 35-jarige middenvelder(passable experience, playmaking en weak passing) voor 15.000 (ooit gekocht voor 1.000). De laatste 2 zullen ook nooit in aanmerking komen om coach te worden (ik geloof beiden slecht leiderschap). Volslagen belachelijk is mijn bescheiden mening, maar niet slecht voor de clubkas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
@Hein schoppen in de zin van verkopen.

De grootste fout IMO die mensen maken is bang te zijn om spelers los te laten.
Blijven zitten op een speler vanwege wat? emotionele waarde, inzakking van de ts, bla bla bla...

Ik maak mijzelf ook schuldig aan emotioneel attached te zijn aan John Kerstgens (3x topscoorder, bijna 100 matches), maar hij hoeft maar geblesseerd te raken (heeft al 3 weken een pleistertje) en ik ben de pineut.

Eruit dus... zodra ik geld heb voor een nieuwe (zie boven) :)

Raak niet gehecht aan spelers!!!

Voor elke solid van 24 die je verkoopt voor X kun je voor vaak hetzelfde geld een 20 jarige kopen of jonger! en soms heb je echt voor heel weinig meer een betere speler!

24+ is uit den boze

again, IMO of course ;)

edit: voordat iemand me erop wijst, ik heb meer spelers erin zitten van 25+
Me meespelend coach die dankzij ervaring waanzinnig goede rating heeft, een aankomend coach Nick die op 3 plekken als reserve kan worden ingezet, Arne idem, geen coach maar wel winger/forward/IM en als laatste Loke. Loke is de enige basisspeler van 24+ die ik heb, maar met zijn skills....

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: goed

[ Voor 28% gewijzigd door yared op 16-08-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is het niet eens met Yared

Ik heb zelf heel wat oudjes. Echt ideaal voor op woensdag. Mijn goede mids en spitsen krijgen lekker rust en met de oudjes maak ik er toch een nog competitieve wedstrijd van voor de tegenstander. lekker goedkoop qua loon en mochten ze geblesseerd raken dan lekker ontslaan. Ik zou inderdaad nu ook geen oudjes meer kopen maar zeker in de begin seizoenen is het interessant er toch een paar te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 16:29:
/me is het niet eens met Yared

Ik heb zelf heel wat oudjes. Echt ideaal voor op woensdag. Mijn goede mids en spitsen krijgen lekker rust en met de oudjes maak ik er toch een nog competitieve wedstrijd van voor de tegenstander. lekker goedkoop qua loon en mochten ze geblesseerd raken dan lekker ontslaan. Ik zou inderdaad nu ook geen oudjes meer kopen maar zeker in de begin seizoenen is het interessant er toch een paar te hebben.
een competitieve wedstrijd voor me tegenstander?

Sorry maar daar maal ik om.

Ik zie niet het nut in van wat je zegt.. goedkoop? blessures? allemaal zorgen en vespilde HT tijd.. zet ik liever in voor me trainees.

Woensdag is voor de training en indien van toepassing voor de cup, voor de rest niks, nada, noppes.

Cup is Cup, en daar speelt gewoon een B team van trainees. Deze wil ik heeel af en toe weleens mee rommelen maar in principe is dat team niet echt veel slechter dan me A team en dat heb je in de eerste rondes dan ook niet nodig.

But again, IMO, ieder mag het anders doen en ik ben zelf de laatste 2 seizoenen ook een stuk harder geworden... zal wel liggen aan 6 seizoenen V :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 16 augustus 2004 @ 16:33:
[...]
een competitieve wedstrijd voor me tegenstander?

Sorry maar daar maal ik om.

Ik zie niet het nut in van wat je zegt.. goedkoop? blessures? allemaal zorgen en vespilde HT tijd.. zet ik liever in voor me trainees.

Woensdag is voor de training en indien van toepassing voor de cup, voor de rest niks, nada, noppes.

Cup is Cup, en daar speelt gewoon een B team van trainees. Deze wil ik heeel af en toe weleens mee rommelen maar in principe is dat team niet echt veel slechter dan me A team en dat heb je in de eerste rondes dan ook niet nodig.

But again, IMO, ieder mag het anders doen en ik ben zelf de laatste 2 seizoenen ook een stuk harder geworden... zal wel liggen aan 6 seizoenen V :+
Ik bedoel het zo: Ik heb liever niet dan mijn goede mids en spitsen op woensdag spelen ivm blessures. daarom heb ik liever die oudjes daar. Waarom zou ik voor die plekke jonge gasten kopen die relatief duur zijn? Oudjes zijn goedkoop en goed relatief gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

yared schreef op 16 augustus 2004 @ 16:33:
[...]
dit vind ik je enige sterke argument.

woensdag spelen de overige trainees die niet goed genoeg zijn en/of degene die niet meer op het veld passen op zondag. Voor de rest kan je zoals Foray zegt je team opvullen met de cheap-ass oudjes zodat je echte goede sterspelers 0,0 risico lopen!

[ Voor 4% gewijzigd door GandalfTheGrey op 16-08-2004 16:45 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Nieuw lid van de fed, spam zijn gastenboek vol!
FC Neo Ablaze (210663)
Alblaze speelt al enige seizoenen in dezelfde divisie als ikke, en is hiermee officieel de eerste die ik geronseld heb uit V.228.

