Dat is normaal hoor, alleen idd pielen om hem eruit te krijgen. Er zijn adapters voor!j0ck0z schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:52:
Mijn RS-MMC kaartje past gewoon in de MMC cardreader van mijn printeralleen wel wat pielen om hem er weer uit te krijgen
Ik kom trouwens net bij de Phonehouse in Haarlem vandaan om de firware van mijn 6260 te laten upgraden, en mij werd verteld dat hij nog niet officieel gereleased is. Hij kon hem nog niet van de Nokia site plukken iig. 
Hij heeft beloofd mij op te bellen zodra het wel kan, dus wordt vervolgd
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
De laatste versie??Tsuru schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:01:
Ik kom trouwens net bij de Phonehouse in Haarlem vandaan om de firware van mijn 6260 te laten upgraden, en mij werd verteld dat hij nog niet officieel gereleased is. Hij kon hem nog niet van de Nokia site plukken iig.
3.0448.0??
Ik heb m al binnen... maar misschien dat het bij hen toch anders is.
don't worry, be happy...
Jep 
Hij had zelf ook een 6260, maar ook nog geen upgrade kunnen doen.
Hij had zelf ook een 6260, maar ook nog geen upgrade kunnen doen.
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Mijn 6260 is nu al onwijs traag
gewoon met standaart 32 MB kaartje doet hij al ongv. 30 sec. over het opstarten is dat normaal

PB 3.2
Verwijderd
Opstarten duurt bij mij ook vrij lang (pin-code meegerekend)....maar daarna heb ik geen last van traagheid ofzo (tenzij ik Route66 ofzo draai, maar dat zijn ook wel vrij zware programmatjes)j0ck0z schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:51:
Mijn 6260 is nu al onwijs traaggewoon met standaart 32 MB kaartje doet hij al ongv. 30 sec. over het opstarten is dat normaal
Hoezo een alleen-nokia-is-goed spirit hier.Raimon schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:20:
[...]
Ja dat ligt eraan waar je woont. Maar wees blij dat er zulke points zijn. Neem een standaard siemens waar nieuwe software op moet. Die ben je standaard 3 weken kwijt, en bij sommige modellen 3 maand.
Siemensen kan je zelf updaten, in huis, kwartiertje klaar.
Bij de meeste luxe toestellen zit de kabel er standaard bij.
I, for one, like Roman numerals
Inderdaad, ben ik helemaal met je eens. Ik ga over het het algemeen helemaal voor Nokia maar dit is echt zware kut service!!!Def_P schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:45:
[...]
Hoezo een alleen-nokia-is-goed spirit hier.
Siemensen kan je zelf updaten, in huis, kwartiertje klaar.
Bij de meeste luxe toestellen zit de kabel er standaard bij.
Wat is er nou precies een k*t service van nokia dan, volgens mij snap je het niet helemaal. Raimon zei dat het juist goede service is van nokia dat je hem juist niet kwijt bent voor een aantal weken i.t.t. siemens waar dat wel zo is. En welke service is dan k*t?awwexl schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:37:
[...]
Inderdaad, ben ik helemaal met je eens. Ik ga over het het algemeen helemaal voor Nokia maar dit is echt zware kut service!!!
Nofi uiteraard hoor
PB 3.2
Dat je niet bij je lokale dealer je firmware kan krijgen of gewoon lekker achter je pc! That's the problem!!!j0ck0z schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:54:
[...]
Wat is er nou precies een k*t service van nokia dan, volgens mij snap je het niet helemaal. Raimon zei dat het juist goede service is van nokia dat je hem juist niet kwijt bent voor een aantal weken i.t.t. siemens waar dat wel zo is. En welke service is dan k*t?
Nofi uiteraard hoor
Regelt er nog iemand een mooi nieuw deel over deze Nokia?
Ik denk dat er vast wel genoeg informatie over deze Nokia te vinden is, om die netjes eventjes opnieuw een keertje samen te vatten in een mooie startpost...
Wie neemt het initiatief?
Ik denk dat er vast wel genoeg informatie over deze Nokia te vinden is, om die netjes eventjes opnieuw een keertje samen te vatten in een mooie startpost...
Wie neemt het initiatief?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
tot zover de discussie nokia > siemensawwexl schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:20:
[...]
Dat je niet bij je lokale dealer je firmware kan krijgen of gewoon lekker achter je pc! That's the problem!!!
verder door over de 6260
[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 25-01-2005 14:24 ]
Verwijderd
Het ging over nokia > siemens418O2 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 03:55:
[...]
tot zover de discussie nokia > samsung
verder door over de 6260
Die Firmware-update moet toch wel ergens anders vandaan te halen zijn als dat servicepoint zodat je em zelf kunt installeren? (Excuses als je hier niet om mag vragen, maar dit is toch geen warez?).
Als ik me niet vergis kun je het met een datakabeltje en toegang tot het forum van Nokia zelf doen
Vraag ik me toch af welke software je gebruikt en waar je dat vind er is niks over firmware te vinden op t nokia forum
Nogmaals.....
Er is geen software (firmware) te downloaden voor je Nokia. Dat kunnen alleen de service-points. En je kunt dus ook niet zelf je toestel updaten. Dit moet allemaal bij een serivcepoint geregeld worden.
Er is geen software (firmware) te downloaden voor je Nokia. Dat kunnen alleen de service-points. En je kunt dus ook niet zelf je toestel updaten. Dit moet allemaal bij een serivcepoint geregeld worden.
don't worry, be happy...
Verwijderd
Nogmaals....er zullen vast wel mensen zijn die het leuk vinden om zoiets op internet te zetten....dwz niet officiele kanalen.Raimon schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:15:
Nogmaals.....
