[PS2/XBOX/PC] Pro Evolution Soccer 4

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.144 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:37
Klopt het dat je in de Master Leage nu ook kunt beginnen met de originele namen? Of moet je weer beginnen met een niet bestaand team?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Masch schreef op 15 oktober 2004 @ 10:49:
Klopt het dat je in de Master Leage nu ook kunt beginnen met de originele namen? Of moet je weer beginnen met een niet bestaand team?
Je kunt inderdaad beginnen met de originele namen maar ook met de oude rotten als: Castolo, Huylens, Ximenez etc....

Je kunt ook gewoon een league starten van een bepaalde competitie: Eredivisie, primera division, serie A etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:37
Nippletwister schreef op 15 oktober 2004 @ 11:24:
[...]

Je kunt inderdaad beginnen met de originele namen maar ook met de oude rotten als: Castolo, Huylens, Ximenez etc....
Dat vind ik echt een groot voordeel.

* Masch was altijd zo lang bezig om een redelijk team bij elkaar te krijgen.
Je kunt ook gewoon een league starten van een bepaalde competitie: Eredivisie, primera division, serie A etc....
Maar dan heb je waarschijnlijk maar één seizoen? Of geen cup's. Ik denk toch dat ik de ML het meest blijf gebruiken.

Overigens heb ik op het forum van XBOXworld.nl gelezen dat de XBOX versie al op 4-11 uit gaat komen _/-\o_ En die info zou redelijk betrouwbaar zijn.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op 14 oktober 2004 @ 18:34:
't enige dat ik minder vind is dat de snelheid te hoog ligt, gaat nu af en toe arcade-achtig snel. Maar verder echt een superverbetering ten opzichte van PES3! Kan niet wachten om Live! te gaan spelen op de XBOX :)
Ik snap er nu niks meer van.
De een zegt dat PES4 sneller is dan PES3, de andere zegt dat-ie juist langzamer is...

Wat is het nou eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Jammer dat de snelheid van de verdedigers niet gefixed is, dat was juist zo slecht in PES3 tov PES2, het nut van spitsen als Owen, Henry en Shevchenko werd daarmee grotendeels teniet gedaan.

Ik ben ook benieuwd of het transferen van spelers wat intuïtiever is geworden... dat kostte echt veel tijd in PES3.

[ Voor 24% gewijzigd door Dr. Strangelove op 15-10-2004 12:15 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Nu online
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 11:43:
[...]

Ik snap er nu niks meer van.
De een zegt dat PES4 sneller is dan PES3, de andere zegt dat-ie juist langzamer is...

Wat is het nou eigenlijk?
Ik heb opzich niet al te veel verschil gemerkt moet ik zeggen... kan aan mij liggen hoor :D

Ik zou je er verder maar niet al te druk over maken hoor... het is echt niet zo snel dat je het niet meer bij kunt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, die sukkels van Konami hebben het stadion van Ajax een rond gestreept grasveld gegeven... :|

Ooit wel eens een voetbalveld gezien met ronde ipv horizontale strepen? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:15
Och dat vind ik het ergste nog niet... Men heeft er ook een soort "uitgedroogd" veld op gezet (FC Groningen heeft het volgens mij als default stadion) wat als je daar te lang naar kijkt een soort hypnotiserend effect heeft... niet erg fijn.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Nu online
Chocovla schreef op 15 oktober 2004 @ 13:09:
Och dat vind ik het ergste nog niet... Men heeft er ook een soort "uitgedroogd" veld op gezet (FC Groningen heeft het volgens mij als default stadion) wat als je daar te lang naar kijkt een soort hypnotiserend effect heeft... niet erg fijn.
Zal wel dat ene Afrikaanse stadion zijn... Daarvan is de graskwaliteit niet echt mooi nee... Maar dit stadion zat ook al in PES 3 hoor ;)

In de shop kun je volgens mij ook nog meer stadions kopen voor 2000 PES :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
De gameplay in PES4 is wat mij betreft wat langzamer geworden, je moet nu veel nauwkeuriger passen - wat ook nu beter gaat dan voorheen. als je wilt rennen, heb je tijd nodig om op snelheid te komen.

vroeger was het gewoon hop bal aan snelle mannetje geven en sprinten, dat gaat nu dus anders, ook kan je veel beter mensen uitkappen etc.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Nu online
Ben trouwens benieuwd hoe het is om 1vs1 te spelen, speel namelijk vaak tegen een maat van me...
Gisteren wel met z'n drieen tegen de computer gespeeld op 5 sterren:
Wij waren Feijenoord, de cpu ADO Den Haag.. Nooit geweten dat ADO zo goed was :P
Einduitslag 1-3 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nippletwister schreef op 15 oktober 2004 @ 15:31:
Ben trouwens benieuwd hoe het is om 1vs1 te spelen, speel namelijk vaak tegen een maat van me...
Gisteren wel met z'n drieen tegen de computer gespeeld op 5 sterren:
Wij waren Feijenoord, de cpu ADO Den Haag.. Nooit geweten dat ADO zo goed was :P
Einduitslag 1-3 :'(
wauw! wist niet dat het spel zo realistisch zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin nooit meteen met de Master League.. Eerst even de Europese cup binnenhalen etc etc :) Wat punten verzamelen. En wat editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Nu online
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 16:09:
Ik begin nooit meteen met de Master League.. Eerst even de Europese cup binnenhalen etc etc :) Wat punten verzamelen. En wat editten.
Denk dat ik dat inderdaad ook maar ga doen, ik ben nu op 3 sterren bezig en ik vind het al moeilijk zat (terwijl ik PES3 altijd op 5 sterren speelde)

In de PES shop kan je ook 6 sterren kopen, dat wordt dan dus al helemaal zweten....

Is er al iemand die een complete clubnaam-lijst heeft kunnen vinden? Anders moet ik telkens gaan neuzen in mijn VI-international special voor Europese toplanden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
Ik was van plan te wachten na GTA SA om deze te gaan kopen, maar begin nu toch serieus van gedachte te veranderen :9

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Nippletwister schreef op 15 oktober 2004 @ 16:28:
[...]

Is er al iemand die een complete clubnaam-lijst heeft kunnen vinden? Anders moet ik telkens gaan neuzen in mijn VI-international special voor Europese toplanden :S
http://www.neoseeker.com/...p?fn=view_thread&t=447751 *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:06

jOzh

Sweet dude!

Ik krijg steeds meer zin om een Xbox te gaan halen. Maarja, zo lang PES4 er nog niet is heb ik er vrij weinig aan denk ik ;) Toch nog maar even wachten tot (hopelijk) 4 november dan...

Hmm, of ik haal gewoon Top Spin erbij, kom ik die 3 weekjes ook een stuk makkelijker door :D

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Of je koopt een PS2 en speelt PES4 vanavond ;)

edit: PES4 dus ja ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Dr. Strangelove op 16-10-2004 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 15:06

jOzh

Sweet dude!

Dr. Strangelove schreef op 15 oktober 2004 @ 19:01:
Of je koopt een PS2 en speelt PES3 vanavond ;)
PES3 speel ik vanavond op m'n PC ;) (begrijp dat je PES4 bedoelt) Maarre, ik wacht toch echt liever op de Xbox versie met Live-gebeuren :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.soccergaming.tv/attachment.php?s=05cabe780508537c898c602b6758d563&postid=1516212p

Hehe lijkt erop dat niet alleen de Xbox versie online gaat! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Heb t gister avond voor t eerst gespeelt, het ziet er op een of andere manier anders uit pes3 maar je went vrij snel.

Ook vind ik dat de passing beter is geworden, en je controleert niet altijd alle ballen feilloos, oftewel een terugspeelbal op de keeper is in pes3 risicoloos, in pes4 kan t nog wel eens benauwd worden omdat keeper bal niet meteen goed controleert.

Een grote verbetering is dat je nu meteen kant uitschiteen als keeper de bal heeft, hij wacht neit meet. Het geen het speltempo lekker hoog houdt.

Ook zijn steekpaasjes oppermachtig geworden, je geeft ze nog makkelijker, nog beter, en de centrale verdediger van de tegenstander staat vaak net iets voor zn maatje links en rechts van hem, wat ervoor zorgt dat jou spits zo makkelijk vrij komt met steekpaasjes.

Het scoren is erg moeilijk geworden, zelfs met spelers als tomassen, schevchenko, drogba enz is het moeijlijk om echt uit te halen. Daarbij zijn afstand schoten verbeterd, maar zijn moeilijker te richten.

Het passeren van een speler is enigzins veranderd, op t moment dat je naast een verdediger staat telt dit meteen als duel en verlies je snelheid. Het is ff wennen maar na paar potjes lukt het je weer!

Bovenstaande dingen baseer ik op mijn spelervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 13:49:
[afbeelding]

Hehe lijkt erop dat niet alleen de Xbox versie online gaat! :D
De PC versie ook online? :D Dat zou super relaxed zijn.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

http://www.pes4.de/eng/flash.html

w0000000000000t!!

pes4 voor de pc kan online!! :D

mooi man, hoef ik geen xbox aan te schaffen :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt over een netwerk spelen, staat hier.
Niet over internet dus, of toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 08:27
er word gesproken over een network mode dus waarschijnlijk alleen speelbaar over LAN

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Thijs© schreef op 16 oktober 2004 @ 17:12:
er word gesproken over een network mode dus waarschijnlijk alleen speelbaar over LAN
Er zijn anders zat programma's die ervoor kunnen zorgen dat IP-to-IP wedstrijden mogelijk worden. Belangrijkste is dat de netcode erin zit. De rest is geen probleem mag ik aannemen.

Toch vreemd dat bij de systeemeisen over Internet wordt gesproken ipv alleen LAN..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met VPN moet dat zeker lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat nog.

* no need if you do not go on the internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:16

Christiano007

Ich bin der champion

Gewoon over het internet dus.

einde discussie! ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het over het internet kan, waarom kondigen ze dat dan niet gewoon aan?
Waarom staat er niet op de site "NU OOK ONLINE OP DE PC" of iets dergelijks?

Het zou wel slechte marketing zijn als Konami eerst zegt van "neuh, er komt geen online modus voor de pc" en dat het er dan vervolgens stiekem tóch in blijkt te zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masterlijk :D
Lijkt me echt heerlijk PES4 online te spelen :D
Weet iemand wanneer hij "ongeveer" te kopen valt?
Ik kan echt niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PES4 (Xbox) wordt nog steeds op 19 november verwacht op de site van dim+ die overigens erg betrouwbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op 15 oktober 2004 @ 15:25:
De gameplay in PES4 is wat mij betreft wat langzamer geworden, je moet nu veel nauwkeuriger passen - wat ook nu beter gaat dan voorheen. als je wilt rennen, heb je tijd nodig om op snelheid te komen.

vroeger was het gewoon hop bal aan snelle mannetje geven en sprinten, dat gaat nu dus anders, ook kan je veel beter mensen uitkappen etc.
Fantastisch!
Het uitkappen en de snelheid vond ik de twee grootste minpunten van PES3, prachtig dat ze daar wat aan hebben gedaan :9~

Ik kan niet wachten op dit spel... 19 november, dan is-ie er voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 15:16

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 20:11:

Het zou wel slechte marketing zijn als Konami eerst zegt van "neuh, er komt geen online modus voor de pc" en dat het er dan vervolgens stiekem tóch in blijkt te zitten...
Euhm, volgens mij gaven ze al aan toen PES3 net uitkwam voor de PC dat het volgende deel wél internet optie zou hebben

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Hoe is da balaaname eigenlijk in pes4? Bij pes3 verliep dat altijd zo traag en was je, voor je er iets aan kon doen, die bal alweer kwijt :/

En zijn de vrije trappen wat makkelijker geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Nu online
Schumi4ever schreef op 17 oktober 2004 @ 16:51:
Hoe is da balaaname eigenlijk in pes4? Bij pes3 verliep dat altijd zo traag en was je, voor je er iets aan kon doen, die bal alweer kwijt :/

En zijn de vrije trappen wat makkelijker geworden?
De balaanname vind ik heel wat realistischer geworden, soms krijg je ook een balletje mee uit de kluts...

Ik heb het vermoeden dat de vrije trappen ook wat makkelijker zijn, maar ik heb hier verder nog niet op geoefend... Heb er nu eentje gescoord met Figo vanaf 20 meter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Wat is scoren lastig geworden! Ik speel op *** en veldoverwicht heb ik wel (Eredivisie met FC Utrecht), maar het scoren is moeilijk. Schieten is echt een kunst geworden, zelfs zo dat het nu frustrerend voor me is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad is het moeilijk om te scoren, maar de trick is als je 1 op 1 op de keeper komt moet je de keeper uitkappen. Dit werkt bij mij 80 % ongeveer.

Master league is wel vet moeilijk ik speel op ***** en heb 1 verloren 4 gewonnen en 8 gelijk. Bijna altijd een tegen goal in de laatste fase van de wedstrijd en das best klote. Wel rlx dat spelers beter kunnen worden!

Ik vind het spel iig een groot succes en super rlx. Beter als 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nippletwister schreef op 17 oktober 2004 @ 18:06:
[...]

De balaanname vind ik heel wat realistischer geworden, soms krijg je ook een balletje mee uit de kluts...

Ik heb het vermoeden dat de vrije trappen ook wat makkelijker zijn, maar ik heb hier verder nog niet op geoefend... Heb er nu eentje gescoord met Figo vanaf 20 meter :)
Tis zeker nog wel zo dat als jij en een cpu-speler achter de (losse) bal aanrennen en de cpu-speler krijgt 'm als eerste dat jouw speler dan eventjes stopt met lopen? (weet ik, op te lossen met supercancel, maar das imho meer een workaround ipv het echte probleem oplossen)

Aan de ene kant wil ik het spel graag hebben, aan de andere kant denk ik dat ik 'm beter kan laten liggen ivm frustratie e.d. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat PES4 ook via systemlink op de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff een vraag aan de PES4 bezitters hier;
Wat doet de CPU in PES4 als hij in een rechtstreeks duel is met één van jouw spelers?

In PES3 maakte de CPU dan geen mooie vloeiende passeerbeweging, maar liep hij eerst lijnrecht naar boven en daarna net zo lijnrecht naar rechts/links, nogal onrealistisch, welke voetballer doet dat nou :( .

(ook erg onvoorspelbaar, je verwacht niet dat een speler zo spastisch gaat doen dus je maakt eerder een overtreding)

Is dat in PES4 ook nog zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 13:04:
Nog ff een vraag aan de PES4 bezitters hier;
Wat doet de CPU in PES4 als hij in een rechtstreeks duel is met één van jouw spelers?

In PES3 maakte de CPU dan geen mooie vloeiende passeerbeweging, maar liep hij eerst lijnrecht naar boven en daarna net zo lijnrecht naar rechts/links, nogal onrealistisch, welke voetballer doet dat nou :( .

(ook erg onvoorspelbaar, je verwacht niet dat een speler zo spastisch gaat doen dus je maakt eerder een overtreding)

Is dat in PES4 ook nog zo?
nope, AI is best goed, maken mooi combinaties. Heb al een paar keer gehad dat ik een goal van de cpu nog ff een paar keer in de herhaling ging kijken :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
Ik vind de steekpaasjes echt een grote verbetering! als je ze goed doet zijn ze dodelijk.... Ook relaxt om met een goede speler met buitenkantje voet( L1+driehoek) de spits in stelling te brengen :9~

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Nu online
Wat ik echt heel gaaf vind is dat er nu ook spelers zijn die aankondigen dat ze hun laatste seizoen spelen.... Ivarov (standaard ML-keeper) gaf dat dus aan op zijn 36e...

Waar ook goed over is nagedacht is de experience die spelers opdoen... Zo zie je dat oudere spelers die al dik in de 30 zijn langzaam maar zeker slechter worden, terwijl zo'n jong ventje als Martins (die ik net heb gecontracteerd) met zijn 18 jaar ontzettend veel experience opdoet bij elk potje. Echt cool gedaan _/-\o_

Ik heb gisteren nog een beetje zitten rotzooien met de kit-editor, volgens mij kun je toch aardig realistische kits realiseren als je een beetje je best doet...
Ik had geprobeerd het Arsenal shirt te creeeren maar ik krijg de O van het O2 logo niet echt groter :X Naja vanavond maar ff verder kloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 20:11:

Doen ze bij de Xbox ook ja niet. terwijl die het wel dergelijk ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Als ik dit zo lees krijg ik wel enorm veel zin om PES4 te spelen. PES3 speel ik af en toe nog wel maar dat heb ik wel een beetje gezien, bovendien heb ik op mijn nieuwe (snellere) systeem veel meer last van slowdowns. :?

FIFA2005 even gesprobeerd maar dat is echt een grap van een spel.
Maarja om nou een PS2 te kopen alleen voor dit spel gaat me even wat ver. ;)
Even een maandje doorbijten dus nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Nu online
ZAMoRANo schreef op 19 oktober 2004 @ 12:36:
Als ik dit zo lees krijg ik wel enorm veel zin om PES4 te spelen. PES3 speel ik af en toe nog wel maar dat heb ik wel een beetje gezien, bovendien heb ik op mijn nieuwe (snellere) systeem veel meer last van slowdowns. :?

FIFA2005 even gesprobeerd maar dat is echt een grap van een spel.
Maarja om nou een PS2 te kopen alleen voor dit spel gaat me even wat ver. ;)
Even een maandje doorbijten dus nog.
Ik weet zeker dat dat maandje doorbijten de moeite waard is... Zal ook wel qua beeldkwaliteit een stuk beter zijn als op de PS2.

Wat betreft het speciaal aanschaffen van een PS2 voor PES4: Ik zit nog steeds te twijfelen om een XBOX aan te schaffen speciaal voor de LIVE optie ;)

Staat voor mij wel vast dat XBox Live veel beter is als het PS2 Netwerk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
Nippletwister schreef op 19 oktober 2004 @ 12:58:
[...]

Wat betreft het speciaal aanschaffen van een PS2 voor PES4: Ik zit nog steeds te twijfelen om een XBOX aan te schaffen speciaal voor de LIVE optie ;)

Staat voor mij wel vast dat XBox Live veel beter als het PS2 Netwerk :(
Daar twijfel ik ook nog steeds over. Heb al een Xbox die gemod is maar daar werkt Live helaas niet op (lang verhaal maar trust me it doesn't work.) En hoewel je waarschijnlijk op de PC ook online kunt gamen blijf ik toch denken dat het aanschaffen van een 2e Xbox de moeite waard kan zijn. Het mooie van console gamen is toch dat het zo heerlijk relaxed op de bank kan op mijn 82cm breedbeeld terwijl PC gamen bij mij op een bureaustoeltje achter een 17" tftje mot.... moelijk moeilijk maar ik heb gelukkig nog een kleine maand om de knoop door te hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Nu online
Chocovla schreef op 19 oktober 2004 @ 13:03:
[...]

Daar twijfel ik ook nog steeds over. Heb al een Xbox die gemod is maar daar werkt Live helaas niet op (lang verhaal maar trust me it doesn't work.) En hoewel je waarschijnlijk op de PC ook online kunt gamen blijf ik toch denken dat het aanschaffen van een 2e Xbox de moeite waard kan zijn. Het mooie van console gamen is toch dat het zo heerlijk relaxed op de bank kan op mijn 82cm breedbeeld terwijl PC gamen bij mij op een bureaustoeltje achter een 17" tftje mot.... moelijk moeilijk maar ik heb gelukkig nog een kleine maand om de knoop door te hakken.
In jouw geval zou ik het wel weten :)

Met zo'n tv zou ik inderdaad lekker op je bank ploffen... Veel beter als naar een TFT-schermpie staren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm, TV is hier weliswaar geen 82 cm maar hij staat wel vlak naast mn PC en voor voetbalspellen gebruik ik vaak mn TV-out, 2 goede gamepads erbij en je mist je console echt niet hoor, althans ik niet.

Ik vind een console wel leuk maar het grootste nadeel vind ik het patchen en editen, dat gaat gewoon veel makkelijker op de PC.
De PC versie koop ik sowiezo (staat al een maandje of 4 pré-ordered zelfs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Nu online
ZAMoRANo schreef op 19 oktober 2004 @ 13:58:
Hmm, TV is hier weliswaar geen 82 cm maar hij staat wel vlak naast mn PC en voor voetbalspellen gebruik ik vaak mn TV-out, 2 goede gamepads erbij en je mist je console echt niet hoor, althans ik niet.

Ik vind een console wel leuk maar het grootste nadeel vind ik het patchen en editen, dat gaat gewoon veel makkelijker op de PC.
De PC versie koop ik sowiezo (staat al een maandje of 4 pré-ordered zelfs).
Dat is inderdaad wel een slimme oplossing :)

Ik zit nog steeds opgescheept met een oude brakke Samsung tv met mono geluid die geeneens 60 hz aankan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

wat ik me afvraag is het volgende: welke verbetering gaat de final krijgen t.o.v. de beta
en zijn er nog grote veranderingen te vewachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
ratsja schreef op 20 oktober 2004 @ 11:30:
wat ik me afvraag is het volgende: welke verbetering gaat de final krijgen t.o.v. de beta
en zijn er nog grote veranderingen te vewachten.
Euh je kunt bij een penalty shootout daadwerkelijk de pennels nemen ? Euh wazig filtertje wat over het beeld ligt is als het goed is pleiter (vergelijk voor de grap eens het beeld van de Xbox beta met de PS2 , dag&nacht), euh LIVE :9 natuurlijk. Ga er vanuit dat de match ratings daadwerkelijk werken (al mijn spelers hebben nu na afloop als cijfer een mooie 1,5.) Dat zijn de bugjes die ik iig ben tegengekomen op de beta. Voor mij iig reden genoeg. Heb gisteren toch Live aan de praat gekregen op mijn modded box (les 1 vergeet niet met Enigma de box van NTSC terug te zetten naar PAL |:( ) . Heb de Xbox versie ondertussen ook maar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Nu online
Is er al iets bekend over een zogenaamde update-cd voor PS2, waar bijvoorbeeld alle teams netjes gemodde tenues en kits hebben en alle namen al gecorrigeerd zijn?

Voor PES3 kwam deze update cd vrij snel op de markt...

Ik vind het namelijk een beetje jammer dat alle kits nog niet helemaal kloppen en als ik die allemaal zelf moet gaan editen ben ik met kerst nog niet klaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij play.com een Max Drive besteld voor de PS@, deze sluit je aan op je USB poort en kan je o.a. gebruiken om Team Updates te downloaden :)

Prijs is 12.99GBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Ik heb nou een tijdje PES4 met/tegen een vriend gespeeld (op de PS2) en een aantal dingen irriteren toch wel.

Maar er is een ding wat ik zelf echt HEEL slecht vind aan PES4. Namelijk als je via een combinatie op de keeper afrent (en er nog 1 verdediger achter de aanvaller aanloopt en er nog 2-3 naast staan/de meelopende aanvallers dekken) dat de keeper dan standaard te ver voor zijn doel staat. En je op deze manier elke keer uit een lop kan scoren (maar dan ook ELKE keer). Vind dit een beetje jammer want 1 van de voordelen van PES tov FIFA vond ik altijd dat er geen vaste manieren zijn om te scoren...dus wel :(

En de scheids is vaak nogal gretig met de penals, soms om de meest onbenullige dingen. En de voordeel regel of buitenspel regel wordt vaak niet goed toegepast. En nog veel irritanter, het spel past de terugspeelbal regel gewoon willekeurig toe! Ik heb weleens gezien dat mijn keeper de terugspeelbal van mijn verdediger gewoon oppakte en de scheids niet floot!

Iets minder ernstig maar wel frustrerend is b.v. dat als je Brazilie - Frankrijk speelt de braziliaanse aanval 9/10 de franse verdediging te snel af is. Als ik met Brazilie tegen Frankrijk speel win ik vaak dik (4-1, 5-0 etc.) maar andersom is het ook zo (dik onderuit met Frankrijk dus).

Het speelt verder natuurlijk wel heerlijk soepel e.d. maar ik vind het onbegrijpelijk dat het niemand bij Konami is opgevallen dat de keeper zich vaak gewoon niet goed opstelt! En als laatste zou ik willen opperen dat er een knopje zou moeten zijn waarmee je kan voorkomen dat de keeper uitkomt (tegen overgestelde van driehoekje dus).

Oh en ik krijg met geen mogelijkheid een kopbal van dichtbij erin, maar dat zal wel gewoon puur mijn onkunde zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat me raden, je verloor van je vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 19:31:
laat me raden, je verloor van je vriend
Nee win vaak zat, vaker dan verliezen zelfs :)

Maar dit viel me gewoon op na een potje of 40 (niet aan 1 stuk gespeelt natuurlijk :+)

[ Voor 20% gewijzigd door miekol op 20-10-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
Ik vind de voordeel regel veeeeeeeeel beter dan in 3 de scheids zit bijna altijd goed en met buitenspel zit het ook wel snor. maar het koppen op doel is idd erg frustrerend... gaat er gewoon nooit in

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ja dat koppen is wel erg moeilijk geworden, aan het begin dacht ik dat het onmogelijk was. maar af en toe scoor ik wel met een kopbal nu, maar vanuit een corner eigenlijk nooit.

De voordeel regel is zeker goed aangepast dit keer, als je geen voordeel hebt fluit de scheids meestal alsnog af.

Ik heb nog nooit met Brazil gespeeld, ga het zo nu proberen. Laatst had ik 3 wedstrijden Nederland - Finland oprij verloren zelfs...toen de 4de partij stond ik 0-1 achter: kreeg ik in de slot seconde van de blessuretijd een vrije trap. ik kies sneider en hij scoorde de gelijkmaker _/-\o_ was echt keihard aan het juichen haha midden in de nacht. ach ja, het mooie van dit spel is dat elke game weer anders uitpakt.

wat buitenspel betreft, valt me wel op dat ik heel erg veel buitenspel sta, of mijn spitsen zijn dom om elke keer te ver naar voren te rennen, of de AI is steeds is geprogrammeerd om de buitenspel val te doen..

[ Voor 14% gewijzigd door Terryb47 op 21-10-2004 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
was van plan om deze gisteren bij de Bart Smit te gaan halen (ik heb nl. nog tegoed bonnen van BS), maar daar hadden ze hem niet!!!

Toevallig hing wel de hele winkel vol met reklame van Fifa2005 en daar hadden overschot aan.... hmmm, hoor ik hier agressieve marketing??? m.a.w. de tegenhanger van Fifa2005 verkopen we niet?? :X

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Chocovla schreef op 20 oktober 2004 @ 11:57:
[...]

Euh je kunt bij een penalty shootout daadwerkelijk de pennels nemen ? Euh wazig filtertje wat over het beeld ligt is als het goed is pleiter (vergelijk voor de grap eens het beeld van de Xbox beta met de PS2 , dag&nacht), euh LIVE :9 natuurlijk. Ga er vanuit dat de match ratings daadwerkelijk werken (al mijn spelers hebben nu na afloop als cijfer een mooie 1,5.) Dat zijn de bugjes die ik iig ben tegengekomen op de beta. Voor mij iig reden genoeg. Heb gisteren toch Live aan de praat gekregen op mijn modded box (les 1 vergeet niet met Enigma de box van NTSC terug te zetten naar PAL |:( ) . Heb de Xbox versie ondertussen ook maar besteld.
en qua gameplay verandert er niks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 1 vs 1 speelt dan kan je ook gewoon er voor kiezen om de keeper controle over te nemen mocht het echt nodig zijn. Verder ben ik jouw probleem nog niet tegen gekomen. Mocht je het tegen de computer tegen komen is het misschien verstandig om de moeilijkheidsgraad omhoog te zetten. Je vraagt jezelf af of er geen knopje voor is, moet je toch is beter gaan kijken want je kan dus de keeper controle overnemen. En buiten dat, in deze PES KOMT de keeper nog is uit, in de vorige bleef hij altijd in het doel staan waar dat op veel momenten niet handig was. Ik vind ook de keeper-moves een verbetering tov het vorige spel.

Verder is dit spel een VETTE verbetering ten op zichte van PES3. Ik speel PES al vanaf de SNES toen het nog International Superstar Soccer heette. Ik was toen al ongelooflijk verrast met de gameplay. Maar het word elke keer beter. En hoe de bal van spelers af en weg kan kaatsen is in geen enkele game evenaard. Verder vind ik het spel sneller en lekkerder spelen.

De voordeel regel is vrij goed uitgewerkt, alhoewel er soms toch word gefloten terwijl je meer aan de voordeel regel zou hebben. Maar goed, dat nemen we voor lief.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 10:28 . Reden: iets adden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
AAAAHHHH......... ik wil em ook hebben!!! (Op de PC dan) Nog een maandje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
deuxani schreef op 21 oktober 2004 @ 12:11:
AAAAHHHH......... ik wil em ook hebben!!! (Op de PC dan) Nog een maandje wachten.
Ja wat is wachten soms lastig he? ;)
Dan zit ik CL te kijken op TV en daarna heb ik wel zin in een potje virtueel voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Nu online
deuxani schreef op 21 oktober 2004 @ 12:11:
Ik kan je garanderen dat je geduld beloond zal worden :)

(Als hij tenminste net zo goed is als op de PS2)

[ Voor 10% gewijzigd door Vlassie1980 op 21-10-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Zeker lastig, helemaal als ik dat verhaal van de AbKing hoor!! Ik speel PES3 echt heel vaak even tussendoor, als ik afleiding nodig heb. Het probleem is alleen dat het zo verslavend is dat je de tijd soms compleet vergeet. Ik verwacht dat PES4 minimaal net zo goed wordt als op de PS2. ;) Ik vind PES3 persoonlijk beter op de PC dan op de PS2 (ik heb ook ooit een gamepad gekocht voor FIFA met iets van 14 knoppen + digitale en analoge keypad, dus daaraan zal het niet kunnen liggen hehee) Ik kan me al bijna niet voorstellen dat een game beter is dan PES3. Ik blijf wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
ZAMoRANo schreef op 21 oktober 2004 @ 12:18:
[...]

Dan zit ik CL te kijken op TV en daarna heb ik wel zin in een potje virtueel voetbal.
Ik heb vaak genoeg Winning Eleven gespeeld tijdens wedstrijden van het nederlands elftal :+ voetbal is nu vaker saai dan dat je op het puntje van je stoel zit tegenwoordig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Terryb47 schreef op 21 oktober 2004 @ 13:37:
[...]

Ik heb vaak genoeg Winning Eleven gespeeld tijdens wedstrijden van het nederlands elftal :+ voetbal is nu vaker saai dan dat je op het puntje van je stoel zit tegenwoordig..
Tja Nederlands XI-tal, dan noem je ook wat :D
Nee maar je hebt gelijk, er zijn weinig wedstrijden die nog heel attractief zijn qua voetbal, je blijft eerder kijken om de spanning dan het niveau.
Als er dan wat gebeurt kun je gewoon je wedstrijd pauzeren en de herhaling kijken. ;)

offtopic:
Toch ga ik het komend weekend wel lekker kijken naar ManU - Arsenal, Real - Valencia, de Milanese derby en PSV - Ajax. Je blijft toch voetballiefhebber. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riezebosch
  • Laatst online: 10-09 11:15
Zosas schreef op 21 oktober 2004 @ 09:13:
was van plan om deze gisteren bij de Bart Smit te gaan halen (ik heb nl. nog tegoed bonnen van BS), maar daar hadden ze hem niet!!!

Toevallig hing wel de hele winkel vol met reklame van Fifa2005 en daar hadden overschot aan.... hmmm, hoor ik hier agressieve marketing??? m.a.w. de tegenhanger van Fifa2005 verkopen we niet?? :X
Haha, ik denk eerder dat PES4 gewoon al uitverkocht was B) Geeft de verhouding PES4/Fifa2005 wel goed weer :P

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 10:25:
[...]

Als je 1 vs 1 speelt dan kan je ook gewoon er voor kiezen om de keeper controle over te nemen mocht het echt nodig zijn. Verder ben ik jouw probleem nog niet tegen gekomen. Mocht je het tegen de computer tegen komen is het misschien verstandig om de moeilijkheidsgraad omhoog te zetten. Je vraagt jezelf af of er geen knopje voor is, moet je toch is beter gaan kijken want je kan dus de keeper controle overnemen. En buiten dat, in deze PES KOMT de keeper nog is uit, in de vorige bleef hij altijd in het doel staan waar dat op veel momenten niet handig was. Ik vind ook de keeper-moves een verbetering tov het vorige spel.

Verder is dit spel een VETTE verbetering ten op zichte van PES3. Ik speel PES al vanaf de SNES toen het nog International Superstar Soccer heette. Ik was toen al ongelooflijk verrast met de gameplay. Maar het word elke keer beter. En hoe de bal van spelers af en weg kan kaatsen is in geen enkele game evenaard. Verder vind ik het spel sneller en lekkerder spelen.

De voordeel regel is vrij goed uitgewerkt, alhoewel er soms toch word gefloten terwijl je meer aan de voordeel regel zou hebben. Maar goed, dat nemen we voor lief.
Ik heb bij controller mijn controller op 'manual' staan, hoe neem ik dan controle van de keeper over? Dat is mij nog niet gelukt.

De voordeel regel is idd beter dan in PES3 maar vaak nog te voorbarig of te kort van geheugen. Voorbeeldje: Ik zet een 1-2tje op, mannetje die de 1e bal geeft wordt onderuit gemoffeld, voordeel, ik druk direct al op driehokje en bal gaat de ruimte in, maar mannetje ligt er nog, verdediger tegenpartij rent erachter aan en heeft de bal iets later en de scheids fluit niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preorder bij play.com slechts 18 pond. (ongeveer 29 Euro). Inclusief verzending. Goedekoper kan dus bijna niet, of het moet een kopie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

miekol schreef op 21 oktober 2004 @ 14:29:
[...]
Ik heb bij controller mijn controller op 'manual' staan, hoe neem ik dan controle van de keeper over? Dat is mij nog niet gelukt.
In PES3 moest je GK Cursor aanzetten. Dan kon je via een toetscombinatie (driehoekje+L1) de keeper besturen. Dit zal in PES4 wel niet anders zijn, neem ik aan.

Dat manual zorgt ervoor dat je zelf volledige controle hebt over welke speler je bestuurt.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Als ik zo op diverse fora lees wat er allemaal unlockable is in PES4, en wat voor nieuwe dingetjes erin zitten word ik toch wel enthousiast.

Ik moet de komende weken zorgen dat ik niet in een winkel kom waar ze PS2's en PES4 verkopen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
ZAMoRANo schreef op 21 oktober 2004 @ 19:12:

Ik moet de komende weken zorgen dat ik niet in een winkel kom waar ze PS2's en PES4 verkopen. :X
Inderdaad, je moet in een winkel komen waar ze xbox-en en PES4 verkopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kingnbajam schreef op 21 oktober 2004 @ 20:44:
[...]

Inderdaad, je moet in een winkel komen waar ze xbox-en en PES4 verkopen :*)
Bah Xbox, maar die komt toch gelijk met de PC versie uit?
Daar gaat t nou juist net om. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Nou ik heb net even Brazil vs France gespeeld en andersom (tijdens de wedstrijd van Feyenoord :+ ), uitslagen:

Brazil - France: 1-0
Brazil - France: 2-1
France - Brazil: 0-1
France - Brazil: 3-1

zo slecht is Frankrijk dus niet :Y) ik maak maar zelden 4 of meer doelpunten...krijg er ook niet al teveel tegen (meestal 1). da's op 3 sterren, ben benieuwd op hoeveel sterren jij speelt Miekol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
ZAMoRANo schreef op 21 oktober 2004 @ 21:10:
[...]

Bah Xbox, maar die komt toch gelijk met de PC versie uit?
Daar gaat t nou juist net om. ;)
nope, de pc versie komt volgens mij later dan de xbox-versie. Speelt trouwens een stuk beter op je grote tv in de huiskamer hoor ;) Lekker op de bank neerploffen, headset op en op xbox-live maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kingnbajam schreef op 21 oktober 2004 @ 21:53:
[...]

nope, de pc versie komt volgens mij later dan de xbox-versie. Speelt trouwens een stuk beter op je grote tv in de huiskamer hoor ;) Lekker op de bank neerploffen, headset op en op xbox-live maar :D
Hmm, paginaatje terug staat mijn oplossing daarvoor, console is echt niet nodig hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Terryb47 schreef op 21 oktober 2004 @ 21:48:
Nou ik heb net even Brazil vs France gespeeld en andersom (tijdens de wedstrijd van Feyenoord :+ ), uitslagen:

Brazil - France: 1-0
Brazil - France: 2-1
France - Brazil: 0-1
France - Brazil: 3-1

zo slecht is Frankrijk dus niet :Y) ik maak maar zelden 4 of meer doelpunten...krijg er ook niet al teveel tegen (meestal 1). da's op 3 sterren, ben benieuwd op hoeveel sterren jij speelt Miekol
Is dat tegen iemand anders of tegen de computer? Speel trouwens altijd op 5 sterren. Als je tegen elkaar speelt en je bent brazilie moet je maar eens met een 1-2tje van je OMF je CF aanspelen, en dan of in 1x wegdraaien en uit een lop scoren, of via een through pass OMF op keeper afsturen. Lukt mij iig bijna altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Echt lekker! Heb PES4 net 3 uurtjes in het bezit, en zoals gewoonlijk ben ik uitermate tevreden. Heb tot nu toe alle delen (1 t/m 4) en elke keer weten ze me weer te overtuigen met het verbeteren van de dingen die er toe doen. De graphics zijn misschien niet zo gelikt als Fifa 2005 (al zijn die té shiny) maar ze zijn wel weer een stukkie verbeterd. Het was wel ff wennen, want vooral die grasmatten leken wel onderdeel van een schilderij (beetje Photoshop waterverf effect).

Een opsomming van de verbeteringen (zijn er te veel om op te noemen):
  • Keepers staan niet meer als dooie vogeltjes in hun doel (ze zijn actiever en slimmer)
  • AI bouwt aanvallen op, speelt via vleugels, je ziet aanvallers richting doel rennen wanneer er een voorzet gepland is
  • AI geeft rugdekking aan elkaar, geen L1 + ▲ meer en je staat vrij om een voorzet te geven of in te schieten (zoals in PES3) het kan wel, maar is in ieder geval lastiger door de verbeterde AI
  • Het geven van voorzetten, wegrammen van ballen, is realistischer. Geen houterige schietacties meer
  • Afstandschoten kunnen nu ook doeltreffend zijn (metertje of 20-25, met Roberto Carlos heb ik een dergelijke doelpuntje gescoord) maar worden geblokt wanneer er een speler in de weg staat (iets wat in PES3 nogal eens achterwege werd gelaten, ging de bal (of persoon) gewoon door iemands lichaam heen)
  • Aanval opbouwen via vleugels gaat gemakkelijker (doordat je meer bewegingsvrijheid hebt om voorzetten te kunnen aflossen of om te draaien), daardoor krijg je leukere situaties
  • Meer truckjes, leuk om onder de knie te krijgen
  • Corners & vrije trappen !== 100% doelpunt garantie (heel belangrijk!)
Ik heb ook nog een paar puntjes van kritiek:
  • Zoals in elke versie van PES is er wel een vreemde motorieke beweging bij het pasen. Nu heb je één pas (die je voornamelijk zult gebruiken) die zelfs de keeper gebruikt bij het uitpasen van de bal. Een soort á la Willem van Hanegem met de buitenkant een zwiep(je) geven. Vreemde beweging die je nooit (of sporadisch) ziet in het huidige voetbal...
  • Koppen ziet er niet altijd even goed uit, soms zwaait een speler met zijn hoofd terwijl de bal op z'n hoofd danst. Maar ik heb al wel een mooie kopgoal kunnen maken die in PES3 onmogelijk was)
  • En soms zie je nog hier en daar een schoonheidsfoutje, waar je inprincipe niet over hoeft te struikelen...

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Waar ik gek van werd bij PES3 (PC) is dat het ik juist continu in de buurt van het strafschopgebied tegen spelers op schiet. En dat gebeurt echt te vaak. Uit een schrimage scoren.... 1% kans ofzo, omdat je altijd tegen een speler op schiet. Misschien is het realistisch, maar oh zo frustrerend. Is dit minder extreem in PES4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
deuxani schreef op 22 oktober 2004 @ 18:16:
Waar ik gek van werd bij PES3 (PC) is dat het ik juist continu in de buurt van het strafschopgebied tegen spelers op schiet. En dat gebeurt echt te vaak. Uit een schrimage scoren.... 1% kans ofzo, omdat je altijd tegen een speler op schiet. Misschien is het realistisch, maar oh zo frustrerend. Is dit minder extreem in PES4?
Bekend probleem :(

Altijd op het moment dat je eindelijk ruimte denk te hebben om te schieten schiet de speler erg traag waardoor er snel iemand tussen kan springen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo pesfans :)

Aangezien pes4 op pc online gaat zou ik willen weten of er mensen geïnteresseerd zouden zijn in een online league...

Ik zou dan eventueel de league online plaatsen op mijn webspace en dan zou er elke dag 1 wedstrijd gespeeld moeten worden. aan het aantal mensen zal afhangen of er kan gedegradeerd worden of niet...

Zouden er veel deelnemers zijn dan kan het dus ook gebeuren dat er meerdere divisies worden gemaakt, dus hoe sneller je erbij bent hoe meer kans je hebt voor in de 1e divisie deel te nemen! haast je dus registreren op http://users.pandora.be/Osis1984

Denk wel na voor je registreerd of je ZEKER wil meedoen, iemand verwijderen gaat natuurlijk wel maar dan zorgt dit voor een hoop miserie die ik liever niet heb :-)

controleer ook eerst de deelnemerslijst voor te kijken welke ploegen al ingenomen zijn zodat je deze zeker niet meer in je TOP 3 ploegen zet.

op het moment zitten we al aan 10 ploegen, dus nog 6 ploegen kunnen meedoen aan divisie 1

meer informatie kan je ook vinden op http://gamesforum.telenet.be/showthread.php?t=263764

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Zo PES heeft er weer een fan bij.
Ik speelde vroeger altijd fifa op mijn megadrive, daarna op de PC, maar het kon me de laatste jaren niet meer echt boeien.
Ik heb deze zomer (3weken voor de prijsverlaging :( ) een PS2 gekocht en besloot gisteren om PES4 maar eens te proberen en wat een wereldgame is dat zeg. Ik heb alleen even tegen een vriend van me gespeelt, maar het ging zo lekker makkelijk, diepe bal hier, hard schot daar.
Het viel me vooral op dat de bal hier meer een 'los object' lijkt dan in fifa en dat komt een stuk natuurlijker over. Soms dan wordt je gewoon ff aangetikt en rolt de bal wat voor je uit, maar kan je wel gewoon weer verder. Bij fifa zat de bal voor mijn gevoel altijd vast geplakt aan een mannetje met een elastiekje.

Ik moet alleen nog even oefenen met verdedigen, want sliding was 50% kans op een gele kaart bij mij of was echt helemaal mis. En die andere manier om de bal af te pakken was bijna lachwekkend. Ik zag mijn mannetje een beetje tegen de spits van de tegenstander aan 'friemelen' en die rent ondertussen lekker door, terwijl ik uit alle macht loop te friemelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:58

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 19:25:
(verhaal over online pes-league)
Ik heb me direct ingeschreven! :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
gday schreef op 22 oktober 2004 @ 20:23:
[...]

Ja me 2. Jammer dat Real Madrid natuurlijk al bezet was.
Ben benieuwd hoe PES4 online loopt, dat valt natuurlijk nog te bezien maar een online league is zeker een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Laatst online: 30-01 17:16
Ik zie net dat je PES4 ook kunt spelen op het niveau met 6 (!) sterren. Deze kun je unlocken in de PES Shop, ook wel bekend uit de vorige PES versie.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
6 sterren. Geheid dat ik dan met 10-0 onderuit ga _/-\o_

Nee, laat mij maar aankakken op 3 sterren :> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

gday schreef op 22 oktober 2004 @ 20:23:
[...]

En ik ook... Hoewel het inderdaad afwachten is hoe het draait online.

Gek trouwens dat Man Utd nog niet gekozen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
PromoX schreef op 22 oktober 2004 @ 22:08:
[...]

.........

Gek trouwens dat Man Utd nog niet gekozen is.
Ja vond ik ook, veel topclubs zitten er verder niet meer in.

Valencia, Porto, Deportivo, PSV en Roma zijn nog wel aardige opties en komen er misschien nog bij.
Ik ga met Atlético Madrid voor de underdog-rol. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

ZAMoRANo schreef op 22 oktober 2004 @ 23:04:
[...]

Ja vond ik ook, veel topclubs zitten er verder niet meer in.

Valencia, Porto, Deportivo, PSV en Roma zijn nog wel aardige opties en komen er misschien nog bij.
Ik ga met Atlético Madrid voor de underdog-rol. :9
Ik heb AS Roma (valencia en man utd stonden ook op m'n lijstje). PSV heeft niet zo'n beste aanval denk ik. Dat zit met Roma wel goed ;) en dat geldt denk ook wel voor Atletico met Torres. Verder heb je natuurlijk nog Bayern, Valencia, Monaco en Leverkussen. Nu nog weken wachten op het spel :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de underdog rol is idd zeker zo plezant, dan kunt ge eventueel verdedigend spelen en tegenstander op de counter pakken! Pes is echt zalig zo met van die tactieken !

btw sorry dat de site niet mozilla / firefox vriendelijk is, ik heb em met frontpage gemaakt omda ik niet veel ken van site's maken... ik zal eens rondvragen hoe ik de site mozilla vriendelijker kan maken :)

anyway er zijn nog 3 plaatsen over voor divisie 1, hopelijk komt er nog een divisie 2 zodat we kunnen opgaan en afvallen !

goeie vrije teams zijn nog Man utd, Valencia, Newcastle, alle Franse ploegen zijn nog vrij, alle duitse ook, Deportivo, Porto, sparta praag, Boca juniors, ...

komaan mensen , inschrijven geblazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hehe ja Bayern en de andere duitse ploegen zijn ook niet gekozen, spreken weinig aan denk ik. Lazio Roma is ook nog wel aardig misschien.

Ik ken de stats niet van de spelers van Atletico in PES4 maar in theorie (lees=in het echt) zijn het wel goede spelers.
Het trio Torres-Salva-Ibagaza is in principe een behoorlijk mooie aanval voor countervoetbal.

Maar gaat er wel gespeeld worden met up to date transfers of heeft Juventus gewoon geen Zlatan en Man U geen Rooney?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

ZAMoRANo schreef op 22 oktober 2004 @ 23:33:
Maar gaat er wel gespeeld worden met up to date transfers of heeft Juventus gewoon geen Zlatan en Man U geen Rooney?
Zoals op de site staat, gaat er gebruik gemaakt worden van de Wolf patch, dus alle recente transfers zullen daar ook wel inzitten. Met Pes 3 heb ik ook altijd met de Wolf patch gespeeld.

Zo ziet de site er trouwens uit in m'n Firefox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op 22 oktober 2004 @ 23:42:
[...]

Zoals op de site staat, gaat er gebruik gemaakt worden van de Wolf patch, dus alle recente transfers zullen daar ook wel inzitten. Met Pes 3 heb ik ook altijd met de Wolf patch gespeeld.

Zo ziet de site er trouwens uit in m'n Firefox...
lol ziet er idd crap uit, ma het is nog doenbaar... kzal eens bij kameraden langsgaan die ict volgen, die zullen der wel raad mee weten :)
raar da Bayern en Man utd nog niet wegzijn :? zeker Man utd met Van nistelrooi, Saha, Giggs, Scholes, A. Smith, Ferdinand :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ah heb ik op de league-site eroverheen gekeken, en gewoon het hele topic op telnet.be doorgelezen. 8)7

Valencia en Bayern zijn ook wel behoorlijk sterk denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik zou toch snel man u valencia of bayern kiezen heel sterke teams!

ik heb barça

larsson-eto'o-guily

deco- ronaldhino-xavi

marquez-edmilson-puyol

ik hoop dat mijn verdediging sterk genoeg zal zijn want over de rest heb ik niet echt te klagen :9~

ik kijk er alvast naar uit en ik hoop dat het echt een goeie online modus zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 00:00:
ja ik zou toch snel man u valencia of bayern kiezen heel sterke teams!

ik heb barça

larsson-eto'o-guily

deco- ronaldhino-xavi

marquez-edmilson-puyol

ik hoop dat mijn verdediging sterk genoeg zal zijn want over de rest heb ik niet echt te klagen :9~

ik kijk er alvast naar uit en ik hoop dat het echt een goeie online modus zal zijn!
Als Madridista ben ik 100% anti-barça, dus ik zal 120% gemotiveerd zijn tegen je. ;)

Zijn toch geen slechte verdedigers dacht ik. Vast beter dan bij Atlético. :X
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.