Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*meestal* kan dat vanaf 3 maanden voor het eind van je contract - een goed verhaal hebben helpt natuurlijk wel voor een weekje of 2 extra O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:42
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 11:09:
*meestal* kan dat vanaf 3 maanden voor het eind van je contract - een goed verhaal hebben helpt natuurlijk wel voor een weekje of 2 extra O-)
3 maanden... hmm. Ik heb m'n abbo 18 november afgesloten dus het is ruim 3 maanden. Misschien kan ik als argument voordragen dat m'n telefoon soms gewoon uitvalt, spontaan. Want dat is nog echt zo ook :)

En anders moet ik gewoon ff een paar weekjes wachten :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je ook zelf je firmware kunt flashen? En of deze legaal te downloaden is ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 23:57:
Heey ik heb nog 3.15 is het aan te raden om die nieuwste firmware erop te zetten??

[...]
If it ain't broken, don't fix it. M.a.w tenzij Nokia kan uitleggen welke bugs er uit zijn gehaald of welke functionaliteit is toegevoegd, zou ik geen andere firmware er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het beeld, geluid en fotokwaliteit een beetje te vergelijken met een Samsung telefoon???

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoNo79
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 13:13
Ik wil deze telefoon ook wel hebben, maar zit er ook een 3,5 jack connector aan.
Ik wil namelijk mijn sony oordopjes gebruiken, want die Nokia doppen zijn echt kut.
Ik heb nu de Nokia 6210, en daar zit zo'n rare conector aan en dit vind ik een erg groot nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
MoNo79 schreef op 28 juli 2004 @ 12:23:
Ik wil deze telefoon ook wel hebben, maar zit er ook een 3,5 jack connector aan.
Ik wil namelijk mijn sony oordopjes gebruiken, want die Nokia doppen zijn echt kut.
Ik heb nu de Nokia 6210, en daar zit zo'n rare conector aan en dit vind ik een erg groot nadeel.
Een gewone hoofdtelefoon kun je niet zomaar aansluiten. Als je in de SP kijkt naar de laatste opmerking (die over de headset mod) dan vind je wel uitleg hoe het wel mogelijk is. Enige "nadeel" daaraan is dat je de origineel bijgeleverde headset zult moeten aanpassen (maar daarna heb je wel beter geluid met je eigen oordopjes..).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:44

Radeon

Today is a good day to die

Nee er zit geen 3,5 jack connector op. er zit de zelfde aansluiting op als de 6210. Maar met een beetje knutselen heb ik begrepen kan je er ondere doppen zetten.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee maar als je een beetje handig bent kun je of sony oor dopjes op je headset solderen (nadeel is dat je ze dan moet afknippen) of je maakt een jack-contraconector aan je haedset zodat je je oor dopjes kunt inpluggen
maar dit is al uitgebreid met foto's langs gekomen in eerdere delen van dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) wat zijn we toch behulpzaam vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
Ik doe er nog een schepje bovenop :P. Dit komt uit de SP van het 5e deel.

Nokia Headset Mod Door DancePlaza
• Benodigheden
Nokia Stereo Hoofdtelefoon HDS-3
Sony MDR-818 ( Of een ander setje oordoppies )

• Gereedschap
Schroevendraaier
Kniptang
Soldeerbout
Tin

• Tijd
30 minuten

• Instructies ( Let's Go )
Stap 1
Je neemt de HDS-3 en maakt hem aan de achterkant open door middel van de
schroevendraaier de 4 schroefjes los.
[afbeelding]

Stap 2
Je soldeert de aansluitpunten hier los. (Zie de gele cirkels)
[afbeelding]

Stap 3
Ondertussen pak je oordopjes, in dit geval is mijn Sony MDR-818
en daar knip je ongeveer in de zelfde lengte van je Nokia oordopjes, of de
lengte die je zelf wilt.

Stap 4
Als je geknipt hebt in je oordopje heb je 2draden in elk oordopje zitten.
Voor links is dat:
Groen en transparant

Voor recht is dat:
Rood en transparant

Op je HDS-3 zie je staan als je kijkt
L- en L+
R- en R+

[afbeelding]
Extra: wat je nog kan doen is de grijzen dopjes van je HDS-3 nog door je
eigen draad te doen van je oordopjes.

Stap 5
Maak een knopje aan het einde van je oordopjes, dit is om te voorkomen dat
je later bij het vastzetten en gebruik van je oordopjes niet kan losgaan van
de soldeerplekken.

Je neemt de linker oordop en pakt de 2 draden de groene soldeer je op de L+
en de transparante soldeer je op de L-

Je neemt de rechter oordop en pakt de 2 draden de rode soldeer je op de R+
en de transparante soldeer je op de R-
[afbeelding]

Stap 6
Je zet hem netjes weer in elkaar en schroeft alles voorzichtig dicht.
[afbeelding]

• Resultaat
En klaar ben je
[afbeelding]

Geluid is top, net wat je kan verwachten van me vertrouwde oordopjes!
Heb je nog vragen aarzel niet om mij te mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 08:09
Weet iemand hoe het zit met de garantie van Nokia?

Heb van de week mijn telefoon weggebracht met een waslijst aan gebreken (bel nu met een 3310 :'( )

Toen hij mijn toestel aannam zat hij te kijken naar wat krasjes en deukjes op mijn cover (want ja voor mij is het gewoon een gebruiksvoorwerp) en vroeg hij of hij soms hard gevallen was.

Dat was dus niet het geval, maar ik moest wel wat tekenen dat als nokia vind dat het een gevalletje val- stootschade is dat ik 75 euro onderzoekskosten moet betalen en de telefoon niet gerepareerd wordt.

Dus hoe snel besluit nokia dat er zo'n schade is. (ookal is hij niet gevallen)

Nog een kleine opsomming van problemen

- Luidspreker kraakt
- Knopje harder zachter links van het toestel kaduuk
- Bluetooth doet het maar heel sporadisch
- Aan- uitknop is zo gevoelig dat ik niet in hoef te drukken maar gewoon aan kan raken
- En sinds vorige week laad het toestel niet meer op

Dit alles is in een tijdsbestek van 1.5 maand na elkaar ontstaan (dus niet tegelijkertijd)

[ Voor 6% gewijzigd door amokjeeh op 28-07-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe jij om gaat met je 'gebruiksvoorwerpen', maar volgensmij smijt jij je telefoon aan de oplader en gooi jij (ook al is het een mobiel) de hoorn erop. Of je hebt een Nokia 6230 Fisherprice-Edition.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar probleempje, ligt dat aan mij of hebben meerdere mensen daar last van. Ik kan in sms-jes geen dakje gebruiken. Dus ^ bijvoorbeeld ô.

Bij mijn verzonden items staat dan gewoon een o. En degene die het sms-jes ontvangt krijgt ook geen dakje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 16:12:
Ik weet niet hoe jij om gaat met je 'gebruiksvoorwerpen', maar volgensmij smijt jij je telefoon aan de oplader en gooi jij (ook al is het een mobiel) de hoorn erop. Of je hebt een Nokia 6230 Fisherprice-Edition.
Bedankt voor deze heerlijke nuttige reactie, als je nu gewoon niets te melden hebt ga dan gewoon iemand anders vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:50
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 16:22:
Raar probleempje, ligt dat aan mij of hebben meerdere mensen daar last van. Ik kan in sms-jes geen dakje gebruiken. Dus ^ bijvoorbeeld ô.

Bij mijn verzonden items staat dan gewoon een o. En degene die het sms-jes ontvangt krijgt ook geen dakje te zien.
Heb ik ook met de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor de verandering ook eens een noob vraag.
Als ik bij contactpersonen > eigen nummers wil kijken krijg ik de melding "Lijst Eigen nummers leeg".
Waar kan ik dit ook weer instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Nou nadat ik wat op internet had gekeken naar prijzen voor deze telefoon, ben ik vanmiddag op stap gegaan...

Op de site van BelCompany stond dat ik bij een nieuw abbo (Hi 30 / 2 jaar, dat abbonement heb ik nu ook) nog maar 9,99 moest betalen voor het toestel. Nou hardstikke mooi... nette prijs voor zo'n toestel dacht ik zo. Maar vanmiddag was ik dus naar 2 winkels geweest (Tell Me en Primafoon) en bij Tell Me was de telefoon bij 2 jaar verlengen 149,95, en bij Primafoon kwam ie dan op 99,99??

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet bij Belcompany zelf ben geweest (was niet in de buurt) maar zou het verlengen daar nou ook duurder zijn? En waarom deze verschillen? Komt dat puur omdat ik verleng en geen nieuw abbonement afsluit? Want dan kan ik beter een nieuwe afsluiten en m'n nummer overzetten toch?

Oh ja... als ik over zou stappen van Hi 30 naar Hi 40 zou het toestel bij beide bedrijven WEL 9,99 kosten. Maar ik heb dus genoeg aan Hi 30 :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op 28 juli 2004 @ 18:14:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet bij Belcompany zelf ben geweest (was niet in de buurt) maar zou het verlengen daar nou ook duurder zijn? En waarom deze verschillen? Komt dat puur omdat ik verleng en geen nieuw abbonement afsluit? Want dan kan ik beter een nieuwe afsluiten en m'n nummer overzetten toch?
Ja... KPN en Vodafone geven (veel) minder korting aan klanten die willen verlengen dan aan nieuwe klanten. Verlengen bij Belcompany zal dus ook duurder zijn. Maar een nieuwe aansluiten en je nummer overzetten gaat niet, dat kan alleen als je van netwerk wisselt. Of je moet zin hebben in een heel ingewikkelde constructie via een prepaid (abo => prepaid => abo) maar dat gaat wel even duren aangezien je 3 maanden opzegtermijn hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loopt die actie van 0 euro bij Orange 30 1 jaar nu nog dan? Ik word er niet wijzer op zo en op de belcompany site staat 229 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
Hmm, vandaag mijn telefoon weggebracht naar PHC Telecom :)
Kan 'm morgen (donderdag) tussen 16:00 en 18:00 ophalen, of ergens in de vrijdagmiddag...
K'zal dan ook wel in 't bezit zijn van v4.28 ;) Ik laat het wel weten! Ik had niet eens een garantiebewijs nodig, ze konden 't gewoon opzoeken, hoe en wat met abonnement etc. Wel goede service! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Nieuwe bug gevonden hier.

Ik kan de waarschuwingstoon voor chatberichten niet veranderen.

Hij springt telkens terug op standaard, en das zo n irritant klein piepje.

Heb al geprobeerd om hem opnieuw op te starten en daarna weer eens proberen maar niks.

Ook niet onder een ander profiel.Heb alle profielen geprobeerd ook.

