[PS2/XBOX/PC] Pro Evolution Soccer 4

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.147 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:24
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:33:
Ik kan ook na de patch niet online spelen :(
ga de fout eens bij jezelf zoeken dan? (is maar een idee hoor)
Hier zorgt de patch wel voor een verbetering, ik hoor iig van mensen waarvoor ik host dat het goed vloeiend gaat. zelf nog niet gejoined. Hosten ging eerst ook niet altijd goed, nu lijkt dat wel het geval.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de poort geforward vanaf mijn router zoals het zou moeten, andere spellen werken allemaal probleemloos dus dat is het probleem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat het online gedeelte bij de "niet officiele" versie helemaal niet meer werkt nu, na het installeren van de patch. Hopen dat er snel een gekraakte versie uitkomt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:11:
Het lijkt erop dat het online gedeelte bij de "niet officiele" versie helemaal niet meer werkt nu, na het installeren van de patch. Hopen dat er snel een gekraakte versie uitkomt. >:)
Je speelt het spel dus regelmatig, dan zou je ook naar de winkel kunnen lopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:11:
[...]

Je speelt het spel dus regelmatig, dan zou je ook naar de winkel kunnen lopen.....
Nee, ik ben best lui ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:42

jOzh

Sweet dude!

Je hebt zelfs winkels die het spel bij je aan de deur komen brengen...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:57:
[...]

Je hebt zelfs winkels die het spel bij je aan de deur komen brengen...
Ok bedankt voor de tip. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet mogelijk om de option file op de cd te overschrijven?

Dus eerst op je HD neerpleuren, overheen zetten en weer branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat niet om de option file denk ik. Hier zit iedereen dingen in aan te passen (transfers, stadions, etc). Volgens mij zit het online gedeelte verwerkt in de .exe. Maar hier zullen ze wel iets op vinden hopelijk in het minder legale circuit. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Ga lekker ergens anders blij zitten zijn dat je het spel gedownload hebt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:De volgende die ook maar iets hint naar warez of zeurt dat z'n illegale versie niet werkt, krijgt simpelweg een OW. Dit soort crack gezemel hoort hier simpelweg niet thuis

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gister mijn eerste potjes op Live gespeeld. Geen last gehad van lag op 1 seconde na. Waar ik wel last van had, is dat er maar erg weinig mensen online waren. Hopelijk wordt het wat drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:53
Modbreak:Terr leek mij eerder vandaag duidelijk genoeg :{ Ik heb dus weer wat offtopic semi-warez gezever moeten verwijderen, dus als je een reply mist dan weet je waardoor het komt. De eerstvolgende die meent dergelijke dingen toch te moeten herhalen of bespreken krijgt van mij per direct een OW.

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 01-12-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
PWM schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:52:
Gister mijn eerste potjes op Live gespeeld. Geen last gehad van lag op 1 seconde na. Waar ik wel last van had, is dat er maar erg weinig mensen online waren. Hopelijk wordt het wat drukker.
Denk dat het binnenkort wel weer wat drukker wordt als er een update voor Live komt, gisteren weer last gehad van aardig wat lag terwijl ik gewoon tegen een nederlands persoon speelde :X

Nou ben ik geen quitter maar kan me er wel iets bij voorstellen dat het tamelijk frustrerend is om met 5-0 achter te staan met hevige lag...

Hopelijk zijn deze problemen gauw de wereld uit en krijgt de quitter standaard een 3-0 nederlaag voor zijn oren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 01:34

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Crash schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:02:
Modbreak:Terr leek mij eerder vandaag duidelijk genoeg :{ Ik heb dus weer wat offtopic semi-warez gezever moeten verwijderen, dus als je een reply mist dan weet je waardoor het komt. De eerstvolgende die meent dergelijke dingen toch te moeten herhalen of bespreken krijgt van mij per direct een OW.
Oei, ben ik ook stout geweest nu? :)

Overigens, ik snap niet echt waarom port forwarden bij mij niet werkt... is er iemand hier die z'n UDP-poort heeft geforward op een linux-doos mbv portfwd? En waarbij het dus ook werkt? :)

* gday wacht nog steeds braaf op play.com voor z'n copy... :(

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

zijn met de patch de router problemen verholpen? Of zijn mensen met een router nog steeds de zak?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:42:
zijn met de patch de router problemen verholpen? Of zijn mensen met een router nog steeds de zak?
Is nog steeds zelfde bij mij, kan alleen hosten, en nog steeds niet connecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
PES4 is een lekker spel vind ik.
Ik heb een ding wat ik vreemd blijf vinden. Soms loopt het beeld niet helemaal mooi mee met het spel, dan trekken de lijnen een beetje scheef enzo. Niet onoverkomelijk maar soms wel wat irritant. Zijn er mensen die dit "probleem" ook hebben?
Ik heb een TFT scherm maar dit lijkt me nou geen ghosting. FIFA2005 heeft het niet bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand het spel al bij een dynabyte zien liggen?

In Amersfoort hebben ze hem nog niet (heb nog geen telefoontje gehad):'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ná de online-patch werkt ie perfect via de router!!!!

jammer dat ze het niet meteen goed konden krijgen, maar PES heeft genoeg krediet opgebouwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

gday schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:29:
[...]

