[PS2/XBOX/PC] Pro Evolution Soccer 4

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.149 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:24
stalscu schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 01:19:
@ Promox

bedankt voor de screens. Heb nu jouw instelling gecopyd, dus nu moet het lukken.

editje: heb nu een aantal potten gespeeld. Maar nu wil ik online, maar als ik een host zoekt gebeurt er verder niks. Ook als ik weer op search druk weer hetzelfde.

Nu heb ik zelf mijn firewall goed ingesteld, zelfs uitgezet. Maar nog steeds geen 1 IP te zien.

Hosten kan, maar dan gebeurt er ook niks.

Ik neem aan dat er wel degelijk mensen online zijn met pes, dus ik verdenk nog steeds mijn firewall.

Iemand een idee?
je kunt alleen LAN Games vinden, om over internet te spelen zul je diegene z'n IP handmatig in moeten voeren. dus je zult mensen moeten zoeken die willen spelen. op irc://irc.tweakers.net/#pes4 zitten wel wat mensen die online willen spelen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

PromoX schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:04:
[...]

Ik ga morgen de stad in, sowieso even kijken bij de MediaMarkt. Ga ervan uit dat ze 'm daar wel hebben, aangezien iemand anders hier 'm ook bij de MM gekocht heeft.

Lees trouwens op soccergaming dat het spel online de standaard option file gebruikt en je niet gebruik kunt maken van zelfgemaakte/gedownloade. Aan de ene kant jammer (sommige teams en spelers hebben rare namen..), maar je weet op die manier wel zeker dat iedereen dezelfde data gebruikt.

Tenminste...zolang er geen hacks voor zijn...
Nou, vandaag heel Zwolle doorgeslenterd en nergens PES 4 te bekennen, ook niet bij de MM. Dit is dus nog zo'n reden waarom Fifa nog steeds beter verkoopt. Daar geven ze een harde releasedatum en maken duidelijk dat hij er dan ook is. Maar bij PES is het volstrekt onduidelijk wanneer hij nou verschijnt. Eerst is het 21 november, dan weer 27 november, dan blijkt hij er plotseling toch weer de 21ste te liggen, maar niet voor alle systemen. Ik had bijna voor straf Fifa gekocht :X. Gelukkig hadden ze bij de FRS Ali G in da house nog liggen en had ik niet meer genoeg voor Fifa.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Smoonshine schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:36:
[...]

Nou, vandaag heel Zwolle doorgeslenterd en nergens PES 4 te bekennen, ook niet bij de MM. Dit is dus nog zo'n reden waarom Fifa nog steeds beter verkoopt. Daar geven ze een harde releasedatum en maken duidelijk dat hij er dan ook is. Maar bij PES is het volstrekt onduidelijk wanneer hij nou verschijnt. Eerst is het 21 november, dan weer 27 november, dan blijkt hij er plotseling toch weer de 21ste te liggen, maar niet voor alle systemen. Ik had bijna voor straf Fifa gekocht :X. Gelukkig hadden ze bij de FRS Ali G in da house nog liggen en had ik niet meer genoeg voor Fifa.
O-)

Je hebt inderdaad gelijk... Konami is vaag over release-datums :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

wanneer begint die league nou? Ben al lekker opgewarmd, alle potjes tot nu toe gewonnen :*)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou, mijn voorlopige conclusie over PES4:
gelukkig komt PES5 volgend jaar al :/

Het speelt gewoon niet lekker. PES3 was direct goed, speelde gewoon lekker. Bij PES4 moet je eerst de complete truckendoos opentrekken om 'm uberhaupt fatsoenlijk te kunnen draaien op je PC (of het ligt aan mijn systeem, maar het lijkt mij dat een A64 3500, X800pro en 1GB ram snel genoeg moet zijn :P ). De passing is wel sterk verbetert, de bal snel rond passen gaat heerlijk, alleen de rest...
Ik heb om de een of andere reden niet het idee dat ik de spelers bestuur. Het speelt zo traag. Jammer, maar gelukkig hebben we Half Life 2 nog en komt SW-Kotor 2 er ook aan. :P

edit:

Overigens wacht ik de patch nog wel even af, welke, mag ik hopen, niet zo lang op zich laat wachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Gaius op 26-11-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
amahusu schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:49:
wanneer begint die league nou? Ben al lekker opgewarmd, alle potjes tot nu toe gewonnen :*)
Januari pas. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

Smoonshine schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:36:
[...]

Heb 'm ook nog niet. Ben bij de MM in Hengelo geweest en daarna bij wat winkels geweest in Almelo maar nergens dat spel gezien :(. Wat dat betreft kunnen ze inderdaad nog wat leren van EA.

:r Konami.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 01:34

Ulti23

Quality Time

Thufir_Hawat schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:52:

Het speelt gewoon niet lekker. PES3 was direct goed, speelde gewoon lekker. Bij PES4 moet je eerst de complete truckendoos opentrekken om 'm uberhaupt fatsoenlijk te kunnen draaien op je PC (of het ligt aan mijn systeem, maar het lijkt mij dat een A64 3500, X800pro en 1GB ram snel genoeg moet zijn :P ). De passing is wel sterk verbetert, de bal snel rond passen gaat heerlijk, alleen de rest...
Ik heb om de een of andere reden niet het idee dat ik de spelers bestuur. Het speelt zo traag. Jammer, maar gelukkig hebben we Half Life 2 nog en komt SW-Kotor 2 er ook aan. :P

edit:

Overigens wacht ik de patch nog wel even af, welke, mag ik hopen, niet zo lang op zich laat wachten.
Hmmm, nu ik je reactie zo lees, wacht ik toch eens even op wat reviews en enkele reacties hier of over de PC versie. Ik heb ooit eens 1 potje op de playstation gespeeld en dat beviel me vrij goed, snel passen enzo, ik dacht juist dat de speelsnelheid wat sneller geworden was, jou bericht is weer wat tegenstrijdig. Ik ben nu dus wel effe aan het twijfelen of ik em wel ga kopen..... Anders hou ik nog wel ff bij fifa2005 :X

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:29

Piggen

Lekker bakkie

Ik las laatst dat de release vertraagt was naar 1 december.

http://www.gamer.nl/nieuws/24343

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

MPmad schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 17:11:
Ik las laatst dat de release vertraagt was naar 1 december.

http://www.gamer.nl/nieuws/24343
Tsja, de XBox versie zou geloof ik vertraagd zijn tot de 27ste en die ligt ook al een dikke week in de winkel. Op SoccergameZ heb ik gelezen dat beide versies nu in de winkel zouden moeten liggen, maar dat er bij de PC versie wat leveringsproblemen waren.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ulti23 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 17:08:
[...]