Wellicht dat we allemaal eens rond kunnen kijken binnen onze eigen divisiefora naar ijverige forum posters die het leuk vinden om actiever mee te doen en ze op onze fed te wijzen die zoals je nu ook leest, MEGA actief is! _/-\o_

@Gandalf en Foray (leuk trouwens dat je weer flink aan het posten bent :P) Ervaring maakt een wereld van verschil. Ik neem gewoon het risico door a spelers op te stellen en dat verminder ik door goede ervaren spelers achter de hand te houden die desnoods eenmalig in kunnen vallen op zondag. Het is een afgewogen risico... en laten we eerlijk zijn, dat risico klinkt toch een stuk spannender dan oudjes die verder niks met je team te maken hebben te zien hobbelen over je veldje :P ;)

Wat ik al zei, ik ben hierin ook harder geworden de laatste seizoenen.

[ Voor 23% gewijzigd door yared op 16-08-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

mja van die friendlies krijg je amper ervaring, jij gaat me echt niet vertellen dat jij speciaal internationale friendlies speelt. dus kan je evt net zo goed die oudjes op woensdag opstellen en je super spelers bewaren imo

[ Voor 27% gewijzigd door GandalfTheGrey op 16-08-2004 17:02 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
GandalfTheGrey schreef op 16 augustus 2004 @ 16:56:
mja van die friendlies krijg je amper ervaring, jij gaat me echt niet vertellen dat jij speciaal internationale friendlies speelt. dus kan je evt net zo goed die oudjes op woensdag opstellen en je super spelers bewaren imo
hehe, alleen maar, en volgens cup regels. ;)

addendum: een internationale friendly volgens cup regels levert op een echte cupmatch na het meeste ervaring op.

[ Voor 14% gewijzigd door yared op 16-08-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 16:36:
[...]

Ik bedoel het zo: Ik heb liever niet dan mijn goede mids en spitsen op woensdag spelen ivm blessures. daarom heb ik liever die oudjes daar. Waarom zou ik voor die plekke jonge gasten kopen die relatief duur zijn? Oudjes zijn goedkoop en goed relatief gezien.
Ik ben het met Foray eens. Met name in de eerste seizoenen Hattrick heb ik uitvoerig gebruik gemaakt van opa's (30+) voor mijn eerste team. Een passable spits met passable experience is net zo goed als een solid spits met wretched experience of misschien zelfs een laag excellent en kost pakweg 20k. Ik heb hier een aantal seizoenen gebruik van gemaakt en dat ging best aardig. Nu probeer het nu langzamerhand voor mijn eerste team terug te dringen, maar ik kan het geen probleem vinden om spelers te kopen die ouder zijn dan 25 (wel onder de 30). Die kunnen best een paar seizoenen in het eerste team spelen en dan doorverkocht worden voor vrijwel hetzelfde geld dan waarvoor ze gekocht zijn.
Meestal hebben deze jongens meer ervaring en dus presteren ze beter dan de jonge jongens.

Wat op woensdag betreft, voor de beker zet ik mijn a-middenvelders en a-spitsen in met mijn b-trainees als verdedigers. Maar bij friendlies kan het me niet veel interesseren, al spelen mijn b-trainees natuurlijk. Meestal speelt dan een heel legioen opa's op het middenveld en in de spits (al heb ik gisteren 3 opa's verkocht, dus dat zal nu minder worden).
De GoT-cup zit er een beetje tussenin. Ik probeer wel een competitief team in het veld te zetten, maar dat zal zeker niet mijn a-team zijn. Het is wel een stuk leuker dan friendlies in elk geval! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker als je net begint met HT adviseer ik altijd iedereen om oudjes te kopen. Als we 't over matige/redelijke spelers hebben zijn oudjes veel goedkoper. Daarnaast zijn ze dankzij hun ervaring echt veel beter dan onervaren jonkies. Als je dan voor 150k een aantal spelers koopt en ze zijn na 2 seizoen niets meer waard is dat toch geen probleem? Die 150 is een lachertje als je in de tussentijd een aantal spelers naar formidabel hebt getraind.
Als je wat hoger speelt is 't een ander verhaal, kopen zo jong mogelijk met min. slecht ervaring en verkopen op hun 28e lijkt me dan ideaal. Maar ook ik kon 't niet laten om goedkoop een 33 jarige te halen, 1 seizoentje op sp trainen en voor minimaal het zelfde bedrag weer verkopen.

edit: dreamtheater was iets eerder..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 17:20:
Zeker als je net begint met HT adviseer ik altijd iedereen om oudjes te kopen. Als we 't over matige/redelijke spelers hebben zijn oudjes veel goedkoper. Daarnaast zijn ze dankzij hun ervaring echt veel beter dan onervaren jonkies. Als je dan voor 150k een aantal spelers koopt en ze zijn na 2 seizoen niets meer waard is dat toch geen probleem? Die 150 is een lachertje als je in de tussentijd een aantal spelers naar formidabel hebt getraind.
Als je wat hoger speelt is 't een ander verhaal, kopen zo jong mogelijk met min. slecht ervaring en verkopen op hun 28e lijkt me dan ideaal. Maar ook ik kon 't niet laten om goedkoop een 33 jarige te halen, 1 seizoentje op sp trainen en voor minimaal het zelfde bedrag weer verkopen.

edit: dreamtheater was iets eerder..
250 aanslagen per minuut op mijn typediploma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 2 opa's in mijn spits 2x31 1xCD 30 en nog een reserve spits 30/31 en een reserve CD 32 allemaal zwak/matig ervaring

kosten geen roggel en kunnen allemaal 3* halen. in de 9e is dat een prima oplossing. ik ga echt geen topspits kopen nu, ik train ze toch niet en kosten me teveel.

opa's are forever!

trouwens ik wacht even met die winger tot ie genezen is en in redelijke vorm ofzo is. Dan gaat ie erop voor 100k en dan koopt vast wel iemand hem.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.