Oei, ben ik ook stout geweest nu? :)

Overigens, ik snap niet echt waarom port forwarden bij mij niet werkt... is er iemand hier die z'n UDP-poort heeft geforward op een linux-doos mbv portfwd? En waarbij het dus ook werkt? :)

* gday wacht nog steeds braaf op play.com voor z'n copy... :(
me too :'( Kan eigenlijk niet meer wachten... Is die Wolf-patch nu goed of niet? Ik hoor daar nogal tegenstrijdige verhalen over.

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 03:56:
Ná de online-patch werkt ie perfect via de router!!!!

jammer dat ze het niet meteen goed konden krijgen, maar PES heeft genoeg krediet opgebouwd....
Online patch ?? Is dat de 1.10 patch die laatst is uitgekomen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:03:
[...]

Online patch ?? Is dat de 1.10 patch die laatst is uitgekomen ??
That's the one !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 1.10 patch is waarschijnlijk terug te vinden op de Konami site veronderstel ik.

Kan er iemand een paar links geven van de Wolf patch. En hoe speelt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

zijn er mensen die de full version al hebben en zin hebben in een mini tournooitje? Aangezien de got league pas in januari begint en ik onwijs zin heb om te spelen :)

als je interesse hebt, add me dan op amahusu@hotmail.com of check #pes4 op irc.tweakers.net :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Il Ljama schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:51:
[...]

me too :'( Kan eigenlijk niet meer wachten... Is die Wolf-patch nu goed of niet? Ik hoor daar nogal tegenstrijdige verhalen over.
Ik heb vandaag eindelijk een mailtje gekregen van play.com dat mijn copy onderweg is. _/-\o_

Met de Wolf-patch heb ik absoluut geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 08:27
mmmz... ook met de 1.1 patch is het bij mij nog steeds niet mogelijk online te spelen en kheb toch echt de port geforward :S

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
ik heb de WOLF patch ook even geprobeerd.. en op het eerste oog is die wel mooi,

Alleen ik heb een vraagje. is het ook mogelijk om de radar gewoon op de originele positie te houden in plaats van boven in beeld en doorzichtig? want dit vind ik nogal irritant zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackazz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:09:
ik heb de WOLF patch ook even geprobeerd.. en op het eerste oog is die wel mooi,

Alleen ik heb een vraagje. is het ook mogelijk om de radar gewoon op de originele positie te houden in plaats van boven in beeld en doorzichtig? want dit vind ik nogal irritant zo
Tijdens de wedstrijd ESC, Screen Options, Radar naar Bottom zetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:10:
[...]

Tijdens de wedstrijd ESC, Screen Options, Radar naar Bottom zetten :).
thnx.. wat simpel.. ik zal in het vervolg zelf eerst ff wat verder kijken dan me neus lang is ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag eindelijk me pes4 kunnen ophalen. Ook vandaag me converter + playstion controller binnen, kan dus nu echt beginnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook ten stelligste dat die .exe gekraakt wordt zodat we echte namen enzo hebben online. Is vaag zo, aangezien ik in soccergaming league met Hamburg aan de slag moet :)
Maar die algorythmes zullen waarschijnlijk wel binnen enkele weekjes gekraakt worden :Y)
(ik heb het dus niet over warez of dergelijke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:28
Ik kan nu ook eindelijk online spelen door die patch:)

Ik ben altijd een Fifa gamer geweest, maar sinds vorig jaar ben ik overgestapt naar PES.
Het is echt de beste voetbalgame die er is:9 Een combinatie van beide zou helemaal toppie zijn maar helaas.... dromen zijn bedrog0-)
De besturing is wel effe wennen vooral omdat ik met een toetsenbord speel:/ Maar met wel online oefenen kom ik al een heel eind;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:34
Ik denk dat PES steeds meer licenties binnen gaat halen.. Ze hebben nu ook meerdere platformen dus ook meer geld.... Misschien nog niet bij PES5, maar PES6 zal denk ik wel het grootste deel van de licenties bevatten.. (vooral Engeland is een gemis).

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol.. kun je ook hands maken ofzo? Ik kreeg net in de laatste minuut ineens een penaltie tegen.. maar ik kon nou niet precies zien wat er gebeurde, maar het zou hands kunnen zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
je kan hands maken ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07
Het valt me op dat er een groter kwaliteitsverschil is tussen de ploegen; in PES3 kon je met 3-0 winnen van Man Utd, en de volgende pot met moeite een 1-1 gelijkspel halen tegen Fulham. De computer speelde ook erg vreemd; het kwam voor dat prutsploegen veel hoger stonden dan grote ploegen in een competitie. Soms kan dat natuurlijk, maar als je drie seizoenen speelt en AC Milan degradeert het ene jaar en Inter het volgende terwijl je in de poule zit met kneuzen als Auxerre dan is dat vreemd.

Dat lijkt nu wat anders. Ik speel de Eredivisie met FC Utrecht, en ik won de eerste zes potjes van middenmoters, meestal met 1/2-0 of 2-1. De Graafschap was mijn volgende doel, dat stond onderaan (toeval?) en kreeg klop met 6-0, het werd ook van de mat gespeeld. Volgende pot was uit tegen Ajax, eerste tegenstander van formaat. Ik kwam NIET aan de bal, werd volledig weggetikt en na 90 minuten stond er 3-0 op het scorebord. Ik sta nu tweede, achter PSV, voor Ajax, NEC en Feyenoord.

