[PS2/XBOX/PC] Pro Evolution Soccer 4

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.182 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-10 13:35
WE komen inderdaad blijkbaar op dezelfde forums :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:30
Jerry schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:01:
[...]

Ergens in dit topic staat een proggie waarmee dat gebeurd :). Effe zoeken dus...

Ik ben te aardig ;).
[rml]Maverick in "[ PS2/XBOX/PC] Pro Evolution Soccer 4"[/rml]
juist, MAAR er is inmiddels een veel betere http://maverick.dynasoft.nl/pesmenupatch.rar kan meer, en werkt beter :) veel plezier ermee :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-10 09:48

Smoonshine

Feyenoord!!

Heeft iemand ondertussen de PC versie al ergens gespot? Of wordt het echt 2 december voordat PES4 naar de pc komt :'(

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net PES4 voor de Xbox aangeschaft met een trial van 2 maanden voor 49,99, niet slecht dacht ik zo.
Nu las ik dat wanneer je gebruik maakt van die trial aan het eind het automatisch wordt omgezet naar een abbo.
Dat wil ik dus niet! Is het een beetje makkelijk om daar voor te bedanken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Smoonshine schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:03:
Heeft iemand ondertussen de PC versie al ergens gespot? Of wordt het echt 2 december voordat PES4 naar de pc komt :'(
Vrijdag. :) [26/11]
Het spel is al verscheept.
Op een Duits forum hebben users gebeld met winkels die toegaven hem al te hebben maar nog niet mochten verkopen.
De 26e dus.

@PromoX> beetje trage dubbelpost van je :P

[ Voor 7% gewijzigd door LoneRanger op 23-11-2004 19:15 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-10 19:52

PromoX

Flying solo

Smoonshine schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:03:
Had een mail gestuurd naar de FreeRecordShop en kreeg (vrij snel) deze reactie:
"De release is uitgesteld naar in ieder geval eind deze week, begin volgende
week. Excuus voor het lange wachten."

Op de dynabyte site wordt nog steeds 25 november als releasedatum genoemd. Nog maar even afwachten dus..

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik hoop echt dat het online deel op de PC net zo gaaf is als op de Xbox...
Dat is echt top.. Ik begin het nu ook een beetje door te krijgen. Ben vanavond 400 plekken gestegen in de ranking (van 1245 naar 818)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ik geloof dat het online gedeelte op de pc niet meer was dan IP vs IP. dus ip van je maatje invoeren en je kunt een potje spelen. maar ik heb het hele spel nog niet, dus gelukkig kan ik er net zo goed helemaal naast zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:16:
ik geloof dat het online gedeelte op de pc niet meer was dan IP vs IP. dus ip van je maatje invoeren en je kunt een potje spelen. maar ik heb het hele spel nog niet, dus gelukkig kan ik er net zo goed helemaal naast zitten :)
yup dat dacht ik ook...
maar misschien dat "The all seeing eye" er ook wel mee werkt...
of gamespy.. weet iemand hoe dat zit?
of moet konami geld dokken aan gamespy en dat ze dan ondersteunig bieden of zo?
het is btw toch niet zo veel moeite om er een lobby in te bouwen |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Maverick schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:16:
Dat klopt inderdaad, maar dat maakt niet zoveel uit, als het maar goed draait, zonder lag. Je hebt dan wel geen ranking, maar je kunt wel met een aantal mensen een toernooi opzetten ofzo.

edit: Met gamespy heb ik na Top Spin niet zulke goede ervaringen mee...en het zal vast geld kosten om een spel via een dergelijk systeem te laten draaien. En Konami zal er wel zo weinig mogelijk geld in hebben willen steken. Misschien volgend jaar, als het op de Xbox een succes is.

[ Voor 22% gewijzigd door PromoX op 24-11-2004 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou oke, je kan dus direct ip doen, alleen zit er ook een optie bij dat ie zoekt naar computers die pes4 hosten, nu weet ik niet als dit alleen voor lan is of als hij ook buiten het subnet zoekt....
maar verder ziet het spel er goed uit..
ik ga maar even slapen, ik hoop dat er morgen mensen zijn die een potje willen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 29-10 13:03
Modbreak:Ik heb zojuist een hele vracht aan offtopic gezever kunnen trashen. De eerstvolgende die meent te moeten melden dat de warezversie uit is of dat hij deze speelt heeft een OW te pakken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kan je met de PC versie ook online? :D zal toch wel zoja haal ik gelijk een ps2 controller voor de pc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de PC versie kan zeker online, alleen via ip/ip. Net zoals fifa van een paar jaar terug dus. Maarja alleen PES4 zonder online is al 1000 keer zo goed als die fifacrap.

