Toon posts:

Nokia 6260

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.716 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:13:
[...]

Ook enkele keren gehad met men eerste 6260 ;) Degene die ik nu heb duurt het wel lang maar hij faalt niet. Ik weet wel dat het bij mij niet aan de software ligt want allebeide zijn gewoon dezelfde software. Wel weet ik dat er nog voldoende bugs in zitten. Ik ga 1 dezer dagen gewoon weer heen en haal ik weer een andere op! Het blijft een leuke telefoon. En ja die bugs gaan er vanzelf uit door updates die nog komen gaan!
Bedrijf waar ik werk is sinds kort ook nokia's gaan verkopen (zonder abbo enz) en ik ben er over aan het denken om een geheel andere te bestellen of deze om te laten ruilen....moet nog even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25
ik heb hem :)

paar punten

hijs groot
menustructuur is anders, ff wennen
contactpersonenlijst en het telefoonboek van de sim gescheiden, beetje raar
sloom opstarten, maar daarna wel @ full speed

nu nog een bluetooth module..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4e keer dat ik dit aankaart 8)7

wie heeft er nog meer last van een "stotterende" video camera?
dus als je de camera op de video stand zet om video's te maken B)

nogmaals het voorbeeld hoe mijn 6260 filmpjes produceert:
http://members.home.nl/cios/Video.3gp

hoop dat ik nu eens een antwoord kan verwachten waar ik iets mee kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik heb precies hetzelfde probleem... het geluid uitzetten of het verlagen van de resolutie heeft ook geen zin :?

http://www.jellywoods.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
418O2 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:51:
ik heb hem :)

paar punten

hijs groot
menustructuur is anders, ff wennen
contactpersonenlijst en het telefoonboek van de sim gescheiden, beetje raar
sloom opstarten, maar daarna wel @ full speed

nu nog een bluetooth module..
Tsjah...das het symbian systeem he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
paar vragen

- Wat heb nu exact nodig voor navigatie? Alleen een BlueTooth GPS muis en software?
- Hoe kan ik alle nr's van de simkaart naar de contacten kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 23:23

CSB

:D

Ik heb de 6260 sinds gisteren. Ik had voorheen een 7650 (de eerste Nokia Symbian telefoon)
en moet zeggen dat de 6260 zeker een verbetering is! Het enige wat ik jammer vind, is dat het toestel geen .wav bestanden meer ondersteunt. Heb ik net 300 .wav - beltonen... |:(
Misschien komt er nog wel een multimedia player die dat wel weer mogelijk maakt.
Tweede minpuntje is de video optie. Ik gebruikte op de 7650 altijd Philips Camcoder. Dit werkt niet op de 6260. En al zou het werken, dan is je scherm gedraaid... 8)7
De camera aan de zijkant is wel ff wennen.
Maar wat ik vooral prettig vind is de RS MMC en de radio. Die miste ik toch wel in de 7650.
Over het algemeen zeer tevreden over deze telefoon. _/-\o_

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 00:10:
paar vragen

- Wat heb nu exact nodig voor navigatie? Alleen een BlueTooth GPS muis en software?
- Hoe kan ik alle nr's van de simkaart naar de contacten kopieren?
Navigatie:

-Bluetooth GPS Receiver (muis :? )
-Software (ik raad Route66 aan, die draait bij mij perfect. TomTom vertoon wel eens een bug heb ik het idee)
-RS MMC kaartje (256 past ie op, maar dan heb je verder niets, dus zou zeggen neem voor dat 10tje meer een 512)

En die nummers....tjah, mijn telefoon vroeg of ik dat wilde toen ik em voor het eerst aanzette....misschien dat er ergens een functie voor zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
iemand al een beetje met die thema's in de weer geweest? Of met bluetooth en pc communicatie? ik zie namelijk niets in de file browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
418O2 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 00:15:
iemand al een beetje met die thema's in de weer geweest? Of met bluetooth en pc communicatie? ik zie namelijk niets in de file browser
FF goed zoeken dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jellywoods schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:41:
Ik heb precies hetzelfde probleem... het geluid uitzetten of het verlagen van de resolutie heeft ook geen zin :?
Dan weet ik in ieder geval dat het probleem zich niet alleen bij mij voordoet :)
Maar ik vind het gewoon vreselijk bagger!! Hoop dat dat bij de volgende update toch wel verbeterd wordt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
Misschien is er een goede andere opnemer... maar die heb ik nog niet echt kunnen vinden.