Het lijkt dus wat realistischer allemaal. Goede zaak, maar na 8 potjes in een league zegt het nog niet veel natuurlijk.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de Winning Eleven reeks op de Xbox gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Daar ben ik idd ook erg benieuwd naar, want ik wil wel graag tegen al die aziaten kunnen spelen.
en natuurlijk mensen van het amerikaanse continent.

hebt het spel inmiddels ook binnen voor de Xbox, moet zeggen dat de xbox pad reuze meevalt, krijg er in ieder geval geen pijn in m'n hand van _/-\o_ ga eerst een tijdje daarmee aan de slag, daarna zal ik toch m'n PS2 pad aansluiten, dit weekend heb ik geen tijd, maar waarschijnlijk ben ik dan volgende week online te vinden :)

ps: wat is de commentaar verschrikkelijk zeg volgens mij is dat die knakker uit World Wide Soccer (saturn) , ik mis m'n Winning Eleven/John Kabira al :'( kan het wel uitschakelen maar dan val ik in slaap. Heb nu dus met m'n iPod op lopen spelen :o

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk mn neo s advanced controller binnen. maar een keer mee gespeeld. moet zeggen dat ik er vlotter mee speel maar t is wel wennen nog, vooral als ik t zwarte knopje wil gebruiken wil ik wel s opeens keihard een lange pas richting me eigen keeper geven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Wat bij mij de oplossing was op de Xbox controller was de zwarte knop omwisselen met de rechter vuurhendel.. Daarna ging het bij mij een stuk beter..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Na een aantal games gespeeld te hebben moet ik concluderen dat het best speelbaar met xboxpad, alleen mis ik die R2 knop heel erg. (dit hebben alle ex-PS2 WE/PES spelers denk ik last van) sommige mensen gebruiken de R2 niet of nauwelijks, waarschijnlijk zullen nieuwkomers er geen last van hebben. Maar voor mezelf is de R2 toch wel essentieel voor net dat extra controle over de bal en het rennen vooral. Zit er gewoon ingebakken na zoveel jaar :+

Daaraantegen had ik helemaal niet verwacht dat de Xbox analoog pad zo goed zou voelen, voelt gewoon soepel en heb totaal geen last van handkramp, wat ik na 10 minuten al krijg als ik Winning Eleven op de PS2 speel. Dus het wordt of een lekkere Xbox pad en minder controle, of betere controle en pijn in m'n hand? 8)7

Ik heb wel gehoord dat je de knoppen niet allemaal vrij kan configureren in Xbox PES4 met he PS2 pad? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Laatst online: 00:42
Mijn geluid loopt vanaf het begin al niet gelijk met het beeld. Bijvoorbeeld bij het intro filmpje, komt langzaam het geluid opzetten en dan geeft die gast een flinke trap tegen de bal.. maar hij heeft de bal al getrapt, fftjes al in de lucht en dan hoor ik de trap pas.. Ook in-game heb ik het veel..

Is daar een oplossing voor of niet? Zonder patches of wat dan ook had ik het al, heb Wolf patch nu maar daarmee is er ook niks veranderd kwa het synchroon lopen van geluid en beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vreemd dat heeft een vriend van me ook..

Eerste seizoen afgespeeld, kampioen en beker gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb nu op de PS2 ook eindelijk mn eerste ML-seizoen er op zitten.
Ben op *** begonnen maar dat is nu misschien wel te makkelijk.

Ik had eerst de optie "gekocht" dat je zelf de leagues samen kon stellen, League-A is de Primera División geworden, B de Premier League, C de Serie A en D de overige topclubs uit Europa waar naast Ajax, Feyenoord en PSV ook o.a. Bayern Munchen, Werder Bremen, FC Porto, Celtic, Dinamo Kyiv en Monaco in zitten.
Zelf speel ik dan met Real Madrid in League A.

Wel jammer is dan dat er de volgende seizoenen vanalles en nog wat kan promoveren. Zo zit ik nu dus met Benfica en Besiktas in de Spaanse competitie. :+

Ik moet zeggen dat de mogelijkheden om jonge spelers op te leiden erg leuk is.
Jurado, een jonge (18) aanvallende middenvelder, heb ik redelijk vaak laten spelen en dat is nu een erg goede speler aan het worden.
Daarom ben ik nu een flink aantal hele jonge spelers gaan halen die ik regelmatig kan laten spelen, zo heb ik Cesc Fabregas, Sergio Ramos en Salomon Kalou gehaald.

In het begin speelde ik 4-2-3-1/4-2-4 maar ik vond het zo zonde om zoveel verdedigers op te stellen. Nu dus 3-2-1-4 en dat loopt ook erg lekker. :9
1e seizoen kampioen geworden en ook de beker gewonnen.

Huidige basis-XI (subs):

GK: Casillas (Cavallero, Stekelenburg, Cesar)

DRC: Woodgate (Sergio Ramos, Salgado)
DC: Ivan Helguera (Samuel, Mejia)
DLC: Samuel (Del Horno)

DMC: Xabi Alonso (Ivan Helguera)
CMF: Cesc (Beckham, Jurado)

OMF: Raul (Jurado, Zidane)

RWF: Joaquin (Juanfran, Beckham)
LWF: Reyes (Raul, Joaquin)

CF: Owen (Raul, Reyes)
CF: Fernando Torres (Kalou)

Er moet nog minstens 1 keeper weg en ik wil er 1 spits bij in de winterstop
Misschien nog een verdedigende middenvelder (Mascherano).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 21:42

jOzh

Sweet dude!