Wanneer dit gebeurd is moet dit toch gewoon zelf te updaten zijn?
En waar kan ik een datakabel halen?
Verwijderd
Weet er iemand of je met de realplayer die erop zit, ook je volledig scherm kunt benutten. Zo nee zijn er goede andere players en welke?
Thx alvast
Thx alvast
Ben hem na twee maanden alweer beu. Veel functies maar diegene waar ik hem voor heb aangeschaft presteren onder de maat. Heb hem dan ook maar te koop aangeboden.
Of is de mp3 functionaliteit flink verbeterd sinds de firmware upgrade?
Of is de mp3 functionaliteit flink verbeterd sinds de firmware upgrade?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
is het mogelijk om een mp3tje in te stellen als ringtone? Ik kan die optie nergens vinden.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
ja tuurlijk kan dat. Als je je profiel wilt aanpassen en je gaat je beltoon aanpassen gooit hij direct de mp-3tjes ertussen die jij op je telefoongeheugen - maar wat je uiteraad zult hebben- op je memorycard hebt gegooid. Zo kom je er vast wel uit!kareltje_de_grote schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:17:
is het mogelijk om een mp3tje in te stellen als ringtone? Ik kan die optie nergens vinden.
Ik had eigenlijk een vraagje, hoe zit het met die spraakopdrachten? Wat kan je er precies mee?
Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp
Ik heb de 6260 i.c.m. de HP Ipaq hx4700 besteld. De bedoeling is om deze telefoon dan als een soort van draadloos GPRS modem te gebruiken om te kunnen internetten en emailen op de Ipaq.
Zijn er mensen hier die dit ook zo gebruiken? Ik zou graag willen weten of dit inderdaad zo goed werkt als dat dat in theorie zou moeten.
Ook zou ik graag wat meer ervaringen horen over deze telefoon i.c.m. een bluetooth GPS.
Kost het gebruik van Bluetooth echt zoveel extra stroom?
Zijn er mensen hier die dit ook zo gebruiken? Ik zou graag willen weten of dit inderdaad zo goed werkt als dat dat in theorie zou moeten.
Ook zou ik graag wat meer ervaringen horen over deze telefoon i.c.m. een bluetooth GPS.
Kost het gebruik van Bluetooth echt zoveel extra stroom?
Verwijderd
als je blue tooth flink gebruikt, dan zul je dit zeker gaan merken in het verbruik
had vandaag bijvoorbeeld per ongeluk tomtom (+bluetooth) open laten staan voor 3 uur ongeveer
de foon was vol vanmorgen, en om 3 uur ging hij al dood
dus ja, BT zuipt als een dulle
had vandaag bijvoorbeeld per ongeluk tomtom (+bluetooth) open laten staan voor 3 uur ongeveer
de foon was vol vanmorgen, en om 3 uur ging hij al dood
dus ja, BT zuipt als een dulle
herhaalde oproep: we zijn al een eindje over de 1000Ginz schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 01:56:
Regelt er nog iemand een mooi nieuw deel over deze Nokia?
Ik denk dat er vast wel genoeg informatie over deze Nokia te vinden is, om die netjes eventjes opnieuw een keertje samen te vatten in een mooie startpost..
Een nieuw topic zou inderdaad wel leuk zijn. Deze telefoon verdient volgens mij wel een nieuw en mooi en uitgebreid topic.
Ik heb zelf alleen de telefoon nog niet
en ik heb ook geen ervaring met het maken van TS'en.
Het is jammer dat de topicstarter de telefoon en daarmee dit topic verlaten heeft.
Ik heb zelf alleen de telefoon nog niet
Het is jammer dat de topicstarter de telefoon en daarmee dit topic verlaten heeft.

Ja, een opsommig van alle tot nu toe gekende dingen etc. zou wel handig zijn.
Ik ben ook aan het nadenken om deze te kopen..
Ik ben ook aan het nadenken om deze te kopen..
Ik kan nog geen antwoord terugvinden op de houdervraag van Coreantes. Weet iemand misschien waar je een houder kan kopen voor de Nokia 6260? Ik heb al op diverse sites gekeken, maar kan nergens iets vinden. (ik wil geen magneet oplossing...)Coreantes schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:05:
Ik kan mijn Nokia 6260 morgenmiddag ophalen. Heb een zwarte besteld!
Iemand een goede houder voor in de auto bij deze telefoon? Wil namelijk niet een hele carkit erbij, want heb al een bluetooth headset, maar wil graag wel zien wie er belt voor ik opneem.
Kan iemand mij vertellen of de truetones op deze mobiel gewoon mp3 zijn? Kan het niet zosnel terug vinden.
Alvast bedankt
Heb gezocht maar heeft iemand orange world nu al aan de praat?
Ik ben vandaag overgestapt van een SX1 naar 6260 maar als ik nu orange world instel, krijg ik een melding dat de telefoon niet ondersteund is en dat ik wel de wap site kan krijgen.
Wel raar want de SX1 is ouder, ondersteund minder, maar die kan het wel weergeven? Doe ik iets verkeerd? Als ik hem via internet acces aanvraag loopt de toepassing vast.
Ik ben vandaag overgestapt van een SX1 naar 6260 maar als ik nu orange world instel, krijg ik een melding dat de telefoon niet ondersteund is en dat ik wel de wap site kan krijgen.
Wel raar want de SX1 is ouder, ondersteund minder, maar die kan het wel weergeven? Doe ik iets verkeerd? Als ik hem via internet acces aanvraag loopt de toepassing vast.
I, for one, like Roman numerals
Heeft iemand nou al daadweerkelijk zijn software-update laten doen bij ene servicepoint en heeft diegene daar dan ook het idee van dat het heeft geholpen?
Dit topic is gesloten.