Iemand maakte de opmerking dat Route 66 beter is dan TomTom Mobile.. kunnen meerdere zich hierin vinden? Ik wil nl wel 1 van deze 2 aanschaffen (heb nog geen GPS-module).. maar wat zijn de meningen van iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jellywoods schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:47:
Misschien is er een goede andere opnemer... maar die heb ik nog niet echt kunnen vinden.

Iemand maakte de opmerking dat Route 66 beter is dan TomTom Mobile.. kunnen meerdere zich hierin vinden? Ik wil nl wel 1 van deze 2 aanschaffen (heb nog geen GPS-module).. maar wat zijn de meningen van iedereen?
Niet per definitie beter, maar ik heb er tot nu toe betere ervaringen mee. Stem van TomTom slaat soms over, en ik kan op de snelweg niet keren natuurlijk (kreeg "draai nu om" te horen).
Maar TomTom verhelpt dergelijke dingen wel vlot meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Caveman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08-2022
Ik heb al gezocht op GoT, google, en de manual, maar ik kan het even niet vinden. Hopelijk heeft 1 van jullie een idee.

Normaal gesproken heb je de telefoon denk ik dicht zitten. Als je nou een sms-je krijgt, die je niet gehoord hebt. Is het dan mogelijk om m.b.v. 1 of andere instelling of een downloadbaar tooltje het externe LED te laten knipperen o.i.d? Nu zit ik namelijk telkens als ik even weg ben geweest, telkens de telefoon te openen, in afwachting op een mogelijk nieuw bericht... Iets te omslachtig lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
Ja ik vind 't ook jammer dat die functie niet standaard op de telefoon zit.. snap niet echt het nut van zo'n ding dan.. ik zal ook eens rondkijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jellywoods schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:44:
Ja ik vind 't ook jammer dat die functie niet standaard op de telefoon zit.. snap niet echt het nut van zo'n ding dan.. ik zal ook eens rondkijken!
Misschien zodat je je telefoon ziet overgaan als je stil aan en tril uit hebt staan
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:55:
Het enige wat ik jammer vind, is dat het toestel geen .wav bestanden meer ondersteunt. Heb ik net 300 .wav - beltonen... |:(
Wav 2 MP3 convertje opsnorren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik mis sowieso een buitenste schermpje a la E700.

Ik ben ffies aan het kloten geweest met thema's. Dat werkt best makkelijk en is best mooi, toppie

Maar hoe kan ik toepassingen verwijderen/uninstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Caveman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08-2022
De meeste programma's kan je bij Tools/Manager verwijderen door bij Options voor Remove te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:52:
[...]
-RS MMC kaartje (256 past ie op, maar dan heb je verder niets, dus zou zeggen neem voor dat 10tje meer een 512)
Wat is dit nu weer voor een reactie? Als ik R66 op een 256mb kaart zet hou ik 150mb over. Verwijder ik alle wav's van andere talen (behalve engels!!!!!! anders doet hij het niet meer) dan hou ik 200mb over. Meer dan genoeg dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 11:07
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:45:
Weet iemand ook of de Mp3 speler mono is?
Ik las ergens dat de 6260 Mono mp3 is...
Volgens Nokia Technische Supportlijn is door Nokia ervoor gekozen mp3 MONO af te spelen en de radio stereo, ze zijn ook niet van plan dit te gaan verhelpen in toekomstige softwareupdates! Er zitten twee dacs in het toestel, eentje stereo 44 kHz en eentje mono (ws 16 of 32 kHz) die initieel alleen voor spraak etc bedoeld was. Om de (Philips) stereo dac vanuit symbian te benaderen moeten ze eerst inzicht krijgen in de architectuur van die dac en vervolgens ook nog een geschikte driver ontwikkelen. En dat gaan ze dus niet doen!

http://forum.newlc.com/viewtopic.php?p=12427
http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-27820

