plaats aub de verschillen tussen deze release en de beta ben benieuwd !
Is idd mogelijk ja, maar geeft mij toch niet het echt ML gevoel...ZAMoRANo schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:25:
[...]
Je kan toch gewoon kiezen voor de spelers die daadwerkelijk in dat team spelen?
Misschien heb ik wel een afwijking hoor
ik heb de demo nu ff geprobeerd en volgens mij is het voor de verandering weer een verbetering 
maar wat me ookal weer was opgevallen is dat de voordeel regel af en toe nog niet goed wordt uitgevoerd.. ma ik ga nu zo weer ff verder spelen en dan kijkne of het vaker voor komt
vraag: release date pc bekend?
maar wat me ookal weer was opgevallen is dat de voordeel regel af en toe nog niet goed wordt uitgevoerd.. ma ik ga nu zo weer ff verder spelen en dan kijkne of het vaker voor komt
vraag: release date pc bekend?
Verwijderd
Even wat forums afgestruind...
Heb nou niet de indruk dat Pes 4 voor de xbox een grafisch hoogstandje is.
3 uur non-stop playing.
Wat zijn die overtredingen toch heftig geworden, geweldig!
Vrije trappen op doel, nog zo iets, veel meer vaart dan voorheen.
Ik was wat huiverig voor de keepers, iets gelezen op fora dat ze soms niet reageerden.
Net een geweldige safe gehad op een schot van 5 meter.
Scoren lukt echt voor geen meter [nog], daarintegen pas 1 doelpunt tegen gehad.
Dat belooft veel
Het passen, intercepten en je mannetje onbestuurbaar lijkt eruit.
Schiten is echt anders geworden volgens mij want ik was gewent aan vrij kort de knop ingedrukt houden en heb tot nu toe nog geen enkel fatsoenlijk schot afgeleverd.
Ja eentje, van 5 meter net langs de paal.
Cut-scenes zijn mooi, commentaar lijkt iets echter [hoewel ik me nooit echt gestoord heb aan het commentaar van pes],vrije trappen
Oh en super vloeiend, geen drops.
Scheids lijkt wel wat statisch maar dat geeft niet.
Had ik al gezegt dat die overtredingen zo vet zijn?
Zover ik gezien heb werkt de voordeelregel nu ook zoals het hoord.
Nu nog een expander zodat je langer dan 5 minuten kunt spelen. [of is het 2 1/2 ?]
Loving it
Wat zijn die overtredingen toch heftig geworden, geweldig!
Vrije trappen op doel, nog zo iets, veel meer vaart dan voorheen.
Ik was wat huiverig voor de keepers, iets gelezen op fora dat ze soms niet reageerden.
Net een geweldige safe gehad op een schot van 5 meter.
Scoren lukt echt voor geen meter [nog], daarintegen pas 1 doelpunt tegen gehad.
Dat belooft veel
Het passen, intercepten en je mannetje onbestuurbaar lijkt eruit.
Schiten is echt anders geworden volgens mij want ik was gewent aan vrij kort de knop ingedrukt houden en heb tot nu toe nog geen enkel fatsoenlijk schot afgeleverd.
Ja eentje, van 5 meter net langs de paal.
Cut-scenes zijn mooi, commentaar lijkt iets echter [hoewel ik me nooit echt gestoord heb aan het commentaar van pes],vrije trappen
Oh en super vloeiend, geen drops.
Scheids lijkt wel wat statisch maar dat geeft niet.
Had ik al gezegt dat die overtredingen zo vet zijn?
Zover ik gezien heb werkt de voordeelregel nu ook zoals het hoord.
Nu nog een expander zodat je langer dan 5 minuten kunt spelen. [of is het 2 1/2 ?]
Only fools are enslaved by time and space.
Viel me inderdaad ook op dat het grafisch niet echt veel beter is dan op PS2, framerates zijn wel beter (bij een uittrap van de keeper bijvoorbeeld geen fps-drops meer)Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:48:
Even wat forums afgestruind...
man, ik was het wachten onderhand wel zat aan het worden, helemaal nu ik druk bezig ben met Halo2 en Halflife2 heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer in om te (online) voetballen... (en m'n pre-order bij Play zal wel pas over tig weken aankomen..)Macer schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:26:
Bij de meeste FRS is de XBOX versie al beschikbaar... In het topic op XBW komen er steeds meer FRS bij...
In ieder geval FRS Zwolle, Sittart en Amsterdam.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Dus de Xbox versie is al aardig verkrijgbaar zie ik. Ik had gelezen op gamer.nl dat de Xbox en PC versie waren vertraagd tot 27 november en 1 december. Misschien dat de PC versie dan morgen ook wel komt
uhm...
vast niet.
Zoals ik gelezen heb is dit demo gelekt.
Ik hou het op 26 november, kan dan alleen maar meevallen.
Helamaal als de demo-raptors uit de lucht gaan vallen
Timing is wel verkeerd van Konami, ver na fifa en tegelijkertijd met dinges2
[halflife]
Timing is wel verkeerd van Konami, ver na fifa en tegelijkertijd met dinges2
Only fools are enslaved by time and space.
Ik heb de demo nu ook, maar ik krijg mijn gamepad niet spelklaar in het menu, ik kan hem niet eens selecteren. Bij andere spellen doet ie het wel gewoon. Zie ik iets over hoofd of kan je alleen met het toetsenbord deze demo spelen?
ps. ik heb een microsoft sidewinder gamepad.
ps. ik heb een microsoft sidewinder gamepad.
[ Voor 10% gewijzigd door Turfschipper op 18-11-2004 22:11 ]
Dacht dat de demo van een Duits blad kwam. Lijkt mij niet dat dit dan een gelekte versie zou zijn. De X-box versie was trouwens ook ineens te koop, terwijl daar ook diverse berichten over waren dat die later uit zou komen.LoneRanger schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:04:
vast niet.
Timing is wel verkeerd van Konami, ver na fifa en tegelijkertijd met dinges2[halflife]
Ik twijfel ook wel of ie morgen uitkomt, maar je weet het nooit
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Thnx voor je reactie Nippletwister!
Zit me nu wel even af te vragen voor welke Pes ik moet gaan, die van de PS2 of de Xbox.
Voordeel van de Xbox versie is 5 euro
Jammer dat er geen Xbox demo van Pes online staat...
Zit me nu wel even af te vragen voor welke Pes ik moet gaan, die van de PS2 of de Xbox.
Voordeel van de Xbox versie is 5 euro
Waarschijnlijk moeten we voor de PC versie nog een weekje wachten... Anders had deze ook vandaag wel in de winkels gelegen.. Maar de PC versie had al een tijdje de datum van de 26ste
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Als je online wilt spelen lijkt me de keus niet zo moeilijkVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:49:
Thnx voor je reactie Nippletwister!
Voordeel van de Xbox versie is 5 euro![]()
![]()
Verder schijnt de PS2 versie soms slowdowns te hebben. Als ik zou moeten kiezen zou ik waarschijnlijk voor de X-box versie gaan
idd, bij de settings.
Maar probeer die knoppen maar eens fatsoenlijk te configureren. Ik snap er niks van, hij kiest steeds maar gewoon een knop. Zie er de logica niet van in.
kan iemand die ook een sidewinder heeft mij ff helpen of zeggen welke configuratie het makkelijkste is.
Ik krijg het niet voor mekaar, wat is nu schieten, passen ed. tov knop1, knop2, etc?
Nu is 1 van de knoppen tacklen en pauze. irritant. Lukt me bv niet om twee knoppen van fucntie te wisselen.
Maar probeer die knoppen maar eens fatsoenlijk te configureren. Ik snap er niks van, hij kiest steeds maar gewoon een knop. Zie er de logica niet van in.
kan iemand die ook een sidewinder heeft mij ff helpen of zeggen welke configuratie het makkelijkste is.
Ik krijg het niet voor mekaar, wat is nu schieten, passen ed. tov knop1, knop2, etc?
Nu is 1 van de knoppen tacklen en pauze. irritant. Lukt me bv niet om twee knoppen van fucntie te wisselen.
[ Voor 26% gewijzigd door Turfschipper op 18-11-2004 23:30 ]
Ik heb hem sinds vandaag ook voor Xbox en ik moet zeggen dat de Xbox S controller me 100% meevaltPromoX schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:13:
[...]
Als je online wilt spelen lijkt me de keus niet zo moeilijk. Het nadeel van de X-box zou de controller kunnen zijn. Dit kun je natuurlijk oplossen met een adapter, zodat je je PS2 pad kunt gebruiken.
Verder schijnt de PS2 versie soms slowdowns te hebben. Als ik zou moeten kiezen zou ik waarschijnlijk voor de X-box versie gaan. Ik moet helaas wachten op de PC versie
.
Spelen via Xbox live is ook erg gaaf: 4 potjes gespeeld, 3 gewonnen en 1 verloren
Het draait ook goed via Live zonder lag?
Verder lijkt me dat best irritant om te moeten wennen aan een andere controller. Heb voor de pc een dual action (m'n 3e alweer...). Als deze stuk gaat, zal ik waarschijnlijk een adapter kopen voor een PS2 controller. Die dingen zijn toch gemaakt voor dit spel.
Verder lijkt me dat best irritant om te moeten wennen aan een andere controller. Heb voor de pc een dual action (m'n 3e alweer...). Als deze stuk gaat, zal ik waarschijnlijk een adapter kopen voor een PS2 controller. Die dingen zijn toch gemaakt voor dit spel.
[ Voor 77% gewijzigd door PromoX op 18-11-2004 23:46 ]
Ik heb mijn dual action nu ook een paar maanden en de analoge stick reageert niet meer goed... erg irritant en aangezien er zo veel klachten over zijn denk ik dat ik ook maar overstap op converter + PS 2 controller.PromoX schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:45:
Ligt het aan mij of is de speelsnelheid op de PC lager dan op de xbox/ps2???
daag
Ik denk dat ik het weet.
Ik heb een nogal verouderde sidewinder met slechts 6 knoppen. Zal eens een nieuwe halen want met deze is het volgens mij niet mogelijk te spelen.
Iemand een aanrader? Ik dacht zelf om een PS2 gamepad plus converter voor PC te kopen.
Ik heb een nogal verouderde sidewinder met slechts 6 knoppen. Zal eens een nieuwe halen want met deze is het volgens mij niet mogelijk te spelen.
Iemand een aanrader? Ik dacht zelf om een PS2 gamepad plus converter voor PC te kopen.
Ik heb dus m'n derde dual action alweer. De vorige 2 hebben het elk na ongeveer een half jaar opgegeven. De linker analoge stick werkt dan niet goed meer. Heb ze wel beide zonder problemen kunnen ruilen, maar leuk is anders...
Een converter met PS2 pad lijkt me dan de beste optie.
Een converter met PS2 pad lijkt me dan de beste optie.
Verwijderd
beetje crossposten met fifatopic nu maar idd ik heb ook 2 kapotte duals liggen terwijl ze echt geweldig leken en ik ben nu voor de ps2 adapter combo gegaan .
Speelt erg lekker
Speelt erg lekker
Waar heb jij converter+ controller gehaald? site in NL? Linkje plz
want met een half gare dual action kan ik natuurlijk niet mee doen in de PES 4 online leaugue
[ Voor 7% gewijzigd door The_Thijs© op 19-11-2004 00:36 ]
daag
De converter + PS2 controller is een aanrader.. Ik heb hem ook sinds een week en het is wel even wennen als je de logitech gewend bent, maar daarna gaat het als de brandweer.
Ik heb hem bij www.lik-sang.com vandaag (wel in azie bestellen, is goedkoper en sneller).
Was nog geen 50 euro kwijt voor een PS2 controller en 2 adapters (xbox en PC).