Gaaf, er is dus ook een optie om zelf de leagues samen te stellen! In de haast heb ik nog amper naar de handleiding gekeken en direct maar begonnen maar nu zit ik dus met de meest waardeloze teams in een league... Heb het er op 4* overigens nog moeilijk genoeg mee :P

Toch maar eens de handleiding door gaan bladeren straks, staat waarschijnlijk nog wel meer interessants in :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Ik scoor nu vrij vaak op een eenvoudige manier, op zes sterren:

Sprint met je links-/rechtsbuiten langs de lijn tot het midden van het strafschop gebied, druk drie keer op O (voorzet) zodat je een lage harde voorzet produceert en geef er en beetje curve aan (zodat het lastiger is voor zowel keeper als verdediger van de tegenstander om dit te verdedigen) en schiet (of raak in ieder geval de bal aan, is meestal al voldoende) met je spits de bal binnen, wanneer je in ieder geval niet naar het midden toe schiet heb je grote kans op een doelpunt :)

En het ziet er nog vet uit ook, vooral als je hem met je spits laag volley neemt of erin glijdt.

[ Voor 10% gewijzigd door MarkvE op 05-12-2004 18:06 ]

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Zes sterren? Pfff ik ben al blij als ik gelijkspel heb op 3 sterren :P Maarja ik speel net een week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Huh, zijn er eigenlijk wel 6 sterren? :P Dacht altijd dat het er 4 of 5 waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
PcManiaxx schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:12:
Huh, zijn er eigenlijk wel 6 sterren? :P Dacht altijd dat het er 4 of 5 waren.
je kan in de PES Shop.. via opties 6 sterren kopen.

Ik speel nu op 4 sterren de ML en ik moet zeggen dat ik het wel makkelijker vind dan WE7 of 4 sterren. maar gelukkig heb je nu dan ook 6 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Jackazz schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:20:
[...]

je kan in de PES Shop.. via opties 6 sterren kopen.

Ik speel nu op 4 sterren de ML en ik moet zeggen dat ik het wel makkelijker vind dan WE7 of 4 sterren. maar gelukkig heb je nu dan ook 6 sterren.
Ik vind zelf PES4 op 4 sterren tot nu toe vergelijkbaar met WE7i op 5 sterren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:55:
[...]

Ik vind zelf PES4 op 4 sterren tot nu toe vergelijkbaar met WE7i op 5 sterren. :)
Ik won gister met Brazilie van Frankrijk met 5-1 op 6 sterren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07
Niet dringen, ik mag als eerste aanraken >:)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:39:
[...]

Dat zal je denk ik niet vaak overkomen (mij ook niet), maar dat is wel het mooie van PES. Alleen als je echt al je (grote) kansen afmaakt kun je een hoge scoren bereiken, maar dan moet wel echt alles lukken. Het is me tot nu toe één keer gelukt om te winnen met 6-0 op 6 sterren van een Europese subtopper. Voor de rest is het, als ik al win en met enige marge, hooguit 3-0.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:39:
[...]

Nja, op basis van 1 wedstrijd kun je nog niet veel zeggen he. :) Ik heb op 5 sterren ook zulke uitslagen gehad, om vervolgens de wedstrijd erna kansloos te verliezen tegen degradatiekandidaten. De 6e ster moet ik nog shoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Waar zit die PES shop op de Xbox? Ik zoek me rot, maar kan hem niet vinden.

Laatst Dennis Bergkamp gekocht. Kon fantastisch ballen, gaat hij met pensioen na een jaar |:( Toch maar beter op de leeftijd letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Bij opties en daar staat in het rijtje PES SHOP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Macer,

Jammer dat je je headset niet aan had staan..
Ik heb je beschuldigd wegens cheaten omdat ik zeker weet dat je veel beter kunt, sterker nog ik denk dat je me hebt laten winnen! :)

Hopelijk daag je me gauw uit voor een revanche! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik heb net weer een sinds lange tijd een potje PES3 gespeeld en ik moet eigenlijk zeggen dat ik daar minder irritaties heb en zelfs het gevoel heb dat het er beter uitziet. (Ok wel met geinstalleerde patches, maar toch) Ben ik de enige die dit gevoel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

deuxani schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:46:
Ik heb net weer een sinds lange tijd een potje PES3 gespeeld en ik moet eigenlijk zeggen dat ik daar minder irritaties heb en zelfs het gevoel heb dat het er beter uitziet. (Ok wel met geinstalleerde patches, maar toch) Ben ik de enige die dit gevoel heeft?
Ik vind PES4 ook niet een al te grote verbetering ten opzichte van PES3. Het grootste verbeterpunt zijn volgens mij de lange ballen die een stuk preciezer zijn. Verder vind ik het eigenlijk niet echt vernieuwend moet ik eerlijk zeggen. Ok, je hebt wat meer gelicenseerde teams en wat extra stadions, maar verder zijn het vooral kleine aanpassingen. PES moet denk ik gaan oppassen dat ze niet gaan lijden aan het Fifa-syndroom. Een paar keer zo'n kleine update wordt nog wel geaccepteerd, maar als dat een elk jaar gaat gebeuren dan zullen ze hetzelfde commentaar krijgen als dat Fifa nu krijgt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

pff. Begin steeds meer een hekel te hebben aan het spel.

Speelde net even een paar potjes via Live:

1. Speler stond buitenspel op eigen helft
2. In het strafschop gebied lopen 8 verdedigers als een kip zonder kop rond terwijl een aanvaller rustig naar het doel hobbelt en hem er in schiet (meerdere malen)
3. Op een dieptepas blijft mijn speler staan, en de verdedigers van de tegenpartij sprinten op de bal af.
4. Het commentaar hefet een paar keer 5 of 6 maal dezelfde zin achter elkaar uitgesproken

enz. enz.

