Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 23:28:
[...]

het lukt me niet echt?!?!, symbian connect met mn foon, en de applet connect met m'n comp, maar ik kan niet communiceren???
in welke volgorde moet ik t doen?
t lijkt wel of ie 2 verbindingen maakt die "langs" elkaar gaan?
Lees dit bericht van mij eens, gaat over het aan de praat krijgen van Bemused:
Voor de Bemused geinteresseerden:

Omdat het werk aan de bemused java applet al maanden stil lag, ben ik er zelf aan gaan werken. Na een paar dagen proggen doet de playlist het nu gewoon, is de volume wrapping bug eruit, en zit er een volledige file-browser bij (met enqueue functie uiteraard). Er zijn nog een paar kleine dingen die ik er nog aan toe wil voegen, maar het programma is zo veel completer. Waarschijnlijk komt de nieuwe source code + .jar binnenkort officieel op de site, maar voor mensen die niet kunnen wachten, en willen helpen testen: bbun apestaartje gmx punt net.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 14:01 ]

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 16:43
ik heb nu sinds vandaag ook een bluetooth dongle van belkin.

de zooi werkt helemaal, alleen is de verbinding zeer brak, ik moet de telefoon max 10 cm van de dongle liggen anders doet ie het niet?? en de verbinding valt steeds weg, en ik loop muziek op me telefoon met 2kb erop te zetten, terwijl hij een uurtje geleden dat nog deed met 20 kb.

en met pc suite kan ik geen verbinding leggen want die verbinding valt steeds weg.
Verder heb ik een com poort aangemaakt en de deze geeft aan dat het signaal zwak is.

Wie kan mij vertellen hoe ik dit kan oplossen??

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Namu schreef op 02 september 2004 @ 11:47:
Nog even een vraag voor het einde van topic 10, ik ben alle topic's af gegaan, op google gezocht en natuurlijk een search op got zelf gedaan maar kan niets vinden.

Is het mogelijk om .RMF (ringtones) af te spelen op de nokia 6320?

Een standaard 6320 ziet de file in ieder geval als een onbekende file dus dit zal waarschijnlijk een tooltje voor nodig zijn.

Heeft iemand een idee?
Ik denk het niet! Waarom wil je een rmfje als je mp3 kan!?
Het is trouwens al 10.000 posts 6230 ;)

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

omdat sommige ringtones van sommige sites in rmf geleverd worden inplaats van midi... en omdat ik nog geen bluetouth dongle heb...

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:43
ik heb net een conceptronic cbt100u usb dongle gekocht, maar alles werkt nog niet zoals het hoort. de bluetooth verbind valt erg snel weg, hoewel ik op dit moment zon 30 cm van me dongle vcandaan zit.

de firmware die ik heb is 4.28, pc suite 6.1 en 6.2 geprobeerd. nieuwste drivers voor de dongle geinstalleerd.

de bluetooth netwerk verbinding blijft ook volhouden dat er geen verbinding is...

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

• Quasar-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 11:05
ik heb een verschillende reviews van dit nokia model gelezen en ik ben helemaal de weg kwijt gezien het uithoudingsvermogen van de batterij. De ene review zegt dat het zeer slecht is en de andere review is lovend.

Ik hoor het liever van de gebruikers. Hoe zit dat nu precies? Hoe lang gaat de mobiel mee met standaard gebruik (beetje bellen, smsen en verder niet).

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

ligt eraan wat je er mee doe. als je niks anders als af en toe belt, smst geen spelletjes, mp3, radio, camera dan doe je er veel langer mee. Ik luister gemiddeld 9 uur per dag mp3 dusja dan gaat de accu wel hard.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik hoop dat dit nog niet voorbij gekomen is, heb het iig niet gevonden.

Ik heb een 256MB MMC aangeschaft voor in m'n 6230. So far so good, maar nou wil ik daar uiteraard op MP3's op zetten. Ik heb er met dbPowerAmp al een stapel geconverteerd naar 96Kbps en 32000Hz (joint stereo), maar dat scheelt maximaal zo'n 20% in de grootte. Weet iemand welke instellingen ik het best kan gebruiken om een mp3 zo klein mogelijk te krijgen tegen een acceptabele (subjectief, weet ik) kwaliteit? Ik krijg nu nog maar zo'n 75 nummers op 256MB en dat valt me toch wat tegen...

Nomen nescio

Verwijderd

Quasar- schreef op 02 september 2004 @ 21:20:
ik heb een verschillende reviews van dit nokia model gelezen en ik ben helemaal de weg kwijt gezien het uithoudingsvermogen van de batterij. De ene review zegt dat het zeer slecht is en de andere review is lovend.

Ik hoor het liever van de gebruikers. Hoe zit dat nu precies? Hoe lang gaat de mobiel mee met standaard gebruik (beetje bellen, smsen en verder niet).
Als je echt alleen af en toe belt en een smsje stuurt... 4-5 dagen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 21:37:
[...]

Als je echt alleen af en toe belt en een smsje stuurt... 4-5 dagen.
De mijne staat altijd aan, bel af en toe, voor de rest niet zoveel andere dingen
Maximaal 4 dagen

Mijn 6310i die ik (nu mijn vrouw) nog steeds heb doet het zeker 10 dagen zonder opladen

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

voor de eerste keer de handleiding dr bij gehaald, maar nu weet ik het nog steeds niet, hoe krijg ik dat achterklepje open?

en als ik dan toch bezig ben, ik heb een andere sim kaart met tel. nr's, is dr een makkelijke manier zodat ik ze snel kan overzetten naar mn 6230?

