PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Verwijderd
Je speelt het spel dus regelmatig, dan zou je ook naar de winkel kunnen lopen.....Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:11:
Het lijkt erop dat het online gedeelte bij de "niet officiele" versie helemaal niet meer werkt nu, na het installeren van de patch. Hopen dat er snel een gekraakte versie uitkomt.
Verwijderd
Nee, ik ben best luiPWM schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:11:
[...]
Je speelt het spel dus regelmatig, dan zou je ook naar de winkel kunnen lopen.....
Je hebt zelfs winkels die het spel bij je aan de deur komen brengen...
Grab shell dude!
Verwijderd
Ok bedankt voor de tip.jOzh schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:57:
[...]
Je hebt zelfs winkels die het spel bij je aan de deur komen brengen...
Verwijderd
Dus eerst op je HD neerpleuren, overheen zetten en weer branden.
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 01-12-2004 16:06 ]
Denk dat het binnenkort wel weer wat drukker wordt als er een update voor Live komt, gisteren weer last gehad van aardig wat lag terwijl ik gewoon tegen een nederlands persoon speeldePWM schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:52:
Gister mijn eerste potjes op Live gespeeld. Geen last gehad van lag op 1 seconde na. Waar ik wel last van had, is dat er maar erg weinig mensen online waren. Hopelijk wordt het wat drukker.
Nou ben ik geen quitter maar kan me er wel iets bij voorstellen dat het tamelijk frustrerend is om met 5-0 achter te staan met hevige lag...
Hopelijk zijn deze problemen gauw de wereld uit en krijgt de quitter standaard een 3-0 nederlaag voor zijn oren
Oei, ben ik ook stout geweest nu?
Overigens, ik snap niet echt waarom port forwarden bij mij niet werkt... is er iemand hier die z'n UDP-poort heeft geforward op een linux-doos mbv portfwd? En waarbij het dus ook werkt?
* gday wacht nog steeds braaf op play.com voor z'n copy...
ingen vill veta var du köpt din tröja
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Is nog steeds zelfde bij mij, kan alleen hosten, en nog steeds niet connectenamahusu schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:42:
zijn met de patch de router problemen verholpen? Of zijn mensen met een router nog steeds de zak?
Ik heb een ding wat ik vreemd blijf vinden. Soms loopt het beeld niet helemaal mooi mee met het spel, dan trekken de lijnen een beetje scheef enzo. Niet onoverkomelijk maar soms wel wat irritant. Zijn er mensen die dit "probleem" ook hebben?
Ik heb een TFT scherm maar dit lijkt me nou geen ghosting. FIFA2005 heeft het niet bijvoorbeeld.
Verwijderd
In Amersfoort hebben ze hem nog niet (heb nog geen telefoontje gehad):'(
Verwijderd
jammer dat ze het niet meteen goed konden krijgen, maar PES heeft genoeg krediet opgebouwd....
me toogday schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:29:
[...]
Oei, ben ik ook stout geweest nu?
Overigens, ik snap niet echt waarom port forwarden bij mij niet werkt... is er iemand hier die z'n UDP-poort heeft geforward op een linux-doos mbv portfwd? En waarbij het dus ook werkt?
* gday wacht nog steeds braaf op play.com voor z'n copy...
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
Verwijderd
Online patch ?? Is dat de 1.10 patch die laatst is uitgekomen ??Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 03:56:
Ná de online-patch werkt ie perfect via de router!!!!
jammer dat ze het niet meteen goed konden krijgen, maar PES heeft genoeg krediet opgebouwd....
Verwijderd
That's the one !Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:03:
[...]
Online patch ?? Is dat de 1.10 patch die laatst is uitgekomen ??
Verwijderd
Kan er iemand een paar links geven van de Wolf patch. En hoe speelt ie?
als je interesse hebt, add me dan op amahusu@hotmail.com of check #pes4 op irc.tweakers.net
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ik heb vandaag eindelijk een mailtje gekregen van play.com dat mijn copy onderweg is.Il Ljama schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:51:
[...]
me tooKan eigenlijk niet meer wachten... Is die Wolf-patch nu goed of niet? Ik hoor daar nogal tegenstrijdige verhalen over.
