Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:15
Iemand een idee hoe dit foontje in een auto op een universele mounting bracket te bevestigen? Er zijn geen telefoonhouders voor te krijgen zo te zien :( Het zal dan icm de Parrot Driveblue gaan. Het is toch wel handig de gsm in een houdertgje te kunnen zetten zodat je ook kan gaan bellen zonder voicedailing.

Heb het hele weekend al gezocht. Kwam nog op de CR-12 uit, maar deze is nergens leverbaar.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
kun je dit niet op www.telecomtelecom.nl vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:15
Alleen een universele, maar lijkt mij dat het dan niet stabiel vast zit.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn camera instellingen op zijn hoogst gezet en toch maakt mijn nokia 6260 foto's met de resolutie: 480 x 360, terwijl je volgens mij foto's kan maken met 640 x 480????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een paar dagen de 6260 en ik vind het wel een erg goed toestel hoor. De eerdere "problemen" van zachtjes trilllen heb ik helemaal niet, het ding trilt zo van tafel af als hij afgaat! De batterij was de eerste keer na 30 uur op, nu is hij alweer 24 uur in de lucht en is nog helemaal vol, inclusief bellen, Bluetooth etc.

Ook het synchroniseren via bluetooth gaat heel erg goed, en snel ook. Ook de agenda is prima, en zeer goed te vergelijken (en misschien wel beter) dan die van Palm OS. Had eerst steeds Sony Ericsson, maar van de problemen die ik daarmee had lijk ik nu helemaal verlost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2004 @ 19:33:
Vandaag mijn rs-mmc kaart ontvangen van 512 MB(60 euro bij interngeheugen.com). Werd direct herkend door de telefoon. Toen ik hem wilde formatteren in de telefoon liep de hele telefoon vast. Toen de kaart geformatteerd in een cardreader(fat32), werd hij niet meer herkend in de telefoon. Toen weer geformatteerd als fat en werd toen weer herkend in de nokia. Tomtom mobile erop gezet. Werkt ook prima.
Hoe krijg je tom tom aan de praat, ik heb alle software maar 6260 herkent
het format van de tt.exe niet. als ik je kan helpen met 2000xp zal ik dat navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2004 @ 22:14:
[...]

Ik heb nog geen gps receiver helaas. Maar de software werkt in ieder geval. Ik kan straatjes opzoeken e.d. Ik wacht nog even met het kopen van een gps receiver want ik vind ze nog vrij prijzig. Ik heb er in principe dus nog geen kloot aan, maar het is wel leuk dat het werkt.
o ja, je kunt tt gps kopen als spare part...veel goedkoper, je hebt een crack nodig
als je geen originele tt gps koopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou het bij route66. werkt erg goed. Moet alleen nog ergens een goedkope GPS receiver vandaan halen. Gebruik nu die van de zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gsm.nl gebeld..

Waar is mijn zwarte Nokia 6260?

Uitgesteld door de verf/lak van de cover :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:45:
Net gsm.nl gebeld..

Waar is mijn zwarte Nokia 6260?

Uitgesteld door de verf/lak van de cover :(
Precies :) Ik heb zojuist ook een eerlijk antwoord gehad.. Deze mail was van GSMhuis.nl
We hebben op dit moment geen informatie over wanneer de 6260 zwart binnen
gaat komen. Nokia is nog niet begonnen met de levering van de zwarte versie.
U staat echter hoog in de lijst dus als er een levering binnenkomt zullen we
de telefoon direct gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:08:
[...]

Precies :) Ik heb zojuist ook een eerlijk antwoord gehad.. Deze mail was van GSMhuis.nl

[...]
Ik hoop dat het snel gebeurd, de levering.

Weet iemand of er trouwens een soort Outlook Synchronisatie programma is voor symbian zodat ik mijn Agenda kan meenemen op mijn 6260?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhb97
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:08:
[...]

[...]
Hee ik heb hem ook besteld bij gsmhuis.nl en goh ik sta ook hoog op lijst....
Altijd leuk. Die auto berichten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb hem besteld op 2call.nl en ja hoor, krijg een emailtje terug PAS NA opsturen contract dat ze hem niet meer hebben. Nu mot ik gaan wachten ook nog. Als ze dat nu eerder hadden gezegd, dan had ik hem ergens anders gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:38:
En ik heb hem besteld op 2call.nl en ja hoor, krijg een emailtje terug PAS NA opsturen contract dat ze hem niet meer hebben. Nu mot ik gaan wachten ook nog. Als ze dat nu eerder hadden gezegd, dan had ik hem ergens anders gehaald.
Uhm....je kunt dit toch nog wel annuleren....

Zijn hun wettelijk verplicht geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:38:
Even in de voorwaarden kijken, vaak heb je een aantal dagen opzeg termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:25:
[...]

Ik hoop dat het snel gebeurd, de levering.

Weet iemand of er trouwens een soort Outlook Synchronisatie programma is voor symbian zodat ik mijn Agenda kan meenemen op mijn 6260?
Dit kan toch gewoon met de PC Synchronizer van nokia? Dan kan je de agende synchroniseren met je Outlook.

http://www.jellywoods.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 12:27
Na mijn eerdere post heb ik nog meer problemen na het installeren van wat applicaties. Nu kan ik helemaal geen programma meer verwijderen van mijn telefoon :S
Herstarten heeft geen effect :/

Formatteren en alles opnieuw installeren enige optie?

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
nou ik ben me geduld verloren, had nog een mail gestuurd en ze zeiden dat ze het nog niet wisten nergens weten ze het, bij geen enkele winkel dus ik heb hem geswitched naar de zilvere versie

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:48:
[...]

Hoe krijg je tom tom aan de praat, ik heb alle software maar 6260 herkent
het format van de tt.exe niet. als ik je kan helpen met 2000xp zal ik dat navragen.
Instalatie: De inhoud van de map tomtom mobile kopieëren naar de root van je MMC card. Daarna eventueel de flitspalen toevoegen in de Benelux map, en deze te activeren in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 19:48
IK heb route66 op me nokia en werkt perfect! Is alleen benelux en tom tom is voor heel europa of niet ?

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een makkelijke manier om films (met namen DIVX) makkelijk te verkleinen zodat deze perfect te bekijken zijn op de 6260?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:06:
Heeft iemand een makkelijke manier om films (met namen DIVX) makkelijk te verkleinen zodat deze perfect te bekijken zijn op de 6260?
128 MB (of groter) kaartje kopen en bewerken met DVD to PocketPC.

En je hebt er volgens mij ook een Symbian variant van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:20:
[...]

128 MB (of groter) kaartje kopen en bewerken met DVD to PocketPC.

En je hebt er volgens mij ook een Symbian variant van.
De kaart grootte zit wel goed :) moest alleen de software hebbe.. bedankt :)
Nu nog wachten tot GSMhuis.nl tot actie overgaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Ik heb sinds enkele dagen een bluetooth adapter van Qtrek. Ik alles mooi installeren en werkte ook prima. Alleen deed zich het probleem voor dat ik geen verbinding meer had met internet.Kan ik ook alleen gebruik maken van Plug & Play of moet je persee ook de driver installeren.Ik doe iets verkeerd maar wat. En hoe moet je de instellingen zetten dat je hem kan gebruiken met de nokia PC suite. En dan nog een vraag hoe je de bestanden over kan zetten zodat ze niet direct in je inbox komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
awwexl schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:48:
Ik heb sinds enkele dagen een bluetooth adapter van Qtrek. Ik alles mooi installeren en werkte ook prima. Alleen deed zich het probleem voor dat ik geen verbinding meer had met internet.Kan ik ook alleen gebruik maken van Plug & Play of moet je persee ook de driver installeren.Ik doe iets verkeerd maar wat. En hoe moet je de instellingen zetten dat je hem kan gebruiken met de nokia PC suite. En dan nog een vraag hoe je de bestanden over kan zetten zodat ze niet direct in je inbox komen?
Sorry hoor, maar ik snap totaal niets van je verhaal. Je internet deed het niet meer? Van je pc of je 6260? Je kunt gebruik maken van je Plug & Play lijkt me zonder een driver te hoeven installeren. Mocht dit niet werken, dan de-installeer je alles, en probeer je het eens door niet gebruik te maken je P&P maar van je driver. Bij PC Suite zet je gewoon de verbinding op bluetooth lijkt me :?

En over welke bestanden heb je t? Welke inbox :? 8)7

http://www.jellywoods.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
jellywoods schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:08:
[...]

Sorry hoor, maar ik snap totaal niets van je verhaal. Je internet deed het niet meer? Van je pc of je 6260? Je kunt gebruik maken van je Plug & Play lijkt me zonder een driver te hoeven installeren. Mocht dit niet werken, dan de-installeer je alles, en probeer je het eens door niet gebruik te maken je P&P maar van je driver. Bij PC Suite zet je gewoon de verbinding op bluetooth lijkt me :?

En over welke bestanden heb je t? Welke inbox :? 8)7
Wist niet dat je boos werd...ik heb het over het internet van de PC...
Waar zit ik hem dan op Bluetotth bij de Nokia Pc Suite?
Inbox van de telefoon

[ Voor 3% gewijzigd door awwexl op 01-12-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Zag het probleem, ik had een verouderde PC Suite die geen BT ondersteunde.Maar nog wel de vraag hoe je bv mp3tjes in 1 keer op je geheugenkaart pompt? Nu kan je eerst wel een map selecteren maar dan zet hij hem op het telefoongeheugen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, kom er nu net achter dat hij helemaal gene polyfone geluiden produceert :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:24:
MP3 is toch ook veel mooier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:16:
[...]

MP3 is toch ook veel mooier!
Ach ja sommige mensen willen alles 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:24:
Beltonen: True Tones, polyfone tonen <---- dit komt van de nokia site !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Ik heb um :D
Geweldig ding!! _/-\o_

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 10:50

T-8one

take it easy, take a sisi

net even bij de MediaMarkt geweest, zie ik dat ze um daar gratis weggeven bij een HI 20 abbo. Das volgens mij een leuke aanbieding of heeft er iemand nog iets beters gezien?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel geheugen er maximaal in kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
kareltje_de_grote schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:55:
net even bij de MediaMarkt geweest, zie ik dat ze um daar gratis weggeven bij een HI 20 abbo. Das volgens mij een leuke aanbieding of heeft er iemand nog iets beters gezien?
1 of 2 jaar? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:48:
Weet iemand hoeveel geheugen er maximaal in kan?
Volgens mij is het maximale wat nu te koop is op de Nederlandse markt 512 mb. Dus dat kan er gewoon in! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
awwexl schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:13:
[...]

Volgens mij is het maximale wat nu te koop is op de Nederlandse markt 512 mb. Dus dat kan er gewoon in! :/
Ik bedoel dan wel de RS MMC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:20:
[...]

Ik bedoel dan wel de RS MMC :+
Mja, das logisch...iets anders kan er niet in he :P

Iemand overigens nog een leuke locatie voor het downloaden van freeware (of iig goedkope software)? Dan doel ik op applicaties en spellekes natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar koopt iedereen zijn RS-MMC? Ik heb ze in mediamarkt niet kunnen vinden.. Ik probeer wel LExar of Sandisk te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:23:
Waar koopt iedereen zijn RS-MMC? Ik heb ze in mediamarkt niet kunnen vinden.. Ik probeer wel LExar of Sandisk te krijgen
Ik denk dat je deze het beste bij interngeheugen.com ken kopen..

Deze bijvoorbeeld ;)
http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=3284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
voor de mensen die gratis theme's willen hebben voor de 6260
http://www.zedge.no

weet iemand nog andere sites waar je gratis themes kan downen??

misschien is dit ook iets voor in de startpost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:47:
[...]

Ik denk dat je deze het beste bij interngeheugen.com ken kopen..

Deze bijvoorbeeld ;)
http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=3284
Bij de media markt in breda heb ik ze wel zien hangen ze hangen daar niet tussen de geheugens maar tussen de headsets .

Greetzzz Eelko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 10:50

T-8one

take it easy, take a sisi

2 Jaar, maar nog geen slechte aanbieding dacht ik.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
kareltje_de_grote schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:55:
[...]

2 Jaar, maar nog geen slechte aanbieding dacht ik.
Hoe dan ook een leuke aanbieding want de goedkoopste die ik op internet kan vinden is die van gsmbox.nl en daar betaal je 45 euro bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Na wat problemen eerder (die ik gepost heb hier) heb ik nu gemerkt dat ik helemaal niet mijn geheugenkaart kan formatteren :/

Als ik dat probeer, dan komt na één seconde al de melding 'Formatteren voltooid', maar alles staat er dan nog op. Ook na een herstart.
Ik kan nu helemaal niets meer deinstalleren van de kaart (progs & themes), daar baal ik nog het meeste van!

Helaas heb ik geen geheugenkaarthouder die het RS-MMC kaartje in een standaard MMC slot laat passen.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
gertvdijk schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:36:
Na wat problemen eerder (die ik gepost heb hier) heb ik nu gemerkt dat ik helemaal niet mijn geheugenkaart kan formatteren :/

Als ik dat probeer, dan komt na één seconde al de melding 'Formatteren voltooid', maar alles staat er dan nog op. Ook na een herstart.
Ik kan nu helemaal niets meer deinstalleren van de kaart (progs & themes), daar baal ik nog het meeste van!

Helaas heb ik geen geheugenkaarthouder die het RS-MMC kaartje in een standaard MMC slot laat passen.
Probleem heb ik ook. En ik kan toepassingen ook niet verwijderen van de telefoon. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 15:16
Ik heb me vandaag dit toestel aangeschaft en ben ubertevreden zover. Daarstrax had ik eventjes wat storing tijdens een telefoon gesprek, zal straks nog eens testen. Wat wel een klein probleempje is is dat ik mijn MMS en gprs wil instellen voor deze nokia 6260, ik ben een proximus pay and go klant, helaas vind ik op deze site nog enrgens iets over deze gsm :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fromalk schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 20:09:
Ik heb me vandaag dit toestel aangeschaft en ben ubertevreden zover. Daarstrax had ik eventjes wat storing tijdens een telefoon gesprek, zal straks nog eens testen. Wat wel een klein probleempje is is dat ik mijn MMS en gprs wil instellen voor deze nokia 6260, ik ben een proximus pay and go klant, helaas vind ik op deze site nog enrgens iets over deze gsm :-s
Kijk eens op de support site van Nokia zelf daar staan de juiste instellingen meestal het eerste op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, ik werk bij een Nokia Service point. Toestel een maand terug al in handen gehad. Leuk dingetje... ziet er alleen niet uit en ik zou persoonlijk nooit een telefoon met een klepje kopen...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
hebben jullie ook wellus last dat de knopjes bovenaan( onder het scherm ) niet goed klikken de navigatie toets blijft zelfs wellus hangen...

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 20:03:
[...]

Probleem heb ik ook. En ik kan toepassingen ook niet verwijderen van de telefoon. Iemand een idee?
je moet eff die kaart formatten in een card reader in je pc of bij je buurman ofzo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of de Nokia Bureaulader met dataconnectie DCV-14 en de bijbehorende Nokia Datakabel DKU-5 compatible is met deze 6260? Ik heb die bureaulader en datakabel destijds voor mijn 6100 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er GPS bij deze GSM en welke heb je genomen? Ik zit rond te kijken zodat ik geen PDA of zo hoef te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:37:
Wie heeft er GPS bij deze GSM en welke heb je genomen? Ik zit rond te kijken zodat ik geen PDA of zo hoef te kijken
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.. Alloewel ik nog steeds op me telefoon wacht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:47:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.. Alloewel ik nog steeds op me telefoon wacht :'(
Yap en ik ook.. is er ook iemand die ons up to date kan houden met die zwarte Nokia 6260? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:28:
[...]... is er ook iemand die ons up to date kan houden met die zwarte Nokia 6260? :(
Tegen de tijd dat deze leverbaar is "hoor" je het vanzelf hier. Er zijn met jou nog velen die liever de zwarte willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
is het mogelijk om het uittezetten dat steeds de camera aan gaat als ik het beeldje draai? want ik vind het behoorlijk irritant!

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:09

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Heb hem net gehaald, fijne telfoon, maar heeft iemand enig idee hoe ik de data van mijn oude nokia 6600 overzet naar deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 23:50:
[...]

je moet eff die kaart formatten in een card reader in je pc of bij je buurman ofzo :Y)
En waar tover ik dan het RS-MMC --> MMC houdertje vandaan?
Ik zal wel een nieuw kaartje moeten aanschaffen waar zo'n houdertje bij zit zeker. Heel vreemd vind ik het van Nokia dat ze dat er niet even bij hadden kunnen doen.
En buiten dat, het is belachelijk dat de telefoon het kaartje niet eens kan formatteren!
LoCuTuS2000 schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:18:
Heb hem net gehaald, fijne telfoon, maar heeft iemand enig idee hoe ik de data van mijn oude nokia 6600 overzet naar deze?
Met Nokia PC Suite van je oude telefoon alles naar Outlook zetten en dan andersom met de nieuwe PC Suite weer op de 6260 :)
spenky schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:41:
is het mogelijk om het uittezetten dat steeds de camera aan gaat als ik het beeldje draai? want ik vind het behoorlijk irritant!
Ja, ook al zoiets belachelijks! Ik heb alle menu's afgezocht :(

[ Voor 43% gewijzigd door gertvdijk op 06-12-2004 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spenky schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:41:
Wil je dan zijwaarts het toestel bedienen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoCuTuS2000 schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:18:
Oxygen of Nokia data Suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:30:
[...]

Wil je dan zijwaarts het toestel bedienen :?
neeh maar als ik hem doordraai naar "browse mode" dan startie de camera op... en dan moettik um weer afsluiten :S maar als ik um terug draai doettie ut niet... 8)7

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook nog op de mijne bij 2call.nl

Tis niet eens de zwarte ook nog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Laatst online: 16:09

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Waarmee spelen jullie je mp3tjes af? Met de realplayer hoor ik aardig wat decodeer fouten, zeer storend eigenlijk. Hele tijd piepjes en tikjes in de nummers. Is er al een soort van WinampAQ maar dan voor symbian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:24:

Hehe. Ik had daar dus ook last van. Gisteren een mailtje gehad dat ze uitverkocht zijn. Levertijd zou 1 á 2 weken bedragen. Dus maar een mailtje gestuurd hoe lang het dan voor de zwarte versie zou duren. Meteen een mailtje terug gehad met de melding dat ze die hoogstwaarschijnlijk morgen of overmorgen binnen zouden hebben.
Twee uur later een mailtje dat het toestel verzonden was.
En vandaag heeft de postbode me gelukkig gemaakt met een zwarte nokia 6260.

Hoezo geluk >:).

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer Huizinga,

De status van uw bestelling bij www.belnu.nl is op 07 december 2004 15:34 uur
gewijzigd naar:

Uw bestelling is verzonden.

:9~ kan niet meer wachten :9~
ik hou jullie op de hoogte!
het gaat hier om de ZWARTE btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julie maken toch geen grapje toch :D Ik krijg namenlijk het eerste de beste toestel dat binnen komt :) of deze nu zwart of zilver is :D Maarja.. misschien krijgt GSMhuis.nl wel in het nieuwe jaar pas de phones :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop niet dat het een grapje is, want dat zou ik niet zo grappig vinden
waarschijnlijk heb ik em morgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhb97
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51
Mensen het is een wonder voor het einde van het jaar.. Ik kreeg net een mailtje van gsmhuis.nl ze hebben mijn zwarte 6260 op de post gedaan :*). Nu maar hopen dat de postbode morgen niet mijn huisje stilletjes voorbij gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Net dus een sitecom Bluetooth dongle gekocht. Apparaat wordt wel herkent als smartphone maar geen enkele gsm applicatie vindt de telefoon. Wat heb ik over het hoofd gezien? Van de handleiding wordt ik ook niet echt veel wijzer.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
is bij jullie dat oordopjes ding onderaan je telefoon ook zo gammel, als je loopt dattie beweegt en dan soort van stereo en dan weer in 1 oortje is enzo....??

En vinden jullie de service van nokia ook zo kut... wat mailen betrefd en die nokia winkel want bij het mailen krijg ik dus nooit antwoord. en bij die nokia winkel weten ze gewoon nix van de telefoons maakt niet uit welke ze weten gewoon nix, ze zeggen wel wat maar het klopt niet eens... |:(

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Wat vinden jullie van de kwaliteit van de radio en mp3-speler? Ik vind het ronduit kut! Veels te zacht en rare piepjes en dergelijke erdoor! Iemand een idee dit op te lossen door bv een andere player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:37:
Ik heb zaterdag een Bluetooth GPS ontvanger gekocht van RoyalTek bij Dynabyte in Dordrecht voor 100 euro :)

Dit is hem:
Afbeeldingslocatie: http://www.royaltek.com/images/rbt1000.gif

link: http://www.royaltek.com/p...luetooth&filename=bluegps\rbt1000.asp

Deze ontvanger wordt pok standaard geleverd bij een route66 symbian pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhb97 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:22:
Mensen het is een wonder voor het einde van het jaar.. Ik kreeg net een mailtje van gsmhuis.nl ze hebben mijn zwarte 6260 op de post gedaan :*). Nu maar hopen dat de postbode morgen niet mijn huisje stilletjes voorbij gaat...
Laat me aub weten wanneer je het binnenkrijgt? We zitten met zijn velen daarop te wachten en ik heb nog niks van gsm.nl gehoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 08:03:
[...]

Laat me aub weten wanneer je het binnenkrijgt? We zitten met zijn velen daarop te wachten en ik heb nog niks van gsm.nl gehoord :(
Mja, GSM.nl liet bij mij ook niets horen...geen Track & Trace, geen e-mail...niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hem um ik heb um ik heb um JAJA DE ZWARTE
happy happy joy joy
althans, mn pa heeft em op moment van spreken, die heeft em in ontvangst genomen
ik zit nu op t werk |:( must have phone!
nja, vanavond lekker spele :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 09:15:
ik hem um ik heb um ik heb um JAJA DE ZWARTE
happy happy joy joy
althans, mn pa heeft em op moment van spreken, die heeft em in ontvangst genomen
ik zit nu op t werk |:( must have phone!
nja, vanavond lekker spele :P
IK WIL OOK!!! :| Heb GSMhuis.nl een lief mailtje gestuurd om de mijne ook te versturen :) Ik sta immers hoog in de lijst volgens hun 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb zojuist ook de zwarte gekregen :) :) :) :) x 100000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:31:
En ik heb zojuist ook de zwarte gekregen :) :) :) :) x 100000
Ik dacht dat je zei dat je de zwarte niet had besteld :D?
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:24:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:21:
[...]

Ik dacht dat je zei dat je de zwarte niet had besteld :D?

[...]
Hoor je mij klagen?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Wat vinden jullie van de kwaliteit van de radio en mp3-speler? Ik vind het ronduit kut! Veels te zacht en rare piepjes en dergelijke erdoor! Iemand een idee dit op te lossen door bv een andere player? Dan vraag ik het lekker gewoon nog een keer! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nokia 6260 nu zo'n 3 weken en hij bevalt me prima, maar ik heb het boekje dat er bij zat al 3 keer van voor naar achter gelezen maar van sommige dingetjes kom ik er nog steeds niet uit:
- Hoe ik mijn hotmail kan ontvangen op mijn telefoon
- Hoe ik websites kan bekijken op mijn telefoon
- Hoe je ngage games speelt op de nokia 6260
Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij deze probleempjes..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OOOOOOOOOOOOOOOW die phone is echt helemaal de p.i.m.p. shit !!!
wat een functies
wat een kleur
wat een vorm
wat een machine!!!!!!!!!
ben er echt ontzettend blij mee, hoewel ik er eerst mijn twijfels over had
en wat betreft de radio: ik heb perfect ontvangst (IN LIMBURG notabene) en ook geen rare bliepjes ofzo er door hoor 8)
moet alleen nog zo'n blauwe tand stok kopen en dan kan het loooos gaan
512mb kaartje is al besteld :P dus daar nog even op wachten
heb deze trouwens gekocht bij belnu.nl met een 2-jaar hi25 abo en ik krijg ook nog 35 euro terug :*)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ 6260 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:35:
OOOOOOOOOOOOOOOW die phone is echt helemaal de p.i.m.p. shit !!!
wat een functies
wat een kleur
wat een vorm
wat een machine!!!!!!!!!
ben er echt ontzettend blij mee, hoewel ik er eerst mijn twijfels over had
en wat betreft de radio: ik heb perfect ontvangst (IN LIMBURG notabene) en ook geen rare bliepjes ofzo er door hoor 8)
moet alleen nog zo'n blauwe tand stok kopen en dan kan het loooos gaan
512mb kaartje is al besteld :P dus daar nog even op wachten
heb deze trouwens gekocht bij belnu.nl met een 2-jaar hi25 abo en ik krijg ook nog 35 euro terug :*)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ 6260 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Wie hebben nu allemaal de zwarte 6260 gekregen en van welke bedrijven? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:52:
Ik heb de nokia 6260 nu zo'n 3 weken en hij bevalt me prima, maar ik heb het boekje dat er bij zat al 3 keer van voor naar achter gelezen maar van sommige dingetjes kom ik er nog steeds niet uit:
- Hoe ik mijn hotmail kan ontvangen op mijn telefoon
- Hoe ik websites kan bekijken op mijn telefoon
- Hoe je ngage games speelt op de nokia 6260
Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij deze probleempjes..... _/-\o_
Ondersteunt je provider wel hotmail en websites?

