Let wel, dit is nog niet up to date op de site !!!
Life is simple, make choices, don't look back...
Verwijderd
lees het als een
ik wil godverdomme een YAS O:) smiley.. als ouwe vet.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 02:14 ]
Is het niet verstandig om alle cup berichten duidelijk te maken door bv.Little Bear schreef op 08 augustus 2004 @ 01:57:
Nobbe United in Poule A heeft gewisseld met Edenbeast in poule H. Reden: Edenbeast had zijn eerste match normaal een rustdag, terwijl nobbe nog in de beker zit. Edenbeast had nog geen friendly gepland, dus zal nu uitgedaagd worden door BT Entertainment. Nobbe speelt rustig zijn bekermatch.
Let wel, dit is nog niet up to date op de site !!!
********************GOT-CUP****************************
dit leest iets makkelijker terug lijkt mij maarja ik kom net thuis na een gezellige avond gehad te hebben.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Begint te wennen zullen we maar zeggen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
ik zag iets van 5x rampzalig en 4x waardeloos
heeft het net 30 seconden in mijn selectie gered.. en das alweer 15 seconden langer dan de vorige YP..
ik zie die stijgende lijn
-edit-
ik voorzie alweer die godvergeten discussie met the dolf op ZEER hoog niveau 'YAS O:)'
ik als senior
EIS ik een YAS O:) smiley...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 05:05 ]
Maar wat is in godsnaam een YAS O:) smiley
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
maar desalniettemin eis ik hem!
[edit] dit heeft niks met tijdstippen te maken. meer met een gebrek aan ritme enzo
maar dat lijkt me duidelijk..
ik ga denk ik eens een bed opzoeken...
morgen weer rosé in het oosterpark dus moet er klaar voor zijn!
en nu pak ik je boerkamp met je kut schaken!
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 05:35 ]
Verwijderd
E:\mp3tjes\80's\Lenny kurh & the poppys - Visite.mp3
i've struck an alltime low...
echter kan GVD echt niet..
nu slapen of polsen doorsnijden
het wordt kiele kiele.. ik heb echter een voorkeur
Verwijderd
@ Thije; kleine tip:
trek dit keer een Chinese YP, misschien brengt het geluk
Offtopic gelul lokt meer offtopic
* yared zet de zo vaak geimmiteerde mierengemeenschaps mode weer af.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| Evert-Jan Jonk (38594052) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 670 Loon: 718 €/week Eigenaar: Noobs with Skills Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed Scoren: goed Spelhervatting: matig |
Jammer dat ie 19 is maar het is toch een speler met 2 maal goed, dus ik mag niet klagen
Het lijkt me dat hij als aanvaller het beste tot zijn recht komt....maar verkopen ga ik hem iig, want zelf heb ik hier niet veel aan.
Justin Kneteman (38600015)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 510
Loon: 554 €/week
Eigenaar: FC Strijen
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Mag niet klagen
[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 08-08-2004 13:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik had begrepen dat jij met de auto wilde en wij mee mochten... Cool man!
Hoe laat wilde je ongeveer gaan rijden? Het begint om 13:00 hè..
Weeeeeeeeeee gaan naar Rotterdam toe! Weeeee gaan naar Rotterdam toe!!
best irritant ei'k. De hoek is uiteraard te klein waardoor het schot in het zijnet gaatHtotheG kwam dichtbij om de voorsprong uit te breiden toen Claude Guichard een hard schot vanaf de rechterkant kon afvuren op de keeper. De hoek van het schot was echter te groot waardoor het zijnet werd geraakt.
Ik sta op een riante 0-4
wanneer is R'dam ook alweer?
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
21 augustus op een zaterdag.j_du_pee schreef op 08 augustus 2004 @ 20:45:
[...]
best irritant ei'k. De hoek is uiteraard te klein waardoor het schot in het zijnet gaat
Ik sta op een riante 0-4belooft wat voor de return volgende week
wanneer is R'dam ook alweer?
* yared wil nog steeds van die aardbeessies weten wie er allemaal meegaat...