Met de Wolf-patch heb ik absoluut geen problemen gehad.
daag
Alleen ik heb een vraagje. is het ook mogelijk om de radar gewoon op de originele positie te houden in plaats van boven in beeld en doorzichtig? want dit vind ik nogal irritant zo
Verwijderd
Tijdens de wedstrijd ESC, Screen Options, Radar naar Bottom zettenJackazz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:09:
ik heb de WOLF patch ook even geprobeerd.. en op het eerste oog is die wel mooi,
Alleen ik heb een vraagje. is het ook mogelijk om de radar gewoon op de originele positie te houden in plaats van boven in beeld en doorzichtig? want dit vind ik nogal irritant zo
thnx.. wat simpel.. ik zal in het vervolg zelf eerst ff wat verder kijken dan me neus lang is ;PVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:10:
[...]
Tijdens de wedstrijd ESC, Screen Options, Radar naar Bottom zetten.
Verwijderd
Verwijderd
Maar die algorythmes zullen waarschijnlijk wel binnen enkele weekjes gekraakt worden
(ik heb het dus niet over warez of dergelijke)
Ik ben altijd een Fifa gamer geweest, maar sinds vorig jaar ben ik overgestapt naar PES.
Het is echt de beste voetbalgame die er is:9 Een combinatie van beide zou helemaal toppie zijn maar helaas.... dromen zijn bedrog0-)
De besturing is wel effe wennen vooral omdat ik met een toetsenbord speel:/ Maar met wel online oefenen kom ik al een heel eind;)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Dat lijkt nu wat anders. Ik speel de Eredivisie met FC Utrecht, en ik won de eerste zes potjes van middenmoters, meestal met 1/2-0 of 2-1. De Graafschap was mijn volgende doel, dat stond onderaan (toeval?) en kreeg klop met 6-0, het werd ook van de mat gespeeld. Volgende pot was uit tegen Ajax, eerste tegenstander van formaat. Ik kwam NIET aan de bal, werd volledig weggetikt en na 90 minuten stond er 3-0 op het scorebord. Ik sta nu tweede, achter PSV, voor Ajax, NEC en Feyenoord.
Het lijkt dus wat realistischer allemaal. Goede zaak, maar na 8 potjes in een league zegt het nog niet veel natuurlijk.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
en natuurlijk mensen van het amerikaanse continent.
hebt het spel inmiddels ook binnen voor de Xbox, moet zeggen dat de xbox pad reuze meevalt, krijg er in ieder geval geen pijn in m'n hand van
ps: wat is de commentaar verschrikkelijk zeg volgens mij is dat die knakker uit World Wide Soccer (saturn) , ik mis m'n Winning Eleven/John Kabira al
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Daaraantegen had ik helemaal niet verwacht dat de Xbox analoog pad zo goed zou voelen, voelt gewoon soepel en heb totaal geen last van handkramp, wat ik na 10 minuten al krijg als ik Winning Eleven op de PS2 speel. Dus het wordt of een lekkere Xbox pad en minder controle, of betere controle en pijn in m'n hand?
Ik heb wel gehoord dat je de knoppen niet allemaal vrij kan configureren in Xbox PES4 met he PS2 pad?
Is daar een oplossing voor of niet? Zonder patches of wat dan ook had ik het al, heb Wolf patch nu maar daarmee is er ook niks veranderd kwa het synchroon lopen van geluid en beeld.
Verwijderd
Eerste seizoen afgespeeld, kampioen en beker gewonnen
Ben op *** begonnen maar dat is nu misschien wel te makkelijk.
Ik had eerst de optie "gekocht" dat je zelf de leagues samen kon stellen, League-A is de Primera División geworden, B de Premier League, C de Serie A en D de overige topclubs uit Europa waar naast Ajax, Feyenoord en PSV ook o.a. Bayern Munchen, Werder Bremen, FC Porto, Celtic, Dinamo Kyiv en Monaco in zitten.
Zelf speel ik dan met Real Madrid in League A.
Wel jammer is dan dat er de volgende seizoenen vanalles en nog wat kan promoveren. Zo zit ik nu dus met Benfica en Besiktas in de Spaanse competitie.
Ik moet zeggen dat de mogelijkheden om jonge spelers op te leiden erg leuk is.