Hmmm, nu ik je reactie zo lees, wacht ik toch eens even op wat reviews en enkele reacties hier of over de PC versie. Ik heb ooit eens 1 potje op de playstation gespeeld en dat beviel me vrij goed, snel passen enzo, ik dacht juist dat de speelsnelheid wat sneller geworden was, jou bericht is weer wat tegenstrijdig. Ik ben nu dus wel effe aan het twijfelen of ik em wel ga kopen..... Anders hou ik nog wel ff bij fifa2005 :X
Ook al zou PES wat minder zijn, dan zou fifa toch nog niet beter zijn? (niet dat ik daar over kan oordelen..)

Hier in ieder geval één positieve review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

qua perfomance loopt het hier beter dan pes3 voor mijn gevoel. Helemaal geel slowdowns meer en het loopt ook gewoon soepel op hoge resoluties en in windowed mode, dat was bij pes3 toch wel anders.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:52:

LOL dan denk ik toch dat er bij jou iets niet goed zit want daar heb ik totaal geen last van! PES4 ownt dikke shit!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07
Even een hint voor mensen die problemen hebben:

Bij mij crashte PES4 bij het starten of het starten van settings.exe. Het unpluggen van mijn Saitek X36 HOTAS bracht uitkomst. Vreemd, maar waar. Ik heb begrepen dat bij meerdere mensen USB peripherals voor last zorgen. Gelukkig was het mijn HOTAS en niet mijn PS2-USB adapter ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben heeel erg fan van pro evo 4, heb hem heel veel gespeeld al met zn 4en op ps2. Kheb hem net gekocht voor de xbox, valt meteen op dat ie beter loopt. Maar ik vind het grasveld enorm irritant 8)7 het flikkert ofzo. Is echt vermoeiend voor je ogen, het verschilt ook nog beetje per veld. Echt irritant en bij de ps2 is me dat nooit opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Vreemd dat je vindt dat hij op de Xbox beter speelt. Ik heb de PS2 versie en die speelt gewoon identiek aan de PC versie. Raar dat de Xbox versie dan anders zou zijn...

Overigens ben ik een bug(je) tegengekomen: de afstand die bij het nemen van een vrije trap middenbovenaan blijft staat, blijft na het nemen van de vrije trap staan. Beetje irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de freerecord site staat de pc-release nog voor gisteren gepland, op dynabite is ie van vandaag naar maandag de 29e verschoven.......
ik dacht toch echt dat ik em morgen ergens kon ophalen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zouden mensen die de game (PES Xbox) beeindigen wanneer ze achter staan toch een verlies partij achter hun naam moeten hebben.
Zodat ze minder snel opgeven, dat zou wel een relaxte oplossing zijn! :)

Hoevaak ik vandaag alweer heb meegemaakt dat ze em dr tussen uitknijpen, ongelofelijk!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48

Turfschipper

Hup NAC

@noax

je hebt het over xbox live denk ik he? Er is toch nog geen algemene ladder voor PC pes4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@stalscu: thnx, aangepast! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48

Turfschipper

Hup NAC

he pesvrienden.

ik ben nu vollen bak aan het spelen. Alleen online, maar helaas nog niet gescoord. Maar mijn punt is, dat het maar goed is dat ik in de 2de divisie begin.

Kan er niks van, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het waar als je gebruikt maakt van je "Trial" voor XboX, ingesloten bij je PES4 dat je na de 2 maanden er automatisch aan vast zit? :/
Iemand die dat weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, ik heb mijn eerste potjes PES4 er opzitten en ik moet zeggen dat het weer echt een topper is. Bij mij is het vertrouwde gevoel alweer helemaal terug.

Aan sfeer rond een wedstrijd is nu veel meer aandacht besteed. Het publiek draagt de kleuren van de clubs en er zijn een heleboel vlaggen rondom het stadion. Wanneer dan de spelers het veld op komen en je hoort de opzwepende muziek krijg je al helemaal zin om te voetballen. Ook de spandoeken zijn verbeterd, er staan nog wel steeds de meest idiote teksten op, maar de spandoeken hebben in ieder geval de kleur van de club.

Voor de gameplay heb ik het idee dat hoge ballen een stuk beter gaan, niet de voorzetten, maar bijvoorbeeld ballen over de breedte van het veld. Daarnaast lijken dieptepasses ook een stuk meer precisie te hebben.

Wat ik wel weer een ongelofelijke turn-off vind zijn de menu's in het spel. De mensen van Konami hebben weer gekozen om de menu's van de PS2 rechtstreeks naar PC te porten. Hoeveel moeite zou het geweest zijn om voor de PC versie de scherpe versie te gebruiken van de menutextures(ik neem niet aan dat ze bij ontwikkeling al zo wazig zijn gemaakt). Ook kun je met alle wil van de wereld de clublogo's in het menu niet herkennen, want die zijn één wazige brij.

Conclusie:
Topspel, echt flink verbeterd ten opzichte van PES3. Ik zou wel graag zien dat Konami bij PES5 er een echte volwassen PC versie van maakt, dus met scherpe menus en duidelijke logo's. Op die manier krijg je toch net het idee wat meer voor je geld te krijgen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die online wil tegen me ? (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Ik heb ook een paar potjes gedaan, maar ik vind het een tegenvaller :(.

Ik hoorde van vrienden en las op internet dat het spel een fifa killer zou worden enzo, maar fifa 2005 vind ik stukken leuker :P. Ook lopen de spelers nogal 'raar' over het veld heen imo.

Ik zal het nog wel een paar keer spelen, en de controls onder de knie krijgen enzo...

En waarom leveren ze Direct X 8.1b bij dit spel :P? Verder zien de menu's enzo er wel erg console achtig uit.