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LB Back
  • Laatst online: 03-06 11:07
cimbom schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:33:
[...]
Heeft iemand ook soms MMFControllerproxyserver***** fout. Ik krijg dit als ik een mp3 lijst afspeel net oip het momemt dat ie de volgende nummer gaat pakken. Dan vriest het mobiel paar seconden en dan mag je weer verder.
ja dat had ik ook steeds maar als ik alle mp3s in 1 mapje zet en een playlist aanmaak in "Opn.-eenh." dan reutelt ie lekker door

edit:
heb het ding pas drie dagen, vandaar dat ik op die oude posts reageer :P

[ Voor 11% gewijzigd door LB Back op 14-01-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:57
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:37:
[...]

Wav 2 MP3 convertje opsnorren.
gewoon met winamp doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 10:43

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Ik kan mijn Nokia 6260 morgenmiddag ophalen. Heb een zwarte besteld!

Iemand een goede houder voor in de auto bij deze telefoon? Wil namelijk niet een hele carkit erbij, want heb al een bluetooth headset, maar wil graag wel zien wie er belt voor ik opneem.

Kan iemand mij vertellen of de truetones op deze mobiel gewoon mp3 zijn? Kan het niet zosnel terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
ik heb er een paara mp3's opgesingerd en deze kan je gewoon kiezen als ringtone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Captain Caveman schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:41:
De meeste programma's kan je bij Tools/Manager verwijderen door bij Options voor Remove te kiezen.
bij deze niet, sux wel een beetje.

Het zijn vage javagames gedownload door een maat van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Na 39 pagina's doorgespit te hebben ben in overweging om de 6260 met een Vodafone 150 abonnement te nemen alleen nu heb ik nog een aantal vragen :>
- Hoe werkt het internetten/e-mailen nou precies hoeveel betaal je daarvoor etc. :?
- Moet ik een bluetooth connector kopen voor mijn PC en/of zit er een datakabel bij :?
- Waar zijn alle symbian programma's etc. te vinden en hoeveel kost dat gemiddeld :?

Dit is het voorlopig.. :)

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

j0ck0z schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 00:13:
Na 39 pagina's doorgespit te hebben ben in overweging om de 6260 met een Vodafone 150 abonnement te nemen alleen nu heb ik nog een aantal vragen :>
- Hoe werkt het internetten/e-mailen nou precies hoeveel betaal je daarvoor etc. :?
- Moet ik een bluetooth connector kopen voor mijn PC en/of zit er een datakabel bij :?
- Waar zijn alle symbian programma's etc. te vinden en hoeveel kost dat gemiddeld :?

Dit is het voorlopig.. :)
- Is provider afhankelijk, bij Orange moet je even jezelf aanmelden bij Orangewordl en dan worden de instellingen via een berichtje in je gsm ingeladen.
- Ja, zit geen datakabel bij.
- http://www.allaboutsymbian.com/software/
Van freeware tot betaalde producten, dus dat verschilt ook natuurlijk.

Ik heb overigens gemerkt dat de accu steeds wat langer meegaat. Ik heb hem nu bijna 3 weken maar de stand by tijd is zeker verdubbeld en het gebruik is ook omhoog gegaan :) Raar maar waar :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 07:51:
[...]

- Is provider afhankelijk, bij Orange moet je even jezelf aanmelden bij Orangewordl en dan worden de instellingen via een berichtje in je gsm ingeladen.

Ik heb overigens gemerkt dat de accu steeds wat langer meegaat. Ik heb hem nu bijna 3 weken maar de stand by tijd is zeker verdubbeld en het gebruik is ook omhoog gegaan :) Raar maar waar :+
Bij mij integendeel....mijn batterij gaat amper een dag meer mee, en dan heb ik 5 gesprekken gevoerd ofzo....verder niets....

Iemand hier toevallig de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:57
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 08:46:
[...]

Bij mij integendeel....mijn batterij gaat amper een dag meer mee, en dan heb ik 5 gesprekken gevoerd ofzo....verder niets....

