Dit is mijn laatste Tirade post over PES 4. Ik stop er mee.
IMHO had dit spel op de Xbox nooit uitgebracht mogen worden. Ik heb hier 50+ spellen, waarvan 20+ Live Enabled, en geen is er zo slecht als PES4
Behalve mijn vorige rijtjes nog het volgende:
1. Welke idioot heeft er verzonnen een grote EXIT knop te maken in het Live gedeelte. Ik heb net 4 spellen gespeeld, alle 4 aan het winnen, en allemaal net voor het einde afgekapt. Niets wat het registreert, dus die partijen worden als niet gespeeld beschouwt.
2. De LAG.....!!!
3. De Keeper die af en toe gewoon toe staat te kijken.
4. De verdedigers die gewoon af en toe niets doen.
5. Mijn keeper die 2 (!!!) ballen door zijn benen laat gaan in de laatste 10 minuten. Wie bepaald er dat mijn keeper zo'n blunder maakt. Leuk een keertje offline, maar online zwaar balen. Goed aan het spelen, ga je op die manier de boot in.
6. Het commentaar wat gewoon blijft hangen, en daardoor 50 keer hetzelfde zegt
7. Het Commentaar wat meldt dat een speler van mij de bal buiten de lijnen trapt terwijl hij nog ruim binnen is. Maar je raad het al, mijn speler bij de zijnlijn laat hem gewoon gaan.
enz. enz.
Kom op jongens. Als die de nieuwe FIFA was geweest of een onbekend spel, dan was het op de slachtbank gegaan. Nu is het PES, en niemand maakt zich er echt druk over.
Het spel gaat lekker de kast in. Ik kijk wel wanneer Konami wakker wordt.
Ik ga maar eens naar Fifa 2005 kijken.
Ja, Fifa is veeeeel minder uitgebreid
Ja, Fifa kent veel minder bewegingen, taktieken enz.'
Nee, Fifa speelt lang niet zo lekker als PES 4.
Maar alles wat in Fifa zit werkt wel. Dat kan je van (nog) PES niet zeggen.
Offline is PES goed te spelen hoor, los van wat structurele fouten en af en toe domme spelers. Online (waar ik hem voor koop) is het nog geen stuiver waard.
EDIT
Offside is trouwens Offside. De Scheids kijkt niet naar wie de bal ontvangt.
Vanmiddag weer gehad. Een speler die op zijn eigen helft start terwijl de bal onderweg is wordt buitenspel gegeven.
Ook gezien. Een Keeper maakt een redding, waardoor de bal iets vooruit rolt, en een teamgenoot 90 meter verderop buitenspel wordt gegeven
[
Voor 17% gewijzigd door
PWM op 10-12-2004 18:26
]