[PS2/XBOX/PC] Pro Evolution Soccer 4

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.146 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

Ok bedankt (een link was trouwens ook wel voldoende geweest :) )
DoctorV64 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:36:
[...]

Je moet je team offline, dus gewoon onder match een wedstrijd spelen en daar je team zo instellen zoals je het wil en deze saven onder stock. Als daarna live gaat spelen met dezelfde team, wordt automatisch je save opstelling ingeladen. Zo werkt het bij mij althans wel.
Dit zal bij de pc versie dan ook wel zo zijn. Daar kan ik ook geen opstelling laden als ik online wil spelen. Vanavond dit maar 's proberen..

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
DoctorV64 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:36:
[...]

Je moet je team offline, dus gewoon onder match een wedstrijd spelen en daar je team zo instellen zoals je het wil en deze saven onder stock. Als daarna live gaat spelen met dezelfde team, wordt automatisch je save opstelling ingeladen. Zo werkt het bij mij althans wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Elke keer als ik PES4 ff speel heb ik spijt dat ik er 30 euro aan heb uitgegeven... na het afsluiten heb ik steeds zin om m'n hele kamer kort en klein te schoppen door alle frustraties die het spel veroorzaakt met z'n verslechterde gameplay (imho).

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
gday schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 01:04:
Elke keer als ik PES4 ff speel heb ik spijt dat ik er 30 euro aan heb uitgegeven... na het afsluiten heb ik steeds zin om m'n hele kamer kort en klein te schoppen door alle frustraties die het spel veroorzaakt met z'n verslechterde gameplay (imho).
Misschien moet je dan nog maar eens 30 euro uitgeven...

voor een cursus anger management

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
lol, als je zo'n hekel aan de game hebt zet je em toch op ebay? :+ ik heb toen m'n halo2 ook heel erg snel verkocht en van het geld Halflife 2 gehaald :Y)

het is toch meestal kwestie van wennen hoor, ik heb er ook altijd last van aan het begin, maar na een tijdje wil ik niet meer terug naar de vorige editie.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Terryb47 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 07:54:
lol, als je zo'n hekel aan de game hebt zet je em toch op ebay? :+ ik heb toen m'n halo2 ook heel erg snel verkocht en van het geld Halflife 2 gehaald :Y)

het is toch meestal kwestie van wennen hoor, ik heb er ook altijd last van aan het begin, maar na een tijdje wil ik niet meer terug naar de vorige editie.
Het hoort toch ook wel bij PES vind ik. Ik verloor in het begin ook alles, vooral online heb ik met grote uitslagen verloren, meer dan 3 goals tegenkrijgen was geen uitzondering. Maar op dit moment gaat het een stuk beter :). Het blijft een kwestie van oefenen.

Wil je niet een heel erg goed spel met veel variatie in de gameplay, waar je in het begin de tijd voor moet nemen, koop dan Fifa. Maar dan moet je je misschien wel weer voorbereiden op andere teleurstellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Nu online

gday

TENACIOUS D TIME!!!

MarkvE schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 07:36:
[...]

Misschien moet je dan nog maar eens 30 euro uitgeven...

voor een cursus anger management
Niet nodig, want ik heb er alleen zin in, maar doet het dus niet. :)

Nee, de laatste keer dat ik werkelijk agressief werd door iets dergelijks stamt uit de tijd dat ik nog op de brugklas zat volgens mij.. en dat is inmiddels zo'n jaar of 13-14 geleden. :)

FIFA begin ik werkelijk NOOIT aan. Dat is gewoon niet eens leuk... maar er zijn gewoon zoveel dingen waar ik me aan stoor bij PES4. :( En die ik beter vond in PES3/WE7...

Het algoritme dat gebruikt wordt als je een nieuwe speler wilt selecteren is volgens mij beter geimplementeerd in WE7 bijv. Ik wil vaak een bepaalde speler selecteren in de buurt van de bal, maar PES4 geeft me dan doodleuk een speler die veel verder weg staat. Mijn verdedigers laten grote gaten vallen door gewoon heel knullig opeens naar voren te rennen. De keeper weigert soms gewoon in te grijpen, zodat soms ballen gewoon pislangzaam in het doel rollen, terwijl hij er naar kijkt en een soort moonwalk doet... en vervolgens gaat ie klagen over z'n verdedigers!!! Kopballen gaan bij mij 9 van de 10 keer hoog tot heel hoog over het doel. Als je van speler wisselt staat ie soms even stil waardoor de tegenstander direct voor je neus staat en de bal afpakt.. En net na een lopende bal-aanname loopt ie vrij vaak nog een aantal passen in een bepaalde richting, terwijl je al de hele tijd je stick in een andere kant hebt geduwd, waardoor je dus recht opeen tegenstander afloopt die vervolgens de bal eenvoudig afpakt. En verder het gebruikelijke wat eerder al genoemd is... dat de CPU de bal piseenvoudig afpakt terwijl je daar zelf veel meer werk voor moet doen. Dat verschil was er in WE7 ook, maar toen was het moeilijker voor jezelf EN voor de CPU.. maar netto blijft het verschil nog steeds hetzelfde. Dat soort dingen dus. Ik had nooit problemen om een verdediger van de CPU uit te spelen op WE7, maar bij PES4 ben ik de bal bijna altijd kwijt, terwijl de CPU zelf netjes blijft slalommen totdat opeens een van mn verdedigers besluit om dan maar naar voren te rennen als een kip zonder kop, zodat een van de spitsen van de CPU vrij voor goal komt. Dan schiet ie direct in het hoekje, en als je dan met de keeper uit wil komen loopt je keeper soms in een boog richting de spits, zodat ie bijna de hele goal ombeschermd laat en de spits dus eenvoudig in kan tikken. Ik snap ook niet waarom de slidings maar vanaf 1 kant goed ingezet kunnen worden... als ik zelf voetbal is het voor mij echt geen probleem om een sliding van links in te zetten of van rechts. Maar in PES4 kun je als rechtsbenige alleen van rechts een sliding in zetten.. als je 'm van links inzet doe je dat als een houten klaas met het bereik van een kikker, en het enige wat je dan meestal bereikt is dat je de tegenstander onder het gras schoffelt of gewoon alles mist en hem een vrije doorgang schenkt.

En als je een beetje gaat lopen met de bal, moet je dus echt een flinke voorsprong hebben op je tegenstander, anders ga je er niks van bakken. Als ie in de buurt komt gebeuren er 2 dingen:
hij pakt de bal simpel af of hij begaat een overtreding. 15 overtredingen in een wedstrijd van 10 minuten is eerder regel dan uitzondering... daar word je ook aardig ziek van. :(

Maar FIFA? NEVER! :P

[ Voor 92% gewijzigd door gday op 10-12-2004 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Nu online

gday

TENACIOUS D TIME!!!

PromoX schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:09:
[...]