Gisteren gelijk naar de FRS gereden en ik had daar de laatste PES4, thuis snel in mijn Xbox. Het is wel heel erg wennen als je alleen nog maar PES hebt gespeeld op de PC. De overstap naar de console is best groot. Als je op de PC met 1280x1024 speelt ziet het er op de TV toch allemaal wat minder uit (beetje wazig). Kwestie van wennen denk ik.
Het spelen gaat wel lekker, al lijkt het allemaal wat sneller te gaan. De Xbox controller heeft bij mij nog niet voor problemen gezorgd, ik heb besloten deze eerst een eerlijke kans te geven voordat ik mijn adapter voor de PS2 controller erin stop.
Nog geen potjes op Live gedaan, maar wat ik gehoord heb is er (in de meeste gevallen) geen last van lag en speelt het erg goed. Vanmiddag maar eens proberen.
Voor mensen met een Xbox.. Via XBW gaan we een online toernooi opzetten. Daar heb ik inmiddels een forum voor gemaakt wat te bereiken is via http://www.peslive.nl/forum
Ik heb hem bij www.lik-sang.com vandaag (wel in azie bestellen, is goedkoper en sneller).
Was nog geen 50 euro kwijt voor een PS2 controller en 2 adapters (xbox en PC).
Gisteren gelijk naar de FRS gereden en ik had daar de laatste PES4, thuis snel in mijn Xbox. Het is wel heel erg wennen als je alleen nog maar PES hebt gespeeld op de PC. De overstap naar de console is best groot. Als je op de PC met 1280x1024 speelt ziet het er op de TV toch allemaal wat minder uit (beetje wazig). Kwestie van wennen denk ik.
Het spelen gaat wel lekker, al lijkt het allemaal wat sneller te gaan. De Xbox controller heeft bij mij nog niet voor problemen gezorgd, ik heb besloten deze eerst een eerlijke kans te geven voordat ik mijn adapter voor de PS2 controller erin stop.
Nog geen potjes op Live gedaan, maar wat ik gehoord heb is er (in de meeste gevallen) geen last van lag en speelt het erg goed. Vanmiddag maar eens proberen.
Voor mensen met een Xbox.. Via XBW gaan we een online toernooi opzetten. Daar heb ik inmiddels een forum voor gemaakt wat te bereiken is via http://www.peslive.nl/forum
[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 19-11-2004 18:50 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik heb ook een potje gespeeld waarbij ik echt VEEL lag hadPromoX schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:45:
Was gewoon niet leuk meer en ik ben er dus ook mee gekapt... Wel een verliespartij erbij
Geloof me maar wat de Xbox controller betreft: het is ff wennen maar ik merk nu al geen verschil meer met mijn PS2 controllers als ik het aan het spelen ben, ik heb iig geen converters nodig
Weet er iemand of het mogelijk is om langer dan 5 minuten te spelen in de demo?
want ik wordt er wel vervelend van om iedere x een nieuwe wedstrijd te starten.
Weet iemand misschien ook nog welke fora je het beste in de gaten kan houden in verband met komende update patches voor PES 4?
*edit*
en wat voor dinge kan je met de linker en rechter analoge stick doen.. want tot nu toe kan ik met links alleen gewoon lopen en met recht een 360 graden draai trucje doen
Weet iemand misschien ook nog welke fora je het beste in de gaten kan houden in verband met komende update patches voor PES 4?
*edit*
en wat voor dinge kan je met de linker en rechter analoge stick doen.. want tot nu toe kan ik met links alleen gewoon lopen en met recht een 360 graden draai trucje doen
[ Voor 24% gewijzigd door Jackazz op 19-11-2004 12:18 ]
je kunt met de r3 knop ook manual passes geven, over de grond en door de luchtJackazz schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:16:
Weet er iemand of het mogelijk is om langer dan 5 minuten te spelen in de demo?
*edit*
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Wow! Dit spel is VET!!!
Speel 'm nu op m'n XboX en echt het speelt als een zonnetje!!
Het is dat ik zo moet wennen aan m'n controllers omdat ik normaal op m'n pc speel maar op m'n breedbeeld PES4 spelen is echt te gek gewoon!
Nogmaals HULDE voor dit spel!
Speel 'm nu op m'n XboX en echt het speelt als een zonnetje!!
Het is dat ik zo moet wennen aan m'n controllers omdat ik normaal op m'n pc speel maar op m'n breedbeeld PES4 spelen is echt te gek gewoon!
Nogmaals HULDE voor dit spel!
Verwijderd
Ik speel het al vanaf het begin en tot mijn verbazing wordt het spel nog steeds beter. Ik heb het spel vanaf de eerste dag en ben bezig in een Master League.. In het begin is het vet moeilijk om te winnen, want je begint met allemaal deuzen. Ik kocht Kezman en Rooney en nu heb ik in ieder geval scoorend vermogen. Wat ook super is is dat sommige spelers beter kunnen worden. Net als Rooney is van shot acc 88 naar 95 gegaan bij mij. Die gast is echt unstoppable! Wat wel irritant is is dat als je een verdediger dolt hij binnen 3 passen weer naast je staat, alsof ze pepers in hun reet hebben.
Maar het is en blijft de beste serie soccergames ooit!
Maar het is en blijft de beste serie soccergames ooit!
ik zit nu in mijn 2e ML seizoen met PSV en ik heb me niet eens gericht op het halen van topspelers maar meer in het opleiden van de jeugd.
