[PC] PES 4 Online League

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 809 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Pro Evolution Soccer 4 Online League

Van Osis1984 kwam het idee voor een PC PES 4 online league. Om mee te doen moet je natuurlijk in het bezit zijn van PES 4 voor de pc. De bedoeling is dat mensen die mee willen doen een team uitkiezen en vervolgens in competitieverband gaan spelen tegen de andere deelnemers.

Reglementen

1. Iedereen die meedoet aan de league speelt deze volledig uit ! Ook wordt geen enkele wedstrijd onderbroken, gestart = uitspelen.

2. Elke wedstrijd duurt 10 minuten, op niveau 5 , conditiepijlen op rood.

3. Het thuisteam kiest het stadion waar gespeeld wordt. Dit hoeft niet het echte thuisstadion van dit team te zijn.

4. Per wedstrijd mag men 3x wisselen in het snelmenu, formatie aanpassen mag maar 1x (tenzij onderling afgesproken voor meer). Dit natuurlijk enkel wanneer de bal uit het spel is.

5. Uitslagen worden uiterst voor 1 uur 's nachts verstuurd.

6. Iedere speler neemt een screenshot als bewijs van de stand.

7. Indien er meerdere divisies zijn zullen de 2 eersten van divisie2 een poule spelen tegen de 2 laatsten van divisie 1. De 1e 2 gaan dan op naar divisie 1.

8. Iedereen zet iedereen op hun msn lijst om af te spreken wanneer er gespeeld wordt.

9. Bij een rode kaart word de speler geschorst voor de volgende match. Bij gele kaarten gebeurt er niets aangezien dit moeilijk is om bij te houden.

10. Waarschijnlijk wanneer het spel wordt uitgegeven zal er een Wolf patch worden uitgegeven die iedereen dient te gebruiken zodat er geen verschillende stats van spelers bestaan, anders zal het online gebeuren niet werken...

11. Indien er nog suggesties zijn kan men deze opsturen via het inschrijvingformulier op onderstaande site door alleen de comment in te vullen.

De teams en spelers

* Divisie 1 ** Divisie 2 *
TeamNicknameTeamNickname
AC MilandesPMarseilleNesuri
ArsenalOsisWerder BremenThe_Thijs
Real MadridShellcoderParmaVegting
LiverpoolDeadelothPortoBeakz
Inter MilanAltobelliLazio RomaBoutta
JuventusRealtaParis Saint Germaingeniuz
ChelseaFaboNAC Bredastalscu
FeyenoordTeKnOPSVRadeon9700
FC BarcelonaA3r0n!xMarseilleKeepertje8
Celtic GlasgowVissieAS MonacoBuffalo
ValenciaGdayDynamo KievGertolomeus
Betis SevillaZAMoRANoDeportivoChris
AS RomaPromoXRoda JChanske
Manchester UnitedM@cerVitessetruStie
Newcastle UnitedRonaldo VAjaxvdmjordy
Bayern MünchenDripkeSchalke 04Jeroen
Bayer LeverkussenUn4Benfica ChefChocolateball
AnderlechtKompanyFC Groningen Pr0t0type

Zoals het er nu naar uitziet zijn er in ieder geval 2 divisies. Daarnaast komt er misschien een 3e divisie. Dit is afhankelijk van het uiteindelijke aantal deelnemers. Bovenstaand overzicht zal dan ook geupdate worden wanneer de definitieve deelnemers bekend zijn.

Spelers die niet meedoen aan de league kunnen natuurlijk wel wedstrijden tegen deelnemers van de league spelen en misschien meedoen met bekerwedstrijden of minileagues wanneer deze georganiseerd worden.

Een aantal spelers, waaronder ikzelf zijn nu al regelmatig te vinden op irc.tweakers.net in #pes4 of op quakenet in #pes4.be. Hier kun je vrij gemakkelijk afspreken met anderen op wedstrijden te spelen. Daarnaast kun je ook gebruik maken van PES4 Online om op zoek te gaan naar andere spelers.

Aanmelden

Aanmelden doe je via deze site.

Vermeld in je bericht:
- Je naam
- Je e-mail adres
- Je nick
- 3 teams waarmee je zou willen spelen (is je eerste keus bezet krijg je het tweede team op je lijstje, is die ook bezet krijg je dus het derde :))

Daarnaast hebben we nu ook een forum. Van iedere deelnemer wordt verwacht dat hij zich hierop registreert, aangezien het forum gebruikt wordt ter ondersteuning van de league.

Tot slot

Dit topic is enkel bedoeld voor zaken met betrekking tot de online PES 4 competitie. Voor vragen en discussies kun je terecht in het grote PES 4 topic.

Problemen kun je kwijt in SPV. Zoek ook altijd even met de GoT search of met Google om te kijken of het een bekend probleem is.

Verder gelden ook hier natuurlijk de gebruikelijke regels.

[ Voor 255% gewijzigd door PromoX op 10-10-2008 23:43 . Reden: alweer aangepast... ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03 20:28
gday schreef op 23 oktober 2004 @ 09:17:
[...]

Als je HEEL graag Ajax hebt, ben ik wel bereid om te ruilen met ManU. Ik heb Ajax namelijk. ;)
ff quote uit dat andere topic ;)

Maar HEEL graag Ajax, dat weet ik niet :P Ajax is natuurlijk hét cluppie, maar aan de andere kant ga ik denk ik elke wedstrijd wel onderuit :+ En met Ajax is dat dan wel logischer dan met Man Utd, maar aan de andere kant heb ik liever niet dat Ajax straks helemaal onderaan eindigt, dankzij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:51
Heb me ook aangemeld... Eens kijken of het wat gaat worden.. Aangezien al mijn favoriete teams al weg waren en er weinig topclubs meer over waren heb ik Valencia maar genomen.. Zitten wel een paar aardige spelers tussen en draaien dit jaar wel aardig (laatste weken iets minder)..

Inmiddels heb ik WE7i weer op mijn PC geinstalleerd en ben ik druk bezig met het downloaden van de laatste Wolf patch.. Dan gaan we maar weer eens oefenen, is toch alweer een tijdje geleden... ;)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Ik speel PES3 nog regelmatig. Heb eigenlijk alleen maar tegen de computer gespeeld, wat best goed gaat. Tegen anderen is het toch altijd anders, dus ik ben benieuwd.

Valencia lijkt me ook geen slechte keus, zeker met Di Vaio in de spits. Verder zijn er nog een aantal goede uitse en Franse teams beschikbaar en nog een redelijk aantal subtoppers uit de diverse grote landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb mijn eerste potjes er weer op zitten... Is wel weer even wennen, Valencia is me nog niet meegevallen.. Paar toppers, maar ook een hoop middelmatige spelers.. Eens kijken of we er een team van kunnen maken wat ik straks kan gebruiken in PES4...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Macer schreef op 23 oktober 2004 @ 14:41:
Ik heb mijn eerste potjes er weer op zitten... Is wel weer even wennen, Valencia is me nog niet meegevallen.. Paar toppers, maar ook een hoop middelmatige spelers.. Eens kijken of we er een team van kunnen maken wat ik straks kan gebruiken in PES4...
Ik denk dat de stats niet helemaal kloppend zijn in WE7, ookal is het gepatched.
Valencia heeft gewoon een flink aantal echte toppers in de selectie.

Di Vaio, Vicente, Aimar, Baraja, Albelda en Ayala zouden in geen enkel team misstaan. Ben benieuwd hoe dat in PES4 is.

Als ik voor m'n offline PES4 ga editten pak ik de stats uit FM2005 erbij en neem ik die over, klopt een stuk beter met de werkelijkheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47210

Ligt het aan mij of is PES4 nog niet eens uit voor de PC. Zodra die er is wil ik wel meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 47210 schreef op 23 oktober 2004 @ 14:52:
Ligt het aan mij of is PES4 nog niet eens uit voor de PC. Zodra die er is wil ik wel meedoen
Is idd nog niet uit, er worden nu gewoon voorbereidingen getroffen voor een online league.

Als je je wilt inschrijven en nog in de 1e divisie wilt zitten, moet je snel zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Heb me ook maar ingeschreven, met Bayern Munchen.. beetje tegen m'n principes in maar ongeveer de enige ploeg die kwalitatief nog een beetje kan meekomen met de rest van de teams. En natuurlijk Makaay :P.

Ik speel eigenlijk elke week sinds de release van PES 3 op de PC wel een aantal potjes. Heb al redelijk wat Master League teams versleten. :) Ben benieuwd of ik me kan meten met de rest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97376

Anoniem: 58392 schreef op 23 oktober 2004 @ 15:05:
beetje tegen m'n principes in maar ongeveer de enige ploeg die kwalitatief nog een beetje kan meekomen met de rest van de teams.
of je nu met rupel boom speelt of met real, veel zal afhangen van de kwaliteit van de speler zelf en niet zozeer het team waarmee je speelt ;)

ik denk dat alle topclubs nu wel gekozen zijn...

depor en dortmund zijn ook niet mis...maar das al subtop

ik denk eens het spel uit is dat divisie twee ok snel zal volzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Anoniem: 97376 schreef op 23 oktober 2004 @ 15:17:
[...]

of je nu met rupel boom speelt of met real, veel zal afhangen van de kwaliteit van de speler zelf en niet zozeer het team waarmee je speelt ;)

ik denk dat alle topclubs nu wel gekozen zijn...

depor en dortmund zijn ook niet mis...maar das al subtop

ik denk eens het spel uit is dat divisie twee ok snel zal volzitten
Dat weet ik, maar ik heb graag een goede aanvoer naar mijn spitsen met een aantal offensief ingestelde middenvelders.
Het maakt mij ook niet zoveel uit hoor, als tweede en derde keuze had ik ook gewoon subtoppers als Manchester City en depor staan. Ben wel erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
Wel nice dat er al zo snel een site is met regelementen etc. Hulde! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Nou ik heb me ook ingeschreven en gepreorded bij play dus ik hoop dat ik een beetje goed wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 11:55

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Schumi4ever schreef op 23 oktober 2004 @ 12:48:
[...]

ff quote uit dat andere topic ;)

Maar HEEL graag Ajax, dat weet ik niet :P Ajax is natuurlijk hét cluppie, maar aan de andere kant ga ik denk ik elke wedstrijd wel onderuit :+ En met Ajax is dat dan wel logischer dan met Man Utd, maar aan de andere kant heb ik liever niet dat Ajax straks helemaal onderaan eindigt, dankzij mij :P
Ok, zo dan: als je Ajax wilt, kun je Ajax ook krijgen. ;) (HEEEEL graag willen hoeft niet, gewoon willen is ook genoeg :))

Ik heb trouwens geen idee hoe ik zou presteren tegenover de andere mensen in de league. Ik speel WE7i op 5 sterren, en win dan met Ajax ongeveer een derde tot een helft van de wedstrijden tegen de andere topploegen van Europa. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
gday schreef op 23 oktober 2004 @ 19:41:
[...]

Ok, zo dan: als je Ajax wilt, kun je Ajax ook krijgen. ;) (HEEEEL graag willen hoeft niet, gewoon willen is ook genoeg :))

Ik heb trouwens geen idee hoe ik zou presteren tegenover de andere mensen in de league. Ik speel WE7i op 5 sterren, en win dan met Ajax ongeveer een derde tot een helft van de wedstrijden tegen de andere topploegen van Europa. :)
Ik hou het wel bij man utd :D Hou jij de eer van Ajax maar hoog :P

Overigens speel ik we7i op ***, wordt tijd dat ik een keer het spel écht ga leren. Enige wat ik nu echt doe is met zijn tienen op de bal duiken en vervolgens op de goal rossen of een voorzet geven, af en toe een steekpass :9
En bij vrije trappen ros ik die bal ook maar in de rondte omdat ik niet meer weet hoe met welke knoppen ik hoeveel kracht/effect gebruik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik win ongeveer altijd op 5 sterren soms met 2-1 soms makkelijk met 5-1 maar af en toe speel ik ook eens gelijk ,ik weet echt niet hoe ik ben tov de rest ,heb nog nooit tegen iemand gespeeld,ik ben echt benieuwd en blij om me eindelijk eens te meten met de andere pessers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja ik heb met PES3 ook weinig moeite op ***** maar het gaat er straks om wie PES4 het snelst onder de knie heeft en zich het makkelijkst aanpast aan een menselijke tegenstander.

Ik speel wel eens tegen iemand anders maar nooit iemand waar ik het echt moeilijk tegen heb dus ik ben wel benieuwd.

Leuk dat er al zo veel mensen zich aangemeld hebben, 2e divisie zal ook nog wel vol komen voor het spel goed en wel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126935

ik speelde 2 maand geleden super easy ***** maar opt moment wil het niemeer lukken... met Ajax competitie begonne, 2x verloren , 2x gewonnen...

ben ook pes4 eens gaan huren op ps2 en het is toch ferm aanpassen, zeker het schietsysteem. maar ik raad zeker aan pes3 te oefenen want als ge da easy op 5 sterren kunt dan kunt ge al goed mee bij pes4 !

ook nog even de 1e regel nadrukken, iedereen die BEGINT, die speelt tot het EINDE, ik kan dit niet genoeg benadrukken want het is voor niemand plezant als ik telkens een 5-0 forfait score moet neerzetten !
moest je onderaan staan, pas je tactiek aan, probeer dingen uit, of oefen stukken meer offline, iedereen kan zich verbeteren !

ook even vermelden , bij 2 divisies spelen de 2 laatsten van divisie 1 tegen de 2 eersten van divisie 2 in een poule, de 2 eersten spelen volgend seizoen dan in divisie 1 (net zoals ML bij pes3 dus)

en voor de rest, INSCHRIJVEN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zit in divisie 2, eigenlijk vind ik dit helemaal niet zo erg aangezien ik waarschijnlijk niet tot de toppers ga behoren... Ben gestopt met PES3 toen ik net een beetje de 5 sterren onder de knie kreeg.. Ben nu weer begonnen met een League met Valencia op 3 sterren en sta na 4 wedstrijden troosteloos onderaan ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Macer schreef op 23 oktober 2004 @ 21:03:
Zit in divisie 2, eigenlijk vind ik dit helemaal niet zo erg aangezien ik waarschijnlijk niet tot de toppers ga behoren... Ben gestopt met PES3 toen ik net een beetje de 5 sterren onder de knie kreeg.. Ben nu weer begonnen met een League met Valencia op 3 sterren en sta na 4 wedstrijden troosteloos onderaan ;) ;)
kijk in divisie 2 zal het even moeilijk worden als divisie 1 denk ik, dit zijn gewoon mensen die het niet op tijd hebben gezien ofzo...

divisie 2 zal mss nog plezanter worden, meer middelmatige ploegen, en allemaal knokken voor dat plaatsje in divisie 1 !

als het online gebeuren meevalt zal Pes4 ons een zalige periode bezorgen dat weet ik nu al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja nogmaals osis bedankt voor de site, alles loopt op wieltjes,nu nog hopen dat het echt een goeie online mode heeft! Ik denk dat het echt spannend gaat worden want iedereen gaat van iedereen kunnen winnen denkk,goeie dag, slechte dag,... dus ik kijk er alvast naar uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 21:32
Ik zit nog ff te tobben over welk team ik neem, is ff me xbox versie checken :P Maar ik doe wel mee iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naast de site voor deze online league is er nu ook het officiele forum!
Al de mensen die zich al hebben ingeschreven voor deze league gelieve te registreren (we hebben ook Members gedeelte wat dus als bezoeker niet zichtbaar is,dus denkt niet dat main alles is :) )

PES 4 Online League Forum

mvg Nicolas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Hoe vaak wordt er per week eigenlijk gespeeld? 1x per week of vaker? En is de hele wedstrijd 10 minuten of is het 2x10 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schumi4ever schreef op 23 oktober 2004 @ 22:32:
Hoe vaak wordt er per week eigenlijk gespeeld? 1x per week of vaker? En is de hele wedstrijd 10 minuten of is het 2x10 minuten?
normaal elke dag 1 wedstrijd van 10 minuten (5 per helft)
normaal zou iedereen wel 10 minuutjes kunnen vrij maken he...
op zondagavond worden er mss meer matchen afgewerkt!

als echt onmogelijk is om een bepaalde dag te spelen,moet je dit melden!
dan wordt match verschoven en moet je met je tegenstander andere datum afspreken!

groetjes nicolas

p.s./ iedereen inschrijven op PES 4 Online League Forum aub :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 97376 op 23-10-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 01:57

Turfschipper

Hup NAC

Hey!

super, ik doe zeker mee. Ik heb me net ingeschreven als het goed is. Onder NAC uiteraard.

mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126414

Ik wil graag meedoen met PSV. Tja helaas is Ajax al in gebruik, dus vandaar mijn PSV als 2e club!