Het hoort toch ook wel bij PES vind ik. Ik verloor in het begin ook alles, vooral online heb ik met grote uitslagen verloren, meer dan 3 goals tegenkrijgen was geen uitzondering. Maar op dit moment gaat het een stuk beter :). Het blijft een kwestie van oefenen.
Online spelen is juist helemaal geen probleem vind ik. Dan heb je net zoveel last van de tekortkomingen als je tegenstander namelijk. Online gaat het dan over het algemeen ook wel goed. :)
Wil je niet een heel erg goed spel met veel variatie in de gameplay, waar je in het begin de tijd voor moet nemen, koop dan Fifa. Maar dan moet je je misschien wel weer voorbereiden op andere teleurstellingen...
Ja, daar begin ik niet eens aan inderdaad. ;)
Terryb47 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 07:54:
Ik moet m'n copy nog eerst binnen zien te krijgen... heb ''m ruim een maand geleden besteld bij play.com, hij is 8 dagen geleden verstuurd.. en ik heb nog niks gezien.

[ Voor 21% gewijzigd door gday op 10-12-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gday schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 11:00:

Ik moet m'n copy nog eerst binnen zien te krijgen... heb ''m ruim een maand geleden besteld bij play.com, hij is 8 dagen geleden verstuurd.. en ik heb nog niks gezien.
Dat ligt trouwens aan de Britse en/of Nederlandse postdiensten, misschien al last van de kerstdrukte (?).
Ik hoop wel dit weekend online te kunnen spelen, tot die tijd vermaak ik me wel met de PS2 versie.

Hoelang je hem in pré-order hebt staan maakt natuurlijk verder weinig uit, ik heb m al 4 maanden geleden besteld maar de post doet er bij mij net zo lang over ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

ZAMoRANo schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:10:
[...]

Dat ligt trouwens aan de Britse en/of Nederlandse postdiensten, misschien al last van de kerstdrukte (?).
Ik hoop wel dit weekend online te kunnen spelen, tot die tijd vermaak ik me wel met de PS2 versie.

Hoelang je hem in pré-order hebt staan maakt natuurlijk verder weinig uit, ik heb m al 4 maanden geleden besteld maar de post doet er bij mij net zo lang over ;).
Dan hadden ze dat mailtje ook wel later mogen sturen dan 2 december! Zit nu, net als velen, al acht dagen te wachten op een spel dat al bijna 2 weken te koop is
;(

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Il Ljama schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:26:
[...]

Dan hadden ze dat mailtje ook wel later mogen sturen dan 2 december! Zit nu, net als velen, al acht dagen te wachten op een spel dat al bijna 2 weken te koop is
;(
Nee natuurlijk niet, slimmerd. 8)7

Zij melden jou alleen dat zij het verstuurd hebben op die datum, daarna is het in handen van de post.

Normaal gesproken duurt het dan 3-5 dagen voor je het hebt maar als de post niet meewerkt kan dat langer duren. Als het langer dan 14 dagen duurt moet je even contact opnemen met Play.com, dan gaan zij onderzoeken of je pakketje kwijt is geraakt. Maar dan moet je dus wel weten wanneer je bestelling is verstuurd. ;)
Bovendien is het gewoon netjes dat je een mailtje krijgt wanneer hij op de post gaat.

Dit soort dingen kunnen altijd gebeuren met online bestellen, en dan met name rond de feestdagen. Als je dat niet leuk vind had je hem gewoon in de winkel moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Ik ben het werkelijk nergens met je eens, de meeste van jou "geconstateerde fouten" zijn voornamelijk precies zo bedoeld (en zul je wellicht gewoon meer/beter moeten oefenen, zoals koppen). En andere fouten ben ik nog nooit tegengekomen (keeper loopt in een boog uit?).

Alleen het punt waarop je zegt dat de CPU teveel overtredingen maakt, daar ben ik het mee eens. Ze maken telkens hele kleine overtredingen (waar geen kaart voor wordt getrokken) maar zo ben je wel steeds van een aanvallend gevaarlijke actie afgehouden.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

ZAMoRANo schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:32:
[...]

Nee natuurlijk niet, slimmerd. 8)7

Zij melden jou alleen dat zij het verstuurd hebben op die datum, daarna is het in handen van de post.

Normaal gesproken duurt het dan 3-5 dagen voor je het hebt maar als de post niet meewerkt kan dat langer duren. Als het langer dan 14 dagen duurt moet je even contact opnemen met Play.com, dan gaan zij onderzoeken of je pakketje kwijt is geraakt. Maar dan moet je dus wel weten wanneer je bestelling is verstuurd. ;)
Bovendien is het gewoon netjes dat je een mailtje krijgt wanneer hij op de post gaat.

Dit soort dingen kunnen altijd gebeuren met online bestellen, en dan met name rond de feestdagen. Als je dat niet leuk vind had je hem gewoon in de winkel moeten halen.
Ok, was een beetje gefrustreerd ;)

Heb hem net per post binnen! Ziet er goed uit. Snel de Wolf-patch erover :P

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Zou iemand mij kunnen vertelle bij welke club "Claudio Lopez" (alias "de vlo") speelt?
Kan hem zo gauw niet vinden in edit mode, hij speelt uiteraard bij argentinie. Maar ik zou graag weten bij welke club hij speelde aangezien argentinie een ontzettend goeie ploeg is, en ik het leuk zou vinden als de vlo ook bij een minder goede club zou spelen. Dit ivm het kiezen van teams die ongeveer even goed zijn.

Hij heeft bij valancia gespeelt maar daar is hij al verkocht.

[Edit] Hij speelt bij club america in mexico, en zit dus niet in een clubteam in pes4 als ik het goed begrijp....

[ Voor 14% gewijzigd door Pandemic op 10-12-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Il Ljama schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:10:
[...]

Ok, was een beetje gefrustreerd ;)

Heb hem net per post binnen! Ziet er goed uit. Snel de Wolf-patch erover :P
lol, geeft niet.
Maar als jij hem vandaag binnen hebt, is het goed mogelijk dat ik 'm vandaag ook heb. :9
Pandemic schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:27:
Zou iemand mij kunnen vertelle bij welke club "Claudio Lopez" (alias "de vlo") speelt?
Kan hem zo gauw niet vinden in edit mode, hij speelt uiteraard bij argentinie. Maar ik zou graag weten bij welke club hij speelde aangezien argentinie een ontzettend goeie ploeg is, en ik het leuk zou vinden als de vlo ook bij een minder goede club zou spelen. Dit ivm het kiezen van teams die ongeveer even goed zijn.

Hij heeft bij valancia gespeelt maar daar is hij al verkocht.

[Edit] Hij speelt bij club america in mexico, en zit dus niet in een clubteam in pes4 als ik het goed begrijp....
"Piojo" Lopez heeft nog een aantal jaar bij Lazio gespeeld na zijn vertrek bij Valencia maar dit jaar is hij idd naar Mexico verhuisd.