Ik kan me nog goed herinneren dat er overal van die lijsten stonden met MSN/ICQ adressen van deelnemers om met elkaar af te spreken. Hopelijk komt er ook zoiets voor PES4 pc. :*)

En het zou idd mooi zijn als die optie om "hosters" op te zoeken ook buiten het subnet werkt. Laat ff weten iemand.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb hem gister gehaald voor de XBOX (€ 44,99 bij de FRS !!!). OMG wat is het spel eigenlijk lelijk. Het is echt vaag, en op afstand zie je niet eens de hoofden van de spelers, maar eigenlijk meer een roze vlek.

Het speelt wel vele malen beter dan Fifa gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:59:
Ik heb hem gister gehaald voor de XBOX (€ 44,99 bij de FRS !!!). OMG wat is het spel eigenlijk lelijk. Het is echt vaag, en op afstand zie je niet eens de hoofden van de spelers, maar eigenlijk meer een roze vlek.

Ik heb de beta versie op de xbox (beta is grafisch gelijk aan de retail versie), en moet idd toegeven dat het grafisch niet zo indrukwekkend is. Maar op de pc ziet alles er een stuk scherper uit, en doet pes4 in mijn ogen ook grafisch zeker niet onder voor Fifa2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

PWM schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:59:

dan is er iets niet goed lijkt me, zal niet aan het spel liggen, eerder aan je tv of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ratsja schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:06:
[...]

dan is er iets niet goed lijkt me, zal niet aan het spel liggen, eerder aan je tv of iets dergelijks.
Die zou goed moeten zijn. Ook de andere spellen doen het prima. Ik heb ook Fifa 2004, en die ziet er een stuk beter uit dan PES4. De Menu's en cut-scenes zijn ook scherp in PES, todat je gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:13:
[...]

Die zou goed moeten zijn. Ook de andere spellen doen het prima. Ik heb ook Fifa 2004, en die ziet er een stuk beter uit dan PES4. De Menu's en cut-scenes zijn ook scherp in PES, todat je gaat spelen.
Klopt! Ik heb precies hetzelfde probleem op de xbox. Vooral het gras ziet er vaak erg wazig uit, en de spelers van afstand. Het gekke is zodra er ingezoomd word op de spelers komen ze ineens wel scherp in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die even online wilt proberen op de pc?

ik hoop trouwens wel dat je online kan spelen, met een "pes4.exe join ip" of zo iets, want het ip invoeren in pes4 kan kan je niet met de cijfers van het toetsenborsd doen...

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:28:
[...]

Klopt! Ik heb precies hetzelfde probleem op de xbox. Vooral het gras ziet er vaak erg wazig uit, en de spelers van afstand. Het gekke is zodra er ingezoomd word op de spelers komen ze ineens wel scherp in beeld.
Juist, zelfde probleem dus. Gras is inderdaad vaak wazig. Rechtstreeks PS2 port?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik heb een channel geopend op irc.tweakers.net #PES4

Het zou leuk zijn als mensen hier komen om met elkaar af te spreken, om zo dus online te spelen.. zowel voor Xbox en PC gebruikers.... natuurlijk is de rest ook welkom...

dus join the channel...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-10 13:04

amahusu

taking over the world!

ik ben erbij!

niet echt druk :P ben nu de enige in de chan :/

[ Voor 67% gewijzigd door amahusu op 24-11-2004 13:11 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

hmm, online optie is best karig uitgewerkt..

je moet ip's invullen met je joypad (dus je kan het niet gewoon intypen :/) en je kunt niet je ip kiezen als je wilt hosten en je zit achter een router

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

amahusu schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:32:

je moet ip's invullen met je joypad (dus je kan het niet gewoon intypen :/) en je kunt niet je ip kiezen als je wilt hosten en je zit achter een router
Lang leve Xbox Live :) En de Xbox versie is op dit moment nog goedkoper ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Net even met Ajax gespeeld. Spel is stukken beter als FIFA.. de sfeer, het veld.
De Arena lijkt erg goed en ook bijna alle spelers van Ajax (van der Vaart etc)
Alleen jammer dat Ibrahimovic nog bij Ajax speelt :p