Mijn naam is J. Willems, admin@eurocarsforum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Anoniem: 97376 schreef op 23 oktober 2004 @ 22:48:
[...]

dan wordt match verschoven en moet je met je tegenstander andere datum afspreken!

groetjes nicolas

Helaas kan ik nooit in het weekend spelen (vrijdagmiddag t/m maandagmiddag) omdat ik dan bij mijn vriendin logeer en daar kan ik wellicht geen PES4 installeren. Ja je moet wat als je 150km van elkaar vandaan woont. :)

Ik sta trouwens niet in de lijst met Ajax! Zamorano staat erin met Ajax, terwijl hij in werkelijkheid Atletico Madrid heeft, en Osis heeft in de lijst 2 teams: Arsenal en Atletico.
Dat moet dus even aangepast worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Anoniem: 126414 schreef op 24 oktober 2004 @ 06:17:
Ik wil graag meedoen met PSV. Tja helaas is Ajax al in gebruik, dus vandaar mijn PSV als 2e club!

Mijn naam is J. Willems, admin@eurocarsforum.nl
Ik weet niet of het nodig is, maar misschien kun je je beter aanmelden via http://users.pandora.be/Osis1984/ .. :)

Volgens mij spelen we trouwens voornamelijk tegen Vlamingen, of niet? :)

[ Voor 10% gewijzigd door gday op 24-10-2004 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd het hoofddeel zijn vlamingen, maar dit maakt mij dus niks uit, hoe meer volk , hoe beter :)

alhoewel het kan wel een pittig matchke worden België - Holland ;)
mss dat we rond dat principe ook ooit iets leuk kunnen bouwen :)

btw ik kijk dus niet naar teams die hier worden opgegeven, gelieve je via de site in te schrijven, dit duurt nog geen 30sec...

ciao
John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
gday schreef op 24 oktober 2004 @ 10:41:
[...]

Helaas kan ik nooit in het weekend spelen (vrijdagmiddag t/m maandagmiddag) omdat ik dan bij mijn vriendin logeer en daar kan ik wellicht geen PES4 installeren. Ja je moet wat als je 150km van elkaar vandaan woont. :)

Ik sta trouwens niet in de lijst met Ajax! Zamorano staat erin met Ajax, terwijl hij in werkelijkheid Atletico Madrid heeft, en Osis heeft in de lijst 2 teams: Arsenal en Atletico.
Dat moet dus even aangepast worden. :)
Ik heb het weer aangepast. Ben gisteravond een tijd bezig geweest om die tabel erin te krijgen en heb daarna niet meer gekeken of alle namen nog wel goed stonden. Als het goed is klopt het allemaal weer nu ;).

En als je niet in het weekend kunt, kun je vast wel 's een keer 2 wedstrijden op een dag spelen. Verder denk ik dat je dan zo'n league in ongeveer 3 weken kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Is het straks ook mogelijk om bv gamevoice te gebruiken tijdens een wedstrijd? Zou wel lachen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 09:03
Anoniem: 126935 schreef op 24 oktober 2004 @ 14:50:
idd het hoofddeel zijn vlamingen, maar dit maakt mij dus niks uit, hoe meer volk , hoe beter :)

alhoewel het kan wel een pittig matchke worden België - Holland ;)
mss dat we rond dat principe ook ooit iets leuk kunnen bouwen :)

btw ik kijk dus niet naar teams die hier worden opgegeven, gelieve je via de site in te schrijven, dit duurt nog geen 30sec...

ciao
John
Ja idd België-Holland kan leuk worden,
zodra de game uit is wis ik alvast een competitie (Italiaanse fzo) over & creëer ik de Jupiler League ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb nog wel een vraagje over het forum van de PES 4 online league.

Ik heb me aangemeld, zie ook mijn inlognaam, kan forum topics lezen, maar kan geen reacties posten.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97376 schreef op 23 oktober 2004 @ 22:48:
[...]

groetjes nicolas

Dat 1ne keer per dag ga ik nooit redden ,maarja ik kan ook op 1 avond vier of 6 wedstrijden spelen dus lijkt me als je er gewoon 5 per week plant dat het dan een beetje leuk blijft.

Er is namelijk altijd wel is iemand met een vrus of een te warme fan ,waardoor ze eerst dat moeten oplossen..

Connectionproblemen whatever het blijft een pc :)

Dus laten we het leuk houden en niet te gestressed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
stalscu schreef op 24 oktober 2004 @ 18:58:
Ik heb nog wel een vraagje over het forum van de PES 4 online league.

Ik heb me aangemeld, zie ook mijn inlognaam, kan forum topics lezen, maar kan geen reacties posten.

Iemand een idee?
Ik zie dat je inlognaam op "validating" staat, net als die van een aantal anderen. Misschien moeten ze nog goedgekeurd worden ofzo :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 21:32
Ik heb me ook aangemeld, met Vitesse. lol ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 15:40

amahusu

taking over the world!

* amahusu heeft zich aangemeld met PSG :)

wilde eigenlijk deportivo maar iemand was me al voor :( :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Wordt druk, 3e divisie komt er ook nog wel denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35
Wat voor online mode komt er eigelijk voor de PC? Connecten via IP of zo? :S

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik neem aan dat er gewoon een volwaardige online mogelijkheid in PES4 voor de PC zit... Het is nog even afwachten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Macer schreef op 24 oktober 2004 @ 21:54:
Ik neem aan dat er gewoon een volwaardige online mogelijkheid in PES4 voor de PC zit... Het is nog even afwachten denk ik...
Ja inderdaad...We zetten nu heel leuk een league in elkaar, maar straks werkt het voor geen meter 8)7.

Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het wel goedkomt. In Joint Ops kunnen ze 100 tot 150 soldaatjes in het rond laten lopen, dan lijkt me dat 22 voetballertjes toch ook moet gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk ik heb zelfs This is Football 2004 goed zien bollen op een ps2 online, dus dan moet pes4 toch perfect bollen op een pc online in principe...