Allemaal kleine fouten die zich opstapelen. De mogelijkheden in PES 4 zijn veel groter, maar ik ben bang dat Fifa wel een stuk beter is afgewerkt dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Punt 2, 3 en 4 heb ik ook veel last van. Commentator is zeker saai.

Wat ik nog vrij irritant vind is dat die keeper veel te vaak gigantisch ver uit ze doel komt, lobje als je het kan en hij zit eroverheen in et goal, echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je een overtreding maakt op iemand dan zie je wel es dat er een voordeelregel in werking wordt gezet.
Je ziet dan volgens mij linksboven in beeld een geel icoontje, klinkt tot zover best logisch, niets mis mee....
Maar wanneer je tijdens die voordeelregel, de bal herovert dan krijgt de speler op wie je die overtreding hebt gemaakt zomaar een vrije schop mee, daar snap ik toch echt niets van! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:46:
Wanneer je een overtreding maakt op iemand dan zie je wel es dat er een voordeelregel in werking wordt gezet.
Je ziet dan volgens mij linksboven in beeld een geel icoontje, klinkt tot over best logisch, niets mis mee....
Maar wanneer je tijdens die voordeelregel, de bal herovert dan krijgt de speler op wie je die overtreding hebt gemaakt zomaar een vrije schop mee, daar snap ik toch echt niets van! :?
Dat klopt. Voordeel telt alleen als de partij er winst uit kan behalen. Als jij binnen 3 seconde de bal verovert, mag de scheids als nog affluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PWM,

Dat wist ik niet, thnx zeg! :)
Ik zal in vervolg die 3 seconden dan maar afwachten, die vrije trappen zijn me te link...

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de PC-ers;

er kan vast geoefend worden via de PES4 online launcher, http://pes4online.acsv.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Mwah die krijg ik niet eens aan. Als ik hem opstart zegt ie dat er een fout in is opgetreden en moet afsluiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:10:
Beste Macer,

Jammer dat je je headset niet aan had staan..
Ik heb je beschuldigd wegens cheaten omdat ik zeker weet dat je veel beter kunt, sterker nog ik denk dat je me hebt laten winnen! :)

Hopelijk daag je me gauw uit voor een revanche! :)
Ik laat niemand zomaar winnen, maar af en toe heb ik gewoon echt een mindere wedstrijd en dan vliegen ze er zo maar in.. :(
BInnenkort doen we nog een keer een wedstrijdje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
deuxani schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:46:
Voor mij is het nog te vroeg een goed waardeoordeel te geven maar ik neig je gelijk te geven.
Ik durf zelfs te stellen dat de gameplay de richting van Fifa aan het opgaan is.
Te veel automatismen, teveel gescripte situaties.
Oh en ik heb het idee [weet het wel zeker] dat wanneer je overschakeld naar een andere speler deze een halve seconde stilstaat alvorens hij gaat reageren.[kan aan mij liggen natuurlijk]
De grapics trouwens ook, een beetje te flets.
Alleen die nieuwe ML in pes4 is zo subliem :)

Maar goed, ik ben pas 4 seizoenen opweg.
Net opnieuw begonnen met Valencia en gepromoveerd wat me drie seizoenen niet lukte met Atletico-Madrid.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das goed Macer, lijkt me leuk! :)

Trouwens, ik vond die actie die je bij me in het strafschop uithaalde wel top!
Je legde em al koppend breed en vervolgens wilde je em al via een soort van 'snoekduik' in koppen.
Dat ging maar net rakelings naast, maar zag er stoer uit!

Hoorde je me nog praten, ik had m'n headset op?
Ik leek wel een bejaarde die in zich zelf zat te lullen, bedankt he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb vandaag zoveel wedstrijden gespeeld dat ik het me niet meer kan voor me kan halen ;) Zat ziek thuis vandaag, dus heb er 30 wedstrijden op zitten..

Ik heb je niet gehoord, moet toch me headset eens tevoorschijn halen..
Noax kijk ook eens op de PES site in me sig, misschien wat voor je..

[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 06-12-2004 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
LoneRanger schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:14:
[...]

Voor mij is het nog te vroeg een goed waardeoordeel te geven maar ik neig je gelijk te geven.
Ik durf zelfs te stellen dat de gameplay de richting van Fifa aan het opgaan is.
Te veel automatismen, teveel gescripte situaties.
Ik was een fervent Fifa speler en ik zeg je dit: PES4 lijkt in niks op Fifa. Ik merk dat als ik de Fifa stijl speel (=snel naar voren en op goal rammen) dan verlies ik zeker. Pas als ik de opbouw goed verzorg dan lukt het goed. En dan al die verschillende doelpunten, ook nooit gezien in Fifa. Als je daar de standaard methode doorhad kon je altijd scoren. Goed, dat is de laatste Fifa's beter geworden maar Fifa2005 kan zeker, in de verste verte niet, tippen aan PES4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

Heb zelf ook even Fifa 2005 gespeeld maar het is inderdaad niets vergeleken bij PES4. Bij fifa gaat een bal toch snel op doel of hij gaat naast. Ik heb met PES nu online (pc versie) aardig wat wedstrijden gespeeld en er zitten elke wedstrijd weer veel unieke momenten bij. Vooral de hectische momenten voor de goal heb ik Fifa niet gezien.