Ben inmiddels begonnen met het verjongen van het elftal en verschillende talenten de kans te geven:
Aankopen zijn Dagaka,Vumomiteic,Rommedahl en Chapi
Gemiddelde leeftijd 22.9
Het valt me btw wel dat je heel veel met kopballen scoort,Chapi is bv. 1.63m maar scoort bijna alles met het hoofd
Ben inmiddels begonnen met het verjongen van het elftal en verschillende talenten de kans te geven:
code:
1
2
3
4
5
6
| Gomes Dagaka Alex Bouma Lee v. Bommel Rommedahl Vumomiteic Farfan Vonlanthen Chapi |
Aankopen zijn Dagaka,Vumomiteic,Rommedahl en Chapi
Gemiddelde leeftijd 22.9
Het valt me btw wel dat je heel veel met kopballen scoort,Chapi is bv. 1.63m maar scoort bijna alles met het hoofd
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Jaaa, die Dagaka heb ik ook, die wordt echt goed in het spel met z'n exp points. Als spits heb ik D. Milito gekocht in het 1e seizoen, 20 jaar en erg talentvol. En in het 2e seizoen, de 18-jarige (re-gen?) Maldini die echt supergoed gaat worden. Ik ga vanavond de XBOX versie kopen en meteen op Live! wat wedstrijdjes spelen!
Verwijderd
Die PES4 demo werkt dus voor geen meter bij mij...
Het loopt wel, maar nogal schokkerig (m.u.v. de replays, die zijn vloeiend)
Ik heb een P4 2,4 GHz, 512 MB RAM, GF4 Ti-4200 XP 128 MB.
Best vaag, mijn systeem zou dit toch wel aan moeten kunnen.

Verwijderd
morgen even pes4 ophalen bij frs en dan meteen online 
heb me ook aangemeld bij dat forum van Macer.
heb me ook aangemeld bij dat forum van Macer.
ik heb een minder systeem maar bij mij loopt die wel vloeiendVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:17:
Die PES4 demo werkt dus voor geen meter bij mij...![]()
draai dan wel op 800 *600
Verwijderd
Het verbaasd me dat jullie allemaal zo verrast zijn van de game.
Eigenlijk dacht ik dat jullie wel wisten wat Pes op de Xbox zou zijn aangezien er sommige hier toch wel een 'beta' versie hebben getest....?
Of was de 'beta' nog zo slecht?
Trouwens, ik overweeg Pes 4 voor de Xbox te halen,mede doordat er een online functie in zit.
Maar moet ik perse een router aanschaffen om met de xbox online te gaan?
Zo ja? wat is het doel van die router dan?
Alvast enorm bedankt!
Eigenlijk dacht ik dat jullie wel wisten wat Pes op de Xbox zou zijn aangezien er sommige hier toch wel een 'beta' versie hebben getest....?
Of was de 'beta' nog zo slecht?
Trouwens, ik overweeg Pes 4 voor de Xbox te halen,mede doordat er een online functie in zit.
Maar moet ik perse een router aanschaffen om met de xbox online te gaan?
Zo ja? wat is het doel van die router dan?
Alvast enorm bedankt!
patch voor oneindig tijd http://maverick.dynasoft.nl/pes4.rar (heb hem even op m'n eigen webspace gezet, tis een kleine executable, dus dan hoef je niet bang te zijn dat het rotzooi is
)
De pes4.exe in de pes4 dir hernoemen naar pes4bak.exe en deze pes4.exe de dir in gooien, dan dit programma op de achtergrond draaien als je pes4bak.exe weer start en op f8 drukken om de tijd te stoppen
De pes4.exe in de pes4 dir hernoemen naar pes4bak.exe en deze pes4.exe de dir in gooien, dan dit programma op de achtergrond draaien als je pes4bak.exe weer start en op f8 drukken om de tijd te stoppen
PSN: DutchTrickle PVoutput
Die router zorgt ervoor dat je ook nog kan internetten via je normale PC...
Live is trouwens echt gaaf, denk dat dat echt een hit gaat worden...
Live is trouwens echt gaaf, denk dat dat echt een hit gaat worden...
Verwijderd
Thnx Macer!
Maar wanneer ik niet zou willen internetten en alleen puur met mijn xbox online zou willen dan heb ik geen router nodig zeg maar?
Het is geen voorwaarde een router te hebben om online te kunnen gamem zeg maar?
Maar wanneer ik niet zou willen internetten en alleen puur met mijn xbox online zou willen dan heb ik geen router nodig zeg maar?
Het is geen voorwaarde een router te hebben om online te kunnen gamem zeg maar?
thnx.. hij werkt goedMaverick schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:11:
patch voor oneindig tijd http://maverick.dynasoft.nl/pes4.rar (heb hem even op m'n eigen webspace gezet, tis een kleine executable, dus dan hoef je niet bang te zijn dat het rotzooi is)
kan ik morge het tenminste echt goed probere
Verwijderd
Waar op de site van Lik-sang kan ik een 'converter + PS2 controller' vinden?
Zodat ik een ps2 controller kan aansluiten op mijn Xbox!
Zodat ik een ps2 controller kan aansluiten op mijn Xbox!
@ Noax, als je alleen met je xbox online gaat hebt je geen router nodig (je internet verkeer hoeft dan niet verdeeld te worden)
Voor de controller + adapter
Xbox Adapter
PC adapter
PS2 controller
Gewoon in Azië bestellen en niet in Europa, is een stuk goedkoper en toch binnen een week in huis.
Voor de controller + adapter
Xbox Adapter
PC adapter
PS2 controller
Gewoon in Azië bestellen en niet in Europa, is een stuk goedkoper en toch binnen een week in huis.
Ik heb exact hetzelfde probleem als, alleen heb ik heb dan nog eens een P4, 3.0ghz, 1gb ram en een Radeon 9800 pro 128mb! Het hielp bij mij in ieder geval om mn desktop van 1600x1200@75hz om te zetten naar 1280x1024@85hz, maar er was nog steeds een lichte vertraging. Erg vaag.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:17:
Die PES4 demo werkt dus voor geen meter bij mij...![]()
Over het spel zelf, ik weet het zo nog niet. Ik heb niet het gevoel alsof hij af is ofzo, alsof er nog bugjes in zitten. Als ze exact PES3 geport hadden met de kleine verbeteringetjes die er nu in zitten, dan zou ik toch blijer zijn geweest denk ik. Maar misschien is de uiteindelijke versie toch beter. Het blijft een demo he. Daarnaast vind ik em eigenlijk nu al te makkelijk. Op 5 sterren verlies je al niet meer. Had de uiteindelijke versie nou 6 sterren ofzo? (Ik dacht dat ik dat had gelezen hier)
wat is het verschil met de xbox beta ?
Verwijderd
Enorm bedankt voor de url's en de uitleg, Macer!Macer schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 07:22:
@ Noax, als je alleen met je xbox online gaat hebt je geen router nodig (je internet verkeer hoeft dan niet verdeeld te worden)
Wist totaal niet dat er nog zoveel prijsverschil zat op die controllers!
Laat die controller van mij net vorige week kapot zijn gegaan!
Als je hier nu in de buurt woonde had ik je een rondje gegeven!
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 11:33 ]
Zo'n PS2-controller+adapter lijkt mij ook wel hip om te hebben, maar is het nu zoveel beter dan een logitech dual action?
M.a.w. zijn de moeite en het prijsverschil te rechtvaardigen?
[ Voor 27% gewijzigd door gday op 20-11-2004 13:26 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
* Gaius kruipt onder steen vandaan....
DEMO??? Woei woei woei woei, snel downloaden.
Ben heel benieuwd, hoewel het mij voornamelijk om de ML gaat die natuurlijk niet in de demo zal zitten.
DEMO??? Woei woei woei woei, snel downloaden.
Ben heel benieuwd, hoewel het mij voornamelijk om de ML gaat die natuurlijk niet in de demo zal zitten.
Ik ben over het algemeen best tevreden met mijn Dual Action. Alleen dat irritante linkerpookje werkt niet altijd even goed, maar even opnieuw kalibreren en hij doet het weer. Het voordeel van de Dual Action is denk ik dat hij voor de PC is gemaakt en erg veel games standaard al erg goed zijn afgesteld op de Dual Action.gday schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:26:
Zo'n PS2-controller+adapter lijkt mij ook wel hip om te hebben, maar is het nu zoveel beter dan een logitech dual action?
uhm...
Ik heb nu 4 potjes gespeeld via Live! en tot nu toe alle 4 gewonnen, alleen het lame is dat 2 van die gewonnen wedstrijden niks oplevert omdat er van die flapdrollen zijn die snel disconnecten vlak voor het einde van de wedstrijd. echt flauw. Wel moet ik zeggen dat ik zelf alle wedstrijden tot nu toe zelf heb gehost en hier niks merk van enige lag, alles gaat erg soepel. Vraag is of dat vor de andere partij ook geld, anders zouden die disconnects van de tegenpartij daar wel es te maken mee kunne hebben
Nog meer mensen die op Live! spelen hier ?
@Noax en anderen die geintresseerd zijn in de PS2 adapter, check dit topic even
Ben bezig met een inkoopactie bij Lik Sang
[ Voor 17% gewijzigd door M@cer op 20-11-2004 13:59 ]
Heb ik eindelijk live pes, eerste pot lag tot en met... niet speelbaar .. sta met 3-0 achter ja zo wel ja... hoop toch wel dat men bij de live service de boel een beetje op peil brengt want dit is zuigt behoorlijk. Enneuh idd toen ik met 3-0 achterkwam terwijl ik zelf niets deed had ik de neiging om gewoon uit live te gaan. Heb de pot maar door laten draaien kon alleen zelf niets doen
[ Voor 30% gewijzigd door Chocovla op 20-11-2004 16:10 ]
"Better ask questions before you shoot"
Nog geen last gehad van Lag hier... Probeer mensen uit Nederland te vinden, dan moeten er weinig problemen mee zijn.
na uitgebreid spelen van de demo
+ Veeeeel kortere laadtijden
+ Speelt ontzettend vloeiend
+ De spelers zien er zeer gelikt uit
+ Na een spelhervatting staan de mannetjes eindelijk waar ze stonden, en niet weer in de formatie
+ Mooie replays
+ Voordeelbal een stuk beter uitgewerkt
+ Takkelen is moeilijker omdat je niet meer zo ver komt
+ Eindelijk niet bij iedere sliding een overtreding tegen
wat ik nog mis
- Langere replays en de replay beschikbaar na een spelhervatting en niet "greyed out"
- Meer grafische opties, vooral hoger, want als je nu ver uitzoomt op bijv owen dan lijkt ie kaal omdat ie dmv detail z'n haar verliest. erg jammer.
Al met al kan ik niet wachten op de full versie
+ Na een spelhervatting staan de mannetjes eindelijk waar ze stonden, en niet weer in de formatie
+ Mooie replays
wat ik nog mis
- Langere replays en de replay beschikbaar na een spelhervatting en niet "greyed out"
- Meer grafische opties, vooral hoger, want als je nu ver uitzoomt op bijv owen dan lijkt ie kaal omdat ie dmv detail z'n haar verliest. erg jammer.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik speel ook veel op live (inmiddels al 20 potjes) screenname: Maartenvlkazuka schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:47:
Ik heb nu 4 potjes gespeeld via Live! en tot nu toe alle 4 gewonnen, alleen het lame is dat 2 van die gewonnen wedstrijden niks oplevert omdat er van die flapdrollen zijn die snel disconnecten vlak voor het einde van de wedstrijd. echt flauw. Wel moet ik zeggen dat ik zelf alle wedstrijden tot nu toe zelf heb gehost en hier niks merk van enige lag, alles gaat erg soepel. Vraag is of dat vor de andere partij ook geld, anders zouden die disconnects van de tegenpartij daar wel es te maken mee kunne hebbenNog meer mensen die op Live! spelen hier ?
Ik heb wel enige malen ervaringen gehad met lag en dat is soms echt wel irritant!
Echt een reden om vroegtijdig ermee te nokken want soms is het echt niet te doen.
Zou beter zijn als je ook op ping en land zou kunnen selecteren....
