ik hoop dat puyol torres zal kunnen bijhouden
ik hoop alles wat madrid noemt in de pan te hakken
ik heb alleen schrik van man u
ik hoop alles wat madrid noemt in de pan te hakken
ik heb alleen schrik van man u
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja, weer een excuus erbij om PES4 op de PC te kopen (inclusief een PS2Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 00:20:
idd dit is wel waar, zoals bv de speler achter Real Madrid heeft ZEER weinig pes3 gespeeld, dusja hij moet in het tornooi zien te groeien !
maar ik denk dat iedereen nog gaat moeten groeien in dit spel aangezien der toch weinig zijn die het al op ps2 hebben, of vergis ik mij ?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 00:34 ]
Verwijderd
Hmm Deportivo, Porto en Newcastle zijn ook wel aardig denk ik.Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 00:40:
leven deze competitie!
valencia en bayern zijn de twee topploegen die nog over zijn...
ook lazio,monaco,dortmund en leverkusen zijn over qua subtoppers!
Er scheen vraag naar te zijn volgens mijVerwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 00:30:
jaja eindelijk iemand voor man u!
Als je HEEL graag Ajax hebt, ben ik wel bereid om te ruilen met ManU. Ik heb Ajax namelijk.Schumi4ever schreef op 23 oktober 2004 @ 00:24:
Kheb me dan maar aangemeld als Man Utd
Ajax, chelsea, Juve en inter zijn al bezet dus khad weinig keus
Overigens is dit natuurlijk om de fun want ik heb some op 3 sterren nog wel eens wat moeite
[ Voor 14% gewijzigd door gday op 23-10-2004 09:24 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
[ Voor 18% gewijzigd door M@cer op 23-10-2004 09:38 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Het is zowieso afwachten of die online mode goed draait en hoe het allemaal werkt. Verder kun je misschien 's een keer 2 of 3 wedstrijden spelen op een dag.Macer schreef op 23 oktober 2004 @ 09:33:
Op zich is dit natuurlijk wel erg gaaf zo'n online competitie... Ik vraag me alleen af hoe vaak je hier voor beschikbaak moet zijn.. Als je elke dag beschikbaar moet zijn wordt het al wat lastiger.. Ik ga me ieder geval aanmelden en mocht het problemen geven zien we het dan wel weer...
[ Voor 29% gewijzigd door PromoX op 23-10-2004 12:06 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door riezebosch op 23-10-2004 15:47 ]
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Verwijderd
Heb het eerste seizoen op ** gespeeld en alles gewonnen. Nu speel ik op *** en het is gelijk een stuk moeilijker. Na een wedstrijd of 15 gaat het scoren me pas iets makkelijker afNippletwister schreef op 23 oktober 2004 @ 16:49:
Ik heb HEEL veel moeite om mezelf staande te houden in de league op *** terwijl ik met PES3 alles gewonnen heb op *****
Nog meer mensen die hier net zo veel moeite mee hebben als ik? Of ben ik gewoon een beetje oud en lomp aan het worden?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Hehe die verhalen hoor je bij elke nieuwe PES.Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 19:06:
en die frustratie die ik op *** al heb .
Ze pakken elke bal af als ze langs me rennen ik schiet alles mis![]()
Zal wel door de slechte spelers komen .
Verwijderd
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Mwa, valt wel mee. Hij is de pre-orderen bij gcshop voor 49,50 (alleen weet ik niet of die prijs nog omhoog gaat na de release)Terryb47 schreef op 23 oktober 2004 @ 20:51:
Ik heb m'n xbox PES4 ook bij Play besteld: €47.99, hier in nederland zal die wel zo'n 55-60€ kosten, best wel een verschil
wijze woorden
Verwijderd
Ik heb altijd het commentaar uit omdat ik me er soms ook mateloos aan irriteerVerwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 17:04:
Wat me wel is opgevalt is dat het commentaar soms achterloopt, kop je een bal op de paal, hebben ze het nog over hoe de corner genomen moet worden
Precies, het commentaar zet ik ook altijd uit. Ik erger me er ook aan.Nippletwister schreef op 24 oktober 2004 @ 17:40:
[...]
Ik heb altijd het commentaar uit omdat ik me er soms ook mateloos aan irriteer
(Wat het commentaar betreft hebben ze het bij Fifa beter voor elkaar )
Verwijderd
WE speelde altijd beter dan PES, alleen dit jaar is PES4 beter dan WE8 en dat is voor het eerst!Terryb47 schreef op 24 oktober 2004 @ 20:22:
En daarom heb ik altijd Winning Eleven gespeeld: versta er bijna niks van, maar John Kabira is cool.geen zouteloze stem, maar past altijd bij de situatie.
Only fools are enslaved by time and space.
WE komt eerder uit normaal gesproken, PES is dan de westerse versie.LoneRanger schreef op 24 oktober 2004 @ 22:14:
WE kwam toch altijd een maandje of twee later uit dan PES?
Nog steeds geen nieuws over een pc demo?
Bedenk wel dat je dan PES4 niet online kan spelen, maar aangezien je al een PC-tje hebt hoef je alleen maar op de online functie te wachtenZAMoRANo schreef op 24 oktober 2004 @ 23:51:
[...]
WE komt eerder uit normaal gesproken, PES is dan de westerse versie.
Ik denk dat de demo nog heel even op zich laat wachten, volgens mij kwam die voor PES3 ook pas 2 weken voor de full version uit ofzo.
Eigenlijk kan ik al niet meer wachten om hem te spelen, misschien dat ik toch even een PS2 haal, kan ik ook GTA:SA spelen want voor die op de PC uitkomt duurt helemaal lang.
Ja de PC versie heb ik al lang in pre-order staan en die koop ik ook gewoon hoor.Nippletwister schreef op 25 oktober 2004 @ 15:25:
[...]
Bedenk wel dat je dan PES4 niet online kan spelen, maar aangezien je al een PC-tje hebt hoef je alleen maar op de online functie te wachten
had van het weekend bij een vriend een "tournament", gewoon gezellig mannen avond: voetballenhully schreef op 24 oktober 2004 @ 22:09:
[...]
WE speelde altijd beter dan PES, alleen dit jaar is PES4 beter dan WE8 en dat is voor het eerst!
[ Voor 8% gewijzigd door Terryb47 op 25-10-2004 17:19 ]
Jah sorry, ik doelde eigenlijk op de pc versie.
Verwijderd
Op diverse webistes wordt al een hele tijd 19-11 aangehouden. 18-11 zal dus wel kloppen. Ik vermoed dat de demo begin november komt.LoneRanger schreef op 28 oktober 2004 @ 10:59:
Omdat er zo weinig nieuws is omtrend de pc versie ben ik maar eens wat gaan zoeken.
Op een Duits forum kwam ik regelmatig de datum 5-11 tegen.
Dat is iig de datum die vele Duitse winkels geven.
Een persoon wist te vertellen dat de release uitgesteld was naar 18-11 volgens zijn winkelier die hij had nagevraagd.
Ok, ik heb nog steeds genoeg plezier met WE7i maar het begint wel te kriebelen.![]()
Demo demo demo![wie weet helpt het]
bron voor bovenstaande:
http://www.fifastadt.de/s...&perpage=20&pagenumber=18
wijze woorden
Verwijderd
Beetje PES speler wist dit natuurlijk allangNippletwister schreef op 29 oktober 2004 @ 11:23:
Gisteren is trouwens mijn ML-team failliet gegaan
Ik was het 1e seizoen al gepromoveerd met ML op *** en het tweede seizoen liep ook wel lekker, ik had Kezman en Martins gekocht aan het eind van het eerste seizoen namelijk...
Halverwege het seizoen in D1 krijg je negotiations period, dus ik lekker negotiaten (wist ik veel dat je niet een negatief saldo mocht hebben) dus week daarna Game Over
Dus jullie zijn gewaarschuwd! Een minnetje voor je saldo en je bent onherroepelijk de l*l
Ik dacht zelf dat je geen negatief saldo mag hebben aan het einde van het seizoen en dat dat midden in het seizoen geen probleem zou zijn dus...?
wijze woorden
Bij PES3 mocht je tijdens het seizoen maximaal 10k in de min gaan, maar ik heb hier geen handleiding van 4, dus geen idee hoe het met 4 zit.gday schreef op 29 oktober 2004 @ 12:21:
[...]
Ik dacht zelf dat je geen negatief saldo mag hebben aan het einde van het seizoen en dat dat midden in het seizoen geen probleem zou zijn dus...?
