Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pascalheister schreef op 28 augustus 2004 @ 14:56:
ik had een vraagje ik heb de 6230 ook besteld maar nu ben ik ook op zoek naar een bluetooth usb adapter voor op de pc.

Welk merk en type kunnen jullie me aanraden?
Kijk eens in de startpost...

een hele lijst, helemaal voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Hoppakee, tijd voor een nieuw topic :)

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 15:51:
[...]

Kijk eens in de startpost...

een hele lijst, helemaal voor jou!
dat heb ik gezien, maar wil graag meningen van mensen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
die lijst is gebaseerd op meningen van mensen.. zo'n dongle is niets bijzonders, het werkt of het werkt niet. Er zullen er niet veel zijn die verschillende dongles kopen en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 13:20:
[...]

Wt bedoel je met optie "automatische volumeregeling"? Waar zit dat? Ik heb nl ook een witte, ook sinds paar dagen, dus kan ik ff checken of ik het wel heb.
Daarnaast ook versie 4.28.
Laat ff weten
Optie past het volume van de luidspreker aan het omgevingsgeluid aan.

Menu - Instellingen - Oproepinstellingen - Daar moet ie dan als eerste staan.

Maar als jij 4.28 hebt is deze optie er als het goed is uit gehaald (bedankt voor de info FraZz). Bij mij staat 'doorschakelen' bovenaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Kuip op 28-08-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Jongens .. er is een tijd voor komen .. en er is een tijd voor gaan.

Even een deeltje 11 van deze fantastische telefoon aanmaken zou niet verkeerd zijn. Na 10.000 posts .. is dit de populairste telefoon van GOT .. en terecht.

Hopelijk komt er nog een software update die een paar fouten eruit haalt.

(Favorieten Music Player in kunnen voegen. en ook spraakopdrachten voor de music player.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi man 10000 posts over 1 tel. Maja hijs erg relaxed op de vele krasjes na op dat erg slechte schermpje!

Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 18:42:
Mooi man 10000 posts over 1 tel. Maja hijs erg relaxed op de vele krasjes na op dat erg slechte schermpje!

Roy
En ik kan het niet laten zonder erbij te vermelden dat deze toestel een hele slechte speakertje heeft. (nadat je een paar mp3tjes luid hebt afgespeelt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Nu online
Ik ga ook terug .. als ik bel klinkt alles nu blikkerig .. geen gehoor. (voor een tel van bijna 500 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 20:01:
[...]

En ik kan het niet laten zonder erbij te vermelden dat deze toestel een hele slechte speakertje heeft. (nadat je een paar mp3tjes luid hebt afgespeelt.)
Mijn speaker is er zelfs 2 keer volledig mee gestopt. Tot 2 keer aan toe op laten sturen naar Dynafix. Er komt nu geluid uit, maar de kwaliteit laat zeer te wensen over...
In de zaak waar ik hem vandaan heb zeggen ze dat ze hem niet zomaar mogen omruilen... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik ben nieuw hier, maar weet niet of al mensen een link hebben gegeven voor de 04.28 software. zelf heb ik hem erop laten zetten bij een nokia point

De firmware is hier te downloaden. erg veel meer info hoe en wat heb ik niet echt want ik heb hem zelf niet getest

Helaas, hier doen we niet aan _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Xandrios op 29-08-2004 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Toch raad ik aan het niet zelf te gaan proberen. Maar dat bij een Nokia Service point te laten doen. Ook kan ik niets op de site terug vinden over wat jij zegt. Zoektermen als "Nokia" en "6230" geven geen gewenst resultaat.
Wat zit er zoal in dat pakketje eigenlijk, ik download hem uit voorzorg namelijk maar niet. Weet nooit wat het kan zijn ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybersteef schreef op 28 augustus 2004 @ 21:23:
Toch raad ik aan het niet zelf te gaan proberen. Maar dat bij een Nokia Service point te laten doen. Ook kan ik niets op de site terug vinden over wat jij zegt. Zoektermen als "Nokia" en "6230" geven geen gewenst resultaat.
Wat zit er zoal in dat pakketje eigenlijk, ik download hem uit voorzorg namelijk maar niet. Weet nooit wat het kan zijn ;)
Ik heb hem zelf ook nog niet gedownload en de link zelf ook niet gevonden via die site.
Dus veel meer info kan ik niet geven.
Laat me wat weten als je er wat aan hebt gehad :Y)

Ps ik heb het zelf ook LATEN doen. denk eraan tot je je belangrijke info uit je telefoon haald zoals telefoonnummers ;) want die je naar de update kwijt

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn Nokia 6230 wat mp3tjes staan op de originele 32mb mcc card maar als ik deze mp3 wil laden gewoon bij galerij doen ze het wel maar bij Mediaspeler geeft aan tot er geen media bestanden op de telefoon staan :?
Ik heb de mp3's wel op de telefoon gezet via mijn bleutooth met gewoon op het mp3'tje rechtermuisknop>>>>kopiereren naar:>>>>>Nokia 6230
EN NIET VIA DE SOFTWARE VAN NOKIA! omdat ik hier vaker de melding Connection Lost krijg.

Weet hoe ik mijn mp3 wel vindent (raar woord) kan maken voor mijn media player op de nokia?
En mischien weet ook iemand wat er is te doen aan de connection lost ik heb mijn telefoon gewoon netjes 20cm vanaf de bluetooth af liggen! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

kies eens bij opties voor afspeellijst vernieuwen..

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 22:27:
Ik heb op mijn Nokia 6230 wat mp3tjes staan op de originele 32mb mcc card maar als ik deze mp3 wil laden gewoon bij galerij doen ze het wel maar bij Mediaspeler geeft aan tot er geen media bestanden op de telefoon staan :?
Ik heb de mp3's wel op de telefoon gezet via mijn bleutooth met gewoon op het mp3'tje rechtermuisknop>>>>kopiereren naar:>>>>>Nokia 6230
EN NIET VIA DE SOFTWARE VAN NOKIA! omdat ik hier vaker de melding Connection Lost krijg.

Weet hoe ik mijn mp3 wel vindent (raar woord) kan maken voor mijn media player op de nokia?
En mischien weet ook iemand wat er is te doen aan de connection lost ik heb mijn telefoon gewoon netjes 20cm vanaf de bluetooth af liggen! :S
Heb je de mp3tjes in een map op je mmc kaart staan? zoja dan is de oplossing heel simpel verplaats de mp3tjes naar de root van de mmc kaart dus niet mmc\mp3tjes\jou mp3 collectie maar dus mmc\jou mp3 collectie

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag (alhoewel die niet bestaan?)..

..maar hoe kan ik de naam van mijn operator (bv. Orange) uit het beginscherm krijgen op de Nokia 6230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 00:55:
Misschien een domme vraag (alhoewel die niet bestaan?)..

..maar hoe kan ik de naam van mijn operator (bv. Orange) uit het beginscherm krijgen op de Nokia 6230?
Ehm heb jij de startpost al doorgelezen? :z
Onderstaand komt er letterlijk uit:
Hoe haal ik mijn operator logo weg:
# Wap naar de volgende link http://wap.mob453.com/blanklogo.wml
# En nu kan je het logo opslaan als operatorlogo
# Je kan er ook weer voor kiezen om je oude operatorlogo in te stellen
----
ik ook ff een herhalende vraag waarschijnlijk. Maar als je bij een Nokia Service Point je firmware laat upgraden, welke data ben je dan allemaal kwijt? Ik draai nu V3.15 en ga die laten flashen naar het nieuwste (4.28 toch? ;) ).
Ook ga ik binnenkort een 256MB TakeMS MMC kopen en een Sitecom Bluetooth Dongle. Maar kan iemand me vertellen hoe lang het ong duurt om 1MB gekopieerd te krijgen naar de Nokia 6230 dmv Bluetooth? Ik d8 dat max speed van BT ong 2Mbit was maar daar kan ik me in vergissen. Want als die snelheid gehaald wordt dan duurt 1MB heel grof geteld 5 seconden. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Ultraman op 29-08-2004 01:34 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

cybersteef schreef op 29 augustus 2004 @ 00:59:
[...]

Ehm heb jij de startpost al doorgelezen? :z
Onderstaand komt er letterlijk uit:

[...]

----
ik ook ff een herhalende vraag waarschijnlijk. Maar als je bij een Nokia Service Point je firmware laat upgraden, welke data ben je dan allemaal kwijt? Ik draai nu V3.15 en ga die laten flashen naar het nieuwste (4.28 toch? ;) ).
Ook ga ik binnenkort een 256MB TakeMS MMC kopen en een Sitecom Bluetooth Dongle. Maar kan iemand me vertellen hoe lang het ong duurt om 1MB gekopieerd te krijgen naar de Nokia 6230 dmv Bluetooth? Ik d8 dat max speed van BT ong 2Mbit was maar daar kan ik me in vergissen. Want als die snelheid gehaald wordt dan duurt 1MB heel grof geteld 5 seconden. :)
Ga maar voor de datakabel, bluetooth is mooi maar niet zo snel. Drie minuten voor een liedje ben je zo kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaak17
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-02-2022
Heeft der iemand toevallig nog wat goede sites voor spelletjes en zo te downloaden heb me rot gezocht maar kan niks vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Laatst online: 09-09 23:17
Ik had een vraagje, waar kan ik dat psd bestand terug vinden voor in die wallpapers te plakken zo dat die plekken van Menu enzo lichter worden...

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 13-09 23:22
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 20:57:
Hey ik ben nieuw hier, maar weet niet of al mensen een link hebben gegeven voor de 04.28 software. zelf heb ik hem erop laten zetten bij een nokia point

De firmware is hier te downloaden. erg veel meer info hoe en wat heb ik niet echt want ik heb hem zelf niet getest

Helaas, hier doen we niet aan _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Zie je email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Jaak17 schreef op 29 augustus 2004 @ 14:21:
Heeft der iemand toevallig nog wat goede sites voor spelletjes en zo te downloaden heb me rot gezocht maar kan niks vinden :(
kijk eens op Dit is niet de bedoeling; hier zitten illegale geripte midlets tussen! ergens onderaan staat een link naar gratis zut

[ Voor 14% gewijzigd door Xandrios op 29-08-2004 14:59 ]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 13-09 23:22
We zitten overigens al op 1000+ replies; iemand interesse om een volgend deel aan te maken? ( Dr.Göbb. mischien?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

freddifish schreef op 29 augustus 2004 @ 14:56:
[...]

kijk eens op <font color=red>Dit is niet de bedoeling; hier zitten illegale geripte midlets tussen!</font> ergens onderaan staat een link naar gratis zut
edit:
vaag zag er niet uit als warez site: voor de meeste zooi moet je nl gewoon betalen :?

8)7 quote ipv edit

[ Voor 6% gewijzigd door freddifish op 29-08-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de nokia 6230 is er in de infraroodwindow/luidsprekeropening een soort gaas te zien. Bij mijn toestel is dit gaas aan de onderzijde open, ik bedoel dus in die luidspreker opening zit een soort gaas wat bij mij aan 1 zijde open is,namelijk de zijde aan de kant van het achterfront.(de lange zijde) Dit is moeilijk te zien. Hoort dit zo??Was namelijk bang dat ik bij het schoonmaken van het toestel het gaas gescheurd zou hebben. graag reactie van een 6230 gebruiker.
b.v d Levien1

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Laatst online: 10-08 15:19
zijn er ook proggies om te sms via laptop via die 6230 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@levien1
Het lijkt bij mij ook wel alsof het gaasje aan de onderkant los zit :(
Neem dan aan dat het zo hoort, want ik heb er nog nooit met iets in zitten peuteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

QSYS schreef op 29 augustus 2004 @ 19:01:
zijn er ook proggies om te sms via laptop via die 6230 ?
kan dat niet via contacts and messages uit de pc suite ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 19:24:
@levien1
Het lijkt bij mij ook wel alsof het gaasje aan de onderkant los zit :(
Neem dan aan dat het zo hoort, want ik heb er nog nooit met iets in zitten peuteren :P
Bij mij zie ik nix het is helemaal bedekt met gaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18
Robbert_berg schreef op 29 augustus 2004 @ 19:43:
[...]

Bij mij zie ik nix het is helemaal bedekt met gaas...
en ik zie helemaal geen gaasje, maar dat zal wel aan mij liggen :?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18
Ok, ik had al tijdje last van het pad dat in het midden zit (voor naar boven, onder, links, rechts en midden), ja geef het beestje maar een naam. Ik vond het rete irritant dat als ik op een van de 4 richtingen drukte dat ie 3/4 gewoon de middelste toets deed, tenzij ik op het uiterste randje drukte.

Nu heb ik van het toetsenbordje aan de onderkant van de middelste toets met een nagelvijltje iets weggevijld en ik moet zeggen, het werkt fantastisch. Hij doet het nu zoals die het behoort te doen.

Dusss, misschien een tip voor anderen....

p.s. niet teveel er afhalen, dan maakt ie dalijk helemaal geen contact meer en dat zou zonde zijn ;)

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddifish schreef op 29 augustus 2004 @ 19:33:
[...]

kan dat niet via contacts and messages uit de pc suite ?
Ja.... installeer de PCsuite 6.2 en je kunt dit doen en meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan deze op Ebay duitsland te gaan halen. Daar staan ze in overvloed bij wijze van spreken en aan scherpe prijzen als het bieden wat meezit. (vanwaar ze komen interesseert me geen bal, enkel de prijs >:) )

Iemand die hem ook daar gehaald heeft? ervaringen? meningen?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

hmmmz niemand die tijd heeft en wilt om deel 11 te maken? ik heb misschien woensdagavond ff tijd om deel 11 aan te maken maarja beetje laat ;) maar goed ik ben ook newb in layout enzo in forums :X websites lukt me wel redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Laatst online: 03-06-2022
vast ergens al voorbij gekomen in een van de 10 topics maar ik kan het niet vinden:

ringtone voor m'n standaard profiel is een MP3 op m'n geheugenkaartje (256MB) alleen werkt het niet....krijg gewoon de nokia tune te horen :?

[ Voor 8% gewijzigd door Karel2001 op 30-08-2004 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

iCeWiRe schreef op 30 augustus 2004 @ 09:40:
hmmmz niemand die tijd heeft en wilt om deel 11 te maken? ik heb misschien woensdagavond ff tijd om deel 11 aan te maken maarja beetje laat ;) maar goed ik ben ook newb in layout enzo in forums :X websites lukt me wel redelijk
Ik heb er verder ook geen problemen mee maar ik heb nog niet een sp gemaakt. Qua tijd zou ik het wel willen doen maar met zo'n groot forum lijkt me het niet goed om het een beginner te laten doen. Als er iemand tips of opmerkingen heeft zeg het maar! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Karel2001 schreef op 30 augustus 2004 @ 12:22:
vast ergens al voorbij gekomen in een van de 10 topics maar ik kan het niet vinden:

ringtone voor m'n standaard profiel is een MP3 op m'n geheugenkaartje (256MB) alleen werkt het niet....krijg gewoon de nokia tune te horen :?
Ik meen ergens hier tegengekomen te zijn dat mp3-als-beltoon niet werkt met geheugenkaarten groter dan 128MB. Je moet dan gewoon even die ene mp3 in het geheugen van de telefoon zetten, probleem opgelost.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Januszjes schreef op 30 augustus 2004 @ 12:31:
[...]

Ik heb er verder ook geen problemen mee maar ik heb nog niet een sp gemaakt. Qua tijd zou ik het wel willen doen maar met zo'n groot forum lijkt me het niet goed om het een beginner te laten doen. Als er iemand tips of opmerkingen heeft zeg het maar! :Y)
Zo moeilijk zal het niet zijn denk ik. Startpost gewoon kopieeren en wijzigen :) maar goed ik denk dat ze beter jou kunnen kiezen want ik zit met werk enzo en vriendin in het weekend dus oftewel weinig tijd, maar wel een beetje om de SP te wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Brabo-Joossie schreef op 30 augustus 2004 @ 12:48:
[...]