Mee eens. Zelf hosten is geen probleem maar de joinende partij heeft altijd last van lag. In zo'n spel ben je dan gewoon de klos omdat snel reageren en anticiperen zo'n beetje het belangrijkste is...Nippletwister schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:57:
[...]
Ik speel ook veel op live (inmiddels al 20 potjes) screenname: Maartenvl
Ik heb wel enige malen ervaringen gehad met lag en dat is soms echt wel irritant!
Echt een reden om vroegtijdig ermee te nokken want soms is het echt niet te doen.
Zou beter zijn als je ook op ping en land zou kunnen selecteren....
Hopen dat het verbeterd, zal eens kijken of ik een Nederlandse tegenstander kan vinden
heb nu 5 partijen gespeeld, 1 ging goed, 1 ging de andere partij er vandoor , 1 met zware lag en 2 met lichte lag. Het is iig behoorlijk irritant dat je zelf denkt balbezit te hebben en ineens een seconde later je tegenstander vrij voor de keeper staat. De lol is er zo snel van af. Heb het ook tegen Nederlanders gehad trouwens.kazuka schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:06:
[...]
Mee eens. Zelf hosten is geen probleem maar de joinende partij heeft altijd last van lag. In zo'n spel ben je dan gewoon de klos omdat snel reageren en anticiperen zo'n beetje het belangrijkste is...
Hopen dat het verbeterd, zal eens kijken of ik een Nederlandse tegenstander kan vinden
Verwijderd
eerste 2 partijen gespeeld. merk weinig van lag. 1 tje gewonnen en eentje gelijk, terwijl ik veel beter was 
gamertag is WattsA als er iemand wil spelen
gamertag is WattsA als er iemand wil spelen
Gisteren nog gelijk gespeeld tegen de nr 238 of zoiets op de ranking list van Live. Was top wedstrijd.
Add me maar, mijn tag is Sunrider88
Add me maar, mijn tag is Sunrider88
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Ik heb net de demo ook gespeeld en hij is weer geweldig. Goede verbeteringen ten opzichte van deel 3.
Net de PC versie besteld. Kost maar 30 euro (pre-order bij de Dynabyte) en m'n broertje wilde ook nog de helft meebetalen (wilde ie bij de Xbox versie niet), dus ben ik maar voor de PC versie gegaan boven de Xbox versie
Net de PC versie besteld. Kost maar 30 euro (pre-order bij de Dynabyte) en m'n broertje wilde ook nog de helft meebetalen (wilde ie bij de Xbox versie niet), dus ben ik maar voor de PC versie gegaan boven de Xbox versie
Zojuist tegen WattsA gespeeld, 5-1 gewonnen maar heb em wel zelf gehost. Ben benieuwd hoe de uitslag zal zijn als ik had gejoind. Wel moet ik erg wennen aan de xbox s controller, speelde al een tijdje pes4 op de ps2 en dat speelt voor m'n gevoel vele malen fijner. Zal wel een gewenningskwestie zijn
Verwijderd
heheh 
hmm ja lekker. eerste keer afgedroogd. eerste helft zat ik er nog lekker in maar toen ik de tweede goal tegen kreeg, lukte niets meer
pff ga maar ff rusten, was een zware dag
hmm ja lekker. eerste keer afgedroogd. eerste helft zat ik er nog lekker in maar toen ik de tweede goal tegen kreeg, lukte niets meer

pff ga maar ff rusten, was een zware dag
Nououou net nog wat partijtjes gespeeld. Als ik de games zelf host draait het als een tierelier. Als ik zelf een partij join wil het nog wel eens laggen. Het is vanavond iig stukken beter gegaan als vanmiddag...
Even paar vragen over XBlive: je komt willekeurig tegen iemand te spelen, of kan je kiezen uit een lijst met spelers? (maar als ik goed begrepen heb kan je niet zien waar hij/zij vandaan komt?) Heb je ook een soort van ranking, ik bedoel dan kunnen mensen zien of jezelf hoeveel wedstrijden hebt gespeeld/gewonnen/verloren etc?
Je kan een friends list bijhouden, dus zelf bepalen tegen wie je wilt spelen..
Is er niemand, dan gewoon tegen een willekeurig iemand
En er is een ranking..
Is er niemand, dan gewoon tegen een willekeurig iemand
En er is een ranking..
^^ Helemaal mee eensMaverick schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:56:
na uitgebreid spelen van de demo
+ Mooie replays
wat ik nog mis
En nog wat pluspunten:
+ Makkelijker om stifjes/lobjes te maken.
+ Keeper is veel beter geworden.
+ Vrije trappen
kan niemand iets melden over de verschillen tussen de beta en final versie van de xbox ?
Hoe dat stiften dan precies?Jerry schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:55:
[...]
^^ Helemaal mee eens.
En nog wat pluspunten:
+ Makkelijker om stifjes/lobjes te maken.
+ Keeper is veel beter geworden.
+ Vrije trappen
en zijn de vrije trappen niet veel makkelijker geworden? want ik krijg ze nu heel vaak wel dreigend op doel
Stiften/lobben: L1 + schietknopJackazz schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:29:
[...]
Hoe dat stiften dan precies?
en zijn de vrije trappen niet veel makkelijker geworden? want ik krijg ze nu heel vaak wel dreigend op doel
et spelen "voelt" soepelerratsja schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:08:
kan niemand iets melden over de verschillen tussen de beta en final versie van de xbox ?
penalties nemen
grafisch ziet er er in mijn ogen wat beter uit
spelers reageren beter op invoer
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
Zelf zou ik nog willen zien dat we de keeper kunnen opjagen, en niet zo 'kunstmatig'. Laat ik maar een rode kaart krijgen na het omver trappen van een keeper.
Ook zou ik graag een gekleurde bal bv een groene/oranje bal. Puur aangezien er 1 veld is die nogal 'grauw' van kleur is, daardoor is de witte bal niet echt goed te zien.
