*meestal* kan dat vanaf 3 maanden voor het eind van je contract - een goed verhaal hebben helpt natuurlijk wel voor een weekje of 2 extra

Verwijderd
3 maanden... hmm. Ik heb m'n abbo 18 november afgesloten dus het is ruim 3 maanden. Misschien kan ik als argument voordragen dat m'n telefoon soms gewoon uitvalt, spontaan. Want dat is nog echt zo ookVerwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 11:09:
*meestal* kan dat vanaf 3 maanden voor het eind van je contract - een goed verhaal hebben helpt natuurlijk wel voor een weekje of 2 extra
Verwijderd
Verwijderd
If it ain't broken, don't fix it. M.a.w tenzij Nokia kan uitleggen welke bugs er uit zijn gehaald of welke functionaliteit is toegevoegd, zou ik geen andere firmware er op zetten.Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 23:57:
Heey ik heb nog 3.15 is het aan te raden om die nieuwste firmware erop te zetten??
[...]
Verwijderd
Een gewone hoofdtelefoon kun je niet zomaar aansluiten. Als je in de SP kijkt naar de laatste opmerking (die over de headset mod) dan vind je wel uitleg hoe het wel mogelijk is. Enige "nadeel" daaraan is dat je de origineel bijgeleverde headset zult moeten aanpassen (maar daarna heb je wel beter geluid met je eigen oordopjes..).MoNo79 schreef op 28 juli 2004 @ 12:23:
Ik wil deze telefoon ook wel hebben, maar zit er ook een 3,5 jack connector aan.
Ik wil namelijk mijn sony oordopjes gebruiken, want die Nokia doppen zijn echt kut.
Ik heb nu de Nokia 6210, en daar zit zo'n rare conector aan en dit vind ik een erg groot nadeel.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Nee er zit geen 3,5 jack connector op. er zit de zelfde aansluiting op als de 6210. Maar met een beetje knutselen heb ik begrepen kan je er ondere doppen zetten.MoNo79 schreef op 28 juli 2004 @ 12:23:
Ik wil deze telefoon ook wel hebben, maar zit er ook een 3,5 jack connector aan.
Ik wil namelijk mijn sony oordopjes gebruiken, want die Nokia doppen zijn echt kut.
Ik heb nu de Nokia 6210, en daar zit zo'n rare conector aan en dit vind ik een erg groot nadeel.
It's never easy.....
Verwijderd
MoNo79 schreef op 28 juli 2004 @ 12:23:
[ Voor 6% gewijzigd door amokjeeh op 28-07-2004 14:04 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 16:16 ]
Verwijderd
Bedankt voor deze heerlijke nuttige reactie, als je nu gewoon niets te melden hebt ga dan gewoon iemand anders vervelen.Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 16:12:
Ik weet niet hoe jij om gaat met je 'gebruiksvoorwerpen', maar volgensmij smijt jij je telefoon aan de oplader en gooi jij (ook al is het een mobiel) de hoorn erop. Of je hebt een Nokia 6230 Fisherprice-Edition.
Heb ik ook met de nieuwe firmware.Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 16:22:
Raar probleempje, ligt dat aan mij of hebben meerdere mensen daar last van. Ik kan in sms-jes geen dakje gebruiken. Dus ^ bijvoorbeeld ô.
Bij mijn verzonden items staat dan gewoon een o. En degene die het sms-jes ontvangt krijgt ook geen dakje te zien.
Verwijderd
Verwijderd
Ja... KPN en Vodafone geven (veel) minder korting aan klanten die willen verlengen dan aan nieuwe klanten. Verlengen bij Belcompany zal dus ook duurder zijn. Maar een nieuwe aansluiten en je nummer overzetten gaat niet, dat kan alleen als je van netwerk wisselt. Of je moet zin hebben in een heel ingewikkelde constructie via een prepaid (abo => prepaid => abo) maar dat gaat wel even duren aangezien je 3 maanden opzegtermijn hebt.DenMan schreef op 28 juli 2004 @ 18:14:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet bij Belcompany zelf ben geweest (was niet in de buurt) maar zou het verlengen daar nou ook duurder zijn? En waarom deze verschillen? Komt dat puur omdat ik verleng en geen nieuw abbonement afsluit? Want dan kan ik beter een nieuwe afsluiten en m'n nummer overzetten toch?
Verwijderd
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Verwijderd
Dit kun je zelf niet instellen, dit is namelijk een netwerkdienstVerwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 16:39:
Ik heb voor de verandering ook eens een noob vraag.
Als ik bij contactpersonen > eigen nummers wil kijken krijg ik de melding "Lijst Eigen nummers leeg".
Waar kan ik dit ook weer instellen?
Dit komt omdat die karakters niet in het GSM alfabet bestaan. Volgens mij werken onder andere ë en ö ook niet... Het toestel vervangt ze bij het versturen automatisch door een e en o. In je outbox staan ze ook zo vervolgens.Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 16:22:
Raar probleempje, ligt dat aan mij of hebben meerdere mensen daar last van. Ik kan in sms-jes geen dakje gebruiken. Dus ^ bijvoorbeeld ô.
Bij mijn verzonden items staat dan gewoon een o. En degene die het sms-jes ontvangt krijgt ook geen dakje te zien.
Verwijderd
Maak je nu een grap dat is niet duur zeg maarVerwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 20:12:
GRATIS bij belcompany i.c.m. een HI 20 2-jarig contract.
heb mijn vodafone abo vorige week over laten sluiten naar kpn. moet nu nog op bevestiging wachten voor nummerovername.
weet iemand toevallig hoelang dit gaat duren?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 20:47 ]
Doet hij het ook niet met de KPN simkaart? Of een andere simkaart?Schweino schreef op 28 juli 2004 @ 20:55:
Sinds een paar weken heb ik ook een 6230, bij een nieuw KPN abonnemet gekregen. Nu liep vandaag mijn Vodafone abo af en heb ik dus de simkaart voor die van KPN omgewisseld. Nu wil de 6230 helemaal niets meer! Hij start niet meer op, wat ik ook doe en als ik em aan de lader hang gebeurt er ook niets. Heb de simkaart weer eruit gehaald en van alles geprobeerd, maar niets helpt....
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Net zoals de vorige actie van belcompany was het niet terug te vinden op de website, maar als je er naar vraagt in de winkel krijg je 'm gratis bij Orange 30. (Als het klopt wat [Verwijderde gebruiker] schreef).Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 19:19:
Loopt die actie van 0 euro bij Orange 30 1 jaar nu nog dan? Ik word er niet wijzer op zo en op de belcompany site staat 229 euro.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Verwijderd
Over die luidspreker heb ik een paar dagen geleden gepost, maar geen reacties - gaat om de hoornspeaker? Ik heb kraakgeluiden bij +-4 streepjes volume en hoger, maar bij mij doet hij het al sinds ik hem heb. Hoe zit dat bij jou? Misschien is namelijk de kwaliteit van die hoornspeaker gewoon wat matigjes....amokjeeh schreef op 28 juli 2004 @ 14:03:
Nog een kleine opsomming van problemen
- Luidspreker kraakt
Dit alles is in een tijdsbestek van 1.5 maand na elkaar ontstaan (dus niet tegelijkertijd)
Een aantal telefoons heeft een optie om eigen nummers op je simkaart op te slaan, zodat je je eigen telefoonnummer kan onthoudenVerwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 16:39:
Ik heb voor de verandering ook eens een noob vraag.
Als ik bij contactpersonen > eigen nummers wil kijken krijg ik de melding "Lijst Eigen nummers leeg".
Waar kan ik dit ook weer instellen?
[ Voor 5% gewijzigd door Mfpower op 28-07-2004 23:31 ]
Ik merkte het pas op na een week of 2, het is inderdaad als je hem vrij hard heb staan dat hij erg vervormd. Net of hij bijvoorbeeld nat is geweest en daardoor beschadigd is.Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 23:10:
[...]
Over die luidspreker heb ik een paar dagen geleden gepost, maar geen reacties - gaat om de hoornspeaker? Ik heb kraakgeluiden bij +-4 streepjes volume en hoger, maar bij mij doet hij het al sinds ik hem heb. Hoe zit dat bij jou? Misschien is namelijk de kwaliteit van die hoornspeaker gewoon wat matigjes....
Verwijderd
Volgens mij kan je wel internetten MET gprs, maar VIA een ISP. Ik heb dit destijds ook gedaan met me laptop. Had een free account aangevraagd bij TMFweb, en kon zo via GPRS of GSM inbellen.Mfpower schreef op 28 juli 2004 @ 23:31:
Ik heb 'internet' gebruikt voor internet access. Maar hoe krijg ik windows zo gek dat ie m'n GPRS instellingen gebruikt om 'in te bellen' - als je dat nog zo kunt noemen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 23:52 ]
Verwijderd
Dit is relatief simpel. Bij een inbelverbinding moet je uiteraard een tel. nummer opgeven. De plaats waar je dit tel. nummer invoert, voer je nu geen tel. nummer in maar: #99* (of *99#) welke weet ik niet meer zeker. Als hij dan wil inbellen dan snapt die telefoon nu dat hij de gprs verbinding moet gebruiken.Mfpower schreef op 28 juli 2004 @ 23:31:
Ik kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die dit vraagt, maar ik kan nergens een antwoord vinden, dus ik stel de vraag toch maar.
Ik wil m'n 6230 gebruiken als modem voor m'n pc, en wel via GPRS. Nu is het zonder problemen gelukt om de modem driver voor 6230 te installeren voor bluetooth. Maar windows kan daar natuurlijk alleen mee omgaan via dial up networking. Echter, ik wil niet inbellen, ik wil GPRS gebruiken om te kunnen internetten via pc/laptop. Ik heb windows xp en heb orange met share geactiveerd.
Ik heb wel in m'n telefoon bij gprs modem opties gezien dat je daar een access point in kunt vullen. Ik heb 'internet' gebruikt voor internet access. Maar hoe krijg ik windows zo gek dat ie m'n GPRS instellingen gebruikt om 'in te bellen' - als je dat nog zo kunt noemen?
[ Voor 5% gewijzigd door PcFer op 29-07-2004 00:02 ]
Heb je er ook nog een bril bij, want ze zijn een beetje erg wazig..Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 23:52:
Heey ik heb wat fototjes gemaakt van mijn 6230, deze kan je opnemen in je SP.
greets KeVeRs
www.kevers84.nl/gsm
Verwijderd
Is maar een 3 megapixel canon van zon 3 jaar geleden, maar door het lichteffect van de zijkant komen ze nogal wazig over (door schaduw).Jimster schreef op 29 juli 2004 @ 00:01:
[...]
Heb je er ook nog een bril bij, want ze zijn een beetje erg wazig..
Verwijderd
Wat een mooie bureauladerVerwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 00:10:
[...]
Is maar een 3 megapixel canon van zon 3 jaar geleden, maar door het lichteffect van de zijkant komen ze nogal wazig over (door schaduw).
Volgens mij is dat een Nokia bureauperforator
Als je Vodafone hebt: *#100# en dan op bellen klikken...Pinobigbird schreef op 28 juli 2004 @ 23:24:
[...]
Een aantal telefoons heeft een optie om eigen nummers op je simkaart op te slaan, zodat je je eigen telefoonnummer kan onthouden. Vooral handig als je van abo/nummer wisselt.
Verwijderd
Net of er iemand leegloopt inderdaad.BigB schreef op 29 juli 2004 @ 09:01:
Misschien was dit al wel bij jullie allang bekend maar ik kwam er gister pas achter:
Als ik de oplader uit het stopcontact haal en hou hem bij me oor hoor je dat er een soort motortje oid in zit wat je langzaam hoort uitgaan was wel grappig geluidje en was nog nooit eerder opgevallen met andere laders.
Verwijderd
Verwijderd
wat sommige al niet doen met hun ladersBigB schreef op 29 juli 2004 @ 09:01:
Misschien was dit al wel bij jullie allang bekend maar ik kwam er gister pas achter:
Als ik de oplader uit het stopcontact haal en hou hem bij me oor hoor je dat er een soort motortje oid in zit wat je langzaam hoort uitgaan was wel grappig geluidje en was nog nooit eerder opgevallen met andere laders.
Verwijderd
ik heb ook nog wel eens alleen het venstertje van een 6610 vervangen misschien zijn ze er ook al noor de 6230? koste toen iets van 5 euro ofzoPcFer schreef op 29 juli 2004 @ 11:04:
Je kunt er een nieuwe cover opzetten, of je kunt zo'n speciaal poetsmiddeltje halen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door Giblet op 29-07-2004 17:16 ]
ga naar kpn.com, trefwoord: internet everywhere ... dan vind je wat handleidingen om het werkende te krijgen....Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 16:32:
Ik heb sinds 2 dagen een 6230 en probeer al de tijdje de gprs aan de praat te krijgen. Ik heb gezocht bij nokia.com, kpn, gin, dit forum maar ik heb de juiste instellingen nog niet kunnen vinden.
Volgens de tel. helpdesk KPN geen probleen, alles moet werken
Volgens belcompany waar de telefoon vandaag komt, werkt het nog niet.
Kan iemand mij helpen ?
Alle hulp is welkom
don't worry, be happy...
don't worry, be happy...
Verwijderd
vanaf wanneer hebben jullie als nokia servicepoint deze versie?Raimon schreef op 29 juli 2004 @ 17:51:
Ik werk bij een nokia servicepoint en we hebben versie 4.28. Ik heb de nieuwste software op mn 6230 staan en werkt perfect!
Zitten veel verbeteringen in!
Verwijderd
Heb verschillende documenten ge-download, o.a. Handmatige handleidingen Ipaq.zip. Hierin staat voor dial *99***1# en dan onder dial option +cgdcont=1,”IP”,”internet”;+cgqmin=1, DNS ingesteld. Volgens mij zoals het hoort. Maar toch werkt het niet. Heeft iemand het wel aan het werk ?Blacksoul schreef op 29 juli 2004 @ 17:17:
[...]
ga naar kpn.com, trefwoord: internet everywhere ... dan vind je wat handleidingen om het werkende te krijgen....
Verwijderd
Dat zijn nogal wat fixes ja! Vooral het corrupte java file handling fixen, het in-gebruik-geweeste-bestanden-wissen fixen en het >64kb spelletjes! Woohoo. Ik zal eens uitzoeken waar ik deze kan laten flashen. Bij welk Nokia Service Punt werk je zelf?Raimon schreef op 29 juli 2004 @ 18:00:
ja hoor, dit zijn ze!
------------------------------------------------------------------------------
Changes/improvements made from MCU SW version 3.15 to version 4.28:
Call and Network Management
- Improvements in network selection and coverage handling
- Fixed dialing number (FDN) is possible also using the complete number
- Possible to attach an image to a contact in phonebook
SMS
- It is possible to listen music and create SMS at the same time, without
hearing the keypad tones
Browser (GPRS/WAP/XHTML)
- Improvements in browsing large pages and browsing always online (ALO) and have more than 1 page open
Java/Applications/Games
- New faster JAVA e-mail client.Using active settings instead of the first set
- Java application or game (*.jar)>64 kb can be played
- Improvements for Beach rally II, especially in location a correct date is displayed in high score
- Improvement when reading corrupt JAR file
- Connect Via in Midlet options is enforced for the Midlet when connected to Chat
Bluetooth/Irda
- Improvements in finding and pairing with devices and keeping the connection via Bluetooth
- Possible to send more than one file via IrDA
Other changes
- Picture set as a wallpaper can be deleted
- Improved handling of 6F11 -file by the phone
- Improved handling of call divert indicator in the SIM
- Improved spelling for Spanish, Thai, Russian, Hungarian, Hebrew, Chinese, Indonesian and Estonian
- Update for Russian T9
- General improvements on audio e.g. clicking sounds and click before tones played are now removed
- Music player: Improvements in audio quality
- Improvements in handling of MMC, renaming, moving files, formatting and error messages
- Improvements in handling MIDI tones for MMC
- Memory full improvement when try to record voice
- Support for operator menu added
------------------------------------------------------------------------------
Bron Nokia!
Ik kan het aanraden, maar zorg wel voor een goede backup!
Verwijderd
Verwijderd
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Volgens mij kan je alleen hernoemen en groepen niet gebruiken (komt op wissen neer). Verder kan het wat je vraagt (volgens mij) niet.Phantom schreef op 29 juli 2004 @ 22:43:
Iemand die weet hoe ik bellersgroepen aanpas?
En dan met name groepen toevoeg/verwijder/icoontje ervan aanpas?
(search doet het niet, anders had ik die wel gebruikt)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Verwijderd
Na wat proberen is gebleken dat het bij mij werkt met de volgende string:Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 19:12:
[...]
Heb verschillende documenten ge-download, o.a. Handmatige handleidingen Ipaq.zip. Hierin staat voor dial *99***1# en dan onder dial option +cgdcont=1,”IP”,”internet”;+cgqmin=1, DNS ingesteld. Volgens mij zoals het hoort. Maar toch werkt het niet. Heeft iemand het wel aan het werk ?
Verwijderd
Bij Orange krijg je je toestel meteen mee, nummerbehoud wordt dan achteraf uitgevoerd. Je zit dan wel tijdelijk met dubbele kosten!Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 23:12:
Hoelang duurt nummerportering ongeveer bij Orange? Dat 1 jaar 30 abbo is wel chill, maar als ik net zoals bij KPN een maand moet wachten voordat ik mijn toestel meekrijg....
Verwijderd
Dat was het probleem, thanks!Weng schreef op 27 juli 2004 @ 19:07:
[...]
Heb je wel de nieuwe Nokia PC suite gedl? Ik heb hier zelf versie 6.1. Bij versie 5.8 werkte het bij mij ook niet.
Het is bij Orange juist een voordeel dat je het achteraf kan doen, want het opgebouwde beltegoed blijft altijd geldig! Dus betaal je de extra kosten alvast voor je toekomstige telefoontjes!Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 23:17:
[...]
Bij Orange krijg je je toestel meteen mee, nummerbehoud wordt dan achteraf uitgevoerd. Je zit dan wel tijdelijk met dubbele kosten!
[ Voor 22% gewijzigd door Le0032 op 30-07-2004 00:21 ]
Bleutooth patch voor je 2210 installeren.Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 19:12:
[...]
Heb verschillende documenten ge-download, o.a. Handmatige handleidingen Ipaq.zip. Hierin staat voor dial *99***1# en dan onder dial option +cgdcont=1,”IP”,”internet”;+cgqmin=1, DNS ingesteld. Volgens mij zoals het hoort. Maar toch werkt het niet. Heeft iemand het wel aan het werk ?
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Je kunt alleen bij service-points terecht. Ik werk zelf in Winterswijk bij het service-point.Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 21:08:
bedoelen jullie met een nokiaservice punt een nokia store ?
of kan je ook gewoon naar de belcompany ?
don't worry, be happy...
Verwijderd
Je betaald voor die orange free 30, €30 euro per maand x 12 = 360 euro! 360 euro is toch normaal voor een 6230?Le0032 schreef op 30 juli 2004 @ 00:18:
[...]
Het is bij Orange juist een voordeel dat je het achteraf kan doen, want het opgebouwde beltegoed blijft altijd geldig! Dus betaal je de extra kosten alvast voor je toekomstige telefoontjes!
offtopic:
Orange is wel duur, als je het abonnementje puur voor de 6230 neemt is het een buitenkans, neem je het abootje om te bellen zou ik wel goed rondkijken op de 'markt' want er zijn goedkopere en betere spelers dan Orange!
Verwijderd
PS5 User ;-) ...
Die shop is ok, ik vraag me alleen af of dat mmc-kaartje gaat werken in de 6230.Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 08:30:
Iemand al ervaringen met de Duitse webshop www.cheeep.de ?
Ze leveren daar een 1GB MMC kaart nu voor € 136,-.![]()
Persoonlijk heb ik het niet zo op duitsers, behalve die kerel in de rode auto en die auto's met van die rondjes op de voorgrille
don't worry, be happy...
don't worry, be happy...
Verwijderd
vanwaar dan de ophef over dat orange abbonement?Raimon schreef op 30 juli 2004 @ 10:58:
360 euro voor de 6230 is redelijk normaal ja! Zoiets betaal je ook voor een los toestel!
Verwijderd
Geen ophef, die betreffende repliek doelde op de hoge gesprek/sms kosten die Orange hanteert.
Verwijderd
is dat een Hi abbonement? zo ja voor hoelang? 1 of 2 jaar?Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 11:30:
[...]
Geen ophef, die betreffende repliek doelde op de hoge gesprek/sms kosten die Orange hanteert.
Maar zo'n abo zou je ook perfect voor 'erbij' kunnen nemen. Ik heb zelf deze week mijn Tmobile voor 1 jaar verlengd met cash back, en een abo+6230 erbij genomen van KPN. Dit bleek uiteindelijk het goedkoopst, en je kan nog profiteren van de extra belbundel, als je de andere sim in een gsmmetje stopt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 11:33 ]
Verwijderd
Ik heb exact het zelfde probleem, niet met een Apacer maar met een 256mb MMC van Norrod (merk is me even ontschoten). Na verloop van tijd geeft hij een soort "verbinding verbroken error"... zowel met de nokia software als met de Conceptronic Dongle software ...Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 16:14:
Weet iemand een oplossing voor het volgende probleem:
Ik heb de 6230 (versie 3.15) en een MSI bluetooth dongle. Dongle werkt op zich prima, filetransfers gaan over het algemeen wel goed.