Thije (B'wijk)
Frizza ("")
Kroesio (Haarlem)
[ Voor 61% gewijzigd door yared op 08-08-2004 21:11 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
En zo'n onvoorspelbare verdediger is toch niet zo leuk

Sylvain Archambaud, kreeg de woede van alle fans over zich heen toen hij de bal zo door zijn eigen defensieve linie passte. Boeskool's Karel Vegter kon de bal makkelijk aannemen en simpel de 1 - 2 scoren.
de 2e in drie wedstrijden
[ Voor 54% gewijzigd door Joss op 08-08-2004 21:40 ]
Heb je 2x 64% balbezit, middenveld domineerd...alleen zn verdediging is beter, verlies je met 6-1...wat een fuckspel!
2 wedstrijden gewonnen, en 1 gelijk, das alles wat ik dit seizoen tot nu toe gehaald heb.
Nou ja, ik heb al een tactiek in mijn hoofd voor de komende paar seizoenen, maar die houd ik nog even voor me, wil de rest van mijn Div nog niet op gekke ideeen brengen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ik wil himmel nie promoveren
Verwijderd
lol trainee van de tegenstander heb ik ff goed het veld uitgeschoffeld!
Jocelyn Boussin (37457620) +8
17 jaar, redelijk in vorm, geblesseerd (8 weken)
hahaha 8 weken die is fucked!
hehe, was het vast zo'n goeie trainee dat hij besloten had om 100% te gaan trainen om hem in het nationaal elftal te krijgenVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 22:07:
Jocelyn Boussin (37457620) +8
17 jaar, redelijk in vorm, geblesseerd (8 weken)
hahaha 8 weken die is fucked!
Yared: achterbak of achterbank?
[ Voor 6% gewijzigd door j_du_pee op 08-08-2004 22:18 ]
Wacht op antwoord
Verwijderd
Middenveld: matig (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: goed (oud)
Linkerverdediging: redelijk (oud)
Rechteraanval: redelijk (oud)
Centrale aanval: matig (oud)
Linkeraanval: goed (oud)
best hoog toch? ik zie soms wel teams met hele goei aanval en brakke def of andersom. dit is all round behoorlijk sterk. normaal haal ik uitstekend met de CD, maar dit keer ff niet
Kweet het, maar hoe kan ik dat in de return stoppen? Welke tactiek of formatie moet je tegen zo'n team spelen?Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 21:55:
Heel sterk gecountered door zijn team..
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 22:07:
Papa kan wel janken, last van je knie
/me naar HE!N knipoogt

[ Voor 22% gewijzigd door j_du_pee op 08-08-2004 22:53 . Reden: ff plaatjes erbij ]
Wacht op antwoord
enneuh ook voor het eerst formidabel (oud) geloof ik, maar ik heb nooit gekeken op oud eigenlijk dus nu twijfel ik
[ Voor 30% gewijzigd door Joss op 08-08-2004 22:48 ]
Verwijderd
Thije (b'wijk)yared schreef op 08 augustus 2004 @ 21:10:
achterbak is nog vrij JduPee, vertrekhaltes Krommenie > Beverwijk > Haarlem >>> Rotterdam
* yared wil nog steeds van die aardbeessies weten wie er allemaal meegaat...
Thije (B'wijk)
Frizza ("")
Kroesio (Haarlem)
Frizza (b'wijk)
Thaboygert (b'wijk)
Kroesio (woont in adam maar wilt wel naar haarlem komen als het moet)
Verdediging krikken en hopen op wat lucky goals of anders een puntje. Ik ben ze vorig seizoen nog nooit tegengekomen, maar heb er wel over nagedacht dat ik als spitsentrainer erg kansloos zou tegen een ploeg die 5 man op rij achterin speelt en zelf slecht centrumaanval heb. Daarom heb ik al sinds vorig seizoen een aantal maatregelen genomen zoals een pure 6* aanvalwinger en nog een extra verdediger + defensive coach.Brainpower schreef op 08 augustus 2004 @ 22:26:
[...]
