Deze dusawwexl schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:24:
Ik heb het al meerdere keren hier gevraagd maar heeft iemand ook een idee wat je aan die vreemde piepjes kan doen als je een mp3 aan het afspelen bent? hoe dan ook bij elke mp3 die hij afspeelt gooit hij er vreemde piepjes doe! HELLUP!!!!!!!
Inderdaad, heb deze player ook, kwaliteit is beter en er zijn geen piejes en hij is harder!!! Kortom alleen maar voordelen!!!Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:35:
Ik heb nu ultra MP3 die haalt de piepjes eruit. Het ligt dus echt aan de player.
Verwijderd
hey guyz bluetooth probleem opgelost
alleen nu speel ik dus mp3tjes af en filmpjes en ik merk dat het geluid gewoon neit te harden is alsof het aan het overmoduleren is. heb ik iets fout gedaan met de compressie?
ook als ik het volume wil zakken kan ik maar kiezen uit 2 standen keihard of helemala geen geluid. bij ultramp3 heb je wel die volume blokjes enzo maar dat maakt allemaal niet uit nog steeds hetzelfde
alleen nu speel ik dus mp3tjes af en filmpjes en ik merk dat het geluid gewoon neit te harden is alsof het aan het overmoduleren is. heb ik iets fout gedaan met de compressie?
ook als ik het volume wil zakken kan ik maar kiezen uit 2 standen keihard of helemala geen geluid. bij ultramp3 heb je wel die volume blokjes enzo maar dat maakt allemaal niet uit nog steeds hetzelfde
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 00:26 ]
philips camcoder pro is het beste programma voor symbian telefoonsVerwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:00:
even ander onderwerp: de camera
Ik moet zeggen dat de foto's best nog van redelijke kwaliteit zijn tegen mijn verwachtingen in. Maar waar ik wel ontzettend van baal is dat mijn video opnames extreem lage kwaliteit zijn. Framerate 4fps ofzo, stottert als een gek. Ik wil graag weten of meerdere mensen die probleem hebben of dat het aan mijn telefoon ligt. Mocht het het laatste geval zijn, is het dan misschien verstandig om mijn 6260 eens opnieuw te "installeren". En hoe doe ik dat?
Voorbeeld van mijn kwaliteit: http://members.home.nl/cios/Video.3gp
Verder wilde ik graag weten welke programma's jullie gebruiken voor de camera. Er zijn meerdere programma's op de markt en ik ga er geen kopen voordat ik weet welke fatsoenlijk werkt. Voorbeelden zijn ETI Camcorder, Philips Camcoder Pro, CamCorder PRO S60 (dezelfde?)...
Verwijderd
ik heb eens even wat met dat philips camcoder geklooid, en ben al tot de conclusie gekomen dat de 6260 niet de handigste telefoon is voor dit proggie
want.... als je de foon in camera stand klapt, dan springt ie over naar de standaard camera functie maar daar heb ik al een trucje voor gevonden: klap em eerst binnenstebuiten en dan in camera stand, de camera functie zal niet ingeschakeld worden
mja, dan zie je dus nog niets want dan is het beeld 90 graden gedraaid
en ik heb nog geen optie gezien om het beeld te draaien (of ik ben hendig scheel)
maarrrrrr, de kwaliteit van dit programma is wel minstens 100x zo goed als het standaard ding dus dat zit wel snor
(15 fps ipv 7,5)
nu nog mn telefoon op de goede manier leren te gebruiken hiervoor en dan komt het wel goed
ik heb versie 1.03 gebruikt en niet 3.75 want die werkte niet (sluit auto. af, start niet door)
want.... als je de foon in camera stand klapt, dan springt ie over naar de standaard camera functie maar daar heb ik al een trucje voor gevonden: klap em eerst binnenstebuiten en dan in camera stand, de camera functie zal niet ingeschakeld worden
mja, dan zie je dus nog niets want dan is het beeld 90 graden gedraaid

maarrrrrr, de kwaliteit van dit programma is wel minstens 100x zo goed als het standaard ding dus dat zit wel snor
nu nog mn telefoon op de goede manier leren te gebruiken hiervoor en dan komt het wel goed
ik heb versie 1.03 gebruikt en niet 3.75 want die werkte niet (sluit auto. af, start niet door)
Verwijderd
ik gebruik ultramp3 ook en heb ook wel vaker dit probleemVerwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 00:25:
hey guyz bluetooth probleem opgelost
restart je foon (soms is een restart van ultramp3 al genoeg) en het is opgelost, tenminste bij mij
Gister heb ik getest met UltraMP3, MP3Go en MP3Player: mp3player speelde niet en mp3go en ultramp3 hebben allebei een ruis op de achtergrond die er niet uit gaat.Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 10:23:
[...]
ik gebruik ultramp3 ook en heb ook wel vaker dit probleem
restart je foon (soms is een restart van ultramp3 al genoeg) en het is opgelost, tenminste bij mij
Die 2 maken weliswaar geen decodeerfouten als piepjes maar het is nog steeds niet super.