@Beakz , het is niet stressed om 1 match per 2 dagen te spelen hoor, het is gewoon stukken makkelijker voor mij als ik om de 2 dagen 16 matchen ofzo binnenkrijg om te verwerken ipv iedere week 80 8)7

ook werken we met rode kaart is volgende match geschorst, dus zou ik match per match moeten binnenkrijgen om dit fantsoenlijk te verwerken...

snappie ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
En als het niet werkt hebben we in ieder geval wel voorpret gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Macer schreef op 25 oktober 2004 @ 09:06:
En als het niet werkt hebben we in ieder geval wel voorpret gehad :)
lol :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm tegen gisteren nacht 1u en nu geen inschrijvingen meer aangehad... begint te minderen dus, zijn nog 2 plaatsen over in divisie 2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 08:26
Hmm ik wil op zich wel mee doen als het niet TE veel verplichtingen met zich mee houdt, ik heb nog nooit een voetbal spel op pc gespeeld eigenlijk maar beetje de PES hype gevolgd en wil met PES4 er wel eens mee gaan beginnen. Ik kan alleen niet garanderen dat ik het ook echt een leuk spel vindt en dus deze league af kan maken. Oordeel maar of ik wel of niet welkom ben en zo ja, maakt me niet uit welk team :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Maandag is altijd een rustige dag op het internet... Komt vanzelf wel weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Macer schreef op 25 oktober 2004 @ 12:45:
Maandag is altijd een rustige dag op het internet... Komt vanzelf wel weer..
Ja en de herfstvakantie is hier afgelopen, dat scheelt enorm op de digitale snelweg. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

twit schreef op 25 oktober 2004 @ 11:49:
Hmm ik wil op zich wel mee doen als het niet TE veel verplichtingen met zich mee houdt, ik heb nog nooit een voetbal spel op pc gespeeld eigenlijk maar beetje de PES hype gevolgd en wil met PES4 er wel eens mee gaan beginnen. Ik kan alleen niet garanderen dat ik het ook echt een leuk spel vindt en dus deze league af kan maken. Oordeel maar of ik wel of niet welkom ben en zo ja, maakt me niet uit welk team :)
als je een ps2 hebt, ga het dan eerst daar eens op huren en anders gewoon eens offline fantsoenlijk uittesten en als je beslist hebt kom je maar af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Misschien makkelijk om een wekelijks programma te maken, waarin alle teams 2 a 3 drie keer moeten spelen. Dit programma zet je op het forum, en via msn moeten de onderlinge spelers ff afspreken wanneer hun pot gespeeld gaat worden.

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 16:58
Ik hoop dat ik het laatse plekkie heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Op het forum van de league kan nu gestemd worden over de precieze opzet van de competitie. Iedereen die ingeschreven is kan daar dus zijn mening over geven.

Ook zijn er nog 3 plaatsjes vrij, dus mensen die nog mee willen doen moeten snel zijn.
De meeste topteams zijn bezet maar er zijn nog een aantal leuke teams beschikbaar zoals o.a.: Glasgow Rangers, Galatasaray, Boca Juniors, Benfica, vfb Stuttgart, Everton en nog tal van Nederlandse clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 08:26
Ok ik heb naar aanleiding van dit topic, ik als 0,0 ervaring met voetbal spellen :) , PES3 geregeld en ik moet zeggen WOH. Meteen die zelfde dag een logitech rumblepad 2 gespeeld en sindsdien bijna non stop aant spelen. Ik red mezelf nu aardig op 2 sterren, dan gaat het gewoon aardig op en dit oefent voor mij prima. Ik begrijp dat ik dus weinig te zoeken zal hebben in de online league maar toch bedankt osis , zonder jouw had ik dit geweldige spel waarschijnlijk nooit geprobeerd :). Hoop dat Pes4 snel komt omdat ik dan iig net als de rest min of meer 'nieuw' ben en alle verbeteringen enzo zijn altijd meegenomen.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

kan je nou met pes 4 online spelen?
is dat nu al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Anoniem: 26986 schreef op 27 oktober 2004 @ 00:14:
kan je nou met pes 4 online spelen?
is dat nu al bekend?
Het lijkt me wel als allerlei mensen online competities in elkaar gaan zetten. Daarbij wordt er ook wat genoemd mbt internet en multiplayer op http://www.pes4.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik zou zeggen 95% kans dat je online kunt spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb op de ps2 al veel potjes gespeeld.
Nou hopen dat ik met FC Groningen 1'ste wordt ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 26986 op 27-10-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11736

Ik heb me ook aangemeld met Parma :) hopelijk komt er nog een 3de divisie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Bij dezen meld ik mij af voor deze league omdat ik nu een pstwo met pes4 heb en ik ga pes4 dus niet meer op de pc spelen :P

Gezien de populariteit van deze league denk ik dat mijn plekje snel opgevuld zal worden :)

Team dat vrijkomt is Man Utd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal er ook een in-game browser voor multiplay in geplaats worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dan ga ik proberen om Valencia om te ruilen voor Manchester United (mijn favo buitenlandse club).. Inmiddels is het mailtje verstuurd..

Iemand intresse in Valencia (als de wissel wordt goedgekeurd natuurlijk)?? Op zich wel een aardig team met Di Vaio, Mista, Aimar en Ayala.. (Heb er inmiddels 2 seizoenen opzitten).

[ Voor 82% gewijzigd door M@cer op 01-11-2004 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik had vorige week Manchester United als 1e keuze gezet, dus als ManUtd nu weer vrij is neem ik aan dat ik nu recht heb op die plek? :)

Als dat dan toch niet door kan gaan om een of andere reden, en Maccer krijgt ManUtd toegewezen, wil ik Valencia van hem wel overnemen. :P

In dat geval komt Ajax weer vrij.

