ja dat ken ik wel van de Belcompany, zeggen dat de actie in principe nog de hele maand geldt.... Maak hier een duidelijke afspraak over als je de 6230 laat bestellen, want anders is het jouw woord tegen die van hun, moet je alsnog veel bijbetalen bij het toestel ( wat volgens mij niet de bedoeling isRickbv schreef op 01 juni 2004 @ 17:38:
Hmmz, de BC hier heeft de 6230 niet meer op voorraadDat wordt nog ff wachten dus...
Die gast zei overigens wel dat de actie 'in principe' nog wel de hele maand zou duren
Verwijderd
Als je dus GPRS wilt gebruiken heb je Orange World nodig?
Gaan de kosten van orange world van mijn orange free 30 af of komen ze erbij?
Moet Orange world geactiveerd worden?
weet iemand toevalig waneer de nieuwe bundel bijgeschreven word? ik heb hem sinds 29 mei met orange 30 en toen kreeg ik "maar" een bundel van 15 euro klopt dit ?? ook hoor ik als ik het saldo afluister (1244) altijd een rond bedrag dus bijvoorbeeld 12,00 euro of 4,00 euro wie iemand waar dit aan ligt?
[ Voor 33% gewijzigd door Magicw00b op 02-06-2004 15:13 ]
Verwijderd
pff, utfsVerwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 14:49:
Als je dus GPRS wilt gebruiken heb je Orange World nodig?
Verwijderd
Dat kan gewoon. Je kan het laten regelen in een Orange shop of eventueel door contact op te nemen met de afdeling Nummerbehoud van Orange. Het kan zijn dat mensen eerst zeggen dat het niet kan omdat dit net nieuw is...LiquidSmoke schreef op 02 juni 2004 @ 11:40:
denk dat ik zaterdag ook maar eens langsrij dan
kun je van orange prepaid naar orange abbo nu wel of neit je nummer meenemen?
ik wil hiervaan ook gebruik maken 1jarig 30 abbo met 6230 punt is dat ik al een free20 abbo heb bij orange...
gaat dit dus ook werken met contract verlening? (ik heb geen zin om mn nummer te verliezen) zoja dan ga ik morgen meteen langs de BC
of ziet de BC/orange een contractverling niet als een nieuwe klant (target)
gaat dit dus ook werken met contract verlening? (ik heb geen zin om mn nummer te verliezen) zoja dan ga ik morgen meteen langs de BC
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
Idd... Helaas alleen voor echt nieuwe aansluitingen.JaWa schreef op 02 juni 2004 @ 21:47:
Verwijderd
Toestellen zijn er nog wel tenminste waar ik sta... net buiten A'dam aan de A1...
Ze gaan idd als warme broodjes en iig tot en met zaterdag loopt deze aanbieding nog!
Tis idd absurde prijzen..... Sla je slag
Ze gaan idd als warme broodjes en iig tot en met zaterdag loopt deze aanbieding nog!
Tis idd absurde prijzen..... Sla je slag
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 23:21 ]
Vanavond bij de Belcompany in Arnhem geweest, daar waren ze uitverkocht.. Ik heb al wel m'n contract afgesloten (zou sowieso wat langer duren omdat ik minderjarig ben enzo..) Als hij volgende week binnen komt kank hem zo ophalen
Verwijderd
Gister even naar de BC geweest voor deze superaanbieding. En natuurlijk een 6230 gahaald
.
Maar nu blijkt dat Orange mn oude abbonement die op 7juni omgezet zou worden naar Orange Ready(ivm tariefswijzing) heeft afgesloten
!!?? Terwijl ik een paar dagen terug een brief kreeg ter bevesitging van het opzeggen van het abbonement en omzetting naar Orange Free.
Ik heb allebei de abbo's op mn eigen naam staan.
Is dit bij jullie ook gebeurd?
Straks even naar de Orange shop voor meer info.
Maar nu blijkt dat Orange mn oude abbonement die op 7juni omgezet zou worden naar Orange Ready(ivm tariefswijzing) heeft afgesloten
Ik heb allebei de abbo's op mn eigen naam staan.
Is dit bij jullie ook gebeurd?
Straks even naar de Orange shop voor meer info.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 12:58 ]
Verwijderd
iemand die weet of de actie ECHT al is afgelopen? had k vorige week willen afsluiten, maar je kan maar max. 2 abonnementen hebben en ze werden vandaag dus pas stopgezet.
(dus niet aankomen dat er al gezegd is dat t op 6 juni afloopt , want volgens mij staat nergens die actie vermeld, maybe dat ie verlengt is ofzo!
dan ga k als k vanmiddag naar huis ga iig snel langs de BC
)
(dus niet aankomen dat er al gezegd is dat t op 6 juni afloopt , want volgens mij staat nergens die actie vermeld, maybe dat ie verlengt is ofzo!
ed, je kan max 3 abo's hebben....maar dat moeten ze dan faxen. Ik had twee abo's bij Orange (beide opgezegd per 7 juni), een derde afgesloten via deze actie voor m'n vriendin.....maar m'n eigen abo moet wachten totdat m'n twee oude abo's daadwerkelijk zijn opgezegd. Bij T-mobile kun je overigens max. 5 abo's nemen
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Ik was dus in de BC vorige week en hij liet dus zien dat het systeem het niet accepteerde, dat je max. 2 abbo's mag hebben. En ik vroeg dus nog of het niet op een andere manier kon ofzo
Nu maar hopen dat ze de actie verlengd hebben ofzo

ja, dat zei de medewerker ook tegen mij, maar zijn baas zei dat het dus wel kon. Want hij had het zelf ook. (BC Rijswijk). Hij moest de aanvraag faxen, met als opmerking dat mijn overige twee abo's per 7 juni worden opgezegd. Hij ingevuld en gefaxt. Ik heb toen een uurtje in het centrum gelopen en toen ik terug kwam was het geregeld.
Verwijderd
loopt de actie deze week nog? ik heb vandaag de brief binnen dat per 7-6-04 (vandaag dus) mn abo naar ready is omgezet. Morgen zou ik dus een nieuw abo kunnen afsluiten icm 6230, in de BC-winkel bij de koopgoot (rotterdam). kan ik gelijk doorlopen naar de orange shop om mn nummer van ready naar dat nieuwe om te zetten (hopen dat ze zo aardig willen zijn)
En als het mogelijk isVerwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 18:12:
loopt de actie deze week nog? ik heb vandaag de brief binnen dat per 7-6-04 (vandaag dus) mn abo naar ready is omgezet. Morgen zou ik dus een nieuw abo kunnen afsluiten icm 6230, in de BC-winkel bij de koopgoot (rotterdam). kan ik gelijk doorlopen naar de orange shop om mn nummer van ready naar dat nieuwe om te zetten (hopen dat ze zo aardig willen zijn)
Volgens BC is het niet mogelijk dat ik mijn Orange prepay naar Orange free kan omzetten.
Verwijderd
Jah, deze actie loopt nog iig vandaag was ie r nog wel!
Dus met een beetje mazzel morgen ook nog!
Dus met een beetje mazzel morgen ook nog!
Verwijderd
Tegen mij zeiden ze dat de actie nog tot en met het einde van de maand loopt ipv 3 juni ofzo, is dus verlengt..
Verwijderd
ik hoop dat ik snel afgesloten wordt en omgezet wordt naar pre-paid zodat ik eff langs de BC kan sprinten voor een nieuwe abbo en vervoglens langs de orange shop om mn nummer om te zetten
Verwijderd
vreemd dat BC dat intern niet kan (nummerbehoud van Orange Ready -> Free). kan bij ons ook al niet bij T-Mobile intern, puur als je via de klantenservice iets besteld..

De actie bij BC met gratis Nokia6230 is nog steeds geldig. Heb mail gestuurd naar hoofdkantoor en daar bevestigden ze dat. Ik heb ze tevens gevraagd of je Orange prepaid kunt omzetten naar Free met nummerbehoud. Daarop antwoordden ze dat het officieel niet kan, maar dat in hun ervaring Orange het wel altijd doet.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
Hmm straks meteen na het werk ff kijken of ik nog een 6230 kan scoren 
En m'n huidige orange abbo opzegging op de post doen
En m'n huidige orange abbo opzegging op de post doen
cky schreef op 08 juni 2004 @ 13:28:
shit was die actie maar eens afgelopen zeg![]()
dadelijk loopt iedereen met een 6230 rond
offtopic:
jemig, wat een afgunst zeg, lekkere instelling!
so what, het is toch een mooi toestel, waarom zou iemand anders daar niet van mogen profiteren?
so what, het is toch een mooi toestel, waarom zou iemand anders daar niet van mogen profiteren?
Trouwens, de actie loopt nog steeds inderdaad, geruchten gaan dat het deze week afloopt.
ze mogen er wel van genieten, alleen ik heb graag dat ik iets als enigste heb in mijn buurt, net zoiets als je net een nieuw shirt hebt en je ziet daar iemand mee lopen tijdens het uitgaan.Nitai schreef op 08 juni 2004 @ 13:43:
[...]
offtopic:
.
maar was meer sarcastisch bedoeld
Iemand al gelukt om zijn oude nummer van z'n net verworven pre-paid kaartje (van z'n oude abo
) om te zetten naar z'n bc orange aansluiting?
Verwijderd
ja, en heeft iemand laatst nog aan deze actie gedaan? Ik wil ook wel, alleen moest ik w8en totdat me abbo was omgezet naar prepaid. 
En oja, ik zit nu in de periode dat me abbo afgelopen is, en ik nog net niet prepaid kan bellen. Zou ik dan al me nummer van me prepaid kunnen omzetten naar een nieuw nummer?
En oja, ik zit nu in de periode dat me abbo afgelopen is, en ik nog net niet prepaid kan bellen. Zou ik dan al me nummer van me prepaid kunnen omzetten naar een nieuw nummer?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 01:13 ]
Verwijderd
vandaag (gister dus) een witte 6230 gehaald bij BC, ik was eerst een uur voorbij de BC gelopen, en toen ik er kwam vertelde de verkoopster dat ik op 30min na de laatste zwarte had gemist. Ach ja, de witte is ook erg leuk. En de marco borstharo cd + 2 kaartjes voor de kuip vanavond waren ook leuk (die heb ik verkocht voor 30e)
Verwijderd
Als jij vandaag die tel. nog hebt gekocht houd dat dus in dat de actie nog steeds loopt?
tijd om naar de bc te gaan dan, beetje jammer dat die om half 3 sochtends gesloten is
Verwijderd
Ik heb er vanavond ook een gekocht, me zus blij met ceedeetje van marco borsato en ik heb mijn foon, actie geld dus nog steeds!
Weet iemand misschien ook of deze actie ook geld als je een sony ericson P900 wilt?
Actie loopt t/m 23 juni heb ik begrepenVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 00:54:
Loopt die actie nog steeds, iemand up-to-date?
zie ook: http://www.belcompany.nl/o2/orange/o2simonly.htm
actie loopt totdat ze hun targets gehaald hebben, zodra ze er genoeg hebben afgesloten stoppen ze er mee omdat het hun niets oplevert of misschien zelfs wel geld kóst 
Maar ja, alle andere wel netjes met foons en zo afgesloten abbo's onder de berekende prijs weggedaan hebben kost meer dan een paar extra accountjes voor bijna niets / helemaal gratis wegdoen en dan alsnog de target halen
Maar ja, alle andere wel netjes met foons en zo afgesloten abbo's onder de berekende prijs weggedaan hebben kost meer dan een paar extra accountjes voor bijna niets / helemaal gratis wegdoen en dan alsnog de target halen
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Verwijderd
Ik heb nu een abbenoment met Tmobile 150 2jarig.
Deze is automatisch verlengd....
Nu had ik t-mobile gebeld voor een nieuwe toestel keuze,
maar de toestellen van tmobile zijn eigenlijk niet het gene wat ik zoek....
Zou het mogelijk zijn om bij Belcompany naar binnen te lopen en te zeggen ik wil die 6230 gratis incl. 2 jaar contract verlenging?
Daarnaast ben ik ook nog aan het twijfelen Samsung E700/ Nokia 6230/ Siemens SL65...
Het gene wat ik er mee wil doen is reizen... Tusen Taiwan/ Nederland/USA.
Wat lijkt jullie het slimste?
Deze is automatisch verlengd....
Nu had ik t-mobile gebeld voor een nieuwe toestel keuze,
maar de toestellen van tmobile zijn eigenlijk niet het gene wat ik zoek....
Zou het mogelijk zijn om bij Belcompany naar binnen te lopen en te zeggen ik wil die 6230 gratis incl. 2 jaar contract verlenging?
Daarnaast ben ik ook nog aan het twijfelen Samsung E700/ Nokia 6230/ Siemens SL65...
Het gene wat ik er mee wil doen is reizen... Tusen Taiwan/ Nederland/USA.
Wat lijkt jullie het slimste?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 07:15 ]
Verwijderd
dat is zeker mogelijk, mits ze het toestel voorradig hebbenVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 07:09:Zou het mogelijk zijn om bij Belcompany naar binnen te lopen en te zeggen ik wil die 6230 gratis incl. 2 jaar contract verlenging?
Verwijderd
Maar dat is toch alleen voor de sim-only? Ik wil het graag i.c.m een nokia 6230.flipmans schreef op 16 juni 2004 @ 03:59:
[...]
Actie loopt t/m 23 juni heb ik begrepen
zie ook: http://www.belcompany.nl/o2/orange/o2simonly.htm
Dus 1 jaar orange free 30 met gratis nokia 6230.
Weet iemand nog of deze actie doorgaat?
Ik zou zeggen, ga er even langs of bel ze op. Dan weet je 't meteen.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 10:41:
[...]
Maar dat is toch alleen voor de sim-only? Ik wil het graag i.c.m een nokia 6230.
Dus 1 jaar orange free 30 met gratis nokia 6230.
Weet iemand nog of deze actie doorgaat?
Verwijderd
Ja idd, ik heb net gebeld en de actie gaat door!OllieMongollie schreef op 16 juni 2004 @ 11:53:
[...]
Ik zou zeggen, ga er even langs of bel ze op. Dan weet je 't meteen.
Nu nog even thuis blijven voor uitslag examen....(hoop dat ik géén telefoontje krijg). En dan snel naar BC.
Gisteren een Samsung SGH-E700 gehaald
voor mijn vader, als vaderdag cadeau 
Je kan na 6 maanden een ander abbo kiezen, dus neem je de Free 20€ et voilà! Ik hoefde trouwens de eerste maand ook niet te betalen. Dus dat komt neer op €270 + een toestel van €500 euro gratis
Je kan na 6 maanden een ander abbo kiezen, dus neem je de Free 20€ et voilà! Ik hoefde trouwens de eerste maand ook niet te betalen. Dus dat komt neer op €270 + een toestel van €500 euro gratis
ik heb gehoord van een BC medewerker dat BC tot en met zaterdag doorgaat met de actie en heel waarschijnlijk wordt de actie voor een 1 week verlengd... Kan iemand dit bevestigen of vertellen of er nog meer acties komen, de E600 is erbij gekomen, die is 0 euro bij een 1 jarig Orange 40 abo
weet iemand trouwens of de E710 ook gratis is bij een Orange Free 30? Mijn zus wilt namelijk een nieuwe foon en die kan gebruikmaken van deze actie, anders wordt het de E700
weet iemand trouwens of de E710 ook gratis is bij een Orange Free 30? Mijn zus wilt namelijk een nieuwe foon en die kan gebruikmaken van deze actie, anders wordt het de E700
[ Voor 27% gewijzigd door Le0032 op 17-06-2004 22:30 ]
Verwijderd
De E600 is al gratis bij Free 30 1 jaar....
Wanneer de actie stopt is niet bekend. Orange kan zo besluiten minder vergoeding te geven. Maar als Orange slim is dan w88 ze tot na Vaderdag! Is toch leuk kado om te geven. Toestellen zijn er wel maar er is ook veel vraag, dus w8 niet te lang zou ik zo zeggen!
Wanneer de actie stopt is niet bekend. Orange kan zo besluiten minder vergoeding te geven. Maar als Orange slim is dan w88 ze tot na Vaderdag! Is toch leuk kado om te geven. Toestellen zijn er wel maar er is ook veel vraag, dus w8 niet te lang zou ik zo zeggen!
Verwijderd
Weet iemand al iets meer over de 6230- actie bij Belcompany?
Ik wil hem zow graag hebben.. voor die euro 30 1-jarig abo.
Tot wanneer die actie loopt.. of mayb al afgelopen is
Jajn
Ik wil hem zow graag hebben.. voor die euro 30 1-jarig abo.
Tot wanneer die actie loopt.. of mayb al afgelopen is
Jajn
Je belt nu even met de BC of gaat ff langsVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 10:16:
Ik wil hem zow graag hebben.. voor die euro 30 1-jarig abo.![]()
Tot wanneer die actie loopt.. of mayb al afgelopen is![]()
Jajn
Verwijderd
Hij gaat nog door! En wél tot en met 4 juli dus je hebt eigenlijk wel genoeg tijd. Ik had gisteren met Belcompany gebeld dus vandaar!Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 10:16:
Ik wil hem zow graag hebben.. voor die euro 30 1-jarig abo.![]()
Tot wanneer die actie loopt.. of mayb al afgelopen is![]()
Jajn
Alleen is de vraag of ze nog op voorraad zijn. ?!?!?!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 16:51 ]
Ik heb hem vandaag gehaald
1jr orange30 met gratis 6230.
