Super actie bij Belcompany met Orange

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 637 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is nu een superactie bij belcompany met een Orange 30 1 jarig, alle gave toestellen zijn gratis zei de verkoper, de 6230, e700, v600 en ga zo het lijstje maar af. Geen aansluitkosten en voor de liefhebbers een gratis cd van Marco borsato. Je kan je abo na 6 maanden omzetten naar een Orange 20. Ik heb net een 6230 gehaald echt gaaf, even opladen en bellen maar. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Je abo omzetten naar Orange 20 na 6 maanden? Dat lijkt me niet kunnen. Je zit toch vast aan een contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan toch echt!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:37
Vaak mag je de gekozen belbundel niet wijzigen voor een bepaalde periode, maar daarna wel (er daar zijn dan vaak ook nog eens kosten aan verbonden). Ik heb het iig ooit eens bij KPN gedaan dus dat kan prima hoor.

Wel een gave actie, jammer at ik nog even aan mijn abo'tje vast zit, eens kijken of ik hem kan verlengen, dan zou allicht schelen. Weet iemand dit trouwens? ik moet tot 5 augustus met mijn huidige orange 30 voor 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Je mag alleen nooit boven de 20 € gebruikt p.m. zijn geweest en je tegoed wordt gereset.
Verder betaal je ook nog meer per minuut als je het 20 euro abo hebt.
Maar de verkoper had in principe gelijk :)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan ook je kaart gewoon niet gebruiken, je bundel mag je toch onbeperkt meenemen. En ook als je hem omzet naar een prepaid kan je je opgespaarde tegoed opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:14
Paitor schreef op 26 mei 2004 @ 17:04:
[...]

Je mag alleen nooit boven de 20 € gebruikt p.m. zijn geweest en je tegoed wordt gereset.
Verder betaal je ook nog meer per minuut als je het 20 euro abo hebt.
Maar de verkoper had in principe gelijk :)
Toen ik er nog werkte (januari) niet hoor? Is dat onlangs veranderd dan?

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:25

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hm.. ik heb dus nog een abo voor 11 maanden bij Debitel (via Vodafone).
Ik heb best wel heel erg interesse in de Nokia 6230. :9
Maar wat is dan slim om te doen? Ik kan financieel best 2 abo's naast elkaar hebben, maar het is voor anderen nogal onduidelijk dat ik twee nummers heb etc. Aangezien bij mijn huidige abo geen SMS bundel heb, zou ik die Orange gebruiken om te SMS'en. Is het misschien mogelijk om SMS'jes automatisch door te sturen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm volgens mij mag jezelfs over die twintig euro heen.. ik heb een paar keer echt die dertig precies opgebruikt en mocht het toch overzetten naar een 20 (was toen al 10 maanden ipv 6)... misschien ligt het aan degene die aan de telefoon was, dat kan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
offtopic: koop de motorla v600 ipv de 6230, sveel 7331ter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toeter schreef op 26 mei 2004 @ 17:00:
Vaak mag je de gekozen belbundel niet wijzigen voor een bepaalde periode, maar daarna wel (er daar zijn dan vaak ook nog eens kosten aan verbonden). Ik heb het iig ooit eens bij KPN gedaan dus dat kan prima hoor.

Wel een gave actie, jammer at ik nog even aan mijn abo'tje vast zit, eens kijken of ik hem kan verlengen, dan zou allicht schelen. Weet iemand dit trouwens? ik moet tot 5 augustus met mijn huidige orange 30 voor 1 jaar.
[rml]itsontoday in "[ Orange] Nieuwe tarieven?"[/rml]

Als je dit topic ff doorleest, zie je dat je die kan opzeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Beekforel schreef op 26 mei 2004 @ 17:12:
Maar wat is dan slim om te doen? Ik kan financieel best 2 abo's naast elkaar hebben, maar het is voor anderen nogal onduidelijk dat ik twee nummers heb etc. Aangezien bij mijn huidige abo geen SMS bundel heb, zou ik die Orange gebruiken om te SMS'en. Is het misschien mogelijk om SMS'jes automatisch door te sturen? :P
orange bundel kan je onbeperkt gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 17:17:
Ehm volgens mij mag jezelfs over die twintig euro heen.. ik heb een paar keer echt die dertig precies opgebruikt en mocht het toch overzetten naar een 20 (was toen al 10 maanden ipv 6)... misschien ligt het aan degene die aan de telefoon was, dat kan ook...
Ik had een abbo van 30 en gemiddelde rekeningen van 50 en toch mocht ik naar 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Op de site zie ik niks staan gaat het echt om 1 jaar abbo en niet om de 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 16:25

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Inderdaad, als ik op de site probeer moet je 2 jaar (en volges mij ook nog 40).
Ik zal vanavond even een gozer vragen die bij de Belcompany werkt (als ik hem zie tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toeter schreef op 26 mei 2004 @ 17:00:

Je moet je oude abbo opzeggen en dan een nieuwe abbo nemen, want anders kom je niet in aanmerking voor deze actie met een gratis 6230. Ik zit namelijk ook in zo'n situatie en ben vandaag naar belcompany geweest om te vragen of ik me abbo kon verlengen met deze actie, maar dat kon niet. Ik moest 190!! euro bijbetalen als ik me abbo met 1 jaar zou verlengen en hij werd gratis bij een nieuwe abbo van 1 jaar.

Je zit dus eerst 2 maanden met dubbele kosten vanwege 2 abbo's dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Klopt inderdaad... Orange, KPN en Vodafone zijn ziek als het gaat om het slecht behandelen van klanten die willen verlengen. Prijsverschillen kunnen oplopen tot 300 euro (verschil in voordeel bij nieuwe of vernieuwingscontracten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 18:40:
[...]

Je moet je oude abbo opzeggen en dan een nieuwe abbo nemen, want anders kom je niet in aanmerking voor deze actie met een gratis 6230. Ik zit namelijk ook in zo'n situatie en ben vandaag naar belcompany geweest om te vragen of ik me abbo kon verlengen met deze actie, maar dat kon niet. Ik moest 190!! euro bijbetalen als ik me abbo met 1 jaar zou verlengen en hij werd gratis bij een nieuwe abbo van 1 jaar.

Je zit dus eerst 2 maanden met dubbele kosten vanwege 2 abbo's dan.
Lekker is dat, als ik dus klant wil blijven omdat ik tevreden ben over ze (ben ik ook nog best trouwens) dan kost me dat gewoon ruim 200 euro en wanneer een nieuwe knakker binnenkomt wordt hij als een koning behandeld.

* Redshark vindt dat daar eens naar gekeken moet worden (niet alleen bij orange, maar bij veel organisaties)

Abo opzeggen op basis van de tariefwijziging vind ik ook weer zo wat, dat wordt weer geregd ergens en dan heb je er later misschien weer last van als je het echt nodig hebt... (of heb ik dit mis??)

edit:
Ik kan natuurlijk ook voor die Beertender aktie gaan, dat is ook nooit weg...

[ Voor 5% gewijzigd door Redshark op 26-05-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boess
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 16:54
toeter schreef op 26 mei 2004 @ 21:07:
[...]

Lekker is dat, als ik dus klant wil blijven omdat ik tevreden ben over ze (ben ik ook nog best trouwens) dan kost me dat gewoon ruim 200 euro en wanneer een nieuwe knakker binnenkomt wordt hij als een koning behandeld.

* boess vindt dat daar eens naar gekeken moet worden (niet alleen bij orange, maar bij veel organisaties)

Abo opzeggen op basis van de tariefwijziging vind ik ook weer zo wat, dat wordt weer geregd ergens en dan heb je er later misschien weer last van als je het echt nodig hebt... (of heb ik dit mis??)

edit:
Ik kan natuurlijk ook voor die Beertender aktie gaan, dat is ook nooit weg...
Helemaal mee eens, ik heb zelf een Orange 20 abo lopen. Op zich erg tevreden over, wilde al verhogen naar 30. Via de KS van Orange zou ik van 20 naar 30 kunnen met een verlenging van 2 jaar en dan een Nokia 6230 erbij voor 49 EUR.

Nu gewoon nieuw een 1-jarig Orange 30 bij BelCompany afgesloten + 6230 gratis + 1 maand belbundel extra (+ cd van Marco Borsato :*)), oude abo opzeggen en klaar. Ben alleen mn nummer kwijt, maar dat overleef ik ook wel voor een jaar minder contract en 50 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
boess schreef op 26 mei 2004 @ 21:23:
[...]

Helemaal mee eens, ik heb zelf een Orange 20 abo lopen. Op zich erg tevreden over, wilde al verhogen naar 30. Via de KS van Orange zou ik van 20 naar 30 kunnen met een verlenging van 2 jaar en dan een Nokia 6230 erbij voor 49 EUR.

Nu gewoon nieuw een 1-jarig Orange 30 bij BelCompany afgesloten + 6230 gratis + 1 maand belbundel extra (+ cd van Marco Borsato :*)), oude abo opzeggen en klaar. Ben alleen mn nummer kwijt, maar dat overleef ik ook wel voor een jaar minder contract en 50 EUR.
Ik kan echt niks vinden op de site over deze actie maar oke.
Tot wanneer loopt deze actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephane schreef op 26 mei 2004 @ 19:06:
Klopt inderdaad... Orange, KPN en Vodafone zijn ziek als het gaat om het slecht behandelen van klanten die willen verlengen. Prijsverschillen kunnen oplopen tot 300 euro (verschil in voordeel bij nieuwe of vernieuwingscontracten)
Orange hanteerd altijd dezelfde prijzen voor verlengingen als voor nieuwe klanten. Bekijk iedere willekeurige webshop maar eens. Dat Belcompany nu anders beslist (ze hebben immers een fors target nieuwe Orange aansluitingen te realiseren) wil niet zeggen dat Orange ziek is... Alleen bij Vodafone en KPN is dat inderdaad beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em gister ook gehaald ja (6230)

Superactie idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet neit wat er nou zo super aan is? Leuk, je krijgt een duur toestel gratis...krijg je dat niet met 9 van de 10 abo's? Ik bedoel, het is niet alsof je gratis 3240 minuten krijgt voor een jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij 9 van de 10 abonnementen gaat het om een 2 jarig contract... Dit om slechts 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow!

Snel mn 6230 halen voordat ze weer wegzijn...

Ultravoordelig om € 30 met 1 yr en de TOPtoestellen te halen...

Tnx voor de tip... (gelijk naar al mn studiegenoten!! met zn alleen naar de belcompany hehehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 23:00:
Weet neit wat er nou zo super aan is? Leuk, je krijgt een duur toestel gratis...krijg je dat niet met 9 van de 10 abo's? Ik bedoel, het is niet alsof je gratis 3240 minuten krijgt voor een jaar...
6 x 30 euro
6 x 20 euro +
--------------
300 euro.

nieuwprijs toestel: 479 euro (volgens mn belcompany bon)

Reken maar uit... en dan zit je dr maar 1 jaar aan vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo onder de indruk van de service van Belcompany. Nu zijn die mensen in zo'n belzaak nooit zo snugger, maar ik vind de service, als we het toch over orange hebben, bij de orange shop beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ophouwen met zeuren man!!!

Ja het is echt voor 1 jaar! en nee ook geen aansluitkosten!

Dat het niet op hun site staat wil niet meteen zeggen dat het niet zo is, de 6230 staat er niet eens bij op hun site maar ze verkopen hem vol op

Als je een probleem hebt met je nokia dat ga je naar een nokia servicepoint.

Heb je geen bereik met orange dan niet kopen en onnodig posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 09:14
ik werd in die zaak anders zeer goed en snel geholpen. Ook bij het 0-euro-abonnement had ik niks te klagen over belcompany :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 19:33

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 21:44:
[...]

Orange hanteerd altijd dezelfde prijzen voor verlengingen als voor nieuwe klanten. Bekijk iedere willekeurige webshop maar eens. Dat Belcompany nu anders beslist (ze hebben immers een fors target nieuwe Orange aansluitingen te realiseren) wil niet zeggen dat Orange ziek is... Alleen bij Vodafone en KPN is dat inderdaad beleid.
Ook vodafone hanteert dit beleid niet. Kosten van een foon zijn bij nieuw en retentie (verlenging) hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

In de Orange winkels hanteren ze dezelfde prijzen voor verlenging als voor nieuwe klanten... opmerkelijk is dat daar toevallig de 6230 bij verlengen met 30 euro 49 euro kost en verlengd moet worden met 2 jaar en bij Belcompany voor nieuwe klanten geldt: extra bundel, telefoon gratis en gratis CD borsato bij een 1 jarig abonnement !

Verklaar dat dan maar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
Stephane schreef op 27 mei 2004 @ 01:25:
In de Orange winkels hanteren ze dezelfde prijzen voor verlenging als voor nieuwe klanten... opmerkelijk is dat daar toevallig de 6230 bij verlengen met 30 euro 49 euro kost en verlengd moet worden met 2 jaar en bij Belcompany voor nieuwe klanten geldt: extra bundel, telefoon gratis en gratis CD borsato bij een 1 jarig abonnement !

Verklaar dat dan maar eens ;)
Belcompany heft blijkbaar een target te halen, of is gewoon erg aardig voor de consument (het eerste dus). Het halen van het target is blijkbaar belangrijker dan het genereren van extra winst.

Denk dat dat het is, en je moet het je ook niet afvragen, maar gewoon er gewoon gebruik van maken als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke phones kun je nog meer nemen???

De Nokia 6600 of de P800.. zou wel hele vet zijn..

Btw Hoe duur is de SPVe200??? met 1 jarig Orange 30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

Hoe dan ook, die prijzen gelden niet voor verlengen. Ook bij BC geldt bij T-mobile en Telfort dat verlengen net zo veel korting opleverd dan nieuwe contracten. Dit heeft 100% te maken met de provider die hogere bunussen uitkeert bij nieuwe contracten, en dat kan inderdaad wel met een target te maken hebben, maar hoe dan ook als consument loop je om die reden gewoon weg, en dat zou toch niet de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 22:10
Weet je ook hoelang die actie nog duurt?. Ik kan niet eerder dan Juli een nieuwe abbonoment namelijk.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een link naar deze actie? Ik kan het nergens op hun site vinden.
En welke toestellen betreft het allemaal precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

topic even vlug doorgelezen en als ik het goed begrijp kan ik dus nu naar de belcompany
een 6230 halen,
een jaar een abbo hebben, wat bij elkaar (gespreid dus) iets van 300 euro kost.

ik ben eigenlijk een prepay fan.. dus kan ik ook gewoon de sim van orange eruit halen en men prepay gebruiken, anders kan ik het namelijk niet in de hand houden,
en het scheelt me dus wel geld
een nieuw toestel is 470 euro ofzo
en als ik dit doe 300 euro?

of zie ik iets over het hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb net BC gebeld maar ze nemen niet op... Ik wil namelijk wel een Symbian Telefoon. Dus het liefst een SX1..

Kga vanmiddag ff naar BC om te vragen voor welke phones dit allemaal geld en dan post ik het hele lijstje hier wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 13:02:
Is er een link naar deze actie? Ik kan het nergens op hun site vinden.
En welke toestellen betreft het allemaal precies?
LEES HET TOPIC EENS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 13:19:
Kheb net BC gebeld maar ze nemen niet op... Ik wil namelijk wel een Symbian Telefoon. Dus het liefst een SX1..

Kga vanmiddag ff naar BC om te vragen voor welke phones dit allemaal geld en dan post ik het hele lijstje hier wel!
Zover als ik weet geldt t alleen voor de 6230, E700 en moto V600.

Ik snap niet dat er hier zoveel gezeken wordt:

Het staat niet op hun site!
De actie geldt volgens mij nog tot 9 juni (ergens gelezen, kan t niet meer terug vinden)
Je betaald GEEN aansluitkosten
De actie geldt bij een 1 jarig Orange Free 30 abo
Dat free30 abo kun je na een half jaar laten omzetten naar een Free20 abo.
Je betaald NIETS voor t toestel.

ff de puntjes opgesomt, hoop dat nu de 'ik ben te beroerd om te lezen' vragen weg blijven.
cky schreef op 27 mei 2004 @ 13:16:
topic even vlug doorgelezen en als ik het goed begrijp kan ik dus nu naar de belcompany
een 6230 halen,
een jaar een abbo hebben, wat bij elkaar (gespreid dus) iets van 300 euro kost.

ik ben eigenlijk een prepay fan.. dus kan ik ook gewoon de sim van orange eruit halen en men prepay gebruiken, anders kan ik het namelijk niet in de hand houden,
en het scheelt me dus wel geld
een nieuw toestel is 470 euro ofzo
en als ik dit doe 300 euro?

of zie ik iets over het hoofd
Bij orange betaal je 30 euro voor een abo, maar die 30 euro kun je gewoon opbellen (dus eigenlijk is het gewoon prepaid wat elke maand met 30 euro wordt aangevuld)
De belkosten liggen een stuk lager dan prepaid, dus ik snap niet waarom je je pp sim er weer in wilt stoppen. (alhoewel t wel kan natuurlijk)

Als je gewoon naar de winkel gaat, en zegt: ik wil de nokia 6230 los kopen, dan kost dat toestel je 470 euro.

Nu is hij gratis, maar betaal je dus, als je t goedkoopst rekent, 300 euro voor 1 jaar abo wat je allemaal op mag bellen + een gratis toestel twv 470 euro.

Ik hoop dat ik duidelijk ben :) ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

FF zonder dat je boos wordt :p

Weet je toevallig om welke telefoons het gaat :) (behalve 6230 e710 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 13:42:
[...]

Zover als ik weet geldt t alleen voor de 6230, E700 en moto V600.

Ik
Nu is hij gratis, maar betaal je dus, als je t goedkoopst rekent, 300 euro voor 1 jaar abo wat je allemaal op mag bellen + een gratis toestel twv 470 euro.

