Verwijderd

LoCuTuS2000 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 17:30:
Heb de volgende problemen met mijn tel:

- MP3 speelt brak (bekend)
- Soms Pakt ie de nokia ringtone ipv de MP3 ringtone die ik er zelf heb opgezet
- Als ik een oproep heb gemist en ik wil hem tonen krijg ik de melding: "App closed NCNList"

Het wordt duidelijk wachten op een software update.
Helaas blijft nokia mij teleurstellen bij hun nieuwe toestellen als het om de software gaat.
Je heb waarschijnlijk één van de eerste telefoons.. Dat zijn de Pré Release versies.. Die mankeren het één en ander..

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 23:59:
Heeft er iemand ervaring met het instellen van de 6260 om te WAPPEN op ORANGE?
(Niet van Orange-World) :?
Ja bij mij werk wap wel, maar ik kan alleen nog niet wappen via GPRS, daarvoor moet ik orange world nemen, maar de instellingen van Orange World voor de nokia 6260 zijn nog niet bekend bij Orange....

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
HAHAHAAH....servicepoint...ik naar de Amsterdam sercicepoint...probleem voorgelegt. Zeggen ze gewoon keihard moet opgestuurd worden. Ja daag daar ga ik niet mee akkoord. Wat voor een servicepoint ben je dan wel niet. Dus ik terug naar Belcompany waar ik hem heb gekcoht. Kom maar ff weer met de doos zonder accesoires en dan krijg je gewoon een nieuwe van ons. Kijk dan ben je pas een servicepoint!Deze krijgt van mij de warme douche!En nou nog ff kijken of ik een zwarte kan bemachtigen! ;) Petje af _/-\o_

• awwexl
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:28:
[...]

Ik heb er één van Twinmos gekocht.. is een 8 in 1 kaartlezer voor €10
Beetje domme vraag maar ondersteund hij dan wel RS-MMC? Bij de specificaties staat alleen maar MMC aangezien de 6260 alleen maar RS MMC ondersteund...

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:04
awwexl schreef op donderdag 23 december 2004 @ 17:23:
[...]

Beetje domme vraag maar ondersteund hij dan wel RS-MMC? Bij de specificaties staat alleen maar MMC aangezien de 6260 alleen maar RS MMC ondersteund...
als je rs-mmc koopt zit daar een connector bij die ervoor zorgt dat je rs-mmc net zo groot is als de gewone mmc. Dan past hij namelijk in het mmc slot

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

• awwexl
WorkForce schreef op donderdag 23 december 2004 @ 17:25:
[...]

als je rs-mmc koopt zit daar een connector bij die ervoor zorgt dat je rs-mmc net zo groot is als de gewone mmc. Dan past hij namelijk in het mmc slot
Ok dank je! Dus op de volgende site kan ik het er gewoon bij verwachten? Hij is hier trouwens 41,50 Euro (mooi prijsje dacht ik zo?)

[url] Memory+[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 17:12:
[...]

Ja bij mij werk wap wel, maar ik kan alleen nog niet wappen via GPRS, daarvoor moet ik orange world nemen, maar de instellingen van Orange World voor de nokia 6260 zijn nog niet bekend bij Orange....
Gewoon de instellingen voor de 6600 nemen. En ik heb een 256mb kaartje gekocht online voor 30 euro inclusief verzending. Weet zo 123 niet even het adres, maar kom er op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op donderdag 23 december 2004 @ 17:41:
[...]

Ok dank je! Dus op de volgende site kan ik het er gewoon bij verwachten? Hij is hier trouwens 41,50 Euro (mooi prijsje dacht ik zo?)

[url] Memory+[/url]
Precies.. 512MB kaartje kost geen drol.. en daar zit een "adaptertje" bij.. Werkt voortreffenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 17:12:
[...]

Bij mij wert nl. de verbinding wel, maar de mijn Orange-WAPPAGINA wordt niet zichtbaar.
Ik blijf het scherm met "bookmarks" zien.
Waar heb jij de instellingen vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 00:16:
[...]

Gewoon de instellingen voor de 6600 nemen. En ik heb een 256mb kaartje gekocht online voor 30 euro inclusief verzending. Weet zo 123 niet even het adres, maar kom er op terug.
Het is mij niet duidelijk of jou instellingen bij Orange werken en of ze door Nokia of door Orange geleverd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon de instellingen opgevraagd bij T-Mobile voor een nokia 6600. Werkt perfect, alleen moet je als je abonnee bent op gprs "wap" veranderen in "internet".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik heb hier al een ander topc over gehad maar werd hierheen verwezen.

Daar komt ie: Kan ik met de 6260 die ik heb ook verbinding maken met het internet via mijn pc. (Dus niet de telefoon als modem maar mijn pc als modem met chello verbinding) Ik heb een cellink bluetooth dongle. Ik kan nergens duidelijke opties ervoor vinden. Ik ben zeer benieuwd of dit mogelijk is! :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 14:11:
Vraagje, ik heb hier al een ander topc over gehad maar werd hierheen verwezen.

Daar komt ie: Kan ik met de 6260 die ik heb ook verbinding maken met het internet via mijn pc. (Dus niet de telefoon als modem maar mijn pc als modem met chello verbinding) Ik heb een cellink bluetooth dongle. Ik kan nergens duidelijke opties ervoor vinden. Ik ben zeer benieuwd of dit mogelijk is! :)
Als je via google zoekt zijn daar talloze tutorials voor.. Helaas heb ik nog niks werkend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Nou super! Helemaal nieuwe Nokia 6260! :P Had nog wel gehoopt dat ze de zwarte op voorraad hadden maar helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 14:33:
[...]