Iemand hier toevallig de oplossing voor?
een paar keer volledig laden/ontladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
same here
raar maar waar, en ik vind het niet erg :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:48:
[...]

same here
raar maar waar, en ik vind het niet erg :*)
Dat heb ik ook, maar dat komt bij mij vooral omdat ik er minder mee speel dan in het begin. Dat schermpje verbruikt nogal veel als het de halve dag brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
[...]

In mijn geval heb ik dan dus een Vodafone 150 abonnement en dan kan ik dus instellingen opvragen en moet ik dan een bedag per maand betalen of gaat dat per kB of is het gewoon helemaal gratis bij Vodafone :?

En wat betreft bluetooth, nokia gaat er dus vanuit dat als je er mp3's o.i.d. op wilt zetten dat iedereen een bluetooth connector in huis heeft of dat je er een koopt?

Wat voor en waar kan ik een goedkope krijgen (ja echte Nederlanders he ;))?

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan het beste een cardreader kopen
dat gaat een miljoen keer zo snel en veel gemakkelijker:
je steekt je rs-mmc kaartje in de cardreader (die zit dan dus in de pc B) ) en dan kan je dat kaartje als wisselbaar medium gebruiken
tadaaa... klaaaaar :*)

bluetooth is echt flink langzaam (10kb/s ofzo) tov cardreader (2mb/s ofzo)

groot verschil dus! en ontzettend handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:08:
je kan het beste een cardreader kopen
dat gaat een miljoen keer zo snel en veel gemakkelijker:
je steekt je rs-mmc kaartje in de cardreader (die zit dan dus in de pc B) ) en dan kan je dat kaartje als wisselbaar medium gebruiken
tadaaa... klaaaaar :*)

bluetooth is echt flink langzaam (10kb/s ofzo) tov cardreader (2mb/s ofzo)

groot verschil dus! en ontzettend handig
Yep....en als je dan de 13-1 via USB neemt van conceptronic ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit als de gemiddelde bluetooth-adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
Ik heb hem vandaag bestelt i.c.m. een Vodafone 150 abonnement. Ben vanmiddag ff naar de Phonehouse geweest om hem IRL te zien, gers toestelletje hoor :)

Nog even een aantal vragen:
- Welke bluetooth class heeft ie?
- Waarom levert nokia er geen datakabel meer bij?
- Hoe kan ik het internetten/e-mailen etc. instellen bij vodafone en kost het wat?

Zijn er voor de rest nog dingen die aan te raden zijn om erop te zetten kwa programma's of nieuwe firmware update's etc. o.i.d. :?

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
Klein schopje :P ^^

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j0ck0z schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 00:32:
Ik heb hem vandaag bestelt i.c.m. een Vodafone 150 abonnement. Ben vanmiddag ff naar de Phonehouse geweest om hem IRL te zien, gers toestelletje hoor :)

Nog even een aantal vragen:
- Welke bluetooth class heeft ie?
- Waarom levert nokia er geen datakabel meer bij?
- Hoe kan ik het internetten/e-mailen etc. instellen bij vodafone en kost het wat?

Zijn er voor de rest nog dingen die aan te raden zijn om erop te zetten kwa programma's of nieuwe firmware update's etc. o.i.d. :?
Internet/mailen kun je via Nokia.com instellen.

Firmware-update zit iedereen op te wachten volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Laatst online: 03-01-2023
Voor de Nokia 6260 is op dit moment nieuwe software beschikbaar.

Versie 3.0448.0

De verbeteringen zijn:
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Changes/improvements made from MCU SW v 3.0436.0 to v 3.0448.0:

- An improvement has been made to ensure successful call in PSTN
originated MT terminated calls when the PSTN network uses SNS
(Single Numbering Scheme) in the SETUP message
- JavaScript is included in order to improve browsing
- Video streaming is resumed after handling call/sms/mms call
- QuickPoint is able to open PPT file
- “Send as” menu item removed in QuickPoint/QuickWord
- File name and file extension management in File Manager improved in Hebrew language
- Search for voice mailbox numbers improved
- USB connection when using PC Suite has improved
- Ringing tone is played softly when volume is set to maximum and when vibrating alert is set on
- Improved playback of MP3 file and long AMR clip
- Audio level in stereo headset has been increased
- Picture saving in Full VGA quality possible in Camcorder application
- Nokia Content Copier is able to transfer both user files and settings
- Editing text string in wap browser is possible when using Wireless keyboard
- Backup to MMC card and restore from MMC improved
- Support for .ra and .rv file extensions in RealOnePlayer
- Improvements made to texts used in Push to Talk applications
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Bron: Nokia

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
Raimon schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:18:

Versie 3.0448.0

De verbeteringen zijn:

- File name and file extension management in File Manager improved in Hebrew language
- Ringing tone is played softly when volume is set to maximum and when vibrating alert is set on
Hmm, nice :) Alleen kan het zelf niet vinden, toevallig linkje?

