Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn nokia 6230 toen in mei gekocht dacht ik en mijn frontje begint aardig slap te worden.
De achterkant van de telefoon kan ik zo 2 mm omhoog duwen als ik de achterkant los heb en je kijkt bij het aanknopje aan de bovenkant schiet het frontje van voor er gewoon bijna uit dus je kan het zeg maar eruit duwen maar de onderkant blijft vast zitten.
Mijn speaker werkt niet meer lekker, als je bijvoorbeeld een verkeerd nummer heb ingetoetst dan hoor je meestal zo'n irritant geluidje en dan geeft ie in het begin gewoon normaal maar einde geeft ie dan geen goed geluid meer.
Kortom bij mij frontjes zijn slap geworden, en speaker werkt ook niet meer goed denk ik.

Zal ik gewoon terug gaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb en dat ze hem opsturen voor reparatie? of mag dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de Nokia suite 6.2 op m'n computer gezet, maar ik kan bij connections geen BT verbinding kiezen. Ik heb een Epox Bluetooth/USB module (BT-DG02A) met de Widcomm 1.4.2.8 driver. Wie kan mij vertellen hoe ik ervoor kan zorgen dat de BT verbinding wel zichtbaar wordt? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Firmware upgrade is vandaag niet doorgegaan.
Computerstoring in Nokiastore in Rotterdam, bovendien wisten ze niet of ze al een nieuwe firmware hadden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
Pinobigbird schreef op 30 juli 2004 @ 16:44:
[...]

Je moet dan eerst een lege playlist aanmaken en overzetten op je 6230.

Vervolgens kan je dan kiezen welke nummers op je telefoon of MMC kaart je toe wilt voegen aan die playlist.

Zie ook [rml]Pinobigbird in "Nokia 6230 [ Deel 9]"[/rml]
Pingobird! O+ En natuurlijk alle anderen die een bijdrage geleverd hebben aan het grote Music Player-verhaal... Het werkt perfect nu! Excuseer voor 't eroverheen lezen.

Even voor de duidelijkheid, trouwens: Ik heb een Vodafone abbo; en ik kan wél afleveringsrapporten ontvangen, maar hiervoor worden toch geen extra kosten in rekening gebracht?

[ Voor 21% gewijzigd door s.Zero op 30-07-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Heeft iemand al peak mmc's getest?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
Zou iemand mij kunnen voorzien van de LEGALE Nokia Programma's die zich in de map Verzameling bevonden? :) Dus die standaard dingetjes... Na een firmware update was ik ze kwijt... Is het tegen de policy in om hier een link te plaatsen op webspace? Of moet ik dat via pm / email met iemand hier regelen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het inmiddels werkende, maar is het echt nodig om al die Wincomm software te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 19:28:
Heb het inmiddels werkende, maar is het echt nodig om al die Wincomm software te installeren?
Als het goed blijft werken, lijkt het me overbodig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het inmiddels werkende, maar is het echt nodig om al die Widcomm software te installeren? Je krijgt dan direct zoveel rotzooi op je pc, waaronder dat bureaublad icoontje wat niet meer weg te halen valt. Wanneer ik tijdens de dongle installatie alleen de driver.ini aanwijs dan werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/Bliss.bmp Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/Exclam.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/Grey.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/Longhorn.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/Music.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/Video.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/Watercolor.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/xp1.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/xp2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/Grolsch1.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/Grolsch2.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/Grey2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/bliss1.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje voor de techneuten onder ons. Ik heb een carkit aangeschaft (de Cark-126), en ben er redelijk achter hoe ik hem moet aansluiten (het zijn ten slotte maar 4 draadjes). De rode is de + van de accu, de blauwe het contact, de gele de telefoon mute en de zwarte de -. Kan ik voor deze + en - dezelfde gebruiken als voor de radio? Tevens wil ik geen gebruik maken van de losse speaker, maar dit over de (voorste) speakers van mijn auto laten lopen. Heeft iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik zou graag m'n 6230 willen synchroniseren met PC Suite 6.1, maar elke keer als ik dit wil doen, valt m'n 6230 uit na het accepteren van de Bluetooth verbinding. Vervolgens start hij even later weer op, en gebeurt precies hetzelfde. PC opnieuw starten helpt niets, ook telefoon uit/aan helpt niet.

Wie weet hier meer van? Ik heb een sitecom bluetooth adapter en Nokia pc suite 6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 22:06:
Een vraagje voor de techneuten onder ons. Ik heb een carkit aangeschaft (de Cark-126), en ben er redelijk achter hoe ik hem moet aansluiten (het zijn ten slotte maar 4 draadjes). De rode is de + van de accu, de blauwe het contact, de gele de telefoon mute en de zwarte de -. Kan ik voor deze + en - dezelfde gebruiken als voor de radio? Tevens wil ik geen gebruik maken van de losse speaker, maar dit over de (voorste) speakers van mijn auto laten lopen. Heeft iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen?
Vraag 1: Ja dat kan!
Vraag 2: Dan heb je een zogenaamde music box (of hoe ze ook genoemd worden) nodig. Deze kun je bij alle carkitinbouw centra krijgen. Die kun je dan op je radio en carkit aansluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister( inmiddels) mijn nokia gehad en daar zat de nieuwe firmware al ingebakken :) screenie als bewijz:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/JFV42V6D5048/p.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand een reactie geven op mijn vraag boven aan de pagina zit er namelijk een beetje mee :'(

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooruit dan maar.... ;)
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 17:08:
Heb mijn nokia 6230 toen in mei gekocht dacht ik en mijn frontje begint aardig slap te worden.
De achterkant van de telefoon kan ik zo 2 mm omhoog duwen als ik de achterkant los heb en je kijkt bij het aanknopje aan de bovenkant schiet het frontje van voor er gewoon bijna uit dus je kan het zeg maar eruit duwen maar de onderkant blijft vast zitten.
Mijn speaker werkt niet meer lekker, als je bijvoorbeeld een verkeerd nummer heb ingetoetst dan hoor je meestal zo'n irritant geluidje en dan geeft ie in het begin gewoon normaal maar einde geeft ie dan geen goed geluid meer.
Kortom bij mij frontjes zijn slap geworden, en speaker werkt ook niet meer goed denk ik.

Zal ik gewoon terug gaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb en dat ze hem opsturen voor reparatie? of mag dat niet
Als ik het zo lees, vraag ik me een beetje af waardoor dit zo gekomen is. Heb je je frontjes er tig keer af- en opgezet? Zit je toestel altijd in de kontzak van je broek?

Ik ben bang dat Nokia dit niet onder garantie voor je zal repareren. Het heeft nl. veel weg van schade door krachten van buitenaf. Lijkt me niet dat dit er al was toen je het ding kocht. Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:20
MeNTaL_TO schreef op 30 juli 2004 @ 18:25:
Firmware upgrade is vandaag niet doorgegaan.
Computerstoring in Nokiastore in Rotterdam, bovendien wisten ze niet of ze al een nieuwe firmware hadden.
Vreemd. Afgelopen dinsdag ben ik ook even in Rotterdam langs geweest, en toen hadden ze ook al een computerstoring. Daar vertelde ze me trouwens dat ze de firmware wel hadden, maar dat er nog bugs in zaten. Ze spreken elkaar een beetje tegen daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
Brooky schreef op 31 juli 2004 @ 11:00:
[...]

Vreemd. Afgelopen dinsdag ben ik ook even in Rotterdam langs geweest, en toen hadden ze ook al een computerstoring. Daar vertelde ze me trouwens dat ze de firmware wel hadden, maar dat er nog bugs in zaten. Ze praten elkaar een beetje tegen daar ;)
Dat is denk ik de reden waarom ik o.a. ook geen 4.28 kreeg, maar gewoon 3.15 :7 Moet ik binnenkort wéér terug, hrhr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:34
http://www.gsmextra.com/ is denk ik niet meer.

weet niet of iemand het al gemeld had!

Zeer mooie openingspost, goed bestudeerd en ik ga denk ik voor dit toestel. (Weet nog niet of ik hem via internet bestel gezien bovenstaande)

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Met heel veel belangstelling volg ik dit topic al een tijdje (o.a. dankzij dit topic ben ik overgegaan van Siemens naar Nokia)

Tot op heden toe, ben ik volgende probleem nog niet tegen gekomen. Ik heb een 256 MB MMC kaart van Apacer gekocht. Ik mijn cardreader doet hij het, hij wordt herkent, maar ik mijn telefoon niet.

Waarschijnlijk zal ik wel iets fout doen, maar ik ik zou niet weten wat.

Normaal stond er een MMC card aangeven onder gallerij, maar met de 256 erin, dus niet. Zo kan ik dus ook geen naam geven aan de kaart en is hij ook niet via PCsuite te bereiken.

Imand hier een oplossing voor?

Je kan hier beter niets zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
FunFactory schreef op 31 juli 2004 @ 14:19:
Met heel veel belangstelling volg ik dit topic al een tijdje (o.a. dankzij dit topic ben ik overgegaan van Siemens naar Nokia)

Tot op heden toe, ben ik volgende probleem nog niet tegen gekomen. Ik heb een 256 MB MMC kaart van Apacer gekocht. Ik mijn cardreader doet hij het, hij wordt herkent, maar ik mijn telefoon niet.

Waarschijnlijk zal ik wel iets fout doen, maar ik ik zou niet weten wat.

Normaal stond er een MMC card aangeven onder gallerij, maar met de 256 erin, dus niet. Zo kan ik dus ook geen naam geven aan de kaart en is hij ook niet via PCsuite te bereiken.

Imand hier een oplossing voor?
Na mijn Firmware-upgrade (naar 3.15) sinds gisteren had ik daar ook weer last van, ik heb toen mijn MMC in de cardreader gestopt, waar ik deze zie als "Verwisselbare schijf (K:)", zorg dus dat daar (met mijn Medion-cardreader) geen andere naam staat, maar dat de MMC alleen via je telefoon of Nokia Phone Browser een zichtbare naam heeft! Stel dus in Deze computer géén naam in via Rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Bovenste veld, maar alleen via de Nokia Phone Browser of via "Geh. kaart. hern." (in de Galerij OP je telefoon zelf)... Géén cijfers dus in de naam van je MMC, ik heb de mijne nu de volgende naam gegeven: "Apacer MMC" Toch vind ik 'm de ene keer wel onder Galerij, en de andere keer niet (meestal als ik m'n telefoon dan weer herstart staat 'ie er wél weer bij...) Is daar ook nog een specifieke oplossing voor, btw? Mijn MMC heeft dus ook geen naam met cijfers erin, en ja, hij is al zo vaak hernoemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:38

Pinobigbird

doesn't share food!

s.Zero schreef op 31 juli 2004 @ 14:25:
[...]

Na mijn Firmware-upgrade (naar 3.15) sinds gisteren had ik daar ook weer last van, ik heb toen mijn MMC in de cardreader gestopt, waar ik deze zie als "Verwisselbare schijf (K:)", zorg dus dat daar (met mijn Medion-cardreader) geen andere naam staat, maar dat de MMC alleen via je telefoon of Nokia Phone Browser een zichtbare naam heeft! Stel dus in Deze computer géén naam in via Rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Bovenste veld, maar alleen via de Nokia Phone Browser of via "Geh. kaart. hern." (in de Galerij OP je telefoon zelf)... Géén cijfers dus in de naam van je MMC, ik heb de mijne nu de volgende naam gegeven: "Apacer MMC" Toch vind ik 'm de ene keer wel onder Galerij, en de andere keer niet (meestal als ik m'n telefoon dan weer herstart staat 'ie er wél weer bij...) Is daar ook nog een specifieke oplossing voor, btw? Mijn MMC heeft dus ook geen naam met cijfers erin, en ja, hij is al zo vaak hernoemd :P
Ergens in dit topic werd gezegd dat de MMC kaart misschien niet goed contact maakt. Een kartonnetje of papiertje ertussen zou helpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Pinobigbird op 31-07-2004 14:37 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

s.Zero schreef op 31 juli 2004 @ 11:11:
[...]

Dat is denk ik de reden waarom ik o.a. ook geen 4.28 kreeg, maar gewoon 3.15 :7 Moet ik binnenkort wéér terug, hrhr...
En daarom leverd nokia die firmware inmiddels al mee met de verkoopfoons.
Gasten in rotterdam willen volgens mij niet echt werken, staan er ook heel gemotiveerd bij.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand vertellen wat het nut van de nieuwe firmware 4.28 is? Zoveel beter dan 3.15?

Verder heb ik met een programmaatje (mpeg xv volgens mij...) avi-files omgezet naar 3gp en toen op de mmc gezet. Ze spelen een klein stukje en vervolgens blijft ofwel het geluid ofwel het beeld hangen... iemand enig idee hoe t komt? Of zou het iets te maken kunnen hebben met te hoog ingestelde bit-rates voor geluid en beeld? Weet iemand misschien wat de maxima bit-rates zijn voor audio en video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 15:49:
Kan iemand vertellen wat het nut van de nieuwe firmware 4.28 is? Zoveel beter dan 3.15?

Verder heb ik met een programmaatje (mpeg xv volgens mij...) avi-files omgezet naar 3gp en toen op de mmc gezet. Ze spelen een klein stukje en vervolgens blijft ofwel het geluid ofwel het beeld hangen... iemand enig idee hoe t komt? Of zou het iets te maken kunnen hebben met te hoog ingestelde bit-rates voor geluid en beeld? Weet iemand misschien wat de maxima bit-rates zijn voor audio en video?
het nut staat gewoon in deze topic op in pagina 7 maar speciaal voor jou !!

ja hoor, dit zijn ze!

------------------------------------------------------------------------------
Changes/improvements made from MCU SW version 3.15 to version 4.28:

Call and Network Management
- Improvements in network selection and coverage handling
- Fixed dialing number (FDN) is possible also using the complete number
- Possible to attach an image to a contact in phonebook

SMS
- It is possible to listen music and create SMS at the same time, without
hearing the keypad tones

Browser (GPRS/WAP/XHTML)
- Improvements in browsing large pages and browsing always online (ALO) and have more than 1 page open

Java/Applications/Games
- New faster JAVA e-mail client.Using active settings instead of the first set
- Java application or game (*.jar)>64 kb can be played

- Improvements for Beach rally II, especially in location a correct date is displayed in high score
- Improvement when reading corrupt JAR file
- Connect Via in Midlet options is enforced for the Midlet when connected to Chat

Bluetooth/Irda

- Improvements in finding and pairing with devices and keeping the connection via Bluetooth
- Possible to send more than one file via IrDA

Other changes

- Picture set as a wallpaper can be deleted
- Improved handling of 6F11 -file by the phone
- Improved handling of call divert indicator in the SIM
- Improved spelling for Spanish, Thai, Russian, Hungarian, Hebrew, Chinese, Indonesian and Estonian
- Update for Russian T9
- General improvements on audio e.g. clicking sounds and click before tones played are now removed
- Music player: Improvements in audio quality
- Improvements in handling of MMC, renaming, moving files, formatting and error messages
- Improvements in handling MIDI tones for MMC
- Memory full improvement when try to record voice
- Support for operator menu added
------------------------------------------------------------------------------
Bron Nokia!

Ik kan het aanraden, maar zorg wel voor een goede backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Pinobigbird schreef op 31 juli 2004 @ 14:34:
[...]

Ergens in dit topic werd gezegd dat de MMC kaart misschien niet goed contact maakt. Een kartonnetje of papiertje ertussen zou helpen.
mja, het is triest maar dit was idd het geval. Geen goed contact dus. Stukkie papier doet wonderen! :P

Je kan hier beter niets zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 15:49:

Een pagina, óf 2 terug, staan de fixes van die nieuwe firmware ;)

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een post of 2 ook... met dank aan Smitstra.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Verdomme waarom is dat ding zo duur :(
Ik moet nog een hele tijd met mijn 6100 doen, en nu ik een nieuwe carkit wil, en mijn oog heb laten vallen op de bluetooth carkitjes, is de 6230 de enige telefoon van Nokia die enigszins in de richting komt qua grootte van de 6100.
Maar om nou én een dure carkit te kopen, én een dure telefoon... damn.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op de zwarte markt een datakabel gekocht met software, nu wil ik die driver installeren die op het cdtje staat, maar die zegt telkens driver instalation failed, ik heb ook de drivers van de startposte geprobeerd, maar die van nokia zelf wil niet wat ik heb geen sp1 en die andere is dus dezelfde als van het cdtje, met hezelfde probleem, weet iemand mischien hoe dit komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 18:00:
Ik heb op de zwarte markt een datakabel gekocht met software, nu wil ik die driver installeren die op het cdtje staat, maar die zegt telkens driver instalation failed, ik heb ook de drivers van de startposte geprobeerd, maar die van nokia zelf wil niet wat ik heb geen sp1 en die andere is dus dezelfde als van het cdtje, met hezelfde probleem, weet iemand mischien hoe dit komt??
De punt zit naast de komma hoor
In dezelfde SP staat 4 regels erboven hetvolgende:
LET OP: Deze namaak-kabel brengt de laatste tijd (helaas) nogal veel problemen met zich mee. Probeer deze in het hiervoor speciaal geopende topic een oplossing te zoeken, zodat dit topic voor de rest geen opsomming wordt van "Mijn imitatie-kabel werkt niet, wat doe ik fout"-reply's. BVD! :)
In dat topic staat ook een aantal tips over de installatie.

Volgens mij werkt de driver #1 uit de SP niet, omdat deze voor de DKU-5 kabel is.
Dat wordt dus SP1 installeren.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even een kort vraagje:

Ik heb net dus Snake II gedownload op www.nokia.com, maar nu doen de knopjes 3 en 1 het niet bij het spelletje. 7 en 9 werken wel. Ik vind het redelijk irritant aangezien ik gewend ben om met die knopjes te werken. Weet iemand wat ik hiermee kan doen?

Toen ik de Demo had gedownload van de site deden die knopjes het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daVeX schreef op 30 juli 2004 @ 11:36:
[...]

Ik heb exact het zelfde probleem, niet met een Apacer maar met een 256mb MMC van Norrod (merk is me even ontschoten). Na verloop van tijd geeft hij een soort "verbinding verbroken error"... zowel met de nokia software als met de Conceptronic Dongle software ...

Het gebeurt soms bij het kopiëren van 1 file of wanneer er al meerdere gekopieërd heb.. totaal willekeurig lijkt het ... hoewel ik de laatste keer een bestand van een kortere naam heb voorzien ..daarna wilde hij wel in één keer... hoger dan 30 kb/sec haal ik niet...

Iemand anders suggesties ?? (min. afstand tot de dongle .... iets?)
Ik heb ook bovenstaand probleem. Al veel dingen geprobeerd (2 verschillende systemen met 2 verschillende merken dongles, nokia suite v5.8 t/m 6.2, bluetooth drivers van widcomm) maar mocht niet baten. firmware 3.15
Heb de DKU-2 kabel gekocht en die werkt zonder problemen.
Kleine bestanden (games/wallpapers) gaan wel goed via bluetooth maar met die kabel weet ik zeker dat de verbinding snel en goed tot stand wordt gebracht. Zeker een aanrader.

btw. Iemand al ervaring met het doe-het-zelf flashen? Of moet dit met een speciaal apparaat/software/kabel wat alleen bij een servicepunt is?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op 31 juli 2004 @ 19:16:
[...]

In dezelfde SP staat 4 regels erboven hetvolgende:
[...]

In dat topic staat ook een aantal tips over de installatie.

Volgens mij werkt de driver #1 uit de SP niet, omdat deze voor de DKU-5 kabel is.
Dat wordt dus SP1 installeren.
ja, maar mijne komt niet van stuntprijzen, maar van de zwarte markt, de kabel is helemaal wel wat anders. maar ik krijg alleen de software niet geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik zou het leuk vinden om met een vriend een spelletje te spelen op mijn 6230 maar dan echt gemultiplayered (dus niet omstebeurt ofzo). Is dat mogelijk? en zo ja? met welk spel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme hier in zeist/utrecht hebben ze geen nokia service point :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op 01 augustus 2004 @ 02:52:
Ik zou het leuk vinden om met een vriend een spelletje te spelen op mijn 6230 maar dan echt gemultiplayered (dus niet omstebeurt ofzo). Is dat mogelijk? en zo ja? met welk spel dan?
Ja dat kan, gewoon met het standaard spel dat erop staat.. :+ Beach Rally 2 via bluetooth! >:) In het begin is het wel lachen maar het wordt steeds saaier, meer multiplayer games heb ik nog niet gevonden.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsr
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-03-2020

jsr

(Dit bericht heb ik eerder geplaatst maar kan ik helaas niet meer terug te vinden onder Internet en Telefonie)
Ik zou graag willen weten hoe de geluidskwaliteit is van de 6230 t.o.v. 6310i of de Siemens S-65.
Ik twijfel momenteel tussen een "oude" Nokia 6310i, Siemens S-65 en de Nokia 6230. Wie kan mij advies geven en meer vertellen over de geluidskwaliteit? Ik heb één keer de 6230 geprobeerd en het viel mij op dat de geluidskwaliteit een beetje klonk als een "transistor radio" klopt dit of was dit toeval?
Hieronder nog enkele punten wat ik het belangrijkste vindt:
- Een goede tot zeer goede geluidskwaliteit
(hiermee bedoel ik niet het geluid van MP3)
- Lange standby
- Degelijkheid en niet storingsgevoelig, geen bugs e.d.
- Praktisch te bedienen incl. menu
- Prettig in de hand
- Bluetooth tbv carkit
Aangezien de 6310i nog niet heel veel scheelt qua prijs (ongeveer €110,-) met de 6230 en de S-65 denk ik soms dat ik beter voor een nieuwer model kan kiezen.
Alleen die 6310i lijkt me voor mijn (zakelijke)doeleinden het meest praktisch. Ik kan echter helaas geen keuze maken. Wie kan mij een duwtje in de juiste richting geven?
Ik zie graag reacties, Alvast bedankt !

JS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:57
jsschalker schreef op 01 augustus 2004 @ 14:13:
(Dit bericht heb ik eerder geplaatst maar kan ik helaas niet meer terug te vinden onder Internet en Telefonie)
Ik zou graag willen weten hoe de geluidskwaliteit is van de 6230 t.o.v. 6310i of de Siemens S-65.
Ik twijfel momenteel tussen een "oude" Nokia 6310i, Siemens S-65 en de Nokia 6230. Wie kan mij advies geven en meer vertellen over de geluidskwaliteit? Ik heb één keer de 6230 geprobeerd en het viel mij op dat de geluidskwaliteit een beetje klonk als een "transistor radio" klopt dit of was dit toeval?
Hieronder nog enkele punten wat ik het belangrijkste vindt:
- Een goede tot zeer goede geluidskwaliteit
(hiermee bedoel ik niet het geluid van MP3)
- Lange standby
- Degelijkheid en niet storingsgevoelig, geen bugs e.d.
- Praktisch te bedienen incl. menu
- Prettig in de hand
- Bluetooth tbv carkit
Aangezien de 6310i nog niet heel veel scheelt qua prijs (ongeveer €110,-) met de 6230 en de S-65 denk ik soms dat ik beter voor een nieuwer model kan kiezen.
Alleen die 6310i lijkt me voor mijn (zakelijke)doeleinden het meest praktisch. Ik kan echter helaas geen keuze maken. Wie kan mij een duwtje in de juiste richting geven?
Ik zie graag reacties, Alvast bedankt !
De Geluidskwaliteit is bij mij echt goed. Helder en gewoon mooi. Lange Standby tijd is er niet. Vooral als je alle functies gebruikt als MP3 / Radio / GPRS / Bluetooth.

Het menu is nokia .. dus valt weinig over te klagen denk ik.
Hij ligt goed in de hand alleen de 5-way toets is in het begin ff wennen maar nu is het gewoon echt makkelijk. Carkit heb ik niet ..

Telefoonboek kan je echt een heel hoop nummers onder 1 naam kwijt maar ook email en andere onzin. Dit vind ik wel handig. Zelfs foto's er bij is wel leuk

Ik zou voor de 6230 gaan. Gewoon een wereld telefoon. Anders heb je ook geen 10 delen aan topics lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:00
Waarom lees ik bijna nergens iets over het zeer moeilijk op te krijgen frontje?

Iemand tips om de achterkant van deze supergsm makkelijker te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Omdat het nu al 800 x behandeld is .. en iedereen het nu wel op kan zoeken of al kan. Ik zou eerst ff zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRob
Kan er niet iets over vermeld worden in de startpost?

Om hier 10 delen voor te moeten gaan omspitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is door [rml]suzero in "Nokia 6230 [ Deel 4]"[/rml] al eerder opgemerkt, maar daar kwamen weinig reacties op.
Ook ik heb "vage verlichting" achter sommige toetsen, zie onderstaand vaag webcamshot:

Afbeeldingslocatie: http://www.lowlandr.nl/gfx/toetsen.jpg

Vooral de regio 4-5-6 is spaarzaam bedeeld met licht. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 20:43:
Het is door [rml]suzero in "Nokia 6230 [ Deel 4]"[/rml] al eerder opgemerkt, maar daar kwamen weinig reacties op.
Ook ik heb "vage verlichting" achter sommige toetsen, zie onderstaand vaag webcamshot:

[afbeelding]

Vooral de regio 4-5-6 is spaarzaam bedeeld met licht. Is dit normaal?
Bij mij zijn de 4-5-6 ook iets donkerder, maar dat viel me net pas op toen ik er net voor ging kijken of dat bij mij ook zou was.
Het is dus niet zo erg dat het me eerder op was gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou me telefoon eerst weg doen, maar ik dacht waarom weg doen koop wel lekker een nieuw frontje want bij de volgende is me frontje ook weer vern**kt.
Heb 2 frontjes gekocht 1x zilver 1x zwart, een bluetooth oortje ben ik nog aan het bieden btw.
Vandaag ga ik naar de winkel toe, en mijn lijstje geven wat allemaal aan die telefoon gemaakt mag worden }) .

- Speaker kraakt lekker mee.
- Nieuwe Software
- frontje ( misschien? als ik geluk heb maken ze hem erook nog bij 8)7 )
- Camera nakijken maakt de laatste tijd gaare foto's
- en misschien nog de speaker wat ik bij m'n oor hou want er zitten toch 2 speakertjes in?

Deze telefoon net pas 2 maanden, er zitten ook al dikke krassen op me scherm :X , heb btw ook een nieuwe headset gekocht want de mijne ben ik volgens mij verloren ergens of die ligt ergens tussen de troep.
En dan nog een vraagje ben zo'n soort briefje kwijt wat altijd in de doos zit van word nu lid bij clubnokia.
Is dat belangrijk? heb wel mijn factuur bon waar ik hem gekocht heb, waar ik trouwens ben achter gekomen is dat ik volgens mij ook nog eens 5 jaar garantie heb van de winkel + 1 jaar van nokia maar dat zoek ik nog wel ff uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op 01 augustus 2004 @ 22:35:
[...]

Het is dus niet zo erg dat het me eerder op was gevallen.
Het viel me vooral bij daglicht op. In het donker valt het een stuk minder op.
Ik heb gisteren de frontcover maar even verwijderd, en alle 4 ledjes zijn even helder wit.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 07:16 . Reden: Koffiegebrek. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 05:03:
Verdomme hier in zeist/utrecht hebben ze geen nokia service point :(
Mag je nog niet klagen ik woon in zeeland 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Ik lees net dat bij de 4.28 update van de 6230 het geheugen slinkt van ~8 à 9 mb naar 4 mb? Kunnen mensen die de 4.28 update hebben dit confirmeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
_Richie_ schreef op 02 augustus 2004 @ 10:44:
Ik lees net dat bij de 4.28 update van de 6230 het geheugen slinkt van ~8 à 9 mb naar 4 mb? Kunnen mensen die de 4.28 update hebben dit confirmeren?
Had dat ook al gehoord. Wat hebben ze er in hemelsnaam wel allemaal niet ingegooid. Weet je hoeveel code je kunt schrijven voor je 4Mb vol hebt???

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan ik confirmeren , mijn telefoon geeft als grootte aan 3,9 mb van het telefoon geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 11:00:
[...]

dat kan ik confirmeren , mijn telefoon geeft als grootte aan 3,9 mb van het telefoon geheugen.
Volgens mij is dit bug nr1 van deze versie. ik denk niet dat er echt 4mb gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer er eens een hoop op te zetten. Paar mp3 tjes of zo. Kijken oftie wel meer pakt dan die 3.9 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 22:06:
Ik heb dezelfde carkit en heb de plus en min van de radio weggehaald en heb m niet via het contact lopen! Ik heb dat extra zo gedaan zodat je altijd nog kan bellen met carkit wanneer je net wilt uitstappen en de auto uitzet. Het enige nadeel wat kan zijn is dat als je je telefoon erin laat staan je accu leeg kan raken, maar volgens mij moet je dan heeel lang je toestel in de carkit laten staan. En als ik uit de auto stap, laat ik echt niet mn telefoon in de auto liggen!

Er zijn speciale apparatjes voor te krijgen om het geluid van de carkit via de luidsprekers van de radio te krijgen. Een mutebox dacht ik. Je kunt ze niet zomaar aansluiten!

Suc6

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 11:06:
[...]

Volgens mij is dit bug nr1 van deze versie. ik denk niet dat er echt 4mb gebruikt wordt.
Ik heb even bij geheugenstatus gekeken. Ik heb versie 4.28

Grootte: 7,4Mb
Vrij geheugen: 2,3Mb
Gebruikt geheugen: 5,0Mb
Waarvan 4,5Mb in galerij staat (moet ik nog een keertje in mapjes op MMC kaart zetten)

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik hoop dat hier wat mensen zijn die ook verstand hebben van de 'hardware-kant' van de 6230, want ik heb een probleempje.
Mijn telefoon is gistermiddag op de grond gestuiterd en nu werkt mn aan/uit knop niet meer.. Normaalgesproken 'klikt' hij als je hem indrukt, maar nu zit die knop zegmaar losjes en kun je hem wel indrukken, maar dan klikt hij niet meer en gaat de telefoon dus ook niet aan..

Het ligt niet aan mn batterij ofzo, want ik heb hem net nog volledig opgeladen, het ligt puur aan de aan/uit knop. Is er een manier om dit zelf te repareren (dat frontje gaat er trouwens ook onmogelijk af) of ben ik gedoemd om hem op te sturen voor reparatie?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Ik repareer zelf nokia's bij een service-point en wat het kan zijn is de aan/uit schakelaar die op de printplaat zit dat die verschoven cq los zit.

Is de valschade te zien? Of niet? Anders kun je m namelijk bij een service-point langsbrengen en word ie gerepareerd. Wanneer er wel valschade aan te zien is, kan het zijn dat je een rekening krijgt.

Probeer het eens zou ik zeggen

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op 02 augustus 2004 @ 13:38:
Ik repareer zelf nokia's bij een service-point en wat het kan zijn is de aan/uit schakelaar die op de printplaat zit dat die verschoven cq los zit.

Is de valschade te zien? Of niet? Anders kun je m namelijk bij een service-point langsbrengen en word ie gerepareerd. Wanneer er wel valschade aan te zien is, kan het zijn dat je een rekening krijgt.

Probeer het eens zou ik zeggen
Gezien jij bij een service-point werkt, heb je een idee wat voor mij de makkelijkste mannier is voor het updaten van mijn 6230? ik woon nl in Goes (Zeeland) daar zijn volgens de nokia-site geen service-points. Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor dat ik de upgrade zou laten uitboeren zou ik wel zeker willen weten wat het totale bruikbare (dus niet de vermelde hoeveelheid want dat is mogelijk een bugje) geheugen is geworden. Het zal toch niet van 9.1 MB (versie 3.15) naar 5MB gegaan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Inderdaad er zijn geen service-points in Zeeland! Vreemd! Maar dan moet je richting zuid-holland of brabant! Of je moet kijken of je je toestel kunt opsturen, alleen is het wel gevaarlijker. Het pakketje zal maar zoek raken!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op 02 augustus 2004 @ 14:46:
Inderdaad er zijn geen service-points in Zeeland! Vreemd! Maar dan moet je richting zuid-holland of brabant! Of je moet kijken of je je toestel kunt opsturen, alleen is het wel gevaarlijker. Het pakketje zal maar zoek raken!
Jah zie opsturen ook niet zo zitten. en tja.... zeeland he... tis dat ze er nog net wel zendmasten hebben maar verder.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds 14 dagen mijn 6230 ben er zeer tevreden over, jammergenoeg wel al een klein barstje boven mijn volume knop, maar alles doet het gelukkig nog, (heeft dit nadelen voor mijn garantie :'( hopelijk niet?) ik merk wel dat de covers snel los komen te zitten, en dat het contact van de headset naar de gsm zelf niet altijd perfect is, zo kan het zijn dat het geluid aan de rechter of linkerkant wegvalt of erger nog de radio gewoon uitschakeld is dit bij jullie ook het geval?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Hmm.. 1 persoon die 3,9 mb heeft en 1 persoon die nog 7,4 mb heeft.

Vreemd... Zijn er nog meer mensen met 4.28?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
7,4 mb hiero !!

Versie 4.28 vandaag gehaald @ ricom repairs te schiedam.

[ Voor 69% gewijzigd door Maeslant op 02-08-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Nou ik heb even een ander toestel geflasht en nadien gekeken naar het geheugen en ben tot mijn grote verbazing erachter gekomen dat daar het geheugen ook van geslonken is!

Nu heb ik mijn eigen 6230 geflasht en zoals je hierboven al kan lezen is daar niets aan veranderd! Ze zijn allebei op dezelfde manier geupdate. 8)7

Het is vreemd en ik zal de vraag eens voorleggen aan de service helpdesk van nokia! Wanneer ik meer weet, horen jullie het!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook versie 4.28 en er wordt 4,1 mb totaal telefoon geheugen aangegeven. voor m'n standaard mmc 30,3 mb.

beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit bericht had ik in het vorige topic geplaatst, Er zit gewoon 8 MB intern geheugen in de versie V4.28. Alleen geeft hij dat eerst niet aan, maar als je bestanden op je telefoon zet (foto's, filmpjes) zie je dat je telefoongeheugen oploopt en het verbruik het zelfde blijft.

Even een klein verschil met de nieuwe versie V4.28 die nu verkocht worden is dat het display helderder of wel meer licht heeft dan de vorige versie V3.15. Is wel handig als er veel zon schijnt dat het display goed leesbaar blijft, was het iemand ook al zo iets opgevallen???

Door Analytical - Thursday 22 July 2004 12:42

Ik heb zelf de firmware V4.28, gaf in eertse instantie 3,9MB toestelgeheugen aan maar zodra ik foto's en filmpjes op het toestel had geplaatst gaf hij in eens aan dat mijn toestelgeheugen 6,1MB was, en wat ik over had in MB om te verbruiken bleef gelijk. Dus ik denk niet dat je geheugen terug neemt als je het vergelijkt met firmware V3.15

Even een andere tip als je lader van je telefoon bromt tijdens het laden moet je gewoon je toestel uit zetten tijdens het laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jow gasten,

het antwoord op me probleem kon ik via de search niet echt vinden dus....
me probleem is dat wanneer ik me foon via bluetooth conncect hij na een halve minuut de verbinding alweer verbreekt :S. Wat kan ik hier aan doen, ik heb firmware versie 3.15, moet deze geupgrade worden ofso?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag over de filmpjes/geluidopnames die ik met mijn Nokia 6230 heb gemaakt (256 MB kaartje gekocht op http://www.opusshop.info van traxdata).

nou was mijn vraag hoe kan ik deze ".3gp" en ".amr" bestanden omzetten naar normale ".avi" en ".mp3" (of natuurlijk ".mpg" en ".wav") bestanden?

ik heb de meeste programmas al geprobeerde die in de start post staan maar daar kon ik alleen maar mee om zetten van avi - naar 3gp

kan iemand mij hierbij helpen?