Verder is er een goed lijstje met wat alle knoppen inhouden offensief/defensief?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:53

ko9

GandalfTheGrey schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:34:
Net even met Ajax gespeeld. Spel is stukken beter als FIFA.. de sfeer, het veld.
De Arena lijkt erg goed en ook bijna alle spelers van Ajax (van der Vaart etc)
Alleen jammer dat Ibrahimovic nog bij Ajax speelt :p

Verder is er een goed lijstje met wat alle knoppen inhouden offensief/defensief?
Kan je toch gewoon in het menu zien :?
bij pc demo tenminste wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

wel wat de knoppen zijn, maar ook wat ze inhouden?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

PWM schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:13:
[...]

jeetje; had je dit ook in de beta versie ?
de final krijg ik een dezer dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ratsja schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:47:
[...]

jeetje; had je dit ook in de beta versie ?
de final krijg ik een dezer dagen
Ik heb de Xbox versie. Daar is sowieso geen officiële Beta van geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
GandalfTheGrey schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:36:
wel wat de knoppen zijn, maar ook wat ze inhouden?
Als je tijdens het spelen op start drukt, staat er in de menu opties "command list". Hierin staan alle knoppencombinaties geschreven. (Volgens mij zijn dit ook echt alle acties, maar dat weet ik niet 100% zeker.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:02:
[...]

Ik heb de Xbox versie. Daar is sowieso geen officiële Beta van geweest.
Hadden we het hier over officieel dan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:10:
[...]

Hadden we het hier over officieel dan? >:)
Ik heb een rare ziekte: Ik koop mijn spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag waar ik nou al een tijdje mee zit? Speel al best lang PES3 en sinds kort PES4. Maar het wil me maar niet lukken om het schieten (vooral buiten de 16) onder controle te krijgen. Nog steeds heb ik heel vaak dat de bal wegdraait van het doel,etc.

Hoe moet jejezelf nou positioneren voor het doel? En wat is het effect van de cursor tijdens/voor/na het schieten.

Ik heb het idee als je naar rechts speelt en je houdt de cursor naar links hou je de bal laag, maar geef je wel minder vaart mee aan het schot. Druk je naar boven draait de bal naar links van het doel.Maar ik weet dit niet allemaal zeker.

Kan iemand eens een duidelijke beschrijving geven hiervoor? Zou erg handig zijn. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

amahusu schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:32:

Iemand al 's online gespeeld met de pc versie? Ben wel benieuwd hoe het speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:34:
[...]

Lang leve Xbox Live :) En de Xbox versie is op dit moment nog goedkoper ook ;)
PC versie is maar 30 eurotjes hoor... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:22:
Een vraag waar ik nou al een tijdje mee zit? Speel al best lang PES3 en sinds kort PES4. Maar het wil me maar niet lukken om het schieten (vooral buiten de 16) onder controle te krijgen. Nog steeds heb ik heel vaak dat de bal wegdraait van het doel,etc.

Hoe moet jejezelf nou positioneren voor het doel? En wat is het effect van de cursor tijdens/voor/na het schieten.

Ik heb het idee als je naar rechts speelt en je houdt de cursor naar links hou je de bal laag, maar geef je wel minder vaart mee aan het schot. Druk je naar boven draait de bal naar links van het doel.Maar ik weet dit niet allemaal zeker.

Kan iemand eens een duidelijke beschrijving geven hiervoor? Zou erg handig zijn. _/-\o_
Het ergste zijn nog de vrije trappen, daar weet je al helemaal niet welke richting je op schiet. Misschien gaat het wel een beetje anders steeds, omdat echte spelers ook niet altijd 100% accuraat een bepaalde richting op schieten waar ze heen willen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
Wat waren de sites waar je PES 4 downloads vandaan kon halen? Zoals option files en bootpacks?

Ik had er een zooi in mijn history staan maar nu niet meer.

http://www.pesfan.com
http://www.pespc-files.com

Wie weet er nog meer, ik had namelijk ook een goede Duitse site?

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

heeft iemand hier verstand van portmapping?

ik kan nu niet online spelen omdat m'n pc onderdeel is van een thuisnetwerkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:00

UTM

amahusu schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:58:
heeft iemand hier verstand van portmapping?

ik kan nu niet online spelen omdat m'n pc onderdeel is van een thuisnetwerkje.
Omg, zoek gewoon even @ GoT naar het grote portmapping verhaal :/ Zoveel moeite kost dat nu ook weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

w03f schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:02:
[...]