Waar blijft die softwareupdate???
Of hebben mensen andere tips?
Op dit moment is de software versie voor de 6260: Versie 3.0436.0 van november.
don't worry, be happy...
Die versie is van september volgens mijn telefoon.Raimon schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:40:
Op dit moment is de software versie voor de 6260: Versie 3.0436.0 van november.
klopt van septemberInZane schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:20:
[...]
Die versie is van september volgens mijn telefoon.
Verwijderd
Ik heb nu ongeveer 36 pagina's doorgespit , maar niets wijzer geworden
Is er inmiddels al iemand die Orange World aan de gang heeft
Ik heb de instellingen via Nokia.com en Nokia.nl geprobeerd van zowel de 6600 als de 6260
maar niets werk ( overigens werkt wap wel ).
Is er inmiddels al iemand die Orange World aan de gang heeft
Ik heb de instellingen via Nokia.com en Nokia.nl geprobeerd van zowel de 6600 als de 6260
maar niets werk ( overigens werkt wap wel ).
Verwijderd
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem...alleen krijg ik MMS wel aan de gang, naar WAP(HTML) niet.
Ik krijg telkens de melding: Authorisatie mislukt: -4157
Vind ik best vervelend want ik betaal wel voor Vodafone life enz en dn wil ik er natuurlijk gebruik van kunnen maken..
Iemand enig idee?
Ik krijg telkens de melding: Authorisatie mislukt: -4157
Vind ik best vervelend want ik betaal wel voor Vodafone life enz en dn wil ik er natuurlijk gebruik van kunnen maken..
Iemand enig idee?
Je moet ook niet de MMS-instellingen hebben voor Vodafone Live maar de GPRS-instellingen.
KLIK dus niet de MMS-instellingen maar de Mobile Fun & Info (GPRS) instellingen.
[url=javascript:openWindow('http://dms1.vodafone.nl/dms/cm?lg=nl&pl=nl&sd=14',520,600)] Mobile Fun & Info (GPRS) instellingen[/url]
KLIK dus niet de MMS-instellingen maar de Mobile Fun & Info (GPRS) instellingen.
[url=javascript:openWindow('http://dms1.vodafone.nl/dms/cm?lg=nl&pl=nl&sd=14',520,600)] Mobile Fun & Info (GPRS) instellingen[/url]
Verwijderd
Mja, zo ver was ik natuurlijk ook al. Had die instellingen van Nokia.com.awwexl schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:57:
Je moet ook niet de MMS-instellingen hebben voor Vodafone Live maar de GPRS-instellingen.
Moest op Nokia.com de Internet instellingen hebben (heb niet voor niets een HTML telefoon)
Hij doet et nu prima trouwens...
Maar bedankt voor de moeite
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 09:02 ]
Verwijderd
Deze zoek ik ook! Iemand een goeie?Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 21:06:
Weet iemand een goede mediaspeler voor de nokia 6260, waarop je fullscreen filmpjes kan kijken (in landscape modus)?
Ik zoek eigenlijk ook nog een fullscreen/landscape modus photobrowser als het beide in 1 programma zou kunnen ben ik helemaal blij, maar dat is geen vereiste...
Klopt maar ze er komen continu upgrade-pakketen bij. Ze beginnen dus bij:InZane schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:20:
[...]
Die versie is van september volgens mijn telefoon.
Versie 3.0436.0 / data package 1.0
En nu zitten ze bij
Versie 3.0436.0 / data package 12.3
Nu zitten er meestal weinig verschil in die data package. Maar soms kan het net dat ene zijn waar je last van hebt
don't worry, be happy...
En hoe kom je dan aan die Versie 3.0436.0 / data package 12.3 als je niet direct bij een service-point woont.Raimon schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:56:
[...]
Klopt maar ze er komen continu upgrade-pakketen bij. Ze beginnen dus bij:
Versie 3.0436.0 / data package 1.0
En nu zitten ze bij
Versie 3.0436.0 / data package 12.3
Nu zitten er meestal weinig verschil in die data package. Maar soms kan het net dat ene zijn waar je last van hebt
ik zou zeggen smartmovie, al weet ik niet zeker of deze ook werkt op de 6260. wel op de 6600.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:38:
[...]
Deze zoek ik ook! Iemand een goeie?
Ik zoek eigenlijk ook nog een fullscreen/landscape modus photobrowser als het beide in 1 programma zou kunnen ben ik helemaal blij, maar dat is geen vereiste...
weet iemand hoe het zit met de compatibiliteit van alle software die ik op mijn 6600 gebruik? bijvoorbeeld van tomtom mobile of route 66, en al die andere symbian programaatjes?