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Smoonshine schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 10:43:
Ook de spandoeken zijn verbeterd, er staan nog wel steeds de meest idiote teksten op, maar de spandoeken hebben in ieder geval de kleur van de club
"Who ate the pie?" B)

Overigens, gelukkig dat er bonusballen in zitten.
Wel allemaal adidas maar die rotero is zo foei lelijk.
Lijkt net een metalen kogel en is soms lastig te volgen.
Is wel een smaak kwestie natuurlijk maar die arrow van nike is gewoon prachtig. :Y)

edit

The Wolf heeft zijn eerste patch alweer uit. [evo-web.co.uk]
Ding weegt 430mb.

CONTENTS:
- Furry Evolution Option File 0.5 (Correct team, stadium & league names only)
- High Quality Badges & Flags (by Higgs)
- League & Cup logos (by Higgs)
- 2D Uniforms (by Higgs)
- Menu Logos (by Unknown)
- High Quality Ad-Boards (by FCH)
- Supporters Flags (by Various)
- Referee Uniforms (by Unknown)
- Shoes (by FCH)
- Chants (by Solidus J2K) :9~
- U2: Beautiful Day Main Menu Music (by Unknown)
- Form Guide (by Unknown)

Enjoy
The Wolf

Ik wacht wel even tot de kits ook allemaal klaar zijn.
Naar het schijnt werken in deze versie de chants die ze voor de ps2 versie gebruiken integenstelling tot pes3.

[ Voor 42% gewijzigd door LoneRanger op 27-11-2004 13:30 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

LoneRanger schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:14:
[...]

Overigens, gelukkig dat er bonusballen in zitten.
Wel allemaal adidas maar die rotero is zo foei lelijk.
Lijkt net een metalen kogel en is soms lastig te volgen.
Is wel een smaak kwestie natuurlijk maar die arrow van nike is gewoon prachtig. :Y)
Zit trouwens die geel met blauwe bal er ook bij? Dat vind ik zelf een geinig ding om te zien. Kijken of het ook in het speletje effect heeft op je reactievermogen :9

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:19:
[...]

LOL dan denk ik toch dat er bij jou iets niet goed zit want daar heb ik totaal geen last van! PES4 ownt dikke shit!!!!
Bij mij loopt de demo iig ook niet lekker hoor, terwijl mijn systeem het wel aankan (2,4 GHz, 512 MB DDR, GF4 Ti4200 128 MB).
Ik snap er niks van, zelfs op 'low' en de resolutie op een belachelijke 640x480 draait het spel nog niet soepel.
Vooral bij lange ballen vertraagt het spel...

Ik hoop echt dat dit in de volledige versie beter is, want een goed alternatief voor pes4 is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Smoonshine schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:18:
[...]

Zit trouwens die geel met blauwe bal er ook bij? Dat vind ik zelf een geinig ding om te zien. Kijken of het ook in het speletje effect heeft op je reactievermogen :9
Nope maar hij is er wel voor de ps2.
Het is nog even wachten tot ze de encripty op kits and ballen door hebben.
Schijnt een andere te zijn dan pes3/WE7i.
Er gaan overigens geruchten dat WE8i in Januari uitkomt. [pc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

heeft die patch geen invloed voor je opties om online te spelen?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:41:
[...]

Bij mij loopt de demo iig ook niet lekker hoor, terwijl mijn systeem het wel aankan (2,4 GHz, 512 MB DDR, GF4 Ti4200 128 MB).
Ik snap er niks van, zelfs op 'low' en de resolutie op een belachelijke 640x480 draait het spel nog niet soepel.
Vooral bij lange ballen vertraagt het spel...

Ik hoop echt dat dit in de volledige versie beter is, want een goed alternatief voor pes4 is er niet.
ik héb de volledige versie :/

Ofwel, mijn pc is ruk geconfigureerd, ofwel het spel is ruk geprogrammeerd. Will K. mag kiezen, maar ik wil graag in mijn verdediging aanvoeren dat ik Far Cry op 1600 x 1200, alles max en FSAA & AA max vloeiend kan spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Far Cry op 1600x1200 en alles op very high!?!!?!?!??!! Jij hebt een pc van de toekomst man. Zeker een 256mb videokaart. ;)

Maar goed, ik vermoed dat jullie probleem komt doordat jullie Vertical Sync aan hebben staan, want ik heb in zo'n beetje elke game (Doom 3, HL² en met name PES3 en heel soms in PES4, etc) last van tearing (dat de bovenstehelft van het beeld af en toe sneller gaat dan de onderste helft van het beeld) Ik had toen gelezen dat dit op te lossen was door VSync aan te zetten. Het probleem is dan absoluut verholpen, maar elke keer als er normaal tearing op zou treden dan heeft de game een keiharde vertraging (en wordt het in mijn ogen dus onspeelbeer). Dus misschien hebben jullie VSync aanstaan in jullie videokaart configuratiescherm. :) (Volgens mij is het ook op te lossen door de refreshrate van je monitor omhoog te zetten, alleen bij mij is het probleem dat mn desktop op 1600x1200 staat en dan maar maximaal 75hz aan kan. Dus soms als ik PES speel zet ik de desktop terug naar 1280x960 en zet de refreshrate op 85hz, dat lost het tearing probleem op voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:37:
op de freerecord site staat de pc-release nog voor gisteren gepland, op dynabite is ie van vandaag naar maandag de 29e verschoven.......
ik dacht toch echt dat ik em morgen ergens kon ophalen... :'(
ja had ook gehoopt dat ik hem vandaag kon ophalen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
SuperPaddo schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:05:
Ik heb ook een paar potjes gedaan, maar ik vind het een tegenvaller :(.

Ik hoorde van vrienden en las op internet dat het spel een fifa killer zou worden enzo, maar fifa 2005 vind ik stukken leuker :P. Ook lopen de spelers nogal 'raar' over het veld heen imo.

Ik zal het nog wel een paar keer spelen, en de controls onder de knie krijgen enzo...