[ Voor 20% gewijzigd door Zamorano op 10-12-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ze hadden het beter POS4 kunnen noemen Pro Offside Soccer. Kolere wat loop je vaak buitenspel. En dan bedoel ik niet die milimeter net voor het pasen, maar spelers van je team die gewoon vrolijk 25 meter buitenspel staan, en blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
MarkvE schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:01:
[...]

Ik ben het werkelijk nergens met je eens, de meeste van jou "geconstateerde fouten" zijn voornamelijk precies zo bedoeld (en zul je wellicht gewoon meer/beter moeten oefenen, zoals koppen). En andere fouten ben ik nog nooit tegengekomen (keeper loopt in een boog uit?).

Alleen het punt waarop je zegt dat de CPU teveel overtredingen maakt, daar ben ik het mee eens. Ze maken telkens hele kleine overtredingen (waar geen kaart voor wordt getrokken) maar zo ben je wel steeds van een aanvallend gevaarlijke actie afgehouden.
Er zitten wel wat foutjes in. Probeer maar eens met Saviola een man te passeren. Het lukt wel, echter word je soms voor overtredingen afgefloten wanneer je aan de bal bent. Best vreemd foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Over raar foutje gesproken, het was 2-2 en 85 minuut, vriend van mij schoot met raul in rebound op goal, hij zat. maar hij werd afgekeurd omdat ronaldo die het eerst shot loste op de doallijn stond en dus buitenspel stond..... (hij stond nog achter de keeper in de goal)

Als je teamgenoten 25 meter buitenspel staan doe je toch iets fout, ik speel bij voorkeur met boca juniors (altijd 4-4-2 met de ruit op het middenveld) met careen en smyatto als spitsen, beide stellen zichzelf altijd erg netjes op net voor de verdedigers. Het steekballetje van bijvoorkeur temeru is genoeg om een 1 op 1 met de keeper te krijgen.

De keeper is trouwens erg makkelijk te passeren, gewoon op tijd opzij kappen en hij staat machteloos.

Als je problemen blijft houden met buitenspel staande spelers pak een keer bayern munchen, met makaay en pizzaro (of santa cruz licht maar aan jezelf) beschik je over 2 snelle spitsen die beide zichzelf erg goed opstellen, ook heb je deisler en ballack die beide beschikken over de perfecte pass. dan moet het wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Als spelers buitenspel staan moet je de aanvals-looplijnen en het verdedigingslevel van je spitsen beter instellen.

Als je diepste spits bijvoorbeeld op Defence: "low" staat kun je inderdaad verwachten dat hij niet snel terug komt na een aanval. Als jij dan de bal snel herovert en passt, heb je dikke kans dat het buitenspel is.

Zelfde geldt voor de Attack lijnen, die horen bij je diepste spits niet naar voren de diepte in te wijzen.

Heb je dit hierboven goed ingesteld en je hebt er nog steeds problemen mee, dan is de timing van je pass niet goed en moet je proberen eerder te passen als een speler aan een loopactie begint.

Als je structureel last hebt van buitenspel is het in 99 van de 100 keer te wijten aan een foute tactiek IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
PWM schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:31:
Ze hadden het beter POS4 kunnen noemen Pro Offside Soccer. Kolere wat loop je vaak buitenspel. En dan bedoel ik niet die milimeter net voor het pasen, maar spelers van je team die gewoon vrolijk 25 meter buitenspel staan, en blijven staan.
LOL, op default lopen mijn spitsen ook erg vaak offside al voordat ik de bal wil passen = erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Terryb47 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:52:
[...]

LOL, op default lopen mijn spitsen ook erg vaak offside al voordat ik de bal wil passen = erg vervelend.
Het heeft toch te maken met het moment van passen. Timing is gewoon heel belangrijk. Ik gebruik zelf ook altijd de radar om te zien of er iemand vrij en/of buitenspel staat. Ik heb online trouwens alleen nog maar met de standaardtactieken gespeeld en mij overkomt het helemaal niet vaak.

Gebeurt je het elke keer weer dat ze buitenspel staan, dan doe je gewoon iets verkeerd.

[ Voor 11% gewijzigd door PromoX op 10-12-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit is mijn laatste Tirade post over PES 4. Ik stop er mee.

IMHO had dit spel op de Xbox nooit uitgebracht mogen worden. Ik heb hier 50+ spellen, waarvan 20+ Live Enabled, en geen is er zo slecht als PES4 :(

Behalve mijn vorige rijtjes nog het volgende:

1. Welke idioot heeft er verzonnen een grote EXIT knop te maken in het Live gedeelte. Ik heb net 4 spellen gespeeld, alle 4 aan het winnen, en allemaal net voor het einde afgekapt. Niets wat het registreert, dus die partijen worden als niet gespeeld beschouwt.

2. De LAG.....!!!

3. De Keeper die af en toe gewoon toe staat te kijken.

4. De verdedigers die gewoon af en toe niets doen.

5. Mijn keeper die 2 (!!!) ballen door zijn benen laat gaan in de laatste 10 minuten. Wie bepaald er dat mijn keeper zo'n blunder maakt. Leuk een keertje offline, maar online zwaar balen. Goed aan het spelen, ga je op die manier de boot in.

6. Het commentaar wat gewoon blijft hangen, en daardoor 50 keer hetzelfde zegt

7. Het Commentaar wat meldt dat een speler van mij de bal buiten de lijnen trapt terwijl hij nog ruim binnen is. Maar je raad het al, mijn speler bij de zijnlijn laat hem gewoon gaan.

enz. enz.

Kom op jongens. Als die de nieuwe FIFA was geweest of een onbekend spel, dan was het op de slachtbank gegaan. Nu is het PES, en niemand maakt zich er echt druk over.

Het spel gaat lekker de kast in. Ik kijk wel wanneer Konami wakker wordt.

Ik ga maar eens naar Fifa 2005 kijken.

Ja, Fifa is veeeeel minder uitgebreid
Ja, Fifa kent veel minder bewegingen, taktieken enz.'
Nee, Fifa speelt lang niet zo lekker als PES 4.

Maar alles wat in Fifa zit werkt wel. Dat kan je van (nog) PES niet zeggen.

Offline is PES goed te spelen hoor, los van wat structurele fouten en af en toe domme spelers. Online (waar ik hem voor koop) is het nog geen stuiver waard.

EDIT

Offside is trouwens Offside. De Scheids kijkt niet naar wie de bal ontvangt.

Vanmiddag weer gehad. Een speler die op zijn eigen helft start terwijl de bal onderweg is wordt buitenspel gegeven.

Ook gezien. Een Keeper maakt een redding, waardoor de bal iets vooruit rolt, en een teamgenoot 90 meter verderop buitenspel wordt gegeven |:(

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 10-12-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Tjah..ik kan alleen oordelen over de pc versie en ik ben er erg blij mee.