Ik hoop dat ik duidelijk ben :) ;)
Heel duidelijk, erg bedankt...
omzetten van het 30 naar 20 abbo kost ook niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op 27 mei 2004 @ 13:51:
FF zonder dat je boos wordt :p

Weet je toevallig om welke telefoons het gaat :) (behalve 6230 e710 )
Je moet je ogen ff uitwrijven, want dat heb ik dus net gepost in bericht boven je. }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

nou ik denk toch dat ik er voor ga, eigenlijk wel raar dit... maarjah heel mooi
ik ben niet zo bekend met abbonementen, maar ik neem aan dat je je toestel mag houden na dat jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cky schreef op 27 mei 2004 @ 14:03:
nou ik denk toch dat ik er voor ga, eigenlijk wel raar dit... maarjah heel mooi
ik ben niet zo bekend met abbonementen, maar ik neem aan dat je je toestel mag houden na dat jaar?
Tuurlijk, dat toestel is jouw eigendom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 13:55:
[...]

Je moet je ogen ff uitwrijven, want dat heb ik dus net gepost in bericht boven je. }:O }:O }:O
Je hebt gelijk :) die 3 telefoons postte je ook in je openingspost, maar dacht dat het er meer waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
nou, om alles maar even kort te sluiten ga ik nu naar de BC toe en een 6230 scoren. Twee maanden een dubbel abo is niet zo'n probleem ,dat gebeurd wel vaker. Mocht ik iets te weten komen dan komt dat uiteraard hier. Ik denk dat alles al in dit topic gemeld is.

Ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de actie maar tot 6 juni duurt, want me abo loopt nog tot 7 september, maar ik hoop dat ze bij belcompany de actie nog een maandje verlengen. Dat hebben ze al vaker gedaan namelijk.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 17:39
toeter schreef op 27 mei 2004 @ 19:45:
nou, om alles maar even kort te sluiten ga ik nu naar de BC toe en een 6230 scoren. Twee maanden een dubbel abo is niet zo'n probleem ,dat gebeurd wel vaker. Mocht ik iets te weten komen dan komt dat uiteraard hier. Ik denk dat alles al in dit topic gemeld is.

Ik ben benieuwd
wat voor abbo heb je nu ? Geen nummerbehoud ofzo ?

Ik heb 1,5 maand dubbel. Maar deze aktie wou ik niet mislopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zitte jullie nou te zeuren over targets en belcompany...
Dit topic ging over dat er mooie aanbiedingen zijn...Er zijn hier veel mensen die denken hoe het werk bij een telefoonwinkel...Ik lees t maar weer telefoonverkopers zijn niet snugger, en bieden geen goede service bla bla....dream on :Z }) })

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 21:25:
Dit topic ging over dat er mooie aanbiedingen zijn...Er zijn hier veel mensen die denken hoe het werk bij een telefoonwinkel...Ik lees t maar weer telefoonverkopers zijn niet snugger, en bieden geen goede service bla bla....dream on :Z }) })
Je krijgt nu wel veel korting vandaar dat mensen denken dat het om targets halen gaat. Maar men maakt dus nog steeds genoeg winst })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
Maeslant schreef op 27 mei 2004 @ 20:50:
[...]

wat voor abbo heb je nu ? Geen nummerbehoud ofzo ?

Ik heb 1,5 maand dubbel. Maar deze aktie wou ik niet mislopen
Ik heb nu Orange 30 voor 1 jaar. Deze loopt nog twee maanden en dat zet ik hem gewoon stop. Sinds gister dus nog een Orange 30 voor 1 jaar, ging perfect.

Ik ben eerst nog even langs de Orange Shop gegaan en gevraagd hoe het nu zit met nummerbehoud, maar dat schijnt niet mogelijk te zijn op een normale manier. Via een of andere duistere constructie kan het wel maar dan ben je wel wat maanden verder volgens de verkopen. Dat doe ik dus maar niet, gaat prima zo.
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 21:25:
Ja, dat krijg je als je gaat speculeren omdat je niet precies weet hoe ze daar te werk gaan. Maar goed, ik vind het allemaal prima. Ik ben een leuke telefoon rijker voor nop. De service was trouwens prima, lekker vlot geholpen. Ik kwam om tien voor negen binnen en 5 over negen had ik alles wat ik wilde, inclusief zo'n EK pakket :? en de Marco Borsato CD( leuk voor vriendin/zusje/moeder ofzo ). Aardige knakkers in de winkel ook.