Jurado, een jonge (18) aanvallende middenvelder, heb ik redelijk vaak laten spelen en dat is nu een erg goede speler aan het worden.
Daarom ben ik nu een flink aantal hele jonge spelers gaan halen die ik regelmatig kan laten spelen, zo heb ik Cesc Fabregas, Sergio Ramos en Salomon Kalou gehaald.
In het begin speelde ik 4-2-3-1/4-2-4 maar ik vond het zo zonde om zoveel verdedigers op te stellen. Nu dus 3-2-1-4 en dat loopt ook erg lekker.
1e seizoen kampioen geworden en ook de beker gewonnen.
Huidige basis-XI (subs):
GK: Casillas (Cavallero, Stekelenburg, Cesar)
DRC: Woodgate (Sergio Ramos, Salgado)
DC: Ivan Helguera (Samuel, Mejia)
DLC: Samuel (Del Horno)
DMC: Xabi Alonso (Ivan Helguera)
CMF: Cesc (Beckham, Jurado)
OMF: Raul (Jurado, Zidane)
RWF: Joaquin (Juanfran, Beckham)
LWF: Reyes (Raul, Joaquin)
CF: Owen (Raul, Reyes)
CF: Fernando Torres (Kalou)
Er moet nog minstens 1 keeper weg en ik wil er 1 spits bij in de winterstop
Misschien nog een verdedigende middenvelder (Mascherano).
Toch maar eens de handleiding door gaan bladeren straks, staat waarschijnlijk nog wel meer interessants in
Grab shell dude!
Sprint met je links-/rechtsbuiten langs de lijn tot het midden van het strafschop gebied, druk drie keer op O (voorzet) zodat je een lage harde voorzet produceert en geef er en beetje curve aan (zodat het lastiger is voor zowel keeper als verdediger van de tegenstander om dit te verdedigen) en schiet (of raak in ieder geval de bal aan, is meestal al voldoende) met je spits de bal binnen, wanneer je in ieder geval niet naar het midden toe schiet heb je grote kans op een doelpunt
En het ziet er nog vet uit ook, vooral als je hem met je spits laag volley neemt of erin glijdt.
[ Voor 10% gewijzigd door MarkvE op 05-12-2004 18:06 ]
je kan in de PES Shop.. via opties 6 sterren kopen.PcManiaxx schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:12:
Huh, zijn er eigenlijk wel 6 sterren?Dacht altijd dat het er 4 of 5 waren.
Ik speel nu op 4 sterren de ML en ik moet zeggen dat ik het wel makkelijker vind dan WE7 of 4 sterren. maar gelukkig heb je nu dan ook 6 sterren.
Ik vind zelf PES4 op 4 sterren tot nu toe vergelijkbaar met WE7i op 5 sterren.Jackazz schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:20:
[...]
je kan in de PES Shop.. via opties 6 sterren kopen.
Ik speel nu op 4 sterren de ML en ik moet zeggen dat ik het wel makkelijker vind dan WE7 of 4 sterren. maar gelukkig heb je nu dan ook 6 sterren.
Verwijderd
Ik won gister met Brazilie van Frankrijk met 5-1 op 6 sterrengday schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:55:
[...]
Ik vind zelf PES4 op 4 sterren tot nu toe vergelijkbaar met WE7i op 5 sterren.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat zal je denk ik niet vaak overkomen (mij ook niet), maar dat is wel het mooie van PES. Alleen als je echt al je (grote) kansen afmaakt kun je een hoge scoren bereiken, maar dan moet wel echt alles lukken. Het is me tot nu toe één keer gelukt om te winnen met 6-0 op 6 sterren van een Europese subtopper. Voor de rest is het, als ik al win en met enige marge, hooguit 3-0.Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:39:
[...]
Ik won gister met Brazilie van Frankrijk met 5-1 op 6 sterren
Nja, op basis van 1 wedstrijd kun je nog niet veel zeggen he.Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:39:
[...]
Ik won gister met Brazilie van Frankrijk met 5-1 op 6 sterren
Laatst Dennis Bergkamp gekocht. Kon fantastisch ballen, gaat hij met pensioen na een jaar
Verwijderd
Jammer dat je je headset niet aan had staan..