Wel kl#te want ik gebruik die chatdienst als sms zeg maar.Beetje goedkoper :P

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRATIS bij belcompany i.c.m. een HI 20 2-jarig contract.
heb mijn vodafone abo vorige week over laten sluiten naar kpn. moet nu nog op bevestiging wachten voor nummerovername.
weet iemand toevallig hoelang dit gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiceMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-07 10:52
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 16:39:
Als ik bij contactpersonen > eigen nummers wil kijken krijg ik de melding "Lijst Eigen nummers leeg".
Dit kun je zelf niet instellen, dit is namelijk een netwerkdienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiceMan
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 16:22:

Dit komt omdat die karakters niet in het GSM alfabet bestaan. Volgens mij werken onder andere ë en ö ook niet... Het toestel vervangt ze bij het versturen automatisch door een e en o. In je outbox staan ze ook zo vervolgens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 20:12:
GRATIS bij belcompany i.c.m. een HI 20 2-jarig contract.
heb mijn vodafone abo vorige week over laten sluiten naar kpn. moet nu nog op bevestiging wachten voor nummerovername.
weet iemand toevallig hoelang dit gaat duren?
Maak je nu een grap dat is niet duur zeg maar :D

edit: maar wel 2 jaar en ik wou mijn oude abbo van orange dan afkopen |:( 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Sinds een paar weken heb ik ook een 6230, bij een nieuw KPN abonnemet gekregen. Nu liep vandaag mijn Vodafone abo af en heb ik dus de simkaart voor die van KPN omgewisseld. Nu wil de 6230 helemaal niets meer! Hij start niet meer op, wat ik ook doe en als ik em aan de lader hang gebeurt er ook niets. Heb de simkaart weer eruit gehaald en van alles geprobeerd, maar niets helpt....

Heeft iemand een idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:55

Pinobigbird

doesn't share food!

Schweino schreef op 28 juli 2004 @ 20:55:
Sinds een paar weken heb ik ook een 6230, bij een nieuw KPN abonnemet gekregen. Nu liep vandaag mijn Vodafone abo af en heb ik dus de simkaart voor die van KPN omgewisseld. Nu wil de 6230 helemaal niets meer! Hij start niet meer op, wat ik ook doe en als ik em aan de lader hang gebeurt er ook niets. Heb de simkaart weer eruit gehaald en van alles geprobeerd, maar niets helpt....

Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Doet hij het ook niet met de KPN simkaart? Of een andere simkaart?
Controleer of de simkaart goed zit en of de batterij goed zit.
Anders zit het niet goed B) en mag je terug naar de winkel.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 19:19:
Loopt die actie van 0 euro bij Orange 30 1 jaar nu nog dan? Ik word er niet wijzer op zo en op de belcompany site staat 229 euro.
Net zoals de vorige actie van belcompany was het niet terug te vinden op de website, maar als je er naar vraagt in de winkel krijg je 'm gratis bij Orange 30. (Als het klopt wat [Verwijderde gebruiker] schreef).

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amokjeeh schreef op 28 juli 2004 @ 14:03:

Nog een kleine opsomming van problemen

- Luidspreker kraakt

Dit alles is in een tijdsbestek van 1.5 maand na elkaar ontstaan (dus niet tegelijkertijd)
Over die luidspreker heb ik een paar dagen geleden gepost, maar geen reacties - gaat om de hoornspeaker? Ik heb kraakgeluiden bij +-4 streepjes volume en hoger, maar bij mij doet hij het al sinds ik hem heb. Hoe zit dat bij jou? Misschien is namelijk de kwaliteit van die hoornspeaker gewoon wat matigjes.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 16:39:
Een aantal telefoons heeft een optie om eigen nummers op je simkaart op te slaan, zodat je je eigen telefoonnummer kan onthouden B) . Vooral handig als je van abo/nummer wisselt.

Ik heb op mijn simkaart ooit met een Sagem eigen nummers toegevoegd. Die kan ik dus nu bekijken, maar ik vind het idd stom dat je die niet kan bewerken of een nieuwe toevoegen.

Op deze manier heeft het niet veel nut. Laat die optie dan maar achterwege 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

Mfpower

In dubio

Ik kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die dit vraagt, maar ik kan nergens een antwoord vinden, dus ik stel de vraag toch maar.

Ik wil m'n 6230 gebruiken als modem voor m'n pc, en wel via GPRS. Nu is het zonder problemen gelukt om de modem driver voor 6230 te installeren voor bluetooth. Maar windows kan daar natuurlijk alleen mee omgaan via dial up networking. Echter, ik wil niet inbellen, ik wil GPRS gebruiken om te kunnen internetten via pc/laptop. Ik heb windows xp en heb orange met share geactiveerd.

Ik heb wel in m'n telefoon bij gprs modem opties gezien dat je daar een access point in kunt vullen. Ik heb 'internet' gebruikt voor internet access. Maar hoe krijg ik windows zo gek dat ie m'n GPRS instellingen gebruikt om 'in te bellen' - als je dat nog zo kunt noemen?

[ Voor 5% gewijzigd door Mfpower op 28-07-2004 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 23:10:
[...]

Over die luidspreker heb ik een paar dagen geleden gepost, maar geen reacties - gaat om de hoornspeaker? Ik heb kraakgeluiden bij +-4 streepjes volume en hoger, maar bij mij doet hij het al sinds ik hem heb. Hoe zit dat bij jou? Misschien is namelijk de kwaliteit van die hoornspeaker gewoon wat matigjes.... :(
Ik merkte het pas op na een week of 2, het is inderdaad als je hem vrij hard heb staan dat hij erg vervormd. Net of hij bijvoorbeeld nat is geweest en daardoor beschadigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mfpower schreef op 28 juli 2004 @ 23:31:
Ik heb 'internet' gebruikt voor internet access. Maar hoe krijg ik windows zo gek dat ie m'n GPRS instellingen gebruikt om 'in te bellen' - als je dat nog zo kunt noemen?
Volgens mij kan je wel internetten MET gprs, maar VIA een ISP. Ik heb dit destijds ook gedaan met me laptop. Had een free account aangevraagd bij TMFweb, en kon zo via GPRS of GSM inbellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey ik heb wat fototjes gemaakt van mijn 6230, deze kan je opnemen in je SP.

greets KeVeRs

www.kevers84.nl/gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Mfpower schreef op 28 juli 2004 @ 23:31:
Ik kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die dit vraagt, maar ik kan nergens een antwoord vinden, dus ik stel de vraag toch maar.

Ik wil m'n 6230 gebruiken als modem voor m'n pc, en wel via GPRS. Nu is het zonder problemen gelukt om de modem driver voor 6230 te installeren voor bluetooth. Maar windows kan daar natuurlijk alleen mee omgaan via dial up networking. Echter, ik wil niet inbellen, ik wil GPRS gebruiken om te kunnen internetten via pc/laptop. Ik heb windows xp en heb orange met share geactiveerd.

Ik heb wel in m'n telefoon bij gprs modem opties gezien dat je daar een access point in kunt vullen. Ik heb 'internet' gebruikt voor internet access. Maar hoe krijg ik windows zo gek dat ie m'n GPRS instellingen gebruikt om 'in te bellen' - als je dat nog zo kunt noemen?
Dit is relatief simpel. Bij een inbelverbinding moet je uiteraard een tel. nummer opgeven. De plaats waar je dit tel. nummer invoert, voer je nu geen tel. nummer in maar: #99* (of *99#) welke weet ik niet meer zeker. Als hij dan wil inbellen dan snapt die telefoon nu dat hij de gprs verbinding moet gebruiken. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door PcFer op 29-07-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 23:52:
Heey ik heb wat fototjes gemaakt van mijn 6230, deze kan je opnemen in je SP.

greets KeVeRs

www.kevers84.nl/gsm
Heb je er ook nog een bril bij, want ze zijn een beetje erg wazig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op 29 juli 2004 @ 00:01:
[...]

Heb je er ook nog een bril bij, want ze zijn een beetje erg wazig..
Is maar een 3 megapixel canon van zon 3 jaar geleden, maar door het lichteffect van de zijkant komen ze nogal wazig over (door schaduw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 00:10:
[...]

Is maar een 3 megapixel canon van zon 3 jaar geleden, maar door het lichteffect van de zijkant komen ze nogal wazig over (door schaduw).
Wat een mooie bureaulader :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 00:28:
[...]

Wat een mooie bureaulader :D
Volgens mij is dat een Nokia bureauperforator :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien was dit al wel bij jullie allang bekend maar ik kwam er gister pas achter:
Als ik de oplader uit het stopcontact haal en hou hem bij me oor hoor je dat er een soort motortje oid in zit wat je langzaam hoort uitgaan was wel grappig geluidje en was nog nooit eerder opgevallen met andere laders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiceMan
Pinobigbird schreef op 28 juli 2004 @ 23:24:
[...]

Een aantal telefoons heeft een optie om eigen nummers op je simkaart op te slaan, zodat je je eigen telefoonnummer kan onthouden B) . Vooral handig als je van abo/nummer wisselt.
Als je Vodafone hebt: *#100# en dan op bellen klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigB schreef op 29 juli 2004 @ 09:01:
Misschien was dit al wel bij jullie allang bekend maar ik kwam er gister pas achter:
Als ik de oplader uit het stopcontact haal en hou hem bij me oor hoor je dat er een soort motortje oid in zit wat je langzaam hoort uitgaan was wel grappig geluidje en was nog nooit eerder opgevallen met andere laders. :)
Net of er iemand leegloopt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was naar het strand heel voorzichtig met tel geweest blijken er toch krasjes te zitten op het beeldscherm. Deze zie je echter wel (dus beetje et effect alsof er water op je beeldscherm zit maar dan heel dun). Weet iemand hoe ik et kan fixen?

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Je kunt er een nieuwe cover opzetten, of je kunt zo'n speciaal poetsmiddeltje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helpt zo een middeltje echt want een nieuwe cover vind ik nogal duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het helpt alleen bij hele kleine krasjes de wat dieperer blijf je zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigB schreef op 29 juli 2004 @ 09:01:
wat sommige al niet doen met hun laders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op 29 juli 2004 @ 11:04:
Je kunt er een nieuwe cover opzetten, of je kunt zo'n speciaal poetsmiddeltje halen.
ik heb ook nog wel eens alleen het venstertje van een 6610 vervangen misschien zijn ze er ook al noor de 6230? koste toen iets van 5 euro ofzo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zoiets zocht ik ook maar ze zittne toch vast geplakt en mij kennende mol ik me frontje dan. Doen ze bij de nokia shop niet lief en kunnen ze dat niet doen(A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 dagen een 6230 en probeer al de tijdje de gprs aan de praat te krijgen. Ik heb gezocht bij nokia.com, kpn, gin, dit forum maar ik heb de juiste instellingen nog niet kunnen vinden.
Volgens de tel. helpdesk KPN geen probleen, alles moet werken
Volgens belcompany waar de telefoon vandaag komt, werkt het nog niet.

Kan iemand mij helpen ?

Het gaat om GPRS verbinding via bluetooth naar een HP2210. Het verbinden van de 2 gaat alleen goed als ik onder advanced setting - port settings - enter dialing commands manually aanvink. Dan maken ze onderling een verbinding. Internetten gaat dan nog niet, er komt ook geen G linksboven in de 6230.

Ook de vraag welke instellingen zijn op de 6230 zelf nodig om te kunnen internetten via GPRS.
Alle hulp is welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Nou vanmiddag een 6230 besteld... alleen komen ze pas dinsdag binnen. Dit keer vind ik het niet erg; ik heb zelfs gevraagd of ik 'm donderdag op kon halen. Komt me beter uit ivm de financien :P

Ik had alleen niet verwacht dat die dingen zo schaars waren. Ze moeten wel ERG populair zijn :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:36

Giblet

Dingen

Pooop hier stond iets heel doms :X

[ Voor 97% gewijzigd door Giblet op 29-07-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 16:32:
Ik heb sinds 2 dagen een 6230 en probeer al de tijdje de gprs aan de praat te krijgen. Ik heb gezocht bij nokia.com, kpn, gin, dit forum maar ik heb de juiste instellingen nog niet kunnen vinden.
Volgens de tel. helpdesk KPN geen probleen, alles moet werken
Volgens belcompany waar de telefoon vandaag komt, werkt het nog niet.

Kan iemand mij helpen ?

Alle hulp is welkom
ga naar kpn.com, trefwoord: internet everywhere ... dan vind je wat handleidingen om het werkende te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik werk bij een nokia servicepoint en we hebben versie 4.28. Ik heb de nieuwste software op mn 6230 staan en werkt perfect!

Zitten veel verbeteringen in!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37
je hebt niet toevallig een changelog? :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
ja hoor, dit zijn ze!

------------------------------------------------------------------------------
Changes/improvements made from MCU SW version 3.15 to version 4.28:

Call and Network Management
- Improvements in network selection and coverage handling
- Fixed dialing number (FDN) is possible also using the complete number
- Possible to attach an image to a contact in phonebook

SMS
- It is possible to listen music and create SMS at the same time, without
hearing the keypad tones

Browser (GPRS/WAP/XHTML)
- Improvements in browsing large pages and browsing always online (ALO) and have more than 1 page open

Java/Applications/Games
- New faster JAVA e-mail client.Using active settings instead of the first set
- Java application or game (*.jar)>64 kb can be played

- Improvements for Beach rally II, especially in location a correct date is displayed in high score
- Improvement when reading corrupt JAR file
- Connect Via in Midlet options is enforced for the Midlet when connected to Chat

Bluetooth/Irda

- Improvements in finding and pairing with devices and keeping the connection via Bluetooth
- Possible to send more than one file via IrDA

Other changes

- Picture set as a wallpaper can be deleted
- Improved handling of 6F11 -file by the phone
- Improved handling of call divert indicator in the SIM
- Improved spelling for Spanish, Thai, Russian, Hungarian, Hebrew, Chinese, Indonesian and Estonian
- Update for Russian T9
- General improvements on audio e.g. clicking sounds and click before tones played are now removed
- Music player: Improvements in audio quality
- Improvements in handling of MMC, renaming, moving files, formatting and error messages
- Improvements in handling MIDI tones for MMC
- Memory full improvement when try to record voice
- Support for operator menu added
Bron Nokia!

Ik kan het aanraden, maar zorg wel voor een goede backup!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Raimon Misschien morgen even laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op 29 juli 2004 @ 17:51:
Ik werk bij een nokia servicepoint en we hebben versie 4.28. Ik heb de nieuwste software op mn 6230 staan en werkt perfect!

Zitten veel verbeteringen in!
vanaf wanneer hebben jullie als nokia servicepoint deze versie?
ik heb mijn foon nl. gister opnieuw late flashen en er staat nu nog gewoon 3.15 op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blacksoul schreef op 29 juli 2004 @ 17:17:
[...]

ga naar kpn.com, trefwoord: internet everywhere ... dan vind je wat handleidingen om het werkende te krijgen....
Heb verschillende documenten ge-download, o.a. Handmatige handleidingen Ipaq.zip. Hierin staat voor dial *99***1# en dan onder dial option +cgdcont=1,”IP”,”internet”;+cgqmin=1, DNS ingesteld. Volgens mij zoals het hoort. Maar toch werkt het niet. Heeft iemand het wel aan het werk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op 29 juli 2004 @ 18:00:
ja hoor, dit zijn ze!

Changes/improvements made from MCU SW version 3.15 to version 4.28:

Call and Network Management
- Improvements in network selection and coverage handling
- Fixed dialing number (FDN) is possible also using the complete number
- Possible to attach an image to a contact in phonebook

SMS
- It is possible to listen music and create SMS at the same time, without
hearing the keypad tones

Browser (GPRS/WAP/XHTML)
- Improvements in browsing large pages and browsing always online (ALO) and have more than 1 page open

Java/Applications/Games
- New faster JAVA e-mail client.Using active settings instead of the first set
- Java application or game (*.jar)>64 kb can be played

- Improvements for Beach rally II, especially in location a correct date is displayed in high score
- Improvement when reading corrupt JAR file
- Connect Via in Midlet options is enforced for the Midlet when connected to Chat

Bluetooth/Irda

- Improvements in finding and pairing with devices and keeping the connection via Bluetooth
- Possible to send more than one file via IrDA

Other changes

- Picture set as a wallpaper can be deleted
- Improved handling of 6F11 -file by the phone
- Improved handling of call divert indicator in the SIM
- Improved spelling for Spanish, Thai, Russian, Hungarian, Hebrew, Chinese, Indonesian and Estonian
- Update for Russian T9
- General improvements on audio e.g. clicking sounds and click before tones played are now removed
- Music player: Improvements in audio quality
- Improvements in handling of MMC, renaming, moving files, formatting and error messages
- Improvements in handling MIDI tones for MMC
- Memory full improvement when try to record voice
- Support for operator menu added
Bron Nokia!

Ik kan het aanraden, maar zorg wel voor een goede backup!
Dat zijn nogal wat fixes ja! Vooral het corrupte java file handling fixen, het in-gebruik-geweeste-bestanden-wissen fixen en het >64kb spelletjes! Woohoo. Ik zal eens uitzoeken waar ik deze kan laten flashen. Bij welk Nokia Service Punt werk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoelen jullie met een nokiaservice punt een nokia store ?
of kan je ook gewoon naar de belcompany ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia Service Points zijn speciale punten aangewezen door Nokia waar je terecht kunt voor reparatie, die 'kan' een winkel zijn, maar hoeft niet persé.

Een overzicht is hier te vinden (Nederland & Belgie):
http://www.nokia.nl/nl/te...lubnokia/netherlands.html
http://www.nokia.nl/nl/te...ia/clubnokia/belgium.html

Kun je even kijken of jouw belcompany daarbij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Kan ik er op vertrouwen dat de nokia software een volledige backup maakt van mijn telefoon (dus ook beltoontjes, belgroepen en indelingen, plaatjes van de users bij foon enz)?
Aangezien ik toch binnenkort wel ff de firmware wil laten updaten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een 6230 :D Gaaf ding en niet eens last gehad van bugs terwijl ik versie 3.15 heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:50
Iemand die weet hoe ik bellersgroepen aanpas?

En dan met name groepen toevoeg/verwijder/icoontje ervan aanpas?

(search doet het niet, anders had ik die wel gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Phantom schreef op 29 juli 2004 @ 22:43:
Iemand die weet hoe ik bellersgroepen aanpas?

En dan met name groepen toevoeg/verwijder/icoontje ervan aanpas?

(search doet het niet, anders had ik die wel gebruikt)
Volgens mij kan je alleen hernoemen en groepen niet gebruiken (komt op wissen neer). Verder kan het wat je vraagt (volgens mij) niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duurt nummerportering ongeveer bij Orange? Dat 1 jaar 30 abbo is wel chill, maar als ik net zoals bij KPN een maand moet wachten voordat ik mijn toestel meekrijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 19:12:
[...]

Heb verschillende documenten ge-download, o.a. Handmatige handleidingen Ipaq.zip. Hierin staat voor dial *99***1# en dan onder dial option +cgdcont=1,”IP”,”internet”;+cgqmin=1, DNS ingesteld. Volgens mij zoals het hoort. Maar toch werkt het niet. Heeft iemand het wel aan het werk ?
Na wat proberen is gebleken dat het bij mij werkt met de volgende string:

+cgdcont=1,”IP”,”internet”

De rest weggelaten dus. Of het dan ook nog werkt in het buitenland weet ik niet.
Ik werk met een iPaq 4150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 23:12:
Hoelang duurt nummerportering ongeveer bij Orange? Dat 1 jaar 30 abbo is wel chill, maar als ik net zoals bij KPN een maand moet wachten voordat ik mijn toestel meekrijg....
Bij Orange krijg je je toestel meteen mee, nummerbehoud wordt dan achteraf uitgevoerd. Je zit dan wel tijdelijk met dubbele kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weng schreef op 27 juli 2004 @ 19:07:
[...]

Heb je wel de nieuwe Nokia PC suite gedl? Ik heb hier zelf versie 6.1. Bij versie 5.8 werkte het bij mij ook niet.
Dat was het probleem, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier verder nog weinig over kunnen vinden, maar hebben mensen al ervaring met de theme editor van nokia voor de series 40. Ben benieuwd of je ook tekstkleur e.d. kan verandering en menu achtergronden.

PS: Ben hem nu aan het downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 23:17:
[...]

Bij Orange krijg je je toestel meteen mee, nummerbehoud wordt dan achteraf uitgevoerd. Je zit dan wel tijdelijk met dubbele kosten!
Het is bij Orange juist een voordeel dat je het achteraf kan doen, want het opgebouwde beltegoed blijft altijd geldig! Dus betaal je de extra kosten alvast voor je toekomstige telefoontjes! ;)

offtopic:
Orange is wel duur, als je het abonnementje puur voor de 6230 neemt is het een buitenkans, neem je het abootje om te bellen zou ik wel goed rondkijken op de 'markt' want er zijn goedkopere en betere spelers dan Orange!

[ Voor 22% gewijzigd door Le0032 op 30-07-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 19:12:
[...]

Bleutooth patch voor je 2210 installeren.

Als je hem niet hebt of kunt vinden wil ik hem wel mailen ofzo.

Hier werkt het zonder problemen, met telfort.

Voor de exacte instellingen moet je ff op pocketpc-club kijken.Wel even aanmelden, anders kun je niet op het forum.

Daar staan alle instellingen voor elke provider iig.Altijd handig.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 21:08:
bedoelen jullie met een nokiaservice punt een nokia store ?
of kan je ook gewoon naar de belcompany ?
Je kunt alleen bij service-points terecht. Ik werk zelf in Winterswijk bij het service-point.

We hebben de software net 2 a 3 dagen. Het kan zijn dat niet alle service-points de software al hebben aangepast.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op 30 juli 2004 @ 00:18:
[...]

Het is bij Orange juist een voordeel dat je het achteraf kan doen, want het opgebouwde beltegoed blijft altijd geldig! Dus betaal je de extra kosten alvast voor je toekomstige telefoontjes! ;)

offtopic:
Orange is wel duur, als je het abonnementje puur voor de 6230 neemt is het een buitenkans, neem je het abootje om te bellen zou ik wel goed rondkijken op de 'markt' want er zijn goedkopere en betere spelers dan Orange!
Je betaald voor die orange free 30, €30 euro per maand x 12 = 360 euro! 360 euro is toch normaal voor een 6230? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaringen met de Duitse webshop www.cheeep.de ?

Ze leveren daar een 1GB MMC kaart nu voor € 136,-. _/-\o_

Persoonlijk heb ik het niet zo op duitsers, behalve die kerel in de rode auto en die auto's met van die rondjes op de voorgrille ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:44

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Ga vanmiddag de 4.28 firmware er in laten zetten. :P
Zal daarna mijn bevindingen doorgeven...

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:56
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 08:30:
Iemand al ervaringen met de Duitse webshop www.cheeep.de ?

Ze leveren daar een 1GB MMC kaart nu voor € 136,-. _/-\o_

Persoonlijk heb ik het niet zo op duitsers, behalve die kerel in de rode auto en die auto's met van die rondjes op de voorgrille ;)
Die shop is ok, ik vraag me alleen af of dat mmc-kaartje gaat werken in de 6230.
Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:56
en meteen ook een vraagje die ik in de voorgaande 9 delen niet terug kon vinden:

is het ook mogelijk om de fm-radio via de luidspreker te laten spelen?
standaard zegt ie "plaats hoofdtelefoon", maar ik zou het ook graag zonder willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Ja dat kan,, maar dan moet je eerst hoofdtelefoon aansluiten en daarna luidspreker kiezen, maar je moet de hoofdtelefoon er wel in laten zitten!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De antenne van de radio zit namelijk in de hoofdtelefoon dus zonder hoofdtelefoon aangesloten geen radio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand die het antwoord op mijn vraag weet?? (hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
360 euro voor de 6230 is redelijk normaal ja! Zoiets betaal je ook voor een los toestel!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op 30 juli 2004 @ 10:58:
360 euro voor de 6230 is redelijk normaal ja! Zoiets betaal je ook voor een los toestel!
vanwaar dan de ophef over dat orange abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 11:15:
[...]

vanwaar dan de ophef over dat orange abbonement?
Geen ophef, die betreffende repliek doelde op de hoge gesprek/sms kosten die Orange hanteert.
Maar zo'n abo zou je ook perfect voor 'erbij' kunnen nemen. Ik heb zelf deze week mijn Tmobile voor 1 jaar verlengd met cash back, en een abo+6230 erbij genomen van KPN. Dit bleek uiteindelijk het goedkoopst, en je kan nog profiteren van de extra belbundel, als je de andere sim in een gsmmetje stopt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 11:30:
[...]

Geen ophef, die betreffende repliek doelde op de hoge gesprek/sms kosten die Orange hanteert.
Maar zo'n abo zou je ook perfect voor 'erbij' kunnen nemen. Ik heb zelf deze week mijn Tmobile voor 1 jaar verlengd met cash back, en een abo+6230 erbij genomen van KPN. Dit bleek uiteindelijk het goedkoopst, en je kan nog profiteren van de extra belbundel, als je de andere sim in een gsmmetje stopt. 8)
is dat een Hi abbonement? zo ja voor hoelang? 1 of 2 jaar?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

heb een nokia 6230 en mijn vraag is of het mogelijk is om via bluethoot van je pc games naar de nokai te downloaden ?
en wat je daar voor nodig hebt ?
Ik heb wel nokia pc suite 6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daVeX
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 16:14:
Weet iemand een oplossing voor het volgende probleem:

Ik heb de 6230 (versie 3.15) en een MSI bluetooth dongle. Dongle werkt op zich prima, filetransfers gaan over het algemeen wel goed.

Nu wil ik 2 cd's op mijn mmc (256 mb van Apacer) zetten. De eerste nummers gaan goed maar om de een of andere reden krijg ik na een tijdje de foutmelding "the connection was lost" en moet ik opnieuw alles selecteren en verder gaan met kopieren waar ik gebleven was.

Soms krijg ik de foutmelding nog in hetzelfde nr (waardoor het kopieren dus totala niet opschiet)en bovendien valt de snelheid mij erg tegen (20 kb/sec, een uur over één cd vind ik wel heel erg lang)

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?!
Ik heb exact het zelfde probleem, niet met een Apacer maar met een 256mb MMC van Norrod (merk is me even ontschoten). Na verloop van tijd geeft hij een soort "verbinding verbroken error"... zowel met de nokia software als met de Conceptronic Dongle software ...

Het gebeurt soms bij het kopiëren van 1 file of wanneer er al meerdere gekopieërd heb.. totaal willekeurig lijkt het ... hoewel ik de laatste keer een bestand van een kortere naam heb voorzien ..daarna wilde hij wel in één keer... hoger dan 30 kb/sec haal ik niet...

Iemand anders suggesties ?? (min. afstand tot de dongle .... iets?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 11:33:
[...]
is dat een Hi abbonement? zo ja voor hoelang? 1 of 2 jaar?
HI Belbundel 17,50 2 jaar bij GSM.nl besteld. Je kreeg 55 euro terug (incl verzend), en 75 euro extra vakantietegoed. Na 6 maanden laat ik hem omzetten naar KPN Flex 9,95 abo zonder belbundel, aangezien ik met Tmobile bel.
Ik heb voor deze constructie gekozen omdat 1: ik wil maar met 1 jaar mijn tmobile verlengen, 2: dit goedkoper is dan tmobile+nokia laten verlengen (en extra belbundel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een 6230, v3.15 maar ik krijg geen afleverraporten bij een sms :| of ligt dat soms aan KPN? Ik had eerst Orange nl, en heb de optie wel aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 12:26:
Ik heb nu een 6230, v3.15 maar ik krijg geen afleverraporten bij een sms :| of ligt dat soms aan KPN? Ik had eerst Orange nl, en heb de optie wel aanstaan.
KPN doet niet aan afleverrapporten...
edit:
Je kan *0# voor je bericht toetsen, dan schijnt het wel te werken

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amokjeeh schreef op 28 juli 2004 @ 23:36:
[...]

Ik merkte het pas op na een week of 2, het is inderdaad als je hem vrij hard heb staan dat hij erg vervormd. Net of hij bijvoorbeeld nat is geweest en daardoor beschadigd is.
Hmmm... weet je wat raar is? Ik was gisteren in Den Haag (woon in Groningen) en daar deed 'ie het veel minder. Zou het aan het netwerk kunnen liggen? Maar dan: ik heb KPN (enige met bereik in Groningen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 11:34:
hoi

heb een nokia 6230 en mijn vraag is of het mogelijk is om via bluethoot van je pc games naar de nokai te downloaden ?
en wat je daar voor nodig hebt ?
Ik heb wel nokia pc suite 6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daVeX
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Bekijk de pc suite eens goed ... het ligt enigszins voor de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daVeX schreef op 30 juli 2004 @ 13:59:
[...]

Bekijk de pc suite eens goed ... het ligt enigszins voor de hand...
als het voor de hand lag zou ik het niet vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
Prutsers @ PHC Telecom... Breng ik m'n telefoon erheen voor een FirmWare update (voorheen v3.14), krijg ik 'm terug met het bericht: "Er staat nu versie 3.15 op..." :r ?!?

Nog een klein probleempje ontdekt: Wanneer ik 2 CD's op mijn telefoon heb staan, namelijk: "Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunned" en "Michael Jackson - Number Ones" beide mappen helemaal gevuld met alle nummers die op die CD's horen te staan, en op dit moment staat bij de Music Player alleen de playlist van de Prodigy-CD... Nu wil ik de playlist van "Michael Jackson - Number Ones" nog gaan uploaden via Nokia Audio Manager (PC Suite 6.2.16), alleen geeft hij dan de melding dat er niet genoeg ruimte beschikbaar is (Apacer 256MB MMC), die CD is namelijk 111 MB groot, en er is nog maar 53 MB beschikbaar op dit moment op mijn MMC... En zo kan ik dus niet de playlist van "Michael Jackson - Number Ones" uploaden, waardoor ik via de Music Player niet de playlist van deze CD kan pakken.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Hoezo ongeduldig... Kicken van een topic is pas na 24u toegestaan, dus doe fatsoenlijk en hou dat ook aan voor het herhalen van je vraag. Er zijn mensen die overdag werken/naar school moeten (of whatever) en het topic pas 's avonds weer lezen. (En je vraag staat ook nog op dezelfde pagina met standaard instellingen.. Dit is dus echt belachelijk dat je na 2uur je vraag weer herhaalt.)

Bij die nokia pc suite zou iets moeten staan van games/application installer.
Rest zoek je maar ff in dit topic of in de voorgaande 9 delen. De vraag is al diverse malen voorbij gekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door FlipFluitketel op 30-07-2004 15:33 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Laatst online: 10:04
Games installeren doe je met Nokia Apllication Installer. Progje vind je in Nokia PC suite. Je installeerd wel best 6.2 . Oudere versie's werkten niet met mijn datakabel.

Greatz Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

s.Zero schreef op 30 juli 2004 @ 14:49:
Prutsers @ PHC Telecom... Breng ik m'n telefoon erheen voor een FirmWare update (voorheen v3.14), krijg ik 'm terug met het bericht: "Er staat nu versie 3.15 op..." :r ?!?

Nog een klein probleempje ontdekt: Wanneer ik 2 CD's op mijn telefoon heb staan, namelijk: "Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunned" en "Michael Jackson - Number Ones" beide mappen helemaal gevuld met alle nummers die op die CD's horen te staan, en op dit moment staat bij de Music Player alleen de playlist van de Prodigy-CD... Nu wil ik de playlist van "Michael Jackson - Number Ones" nog gaan uploaden via Nokia Audio Manager (PC Suite 6.2.16), alleen geeft hij dan de melding dat er niet genoeg ruimte beschikbaar is (Apacer 256MB MMC), die CD is namelijk 111 MB groot, en er is nog maar 53 MB beschikbaar op dit moment op mijn MMC... En zo kan ik dus niet de playlist van "Michael Jackson - Number Ones" uploaden, waardoor ik via de Music Player niet de playlist van deze CD kan pakken.. :|
Je moet dan eerst een lege playlist aanmaken en overzetten op je 6230.

Vervolgens kan je dan kiezen welke nummers op je telefoon of MMC kaart je toe wilt voegen aan die playlist.

Zie ook [rml]Pinobigbird in "Nokia 6230 [ Deel 9]"[/rml]

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.