Nou bij PES 3 kon je gewoon dik in de min staan zolang het nieuwe seizoen nog niet begonnen was vriend
Ik WAS FC Utrecht, en ik speelde gewoon met het standaard ML-team met de o.a. de wereldspelers Barota, Huylens, Castolo, Njorgo, Ximenez en co...Zosas schreef op 29 oktober 2004 @ 12:35:
moves people... we need special moves!!![]()
hehehehe
nee, maar serieus ook bij PES3 moest je negatief saldo proberen te mijden. Maar welke club was je ook alweer? want als je bijvoorbeeld Real Madrid zou zijn, zou schuld toch geen probleem moeten zijn???
Oops, je hebt helemaal gelijk natuurlijk.Nippletwister schreef op 29 oktober 2004 @ 16:06:
[...]
Nou bij PES 3 kon je gewoon dik in de min staan zolang het nieuwe seizoen nog niet begonnen was vriend
Op doel wel ja, naar voren drukken en O of X.Schumi4ever schreef op 06 november 2004 @ 01:56:
Is het eigenlijk mogelijk om naar de grond te koppen zonder dat je de bal dan altijd naar beneden kopt(richting onderkant van de tv dus
)
Dan gaatie bij mij altijd omhoog
dit vraagt om een replayZAMoRANo schreef op 07 november 2004 @ 01:51:
Och wat heb ik net een lekker doelpunt gemaakt als mezelf met Spanje tegen Japan in de kwartfinale van het (zelf opgezette) WK.
Ik ren door het midden naar de linkerkant van de goal, omspeel 2 verdedigers, kom aanrennen en vlak voor de verdediger wat kan doen schiet ik achter het standbeen langs, de bal rolt voor verdediger en keeper langs zo de verre hoek in.
graag, heb nog steeds niet gevonden de bal achter standbeenZAMoRANo schreef op 07 november 2004 @ 14:06:
[...]
Ja heb 'm wel opgeslagen, eens kijken of ik een manier kan vinden om het te capturen.
Ja in theorie moet het zo: Je loopt met een rechtsbenige speler naar de linkerkant van het doel, of vice versa. Deze speler moet voor z'n slechte been lage waardes hebben, anders heeft ie de neiging om met dat been te schieten. Als je dan bij het doel bent moet je richting verre hoek mikken.hully schreef op 07 november 2004 @ 20:46:
[...]
graag, heb nog steeds niet gevonden de bal achter standbeen
wijze woorden
Ze staan ook gewoon in de handleiding.Zosas schreef op 08 november 2004 @ 15:56:
Paar moves al dan niet al bekend:
360 - tijdens het lopen met de rechter analoogstick een draaiende beweging maken.
sidestep - tijdens het lopen via R2 dan naar onder of boven drukken.
sidestep en balvast houden - de bekende sitestep zoals hierboven, achter na het naar boven of onder drukken, druk je naar achteren.
Fake-kap beweging - R2 plus 2x de richting die je loopt. Nu zet je je tegenstnder op het verkeerde been.
Fake-shot - druk na [] gelijk op X
wegens tijdgebrek heb ik momenteel geen tijd om er meer neer te zetten, maar vul ze zelf maar aan indien je nog andere hebt.
Ik heb zelf niet de beta-versie gespeeld, maar ik denk wel dat ze een aantal aanpassingen hebben gedaan. Ik hoop dat de Xbox versie ook kwalitatief wat mooier isratsja schreef op 08 november 2004 @ 15:33:
hoop wel dat de final versie anders is dan de beta (xbox) want op een gegeven moment is het wel veel van het zelfde, dit in tegenstelling tot pes 3, vooral het scoren en manier van lopen en de lijn die de bal volgt met het passen is vaak hetzelfde, hoop dat dat in de final anders is.
en minder snel mag ook wel !
te arcade achtig vind ik in vergelijking met pes 3
Gemiddeld PES-er weet dat er slechts een greep van de "special moves" vermeld staan in de handleiding.
wijze woorden
Maar die jij noemt staan er gewoon in, beetje zinloos dus.Zosas schreef op 08 november 2004 @ 16:27:
[...]
Gemiddeld PES-er weet dat er slechts een greep van de "special moves" vermeld staan in de handleiding.
You've got a point, maar ik dacht zo langzamerhand een compleet overzichtje te gaan generen (volgens mij staat R2 en 2x naar voren er niet in.....)ZAMoRANo schreef op 08 november 2004 @ 16:29:
[...]
Maar die jij noemt staan er gewoon in, beetje zinloos dus.
Misschien handig als we de moves hier opnoemen die er niet in staan.
wijze woorden
Verwijderd
Poging tot makkelijk scoren mislukt!!Zosas schreef op 08 november 2004 @ 16:44:
[...]
You've got a point, maar ik dacht zo langzamerhand een compleet overzichtje te gaan generen (volgens mij staat R2 en 2x naar voren er niet in.....)
ik hoop het echt, maakt het toch wat meer af en dat idee kreeg ik bij pes 3, dus pes 4 moet dat ook zijn (de final op de xbox)Nippletwister schreef op 08 november 2004 @ 16:05:
[...]
Ik heb zelf niet de beta-versie gespeeld, maar ik denk wel dat ze een aantal aanpassingen hebben gedaan. Ik hoop dat de Xbox versie ook kwalitatief wat mooier isniet dat ik de PS2 versie lelijk vindt (integendeel) maar extra eye candy is natuurlijk nooit weg
Verwijderd
Zoiets dus?Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 02:45:
Jullie weten waarschijnlijk ook al wel (heb het niet gepost gezien) dat de pc-versie ook TCP/IP play geconfirmed heeft gekregen op pes4.com en pes4.de![]()
Got-toernooitje opzetten tegen de 26ste ?![]()
btw, wat maken die echte namen uit, Wolf patcht het toch binnen de week !
And I'm the only one and I walk alone.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Ik heb dat ook net besteld 2 adapters 1 voor de pc en 1 voor de xbox met ps2 controller,maar tnt kwam weer toen ik er niet wasMacer schreef op woensdag 10 november 2004 @ 08:33:
Gisteren heb ik mijn PS2 controller en 2 adapters (xbox en pc) binnen gekregen.. Eerste indruk is dat alles beter reageerd dan met de Logitech Dual Action. Alleen de analoge hendels zijn nog even wennen.. Heb me gisteren vooral beperkt tot de training challenge in PES3.
Enige nadeel is dat ik nu wel een hevige pijn heb in de muis van mijn hand (het deel onder je duim).. Ook de vorm moet blijkbaar nog even wennen..
Oh ik had eigenlijk geen demo meer verwacht naar wat ik her en der gelezen had.Maverick schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:01:
eindelijk is er de demo
voorlopig heb ik em alleen nog als torrent gezien: http://maverick.dynasoft.nl/pes4.torrent heeft inmiddels zat seeds en is goed te verkrijgen, hij speelt echt lekker, heb hem ff snel gespeeld, zitten wel een aantal goede verbeteringen in
Nope geen multiplayer, maar als je iin het menu zit moet je voor de gein eens kijken wat het (onselecteerbaar in de demo) menuitem links van "exit" isLoneRanger schreef op donderdag 18 november 2004 @ 07:24:
[...]
Oh ik had eigenlijk geen demo meer verwacht naar wat ik her en der gelezen had.
Ik heb hem inmiddels binnen, dank je Maverick, maar kan hem vanavond pas proberen.
p.s. Multiplayer demo?![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Maverick op 18-11-2004 07:27 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Argh!Maverick schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:01:
eindelijk is er de demo
voorlopig heb ik em alleen nog als torrent gezien: http://maverick.dynasoft.nl/pes4.torrent heeft inmiddels zat seeds en is goed te verkrijgen, hij speelt echt lekker, heb hem ff snel gespeeld, zitten wel een aantal goede verbeteringen in
Verwijderd
Zometeen maar ff kijken bij de FRS danMacer schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:26:
Bij de meeste FRS is de XBOX versie al beschikbaar... In het topic op XBW komen er steeds meer FRS bij...
In ieder geval FRS Zwolle, Sittart en Amsterdam.
[ Voor 13% gewijzigd door Vlassie1980 op 18-11-2004 12:20 ]
Je kan toch gewoon kiezen voor de spelers die daadwerkelijk in dat team spelen?Nippletwister schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:19:
[...]
....
Kan ik weer een nieuwe master league beginnen met die standaard spelers![]()
Ach accepteren....
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 12:56 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq