Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:46:
[...]

Als je een search opdracht geeft op zedge.no > Mp3Go, dan geeft hij niks aan hoor!
Bij applicaties op het forum staan allemaal links enz...loop die even langs, en de links daarop weer.

Ik weet niet precies waar ik em gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu dus zo'n mooie mp3 ringtone, maar die gaat echt SNOEIHARD af. Ook als ik het belsignaal volume op de laagste stand gooi. Poly ringtones reageren daar wel op.
iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
had al bedacht om de mp3 te "verzachten" op pc, maar das natuurlijk niet de handigste methode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb nu ook mp3go geïnstalleerd maar na het inladen van nieuwe nummers sluit de applicatie zichzelf af. Bij wie werkt ie wel goed?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOPPA!!! Mijn zwarte 6260 is vandaag verzonden _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 14:34
mijne ook !! :D... maandag komt ie binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColTju schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:16:
mijne ook !! :D... maandag komt ie binnen :D
Ik hoop de mijne morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:03:
Ik heb nu ook mp3go geïnstalleerd maar na het inladen van nieuwe nummers sluit de applicatie zichzelf af. Bij wie werkt ie wel goed?
Bij mij, maar ik zou niet weten hoe het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zag gisteren in amsterdam volop zwarte voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe speel je nGage games? op de nokia 6600 kan het wel, dus zal
het op de 6260 ook wel kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:02:
Hoe speel je nGage games? op de nokia 6600 kan het wel, dus zal
het op de 6260 ook wel kunnen toch?
Kan ook....weet allee niet hoe (nog nooit geprobeerd).

Maar begreep van vriend van me die em ook heeft dat hij het kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohooo ik heb hem nu ook gekregen :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je misschien aan je vriend kunnen vragen hoe hij dat doet? :P
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:16:
[...]

Kan ook....weet allee niet hoe (nog nooit geprobeerd).

Maar begreep van vriend van me die em ook heeft dat hij het kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is me gelukt een nGage game te installeren op mijn nokia 6260 :*)
als iemand wil weten hoe moet hij dat even zeggen... ;)
dan heb ik gelijk nog een vraagje, die nokia multimedia converter convert naar
een veels te lage kwaliteit beeld en geluid naar mijn mening. Weet iemand
een betere converter, bijvoorbeeld naar .rm met een hoge resolutie, ik heb toch
een 256 mb kaartje, dus de grote maakt mij niet zo gek veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de zwarte 6260 ontvangen..

WERELDDING!!

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 10:50

T-8one

take it easy, take a sisi

Net opgehaald bij de MediaMarkt, een zwarte :D.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren dik 1 uur bezig geweest bij Bel Company, maar het was de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm waarom speelt realplayer mn mp3's niet af? :X :X

edit: doet het weer, had een rotte sound driver ofzoiets
alleen stottert realplayer als een idioot
iemand al een goed alternatief gevonden hiervoor?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mp3's spelen ook niet lekker af, kan je een sound driver downloaden voor je nokia 6260?
en waar kun je dat downloade?
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:32:
uhm waarom speelt realplayer mn mp3's niet af? :X :X

edit: doet het weer, had een rotte sound driver ofzoiets
alleen stottert realplayer als een idioot
iemand al een goed alternatief gevonden hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
kom ik net thuis, briefje van tpg, u kun m maandag vanaf half 2 ophalen... dus daar ben ik maandag!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:53:
Mijn mp3's spelen ook niet lekker af, kan je een sound driver downloaden voor je nokia 6260?
en waar kun je dat downloade?

[...]
Ik heb er zojuist 5 MP3's opgezet.. en t draait mega super via RealPlayer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke qualiteit zijn die mp3's ??
misschien dat het daar aan ligt, een te hoge bitrate ofzo dat die machine dat niet aankan
straks es even proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja wat vind jij mega super? ;) Bij mij spelen de mp3's ook af maar niet echt lekker vind ik zelf. Weet iemand wanneer de firmware update komt?
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 20:37:
[...]

Ik heb er zojuist 5 MP3's opgezet.. en t draait mega super via RealPlayer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 11:29:
ja wat vind jij mega super? ;) Bij mij spelen de mp3's ook af maar niet echt lekker vind ik zelf. Weet iemand wanneer de firmware update komt?

[...]
Gewoon.. het is maar een klein speakertje.. en hij haald er echt het maximum uit wat je van die dingen moet verwachten.. geen piepjes ofso, wat ik al eerder heb gehoord in dit topic :)

edit:
Ik lees net dat het op te lossen valt door je MP3 eerst naar mono te converteren mocht je er last van hebben

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb colin mcrea rally 2005 geïnstalleerd (de nGage game) op mijn nokia 6260, hij doet het wel gewoon maar de kleuren zijn in negatief al ga ik het spelen. Weet iemand wat dat is en wat je daar tegen kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:warez requests worden hier niet gewaardeerd;
Het algemeen beleid #warez

[ Voor 86% gewijzigd door Korakal op 13-12-2004 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 12:30
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:14:
Ik heb colin mcrea rally 2005 geïnstalleerd (de nGage game) op mijn nokia 6260, hij doet het wel gewoon maar de kleuren zijn in negatief al ga ik het spelen. Weet iemand wat dat is en wat je daar tegen kan doen?
Dat schijnt zo te horen. De nieuwe nGage spellen hebben daar last van. Het is ook zo bij Urban Asphalt GT. Als je die op een 6600 speelt zijn er problemen met de kleuren.

Hier een overzichtje van een engelstalige site:

Here are my results for compatiblity of the N-Gage games on my Nokia 6600 with version 3.42.1 software on it.

Play Good
------------

1. Bomberman
2. Crash Nitro Kart
3. FIFA 2004 ( with the mp3 player trick ) THE TRICK!!
4. NCAA Football 2004
5. Rayman 3
6. Spiderman 2
7. MLB Slam!
8. Moto GP
9. Pandemonium
10. Red Faction
11. Sonic N ( a bit crappy color but good playable )
12. Tomb Raider
13. Tony Hawk's Pro Skater
14. Virtua Tennis
15. Puyo Pop ( only splash screens bad colours )
16. Puzzle Bobble VS
17. Super Mokey Ball
18. Pocket Kingdom BETA ( so full also works good )
19. Operation Shadow

Bad Colours
--------------

1. Ghost Recon: Jungle Storm
2. Marcel Desailly Pro Soccer
3. Splinter Cell: Team Stealth Action
4. Tiger Woods PGA Tour 2004
5. Pathway To Glory DEMO ( so full also crappy color )
6. Asphalt: Urban GT BETA ( so full also crappy color )

Won't Start
-------------

1. The Sims Bustin' Out ( when trying to start it says 'Application closed Main', then u get the Sims splash screen and nothing els )
2. Ashen ( the game starts, chose start game, chapter 1, a hole story, then in the middle of the story it says 'Application closed Sound Thread'. Then in taskmanager u can choose the game but it won't go the game it just hangs.. then after 1 or 2 minutes it says 'Application closed Ashen'. ) ( also has bad colours )

Dus.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb de 6260 sinds vrijdag, in het zwart en zilver, zelf vind ik de zilvere mooier, maar dat is mijn smaak, ik heb al 2 jaar een 8910i en die was ook zwart dus misschien ben ik daarop uitgekeken.

Mijn ervaringen met de telefoon zijn redelijk,
ten eerste vind ik de mp3speler echt bagger, ik was van plan mn phone als mp3speler te gaan gebruiken, maar de kwaliteit is gewoon echt slecht, heb al meerdere tools geprobeerd maar heb er geen 1 gehad die mooi speelt, de beste vond ik nog wel Mp3Player, deze had ook de functie om over mijn bleutooth headset af te spelen, was wel grappig.
Verder heb ik DVD2Mobile uitgeprobeerd en dat werkt wel leuk, de ondertiteling van je dvds is nog net te lezen, en het geluid is nog net goed om het mooi te kunnen verstaan, het klinkt wel hol, maar het is te doen.
Verder draai ik Bemused, en dat vind ik nog wel 1 van de tofste dingen, gewoon lekker mn winamp besturen op afstand, en dat werkt echt super!
Wat ik ook wel jammer vind is dat de telefoon snel traag word, meestal ligt dit dan aan een applicatie die dan nog open staat, en ik ben dus nog op zoek naar software waarmee ik kan kijken welke programma's nog draaien, dit kun je zelf ook wel zien door de Menu/synchonisatie toets ingedrukt te houde, maar ik zoek er nog een handig tooltje voor.
Verder vraag ik me nog af hoe ik de toets met dat potloodje geprogrammeerd krijg, momenteel doet deze bij mij niets, en ik kan nergens vinden waar ik deze kan instellen.

Ik heb mijn toestellen vanuit duitsland laten komen en heb dus nog het probleem dat er geen nederlandse taal aanwezig is op de telefoon, dat het menu engels is maakt me niet zoveel uit, maar ik heb nu geen nederlandse T9 en dat vind ik wat lastiger.

Overigens had ik toch wel wat meer van de camera verwacht, en ook de resolutie van 640x480 die ze beloven kun je niet met de standaard tool in de telefoon krijgen, dit moet je dan doen met de extra "try&buy" software die erbij zit, maar als je dan weer je display draait om dan een foto te gaan maken gaat de telefoon soms weer proberen naar zijn eigen camera-modus te gaan en dan krijg je weer gezeik dat de camera al in gebruik is enzo..

Overigens moeten mensen niet zeuren dat de telefoon groot is, want hij oogt alleen groot, ik heb er mijn 8910i bijgehouden en deze is even groot, de 6260 is alleen hoekig en daardoor lijkt hij groter.

Mocht er iemand zijn die weet waar ik de nederlandse firmware van de telefoon kan krijgen dan zou ik dat graag horen, want dan schaf ik nog wel een datakabel aan.

ik heb overigens echt het hele weekend zitten spelen met de phone en al veel dingen uitgevonden, ik ben bezig met een site voor deze telefoon incl. tools.
als de regels dit toelaten zal ik binnenkort de link wel plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
een progje om te kijken wat er actief is op je telefoon heet TaskSpy. Ik weet niet meer van welke site ik het heb gehaald, maar even googlen doet wonderen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon even langs een Nokia business center gaan en vriendelijk vragen om de firmware te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobcohen schreef op maandag 13 december 2004 @ 11:31:
een progje om te kijken wat er actief is op je telefoon heet TaskSpy. Ik weet niet meer van welke site ik het heb gehaald, maar even googlen doet wonderen denk ik!
ik heb hem gevonden.. thnx!
zit mooi ook meteen cpu meter in enzo... netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 11:26:
Verder vraag ik me nog af hoe ik de toets met dat potloodje geprogrammeerd krijg, momenteel doet deze bij mij niets, en ik kan nergens vinden waar ik deze kan instellen.
Denk eens logisch na.. Een potloodje? Hee, schrijf een bericht. Tijdens het schrijven druk je op het potloodje.. Et Voila 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:23:
[...]

Denk eens logisch na.. Een potloodje? Hee, schrijf een bericht. Tijdens het schrijven druk je op het potloodje.. Et Voila 8)
ow issie daarvoor,
ik dacht meer dat de knop was om direct een smsje te gaan schrijven, maar hij werkt pas wanneer je bezig bent met het schrijven,
ik had liever gehad dat waneer ik daarop drukte dat ik dan smsje kon gaan tikken..

maarjaaa... iedereen wil wat he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 10:06:
Modbreak:warez requests worden hier niet gewaardeerd;
Het algemeen beleid #warez
oeps 8)7 sorry :P

ik vind de cam ook erg tegenvallen, de enige manier om een 640x480 foto te maken is door je telefoon "binnenstebuiten" te klappen. Dat werkt best goed moet ik zeggen, maar ik vind dat wel een beetje zonde van de mooie cam klapfunctie :X
en als ik filmpjes maak, dan stottert het beeld vreselijk... ook als ik het op de pc afspeel dus het ligt aan de opname en dat vind ik erg storend... hebben daar meerdere mensen last van?
ik zal vanavond eens wat andere software installeren, ik las op andere fora dat een proggie van philips goed uit de bus kwam wat betreft beeldopnamen
en ben nog steeds op zoek naar een goeie mp3speler :X

oh ja, en kan iemand me vertellen of ik kan instellen dat ontvangen berichten op de MMC worden opgeslagen ipv telefoongeheugen? heb het boekje al 20x doorgebladerd en de telefoonopties inmiddels ook al 50x bekeken zonder resultaat :X

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand een aanbeveling voor een bluetooth headset ? De prijzen zijn zowiezo behoorlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:20:
Heeft er al iemand een aanbeveling voor een bluetooth headset ? De prijzen zijn zowiezo behoorlijk 8)7
ik heb sinds vorige week de Nokia HS-4W
en dit is echt een fijn dingetje! goed geluid, goede accu, die gewoon met je lader van je telefoon is op te laden.
en het fijnste is nog wel dat je geen last krijgt van dat ding, ook niet als je hem een paar uur achter elkaar in hebt, en dat is toch wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
omg net een half uur in de rij gestaan om m op te halen.... ISSIE KWIJT!!!! *&!$)@%#enz..

beh... die miep v/h postkantoor zou om half 5 bellen of de pakketman m had, kregen jullie m trouwens van de pakketman of van ed postbode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
:( Ik heb hier mijn mooie 6260 silver en hij is echt 1.5 week oud, en nu begin onderaan de lak als los te laten, beetje te baldderen. Hij is nog NOOIT gevallen of gestoten ofzo hij zit altijd in me "lege" broekzak zodat er geen krassen opkomen begin gewoon de lak los te laten... :( :'(

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 11:26:
Mocht er iemand zijn die weet waar ik de nederlandse firmware van de telefoon kan krijgen dan zou ik dat graag horen, want dan schaf ik nog wel een datakabel aan.
Een datakabel is volgens mij wel erg duur, vooral die originele van Nokia. Ik heb er nu ook een voor mijn Nokia 6310i, die heeft me 35 euries gekost. Nu kan je natuurlijk zo'n USB dongle kopen... die zijn ook iets van € 30,-... maar nu zag ik dit laatst:

http://www.utwente.nl/its...nbiedingen.doc/index.html

Ik weet niet of ze ook bestellingen via i-net doen.. maar hier kost zo'n ding dus maar 20 eurie! Mooi kopen :)

http://www.jellywoods.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jellywoods schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:17:
[...]

Een datakabel is volgens mij wel erg duur, vooral die originele van Nokia. Ik heb er nu ook een voor mijn Nokia 6310i, die heeft me 35 euries gekost. Nu kan je natuurlijk zo'n USB dongle kopen... die zijn ook iets van € 30,-... maar nu zag ik dit laatst:

http://www.utwente.nl/its...nbiedingen.doc/index.html

Ik weet niet of ze ook bestellingen via i-net doen.. maar hier kost zo'n ding dus maar 20 eurie! Mooi kopen :)
Tjaa, Het ligt eraan waar je die verbinding voor wilt gaan gebruiken. Ikzelf gebruik de bluetooth dongle die bij mijn toetsenbord en muis zat van microsoft. Bluetooth die nu nog gebruikt word heeft maar een snelheid van 1 M/bit.. Dat is dus maar 125 kb/s.. Bluetooth die ze nu ontwikkeld hebben maar nog niet uitgevoerd hebben heeft een snelheid die 3 keer zo "snel" is.. Als je dus (net als ik) er films en mp3's op wil hebben.. Dan duurd het echt gigantisch lang voordat je bestand op de phone staat (geloof me.. ben het hele weekend bezig geweest :P)..
Een datakabel is in dat opzicht toch echt wel sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spenky schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:26:
:( Ik heb hier mijn mooie 6260 silver en hij is echt 1.5 week oud, en nu begin onderaan de lak als los te laten, beetje te baldderen. Hij is nog NOOIT gevallen of gestoten ofzo hij zit altijd in me "lege" broekzak zodat er geen krassen opkomen begin gewoon de lak los te laten... :( :'(
Ligt dan toch echt aan jouw telefoon.

Die van mij is al een paar weken ouder en daar is helemaal niets mis mee.

Tuurlijk heb je altijd "probleemgevallen", en ik denk dus dat jij gewoon pech hebt gehad dat jij er zo een kreeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 08:57:
[...]

Ligt dan toch echt aan jouw telefoon.

Die van mij is al een paar weken ouder en daar is helemaal niets mis mee.

Tuurlijk heb je altijd "probleemgevallen", en ik denk dus dat jij gewoon pech hebt gehad dat jij er zo een kreeg.
:'( Dat gaak effe tegen meneer Nokia zeggen dan... Ik heb altijd gezeik met telefoons, me p800 is al 100x opgestuurd geweest me 7650 ook al :( Kijken wat ze er daar van vinden...

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
jehaaaaa!!!!!!! ze hebben mijn foon teruggevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spenky schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:19:
[...]

:'( Dat gaak effe tegen meneer Nokia zeggen dan... Ik heb altijd gezeik met telefoons, me p800 is al 100x opgestuurd geweest me 7650 ook al :( Kijken wat ze er daar van vinden...
Dan lijkt het me zeer waarschijnlijk dat het wel degelijk aan jou moet liggen (althans de omstandigheden rond jouw dan).. Lijkt mij geen toeval dat bij jouw alles kapot gaat en bij de rest niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de reactie :D! Maar nu zit ik te kijken, want ik heb al
een keer tombraider en tony hawk geïnstalleerd op de 6260 en dit
is denk een lijst van de 6600, maar mij lijkt dat de nokia 6260 meer
geschikt is voor de ngage games, want de 6260 heeft toch meer intern
geheugen enzo? of is juist de 6600 beter voor ngage games? Ik had als
eerste Call of Duty geïnstalleerd en die liep eigenlijk perfect, toen ik me
telefoon een keer had uitgezet en weer aangezet deed hij het niet meer
en als ik hem opnieuw installeerde deed hij het ook niet meer... :S
Iemand suggesties?
jobcohen schreef op maandag 13 december 2004 @ 10:21:
[...]

Dat schijnt zo te horen. De nieuwe nGage spellen hebben daar last van. Het is ook zo bij Urban Asphalt GT. Als je die op een 6600 speelt zijn er problemen met de kleuren.

Hier een overzichtje van een engelstalige site:

Here are my results for compatiblity of the N-Gage games on my Nokia 6600 with version 3.42.1 software on it.

Play Good
------------

1. Bomberman
2. Crash Nitro Kart
3. FIFA 2004 ( with the mp3 player trick ) THE TRICK!!
4. NCAA Football 2004
5. Rayman 3
6. Spiderman 2
7. MLB Slam!
8. Moto GP
9. Pandemonium
10. Red Faction
11. Sonic N ( a bit crappy color but good playable )
12. Tomb Raider
13. Tony Hawk's Pro Skater
14. Virtua Tennis
15. Puyo Pop ( only splash screens bad colours )
16. Puzzle Bobble VS
17. Super Mokey Ball
18. Pocket Kingdom BETA ( so full also works good )
19. Operation Shadow

Bad Colours
--------------

1. Ghost Recon: Jungle Storm
2. Marcel Desailly Pro Soccer
3. Splinter Cell: Team Stealth Action
4. Tiger Woods PGA Tour 2004
5. Pathway To Glory DEMO ( so full also crappy color )
6. Asphalt: Urban GT BETA ( so full also crappy color )

Won't Start
-------------

1. The Sims Bustin' Out ( when trying to start it says 'Application closed Main', then u get the Sims splash screen and nothing els )
2. Ashen ( the game starts, chose start game, chapter 1, a hole story, then in the middle of the story it says 'Application closed Sound Thread'. Then in taskmanager u can choose the game but it won't go the game it just hangs.. then after 1 or 2 minutes it says 'Application closed Ashen'. ) ( also has bad colours )

Dus.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
jeeha heb m eindelijk!! :D hehe... wat een verschrikkelijk gaaf ding is t ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spenky schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:26:
Als je bij de BC gekocht hebt heb je 14 dagen de tijd om hem om te ruilen: de niet-tevredenheidsgarantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn video opnames gaan heel hakkelig, ook als ik ze op de pc afspeel dus dat ligt waarschijnlijk aan de camera zelf of aan het geheugen vd foon
hebben meer mensen het probleem van een "langzame" camera in video-modus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:03:
[...]

Als je bij de BC gekocht hebt heb je 14 dagen de tijd om hem om te ruilen: de niet-tevredenheidsgarantie
neeh helaas bij belstore.nl...

En het is gewoon puur toeval dat die toestellen kapot zijn gegaan... maar tog is het raar bij die andere haddik het pas na zeker een jaar en dan was het alleen maar het uitknopje of software matige problemen... maar dit is gewoon lak dat los komt te zitten das tog wel iets anders en dat na 1.5 week...

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke USB dongles bij dit toestel compatible zijn (bluetooth).

Welk merk heeft iedereen? Gelden dezelfde merken van 6230 ook voor de 6260?

[rml]Nokia 6230 [ deel 13][/rml]

btw... ik kan 'm morgen ophalen _/-\o_ postbode is net langs geweest... maar heb 'm gemist 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door jellywoods op 15-12-2004 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Bluetooth = Bluetooth, het is dus niet zo dat het ene merk met een bepaald type telefoon werkt en een ander merk alleen met een ander type telefoon. Je kunt dus zelf kiezen welke dongle jij wilt!

Ik heb zelf de Sitecom CN-500 en ben er erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies.. Maar tog heb je bluetooth met een 1 mbit verbinding.. en je heb bluetooth (tenminste, daar zijn ze mee bezig) met een 3 mbit verbinding.. dus ik weet niet of die wel compatible zijn met elkaar.. Verder gebruik ik gewoon de bluetooth ontvanger die bij m'n tobo en muis hoord van mikkiesoft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
Ja oke daar kan ik inkomen.. maar ik heb nu een dongletje gehaald.. maar die werkt niet op m'n huidige Nokia 6310i.. niet via de Pc Suite.. Maar goed dit is natuurlijk weer een ander probleem |:(

Verwijderd

jellywoods schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:03:
Ja oke daar kan ik inkomen.. maar ik heb nu een dongletje gehaald.. maar die werkt niet op m'n huidige Nokia 6310i.. niet via de Pc Suite.. Maar goed dit is natuurlijk weer een ander probleem |:(
Ziet je windows deze wel via de mikkiesoft bluetooth software/drivers :?
Zoja, heb je de bluetooth optie binnen PCsuit wel geactiveerd :?

• jellywoods
Nee SP2 deed moeilijk, het is al weer opgelost :)

Verwijderd

jellywoods schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:21:
Nee SP2 deed moeilijk, het is al weer opgelost :)
Okee dan :Y)

Verwijderd

hey guyz,

ik heb ff een vraagje: kent iem een emulator voor de snes die past op het symbian 60 platform??
kheb grooste planne met me fone :9~ :9

ennuh ps enzo: what ever happened met dat progje dat uit zou komen waarmee je 1,3 mpixel kwaliteit kan krijgen?? of was het een typisch geval van fabelitis :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:23:
hey guyz,

ik heb ff een vraagje: kent iem een emulator voor de snes die past op het symbian 60 platform??

ennuh ps enzo: what ever happened met dat progje dat uit zou komen waarmee je 1,3 mpixel kwaliteit kan krijgen?? of was het een typisch geval van fabelitis :?
Nee nog niet.. wel eentje van de Gameboy gevonden

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:50:
[...]

ik heb sinds vorige week de Nokia HS-4W
en dit is echt een fijn dingetje! goed geluid, goede accu, die gewoon met je lader van je telefoon is op te laden. en het fijnste is nog wel dat je geen last krijgt van dat ding, ook niet als je hem een paar uur achter elkaar in hebt, en dat is toch wel belangrijk.
Inclusief Audio GW support ? Ik zag dat Logitech er ook één in zijn assortiment had.
jellywoods schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:12:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke USB dongles bij dit toestel compatible zijn (bluetooth).

Welk merk heeft iedereen? Gelden dezelfde merken van 6230 ook voor de 6260?
Ik heb de thrust, werkte in 1 keer.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 12:39 ]

• jellywoods
Wat een MEGAvette telefoon zeg.... echt blij dat ik 'm heb aangekocht.. ondanks de lange wachttijd :)

• Jurgen
hmzz.. als ik de telefoon een tijdje in browse mode heb gaat t licht uit, terwijl ik gewoon gebruik maak, of een video zit te kijken.. is hier een instelling voor ?... want het is nogal vervelend

Verwijderd

Dat programma heet PhotoAcute, ik had een e-mail gestuurd en ze zouden mij op de hoogte houden wanneer het programma uitkomt voor de nokia 6260. Dan zal ik het op het forum posten.
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:23:
hey guyz,

Verwijderd

www.uxge.com is de site om Sybian progjes te vinden, deze is na 1 jaar overnieuw begonnen en is hun assortiment kwijt alleen heeft wel dat VGA-rek-progje :+

Goboy is een GC en GB emulator....er is nog steeds geen GBA emu

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:13:
[...]

Nee nog niet.. wel eentje van de Gameboy gevonden
er is eentje van sega genesis en van de nes. Maar probleem is dus dat al die coole spellen op de snes zitten ;(
anyways ik blijf naarstig op zoek ernaar

Verwijderd

Ok goedenmiddag - er is GEEN emu van de SNES want zelfs de DreamCast kan em niet converten....de NES is er 1, maar de SNES heeft een te ingewikelde processor om na te bootsen (vooral voor een telefoon)

Verwijderd

Mijn broer heeft een nokia 6600 en daar doen meer nGage spellen het op dan op mijn nokia 6260 :?, hoe kan dat? Ik wil namelijk erg graag nGage games op me mobiel.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog steeds geen kwalitatief goede mp3 speler gevonden
ultraMP3: goede opties, maar geluid van redelijk tot slechte kwaliteit
mp3Player: klinkt heel ver weg, slechte geluidskwaliteit
realplayer: :X |:( :r gebruik dat maar niet

ik vind het heel vreemd, maar als ik radio luister dan klinkt het geluid heel goed, mooi vol op alle toonhoogtes ook lage tonen! waarom van mp3 dan niet??

gebruikte mp3's zijn van hoge kwaliteit
deel jullie mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:04:
ik heb nog steeds geen kwalitatief goede mp3 speler gevonden
ultraMP3: goede opties, maar geluid van redelijk tot slechte kwaliteit
mp3Player: klinkt heel ver weg, slechte geluidskwaliteit
realplayer: :X |:( :r gebruik dat maar niet

ik vind het heel vreemd, maar als ik radio luister dan klinkt het geluid heel goed, mooi vol op alle toonhoogtes ook lage tonen! waarom van mp3 dan niet??

gebruikte mp3's zijn van hoge kwaliteit
deel jullie mening
Ik snap er nog steeds geen piep van.. Ik gebruik enkolt Realplayer en t gaat gewoon goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer een thema van zedge.no erop te zetten maar mijn 6260 geeft aan dat het niet vertrouwd is? Heeft iemand hier ervaring mee....? En waar zou ik anders thema's kunnen downloaden? heb heel internet afgezocht maar kan alleen deze site vinden....

Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:29
je kunt het gewoon installeren, mijn telefoon werkt nog steeds :P
de meeste applicaties die je installeert hebben die meldingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JustSomeone schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:48:
je kunt het gewoon installeren, mijn telefoon werkt nog steeds :P
de meeste applicaties die je installeert hebben die meldingen...
Allemaal hebben ze dat geloof ik. Alleen maar om aan te geven dat ze je gewaarschuwd hebben zodat je niet bij hun hoeft aan te kloppen als 't mis is gegaan.. Heeft Windows XP tog ook met z'n driver instalaties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:29
ja klopt, had het met m'n bluetooth adapter. Werd er in de handleiding voor gewaarschuwd, dat ik gewoon op continue moest drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:54
Nou ik heb 'm ook eindelijk :)
Leuk speelgoed tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik hier iemand TomTom Mobile ?
zo ja, hoe heb je het aan t werken gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:13:
gebruik hier iemand TomTom Mobile ?
zo ja, hoe heb je het aan t werken gekregen?
IK gewoon tomtom opstarten en hij vindt automatisch mijn rikaline 6030 gps ontvanger. Niks pairen enzo.

Heeft iemand ook soms MMFControllerproxyserver***** fout. Ik krijg dit als ik een mp3 lijst afspeel net oip het momemt dat ie de volgende nummer gaat pakken. Dan vriest het mobiel paar seconden en dan mag je weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk mijn 512 mb kaartje binnen (had geen tijd om naar het postkantoor te gaan).. maar nu formateer ik deze zonder enig resultaat :? ik bedoel.. hij staat nu al een half uur op "Formatteert geheugenkaart".. Is dat normaal :D? En nee ik ga geen card reader aanschaffen..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:39:
Eindelijk mijn 512 mb kaartje binnen (had geen tijd om naar het postkantoor te gaan).. maar nu formateer ik deze zonder enig resultaat :? ik bedoel.. hij staat nu al een half uur op "Formatteert geheugenkaart".. Is dat normaal :D? En nee ik ga geen card reader aanschaffen..
Best kans dat dat normaal is. Hoorde van een vriend van me dat z'n 6600 er ook superlang over deed om een 256 mb kaartje te formatteren. Weet ook niet waarom dat zo is. M'n Ipaq is er zo klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:39:
Ik zou toch maar een cardreader aanschaffen. Formateren in de Symbian telefoon wordt door Nokia maar tot 128mb gesupport. En wat kost een card reader nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 12:27
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 15:59:
[...]

Ik zou toch maar een cardreader aanschaffen. Formateren in de Symbian telefoon wordt door Nokia maar tot 128mb gesupport. En wat kost een card reader nou?
32 mb bijgeleverde kaartje wil mijn 6260 ook niet formatteren hoor! :(

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:06:
[...]

Allemaal hebben ze dat geloof ik. Alleen maar om aan te geven dat ze je gewaarschuwd hebben zodat je niet bij hun hoeft aan te kloppen als 't mis is gegaan.. Heeft Windows XP tog ook met z'n driver instalaties ;)
Nou ik heb ze erop gezet.... alleen het lukt me niet om ze in te stellen als thema??? Ze blijven in mijn inbox staan en weet niet hoe ik ze daar uit moet krijgen...... Weet iemand dit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:33:
[...]

Nou ik heb ze erop gezet.... alleen het lukt me niet om ze in te stellen als thema??? Ze blijven in mijn inbox staan en weet niet hoe ik ze daar uit moet krijgen...... Weet iemand dit.....
Ehm.. De .sis bestanden zijn de instalatie bestanden.. nadat je deze heb gebruikt om te instaleren kan je deze feiloos verwijderen..

Als je betere software gebruikt als windows (krijg het amper me strot uit).. dan kan je tenminste zelf kiezen waar je het naartoe kopieert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet echt meer leren, want ik snap er nog niet veel van... Maar we gaan het gewoon proberen!!! Leuk he zo'n uitgebreide telefoon.. nu nog weten hoe het allemaal werkt???? hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met nGage games op de nokia 6260????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cimbom schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:33:
[...]

IK gewoon tomtom opstarten en hij vindt automatisch mijn rikaline 6030 gps ontvanger. Niks pairen enzo.

Heeft iemand ook soms MMFControllerproxyserver***** fout. Ik krijg dit als ik een mp3 lijst afspeel net oip het momemt dat ie de volgende nummer gaat pakken. Dan vriest het mobiel paar seconden en dan mag je weer verder.
was vergeten te melden dat ik geen gps ontvanger heb... kan je tomtom dan ook gebruiken? Gewoon als landkaart dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor soort software heeft eigenlijk iedereen erop zitten?

Heeft iemand een soort messenger erop geinstalleerd?

Ik vraag me eigenlijk ook af waar je goedkoop Ngage spellen kunt kopen maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:GEEN WAREZ HIER!!!

[ Voor 138% gewijzigd door Korakal op 20-12-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:01:
Wat voor soort software heeft eigenlijk iedereen erop zitten?

Heeft iemand een soort messenger erop geinstalleerd?

Ik vraag me eigenlijk ook af waar je goedkoop Ngage spellen kunt kopen maar ja
Sorry moderators, maar dit is gewoon een feit: N-Gage games worden niet gekocht maar gedowload, omdat ze gecracked worden bij het leven, sorry voor die laatste post maar ik vind het zonde om deze jongens de games te laten kopen terwijl ze je gewoon worden aangeboden om gedownload te worden...

Don't ban me O-)

Modbreak:iedereen rijdt door rood, dus bekeur me niet aub :Z sorry hoor, maar wat een onzin. Je bent gewoon in overtreding en dat weet je best, je mag daarom bij deze een waarschuwing in ontvangst nemen...

[ Voor 19% gewijzigd door Korakal op 20-12-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
heeft iemand voor mij de "enter application key" bij try en buy?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 07:43:
hallo,
heeft iemand voor mij de "enter application key" bij try en buy?

bedankt
Ik geloof ook niet dat jij het begrijpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:39:
[...]

was vergeten te melden dat ik geen gps ontvanger heb... kan je tomtom dan ook gebruiken? Gewoon als landkaart dus.
Ja hoor.. Maar wel je bluetooth vaan je telefoon aanzetten voordat je tomtom start anders is tomtom tere traag.
In tomtom kun je dan route plannen van a naar b. gewoon als anwb routeplanner.
Dit dus zonder gps ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Mijn telefoon geeft steeds aan dat de geheugenkaart beschadigd is als ik er naartoe browse. Dus dacht ga ik hem formateren maar daarna geeft hij aan dat er een geheugenkaart syteemfout is (-18)
Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Ondersteund hij ook RS MMC 512mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:28:
Mijn telefoon geeft steeds aan dat de geheugenkaart beschadigd is als ik er naartoe browse. Dus dacht ga ik hem formateren maar daarna geeft hij aan dat er een geheugenkaart syteemfout is (-18)

Ikzelf heb een 512mb en loopt als een tierelier.. kreeg deze alleen niet geformateerd in m'n telefoon.. Kaartlezer wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
awwexl schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:28:

Heb precies hetzelfde gezeur gehad als jij.
Een format in m'n ipaq (heb geen kaartlezer) deed wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
InZane schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:09:
[...]

Heb precies hetzelfde gezeur gehad als jij.
Een format in m'n ipaq (heb geen kaartlezer) deed wonderen :)
Ja maar ik heb geen ipaq! Zal een format in een kaartlezer helpen?
Welke kaarlezer word aanbevolen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:21:
[...]

Ja maar ik heb geen ipaq! Zal een format in een kaartlezer helpen?
Welke kaarlezer word aanbevolen?
Ik heb er één van Twinmos gekocht.. is een 8 in 1 kaartlezer voor €10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Volgende software probleem: Bij eht openen van de camera geeft hij aan: Kamera KERN-EXEC 3
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Laatst online: 16:09

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Heb de volgende problemen met mijn tel:

- MP3 speelt brak (bekend)
- Soms Pakt ie de nokia ringtone ipv de MP3 ringtone die ik er zelf heb opgezet
- Als ik een oproep heb gemist en ik wil hem tonen krijg ik de melding: "App closed NCNList"

Het wordt duidelijk wachten op een software update.
Helaas blijft nokia mij teleurstellen bij hun nieuwe toestellen als het om de software gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal,

ben nieuw hier... eerste post... trotse bezitter van Nokia 6260 en nog steeds uiterst tevreden..

volgens mij is het Nokia-toontje ipv MP3 gekomen doordat de MP3 staat opgeslagen op je geheugencard.... als je de kaart uit je telefoon hebt gehad dan is die de draad kwijt en moet je opnieuw aangeven in je profiel welke ringtoon hij moet pakken. Dit heeft immers bij mij geholpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Al wel 10 keer!Inclusief 3 maal naar de fabrieksinstellingen!Morgen gaat hij terug en krijgt hij hopelijk een software update!Heb hem ook verzekerd dus alles komt wel weer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met het instellen van de 6260 om te WAPPEN op ORANGE?
(Niet van Orange-World) :?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 00:13 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.