thx in advance

serpent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:07
Weet iemand misschien een paar goede shops waar MMC kaartjes te krijgen zijn die ook in de lijst van howardforums staan [liefst 512mb].
Enige site die ik tot nu toe heb gevonden is Expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sephiroth schreef op 03 augustus 2004 @ 09:35:
Weet iemand misschien een paar goede shops waar MMC kaartjes te krijgen zijn die ook in de lijst van howardforums staan [liefst 512mb].
Enige site die ik tot nu toe heb gevonden is Expansys.
Bij Vobis kost de Apacer 256mb MMC maar 49 euro! Het is weliswaar geen 512, maar 256 schijnt beter te werken. Ik heb er gisteren een gekocht en hij werkt als een tierelier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
256 heb ik in NL nog wel kunnen vinden ja, maar ik wil dus het liefst 512 :+
En die zijn heel stuk lastiger te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Laatst online: 11:56
512 besteld bij moby (SP) en binnen 3 dagen in huis...maar die traxdata's bij opus zijn wel wat goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
boefje79 schreef op 03 augustus 2004 @ 10:09:
512 besteld bij moby (SP) en binnen 3 dagen in huis...maar die traxdata's bij opus zijn wel wat goedkoper...
Mobymemory en betalen via paypal, dat is misschien idd wel een idee :)

Wat was jij er totaal voor kwijt ?
want met paypal moet je geloof ik ook provisie kosten betalen omdat je in andere valuta dan USD betaald.

[ Voor 22% gewijzigd door NoReseth op 03-08-2004 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[knip - doe ff wat eigen research :/ ]

[ Voor 84% gewijzigd door intoxicated op 03-08-2004 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reset2003
  • Niet online
Voor degene die deze tel icm met 1 jarig orange abbo hebben gekocht is het misschien tog wel handig om te weten ;) :

Gratis sms geldt gedurende de weekenden (00:00 zaterdag t/m 23:59 zondag) in de periode 02-08-04 t/m 31-10-04, en geldt voor alle Orange Ready, Orange Smart en Orange Free klanten.
De volgende diensten vallen buiten de actie en zullen conform de gebruikelijke tarieven van Orange verrekend worden:
sms versturen vanuit het buitenland
sms versturen vanaf GroepsSMS via www.orange.nl
Alle sms diensten (nieuws, weer, verkeer, ringtones, etc) die je via sms aanvraagt, onder meer via SMS info, SMS fun, Bel Info, Bel Fun, Orange World, www.orange.nl of externe partijen
Alle sms diensten (nieuws, weer, verkeer, ringtones, etc) die je op je mobiele telefoon ontvangt, onder meer via SMS info, SMS fun, Bel Info, Bel Fun, Orange World, www.orange.nl of externe partijen
spamming via sms, dwz ongevraagde sms'jes voor commerciele, charitatieve of ideeele doeleinden zoals bedoeld in art. 11.7 van de Telecommunicatiewet.
commercieel gebruik van sms
misbruik en buitensporig gebruik, waaronder geautomatiseerd verzenden van sms via hardware- of softwaretoepassingen; anders dan verzending via een mobiele telefoon.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, geluk bij een ongeluk. Dit weekend is mijn 6230 kapot gegaan. Display deed het ineens niet meer. Toestel maandag nog kunnen omruilen tegen een andere 6230. Hier stond de nieuwste software al op, scheelt me weer een bezoek aan een service point :D

Dat wat het geheugen betreft. Stond inderdaad 4,1MB totaal. Na een paar mp3's gekopieerd te hebben, staat er nu: Grootte: 9,2 MB hoezo krom haha

Verder is het display inderdaad iets lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de zekerheid:
Ik heb al bij Nokia nagevraagd. (ik werk zelf bij Sony Ericsson)
ben van plan de 6230 aan te schaffen.
Ik vraag me alleen af wat de ervaringen zijn met memorysticks.
Nokia zegt we verlenen alleen garantie indien je Nokia kaart gebruikt met een maximum van 128 MB maar er kan meer in toch?
Wat zijn zoal de ervaringen?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gehoord dat er zelfs 2GB aan memory stick in kan. Is dat true?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Zie de link naar howardforum in de startpost, daar is een draadje met discussies over mmc kaartjes.
Ze hebben het idd al over kaartjes van 2GB :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de winkel werd me verteld dat je onbeperkt video opnames kan maken (afhankelijk van het geheugen)
Is dat zo of zit er een beperking op?8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRob
Menu --> Media --> Camera --> Instellingen --> Lengte Videoclip -->Maximum

Maximum is dan afhankelijk vd grootte van je geheugenkaartje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Laatst online: 11:56
Sephiroth schreef op 03 augustus 2004 @ 10:20:
[...]

Mobymemory en betalen via paypal, dat is misschien idd wel een idee :)

Wat was jij er totaal voor kwijt ?
want met paypal moet je geloof ik ook provisie kosten betalen omdat je in andere valuta dan USD betaald.
niet opgelet eigenlijk...uit mijn hoofd 115 euri incl shipment...wel wat meer dan opus, maar van die traxdata's stond toen nog niet op howard dat die 512 ook werkte...dat wilde ik wel zeker weten nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reset2003 schreef op 03 augustus 2004 @ 11:04:
Voor degene die deze tel icm met 1 jarig orange abbo hebben gekocht is het misschien tog wel handig om te weten ;) :

Gratis sms geldt gedurende de weekenden (00:00 zaterdag t/m 23:59 zondag) in de periode 02-08-04 t/m 31-10-04, en geldt voor alle Orange Ready, Orange Smart en Orange Free klanten.
De volgende diensten vallen buiten de actie en zullen conform de gebruikelijke tarieven van Orange verrekend worden:
sms versturen vanuit het buitenland
sms versturen vanaf GroepsSMS via www.orange.nl
Alle sms diensten (nieuws, weer, verkeer, ringtones, etc) die je via sms aanvraagt, onder meer via SMS info, SMS fun, Bel Info, Bel Fun, Orange World, www.orange.nl of externe partijen
Alle sms diensten (nieuws, weer, verkeer, ringtones, etc) die je op je mobiele telefoon ontvangt, onder meer via SMS info, SMS fun, Bel Info, Bel Fun, Orange World, www.orange.nl of externe partijen
spamming via sms, dwz ongevraagde sms'jes voor commerciele, charitatieve of ideeele doeleinden zoals bedoeld in art. 11.7 van de Telecommunicatiewet.
commercieel gebruik van sms
misbruik en buitensporig gebruik, waaronder geautomatiseerd verzenden van sms via hardware- of softwaretoepassingen; anders dan verzending via een mobiele telefoon.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
:Z :Z :Z :Z