Als je wilt gewoon halen dus, dan heb je of even een dubbel abbo, of het komt je leuk uit en dan loopt de actie precies goed. Ik zou alleen niet te lang wachten want het loopt wel storm denk ik. In het kwartiertje gister heb ik (inc. ik) 4 x de 6230 de deur uit zien gaan dus misschien heb je nog kans dat je mis grijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Net zo vaag, ik heb net gebeld naar Belcompany hoofdkantor om te vragen tot wanneer die actie liep. Eerst eist die medewerker nergens vanaf. Tot ik zei dat een maat van mij hem een week geleden had gehaald. Toen zei die dat het een verborgen actie was en dat ik maar op moest schieten. Hij wist niet tot wanneer de actie liep etc. Lekker vaag maar weer dan.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Laatst online: 15:38

Zjemm

...

heb ook ff een bc winkel gebeld en die wisten idd niet tot wanneer de actie duurt. of ze mogen het gewoon niet zeggen??

kan dus volgens hun morgen al afgelopen zijn...maar net zo goed nog een halve maand duren..

schiet je dus nix mee op.

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
ik denk dat ze het niet mogen zeggen. Ik ga het er niet op gokken en ga hem morgen maar kopen dan. De belbundel spaar je toch door namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm kwas bij BC en de verkoper wilde niet zeggen tot hoelang de actie duurde. Volgens hem waren de prijzen zeer concurrentie onderhevig. Toen zei ik dat ik eerst ff bevestiging wilde heben dat mn Orange Abbo per 7 juni wordt stopgezet en dat ik dan deze anbieding zou nemen. Hij antwoorde erop dat als ik volgnde week terug zou komen dat het dan weer 2 jaar zou zijn ipv 1 jaar. Zn medeverkoper zei dat de actie waarschijnlijk tm 31 mei duurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppleeuw schreef op 26 mei 2004 @ 17:36:
offtopic: koop de motorla v600 ipv de 6230, sveel 7331ter
Lol, gek, tis veel 1337er 8)7 :9

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

de nieuwe Samsung E600 is nu ook gratis bij dit 1 jr orange 30 abonnement...
doe er je voordeel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:29

Ankh

|true

damn toch maar ff heen, enkel mijn abbo van vodafone loopt pas uhm augustus af.. :( dat is wel zeer balen.. iemand misschien een idee?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Je kunt toch gewoon een Orange afsluiten. Dan zet je tot augustus je oude kaartje in de nieuwe telefoon. Als die dan afgelopen is dan druk je de orange kaart erin. Ondertussen heb je dan wel 3 maanden dubbel betaald maar je heb dan wel 90 euro te goed opgebouwd op je orange abbo. Zo ga ik het tenminste wel doen, stukje investeren in de toekomst. LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
Ik heb door de tariefwijziging mijn Orange abo op kunnen zeggen, en ben nu voor de Phonehouse actie met een gratis Playstation 2 gegaan, i.c.m. een Nokia 3200. Lekker basic telefoontje, met camera, en gewoon een PS2 gratis... :D

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Er is ook een jaar lang free 30 bij hen

[ Voor 59% gewijzigd door zandpaddo op 28-05-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

wow net ff gecheckt zeker niet verkeerd man!!! ff 330Euro kado van orange(in het geval dat je je orange abo heb opgezegd ivm tariefwijzining en dan dit abo aflsuit) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt raar. Een vriend van me ging het daar vragen. Ze wisten van niks. Kom ik daar met een vriend binnen. Zien we daar staan op een velletje dat je e700 met 30 abbo voor 1 jaar gratis krijgt. Toen we het aan de verkoper vroegen zij hij dat dat klopte en dat dat inderdaad ook met een 6230 kan. Maar wat is nou hun bedoeling. Om het zo gelimiteerd mogelijk te houden ofzo? Want het lijkt echt alsof het een beetje geheim is. Staat ook nergens in folders ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb gisteren ook 1 6230 gescoord, een medewerker zei tegen mij dat het waarschijnlijk tot 6 juni duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
HAHA heb er 1 :D echt te gek deze actie!
Zelf had ik 2 abbo's lopen bij orange waarvan 1 binnenkort stopt en de ander is gratis. Heb het dan ook even op me moeders naam gezet al was me moeder er niet echt blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Heb hem vandaag ook gehaald en de verkoper zij dat deze "geheime" actie waarschijnlijk tot 31 mei loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
Magicw00b schreef op 29 mei 2004 @ 19:51:
Heb hem vandaag ook gehaald en de verkoper zij dat deze "geheime" actie waarschijnlijk tot 31 mei loopt
zondag en maandag zijn de winkels dicht dus daar heb je weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCaRaBaeuS schreef op 28 mei 2004 @ 12:33:
damn toch maar ff heen, enkel mijn abbo van vodafone loopt pas uhm augustus af.. :( dat is wel zeer balen.. iemand misschien een idee?
gewoon vast orange afsluiten (bundel blijft toch staan) en meteen nummerbehoud aanvraag doen (formulier zit bij het sim-pakket). t/m augustus gebruik je dan nog vodafone. orange zorgt er dan voor dat vodafone in augustus wordt overgezet. je hoeft dan alleen nog maar je sim te verwisselen en je belt op je oude nr. verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 09:52:
[...]