Voor die instellingen kun je daar ook beter kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg ik net een mailtje van GSMhuis.nl dat de voorraad alweer op is :( en ik weer moet wachten (wat ik al 3 maanden doe).. pff.. Maarja.. die andere paar weken kennen er dan ook wel bij..
Kan het zijn dat de zwarte versie mischien wat sterker is zoals ik heb vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
awwexl schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:56:
Wat vinden jullie van de kwaliteit van de radio en mp3-speler? Ik vind het ronduit kut! Veels te zacht en rare piepjes en dergelijke erdoor! Iemand een idee dit op te lossen door bv een andere player? Dan vraag ik het lekker gewoon nog een keer! }:O
Radio is wel goed. Mp3 speler is waardeloos en eigenlijk is dit nou voor mij een belangrijk punt geweest om dat ding aan te schaffen.

Ik moet wel zeggen dat er maar weinig programma's zijn die werken op die telefoon. Veel applicaties instaleren wel maar doen het niet. En die desbetreffende applicaties kan je dus ook niet deïnstaleren.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 21:04
Hmm, ziet er wel cool uit, ik heb nu een 6600 voor hoeveel zou ik die kunnen verkopen? en hoe duur is deze 6260*

[ Voor 3% gewijzigd door Ashy op 09-12-2004 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mclercx schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:49:
Hmm, ziet er wel cool uit, ik heb nu een 6600 voor hoeveel zou ik die kunnen verkopen? en hoe duur is deze 6620??
Wrong topic voor de 6620 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 21:04
joh, typefoutje;)

Hoe duur is die zonder Abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 12:54
Mclercx schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:58:
[...]

joh, typefoutje;)

Hoe duur is die zonder Abbo?
www.tweakers.net/pricewatch :)

* InZane heeft 'm ook besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:45:
[...]

Radio is wel goed. Mp3 speler is waardeloos en eigenlijk is dit nou voor mij een belangrijk punt geweest om dat ding aan te schaffen.

Ik moet wel zeggen dat er maar weinig programma's zijn die werken op die telefoon. Veel applicaties instaleren wel maar doen het niet. En die desbetreffende applicaties kan je dus ook niet deïnstaleren.
Ik heb tot nu toe pas 1 ding gehad dat niet fatsoenlijk installeerde....en als je naar Instumenten en dan naar Beheer gaat dan kun je wel degelijk software verwijderen.

MP3 speler heb ik van begrepen dat hier nog een update voor komt, en je kun het beste MP3Go installeren....althans...daar heb ik goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:51:
[...]

Ik heb tot nu toe pas 1 ding gehad dat niet fatsoenlijk installeerde....en als je naar Instumenten en dan naar Beheer gaat dan kun je wel degelijk software verwijderen.
En bedankt.
MP3 speler heb ik van begrepen dat hier nog een update voor komt, en je kun het beste MP3Go installeren....althans...daar heb ik goede ervaringen mee.
Welke versie van MP3Go werkt dan goed?
En waar haal je al je software eigenlijk vandaan?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:11:
[...]

En bedankt.

[...]

Welke versie van MP3Go werkt dan goed?
En waar haal je al je software eigenlijk vandaan?
Heb versie 2.02 van Mp3Go.

Heb op zedge.no forum beetje zitten bladeren en op websites gekeken die daarop te vinden zijn.

Meeste is wel betalen, maar zit ook regelmatig gratis spul tussen. (vaak ook per "ongeluk gekopieerde software")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 14:34
op de site van gmshuis is mijn foon ook niet meer in nota :D (zwarte wel te verstaan) en dus verwacht ik m dan ook een dezer dagen hier in huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een zwarte gekregen van 2call.nl

Ben er wel blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) :D :D Ik heb gsm.nl gebeld en zou hem morgen kunnen krijgen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:03:
[...]

Heb versie 2.02 van Mp3Go.

Heb op zedge.no forum beetje zitten bladeren en op websites gekeken die daarop te vinden zijn.

Meeste is wel betalen, maar zit ook regelmatig gratis spul tussen. (vaak ook per "ongeluk gekopieerde software")
Als je een search opdracht geeft op zedge.no > Mp3Go, dan geeft hij niks aan hoor!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.