Hier staat wat

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Flappiewappie schreef op 02 september 2004 @ 22:24:
voor de eerste keer de handleiding dr bij gehaald, maar nu weet ik het nog steeds niet, hoe krijg ik dat achterklepje open?

en als ik dan toch bezig ben, ik heb een andere sim kaart met tel. nr's, is dr een makkelijke manier zodat ik ze snel kan overzetten naar mn 6230?
Vraag 1: hetzelfde als bij een 3310, dingetje onderaan indrukken en klepje naar boven schuiven. Het gaat de eerste keren wat stroef, maar daarna niet meer.

Vraag 2: doe je oude simkaart in je 6230 en kopieer alle nummers naar het telefoongeheugen

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Canaria schreef op 02 september 2004 @ 22:26:
[...]

Vraag 1: hetzelfde als bij een 3310, dingetje onderaan indrukken en klepje naar boven schuiven. Het gaat de eerste keren wat stroef, maar daarna niet meer.

Vraag 2: doe je oude simkaart in je 6230 en kopieer alle nummers naar het telefoongeheugen
Hahaha, maar hij kreeg z'n telefoon niet open :)!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 23:39

theezeefje

Poehee

Goed, nou frot ik mijn MMC kaartje van apacer 256 mb in een cardreader, haal overbodige files weg, zet er eea aan muziek op, wil ik hem terugstoppen in telefoon, geeft ie aan dat ie leeg is.
Lees ik hem weer uit met cardreader, staat er ook niks meer op :|
iemand idee hoe ik deze data terug kan krijgen ??

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

theezeefje schreef op 02 september 2004 @ 22:29:
Goed, nou frot ik mijn MMC kaartje van apacer 256 mb in een cardreader, haal overbodige files weg, zet er eea aan muziek op, wil ik hem terugstoppen in telefoon, geeft ie aan dat ie leeg is.
Lees ik hem weer uit met cardreader, staat er ook niks meer op :|
iemand idee hoe ik deze data terug kan krijgen ??
Terug krijgen lukt toch niet, gewoon opnieuw erop zetten!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

Januszjes schreef op 02 september 2004 @ 22:30:
[...]

Terug krijgen lukt toch niet, gewoon opnieuw erop zetten!
damn :|

vind het idee van geheugenuitbreiding super, maar het werkelijke systeem is best brak :|
originele MMC card heb ik al om zeep geholpen :|

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Verwijderd

weet iemand of Nokia een keer met een batterij komt die wat langer mee gaat?
en weet iemand of de nieuwe firmware de batterijduur verlengt van je 6230?

• theezeefje

theezeefje

Poehee

nou heb ik in mijn tel de MMC opnieuw geformatteerd....
vervolgens via cardreader volgestopt, en wanneer ik hem in mijn tel stop, is ie weer leeg ?

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:24
gsm uit en aanzetten

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 11:00

shotputty

I'll be back

ik zit inmiddels op 1:24:58, kan echt niet geloven dat iemand van jullie onder de 1:23:00 komt met beach rally 2. 8)7

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brabo-Joossie schreef op 02 september 2004 @ 21:28:
Weet iemand welke instellingen ik het best kan gebruiken om een mp3 zo klein mogelijk te krijgen tegen een acceptabele (subjectief, weet ik) kwaliteit? Ik krijg nu nog maar zo'n 75 nummers op 256MB en dat valt me toch wat tegen...
AAC @ 96Kbit is je vriend ;) ik heb 5 uur en 41 minuten op mn 256 meg kaartje staan. Converter en codecs in de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

lol ik heb 1.23.37 als topscore :x heb nog niet eens 10x gespeeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 22:34:
weet iemand of Nokia een keer met een batterij komt die wat langer mee gaat?
en weet iemand of de nieuwe firmware de batterijduur verlengt van je 6230?
Even voor iedereen, Li-ion zoals de BL-5C van Nokia is de laatste techniek op gebied van accu’s iets beters is er gewoon nog niet.
Li-ion accus zijn klein met een behoorlijk vermogen en hebben minder last van het zgn geheugen effect.
Verstandig is het wel de eerste 2-3 keer leegbellen en geheel opladen.
Om meer vermogen te krijgen zou als optie alleen overblijven de accu groter te maken.
Maar dan moet de tel weer terug naar model koelkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty

shotputty

I'll be back

iCeWiRe schreef op 03 september 2004 @ 06:45:
lol ik heb 1.23.37 als topscore :x heb nog niet eens 10x gespeeld :X
en je gebruikt alleen de 4 en de 6??? Gebruik je ook de rem? Is er een andere knop ofzo waarmee je extra gas geeft of heb jij gewoon een andere versie van dat spelletje? :| Ik heb nu 5 tijden er in staan die lopen van 1:24:58 tot 1:24:67 en dat na 200 keer dus ik vind het erg sterk dat ik gewoon 1 tot 2 seconden langzamer heb dan bijna iedereen.

overigens onlogisch spel, in het eerste stukje is je tussentijd sneller als je in de buitenbocht gaat zitten.

update: nu 1:24:54 strak in de bochten. Daar kan niet zomaar een volle seconde vanaf. Lopen die dingen op random speed ofzo? Nee dat zal ook niet, die van mijn collega haalt 1:24:78 dus het moet iets anders zijn... ;(

[ Voor 15% gewijzigd door shotputty op 03-09-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 00:40:
[...]

AAC @ 96Kbit is je vriend ;) ik heb 5 uur en 41 minuten op mn 256 meg kaartje staan. Converter en codecs in de SP.
Thanx m8! Zal zo eens wat gaan hobbyen met AAC, nul komma nul ervaring mee...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn op internet wel accus te koop met een capaciteit van 1000 mAh, altijd nog wat meer dan de 850 mAh van de orginele BL-5C.
Zelf heb ik een bureaulader aangeschaft waarop naats de 6230 ook nog een extra (niet orginele) accu kan worden opgeladen, als 1 accu dan leeg is wissel ik ze gewoon om, dan hoef je je tel ook niet meer 1,5 uur niet te gebruiken omdat hij dan aan de lader ligt
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 08:27:
[...]

Even voor iedereen, Li-ion zoals de BL-5C van Nokia is de laatste techniek op gebied van accu’s iets beters is er gewoon nog niet.
Li-ion accus zijn klein met een behoorlijk vermogen en hebben minder last van het zgn geheugen effect.
Om meer vermogen te krijgen zou als optie alleen overblijven de accu groter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty

shotputty

I'll be back

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 10:46:
Er zijn op internet wel accus te koop met een capaciteit van 1000 mAh, altijd nog wat meer dan de 850 mAh van de orginele BL-5C.
Zelf heb ik een bureaulader aangeschaft waarop naats de 6230 ook nog een extra (niet orginele) accu kan worden opgeladen, als 1 accu dan leeg is wissel ik ze gewoon om, dan hoef je je tel ook niet meer 1,5 uur niet te gebruiken omdat hij dan aan de lader ligt

[...]
deze accu is zo achterijk dun, daar hadden zonder al teveel moeite wel 50% extra capaciteit aan mogen hangen, die extra volume is helemaal niet zo dramatisch, en wel prettig toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
Heel irri; alle onderdelen uit de pc suite werken, behalve de apllication installer :( her installatie had geen zin, andere usb-poort voor de dongle ook niet :( iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty

shotputty

I'll be back

individuele rondetijden van BEACH RALLY II

1) 9:25
2) 8:12
3) 8:08
4) 8:09
5) 8:08
6) 8:16
7) 8:00
8.) 8:62
9) 8:83
10) 8:81

dit zijn de snelste rondetijden van mij en mijn collega samengeteld, zelfs dan komen we maar tot 1:24:04. Wat zijn jullie individuele rondetijden???? Dan kan ik zien waar de winst te behalen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

hoe kan je de individuele tijden zien dan? :/ ik zie alleen em topscores en meer ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op 02 september 2004 @ 22:26:
[...]

Klopt. Hij heeft gelijk dat ie zeker in hetbegin moeilij open gaat, maar indien je de knop goed indruk en je vinger/nagel achter de verdikking bij het lensglaasje zet, klikt ie zo open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier al iemand die de wap instellingen via een t-mobile inbelverbinding aan de praat heeft gekregen? Zou degene dan mischien hier de goede instellingen kunnen posten.
Ik heb al vanalles geprobeerd maar de verbinding mislukt nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

shotputty schreef op 03 september 2004 @ 11:21:

dit zijn de snelste rondetijden van mij en mijn collega samengeteld, zelfs dan komen we maar tot 1:24:04. Wat zijn jullie individuele rondetijden???? Dan kan ik zien waar de winst te behalen valt.
waar kan k die ronde tijden zien dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty

shotputty

I'll be back

iCeWiRe schreef op 03 september 2004 @ 13:07:
[...]

waar kan k die ronde tijden zien dan? :/
bij ieder hekje waar je doorheen rijdt zie je hoeveel je van je recordtijd vandaan zit, met de bijbehorende tussentijd. Als je ze allemaal opschrijft kan je iedere individuele tijd berekenen vrij simpel eigenlijk. in 3 minuutjes uitgerekend.

--> dus de tussentijd van 3 nemen en die van nummer 2 er afhalen, dan heb je de rondetijd van 3. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door shotputty op 03-09-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty

shotputty

I'll be back

als het uitmaakt; ik heb firmware versie 4.28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
waar kan ik ergens de gprs instelligen van de 6230 vinden voor een HI abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15

Er valt nog veel winst te halen overal.
Ik zit nu op 1:23:20, heb het alleen al een maandje of 2 niet meer gespeeld.
Vooral de allereerste bocht is belangrijk. Je moet niet teveel sturen want dan accelereer je langzamer en je moet zorgen dat je perfect uitkomt en de eerste 2 auto's met gemak kun inhalen.

Even een ander vraagje...
Waar kan ik afleveringsrapporten voor sms aanzetten?
Ik kan het echt NERGENS vind in de GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Legion schreef op 03 september 2004 @ 14:55:
[...]

Vooral de allereerste bocht is belangrijk. Je moet niet teveel sturen want dan accelereer je langzamer en je moet zorgen dat je perfect uitkomt en de eerste 2 auto's met gemak kun inhalen.

Even een ander vraagje...
Waar kan ik afleveringsrapporten voor sms aanzetten?
Ik kan het echt NERGENS vind in de GSM.
Het staat er weldegelijk in:
1. Menu
2. Berichten
3. Berichtinstellingen
4. Tekstberichten
5. Verzend profiel
6. Afleveringsrapporten.
(Heb mijn 6230 nog steeds niet terug, maar volgens de PDF kun je het daar vinden..)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty

shotputty

I'll be back

Legion schreef op 03 september 2004 @ 14:55:
[...]

Heb jij een oudere firmware? Kan je je individuele rondetijden posten? gebruik je de rem? Is bij jou de eerste ronde ook sneller als je de buitenbocht neemt?
Mijn langzaamste tijd is nu 1:24:63 en de snelste 1:24:54, dat wil toch wel wat zeggen, volgens mij klopt er iets niet... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toen ik mn 6230 net had de originele Beachrally verwijderd. Toen ik hier spijt van kreeg, heb ik gezocht naar beachrally en heb deze gevonden, alleen dit is versie 1.0 en hiermee kan ik niet bluetooth racen :(

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de standaard 6230 beachrally te mailen naar noki_JA@hotmail.com? of hier de JAR te posten zodat anderen er ook wat aan hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
shotputty schreef op 03 september 2004 @ 15:15:
[...]