Ik heb je beschuldigd wegens cheaten omdat ik zeker weet dat je veel beter kunt, sterker nog ik denk dat je me hebt laten winnen!
Hopelijk daag je me gauw uit voor een revanche!
Ik vind PES4 ook niet een al te grote verbetering ten opzichte van PES3. Het grootste verbeterpunt zijn volgens mij de lange ballen die een stuk preciezer zijn. Verder vind ik het eigenlijk niet echt vernieuwend moet ik eerlijk zeggen. Ok, je hebt wat meer gelicenseerde teams en wat extra stadions, maar verder zijn het vooral kleine aanpassingen. PES moet denk ik gaan oppassen dat ze niet gaan lijden aan het Fifa-syndroom. Een paar keer zo'n kleine update wordt nog wel geaccepteerd, maar als dat een elk jaar gaat gebeuren dan zullen ze hetzelfde commentaar krijgen als dat Fifa nu krijgt.deuxani schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:46:
Ik heb net weer een sinds lange tijd een potje PES3 gespeeld en ik moet eigenlijk zeggen dat ik daar minder irritaties heb en zelfs het gevoel heb dat het er beter uitziet. (Ok wel met geinstalleerde patches, maar toch) Ben ik de enige die dit gevoel heeft?
uhm...
Speelde net even een paar potjes via Live:
1. Speler stond buitenspel op eigen helft
2. In het strafschop gebied lopen 8 verdedigers als een kip zonder kop rond terwijl een aanvaller rustig naar het doel hobbelt en hem er in schiet (meerdere malen)
3. Op een dieptepas blijft mijn speler staan, en de verdedigers van de tegenpartij sprinten op de bal af.
4. Het commentaar hefet een paar keer 5 of 6 maal dezelfde zin achter elkaar uitgesproken
enz. enz.
Allemaal kleine fouten die zich opstapelen. De mogelijkheden in PES 4 zijn veel groter, maar ik ben bang dat Fifa wel een stuk beter is afgewerkt dan dit.
Wat ik nog vrij irritant vind is dat die keeper veel te vaak gigantisch ver uit ze doel komt, lobje als je het kan en hij zit eroverheen in et goal, echt irritant.
Verwijderd
Je ziet dan volgens mij linksboven in beeld een geel icoontje, klinkt tot zover best logisch, niets mis mee....
Maar wanneer je tijdens die voordeelregel, de bal herovert dan krijgt de speler op wie je die overtreding hebt gemaakt zomaar een vrije schop mee, daar snap ik toch echt niets van!
Dat klopt. Voordeel telt alleen als de partij er winst uit kan behalen. Als jij binnen 3 seconde de bal verovert, mag de scheids als nog affluitenVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:46:
Wanneer je een overtreding maakt op iemand dan zie je wel es dat er een voordeelregel in werking wordt gezet.
Je ziet dan volgens mij linksboven in beeld een geel icoontje, klinkt tot over best logisch, niets mis mee....
Maar wanneer je tijdens die voordeelregel, de bal herovert dan krijgt de speler op wie je die overtreding hebt gemaakt zomaar een vrije schop mee, daar snap ik toch echt niets van!
Verwijderd
Dat wist ik niet, thnx zeg!
Ik zal in vervolg die 3 seconden dan maar afwachten, die vrije trappen zijn me te link...
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 19:55 ]
Verwijderd
er kan vast geoefend worden via de PES4 online launcher, http://pes4online.acsv.net/
Ik laat niemand zomaar winnen, maar af en toe heb ik gewoon echt een mindere wedstrijd en dan vliegen ze er zo maar in..Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:10:
Beste Macer,
Jammer dat je je headset niet aan had staan..
Ik heb je beschuldigd wegens cheaten omdat ik zeker weet dat je veel beter kunt, sterker nog ik denk dat je me hebt laten winnen!![]()
Hopelijk daag je me gauw uit voor een revanche!
BInnenkort doen we nog een keer een wedstrijdje..
Voor mij is het nog te vroeg een goed waardeoordeel te geven maar ik neig je gelijk te geven.deuxani schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:46:
Ik heb net weer een sinds lange tijd een potje PES3 gespeeld en ik moet eigenlijk zeggen dat ik daar minder irritaties heb en zelfs het gevoel heb dat het er beter uitziet. (Ok wel met geinstalleerde patches, maar toch) Ben ik de enige die dit gevoel heeft?
Ik durf zelfs te stellen dat de gameplay de richting van Fifa aan het opgaan is.
Te veel automatismen, teveel gescripte situaties.
Oh en ik heb het idee [weet het wel zeker] dat wanneer je overschakeld naar een andere speler deze een halve seconde stilstaat alvorens hij gaat reageren.[kan aan mij liggen natuurlijk]
De grapics trouwens ook, een beetje te flets.
Alleen die nieuwe ML in pes4 is zo subliem
Maar goed, ik ben pas 4 seizoenen opweg.
Net opnieuw begonnen met Valencia en gepromoveerd wat me drie seizoenen niet lukte met Atletico-Madrid.
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Trouwens, ik vond die actie die je bij me in het strafschop uithaalde wel top!
Je legde em al koppend breed en vervolgens wilde je em al via een soort van 'snoekduik' in koppen.
Dat ging maar net rakelings naast, maar zag er stoer uit!
Hoorde je me nog praten, ik had m'n headset op?
Ik leek wel een bejaarde die in zich zelf zat te lullen, bedankt he!
Ik heb je niet gehoord, moet toch me headset eens tevoorschijn halen..
Noax kijk ook eens op de PES site in me sig, misschien wat voor je..
[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 06-12-2004 22:46 ]
Ik was een fervent Fifa speler en ik zeg je dit: PES4 lijkt in niks op Fifa. Ik merk dat als ik de Fifa stijl speel (=snel naar voren en op goal rammen) dan verlies ik zeker. Pas als ik de opbouw goed verzorg dan lukt het goed. En dan al die verschillende doelpunten, ook nooit gezien in Fifa. Als je daar de standaard methode doorhad kon je altijd scoren. Goed, dat is de laatste Fifa's beter geworden maar Fifa2005 kan zeker, in de verste verte niet, tippen aan PES4.LoneRanger schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:14:
[...]
Voor mij is het nog te vroeg een goed waardeoordeel te geven maar ik neig je gelijk te geven.
Ik durf zelfs te stellen dat de gameplay de richting van Fifa aan het opgaan is.
Te veel automatismen, teveel gescripte situaties.
Ik ben in ieder geval erg blij met het spel
And I'm the only one and I walk alone.
ps: ik zal absoluut geen headset/mic gebruiken als ik online ga, anders hoor je me alleen maar schelden volgens mij
Maar bovenal is het gewoon het allerbeste voetbalspel wat er ooit gemaakt is.
Ik weet niet hoe dat zit met HCCNet, maar ik moest even het MAC adres van mijn computer netwerkkaart kopieëren in de Xbox.Terryb47 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 04:55:
Ik dacht dat ik wel even online zou gaan met PES4: krijg ik m'n xbox niet eens onlinemet m'n ISP (hccnet) kan ik niet rechtstreeks online gaan, wist ik veel, heb daar dus hele nacht aangezeten, ben vroeger wel eens online geweest, maar toen had ik kabel. later ging ik m'n modem proberen te tweaken/hacken deed het dus nog steeds niet. moet dus een nieuwe modem/router aanschaffen..
[grote zucht]
ps: ik zal absoluut geen headset/mic gebruiken als ik online ga, anders hoor je me alleen maar schelden volgens mij
Tja, lees het topic maar een beetje door.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 07:33:
Ik wil PES4 kopen, Maar wat is er nou zo leuk aan..?
Maar daar is nou ook een demo voor, doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Bron: http://www.soccergaming.t...ad.php?s=&threadid=115195The Wolf Furry Evolution Option File 1.75 - PES4 PC
A new option file (despite me saying there wouldn't be anymore until after the January transfer window had closed!) for the obssessive out there.
I have been through EVERY player in the game to assign call names where available plus made a few formation/starting line-up changes where bought to my attention.
This file will not mess up your Master League season if you have one saved.
This really is the last one until after the transfer window!
FileFront: http://files.filefront.com/3755902
If the world wouldn't suck, we'd all fall off
en daardoor willen sommige spellen het niet doen online
heeft iemand een tip hoe ik pes4 of gewoon alle [
ow en btw
het gaat al helemaal niet als je 2 mensen met allebei een router tegen elkaar wil laten spelen
Als ik voor de wedstrijd mijn formatie aan wil passen staat er altijd de standaard-formatie (Bij Barcelona bijvoorbeeld de standaard 4-4-2 opstelling met Ronaldinho als diepe linksbuiten zeg maar)
Bij Team-edit heb ik deze formatie dus aangepast aan een wat offensievere 4-3-3, als ik echter Live ga spelen staat er telkens maar weer die standaard formatie...
Mijn tegenstanders hebben vaak al gelijk een mooie customized opstelling staan
Ik kan de opstelling ook niet stocken...
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik word er een beetje moe van om telkens weer die formatie aan te passen
En wanneer komt nou eindelijk eens die update voor Xbox-Live
Ik heb er al wat over geprobeerd te vinden via google maar er staat nergens aangegeven wanneer die update gelauncht wordt..
[ Voor 13% gewijzigd door Vlassie1980 op 07-12-2004 13:56 ]
Uhm ik zeg nergens dat het op fifa lijkt.Tigertje schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:33:
[...]
Ik was een fervent Fifa speler en ik zeg je dit: PES4 lijkt in niks op Fifa. Ik merk dat als ik de Fifa stijl speel (=snel naar voren en op goal rammen) dan verlies ik zeker. Pas als ik de opbouw goed verzorg dan lukt het goed. En dan al die verschillende doelpunten, ook nooit gezien in Fifa. Als je daar de standaard methode doorhad kon je altijd scoren. Goed, dat is de laatste Fifa's beter geworden maar Fifa2005 kan zeker, in de verste verte niet, tippen aan PES4.
De vergelijking was t.o.v. WE7i.
Maar nogmaals ik zei dat het voor mij nog te vroeg was een echt waarde oordeel te geven.
Met Pes3 heb ik in het begin ook aardig lopen ploeteren.
LoneRanger schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:44:
[...]
Uhm ik zeg nergens dat het op fifa lijkt.
De vergelijking was t.o.v. WE7i.
Dan kun je je in het vervolg beter uitdrukken, want ik kan dit ook niet anders interpreteren dan dat jij zegt dat het begint te lijken op FIFA.LoneRanger schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:14:
[...]
Als je richting Amsterdam gaat betekend dat niet dat je in Amsterdam bent.
Ik zeg nergens dat het op fifa lijkt of hetzelfde speelt als fifa.
Daarnaast geef ik voor de duidelijkheid aan dat mijn vergelijking [t.a.v het richting fifa gaan] was t.o.v WE7i.
Mijn hele punt is gewoon dat ik vind dat de gameplay t.o.v. WE7i [of evt Pes3] minder is geworden. [tja smaak kwestie misschien]
Daarbij geef ik nog eens overduidelijk aan dat het eigenlijk nog te vroeg is voor een echt waardeoordeel.
Zal wel het gebrek aan tonatie of het ontbreken van zijn in geschreven woorden.
Of zoals van Gaal al eens zei:"Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom"
Voor de duidelijkheid, Pes4 lijkt niet op fifa, is geen fifa.
Verder heb ik alang spijt een veel te vroeg oordeel te hebben gegeven aangezien het totaal niet overkwam.
* LoneRanger voelt zich onbegrepen
Ik had opzich niet zoveel moeite om te begrijpen wat je bedoelt, maar ik denk dat mensen in een topic als dit nogal snel op de kast zitten als je zoiets zegt.LoneRanger schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:33:
Zal wel aan mij liggen dan.
Als je richting Amsterdam gaat betekend dat niet dat je in Amsterdam bent.
Ik zeg nergens dat het op fifa lijkt of hetzelfde speelt als fifa.
Daarnaast geef ik voor de duidelijkheid aan dat mijn vergelijking [t.a.v het richting fifa gaan] was t.o.v WE7i.
Mijn hele punt is gewoon dat ik vind dat de gameplay t.o.v. WE7i [of evt Pes3] minder is geworden. [tja smaak kwestie misschien]
Daarbij geef ik nog eens overduidelijk aan dat het eigenlijk nog te vroeg is voor een echt waardeoordeel.