Omg, zoek gewoon even @ GoT naar het grote portmapping verhaal :/ Zoveel moeite kost dat nu ook weer niet :P
mja, ik heb die faqs al doorgenomen, maar hij blijft disconnecten als ik een online potje wil spelen tegen iemand, dus als iemand het hier al wel werkend heeft gekregen met portmapping dan zou ik graag willen weten wat zijn/haar instellingen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w03f schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:02:
[...]

Misschien wel handig om aan te geven hoe je dat icm met PES 4 het makkelijkst doet. In zo'n portmapping topic staat meestal erg veel info die niet erg van toepassing op dit probleem is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
PietPrecies schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:55:
Wat waren de sites waar je PES 4 downloads vandaan kon halen? Zoals option files en bootpacks?

Ik had er een zooi in mijn history staan maar nu niet meer.

http://www.pesfan.com
http://www.pespc-files.com

Wie weet er nog meer, ik had namelijk ook een goede Duitse site?
pescorner.de ?

Wat waanzinig uitgebreid is dit spel geworden.

-Spelers met interland verplichtigingen.
-My best eleven.
-stats die kunnen stijgen of dalen.
-Spelers worden ouder.
-Je moet trainen om de conditie van je spelers op pijl te houden tussen wedstrijden door.
-Geen rare fluctuaties in het vormpeil. [ene week rood, volgende week blauw]
-WEFA team ranking.
-Veel management mogenlijkheden.
-Ervaring. [geen idee nog wat dat precies betekend voor de speler]

Om maar wat te noemen.
Nu alleen nog de Nike Arrow ipv die lelijke roteiro. >:)

De shirts van gelicenseerde clubs zijn heel erg mooi.
Stadia en grasmat dik inorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
omg dit spel owned :D net snel ff gamepad voor gehaald en smullen maar! :P
Iemand die online wil? kom ff naar irc van tweakers.net #PES4 of voeg me toe op msn! guney_kaan@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Iemand al online gespeeld op de PC...????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Het enige minpunt is dat ik alles scoor via voorzetten en niet door het midden :)

[EDIT] Als ik alleen voor de keeper kom plaats ik hem in de hoek maar is het geen doelpunt, maar word ie gestompt door de keeper..

Iemand tips? ben beetje nieuw bij PES :P

[ Voor 55% gewijzigd door GandalfTheGrey op 24-11-2004 16:35 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb de UDP port geforward vanaf mijn router naar de 'server' in mijn thuisnetwerkje maar er kan nog niet geconnect worden van buitenaf.

Iemand hier al ervaringen mee?

@ Gandalf -> gewoon ff blijven oefenen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:43:
Hmm ik heb de UDP port geforward vanaf mijn router naar de 'server' in mijn thuisnetwerkje maar er kan nog niet geconnect worden van buitenaf.

Iemand hier al ervaringen mee?

@ Gandalf -> gewoon ff blijven oefenen :)
had ik dus ook, heb nu de router ertussen uit gehaald, werkt prima nu :)

net 6 potjes gespeeld tegen een gast uit engeland, alle 6 gewonnen :*)

qua lag valt het reuze mee (ik heb chello en dat zuigt rond dit tijdstip :() alleen het geluid loopt niet altijd synchroon en ik hoor geen effecten van de bal enzo, hoop dat dit maar een bug is, want zonder geluid is het een stuk minder leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe had je die engelse gevonden dan?
via de search button?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-10 00:34

Turfschipper

Hup NAC

Ja, dst snap ik ook niet, bij mij vind ie niekand.

[ Voor 47% gewijzigd door Turfschipper op 25-11-2004 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

zit ook geen game browser in (alleen voor lan). Via irc vind je zat mensen die willen spelen :)

o.a. #pes4 op tweakers.net en efnet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is komt ie morgen officeel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou echt lekker werkt het dus niet als je achter een router zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Laatst online: 18-08-2021
amahusu schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:11:
zit ook geen game browser in (alleen voor lan). Via irc vind je zat mensen die willen spelen :)

o.a. #pes4 op tweakers.net en efnet.nl
hoe join je ookal weer een server :S

was het niet gewoon /server tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

GandalfTheGrey schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:08:
Het enige minpunt is dat ik alles scoor via voorzetten en niet door het midden :)

[EDIT] Als ik alleen voor de keeper kom plaats ik hem in de hoek maar is het geen doelpunt, maar word ie gestompt door de keeper..

