Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
niemand met een oplossing???Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 23:11:
ik heb een vraag,
ik wilde bij mijn 6230 bellersgroepen maken.
maar als ik naar contacten ga en dan naar bellersgroepen en ik druk dan op selecteren dan springt hij weer terug naar mijn wallpaper en doet niets.
wat doe ik verkeerd?
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Korakal op 06-09-2004 16:11 ]
Verwijderd
ik had net ergens gelezen dat als je hem naar de fabrieksinstellingen terugzet dat het dan wel werkt?
heeft iemand dit gedaan?
ben ik dan al mijn instellingen en downloads en geinstalleerde spellen e.d. kwijt??
Ik heb zaterdag 4sep een bericht geplaatst over dat ik een 6230 wou aanschaffen.
jullie hebben daar keurig op gerageerd,vriendelijk bedankt
Nu zit ik er over te denken de 6230 online te bestellen bij Mobileplaza,hij kost daar namelijk 349- euro. Ik heb ze gemaild over dat het toestel wel compleet word geleverd. hun reactie was:
Hallo Jelle,
de 6230 wordt met lader, batt, software, en stereo headset geleverd.
klik voor meer info hierover op het plaatje op onze site.
als u onder rembours besteld, betaald u aan de postbode.
Alle info hierover kan u op onze site vinden.
Met vriendelijke groeten,
Jan Caron
WINC Internet & Communications BV
www.koopjessite.nl / www.mobileplaza.nl
www.dvdshop.nl / www.gsmtunes.com
Wat ik wou vragen is,hebbe jullie goeie ervaringen met Mobileplaza? En is het verstandig om via bank (vooruit) te betalen?
Hoop op een reactie van jullie
The One And Only
Verwijderd
En mij ook meteen eventjes :D:DVerwijderd schreef op 06 september 2004 @ 11:37:
hi ik heb per ongeluk BEACH RALLY II gewist wie wil mij even het .jar filetje mailen
[ Voor 24% gewijzigd door Korakal op 06-09-2004 16:11 ]
Verwijderd
Ik heb mijn 6230 zelf ook bij mobileplaza besteld, zondags besteld en geld overgemaakt en ik had hem dinsdag in huis. Dus is het niet nodig om hem onder rembours te bestellen want dat kost alleen maar meer geld. Ook kun je op de site ook nakijken wanneer je de postbode kunt verwachten en je wordt ook nog via de meel op de hoogte gehouden over de leveringFordman schreef op 06 september 2004 @ 15:44:
Hallo,
Ik heb zaterdag 4sep een bericht geplaatst over dat ik een 6230 wou aanschaffen.
jullie hebben daar keurig op gerageerd,vriendelijk bedankt![]()
Nu zit ik er over te denken de 6230 online te bestellen bij Mobileplaza,hij kost daar namelijk 349- euro. Ik heb ze gemaild over dat het toestel wel compleet word geleverd. hun reactie was:
Hallo Jelle,
de 6230 wordt met lader, batt, software, en stereo headset geleverd.
klik voor meer info hierover op het plaatje op onze site.
als u onder rembours besteld, betaald u aan de postbode.
Alle info hierover kan u op onze site vinden.
Met vriendelijke groeten,
Jan Caron
WINC Internet & Communications BV
www.koopjessite.nl / www.mobileplaza.nl
www.dvdshop.nl / www.gsmtunes.com
Wat ik wou vragen is,hebbe jullie goeie ervaringen met Mobileplaza? En is het verstandig om via bank (vooruit) te betalen?
Hoop op een reactie van jullie
dus je hebt er wel een goeie ervaring mee,en welke software had je erop dan? en hoe lang is dat geleden?Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 16:09:
[...]
Ik heb mijn 6230 zelf ook bij mobileplaza besteld, zondags besteld en geld overgemaakt en ik had hem dinsdag in huis. Dus is het niet nodig om hem onder rembours te bestellen want dat kost alleen maar meer geld. Ook kun je op de site ook nakijken wanneer je de postbode kunt verwachten en je wordt ook nog via de meel op de hoogte gehouden over de levering
Ben namelijk een beetje bang dat ik misschien 1 met ouwere software krijg,ik weet dat ik em wel kan laten flachen maar dat gedoe,heb em liever meteen goed.
The One And Only
Verwijderd
Fordman schreef op 06 september 2004 @ 17:41:
[...]
dus je hebt er wel een goeie ervaring mee,en welke software had je erop dan? en hoe lang is dat geleden?
Ben namelijk een beetje bang dat ik misschien 1 met ouwere software krijg,ik weet dat ik em wel kan laten flachen maar dat gedoe,heb em liever meteen goed.
Wat denken jullie?
Ik moet zo werken,en als ik morgenvroeg tuiskom en ik zie dat het zo is bestel ik em meteen
Als ie binnen is laat ik dan NATUURLIJK weten hoe die bevalt.
Hoop dat jullie mij de laatste info kunnen verstrekken en dan zal ik em bestellen
The One And Only
Dit topic is gesloten.