[ Voor 5% gewijzigd door Byte_Me op 07-01-2005 15:00 ]
Verwijderd
tomtom mobile werkt (wel de BT aanzetten
)
smartmovie werkt ook perfect
philips camcoder pro werkt ook redelijk (v 1.0.3 ofzoiets)
smartmovie werkt ook perfect
philips camcoder pro werkt ook redelijk (v 1.0.3 ofzoiets)
Dan zou je een service-point moeten bellen of je t toestel mag opsturen en of zij het toestel nadien weer retour willen sturen naar jou.awwexl schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:35:
[...]
En hoe kom je dan aan die Versie 3.0436.0 / data package 12.3 als je niet direct bij een service-point woont.
don't worry, be happy...
Verwijderd
route66 werkt ookByte_Me schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:58:
[...]
ik zou zeggen smartmovie, al weet ik niet zeker of deze ook werkt op de 6260. wel op de 6600.
weet iemand hoe het zit met de compatibiliteit van alle software die ik op mijn 6600 gebruik? bijvoorbeeld van tomtom mobile of route 66, en al die andere symbian programaatjes?
Verwijderd
Ik kan geen fatsoenlijke carkit vinden? Klopt dit? Of weet iemand ereen. Ik bedoel gewoon bestiging aan d eauto evntueel waarbij hij gewooon opgeladen wordt. (de belutooth ck-1) vindt ik te duur en niet praktisch.
Weet iemand of ik er een over zet stuk is, waamee ik de carkit van 6310 kan gebruiken.
Kortom zet ik mijn telefoon makkeliijk vast aa de dashboard?
Hoe doen jullie dat?
gr
Weet iemand of ik er een over zet stuk is, waamee ik de carkit van 6310 kan gebruiken.
Hoe doen jullie dat?
gr
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:31:
Hoi,
Ik ben op zoek naar de volgende zaken:
Carkit (wired, want heb bluetooth nodig voor navigatie)
Goedkope bluetooth GPS ontvanger.
Iemand enig idee waar ik deze voor een zacht prijsje kan halen?
ik sta op het punt dit toestel over te nemen, hij lijkt me wel gers 
er staat een massive fout in de op "Goedkoopste prijs", deze uitdrukking bestaat uiteraard niet he
er staat een massive fout in de op "Goedkoopste prijs", deze uitdrukking bestaat uiteraard niet he
418O2 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:30:
ik sta op het punt dit toestel over te nemen, hij lijkt me wel gers
Zelf heb ik de cark 126 overgehouden van mijn oude nokia 6100 alles werkt naar behoren op de 6260 alleen ben ik ook nog opzoek naar een wired gps ontvanger die op de carkit kan worden aangesloten.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:58:
Ik kan geen fatsoenlijke carkit vinden? Klopt dit? Of weet iemand ereen. Ik bedoel gewoon bestiging aan d eauto evntueel waarbij hij gewooon opgeladen wordt. (de belutooth ck-1) vindt ik te duur en niet praktisch.
Hoe doen jullie dat?
gr
[...]
Verwijderd
Toestel 2 dagen in mijn bezit. Heb echter gemerkt dat wanneer iemand mij een tekst-sms stuurt met een beeldbericht erbij, ik wel de tekst kan lezen, maar het beeld zelf niet zie.
Wanneer ik zelfde bericht doorstuur naar iemand anders, ziet deze wel het hele bericht (tekst + beeld).
Heb me al suf gezocht in het menu, maar krijg het euvel niet hersteld. Iemand een idee of is dit ook weer een softwareprobleem?

Ben ik de enige waarbij het opstarten van de gsm zelf het lang kan duren en soms zelfs kan falen? Uiteindelijk lukt het me wel, maar soms kom ik geeneens in het pincodescherm.
Verder ben ik er erg over te spreken, maar dit valt me erg op.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Mja, enige wat ik wil is dat ik de telefoon in een holder kan zetten en dat er een snoertje naar de asbak gaat waarin ie oplaadt....thats it....ik zit niet te wachten op extra kosten zodat ik kan bellen in de auto via speakers ofzo.Dutch_Demon schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:18:
[...]
Zelf heb ik de cark 126 overgehouden van mijn oude nokia 6100 alles werkt naar behoren op de 6260 alleen ben ik ook nog opzoek naar een wired gps ontvanger die op de carkit kan worden aangesloten.
Maar ik denk dat ik voor dit soort dingen beste gewoon langs belcompany ofzo kan gaan toch?!
Ook enkele keren gehad met men eerste 6260Wom schreef op maandag 10 januari 2005 @ 00:39:
Ben ik de enige waarbij het opstarten van de gsm zelf het lang kan duren en soms zelfs kan falen? Uiteindelijk lukt het me wel, maar soms kom ik geeneens in het pincodescherm.
Verwijderd
Bedrijf waar ik werk is sinds kort ook nokia's gaan verkopen (zonder abbo enz) en ik ben er over aan het denken om een geheel andere te bestellen of deze om te laten ruilen....moet nog even kijken.awwexl schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:13:
[...]