[ Voor 30% gewijzigd door gday op 01-11-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Manchester United was in de tijd ook mijn eerste keus, maar was jammer genoeg al bezet... Eerst maar even afwachten hoe het gaat lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Macer schreef op 01 november 2004 @ 15:09:
Manchester United was in de tijd ook mijn eerste keus, maar was jammer genoeg al bezet... Eerst maar even afwachten hoe het gaat lopen..
Ja, ik had eerst Ajax gekozen, maar stond er later pas bij stil dat het eigenlijk slimmer was om ManUtd te kiezen (die op dat moment nog vrij was).. maar ik was net te laat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:40

d0s

sssst

Volgens mij ging PES4 alleen online op de XBox, right ?

Edit: op de pes4 site staat wel network, maar tis me niet duidelijk of dit LAN of echt online play is :S

[ Voor 50% gewijzigd door d0s op 01-11-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
@d0s, dat is inderdaad nog afwachten, maar er zit een goede kans in dat PES4 ook online speelbaar is op de PC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

d0s schreef op 01 november 2004 @ 15:31:
Volgens mij ging PES4 alleen online op de XBox, right ?

Edit: op de pes4 site staat wel network, maar tis me niet duidelijk of dit LAN of echt online play is :S
Als het LAN ondersteunt, is dat in principe al genoeg. Er zijn genoeg manieren om dat zelf "uit te breiden", zeg maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik weet niet of ik degene ben die moet beslissen wie Man utd krijgt, maar als ik het zou moeten doen zou ik het aan gday geven want die heeft een tijdje geleden al aan mij gevraagd of hij wilde ruilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer komt PES4 uit?

Mooi ik sta erin _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Schumi4ever schreef op 01 november 2004 @ 17:36:
Ik weet niet of ik degene ben die moet beslissen wie Man utd krijgt, maar als ik het zou moeten doen zou ik het aan gday geven want die heeft een tijdje geleden al aan mij gevraagd of hij wilde ruilen :P
Ai, je had gewoon met me moeten ruilen eigenlijk, want het ziet ernaar uit dat ik ManUtd niet toegewezen zal krijgen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Tja, je hebt er zelf ook voor gekozen om Ajax te nemen destijds terwijl Manchester nog vrij was.. Ik wilde graag Manchester maar die was toen al vergeven.. Berichtje onderling had misschien handiger geweest..

Ik las net op het forum dat ik inderdaad Manchester heb toegewezen gekregen.. Hierdoor komt Valencia dus vrij, dus tijd voor een mailtje indien je deze alsnog wil hebben..

Ik ga me vanaf nu concentreren op Manchester :)

[ Voor 36% gewijzigd door M@cer op 01-11-2004 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Macer schreef op 01 november 2004 @ 22:03:
Tja, je hebt er zelf ook voor gekozen om Ajax te nemen destijds terwijl Manchester nog vrij was.. Ik wilde graag Manchester maar die was toen al vergeven.. Berichtje onderling had misschien handiger geweest..
Ja, dat heb ik later hersteld voor ManUtd als 1e keuze neer te zetten, maar was net een paar uurtjes te laat.

Wat voor berichtje onderling bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Anoniem: 11736 schreef op 27 oktober 2004 @ 15:41:
Ik heb me ook aangemeld met Parma :) hopelijk komt er nog een 3de divisie :)
En jij mag nu dus ook meedoen als het goed is, dit vanwege de afzegging van Schumi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Anoniem: 126414 schreef op 01 november 2004 @ 17:41:
Wanneer komt PES4 uit?

Mooi ik sta erin _O_
Ik geloof dat ie 19 november uitkomt.

Trouwens, voor de mensen die meedoen en het nog niet gedaan hebben, registreer je ook op het forum. Dan kun je ook meteen stemmen voor de leaguevorm, welke in het members deel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ja en wel kiezen voor een seizoen met 1 wedstrijd tegen een tegenstander per seizoen natuurlijk :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer wordt de 1e speeldag van Divisie 1 & 2 bekend gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
De bedoeling was geloof ik om ergens in januari te beginnen. Iedereen heeft dan de tijd gehad om het spel te kunnen kopen en even te kunnen oefenen.

Verder blijft het natuurlijk afwachten hoe het online gedeelte er precies uit gaat zien...

[ Voor 27% gewijzigd door PromoX op 01-11-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Macer schreef op 01 november 2004 @ 23:11:
Ja en wel kiezen voor een seizoen met 1 wedstrijd tegen een tegenstander per seizoen natuurlijk :+ :+
helaba geen beinvloeding van de keuzes :P

Heen en Terug 16 - 18 ploegen is tha way to go! _/-\o_

btw voor Man utd , M@cer en Gday, zijn jullie akkoord da ik hier thuis een random loting doe voor de ploeg? of willen jullie verder discussiëren en zelf tot een oplossing komen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Anoniem: 126935 schreef op 01 november 2004 @ 23:55:
[...]

helaba geen beinvloeding van de keuzes :P

Heen en Terug 16 - 18 ploegen is tha way to go! _/-\o_

btw voor Man utd , M@cer en Gday, zijn jullie akkoord da ik hier thuis een random loting doe voor de ploeg? of willen jullie verder discussiëren en zelf tot een oplossing komen ? :)
Ik denk dat wij allebei heel graag ManUtd willen hebben, of niet M@cer? :) Dus in dat geval is een loting misschien wel het beste inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik zou graag Manchester willen hebben inderdaad... Valencia is een aardige ploeg (beter dan Ajax in ieder geval), maar aangezien mijn buitenlandse voorkeur Manchester is zou ik daar graag mee willen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Als 1 van de 2 Man U als 1e keus heeft opgegeven lijkt het me duidelijk.
Indien allebei dat hebben gedaan, kijk je naar het tijdstip/datum van inschrijven, de 1e krijgt 'm dan. Dat laatste geldt ook als beide 'm als 2e of 3e keuze hebben staan.

Lijkt mij het eerlijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
ZAMoRANo schreef op 02 november 2004 @ 09:26:
Als 1 van de 2 Man U als 1e keus heeft opgegeven lijkt het me duidelijk.
Indien allebei dat hebben gedaan, kijk je naar het tijdstip/datum van inschrijven, de 1e krijgt 'm dan. Dat laatste geldt ook als beide 'm als 2e of 3e keuze hebben staan.

Lijkt mij het eerlijkst.
Vind ik ook. Daarbij is de sterkte van een team eigenlijk niet relevant. Er zijn nog genoeg sterke teams over, terwijl er door sommige mensen heel bewust voor een bepaald (zwakker) team wordt gekozen.

Maarja, Osis moet maar beslissen wat er gedaan gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Misschien moet ik maar campagne gaan voeren. :P Past mooi bij deze tijd van de verkiezingen in de US. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm ze hebben allebij Man utd op de 2e plaats in lijst staan, daarbij was Gday een stuk eerder, maar gisteren middag heb ik eerst een mail gehad van M@Cer dus daarom weet ik niet wat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 126935 schreef op 02 november 2004 @ 12:13:
hmmm ze hebben allebij Man utd op de 2e plaats in lijst staan, daarbij was Gday een stuk eerder, maar gisteren middag heb ik eerst een mail gehad van M@Cer dus daarom weet ik niet wat doen...
Dan krijgt gDay 'm toch gewoon? Eerder is eerder lijkt me, zo ging het ook met de 1e keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ja maar ik had geen keus aangezien Manchester al vergeven was. Daarom heb ik toen Valencia gekozen als eerste keus. Op het moment dat gDay zijn inschrijving stuurde waren zowel Ajax als Manchester nog vrij.. Dus hij had wel keus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Macer schreef op 02 november 2004 @ 12:25:
Ja maar ik had geen keus aangezien Manchester al vergeven was. Daarom heb ik toen Valencia gekozen als eerste keus. Op het moment dat gDay zijn inschrijving stuurde waren zowel Ajax als Manchester nog vrij.. Dus hij had wel keus..
Dan had je IMHO Man U gewoon op de 1e plek moeten zetten ondanks dat ie al vergeven was, hadden we nu geen discussie gehad.

Maargoed, dit bedoel ik dus met duidelijkheid scheppen bij het organiseren van online leagues. ;)
Als je niet alle gaatjes dicht krijg je later overal discussie over, niet iedereen is/denkt/doet hetzelfde.

Mijn verzoek aan onze organisator Osis is dus ook om dit gewoon goed te regelen en alle mogelijke regeltjes op de website te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ach het is maar hoe je het bekijkt.. Ik wist op dat moment al dat Manchester vergeven was en dat Valencia nog open was. Eigenlijk had ik Manchester er niet eens op hoeven zetten, maar heb dit toch nog gedaan voor dit soort gevallen.. Maar doe een loting, dat is het eerlijkste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Persoonlijk vind ik dus dat gday man utd moet krijgen omdat hij dat nog aan mij heeft gevraagd, maar als jullie er echt niet uit komen kan ik altijd nog gday's aanbod accepteren om van clubs te ruilen in welk geval Ajax dus vrijkomt, misschien dat die wat makkelijker te vergeven is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Had dat dan even eerder bedacht en niet achteraf.. Je zet hier dat Manchester United vrij komt (die ik graag wil hebben), ik ga er gelijk achteraan en nu wprdt er zo'n probleem van gemaakt... Maar als het voor jullie allemaal zo'n probleem vindt ik het wel goed hoor.. :r :r

[ Voor 10% gewijzigd door M@cer op 02-11-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Macer schreef op 02 november 2004 @ 14:07:
Had dat dan even eerder bedacht en niet achteraf.. Je zet hier dat Manchester United vrij komt (die ik graag wil hebben), ik ga er gelijk achteraan en nu wprdt er zo'n probleem van gemaakt... Maar als het voor jullie allemaal zo'n probleem vindt ik het wel goed hoor.. :r :r
Ik vind het eigenlijk absoluut geen probleem, het maakt me niet zoveel uit of je nou met Manchester, Valencia, Ajax of welke club dan ook speelt.

Nogmaals, het probleem is het gebrek aan regels en duidelijkheid, dat kun je andere deelnemers niet kwalijk nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Tjah, als je het dan helemaal makkelijk wilt maken zou niemand Manchester United moeten krijgen. Dat zou dan misschien nog wel het eerlijkst zijn ook. Dan heeft niemand achteraf veel reden tot klagen lijkt mij.

[ Voor 17% gewijzigd door PromoX op 02-11-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Macer schreef op 02 november 2004 @ 13:23:
Ach het is maar hoe je het bekijkt.. Ik wist op dat moment al dat Manchester vergeven was en dat Valencia nog open was. Eigenlijk had ik Manchester er niet eens op hoeven zetten, maar heb dit toch nog gedaan voor dit soort gevallen.. Maar doe een loting, dat is het eerlijkste..
Ik heb later die inschrijving nog veranderd en ManUtd op de 1e plek gezet, en dat was op het moment dat al bekend was dat Schumi4ever ManUtd had gekozen.
Schumi4ever schreef op 02 november 2004 @ 13:25:
Persoonlijk vind ik dus dat gday man utd moet krijgen omdat hij dat nog aan mij heeft gevraagd, maar als jullie er echt niet uit komen kan ik altijd nog gday's aanbod accepteren om van clubs te ruilen in welk geval Ajax dus vrijkomt, misschien dat die wat makkelijker te vergeven is :P
Ja dat zou kunnen inderdaad, maar dat is op dit moment wel lullig voor M@cer want die dacht er gisteren juist zeker van te zijn dat hij ManUtd zou krijgen.
Macer schreef op 02 november 2004 @ 14:07:
Nou ja, als jij ook heel graag ManUtd wilt hebben, kunnen we dan toch misschien wel een loting doen? Ik bedoel, uiteindelijk gaat het toch om het plezier dat we zullen beleven aan die league. Ik zie het namelijk niet zo zitten dat als ik uiteindelijk ManUtd krijg toegewezen je mij dan een zak gaat vinden daardoor ofzo. :) (Dan ben je bovendien supergemotiveerd om mij te verslaan. :P)
PromoX schreef op 02 november 2004 @ 17:34:
Tjah, als je het dan helemaal makkelijk wilt maken zou niemand Manchester United moeten krijgen. Dat zou dan misschien nog wel het eerlijkst zijn ook. Dan heeft niemand achteraf veel reden tot klagen lijkt mij.
Nou, ManUtd hoort er wel echt bij vind ik, ongeacht wie er mee speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Anoniem: 126935 schreef op 02 november 2004 @ 12:13:
Nou, ik heb dus naderhand ManUtd op de 1e plaats gezet toch? Daar heb ik met jou nog contact over gehad via email. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou manchester er nu of helemaal uithalen of aan de eerste die zich nu nog inschrijft geven en laat ze beide maar een nieuwe ploeg zoeken.

Al heeft naar mijn idee qday er meer recht op alleen degene die het moet vergeven heeft volgens mij betere connecties met macer anders had hij het al zo gegregeld.

HO NIET SCHIETEN !!! het is maar een mening :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Anoniem: 45287 schreef op 02 november 2004 @ 20:22:
Ik zou manchester er nu of helemaal uithalen of aan de eerste die zich nu nog inschrijft geven en laat ze beide maar een nieuwe ploeg zoeken.

Al heeft naar mijn idee qday er meer recht op alleen degene die het moet vergeven heeft volgens mij betere connecties met macer anders had hij het al zo gegregeld.

HO NIET SCHIETEN !!! het is maar een mening :/
O, ik was m'n shotgun al aan het richten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik snap er waarschijnlijk echt helemaal niks van... Waarom Gday er dan meer recht op?? Hij had op het moment van inschrijven nog de keuze om te kiezen voor Manchester of Ajax, uiteindelijk heeft hij voor Ajax gekozen.. Dat dat achteraf een verkeerde keuze is kan gebeuren, maar op dat moment was de keuze waarschijnlijk overwogen.

Ik heb me een dag later ingeschreven nadat hier ik las dat Manchester nog vrij was, op de site bleek dit jammer genoeg niet het verhaal te zijn, dus ben ik uiteindelijk voor Valencia gegaan.. Als ik de keuze had gehad had ik gelijk voor Manchester gegaan..

Maar waarom zoveel problemen maken, volgens mij waren we er inmiddels al uit dat we een loting zouden houden... Daarmee is het probleem volgens mij opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Macer schreef op 02 november 2004 @ 20:50:
Ik snap er waarschijnlijk echt helemaal niks van... Waarom Gday er dan meer recht op?? Hij had op het moment van inschrijven nog de keuze om te kiezen voor Manchester of Ajax, uiteindelijk heeft hij voor Ajax gekozen.. Dat dat achteraf een verkeerde keuze is kan gebeuren, maar op dat moment was de keuze waarschijnlijk overwogen.

Ik heb me een dag later ingeschreven nadat hier ik las dat Manchester nog vrij was, op de site bleek dit jammer genoeg niet het verhaal te zijn, dus ben ik uiteindelijk voor Valencia gegaan.. Als ik de keuze had gehad had ik gelijk voor Manchester gegaan..

Maar waarom zoveel problemen maken, volgens mij waren we er inmiddels al uit dat we een loting zouden houden... Daarmee is het probleem volgens mij opgelost..
Nou, het is op zich onzin om te zeggen dat ik minder recht zou hebben omdat ik ManUtd als 2e had gezet terwijl ik wist dat die nog vrij was. Jij had net zo goed ManUtd op de 1e plek kunnen zetten, want je zei zelf dat je ManUtd op de 2e plek had gezet voor het geval die nog vrij zou komen. Waarom heb je die niet op de 1e plek gezet dan? Als je wist dat ManUtd al bezet was, wist je dat je automatisch je 2e keuze zou krijgen toch. En dan was je in deze gevallen zeker(der) van eventueel recht op ManUtd bij uitval van Schumi4ever.

Ik heb terwijl bekend was dat ManUtd bezet was m'n voorkeurslijst aangepast en toen ManUtd op de 1e plek gezet ipv de 2e.

Dus wat dat betreft kan ik inkomen dat ik meer recht zou hebben, maar om eerder genoemde redenen is een loting inderdaad zo slecht nog niet misschien, want ik wil niet dat we hierdoor een gespannen sfeer krijgen tussen deelnemers onderling. :)

[ Voor 4% gewijzigd door gday op 02-11-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
gday schreef op 02 november 2004 @ 21:15:
[...]

Dus wat dat betreft kan ik inkomen dat ik meer recht zou hebben, maar om eerder genoemde redenen is een loting inderdaad zo slecht nog niet misschien, want ik wil niet dat we hierdoor een gespannen sfeer krijgen tussen deelnemers onderling. :)
Ik ga er vanuit dat dan hiermee de discussie afgesloten is 8). Hoop dat Osis snel duidelijk geeft over wie nu welk team gaat krijgen of dat Man Utd beschikbaar blijft voor een volgende speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

PromoX schreef op 02 november 2004 @ 22:32:
[...]

Ik ga er vanuit dat dan hiermee de discussie afgesloten is 8). Hoop dat Osis snel duidelijk geeft over wie nu welk team gaat krijgen of dat Man Utd beschikbaar blijft voor een volgende speler.
Nou, als ik ManUtd niet toegewezen krijg, gun ik het M@cer van harte om met ManUtd te spelen hoor. :) Wat mij betreft hoeft ManUtd dan ook niet vrijgehouden te worden voor een nieuwe deelnemer.

Pagina: 1 2 Laatste