Kweet het, maar hoe kan ik dat in de return stoppen? Welke tactiek of formatie moet je tegen zo'n team spelen?
Overigens speel ik dit seizoen eindelijk mijn geliefde taktiek, wie het meest scoort wint, zelfs een aantal wedstrijden gewonnen waarin ik niet het balbezit domineerde wat wel vereist is als je met 3-4-3 speelt zonder wingers.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Vergooi je dan iedere week je training?^^0nMe schreef op 09 augustus 2004 @ 00:08:
[...] zelfs een aantal wedstrijden gewonnen waarin ik niet het balbezit domineerde wat wel vereist is als je met 3-4-3 speelt zonder wingers.
Je speelt met 3 inners en één winger neem ik dan toch aan
Uhm, met winger bedoel ik dan een AANVALLENDE winger, wat mij ook duidelijk lijkt, aangezien je met een WTM amper wingaanval krijgt vergeleken met je centrale aanval en het geen winger te noemen meer is.Joss schreef op 09 augustus 2004 @ 00:22:
[...]
Vergooi je dan iedere week je training?![]()
Je speelt met 3 inners en één winger neem ik dan toch aan
Btw als ik iedere week mijn training zou vergooien, dan zat ik allang in VIII.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Iemand tips om mijn team op de juiste punten te versterken? Zodat ik wel ga winnen....
TeamID: 146933
http://www.hattrick.org/common/teamDetails.asp?teamID=146933
5 laatste logins
01-08-2004 om 22:55 Via 212.129.***.***
01-08-2004 om 22:01 Via 212.129.***.***
01-08-2004 om 21:00 Via 212.129.***.***
01-08-2004 om 20:12 Via 212.129.***.***
01-08-2004 om 20:11 Via 212.129.***.***
Misschien op vakantie? Hoe lang moet ik wachten... (moet echt een friendly spelen woensdag)
Poule L
BF1: Don-Panio
Voor volgende week toch nog even boodschappen doen mijn selectie word door iedereen in elkaar geschopt
Verwijderd
Preddie schreef op 09 augustus 2004 @ 08:39:
Ik heb nu Rhenen United zelf even uitgedaagd, omdat hij mij niet uitdaagde, maar ik schat de kans ook laag in dat hij accept:
5 laatste logins
01-08-2004 om 22:55 Via 212.129.***.***
01-08-2004 om 22:01 Via 212.129.***.***
01-08-2004 om 21:00 Via 212.129.***.***
01-08-2004 om 20:12 Via 212.129.***.***
01-08-2004 om 20:11 Via 212.129.***.***
Misschien op vakantie? Hoe lang moet ik wachten... (moet echt een friendly spelen woensdag)
Poule L
Little Bear schreef op 07 augustus 2004 @ 12:26:
Oh ja; Uitdagingen doen zo snel mogelijk. Probeer zeker voor zondag 24u00 zoals altijd geweest is alles geregeld te hebben. Deadline om alles geregeld te hebben is dinsdag 12u00.
Nog even een paar regels hieromtrent:
- Als je als bezoeker geen uitdaging hebt ontvangen zondag 24u00, stuur me dan een HT mail. De thuisploeg geeft dan forfait.
- Als de bezoeker je uitdaging niet accepteert voor dinsdag 12u00, stuur me dan een HT mail. De bezoekers geven dan forfait.
Alle regels komen worden in de loop van de dag (voor 23u00) nog bekend gemaakt.
Verwijderd
Als we alles duidelijk en overzichtelijk maken, leest niemand het forum meerPreddie schreef op 09 augustus 2004 @ 09:39:
Oke, kunnen die regels niet allemaal bijelkaar komen te staan op de site onder cub. Is wel handig...