Ook online draait het zonder problemen. Doordat je eigenlijk alleen maar tegen 'bekenden' speelt heb je geen last met disconnecters.

De keeper reageert inderdaad soms niet, maar het gebeurt bij mij toch heel weinig.

Maar een aantal situaties die jij (regelmatig) tegenkomt, heb ik nog nooit gezien, maar misschien dat de xbox versie wel echt verschilt van de pc versie.

Ik heb zelf ook even fifa gespeeld, maar het is een feit dat het niet zo uitgebreid is en niet zoveel variatie biedt dan PES. Maar er zijn genoeg mensen die de simpelere gameplay van fifa leuker vinden, van mij mogen ze... PES is simpelweg niet voor 'iedereen' gemaakt, dit in tegenstelling tot fifa.

En als dit de nieuwe fifa zou zijn geweest, zouden fifa spelers niet weten wat ze zou zijn overkomen :).

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 10-12-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
PromoX schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:56:
[...]

Het heeft toch te maken met het moment van passen. Timing is gewoon heel belangrijk. Ik gebruik zelf ook altijd de radar om te zien of er iemand vrij en/of buitenspel staat. Ik heb online trouwens alleen nog maar met de standaardtactieken gespeeld en mij overkomt het helemaal niet vaak.

Gebeurt je het elke keer weer dat ze buitenspel staan, dan doe je gewoon iets verkeerd.
Ik dacht dat ik de enigste was die naar m'n radar keek _/-\o_ meeste mensen doen/kunnen dat niet, anyway, ik ben nog niet online geweest, maar offline gebeurt me het vaak genoeg dat m'n spits offside loopt/staat: dit is VOOR het passen al, ligt echt niet aan mijn timing van passen dan.vroeger had ik daar nooit last van (zoals WE6 of WE7)

PWM: hahaha, die bal door de benen van de keeper: had laatst een terugspeelbal op m'n keeper van buiten de 16 -> keeper maait over de bal heen: doelpunt |:( 8)7 iets te veel realisme in het spel? ;) maar buiten dat, gebeurt het veel vaker een eigen doelpunt..

heb net een nieuwe router gekocht, hopelijk kan ik eindelijk online :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Terryb47 op 10-12-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:34
Dit stond op evo-web over de komende Xbox Live patch
Have spoken once again with someone linked to the product team at Konami and the news is both good and bad...

Bad news first: the patch is taking considerably longer than they expected. (Bear in mind that this is Konami's first Live venture) Worst case scenario at the moment is 2-3 weeks. Unfortunately, there is an 'even-worse' case scenario' due to the former religious holiday known as Xmas.

Microsoft slam their doors shut for their holi-bobs on the 17th of December and - once the Konami Live team finish the patch - Bill's boys will require some time to test and upload it. And there is always the possibility that the patch won't work!

At this point in time Konami are trying (very hard) to get it sorted for the 15th; which will leave Microsoft just 2 days to test and upload the patch to the Live network! If this doesn't work out - the patch will be released ASAP, but that will be in the New Year.

The good news is good but undoubtedly overshadowed by the bad. The Konami Live team are taking in to account many of the complaints levelled at their service: lag issues, lack of manual player change, mini-leagues, etc. And are developing a patch that tackles "...most of the issues raised by consumers."

This seems to be the best option for the company as most of their developers are ensconced in Japan. Undoubtedly their continued work on PES4 Live is proving to be a time-consuming and expensive business. Perhaps understandably they are keen to get it done and out of the way, leaving themselves free to engage new projects.

So there it is, not great is it? When I asked if there was a press release forthcoming I was told that they would produce one but not everyone would report it. I have to say that is the single most spurious reason for not producing a press release that I have ever heard.

My suspicion is that they don't want to attract attention to their ongoing problems with a flagship product and it's much vaunted Live implementation. All things considered though Xbox has a better offline version of PES4 than the PS2 and the ability to play online; albeit temporarily marred by some irritating Live issues.

It's still a brilliant football simulation, and it's on Xbox. Despite our toys being mostly out of the pram right now I'm sure most of us would rather own the game now rather than wait until the New Year for a version with perfect Live service.

We're just going to have to wait a little longer for it to peak and reach it's brilliant best. Beyond any doubt, If Xbox Pro Evo 4 was a footballer, Alex Ferguson would be on the phone to his agent...
het is nog even geduld, maar het gaat echt allemaal goed komen..

[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 10-12-2004 21:15 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Nu online

gday

TENACIOUS D TIME!!!

MarkvE schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:01:
[...]

Ja, als de spits van de tegenstander schuin het doel nadert, rent de keeper naar de plek waar hij VERWACHT de bal te kunnen onderscheppen, maar de bal is daar nog niet, zodat hij steeds bij lijkt te stellen waardoor ie in een boog loopt en een gedeelte van het doel open laat.

Koppen kan ik wellicht beter/langer op oefenen, maar ik zie niet in wat ik dan beter zou kunnen doen. Ik kan het ook nog niet in de manual lezen want m'n copy is nog niet gearriveerd. :)

Maar serieus, de doelmannen doen soms helemaal niks. Ik heb zelf zo ook een keer gescoord overigens; ik loste een half schot dat een beetje voorthobbelde en rolde.. de verdedigers deden niks, en de keeper zat een half rondje te draaien en een beetje te moonwalken op de doellijn.. en uiteindelijk haalde de bal nog NET het doel, en ging over de doellijn. Vervolgens ging de keeper kwaad gebaren richting z'n verdedigers.

Maar waarom zijn de slidings zo raar bedoeld, dat je ze maar van 1 kant goed in kunt zetten? Hoe kun je daar dan op oefenen?

En hoe kun je oefenen op het selecteren van een bepaalde speler als je op de wissel-knop drukt? Dat kiest het spel toch echt zelf, wie je dan krijgt...

Etc...

Ik moet zeggen, dat ik wel blij ben dat de chocoladebenen van je spelers wat minder chocoladerig zijn zeg maar.. :).. als je met een rechtsbenige speler met het linkerbeen voorzet, zeilt die bal niet het stadion uit.
Gelukkig ben je het hier wel mee eens dan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars
  • Laatst online: 16-11-2021
en toch zijn je aanmerkingen niet terecht. Een ding wat zo ontzettend belangrijk is bij dit spel is de timing. Timing zorgt ervoor dat je goed kan koppen,schieten en tackelen.

Tevens reageert de keeper op jouw input. Als er wordt geschoten,en je timed goed met de keeper,kan je de meest ongelooflijke reddingen verrichten.

Volgens mij word het wisselen van spelers ook bepaalt door de richting die je drukt op de d-pad.

Mensen moeten ook eens de tijd nemen om de training te doorlopen,leer je erg veel van,

En ik raad je aan om met de analoge stick te spelen,het is in het begin erg lastig,maar uiteindelijk komt het het spel ten goede.

Mijn broertje is een button-basher, en tegen de cpu kan hij het nog wel winnen,maar tegen mij maakt hij geen schijn van kans. Gewoon rustig met de analoge stick bewegen, haast geen sprint-knop gebruiken, en goed de radar in de gaten houden om te zien of er iemand diep gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars
  • Laatst online: 16-11-2021
en ik zag iemand zeggen dat bij het wisselen van speler deze even stil blijft staan. Keep away from the sprint-button :) als je switched,want dan reageert hij idd niet snel.

Oja,heb ik al verteld dat timing belangrijk is. :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn er verscheidene werelden van verschil tussen de Xbox- en Pc-versie, wat ik enorm raar vindt en al helemaal nie begrijp. Ik heb een vriend met de Xbox-versie, en hij heeft me een manier laten zien waardoor de bal er ongeveer altijd ingaan .(zoals Henry op de goal afgaan , licht inschieten in de verste hoek, werkt 19/20 keer :/ )
Hierna hebben we'm uitgetest op de PC, mijn versie, en daar werkt het volledig niet , neem 4/10 als je het met een tamelijk goede speler doet . Heeft Konami de XboX-versie opzettelijk minderwaardig gemaakt omdat het moeilijker is met die naar mijn mening kutcontroller ? allemaal vaag vind ik zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lars schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:33:
en ik zag iemand zeggen dat bij het wisselen van speler deze even stil blijft staan. Keep away from the sprint-button :) als je switched,want dan reageert hij idd niet snel.

Oja,heb ik al verteld dat timing belangrijk is. :P :P
Dat was ik.
Bedankt voor de tip, zal het straks eens proberen.

Wat trouwens erg positief is is dat je je kunt positioneren met L2 tijdens hoge ballen.
Wel moeilijk inschatten soms.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Ik heb op de ps2 versie vrijwel niks aan te merken, het commentaar is niet fantastisch en vaak te laat maar dat hindert mij neit bij het spelen.

De irritante overtreidngen die de cpu maakt als je een counter ozpet maak ik netzogoed als ik teen een vriend speel, dit is super irritant maar het werkt wel. Leer ermee leven zou ik zeggen.

Ik ben zelf een fervent 4-4-2 speler en speel er vrijwel volledig op dat mn spitsen diep gaan, met een fastoenlijke OMF die de diepe balletjes geeft. Ik word nogsteeds beter en ben nu zelfs instaat om mn laatste man een zuivere manual te laten geven op een spits die er vervolgens een schiet kans door krijgt.
Daarbij ben ik ook een groot fan van het schieten van een afstandje, in het eerste uur dat ik pes 4 speelde dacht ik dat het erg moeilijk geworden was om van 25 meter te scoren, dat blijkt midner waar. Gewoon jezelf vrijspelen en schieten. (Rivaldo 3x van 20m of meer tegen een vriend van mij(3-0), en regelmatig met temeru die bij boca juniors speelt).

Dat de keeper dom doet ligt aan jezelf, probeer een keer goed te timen dat je keeper uitkomt, Leer ermee leven dat hij in een boogje zal lopen.

Ik snap dat gezijk van al die mensen niet, zelfs met die paar nadelen blijft pes4 een superspel.
Alleen ben ik dan echt de enige die die dingen gewoon vergeet? niks is perfect, maar pes4 komt dicht in de buurt. Zoiets komt gewoon 1 x in tig wdstrijden voor nou en?

Laatste speelde ik tegen vriend van mij, hij had NEC ik boca juniors. Stand na 90 minuten 4-4.
Stand na 1ste verlenging 5-5. stand na 2de verlenging 5-6 ik had verloren omdat ik een bal gruwelijk hard wou wegrossen uit mn 16 en hem vol tegen mn eigen verdediger aan mn eigen goal in schoot. Wat een kutgevoel, maar wel een kick om zon spannende wedstrijd te spelen.

(Ik speel ook op de radar, het moet gewoon, anders mis je je overzicht en weet je nieteens waar en hoe je spitsen staan. Ook is het erg handig om gaten te zien die in verdediging vallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 15-09 08:34
Die radar is zelfs zo belangrijk dat je hem mist als je een echte voetbalwedstrijd zit te kijken :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinden jullie ook dat het grasveld heel irritant is bij de xbox versie. Alsof het veld beweegt ofzo. Bij ps2 heb ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
dat heb ik bij sommige velden op de PC ook..

zeer irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:37:
vinden jullie ook dat het grasveld heel irritant is bij de xbox versie. Alsof het veld beweegt ofzo. Bij ps2 heb ik het niet.
dat klopt inderdaad, op de xbox lijkt alsof er een waas over het veld hangt tijdens het spel, terwijl bij stilstaand beeld/herhalingen alles haar scherp is. bij PS2 versie is dat niet zo :|

ik moet ook constateren dat de PS2 versie een stuk sneller is dan de Xbox versie. dus er is wel degelijk verschil.

[ Voor 13% gewijzigd door Terryb47 op 11-12-2004 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 08:27
leuke game hoor pes 4 maar er zijn een aantal dingen waar ik me enorm aan stoor:

- Keepers zijn ronduit slecht.... ze staan soms gewoon met hun rug naar de actie toe en als je dan een zacht rollertje in de hoek waar ze notabene staan schiet hebben ze um nog niet.

- De verdediging op 5 sterren laat echt te wensen over.... dan staan ze met ze 4en 1 man te dekken en ja dan staat een ander enorm vrij

-Gele/rode kaarten systeem klopt niet van. Zelfs als ik de keeper al gepaseerd ben in het strafschopsgebied en ik word van achter neer gelegd krijgt die verdediger niets meer dan GEEL.

(-het online gebeuren doet het nog steeds niet en ik wil zooooooo graaag online :P)

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
voor iedereen die het nog niet wist (ik heb het hier opt forum iig nog niet gezien)

Wolf's 2.0 patch is uit INCLUSIEF de kits :)
http://www.evo-web.co.uk/forums/showthread.php?t=18455

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

The_Thijs© schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 23:34:
(-het online gebeuren doet het nog steeds niet en ik wil zooooooo graaag online :P)
Hoezo werkt het niet dan? Ik heb al aardig wat wedstrijden gespeeld...zonder enig probleem :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat 'gestreepte' veld vind ik irritant.
Het is een vrij licht veld, eigenlijk zou je dan een gekleurde bal moeten hebben.

Maar helaas, die zitten niet in Pes 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TENACIOUS D TIME!!!,

Quote je ff...

'De keeper weigert soms gewoon in te grijpen, zodat soms ballen gewoon pislangzaam in het doel rollen, terwijl hij er naar kijkt en een soort moonwalk doet...'

Maar FIFA? NEVER! :P[/quote]

Wow, heb jij Michael Jackson in de goal staan? Met welke club speel je dan? ;) :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

Joss schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 23:39:
voor iedereen die het nog niet wist (ik heb het hier opt forum iig nog niet gezien)

Wolf's 2.0 patch is uit INCLUSIEF de kits :)
http://www.evo-web.co.uk/forums/showthread.php?t=18455
net geinstalleerd. Ik zie eigenlijk niet zo snel verschillen (heb spel pas 2 dagen met wolf 1.0). Snap alleen niet wat je met die kitserver moet doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:42
Je moet de readme lezen :P Je moet kitserver in de PES4 map zetten dus C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 4\kitserver .. In de map kitserver zit een bestand setup.exe , die moet je draaien en dan heb je de juiste kits ingame :P Doh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ik ook wat last heb van diverse bugs in PES 4, wil ik graag de Pro Evolution Soccer 4 PC Patch 1.10 installeren. Ik krijg echter met de foutmelding "1628: Failed to complete installation." te maken. Googelen heeft geen oplossing voor dit probleem gegeven. Weet iemand wat deze foutmelding inhoudt en hoe ik deze eventueel op kan lossen? Ik wil namelijk ook zo graag eens lekker spelen ..... !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gisteren me neo advanced controller teruggestuurd naar play omdat ik iets te fanatiek was met de linker duimstok. heb er nu al spijt van dat ik niet voor de officiele xbox advanced controller was gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net weer een paar uurtjes geoefend :P

Alleen heb ff een vraagje, kan je ook zelf beslissen om een andere speler te kiezen?
Nu gaat ie naar de speler die het dichts bij de bal zit.
Weet wel dat je met je L1 knop ook kan wisselen maar als ik aan het verdedigen ben springt ie af en toe naar een andere speler zonder dat ik dat eigenlijk wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 17:03:
heb net weer een paar uurtjes geoefend :P

Alleen heb ff een vraagje, kan je ook zelf beslissen om een andere speler te kiezen?
Nu gaat ie naar de speler die het dichts bij de bal zit.
Weet wel dat je met je L1 knop ook kan wisselen maar als ik aan het verdedigen ben springt ie af en toe naar een andere speler zonder dat ik dat eigenlijk wil.
In het Player Settings menu kan je met L1 en R1 (of L2 en R2, not quite sure) kiezen tussen Manual (wat jij wil), Fix (1 speler besturen gedurende de hele wedstrijd), of via een balkje de snelheid van wisselen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt beter zo.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, ik weet niet of het hier of op andere fora al is besproken, maar als je in exhibition mode je masterleague team load, dan zijn de stats van al je spelers gereset naar de oorspronkelijke waardes, waardoor het weinig zin heeft om daarmee te spelen. (tenzij je alleen maar 'namen' hebt ingekocht...) Het zou toch erg leuk zijn als je gewoon met je saves naar een vriend toe kan om je eigen ML teams tegenelkaar te zetten voor een krachtmeting en dan praten we niet eens over het ontbreken daarvan bij de online exhibition. :(
Hopelijk kan dit nog op de een of andere manier gefixed worden, de ontwikkeling van je team wordt volgens mij gewoon opgeslagen in de betreffende savefile.

*edit*
nvm : Loading your ML team will result in the BASE stats, so 80 attack in this case. What you need to do is choose the My Best Eleven option on the ML bar, and your team will appear. Then, SAVE the data (it's only 80kb). Load this data to play with your improved players.

Blijft dus alleen mijn kritiek over van de feature bij online play ;)

[ Voor 22% gewijzigd door ^^0nMe op 12-12-2004 20:14 ]

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

diabyte schreef op zondag 12 december 2004 @ 10:39:
Je moet de readme lezen :P Je moet kitserver in de PES4 map zetten dus C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 4\kitserver .. In de map kitserver zit een bestand setup.exe , die moet je draaien en dan heb je de juiste kits ingame :P Doh ;)
dank; moet beter lezen |:( Bij het unrarren was alleen de KDB map gekopieerd en niet de overige bestanden vandaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Il Ljama op 12-12-2004 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Yahoo! ben eindelijk online met m'n Xbox PES4 :)

eerste wedstrijd verloren 1-2 (verwijt ik aan m'n PS2pad die niet stond ingesteld :+ ) ben erachter hoe dat komt, als je (ik tenminste wel) een 3rdparty joypad/converter aansluit kom xboxlive met een boodschap: "reconnect your joypad and press start" dus ik de mijn ps2pad gereconnect -> config weg. stond voor ik het wist al 0-2 achter omdat ik met m'n knoppen zat te klooien 8)7

2de partij was erg grappig, kwam weer 0-1 achter, maar dan scoorde mijn tegenstander een eigen doelpunt, was maar goed ook dat ik geen mic gebruik, kwam niet meer bij van het lachen (partij eindigt in 1-1)

3de party was makkie: stond 3-0 voor na eerste helft, was bang dat ie zou disconnecten, maar hij bleef gewoon sportief, alhoewel sportief hij had 3 rooie kaarten haha.

al met al een leuke eerste ervaring online.

laten jullie je gamertags achter? mijne is: John Kabira :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Terryb47 schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:46:

laten jullie je gamertags achter? mijne is: John Kabira :P
Eindelijk gelukt, mooi zo. Mijn Tag is "Peewee79"

Lijkt me mooi om een keer te spelen. Dan weet ik zeker dat ik een partij kan afmaken (en de tegenstander ook ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel al iets meer dan een week maar ben nog niet online geweest, zal eerst ff moeten oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeXuS007
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 12:02
Hier ook een PES/WE fan die al lange tijd Konami's geweldig voetbal spel speelt :D
Dit spel heeft alles te maken met de juiste man op de juiste plaats zetten en de juiste tactieken toepassen. Als je eenmaal het spelletje doorheb en je timing goed is verlies je niet zogauw.
Ik speel zelf 6 sterren Master League edited met alleen maar toppers in Division.
Dit spel is echt niet besteed voor n00bs en Fifa fans. Elk keer als een vriend langs komt en hij daagt me uit gaat ie weer huilend naar huis. Oefening baart kunst.

Gebruik van radar is noodzakelijk.
Staat je spits 1e paal 2e paal of komt ie inlopen ?.
Als er niemand in 16meter gebied staat moet je ook niet de cross geven. 99% van tijd wordt ie gecleared en ben je bal kwijt.
Wacht niet te lang met passes. Probeer niet teveel dribbelen.
Beste kopbal/schot/pass/cross geef je als je op t moment dat je net contact gaat maken met de bal, pas de bijbehorende knop indrukt.
Bij crosses/vrije trappen/corners kan je met R2 je mannetje in het 16 meter gebied positioneren zodat ie de kopbal/volley/schot perfect kan nemen.
Gebruik de curve bij crosses/vrije schoppen/corners. De keeper van CPU heeft hier erg last van en twijfelt vaak om uit te komen.
Doe een een-twee met je winger en spits langs zijkant.
Zet een goede speler op t middenveld die de geclearde bal kan opvangen. Speel defensief (blauw) met counter-attack tactiek als je voorstaat en de CPU de turbo mode inschakelt en je constant onder druk gezet wordt.
Zet niet teveel spelers voorin. Als t vol is op helft van tegenstander is het moeilijk om er langs te komen.
Als het lijkt alsof je speler niet reageert doe een super-cancel (R1+R2). Je speler ontwaakt uit zijn zombie mode en je kan hem naar jou eigen wil besturen.
Als je 1op1 komt met keeper wacht tot keeper komt en stift de bal over hem heen (L1+ schieten). Een fake schot werkt ook goed.

Alles wat de CPU kan, KAN jij ook. Behalve een ding. Met de bal aan je voet met de rug naar tegenstander de bal vast houden wachten op medespeler en dan pasen. En dat balvast zonder dat je de bal afkan pakken. Als iemand die dat kan hier hulde aan diegene. Mij lukt het niet. En om in iedere wedstrijd alles te beheren en perfect te doen is onmogelijk. Je bent geen robot. Fouten worden gemaakt. Maar de CPU maakt ook fouten ook al lijkt het soms van niet. PES4 gameplay > FIFA met de paas-ren-schiet-scoor gameplay. Tuurlijk zijn er bugs zoals oa de offside bug. Irritant als je scoort en je man die 10 meter van de actiegebied buitenspel wordt gegeven. Maar dat telt ook voor de CPU. En soms reageert je speler te traag en wacht ie te lang op de bal. Terwijl je duidelijk naar de bal probeert te rennen om eerder dan je tegenstander te zijn. Ja frustraties :P De analoge stick is al gestorven van een van mijn PS2 Controllers vanwege ergenissen. Ik heb overigens ook de XBOX versie gespeeld. Het voelt iets teveel arcade achtig vergeleken met PC. Online nog niet geprobeerd. Als er dit jaar weer een PES Toernooi wordt gehouden in Pathe A'dam ga ik zeker meedoen :P Vriend van me werd vorig jaar 3e ofzow.

AMD Opteron 165 | Asus A8R-MVP | Twinmos 2x512MB BH5-UTT | Hitachi T7K250 250GB SATA-II | X800GTO²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!

Ik ga het nog wel ff uittesten, maar het klinkt veelbelovend!

_/-\o_

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

LeXuS007 schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:53:
Ik heb overigens ook de XBOX versie gespeeld. Het voelt iets teveel arcade achtig vergeleken met PC. Online nog niet geprobeerd. Als er dit jaar weer een PES Toernooi wordt gehouden in Pathe A'dam ga ik zeker meedoen :P Vriend van me werd vorig jaar 3e ofzow.
Ik heb van de week Fifa gespeeld op de Xbox (pes4 heb ik zelf op de Xbox) en verdomd, het speelt gewoon lekkerder. Niets standaard rushes en scoren, het speelt soepeler, ziet er beter uit en is eigenlijk leuker.

Met PES4 op de Xbox (4 sterren) neem ik de bal aan in 1 van de hoeken van het strafschop gebied, loop naar binnen en scoor. 99/100 keer lukt dat gewoon. Ik zeg niet dat PES4 niet goed is, maar PES4 op de Xbox is gewoon een drama. Het is gewoon een ander spel dan op de PS2 of PC. PES4 Xbox werd ook al eerste vrijgegeben, terwijl Live gewoon onspeelbaar is. Een vriend heeft een PS2 met PES4, en dat is een heerlijk spel.

Het is jammer maar helaas, maar op de Xbox is PES4 gewoon niet de juiste keuze. Op alle andere platformen wel. Het lijkt wel een PES4 Light edition o.i.d. op de Xbox. Ik vestig mijn hoop nu nog een beetje op de eerste Live Patch. Ik hoop dat er ook Offline het e.e.a. verbeterd word. Zo niet, dan gaat hij lekker op Ebay, en koop ik Fifa 2005 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
PWM schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:44:
[...]

Ik heb van de week Fifa gespeeld op de Xbox (pes4 heb ik zelf op de Xbox) en verdomd, het speelt gewoon lekkerder. Niets standaard rushes en scoren, het speelt soepeler, ziet er beter uit en is eigenlijk leuker.

Met PES4 op de Xbox (4 sterren) neem ik de bal aan in 1 van de hoeken van het strafschop gebied, loop naar binnen en scoor. 99/100 keer lukt dat gewoon. Ik zeg niet dat PES4 niet goed is, maar PES4 op de Xbox is gewoon een drama. Het is gewoon een ander spel dan op de PS2 of PC. PES4 Xbox werd ook al eerste vrijgegeben, terwijl Live gewoon onspeelbaar is. Een vriend heeft een PS2 met PES4, en dat is een heerlijk spel.

Het is jammer maar helaas, maar op de Xbox is PES4 gewoon niet de juiste keuze. Op alle andere platformen wel. Het lijkt wel een PES4 Light edition o.i.d. op de Xbox. Ik vestig mijn hoop nu nog een beetje op de eerste Live Patch. Ik hoop dat er ook Offline het e.e.a. verbeterd word. Zo niet, dan gaat hij lekker op Ebay, en koop ik Fifa 2005 wel.
Ik snap jouw commentaar niet echt :?

Ik heb PES4 voor beide consoles (kon niet eerder wachten :P)

De enige verschillen die ik heb gemerkt:
- Het grasveld op Xbox is soms wat storender
- De intro scene loopt op Xbox heel wat vlotter vanwege de betere specs van de Xbox
- Andere controller natuurlijk (waar ik al snel aan gewend ben)

Ik vind de manier van spelen gewoon pcies hetzelfde als op de PS2, over de PC versie kan ik geen oordeel geven want die heb ik niet gespeeld (Footie-games are meant to be played vanaf de luie bank IMHO :) )

Het enige waar ik me vooralsnog aan irriteer is de lag bij Xbox live en de incorrecte namen als je via Live speelt terwijl je de namen in je option file al hebt gecorrigeerd :X

Just my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Nu online

gday

TENACIOUS D TIME!!!

En nog steeds is mijn copy van play.com niet binnen..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Nu online

gday

TENACIOUS D TIME!!!

ZAMoRANo schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:10:
[...]

Ja dat lijkt me logisch ja, dat dat niks uitmaakt. 8)7

edit:

excuses voor de 2e post

[ Voor 7% gewijzigd door gday op 14-12-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Heb m ook nog niet binnen, als ik m donderdag niet heb gaat er even een mailtje naar Play.com.

Verder vermaak ik me wel met de PS2 versie en met HL2 op de PC, dus ik maak me niet druk. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

gday schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:23:
En nog steeds is mijn copy van play.com niet binnen..............
Heb je een mail gehad dattie verzonden is? Ik kreeg die 2-12 en heb mijn copy afgelopen vrijdag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Nu online

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Il Ljama schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:54:
[...]

Heb je een mail gehad dattie verzonden is? Ik kreeg die 2-12 en heb mijn copy afgelopen vrijdag ontvangen.
Ik heb op 2 december een mailtje gehad inderdaad, dat ie onderweg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

gday schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:24:
[...]

Ik heb op 2 december een mailtje gehad inderdaad, dat ie onderweg was.
Zou ik er zeker achteraan gaan!

PES4 is trouwens een stuk sneller qua laden dan PES3 bij mij. Normaal moest hij toch wel ff laden en nu klik je gewoon naar de volgende wedstrijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Il Ljama schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:45:
[...]

Zou ik er zeker achteraan gaan!

PES4 is trouwens een stuk sneller qua laden dan PES3 bij mij. Normaal moest hij toch wel ff laden en nu klik je gewoon naar de volgende wedstrijd :P
Volgens mij heb ik al eens eerder verteld dat dat pas na 14 dagen hoeft/kan. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:08

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik heb zelf een league aangemaakt, met alle europese topploegen erin. Met een of andere kitspatch, inclusief alle shirtjes. Maakt het erg leuk.

Wat ik nog zou willen, is, nadat ik een hoge steekpass heb gegeven, de uitgekomen keeper lobben. Dat is me tot nu toe niet echt gelukt.

Verder zou van mij het 1-op-1 met de keeper wel ietsje moeilijker mogen, schijnbeweging of lobje (door twee keer de schietknop te gebruiken), werkt wel erg vaak...

Afstandsschoten heb ik nog wat moeite mee, maar dat zorgt er juist voor dat het zo'n relaxed gevoel geeft wanneer het wel eens een keertje lukt 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
LeXuS007 schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:53:
Alles wat de CPU kan, KAN jij ook. Behalve een ding. Met de bal aan je voet met de rug naar tegenstander de bal vast houden wachten op medespeler en dan pasen. En dat balvast zonder dat je de bal afkan pakken. Als iemand die dat kan hier hulde aan diegene. Mij lukt het niet.
Afhouden kan met R1 zonder d-pad of stickje.
Dus geen richting geven en R1 inhouden.
Verder niet geprobeerd maar ik neem aan dat, wanneer je snel genoeg handelt, je een pasje kunt geven uit die stand.
Let wel, als je stil gaat staan en de bal rolt iets te ver van je voet dan werkt het niet.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

Ik zie nu weer de 3.0 versie van de Wolfpatch. Heeft iemand deze al geprobeerd? Die 2.0 vond ik niet echt geweldig, dus ik heb geen zin om weer meer dan 400 MB te downen als het niks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Il Ljama schreef op woensdag 15 december 2004 @ 08:46:
Ik zie nu weer de 3.0 versie van de Wolfpatch. Heeft iemand deze al geprobeerd? Die 2.0 vond ik niet echt geweldig, dus ik heb geen zin om weer meer dan 400 MB te downen als het niks is.
Waar zie je die staan? Kun je een linkje geven? Ik zie hemnamelijk nog niet op Filefront staan. Dank

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:56:
[...]

Waar zie je die staan? Kun je een linkje geven? Ik zie hemnamelijk nog niet op Filefront staan. Dank
Het is een .torrent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, die poeptorrents ook altijd :r :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Nu online

gday

TENACIOUS D TIME!!!

ZAMoRANo schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:58:
[...]

Volgens mij heb ik al eens eerder verteld dat dat pas na 14 dagen hoeft/kan. :z
Dus morgen kan ik aan de bel trekken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit spel nu een tijdje, en ik vind 't zeker een verbetering t.a.v. deel 3.
Het spel speelt gewoon fijner, en vooral de bewegingen van de spelers zijn vloeiender.
Ook zijn de voorzetten stukken beter uitgewerkt.

Waar ik me wel aan stoor is dat het spel soms gewoon niet reageert.
Ik zit bijv. de hele tijd op de dieptepass-knop te rammen, maar de speler neemt de bal desondanks eerst aan terwijl ik toch echt op tijd de passknop in had gedrukt... het gevolg is dat de bal wordt afgepakt.

Verder is de positionering soms best dom, en gaan de passes niet altijd naar degene waar je op richt.

Voor de rest, fantastisch spel... maar dit moest er even uit.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 17:06 . Reden: spelfout ]

• Terryb47
Het passen is wel moeilijker geworden, nu moet je echt precies zijn maar je kan juist nu nauwkeuriger passen, ook dat went na een tijd. :)

• Zamorano
  • Niet online
Nou gisteren ook niks binnengehad dus ik stuur vanavond denk ik wel even een mailtje.

• gday
  • Nu online

gday

TENACIOUS D TIME!!!

ZAMoRANo schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:53:
Nou gisteren ook niks binnengehad dus ik stuur vanavond denk ik wel even een mailtje.
Ze waren NET op tijd... toen ik gisteravond thuis kwam lag mijn copy namelijk klaar op de tafel. ;) Anders had ik ze vandaag gemaild..

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:11
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:56:
The Wolf Furry Evolution Patch 3.0 - PES4 PC
http://www.soccergaming.t...55c7b8808&threadid=115767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje maar ik had 'm inmiddels al binnen: had Filefront in de gaten gehouden :) . Mooie patch, alleen vind ik de menu's niet zo mooi dus ik heb e_text.afs maar weer terug gezet. Het geluid dat het publiek produceert vind ik ook niet super dus ik heb nog steeds het oude geluid.
Weet iemand hoe de Wolf Howling Sound Evolution is die bij Wolf update 3.0 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Nu online

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Heb Wolf3.0 ook binnen inmiddels, maar kan 'm pas na het weekend proberen. Moet zeggen dat het wel fijn is dat ik eindelijk m'n copy binnen heb, want nu heb ik ook de manual die ik op de WC kan doorbladeren! :D Zo leer ik nog eens wat tijdens 't schijten.

[ Voor 12% gewijzigd door gday op 17-12-2004 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Door omstandigheden (barebone met interne videokaart zonder voldoende ruimte voor goede nieuwe grafische kaart op de nog vrije PCI-E sleuf) heb ik de game speed van PES 4 ingesteld op high speed.
Normal speed is door de huidige grafische kaart namelijk verschrikkelijk traag.
Op high speed is de snelheid van het gamen echter weer veel te snel ondanks dat ik de resolutie van het spel maximaal heb ingesteld.
Worstelen er meer met dit probleem of weet iemand hoe ik dit probleem op zou kunnen lossen.
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
details op medium, resolutie op zn hoogst -> werkt perfect bij mij (maar dat schijnt per PC weer anders te zijn)

[ Voor 29% gewijzigd door Joss op 17-12-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deel 2 dus :P
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.