Ik ging voor 2jr 20, maar hij zei dat dit ook kon.. leek me wel ok
Ik ging voor 2jr 20, maar hij zei dat dit ook kon.. leek me wel ok
Ik ben vrijdag ook maar langs de BC gegaan, deze actie is echt super! Ik had mijn lopende abo opgezegd ivm met de tariefwijzigingen en heb nu dus een prepaid kaart, die met € 5,00 opgehoogd was omdat ik klant bij Orange bleef. Op zich niet verkeerd.
Bij de BC vroeg ik "Geldt die actie nog van een gratis Nokia 6230 bij Orange Free 30?". Die verkoper keek met een blik van "euh.. ja, hoe weet jij dat?" en mompelde iets van "ja dat kan". Dus kom maar op!!
Ik kreeg ook die EHBO kit en de Marco CD. (daar was het natuurlijk om te doen)
Ik zit net de bon na te kijken en daar zie ik op staan:
En tot slot kreeg ik zaterdag nog een SMS-je van Orange:
Als ik dan reken betaal je 5 x 30 + 6 x 20 = € 270
En krijg je 6 x 30 + 6 x 20 + 15 = € 315 belbundel + een Nokia 6230 twv € 479.99
(en vergeet niet de EHBO-kit en de Marco CD
)
Bij de BC vroeg ik "Geldt die actie nog van een gratis Nokia 6230 bij Orange Free 30?". Die verkoper keek met een blik van "euh.. ja, hoe weet jij dat?" en mompelde iets van "ja dat kan". Dus kom maar op!!
Ik kreeg ook die EHBO kit en de Marco CD. (daar was het natuurlijk om te doen)
Ik zit net de bon na te kijken en daar zie ik op staan:
Betekent dat dat ik € 30,00 extra bundel krijg of dat ik maar 11 x € 30,00 ipv 12 x moet betalen? Dat laatste is nl wel het geval als je de gratis abo van Orange Free € 30 neemt bij BC. Dan betaal je ook maar 11 maanden.ORANGE FREE _30 1JR ACTIE 1MAAND GRATIS
En tot slot kreeg ik zaterdag nog een SMS-je van Orange:
Ik ben van plan om na 6 maanden naar Free € 20 over te stappen.Hallo, uw nieuwe maandbedrag is ingegaan per 19/06. U heeft EUR 15.00 over van de vorige maand. Uw totaal per 19/06 bedraagt EUR 45.00. M.v.g. Orange
Als ik dan reken betaal je 5 x 30 + 6 x 20 = € 270
En krijg je 6 x 30 + 6 x 20 + 15 = € 315 belbundel + een Nokia 6230 twv € 479.99
(en vergeet niet de EHBO-kit en de Marco CD
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Volgens mij zijn ze bij Belcompany gek geworden..
eerst had je Orange 20 Free, dus echt helemaal gratis, je betaalde 0,00 euro per maand..
Toen hadden ze Orange 30 "Free", blijkt echter dat dit een Cashbackdeal is, krijgt wel 12x 30e terug
En nu dit....
In Februari/Maart ga ik nieuw abo nemen, zal dan ook nieuw toestel nodig hebben (heb dan 3jr de Sony J7), hopelijk zijn ze dan minstens net zo gek bij Belcompany
eerst had je Orange 20 Free, dus echt helemaal gratis, je betaalde 0,00 euro per maand..
Toen hadden ze Orange 30 "Free", blijkt echter dat dit een Cashbackdeal is, krijgt wel 12x 30e terug
En nu dit....
In Februari/Maart ga ik nieuw abo nemen, zal dan ook nieuw toestel nodig hebben (heb dan 3jr de Sony J7), hopelijk zijn ze dan minstens net zo gek bij Belcompany
Zou iemand in het kort willen uitleggen hoe de actie werkt ?
Ik zou dat abbo nl wel willen met een Moto MPx200, maar kan dit en hoeveel moet ik dan bijleggen ?
Ik zou dat abbo nl wel willen met een Moto MPx200, maar kan dit en hoeveel moet ik dan bijleggen ?
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Ik zie niet echt in wat er nou zo super is aan deze actie, je betaald dan toch nog steeds 30 euro per maand? Dan zijn er her en der wel betere te vinden toch?
Verwijderd
Zit er nou een simlock op de telefoons bij deze aanbieding ??
Zo'n 6230 lijkt me wel wat. En als het dan met bereik in de omgeving A'dam nog meevalt, ben ik helemaal blij.
Zo'n 6230 lijkt me wel wat. En als het dan met bereik in de omgeving A'dam nog meevalt, ben ik helemaal blij.
Welke dan? En waar?Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 10:18:
Ik zie niet echt in wat er nou zo super is aan deze actie, je betaald dan toch nog steeds 30 euro per maand? Dan zijn er her en der wel betere te vinden toch?
Ja ze zijn simlock vrijVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 11:01:
Zit er nou een simlock op de telefoons bij deze aanbieding ??
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
TS harstikke bedankt, ik vind het een superdeal en ik kon bij telecomvergelijker.nl echt geen betere deal vinden. Zelf heb ik overigens gekozen voor een E600
.
Maar nogmaals thnx!!!
Maar nogmaals thnx!!!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Deze actie klinkt geweldig... alleen heb ik eigenlijk nog wat vraagjes erover (zit op werk en kan ff niet bellen, helaas)...
- Actie houdt in: 1-jarig Orange 30 abbo met keuze uit een aantal gratis toestellen. Om welke toestellen gaat het? 6230, V600? Welke nog meer?
- Tot wanneer loopt de actie? 4 juli?
- Kan dit ook in combinatie met nummer overdracht van T-Mobile naar Orange? 'k Heb nl. een T-Mobile abbo dat nog loopt, dat ik dan eigenlijk moet overzetten...
- Actie houdt in: 1-jarig Orange 30 abbo met keuze uit een aantal gratis toestellen. Om welke toestellen gaat het? 6230, V600? Welke nog meer?
- Tot wanneer loopt de actie? 4 juli?
- Kan dit ook in combinatie met nummer overdracht van T-Mobile naar Orange? 'k Heb nl. een T-Mobile abbo dat nog loopt, dat ik dan eigenlijk moet overzetten...
is deze aanbieding nog geldig?
Niet
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 17:06:
[...]
Hij gaat nog door! En wél tot en met 4 julie dus je hebt eigenlijk wel genoeg tijd. Alleen is de vraag of ze nog op voorraad zijn. ?!?!?!
Verwijderd
Deze actie is helaas niet online toch? Dan moet ik ff zo'n zaak op gaan zoeken, ik weet er zo 123 geen te zitten in de buurt....
Helaas is het niet dat gratis abo'tje van 30 euro voor 1 jaar (internet actie) en een gratis telefoon.
De tijd dat je beide helemaal voor niks kon krijgen is zo'n beetje over volgens mij, helaas.....
Helaas is het niet dat gratis abo'tje van 30 euro voor 1 jaar (internet actie) en een gratis telefoon.
Verwijderd
FF een mega kick!! maar bij deze:
De actie is er weer tot het einde van augustus gratis bij een 1 jarig Orange 30 abbo:
Nokia 6230
Samsung E600, E700, E710, E800
Sony Ericsson K700
Andere telefoons weet ik niet daarvoor moet je ff met BC bellen. De actie geld alleen in de winkels en niet op internet!!
De actie is er weer tot het einde van augustus gratis bij een 1 jarig Orange 30 abbo:
Nokia 6230
Sony Ericsson K700
Andere telefoons weet ik niet daarvoor moet je ff met BC bellen. De actie geld alleen in de winkels en niet op internet!!
tot wanneer is die actie?Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 20:15:
FF een mega kick!! maar bij deze:
Nokia 6230
Sony Ericsson K700
effe goed lezen
effe goed lezen
eind augustus kan 27 zijn, 28 zijn, 29 zijn wanneer precies?!? Mijn zus is namelijk tot de 28e weg en die wilt ws van de aanbieding gebruik maken dus als het later nog steeds geldt...Karel2001 schreef op 20 augustus 2004 @ 20:35:
effe goed lezen
Ja volgens mij ook inderdaad maar ik vraag het maar voor de zekerheidMaite schreef op 21 augustus 2004 @ 00:09:
het einde van augustus is volgens mij nog altijd 31.08.
eind augustus? Waarom is de superactie dan nu al afgelopen, terwijl het nog niet eind augustus is?Karel2001 schreef op 20 augustus 2004 @ 20:35:
effe goed lezen
effe beter informeren