Zal wel het gebrek aan tonatie of het ontbreken van zijn in geschreven woorden.![]()
Of zoals van Gaal al eens zei:"Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom"[andersom mag ook]
Voor de duidelijkheid, Pes4 lijkt niet op fifa, is geen fifa.
Verder heb ik alang spijt een veel te vroeg oordeel te hebben gegeven aangezien het totaal niet overkwam.
* LoneRanger voelt zich onbegrepen
Dat klinkt dan meteen erg negatief.
Prima, ik had het idee dat je met die opmerking, het gaat richting Fifa, zoiets bedoelde. Ik heb je dus verkeerd begrepen.LoneRanger schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:44:
[...]
Uhm ik zeg nergens dat het op fifa lijkt.
De vergelijking was t.o.v. WE7i.![]()
Maar nogmaals ik zei dat het voor mij nog te vroeg was een echt waarde oordeel te geven.
Met Pes3 heb ik in het begin ook aardig lopen ploeteren.
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
Ik ben ook nog steeds aan het wachten..Il Ljama schreef op woensdag 08 december 2004 @ 09:22:
zijn er al mensen die hun PES4 besteld bij Play.com al ontvangen hebben? Ik heb hem nog steeds nietLaatste keer dat ik daar besteld heb; goedkoop, maar zooo traag
Heb wel op 2 december een mailtje gekregen dat het de deur uit ging, en dat het 3-5 dagen zou duren. Jij ook neem ik aan?
Ik heb ook zoiets van: nou.. volgende keer maar ergens anders bestellen/kopen.
[ Voor 9% gewijzigd door gday op 08-12-2004 09:59 ]
Zal misschien al een beetje druk zijn met de post ivm de feestdagen.
Normaalgesproken (ik bestel er regelmatig) heb ik mn bestelling met een dag of 2-3 binnen.
Over het algemeen toch 1 van de betere webshops wat games betreft.
Maar ik verwacht hem vandaag wel binnen te hebben eigenlijk.
Verwijderd
Jezus, na een wedstrijdje of 7 heb ik het echt wel gehad.Macer schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:45:
Ik heb vandaag zoveel wedstrijden gespeeld dat ik het me niet meer kan voor me kan halenZat ziek thuis vandaag, dus heb er 30 wedstrijden op zitten..
Ik heb je niet gehoord, moet toch me headset eens tevoorschijn halen..
Noax kijk ook eens op de PES site in me sig, misschien wat voor je..
Alles gaat me al draaien na een wedstrijdje of 5....
Ik ken de site trouwens, ik zal me dr binnenkort op gaan aanmelden!
Alweer wat aan de beterende hand, Macer?
Dit is mijn eerste bestelling bij ze, en het is op deze manier geen goede kennismaking iig.. maar misschien moet ik ze wat meer krediet gunnen.ZAMoRANo schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:51:
Zelfde hier met play.com.
Zal misschien al een beetje druk zijn met de post ivm de feestdagen.
Normaalgesproken (ik bestel er regelmatig) heb ik mn bestelling met een dag of 2-3 binnen.
Over het algemeen toch 1 van de betere webshops wat games betreft.
Maar ik verwacht hem vandaag wel binnen te hebben eigenlijk.
Bovendien, Konami is mede verantwoordelijk voor al deze onduidelijkheid enzo..
ik ben nog steeds niet in geslaagd om online te gaan met m'n xbox
[ Voor 4% gewijzigd door Terryb47 op 09-12-2004 10:28 ]
In het geval van de pc versie maakt het tock weinig uit. Ik weet niet of ie goedkoper is geweest bij play.com, maar ik zie 'm nu voor 28,99, terwijl je 'm hier in de winkel voor 30 (of 35) euro kunt kopen. Als het mogelijk is zou ik de bestelling inderdaad annuleren en in de winkel kopen.Terryb47 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:26:
Ik had em ook bij Play.com gekocht, kreeg half november een mailtje dat ie was verstuurd een week later lag ie in de brievenbus. Play is idd niet de snelste, maar ja het is wel meestal goedkoper. PES4 kwam op 43€ uit: scheelt toch 7€ (50 in normale winkel?)
Heeft iemand trouwens ook een overzicht van teamnamen, welke echte naam hoort er bij een fake naam?