Heb jij een oudere firmware? Kan je je individuele rondetijden posten? gebruik je de rem? Is bij jou de eerste ronde ook sneller als je de buitenbocht neemt?
Mijn langzaamste tijd is nu 1:24:63 en de snelste 1:24:54, dat wil toch wel wat zeggen, volgens mij klopt er iets niet... :|
Nokia 6230 V 3.14
Beach Rally II Versie 1.04
Rondetijden? Hoe kan ik daarachter komen? Dit record staat er al 2 maanden :{
Net nog ff gereden en meteen 1:23:47

En FlipFluitketel, bedankt, eindelijk gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortitudo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik heb al heel veel gezocht... maar er is zoveel informatie dat ik niet mijn vraag zelf kan beantwoorden dus probeer ik het hier even.

Ik heb de nieuwste versie PC Suite (6.3) geinstalleerd met de nieuwste versie van de softwaren voor me sitecom bluetooth usb adapter CN-502.

Als ik dan verbinding maak met me telefoon met me pc. Dan heb ik connectie voor 1 seconde en zegt ie gelijk weer connectie verbroken. |:(

Iemand een oplossing?

Firmware versie staat v 04.28 (24-06-04)
Oudere versies van pc suite en sitecom drivers heb ik geprobeerd... zelfde probleem. De site in de startpost aangegeven met de IBM drivers ook geprobeerd. Zelfde probleem. Dus ik denk dat ik iets fout doe.

Heb wel me pc met de telefoon gepaard en in beide zelfde wachtwoord ingegeven(zelf verzonnen ?!?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
fortitudo schreef op 03 september 2004 @ 16:51:
Ik heb al heel veel gezocht... maar er is zoveel informatie dat ik niet mijn vraag zelf kan beantwoorden dus probeer ik het hier even.

Ik heb de nieuwste versie PC Suite (6.3) geinstalleerd met de nieuwste versie van de softwaren voor me sitecom bluetooth usb adapter CN-502.

Als ik dan verbinding maak met me telefoon met me pc. Dan heb ik connectie voor 1 seconde en zegt ie gelijk weer connectie verbroken. |:(

Iemand een oplossing?

Firmware versie staat v 04.28 (24-06-04)
Oudere versies van pc suite en sitecom drivers heb ik geprobeerd... zelfde probleem. De site in de startpost aangegeven met de IBM drivers ook geprobeerd. Zelfde probleem. Dus ik denk dat ik iets fout doe.

Heb wel me pc met de telefoon gepaard en in beide zelfde wachtwoord ingegeven(zelf verzonnen ?!?!)
Dit wazige probleem had ik vorig week ook met een vriend die ff langskwam.
Hij had ook een V 04.28, en gaf inderdaad steeds na een seconde de melding verbinding verbroken. Met mijn gsm (V 03.14) waren er geen problemen.
Heb de oplossing niet kunnen vinden helaas. Maar je bent iig niet de enige met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

01:23.57 is mijn tijd :)

Versie 1.04

Beach Rally II

Laat maar die tijden, ik zie op andere pagina's dat ik veels te langzaam ben

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 17:07:

Versie 1.04

Beach Rally II

Volgens mij sta ik nu 2de , Hier op tweakers

Legion: 1:23.20
Langedaik: 01:23.57
Het leuke is... de eerste paar poortjes kom ik altijd rond de -00:00:17
Helaas verlies ik die op het einde vaak, het kan dus wel degelijk sneller. En waarschijnlijk is het ook mogelijk om net op 1:23:00 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortitudo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06-2024
Thx Legion, laat aub wat weten als je vriend het wel heeft weten op te lossen. Ik zal hetzelfde doen als ik een oplossing vind.

Verder niemand waarbij dit probleem bekend in de oren klinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
na een middag prutsen zijn dit me instellingen voor mms en gprs met een hi abbonement. Misschien handig voor in de OP

m-info GPRS

homepage: http://m-info
proxy`s: inschakelen
Primaire proxy: 010.096.001.014:8080
Secundaire proxy: :8080
Gegevensdrager: GPRS
Instellen drager >
GPRS toegangspunt: m-info
Verificatietype: normaal
Login-Type: Automatisch
Gebruikersnaam: minfo
Wachtwoord: minfo

MMS

Berichten > Berichtinstellingen > multimediaberichten > Instellen verbinding

Naam van set instellingen: KPNMMS
Homepage: http://mp.mobiel.kpn/
Proxy's: inschakelen
Primaire proxy: 010.010.100.020:5080
Secundaire proxy :8080
Gegevensdrager: GPRS
Instellingen drager >
GPRS-toegangspunt: portalmmm.nl
Verificatietype: normaal
Gebruikersnaam: niet invullen
Wachtwoord: niet invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Wat ik raar vind aan de instellingen hierboven is dat de gebruikte Proxy in mijn toestel ingesteld staat als IP adres :? Waarom heeft nokia dat verandert?

Daarnaast oppassen met m-info GPRS want het kost 17 euro voor je eerste MB als je geen databundel hebt :| (ben benieuwd naar de rekening straks :o )

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty

shotputty

I'll be back

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 17:07:

Versie 1.04

Beach Rally II

Laat maar die tijden, ik zie op andere pagina's dat ik veels te langzaam ben
ik snap het al, jullie hebben een andere versie van beach rally 2, die van mij kan wel met blue tooth en je komt in single player echt nooit onder de 1:24:00 dus ze zullen wel iets veranderd hebben. Beetje suf eigenlijk, die tijden zeggen nu dus niks meer. Is er ook iemand met de nieuwe versie (met bluetooth mulitiplayer) die onder de 1:24:00 komt in de single player mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:37

VonAalscht

Raaaar

Heb een AAC (.mp4) file op m'n MMC kaartje gezet, via Bluetooth (OBEX file transfer), alleen kan ik 'm er niet meer vanaf krijgen |:(

* Heb bluetooth verbinding verbroken om te proberen
* Heb op de telefoon en via windows verkenner geprobeerd

Niks werkt, iemand 'n idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Heb je de telefoon al een keer uitgezet?
Dit is nl. al een bekende bug, zie SP.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:37

VonAalscht

Raaaar

Pinobigbird schreef op 03 september 2004 @ 20:24:
Heb je de telefoon al een keer uitgezet?
Dit is nl. al een bekende bug, zie SP.
Woeps, overheen gelezen :X iig bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Lukt het iemand om het NIET opslaan van verzonden berichten, ik kan het nergens uitzetten je ehbt alleen niet/overschrijven in verzonden berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

als ik met mijn laptop of ipaq een gprs of inbel verbinding maak via bluetooth dan verbreekt hij na ongeveer een minuut de verbinding, ik heb veel andere nokia's en andere telefoons hier voor gehad maar dit probleem nooit gehad, zijn er meer die dit probleem hebben met de 6230 ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

B0MBACI schreef op 03 september 2004 @ 23:54:
Lukt het iemand om het NIET opslaan van verzonden berichten, ik kan het nergens uitzetten je ehbt alleen niet/overschrijven in verzonden berichten
Gewoon af en toe een hele lijst verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
shotputty schreef op 03 september 2004 @ 19:46:
[...]

ik snap het al, jullie hebben een andere versie van beach rally 2, die van mij kan wel met blue tooth en je komt in single player echt nooit onder de 1:24:00 dus ze zullen wel iets veranderd hebben. Beetje suf eigenlijk, die tijden zeggen nu dus niks meer. Is er ook iemand met de nieuwe versie (met bluetooth mulitiplayer) die onder de 1:24:00 komt in de single player mode?
:{
Mijn versie van Beach Rally kan ook gewoon bluetooth multiplayer aan hoor.
Sjek anders ff welke versie jij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds woensdag heb ik de 6230. Ik heb het volgende probleem. Sinds vandaag is de tijdweergave in standby-modus verdwenen. Bij het aanzetten vandaag werd, na het ingeven van de pincode, gevraagd om datum en tijd in te geven terwijl ik dit afgelopen woensdag al meteen had gedaan.
Duidelijk is wel dat de datum en tijd nu worden vastgehouden in het geheugen alleen is er geen weergave meer in de standby-mode.
Kent iemand van jullie dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
shotputty schreef op 03 september 2004 @ 19:46:
[...]

Is er ook iemand met de nieuwe versie (met bluetooth mulitiplayer) die onder de 1:24:00 komt in de single player mode?
ja :) 1.23.39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 13:02
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 10:02:
Sinds woensdag heb ik de 6230. Ik heb het volgende probleem. Sinds vandaag is de tijdweergave in standby-modus verdwenen. Bij het aanzetten vandaag werd, na het ingeven van de pincode, gevraagd om datum en tijd in te geven terwijl ik dit afgelopen woensdag al meteen had gedaan.
Duidelijk is wel dat de datum en tijd nu worden vastgehouden in het geheugen alleen is er geen weergave meer in de standby-mode.
Kent iemand van jullie dit probleem?
Dat er geen tijd wordt weergegeven kan veranderd worden bij Instelingen ->instellingen tijd datum -> klok afbeelden ..

en dat je opnieuw moet instellen moet heeft iets met de lader te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik heb ff 2 vraagjes. Ik heb net mijn telefoon laten flashen en nu heb ik bij favorieten ineens een extra optie namelijk uitg lijn wijzigen.
1. Wat is dit voor een optie? dezelfde optie zit ook bij instellingen maar de lijn zelf kan je nergens instellen. En als ik deze optie weghaal bij de favorieten en dan mijn telefoon uit en aan doe is die optie gewoon weer terug. De rest van de favorieten kan ik wel gewoon aanpassen en verwijderen en verplaatsen zonder problemen. Wat is deze optie precies en wat kan ik ermee, en hoe krijg ik hem weg uit mijn favorieten?

2. Ik wil mensen kunnen blokkeren met profielen. Ik weet dat dit bij andere nokia telefoons kan door middel van alle contacten te verdelen onder bellersgroepen. (heb ik gedaan) en vervolgens profielen aan te maken waarbij je bij de optie: 'waarschuwen bij' alleen de groepen kiest die je dan mogen bellen (bijvoorbeeld alleen maar familie en vrienden). Maar wat gebeurd er nu als je dit zo instelt, de telefoon gaat alleen maar over en trillen bij de groepen die je hebt gekozen en geeft geen signaal bij groepen die je niet hebt gekozen. Maar op het display zie je wel dat je gebeld wordt. Ik zou dus bepaalde groepen willen blokkeren, zodat ze in en keer worden doorgeschakeld naar voicemail. Of zonder voicemail in 1 keer te horen krijgen dat ik niet bereikbaar ben. maar Is dit mogelijk en hoe dan?

[ Voor 6% gewijzigd door LtMarx op 04-09-2004 10:53 . Reden: kleine verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op 04 september 2004 @ 10:45:
[...]

Dat er geen tijd wordt weergegeven kan veranderd worden bij Instelingen ->instellingen tijd datum -> klok afbeelden ..

en dat je opnieuw moet instellen moet heeft iets met de lader te maken.
Maeslant,

Bedankt. Het afbeelden van de klok heeft echter betrekking op de weergave als hij niet in standby-mudus staat. In standby-modus is de digitale klok inmiddels weer zichtbaar. Je kan daar een time-out-tijd voor instellen. Echter de klok komt pas na enkele minuten i.p.v. na 5 seconden (de door mij ingestelde time-out-tijd).
OK hij is nu in ieder geval wel zichtbaar.
Blijft echter een raadsel waarom ik de tijd opnieuw moest instellen terwijl daar pas na tientallen malen aan- en uitzetten om werd gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Legion schreef op 03 september 2004 @ 17:14:
[...]

En waarschijnlijk is het ook mogelijk om net op 1:23:00 te komen.
Ik zit nu op 1:22.73 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51

Fordman

Fordman

Hoi allemaal

Wil even zeggen dat ik jullie forum echt heel goed onderhouden en iformatief vind.

Ik ben nu van plan om een nokia 6230 te kopen,nu heb ik het forum al doorgelezen om te zien waar ie het goedkoopste is maar ik heb toch een paar vragen.

waar kan ik em het beste kopen en weet ik zeker dat de nieuweste software erop zit? wil hem wel online kopen maar heb ik dan wel alles erbij?inclusief de nieuwe software?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

:)

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordman schreef op 04 september 2004 @ 17:40:
Hoi allemaal

Wil even zeggen dat ik jullie forum echt heel goed onderhouden en iformatief vind.

Ik ben nu van plan om een nokia 6230 te kopen,nu heb ik het forum al doorgelezen om te zien waar ie het goedkoopste is maar ik heb toch een paar vragen.

waar kan ik em het beste kopen en weet ik zeker dat de nieuweste software erop zit? wil hem wel online kopen maar heb ik dan wel alles erbij?inclusief de nieuwe software?

Dat kan je niet van te voren zeggen, bel het bedrijf waar je hem wil kopen en vraag van wanneer hun voorraad 6230's is, dan kan je ong. wel gokken hoe oud de firmware is. Maar ook al krijg je er 1 met oude firmware, je kunt hem gratis laten updaten bij een club nokia servicepoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb het hele net afgezocht naar de goedkoopste site.... en moet zeggen dat http://www.phonestreet.nl/ toch echt de goedkoopste was!! Je kan het gewoon online bestellen of ophalen in de winkel.... die zit in den haag... straat weet ik niet uit me hoofd! Verder zit er de V4.28 versie op... altans bij mij!! Ik nam hem met een verlenging van me 1 vodafone contract van 200 belmin. en de 6230 kwam toen op 171 euro! dus valt mee toch.... hier in Hoorn NH was de goedkoopste 270 euro... en 189 bij vodafone zelf... maar dan krijg je een gelockt toestel met hun software erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 08:27:
[...]

nou ja... laatste techniek. Ik had tock liever een li-polymeer bat gehad net zoals die in de SE k700. Maarja ik laad hem gewoon iedere dag op en doet het al een aantal maanden perfect. En wanneer zit je nou een dag zonder stroom?
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 17:50:
Hmm, ik heb het hele net afgezocht naar de goedkoopste site.... en moet zeggen dat http://www.phonestreet.nl/ toch echt de goedkoopste was!! Je kan het gewoon online bestellen of ophalen in de winkel.... die zit in den haag... straat weet ik niet uit me hoofd! Verder zit er de V4.28 versie op... altans bij mij!! Ik nam hem met een verlenging van me 1 vodafone contract van 200 belmin. en de 6230 kwam toen op 171 euro! dus valt mee toch.... hier in Hoorn NH was de goedkoopste 270 euro... en 189 bij vodafone zelf... maar dan krijg je een gelockt toestel met hun software erop!
De orane aktie bij BC met 30 euro 1 jaar is voor de derde keer weer terug van weggeweest, maar voor hoe lang weet niemand

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niet hoe jij daar bij komt, maar hij is er niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordman schreef op 04 september 2004 @ 17:40:
Hoi allemaal

Vragen of je ff met het toestel mag spelen, en *#0000# in toetsen.
Laatste software is 4.28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 17:50:
De goedkoopste voor mij was deze week KPN. Verlenging van een 2-jarig Mobiel-plus 22,50 abonnement. Ik betaalde 0 euro voor mijn 6230. Met de 4.28 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat btw laatst te kijken in 6230 in een maat van mij. Hij had 5,9 mb geheugen.

Ik kijken in de mijne en ik had 9mb geheugen.

Ligt dat aan de eerste modelen (1 van de eerste de mijne) en als ik mijne update ben ik die geheugen dan kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MidnightMotion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04-2022
Oke, mn tel en mn 512 Extrememory zijn binnen maar de telefoon ziet de kaart niet... Ik heb hier eerder iets over gelezen (op een bepaalde manier formatteren) maar kan het gewoon echt niet terugvinden. Ik kan de kaart geen naam geven vanuit de telefoon omdat ie m simpelweg gewoon helemaal niet ziet in de gallerij. Hoop dat de kaart het wel doet, ik kwam hem op een ander forum tegen als zijnde compatible met de 6230 maar voorlopig doet ie nog niks!Iemand die raad weet?

Eigenaar van domoticavergelijken.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 16:43
hutmannetje schreef op 02 september 2004 @ 17:39:
ik heb nu sinds vandaag ook een bluetooth dongle van belkin.

de zooi werkt helemaal, alleen is de verbinding zeer brak, ik moet de telefoon max 10 cm van de dongle liggen anders doet ie het niet?? en de verbinding valt steeds weg, en ik loop muziek op me telefoon met 2kb erop te zetten, terwijl hij een uurtje geleden dat nog deed met 20 kb.

en met pc suite kan ik geen verbinding leggen want die verbinding valt steeds weg.
Verder heb ik een com poort aangemaakt en de deze geeft aan dat het signaal zwak is.

Wie kan mij vertellen hoe ik dit kan oplossen??
De dongle werk goed met lage snelheid, als ik mijn phone er dichtbij heb (5 cm), maar grotere afstand kan ik geen contact meer krijgen

Weet niemand hier dan wat er loos is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty

shotputty

I'll be back

weppe schreef op 04 september 2004 @ 15:49:
[...]

hoe check je de versie van beach rally? En onder de 1:23:00 is op mijn versie echt helemaal uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 19:50:
Ik zat btw laatst te kijken in 6230 in een maat van mij. Hij had 5,9 mb geheugen.

Ik kijken in de mijne en ik had 9mb geheugen.

Ligt dat aan de eerste modelen (1 van de eerste de mijne) en als ik mijne update ben ik die geheugen dan kwijt?
ik heb er zelf weinig ervaring mee maar uit eerdere posts is gebleken dat de nieuwe software het intern geheugen verkeerd weergeeft, als ik me niet vergis moet hij er een bestandje (mp3tje ofzo) opzetten en dan wordt het geheugen wel goed weergegeven, je bent het geheugen met een update dus niet kwijt

correct me if I'm wrong :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

MidnightMotion schreef op 04 september 2004 @ 20:02:
Oke, mn tel en mn 512 Extrememory zijn binnen maar de telefoon ziet de kaart niet... Ik heb hier eerder iets over gelezen (op een bepaalde manier formatteren) maar kan het gewoon echt niet terugvinden. Ik kan de kaart geen naam geven vanuit de telefoon omdat ie m simpelweg gewoon helemaal niet ziet in de gallerij. Hoop dat de kaart het wel doet, ik kwam hem op een ander forum tegen als zijnde compatible met de 6230 maar voorlopig doet ie nog niks!Iemand die raad weet?
/?limit=999 achter topic url zetten? Dan heb je nog 2 pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN
  • Laatst online: 12-09 10:55

BLN

Hey, ik heb de N6230 een weekje ofzo, echt helemaal te gek(al helemaal als je van een 3410 komt) al leuk zitten spelen met bluetooth enzo, maar wat ik me afvraag is of je ook een rintone per beller kan instellen, want dat kon dus heel makkelijk op de 3410 door via het ringtone menu een contact uit te zoeken, maar op de N6230 kan ik het dus niet vinden.

If it ain't broken, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
ik heb 3 dagen geleden een Conceptronic CBT100U gekocht, das een Class 1 usb bluetooth dongle.

na een beetje gekloot (mobo met brakke usb poort), heb ik em nu toch 100% aan de praat. grootsteafstand die ik tot nu toe overbrugd heb met me connectie is zon 10mtr....

ik heb bemused ook aan de praat, al crashed die vaak, en werkt ie nog niet helemaal top.... ik heb ook het idee dat hoe groter de playlist, hoe trager bemused werkt... en dat is best jammer....

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Laatst online: 13-09 10:42
Da's netjes 10m, meer zul je er niet uit krijgen..
Bemused is helaas een beta, zal voorlopig nog wel brak werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MidnightMotion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04-2022
Brazza schreef op 05 september 2004 @ 01:01:
[...]

/?limit=999 achter topic url zetten? Dan heb je nog 2 pagina's
En dat helpt mij hoe?

Ik heb de kaart al opnieuw geformatteerd via de compupter (FAT16), ik las hier in verschillende startposts dat de kaart het gewoon zou moeten doen trouwens...of heb ik er dan net weer 1 die het niet doet?
Denk dat ik maar op zoek moet naar een koper voor mn kaartje en er 1 van een ander merk zal moeten gaan zoeken...

[ Voor 45% gewijzigd door MidnightMotion op 05-09-2004 10:39 ]

Eigenaar van domoticavergelijken.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

BiX schreef op 05 september 2004 @ 02:23:
Hey, ik heb de N6230 een weekje ofzo, echt helemaal te gek(al helemaal als je van een 3410 komt) al leuk zitten spelen met bluetooth enzo, maar wat ik me afvraag is of je ook een rintone per beller kan instellen, want dat kon dus heel makkelijk op de 3410 door via het ringtone menu een contact uit te zoeken, maar op de N6230 kan ik het dus niet vinden.
per contact kan voor zover ik weet niet... per bellergroep wel:

contacten-> bellersgroepen -> selecteer een groep -> groepsbeltoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN

BLN

Hmmm, jammer. Dat je per groep een beltoon kon kiezen wist ik ja, daar maak ik al gebruik van. Je kan ook niet meer groepen aanmaken toch? Je zit vast aan die (6?) die je alleen kan renamen enzo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 13:02
Het is jammer maar helaas ..
er is nu iemand hier in de buurt die heel blij is met zijn gratis 6230 want die van mij is gejat .. :S ..

ik twijfel nog om een nieuwe te halen .. want ze zijn zo duur. Maar Misschien met orange als die aktie nog geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Op ronde 1 kan je heel veel winst halen zie ik ik haal daar regelmatig 9 seconden of lager maar ik verprutst het op het einde altijd weer :'( heb nu als topscore 1:23:22 maar had vanochtend -0.56 seconden bij de 5e punt en dan nog verprutsen om tegen een auto te botsen :( jammer genoeg

[ Voor 1% gewijzigd door Meneer iCy op 05-09-2004 15:56 . Reden: Moest Punt 5 zijn dacht ik :P heb me topscore net met 0:02 verbeterd :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN

BLN

Hoe kan het trouwens, dat als ik met een schoolgenoot van me op het plein ga MPen met Beach rally dat zijn auto veel sneller is? Hij trekt veel harder weg en blijft vervolgens behoorlijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij rijdt ideale lijn en zit minder vaak in de berm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN

BLN

Zijn topscore is 1:30, nog wat en de mijne is 1:28 nog wat en hij trekt veel veel harder weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
10 delen van het topic al, en geen programeurs? niemand die met java speelt? :)

wie weet in hoeverre je de bluetooth connectie kunt aanspreken met een java applet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Telkens als ik de telefoon op toetsenblokkering zet klinkt er een heel rar piepje. Heb verder geen toetstoon aan, wie weet hoe dit zit. Versie 3.28 software dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qrazi schreef op 05 september 2004 @ 19:35:
wie weet in hoeverre je de bluetooth connectie kunt aanspreken met een java applet?
het programma Bemused doet dat in ieder geval al, dus er kan iig op een manier tegen die BT stack aangepraat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vorige week heb ik problemen met het speakertje. Er komt minder geluid uit en het geluid is ook brakkerig. (heb alles vergeleken met een andere 6230)

Kan ik nu gewoon naar een Nokia Service Point gaan (zonder dat ik abonnee ben bij club nokia). Of moet ik terug naar belcompany ? (3 maanden geleden gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag,

ik wilde bij mijn 6230 bellersgroepen maken.
maar als ik naar contacten ga en dan naar bellersgroepen en ik druk dan op selecteren dan springt hij weer terug naar mijn wallpaper en doet niets.
wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

weppe schreef op 04 september 2004 @ 15:49:
[...]

Sorry Weppe in de trein naar huis heb ik 1.22.65 gehaald. Heb versie 1.04.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qrazi schreef op 05 september 2004 @ 19:35:
10 delen van het topic al, en geen programeurs? niemand die met java speelt? :)

Kijk eens naar bemused inderdaad. Heb er de laatste tijd nogal wat aan geprogrammeerd, hoewel niet aan de BT code, want die stond al en lijkt foutloos. 't Is open source, dus mocht je je dingen afvragen...

De laatste versie van Bemused nu hier te vinden. Mail me als er nog bugs in zitten, adres op de website. Ook feature requests zijn welkom. Veel plezier ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:19
shit ! mijn 6230 is kapoet. Ik zette net de telefoon aan de lader en opeens viel die uit. En nu reset hij elke keer als ik hem aanzet ... ik zet de telefoon aan, toets mijn pincode in, startscherm met de nokia handjeskomt tervoorschijn en dan daarna zie ik het witte schermpje met de blauwe stipjes en dan opeens poef !! dan valt ie uit. Ik heb de topics doorzocht maar helaas kan ik er niks over vinden dat precies lijkt op mijn probleem. Heeft iemand hier ervaring mee gehad ? of wordt het opnieuw laten flashen bij de Nokiastore ? Ik heb wel gelezen dat het toestel bij sommige mensen " dood " is ( dus gaat niet aan ) en dan wachten ze een paar uur en dan doet ie het weer. Mijne gaat dus wel aan maar komt niet verder dan de standaard handjes opstartlogo van nokia. Daarna is het afgelopen :( Ik heb de batterij geprobeerd van mijn N-Gage ( zelfde type als 6230 batterij ) en andere simkaart, geen simkaart, andere mmc, geen mmc. Niks lukt :(

[ Voor 45% gewijzigd door dcell op 06-09-2004 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Nokia pc suite 6.3 is uit :D hiermee kan ik wel backup maken van mijn gsm.
link
http://nds2.nokia.com/fil.../Nokia_PC_Suite_63_nl.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

dcell schreef op 06 september 2004 @ 00:20:
shit ! mijn 6230 is kapoet. Ik zette net de telefoon aan de lader en opeens viel die uit. En nu reset hij elke keer als ik hem aanzet ... ik zet de telefoon aan, toets mijn pincode in, startscherm met de nokia handjeskomt tervoorschijn en dan daarna zie ik het witte schermpje met de blauwe stipjes en dan opeens poef !! dan valt ie uit. Ik heb de topics doorzocht maar helaas kan ik er niks over vinden dat precies lijkt op mijn probleem. Heeft iemand hier ervaring mee gehad ? of wordt het opnieuw laten flashen bij de Nokiastore ? Ik heb wel gelezen dat het toestel bij sommige mensen " dood " is ( dus gaat niet aan ) en dan wachten ze een paar uur en dan doet ie het weer. Mijne gaat dus wel aan maar komt niet verder dan de standaard handjes opstartlogo van nokia. Daarna is het afgelopen :( Ik heb de batterij geprobeerd van mijn N-Gage ( zelfde type als 6230 batterij ) en andere simkaart, geen simkaart, andere mmc, geen mmc. Niks lukt :(
Service point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vorige week heb ik problemen met het speakertje. Er komt minder geluid uit en het geluid is ook brakkerig. (heb alles vergeleken met een andere 6230)

Kan ik nu gewoon naar een Nokia Service Point gaan (zonder dat ik abonnee ben bij club nokia). Of moet ik terug naar belcompany ? (3 maanden geleden gekocht!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net PC Suite 6.3 gedownload, maar nu werkt de Nokia Game Installer niet meer met deze versie.. Is er inmiddels al een Nokia Game Installer voor versie 6.3? Zo ja, heeft iemand een linkje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 07:57:

Kan ik nu gewoon naar een Nokia Service Point gaan (zonder dat ik abonnee ben bij club nokia). Of moet ik terug naar belcompany ? (3 maanden geleden gekocht!)
Waarom moet je dit nu al weer herhalen?? 8 reacties hierboven vraag je ook al hetzelfde.
Bel gewoon zo'n servicepoint en stel je vraag en dan weet je het, of je gaat er gewoon naartoe als het een beetje in de buurt is.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Heel even mijn eigen vraag kicken ;) Klik!
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.