Nu wil ik 2 cd's op mijn mmc (256 mb van Apacer) zetten. De eerste nummers gaan goed maar om de een of andere reden krijg ik na een tijdje de foutmelding "the connection was lost" en moet ik opnieuw alles selecteren en verder gaan met kopieren waar ik gebleven was.
Soms krijg ik de foutmelding nog in hetzelfde nr (waardoor het kopieren dus totala niet opschiet)en bovendien valt de snelheid mij erg tegen (20 kb/sec, een uur over één cd vind ik wel heel erg lang)
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?!
Verwijderd
HI Belbundel 17,50 2 jaar bij GSM.nl besteld. Je kreeg 55 euro terug (incl verzend), en 75 euro extra vakantietegoed. Na 6 maanden laat ik hem omzetten naar KPN Flex 9,95 abo zonder belbundel, aangezien ik met Tmobile bel.Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 11:33:
[...]
is dat een Hi abbonement? zo ja voor hoelang? 1 of 2 jaar?
Verwijderd
Verwijderd
KPN doet niet aan afleverrapporten...Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 12:26:
Ik heb nu een 6230, v3.15 maar ik krijg geen afleverraporten bij een smsof ligt dat soms aan KPN? Ik had eerst Orange nl, en heb de optie wel aanstaan.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 12:57 ]
Verwijderd
Hmmm... weet je wat raar is? Ik was gisteren in Den Haag (woon in Groningen) en daar deed 'ie het veel minder. Zou het aan het netwerk kunnen liggen? Maar dan: ik heb KPN (enige met bereik in Groningen)amokjeeh schreef op 28 juli 2004 @ 23:36:
[...]
Ik merkte het pas op na een week of 2, het is inderdaad als je hem vrij hard heb staan dat hij erg vervormd. Net of hij bijvoorbeeld nat is geweest en daardoor beschadigd is.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 11:34:
hoi
heb een nokia 6230 en mijn vraag is of het mogelijk is om via bluethoot van je pc games naar de nokai te downloaden ?
en wat je daar voor nodig hebt ?
Ik heb wel nokia pc suite 6.1
Bekijk de pc suite eens goed ... het ligt enigszins voor de hand...
Verwijderd
als het voor de hand lag zou ik het niet vragendaVeX schreef op 30 juli 2004 @ 13:59:
[...]
Bekijk de pc suite eens goed ... het ligt enigszins voor de hand...
Hoezo ongeduldig... Kicken van een topic is pas na 24u toegestaan, dus doe fatsoenlijk en hou dat ook aan voor het herhalen van je vraag. Er zijn mensen die overdag werken/naar school moeten (of whatever) en het topic pas 's avonds weer lezen. (En je vraag staat ook nog op dezelfde pagina met standaard instellingen.. Dit is dus echt belachelijk dat je na 2uur je vraag weer herhaalt.)
[ Voor 13% gewijzigd door FlipFluitketel op 30-07-2004 15:33 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Je moet dan eerst een lege playlist aanmaken en overzetten op je 6230.s.Zero schreef op 30 juli 2004 @ 14:49:
Prutsers @ PHC Telecom... Breng ik m'n telefoon erheen voor een FirmWare update (voorheen v3.14), krijg ik 'm terug met het bericht: "Er staat nu versie 3.15 op..."?!?
Nog een klein probleempje ontdekt: Wanneer ik 2 CD's op mijn telefoon heb staan, namelijk: "Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunned" en "Michael Jackson - Number Ones" beide mappen helemaal gevuld met alle nummers die op die CD's horen te staan, en op dit moment staat bij de Music Player alleen de playlist van de Prodigy-CD... Nu wil ik de playlist van "Michael Jackson - Number Ones" nog gaan uploaden via Nokia Audio Manager (PC Suite 6.2.16), alleen geeft hij dan de melding dat er niet genoeg ruimte beschikbaar is (Apacer 256MB MMC), die CD is namelijk 111 MB groot, en er is nog maar 53 MB beschikbaar op dit moment op mijn MMC... En zo kan ik dus niet de playlist van "Michael Jackson - Number Ones" uploaden, waardoor ik via de Music Player niet de playlist van deze CD kan pakken..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq