[PS2/XBOX/PC] Pro Evolution Soccer 4

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.143 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Masselink schreef op 05 oktober 2004 @ 16:50:
[...]

dat verwacht ik ook, maar naar al die jaren wil ik het toch spelen. Al is het alleen voor de muziek, het introfilmpje en het commentaar (dar kan PES niet aan tippen)
De menu muziek, introfilmpje en commentaar zijn meestal altijd wel in orde (besteed EA veel aandacht aan) als ze nou ook net zo veel aandacht aan de gameplay besteed hadden was Fifa een heel wat betere game geworden.....

Ik hou het maar op goede gameplay :) dus ga ik voor PES!

[ Voor 6% gewijzigd door Vlassie1980 op 05-10-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom de pc- datum is veranderd van 22 oktober naar "ergens in november"?

/me vindt de nieuwe datum niet cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pes word toch altijd uitgesteld, als ik hem 31 december voor het eerst in de schappen zie, sta ik er niet raar van te kijken joh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 20:24:
Pes word toch altijd uitgesteld, als ik hem 31 december voor het eerst in de schappen zie, sta ik er niet raar van te kijken joh..
Voor zover ik weet wordt PES nooit uitgesteld. Het is altijd al in oktober geweest dat ie in de schappen ligt, meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
kazuka schreef op 05 oktober 2004 @ 21:12:
[...]

Voor zover ik weet wordt PES nooit uitgesteld. Het is altijd al in oktober geweest dat ie in de schappen ligt, meen ik.
PES wordt idd nooit uitgesteld. Konami is altijd op tijd. We8 zou op 4 aug in japan komen en was 2 aug daar. Konami heeft altijd gezegd dat pes4 ps2 op 22 oktober uit zou komen en nu komt ie zelfs 15 oktober. Voor xbox en pc heeft konami onlangs voor het eerst een uitspraak gedaan: november. En sta niet raar te kijken als xbox versie er toch al ligt in oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Ben vandaag winnaar geworden van de demo van FIFA2005.. Kan ik die in ieder geval even uitproberen... Des te blijer ben ik straks met PES :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Macer schreef op 06 oktober 2004 @ 11:03:
Ben vandaag winnaar geworden van de demo van FIFA2005.. Kan ik die in ieder geval even uitproberen... Des te blijer ben ik straks met PES :)
ben benieuwd hoe lang je demo volhoudt....

ik heb plusminus 10 wedstijdminuten gespeeld, toen afgesloten , gedeinstalleerd , WE8i opgestart en weer verder gegaan met de master league. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
hmm, zo te zien is Hully ook een WE fanaat :Y)

ik speel zelf WE sinds WE3 denk ik, maar ook de meeste ISS/PES games.
had speciaal een Japanse PS2 aangeschaft om WE5 te kunnen spelen, heb dan ook 6-7-8 op de PS2, al die jaren heb ik zitten wachten om online te kunnen, en tot m'n verbazing gaan we nu voor het eerst online met de Xbox en niet met PS2. Sony en Konami moesten zich schamen..ik denk zeker dat ze er de pest in hebben, want WE is 1 van de best verkopende games in Japan, elk jaar weer.

dan de jaarlijkse timeline: WE -> PES -> WE club edition -> WE: Final Edition
en elk editie is weer beter dan z'n voorganger, met updated players etc. met als Final Edition/Evolution als beste versie.

waarom ik voorkeur aan WE geef boven PES is John Kabira. zonder hem is het commentaar gewoon saai. vooral die PES commentaar is waardeloos. alsof ze niks met voetbal te maken hebben. Niet dat wat John Kabira zegt altijd zinvol is, maar het past precies bij de sfeer en situatie. vooral in 4 en 5 was ie geweldig, als Owen aan de bal was: schreeuwde hij: OWEEEN! of RONALDOOO haha. Kabira is daaraantegen wel wat rustiger geworden, no more Haitaa goaaaaaal! vroeger ging ie helemaal uit z'n dak als je scoorde _/-\o_ denk dat ie ook weer wat jaartjes ouder word, want hij heeft ook een maatje erbij sinds WE6?
wat ook erg leuk is dat ze in WE8 gewoon alle nederlandse namen gewoon 'goed' kunnen uitspreken, van Kromkamp to Van de Haar.

FIFA: tja, het is door de jaren heen geen slecht spel geweest. zag er altijd wel mooier uit dan WE maar dat heeft zich achterhaald, officiele licenses en goede commentaar van Lineker bijv, en die man van BBC (weet z'n naam nu even niet) maakte het populair. maar de gameplay is toch niet wat je wil als een echte voetbal liefhebber, die bananeballen waren toch absurd. WE = maxima, FIFA = laurentien lol.

Ik denk dat ik PS2 pad converters ga halen voor de Xbox PES4, denk niet dat ik ooit zal wennen na al die jaren.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Op de site van Free Record Shop, staat dat de release datum van de PS2 versie van PES4 8 oktober is!! Zou dit een foutje zijn...? Toch maar even overmorgen in de winkel kijken ;)

http://www.freerecordshop...view.asp?productid=596394

[ Voor 17% gewijzigd door Sluuz op 06-10-2004 15:02 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op 06 oktober 2004 @ 15:00:
WE = maxima, FIFA = laurentien
mooie vergelijking

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Sluuz schreef op 06 oktober 2004 @ 15:01:
Op de site van Free Record Shop, staat dat de release datum van de PS2 versie van PES4 8 oktober is!! Zou dit een foutje zijn...? Toch maar even overmorgen in de winkel kijken ;)

http://www.freerecordshop...view.asp?productid=596394
Ik denk niet dat dat de releasedatum is... Zal wel een foutje zijn.
Ik heb hem bij BOL besteld en daar staat de release op de 15e...

Zou toch van de gekken zijn als ik een week zou moeten wachten terwijl hij al ergens anders in de schappen ligt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam PES3 op de pc vorig jaar ook in november, dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 16:54:
Kwam PES3 op de pc vorig jaar ook in november, dan?
Eind november, begin december. Ik heb 'm in ieder geval 2 december gekocht. Zal dit jaar ook wel rond die periode zijn dan. Nog even wachten dus :X.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al met zekerheid als je online kan spelen op de PC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:41

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 19:41:
Weet iemand al met zekerheid als je online kan spelen op de PC versie?
Ja, ik weet zeker dat dit niet kan

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

hully schreef op 05 oktober 2004 @ 09:05:
<knip>
Tot slot dit. De controlers van de xbox kunnen voor PES in elk geval niet op tegen de controler van de ps2. Ik heb daarvoor een xjoybox adapter gekocht, zodat mijn ps2 sticks op de xbox kunnen. Resultaat: 100% goed. Geen vertraging, je kunt alle knoppen exact zoals op de ps2 instellen en die instellingen worden bewaard in je optionfile, zodat je dat slechts éénmalig hoeft te doen.

Vrienden van me hebben ook zo'n adapter. Van de week met zijn vieren (2 tegen 2) gespeeld met 4 xjoybox adapters: ook dan 100% goed. Geen vertraging.

Hoop hiermee wat meer inzicht te hebben verschaft.
Shit, nou moet ik dus een Xbox kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb net even de demo van FIFA2005 uitgeprobeerd op de Xbox, maar wat is dat raar zeg.. Het gras is lichtgroen en je ziet de spelers er bijna niet op.. Verder heb ik nog steeds geen goed camerapunt weten te vinden. In alle gevallen zijn de spelers zo klein dat je ze amper kan onderscheiden..

Verder speelt het na 3x 6 minuten nog steeds dramatisch, krijg geen goeie bal richting het doel..

Conclusie, ik wacht op PES4 (had ik toch al gedaan ;) )

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

hoe schiet je achter het standbeen in pes4, of kan dit alleen met bepaalde spelers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 06 oktober 2004 @ 19:43:
[...]

Ja, ik weet zeker dat dit niet kan
das wel heer erg, het is zo'n meester spel, en dan ondersteund het spel geen multiplayer? dan is fifa2005 wel een concurrent voor pes4 :(
wat erg da je niet online kan spelen, dan maar downloaden, terwijl ik het nog zo graag wou kopen....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
FIFA een concurrent van PES....Wat een humor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Inderdaad, de online mogelijkheid van fifa is iets wat PES wel mist. Maar ik vermaak me nu alweer bijna een jaar met PES 3. Dat zal met de nieuwe versie waarschijnlijk niet anders zijn, zeker met een ongetwijfeld nog uitgebreidere master league. Ik zou in ieder geval geen fifa aanschaffen alleen vanwege de online mogelijkheden, hoe goed die ook moge zijn.

offtopic:
Hoop wel dat m'n huidige Logitech dual action het langer volhoudt dan de vorige twee :(. En anders zal ik waarschijnlijk wel zo'n PS(2) converter aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ratsja schreef op 07 oktober 2004 @ 11:45:
hoe schiet je achter het standbeen in pes4, of kan dit alleen met bepaalde spelers ?
alleen bepaalde spelers kunnen dit die puur eenbenig zijn (ik geloof dat ik zo een keer met Recoba heb gescoord)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

amahusu schreef op 07 oktober 2004 @ 13:11:
[...]

alleen bepaalde spelers kunnen dit die puur eenbenig zijn (ik geloof dat ik zo een keer met Recoba heb gescoord)
en hoe doe je dat ?, bepaalde combo gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je soms de "rabona shot"?
Daar staat iets over op newstarsoccer nl.

"Certain players can pull of this shot if they have a very weak foot. Example shows Recoba shooting with his stronger left foot rather than use his weaker right foot.

Left footed players should run towards right side of the goal (right footed players run to left side) press the d-pad to aim at the far post and shoot with ."

Ik weet niet of je er iets aan hebt, je moet het maar ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Macer schreef op 07 oktober 2004 @ 12:36:
FIFA een concurrent van PES....Wat een humor... :)
Valt wel mee hoor. Fifa is toegankelijk voor veel mensen (marketing). Of het beter is of niet, een concurrent is het. Daarbij is een Multyplayer optie voor veel mensen een groot plus punt.

Dus ja, Fifa is een hele grote concurrent van PES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
PWM schreef op 07 oktober 2004 @ 15:40:
[...]

Valt wel mee hoor. Fifa is toegankelijk voor veel mensen (marketing). Of het beter is of niet, een concurrent is het. Daarbij is een Multyplayer optie voor veel mensen een groot plus punt.

Dus ja, Fifa is een hele grote concurrent van PES
Klopt idd dat Fifa een grote concurrent is, maar ik denk wel dat PES toch steeds populairder geworden is de laatste jaren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Nippletwister schreef op 07 oktober 2004 @ 17:20:
[...]

Klopt idd dat Fifa een grote concurrent is, maar ik denk wel dat PES toch steeds populairder geworden is de laatste jaren....
Het enige punt wat ik kan verzinnen waarom je, even de online optie buiten beschouwing te laten, dat fifa makkelijker te leren is. Met betrekking tot PES hoor je nog wel eens mensen (de fifa aanhangers waarschijnlijk) dat ze niet fatsoenlijk op doel kunnen schieten. Fifa is gewoon meer arcade, terwijl PES meer simulatie is en dat kost dan in het begin wat meer tijd. Daarna heb je er natuurlijk wel veel langer plezier van :).

En EA steekt natuurlijk meer tijd in de verpakking (intro, muziek, commentaar, etc.) en reclame, waardoor het een bekende titel is, die mensen die geen reviews ed lezen veel sneller zullen kopen. En misschien zijn er ook wel mensen die de arcade stijl van fifa meer waarderen en deze dus wel bewust kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, blijkbaar kopen mensen een spel om de verpakking en de promotie eromheen.
("oooh, kijk, ik heb fifa 2004! weetjewel, van de tv!")

Die verpakking zit ook wel knorr bij pes4 trouwens, want Totti, Henry en Collina staan op de doos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Macer schreef op 06 oktober 2004 @ 21:12:
Ik heb net even de demo van FIFA2005 uitgeprobeerd op de Xbox, maar wat is dat raar zeg.. Het gras is lichtgroen en je ziet de spelers er bijna niet op..
da's het rare aan FIFA2005/Euro 2004, die heb ik gespeeld bij een vriend, lijkt wel alsof contrast 10x zo hoog staat plotseling, vooral met avond games wanneer de lichtmasten aanstaan, kan ik 5minuten spelen, daarna heb ik pijn in m'n ogen.

hoewel ik een WE fanaat ben, kan ik me ook wel vermaken met FIFA af en toe. zit wel altijd te klooien met die controls, je kent het wel: hoge pass ipv schieten of andersom haha 8)7

en tja, we hebben het hier wel over EA hier, de grootste gamepublisher ter wereld, die hebben flink smak geld te besteden aan marketing van hun franchises. hun slechte games verkopen dan alsnog 10 keer zoveel als bijvoorbeeld Sega games toendertijd. vroeger hadden ze echt bagger games, maar laatste jaren (sinds ze al die bedrijven hebben opgeslokt) brengen ze wel coole games uit.

[ Voor 41% gewijzigd door Terryb47 op 08-10-2004 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 21:39:
Tja, blijkbaar kopen mensen een spel om de verpakking en de promotie eromheen.
("oooh, kijk, ik heb fifa 2004! weetjewel, van de tv!")

Die verpakking zit ook wel knorr bij pes4 trouwens, want Totti, Henry en Collina staan op de doos...
Mwoah, ik weet niet of dit zo is. Als je het mij vraagt is buiten de gameplay, Fifa in alle facetten beter. De ML van PES 3 kan bij lange na niet tippen aan de Career mode die Fifa nu tot zijn beschikking heeft. De transfers, zelf naar een andere club gaan en natuurlijk alle grote competities in de wereld, plus meer. Dus ook lagere divisies. Over graphics valt te twisten, maar ik vind zelf gewoon dat Fifa meer de TV uitzending benadert dan PES. Iets dat veel mensen meer zal aanspreken.

Dus om te zeggen dat Fifa het alleen om de verpakking zo goed doet is onzin. Hoewel ik zelf ook voor PES ga en Fifa nu alleen speel om de tijd te doden tot PES4 er is, moet ik zeggen dat Fifa in veel dingen een nog te grote voorsprong heeft op PES. PES is op de goede weg, maar heeft nog een lange weg te gaan als het gaat om het ultieme voetbalspel te worden, want alleen een goede Gameplay (extreem gezegd) is niet voldoende tegenwoordig.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik vraag me af wat je aan al die opties hebt als de gameplay niet goed (genoeg) is. In het verleden was het altijd zo dat ik met fifa na een aantal maanden elke wedstrijd won en dat op het hoogste niveau. Dat is me met PES nog niet overkomen.

De career optie in fifa zal misschien beter zijn, maar de master league in PES 4 zal ook genoeg te bieden hebben. En vind het na je verhaal toch wel opvallend dat je voor PES gaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op 09 oktober 2004 @ 11:10:
[...]

Mwoah, ik weet niet of dit zo is. Als je het mij vraagt is buiten de gameplay, Fifa in alle facetten beter. De ML van PES 3 kan bij lange na niet tippen aan de Career mode die Fifa nu tot zijn beschikking heeft. De transfers, zelf naar een andere club gaan en natuurlijk alle grote competities in de wereld, plus meer. Dus ook lagere divisies. Over graphics valt te twisten, maar ik vind zelf gewoon dat Fifa meer de TV uitzending benadert dan PES. Iets dat veel mensen meer zal aanspreken.

Dus om te zeggen dat Fifa het alleen om de verpakking zo goed doet is onzin. Hoewel ik zelf ook voor PES ga en Fifa nu alleen speel om de tijd te doden tot PES4 er is, moet ik zeggen dat Fifa in veel dingen een nog te grote voorsprong heeft op PES. PES is op de goede weg, maar heeft nog een lange weg te gaan als het gaat om het ultieme voetbalspel te worden, want alleen een goede Gameplay (extreem gezegd) is niet voldoende tegenwoordig.
Tja, dit is iets waar je jarenlang over door kan praten.
Je hebt gelijk dat fifa meer "tv-achtig" is , maar dat is iets wat meer een associatie met tv-uitzendingen is dan een spelement zelf.

Misschien een paar keer leuk vanwege de herkenning, maar het gaat toch uiteindelijk om hoe het spel speelt?
Ik bedoel, als je een tv-achtige sfeer wilt dan kijk je toch gewoon naar Studio Sport, of leg ik dit nu helemaal verkeerd uit?

Die careermode, daar doe ik zelf niet aan, dus daar heb ik verder geen mening over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Gameplay is alles! Waar jij nu over praat, is commercie en dat boeit de ware gamers en voetballiefhebbers niet. :O

PES heeft gewoon een VEEL betere gameplay, daar draait het toch om????? :X
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

[...]

het spel gaat toch om het _voetbal_ en niet wat er omheen zit? Of kijk jij altijd studio sport omdat je mart smeets zo leuk vind en de stem van evert ten napel zo geil vind ;)

en goede gameplay is vandaag de dag juist wel waar het om draait. In tegenstelling tot vroeger word je nu doodgegooid met eyecandy en mooie marketingcampagnes waardoor veel gamedevvers de speelbaarheid op een 2e plaats laten komen. Pes is de enige footy game waar gameplay op nr 1 staat en dat is toch uiteindelijk wat de mensen willen en wat het zo realistisch maakt.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Haha, lekker fanatieke reacties weer.

Wat ik wil zeggen is dat alles waar Fifa op staat niet per definitie slecht is en dat waar PES op staat niet per definitie ultiem. Ze hebben beiden hun aanhang, Fifa is wat meer mainstream gericht en heeft een heleboel licenties. De gameplay is wat minder diepgaand, maar dat is ook niet nodig voor iemand die af en toe een potje voetbalt.

De gameplay van PES daarentegen is erg diepgaand en je zult je er aardig voor moeten inspannen om het onder de knie te krijgen. Fanatieke spelers hebben dat er heel graag voor over en als je dat er ook voor over hebt, dan heb je een fantastisch spel. Maar heb je daar geen zin in en wil je graag af en toe een potje voetballen, dan kies je voor Fifa, onder andere vanwege de licenties. Het is makkelijk om mee te beginnen en kwa opties erg uitgebreid.

PES en Fifa hebben allebei denk ik een andere doelgroep. PES is meer voor de fanatieke gamers die het spel veel spelen en Fifa is meer mainstream gericht voor de mensen die af en toe een paar potjes willen voetballen. Beide zijn goede spellen voor hun doelgroep. Om nu de hele tijd maar te roepen dat Fifa alleen om licenties en presentatie draait is dus gewoon onzin en ook een klein beetje jalousie. Want zouden we geen van allen graag de gameplay van PES combineren met de licenties en presentatie van Fifa?
PromoX schreef op 09 oktober 2004 @ 11:42:
...En vind het na je verhaal toch wel opvallend dat je voor PES gaat :).
Ik denk dat je na bovenstaand verhaal wel duidelijkheid hebt over waarom ik toch voor PES ga. Ik vind het leuk om me in een spel te verdiepen en om na een paar maanden nog steeds op nieuwe dingen te stuiten. Maar ik kan me ook gewoon prima vermaken met Fifa. Het lijkt hier een beetje de trend te worden dat "fIfA SuX" en "PES RuLeZZZZ" (beiden bewust BrEaZaH) en als je wat anders vind dan ben je maar een prutser. Beide spellen hebben gewoon hun goede kanten en het ligt er maar aan wat voor jezelf de doorslag geeft.

[ Voor 21% gewijzigd door Smoonshine op 09-10-2004 13:59 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

En met bovenstaande verwoord je het heel goed. Net wat ik ook al aangaf, is fifa gewoon voor de grote massa. Ze hebben elk spel een eigen doelgroep. Ik denk dat daardoor de beide spellen ook nooit goed te vergelijken zijn. Fifa is meer arcade en zal nooit een sim worden, terwijl Pes meer sim is en (hopelijk) nooit arcade zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat je wel een beetje gelijk hebt over dat fifa sux en pes rulez.

Er zitten zat irritaties in pes en nog meer in fifa idd ,maar fifa speelt gewoon leuker tegen vrienden die geen pes hebben :)

En fifa straalt gewoon meer sfeer uit .
Toch speel ik in mijn eentje alleen maar pes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Beide spellen hebben gewoon hun goede kanten en het ligt er maar aan wat voor jezelf de doorslag geeft.
Dat is het leuke dus, de weinige goede kanten die FIFA heeft worden steeds meer overgenomen door PES. Toen ik PES ging spelen (Mijn Eerste Keer was ISS Pro 98) was het spel alleen op gameplay gebied beter. Nu is het op grafisch, sfeer, game modes en editing mogelijkheden sinds de PC versie ook minimaal even goed als FIFA. FIFA is zijn bestaansrecht aan het verliezen.

Tot slot lijkt het me veelzeggend dat je heel vaak van FIFA-spelers hoort dat ze PES ontdekt hebben en niets anders meer willen, maar ik heb nog nooit het omgekeerde gehoord :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 08:27
Ik heb op me xbox nu en "test versie' van pes 4 en ik vind het er niet echt op vorruit gegaan.... de scheids is nu wel helemaalgoed maar het lijkt wel of het tempo vna de game nog verder omhoog is geschroefd :S pases gaan echt standaar zo snel als een raket en komen bijna altijd aan. Op de manuals na dan. Ik vind het pasen dus makkeljiker en onrealistisch en het schieten dan weer veel moeilijker gemaakt :S klopt geen bal van als je in deeltje 3 je schot meter tot de helft vol had loste je een goed schot en nu moet je um zowat tot de nok toe vullen ... kzie er de logica nog niet echt van. (misschien zijn een aantal dingen wel weg gepoetst in de final)

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, vooral dat van die snelheid is jammer.
Ik had liever gezien dat de snelheid t.o.v. PES3 naar beneden was geschroefd, dat had de diepgang van het spel verhoogd.

Zonde, een hoge snelheid past niet bij een realistisch spel. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Ik dacht juist dat ze de snelheid wat naar beneden hadden geschroefd :? Zou idd erg zonde zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

The_Thijs© schreef op 09 oktober 2004 @ 17:37:
Ik heb op me xbox nu en "test versie' van pes 4 en ik vind het er niet echt op vorruit gegaan.... de scheids is nu wel helemaalgoed maar het lijkt wel of het tempo vna de game nog verder omhoog is geschroefd :S pases gaan echt standaar zo snel als een raket en komen bijna altijd aan. Op de manuals na dan. Ik vind het pasen dus makkeljiker en onrealistisch en het schieten dan weer veel moeilijker gemaakt :S klopt geen bal van als je in deeltje 3 je schot meter tot de helft vol had loste je een goed schot en nu moet je um zowat tot de nok toe vullen ... kzie er de logica nog niet echt van. (misschien zijn een aantal dingen wel weg gepoetst in de final)
hmm, op de ps2 merk ik helemaal niets van de dingen die je aangeeft, passen verloopt gewoon soepel en scoren is wel moeilijker, maar dat ligt aan de keepers en niet aan de kracht van je schoten. Denk dat het dan toch ligt aan het feit dat het een beta versie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
amahusu schreef op 09 oktober 2004 @ 23:23:
[...]

hmm, op de ps2 merk ik helemaal niets van de dingen die je aangeeft, passen verloopt gewoon soepel en scoren is wel moeilijker, maar dat ligt aan de keepers en niet aan de kracht van je schoten. Denk dat het dan toch ligt aan het feit dat het een beta versie is
dat is zo. 70% beta zit vol met kleine foutjes en is heel wazig. Sprak een jongen die voor ign.com test. Die had inmiddels de final beta en daarin was alles nagenoeg opgelost. Hij gaf aan dat 4 november 2004 game in de winkel ligt en top zal zijn. Exact als ps2 versie, alleen iets scherper en vloeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
The_Thijs© schreef op 09 oktober 2004 @ 17:37:
Snelheid omhoog is top
hier spreekt een ex-swos-speler :P

Snellere passes is top
1 van de irritaties bij PES3 waren de vaak tergend traagje passjes die vaak onderschept worden of waardoor de ontvanger er geen flikker mee kan en direct van de bal af wordt gemept.

Schieten lijkt me beter
Wat heeft het voor zin om een bar zo groot te maken als je 'm nooit, maar dan ook echt nooit voluit kunt laten vollopen? De enige situaties waar het kan dat is als je 1 meter van het doel afstaat, maar dan loop je 'm vaak er toch al in, of net over de middellijn, maar als je het over onrealistisch hebt, dan is het dat wel. :P
Tot slot lijkt het me veelzeggend dat je heel vaak van FIFA-spelers hoort dat ze PES ontdekt hebben en niets anders meer willen, maar ik heb nog nooit het omgekeerde gehoord
Je moet ook wel onder een hele grote rots geleefd hebben als je niet eerst met FIFA in aanraking bent gekomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ik bedoelde eigenlijk dat FIFA spelers wel overtuigd raken van de kwaliteiten van PES en FIFA vervolgens links laten liggen, dan dat PES spelers van hun geloof vallen en terug gaan naar FIFA (want je hebt gelijk, we kennen allemaal de donkere dagen dat er alleen maar FIFA was ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe manier van strafschoppen nemen vind ik waardeloos. Dat zijaanzicht, schiet niet echt op.
Strafschoppen nemen met Fifa is wel heel erg relaxt, maar dat is dan wel het enige wat relaxt is aan Fifa :) ;)

Verder zou ik graag willen zien dat je ook de mogelijkheid hebt om de keeper op te jagen. dat je bv de vrijheid hebt om em onderuit te schoppen, en niet automatisch achteruitloopt.
Niet dat ik het nut er van in zie om mijn keeper onder uit te schoppen, maar een keeper het lastig maken behoort wel tot de realiteit.

***Wil je het blaatschaap van dit forum zien, kijk dan ff onder mijn posting!!!***

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
blaat

[ Voor 99% gewijzigd door Benotti op 10-10-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Dr. Strangelove schreef op 10 oktober 2004 @ 13:56:
Ik bedoelde eigenlijk dat FIFA spelers wel overtuigd raken van de kwaliteiten van PES en FIFA vervolgens links laten liggen, dan dat PES spelers van hun geloof vallen en terug gaan naar FIFA (want je hebt gelijk, we kennen allemaal de donkere dagen dat er alleen maar FIFA was ;) ).
Ik denk dat voor iedereen het eerste voetbalspel waarmee ze in aanraking komen Fifa is. Fifa voldoet dan voor een tijdje, maar dan ga je op zoek naar een uitgebreider en intelligenter voetbalspel. Dan kom je uiteindelijk uit bij PES. In tegenstelling tot Fifa kost het bij PES wel echte moeite om het goed onder de knie te krijgen. Mensen lezen dat en beslissen dan of ze dat willen of niet. Willen ze dat niet, dan blijven ze bij Fifa en anders proberen ze PES. Ik denk dat als de posities anders geweest waren en dat PES de grootste was geweest, mensen misschien naar verloop van tijd naar Fifa zouden gaan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hogere snelheid, is dat ook zo in de "final beta"?

Zou wel jammer zijn, ik vond pes3 al nét wat te snel.
Snel spelen is oké voor een arcadespel (zoals SWOS, heb ik ook gespeeld, zelfs de Surinaamse eredivisie zat erin 8) ).

Maar als je, zoals Konami, gaat voor het ultieme realisme dan moet de snelheid toch echt ingedamd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

voor mij was mijn eerste voetbalspel emly hughes op de commodore 64. Maar ik denk dat de meesten microsoccer kennen als hun eerste voetbalspel. dus onzin dat fifa het eerste spel voor velen is. Tenzij hier alleen maar twintigers zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Turfschipper op 10-10-2004 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

stalscu schreef op 10 oktober 2004 @ 14:53:
voor mij was mijn eerste voetbalspel emly hughes op de commodore 64. Maar ik denk dat de meesten microsoccer kennen als hun eerste voetbalspel. dus onzin dat fifa het eerste spel voor velen is. Tenzij hier alleen maar twintigers zitten.
M'n eerste voetbalspel was één of ander suf iets op de atari 2600, 3 tegen 3. Daarna kwam geloof ik kick off 3 op de snes. Heb ook nog ISS gespeeld op de snes. En daarna kwam vanaf fifa 96 de vele jaren met de verschillende fifa versies, met tussendoor pes op de playstation 1. En nadat pes naar de pc kwam, heb ik nooit meer wat anders gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Schumi4ever schreef op 09 oktober 2004 @ 18:43:
Ik dacht juist dat ze de snelheid wat naar beneden hadden geschroefd :? Zou idd erg zonde zijn :'(
Ik heb PES4 op de PS2 gedaan en vind de snelheid zeker mind t.o.v. PES3 en helemaal t.o.v. WE7 (hebben ik direct daarna nog ff gedaan, ging VEEL sneller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik heb net even een aantal gameplay movies bekeken van PES4, bij het keuzemenu voor clubteams zie ik echter nog een aantal vlaggetjes van bijv. Fiorentina die niet origineel zijn :?

Hebben sommige Italiaanse clubs dan nog steeds geen licentie of moet je dit unlocken ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op free record site staat dat ie 14 oktober uit komt.. Klopt dit? Of zal het 22 Oktober blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 23:13:
Op free record site staat dat ie 14 oktober uit komt.. Klopt dit? Of zal het 22 Oktober blijven...
Volgens mij wordt hij gewoon aanstaande vrijdag gereleased hoor :)
Dat staat op Bol.com, PESinsight en Freerecordshop heeft het zelfs over de 14e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Wat ik wil zeggen is dat alles waar Fifa op staat niet per definitie slecht is en dat waar PES op staat niet per definitie ultiem
het eerste is waar, het tweede is echter onwaar.

Bovendien als iemand FiFa beter denkt te vinden, dan laat ie toch het heerlijks van PES links liggen.. lekker belangrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Laatst online: 08:24
Ik heeft het net even op de Xbox gespeelt, laatste keer dat ik een voetbalspel speelde was 3 jaar geleden ofzo :+ Krijg maar geen doelpunt in dat goal, vrij moeilijk, maar dat had ik al in een paar topics gelezen dat je PES echt moet leren en niet zo ff een balletje tikken.

Vind die vlaggetjes in het menu wel verdorie klein zeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Inderdaad vol houden is de manier om te scoren... Begin eens op 2 sterren (1 ster is extreem makkelijk in PES3 tenminste).. En dan een wedstrijd of 5 spelen. In PES3 kon je het makkelijkste scoren via voorzetten van de zijkant..

[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 12-10-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:42
diabyte schreef op 12 oktober 2004 @ 17:18:
Ik heeft het net even op de Xbox gespeelt, laatste keer dat ik een voetbalspel speelde was 3 jaar geleden ofzo :+ Krijg maar geen doelpunt in dat goal, vrij moeilijk, maar dat had ik al in een paar topics gelezen dat je PES echt moet leren en niet zo ff een balletje tikken.

Vind die vlaggetjes in het menu wel verdorie klein zeg :|
Ik dacht dat de XBOX versie ook pas 14 oktober released zou worden? Of heb je 'm ergens anders vandaan? Op de site van Free Record Shop staat trouwens dat de XBOX versie pas 21 november uit komt... :/

Als ie voor de XBOX al uit is ga ik 'm morgen namelijk meteen halen! :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op 12 oktober 2004 @ 20:48:
[...]

Ik dacht dat de XBOX versie ook pas 14 oktober released zou worden? Of heb je 'm ergens anders vandaan? Op de site van Free Record Shop staat trouwens dat de XBOX versie pas 21 november uit komt... :/

Als ie voor de XBOX al uit is ga ik 'm morgen namelijk meteen halen! :D
XBOX komt in november uit.

PS2 deze week, met een beetje geluk ligt de PS2 versie morgen al in de winkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Laatst online: 08:24
Waar zie jij staan dat ik hem gekocht heb :+ Kwil eerst ff proberen voordat ik iets koop snappie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoef zulke top spellen niet te proberen voordat ik het koop hor! Eigenlijk heb ik nooit een spel geprobeerd voordat ik het koop :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen ga naar de winkel (dim+) daar is ie nu te koop. :) Voor de ps2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 10:27:
Ik hoef zulke top spellen niet te proberen voordat ik het koop hor! Eigenlijk heb ik nooit een spel geprobeerd voordat ik het koop :Z
Tja, sommigen hebben misschien minder te besteden en willen zeker zijn dat ze iets 'goeds' kopen. Bovendien, hoe weet je dat iets een topspel is zonder het eerst te proberen?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

jOzh schreef op 13 oktober 2004 @ 11:54:
[...]

Tja, sommigen hebben misschien minder te besteden en willen zeker zijn dat ze iets 'goeds' kopen. Bovendien, hoe weet je dat iets een topspel is zonder het eerst te proberen?
Afwachten totdat er genoeg reviews zijn, zodat je een objectief beeld kunt krijgen. Kijken naar reacties van andere mensen, die het gekocht/gespeeld hebben. Je kunt ook een demo proberen als die beschikbaar is.

Ik denk dat je op die manier een goed beeld kunt krijgen of een spel het waard is om te kopen. En in het geval van PES is het toch wel (bijna) zeker dat het een goed spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Omdat ik zelf veel PES3, WE6:FE en voorgaande delen gespeeld heb ben ik er ook zeker van dat PES4 een goeie game gaat worden, maar van andere games weet ik dat over het algemeen niet. Op reviews ga ik niet meer af sinds Black & White.

En sinds wanneer is het spelen van een demo niet uitproberen? ;)

Uiteindelijk kan alleen ik beslissen wat ik een goeie game vind. Is er een mogelijkheid tot proberen dan doe ik dat. Bij een console gaat dat wat lastiger natuurlijk, dan kun je vaak niet anders dan afgaan op andermans ervaringen.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Of, net zoals als in de dagen van weleer ook van toepassing was op de PC, een tijdschrift met een demo disc kopen.

Dat waren mooie tijden... elke dag naar de Bruna om te kijken of de nieuwe MacFormat of PC Gamer er al was... spannend, wat zou er dit keer op de HD diskette staan? Met die 1,4Mb kon ik me wekenlang vermaken, hoe saai de troep ook was die erop stond...

Jammer dat dat soort tijdschriften zo duur zijn geworden. Er is eigenlijk geen markt meer voor ook, reviews, hints, tips, nieuws en demo's zijn met een breedbandverbinding allemaal toch wat makkelijker toegankelijker geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Dr. Strangelove schreef op 13 oktober 2004 @ 14:29:
Of, net zoals als in de dagen van weleer ook van toepassing was op de PC, een tijdschrift met een demo disc kopen.

Dat waren mooie tijden... elke dag naar de Bruna om te kijken of de nieuwe MacFormat of PC Gamer er al was... spannend, wat zou er dit keer op de HD diskette staan? Met die 1,4Mb kon ik me wekenlang vermaken, hoe saai de troep ook was die erop stond...

Jammer dat dat soort tijdschriften zo duur zijn geworden. Er is eigenlijk geen markt meer voor ook, reviews, hints, tips, nieuws en demo's zijn met een breedbandverbinding allemaal toch wat makkelijker toegankelijker geworden :)
En toch is het leuk om af en toe een tijdschrift door te bladeren (op de WC bijvoorbeeld ;))
Artikelen lezen op een beeldscherm vind ik nog steeds niet echt prettig...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 11:49:
Ik zou zeggen ga naar de winkel (dim+) daar is ie nu te koop. :) Voor de ps2
Wat kost ie?? _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik heb PES4(PS2) bij de Mediamarkt vandaag gezien, heb niet naar prijs gekeken helaas (ik wacht op de xbox versie en WE8 heb ik al), de game stond aan in zo'n gamepod, met een hele meute mensen erom heen. komt eigenlijk niet zo vaak voor :D

verder heb ik em niet echt met stapels gezien, dus niet erg opvallend, FIFA2005 staat daaraantegen wel in de (mediamark) top10 op #2 en overal ligt het spel, dus die zal wel meer verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

54.99 euro. Misschien dat ie bij de mediamarkt goedkoper is....
Ik wacht in elk geval tot 19 november,dan zou de versie voor de x-box uitkomen, volgens dim+.
En aangzien ze redelijk betrouwbaar zijn ga ik dr vanuit dat PES4 er dan voor de X-box ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op 13 oktober 2004 @ 19:01:
Ik heb PES4(PS2) bij de Mediamarkt vandaag gezien, heb niet naar prijs gekeken helaas (ik wacht op de xbox versie en WE8 heb ik al), de game stond aan in zo'n gamepod, met een hele meute mensen erom heen. komt eigenlijk niet zo vaak voor :D

verder heb ik em niet echt met stapels gezien, dus niet erg opvallend, FIFA2005 staat daaraantegen wel in de (mediamark) top10 op #2 en overal ligt het spel, dus die zal wel meer verkopen...
Welke media markt? Ik ga morgen naar die van Amsterdam. Hopelijk niet uitverkocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Was de Mediamarkt in Utrecht, in Amsterdam zullen ze em ook wel hebben, ander even bellen?

wat wel vervelend is dat ieder filiaal zijn eigen prijzen mag bepalen, zo was Doom 3 zomaar €5 duurder dan in A'dam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:41
http://www.pes4.com/ en dan pc aanklikken geeft aan dat je games kunt spelen via het netwerk _/-\o_ Scheelt mij weer de aanschaf van een Xbox >:) FF de pre-order aanpassen van Xbox naar PC :9

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 18:53

thirdeye

tool

Wow errug goed nieuws als dat echt zo is!

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hou er wel rekening mee dat de PC versie waarschijnlijk veel later uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 08:40

Phydomir

Dennis

Vanmiddag ff naar m'n lokale games boer :)

Heb nog nooit een PES game gespeeld, eigenlijk altijd fifa. Maar die filmpjes die ik er van gezien heb zijn echt :9~

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 14 oktober 2004 @ 06:41:
Hou er wel rekening mee dat de PC versie waarschijnlijk veel later uitkomt..
waar baseer je dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Was vorig jaar ook zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Maar dan komt ie nog ergens in november uit toch, rond dezelfde tijd dat de x-box versie uitkomt?

Vorig jaar was ie er in ieder geval eind november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Sorry, had eerste even wat onderzoek moeten verrichten voordat ik mijn bericht plaatste. Net even op play.com gekeken en PES4 voor de PC komt uit op 19 november... Daar kost de pc versie maar 18 pond (26 euro)..

Ik bestel denk ik zowel de Xbox versie en de PC versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bought it!! FF snel gespeeld.. Ntsc geeft nog aantal haperingen bij corners e.d. :| Maar verder ziet het er koel uit! Straks ff verder spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeleken met PES3 vind ik hem niet echt vernieuwend :|

Komt natuurlijk vooral omdat die kuttekoppen van Konami online play bij de PS2 hebben weggelaten :| :(

Mijn conclusie: Heb je PES3 al, laat hem links liggen. En die NTSC vertragingen heb ik ook opgemerkt.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat je nu eindelijk wél spelers goed kan uitkappen, dat de speler de bal niet meer zo spastisch aanneemt, dat de passing beter is en dat het spel wat is verlangzaamd...

Is hier wat aan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nou, langzamer is het niet, juist wat sneller. Overigens op 50hz totaal geen haperingen zichtbaar en speelt heerljk :) Ik vind het gevoel van spelen en bal aanname weer een stuk anders dan bij PES3. De Master League is weer masterlijk :P De gaafste vernieuwing vind ik dat spelers nu ook elk jaar ouder worden. Zo zullen de stats van een oudere speler afnemen en kun je echt op zoek gaan naar jong talent waarmee je dmv experience points bij elke gespeelde wedstrijd hun stats opgekrikt worden, erg gaaf! :)

't enige dat ik minder vind is dat de snelheid te hoog ligt, gaat nu af en toe arcade-achtig snel. Maar verder echt een superverbetering ten opzichte van PES3! Kan niet wachten om Live! te gaan spelen op de XBOX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

wat ook leuk is is dat als er een speler geblesseerd is je even met 10 man komt te spelen zodat de speler behandeld kan worden.
zelf vind ik het btw langzamer als PES3 maar vind het wel lekker spelen

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog hopen dat je online kan spelen op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
Pre-order bij Dimplus gedaan. Hopelijk valt ie ook 19 november op mijn deurmat.

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Kez schreef op 14 oktober 2004 @ 18:43:
wat ook leuk is is dat als er een speler geblesseerd is je even met 10 man komt te spelen zodat de speler behandeld kan worden.
ja, haha meestal komt je mannetje wel terug, maar laatst zag ik opeens een icoon met een ziekenwagen 8)7

in m'n WE8 is er slowdown bij corners en als je voorzet geeft, dit vooral bij wide view, dacht dat het verholpen was in de Xbox versie? vind het wel slordig dat ze dat niet gefixed hebben in PES4 :|

heb de xbox versie bij play.com besteld :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Terryb47 op 14-10-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Vanmiddsag de PS2 versie opgepikt en ik moet zeggen dat het erg lekekr weg speelt. Heb nu een aantal wedstrijden in de Nederlandse comp. gespeelt en qua data klopt het allemaal wel behoorlijk. Wel jammer dat een grote transfer als Zlatan naar Juve er dan nog niet in zit :/

Qua gameplay vind ik het tot nu toe zeker beter dan Fifa 2005. Ik heb nu tenminste het gevoel dat ik controle over de spelers heb. Al gaat het score me nog niet echt heel lekker af. Veel 1on1 situaties met de keeper gaan of naast, of op de keeper maar dat komt wel goed.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een link naar een site met de juiste namen? Ik ben bezig geweest met NL elftal, maar sommige zijn wat lastig.

Oh jah, ze hebben weer grappige namen meegegeven: "Ooidork" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Gokje: www.uefa.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar potjes gespeeld. Best wel moeilijk om te scoren!! Ook Rooney nog niet bij Man Utd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No shit? :P Ik ben natuurlijk op zoek naar een site die aangeeft Naam PES4 = Naam Werkelijkheid ;)

De spelers zijn niet allemaal even makkelijk indentificeerbaar gezien het uiterlijk ook niet altijd klopt met de werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00

Christiano007

Ich bin der champion

Paar wedstrijdjes zitten ballen en hij speelt vergeleken met PES3 echt héérlijk.

Jongens als Owen die echt langs de tegenstander kunnen vliegen, mooi man.
Alleen jammer dat bepaalde transfers niet kloppen, en dat ze bijv. de Nederlandse competitie wel goed hebben, maar dan weer geen kloppende engelse teamnamen.

Zo zag ik ook ene Kalm op doel staan bij Recordmanschaft (bayern Munchen) :X

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nou ik heb hem dus ook binnen en ook een fiks aantal potjes gespeeld op 3 sterren.
Ik kan eigenlijk alleen maar positief zijn over deze opvolger :)

Het is wel een kwestie van doorkrijgen en hij speelt een stukkie anders dan PES3.
Het passen is wat anders, als je lang de X-knop indrukt speel je echt een langere pass over de grond en als je de X-knop lichtjes aantikt zijn het gewoon korte snelle passjes als het ware.

Verder viel me ook op dat je de schietknop wat langer in moet drukken anders is je schot net een pass terug op de keeper... dit moet ik maar gauw gaan leren want dit is me echt te vaak overkomen :X

Ik ben zeer te spreken over de game, mede door alle licenties van de Eredivisie en de nog betere gameplay _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nippletwister schreef op 15 oktober 2004 @ 00:43:
Verder viel me ook op dat je de schietknop wat langer in moet drukken anders is je schot net een pass terug op de keeper... dit moet ik maar gauw gaan leren want dit is me echt te vaak overkomen :X
Hehe, ik heb het precies andersom. Ik hou nu nog vaak te lang schiten ingedrukt waardoor ik vaak naast of over schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Wat betreft het ontbreken van bijvoorbeeld Zlatan bij Juventus:

HEEL GEMAKKELIJK te fixen, gewoon ff naar edit > register player en klaar :)
Je hoeft niet eerst 10000 PES punten te hebben om die functie te kopen (gelukkig maar :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Vlassie1980 op 15-10-2004 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Christiano007 schreef op 14 oktober 2004 @ 23:58:
Paar wedstrijdjes zitten ballen en hij speelt vergeleken met PES3 echt héérlijk.

Jongens als Owen die echt langs de tegenstander kunnen vliegen, mooi man.
Alleen jammer dat bepaalde transfers niet kloppen, en dat ze bijv. de Nederlandse competitie wel goed hebben, maar dan weer geen kloppende engelse teamnamen.

Zo zag ik ook ene Kalm op doel staan bij Recordmanschaft (bayern Munchen) :X
Geeft niets, zodra hij uitkomt voor de pc zijn er toch al andere optionfiles beschikbaar. :P

Maar ik heb een vraagje: Bij PES3 waren de verdedigers van de CPU altijd snel genoeg om je spits weer in te halen. Is dit nu weer verbeterd? Of moet je wéér een verdediger 3/4 keer uitspelen voordat je er voorbij bent? (waarna je dus weer wordt opgevangen door verdedigers nummero 2, 3 & 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Thufir_Hawat schreef op 15 oktober 2004 @ 10:15:
[...]

Geeft niets, zodra hij uitkomt voor de pc zijn er toch al andere optionfiles beschikbaar. :P

Maar ik heb een vraagje: Bij PES3 waren de verdedigers van de CPU altijd snel genoeg om je spits weer in te halen. Is dit nu weer verbeterd? Of moet je wéér een verdediger 3/4 keer uitspelen voordat je er voorbij bent? (waarna je dus weer wordt opgevangen door verdedigers nummero 2, 3 & 4)
Ligt er een beetje aan... Met Martins van Inter ren je ze allemaal zoek! (Top speed 99 en acceleration 99! Echt watervlug dat ventje) Maar de meeste verdedigers kunnen de spits wel bijbenen...
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.