[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 09-12-2004 10:43 ]
Die heb ik. Maar als je online speelt met de pc versie zie je dus de fake teamnamen. Ik zou dus graag een lijstje willen hebben zodat ik weet welk team het werkelijk is.Macer schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:13:
Als je voor de PC zoekt, neem de optionfile van Wolff, ben je in 1 keer klaar..
North London - Arsenal
West Midlands Village - Aston Villa
West Midlands City - Birmingham
Lancashire - Blackburn Rovers
Middlebrook - Bolton Wanderers
South East London - Charlton Athletic
West London Blue - Chelsea
Crisisbless - Crystal Palace
Merseyside Blue - Everton
West London White - Fulham
Merseyside Red - Liverpool
Man Blue - Manchester City
Man Red - Manchester United
Teesside - Middlesbrough
Tyneside - Newcastle United
Northluck C - Norwich City
Pompy - Portsmouth
Soton - Southampton
North East London - Tottenham Hotspur
Nextbaumedge - West Bromich Albion
Corse Sud - AC Ajaccio
Azur - AS Monaco
Bourgogne - AJ Auxerre
Haute Corse - Bastia
Aquitaine - Bordeaux
Kalm - Caen
Equpris - Istres
Pas de Calais - Lille
Rhone - Lyon
Moselle - Metz
Loire Océan - Nantes
Alpes Maritimes - Nice
Bouches du Rhone - Olympique Marseille
Ile de France - PSG
Nord - RC Lens
Bretagne - Rennes
Somesterrine - Saint Etienne
Franche-Comté - Sochaux
Alsace - Strasbourg
Garonne - Toulouse FC
Wizland - Arminia Bielefeld
Rhein - Bayer Leverkusen
Rekordmeister - Bayern Munich
Pott - VfL Bochum
Westfalen - Borussia Dortmund
Fohlen - B. Mönchengladbach
Breisgau - SC Freiburg
Hanseaten - Hamburger SV
Niedersachsen - Hannover 96
Mecklenburg - Hansa Rostock
Haupstadt - Hertha Berlin
Pfalz - 1.FC Kaiserslautern
Naunz - Mainz
Mulenbalok - Nürnberg
Ruhr - Schalke 04
Neckar - VfB Stuttgart
Autostadt - VfL Wolfsburg
Weser - Werder Bremen
Patagonia - Boca Juniors
Pampas - River Plate
FC Belgium - Club Brugge
Bruxelles - Anderlecht
Belo Horizonte - Cruzeiro
Praha - Sparta Prague
AC Greek - AEK Athens
Peloponnisos - Olympiacos
Athenakos FC - Panathinaikos
Lisbonera - Benfica
Puerto - FC Porto
Esportiva - Sporting Lisbon
L.Mossubann - Lokomotiv Moscow
Valdai - Spartak Moscow
Old Firm Green - Celtic
Old Firm Blue - Rangers
Balvidan - Partizan Belgrade
Bejutassle - Besiktas
Byzantinobul - Galatasaray
Marmara - Dynamo Kyiv
Je moet je team offline, dus gewoon onder match een wedstrijd spelen en daar je team zo instellen zoals je het wil en deze saven onder stock. Als daarna live gaat spelen met dezelfde team, wordt automatisch je save opstelling ingeladen. Zo werkt het bij mij althans wel.Nippletwister schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:43:
Ik heb een vraag over het spelen via Xbox Live:
Als ik voor de wedstrijd mijn formatie aan wil passen staat er altijd de standaard-formatie (Bij Barcelona bijvoorbeeld de standaard 4-4-2 opstelling met Ronaldinho als diepe linksbuiten zeg maar)
Bij Team-edit heb ik deze formatie dus aangepast aan een wat offensievere 4-3-3, als ik echter Live ga spelen staat er telkens maar weer die standaard formatie...
Mijn tegenstanders hebben vaak al gelijk een mooie customized opstelling staan![]()
Ik kan de opstelling ook niet stocken...
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik word er een beetje moe van om telkens weer die formatie aan te passente meer omdat ik daar maar een minuut de tijd voor heb..
En wanneer komt nou eindelijk eens die update voor Xbox-Live
Ik heb er al wat over geprobeerd te vinden via google maar er staat nergens aangegeven wanneer die update gelauncht wordt..
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Dit topic is gesloten.
![]()