Ik ben in ieder geval erg blij met het spel :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik dacht dat ik wel even online zou gaan met PES4: krijg ik m'n xbox niet eens online 8)7 met m'n ISP (hccnet) kan ik niet rechtstreeks online gaan, wist ik veel, heb daar dus hele nacht aangezeten, ben vroeger wel eens online geweest, maar toen had ik kabel. later ging ik m'n modem proberen te tweaken/hacken deed het dus nog steeds niet. moet dus een nieuwe modem/router aanschaffen.. :'( [grote zucht]

ps: ik zal absoluut geen headset/mic gebruiken als ik online ga, anders hoor je me alleen maar schelden volgens mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil PES4 kopen, Maar wat is er nou zo leuk aan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Als je eenmaal begint krijg je zeker ruzie met je vriendin, geen sociale contacten meer naar buiten.. RSI door het langdurig vasthouden van je controller.. Kapot servies of ander huisraad door de frustatie die PES je gaat opleveren. 's nachts badend in het zweet wakker worden omdat je weer aan die gemiste kans denkt.

Maar bovenal is het gewoon het allerbeste voetbalspel wat er ooit gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Terryb47 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 04:55:
Ik dacht dat ik wel even online zou gaan met PES4: krijg ik m'n xbox niet eens online 8)7 met m'n ISP (hccnet) kan ik niet rechtstreeks online gaan, wist ik veel, heb daar dus hele nacht aangezeten, ben vroeger wel eens online geweest, maar toen had ik kabel. later ging ik m'n modem proberen te tweaken/hacken deed het dus nog steeds niet. moet dus een nieuwe modem/router aanschaffen.. :'( [grote zucht]

ps: ik zal absoluut geen headset/mic gebruiken als ik online ga, anders hoor je me alleen maar schelden volgens mij :+
Ik weet niet hoe dat zit met HCCNet, maar ik moest even het MAC adres van mijn computer netwerkkaart kopieëren in de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 07:33:
Ik wil PES4 kopen, Maar wat is er nou zo leuk aan..?
Tja, lees het topic maar een beetje door.
Maar daar is nou ook een demo voor, doe er je voordeel mee zou ik zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swinnio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-09 09:36
Geloof dat er weer een nieuwe Wolf patch uit is:
The Wolf Furry Evolution Option File 1.75 - PES4 PC
A new option file (despite me saying there wouldn't be anymore until after the January transfer window had closed!) for the obssessive out there.

I have been through EVERY player in the game to assign call names where available plus made a few formation/starting line-up changes where bought to my attention.

This file will not mess up your Master League season if you have one saved.

This really is the last one until after the transfer window!

FileFront: http://files.filefront.com/3755902
Bron: http://www.soccergaming.t...ad.php?s=&threadid=115195

If the world wouldn't suck, we'd all fall off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

ik mag van mn pa geen poorten forwarden op onze router [aangezien hij er ook op werkt]
en daardoor willen sommige spellen het niet doen online
heeft iemand een tip hoe ik pes4 of gewoon alle [ 8)7 _/-\o_ ] spellen kan draaien [hosten én joinen ??]

ow en btw
het gaat al helemaal niet als je 2 mensen met allebei een router tegen elkaar wil laten spelen :(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Ik heb een vraag over het spelen via Xbox Live:

Als ik voor de wedstrijd mijn formatie aan wil passen staat er altijd de standaard-formatie (Bij Barcelona bijvoorbeeld de standaard 4-4-2 opstelling met Ronaldinho als diepe linksbuiten zeg maar)
Bij Team-edit heb ik deze formatie dus aangepast aan een wat offensievere 4-3-3, als ik echter Live ga spelen staat er telkens maar weer die standaard formatie...

Mijn tegenstanders hebben vaak al gelijk een mooie customized opstelling staan :?
Ik kan de opstelling ook niet stocken...

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik word er een beetje moe van om telkens weer die formatie aan te passen :X te meer omdat ik daar maar een minuut de tijd voor heb..

En wanneer komt nou eindelijk eens die update voor Xbox-Live :?
Ik heb er al wat over geprobeerd te vinden via google maar er staat nergens aangegeven wanneer die update gelauncht wordt..

[ Voor 13% gewijzigd door Vlassie1980 op 07-12-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Tigertje schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:33:
[...]

Ik was een fervent Fifa speler en ik zeg je dit: PES4 lijkt in niks op Fifa. Ik merk dat als ik de Fifa stijl speel (=snel naar voren en op goal rammen) dan verlies ik zeker. Pas als ik de opbouw goed verzorg dan lukt het goed. En dan al die verschillende doelpunten, ook nooit gezien in Fifa. Als je daar de standaard methode doorhad kon je altijd scoren. Goed, dat is de laatste Fifa's beter geworden maar Fifa2005 kan zeker, in de verste verte niet, tippen aan PES4.
Uhm ik zeg nergens dat het op fifa lijkt.
De vergelijking was t.o.v. WE7i. ;)
Maar nogmaals ik zei dat het voor mij nog te vroeg was een echt waarde oordeel te geven.
Met Pes3 heb ik in het begin ook aardig lopen ploeteren. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

LoneRanger schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:44:
[...]

LoneRanger schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:14:
[...]