gewoon vast orange afsluiten (bundel blijft toch staan) en meteen nummerbehoud aanvraag doen (formulier zit bij het sim-pakket). t/m augustus gebruik je dan nog vodafone. orange zorgt er dan voor dat vodafone in augustus wordt overgezet. je hoeft dan alleen nog maar je sim te verwisselen en je belt op je oude nr. verder :)
Kijk jij snapt dat, ik heb precies hetzelfde gedaan namelijk. Alleen dan met T-Mobile 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAEvakYD schreef op 30 mei 2004 @ 10:14:
[...]

Kijk jij snapt dat, ik heb precies hetzelfde gedaan namelijk. Alleen dan met T-Mobile 8)7
ik werk bij belcompany, dus ik snap dat ja :+ :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6*30+6*20=300€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Ja en :?
Wat wil je hier nou mee zeggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we hopen dat het niet 31 mei eindigt :). Alleen een verkoper vertelde dat je het abonnement niet mag omzetten. Een verkoper zij tegen een vriend van me dat je het niet mag omzetten na een half jaar.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 14:51:
Laten we hopen dat het niet 31 mei eindigt :). Alleen een verkoper vertelde dat je het abonnement niet mag omzetten. Een verkoper zij tegen een vriend van me dat je het niet mag omzetten na een half jaar.
Vandaag is het 31 mei :)
Mischien is de BC wel open, enkele bouwmarkten zijn ook open hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 17:39
Beekforel schreef op 26 mei 2004 @ 17:12:
Debitel afkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier of ze er echt op letten of je niet of wel 18 bent als je het abbo wilt afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij orange kun je een machtiging doen mits je 16+ bent. neem gewoon een ouder mee naar de winkel en neem beide ID en bankpas mee.
jouw moeder/vader moet dan dat machtigingsformulier invullen en verder kan het abbo gewoon op jouw naam komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

kan iemand even aangeven of die actie vandaag nog loopt ?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

wil ik ook wel eens weten, want ik kan woensdag pas naar de belcompany..
en wil hem wel degelijk hebben!

maar ff vraagje. je hieft dus alleen 30 euro per maand te betalen?
wanneer je de telefoon nu haalt krijg je hem dan gewoon gratis mee?
en de rekening gewoon achteraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:57

Nitai

Live the life you love.

ja cky, dat is meestal de normale gang van zaken bij het afsluiten van een abo, je moet eerst bellen voordat ze kunnen factureren ;) Zij hopen natuurlijk dat je meer dan 30 euro belt, dan verdienen zij ook nog eens wat extra.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zaterdag een nokia 6230 gehaald met deze actie, en de verkoper zei tegen mij dat het tot 5 juni duurde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-08 11:17
Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 13:27:
Weet iemand hier of ze er echt op letten of je niet of wel 18 bent als je het abbo wilt afsluiten?
Ze letten er zeer zeker heel goed op. Wordt ook allemaal nog 's door orange gechecked enzo, daar kom je niet onderuit. Maar misschien is de constructie die Gobbles noemt een goede oplossing voor je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
cky schreef op 01 juni 2004 @ 10:22:
maar ff vraagje. je hieft dus alleen 30 euro per maand te betalen?
wanneer je de telefoon nu haalt krijg je hem dan gewoon gratis mee?
en de rekening gewoon achteraf?
Als je voor automagische incasso kiest, hoef je alleen maar 1 euro cent te pinnen als controle. Van het abbo geld krijg je netjes een rekening en de telefoon mag je meteen meenemen :) Wel fijn trouwens dat er geen simlock op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

nu maar hopen dat er nog 1 eurocent op men rekening staat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Die 1 cent hoeft ook niet als je een bankafschrift meeneemt niet ouder dan 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 16:04
Ben vandaag maar eens naar de BC geweest en een phonetje gehaald.
Had 2 weekjes terug een briefje gestuurd om mijn oude orange abbo op te zeggen (vanaf 7juni) en ben alsnog weer terug bij orange ;)
Het is de 6230 geworden O+ (volgens mij neemt iedereen die :P ) Kon trouwens gewoon kiezen tussen de graphite of de witte.
Super toestel tot nu toe! En heb er een ehbo kit bij (eerste hulp bij oranje :Y)).

[ Voor 15% gewijzigd door PhuSioN op 01-06-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanmiddag ook de 6230 halen bij Bel Company. Hopen dat ze de zwarte nog op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Heeft iedereen 1 maand gratis coupon gekregen, op mijn factuur staat van wel, maar heb hem echt niet :(
Na exams ff weer terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe kan dit voor ze uit dan..? Lijkt me duur grapje, want er zijn denk ik niet zo heel erg veel mensen die boven die 30 euro per maand komen dat zo'n gratis toestel uit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

is de aanbieding bij gsmstunter.nl via vodafone niet nog aantrekkelijker? (2 jaar € 13.67 /maand staat erbij)
ben telefoon abbo noob, altijd prepaid gehad

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 23:08
Hmmz, de BC hier heeft de 6230 niet meer op voorraad :( Dat wordt nog ff wachten dus...

Die gast zei overigens wel dat de actie 'in principe' nog wel de hele maand zou duren :)

[ Voor 10% gewijzigd door Rickbv op 01-06-2004 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:29

Ankh

|true

hmm ik vandaag bij BC in alkmaar, en ff gevraagd. maar hij kon er niets van af.. morgen naar schagen toe.. kijken of ze daar wat weten ...

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
B0MBACI schreef op 01 juni 2004 @ 16:36:
Heeft iedereen 1 maand gratis coupon gekregen, op mijn factuur staat van wel, maar heb hem echt niet :(
Na exams ff weer terug gaan.
Nou ik heb een bon gekregen voor de eerste 2 maanden dubbele bundel. Dus dan ben jij dubbel genaaid. Tevens kreeg ik een Oranje EHBO pakket en de cd van Marco Borsato.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

freddifish schreef op 01 juni 2004 @ 17:20:
is de aanbieding bij gsmstunter.nl via vodafone niet nog aantrekkelijker? (2 jaar € 13.67 /maand staat erbij)
ben telefoon abbo noob, altijd prepaid gehad
Da's zo uitgerekend natuurlijk:

GSMstunter.nl: 24*E13,16 (prijs op de site), + E12,50 (verzendkosten) = E328,34.

BC: 12*E30,- = E360,- of 6*E30,- + 6*E20,- = E300,- (afhankelijk van of je het abo nou mag omzetten na een jaar of niet).

Ik denk dat het grote voordeel van BC is, dat je er maar een jaar aan vast zit. Nadeeltje is natuurlijk dat je meer per maand betaalt, maar daar krijg je dan weer meer belminuten voor terug (dacht ik).

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 16:40:
Maar hoe kan dit voor ze uit dan..? Lijkt me duur grapje, want er zijn denk ik niet zo heel erg veel mensen die boven die 30 euro per maand komen dat zo'n gratis toestel uit kan.
Ik denk dat het meer een investering voor de toekomst is, Orange hoopt zoveel mogelijk klanten te krijgen die na dit jaar het contract verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk ook bij BelCompany en kan jullie t volgende melden:

* aktie duurt in principe tot 6 juni (dit is de laatste week dus)

en ja, deze aktie heeft idd te maken met de targets die BC heeft, BC liep iets achter en dat wordt nu dus goedgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAEvakYD schreef op 01 juni 2004 @ 22:24:
[...]

Nou ik heb een bon gekregen voor de eerste 2 maanden dubbele bundel. Dus dan ben jij dubbel genaaid. Tevens kreeg ik een Oranje EHBO pakket en de cd van Marco Borsato.
met een 1 jaar abonnement krijg je maar 1 bundel hoor (en met 2 jaar 2 bundels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Laatst online: 09:36
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 23:07:
Ik werk ook bij BelCompany en kan jullie t volgende melden:

* aktie duurt in principe tot 6 juni (dit is de laatste week dus)

en ja, deze aktie heeft idd te maken met de targets die BC heeft, BC liep iets achter en dat wordt nu dus goedgemaakt.
denk dat ik zaterdag ook maar eens langsrij dan >:)

kun je van orange prepaid naar orange abbo nu wel of neit je nummer meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidSmoke schreef op 02 juni 2004 @ 11:40:
[...]

denk dat ik zaterdag ook maar eens langsrij dan >:)

kun je van orange prepaid naar orange abbo nu wel of neit je nummer meenemen?
kan niet..
Pagina: 1 2 Laatste