En waarom leveren ze Direct X 8.1b bij dit spel :P? Verder zien de menu's enzo er wel erg console achtig uit.
Mijn tip is: blijf het gewoon een tijdje spelen totdat je het echt onder de knie hebt. Want de gameplay is echt zoveel stukken beter dan FIFA. Tenminste nadat ik van FIFA 2004 naar PES 3 was overgestapt wil ik nooit meer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:43:
[...]

ja had ook gehoopt dat ik hem vandaag kon ophalen :'(
dynabite had hem net binnengehad vandaag!! ben dus zojuist begonnen, en ga me vanavond even inlezen, pff wat een boekwerk erbij zeg, wat een mogelijkheden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 10:34:
Is het waar als je gebruikt maakt van je "Trial" voor XboX, ingesloten bij je PES4 dat je na de 2 maanden er automatisch aan vast zit? :/
Iemand die dat weet?
je kan kiezen of je je abo wilt verlengen, moet je maar eens op xbox.nl rond kijken in de faq xboxlive.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:34
Als je FIFA gewend bent moet je inderdaad een overstap maken... Ten eerste, vergeet alles wat je in FIFA geleerd hebt, want daar heb je helemaal NIKS meer aan.. Dit is echt voetbal :)

De eerste paar potjes moet je inderdaad doorkomen omdat je nog steeds met FIFA in je gedachten speeld.. na 10 wedstrijden krijg je het PES gevoel en wil je nooit meer anders..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:34

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:18:
[...]

dynabite had hem net binnengehad vandaag!! ben dus zojuist begonnen, en ga me vanavond even inlezen, pff wat een boekwerk erbij zeg, wat een mogelijkheden _/-\o_
heb je het over de pc-versie? ik zit nog steeds te wachten op de meneertjes van play.com..

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha Fifa vs. PES!

Heb jaren Fifa gespeeld maar ja....
Zoals hierboven al vermeld staat eens Fifa gespeeld en dan PES....
Even wennen maar daarna nooit meer iets anders.
Hoewel Fifa2005 stukken beter is als 2004 is het bij lange na niets vergeleken met PES ;)

PES Rulez!!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
De reactie van SuperPaddo is typisch voor een FIFA-speler die voor het eerst PES probeert. :)
Ik had psies hetzelfde toen ik PES2 een keer bij iemand probeerde.

Maar na FIFA2002 ben ik PES3 gaan spelen en als je maar blijft spelen en niet speelt alsof je FIFA aan het spelen bent merk je hoe geweldig het eigenlijk is.
Zo afwisselend, zo verassend, zo veel diepgang, zo voetbal.

Ik heb PES4 al een maandje ofzo maar ik heb het weinig gespeeld, niet veel tijd gehad en als ik achter mn PS2 zat speelde ik GTA.
Nu ben ik voor het eerst echt even ervoor gaan zitten en vooral de MasterLeague is echt iets heel moois geworden. Ook spelers editten/maken is enorm verbeterd.

De PC versie heb ik nog in pre-order staan bij play.com, ik weet niet zeker of ik mn order zal laten staan aangezien ik al de PS2 versie heb en de online mode niet echt geweldig is nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
GandalfTheGrey schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:33:
heeft die patch geen invloed voor je opties om online te spelen?
Uiteraard niet, het is namelijk zo dat bijvoorbeeld het bestandje dat de ROTEIRO bal visualiseert aangepast wordt naar een ander ontwerp. Dit heeft alleen invloed op hetgeen hoe jij het ziet. Stel jij hebt dus die patch geïnstalleerd en je ziet een blauwe bal, maar die andere heeft die patch niet dan ziet hij gewoon de standaard versie daarvan. Het is heel simpel.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 08:27
kvind het wel stilletjes op de PES IRC is er nog een channel fora waar wel veel mensen willen spelen?

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

#pes4 @ Quakenet is bomvol!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
deuxani schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:22:
Far Cry op 1600x1200 en alles op very high!?!!?!?!??!! Jij hebt een pc van de toekomst man. Zeker een 256mb videokaart. ;)

Maar goed, ik vermoed dat jullie probleem komt doordat jullie Vertical Sync aan hebben staan, want ik heb in zo'n beetje elke game (Doom 3, HL² en met name PES3 en heel soms in PES4, etc) last van tearing (dat de bovenstehelft van het beeld af en toe sneller gaat dan de onderste helft van het beeld) Ik had toen gelezen dat dit op te lossen was door VSync aan te zetten. Het probleem is dan absoluut verholpen, maar elke keer als er normaal tearing op zou treden dan heeft de game een keiharde vertraging (en wordt het in mijn ogen dus onspeelbeer). Dus misschien hebben jullie VSync aanstaan in jullie videokaart configuratiescherm. :) (Volgens mij is het ook op te lossen door de refreshrate van je monitor omhoog te zetten, alleen bij mij is het probleem dat mn desktop op 1600x1200 staat en dan maar maximaal 75hz aan kan. Dus soms als ik PES speel zet ik de desktop terug naar 1280x960 en zet de refreshrate op 85hz, dat lost het tearing probleem op voor mij)
Bij PES3 had ik ook last van tearing, wat ik opgelost heb door AA en FSAA aan te zetten (toen stond dat standaard uit, want oudere pc :P ). Nu heb ik het volledig uit moeten zetten, en dan nog was het twijfelachtig. Door vertical sync aan te zetten werd het goed speelbaar, alleen heb ik nu dus idd af en toe last van tearing. :P

Maar ik ga nog wel even wat rommelen met de resoluties en AA & FSAA instellingen, misschien dat ik een magische combinatie vind voor mijn pc die wel goed werkt :+
En ja, tis een 256MB videokaart. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Is er iemand die de Wolf Patch al heeft gedownload en de options file eruit kan trekken en online zetten cq naar mij kan mailen? Ik heb geen zin om een incomplete patch van 430Mb te gaan downen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:43:
Is er iemand die de Wolf Patch al heeft gedownload en de options file eruit kan trekken en online zetten cq naar mij kan mailen? Ik heb geen zin om een incomplete patch van 430Mb te gaan downen...
Voor zover ik kon zien zaten er nog geen gecorrigeerde spelersnamen in toch?
Wel de stadion en clubnamen, maar geen spelers. Dat is mijn reden om 'm niet te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Laatst online: 05:27
Nog geen gecorrigeerde spelersnamen nee, hij is er wel mee bezig maar hij is pas volgende week klaar ongeveer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ok, dan doe ik het wel met mijn geïmporteerde Wolf PES3 option file voorlopig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Oh maar die chants, schoenen en [high-res]ad-boards zijn de download meer dan waard.
Vooral dat dwijlorkest als je met Nederland speelt. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 10:34:
Iemand die dat weet?
@Makadocias, net voordat je trial afloopt bel je dit nr ( 0800 023 3894) en geef je door dat je niet niet langer van xbox live gebruik wil maken!

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Thufir_Hawat schreef op zondag 28 november 2004 @ 10:58:
Bij PES3 had ik ook last van tearing, wat ik opgelost heb door AA en FSAA aan te zetten (toen stond dat standaard uit, want oudere pc :P ). Nu heb ik het volledig uit moeten zetten, en dan nog was het twijfelachtig. Door vertical sync aan te zetten werd het goed speelbaar, alleen heb ik nu dus idd af en toe last van tearing. :P

Maar ik ga nog wel even wat rommelen met de resoluties en AA & FSAA instellingen, misschien dat ik een magische combinatie vind voor mijn pc die wel goed werkt :+
En ja, tis een 256MB videokaart. 8)
Ik ben gewend geraakt aan de tearing in alle games, maar ik heb begrepen dat dat komt doordat je eigenlijk een te snelle pc hebt hehehe. Het is toch zo dat als het aantal FPS hoger is dan de ingestelde refreshrate van je monitor, dat het dan pas optreed. Dus enkel je desktop op een hele lage resolutie zetten en dan de refreshrate op boven de 100hz zetten zal het definitief oplossen. >:) Moet je voor PES eigenlijk de AA aanzetten van Direct3D of van OpenGL? Ik zie namelijk totaal geen verschil, zelfs als ik ze beiden aanzet. :)

Hebben sommige mensen hier met hun gamepad of joystick er ook wel eens last van dat ze niet alle acht richtingen op kunnen lopen (dus enkel links, rechts, boven en beneden)?

En ik vroeg me af of de keepers op de Xbox en PS2 ook vaak stil blijven staan terwijl een bal maar een mm naast gaat of soms zelfs op de paal (en heel soms als hij via de paal erin gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
Is het nou onmogelijk om pes online te spelen als je niet direct met internet verbonden bent? Want dat zou echt te zuur zijn (dus via een router of wat dan ook)

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

er doen zich vaak problemen voor als beiden spelers een router hebben, een van beiden is neit echt een probleem. Er zal wel snel een patch voor komen!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:37:
[...]

ik héb de volledige versie :/

Ofwel, mijn pc is ruk geconfigureerd, ofwel het spel is ruk geprogrammeerd. Will K. mag kiezen, maar ik wil graag in mijn verdediging aanvoeren dat ik Far Cry op 1600 x 1200, alles max en FSAA & AA max vloeiend kan spelen. :P
Hmm als jij Far Cry met die details speelt lijkt mij inderdaad vrij weinig mis met je pc.. Misschien is het combinatie van jou hardware en pes4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:21:
[...]

Hmm als jij Far Cry met die details speelt lijkt mij inderdaad vrij weinig mis met je pc.. Misschien is het combinatie van jou hardware en pes4.
Inmiddels wil ik mijn destijds voorlopige mening bijschaven naar een positievere voorlopige mening. :P
Het spel schokt alleen de eerste 2 a 3 wedstrijdminuten, hierna draait ie vreemd genoeg wel goed. Mede hierdoor, de sterk verbeterde passing, de minder irritante scheidsrechters en het feit dat niet iedere voorzet van de AI erin gekopt wordt is het toch wel een plezierig spelletje. :)
Nu nog wachten op een fatsoenlijke optionfile en dan is het helemaal feest.
Het is wel jammer dat zo veel schoten net naast gaan, maar op een ander fora is dat al uitgelegd als het niet goed genoeg zijn van de speler in kwestie, iets wat zeer logisch klinkt. Alleen speel ik nu met Ajax, dus een echt goede spits wil nog niet komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

wat me opvalt (Xbox) is dat het spel op 3 sterren best lastig is, kom bijna niet tot scoren.
PES 3 op de pc lukte me dat wel !!
Nu is het gemiddeld 1 doelpunt per wedstrijd.
misschien mijn tactiek aanpassen maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
ratsja schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:16:
wat me opvalt (Xbox) is dat het spel op 3 sterren best lastig is, kom bijna niet tot scoren.
PES 3 op de pc lukte me dat wel !!
Nu is het gemiddeld 1 doelpunt per wedstrijd.
misschien mijn tactiek aanpassen maar weer.
Had ik ook in het begin, na een tijdje lukt het beter om de kansen te benutten en dan maak je er gewoon weer 3 of 4 per wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

ZAMoRANo schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:25:
[...]

Had ik ook in het begin, na een tijdje lukt het beter om de kansen te benutten en dan maak je er gewoon weer 3 of 4 per wedstrijd.
heb nu ongeveer 22 wedstrijden gespeeld op 3 sterren, misschien ligt het aan mijn team (AZ) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit dus ook met het probleem dat ik niet via internet kan pessen met een adsl aansluiting. Router heeft een softwarematige firewall EN mn modem.

Heb ik bij allebei UDP poort 5739 opengezet. Ik kan nu wel hosten, alleen ik word er meestal na 1 minuut uitgedonderd. :( Verbindeing maken met een andere host gaat sowiezo nooit..

Heel veel mensen hebben dit probleem begrijp ik. Is hier al een oplossing voor?

Ik kan die router er wel tussenuit halen maar, die in modem zit sowiezo ook een firewall. Heel raar probleem dit. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Laatst online: 22:28
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:43:
Ik zit dus ook met het probleem dat ik niet via internet kan pessen met een adsl aansluiting. Router heeft een softwarematige firewall EN mn modem.

Heb ik bij allebei UDP poort 5739 opengezet. Ik kan nu wel hosten, alleen ik word er meestal na 1 minuut uitgedonderd. :( Verbindeing maken met een andere host gaat sowiezo nooit..

Heel veel mensen hebben dit probleem begrijp ik. Is hier al een oplossing voor?

Ik kan die router er wel tussenuit halen maar, die in modem zit sowiezo ook een firewall. Heel raar probleem dit. :?
Ik heb een Speedtouch 510 ADSL modem. Ik heb ook poort 5739 UDP en TCP open gezet. Ik kan gewoon hosten en ook gewoon joinen maar na zo'n 5-10 wedstrijdminuten loopt het spel als het ware vast (zwart beeld, beeld freezed, spelers niet meer te besturen etc) en daarna krijg ik de melding "disconnected". Ik heb ook in Norton Internet Security 2004 aangegeven dat PES4 verbonden mag worden met het internet. Dus in principe zou hij gewoon moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochtejans schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:56:
[...]

Ik heb een Speedtouch 510 ADSL modem. Ik heb ook poort 5739 UDP en TCP open gezet. Ik kan gewoon hosten en ook gewoon joinen maar na zo'n 5-10 wedstrijdminuten loopt het spel als het ware vast (zwart beeld, beeld freezed, spelers niet meer te besturen etc) en daarna krijg ik de melding "disconnected". Ik heb ook in Norton Internet Security 2004 aangegeven dat PES4 verbonden mag worden met het internet. Dus in principe zou hij gewoon moeten werken...
Idd dit heb ik ook geprobeerd met TCP poort 5739 en UDP 5739 forwarden. Dit maakt ook niks uit. Ik hoop echt dat Konami hier snel een patch voor uitbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
denk niet dat er een patch voor komt, hier werkt het namelijk zonder problemen online via een router. De fout ligt toch echt bij jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:42:
denk niet dat er een patch voor komt, hier werkt het namelijk zonder problemen online via een router. De fout ligt toch echt bij jullie.
Pardon?

Omdat ie het toevalig op jou computer doet, dan moet ie het overal maar doen?
kortzichtig weer jah |:(

Ik kan altijd hosten, ik heb ook DMZ aan staan, maar ik kan niet hosten met PES4.
dus het ligt idd aan het spel, en ze waren inmiddels al met een patch bezig had ik begrepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:56:
[...]

Pardon?

Omdat ie het toevalig op jou computer doet, dan moet ie het overal maar doen?
kortzichtig weer jah |:(
Ah, dus omdat ie het bij jou niet doet moet er een patch komen? Ik begrijp je volledig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem eens een kijkje hier!

PES4 Online Launcher: www.pes4online.acsv.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Laatst online: 22:28
Idd een handig programmaatje. :9 Maar het probleem doet zich nog steeds bij me voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:01:
[...]

Ah, dus omdat ie het bij jou niet doet moet er een patch komen? Ik begrijp je volledig :)
Er schijnen toch veel problemen te zijn met mensen die een router grbruiken.
jij zou ook moeten weten als ik "DMZ" aan heb staan dat ik niet eens poorten hoef te forwarden.
ik kan altijd hosten behalfe met pes 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:01:
[...]

Zoals je al eerder kon lezen is hij niet de enige....bijdehandje
Bedankt, handige tip!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:08:
[...]

Er schijnen toch veel problemen te zijn met mensen die een router grbruiken.
jij zou ook moeten weten als ik "DMZ" aan heb staan dat ik niet eens poorten hoef te forwarden.
ik kan altijd hosten behalfe met pes 4...
Ja, en het kan best dat die dmz niet compatible is met pes4 om wat voor reden dan ook. Maw jij hebt iets dat 99% van de andere gebruikers niet hebben. Dan heb je wel eens kans dat er iets niet werkt.
Dat er meer mensen problemen hebben dat snap ik, de helft die ik tegen ben gekomen met een probleem wist gewoon niet hoe ze poorten moesten forwarden.
Maargoed, als ze toch aan een patch aan het werken zijn is dat mooi voor je :)
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:15:
[...]

Zoals je al eerder kon lezen is hij niet de enige....bijdehandje
Kun jij wat aan je taalgebruik doen? Misschien dat er dan inhoudelijk op je gereageerd kan worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Maverick op 29-11-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
The Wolf heeft zijn eerste Option File uitgebracht...
--------------------

Ok, after countless hours of work over this past 3 days I wanted to release this version of my option file for people to post amendments and additions. It contains:

- 100% correct player names (except for classic teams and hidden players which will be corrected for the final version this week).
- Correct team and stadium names.
- Correct transfers where allowed.*
- Updated formations.**

* There is no way at the moment with the in-game editor to delete players from the game so some players who have left clubs in real life are still at the club in the game if they have not been transferred to another club in the game. When an external editor becomes available we can change this. I have stored some of the players on the WE/PES United teams to get rid of them.
** From feedback in the SoccerGaming thread and recent match reports I have updated the starting formations as best as possible. Where a player does not yet exist in the game I have had to go with the 2nd best choice. Again, when an external editor is developed so we can import stats from CM4/FM2005 we can create accurate players.

Download Links:
http://members.boards.ie/kdjac/KONAMI-WIN32PES4OPT.zip
http://www.wekel.net/scratches/KONAMI-WIN32PES4OPT.zip

Please use this thread to give all feedback amendments. I will produce a final version (that is until after the new transfer window in January) after Wednesday.

Many thanks.
The Wolf

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Nu ik een paar potjes gespeeld hebt, beginnen me toch wat mindere punten op te vallen.

Het aannemen van de bal gaat in veel gevallen harstikke slecht. Spelers spelen de bal te ver voor zich uit, waardoor ze de bal meteen weer kwijt zijn.

Je spelers lijken geen flauw benul te hebben wanneer ze buiten spel staan. Ik heb regelmatig gehad dat mijn spits continu buitenspel bleef staan, waardoor mijn aanval vast zat, want immers afspelen is affluiten op dat moment.

Daarnaast valt me op dat je tegenstander veel sterker aan de bal is. Dit was in PES3 al zo en daar is dus nog steeds niets aan verandert. De tegenstander heeft jou zo van de bal gezet, terwijl het voor jezelf een hels karwei is om je tegenstander van de bal te zetten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
weet iemand of er al een bijgewerkte option file voor de xbox is??

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
Ik word echt gek gewoon.... Ik wil PES 4 zo graag online spelen maar het lukt gewoon niet. Kheb 5739 UDP opengezet in de firewall en de poort geforward naar me ip maar werkt niet... :( Bring on the patch

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier precies hetzelfde probleem. Heb via dat programma'tje, ''pes4online'' ,verschillende keren geprobeerd te joinen en hosten. Werkt allebei niet...
Heb die 5739 port UDC en TPC opengezet maar dit mocht niet helpen, iemand een oplossing? Lijkt me zo relaxt om dit spel online te kunnen spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
PietPrecies schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:13:
The Wolf heeft zijn eerste Option File uitgebracht...
--------------------

Ok, after countless hours of work over this past 3 days I wanted to release this version of my option file for people to post amendments and additions. It contains:

- 100% correct player names (except for classic teams and hidden players which will be corrected for the final version this week).
- Correct team and stadium names.
- Correct transfers where allowed.*
- Updated formations.**

* There is no way at the moment with the in-game editor to delete players from the game so some players who have left clubs in real life are still at the club in the game if they have not been transferred to another club in the game. When an external editor becomes available we can change this. I have stored some of the players on the WE/PES United teams to get rid of them.
** From feedback in the SoccerGaming thread and recent match reports I have updated the starting formations as best as possible. Where a player does not yet exist in the game I have had to go with the 2nd best choice. Again, when an external editor is developed so we can import stats from CM4/FM2005 we can create accurate players.

Download Links:

Please use this thread to give all feedback amendments. I will produce a final version (that is until after the new transfer window in January) after Wednesday.

Many thanks.
The Wolf
Met die patch pas je dus niet de logo's/ shirtjes/ etc aan? alleen maar de namen als ik het zo goed begrijp. en de transfers van de laatste tijd :)

en is er misschien ook een mogelijkheid om dan nog je eigen "stats" te behouden?
want ik kon eerste namelijk wel al op 6 sterren spelen en na deze patch niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Smoonshine schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:00:
Daarnaast valt me op dat je tegenstander veel sterker aan de bal is. Dit was in PES3 al zo en daar is dus nog steeds niets aan verandert. De tegenstander heeft jou zo van de bal gezet, terwijl het voor jezelf een hels karwei is om je tegenstander van de bal te zetten.
Hier erger ik me ook aan. Hierdoor kan het zelfs een probleem zijn om met FC Barcelona te winnen van FC Den Bosch, omdat je gewoon te snel de bal kwijt bent als je ermee gaat lopen.

Verder vind ik het belachelijk dat de keeper op 5 sterren echt alles heeft, tenzij je na een lage voorzet op 2 meter van de goal inschiet. :(

Through passes zijn vaak veel te onnauwkeurig, zodat de bal gewoon uit het veld rolt.

De CPU rijgt overtredingen werkelijk aaneen, zodat je soms nauwelijks aan spelen toekomt, en als er geen overtreding wordt gemaakt ben je de bal dus vaak gewoon kwijt als je ermee gaat lopen. :/

[ Voor 6% gewijzigd door gday op 30-11-2004 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik hou het op 3 sterren of tegen iemand op internet, want ik vind de AI ook niet alles :) Met 1-0 winnen is trouwens ook niet leuk, alhoewel ik wel zit te gillen wanneer ik scoor :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het spel (XBOX) heeft inderdaad minpunten. Ten eerste is het commentaar werkelijk waar te slecht, FIFA had dat in 2000 nog beter voor elkaar. Grafisch is het ook vele malen minder dan FIFA (PS2 poort?).

Voor de rest de punten die hierboven ook beschreven staan

1. Overtredingen van computer worden niet bestraft
2. Spelers lopen continu buiten spel
3. Computer loop vaak gewoon met bal achter de achterlijn
4. Keepers pakken onmogelijke ballen, terwijl simpele wel worden doorgelaten
5. Mindere spelers zijn vaak net zo goed als dure. Ik heb b.v. een jochie van 19 in de spits die alles op niveau 60 of 70 heeft. Naast hem staat Bergkamp die alles boven de 85 heeft. De spelers spelen identiek.

Ik blijf PES4 beter vinden dat FIFA, omdat je nou eenmaal veel meer kan met je spelers, gewoon meer mogelijkheden hebt. Echter, IMHO zou het spel in deze staat niet gereleased mogen worden. Ik hoop binnenkort een update naar binnen te trekken via Xbox Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik vind de extra's bij Fifa 2005 ook beter. Zoals coaches die dingen roepen vanaf de bank, en het commentaar is zeker veel beter dan in PES4. Toch heb ik nu een paar uurtjes PES4 gespeeld, maar zou niet meer terug willen naar FIFA :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

thirdeye

tool

Grmbl hoe kan het dat als ik in de loop van de wedstrijd een vrije trap krijg, hij altijd zo zacht gaat dat hij voor geen gevaar zorgt. Ik duw R1 in, ik duw naar voren, ik duw alles, allemaal geprobeerd maar het blijven pisballetjes. Terwijl mijn specialist bij alle vrije trap-stats boven de 85 heeft. En hij heeft ook nog minstens de helft van zijn conditie-balkje vol. De tegenstander ramt hem nog wel gewoon lekker op doel, en mijn penalties en corners gaan ook nog gewoon. Ik denk zelfs (niet op gelet) dat als ik de free kick indirect neem, dat hij ook nog had zou gaan...

Iemand die me kan helpen?

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
thirdeye schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:39:
Grmbl hoe kan het dat als ik in de loop van de wedstrijd een vrije trap krijg, hij altijd zo zacht gaat dat hij voor geen gevaar zorgt. Ik duw R1 in, ik duw naar voren, ik duw alles, allemaal geprobeerd maar het blijven pisballetjes. Terwijl mijn specialist bij alle vrije trap-stats boven de 85 heeft. En hij heeft ook nog minstens de helft van zijn conditie-balkje vol. De tegenstander ramt hem nog wel gewoon lekker op doel, en mijn penalties en corners gaan ook nog gewoon. Ik denk zelfs (niet op gelet) dat als ik de free kick indirect neem, dat hij ook nog had zou gaan...

Iemand die me kan helpen?
Schietknop langer ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Ik doe altijd R1+pookje naar beneden.

Gaat wel altijd mis maar ik kom iig in de buurt van de goal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

thirdeye

tool

ZAMoRANo schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:11:
[...]

Schietknop langer ingedrukt houden.
Moet ik dan heel dat balkje vol laten lopen, terwijl op de training en in het begin van de wedstrijd de helft voldoet?

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Iemand hier die
XP/Logitech Rumblepad 2/PES4 doet?
Kwil namelijk nieuwe controller kopen met meer knoppen (mn huidige heeft er maar 6, waardoor ik ernstig beperkt wordt in mijn voetbalspel :9 (heb nieteens een pookje :/ ) en nu zat ik dus te denken aan de Logitech Rumblepad 2, alstie werkt met PES4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

The Wolf Furry Evolution Patch 1.0 - PES4 PC - RELEASED

CONTENTS:
- Correct player, team, stadium & league names.
- Corrected player call names (where available) for many club & national teams.
- Up to date transfers (where available team slots allow).
- Updated squads, starting line-ups & formations for many club & national teams.
- Squad numbers updated for English Premier League.
- High Quality Badges & Flags (by Higgs)
- League & Cup logos (by Higgs)
- 2D Uniforms (by Higgs)
- Menu Logos (by Unknown)
- High Quality Ad-Boards (by FCH)
- Supporters Flags (by Various)
- Referee Uniforms (by kEL)
- New Shoes (by Yogui)
- New 'CC-Patch AIO v3 PES4 PC' Chants & Environment Patch (by Solidus J2K)
- U2: Beautiful Day Main Menu Music (by Unknown)
- Form Guide (by Unknown)
- New Uniform Numbers - Adida/Premiership/Nike/Puma (by Spark, kEL & Jahz)
- Stadium: St. James' Park (by crazyaxel21)
- Stadium: Parc des Princes (by crazyaxel21)
- Stadium: Nou Camp (by Sin3-16)
- Stadium: San Siro (by Sin3-16)
- Stadium: Dortmund Westfallen Stadion 1.0 (by crazyaxel21)
- Stadium: Djurgarden Rasunda Stadion (by crazyaxel21)
- Stadium: Highbury (by Sin3-16)
- Stadium: Stamford Bridge (by Sin3-16)
- Stadium: Anfield (by Sin3-16)
- Stadium: Old Trafford (by Sin3-16)

Please note that there will be a uniform update to this patch once the encryption tool is released. Also,, until an external editor is released that allows the transfer of players to the FREE area, some transfers/releases cannot yet be made in the game because of the lack of available team slots.

*NEW* BiTorrent Link:
http://www.lokitorrent.com/download.php?id=71711

Will upload to FileFront tomorrow so expect links on there towards the end of this week. Anybody else who is willing to host the patch, please feel free to do so.

Anybody may use the option file to base their own future patches on. This work is for the community.

Enjoy
The Wolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sweeeeet thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Wanneer gaan die snuitjes bij konami precies die patch voor xbox launchen?

Ik heb namelijk nog steeds veel last van lag als ik een game join...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
iemand die WOLF patch al geprobeerd?

ben hem nu namelijk wel aan het downloaden maar het schiet nog niet echt op :(

[ Voor 82% gewijzigd door Jackazz op 30-11-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nippletwister schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:51:
Wanneer gaan die snuitjes bij konami precies die patch voor xbox launchen?

Ik heb namelijk nog steeds veel last van lag als ik een game join...
Meestal zijn Live patches heel snel. Maar misschien heeft het meer met de capiciteit van de servers te maken, en zijn ze daar mee bezig. Ik hoop eerder op een patch voor het offline gedeelte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Het spel (XBOX) heeft inderdaad minpunten. Ten eerste is het commentaar werkelijk waar te slecht, FIFA had dat in 2000 nog beter voor elkaar. Grafisch is het ook vele malen minder dan FIFA (PS2 poort?).
Grappig toch dat Xbox eigenaren wanneer een spel er niet goed uitziet altijd de schuld geven aan het feit dat het een PS2 port is... steek de hand eens in eigen boezem zou ik zeggen.

En stats maken wel degelijk wat uit; als je wat meer speelt kom je daar vanzelf achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:33:
[...]

Grappig toch dat Xbox eigenaren wanneer een spel er niet goed uitziet altijd de schuld geven aan het feit dat het een PS2 port is... steek de hand eens in eigen boezem zou ik zeggen.

En stats maken wel degelijk wat uit; als je wat meer speelt kom je daar vanzelf achter.
Wat is daar vreemd aan.

Het is geen discussie wat er beter is, Xbox of PS2. Feit is dat de PS2 grafisch minder is dan de Xbox. Een directe poort geeft dus voor een Xbox gebruiker minder kwaliteit dan je gewend bent. Simple as that. Daarmee zeg ik dus helemaal niet dat de PS2 slechter is.

Als je de grafische kwaliteit vergelijkt met b.v. Fifa 2005, valt het wel heel erg tegen. PES blijft wel veel leuker om te spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 30-11-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
bij mij zit die folder1 (option file neem ik aan) er niet bij :? en de links naar de losse option file is down, zucht
Joss schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:43:
Iemand hier die
XP/Logitech Rumblepad 2/PES4 doet?
Kwil namelijk nieuwe controller kopen met meer knoppen (mn huidige heeft er maar 6, waardoor ik ernstig beperkt wordt in mijn voetbalspel :9 (heb nieteens een pookje :/ ) en nu zat ik dus te denken aan de Logitech Rumblepad 2, alstie werkt met PES4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister ook nieuwe controller besteld. De controller van de playstation + converter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is inmiddels een nieuwe patch uit!!!!

http://de.gs.konami-europe.com/news.do?idNews=75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Joss schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:30:
bij mij zit die folder1 (option file neem ik aan) er niet bij :? en de links naar de losse option file is down, zucht

[...]
Probeer een van deze links eens:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Versie 1.0 van de patch is vandaag ook gepost in alt.binaries.misc .. dus kunnen jullie 'm daar heel snel vandaan plukken ipv dat trage bittorent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

En dat terwijl ik het spel nog geneens heb :X. Is ie nu eindelijk overal te koop?

Wel goed trouwens dat ze al zo snel met een patch komen. En bittorrent is bij mij niet traagt :).

[ Voor 15% gewijzigd door PromoX op 30-11-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het online gebeuren erg slecht, ik lag van alle kanten, als ik bijvoorbeeld de schiet klop indruk, dan doet ie soms niks, zo verlies ik vaak, heel iri!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook na de patch niet online spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:54:
[...]

En dat terwijl ik het spel nog geneens heb :X. Is ie nu eindelijk overal te koop?

Wel goed trouwens dat ze al zo snel met een patch komen. En bittorrent is bij mij niet traagt :).
Nee volgens mij niet, had hem gereserveerd bij dynabyte maar daar is ie nog steeds niet binnen ;(
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.