Iemand tips? ben beetje nieuw bij PES :P
Gewoon gebruik maken van de schietschijnbeweging en daarmee de keeper op het verkeerde been zetten. Goed timen en het werkt bijna altijd tenzij de verdedigers te dicht in de buurt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Jackazz schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:07:
[...]

hoe join je ookal weer een server :S

was het niet gewoon /server tweakers.net
/server irc.tweakers.net

en dan /join #pes4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:31:
nou echt lekker werkt het dus niet als je achter een router zit :(
Ik kan inmiddels gewoon games hosten vanachter m'n router.

Port 5739 geforward naar m'n eigen ip in m'n routerinterface, en werken :D

Niet iedereen kan blijkbaar connecten, het lijkt erop dat PES4 nog een ander portnummer uit een nog onbekende range haalt...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds niet online gespeeld.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

ik ook nog geen online potje gespeeld. Is het makkelijk als iedereen hier ff zijn ip neerzet of wisselt je ip als je host?

hmmm, Engelaar zit nog bij NAC........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ik heb inmiddels babel in de spits staan bij Ajax :) Je kunt echt zo ontzettend veel veranderen aan een speler, geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
stalscu schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:18:
ik ook nog geen online potje gespeeld. Is het makkelijk als iedereen hier ff zijn ip neerzet of wisselt je ip als je host?

hmmm, Engelaar zit nog bij NAC........
Ik denk dat de rosters gewoon van Augustus zijn, lijkt me ook niet zo vreemd. [anders blif je bezig]
Zlatan nog bij Ajax, Trabelsi "al" bij Arsenal etc.
Kun je overigens ook wel zien uit opstellingen dat ze de situatie hebben genomen van het begin v/h seizoen.
Die updates zijn er binnen no-time.
Je kunt ze ook zelf heel makkelijk transfereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel hem nu net voor het eerst. Had hem al op de playstation gespeeld, daar vind ik hem toch wel op zijn best. Mede doordat het voetballen met het toetsenbord absoluut niet werkt.

Weet iemand een goedkoop playstation II controller (of namaak) voor de pc? Het hoeft dus geen super duur ding te zijn met 25 verschillende knoppen, gewoon een PS II controller ripoff zou goed zijn! Hebben ze deze misschien bij de Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Ja ik heb er vandaag ook 1 gehaald bij de mediamarkt

Duel Action Gamepad van logitech (usb) 28 euro en goed ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:38:
Speel hem nu net voor het eerst. Had hem al op de playstation gespeeld, daar vind ik hem toch wel op zijn best. Mede doordat het voetballen met het toetsenbord absoluut niet werkt.
Dit is dan ook echt een spel waar je een joypad voor nodig hebt en gelukkig heb je op dit moment hele goede voor de pc.
Weet iemand een goedkoop playstation II controller (of namaak) voor de pc? Het hoeft dus geen super duur ding te zijn met 25 verschillende knoppen, gewoon een PS II controller ripoff zou goed zijn! Hebben ze deze misschien bij de Mediamarkt?
Heb zelf een dual action van logitech. Aangezien deze nogal 's problemen geven, ga ik waarschijnljk via M@cer een PS2 controller met converter kopen. Zie daarvoor dit topic: http://forum.peslive.nl/viewtopic.php?p=1339#1339

Verder zijn de Logitech Rumblepad 2 en de Thrustmaster Dual Action/Power/Trigger misschien goede alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Net potje online gespeeld, erg gaaf :) loopt aardig soepel ook. jammer dat je geen replays op kunt slaan tijdens online spelen :P

Verwijderd

He gisteravond ook eindelijk online kunnen 'Pessen'! :)

Heb weliswaar niet gewonnen maar denk dat dat ook wel iets te maken heeft dat ik nog maar iets van 5 potjes Pes offline ervaring heb op de xbox.

Uiteindelijk 1-1 2x verloren met 2-1.
Redelijk, al was die laaste keer verliezen niet nodig was geweest. Volgende keer dan maar!!