Ook enkele keren gehad met men eerste 6260Degene die ik nu heb duurt het wel lang maar hij faalt niet. Ik weet wel dat het bij mij niet aan de software ligt want allebeide zijn gewoon dezelfde software. Wel weet ik dat er nog voldoende bugs in zitten. Ik ga 1 dezer dagen gewoon weer heen en haal ik weer een andere op! Het blijft een leuke telefoon. En ja die bugs gaan er vanzelf uit door updates die nog komen gaan!
ik heb hem 
paar punten
hijs groot
menustructuur is anders, ff wennen
contactpersonenlijst en het telefoonboek van de sim gescheiden, beetje raar
sloom opstarten, maar daarna wel @ full speed
nu nog een bluetooth module..
paar punten
hijs groot
Verwijderd
4e keer dat ik dit aankaart
wie heeft er nog meer last van een "stotterende" video camera?
dus als je de camera op de video stand zet om video's te maken
nogmaals het voorbeeld hoe mijn 6260 filmpjes produceert:
http://members.home.nl/cios/Video.3gp
hoop dat ik nu eens een antwoord kan verwachten waar ik iets mee kan

wie heeft er nog meer last van een "stotterende" video camera?
dus als je de camera op de video stand zet om video's te maken
nogmaals het voorbeeld hoe mijn 6260 filmpjes produceert:
http://members.home.nl/cios/Video.3gp
hoop dat ik nu eens een antwoord kan verwachten waar ik iets mee kan
Ik heb precies hetzelfde probleem... het geluid uitzetten of het verlagen van de resolutie heeft ook geen zin
Tsjah...das het symbian systeem he418O2 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:51:
ik heb hem
paar punten
hijs groot
paar vragen
- Wat heb nu exact nodig voor navigatie? Alleen een BlueTooth GPS muis en software?
- Hoe kan ik alle nr's van de simkaart naar de contacten kopieren?
- Wat heb nu exact nodig voor navigatie? Alleen een BlueTooth GPS muis en software?
Ik heb de 6260 sinds gisteren. Ik had voorheen een 7650 (de eerste Nokia Symbian telefoon)
en moet zeggen dat de 6260 zeker een verbetering is! Het enige wat ik jammer vind, is dat het toestel geen .wav bestanden meer ondersteunt. Heb ik net 300 .wav - beltonen...
Misschien komt er nog wel een multimedia player die dat wel weer mogelijk maakt.
Tweede minpuntje is de video optie. Ik gebruikte op de 7650 altijd Philips Camcoder. Dit werkt niet op de 6260. En al zou het werken, dan is je scherm gedraaid...
De camera aan de zijkant is wel ff wennen.
Maar wat ik vooral prettig vind is de RS MMC en de radio. Die miste ik toch wel in de 7650.
Over het algemeen zeer tevreden over deze telefoon.
en moet zeggen dat de 6260 zeker een verbetering is! Het enige wat ik jammer vind, is dat het toestel geen .wav bestanden meer ondersteunt. Heb ik net 300 .wav - beltonen...

Misschien komt er nog wel een multimedia player die dat wel weer mogelijk maakt.
Tweede minpuntje is de video optie. Ik gebruikte op de 7650 altijd Philips Camcoder. Dit werkt niet op de 6260. En al zou het werken, dan is je scherm gedraaid...

De camera aan de zijkant is wel ff wennen.
Maar wat ik vooral prettig vind is de RS MMC en de radio. Die miste ik toch wel in de 7650.
Over het algemeen zeer tevreden over deze telefoon.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Verwijderd
Navigatie:418O2 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 00:10:
paar vragen
-Bluetooth GPS Receiver (muis
-Software (ik raad Route66 aan, die draait bij mij perfect. TomTom vertoon wel eens een bug heb ik het idee)
-RS MMC kaartje (256 past ie op, maar dan heb je verder niets, dus zou zeggen neem voor dat 10tje meer een 512)
En die nummers....tjah, mijn telefoon vroeg of ik dat wilde toen ik em voor het eerst aanzette....misschien dat er ergens een functie voor zit
iemand al een beetje met die thema's in de weer geweest? Of met bluetooth en pc communicatie? ik zie namelijk niets in de file browser
FF goed zoeken dan maar418O2 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 00:15:
iemand al een beetje met die thema's in de weer geweest? Of met bluetooth en pc communicatie? ik zie namelijk niets in de file browser
Verwijderd
Dan weet ik in ieder geval dat het probleem zich niet alleen bij mij voordoetjellywoods schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:41:
Ik heb precies hetzelfde probleem... het geluid uitzetten of het verlagen van de resolutie heeft ook geen zin
Maar ik vind het gewoon vreselijk bagger!! Hoop dat dat bij de volgende update toch wel verbeterd wordt!!
Misschien is er een goede andere opnemer... maar die heb ik nog niet echt kunnen vinden.