Als je via google zoekt zijn daar talloze tutorials voor.. Helaas heb ik nog niks werkend :(
Ik heb nokia maar een mail gestuurt, kijken of die iets werkends weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
MUHAAAA ik heb een zwarte!!!!
zonet opgehaald :) :)

maareh, ik zit lekker te klieren met blauwtand enzo, kan ik nou ook surfen met me foon via BT via me pc (die op zolder staat)(en ik in bed lig)?
als er een guide is ist wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de firmware upgrade komt, zodat die bugs in de software van de nokia 6260 verholpen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt super op zoek net zoals Freebie12 en anderen naar de mogelijkheid om te internetten via je pc als "server" zegmaar.... Als ik het weet plaats ik het meteen hier, please als iemand van jullie het weten post dan ook ff O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 00:16:
[...]

Txs, _/-\o_ 'kep de instelling van de 6600 bij Orange opgehaald. Werkt perfekt !! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 21:45:
Ik ben echt super op zoek net zoals Freebie12 en anderen naar de mogelijkheid om te internetten via je pc als "server" zegmaar.... Als ik het weet plaats ik het meteen hier, please als iemand van jullie het weten post dan ook ff O-)
Ik heb Nokia gemailed. Ik hoop dat ik spoedig een antwoord krijg! En anders wordt het zoeken geblazen. Kan wel ff duren met de kerstdagen. Hun helpdesk ligt uiteraard ook stil nu.

Fijne kerstdagen allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht af wat ze zeggen. Ik verwacht alleen geen "offciele" methode hiervoor dus ik weet niet of ze het ons kunnen vertellen, we wachten af.
In ieder geval, ik ga verder met zoeken hoe het moet.

<edit>
Hier wordt je al een stuk wijzer van, hier is een beetje hetzelfde probleem maar dan bij de 6600, ik heb toch wel het idee dat dit een beetje anders is ook al zit er hetzelfde besturingssysteem op

http://www.allaboutsymbia....php?t=18720&page=7&pp=15

In ieder geval, ik heb alles snel doorgelezen en kwam uit op deze link:
http://www.cs.helsinki.fi/u/mraento/symbian/bt-ap.html

Daar staat de oplossing voor 6600 en 7650

</edit>

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 23:43:
[...]

Txs, _/-\o_ 'kep de instelling van de 6600 bij Orange opgehaald. Werkt perfekt !! :9~
Wat werkt er eigenlijk precies perfect? Heb jij het gewoon over WAP, of echt Orange world, dus dat je kunt wappen via GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe download ik via wap :? ik ken een link aanklikke wat ik wil via me 6260.. dan zie ik dat hij de nodige kbtjes download.. maar waar is me download nou :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip van het jaar _/-\o_ _/-\o_ thanks verrie mutsj
cimbom schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:56:
[...]

Ja hoor.. Maar wel je bluetooth vaan je telefoon aanzetten voordat je tomtom start anders is tomtom tere traag.
In tomtom kun je dan route plannen van a naar b. gewoon als anwb routeplanner.
Dit dus zonder gps ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik heb een beetje problemen:

Mijn 6260 valt soms zonder enige aanwijsbare reden uit :? Soms gebeurt het als ik bijvoorbeeld de lader er in of uit doe, soms als ik mijn hoofdtelefoon aansluit. Maar het gebeurt vaak ook totaal zonder reden... lijkt wel offie ergens kortsluiting maakt ofzo..

Iemand nog meer met dit probleem?

What to do?

http://www.jellywoods.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 13:52:
[...]

Wat werkt er eigenlijk precies perfect? Heb jij het gewoon over WAP, of echt Orange world, dus dat je kunt wappen via GPRS?
Nehh... over wap.
Dees deed niet wat tie moest doen nl een pagina openen, er was wel een verbinding (geen foutmeldingen) maar kwam niet op de "server" ofzo (opende geen pagina).
Bij Orange zoude ze t wel uitzoeken hoe de instellingen moesten zijn :O en dan mij een config.sms sturen, maar ik ben ze voor met hun eigen wapinstellingen van de 6600. :*)
(zal welles kijken wat de verschillen zijn met wat ze me eerst hebben gestuurd)

OrangeWorld is mij nog ff te duur (6 euri / maand) voor datgene wat ik er nu nog mee doe.
Als ik meer dan 6 euri data doe dan ga ik t wel doen waarschijnlijk, k moet eerst uitzoeken wat incl./excl is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of die gps module van de anwb (ong. 80 euro) werkt met de 6260? Ik had namelijk van een medewerker bij Halfords gehoord die ook een smartfoon had, dat niet alle bluetooth apparaten direct gevonden kunnen worden. Ik had gelezen een paar pagina's terug in de topic dat de rikaline 6030 sowieso werkt, maar die is 50 euro duurder.

Verder zit ik eraan te denken om het draadloze toetsenbord van nokia aan te schaffen, zodat ik makkelijk documenten kan tikken terwijl ik onderweg ben, alleen ben ik hem nog niet tegengekomen. Iemand die misschien een winkel weet waar hij al te koop is? Sommige winkels melden februari 2005.

Also, bestaat er een sybian progje om je smartfoon om te toveren in een tv? Weet niet of de antenne die in de bijgeleverde hoofdtelefoon zit daarvoor te gebruiken is.

Last but not least, is het iemand al gelukt om een gprs abonnement van KPN werkend te krijgen met een Nokia 6260? Is met tot dusver nog niet gelukt. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 10:50

T-8one

take it easy, take a sisi

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 01:16:

Last but not least, is het iemand al gelukt om een gprs abonnement van KPN werkend te krijgen met een Nokia 6260? Is met tot dusver nog niet gelukt. :)
Op nokia.nl kun je de instellingen naar je telefoon toe laten smsen. Dan is het een kwestie van een paar keer op ok klikken en het werkt ( bij mij tenminste)

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* nog steeds niet aan het internetten via bluetooth :( *

weet iemand bij de weg hoe een achtergrondplaatje te zetten op de volledige achtergrond en dus de achtergrond vervang en niet een plaatje bovenop de achtergrond zet zoals standaard, heb me rot gezocht maar ik vind niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx Karel, vorige keer dat ik keek stond de telefoon er nog niet bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

stom stom, ik reageerde op een post van de eerste (voor mij) pagina |:(

[ Voor 76% gewijzigd door Piggen op 26-12-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 13:18:
* nog steeds niet aan het internetten via bluetooth :( *

weet iemand bij de weg hoe een achtergrondplaatje te zetten op de volledige achtergrond en dus de achtergrond vervang en niet een plaatje bovenop de achtergrond zet zoals standaard, heb me rot gezocht maar ik vind niks...
Een eigen thema maken.. Je thema bestaat namenlijk uit losse plaatjes.. als je van thema wisselt zie je wellicht dat deze plaatje voor plaatje wisselt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Hoi :P

Ik ben atm aan het kijken naar een nieuwe telefoon, en het design, het formaat en de lijst met features van de 6260 spreken me erg aan, zeker voor die prijs. Nu heb ik een aantal vraagjes:

:? Ik verwacht dat ik hem elke dag als FM-radio en MP3-speler ga gebruiken, te meer omdat 512MB RS-MMC op dit moment zo schandalig goedkoop is. Ik heb al een erg fijne hoofdtelefoon die ik ook graag zou willen gebruiken met de 6260, en daarvoor heb ik dus een adapter nodig. Nu lees ik dat de 6260 de draadjes van je koptelefoon als antenne gebruikt voor de FM-radio, en werkt dit nou ook naar behoren als ik een adapter+eigen headset zou gebruiken in plaats van de officiele Nokia-oortjes?

:? Ik weet uit ervaring dat MP3-spelers op PDA's en telefoons vrij veel stroom gebruiken, dus hoe lang kan ik straks non-stop muziek of radio luisteren op een versch opgeladen 6260?

:? Is de agenda een beetje bruikbaar, en zo ja: is hij op èèn of andere manier te synchroniseren met Outlook?

:? Waar kan ik hem voor een mooi prijsje krijgen in het zwart met een verlenging van Orange?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden :)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsuru schreef op maandag 27 december 2004 @ 08:50:
Hoi :P

Ik ben atm aan het kijken naar een nieuwe telefoon, en het design, het formaat en de lijst met features van de 6260 spreken me erg aan, zeker voor die prijs. Nu heb ik een aantal vraagjes:

:? Ik verwacht dat ik hem elke dag als FM-radio en MP3-speler ga gebruiken, te meer omdat 512MB RS-MMC op dit moment zo schandalig goedkoop is. Ik heb al een erg fijne hoofdtelefoon die ik ook graag zou willen gebruiken met de 6260, en daarvoor heb ik dus een adapter nodig. Nu lees ik dat de 6260 de draadjes van je koptelefoon als antenne gebruikt voor de FM-radio, en werkt dit nou ook naar behoren als ik een adapter+eigen headset zou gebruiken in plaats van de officiele Nokia-oortjes?

:? Ik weet uit ervaring dat MP3-spelers op PDA's en telefoons vrij veel stroom gebruiken, dus hoe lang kan ik straks non-stop muziek of radio luisteren op een versch opgeladen 6260?

:? Is de agenda een beetje bruikbaar, en zo ja: is hij op èèn of andere manier te synchroniseren met Outlook?

:? Waar kan ik hem voor een mooi prijsje krijgen in het zwart met een verlenging van Orange?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden :)
Eigen headset? Geen idee..
Stroom verbuik is volgens mij normaal zoals ieder andere telefoon met mp3 en radio (reken maar niet op lange tijdsduur)
Agenda is goed bruikbaar en is te sync. met Outlook (let wel dat Outlook van MikkieSoftMicrosoft is en je deze dus extreem moet beveiligen voordat je mobiel op z'n gat legt..).. Ik begin er niet aan..

Prijs? Kijk in de pricewatch.. Paar maanden trug was GSM.nl de goedkoopste...

[ Voor 3% gewijzigd door Korakal op 03-01-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:52:
[...]
Agenda is goed bruikbaar en is te sync. met Outlook (let wel dat Outlook van MikkieSoft is en je deze dus extreem moet beveiligen voordat je mobiel op z'n gat legt..).. Ik begin er niet aan..
|:(
Dat slaat natuurlijk nergens op he. Jij denkt dat outlook gaat inbreken op je telefoon ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InZane schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:55:
[...]

|:(
Dat slaat natuurlijk nergens op he. Jij denkt dat outlook gaat inbreken op je telefoon ofzo? :?
Ik heb het over de kwetsbaarheid over Outlook.. Als deze dus lekker gaat synchroniseren met je telefoon en je outlook heeft een leuk spyware dingetje draaien.. of heeft een worm bij zich.. MikkieSoft staat niet echt bekend om z'n veiligheid.. Maarja daar weet jij natuurlijk alles van met je..
Ik weet niet wat jij dan verstaat onder inbreken.. maar als jij je telefoon en outlook toegang geeft en er is wat mis dan........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:43

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:30:
[...]

Ik heb het over de kwetsbaarheid over Outlook.. Als deze dus lekker gaat synchroniseren met je telefoon en je outlook heeft een leuk spyware dingetje draaien.. of heeft een worm bij zich.. MikkieSoft staat niet echt bekend om z'n veiligheid.. Maarja daar weet jij natuurlijk alles van met je..
Ik weet niet wat jij dan verstaat onder inbreken.. maar als jij je telefoon en outlook toegang geeft en er is wat mis dan........................
Even een kleine correctie: het grootste securityleak is de domste beheerder (van die pc/pda).
Een PC virus zal vrij weinig schade aanrichten op je PDA, aangezien Windows CE toch nét wat anders is dan bijvoorbeeld XP. Je zal dan ook niet snel dezelfde bugs vinden in die twee OS'en

Tevens wil ik je wijzen op de FAQ en de forumregels waarin duidelijk staat dat IQ-loze opmerkingen jegens Microsoft niet gewenst zijn op dit forum. Voor Mikkiesoft verwijzen we je dan ook vriendelijk naar het Mickey Mouse forum :w

[ Voor 7% gewijzigd door Stewie! op 27-12-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Heeft iemand ook ervaring met DVD to Mobile software van Makayama. Of met het uberhaupt afspelen van films op de 6260? Krijg morgen men 512 RS-MMC dus dat word overpompen geblazen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
[...]

Ik heb het over de kwetsbaarheid over Outlook.. Als deze dus lekker gaat synchroniseren met je telefoon en je outlook heeft een leuk spyware dingetje draaien.. of heeft een worm bij zich..
Beetje vergezocht he, vind je ook niet?
En net of een windows virus of wat dan ook gaat werken op symbian..
Maarja daar weet jij natuurlijk alles van met je..
Met m'n wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op maandag 27 december 2004 @ 19:16:
Heeft iemand ook ervaring met DVD to Mobile software van Makayama. Of met het uberhaupt afspelen van films op de 6260? Krijg morgen men 512 RS-MMC dus dat word overpompen geblazen! :D
Nokia heeft een eigen gratis programmatje (Convert programma) om je .avi en .mpeg bestandjes om te zetten in .3gp genaamd: Nokia MultiMedia Converter 2.0 De kwaliteit vind ik voor een telefoon nog erg hoog. Doet me denken aan mijn oude 486 pctje met me'n eerste filmpjes maar dan nets iets beter. Het is zeker de moeite waard om het eens te proberen. Een film van 200 MB wordt al gauw 17 MB als hij is geconvert afhankelijk van de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

[...]

Hier gaat het anders al een hele tijd goed hoor. :)

Iemand nog een antwoord op hoelang ik muziek kan luisteren met een 6260?

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 01:54:
[...]

Nokia heeft een eigen gratis programmatje (Convert programma) om je .avi en .mpeg bestandjes om te zetten in .3gp genaamd: Nokia MultiMedia Converter 2.0 De kwaliteit vind ik voor een telefoon nog erg hoog. Doet me denken aan mijn oude 486 pctje met me'n eerste filmpjes maar dan nets iets beter. Het is zeker de moeite waard om het eens te proberen. Een film van 200 MB wordt al gauw 17 MB als hij is geconvert afhankelijk van de kwaliteit.
Super dankje...heb zonet met 512 mb kaartje binne gekregen met een cardreader. Dus overpompen geblazen!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen ook even zo'n kaart halen! Super handig dat ding!

Nu nog kunnen internetten via mijn pc als gateway en dan ben ik blij! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Wat vinden jullie van de geluidskwaliteit? Het geluid van de hoofdtelefoon wordt je niet echt blij! :'( Iemand een betere suggestie voor een hoofdtelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 18:24:
Wat vinden jullie van de geluidskwaliteit? Het geluid van de hoofdtelefoon wordt je niet echt blij! :'( Iemand een betere suggestie voor een hoofdtelefoon?
Ik heb eerst gewoon mp3jes overgezet maar dat was een slechte kwaliteit, en het lijkt _/-\o_ do'nt blame me on it) dat het bijgeleverde van nokia om geluidsbestanden over tezetten goed werkt. De kwaliteit is gelijk een stuk beter door het programmatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik ben op zoek naar de volgende zaken:

Carkit (wired, want heb bluetooth nodig voor navigatie)
Goedkope bluetooth GPS ontvanger.

Iemand enig idee waar ik deze voor een zacht prijsje kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jellywoods schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 22:30:
Ik heb een beetje problemen:

Mijn 6260 valt soms zonder enige aanwijsbare reden uit :? Soms gebeurt het als ik bijvoorbeeld de lader er in of uit doe, soms als ik mijn hoofdtelefoon aansluit. Maar het gebeurt vaak ook totaal zonder reden... lijkt wel offie ergens kortsluiting maakt ofzo..

Iemand nog meer met dit probleem?

What to do?
Ja ik heb precies hetzelfde! Echt heel erg kloten! Heb af en toe ook sim-registratie problemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:12:
[...]

Ja ik heb precies hetzelfde! Echt heel erg kloten! Heb af en toe ook sim-registratie problemen :(
Hij valt bij mij niet uit zonder reden, maar ik heb inderdaad ook wel eens dat SIM-registratie...maar dat is echt pas iets van de afgelopen dagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:14:
[...]

Hij valt bij mij niet uit zonder reden, maar ik heb inderdaad ook wel eens dat SIM-registratie...maar dat is echt pas iets van de afgelopen dagen....
Ja afgelopen weekend begon hij ermee te ouwehoeren! Het is echt heel erg vervelend! kan op internet er ook nog weinig over vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:15:
[...]

Ja afgelopen weekend begon hij ermee te ouwehoeren! Het is echt heel erg vervelend! kan op internet er ook nog weinig over vinden!
Bij mij ging hij als ik de radio op luispreker zetten ineens in een suspend mode met de meding: Ga naar u verkoper er is iets mis (of iets dergelijks) Ik heb het 3 keer gehad en daarna heb ik er geen last meer van gehad gelukkig. Maar... ik moet zeggen dat ik mijn telefoon best wel buggy vind af en toe. Af en toe wil hij geen toepassingen straten en dan ineens weer wel :( Maarja, ondanks alles vind ik het nog steeds een stoere telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:21:
[...]

Bij mij ging hij als ik de radio op luispreker zetten ineens in een suspend mode met de meding: Ga naar u verkoper er is iets mis (of iets dergelijks) Ik heb het 3 keer gehad en daarna heb ik er geen last meer van gehad gelukkig. Maar... ik moet zeggen dat ik mijn telefoon best wel buggy vind af en toe. Af en toe wil hij geen toepassingen straten en dan ineens weer wel :( Maarja, ondanks alles vind ik het nog steeds een stoere telefoon!
Ja het blijft een superleip ding! Maar het uitvallen is echt te lelijk voor woorden! Volgens mij ligt het aan de contactpunten waar de batterij contact mee maakt! Dus niet de batterij zelf....

Welke firmware hebben jullie allemaal?
Ik zelf:
V 3.0436.0
03-09-04
RM-25

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook:

V 3.0436.0
03-09-04
RM-25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Hier ook dezelfde versie, maar nog geen problemen tot nu toe gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:15:
[...]

Hmmm is bij mij ook pas van dit weekend.....Heb vodafone...kan het niet toevallig daaraan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vind je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dus ook dezelfde...thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik heb t weer kunnen verhelpen volgens mij... althans ik heb de laatste dagen er geen last meer van. Heb de SIM-kaart eruit gehaald en eventjes heel goed schoongemaakt, alle contactjes weer afgeblazen.. en sindsdien is het weer helemaal goed!

http://www.jellywoods.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Ik heb het al meerdere keren hier gevraagd maar heeft iemand ook een idee wat je aan die vreemde piepjes kan doen als je een mp3 aan het afspelen bent? hoe dan ook bij elke mp3 die hij afspeelt gooit hij er vreemde piepjes doe! HELLUP!!!!!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
awwexl schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:24:
Ik heb het al meerdere keren hier gevraagd maar heeft iemand ook een idee wat je aan die vreemde piepjes kan doen als je een mp3 aan het afspelen bent? hoe dan ook bij elke mp3 die hij afspeelt gooit hij er vreemde piepjes doe! HELLUP!!!!!!! :'(
Correctie: doe = door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:38
Gebruik de edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop daarvoor ;) als iedereen dit zou doen ziet het forum er straks nogal erg lelijk uit!

[ Voor 15% gewijzigd door Tije op 29-12-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceWolve
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 01:54:
[...]

Waar kun je het programmaatje dan vandaan halen? Kon het op de nokia site niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpaceWolve schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:27:
[...]

Waar kun je het programmaatje dan vandaan halen? Kon het op de nokia site niet vinden
Moet je eventjes op google zoeken. Het was iets van http://forum.nokia.com (weet het niet zeker) als je je registreerd krijg je een gratis key, zeer relaxed en dan is het je gedownloade jackass afleveringen overpompen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb emmmmmmmmm
wat een geile tell. alleen je moet hem 24 uur opladen zeggen ze maar na 8 uur zal die toch wel volledig zijn opgeladen vol=immers vol, hij kan toch niet ergens ionen vandaan gaan snoepen?

ik heb een cd erbij gekregen van nokia staat daar die media converter ook op? en heo is de kwaliteit als ik een divx film ga converteren. toch niet da ik een shcokkerig beeld krijg?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:16:
Ik heb emmmmmmmmm
wat een geile tell. alleen je moet hem 24 uur opladen zeggen ze maar na 8 uur zal die toch wel volledig zijn opgeladen vol=immers vol, hij kan toch niet ergens ionen vandaan gaan snoepen?

ik heb een cd erbij gekregen van nokia staat daar die media converter ook op? en heo is de kwaliteit als ik een divx film ga converteren. toch niet da ik een shcokkerig beeld krijg?
Nee die programma'szijn hellaas niet meegeleverd, je zult ze echt even van het internet moeten plukken. 1 voordeel: ze zijn gratis. Je moet alleen wel even een data cable / bluetoot dingetje aanschaffen.