Oja, Zijn er veel mensen die hier gebruiken van een headsetje bij het 'Pessen'?
Heeft dit echt voordelen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 08:19 ]

• M@cer
Ik begin het Xbox Live! verhaal nu ook eindelijk een beetje door te krijgen... Gisteren tegen van iemand met een hogere ranking 4 potjes gespeeld... 2 gewonnen, 2 gelijk. Laatste wedstrijd was zelfs 5-0 :)
Stond gisteravond 601ste op de Xbox ranglijst..

• ratsja

ratsja

bi polair

heb de retail (xbox) ook nu, maar is stukken beter dan de beta, nog realistischer en of het ligt aan mij, maar speelt de retail langzamer dan de beta ?

Verwijderd

Macer schreef op donderdag 25 november 2004 @ 08:32:
Ik begin het Xbox Live! verhaal nu ook eindelijk een beetje door te krijgen... Gisteren tegen van iemand met een hogere ranking 4 potjes gespeeld... 2 gewonnen, 2 gelijk. Laatste wedstrijd was zelfs 5-0 :)
Stond gisteravond 601ste op de Xbox ranglijst..
Mooi dat je het nu doorhebt! :)
Zover ben ik helaas nog niet..

Maar zal flink gaan oefenen, wil wel een keer tegen je spelen of een andere 'tweaker'!
Tenminste, als je durft? ;) :) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 10:08 ]

Verwijderd

Hoe bevalt die dreambox je eigenlijk, Macer?

• gday
  • Laatst online: 24-10 15:52

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Maverick schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:19:
ik heb inmiddels babel in de spits staan bij Ajax :) Je kunt echt zo ontzettend veel veranderen aan een speler, geweldig :)
Hoe heb je dat gedaan? Zit hij al in 't spel of heb je die zelf gecreëerd?

ingen vill veta var du köpt din tröja

• party42
  • Laatst online: 28-10 08:56
iemand een tip voor de gamepad instellingen? Als ik bij de opties kijk lijkt het alsof ik een gamepad met heeeeeel veel knopjes nodig heb.

Zou graag eenzelfde instelling als fifa (verboden woord hier?) willen hebben.

Ik heb de Logitech Wingman Rumblepad...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Als gamepad kan ik ook de Saitek p3000 aanraden, qua feel bijna hetzelfde als de Dual Action van Logitech maar deze is draadloos :P

ik heb er 45 Euri voor betaald :)

• Il Ljama
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:08:
Als gamepad kan ik ook de Saitek p3000 aanraden, qua feel bijna hetzelfde als de Dual Action van Logitech maar deze is draadloos :P

ik heb er 45 Euri voor betaald :)
Daar zit toch geen L2 en R2 button op? Lijkt me niet handig in combinatie met PES :'(

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-10 00:08
party42 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:14:
iemand een tip voor de gamepad instellingen? Als ik bij de opties kijk lijkt het alsof ik een gamepad met heeeeeel veel knopjes nodig heb.

Zou graag eenzelfde instelling als fifa (verboden woord hier?) willen hebben.

Ik heb de Logitech Wingman Rumblepad...
Ik heb voor mijn pc ook deze controller, en ik vind hem persoonlijk niet echt lekker spelen (te veel kleine actie-knopjes :X) ik zit telkens op het verkeerde knopje te rammen dus...
Geef mij in het vervolg maar een PS2 ripoff controller :)

EDIT:

Lag en disconnecters worden opgelost
http://de.konami-europe.com/news.do?idNews=73

Bron: FOK-forum

[ Voor 9% gewijzigd door Vlassie1980 op 25-11-2004 12:59 ]

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ja, ik ga zometeen ff bij Mycom langs om een Dual Action van Logitech te halen. :)

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:11:
Als het goed is komt ie morgen officeel uit :)
Heeft iemand hem nu eigelijik al voor de PC? (de winkel versie...)

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Hmm ja, op de site van de FRS staat de PC-versie voor vandaag gepland? Weet iemand of ie vandaag te krijgen is of niet? Anders cancel ik 'm namelijk bij play.com en haal ik 'm gewoon hier in een winkel. :)

[ Voor 50% gewijzigd door gday op 25-11-2004 13:16 ]

• party42
  • Laatst online: 28-10 08:56
Nippletwister schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:15:
[...]