De overige plus/minpunten di ehier eerder werden genoemd klinken idd erg bekend!
Ook zou ik graag een gekleurde bal bv een groene/oranje bal. Puur aangezien er 1 veld is die nogal 'grauw' van kleur is, daardoor is de witte bal niet echt goed te zien.
De overige plus/minpunten di ehier eerder werden genoemd klinken idd erg bekend!
Over penalties gesproken, ik dacht dat er in de lijst van verbeteringen tov PES3/WE7 stond dat je nu inmiddels je vrienden compleet kon vernederen door een penaltie ala Panenka erin te leggen, maar hoe ? En de indirecte vrije trap, leuk dat je iemand er naast kan laten staan, maar hoe leg je hem breed of kan je die gozer wat verder van de bal af laten staan ?
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Je kan met [select] een mannetje erbij zetten, dan met de rechter analoog kan je dus bal afleggen. ziet er erg leuk uit, maar of het echt nut heeft: ik heb er nog niet uit kunnen scoren^^0nMe schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:20:
En de indirecte vrije trap, leuk dat je iemand er naast kan laten staan, maar hoe leg je hem breed of kan je die gozer wat verder van de bal af laten staan ?
ik heb der ook nog niet uitkunne scoren.. want je hebt maar heel weinig tijd om te schieten nadat je de bal opzij hebt gelegd.Terryb47 schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:55:
[...]
Je kan met [select] een mannetje erbij zetten, dan met de rechter analoog kan je dus bal afleggen. ziet er erg leuk uit, maar of het echt nut heeft: ik heb er nog niet uit kunnen scoren
Verwijderd
Die demo doet echt raar bij mij; het loopt op zich wel soepel, maar bij lange ballen komen er steeds kleine schokken.
Daar is op zich wel mee te leven, maar als je het spel langer dan een halfuur speelt krijg je er wel hoofdpijn van
.
Wat moet ik hieraan doen?
De compatibiliteitsmodi heb ik al geprobeerd, maar die maakten het nog veel erger.
Daar is op zich wel mee te leven, maar als je het spel langer dan een halfuur speelt krijg je er wel hoofdpijn van
Wat moet ik hieraan doen?
De compatibiliteitsmodi heb ik al geprobeerd, maar die maakten het nog veel erger.
Dat had ik dus in het begin ook, maar nu opeens niet meer. Ik had gekloot met de refreshrate van mn monitor en met 5.1 uit en toch weer alles terug gezet en nu heb ik dus geen stotteringen meer.
Btw hoe weet je nou welke kant je op schiet met een corner of vrije trap, want bij mij schiet hij nooit naar het midden waar je naar gericht staat.
Btw hoe weet je nou welke kant je op schiet met een corner of vrije trap, want bij mij schiet hij nooit naar het midden waar je naar gericht staat.
Verwijderd
heb een filmpje gezien van iemand die het wel deed , maar heb het zelf ook nog niet kunne doen btw ;x
Verwijderd
Aardig van je!Macer schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:58:
@Noax en anderen die geintresseerd zijn in de PS2 adapter, check dit topic even
Ik zal es kijken of ik nog wat kan bedenken, die xbox converter is in elk geval afgevallen.
Mocht ik nog wat kunnen bedenken dan zal ik een berichtje achter laten!
.
[ Voor 105% gewijzigd door PromoX op 22-11-2004 18:26 ]
er is dus wel een verschil te merken ?cypher21 schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:14:
[...]
et spelen "voelt" soepeler
penalties nemen
grafisch ziet er er in mijn ogen wat beter uit
spelers reageren beter op invoer
is het passen ook veranderd,
en wat ik me afvraag speelt het ook minder statisch, vond / vind de beta wel wat scriptisch overkomen in vergelijking met pes 3
Nou, het gaat best lekker moet ik zeggen
Nu 11 wedstrijden online gespeeld, 9 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren. Daarvan zijn er ook een aantal die ik niet zelf heb gehost. Ik had gisteren trouwens 2 potjes die ik had gejoind waarbij er nauwelijks lag was, 't was echt heel goed te spelen, dus het kan wel!
Vanavond weer lekker wat potjes spelen, heb d'r zin an!
Het was gisteren idd stukken beter als zaterdag, hopen dat we dat vol kunnen houden. Les 1 ga niet met een te zwak team spelen dan maakt het geen fluit uit hoe goed je bent, je verliest nog steeds. Wilde graag spelen met Manchester City maar werd iedere keer afgemaakt door mensen met Real Madrid , Ac Milan enz. . Mijn behoorlijk trage verdediging (en Bosvelt op het middenveld ) werden er keer op keer uitgelopen. Ben nu overgestapt op Inter et voila er wordt ineens gewonnen.
Ja, Inter is ook de club die ik het meeste gebruik. Zowiezo is een team met een sterke defense aan te raden, want kansen op goals krijg je altijd wel. Ik zorg in 1e instantie dat m'n defense staat. En dan de tegenstander lekker het spel laten maken zodat ie denkt wel te kunnen winnen en niet snel zal disconnecten en dan vanuit een paar doodsneller counters 1 of 2-0 winnen, zalig
Verwijderd
je lijkt PSV welkazuka schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:57:
Ja, Inter is ook de club die ik het meeste gebruik. Zowiezo is een team met een sterke defense aan te raden, want kansen op goals krijg je altijd wel. Ik zorg in 1e instantie dat m'n defense staat. En dan de tegenstander lekker het spel laten maken zodat ie denkt wel te kunnen winnen en niet snel zal disconnecten en dan vanuit een paar doodsneller counters 1 of 2-0 winnen, zalig
Ik word echt helemaal wanhopig van PES4... Met PES3 op de PC ging het allemaal nog wel aardig, maar PES4 op de Xbox is toch een hele omschakeling.. Was heel braaf begonnen op Live!, maar ben daar maar weer mee gestopt na met 7-0 te zijn afgemaakt.
Eerst maar eens (veel) oefenen en eens normaal mijn wedstrijden winnen op 5 sterren..
Eerst maar eens (veel) oefenen en eens normaal mijn wedstrijden winnen op 5 sterren..
Verwijderd
Ik heb nog nooit mijn best gedaan om een wedstrijd op 5 sterren te winnen.
Ik sta er van te kijken dat je dan een wedstrijd met 7-0 verliest.
Sterker nog, level 3 soms 4 dan vind ik het wel prima, slap he!
Heb gisteren in de MM een wedstrijdje tegen iemand gespeeld, heerlijk gewonnen met 5-0!
Gaat die mafkees na het einde van het wedstrijdje tegen me zeggen dat hij niet wist waar de knop om te schieten zat, jaja tuurlijk knul!
Alsof die gozer 5x bij mijn doel was geweest...
Was trouwens mijn 1e potje Pes op de Xbox.
Moet zeggen dat de besturing allemaal redelijk vanzelf ging, viel me echt 100% mee !
Ik sta er van te kijken dat je dan een wedstrijd met 7-0 verliest.
Sterker nog, level 3 soms 4 dan vind ik het wel prima, slap he!
Heb gisteren in de MM een wedstrijdje tegen iemand gespeeld, heerlijk gewonnen met 5-0!
Gaat die mafkees na het einde van het wedstrijdje tegen me zeggen dat hij niet wist waar de knop om te schieten zat, jaja tuurlijk knul!
Alsof die gozer 5x bij mijn doel was geweest...
Was trouwens mijn 1e potje Pes op de Xbox.
Moet zeggen dat de besturing allemaal redelijk vanzelf ging, viel me echt 100% mee !
Die 7-0 was een wedstrijd op Live.. Werd echt alle hoeken opgestuurd..
Had gisteren mijn eerste disconnecter, sta met 2-1 voor trekt die hufter in de laatste minuut de stekker eruit. Gloeiendegloeiende zielig figuur. Stond ook redelijk hoog op de rankings weet direct waarom
Verwijderd
Dat had ik begrepen.Macer schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:24:
Die 7-0 was een wedstrijd op Live.. Werd echt alle hoeken opgestuurd..
Stond idd niet echt duidelijk in mijn post...sorry.
Maar wanneer je op 5 sterren kunt spelen dan verwacht ik eigenlijk niet dat je met 7-0 de boot in gaat, zeg maar!
Over een weekje ofzopak je die gast gewoon terug!
Ik heb nog echt weinig gevoel bij de Xbox controller.... vanavond ga ik maar eens de PS2 controller met adapter proberen..
5 sterren heb ik ook niet helemaal onder controle (bij PES3 op de PC had ik dat wel), scoren blijft echt een probleem bij mij..
5 sterren heb ik ook niet helemaal onder controle (bij PES3 op de PC had ik dat wel), scoren blijft echt een probleem bij mij..
Verwijderd
Ben benieuwd hopelijk of dat een beetje wil werken met die adapter en die PS2 controller!Macer schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:26:
Ik heb nog echt weinig gevoel bij de Xbox controller.... vanavond ga ik maar eens de PS2 controller met adapter proberen..
Suc6
Verwijderd
Geen idee of het mogelijk is maar ik denk dat ik vanavond ook online kan komen met Pes. Misschien kunnen we tegen elkaar spelen, win jij ook es....Macer schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:26:
Waarom heeft dat XBOX Live geen "cheat-prevention-mode"? Dat zat ook in PES 3 (4 niet meer), maar het zou wel handig zijn als XBOX Live (dus niet alleen voor PES) een dergelijke mode inbouwt.
Dus dat wanneer men disconnect tijdens een wedstrijd, strafpunten krijgt (zodat het niet aantrekkelijker is om een wedstrijd te disconnecten dan te verliezen).
Dus dat wanneer men disconnect tijdens een wedstrijd, strafpunten krijgt (zodat het niet aantrekkelijker is om een wedstrijd te disconnecten dan te verliezen).
Man, als ik over die disconnectors lees word ik al kwaad
het zou perfect zijn dat je naast win/loss/draw ook nog het aantal "disconnects" van een persoon kon lezen. Ik herinner me dat in PSO (phantasy star online) dat het geval was
misschien moeten ze dat maar invoeren met update.
ik ga nu maar weer oefenen op m'n PS2, totdat ik m'n copy van play.com krijg
(hopelijk binnen een week, want die gasten zijn erg traag met verzenden)
oh ja, hoe beslis je eigenlijk wat voor game je speelt? kan jij bijvoorbeeld voor FC Groningen kiezen en de ander Brazil legends?
en kan je goals saven tijdens een online game?
het zou perfect zijn dat je naast win/loss/draw ook nog het aantal "disconnects" van een persoon kon lezen. Ik herinner me dat in PSO (phantasy star online) dat het geval was
ik ga nu maar weer oefenen op m'n PS2, totdat ik m'n copy van play.com krijg
oh ja, hoe beslis je eigenlijk wat voor game je speelt? kan jij bijvoorbeeld voor FC Groningen kiezen en de ander Brazil legends?
Ik heb mijn bestelling bij Play.com van de week gecancellled.. Bij de FRS was hij ook maar 50 euro, scheelt nog wel wat, maar je kan wel gelijk spelen
Plus dat je met je anwb-lidmaatschapkaart nog eens 10% korting krijgt 
offtopic: ooi m@cer, ik kom je ook overal tegen (DoctorV64=Sunrider88)
offtopic: ooi m@cer, ik kom je ook overal tegen (DoctorV64=Sunrider88)
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Ergens in dit topic staat een proggie waarmee dat gebeurd
Ik ben te aardig
[rml]Maverick in "[ PS2/XBOX/PC] Pro Evolution Soccer 4"[/rml]
[ Voor 17% gewijzigd door Jerry op 23-11-2004 17:02 ]
Dit topic is gesloten.