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
j0ck0z schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 13:32:
[...]

Hmm, nice :) Alleen kan het zelf niet vinden, toevallig linkje?
Hoezo je kunt t niet vinden?? Dit komt van een partner site van Nokia. Daartoe hebben alleen service-points toegang.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

must have new firmware......... :X :X :X
kan je dit alleen bij een service center laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:47:
must have new firmware......... :X :X :X
kan je dit alleen bij een service center laten doen?
Yep! Dit is alleen te upgraden bij een service-point en dat valt onder garantie

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
kan anders ook wel hoor. heb nog nooit een aankoopsbewijs hoeven laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
418O2 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:20:
kan anders ook wel hoor. heb nog nooit een aankoopsbewijs hoeven laten zien
Als je serienummer binnen de garantie valt bij Nokia, heb je geen aankoopbewijs nodig. dat klopt. En de nokia 6260 zal nog niet buiten garantie vallen, omdat het toestel niet ouder is als een jaar.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:39:
[...]

Als je serienummer binnen de garantie valt bij Nokia, heb je geen aankoopbewijs nodig. dat klopt. En de nokia 6260 zal nog niet buiten garantie vallen, omdat het toestel niet ouder is als een jaar.
iemand een idee van zo'n servicepoint in omgeving Tilburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:00:
[...]

iemand een idee van zo'n servicepoint in omgeving Tilburg?
Er zijn er vier...

Uden
Eindhoven 2x
Roosendaal

Kijk hier voor de adressen: Service points Noord-Brabant

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Toevallig woon ik in Roosendaal. Maar als je je telefoon laat flashen, hoe lang duurt dat dan? Ben je je telefoon dan een paar dagen kwijt of kunnen ze dat meteen doen?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Raimon schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:18:

Versie 3.0448.0

De verbeteringen zijn:

Kutservice...nu moet ik 70 km rijden om ff dat touw achter in men foon te gooien! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
The Dolf schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:17:
Toevallig woon ik in Roosendaal. Maar als je je telefoon laat flashen, hoe lang duurt dat dan? Ben je je telefoon dan een paar dagen kwijt of kunnen ze dat meteen doen?
Dat is per service-point verschillend. Dan zou je moeten bellen. Bij ons proberen we direct en anders dezelfde dag nog klaar.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
awwexl schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:17:
[...]

Kutservice...nu moet ik 70 km rijden om ff dat touw achter in men foon te gooien! |:(
Ja dat ligt eraan waar je woont. Maar wees blij dat er zulke points zijn. Neem een standaard siemens waar nieuwe software op moet. Die ben je standaard 3 weken kwijt, en bij sommige modellen 3 maand.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maja, siemens zuigt ook heel erg hard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-10 14:40
Hidde P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:06:
maja, siemens zuigt ook heel erg hard :9
idd |:(

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
Wat ik nou nog steeds niet snap is waarom nokia er niet gewoon een datakabel bij levert net zo als bij mijn oude 3300, dat is toch niet zoveel moeite :?

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j0ck0z schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:45:
Wat ik nou nog steeds niet snap is waarom nokia er niet gewoon een datakabel bij levert net zo als bij mijn oude 3300, dat is toch niet zoveel moeite :?
Wel als het hun geld kost en jou niet :P

Marketing dude!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
Via de pricewatch ben ik op deze site >> klik :Y)
gekomen voor een goedkope cardreader :)

Alleen nou las ik dus dit:
..
RS MMC Card: 64MB ~ 512MB
..
Betekend dat dus dat hij de standaart bijgeleverde 32 MB kaartjes niet lezen kan :?