Dan kun je je in het vervolg beter uitdrukken, want ik kan dit ook niet anders interpreteren dan dat jij zegt dat het begint te lijken op FIFA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Zal wel aan mij liggen dan.
Als je richting Amsterdam gaat betekend dat niet dat je in Amsterdam bent.
Ik zeg nergens dat het op fifa lijkt of hetzelfde speelt als fifa.
Daarnaast geef ik voor de duidelijkheid aan dat mijn vergelijking [t.a.v het richting fifa gaan] was t.o.v WE7i.
Mijn hele punt is gewoon dat ik vind dat de gameplay t.o.v. WE7i [of evt Pes3] minder is geworden. [tja smaak kwestie misschien]
Daarbij geef ik nog eens overduidelijk aan dat het eigenlijk nog te vroeg is voor een echt waardeoordeel.
Zal wel het gebrek aan tonatie of het ontbreken van zijn in geschreven woorden. ;)
Of zoals van Gaal al eens zei:"Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom" :P [andersom mag ook]

Voor de duidelijkheid, Pes4 lijkt niet op fifa, is geen fifa.
Verder heb ik alang spijt een veel te vroeg oordeel te hebben gegeven aangezien het totaal niet overkwam.

* LoneRanger voelt zich onbegrepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
LoneRanger schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:33:
Zal wel aan mij liggen dan.
Als je richting Amsterdam gaat betekend dat niet dat je in Amsterdam bent.
Ik zeg nergens dat het op fifa lijkt of hetzelfde speelt als fifa.
Daarnaast geef ik voor de duidelijkheid aan dat mijn vergelijking [t.a.v het richting fifa gaan] was t.o.v WE7i.
Mijn hele punt is gewoon dat ik vind dat de gameplay t.o.v. WE7i [of evt Pes3] minder is geworden. [tja smaak kwestie misschien]
Daarbij geef ik nog eens overduidelijk aan dat het eigenlijk nog te vroeg is voor een echt waardeoordeel.
Zal wel het gebrek aan tonatie of het ontbreken van zijn in geschreven woorden. ;)
Of zoals van Gaal al eens zei:"Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom" :P [andersom mag ook]

Voor de duidelijkheid, Pes4 lijkt niet op fifa, is geen fifa.
Verder heb ik alang spijt een veel te vroeg oordeel te hebben gegeven aangezien het totaal niet overkwam.

* LoneRanger voelt zich onbegrepen ;)
Ik had opzich niet zoveel moeite om te begrijpen wat je bedoelt, maar ik denk dat mensen in een topic als dit nogal snel op de kast zitten als je zoiets zegt. ;)
Dat klinkt dan meteen erg negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
LoneRanger schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:44:
[...]

Maar nogmaals ik zei dat het voor mij nog te vroeg was een echt waarde oordeel te geven.
Met Pes3 heb ik in het begin ook aardig lopen ploeteren. B)
Prima, ik had het idee dat je met die opmerking, het gaat richting Fifa, zoiets bedoelde. Ik heb je dus verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

zijn er al mensen die hun PES4 besteld bij Play.com al ontvangen hebben? Ik heb hem nog steeds niet |:( Laatste keer dat ik daar besteld heb; goedkoop, maar zooo traag :r

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Il Ljama schreef op woensdag 08 december 2004 @ 09:22:
zijn er al mensen die hun PES4 besteld bij Play.com al ontvangen hebben? Ik heb hem nog steeds niet |:( Laatste keer dat ik daar besteld heb; goedkoop, maar zooo traag :r
Ik ben ook nog steeds aan het wachten.. :(
Heb wel op 2 december een mailtje gekregen dat het de deur uit ging, en dat het 3-5 dagen zou duren. Jij ook neem ik aan?

Ik heb ook zoiets van: nou.. volgende keer maar ergens anders bestellen/kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door gday op 08-12-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zelfde hier met play.com.

Zal misschien al een beetje druk zijn met de post ivm de feestdagen.
Normaalgesproken (ik bestel er regelmatig) heb ik mn bestelling met een dag of 2-3 binnen.
Over het algemeen toch 1 van de betere webshops wat games betreft.

Maar ik verwacht hem vandaag wel binnen te hebben eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:45:
Ik heb vandaag zoveel wedstrijden gespeeld dat ik het me niet meer kan voor me kan halen ;) Zat ziek thuis vandaag, dus heb er 30 wedstrijden op zitten..

Ik heb je niet gehoord, moet toch me headset eens tevoorschijn halen..
Noax kijk ook eens op de PES site in me sig, misschien wat voor je..
Jezus, na een wedstrijdje of 7 heb ik het echt wel gehad.
Alles gaat me al draaien na een wedstrijdje of 5....

Ik ken de site trouwens, ik zal me dr binnenkort op gaan aanmelden! :) (thnx)
Alweer wat aan de beterende hand, Macer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

ZAMoRANo schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:51:
Zelfde hier met play.com.

Zal misschien al een beetje druk zijn met de post ivm de feestdagen.
Normaalgesproken (ik bestel er regelmatig) heb ik mn bestelling met een dag of 2-3 binnen.
Over het algemeen toch 1 van de betere webshops wat games betreft.