SMS zou gewoon altijd goedkoop moeten zijn en niet alleen gratis in het weekend. En dat is nog tijdelijk ook. Wat een goedkope stunt van Orange om hun klanten te behouden. Ik zelf heb nu KPN en betaal maar 8 eurocent ofzo :D en toen ik een abbo afsloot met mijn 6230 400 gratis smsjes ook nog:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iRob schreef op 03 augustus 2004 @ 13:27:
Menu --> Media --> Camera --> Instellingen --> Lengte Videoclip -->Maximum

Maximum is dan afhankelijk vd grootte van je geheugenkaartje...
_/-\o_ thanx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

standaard : maximaal 15 seconden per clip....(MMS max)
maximum : geheugen gebonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 15:49:
standaard : maximaal 15 seconden per clip....(MMS max)
maximum : geheugen gebonden...
dat is niet waar. Je kan zoveel mogelijk filmpjes maken als je geheugen toelaat, maar het maximum is nog steeds 4 minuten per filmpje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

airliner schreef op 18 juli 2004 @ 21:56:
ik heb net een shop gevonden in duitsland die 1GB mmc kaartjes verkoopt voor € 158,20 van A-Data, leek me wel boeiend om te vermelden :)
is namelijk ongeveer de helft van de prijs die in de startpost wordt vermeld

ik heb er net geheugen voor mijn systeem gekocht, verzendkosten zijn 7,50 via GLS

ik laat het wel even weten of alles is goedgegaan (als ik wat meer weet) :9

zie ook: cheeep!
inmiddels heb ik mijn geheugen binnengekregen, cheeep! werkt dus perfect, snelle levering en super goedkoop!

de prijs van een 1GB MultiMedia Card is inmiddels € 135,90, zie ook: http://www.cheeep.de/chip...2.127.179.92&SectionID=46

mijn shopsurvey

[ Voor 9% gewijzigd door airliner op 03-08-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
135,90 is een zeer aantrekkelijke prijs om zo'n 1gb mmc voor te bestellen.
echter durf ik niet de gok te nemen en er vanuit gaande dat hij gaat werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

ik zie net dat je in nederland een transcend 1GB mmc kan kopen voor € 116,- inc btw

zie ook: http://www.digitalrevolution.nl/index.php?artikelgroep=4686

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op zoek naar het graphite blauwe frontje (incl. keypad). ik had volgens mij ooit een site gezien waar ze die aanbieden, maar die kan ik nu niet meer terug vinden 8)7
ik weet dat deze frontjes niet beschikbaar zijn gesteld door Nokia (je kan ze eigenlijk alleen maar krijgen als je een nieuw toestel koopt), maar als jullie diezelfde of een andere site hebben gevonden waar ze dit aanbieden, kan iemand de link dan ff geven?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Laatst online: 13-09 23:08
Ik heb mijn 6230 al enkele maanden nu en ik heb de indruk dat de kwaliteit van de batterij steeds harder achteruit gaat :( Ik moet hem nu bijna elka avond aan de lader hangen anders staat die de volgende dag op 2 streepjes :| En dit terwijl ik helemaal niet veel bel, soms maar éénmaal 5min per dag en toch..radio, foto's en spelletjes doe ik alang niet meer. Hebben hier nog meer mensen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos707 schreef op 03 augustus 2004 @ 17:09:
Ik heb mijn 6230 al enkele maanden nu en ik heb de indruk dat de kwaliteit van de batterij steeds harder achteruit gaat :( Ik moet hem nu bijna elka avond aan de lader hangen anders staat die de volgende dag op 2 streepjes :| En dit terwijl ik helemaal niet veel bel, soms maar éénmaal 5min per dag en toch..radio, foto's en spelletjes doe ik alang niet meer. Hebben hier nog meer mensen last van ?
Ik had er de laatste tijd ook last van, alhoewel hij nu weer normaal lijkt te zijn (bij mij dan 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
De Battery is echt te jammer. Was de 6610 gewend en die ging nooit leeg. Toen ik overstapte had ik er gelijk last van.

Hopen dat de volgende nokia (volgend jaar Orange 1-jaar 30 euro Gratis) weer een betere batterij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotonica
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:20
dag mensen

ik ben van plan een een abbo te nemen en ik zit te denken aan nokia 6230 met een hi 20 of een orange spv e200 free 20 abbo!!! welke kan het beste kiezen volgens jou?
het voor deel van orange dat alles maar dan ook alles uit 1 bundel gaat (voor mij een voordeel dan :) ) of dus de nokia 6230 met hi voordeel is goedkoper smsen en kleinere telefoon. (krijg dan ook een bleuthoot heatset er bij :7 ) maar bij orange moek 50 harde eurotjes er bij betalen maar dat is opzig geen punt.

fotonica heeft op't moment een nokia 3560
alvast bedankt!!!! _/-\o_

Work to live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Fotonica schreef op 03 augustus 2004 @ 19:20:
dag mensen

ik ben van plan een een abbo te nemen en ik zit te denken aan nokia 6230 met een hi 20 of een orange spv e200 free 20 abbo!!! welke kan het beste kiezen volgens jou?
het voor deel van orange dat alles maar dan ook alles uit 1 bundel gaat (voor mij een voordeel dan :) ) of dus de nokia 6230 met hi voordeel is goedkoper smsen en kleinere telefoon. (krijg dan ook een bleuthoot heatset er bij :7 ) maar bij orange moek 50 harde eurotjes er bij betalen maar dat is opzig geen punt.

fotonica heeft op't moment een nokia 3560
alvast bedankt!!!! _/-\o_
Ik zou zeggen 6230 met Orange (Voor GPRS) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotonica
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:20
ja maar Hi heeft wel goed berijk en diensten ga ik toch haast niet gebruiken spellen en programma's zet ik wel over bleutooth dus en bij Hi kost het zelfde wel 55 eurotjes meer. Orange is wel minder met berijk ik weet niet hoe goed het berijk is rond stadskanaal (groningen) als als nog wel diensten wil gebruiken dan koop wel voor dan een bundel

anders moet ik voor- nadelen op een rijtje zetten en dan alles wegstrepen van elkaar :/
en dan wat kiezen maar wat ik ook kies ik ga er zoiezo op vooruit :*)

Work to live

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.