Iemand maakte de opmerking dat Route 66 beter is dan TomTom Mobile.. kunnen meerdere zich hierin vinden? Ik wil nl wel 1 van deze 2 aanschaffen (heb nog geen GPS-module).. maar wat zijn de meningen van iedereen?
Iemand maakte de opmerking dat Route 66 beter is dan TomTom Mobile.. kunnen meerdere zich hierin vinden? Ik wil nl wel 1 van deze 2 aanschaffen (heb nog geen GPS-module).. maar wat zijn de meningen van iedereen?
Verwijderd
Niet per definitie beter, maar ik heb er tot nu toe betere ervaringen mee. Stem van TomTom slaat soms over, en ik kan op de snelweg niet keren natuurlijk (kreeg "draai nu om" te horen).jellywoods schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:47:
Misschien is er een goede andere opnemer... maar die heb ik nog niet echt kunnen vinden.
Maar TomTom verhelpt dergelijke dingen wel vlot meestal.
Ik heb al gezocht op GoT, google, en de manual, maar ik kan het even niet vinden. Hopelijk heeft 1 van jullie een idee.
Normaal gesproken heb je de telefoon denk ik dicht zitten. Als je nou een sms-je krijgt, die je niet gehoord hebt. Is het dan mogelijk om m.b.v. 1 of andere instelling of een downloadbaar tooltje het externe LED te laten knipperen o.i.d? Nu zit ik namelijk telkens als ik even weg ben geweest, telkens de telefoon te openen, in afwachting op een mogelijk nieuw bericht... Iets te omslachtig lijkt me.
Normaal gesproken heb je de telefoon denk ik dicht zitten. Als je nou een sms-je krijgt, die je niet gehoord hebt. Is het dan mogelijk om m.b.v. 1 of andere instelling of een downloadbaar tooltje het externe LED te laten knipperen o.i.d? Nu zit ik namelijk telkens als ik even weg ben geweest, telkens de telefoon te openen, in afwachting op een mogelijk nieuw bericht... Iets te omslachtig lijkt me.
Ja ik vind 't ook jammer dat die functie niet standaard op de telefoon zit.. snap niet echt het nut van zo'n ding dan.. ik zal ook eens rondkijken!
Verwijderd
Misschien zodat je je telefoon ziet overgaan als je stil aan en tril uit hebt staanjellywoods schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:44:
Ja ik vind 't ook jammer dat die functie niet standaard op de telefoon zit.. snap niet echt het nut van zo'n ding dan.. ik zal ook eens rondkijken!

Verwijderd
Wav 2 MP3 convertje opsnorren.CSB schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:55:
Het enige wat ik jammer vind, is dat het toestel geen .wav bestanden meer ondersteunt. Heb ik net 300 .wav - beltonen...
ik mis sowieso een buitenste schermpje a la E700.
Ik ben ffies aan het kloten geweest met thema's. Dat werkt best makkelijk en is best mooi, toppie
Maar hoe kan ik toepassingen verwijderen/uninstalleren?
Ik ben ffies aan het kloten geweest met thema's. Dat werkt best makkelijk en is best mooi, toppie
Maar hoe kan ik toepassingen verwijderen/uninstalleren?
De meeste programma's kan je bij Tools/Manager verwijderen door bij Options voor Remove te kiezen.
Verwijderd
Wat is dit nu weer voor een reactie? Als ik R66 op een 256mb kaart zet hou ik 150mb over. Verwijder ik alle wav's van andere talen (behalve engels!!!!!! anders doet hij het niet meer) dan hou ik 200mb over. Meer dan genoeg dacht ik.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:52:
[...]
-RS MMC kaartje (256 past ie op, maar dan heb je verder niets, dus zou zeggen neem voor dat 10tje meer een 512)
Volgens Nokia Technische Supportlijn is door Nokia ervoor gekozen mp3 MONO af te spelen en de radio stereo, ze zijn ook niet van plan dit te gaan verhelpen in toekomstige softwareupdates! Er zitten twee dacs in het toestel, eentje stereo 44 kHz en eentje mono (ws 16 of 32 kHz) die initieel alleen voor spraak etc bedoeld was. Om de (Philips) stereo dac vanuit symbian te benaderen moeten ze eerst inzicht krijgen in de architectuur van die dac en vervolgens ook nog een geschikte driver ontwikkelen. En dat gaan ze dus niet doen!Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:45:
Weet iemand ook of de Mp3 speler mono is?
Ik las ergens dat de 6260 Mono mp3 is...
http://forum.newlc.com/viewtopic.php?p=12427
http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-27820
ja dat had ik ook steeds maar als ik alle mp3s in 1 mapje zet en een playlist aanmaak in "Opn.-eenh." dan reutelt ie lekker doorcimbom schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:33:
[...]