EDIT: De kwaliteit is nog redelijk, ik vind aleen het geluid een beetje slecht maar dat kan aan de film liggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 06:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 06:19:
[...]

Nee die programma'szijn hellaas niet meegeleverd, je zult ze echt even van het internet moeten plukken. 1 voordeel: ze zijn gratis. Je moet alleen wel even een data cable / bluetoot dingetje aanschaffen.

EDIT: De kwaliteit is nog redelijk, ik vind aleen het geluid een beetje slecht maar dat kan aan de film liggen.
Mja, je moet natuurlijk geen DTS verwachten :P

Verwijderd

35 pagina's gelezen 8)7 maar hoopte dat er iemand is die zowel de 6260 en de 7610 gebruikt heeft en daar dus ervaring mee heeft. Ik heb nu de 7610 maar vind de 6260 er wel mooi uitzien.
Alleen twijfel ik om over te stappen naar die 6260. Heb van de ene kant het idee dat het wat minder is qua gebruik en kwaliteit e.d. Ik zou m nu alleen nemen voor het leuke draaibare klepje.
Ze zijn allebei "groot" dus dat maakt me niets uit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:51:
35 pagina's gelezen 8)7 maar hoopte dat er iemand is die zowel de 6260 en de 7610 gebruikt heeft en daar dus ervaring mee heeft. Ik heb nu de 7610 maar vind de 6260 er wel mooi uitzien.
Alleen twijfel ik om over te stappen naar die 6260. Heb van de ene kant het idee dat het wat minder is qua gebruik en kwaliteit e.d. Ik zou m nu alleen nemen voor het leuke draaibare klepje.
Ze zijn allebei "groot" dus dat maakt me niets uit.
Mja, als je em alleen voor het draaiklepje zou kopen zou ik het zeker niet doen...

Ik ben wel erg tevreden over de 6260, maar ik kan niet zeggen dat ik het draaien al echt gebruikt heb.......

Verwijderd

hmm oki dan ga ik ff op inet zoeken.

hey ngo ff wat anders ik merk dat me 'draaibare' klepje nogal bewegelijk is. als je heb geowon uitgeklapt heb nix mis maar als je hem dichtklapt voel je dat de beeldschermkent meegeeft.
hebben meerdere mensen die ervaring?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:02:
hmm oki dan ga ik ff op inet zoeken.

hey ngo ff wat anders ik merk dat me 'draaibare' klepje nogal bewegelijk is. als je heb geowon uitgeklapt heb nix mis maar als je hem dichtklapt voel je dat de beeldschermkent meegeeft.
hebben meerdere mensen die ervaring?
Ik denk dat dat hoort, als hij niet meegeeft heb je steeds een klap en dan gaat je beeldscherm kapot denk ik. Bij mij geeft hij ook een beetje mee... heeel heeel heel klein beetje.. hij is iig niet stijf ;)

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:13:
gebruik hier iemand TomTom Mobile ?
zo ja, hoe heb je het aan t werken gekregen?
Moet je even aan Liosnel (hier op't forum ergens) vragen... hij komt 'r niet vaak meer, maar dan moet je 'm ff mailen... 't werkte bij hem meteen

edit:
waarschijnlijk 't antwoord allang gevonden... bedacht me later dat 't 'n "oude" vraag was

[ Voor 18% gewijzigd door Krullebol.nl op 30-12-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErectionJackson schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:56:
[...]

Jawel, dan moet je even de SDK voor Series 60 downloaden vanaf www.forum.nokia.com
Kan je vertellen waar ik nederlandse uileg kan vinden over de werking van SDK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn ervaring kun je beter Multimedia Converter niet gebruiken. Ik gebruik liever smartmovie, dan kun je zelf de kwaliteit kiezen (zowel video als geluid) en dat beïnvloedt de grootte van het bestand. Ik converteer dan altijd Friends afleveringen en die komen rond de 20 mb. Ik heb een 256 mb kaartje dus daar passen aardig wat afleveringen op en je zet er in één handomdraai ondertiteling onder en het beeld is erg scherp en de ondertiteling is klein maar zeer duidelijk te lezen.

http://www.iphone-forum.org/download.php?id=21218

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, wil ik zeker eens proberen alleen forum dingetje werkt niet:

.:: i-Phone Network ::. Forum Index
Information

Sorry but you are not authorized to view or download this Attachment

Moet me ffies registreren denk ik :) Maar ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey guyz ik probeer dus nu wat files over te zetten via bluetooth en nokia suite 6.2.
Dit zou allemaal heel leuk gaan op een essentieel ding na, dta is namelijk dat ik ze dus niet kan overzetten |:(

als ik via de nokia application installer een sis aplicatie installeer krijg ik de melding dat mijn telefoon de verbinding heeft verbroken.
doe ik dit met die file transfer krijg ik hetzelfde probleem ra ra wat nu??
thx bijvoorbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Jij bent een stap verder , ik heb vandaag eem MSI bleutooth dongle gekocht aan gesloten, software van nokia geladen, de connectie gedeelt bBT aamgezet,, en waarneembaar gezet.
Echter er is geen communicatie mogelijk. computer geeft aan d at BT werkt, (blaauw ledje knippert), de BT signaal vand etelefoon (stip) op scherm brandt, toch niet mogelijk om bestanden etc uit te wisselen? wat doe ik verkeerd?
Graag jullie addviezen.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 19:35:
hey guyz ik probeer dus nu wat files over te zetten via bluetooth en nokia suite 6.2.
Dit zou allemaal heel leuk gaan op een essentieel ding na, dta is namelijk dat ik ze dus niet kan overzetten |:(

als ik via de nokia application installer een sis aplicatie installeer krijg ik de melding dat mijn telefoon de verbinding heeft verbroken.
doe ik dit met die file transfer krijg ik hetzelfde probleem ra ra wat nu??
thx bijvoorbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan liggen aan dat je een verkeerd pass gebruikt. Je MOET cijfers gebruiken, bewijze van spreken een nul of een 1. Anders werkt het echt niet. Ik had hetzelfde probleem todat ik de manual las ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je?, welke cijfers? waar moet ik dat invoeren? wat is een verkeerd pass?
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 20:29:
Dat kan liggen aan dat je een verkeerd pass gebruikt. Je MOET cijfers gebruiken, bewijze van spreken een nul of een 1. Anders werkt het echt niet. Ik had hetzelfde probleem todat ik de manual las ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 20:12:
Hallo, Jij bent een stap verder , ik heb vandaag eem MSI bleutooth dongle gekocht aan gesloten, software van nokia geladen, de connectie gedeelt bBT aamgezet,, en waarneembaar gezet.
Echter er is geen communicatie mogelijk. computer geeft aan d at BT werkt, (blaauw ledje knippert), de BT signaal vand etelefoon (stip) op scherm brandt, toch niet mogelijk om bestanden etc uit te wisselen? wat doe ik verkeerd?
Graag jullie addviezen.

[...]
Je moet hem op "waarneembaar" zetten onder de connectiviteits opties van je nokia telefoon (bluetoot instellingen) Dat moet het probleem toch wel verhelpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We praten lekker langs elkaar, ;) maar dat was op de vorige post gericht niet van jouw ;) maar die hiervoor wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij staat op waarneembaar........
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 20:31:
[...]

Je moet hem op "waarneembaar" zetten onder de connectiviteits opties van je nokia telefoon (bluetoot instellingen) Dat moet het probleem toch wel verhelpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 20:33:
hij staat op waarneembaar........

[...]
Dan zou hij toch moeten werken. Al geprobeert met de windows blootooth "devices" programmatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet het weer, dongle toch niet goedgeinstalleerd. , maar daarna de telefoon laten herkennen is ook een klus!!!, maar wel gelukt, en dat allemaal, vanavond...
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 20:35:
[...]

Dan zou hij toch moeten werken. Al geprobeert met de windows blootooth "devices" programmatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:23

superblaag

Mooi spul hoor!

als ik mijn sms'jes wil lezen, dan staan ze in een willekeurige volgorde!
Dus de nieuwste staat niet boven aan... :?
En als er een nieuwe binnenkomt, dan komt staat de sms bijv. op de 9e plek.

Dit is zowel in de inbox als in verzonden items.

Het is een klein probleem, maar ik erger me er wel aan!

Weet iemand hoe en wat?

firmware:
V 3.0436.0
03-09-04
RM-25

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhh guyz ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
iedere keer als ik iets wil overzetten krijg ik na een tijdje het bericht de verbinding met de telefoon is verbroken.
Het gekke is dat ik wel mappen via me computer op de telefoon kan toevoegen. maar meer lukt dus nie.
het paren gaat perfect en geeft geen problemen, op deze na dus.
Dus rara wie weet het???
:'(

heb net ondekt dat het via infrarood wel lukt:s

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand inmiddels al internet via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:55:
Heeft iemand inmiddels al internet via bluetooth?
Nope heb een paar scriptjes geprobeerd maar geen van alle werkt hellaaaaaaas!!!!!!! *snik*

Gewoon eventjes wachten, als de telefoon wat meer verspreid is komen de scriptjes etc vanzelf ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:44:
[...]

Nope heb een paar scriptjes geprobeerd maar geen van alle werkt hellaaaaaaas!!!!!!! *snik*

Gewoon eventjes wachten, als de telefoon wat meer verspreid is komen de scriptjes etc vanzelf ;-)
Laten we het hopen ja.. Ik wil agile messenger en opera kunnen gebruiken
overigens, ik heb wel iets dat een beetje lijkt op het principe dat wij zoeken: ControlFreak, ik vind het zo gaaf dat ik het maar gekocht heb op mtvoid.com
Ik kan winamp besturen met mn 6260 en ook mn hele pc scherm op mn telefoon krijgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:59:
[...]

overigens, ik heb wel iets dat een beetje lijkt op het principe dat wij zoeken: ControlFreak, ik vind het zo gaaf dat ik het maar gekocht heb op mtvoid.com
Ik kan winamp besturen met mn 6260 en ook mn hele pc scherm op mn telefoon krijgen >:)
Sounds good, is even zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:57
ik zit erover te denken om mn 6600 te vervangen door deze. nadeel is dat ik mn 1 GB MMC niet kan meenemen (geen RS-MMC). Maar verder... hoe is bijvoorbeeld het display op deze? beetje krasbestendig? die van de 6600 is dramatisch zacht. hoe is de accu? dagelijks opladen, of valt dat wel mee (ervanuitgaande dat ik hem redelijk intensief gebruik met spellen, films, series, boeken lezen, mp3 luisteren, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om de rode en groene toetsen zo te maken dat het net lijkt alsof er een boterhamzakje onder zit? Maak je zoveel mobieltjes, dat moet toch beter kunnen? :(

De rest van het toetsenbord is ook... een beetje matig, maar ben er wel aan gewend ondertussen.