Ik heb voor mijn pc ook deze controller, en ik vind hem persoonlijk niet echt lekker spelen (te veel kleine actie-knopjes :X) ik zit telkens op het verkeerde knopje te rammen dus...
Geef mij in het vervolg maar een PS2 ripoff controller :)
Nu ben ik zelf niet van plan om een nieuwe controller te kopen voor 1 spel, en daarnaast bevalt de controller eigenlijk prima. Volgens mij heb ik nog wel een iets andere maargoed, maakt ook niet uit.

Wat ik me afvraag is welke toetsentoewijzing nou goed werkt. Het lijkt namelijk alsof PES veel meer toetinstellingen verwacht dan ik maximaal "aankan".

Dus heeft iemand tips hiervoor?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Il Ljama schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:13:
[...]

Daar zit toch geen L2 en R2 button op? Lijkt me niet handig in combinatie met PES :'(
daarentegen heb ik wel twee extra buttons bij mijn rechterduim :)

de Logitech Dual Action wil ik vooral afraden omdat de linker analoge stick bij mij en twee van mijn gamevrienden stuk is gegaan!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:32:
[...]

daarentegen heb ik wel twee extra buttons bij mijn rechterduim :)
Maar is dat voor PES toch helemaal niet handig? Het lijkt me toch het prettigst om een PS achtige pad te hebben met een L2 en R2, om al combinaties te doen.
de Logitech Dual Action wil ik vooral afraden omdat de linker analoge stick bij mij en twee van mijn gamevrienden stuk is gegaan!
Ik denk dat m'n huidge dual action het binnen een paar maanden ook wel weer op gaat geven...Daarom wil ik wel 's een originele PS2 pad proberen.

offtopic:
Joint Ops jij eigenlijk nog wel 's?

Verwijderd

offtopic:
Vrijwel nooit, maak wel vaak plannen om het weer es op te gaan pakken, dus dat gaat er zeker wel weer een keer van komen :)

• UTM

UTM

Hebben jullie dat ook bij de PC versie, dat het geluid hapert? Gekocht bij Mediamarkt Rotterdam

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 08:06

Piggen

Lekker bakkie

Bij de Dynabyte heb ik hem vandaag niet gezien, helaas.
Misschien morgen.

Verwijderd

ik speel hem met mijn ps2 controller op de pc (door zown usb convert kastje)

werkt geniaal _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:04:

werkt geniaal _/-\o_
idd jah...ik snap niet dat iedereen zo loopt te klooien met die controllers. Zo'n converter kastje is DE oplossing(en ook niet zo duur). Dan kun je PES gewoon met een ps2 controller spelen, waar het spel ook voor gemaakt is. Werkt perfect! :*)

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:04:

werkt geniaal _/-\o_
jup same here, wel grappig dat als je online speelt je meteen kunt zien wie er met een keyboard speelt en wie met een joypad :P

* amahusu is nog steeds ongeslagen :*)

btw, als ik 1 potje heb gespeeld dan loopt m'n geluid ineens niet meer synchroon met het beeld, echt zwaar irritant :( iemand misschien een oplossing?

• UTM

UTM

amahusu schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:14:
[...]

jup same here, wel grappig dat als je online speelt je meteen kunt zien wie er met een keyboard speelt en wie met een joypad :P

* amahusu is nog steeds ongeslagen :*)

btw, als ik 1 potje heb gespeeld dan loopt m'n geluid ineens niet meer synchroon met het beeld, echt zwaar irritant :( iemand misschien een oplossing?
Same here: http://gathering.tweakers...quote_message/22211142/27 :)

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-10 11:58

thirdeye

tool

Iemand die mij kan helpen met kopballen (uit corners). Ze gaan altijd over als ik ze raak, of tegen de lat. Slechts een enkele keer komt hij onder de lat...

Met de pass-toets koppen lost het probleem op, maar dan krijg je een balletje dat qua snelheid geen gevaar brengt...

Prying open my Third Eye

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik draai de bal in met (D - dus het rondje) iets verder van de goal dan die standaard staat en kop hem in met de schietknop (A - blokje - whatever) :)

Ik omspeel inmiddels de keeper met RC2, scheelt heel wat irritaties :)

Computer Specs

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-10 11:58

thirdeye

tool

GandalfTheGrey schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:03:
ik draai de bal in met (D - dus het rondje) iets verder van de goal dan die standaard staat en kop hem in met de schietknop (A - blokje - whatever) :)

Ik omspeel inmiddels de keeper met RC2, scheelt heel wat irritaties :)
Okee, dan sta ik gewoon te dicht bij de goal (ongeveer op de 5 meter lijn) als ik kop. Wel vreemd trouwens dat je vanaf daar niet gewoon omlaag kunt koppen...

Prying open my Third Eye

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb vanmiddag ook een dual action gehaald.

Maar die knoppen instellen vind ik echt zwaar verneukt. Wat en hoe is nu de beste knoppenverdeling?

Kan iemand misschien een screenshot wegzetten van zijn settings? Want moet snel ff wennen anders ziet het er straks uit in de pes online competitie, op dit moment kan ik er namelijk nog helemaal geen reet van. Maar jezus, ook al kan ik nog amper lopen en van manneke wisselen, het is wel een supervet spel.

Alvast bedankt, nu ff zaalvoetballen later deze week online proberen.

• PromoX

PromoX

Flying solo

Hier de controls zoals ik ze ingesteld heb in PES 3. Dit is geloof ik dezelfde indeling als op de PS2 gebruikt wordt.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/promox79/pes/pes3controls.jpg

Defense
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/promox79/pes/pes3defense.jpg

Attack
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/promox79/pes/pes3attacking.jpg

• Il Ljama
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

PromoX schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:41:
[...]

Maar is dat voor PES toch helemaal niet handig? Het lijkt me toch het prettigst om een PS achtige pad te hebben met een L2 en R2, om al combinaties te doen.
[quote]PromoX schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:41:
[...]

quote]

Nee, bepaald niet. Ik had die Saitek namelijk zelf ook en die knopjes bij je rechterduim zijn lang niet zo prettig als de L2/R2 button. Oh ja, de analoge stick van die Saitek is ook al redelijk lam. Echt degelijk is volgens mij alleen de ps2 gamepad, maar uiteindelijk sneuvelt er altijd wel 1 ;)

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Verwijderd

Is er al een option file beschikbaar voor de pc ?
Voor pes3 gebruikte ik altijd wolfpatches, maar die vind ik niet meer...

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Heb vandaag mailtje van play.com gehad: m'n xbox PES4 is onderweg :Y)
dit terwijl ik eigenlijk m'n order wou gaan cancelen, ach ja, nog een weekje geduld dan maar, dan kan ik ook eindelijk een potje tegen jullie spelen :9

ik merk wel, als ik tegen verschillende vrienden speel, is dat weer zoveel anders dan wanneer ik op 5sterren tegen de computer speel, dus waarschijnlijk zal ik gewoon gelijk online gaan zonder te te oefenen. (dan maar afgeslacht worden en online oefenen ;p)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Verwijderd

PromoX schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:07:
[...]

Heeft iemand hem nu eigelijik al voor de PC? (de winkel versie...)
Krijg een berichtje als ie bij dynabyte binnen is maar vandaag nog geen bericht gehad :(

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:53:
[...]

Krijg een berichtje als ie bij dynabyte binnen is maar vandaag nog geen bericht gehad :(
Ik ga morgen de stad in, sowieso even kijken bij de MediaMarkt. Ga ervan uit dat ze 'm daar wel hebben, aangezien iemand anders hier 'm ook bij de MM gekocht heeft.

Lees trouwens op soccergaming dat het spel online de standaard option file gebruikt en je niet gebruik kunt maken van zelfgemaakte/gedownloade. Aan de ene kant jammer (sommige teams en spelers hebben rare namen..), maar je weet op die manier wel zeker dat iedereen dezelfde data gebruikt.

Tenminste...zolang er geen hacks voor zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 25-11-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

@ Promox

bedankt voor de screens. Heb nu jouw instelling gecopyd, dus nu moet het lukken.

editje: heb nu een aantal potten gespeeld. Maar nu wil ik online, maar als ik een host zoekt gebeurt er verder niks. Ook als ik weer op search druk weer hetzelfde.

Nu heb ik zelf mijn firewall goed ingesteld, zelfs uitgezet. Maar nog steeds geen 1 IP te zien.

Hosten kan, maar dan gebeurt er ook niks.

Ik neem aan dat er wel degelijk mensen online zijn met pes, dus ik verdenk nog steeds mijn firewall.

Iemand een idee?

[ Voor 72% gewijzigd door Turfschipper op 26-11-2004 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Il Ljama schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:13:
[...]

nope, die zitten gewoon rechts van de normale buttons, maar das gewoon gewoon worden, zo krijg ik minder vingerkramp dan als ik PES op een ps2 :)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.