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j0ck0z schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:56:
Via de pricewatch ben ik op deze site >> klik :Y)
gekomen voor een goedkope cardreader :)

Alleen nou las ik dus dit:
[...]

Betekend dat dus dat hij de standaart bijgeleverde 32 MB kaartjes niet lezen kan :?
Denk eerder dat deze gewoon amper meer verkocht worden. Lezen doen ze hem vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Hmm... kan iemand met TomTom Mobile mij misschien helpen?

Ik heb TomTom geïnstalleerd, maar zie niets op het kaartje, naast een aantal rare directories! Het lijkt wel alsof er niets op is gezet.

Welke mappen(directories) zouden er normaal gesproken moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coreantes schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:16:
Hmm... kan iemand met TomTom Mobile mij misschien helpen?

Ik heb TomTom geïnstalleerd, maar zie niets op het kaartje, naast een aantal rare directories! Het lijkt wel alsof er niets op is gezet.

Welke mappen(directories) zouden er normaal gesproken moeten staan?
Ik geloof "2577" en "TomTom" en dan de map waar je kaart in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:33:
[...]

Ik geloof "2577" en "TomTom" en dan de map waar je kaart in zit.
Dan denk ik wel dat het klopt. Op een één of andere manier heb ik nergens de mogelijkheid om TomTom op te starten.

Ik zal vanaaf eens proberen de software op nieuw te installeren! Zit er trouwens nog verschil in of ik mijn 128 of mijn 256 MB gebruik? Hij past wel gewoon op een 128 MB. Ik heb gewoon TomTom mobile BeNeLux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dat betekend dat er geen manier isom zelf m'n firmware te updaten?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ben vandaag naar zo'n servicecenter geweest. Ze zitten daar nog steeds met de oude versie.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 11:14

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Heb hier het probleem dat als ik wil synchroniseren met outlook 2003 dat outlook vraagt: er wil een programma toegang tot outlook, mag dat? En dan moet ik handmatig toestemming geven. Kan ik dat sync programma niet gewoon toegang geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
nou dat zou niet handig zijn, dan kan iedereen syncen met jouw outlook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 03:15:
nou dat zou niet handig zijn, dan kan iedereen syncen met jouw outlook
Ja, er komen ook echt vaak mensen bij mij langs met de intentie mijn outlook te syncen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
Mijn RS-MMC kaartje past gewoon in de MMC cardreader van mijn printer :X alleen wel wat pielen om hem er weer uit te krijgen :+

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j0ck0z schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:52:
Mijn RS-MMC kaartje past gewoon in de MMC cardreader van mijn printer :X alleen wel wat pielen om hem er weer uit te krijgen :+
Dat is normaal hoor, alleen idd pielen om hem eruit te krijgen. Er zijn adapters voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik em in mijn reader stop, dan ben ik em toch echt wel kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Ik kom trouwens net bij de Phonehouse in Haarlem vandaan om de firware van mijn 6260 te laten upgraden, en mij werd verteld dat hij nog niet officieel gereleased is. Hij kon hem nog niet van de Nokia site plukken iig. :)

Hij heeft beloofd mij op te bellen zodra het wel kan, dus wordt vervolgd :)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Tsuru schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:01:
Ik kom trouwens net bij de Phonehouse in Haarlem vandaan om de firware van mijn 6260 te laten upgraden, en mij werd verteld dat hij nog niet officieel gereleased is. Hij kon hem nog niet van de Nokia site plukken iig. :)

Hij heeft beloofd mij op te bellen zodra het wel kan, dus wordt vervolgd :)
De laatste versie??
3.0448.0??

Ik heb m al binnen... maar misschien dat het bij hen toch anders is.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Jep :)

Hij had zelf ook een 6260, maar ook nog geen upgrade kunnen doen.

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
Mijn 6260 is nu al onwijs traag :/ gewoon met standaart 32 MB kaartje doet hij al ongv. 30 sec. over het opstarten is dat normaal :?

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j0ck0z schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:51:
Mijn 6260 is nu al onwijs traag :/ gewoon met standaart 32 MB kaartje doet hij al ongv. 30 sec. over het opstarten is dat normaal :?
Opstarten duurt bij mij ook vrij lang (pin-code meegerekend)....maar daarna heb ik geen last van traagheid ofzo (tenzij ik Route66 ofzo draai, maar dat zijn ook wel vrij zware programmatjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Raimon schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:20:
[...]

Ja dat ligt eraan waar je woont. Maar wees blij dat er zulke points zijn. Neem een standaard siemens waar nieuwe software op moet. Die ben je standaard 3 weken kwijt, en bij sommige modellen 3 maand.
Hoezo een alleen-nokia-is-goed spirit hier.

Siemensen kan je zelf updaten, in huis, kwartiertje klaar.
Bij de meeste luxe toestellen zit de kabel er standaard bij.

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Def_P schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:45:
[...]

Hoezo een alleen-nokia-is-goed spirit hier.

Siemensen kan je zelf updaten, in huis, kwartiertje klaar.
Bij de meeste luxe toestellen zit de kabel er standaard bij.
Inderdaad, ben ik helemaal met je eens. Ik ga over het het algemeen helemaal voor Nokia maar dit is echt zware kut service!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
awwexl schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:37:
[...]

Inderdaad, ben ik helemaal met je eens. Ik ga over het het algemeen helemaal voor Nokia maar dit is echt zware kut service!!! :(
Wat is er nou precies een k*t service van nokia dan, volgens mij snap je het niet helemaal. Raimon zei dat het juist goede service is van nokia dat je hem juist niet kwijt bent voor een aantal weken i.t.t. siemens waar dat wel zo is. En welke service is dan k*t?

Nofi uiteraard hoor ;)

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
j0ck0z schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:54:
[...]

Wat is er nou precies een k*t service van nokia dan, volgens mij snap je het niet helemaal. Raimon zei dat het juist goede service is van nokia dat je hem juist niet kwijt bent voor een aantal weken i.t.t. siemens waar dat wel zo is. En welke service is dan k*t?

Nofi uiteraard hoor ;)
Dat je niet bij je lokale dealer je firmware kan krijgen of gewoon lekker achter je pc! That's the problem!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 15:21

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Regelt er nog iemand een mooi nieuw deel over deze Nokia?

Ik denk dat er vast wel genoeg informatie over deze Nokia te vinden is, om die netjes eventjes opnieuw een keertje samen te vatten in een mooie startpost...

Wie neemt het initiatief?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
awwexl schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:20:
[...]

Dat je niet bij je lokale dealer je firmware kan krijgen of gewoon lekker achter je pc! That's the problem!!!
tot zover de discussie nokia > siemens

verder door over de 6260

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 25-01-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 03:55:
[...]

tot zover de discussie nokia > samsung

verder door over de 6260
Het ging over nokia > siemens ;)

Die Firmware-update moet toch wel ergens anders vandaan te halen zijn als dat servicepoint zodat je em zelf kunt installeren? (Excuses als je hier niet om mag vragen, maar dit is toch geen warez?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Als ik me niet vergis kun je het met een datakabeltje en toegang tot het forum van Nokia zelf doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
Vraag ik me toch af welke software je gebruikt en waar je dat vind er is niks over firmware te vinden op t nokia forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Nogmaals.....

Er is geen software (firmware) te downloaden voor je Nokia. Dat kunnen alleen de service-points. En je kunt dus ook niet zelf je toestel updaten. Dit moet allemaal bij een serivcepoint geregeld worden.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:15:
Nogmaals.....

Er is geen software (firmware) te downloaden voor je Nokia. Dat kunnen alleen de service-points. En je kunt dus ook niet zelf je toestel updaten. Dit moet allemaal bij een serivcepoint geregeld worden.
Nogmaals....er zullen vast wel mensen zijn die het leuk vinden om zoiets op internet te zetten....dwz niet officiele kanalen.

Wanneer dit gebeurd is moet dit toch gewoon zelf te updaten zijn?

En waar kan ik een datakabel halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of je met de realplayer die erop zit, ook je volledig scherm kunt benutten. Zo nee zijn er goede andere players en welke?

Thx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smartmovie kan het fullscreen..

is alleen niet gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ben hem na twee maanden alweer beu. Veel functies maar diegene waar ik hem voor heb aangeschaft presteren onder de maat. Heb hem dan ook maar te koop aangeboden.

Of is de mp3 functionaliteit flink verbeterd sinds de firmware upgrade?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 30-09 10:50

T-8one

take it easy, take a sisi

is het mogelijk om een mp3tje in te stellen als ringtone? Ik kan die optie nergens vinden.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
kareltje_de_grote schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:17:
is het mogelijk om een mp3tje in te stellen als ringtone? Ik kan die optie nergens vinden.
ja tuurlijk kan dat. Als je je profiel wilt aanpassen en je gaat je beltoon aanpassen gooit hij direct de mp-3tjes ertussen die jij op je telefoongeheugen - maar wat je uiteraad zult hebben- op je memorycard hebt gegooid. Zo kom je er vast wel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Laatst online: 02-10 11:50
Ik had eigenlijk een vraagje, hoe zit het met die spraakopdrachten? Wat kan je er precies mee?

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:59
Ik heb de 6260 i.c.m. de HP Ipaq hx4700 besteld. De bedoeling is om deze telefoon dan als een soort van draadloos GPRS modem te gebruiken om te kunnen internetten en emailen op de Ipaq.

Zijn er mensen hier die dit ook zo gebruiken? Ik zou graag willen weten of dit inderdaad zo goed werkt als dat dat in theorie zou moeten.

Ook zou ik graag wat meer ervaringen horen over deze telefoon i.c.m. een bluetooth GPS.

Kost het gebruik van Bluetooth echt zoveel extra stroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je blue tooth flink gebruikt, dan zul je dit zeker gaan merken in het verbruik

had vandaag bijvoorbeeld per ongeluk tomtom (+bluetooth) open laten staan voor 3 uur ongeveer
de foon was vol vanmorgen, en om 3 uur ging hij al dood

dus ja, BT zuipt als een dulle :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Ginz schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 01:56:
Regelt er nog iemand een mooi nieuw deel over deze Nokia?

Ik denk dat er vast wel genoeg informatie over deze Nokia te vinden is, om die netjes eventjes opnieuw een keertje samen te vatten in een mooie startpost..
herhaalde oproep: we zijn al een eindje over de 1000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:59
Een nieuw topic zou inderdaad wel leuk zijn. Deze telefoon verdient volgens mij wel een nieuw en mooi en uitgebreid topic.
Ik heb zelf alleen de telefoon nog niet ;) en ik heb ook geen ervaring met het maken van TS'en.
Het is jammer dat de topicstarter de telefoon en daarmee dit topic verlaten heeft. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twan1
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
Ja, een opsommig van alle tot nu toe gekende dingen etc. zou wel handig zijn.

Ik ben ook aan het nadenken om deze te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Coreantes schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:05:
Ik kan mijn Nokia 6260 morgenmiddag ophalen. Heb een zwarte besteld!

Iemand een goede houder voor in de auto bij deze telefoon? Wil namelijk niet een hele carkit erbij, want heb al een bluetooth headset, maar wil graag wel zien wie er belt voor ik opneem.

Kan iemand mij vertellen of de truetones op deze mobiel gewoon mp3 zijn? Kan het niet zosnel terug vinden.
Ik kan nog geen antwoord terugvinden op de houdervraag van Coreantes. Weet iemand misschien waar je een houder kan kopen voor de Nokia 6260? Ik heb al op diverse sites gekeken, maar kan nergens iets vinden. (ik wil geen magneet oplossing...)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb gezocht maar heeft iemand orange world nu al aan de praat?

Ik ben vandaag overgestapt van een SX1 naar 6260 maar als ik nu orange world instel, krijg ik een melding dat de telefoon niet ondersteund is en dat ik wel de wap site kan krijgen.
Wel raar want de SX1 is ouder, ondersteund minder, maar die kan het wel weergeven? Doe ik iets verkeerd? Als ik hem via internet acces aanvraag loopt de toepassing vast.

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Heeft iemand nou al daadweerkelijk zijn software-update laten doen bij ene servicepoint en heeft diegene daar dan ook het idee van dat het heeft geholpen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 07:55
Nokia 6260 - deel II

Hier verder graag.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.