Heeft iemand ook soms MMFControllerproxyserver***** fout. Ik krijg dit als ik een mp3 lijst afspeel net oip het momemt dat ie de volgende nummer gaat pakken. Dan vriest het mobiel paar seconden en dan mag je weer verder.
edit:
heb het ding pas drie dagen, vandaar dat ik op die oude posts reageer
heb het ding pas drie dagen, vandaar dat ik op die oude posts reageer
[ Voor 11% gewijzigd door LB Back op 14-01-2005 14:13 ]
Ik kan mijn Nokia 6260 morgenmiddag ophalen. Heb een zwarte besteld!
Iemand een goede houder voor in de auto bij deze telefoon? Wil namelijk niet een hele carkit erbij, want heb al een bluetooth headset, maar wil graag wel zien wie er belt voor ik opneem.
Kan iemand mij vertellen of de truetones op deze mobiel gewoon mp3 zijn? Kan het niet zosnel terug vinden.
Iemand een goede houder voor in de auto bij deze telefoon? Wil namelijk niet een hele carkit erbij, want heb al een bluetooth headset, maar wil graag wel zien wie er belt voor ik opneem.
Kan iemand mij vertellen of de truetones op deze mobiel gewoon mp3 zijn? Kan het niet zosnel terug vinden.
ik heb er een paara mp3's opgesingerd en deze kan je gewoon kiezen als ringtone
bij deze niet, sux wel een beetje.Captain Caveman schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:41:
De meeste programma's kan je bij Tools/Manager verwijderen door bij Options voor Remove te kiezen.
Het zijn vage javagames gedownload door een maat van me
Na 39 pagina's doorgespit te hebben ben in overweging om de 6260 met een Vodafone 150 abonnement te nemen alleen nu heb ik nog een aantal vragen 
- Hoe werkt het internetten/e-mailen nou precies hoeveel betaal je daarvoor etc.
- Moet ik een bluetooth connector kopen voor mijn PC en/of zit er een datakabel bij
- Waar zijn alle symbian programma's etc. te vinden en hoeveel kost dat gemiddeld
Dit is het voorlopig..
- Hoe werkt het internetten/e-mailen nou precies hoeveel betaal je daarvoor etc.
- Moet ik een bluetooth connector kopen voor mijn PC en/of zit er een datakabel bij
- Waar zijn alle symbian programma's etc. te vinden en hoeveel kost dat gemiddeld
Dit is het voorlopig..
PB 3.2
- Is provider afhankelijk, bij Orange moet je even jezelf aanmelden bij Orangewordl en dan worden de instellingen via een berichtje in je gsm ingeladen.j0ck0z schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 00:13:
Na 39 pagina's doorgespit te hebben ben in overweging om de 6260 met een Vodafone 150 abonnement te nemen alleen nu heb ik nog een aantal vragen
Dit is het voorlopig..
- Ja, zit geen datakabel bij.
- http://www.allaboutsymbian.com/software/
Van freeware tot betaalde producten, dus dat verschilt ook natuurlijk.
Ik heb overigens gemerkt dat de accu steeds wat langer meegaat. Ik heb hem nu bijna 3 weken maar de stand by tijd is zeker verdubbeld en het gebruik is ook omhoog gegaan
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Bij mij integendeel....mijn batterij gaat amper een dag meer mee, en dan heb ik 5 gesprekken gevoerd ofzo....verder niets....Wom schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 07:51:
[...]
- Is provider afhankelijk, bij Orange moet je even jezelf aanmelden bij Orangewordl en dan worden de instellingen via een berichtje in je gsm ingeladen.
Ik heb overigens gemerkt dat de accu steeds wat langer meegaat. Ik heb hem nu bijna 3 weken maar de stand by tijd is zeker verdubbeld en het gebruik is ook omhoog gegaanRaar maar waar
Iemand hier toevallig de oplossing voor?
een paar keer volledig laden/ontladenVerwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 08:46:
[...]
Bij mij integendeel....mijn batterij gaat amper een dag meer mee, en dan heb ik 5 gesprekken gevoerd ofzo....verder niets....
Iemand hier toevallig de oplossing voor?
Verwijderd
same hereWom schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 07:51:
[...]
Ik heb overigens gemerkt dat de accu steeds wat langer meegaat. Ik heb hem nu bijna 3 weken maar de stand by tijd is zeker verdubbeld en het gebruik is ook omhoog gegaanRaar maar waar
raar maar waar, en ik vind het niet erg
Verwijderd
Dat heb ik ook, maar dat komt bij mij vooral omdat ik er minder mee speel dan in het begin. Dat schermpje verbruikt nogal veel als het de halve dag brand.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:48:
[...]
same here
raar maar waar, en ik vind het niet erg
In mijn geval heb ik dan dus een Vodafone 150 abonnement en dan kan ik dus instellingen opvragen en moet ik dan een bedag per maand betalen of gaat dat per kB of is het gewoon helemaal gratis bij VodafoneWom schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 07:51:
[...]
- Is provider afhankelijk, bij Orange moet je even jezelf aanmelden bij Orangewordl en dan worden de instellingen via een berichtje in je gsm ingeladen.
En wat betreft bluetooth, nokia gaat er dus vanuit dat als je er mp3's o.i.d. op wilt zetten dat iedereen een bluetooth connector in huis heeft of dat je er een koopt?
Wat voor en waar kan ik een goedkope krijgen (ja echte Nederlanders he
PB 3.2
Verwijderd
je kan het beste een cardreader kopen
dat gaat een miljoen keer zo snel en veel gemakkelijker:
je steekt je rs-mmc kaartje in de cardreader (die zit dan dus in de pc
) en dan kan je dat kaartje als wisselbaar medium gebruiken
tadaaa... klaaaaar
bluetooth is echt flink langzaam (10kb/s ofzo) tov cardreader (2mb/s ofzo)
groot verschil dus! en ontzettend handig
je steekt je rs-mmc kaartje in de cardreader (die zit dan dus in de pc
tadaaa... klaaaaar
Verwijderd
Yep....en als je dan de 13-1 via USB neemt van conceptronic ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit als de gemiddelde bluetooth-adapterVerwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:08:
je kan het beste een cardreader kopen
je steekt je rs-mmc kaartje in de cardreader (die zit dan dus in de pc) en dan kan je dat kaartje als wisselbaar medium gebruiken
tadaaa... klaaaaar![]()
Ik heb hem vandaag bestelt i.c.m. een Vodafone 150 abonnement. Ben vanmiddag ff naar de Phonehouse geweest om hem IRL te zien, gers toestelletje hoor 
Nog even een aantal vragen:
- Welke bluetooth class heeft ie?
- Waarom levert nokia er geen datakabel meer bij?
- Hoe kan ik het internetten/e-mailen etc. instellen bij vodafone en kost het wat?
Zijn er voor de rest nog dingen die aan te raden zijn om erop te zetten kwa programma's of nieuwe firmware update's etc. o.i.d.
- Hoe kan ik het internetten/e-mailen etc. instellen bij vodafone en kost het wat?
Zijn er voor de rest nog dingen die aan te raden zijn om erop te zetten kwa programma's of nieuwe firmware update's etc. o.i.d.
PB 3.2
Verwijderd
Internet/mailen kun je via Nokia.com instellen.j0ck0z schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 00:32:
Ik heb hem vandaag bestelt i.c.m. een Vodafone 150 abonnement. Ben vanmiddag ff naar de Phonehouse geweest om hem IRL te zien, gers toestelletje hoor
Firmware-update zit iedereen op te wachten volgens mij
Voor de Nokia 6260 is op dit moment nieuwe software beschikbaar.
Versie 3.0448.0
De verbeteringen zijn:
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Changes/improvements made from MCU SW v 3.0436.0 to v 3.0448.0:
- An improvement has been made to ensure successful call in PSTN
originated MT terminated calls when the PSTN network uses SNS
(Single Numbering Scheme) in the SETUP message
- JavaScript is included in order to improve browsing
- Video streaming is resumed after handling call/sms/mms call
- QuickPoint is able to open PPT file
- “Send as” menu item removed in QuickPoint/QuickWord
- File name and file extension management in File Manager improved in Hebrew language
- Search for voice mailbox numbers improved
- USB connection when using PC Suite has improved
- Ringing tone is played softly when volume is set to maximum and when vibrating alert is set on
- Improved playback of MP3 file and long AMR clip
- Audio level in stereo headset has been increased
- Picture saving in Full VGA quality possible in Camcorder application
- Nokia Content Copier is able to transfer both user files and settings
- Editing text string in wap browser is possible when using Wireless keyboard
- Backup to MMC card and restore from MMC improved
- Support for .ra and .rv file extensions in RealOnePlayer
- Improvements made to texts used in Push to Talk applications
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Bron: Nokia
Versie 3.0448.0
De verbeteringen zijn:
- File name and file extension management in File Manager improved in Hebrew language
- Ringing tone is played softly when volume is set to maximum and when vibrating alert is set on
don't worry, be happy...
Hmm, niceRaimon schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:18:
Versie 3.0448.0
De verbeteringen zijn:
PB 3.2
Hoezo je kunt t niet vinden?? Dit komt van een partner site van Nokia. Daartoe hebben alleen service-points toegang.j0ck0z schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 13:32:
[...]
Hmm, niceAlleen kan het zelf niet vinden, toevallig linkje?
don't worry, be happy...
Yep! Dit is alleen te upgraden bij een service-point en dat valt onder garantieVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:47:
must have new firmware.........![]()
![]()
![]()
kan je dit alleen bij een service center laten doen?
don't worry, be happy...
Als je serienummer binnen de garantie valt bij Nokia, heb je geen aankoopbewijs nodig. dat klopt. En de nokia 6260 zal nog niet buiten garantie vallen, omdat het toestel niet ouder is als een jaar.418O2 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:20:
kan anders ook wel hoor. heb nog nooit een aankoopsbewijs hoeven laten zien
don't worry, be happy...
Verwijderd
iemand een idee van zo'n servicepoint in omgeving Tilburg?Raimon schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:39:
[...]
Als je serienummer binnen de garantie valt bij Nokia, heb je geen aankoopbewijs nodig. dat klopt. En de nokia 6260 zal nog niet buiten garantie vallen, omdat het toestel niet ouder is als een jaar.
Er zijn er vier...Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:00:
[...]
iemand een idee van zo'n servicepoint in omgeving Tilburg?
Uden
Eindhoven 2x
Roosendaal
Kijk hier voor de adressen: Service points Noord-Brabant
don't worry, be happy...
Toevallig woon ik in Roosendaal. Maar als je je telefoon laat flashen, hoe lang duurt dat dan? Ben je je telefoon dan een paar dagen kwijt of kunnen ze dat meteen doen?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Kutservice...nu moet ik 70 km rijden om ff dat touw achter in men foon te gooien!Raimon schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:18:
Versie 3.0448.0
De verbeteringen zijn:

Dat is per service-point verschillend. Dan zou je moeten bellen. Bij ons proberen we direct en anders dezelfde dag nog klaar.The Dolf schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:17:
Toevallig woon ik in Roosendaal. Maar als je je telefoon laat flashen, hoe lang duurt dat dan? Ben je je telefoon dan een paar dagen kwijt of kunnen ze dat meteen doen?
don't worry, be happy...
Ja dat ligt eraan waar je woont. Maar wees blij dat er zulke points zijn. Neem een standaard siemens waar nieuwe software op moet. Die ben je standaard 3 weken kwijt, en bij sommige modellen 3 maand.awwexl schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:17:
[...]
Kutservice...nu moet ik 70 km rijden om ff dat touw achter in men foon te gooien!
don't worry, be happy...
Wat ik nou nog steeds niet snap is waarom nokia er niet gewoon een datakabel bij levert net zo als bij mijn oude 3300, dat is toch niet zoveel moeite
PB 3.2
Verwijderd
Wel als het hun geld kost en jou nietj0ck0z schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:45:
Wat ik nou nog steeds niet snap is waarom nokia er niet gewoon een datakabel bij levert net zo als bij mijn oude 3300, dat is toch niet zoveel moeite
Marketing dude!!
Via de pricewatch ben ik op deze site >> klik
gekomen voor een goedkope cardreader
Alleen nou las ik dus dit:
Betekend dat dus dat hij de standaart bijgeleverde 32 MB kaartjes niet lezen kan..
RS MMC Card: 64MB ~ 512MB
..
PB 3.2
Verwijderd
Denk eerder dat deze gewoon amper meer verkocht worden. Lezen doen ze hem vast wel.j0ck0z schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:56:
Via de pricewatch ben ik op deze site >> klik![]()
[...]
Betekend dat dus dat hij de standaart bijgeleverde 32 MB kaartjes niet lezen kan
Hmm... kan iemand met TomTom Mobile mij misschien helpen?
Ik heb TomTom geïnstalleerd, maar zie niets op het kaartje, naast een aantal rare directories! Het lijkt wel alsof er niets op is gezet.
Welke mappen(directories) zouden er normaal gesproken moeten staan?
Ik heb TomTom geïnstalleerd, maar zie niets op het kaartje, naast een aantal rare directories! Het lijkt wel alsof er niets op is gezet.
Verwijderd
Ik geloof "2577" en "TomTom" en dan de map waar je kaart in zit.Coreantes schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:16:
Hmm... kan iemand met TomTom Mobile mij misschien helpen?
Dan denk ik wel dat het klopt. Op een één of andere manier heb ik nergens de mogelijkheid om TomTom op te starten.Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:33:
[...]
Ik geloof "2577" en "TomTom" en dan de map waar je kaart in zit.
Ik zal vanaaf eens proberen de software op nieuw te installeren! Zit er trouwens nog verschil in of ik mijn 128 of mijn 256 MB gebruik? Hij past wel gewoon op een 128 MB. Ik heb gewoon TomTom mobile BeNeLux.
Ben vandaag naar zo'n servicecenter geweest. Ze zitten daar nog steeds met de oude versie.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Heb hier het probleem dat als ik wil synchroniseren met outlook 2003 dat outlook vraagt: er wil een programma toegang tot outlook, mag dat? En dan moet ik handmatig toestemming geven. Kan ik dat sync programma niet gewoon toegang geven?
Verwijderd
Ja, er komen ook echt vaak mensen bij mij langs met de intentie mijn outlook te syncen418O2 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 03:15:
nou dat zou niet handig zijn, dan kan iedereen syncen met jouw outlook
Mijn RS-MMC kaartje past gewoon in de MMC cardreader van mijn printer
alleen wel wat pielen om hem er weer uit te krijgen

PB 3.2
Dit topic is gesloten.