Ik meen ergens hier tegengekomen te zijn dat mp3-als-beltoon niet werkt met geheugenkaarten groter dan 128MB. Je moet dan gewoon even die ene mp3 in het geheugen van de telefoon zetten, probleem opgelost.
opgelost! dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Degene die de nieuwe SP gaat maken moet natuurlijk wel het forum bijhouden en regelmatig alle goede en handige tips opnemen in de SP. Dus het is meer dan eenmalig copieren!! Gezien de snelheid van het forum is het toch haast wel een dagelijkse bezigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik het besturingssysteem van n-gage, enzo ... ,ik denk dat het symbian OS noemt...
hoe kan ik die OS op de 6230 zetten ?
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 13:40:
hoe kan ik het besturingssysteem van n-gage, enzo ... ,ik denk dat het symbian OS noemt...
hoe kan ik die OS op de 6230 zetten ?
Thx
Dat kan helaas niet op de 6230, dit wordt niet mogelijk geacht door Nokia Serice Points wat mij is verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, er moet toch een of andere manier zijn om dat OS erop te zetten hé ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 13:20:
Degene die de nieuwe SP gaat maken moet natuurlijk wel het forum bijhouden en regelmatig alle goede en handige tips opnemen in de SP. Dus het is meer dan eenmalig copieren!! Gezien de snelheid van het forum is het toch haast wel een dagelijkse bezigheid.
Inmiddels ben ik al meerdere van dit soort replies tegengekomen, maar ik kan mezelf wel aan het lijstje toevoegen van mensen die wel tijd, maar geen ervaring hebben. Ik zou het dus best willen proberen; ook al is het méér dan alleen copy-en en pasten. Ik volg dit topic echter nu pas (sinds deel 8 ofzow), dus ik weet niet of ik aan de criteria voldoe, en verder zou ik niet weten of er verder nog eisen/wensen zijn. Dit zou bovendien de eerste keer zijn dat ik überhaupt ooit een echte SP maak (los van de kleine topics die ik gestart ben; dit is iets heel anders denk ik zo).
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 13:45:
Nope, dat zal niet gaan. De 6230 draait het Nokia Series 40 OS version 2; de N-Gage draait Symbian OS. Dit zijn twee totaal verschillende besturingssystemen, die ook totaal verschillende specificaties eisen van de telefoon. Alleen al wat betreft het geheugen zou je in de problemen komen... De enige manier waarop het misschien zou lukken is een regelrechte hack van de telefoon. Ik zou niet weten óf hiervoor een hack is, en als die er al is dan ken ik hem niet. Dus voorzover ik weet moet ik Le0032 gelijk geven in zijn mening dat het niet zal gaan.

[ Voor 29% gewijzigd door csteelooper op 30-08-2004 14:12 . Reden: Voorkomen van het plaatsen van twee reacties na elkaar; edit leek me een betere optie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

csteelooper schreef op 30 augustus 2004 @ 14:05:
[...]

Inmiddels ben ik al meerdere van dit soort replies tegengekomen, maar ik kan mezelf wel aan het lijstje toevoegen van mensen die wel tijd, maar geen ervaring hebben. Ik zou het dus best willen proberen; ook al is het méér dan alleen copy-en en pasten. Ik volg dit topic echter nu pas (sinds deel 8 ofzow), dus ik weet niet of ik aan de criteria voldoe, en verder zou ik niet weten of er verder nog eisen/wensen zijn. Dit zou bovendien de eerste keer zijn dat ik überhaupt ooit een echte SP maak (los van de kleine topics die ik gestart ben; dit is iets heel anders denk ik zo).

[...]

Nope, dat zal niet gaan. De 6230 draait het Nokia Series 40 OS version 2; de N-Gage draait Symbian OS. Dit zijn twee totaal verschillende besturingssystemen, die ook totaal verschillende specificaties eisen van de telefoon. Alleen al wat betreft het geheugen zou je in de problemen komen... De enige manier waarop het misschien zou lukken is een regelrechte hack van de telefoon. Ik zou niet weten óf hiervoor een hack is, en als die er al is dan ken ik hem niet. Dus voorzover ik weet moet ik Le0032 gelijk geven in zijn mening dat het niet zal gaan.
Ik volg het topic al wat langer en wil de sp wel voor m'n rekening nemen. Anders wijst de maker van de afgelopen sp even iemand aan en neemt er even contact mee op. Dan zou het wel goed moeten komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar, probleem opgelost !

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartenvdv schreef op 27 augustus 2004 @ 21:42:

Ik kan dus nooit pc suite en network sharing tegelijk laten werken....
network sharing?? wist niet dat dat ook een optie was, iemand hier die dat al aan het draaien heeft en mij vertellen kan waar ik dat zoeken moet?? heb al even gekeken, als ik netwerk access aanklik in mijn BT icoontje om verbinding te maken krijg ik de foutmelding dat die service niet gevonden kan worden op de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaatR
  • Laatst online: 29-03-2022
Ik heb dus via de wap-link die op pagina 1 van dit subject staat (http://wap.mob453.com/blanklogo.wml) het blanco-logo eraf gepukt, maar mijn T-Mobile blijft lekker in beeld staan... Hij vraagt na het binnenhalen om het te bekijken, waarna ik het via de opties opsla en de vraag 'vervangen huidige logo' bevestig. Maar helaas, geen succes. Wat doe ik nog verkeerd?

Thanks!
Ciao, LaatR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

SambalBij

We're all MAD here

Staat het toestel wel ingesteld op het tonen van het operator logo?
(Settings -> Display Settings -> Operator Logo -> On)

Ook zelf een vraagje:

Ik heb sinds gisteren ook een 6230 :) (software versie 4.28) om te gebruiken met een KPN Flexibel abonnement.

Ik heb van de diverse sites e.d. de instellingen voor GPRS, Imode en MMS in het toestel gezet.

Het lukt nu om MMS berichten te versturen naar zowel mobiele nummers als naar e-mail adressen, maar het ontvangen van die berichten krijg ik niet voor elkaar.
Voorheen werkte dit wel met mijn Siemens S55, maar als ik mezelf nu een bericht stuur naar de 6230 ontvang ik helemaal niets.
(En als ik de SIM kaart nu weer in de S55 stop, en dan mezelf een MMS stuur krijg ik ineens een SMS die verteld dat ik op internet een MMS kan gaan bekijken, ipv dat ie gewoon het bericht direct ontvangt :?)
Iemand enig idee?

[ Voor 77% gewijzigd door SambalBij op 30-08-2004 18:41 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Operations>

misschien werkt dit:

berichten - instellingen - multimedia berichten - inkomende multimediaberichen en dan op ophalen zetten

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe jeje kalender op je pc kan opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
Ik heb mp3tjes in een map op me MMC staan maar ik wil het in me music player afluisteren, nu heb ik al een playlist gemaakt met A:\mp3\overige\mp3bestand en ook met B:\ maar krijg het niet aan de praat, ik hem geen zin om weer alle mp3tjes over te gaan zetten.

Heeft iemand een oplossing.

Ik weet dat het ergens duidelijk staat uitgelegt maar ik kan het niet meer terug vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door Disksoft op 30-08-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaatR
  • Laatst online: 29-03-2022
[quote]Operations schreef op 30 augustus 2004 @ 18:20:
Staat het toestel wel ingesteld op het tonen van het operator logo?
(Settings -> Display Settings -> Operator Logo -> On)

Da's het probleem: dat menu-onderdeel (Operatorlogo) is gedisabled en staat standaard op 'uit'. Hoe kan ik dit inschakelen? Als ik het activeer, dan krijg ik de melding: 'Geen logo's in telefoongeheugen'...

Thanks again!
Ciao, LaatR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Goed, ik zal wel weer commentaar krijgen dat ik moet zoeken enzo, maar ik krijg oxygen phone manager niet aan de praat, ik krijg steeds dat ie 2x connect en disconnect en verder nix.
In de help staat dat ik dan naar my bluetooth places moet gaan (wat ik niet heb, en na installatie van sitecom software neit werkt omdat de standaard bluetooth driver alles loopt te verzieken ofzo..)
Iemand enig idee hoe ik die standaard bluetooth shit eraf krijg ?

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Nu online

SambalBij

We're all MAD here

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 19:28:
Operations>

misschien werkt dit:

berichten - instellingen - multimedia berichten - inkomende multimediaberichen en dan op ophalen zetten
Dat staat al zo ingesteld.

Ik heb nog eens de instellingen vergeleken met m'n S55. Het enige verschil wat ik kan ontdekken is het poortnummer wat wordt gebruikt bij de connectie.
Op de S55 staat dat op 9201, en op de 6230 staat dat op 5080.
(En die automatisch ontvangen profielen kan ik ook niet wijzigen. Ik heb overigens zowel het 6220 profiel van KPN's 667 gebruikt, als het 6230 profiel wat je via de Nokia site kunt aanvragen - Beide werken helaas niet voor het ontvangen)

Ik heb meer het idee dat KPN ergens de weg kwijt is geraakt door mijn wijziging van toestel ofzoiets....

edit:

Ik ontvang nu ook op de 6230 een SMS dat er op internet een MMS voor me klaar staat...
KPN heeft echter het volgende op de site staan:
Stap 3: Aanmelden door een MMS te versturen

De laatste stap is ook de leukste stap. Het versturen van uw eerste MMS-bericht. Door dit te doen weten onze systemen dat u ook echt MMS kunt ontvangen. Tot die tijd kunt u nog steeds geen MMS ontvangen en zult u SMS-berichten blijven ontvangen met een verwijzing naar de MMS internetsite.

Heel veel plezier met MMS!
Vraag me dus af hoe lang het duurt tot ze het door hebben dat ik toch echt direct MMS kan ontvangen en versturen :S

[ Voor 29% gewijzigd door SambalBij op 30-08-2004 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Ik zit eigenlijk nog steeds met een nadeel te kampen van deze telefoon:

Kan de wekker niet harder? Op de oude nokia's kwam altijd een zware dreun zodat ik wel uit mn bed getoeterd werd! _/-\o_ Bij de nieuwe 6230 is me dat een laf deuntje (wat nog wel zelf in te stellen is) waar je absoluut niet van wakker wordt.

Zelf staat er nog steeds de oude firmware op maar is dit probleem bij de nieuwere versies beter? Of weet iemand waardoor ik de telefoon anders harder kan laten klinken? (proggie dat goed werkt ofzo?)

Heb ik ook nog een andere vraag: ik kan hier in de buurt de telefoon laten updaten met de nieuwste firmware. Duurt dat lang of moet ik hem een dag daar laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

zullen we met ze allen proberen een buglijst te maken?

er is een hele erge bug in 3.15 weet niet of die eruit is bij 4,28 maar als ik musicplayer aan heb en wil gaan gprsen loopt me telefoon pardoes vast :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattt
  • Laatst online: 30-04 10:30

rattt

prrrt

Januszjes schreef op 30 augustus 2004 @ 22:15:
Ik zit eigenlijk nog steeds met een nadeel te kampen van deze telefoon:

Kan de wekker niet harder? Op de oude nokia's kwam altijd een zware dreun zodat ik wel uit mn bed getoeterd werd! _/-\o_ Bij de nieuwe 6230 is me dat een laf deuntje (wat nog wel zelf in te stellen is) waar je absoluut niet van wakker wordt.
Van het standaard deuntje wordt je inderdaad niet wakker (ik niet iig), maar als ik een mp3'tje gebruik is het geluid een stuk harder, alhoewel dat wel aan je muziekkeuze ligt natuurlijk ;)

neen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

nou ik word er wel wakker van :) maja als ik een smsje krijg op trilfunctie ook ben gefoccussed op telefoon deuntjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:20
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 13:45:
Dat zal je never nooit lukken dus.. (Symbian op een 6230 krijgen).
De software wordt aangepast aan elke toestel. 6600 en 7610 hebben allebei symbian, maar je kan echt niet de firmware (OS) van een 7610 in een 6600 laden. Verder wordt een telefoon ontwikkeld om een bepaald type OS te draaien.
Anders gezegd: Je zal nooit de OS van een PS2 in een Xbox kunnen laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

iCeWiRe schreef op 30 augustus 2004 @ 22:21:
zullen we met ze allen proberen een buglijst te maken?

er is een hele erge bug in 3.15 weet niet of die eruit is bij 4,28 maar als ik musicplayer aan heb en wil gaan gprsen loopt me telefoon pardoes vast :/
Leuk idee maar dan zou ik eerst de nieuwe firmware erop zetten voordat je een up-to-date beeld hebt van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op 30 augustus 2004 @ 22:15:
Heb ik ook nog een andere vraag: ik kan hier in de buurt de telefoon laten updaten met de nieuwste firmware. Duurt dat lang of moet ik hem een dag daar laten?
Ik vroeg me dat ook af. Heb toen maar gebeld naar een service point in centrum Eindhoven. Daar werd me verteld dat ik mijn telefoon 2 tot 3 weken kwijt zou zijn. Daarna gebeld naar het andere service point bij het vliegveld. Die vertelde me iets heel anders. Als ik de telefoon daar gekocht had zouden ze het doen terwijl ik wachtte. Anders was ik de telefoon 1 (maximaal 2) dag(en) kwijt. De telefoon daar maar naartoe gebracht diezelfde middag om 17:30 (ze waren tot 18:00 uur open). De volgende ochtend werd ik om 9:15 uur gebeld dat de telefoon klaar lag om op te halen. Is toch heel andere service dan 2 tot 3 weken wachten.
Met andere woorden, bel even naar het service point waar je hem weg wilt brengen en vraag hoe lang het duurt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

QuasaR

One ring to rule them all

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 09:55:
[...]

Ik vroeg me dat ook af. Heb toen maar gebeld naar een service point in centrum Eindhoven. Daar werd me verteld dat ik mijn telefoon 2 tot 3 weken kwijt zou zijn. Daarna gebeld naar het andere service point bij het vliegveld. Die vertelde me iets heel anders. Als ik de telefoon daar gekocht had zouden ze het doen terwijl ik wachtte. Anders was ik de telefoon 1 (maximaal 2) dag(en) kwijt. De telefoon daar maar naartoe gebracht diezelfde middag om 17:30 (ze waren tot 18:00 uur open). De volgende ochtend werd ik om 9:15 uur gebeld dat de telefoon klaar lag om op te halen. Is toch heel andere service dan 2 tot 3 weken wachten.
Met andere woorden, bel even naar het service point waar je hem weg wilt brengen en vraag hoe lang het duurt.
Firmware update bij Nokia Service Point in Rotterdam (op de lijnbaan) duurt 1 uur.

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Ik heb een vraagje over frontjes voor de 6230.
Waar zijn deze redelijk goedkoop te bestellen?

Ik ben namelijk echt toe aan vervanging na enkele ontmoetingen tussen 6230 en plavuizen vloer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

als je opschiet env andaag nog besteld @ www.inkoopacties.net zijn ze 11,50 exclusief verzendkosten (wel namaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rekkie schreef op 31 augustus 2004 @ 10:17:

Ik ben namelijk echt toe aan vervanging na enkele ontmoetingen tussen 6230 en plavuizen vloer :/
Op ebay en vooral ebay duitsland moet je wel je slag kunnen slaan hoor. Op de duitse ebay is er een zeer groot aanbod van gsm toebehoren. Namaak & echte. Natuurlijk moet je kijken wat de verzendkost is, want anders kan je nog duur uitkomen.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuasaR schreef op 31 augustus 2004 @ 10:00:
[...]

Firmware update bij Nokia Service Point in Rotterdam (op de lijnbaan) duurt 1 uur.
Bij diezelfde zeiden ze bij mij dat updaten onmogelijk was omdat er een vodafone simlock op me foon zit :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Zo te horen zit er inderdaad nogal verschil tussen de service-points. Ik weet in ieder geval dat wij het direct proberen en anders dat we het toestel aannemen en proberen dezelfde dag nog klaar te hebben. Met een software-update dan hé! Reparatie duurt iets langer en soms kunnen/mogen we het niet zelf. Dan gaat het wel langer duren

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Nu online

SambalBij

We're all MAD here

Operations schreef op 30 augustus 2004 @ 20:43:

Vraag me dus af hoe lang het duurt tot ze het door hebben dat ik toch echt direct MMS kan ontvangen en versturen :S
En dat duurde tot ik er een telefoontje aan waagde om ze op de hoogte te stellen van mijn toestelwijziging. Systeem was inderdaad een beetje in de war, en ging dus maar terug naar SMS-jes. Is nu opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:11

Crusader

Arc Nature

Ik sms niet zo vaak en vraag me het volgende af:
als ik de T9 mode gebruik, moet ik steeds als ik een leesteken wil invoegen (uitroepteken, vraagteken etc.) via het menu naar "Symbool inv.". Is daar niet een snellere methode voor? In de standaard (niet-T9) kun je gewoon met het * (sterretje) door de leestekens heen bladeren. Met T9 niet...

[ Voor 4% gewijzigd door Crusader op 31-08-2004 14:11 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Nu online

SambalBij

We're all MAD here

Sterretje even ingedrukt houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Operations schreef op 31 augustus 2004 @ 13:43:
[...]

En dat duurde tot ik er een telefoontje aan waagde om ze op de hoogte te stellen van mijn toestelwijziging. Systeem was inderdaad een beetje in de war, en ging dus maar terug naar SMS-jes. Is nu opgelost :)
Toevallig een Debitel-KPN abonnement ? Mijn vriendin heeft precies hetzelfde probleem en ze wil toch wel graag direct MMS kunnen ontvangen en verzenden. Welk nummer heb je gebeld om het te laten wijzigen ? Dan laat ik het ook gelijk regelen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Nu online

SambalBij

We're all MAD here

Nee een KPN Flexibel abonnement. Heb gebeld met 0800-0507 (Klantenservice mobiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
Crusader schreef op 31 augustus 2004 @ 14:11:
Ik sms niet zo vaak en vraag me het volgende af:
als ik de T9 mode gebruik, moet ik steeds als ik een leesteken wil invoegen (uitroepteken, vraagteken etc.) via het menu naar "Symbool inv.". Is daar niet een snellere methode voor? In de standaard (niet-T9) kun je gewoon met het * (sterretje) door de leestekens heen bladeren. Met T9 niet...
Zijn twee methodes voor. Of je duwt één keer op de 1-toets en vervolgens net zo vaak op *-toets tot je het gewenste symbool hebt (. , ? - ! ; en : zitten daar in ieder geval bij), óf je drukt twee seconden lang op de *-toets en voilà, je symbolenlijst. Dit werkt met mijn 6610 en met de 6230 van m'n pa (Firmwareversie 04.28). Succes, zou ik zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deel 11 komt dit weekend, nog ff geduld ajb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat iemand dit weet :D

Ik heb dat umsg (msn) op me 6230 geinstalleerd. Maar krijg het niet werkend.
Moet je nog iets speciaals doen. MSNen lukt gewoon niet :(

Iemand een idee hoe"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 6230 valt sinds een paar dagen uit en dan reboot hij. :(
Gewoon op willekeurige momenten.
Soms tijdens het bellen... Soms tijdens foto's bekijken of maken.
Nou heb ik dit al vaker gelezen maar kan het zo snel niet vinden (10 topics)
Is dit op te lossen met Firmware update of is het een hardware-matige fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

zijn er ook progjes voor de 6230 zodat je hem ook als remote kan gebruiken voor je pc? of andere handige progjes?

kan nl. geen enkele site vinden....

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Komt er nog een nieuw topic of gaan we door tot de 2000? Sorry had de post van dr gob niet gezien!

[ Voor 28% gewijzigd door janklp op 31-08-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 20:17:

Iemand een idee hoe"?
Ik weet iets veel makkelijker:

Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Flappiewappie schreef op 31 augustus 2004 @ 22:12:
zijn er ook progjes voor de 6230 zodat je hem ook als remote kan gebruiken voor je pc? of andere handige progjes?

kan nl. geen enkele site vinden....
Lees het topic maar door, dan zou je nee als antwoord vinden! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, is eindelijik gelukt, heb de GPRS instellingen met een KPN abonnement eindelijk geinstalleerd gekregen....
Als ik nu via bluetooth verbinding met mijn laptop op probeer te zetten geeft mijn telefoon als melding "verificatie mislukt" Heb alle aanwijzingen die op mijn scherm van mijn laptop staan uitgevoerd, maar tot nu toe zonder succes.
Suggesties???
Ik hoor graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bemused is wel een programma waarmee je je telefoon kan gebruiken als remote voor winamp, windows media en power point. (je kan je pc ook uitzetten, hiep hoi toeter) Heb alleen ervaring met winamp, werkt goed.

http://bemused.sourceforge.net/

Dl de server voor 60 os symbian + de applet voor je nokia 6230.
com poort invoeren, klaar is kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024

Probeer eens www.telecomtelecom.nl

Prijzen zijn niet te hoog en je kan er kiezen tussen origineel en namaak. Heb er zelf al een paar keer besteld, naar tevredenheid.

PS. Nee, ik werk er niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:16
Hmmz, ik wil m'n operator logo weghalen maar die wap-site die in de openingspost staat werkt niet meer en ik heb ook geen analoog modem bij de hand, iemand een andere oplossing? ik heb wel een bt-dongle :)

b.v.d. !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ik weet niet of het werkt maar ik deed via infrorood via me flaptop naar me nokia 5210 vroeger logo's verzenden via het programma Nokia Logomanager

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:16
En het is al gelukt :)

Zat een beetje verkeerd te prutsen, had ff niet door dat ik gewoon naar zo'n blank.nol bestandje moest wappen :+ Maarja, toch goed gekomen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 20:17:

Iemand een idee hoe"?
Ik heb het nog steeds niet werkend. Iemand anders misschien een ander progje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
Ik heb IM+ erop, dat werkt prima. Het is alleen een trial zodat je maar 3 berichten kunt sturen.
Je kunt de volledige versie kopen, maar daar heb ik eerlijk gezegt weinig zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet te geloven, van het weekend deel 11 alweer :7

Goed postwerk mensen!

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 19:32:
[...]

Ik heb het nog steeds niet werkend. Iemand anders misschien een ander progje?
Via Wireless VIllage / Yamigo kun je gewoon over msn met de ingebouwde chat-functie van de 6230 chatten. Dat is toch ideaal?

Geen gedoe met javaprogjes etc.

www.yamigo.com
Verder is er nog een topic gaande hierover, zoek op wireless village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 02:03:
Bemused is wel een programma waarmee je je telefoon kan gebruiken als remote voor winamp, windows media en power point. (je kan je pc ook uitzetten, hiep hoi toeter) Heb alleen ervaring met winamp, werkt goed.

http://bemused.sourceforge.net/

Dl de server voor 60 os symbian + de applet voor je nokia 6230.
com poort invoeren, klaar is kees
het lukt me niet echt?!?!, symbian connect met mn foon, en de applet connect met m'n comp, maar ik kan niet communiceren???
in welke volgorde moet ik t doen?
t lijkt wel of ie 2 verbindingen maakt die "langs" elkaar gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

hebben jullie dat ook mensen als je de MMC kaartje niet helemaal naar het einde gedrukt heb dat je telefoon soms gewoon vast slaat of reset?

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Ik heb telkens problemen met de Nokia Software (6.2). Heel soms krijgt-ie verbinding met m'n telefoon, maar meestal loopt-ie vast. Het vreemde is dat bijv. Oxygen Phone Manager wel gewoon werkt.

Iemand soortgelijke problemen, en wellicht een oplossing hiervoor?

Verwijderd

Is het ding alleen beschadigd en wertk alles nog goed? display in orde?

Mijn 6310i is namelijk zooooo vaak gevallen en gaf uiteindelijk de geest/ nu ik de 6230 hebt, krijg ik het gevoel van "1x vallen en het ding is stuk".... Valt echter mee, zo te lezen...

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

Nog even een vraag voor het einde van topic 10, ik ben alle topic's af gegaan, op google gezocht en natuurlijk een search op got zelf gedaan maar kan niets vinden.

Is het mogelijk om .RMF (ringtones) af te spelen op de nokia 6320?

Een standaard 6320 ziet de file in ieder geval als een onbekende file dus dit zal waarschijnlijk een tooltje voor nodig zijn.

Heeft iemand een idee?

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 09:33:
[...]

Is het ding alleen beschadigd en wertk alles nog goed? display in orde?

Mijn 6310i is namelijk zooooo vaak gevallen en gaf uiteindelijk de geest/ nu ik de 6230 hebt, krijg ik het gevoel van "1x vallen en het ding is stuk".... Valt echter mee, zo te lezen...
Alleen display is gekrast en het hoesjes is beschadigd. Toestel is verder 100% in orde.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 23:28:
[...]

het lukt me niet echt?!?!, symbian connect met mn foon, en de applet connect met m'n comp, maar ik kan niet communiceren???
in welke volgorde moet ik t doen?
t lijkt wel of ie 2 verbindingen maakt die "langs" elkaar gaan?
Je moet in het programmatje bemused wel de goede com poort invullen ( vind je in de config van je bt dongle) en zorgen dfat je niet gelijktijdig met pcsuite geconnect ben, merk dat ie ut dan niet doet. en vanaf je fone connecten met het progje.
Dan zou ie ut doen moeten

Verwijderd

ik doe het zo --->
1.bluetooth aan op telefoon

2.bemused server starten en zorgen dat alles goed is ingevuld (de compoort en je versie van winamp zijn het belangrijkste, rest boeit niet)

3.bemused op je phone starten

4.connect kiezen op je foon (via de applet dus, als je deze optie niet hebt is er iets nog niet goed)

5.Het BT tekentje in je taakbalk wordt nu groen en geeft aan dat je foon wil connecten (evt. pincode)

6.Naar hartelust muziek bedienen met je foon
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.