@Wubmaster, accepteer cupmatch nou even
Verwijderd
Promoveren naar IV. gooit mijn renteniersplannen een beetje in het water, omdat ik dan absoluut moet investeren in betere spelers. Noem het een luxeprobleem
Verwijderd
voor volgende week maar eens even een heel andere tactiek uitdenken ofzo....
wanneer moest de GoT cup match ook al weer geaccepteert zijn? voor zondagavond 00.00 uur toch? M`n tegenstander heeft al 2,5 week niet meer ingelogd
staat nog geen 5 posts hierbovenVerwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 10:31:
1-2 verloren, terwijl ik behoorlijk beter was (155 vs. 140 ratingspunten en 40,5 vs. 34 sterren)
voor volgende week maar eens even een heel andere tactiek uitdenken ofzo....
wanneer moest de GoT cup match ook al weer geaccepteert zijn? voor zondagavond 00.00 uur toch? M`n tegenstander heeft al 2,5 week niet meer ingelogd

- Als de bezoeker je uitdaging niet accepteert voor dinsdag 12u00, stuur me dan een HT mail. De bezoekers geven dan forfait.
sta nu # 1 in VII.883
7 gespeeld 27 - 4 18 punten
weer een verdediger eruit geschopt
mijn 19 jarige spits maakte zijn 2e hattrick van het seizoen
is topscoorder met 10 doelpunten
De uitslag van de toto van ronde 7 is weer aanwezig!
Dit keer deden maar liefst 20 mensen mee in de toto!
De uitslag is als volgt:
Marcel_Meessen 9
Brainpower 7
vooraad 7
MaestroTim 6
Zonar 6
Pjotrski 6
chielepieltje 6
hoedjevanpapier 5
Sandyman538 5
Josseke 5
Grooviee 5
Thije 5
Tomm1eD 4
Technolove 4
Cyclops10 4
Frizza 4
hestaatje 3
FOPPIE 3
Yamipopo 3
Dark_cloud 1
Check voor de stand http://gottrick.bitxs.com
(ps, iedereen die een account op GoTtrick heeft kan reageren op nieuwsitems he!!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
reageert niet op mijn uitdaging voor de cup. ik denk dat als ik voor 22:00 uur ofzo niks hoor een andere firnedly ga regelen voordat iedereen al vol geboekt is enzo...
jammer, maar trainingen moeten doorgaan.
Laat even weten.
Ben benieuwd hoe het met die lui gaat, en hoe zien de shirtjes eruit een jaar later
PS: iedereen die geen friendly heeft morgen kan gerust tegen mekaar spelen.
- Hein
- Yared
- wie nog meer
[ Voor 3% gewijzigd door yared op 09-08-2004 16:03 ]
Jij had zelf de lootjes getrokken in utregyared schreef op 09 augustus 2004 @ 16:03:
Wie o Wie heeft er ooit een prijs gewonnen in de befaamde GoT Cup Tombola?
Laat even weten.
Ben benieuwd hoe het met die lui gaat, en hoe zien de shirtjes eruit een jaar later
- Hein
- Yared
- wie nog meer
@Hein als hij nog niet aanvaard heeft morgen 12u00 laat me dan even een HT mail. Dit geldt voor iedereen bij wie de tegenstander neit reageert!
Verwijderd
hij heeft ook al sinds 4-8 nit meer ingelogd. 12 uur is deadline daarna ga ik als een malle een friendly proberen te regelen
Lees nou eens...Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 17:23:
ok maar niet later, anders gaat mijn training verloren en dat kan ik echt neit hebben.
hij heeft ook al sinds 4-8 nit meer ingelogd. 12 uur is deadline daarna ga ik als een malle een friendly proberen te regelen

Zelfs heb ik zondag met 3 - 0 verdiend gewonnen. Op alle fronten gelijk of beter, al betekent dat tegenwoordig niet meer voor mij dat je automatisch wint. Het heeft me alleen dit seizoen al 6 punten gekost
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
ja ik lees wel, maar wie zegt dat ik tegen een Ve divisie ploeg wil spelenSandyman538 schreef op 09 augustus 2004 @ 17:39:
[...]