Maar ik verwacht hem vandaag wel binnen te hebben eigenlijk.
Dit is mijn eerste bestelling bij ze, en het is op deze manier geen goede kennismaking iig.. maar misschien moet ik ze wat meer krediet gunnen. ;)

Bovendien, Konami is mede verantwoordelijk voor al deze onduidelijkheid enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Gisteren was m'n copy van play.com nog steeds niet binnen............... wat een suffe zooi zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Wel al verstuurd??? anders gewoon annuleren en bij de eerste de beste winkel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik had em ook bij Play.com gekocht, kreeg half november een mailtje dat ie was verstuurd een week later lag ie in de brievenbus. Play is idd niet de snelste, maar ja het is wel meestal goedkoper. PES4 kwam op 43€ uit: scheelt toch 7€ (50 in normale winkel?)

ik ben nog steeds niet in geslaagd om online te gaan met m'n xbox :'( ga van het weekend wel een nieuwe router kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Terryb47 op 09-12-2004 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Terryb47 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:26:
Ik had em ook bij Play.com gekocht, kreeg half november een mailtje dat ie was verstuurd een week later lag ie in de brievenbus. Play is idd niet de snelste, maar ja het is wel meestal goedkoper. PES4 kwam op 43€ uit: scheelt toch 7€ (50 in normale winkel?)
In het geval van de pc versie maakt het tock weinig uit. Ik weet niet of ie goedkoper is geweest bij play.com, maar ik zie 'm nu voor 28,99, terwijl je 'm hier in de winkel voor 30 (of 35) euro kunt kopen. Als het mogelijk is zou ik de bestelling inderdaad annuleren en in de winkel kopen.

Heeft iemand trouwens ook een overzicht van teamnamen, welke echte naam hoort er bij een fake naam?

[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 09-12-2004 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Als je voor de PC zoekt, neem de optionfile van Wolff, ben je in 1 keer klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Macer schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:13:
Als je voor de PC zoekt, neem de optionfile van Wolff, ben je in 1 keer klaar..
Die heb ik. Maar als je online speelt met de pc versie zie je dus de fake teamnamen. Ik zou dus graag een lijstje willen hebben zodat ik weet welk team het werkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
U vraagt en wij draaien. :)
North London - Arsenal

West Midlands Village - Aston Villa

West Midlands City - Birmingham

Lancashire - Blackburn Rovers

Middlebrook - Bolton Wanderers

South East London - Charlton Athletic

West London Blue - Chelsea

Crisisbless - Crystal Palace

Merseyside Blue - Everton

West London White - Fulham

Merseyside Red - Liverpool

Man Blue - Manchester City

Man Red - Manchester United

Teesside - Middlesbrough

Tyneside - Newcastle United

Northluck C - Norwich City

Pompy - Portsmouth

Soton - Southampton

North East London - Tottenham Hotspur

Nextbaumedge - West Bromich Albion

Corse Sud - AC Ajaccio

Azur - AS Monaco

Bourgogne - AJ Auxerre

Haute Corse - Bastia

Aquitaine - Bordeaux

Kalm - Caen

Equpris - Istres

Pas de Calais - Lille

Rhone - Lyon

Moselle - Metz

Loire Océan - Nantes

Alpes Maritimes - Nice

Bouches du Rhone - Olympique Marseille

Ile de France - PSG

Nord - RC Lens

Bretagne - Rennes

Somesterrine - Saint Etienne

Franche-Comté - Sochaux

Alsace - Strasbourg

Garonne - Toulouse FC

Wizland - Arminia Bielefeld

Rhein - Bayer Leverkusen

Rekordmeister - Bayern Munich

Pott - VfL Bochum

Westfalen - Borussia Dortmund

Fohlen - B. Mönchengladbach

Breisgau - SC Freiburg

Hanseaten - Hamburger SV

Niedersachsen - Hannover 96

Mecklenburg - Hansa Rostock

Haupstadt - Hertha Berlin

Pfalz - 1.FC Kaiserslautern

Naunz - Mainz

Mulenbalok - Nürnberg

Ruhr - Schalke 04

Neckar - VfB Stuttgart

Autostadt - VfL Wolfsburg

Weser - Werder Bremen

Patagonia - Boca Juniors

Pampas - River Plate

FC Belgium - Club Brugge

Bruxelles - Anderlecht

Belo Horizonte - Cruzeiro

Praha - Sparta Prague

AC Greek - AEK Athens

Peloponnisos - Olympiacos

Athenakos FC - Panathinaikos

Lisbonera - Benfica

Puerto - FC Porto

Esportiva - Sporting Lisbon

L.Mossubann - Lokomotiv Moscow

Valdai - Spartak Moscow

Old Firm Green - Celtic

Old Firm Blue - Rangers

Balvidan - Partizan Belgrade

Bejutassle - Besiktas

Byzantinobul - Galatasaray

Marmara - Dynamo Kyiv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 17:28

DoctorV64

Cosmopoliet

Nippletwister schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:43:
Ik heb een vraag over het spelen via Xbox Live:

Als ik voor de wedstrijd mijn formatie aan wil passen staat er altijd de standaard-formatie (Bij Barcelona bijvoorbeeld de standaard 4-4-2 opstelling met Ronaldinho als diepe linksbuiten zeg maar)
Bij Team-edit heb ik deze formatie dus aangepast aan een wat offensievere 4-3-3, als ik echter Live ga spelen staat er telkens maar weer die standaard formatie...

Mijn tegenstanders hebben vaak al gelijk een mooie customized opstelling staan :?
Ik kan de opstelling ook niet stocken...

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik word er een beetje moe van om telkens weer die formatie aan te passen :X te meer omdat ik daar maar een minuut de tijd voor heb..

En wanneer komt nou eindelijk eens die update voor Xbox-Live :?
Ik heb er al wat over geprobeerd te vinden via google maar er staat nergens aangegeven wanneer die update gelauncht wordt..
Je moet je team offline, dus gewoon onder match een wedstrijd spelen en daar je team zo instellen zoals je het wil en deze saven onder stock. Als daarna live gaat spelen met dezelfde team, wordt automatisch je save opstelling ingeladen. Zo werkt het bij mij althans wel.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.