Verder, puik toestelletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is behalve mooier dan de 6600 ook een stu 8) k uitgebreider. Kwaliteit is zeker hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 19:48
Byte_Me schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:29:
ik zit erover te denken om mn 6600 te vervangen door deze. nadeel is dat ik mn 1 GB MMC niet kan meenemen (geen RS-MMC). Maar verder... hoe is bijvoorbeeld het display op deze? beetje krasbestendig? die van de 6600 is dramatisch zacht. hoe is de accu? dagelijks opladen, of valt dat wel mee (ervanuitgaande dat ik hem redelijk intensief gebruik met spellen, films, series, boeken lezen, mp3 luisteren, etc).
Scherm is krasbestendig zolang je niet met je diamentan ring gaat testen en acci vind ik wel goed. Intensief gebruik dus zon 12 uur lang constant gameboy spelen :). Dus backlight aan en proc of volle 100% GEBRUIK. En als je alleen af en toe belt dan haal je wel een week zonder op te halen.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:31:
Ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om de rode en groene toetsen zo te maken dat het net lijkt alsof er een boterhamzakje onder zit? Maak je zoveel mobieltjes, dat moet toch beter kunnen? :(

De rest van het toetsenbord is ook... een beetje matig, maar ben er wel aan gewend ondertussen.

Verder, puik toestelletje ;)
Ik heb het idee dat dat echt een "pech-geval" is.

Ik ken meedere mensen die dit toestel hebben en geen van hen heeft problemen met het toetsenbord.

Ik had in het begin dat de navigatieknop bleef steken en dus "klikte" als je op tegenovergestelde richting duwde....maar dit is ook verleden tijd.

Ik denk dat het gewoon nieuwigheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:57
SpeeDRaZoR3 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:49:
[...]

Scherm is krasbestendig zolang je niet met je diamentan ring gaat testen en acci vind ik wel goed. Intensief gebruik dus zon 12 uur lang constant gameboy spelen :). Dus backlight aan en proc of volle 100% GEBRUIK. En als je alleen af en toe belt dan haal je wel een week zonder op te halen.
dat klinkt dan toch wel aantrekkelijk. mijn 6600 kan ik zo'n 3-4 uur mee spelen, en het display kan ik volgens mij met mn nagel krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
SpeeDRaZoR3 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:49:
[...]

Hoe speel je gamboy spellen op de goboy emulator? Ik heb de goboy emulator al wel geinstalleerd...maar hoe kom je aande spellen?

Modbreak:Nogal een domme vraag, gewoon kopen. Illegale methoden zullen ongetwijfeld bestaan, maar die bespreken we hier niet op het forum. Zie Het algemeen beleid #warez

[ Voor 16% gewijzigd door Korakal op 03-01-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:59:
[...]

Beetje stomme vraag, maar ik heb geen creditcard, ik zou hem ook graag willen hebben :) Hoe ga ik dat doen? ??

Modbreak:ook voor jou geldt: Het algemeen beleid #warez

[ Voor 8% gewijzigd door Korakal op 03-01-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
awwexl schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:33:
[...]

Hoe speel je gamboy spellen op de goboy emulator? Ik heb de goboy emulator al wel geinstalleerd...maar hoe kom je aande spellen?

Modbreak:Nogal een domme vraag, gewoon kopen. Illegale methoden zullen ongetwijfeld bestaan, maar die bespreken we hier niet op het forum. Zie Het algemeen beleid #warez
Beetje dom antwoord!Ik heb er genoeg legaal!Maar hoe krijg je ze er dan op!Beetje naar de vraag kijken!(Hoe speel je gamboy spellen op de goboy emulator?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even ander onderwerp: de camera

Ik moet zeggen dat de foto's best nog van redelijke kwaliteit zijn tegen mijn verwachtingen in. Maar waar ik wel ontzettend van baal is dat mijn video opnames extreem lage kwaliteit zijn. Framerate 4fps ofzo, stottert als een gek. Ik wil graag weten of meerdere mensen die probleem hebben of dat het aan mijn telefoon ligt. Mocht het het laatste geval zijn, is het dan misschien verstandig om mijn 6260 eens opnieuw te "installeren". En hoe doe ik dat? B)

Voorbeeld van mijn kwaliteit: http://members.home.nl/cios/Video.3gp

Verder wilde ik graag weten welke programma's jullie gebruiken voor de camera. Er zijn meerdere programma's op de markt en ik ga er geen kopen voordat ik weet welke fatsoenlijk werkt. Voorbeelden zijn ETI Camcorder, Philips Camcoder Pro, CamCorder PRO S60 (dezelfde?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wil ik eigenlijk ook wel een antwoord op. Krijg die piep niet weg wat ik ook probeer. 8)7
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.