Lees nou eens...Boven jou staan al meer mensen waarbij nog niet geaccepteerd is. Dan kunnen jullie toch allemaal tegen elkaar spelen
Zelfs heb ik zondag met 3 - 0 verdiend gewonnen. Op alle fronten gelijk of beter, al betekent dat tegenwoordig niet meer voor mij dat je automatisch wint. Het heeft me alleen dit seizoen al 6 punten gekostMaar toch. Sta 3e in de V.80
trouwens de nummer 1 in mijn div. heeft een briljant/formidabele verdeding. in de 9e? maarja op middenveld/vleugel en aanval ben ik veel beter, toch wordt het wel lastig denk ik. flink motsen
Verwijderd
Versterk dus inderdaad je verdediging en aanval. Gebruik dus bijvoorbeeld beide wingposities. Je middenveld zal afnemen maar je andere stats schieten omhoog. Dan is de kans wat groter hè.
er zijn duizende mensen die zelf op woensdag rond een uur of 3/4 nog een friendly regelen in NederlandVerwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 17:23:
ok maar niet later, anders gaat mijn training verloren en dat kan ik echt neit hebben.
je bent wel erg kieskeurig heja ik lees wel, maar wie zegt dat ik tegen een Ve divisie ploeg wil spelen

[ Voor 23% gewijzigd door Joss op 09-08-2004 18:56 ]
* Little Bear could use the money
Er is trouwens een update versie van de wedstrijdschema's in de cup, had niets te doen op het werk.
http://users.skynet.be/fa881279/cup2.htm
[ Voor 13% gewijzigd door Little Bear op 09-08-2004 19:07 ]
Verwijderd
- Hein
- Yared
- Tim (I´m in)
- wie nog meer
Verdediging kan ik niet echt verbeteren...wel aanval door idd beide wingers op Aanvallend te zetten...Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 18:28:
@ Brainpower
Versterk dus inderdaad je verdediging en aanval. Gebruik dus bijvoorbeeld beide wingposities. Je middenveld zal afnemen maar je andere stats schieten omhoog. Dan is de kans wat groter hè.
Maar hij wint uit al 6-1 van me...Dan wordt het zondag denk nog erger... Of zal ik gewoon piccen ofzo? Hmm lastig
[ Voor 13% gewijzigd door NiMu83 op 09-08-2004 20:54 ]
Verwijderd
Gewoon PIC´en en lekker je TS opkrikken. Dit lijkt me een vrij kansloze zaak...Brainpower schreef op 09 augustus 2004 @ 20:53:
[...]
Maar hij wint uit al 6-1 van me...Dan wordt het zondag denk nog erger... Of zal ik gewoon piccen ofzo? Hmm lastig
Wacht op antwoord
Ik moet wachten tot morgen 15:00... dan mag ik een ander team uitdagenVerwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 20:45:
- Hein
- Yared
- Tim (I´m in )
- wie nog meer
Verwijderd
Wel nog ff iets vreemds gezien zonet. Vanavond heb ik een van m'n trainees (klein geldtekort op de korte termijn, lange termijn is t ok) verkocht voor 180K. Op t laatst zaten er 2 teams tegen elkaar op te bieden en de winnende bieder heeft de speler meteen weer te koop gezet. Ok, dat kan, niks vreemds tot nu toe maar nu komt t; die speler staat nu op de lijst voor 240K en die verliezende bieder van zonet heeft meteen die 240K geboden.

Ik sta nu 6e met 9 punten en het beste doelsaldo (15-7) van mijn league en 6 punten achterstand op de koplopers. Het staat allemaal best dicht bij elkaar en ik heb er wel vertrouwen in dat mijn team nog omhoog komt, maar het is toch vervelden
Afgelopen week is 1 van mijn 20-jarige verdedigers naar outstanding def. gegaan en die probeer ik nu te verkopen. Ik heb me meteen maar een trainee erbij gekocht. Deze keer een jongen uit Letland (daar had ik er nog geen van):
Rauls Vilinskis (38473882)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.
Nationality: Latvija
Total Skill Index (TSI): 710
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: weak Passing: poor
Winger: weak Defending: solid
Scoring: weak Set Pieces: solid
Ik heb er 334000 voor betaald en ik vermoed dat hij een stukje op weg naar excellent is (ik schat +2/+3). Ik denk dat ik iets te veel heb betaald
En misschien maakt hij ooit kans op U20, al denk ik dat hij dat niet redt.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
idd, zo d8 ik ook alj_du_pee schreef op 09 augustus 2004 @ 21:58:
ik zou dan wel piccen met pressie oid om de schade te beperken voor je toeschouwers en zelfvertrouwen...
Elisha Cuthbert is echt lekker *burp*
HGmmm...oke kga wel slapen
(offtopic bericjt)
Verwijderd
Ben net teruggekomen van Schiphol en heb je match geaccepteerd.. (het werd tijd).
Even een update van mijn kant (voor diegenen die iets anders denken dan 'lekker belangrijk'):
Ruim twee weken geleden (net voor m'n vakantie) een keeper voor 4.65M verkocht. Omdat ik na precies 1 jaar lid van Hattrick (hoera!) wat anders wilde trainen dan keepers, ben ik spitsen gaan kopen. Drie formidabele (gemiddeld iets meer dan 1M per stuk) en twee uitstekende spitsen brachten mijn kapitaal weer aardig richting Nul Eurootjes.
De stats die ik de laatste twee wedstrijden haal lijken een beetje op die van 2 seizoenen geleden helaas. Slechts mijn centrale aanval (briljant (oud)) doet leven. Die 3-4-3 suckt qua stats behoorlijk. Gelukkig kon ik ook de laatste twee wedstrijden in winst omzetten, dus sta ik nog steeds zonder puntverlies bovenaan.
De hete adem van Ajax (concurrent) voel ik echter in m'n nek.
Verder heuglijk feit: De eerste niet abominable jeugdpull was een feit!
In Spanje besloot ik de jeugdpull door een vriend van me te laten doen (hij mocht alleen op de linkermuisknop duwen), en het resultaat was er!! Na 51 zo goed als dramajeugdpulls werd het éénjarig bestaan van WubMaster opgeleukt met de volgende speler:
Karsten van Schaaijk (38623409)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 690
Loon: 701 €/week
Eigenaar: Wubmastert
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Toch stiekem een beetje jammer van z'n leeftijd, maar ik ben er zeeeer tevreden mee. Met het kleine kapitaal wat ik nog heb (na nog een aankoopje van een reservekeeper) kan ik nog een uitstekende 18-jarige spits aanschaffen, waardoor m'n trainingsplaatsen weer goed bezet worden.
Verder was het weer nabij Alicante prima (ook lekker belangrijk).
Jullie begrijpen het: ik ben terug! (woensdag weer werken...
Verwijderd
dit is gewoon zwaar but. Ik had het dus vorige week ook al, maar toen won ik. Blijkbaar blijft het bericht dan komen tot je een keer niet wint (nu 1-1 gespeeld). Echt een trieste feature van het spel. Had pas een paar wedstrijden gewonnen, dus het is totaal niet realistisch. Snap wel dat het zelfvertrouwen dus te hoog is, maar na 3x winnen is dat wel beetje extreem.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 11:29 ]
Verwijderd
je moet gewoon al je sportpsychologen ontslaan dan heb je dat probleem niet, ik niet in ieder geval.Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 11:22:
It seemed as though Foray considered the game won aforehand which resulted in a very uninspired start of the game
dit is gewoon zwaar but. Ik had het dus vorige week ook al, maar toen won ik. Blijkbaar blijft het bericht dan komen tot je een keer niet wint (nu 1-1 gespeeld). Echt een trieste feature van het spel. Had pas een paar wedstrijden gewonnen, dus het is totaal niet realistisch. Snap wel dat het zelfvertrouwen dus te hoog is, maar na 3x winnen is dat wel beetje extreem.
Oke nu ik dit getypt heb zal ik het ongetwijfeld ook zondag krijgen maar tog
Holy jezus, ik weet niet hoeveel sportpsychologen je in dienst hebt, maar ik heb in ruim 4 seizoenen HT nog nooit last gehad van onderschatting, ook nu niet met mijn winning streak van 18 wedstrijden en zelfs niet met mijn 26 wedstrijden ongeslagen toen je zelfvertrouwen niet daalde elke vrijdag zoals nu... Dat allemaal met altijd 1 sportpsycholoog, wat naar mijn mening en ervaring dus geen kwaad kan.Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 11:22:
It seemed as though Foray considered the game won aforehand which resulted in a very uninspired start of the game
D3-Monk
wijs mij maar aan waar dat staat dan geloof ik je
@Foray, had exact hetzelfde, speelde gelijk. Yared's Luck takes a turn....
Verwijderd
BeerZ United (509110)
komt u maar!
-edit- ik stuur ook wel ff ht mail naar de cupgeit
Tim je bent uitgedaagd! muhahah. All your goals are belong to us!
vraagje is het slim om een goeie def die 3* haalt, en met uitstekend in vorm msch wel 4 te verkopen om er 2 mindere voor terug te kopen? deze gast kan me wel veel geld opleveren. matig ervaring helaas wel 30 jaar al.
go/no go?
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 13:22 ]
Verwijderd
wilde je zeggen dat sportpsychologen gene invloed hebben op je zelfvertrouwen?yared schreef op 10 augustus 2004 @ 12:49:
onzin frits, je praat vanuit je gevoel zou jouw psycholoog zeggen.
wijs mij maar aan waar dat staat dan geloof ik je
@Foray, had exact hetzelfde, speelde gelijk. Yared's Luck takes a turn....
InderdaadVerwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 13:26:
[...]
wilde je zeggen dat sportpsychologen gene invloed hebben op je zelfvertrouwen?
Verwijderd
self confidence
your self-confidence will raise by winning matches and drop when loosing. but be careful if its wonderful and you have a winning streak it could swap to overconfident within a match and you are likely to loose that match. so bare in mind that sport psychologists raise your self confidence and help keeping your teamspirit up longer. but consider firing them all when having wonderful and cant afford to loose due to overconfidence.
Verwijderd
n00bs
waarvoor heb je ze dan volgens jou?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 14:06 ]
ze zorgen ervoor dat de coach niet overspannen raakt met dat zooitje in het veld
Verwijderd
+)The_Marsmellow schreef op 10 augustus 2004 @ 14:22:
[...]
ze zorgen ervoor dat de coach niet overspannen raakt met dat zooitje in het veld
Mensen de toto van week 8 staat op GoTtrick!
Mighty Murmels - Pielewiepers
Bacchanaal United - Vitoria Gammaraes
Bergse Boys Combinatie - Skylla United
Hottentotse Boys - FC de Stappers
FC Basser - The beiks
forzams - Rrrr
roffadam - BeerZ United
Jermi - mannetjesputters
fc. Unwies - Splash to the future
SvSc - De Doorzakkers
Bonuswedstrijd:
La PLata - F.C. Super River Plate (Argentina)
Dus ga naar http://gottrick.bitxs.com en vul die toto in!
Tot nu toe zijn er 6 ploegen die forfait hebben gegeven. Concreet wil dit zeggen dat volgende teams hun eerste match gewonnen hebben:
-Timberteam
-Beerz United
-De wespen
-FC Zjwame
-Paniohitus
-Het kluitje
Opvallend genoeg heeft poule C morgen geen matchen !!!
Als er nog forfaits zijn, laat dan een HT mail achter bij de cupgeit, als je dit niet doet telt de onwil van de andere niet als een forfait en win je de match ook niet met 3-0, maar blijft het bij een gelijkspel!!!
Verwijderd
wie had kunnen denken dat ik in die hele cup ook maar 1 punt ging pakken?
ik vind hem nu al geslaagd
Hopen dat ze nou bij hattrick geen drastische midfield-waarde vermindering gaan doorvoeren (wat ze wel op lange termijn van plan zijn).
Verwijderd
By the way, dit is een JUF posting (399e post) voor de kenners
Gisteren trouwens een gigantische hoeveelheid stats gepost op m´n competitieforum, beetje jammer dat ik daar nog steeds geen reactie op heb gehad. Volgens mij bekijkt niemand van m´n leaguegenoten er naar
Dit topic is gesloten.